Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 9.676 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144053

voor mensen die nog een Sandisk MMS Pro Duo moeten hebben, ik heb hier een 1 gig kaart gevonden voor €84.50 excl. verzendkosten. (je moet wel registreren...)
http://www.inkoopacties.net/ia/qy9kfn25/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

Zojuist las ik dit bericht: http://www.broadbandreports.com/shownews/66659

....en toen bedacht ik me: er zijn hier wat mensen die via BT hun telefoon met internet verbinden over hun eigen ADSL-aansluiting (kostenloos dus). Kunnen die mensen via de mediaplayer in de K750i ook die radiostations streamen? Zou grappig zijn als dat werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 10:45
Anoniem: 19503 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:34:
[...]

Heb dat probleem al vaker gelezen hier ja,zit nix anders op dan hem te laten repareren,terug naar de winkel dus ;)
Ja precies.

Ik heb hetzelfde probleem. Afgelopen zaterdag teruggebracht en nu maar wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151882

1gig kaart binnen >:) 8)7

geweldig _/-\o_ voor +-nus 100euro thuis bezorgd :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Anoniem: 144053 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:41:
voor mensen die nog een Sandisk MMS Pro Duo moeten hebben, ik heb hier een 1 gig kaart gevonden voor €84.50 excl. verzendkosten. (je moet wel registreren...)
http://www.inkoopacties.net/ia/qy9kfn25/1
1,5 week geleden voor 139 euro eentje van 1GB gekocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:30

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 151882 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:07:
1gig kaart binnen >:) 8)7

geweldig _/-\o_ voor +-nus 100euro thuis bezorgd :9~ :9~
Via de inkoopactie? Zo ja, geen problemen met douane (btw enzo) gehad?

* SnoeiKoei heeft die van de inkoopactie iig besteld.

[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 23-08-2005 14:54 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Voor de Sony Memory Stick Pro Duo 1Gb heb ik bij sallandautomatisering 78,99 ex btw betaald.. was de normale prijs en ik vindt m lekker snel.. waarom meer uitgeven voor de sandisk???

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Omdat de meeste mensen WEL btw moeten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 23:00
Ik heb in de manual gelezen dat je met een magic word voice dailing kan activeren. Is het ook mogenlijk om hierbij bijvoorbeeld de media player te bedienen? Dan zou je de telefoon in je (rug)zak kunnen laten zitten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie heeft er nog meer moeilijkheden met de communicatie tussen telefoon en pc via de USB kabel? Hier ziet hij 90% van de tijd de telefoon niet......

Via BT geen probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-06 17:46
Ghost81 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:13:
Vraagje... ik heb inmiddels deel 1,2,3,4,5 en tot hier 6 gelezen, maar ik heb nergens kunnen vinden in hoeverre de firmware van T-Mobile in de D750i de interface van de telefoon beinvloed. Ik bedoel met name de menu's enzo. Ik weet nog van de k700 en t630 t-mobile versies dat er een roze tzones knop in beeld zat en dat die zelfs niet weggaat als je het thema veranderd. Heb je dat soort irritante grapjes ook bij de D750i? Of blijft het beperkt tot de tzones button op de telefoon tussen die twee selectie toesten in. (PS: wat doet die toets eigenlijk bij de K750i?) Daarnaast weet ik wel dat de icoontjes in het menu net iets anders zijn en dat je een tzones icoon ertussen hebt zitten ipv sonyericsson online ofzo. Zover ik heb kunnen ontdekken is er verder geen functionaliteits verschil tussen de telefoons anders hoor ik dat graag!

Thanx
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

SnoeiKoei schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:14:
Omdat de meeste mensen WEL btw moeten betalen?
Ehm well,.. als je kan rekenen dan zie je dat je met btw nog steeds slechts op 94 euro uit komt...
Al dat geneuzel met zo'n inkoopactie die niet eens echt profijt opleverd is niet echt te rechtvaardigen imho.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101665

Hoelang doet Vodafone over een levering via internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-06 11:55

Dr C

met C en CK

DiLDoG schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:25:
Ik heb in de manual gelezen dat je met een magic word voice dailing kan activeren. Is het ook mogenlijk om hierbij bijvoorbeeld de media player te bedienen? Dan zou je de telefoon in je (rug)zak kunnen laten zitten :Y)
probeer het eens uit zou ik zeggen :)

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:40
Ik denk van wel want op Google afbeeldingen heb ik D70 ingetypt (T-Mobile versie van de K750) en daar zie je allemaal hetzelfde menutje staan. Volgens mij zijn daar de Media Player en de Fotoicoon gewisseld en een Tzones logo en een T-Mobile achtergrond in het menu.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-03-2013
Via Zercom Computers Eindhoven vandaag een sandisk 1gb kaartje besteld voor €103,50 incl. verzending met DHL. Betalingsbevestiging inmiddels gekregen en verwacht hem morgen thuis :)

Maar iets anders, ik heb Sharp MD33 oordoppen besteld, en nu wou ik ook muziek luisteren via mijn telefoon met die dingen, iemand enig idee waar ik een verloopdingetje kan krijgen van de k750i naar 3,5mm jack plug?

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

De D750i bevat inderdaad T-zones onderdelen in het menu. Deze zijn niet te verwijderen door middel van een ander thema te selecteren. In de theme-editor is veel te veranderen, maar dat nog net niet. Wanneer je deze dingen in het menu weg wilt hebben, laat dan je toestel debranden....

of beter...koop een simlockvrije K750i....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-06 20:12

PowerFlower

être diable et jouer fleur

DiLDoG schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:25:
Valt wel tegen hoe handig dat is... die "magic word" functie bestaat al sinds de T39 en niemand die ik ken heeft hem ooit lang gebruikt, want het vreet stroom (telefoon zit de hele tijd te luisteren namelijk). Alleen handig voor in de auto dus, als hij toch aan de lader hangt ;)

ik zit gvd nog steeds op mijn k750 te wachten :(

[ Voor 6% gewijzigd door PowerFlower op 23-08-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PowerFlower schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:51:
[...]

