Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 9.656 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Speedy-Andre schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:07:
[...]

Waarom komen de anderen er wel uit :? 8)7

Ik ben bezig met een tutorial, zo te zien moet ik héél veel plaatjes gaan gebruiken voor iedereen er uit kan komen :z
[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]
Ehm ja dit heb ik wel gedaan, maar als ik dan op 'connect' druk, krijg ik
nog steeds ' The proxy could not connect to the handset. Please check youre settings.'
Dus ehh.. nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149229

-Japser- schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:55:
[...]

nog steeds ' The proxy could not connect to the handset. Please check youre settings.'
Dus ehh.. nu?
talita heeft ooit eens gezegt dat je via dat blauwe ding in ej taakbalk moest klikken en dan op snel verbinding maken en dan serieel enzo maar als ik dat doe zegt ie precies wat jasper ook zegt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:52

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

-Japser- schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:55:
[...]

Dus ehh.. nu?
Welke compoorten heb je geprobeerd en hoeveel zie je er staan?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb er com1 staan en infrared
maar als ik dat doe wat ik net had genoemt dan duurt het een lange tijd en maakt xp die geluiden van hardware gevonden en hardware weg enzo ..
en uiteindelijk heeft ie dus geen contact gemaakt..

en bij jou jasper ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101665

Even een paar punten dan, details moet je zelf opzoeken

SE J2ME SDK 2.2.2 downloaden en installeren (voor Device explorer)
Nieuw data account aanmaken in je foon met IP en DNS van je pc
Nieuw Internetprofiel maken en verbinden via nieuwe data account, AP=internet, inetmodus=http
Bij Java instellingen nieuwe internetprofiel kiezen
Opera minibrowser downloaden en installeren, taal op Engels zetten
Opera minibrowser starten vanuit Device explorer, anders heb je geen inetverbinding

Is de tut die ik kan vinden.
heb je er later nog 1 gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey mstr
ik heb alles allang gedaan wat je net hebt gezegt
alleen ik kan dus geen verbinding maken via die device explorer ..
ik kan niks anders kiezen dan com1
of infrared..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en die HID files werken hier niet :(
ik open ze op me mobiel ..
verbinding en alles okee..
maar als ik dan bijvoorbeeld de winamp HID gebruik doet ie niks :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Anoniem: 149229 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:08:
ik heb er com1 staan en infrared
maar als ik dat doe wat ik net had genoemt dan duurt het een lange tijd en maakt xp die geluiden van hardware gevonden en hardware weg enzo ..
en uiteindelijk heeft ie dus geen contact gemaakt..

en bij jou jasper ?
Bij bij staan er heel wat com poorten, t'm 22. + infrared.
Ook staan er heel wat 'baud rate' nummers. Ik heb geen flauw idee wat ik moet kiezen.

Het lukt me ook niet om bij datacom een account aan te maken want
bij data accounts kiezen orange, telfort,vodafone, tmobile :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kies helemaal boven in eens Nieuw acount.. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 149229 op 24-08-2005 19:58 . Reden: letter foutje.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Het port dat je in moet vullen kan je achter komen door te dubbel klikken op je bluetooth icoon in je system tray, en dan onder de COM poorten tab vind je welk apparaat welk poort gebruikt. Baud rate kan je gewoon op standaard (115200) laten staan, of iets hoger moet ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik ben inmiddels thuis en ik heb nog wat ge-experimenteerd :9
Het data-account heb je volgens mij toch niet nodig, ik ging uit van een setup voor een T610 waarbij dit wel nodig was en dit heb ik op mijn K750i toegepast.
Ook het internetprofiel is overbodig, je kunt hem gewoon laten staan op je eigen provider en dan werkt het nog steeds bij mij.
Bij Java instellingen kan ie ook op je provider blijven staan.

De grote truc is dat je de verbinding maakt via de proxy van SE Device explorer en dat je hiermee de browser opstart.
Door de instellingen te wijzigen kreeg ik wel de default instellingen in de mini-browser, mijn eigen favorieten waren weg en alle Noorse zooi stond er weer :/

Het belangrijkste is dat je een compoort hebt die verbinding maakt via de usbkabel of een seriële poort van een BT stick of desnoods IR, want dat werkt ook.

Met de Phone monitor options in het XP control panel kun je zien welke foon met je pc is verbonden, welke compoorten je hebt en of ze gereserveerd zijn.
Wat ik wel vreemd vind, is dat com6 (van de usbkabel) disabled is in Phone monitor en toch verbindt de proxy mijn foon met com6.
Probeer dus een paar andere compoorten en begin met een lage snelheid (115200), dan is de kans op een goede werking het grootst.

Wat HID betreft weet ik nog niet precies waarom het niet bij iedereen goed werkt, duidelijk is wel dat de BT driver (liefst Widcomm) altijd goede resultaten geeft en een andere driver niet.
Ik heb de drivers op deze page zelf nog niet getest, maar hier staat wel bij dat je de licentie key kunt updaten en dat heb ik zelf ook gedaan ;)
Een HID bestand kun je het beste (met werkende Widcomm drivers) verzenden door in de gewone verkenner op je pc met de rechter muisknop boven de HID file clicken en dan send to Bluetooth \ je foon.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je een goed werkende Tutorial?
Aangezien je net weer dingen hebt ontdenkt >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ammehoela
  • Laatst online: 14-06 21:03
Euc- schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:08:
[...]

