PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Werkt toch niet

Mag de bovenstaande link in de SP?
[ Voor 36% gewijzigd door willy1986 op 18-08-2005 22:02 ]
BlaBlaBla
Tekstbestanden bekijken:
ALs je .txt bestanden op je k750i hebt staan, kan je deze via Opgeslagen pagina's bekijken.
Menu: Bestandsbeheer > Webpagina's > Opgesl. pag's.
Let op: het .txt bestand moet worden opgeslagen in "Opgesl. pag's".
Video in Mediaplayer
"Printscreen van video-frame": Tijdens het afspelen van een video in Mediaplayer, pauzeer de video en ga naar Meer en dan Frame Vastleggen.
Wordt opgeslagen in afbeeldingen in telefoongeheugen.
"Slowmotion afspelen van video": Tijdens het afspelen van een video, duw de joystick naar beneden. Dit vertraagt het beeld.
Keypad vergrendelen in Mediaplayer
Druk in Mediaplayer op *.
[ Voor 99% gewijzigd door jeroenzelle op 18-08-2005 23:31 ]
BlaBlaBla
- Menu,
- Instellingen,
- Display,
- Achtergrond,
- Kies de afbeelding die je wilt gebruiken,
- Kies dan de normale modus of de maximale modus
Klaar!
BlaBlaBla
Verwijderd
176 x 220 is de schermresolutie van je telefoon.
220 gedeeld door 176 is 1.25.
Heb je een plaatje wat veel groter is dan maakt dat niks uit zolang de verhouding maar goed is.
Een plaatje van 600 breed, moet dus 600 keer 1.25 is 750 hoog zijn om hem precies in de goede verhouding op je scherm te zien.
Heb je een plaatje waarvan de verhoudingen niet kloppen met die van je telefoon, dan krijg je dus lege balkjes in de gebieden op het scherm waar het plaatje te klein is. Er gaat niets van het plaatje verloren.
Kies je voor de andere optie, beeldvullend, dan kiest de telefoon voor de kleinste maat en laat de overtollige pixels van de grootste maat buiten beeld vallen.
Het is even een weet, maar 't is niet meer dan logisch....
Tevens kun je je plaatje kantelen. (een kwartslag draaien en als zodanig weer opslaan)
Een foto gemaakt met je telefoon met een resolutie van 1632 x 1224 past dus niet beeldvullend op je scherm.
1632 gedeeld door 1224 is 1.3333333333enz. Is dus een foute verhouding en je hebt dus twee smalle balkjes links en rechts of onder en boven van je foto al naar gelang in welke stand je je foon hebt gehouden toen je je foto nam.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 04:27 ]
Verwijderd
Hij is hersteld in garantie, en ik had de tel toch ook al open gehad ...
Ik weet niet wat ik fout doe, maar ik kies de foto en hij staat meteen als achtergrond, ik zie nergens de optie normale/maximale modus staan.Jeroenz18 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:44:
Als je een foto/afbeelding hebt gekozen, dan geeft hij aan of je normale modus wilt of maximale modus.
BlaBlaBla
Ik vind het menu van mijn vriendins W800 fijner ja, Ik heb een Orange-branded K750.Faust schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:23:
Ikzit erover na te denken de w800 op de 750 te flashen. Niet dat ik problemen ermee heb, maar ik hoor op verschillende sites dat het menu logischer in elkaar zit.
Kan iemand dit bevestigen?
Maar een orginele K750 heeft volgens mij hetzelfde menu als de W800.