Valt wel tegen hoe handig dat is... die "magic word" functie bestaat al sinds de T39 en niemand die ik ken heeft hem ooit lang gebruikt, want het vreet stroom (telefoon zit de hele tijd te luisteren namelijk). Alleen handig voor in de auto dus, als hij toch aan de lader hangt ;)

ik zit gvd nog steeds op mijn k750 te wachten :(
Hoelang zit jij dan al te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Anoniem: 101665 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:18:
[...]
Hoelang zit jij dan al te wachten?
Ik probeer al sinds midden juli Telfort zo ver te krijgen dat ze mijn abo verlengen, inc. een K750i. Na heel wat perikelen (ik stond verkeerd in het systeem, daardoor kon ik geen verlenging aanvragen) kon ik eindelijk 12 augustus mijn aanvraag via het web doen, maar daarna wachten ze 7 werkdagen (je hebt dan namelijk dankzij de richtlijn handel op afstand nog de mogelijkheid je bestelling te annuleren...) en toen die dagen dus gister eindelijk voorbij waren stond er vrolijk op de Telfort site.... niet op voorraad :( Heb ze net maar eens gemaild hoe lang dat dan gaat duren :(

/edit: woei, "Je verlenging wordt op dit moment verwerkt." er gebeurt iets!

[ Voor 12% gewijzigd door PowerFlower op 23-08-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Ik heb een K750i besteld bij Telfort alleen stond er niks over in bij een nieuw abo+toestel. Waar staat dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 13:57

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Euc- schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:36:
Via Zercom Computers Eindhoven vandaag een sandisk 1gb kaartje besteld voor €103,50 incl. verzending met DHL. Betalingsbevestiging inmiddels gekregen en verwacht hem morgen thuis :)

Maar iets anders, ik heb Sharp MD33 oordoppen besteld, en nu wou ik ook muziek luisteren via mijn telefoon met die dingen, iemand enig idee waar ik een verloopdingetje kan krijgen van de k750i naar 3,5mm jack plug?
Afbeeldingslocatie: http://www.se-nse.com/forum/attachment.php?attachmentid=642

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116112

heb je dit zelf gemaakt? of heb je dit ergens gekocht?! Ziet er stijlvol uit en functioneel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149915

Mooi ding zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:10

Gaitman

The Real One

Anoniem: 116112 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:21:
heb je dit zelf gemaakt? of heb je dit ergens gekocht?! Ziet er stijlvol uit en functioneel...
Is zelfgemaakt zie http://www.se-nse.com/forum/showthread.php?t=1177 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-06 21:07
Wat voor kabeltje heb je ervoor gebruikt? Ik ga het ook maar maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:10

Gaitman

The Real One

Jeroenz18 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:56:
[...]

Wat voor kabeltje heb je ervoor gebruikt? Ik ga het ook maar maken :P
Ik zei: "Is zelfgemaakt..." niet dat ik het gemaakt heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 13:57

Ginz

Trek Superfly 5 powered

'How-to' @ SE-NSE

Credits gaan naar: Rabvtec

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116370

je kunt ook zon ding kopen las ik hier op het forum
http://www.doml.com/produ...model=se_k750&modeln=K750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:37

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 91271 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:52:
Zojuist las ik dit bericht: http://www.broadbandreports.com/shownews/66659

....en toen bedacht ik me: er zijn hier wat mensen die via BT hun telefoon met internet verbinden over hun eigen ADSL-aansluiting (kostenloos dus). Kunnen die mensen via de mediaplayer in de K750i ook die radiostations streamen? Zou grappig zijn als dat werkt ;)
Ik kom iets verder met http://www.orb.com waar je audio, video, tv en plaatjes die op je eigen pc staan via een webbrowser kunt openen.
De streaming functionaliteit zit echter niet in de Opera webbrowser, dit zou wel met de ingebouwde SE mediaplayer moeten kunnen, maar die heb ik nog niet aan de praat (zonder proxy geprobeerd, no go).
Volgens mij kun je zowel audio als video streamen, je hebt wel een streaming server nodig en hoe je dat allemaal configureert weet ik nog niet.
De kunst is om een verbinding te maken via BT of de usbkabel en zo toegang tot de streaming server te krijgen :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151595

Deze oplossing lijkt me nog simpeler
De standaard SE headset aansluiting combineren met - in dit geval - Sony EX71SL oordoppies

http://www.howardforums.com/showthread.php?t=654198

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152969

ik heb nu al wel 100 keer de tutorial gelezen van die verbinding via BT met je adsl verbinding. :r
maar kom er niet verder mee,

device verkenner , prima

maar dan de configuratie van de telefoon, No way !!

bij datacomm. kan ik wel een nieuw acoount maken, kan dan kiezen tussen "ps-data" & "gsm-data"
als ik 1 van beide kies kan ik naam invullen, daarna kom ik bij een APN? en gebruikersnaam en wachtwoord kan ik daar invullen.. verder niks.GEEN IP en DNS adres zoals de tut voorschrijft, 8)7

hoe kan dit? kan het zijn omdat ik een "gelockted" Kpn mobiel abbo heb?
of doe ik iets anders verkeerds?

HELP !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
Heb helaas 2 linkerhanden, plus al helemaal niet de apparatuur om alles te solderen. Dat gaat dus helaas niet werken. Verder kun je hem idd uit amerika laten komen, maar ik denk dat het dan niet veel uitmaakt als je hem hier in nederland besteld voor 19 euro bij die link die ik al had gevonden.

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

Anoniem: 152969 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:03:
ik heb nu al wel 100 keer de tutorial gelezen van die verbinding via BT met je adsl verbinding. :r

device verkenner , prima

bij datacomm. kan ik wel een nieuw acoount maken, kan dan kiezen tussen "ps-data" & "gsm-data"
als ik 1 van beide kies kan ik naam invullen, daarna kom ik bij een APN? en gebruikersnaam en wachtwoord kan ik daar invullen.. verder niks.GEEN IP en DNS adres zoals de tut voorschrijft, 8)7

HELP !!!
Als je de APN enzo hebt ingevuld, sla je hem op en klik je daarna op "bewerken".....tadaa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 152969 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:03:

device verkenner , prima

HELP !!!
Als je er een hebt aangemaakt met PS-data (packet switch) geef je hem een naam, vul bij APN internet in en klaar ;)
Sla hem op en DAARNA kun je wel IP en DNS invullen als je hem bewerkt :P

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand een tutorial (liefst nederlands) om te internetten op je telefoon via de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 101665 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:20:
Heeft iemand een tutorial (liefst nederlands) om te internetten op je telefoon via de pc.
Ja, ik heb er al 80 geschreven in dit topic >:)
Sommige gebruikte software is alleen in Engels (of Noors B) ) te krijgen, dus je zal het er mee moeten doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy-Andre schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:22:
[...]