Ja, maar ik kan op die hele site nergens iets vinden over de verzendkosten, of ze naar nederland betalen en welke betalings methodes ze accepteren!!
Ik heb er eentje besteld en het kwam neer op 11 dollar 98. Had hem na ongeveer een week in huis. Moet wel zeggen dat ik m'n twijfels heb over de duurzaamheid van het gevalletje. Het snoertje is wat dunner dan het snoertje van de gewone headset en zit ook niet heel stevig bevestigd aan het stekkertje.
Maar het werkt allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ey speedyandre..
ik heb dus alles werkend he..
kwa verbindingen ..
maar nergens komt ook maar iets met Com poorten te staan wat ik dus wel had met de windows drivers.. ik zit er zelfs aan te denken om terug te stappen .. omdat die hid dingen toch niet werken..
ik gebruik nu dus wel de widcomm drivers..
versie 4.0.1.700 heb ik ,
maar nu zie ik opeens dat er staat
bij tabblad hardware 'apparaatstatus: het geselectreerde apparaat werkt niet goed'
Terwijl ik dus gewoon files kan verzenden en alles via bluetooth..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 101665 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:27:
Heb je een goed werkende Tutorial?
Aangezien je net weer dingen hebt ontdenkt >:) ;)
Met de laatste 'ontdekkingen' erbij wordt het allemaal een stuk eenvoudiger, want je hoeft nu op je foon echt helemaal niets meer in te stellen :7
Het maakt zelfs niet uit of je GPRS uit staat :Y)
Alleen de Opera mini-browser installeren en deze starten via de SE Device explorer, dat is alles ;)
De meeste problemen zie ik met de (seriële) verbinding die de SE proxy maakt, dit kan helaas bij iedere pc anders zijn en dus zul je moeten uitproberen wat werkt en wat niet.

Samengevat blijft nu nog over:
  • SE J2ME SDK downloaden en installeren
  • Opera mini-browser downloaden en op je foon installeren (zend hem naar Other directory op je mem stick en dan Install op de foon)
  • Verbinding met je foon tot stand brengen via de usbkabel of BT
  • en internetten maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy-Andre schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:45:
[...]

Met de laatste 'ontdekkingen' erbij wordt het allemaal een stuk eenvoudiger, want je hoeft nu op je foon echt helemaal niets meer in te stellen :7
Het maakt zelfs niet uit of je GPRS uit staat :Y)
Alleen de Opera mini-browser installeren en deze starten via de SE Device explorer, dat is alles ;)
De meeste problemen zie ik met de (seriële) verbinding die de SE proxy maakt, dit kan helaas bij iedere pc anders zijn en dus zul je moeten uitproberen wat werkt en wat niet.

Samengevat blijft nu nog over:
  • Opera mini-browser downloaden en op je foon installeren (zend hem naar Other directory op je mem stick en dan Install op de foon)
  • en internetten maar ;)
Dat is makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aangezien het mij verbinding maken via com poorten niet lukt
Widcomm en MS drivers allebij niet..
ga ik maar met de kabel werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 149229 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:48:
Tja, ik denk dat je pech hebt met je BT dongle of er is iets anders loos, ik kan niet ff in je pc kijken ;)
Alhoewel, als je Remote Assistance activeert, dan kan ik je pc overnemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bericht met email als antwoord op speedy andre weg gehaalt voor het geval dat ,.

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 149229 op 24-08-2005 21:45 . Reden: email weg.,. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

%#$%$# die pc suite van SE geeft een foutmelding :(
iets met microsoft en publickeytoken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06 14:42
ppff.., die device explorer werkt ook voor geen ruk mee :?
k krijg steeds de volgende melding:

Device Explorer detected a hanging connection proxy and closed is.
Restart bij refreshing device information.

k krijg niet eens de kans om een com poort te kiezen :|
k kan alleen ff snel zien dat k kan kiezen uit 1, 2, 7, 8, 9 en infrared device en als de datakabel er in zit ook nog 6
iemand enig idee ?

*edit: apart, mobiel ff uit en weer aan en nu doet ie t wel. hij maakt iig verbinding en k kan aplicaties starten. alleen het i-netten werkt nog niet...

*edit2: en nu werkt het ineens wel, apart :?

- t is dus eerst gewone java sdk downloade en installen,
- dan dat sony ericsson java iets
- opera op mobiel installen

- connecten met je mobiel op de juiste com poort
- en dan vanaf je pc opera opstarten

werkt er iets niet, ff mobiel uit en weer aan ;)

[ Voor 39% gewijzigd door DP Kunst op 24-08-2005 22:16 ]

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dat zeg ik, alleen start opera bij mij meteen goed :7
Een D750 probeert trouwens steeds gprs te gebruiken ipv BT :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Anoniem: 149229 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:48:
Heb je BleuSoleil al geprobeerd? :)

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 24-08-2005 22:46 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

SToRM666 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:46:
[...]

Heb je BleuSoleil al geprobeerd? :)
Die gebruikt ook Widcomm drivers en als je pech hebt heeft ie drivers met licentie voor een bepaald merk BTstick :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Speedy-Andre schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:45:
  • en internetten maar ;)
Ok. Stap 1 en 2 zijn gelukt, al een tijdje. Nog steeds zit ik te pielen met die com poorten, misschien dat je stap 3 uitgebreider kunt plaatsen, want daar zitten meer mensen mee, zo te lezen..

Ik heb nu in XP bij control panel>options phone monitor, compoort 16 gereserveerd.
Toen in DeviceExplorer com poort 16 ingesteld, nu heeft ie mijn telefoon gevonden.. (overigens
met datakabel)
maar hoe werkt nu dat 'gratis' internetten?

[ Voor 17% gewijzigd door -Japser- op 24-08-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm ik heb nu contact kunnen maken via Bluetooth met die device explorer ...
opera kunnen starten
maar het internet werkt nog niet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

-Japser- schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:00:
[...]

Ok. Stap 1 en 2 zijn gelukt, al een tijdje. Nog steeds zit ik te pielen met die com poorten, misschien dat je stap 3 uitgebreider kunt plaatsen, want daar zitten meer mensen mee, zo te lezen..

Ik heb nu in XP bij control panel>options phone monitor, compoort 16 gereserveerd.
Toen in DeviceExplorer com poort 16 ingesteld, nu heeft ie mijn telefoon gevonden.. (overigens
met datakabel)
maar hoe werkt nu dat 'gratis' internetten?
Nog ff een plaatje waar je de compoorten kan zien:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/BT-setup.jpg

Om te internetten moet je vanaf Device explorer een browser op je foon starten, hierdoor krijgt de browser toegang tot de internetverbinding van je pc.
Met de opera browser gaat dat prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 149229 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:29:
hmm ik heb nu contact kunnen maken via Bluetooth met die device explorer ...
opera kunnen starten
maar het internet werkt nog niet ..
Het zou kunnen dat je internet delen moet inschakelen, dit vind je bij de eigenschappen van je netwerkaansluiting waar je modem op zit (kan ook usbmodem zijn btw).
Bij het tabje Advanced zie je dat je Internet connection sharing kunt inschakelen.
Eventueel bij Settings nog aangeven welke dingen je wilt delen (ftp, http, mail enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesta
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ook moet je "serial networking" aanvinken in de Device Explorer (staat bij File geloof ik). Ik denk trouwens niet dat internet delen nodig is..