Ik wil wel graag weten wat ik precies in de doos krijg, dat kon ik niet vinden? De flitser moet je zeker los kopen? En zit er wel een kabel voor naar je pc bij of moet je die ook los kopen?
[ Voor 72% gewijzigd door Syntagma op 19-08-2005 12:16 ]
k vind dat de camera nu trouwens wel een kutgeluid maakt met focussen
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Verwijderd
1
2
| De toepassing heeft een niet-gedefinieerde fout gerapporteerd Probeer het opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neem je contact op met Support. |
Ik heb gekozen voor Modus Automatical verification, by the way.
Dit is in FireFox én in IE. Ik heb de D750_K750_W800_Update_Service_USB_driver en seus_setup119.exe geinstalleerd.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Never mind, ik blijk al de laatste versie te hebben. Vreemde foutmelding om dat te melden, overigens..
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 11:59 ]
Updates waren gelukkig niet nodig, want de laatste firmware was al geinstalleerd.
Ik heb geen last van loszittende knopjes of klepjes.
Voor de rest echt een wereldapparaat.
Wat ik alleen jammer vind is dat je er geen optie op hebt zitten om bijv automatisch een profiel te laden rond een bepaald tijdstip.
Als ik namelijk van 9 tot 5 aan het werk ben, en ik vergeet mijn telefoon op profiel "Kantoor" te zetten, dan schrik je je de pleuris.
Dat heb ik dus vandeweek meegemaakt.
Heb standaard een klaarkomende vrouw als ringtone, dus je raad het al, ik zit in een vergadering en dat ding begint in 1 keer te kreunen.
Heb volgens mij wel een half uur een rode kop gehad.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Bij mijn Orange K750i kreeg ik;Syntagma schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:09:
Nou ik krijg binnenkort deze telefoon ook, dus maar eens 6 topics doorlezen om te zien wat men er over te melden heeft
Ik wil wel graag weten wat ik precies in de doos krijg, dat kon ik niet vinden? De flitser moet je zeker los kopen? En zit er wel een kabel voor naar je pc bij of moet je die ook los kopen?
Telefoon, accu, acculader, oordopjes, USB-kabel, CDtje met PCsuite
Nee da's waar, maar in de kroeg is het natuurlijk wel leuk zo'n kreunende vrouw.
Maar goed, dat is jammer, maar ach geen zwaar probleem.
Voor de rest is het een mega telefoon.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
zo?Electra schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:14:
[..]
Wat ik alleen jammer vind is dat je er geen optie op hebt zitten om bijv automatisch een profiel te laden rond een bepaald tijdstip.
Als ik namelijk van 9 tot 5 aan het werk ben, en ik vergeet mijn telefoon op profiel "Kantoor" te zetten, dan schrik je je de pleuris.
Dat heb ik dus vandeweek meegemaakt.
Heb standaard een klaarkomende vrouw als ringtone, dus je raad het al, ik zit in een vergadering en dat ding begint in 1 keer te kreunen.
Heb volgens mij wel een half uur een rode kop gehad.
Anyway, ik zie zo Messenger staan, dus ik denk vet .. mooi hotmailadresjes invoeren enzo .. kijken wie er online is. Maar nee, moet gewoon telefoonnummers ingeven en dan zeker al die tijd een beetje online zijn ??! .. dit kost je het gewone tarief neem ik aan?

[ Voor 17% gewijzigd door Alfa Novanta op 19-08-2005 13:57 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
maar dan gwoon voor de mp3`s want deze dopjes zijn wel heeeeeeel groot ..
en kon t nie trug vinden met zoekfunctie