Ja, ik heb er al 80 geschreven in dit topic >:)
Sommige gebruikte software is alleen in Engels (of Noors B) ) te krijgen, dus je zal het er mee moeten doen :/
Kan je even een linkje geven naar de beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-06 21:42
maybe is zelf zoeken sneller :? je mag wel btj eigen initiatief tonen

maargoewd, k zat net 22 die 2 tutorials te bekijken voor t modden van de koptelefoon. bij de 1 gaan ze alleen uit van de oordopjes, bij de ander blijft de microfoon ook nog behouden.
nou mij vraag, er zit toch ook een drukknopje in de headset, waar zit die dan op aangeslotenm want ze hebben t over 5 draadjes
+ en - voor mic
2x + en 1x - voor geluid.

lijkt mij dat t knopje ook draadjes nodig heeft :?

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152994

Anoniem: 116112 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:20:
Vanacht met telefoon en al in t zwembad geduwt.. toen ik er uit kwam snel mijn telefoon uit gezet.. en tot nu ligt hij al te drogen beetje uit elkaar gehaald.. Durf hem nu iig nog niet aan te zetten ivm kortsluiting maken door water.. heeft iemand er ervaring mee, hoelang je je telefoon het beste kan laten liggen.. hij maakt nu al iig een droge indruk op mij..
Ik zou zorgen dat de verantwoordelijke persoon sowieso een nieuwe vergoedt. Heb hetzelfde gehad met mijn digitale camera, die paste hoe lullig het ook klinkt precies in een glas bier. Verbazingwekkend deed het geval het nog, maar na een maand begon alles te oxideren en kon ik het apparaatje weggooien... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Wel duur, bij http://www.doml.com/produ...model=se_k750&modeln=K750
zijn ze veel goedkoper.

Ik wacht liever op de HPM-70 headphone van SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151715

Om nog even terug te komen op de MXE-60, de losse flitser voor de K750, die kwam dus vanmiddag in een enorme doos binnen.
Keurig op tijd en binnen de beloofde 7 dagen.

Ik heb gewacht tot 't goed donker was en ben toen maar even gaan testen.

De conclusie:
Het maakt dus, zoals je zelf kunt zien, wel degelijk verschil maar kan, ondanks de beweringen op de verkoopsites, (nog) niet aan een "echt" digitaal fototoestel tippen.
Het is een eind in de goede richting maar ze zijn er nog lang niet en dat ligt niet aan de flitser.

Toch is het voor je telefoon een vette aanwinst. Het is een handig klein dingetje wat je gewoon ten allertijde aan en van je telefoon kan klikken. Dat de telefoon aan staat is geen probleem en ondanks de "oude" software op mijn telefoon waren er geen haperingen of vastlopers. Ook aan de 2e 750, met wel de laatste software, functioneerde hij naar behoren. De flitser is al aardig wat keren aan- en losgekoppeld en er zijn inmiddels wel 75 foto's mee genomen.

Ik heb overigens ook geprobeerd in de avondmodusstand te flitsen maar dat maakt geen verschil.

Zodra je de flitser aankoppelt komt er een pop-up op 't scherm met de mededeling "MXE-60". Als dat vervolgens weer verdwenen is is ie direct bedrijfsklaar.
Het lichticoontje in de instellingen wordt vervangen door het flitsicoontje en als je daar op drukt dan kun je kiezen uit 2 opties: UIT en AUTO.
Je kunt 'm niet dwingen te flitsen, de camera bepaalt samen met de sensor in de flitser de lichtsterkte en indien niet nodig, zal ie dus ook niet flitsen.
Als je in de cameramodus bent dan gaan de leds aan als je de sluitertoets half indrukt.
Ook al is er totaal geen licht, je kunt zo altijd het te fotograveren doel zoeken.

De testresultaten heb ik op mijn site gezet en zijn voor de liefhebbers te bekijken.

www.battlechip.nl

Klik op mijn logo en daarna op de SonyEricssonbal onderin.
(Je kunt natuurlijk ook de rest bekoekeloeren)

Aan de foto's is tekst toegevoegd, zodat je kunt zien in wat voor omstandigheden de foto's genomen zijn.

Misschien is de beslissing om er een wel of niet aan te schaffen nu wat makkelijker geworden.
Ik heb 'm voor € 29,00 van de Nederlandse SonyEricsson site. (Plus € 4,90 verzendkosten)
Laat je niet naaien door andere sites met hun woekerprijzen. Of er moet natuurlijk een nog goedkopere tussen zitten...

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 151715 op 24-08-2005 04:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

dadj schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:40:
[...]

Ehm well,.. als je kan rekenen dan zie je dat je met btw nog steeds slechts op 94 euro uit komt...
Al dat geneuzel met zo'n inkoopactie die niet eens echt profijt opleverd is niet echt te rechtvaardigen imho.
Dat 'geneuzel' bespaart me bijna 10 euro, vind IK de moeite wel waard. Als ik bij Salland bestel komen er ook verzendkosten bij. Doe wat je wilt, maar ga nou niet het koopgedrag van anderen zitten afkraken als je het niet erg vind meer uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151715 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 03:17:
Om nog even terug te komen op de MXE-60, de losse flitser voor de K750, die kwam dus vanmiddag in een enorme doos binnen.
Keurig op tijd en binnen de beloofde 7 dagen.

Ik heb gewacht tot 't goed donker was en ben toen maar even gaan testen.

De conclusie:
Het maakt dus, zoals je zelf kunt zien, wel degelijk verschil maar kan, ondanks de beweringen op de verkoopsites, (nog) niet aan een "echt" digitaal fototoestel tippen.
Het is een eind in de goede richting maar ze zijn er nog lang niet en dat ligt niet aan de flitser.