• bbeste
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-11-2023
Haal ik een 512 mb kaartje bij de phonehouse met korting en alles..
geeftie aan dat ik maar 468 mb te besteden heb :/ ... ben ik ik genaaid of is dit een bekend probleem?

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Vesta schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:41:
Ook moet je "serial networking" aanvinken in de Device Explorer (staat bij File geloof ik). Ik denk trouwens niet dat internet delen nodig is..
Internet delen met een usbpoort (kabel of BT dongle) zou de Device explorer kunnen verzorgen, dan hoef je het idd niet in te stellen.
Serial networking moet je wel aanvinken, als ik opnieuw verbinding maak zonder dat vinkje, dan vindt minibrowser de server niet.
Let trouwens wel op dat hij gprs gaat gebruiken als de verbinding met de pc niet werkt, omdat de minibrowser fullscreen werkt zie je het wereldbolletje niet 8)7
Ik heb dat een keer gehad toen ik alles op Vodafone had ingesteld (is ook m'n sim) en het serial networking vinkje er niet stond, hij waarschuwt niet als hij gprs gaat gebruiken.

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

bbeste schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 00:09:
Haal ik een 512 mb kaartje bij de phonehouse met korting en alles..
geeftie aan dat ik maar 468 mb te besteden heb :/ ... ben ik ik genaaid of is dit een bekend probleem?
Dat is op zich geen probleem, een geformatteerde HD van 1GB heeft ook geen 1GB beschikbaar, omdat de partitietabel (FAT) ruimte inneemt.
Dat is bij geheugenkaartjes niet anders, hier staat ook een 'FAT' op.
Daar naast is er nog zo iets als 1KB = 1024 bytes, een afronding die nogal eens wordt vergeten O-)

Anoniem: 120197

Ik heb alles werkend behalve het internet zelf. Device Explorer maakte gewoon verbinding, toen ik met Opera wilde surfen kwam mijn firewall met de melding dat een seriele verbinding toegang tot internet wilde, deze heb ik toegestaan maar opera geeft alleen onder in het scherm 'processing' aan. Iemand een idee?

ik heb:
- internetverbinding gedeeld
- telefoon aantal keren opnieuw opgestart

Ik heb overigens een w800i..

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 120197 op 25-08-2005 01:28 ]

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:41
sorry..deze vraag is vast al eerder gesteld maar na een half uur zoeken op GoT en daarna nog even googlen ben ik er nog niet uit.

Hoe kan ik de filmpjes(gp3) gemaakt met de k750i converteren naar avi of mpeg?, zodat ik ze fatsoenlijk op alle pc's kan afspelen!

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30

Bosmonster

*zucht*

Weet iemand hoe je een procent-teken (%) in een code memo op kan geven :?

Overal kan ik gewoon % gebruiken, behalve waar het belangrijk is: in een wachtwoord in een code memo.....

Voor de mensen die nog nooit van de feature gehoord hebben:

Code memo zit bij organiser en is ervoor om wachtwoorden en dergelijken beveiligd met een pincode op te kunnen slaan.

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 25-08-2005 10:23 ]

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:34
Strange, ik duw net mijn vodafoon kaartje erin omdat hij vandaag geactiveerd werd, en nu staan ineens mijn netwerkbalkjes in een licht blauw vierkantje??

Als ik mijn kpn kaartje erin duw is het weer weg, en zie je alleen de balkjes staan.

Weet iemand hoe je dit uit kunt zetten ofzo? Vreselijk irritant :P

BlaBlaBla

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Strider schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:29:
Strange, ik duw net mijn vodafoon kaartje erin omdat hij vandaag geactiveerd werd, en nu staan ineens mijn netwerkbalkjes in een licht blauw vierkantje??

Als ik mijn kpn kaartje erin duw is het weer weg, en zie je alleen de balkjes staan.

Ik heb het probleem niet gehad hoor, maar helpt het misschien om je theme een keer te wisselen naar een andere en weer terug?

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:02

PowerFlower

être diable et jouer fleur

patrickkoning schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:47:
[...]

Daar staat nog steeds dat ze op een bevestiging wachten met rijbewijs e.d. terwijl ik die maandag al
via de fax verzonden had :? , is dit normaal?
Ja, da's normaal, ze zijn niet heel erg snel met verwerken en afaik loopt de status op de website ook achter (die wordt volgens mij maar 1x per dag geupdate, 's middags)

Strider schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:29:

Dat geeft hij of je telefoon een GPRS verbinding heeft, je kan dit uitzetten bij Instellingen->verbindingen->datacomm->voorkeursservice->alleen GSM

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:53
Anoniem: 120197 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:36:
[...]

Dat geeft hij of je telefoon een GPRS verbinding heeft, je kan dit uitzetten bij Instellingen->verbindingen->datacomm->voorkeursservice->alleen GSM
Kan je dan ook geen verbinding meer maken met GPRS? Heb je GPRS dan ook uitgezet?

Zo ik heb internet via mijn foontje..
gister tot 5 uur (snachts) ziite internette.. 8)7
opzich wel slecht voor je ogen zown klein scherm
maar ik vind de plaatjes enzo wel goed weer gegeven
wat ik alleen mis is dat als ik bijvoorbeeld op tweakers zit
en iemand heeft een screenshot gepost dat ik die niet via mijn foontje kan bekijken..
iemand een idee hoe dit wel kan zonder je pc ? (via mobiel .. )

supercrazy schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:05:
[...]