Toch is het voor je telefoon een vette aanwinst. Het is een handig klein dingetje wat je gewoon ten allertijde aan en van je telefoon kan klikken. Dat de telefoon aan staat is geen probleem en ondanks de "oude" software op mijn telefoon waren er geen haperingen of vastlopers. Ook aan de 2e 750, met wel de laatste software, functioneerde hij naar behoren. De flitser is al aardig wat keren aan- en losgekoppeld en er zijn inmiddels wel 75 foto's mee genomen.

Ik heb overigens ook geprobeerd in de avondmodusstand te flitsen maar dat maakt geen verschil.

Zodra je de flitser aankoppelt komt er een pop-up op 't scherm met de mededeling "MXE-60". Als dat vervolgens weer verdwenen is is ie direct bedrijfsklaar.
Het lichticoontje in de instellingen wordt vervangen door het flitsicoontje en als je daar op drukt dan kun je kiezen uit 2 opties: UIT en AUTO.
Je kunt 'm niet dwingen te flitsen, de camera bepaalt samen met de sensor in de flitser de lichtsterkte en indien niet nodig, zal ie dus ook niet flitsen.
Als je in de cameramodus bent dan gaan de leds aan als je de sluitertoets half indrukt.
Ook al is er totaal geen licht, je kunt zo altijd het te fotograveren doel zoeken.

De testresultaten heb ik op mijn site gezet en zijn voor de liefhebbers te bekijken.

www.battlechip.nl

Klik op mijn logo en daarna op de SonyEricssonbal onderin.
(Je kunt natuurlijk ook de rest bekoekeloeren)

Aan de foto's is tekst toegevoegd, zodat je kunt zien in wat voor omstandigheden de foto's genomen zijn.

Misschien is de beslissing om er een wel of niet aan te schaffen nu wat makkelijker geworden.
Ik heb 'm voor € 29,00 van de Nederlandse SonyEricsson site. (Plus € 4,90 verzendkosten)
Laat je niet naaien door andere sites met hun woekerprijzen. Of er moet natuurlijk een nog goedkopere tussen zitten...
De resultaten zijn precies zoals ik verwachtte. Ik vind ze nog beter dan verwacht eigenlijk. Maar idd je digicam is nog niet te verslaan. Het is in ieder geval een vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
deltananie schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 01:36:
[...]

Wel duur, bij http://www.doml.com/produ...model=se_k750&modeln=K750
zijn ze veel goedkoper.

Ik wacht liever op de HPM-70 headphone van SE
Ja, maar ik kan op die hele site nergens iets vinden over de verzendkosten, of ze naar nederland betalen en welke betalings methodes ze accepteren!!

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noNamer
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Anoniem: 51543 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:06:
Ik doe dus vanochtend mijn K750i aan :) bel er mee, wil ik een foto maken. Gaat hij opeens terug naar het standby scherm, als ik het klepje openschuif doet hij dat, als ik het handmatig selecteer via menu doet hij gewoon niks. Mijn camera kapot? Iemand zelfde probleem?
Ik heb hetzelfde gehad, maar in plaats van hem te laten opsturen heb ik hem zelf maar gerepareerd. Opsturen en repareren zou weer enkele weken duren en daar had ik geen zin in.
In mijn geval was er heel simpel een contactje los, was ook wel het meest aannemelijke. Alleen om daar bij te komen moet je hem wel helemaal uit elkaar halen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesta
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:19:
Als je er een hebt aangemaakt met PS-data (packet switch) geef je hem een naam, vul bij APN internet in en klaar ;)
Sla hem op en DAARNA kun je wel IP en DNS invullen als je hem bewerkt :P
Weet je zeker dat je al die gegevens in moet vullen? Ik heb een data account zonder apn, ip, dns (maar met compressie, geen idee of dat iets uitmaakt) en het werkt perfect. Ik hoef ook niet het profiel te selecteren bij de java settings, dus die staat gewoon op mijn wap profiel.
* Vesta gaat straks even testen of een data account eigenlijk wel nodig is

edit:
Wanneer ik het data account verwijder kan ik ook via mijn laptop internetten. Volgens mij hoef je dus niets in te stellen op de telefoon. Het enige wat ik heb gedaan is dus de COM-poort instellen in de connection proxy en "serial networking" aanvinken in de device explorer.

[ Voor 19% gewijzigd door Vesta op 24-08-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik twijfelde tussen de W800i en de K750i. Hieronder de redenen waarom ik de K750i gekozen heb, wellicht heeft iemand er iets aan:

- De W800i heeft mat wit aan de voorkant wat erg snel vies wordt, in de winkels was het ding echt super ranzig.
- De K750i in zwarte uitvoering vond ik wat strakker qua model en de knopjes zijn groter, zwart gaat ook minder snel vervelen dan metallic oranje denk ik.
- De volledige lenskap van de K750i sprak mij meer aan, hoewel de w800i ook een klein lenskapje heeft.
- De oordopjes van de W800i stop je volgens mij IN je oren, dat vind ik niet prettig.
- De memorystick van 512Mb vind ik te klein voor foto's en MP3's, ik wil een 1Gb kaart erbij, ik gebruik de "minderprijs" voor het kopen van een groter kaartje. Ik heb de neon gele MS Pro Duo 1Gb van Sandisk besteld.
- Enige nadeel is dat de k750 geen flightmode heeft, maar dat kan ik tzt nog oplossen met een w800 firmware heb ik begrepen.

[ Voor 34% gewijzigd door BounceMeister op 24-08-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145780

BounceMeister schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:57:
- De volledige lenskap van de K750i sprak mij meer aan, hoewel de w800i ook een klein lenskapje heeft.
- De oordopjes van de W800i stop je volgens mij IN je oren, dat vind ik niet prettig.
- Dat kleine lenskapje van de W800 is wel handiger denk ik, zal niet zo snel opengaan in je broekzak.
- Kan je er geen andere oordopjes op aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micros
  • Laatst online: 28-10-2024

Micros

M'n nummerbord in de USA

Wat betreft het aansluiten van een andere koptelefoon: Dat ding bij doml is opzicht wel goed, maar dan ben je dus je handsfree- en radiomogelijkheden kwijt. Ik vond op eBay net zoiets, maar dan met een microfoon. Zie hier op eBay voor 6.99 pond.
Alleen het stomme is dat het snoertje maar 43 centimeter is. Dat is dus niet lang genoeg om vanaf je broekzak tot je hoofd te komen :S Maar voor mensen die de telefoon ergens anders dragen is het vast wel interessant.
Er is er ook een met microfoon en een snoer van 85 cm. Zie eveneens op eBay.
Hopelijk komt het eigen model van Sony Ericsson snel uit, deze staat aangekondigd op de Sony Ericsson website.
Heeft iemand nog andere opties?

[ Voor 13% gewijzigd door Micros op 24-08-2005 15:09 ]

"Zie mij een toffe computer hebben!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haam
  • Laatst online: 02-06 23:52
whitehouse schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:36:
[...]

ehm..hiervoor gebruik ik gewoon M4a's die ik heb gebakken met iTunes ..
wat is het voordeel van Disc2Phone ?
Als ik MP3's op de memory stick zette via windows, werd de stick onzichtbaar voor de foon. Moest ie eerst uit en aan voordat ie m weer zag.

Met disc2phone zijn ze direct beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
Nou ik heb net dat ding van 19 euro maar besteld, denkend dan heb ik hem lekker snel binnen. Nou dat valt tegen, op de website staat mooi dat als je hem vandaag voor 4 uur besteld dat je hem morgen al binnen hebt, en gratis verzending! Ik denk mooi dus bestel hem, komt even later de vraag hoe ik wil betalen, via vooruitbetaling of rembours. Rembours kost 5 euro extra en dan heb je hem morgen dus binnen..

Nou vind ik 19 euro voor dat ding eigenlijk al belachelijk veel, dus ik doe overmaken, dan is het gratis verzenden. Wat blijkt nu? Hebben ze postbank, en ik rabobank. Dus duurt dat weer mooi 3 dagen ofzo eer hun hun geld hebben ontvangen en krijg ik die plug volgende week ergens een keer :{

Net ook nog geprobeerd te bellen krijg ik er een of andere kerel aan de lijn die me met een zeer verveelde toon duidelijk maakt dat ze ook geen screenshots accepteren van de betaling (wat tot nu toe bij alles wat ik via internet besteld heb wel geaccepteerd werd, en had ik altijd alles lekker snel in huis..)

Achja.

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

patrickkoning schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:47:
Ik heb een K750i besteld bij Telfort alleen stond er niks over in bij een nieuw abo+toestel. Waar staat dat precies?
Als je via het web bestelt, kun je de voortgang van je bestelling volgen (de link staat daarvoor in het bevestigingsmailtje). De mijne staat inmiddels klaar voor verzending (at last) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Vesta schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:54:
[...]
Weet je zeker dat je al die gegevens in moet vullen? Ik heb een data account zonder apn, ip, dns (maar met compressie, geen idee of dat iets uitmaakt) en het werkt perfect. Ik hoef ook niet het profiel te selecteren bij de java settings, dus die staat gewoon op mijn wap profiel.
* Vesta gaat straks even testen of een data account eigenlijk wel nodig is

edit:
Wanneer ik het data account verwijder kan ik ook via mijn laptop internetten. Volgens mij hoef je dus niets in te stellen op de telefoon. Het enige wat ik heb gedaan is dus de COM-poort instellen in de connection proxy en "serial networking" aanvinken in de device explorer.
Ik heb de instellingen overgenomen van iemand die met een T610 via Bt kon internetten, ik ga vanavond ook ff kijken of het zonder data account kan, dat zou m'n tutorial weer eenvoudiger maken ;).
Het ging mij erom dat hij geen gprs verbinding gaat maken als je bijv. Vodafone gprs hebt ingesteld, maar misschien doet ie dat idd niet als je de browser via Device explorer start :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151715

Euc-,

Welke site was dat dan? Ik heb gezocht maar kwam alleen sites tegen die duurder waren.
Er was zelfs een Nederlanse bij die 'm voor 59 euro leverde exclusief betalings en verzendkosten.
Die heb ik trouwens aangeschreven met de vraag waarom ie meer dan 2x zo duur was dan de officiele leverancier.
Twee dagen later kreeg ik een mail terug dat ze de prijs verlaagd hadden naar 39,50 met als notitie dat ze echter niet tegen SE op konden.
Dat vond ik wel een beetje maf, maar goed, zij hebben er tenminste wel iets aan gedaan.
Scheelt toch weer 20 euro...

Bij SE heb ik met CC betaald, was zo klaar, maar als je niet een CC hebt wordt 't natuurlijk ff anders.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 151715 op 24-08-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149229

Laat maar is al opgelost (Widcomm bluetooth drivers)

[ Voor 106% gewijzigd door Anoniem: 149229 op 24-08-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
Anoniem: 151715 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:23:
Euc-,

Welke site was dat dan? Ik heb gezocht maar kwam alleen sites tegen die duurder waren.
Er was zelfs een Nederlanse bij die 'm voor 59 euro leverde exclusief betalings en verzendkosten.
Die heb ik trouwens aangeschreven met de vraag waarom ie meer dan 2x zo duur was dan de officiele leverancier.
Twee dagen later kreeg ik een mail terug dat ze de prijs verlaagd hadden naar 39,50 met als notitie dat ze echter niet tegen SE op konden.
Dat vond ik wel een beetje maf, maar goed, zij hebben er tenminste wel iets aan gedaan.
Scheelt toch weer 20 euro...

Bij SE heb ik met CC betaald, was zo klaar, maar als je niet een CC hebt wordt 't natuurlijk ff anders.
Hehe, ik heb allerlei slechte dingen gehoord op verschillende forums over de bijgeleverde w800i inear oordoppen, dus die heb ik niet besteld.

Met dat "ding" doelde ik op een k750i aansluiting naar 3,5mm jackplug :+

Kan ik mooi mijn Sharp md33's erop aansluiten :)

Ik weet het, wordt daar keihard afgezet, maar ik ben liever lui dan moe.