Kan je dan ook geen verbinding meer maken met GPRS? Heb je GPRS dan ook uitgezet?
Ja dat klopt.

Heeft iemand ook al het probleem gehad dat de telefoon gewoon verbinding maakt via de com-poort maar dat Opera gewoonweg niets doet?

edit: sorry voor de dubbelpost

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 120197 op 25-08-2005 13:16 ]

Anoniem: 151715

borgdavile schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:23:
sorry..deze vraag is vast al eerder gesteld maar na een half uur zoeken op GoT en daarna nog even googlen ben ik er nog niet uit.

Hoe kan ik de filmpjes(gp3) gemaakt met de k750i converteren naar avi of mpeg?, zodat ik ze fatsoenlijk op alle pc's kan afspelen!
3pg filmpjes bekijk ik probleemloos met Quicktime op de PC.
Je moet alleen even aangeven dat ze met quicktime afgespeeld moeten worden.
"verbinden" of "afspelen met..."
Als dat eenmaal gedaan is kun je gewoon dubbelklikken op het filmpje en quicktime start automatisch op.

Als het goed is en je klikt op een filmpje wat nog niet "gelinkt" is met quicktime (staat er dus een wit icoontje voor) krijg je de mededeling dat windows het bestand niet kan afspelen en of je de benodigde software op het net wilt opzoeken.
Als je dat doet kom je ook bij quicktime terecht.

Heb je geen quicktime dan kun je dat gratis downloaden.

Mijn 3pg filmpjes hebben dus nu allemaal een quicktime icoontje voor de filenaam staan.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 151715 op 25-08-2005 14:18 ]

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:41
Anoniem: 151715 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:10:
[...]

3pg filmpjes bekijk ik probleemloos met Quicktime op de PC.
Je moet alleen even aangeven dat ze met quicktime afgespeeld moeten worden.
"verbinden" of "afspelen met..."
Als dat eenmaal gedaan is kun je gewoon dubbelklikken op het filmpje en quicktime start automatisch op.
is converteren naar een ander meer gangbaar formaat ook mogelijk?

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

borgdavile schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:11:
[...]

is converteren naar een ander meer gangbaar formaat ook mogelijk?
Jawel, daar zijn verschillende proggies voor.

Ikzelf gebruik ImToo 3pg converter maar er zijn nog legio andere programmaatjes die dat ook kunnen.

Typ "3gp converter" in google en je vindt de links die je nodig hebt.

Let wel..... de toch al niet bijster goede kwaliteit van 3gp wordt er bij 't converten niet beter op.
Zeker niet naar wmv.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 151715 op 25-08-2005 14:22 ]

• janusja
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-06 18:09
Ik heb een Cellink Bluetooth USB dongle (BTA-6030) gekocht, dacht dat het 1 van de betere zou zijn.

Maar het werkt absoluut niet stabiel, als ik met wat bluetooth dingen zit te prutsen moet ik zo om de 10 minuten m'n telefoon resetten (batterij eruit) omdat hij helemaal hangt.

Dat begint er trouwens altijd mee dat de 'menu' knop (die in het midden onder het scherm) niet meer werkt.

Ook de overdracht van 'grotere' bestanden (zeg 4 of 5 Mb) is niet stabiel, soms lukt het maar vaak blijft hij halverwege hangen en zit de boel vast.

Heb de software geprobreerd die erbij zat en ook Bluesoleil maar met beide werkt het niet stabiel, vooral aan de kant van de telefoon.

Iemand hier ook ervaring mee?

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-06 09:49
Yeah eindelijk mijn telefoontje binnen :)

Alleen meteen een vraag, is er niet iets van folie te krijgen wat je over het scherm kan doen? Want er gaan geheid krassen komen op zo'n scherm als die telefoon in me broek zit.. :{

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:24

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik vroeg me af of je makkelijk html-bestanden met (kleine) plaatjes kunt browsen die je locaal (dus op je telefoon of MS) hebt opgeslagen?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

RooT schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:37:

Alleen meteen een vraag, is er niet iets van folie te krijgen wat je over het scherm kan doen? Want er gaan geheid krassen komen op zo'n scherm als die telefoon in me broek zit.. :{
Alleen folie die zonder lijmlaag, dus vacuum geplakt kan worden zal mischien een uitkomst bieden.
En dan moet 't ook nog heel erg dun zijn.

Transparante folies met lijmlaagje zullen de leesbaarheid van je display ernstig verminderen en is dus niet aan te bevelen.

Gewoon zorgen dat je je telefoon in een LEGE broekzak stopt.
Een zak reserveren voor ALLEEN je telefoon dus...

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
ik heb het weer voor mekaar... ik denk dat ik de eerste ben want heb nog niemand in de topics kunnen vinden die dit ook had...

en het te verwachten probleem is: het pookje reageert niet meer zo goed...
ik was een spelletje erop aan het spelen en echt van het ene op het andere moment deed mijn pookje het niet meer goed... nu moet ik soms wel 2 of 3 keer klikken voordat tie doet wat ik ingeef....

heeft iemand al hetzelfde probleem?

(ik heb de foon nu een kleine 2 maandjes in bezit..)

jorngrisel schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:02:
ik heb het weer voor mekaar... ik denk dat ik de eerste ben want heb nog niemand in de topics kunnen vinden die dit ook had...

ik was een spelletje erop aan het spelen en echt van het ene op het andere moment deed mijn pookje het niet meer goed... nu moet ik soms wel 2 of 3 keer klikken voordat tie doet wat ik ingeef....

Zit er geen rotzooi tussen?
Anders even terug gaan :r
Ik krijg hem als het goed is morgen :9~
Mijn moeder heeft nog een oude SE met als 1 van de eerste zo'n pookje en die werkt nog fantastisch B)

• Bulleteater
Anoniem: 101665 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:10:
[...]

Zit er geen rotzooi tussen?
Anders even terug gaan :r
Ik krijg hem als het goed is morgen :9~
Mijn moeder heeft nog een oude SE met als 1 van de eerste zo'n pookje en die werkt nog fantastisch B)
neej zit volgens mij geen rotzooi tussen... ik blaas er met de stofzuiger wel een keer doorheen... (kijken of dat werkt), en anders ga ik wel terug want open schroeven vind ik een beetje link omdat ik dan geen garantie meer heb ;-)

jorngrisel schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:24:
[...]

neej zit volgens mij geen rotzooi tussen... ik blaas er met de stofzuiger wel een keer doorheen... (kijken of dat werkt), en anders ga ik wel terug want open schroeven vind ik een beetje link omdat ik dan geen garantie meer heb ;-)
ik blaas er met de stofzuiger wel een keer doorheen

Ben benieuwd hoe je dat gaat doen :9

• Bulleteater
Anoniem: 101665 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:25:
[...]

ik blaas er met de stofzuiger wel een keer doorheen

Ben benieuwd hoe je dat gaat doen :9
haha ja das een speciale stofzuiger... >:) die kun je op zuigen en op blazen zetten :+ hij is wel 15 jaar oud... maar die high-tech fuctie zie je er voortaan niej op zitten :9~

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04

er bestaat ook nog iets dat "zoekfunctie" heet 8)7

zoekwoord: display folie
dan kan je het vast vinden

offtopic:
Hij is binnen O+ ;)

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:53
jorngrisel schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:34:
[...]

haha ja das een speciale stofzuiger... >:) die kun je op zuigen en op blazen zetten :+ hij is wel 15 jaar oud... maar die high-tech fuctie zie je er voortaan niej op zitten :9~
Fout :P. Er zijn nieuwe modellen van Nilfisk en als je de slang in hun kont stopt kan je ermee blazen :P _/-\o_

(Hoezo offtopic :P?)

• -Japser-
Speedy-Andre schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:30:
[...]

Nog ff een plaatje waar je de compoorten kan zien:

[afbeelding]

Om te internetten moet je vanaf Device explorer een browser op je foon starten, hierdoor krijgt de browser toegang tot de internetverbinding van je pc.
Met de opera browser gaat dat prima ;)
Bij mij staat daar:
Bluetooth communications port (com 10 )
Bluetooth communications port (com 11)
Bluetooth communications port (com 12)
Bluetooth communications port (com 13)
Bluetooth communications port (com 3)
Bluetooth communications port (com 4)
Bluetooth communications port (com 8 )
Bluetooth communications port (com 9)

Wat kan ik hier mee doen nu? Welke instelling moet ik nu hebben..
Serial networking, moet aangevinkt heb ik begrepen?

Edit:
Ik heb op een of andere manier nu m'n telefoon in DeviceExplorer
gekregen. Ik klikte rechtermuisknop>start op 'opera mini' en het
ging draaien op mijn telefoon.
Hoe weet ik nu zeker dat ik het goed doe, en niet dadelijk een dure tel. rekening heb? :)

[ Voor 14% gewijzigd door -Japser- op 25-08-2005 17:17 ]

• DP Kunst
k denk dat je t beste poort 8 probeerd, das bij de meeste standaard. als die niet werkt de rest probere ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Anoniem: 153153

Ik heb een grote probleem.

Ik ben me telefoon code vergeten hoe of wat kan ik doen zodat ik het weer ongedaan kan maken?
Want nu kan ik helemaal niks meer mee ik zat ff me te kloten en heb het per ongeluk telefooncode gezet

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!! IEMAND???

• Bulleteater
Anoniem: 153153 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:25:
Ik heb een grote probleem.

Ik ben me telefoon code vergeten hoe of wat kan ik doen zodat ik het weer ongedaan kan maken?
Want nu kan ik helemaal niks meer mee ik zat ff me te kloten en heb het per ongeluk telefooncode gezet

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!! IEMAND???
als je de puk-code hebt (deze kreeg je erbij toen je de mobiel kocht) moet je gewoon 3 x verkeerde pin-code intypen en dan zal de telefoon vragen om een puk-code.. deze even overtypen en dan moet tie het weer gewoon doen...

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-06 15:35

Je kan zelf een screenprotector van een psp oid op maat knippen.
Ik heb hier 2 screenprotectors, denk dat ik strax eentje op mn w800 ga plakken..

• Vesta
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
-Japser- schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:12:
Edit:
Hoe weet ik nu zeker dat ik het goed doe, en niet dadelijk een dure tel. rekening heb? :)
In de connection proxy zie je hoeveel bytes er worden verzonden en ontvangen. Als je tijdens het browsen die getallen ziet veranderen gaat het dus via de proxy. Ook kun je bij de gespreks- en datatellers in je telefoon kijken of die veranderd zijn na het browsen.

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-06 09:49
arjan bregman2 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:36:
[...]

er bestaat ook nog iets dat "zoekfunctie" heet 8)7

zoekwoord: display folie
dan kan je het vast vinden
Yeah right en dan even de grote sonyericsson k750 topics van meer dan 1200 reacties per stuk doorlezen..... 8)7

Maarreh voor de andere die tips hebben gegeven, thx :) Screenprotector van psp of pda is wel een goed id ja.

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

-Japser- schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:12:
[...]

Edit:
Je kunt bij data accounts en/of internet profiel een niet werkend profiel kiezen (van andere provider bijv.), zodat ie niet automatisch een gprs verbinding kan opbouwen.
Ik heb het al een keer gehad dat ie via gprs online ging, ik kwam er achter toen ik de browser even klein maakte, want dan zie je tenminste wat op de desktop gebeurt :+

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Vandaag mijn K750 weer terug gekregen van de reparatie, en wat me opvalt is dat bluetooth nu zoooo gigantisch stabiel is. Normaal moest ik na elke bluetooth bestands verzending de telefoon rebooten, maar nu gaat het echt perfect. Ook zit er geen piepje of kraakje meer in.
Binnen 10 minuten ook alles weer ingesteld met thema's profielen e.d. met behulp van float's.
Dan nu tijd om de motorola die ik zolang heb gebruikt ritueel te verbranden, wat een onding...

Ik kan als ik wil nog wel een paar foto's van de Vodafone uitvoering posten als daar vraag naar is... :)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Worldwide schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:09:
Dan nu tijd om de motorola die ik zolang heb gebruikt ritueel te verbranden, wat een onding...
Kun je meteen testen hoe goed je filmpjes kunt maken met de K750i ;)

• -Japser-
Speedy-Andre schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:08:
[...]