Daarbij heb ik 2 linkerhanden en nog niet eens alle apparatuur om die dingen zelf te maken, dus ik bestel ze wel :)

[ Voor 7% gewijzigd door Euc- op 24-08-2005 16:58 ]

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb net ff opera mini geinstalleerd ondanks dat bluetooth niet werkt..
maar nu heb ik hem in een rare taal deens of zo 8)7
Kan ik ergens instellen dat ik hem NL krijg ?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 149229 op 24-08-2005 17:22 . Reden: dom foutje :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Die rare taal is Noors en er is eerder al beschreven hoe je die in bv. Engels verandert. Of ie NL ondersteunt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 149229 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 17:21:
ik heb net ff opera mini geinstalleerd ondanks dat bluetooth niet werkt..
maar nu heb ik hem in een rare taal deens of zo 8)7
Kan ik ergens instellen dat ik hem NL krijg ?
Het is een Noors programma en hij staat dan ook in die taal als je hem installeert.
Je kunt hem gelukkig wel in het Engels zetten: Menu\verktøy\instillinger\språk :7
NL zit er niet in, maar er zal ooit wel een nieuwe versie met meer talen van deze browser uit komen.

P.S.

Met de kabel werkt de browser ook, de juiste widcomm drivers heb ik wel ergens, maar ik zit nu niet thuis om ze op te zoeken 8)7
Je kan wel ff een system restore doen als je XP hebt, dan breng je XP terug zoals ie was voor je die driver erop hebt gezet.

[ Voor 20% gewijzigd door Speedy-Andre op 24-08-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
PowerFlower schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:16:
[...]

Als je via het web bestelt, kun je de voortgang van je bestelling volgen (de link staat daarvoor in het bevestigingsmailtje). De mijne staat inmiddels klaar voor verzending (at last) :)
Daar staat nog steeds dat ze op een bevestiging wachten met rijbewijs e.d. terwijl ik die maandag al
via de fax verzonden had :? , is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Speedy-Andre schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:07:
[...]

Waarom komen de anderen er wel uit :? 8)7

Ik ben bezig met een tutorial, zo te zien moet ik héél veel plaatjes gaan gebruiken voor iedereen er uit kan komen :z
[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]
Ehm ja dit heb ik wel gedaan, maar als ik dan op 'connect' druk, krijg ik
nog steeds ' The proxy could not connect to the handset. Please check youre settings.'
Dus ehh.. nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Japser- schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:55:
[...]

nog steeds ' The proxy could not connect to the handset. Please check youre settings.'
Dus ehh.. nu?
talita heeft ooit eens gezegt dat je via dat blauwe ding in ej taakbalk moest klikken en dan op snel verbinding maken en dan serieel enzo maar als ik dat doe zegt ie precies wat jasper ook zegt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

-Japser- schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:55:
[...]

Dus ehh.. nu?
Welke compoorten heb je geprobeerd en hoeveel zie je er staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb er com1 staan en infrared
maar als ik dat doe wat ik net had genoemt dan duurt het een lange tijd en maakt xp die geluiden van hardware gevonden en hardware weg enzo ..
en uiteindelijk heeft ie dus geen contact gemaakt..

en bij jou jasper ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een paar punten dan, details moet je zelf opzoeken

SE J2ME SDK 2.2.2 downloaden en installeren (voor Device explorer)
Nieuw data account aanmaken in je foon met IP en DNS van je pc
Nieuw Internetprofiel maken en verbinden via nieuwe data account, AP=internet, inetmodus=http
Bij Java instellingen nieuwe internetprofiel kiezen
Opera minibrowser downloaden en installeren, taal op Engels zetten
Opera minibrowser starten vanuit Device explorer, anders heb je geen inetverbinding

Is de tut die ik kan vinden.
heb je er later nog 1 gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey mstr
ik heb alles allang gedaan wat je net hebt gezegt
alleen ik kan dus geen verbinding maken via die device explorer ..
ik kan niks anders kiezen dan com1
of infrared..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en die HID files werken hier niet :(
ik open ze op me mobiel ..
verbinding en alles okee..
maar als ik dan bijvoorbeeld de winamp HID gebruik doet ie niks :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Anoniem: 149229 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:08:
ik heb er com1 staan en infrared
maar als ik dat doe wat ik net had genoemt dan duurt het een lange tijd en maakt xp die geluiden van hardware gevonden en hardware weg enzo ..
en uiteindelijk heeft ie dus geen contact gemaakt..

en bij jou jasper ?
Bij bij staan er heel wat com poorten, t'm 22. + infrared.
Ook staan er heel wat 'baud rate' nummers. Ik heb geen flauw idee wat ik moet kiezen.

Het lukt me ook niet om bij datacom een account aan te maken want
bij data accounts kiezen orange, telfort,vodafone, tmobile :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kies helemaal boven in eens Nieuw acount.. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 149229 op 24-08-2005 19:58 . Reden: letter foutje.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Het port dat je in moet vullen kan je achter komen door te dubbel klikken op je bluetooth icoon in je system tray, en dan onder de COM poorten tab vind je welk apparaat welk poort gebruikt. Baud rate kan je gewoon op standaard (115200) laten staan, of iets hoger moet ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik ben inmiddels thuis en ik heb nog wat ge-experimenteerd :9
Het data-account heb je volgens mij toch niet nodig, ik ging uit van een setup voor een T610 waarbij dit wel nodig was en dit heb ik op mijn K750i toegepast.
Ook het internetprofiel is overbodig, je kunt hem gewoon laten staan op je eigen provider en dan werkt het nog steeds bij mij.
Bij Java instellingen kan ie ook op je provider blijven staan.

De grote truc is dat je de verbinding maakt via de proxy van SE Device explorer en dat je hiermee de browser opstart.
Door de instellingen te wijzigen kreeg ik wel de default instellingen in de mini-browser, mijn eigen favorieten waren weg en alle Noorse zooi stond er weer :/

Het belangrijkste is dat je een compoort hebt die verbinding maakt via de usbkabel of een seriële poort van een BT stick of desnoods IR, want dat werkt ook.

Met de Phone monitor options in het XP control panel kun je zien welke foon met je pc is verbonden, welke compoorten je hebt en of ze gereserveerd zijn.
Wat ik wel vreemd vind, is dat com6 (van de usbkabel) disabled is in Phone monitor en toch verbindt de proxy mijn foon met com6.
Probeer dus een paar andere compoorten en begin met een lage snelheid (115200), dan is de kans op een goede werking het grootst.