Je kunt bij data accounts en/of internet profiel een niet werkend profiel kiezen (van andere provider bijv.), zodat ie niet automatisch een gprs verbinding kan opbouwen.
Ik heb het al een keer gehad dat ie via gprs online ging, ik kwam er achter toen ik de browser even klein maakte, want dan zie je tenminste wat op de desktop gebeurt :+
Aah oke dan.
Ik heb nu een nieuw 'test' internetprofiel aangemaakt, op vodafone gprs. Weet niet of die gaat
werken hoor :)
Elke keer als ik DeviceExplorer opstart, krijg ik melding op m'n telefoon 'request to use you're phone to acces the internet. Allow? Yes - No. Datzal wel normaal zijn denk k?
Vaak krijg ik nog wel een 'error' in DeviceExplorer 'Restart by refreshing device information'
en daarna de 'could not connect to serial proxy/handset.'
Beetje vaag allemaal, maar als ik eenmaal connect ben, zit ik bij com17 Weet niet of dat goed is?
Zie mijn vorige post..

Als ik er dan uiteindelijk opzit, en ik start 'opera mini' in deviceExplorer, zie ik nergens een tellertje lopen? Weet dus niet of ik dit wel gratis doe...

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 151715 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:46:
[...]

Alleen folie die zonder lijmlaag, dus vacuum geplakt kan worden zal mischien een uitkomst bieden.
En dan moet 't ook nog heel erg dun zijn.

Transparante folies met lijmlaagje zullen de leesbaarheid van je display ernstig verminderen en is dus niet aan te bevelen.
Dit wil ik ff nuanceren ;)
Ik heb een 3M folie erop (met lijmlaagje) en na een paar dagen zie je daar niets meer van.
3M waarschuwt vooraf voor een ietwat troebel beeld direct na aanbrengen van de folie.
Waar je echt op moet letten is dat je geen vingerafrukken op de lijmlaag achterlaat, want die blijf je zien.
Dit kun je ook wel weer weg krijgen door de lijmlaag plaatselijk een beetje vochtig te maken, dan egaliseert ie wel weer.
Voordeel van de 3M folie is dat hij hard is (krasvast) en hij is ontspiegeld, waardoor je een hoog contrast houdt, ik zie met de folie echt geen verschil t.o.v. zonder, behalve de betere reflectie eigenschappen.
Bovendien kun je deze folie veel goedkoper krijgen dan bijv. de overpized Martin Fields dingen :Y)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

-Japser- schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:37:
[...]

Aah oke dan.
Ik heb nu een nieuw 'test' internetprofiel aangemaakt, op vodafone gprs. Weet niet of die gaat
werken hoor :)
Elke keer als ik DeviceExplorer opstart, krijg ik melding op m'n telefoon 'request to use you're phone to acces the internet. Allow? Yes - No. Datzal wel normaal zijn denk k?
Vaak krijg ik nog wel een 'error' in DeviceExplorer 'Restart by refreshing device information'
en daarna de 'could not connect to serial proxy/handset.'
Beetje vaag allemaal, maar als ik eenmaal connect ben, zit ik bij com17 Weet niet of dat goed is?
Zie mijn vorige post..

Als ik er dan uiteindelijk opzit, en ik start 'opera mini' in deviceExplorer, zie ik nergens een tellertje lopen? Weet dus niet of ik dit wel gratis doe...
Het tellertje zou je bij de proxy moeten zien, die geeft aan hoeveel bits je verzendt en ontvangt.
Met het applicatie knopje (boven joystick) kun je even iets anders gaan doen, maak de browser klein en je ziet de desktop staan en hopelijk geen wereldbolletje bovenin O-)
Voor de test kun je ook een sim gebruiken die leeg is (prepaid) of geen gprs ondersteunt (AH of Tele2 via Telfort).
De vraag of je pc de internetverbinding mag gebruiken krijg ik niet, kennelijk wil ie bij jou toch gaan inbellen of gprs-en :X

• tato
  • Laatst online: 13-06 10:30
Speedy-Andre schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:43:
[...]

Ik heb een 3M folie erop (met lijmlaagje) en na een paar dagen zie je daar niets meer van.
3M waarschuwt vooraf voor een ietwat troebel beeld direct na aanbrengen van de folie.
Waar je echt op moet letten is dat je geen vingerafrukken op de lijmlaag achterlaat, want die blijf je zien.
Dit kun je ook wel weer weg krijgen door de lijmlaag plaatselijk een beetje vochtig te maken, dan egaliseert ie wel weer.
Voordeel van de 3M folie is dat hij hard is (krasvast) en hij is ontspiegeld, waardoor je een hoog contrast houdt, ik zie met de folie echt geen verschil t.o.v. zonder, behalve de betere reflectie eigenschappen.
Bovendien kun je deze folie veel goedkoper krijgen dan bijv. de overpized Martin Fields dingen :Y)
In wat soort winkels vindt je die 3M folies dan? Ik ben al lang aan het zoeken naar deze.

• -Japser-
Speedy-Andre schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:50:
[...]

Het tellertje zou je bij de proxy moeten zien, die geeft aan hoeveel bits je verzendt en ontvangt.
Met het applicatie knopje (boven joystick) kun je even iets anders gaan doen, maak de browser klein en je ziet de desktop staan en hopelijk geen wereldbolletje bovenin O-)
Voor de test kun je ook een sim gebruiken die leeg is (prepaid) of geen gprs ondersteunt (AH of Tele2 via Telfort).
De vraag of je pc de internetverbinding mag gebruiken krijg ik niet, kennelijk wil ie bij jou toch gaan inbellen of gprs-en :X
Ik zie nog steeds nergens proxy of een tellertje staan of iets dergelijks..Misschien kun je (dmv plaatje)
nog aangeven waar het precies hoort te staan?
Verder heb ik dus ff opera mini gestart in device explorer, toen kwam het internet dus
op m'n telefoon. Toen heb ik ff op het applicatie knopje gedrukt >main menu. Toen kon ik dus
desktop zien, en ik zag geen wereldbolletje bovenin, enkel alleen het bluetooth tekentje,
met pijltjes als dit <> er doorheen, en een java iccoontje.
Is dat een goed teken of...

• DP Kunst
ik krijg ook dat ie vraagt of de aplicatie mag uploaden en hij gebruitk vervolgens gewoon mn internetverbinding via bluetooth... volgens mij vraagt ie dat standaard ofso :X

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

janusja schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:25:
Ik heb een Cellink Bluetooth USB dongle (BTA-6030) gekocht, dacht dat het 1 van de betere zou zijn.

Maar het werkt absoluut niet stabiel, als ik met wat bluetooth dingen zit te prutsen moet ik zo om de 10 minuten m'n telefoon resetten (batterij eruit) omdat hij helemaal hangt.

Dat begint er trouwens altijd mee dat de 'menu' knop (die in het midden onder het scherm) niet meer werkt.

Ook de overdracht van 'grotere' bestanden (zeg 4 of 5 Mb) is niet stabiel, soms lukt het maar vaak blijft hij halverwege hangen en zit de boel vast.

Heb de software geprobreerd die erbij zat en ook Bluesoleil maar met beide werkt het niet stabiel, vooral aan de kant van de telefoon.

Iemand hier ook ervaring mee?
Ik heb deze ook besteld, hopelijk is ie bij mij wel stabiel.
Via hun website kun je zien wat er al is gedaan aan dit soort problemen, de techniek is nog nieuw.
Mijn huidige dongle is rots stabiel i.c.m. de K750i, hopelijk is de Cellink dat straks ook :/
Zie je wel verschil in snelheid met een andere BT stick, of is dit je eerste :?
Met een 1.2 stick haal ik 43KB/s.

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

-Japser- schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:57:
[...]

Ik zie nog steeds nergens proxy of een tellertje staan of iets dergelijks..Misschien kun je (dmv plaatje)
nog aangeven waar het precies hoort te staan?
Verder heb ik dus ff opera mini gestart in device explorer, toen kwam het internet dus
op m'n telefoon. Toen heb ik ff op het applicatie knopje gedrukt >main menu. Toen kon ik dus
desktop zien, en ik zag geen wereldbolletje bovenin, enkel alleen het bluetooth tekentje,
met pijltjes als dit <> er doorheen, en een java iccoontje.
Is dat een goed teken of...
Tellertje:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/k750proxy.jpg

Als je geen wereldbolletje of telefoonhoorntje ziet, dan werkt het wel goed denk ik.
Bestanden uploaden kan idd niet zomaar, dat moet je steeds bevestigen (veiligheid).
Als je de minibrowser niet vanaf je pc start, maar vanaf de foon dan kan ie geen internetverbinding met je pc opbouwen, ook niet als je al verbinding hebt met Device explorer.

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-05 10:59
jorngrisel schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:02:

Fout. Je bent niet de eerste:
Brammel in "Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel..."

Zuigen dus. Niet blazen. Anders krijg je het vuil achter het schermpje.

Anoniem: 48994

Ik heb een probleem:

mijn telefoon was toenstraks uitgegaan omdat hij leeg was dus ik heb hem ff aan de oplader gehad en wil hem nu aan doen maar hij doet het niet.

Het rode lampje bij de infrarood poort knippert gedurende 5 seconde.
Daarna flitst hij een keer.

Is de accu nu nogsteeds leeg of wacht de telefoon totdat er genoeg stroom in de accu zit?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 48994 op 25-08-2005 20:19 ]

Anoniem: 150997

[/quote]
Als je geen wereldbolletje of telefoonhoorntje ziet, dan werkt het wel goed denk ik.
Bestanden uploaden kan idd niet zomaar, dat moet je steeds bevestigen (veiligheid).
Als je de minibrowser niet vanaf je pc start, maar vanaf de foon dan kan ie geen internetverbinding met je pc opbouwen, ook niet als je al verbinding hebt met Device explorer.
[/quote]

ehhm, jonges as je de livebox heb (van wanadoo) daar sit bt standaard op en je doet de comp uit, doet dat innternet gebeuren t nog wel? (krijg m nl binnenkort binnen) of schakelt ie dan over op gprs?

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 150997 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 20:22:
[...]
ehhm, jonges as je de livebox heb (van wanadoo) daar sit bt standaard op en je doet de comp uit, doet dat innternet gebeuren t nog wel? (krijg m nl binnenkort binnen) of schakelt ie dan over op gprs?
BT?, volgens mij zit er WIFI op, dat is heel iets anders voor zover ik heb kunnen zien bij Wanadoo :/
Ik denk dat je een losse BT usbstick in je pc moet stoppen, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
In dat geval zou je foon mogelijk via gprs kunnen gaan communiceren.

Anoniem: 143766

ej jongens, heb een tijdje terug hier iets gelezen over x-messenger ofzo. Er werd iig beschreven dat hij niet echt connecte. Nu ben ik op zoek naar een java messenger. Heb m'n andere telefoon gewoon agilemessenger, maarja, das een sis en werkt dus niet. Weet dus iemand waar ik zo'n ding vandaan kan halen? Alvast bedankt :)

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 48994 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 20:04:
Ik heb een probleem:

mijn telefoon was toenstraks uitgegaan omdat hij leeg was dus ik heb hem ff aan de oplader gehad en wil hem nu aan doen maar hij doet het niet.

Het rode lampje bij de infrarood poort knippert gedurende 5 seconde.
Daarna flitst hij een keer.

Is de accu nu nogsteeds leeg of wacht de telefoon totdat er genoeg stroom in de accu zit?
Volgens mij is het bij de meeste telefoons zo dat je ze wel even wat meer op moet laden voor ze weer aan gaan, maar hoe lang heb je hem er aan gehad?

Trouwens, welk rode lampje? Ik heb helemaal geen rood lampje.

Anoniem: 150997

Speedy-Andre schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 20:40:
[...]