Wat HID betreft weet ik nog niet precies waarom het niet bij iedereen goed werkt, duidelijk is wel dat de BT driver (liefst Widcomm) altijd goede resultaten geeft en een andere driver niet.
Ik heb de drivers op deze page zelf nog niet getest, maar hier staat wel bij dat je de licentie key kunt updaten en dat heb ik zelf ook gedaan ;)
Een HID bestand kun je het beste (met werkende Widcomm drivers) verzenden door in de gewone verkenner op je pc met de rechter muisknop boven de HID file clicken en dan send to Bluetooth \ je foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je een goed werkende Tutorial?
Aangezien je net weer dingen hebt ontdenkt >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ammehoela
  • Laatst online: 28-06 20:20
Euc- schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:08:
[...]

Ja, maar ik kan op die hele site nergens iets vinden over de verzendkosten, of ze naar nederland betalen en welke betalings methodes ze accepteren!!
Ik heb er eentje besteld en het kwam neer op 11 dollar 98. Had hem na ongeveer een week in huis. Moet wel zeggen dat ik m'n twijfels heb over de duurzaamheid van het gevalletje. Het snoertje is wat dunner dan het snoertje van de gewone headset en zit ook niet heel stevig bevestigd aan het stekkertje.
Maar het werkt allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ey speedyandre..
ik heb dus alles werkend he..
kwa verbindingen ..
maar nergens komt ook maar iets met Com poorten te staan wat ik dus wel had met de windows drivers.. ik zit er zelfs aan te denken om terug te stappen .. omdat die hid dingen toch niet werken..
ik gebruik nu dus wel de widcomm drivers..
versie 4.0.1.700 heb ik ,
maar nu zie ik opeens dat er staat
bij tabblad hardware 'apparaatstatus: het geselectreerde apparaat werkt niet goed'
Terwijl ik dus gewoon files kan verzenden en alles via bluetooth..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 101665 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:27:
Heb je een goed werkende Tutorial?
Aangezien je net weer dingen hebt ontdenkt >:) ;)
Met de laatste 'ontdekkingen' erbij wordt het allemaal een stuk eenvoudiger, want je hoeft nu op je foon echt helemaal niets meer in te stellen :7
Het maakt zelfs niet uit of je GPRS uit staat :Y)
Alleen de Opera mini-browser installeren en deze starten via de SE Device explorer, dat is alles ;)
De meeste problemen zie ik met de (seriële) verbinding die de SE proxy maakt, dit kan helaas bij iedere pc anders zijn en dus zul je moeten uitproberen wat werkt en wat niet.

Samengevat blijft nu nog over:
  • SE J2ME SDK downloaden en installeren
  • Opera mini-browser downloaden en op je foon installeren (zend hem naar Other directory op je mem stick en dan Install op de foon)
  • Verbinding met je foon tot stand brengen via de usbkabel of BT
  • en internetten maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy-Andre schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:45:
[...]

Met de laatste 'ontdekkingen' erbij wordt het allemaal een stuk eenvoudiger, want je hoeft nu op je foon echt helemaal niets meer in te stellen :7
Het maakt zelfs niet uit of je GPRS uit staat :Y)
Alleen de Opera mini-browser installeren en deze starten via de SE Device explorer, dat is alles ;)
De meeste problemen zie ik met de (seriële) verbinding die de SE proxy maakt, dit kan helaas bij iedere pc anders zijn en dus zul je moeten uitproberen wat werkt en wat niet.

Samengevat blijft nu nog over:
  • Opera mini-browser downloaden en op je foon installeren (zend hem naar Other directory op je mem stick en dan Install op de foon)
  • en internetten maar ;)
Dat is makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aangezien het mij verbinding maken via com poorten niet lukt
Widcomm en MS drivers allebij niet..
ga ik maar met de kabel werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 149229 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:48:
Tja, ik denk dat je pech hebt met je BT dongle of er is iets anders loos, ik kan niet ff in je pc kijken ;)
Alhoewel, als je Remote Assistance activeert, dan kan ik je pc overnemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bericht met email als antwoord op speedy andre weg gehaalt voor het geval dat ,.

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 149229 op 24-08-2005 21:45 . Reden: email weg.,. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

%#$%$# die pc suite van SE geeft een foutmelding :(
iets met microsoft en publickeytoken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-06 21:42
ppff.., die device explorer werkt ook voor geen ruk mee :?
k krijg steeds de volgende melding:

Device Explorer detected a hanging connection proxy and closed is.
Restart bij refreshing device information.

k krijg niet eens de kans om een com poort te kiezen :|
k kan alleen ff snel zien dat k kan kiezen uit 1, 2, 7, 8, 9 en infrared device en als de datakabel er in zit ook nog 6
iemand enig idee ?

*edit: apart, mobiel ff uit en weer aan en nu doet ie t wel. hij maakt iig verbinding en k kan aplicaties starten. alleen het i-netten werkt nog niet...

*edit2: en nu werkt het ineens wel, apart :?

- t is dus eerst gewone java sdk downloade en installen,
- dan dat sony ericsson java iets
- opera op mobiel installen

- connecten met je mobiel op de juiste com poort
- en dan vanaf je pc opera opstarten

werkt er iets niet, ff mobiel uit en weer aan ;)

[ Voor 39% gewijzigd door DP Kunst op 24-08-2005 22:16 ]

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dat zeg ik, alleen start opera bij mij meteen goed :7
Een D750 probeert trouwens steeds gprs te gebruiken ipv BT :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Anoniem: 149229 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:48:
Heb je BleuSoleil al geprobeerd? :)

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 24-08-2005 22:46 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

SToRM666 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:46:
[...]

Heb je BleuSoleil al geprobeerd? :)
Die gebruikt ook Widcomm drivers en als je pech hebt heeft ie drivers met licentie voor een bepaald merk BTstick :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Speedy-Andre schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:45:
  • en internetten maar ;)
Ok. Stap 1 en 2 zijn gelukt, al een tijdje. Nog steeds zit ik te pielen met die com poorten, misschien dat je stap 3 uitgebreider kunt plaatsen, want daar zitten meer mensen mee, zo te lezen..

Ik heb nu in XP bij control panel>options phone monitor, compoort 16 gereserveerd.
Toen in DeviceExplorer com poort 16 ingesteld, nu heeft ie mijn telefoon gevonden.. (overigens
met datakabel)
maar hoe werkt nu dat 'gratis' internetten?

[ Voor 17% gewijzigd door -Japser- op 24-08-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm ik heb nu contact kunnen maken via Bluetooth met die device explorer ...
opera kunnen starten
maar het internet werkt nog niet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

-Japser- schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:00:
[...]

Ok. Stap 1 en 2 zijn gelukt, al een tijdje. Nog steeds zit ik te pielen met die com poorten, misschien dat je stap 3 uitgebreider kunt plaatsen, want daar zitten meer mensen mee, zo te lezen..

Ik heb nu in XP bij control panel>options phone monitor, compoort 16 gereserveerd.
Toen in DeviceExplorer com poort 16 ingesteld, nu heeft ie mijn telefoon gevonden.. (overigens
met datakabel)
maar hoe werkt nu dat 'gratis' internetten?
Nog ff een plaatje waar je de compoorten kan zien:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/BT-setup.jpg

Om te internetten moet je vanaf Device explorer een browser op je foon starten, hierdoor krijgt de browser toegang tot de internetverbinding van je pc.
Met de opera browser gaat dat prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 149229 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:29:
hmm ik heb nu contact kunnen maken via Bluetooth met die device explorer ...
opera kunnen starten
maar het internet werkt nog niet ..
Het zou kunnen dat je internet delen moet inschakelen, dit vind je bij de eigenschappen van je netwerkaansluiting waar je modem op zit (kan ook usbmodem zijn btw).
Bij het tabje Advanced zie je dat je Internet connection sharing kunt inschakelen.
Eventueel bij Settings nog aangeven welke dingen je wilt delen (ftp, http, mail enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesta
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ook moet je "serial networking" aanvinken in de Device Explorer (staat bij File geloof ik). Ik denk trouwens niet dat internet delen nodig is..

• bbeste
  • Laatst online: 24-11-2023
Haal ik een 512 mb kaartje bij de phonehouse met korting en alles..
geeftie aan dat ik maar 468 mb te besteden heb :/ ... ben ik ik genaaid of is dit een bekend probleem?

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Vesta schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:41:
Ook moet je "serial networking" aanvinken in de Device Explorer (staat bij File geloof ik). Ik denk trouwens niet dat internet delen nodig is..
Internet delen met een usbpoort (kabel of BT dongle) zou de Device explorer kunnen verzorgen, dan hoef je het idd niet in te stellen.
Serial networking moet je wel aanvinken, als ik opnieuw verbinding maak zonder dat vinkje, dan vindt minibrowser de server niet.
Let trouwens wel op dat hij gprs gaat gebruiken als de verbinding met de pc niet werkt, omdat de minibrowser fullscreen werkt zie je het wereldbolletje niet 8)7
Ik heb dat een keer gehad toen ik alles op Vodafone had ingesteld (is ook m'n sim) en het serial networking vinkje er niet stond, hij waarschuwt niet als hij gprs gaat gebruiken.

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

bbeste schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 00:09:
Haal ik een 512 mb kaartje bij de phonehouse met korting en alles..
geeftie aan dat ik maar 468 mb te besteden heb :/ ... ben ik ik genaaid of is dit een bekend probleem?
Dat is op zich geen probleem, een geformatteerde HD van 1GB heeft ook geen 1GB beschikbaar, omdat de partitietabel (FAT) ruimte inneemt.
Dat is bij geheugenkaartjes niet anders, hier staat ook een 'FAT' op.
Daar naast is er nog zo iets als 1KB = 1024 bytes, een afronding die nogal eens wordt vergeten O-)

Anoniem: 120197

Ik heb alles werkend behalve het internet zelf. Device Explorer maakte gewoon verbinding, toen ik met Opera wilde surfen kwam mijn firewall met de melding dat een seriele verbinding toegang tot internet wilde, deze heb ik toegestaan maar opera geeft alleen onder in het scherm 'processing' aan. Iemand een idee?

ik heb:
- internetverbinding gedeeld
- telefoon aantal keren opnieuw opgestart

Ik heb overigens een w800i..

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 120197 op 25-08-2005 01:28 ]

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:32
sorry..deze vraag is vast al eerder gesteld maar na een half uur zoeken op GoT en daarna nog even googlen ben ik er nog niet uit.

Hoe kan ik de filmpjes(gp3) gemaakt met de k750i converteren naar avi of mpeg?, zodat ik ze fatsoenlijk op alle pc's kan afspelen!

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• Bosmonster
  • Laatst online: 30-06 10:48

Bosmonster

*zucht*

Weet iemand hoe je een procent-teken (%) in een code memo op kan geven :?

Overal kan ik gewoon % gebruiken, behalve waar het belangrijk is: in een wachtwoord in een code memo.....

Voor de mensen die nog nooit van de feature gehoord hebben:

Code memo zit bij organiser en is ervoor om wachtwoorden en dergelijken beveiligd met een pincode op te kunnen slaan.

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 25-08-2005 10:23 ]

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:19
Strange, ik duw net mijn vodafoon kaartje erin omdat hij vandaag geactiveerd werd, en nu staan ineens mijn netwerkbalkjes in een licht blauw vierkantje??

Als ik mijn kpn kaartje erin duw is het weer weg, en zie je alleen de balkjes staan.

Weet iemand hoe je dit uit kunt zetten ofzo? Vreselijk irritant :P

BlaBlaBla

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Strider schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:29:
Strange, ik duw net mijn vodafoon kaartje erin omdat hij vandaag geactiveerd werd, en nu staan ineens mijn netwerkbalkjes in een licht blauw vierkantje??

Als ik mijn kpn kaartje erin duw is het weer weg, en zie je alleen de balkjes staan.

Weet iemand hoe je dit uit kunt zetten ofzo? Vreselijk irritant :P
Ik heb het probleem niet gehad hoor, maar helpt het misschien om je theme een keer te wisselen naar een andere en weer terug?

• PowerFlower

PowerFlower

patrickkoning schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:47:
[...]

Daar staat nog steeds dat ze op een bevestiging wachten met rijbewijs e.d. terwijl ik die maandag al
via de fax verzonden had :? , is dit normaal?
Ja, da's normaal, ze zijn niet heel erg snel met verwerken en afaik loopt de status op de website ook achter (die wordt volgens mij maar 1x per dag geupdate, 's middags)
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....

Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.

Lees de topicstart voor je een vraag stelt, misschien is het antwoord daar al te vinden!