BT?, volgens mij zit er WIFI op, dat is heel iets anders voor zover ik heb kunnen zien bij Wanadoo :/
Ik denk dat je een losse BT usbstick in je pc moet stoppen, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
In dat geval zou je foon mogelijk via gprs kunnen gaan communiceren.
jaa!! er zit BT op! dus ik vraag me af of ie dan rechtstreeks via de livebox het adsl netwerk op kan(je moet de browser nl wel met de comp starten) of doet ie t gewoon via de comp(en as je die uitgooit dus ook geen verbinding via adsl, maar gprs?)

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:19

sjirafje

No inspirational quotes here

Normaliter brand dat lampje ook niet. Het zit achter het "glaasje" van je IR. Bij mij brande het toen ik m'n gsm wou aanzetten terwijl de accu leeg was.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 150997 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:00:
[...]

jaa!! er zit BT op! dus ik vraag me af of ie dan rechtstreeks via de livebox het adsl netwerk op kan(je moet de browser nl wel met de comp starten) of doet ie t gewoon via de comp(en as je die uitgooit dus ook geen verbinding via adsl, maar gprs?)
Ik denk dat dit niet gaat werken, de Device explorer werkt met een seriële verbinding via een usbpoort op een pc, hier kan een BT of IR dongle in zitten of een usbkabel.
Volgens mij kan Device explorer niet de BT verbinding via de livebox 'zien', al heb ik wel gezien dat er netwerkfunctionaliteit in de livebox is ingebakken.

Anoniem: 143766

Weet iemand hoe het kan dat PvAuthor bij het begin van het converteren van een mpeg filmpje de foutmelding "unknown file" geeft? Tis een file van 190 mb, maar dat moet toch te converteren zijn?

Anoniem: 151882

SnoeiKoei schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:54:
[...]

Via de inkoopactie? Zo ja, geen problemen met douane (btw enzo) gehad?

* SnoeiKoei heeft die van de inkoopactie iig besteld.
bij one 2 remembver met 3dagen in huis geen problemen :D

Anoniem: 5284

Anoniem: 143766 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:28:
Weet iemand hoe het kan dat PvAuthor bij het begin van het converteren van een mpeg filmpje de foutmelding "unknown file" geeft? Tis een file van 190 mb, maar dat moet toch te converteren zijn?
Ik krijg vaak de melding : "The source dimensions are smaller than allowed. Minimum video size is 80x60. "
Maar volgens mij voldoet een mpeg van 80.000 kB daar toch aan ...

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-05 10:59
Plecky schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 20:49:
[...]
Om het te zien:
Service menu (> * < < * < *) -> Service tests -> LED/Illumination
(Heb 'm in het Engels staan, dus verzin even zelf wat het in het Nederlands moet zijn..)

Anoniem: 19503

Heeft iemand de zilveren K750i al?Dus niet de T-mobile versie,maar gewoon een zilveren K750i,zag hem bij gsmtrack staan.

• DP Kunst
he verrek, nouw ze k t rooie lampje ook. weer wat geleerd :P
maar waar dient dat lampje eiglijk voor :?

Anoniem: 145780

Anoniem: 143766 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 20:46:
ej jongens, heb een tijdje terug hier iets gelezen over x-messenger ofzo. Er werd iig beschreven dat hij niet echt connecte. Nu ben ik op zoek naar een java messenger. Heb m'n andere telefoon gewoon agilemessenger, maarja, das een sis en werkt dus niet. Weet dus iemand waar ik zo'n ding vandaan kan halen? Alvast bedankt :)
"webmessenger.msn.com" Via opera mini en bluetooth zegt ie dat de verbinding met de telefoon niet veilig is. Iemand al geprobeerd met de kabel? Ben hem zelf op werk vergeten 8)7

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Deze messenger werkt ook met internet via de pc, veel andere (simpele) messengers kunnen alleen via gprs verbinden 8)7
Je kunt een trial downloaden, ik heb de grafische met msn getest en hij logt mij uit op m'n pc 8)
De beperking is 15 min. online of 3 berichten zenden/ontvangen :/
Webmessenger wil pop-ups (nieuwe dialoog schermpjes) openen en dat ondersteunt de mini-browser helaas niet :'(

• janusja
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-06 18:09
Speedy-Andre schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:03:
[...]
Ik heb deze ook besteld, hopelijk is ie bij mij wel stabiel.
Via hun website kun je zien wat er al is gedaan aan dit soort problemen, de techniek is nog nieuw.
Mijn huidige dongle is rots stabiel i.c.m. de K750i, hopelijk is de Cellink dat straks ook :/
Zie je wel verschil in snelheid met een andere BT stick, of is dit je eerste :?
Met een 1.2 stick haal ik 43KB/s.
Ik heb hem inmiddels redelijk stabiel aan de praat, maar dan met de native XP Bluetooth drivers. Ik had braaf de CD geinstalleerd die erbij zat maar dat brengt dus weinig goeds.

Ik heb nog geen snelheid boven de 40 Kb/s gezien, maar heb daar ook nog weinig aandacht aan besteed. Dit is mijn eerste BT stick dus ik kan inderdaad geen verschil aangeven :)

Laat eens horen hoe het jou vergaat.

Speedy-Andre schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:43:
[...]

Ah, da's mooi dat er dus toch een folie is die wel bruikbaar is.
Met z'n allen komen we er wel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Topicstarter

* Graag hier verder! *

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 26-08-2005 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Topicstarter
whoeps... dubbel :X

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 26-08-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

taT0 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:56:
[...]

In wat soort winkels vindt je die 3M folies dan? Ik ben al lang aan het zoeken naar deze.
Ik heb ze via een Ebay shop (DLD) gehaald, 2 Got-ers hebben er een van mij gekocht, want ik nam er 3 in een koop ;)
2 dagen na m'n betaling (Paypal/creditcard) had ik ze al binnen :)
Ik denk dat ik met grotere aantallen de prijs best laag kan krijgen, zeg maar €4 per stuk incl. versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06 22:29

Korakal

Up up up!

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....

Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.

Lees de topicstart voor je een vraag stelt, misschien is het antwoord daar al te vinden!