@arjan thnx
das een temoeilijk woord voor mij

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 16:15 ]
Ik heb het wel gevonden met de zoekfunctie met trefwoord: 'Audio Adapter"Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:10:
is r al een ding uit zodat je er normale oordopjes in kan stoppen .. voor iig de mp3 dan ik weet dat de radio via de lijn loopt
maar dan gwoon voor de mp3`s want deze dopjes zijn wel heeeeeeel groot ..
en kon t nie trug vinden met zoekfunctie![]()
![]()
[url] Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 6 [/url]
Ik heb wel nog twee vraagjes:
-Hoe trekken jullie iets uit de gsm (usb-kabel, adapter,...) ? Gewoon naar achter trekken? Want ik vind dat dat soms nogal vrij moeilijk gaat en ik zou dat toch eens graag willen weten...
-Als jullie een film omzetten met PvAuthor, hoeveel MB wordt dan een Divx die orgineel 700MB was? Die van mij worden meestal rond de 170MB? Is dat niet vrij veel?
Alvast bedankt!
Verwijderd
vraag 1= RTFM, oftewel 'het staat in t boekje'Tomster_159 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:31:
Ik heb de K750i nu ongeveer een week en heel tevreden van!
Ik heb wel nog twee vraagjes:
-Hoe trekken jullie iets uit de gsm (usb-kabel, adapter,...) ? Gewoon naar achter trekken? Want ik vind dat dat soms nogal vrij moeilijk gaat en ik zou dat toch eens graag willen weten...
-Als jullie een film omzetten met PvAuthor, hoeveel MB wordt dan een Divx die orgineel 700MB was? Die van mij worden meestal rond de 170MB? Is dat niet vrij veel?
Alvast bedankt!
en ik trek ze naar beneden, werkt prima en niet het gevoel alsof ik de stekkers aan t slopen ben.
Eerste indruk; mooi klein telefoontje met ontzettend veel functies.
Software versie is R1L002
Camera SWversie 4.4
Updaten is dus niet nodig. Nu maar eens even verder spelen
Huh???? messenger??? verklaar je nader waar heb je het over? messenger????ing._Buttje schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:55:
[...]
zo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.. strakke actie!!
Anyway, ik zie zo Messenger staan, dus ik denk vet .. mooi hotmailadresjes invoeren enzo .. kijken wie er online is. Maar nee, moet gewoon telefoonnummers ingeven en dan zeker al die tijd een beetje online zijn ??! .. dit kost je het gewone tarief neem ik aan?![]()
DaveD
Je gaat het menu binnen en selecteerd "berichten" en dan 5 items naar beneden scrollen staat "Messenger" (of 't moet alleen bij een Vodafone abbo zijn!?
Het ding klimt meteen online en je moet een alias opgeven, een nickname. Daarna kun je contacten toevoegen. Anyway, ik denk dat het flink in de papieren lopen gaat. En welke jojo loopt de hele dag met zo'n ding online rond?
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Ik zie het nog steeds nietStrider schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:48:
[...]
Ik weet niet wat ik fout doe, maar ik kies de foto en hij staat meteen als achtergrond, ik zie nergens de optie normale/maximale modus staan.
BlaBlaBla
Verder net mn gmail ingesteld als email account, hij wilde al mijn email binnenhalen maar dat lijkt me niet zo'n goed plan via GPRS, eerst maar even syncen ofzo
Maar... tis heel irri dat ik eerst winamp moet aanklikken voordat ik op bijv play kan drukken
Iemand un oplossing hiervoor
je bedoeld dat je je winamp venster actief moet hebben op de pc ?MyNameIs schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:36:
Vandaag maar eens in de weer geweest met die HID bestanden... oa winamp.hid (ergens in dit topic gepost)
Maar... tis heel irri dat ik eerst winamp moet aanklikken voordat ik op bijv play kan drukken
Iemand un oplossing hiervoorof is dit (nog) niet mogelijk...
dan kijk je bij de eigenschappen van winamp en dan global hotkeys. die zet je aan en die voer je bij de hid in. en dan gaan met de banaan
Verwijderd
Dit is nou nog eens een handig topic!
Verwijderd
Het lukt niet met foto's die ik zelf maak groot of klein formaat en ook niet met plaatjes die ik van de computer naar de telefoon stuur. Wat doe ik fout?
Als ik dus een plaatje instel wat het niet doet dan blijft de achtergrond zwart of rood (ligt er maar net aan welke thema ik heb...)
[ Voor 21% gewijzigd door TheKHing op 19-08-2005 22:52 ]
http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!
Verwijderd
Had ik ook, zit 't kreng gewoon vast, of geheugen was fucked up (overbelast, vol, of zoiets).TheKHing schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:46:
Het lukt mij niet om andere plaatjes als achtergrond in te stellen dan de bewegende gifs of de achtergronden van de thema's![]()
Het lukt niet met foto's die ik zelf maak groot of klein formaat en ook niet met plaatjes die ik van de computer naar de telefoon stuur. Wat doe ik fout?
Als ik dus een plaatje instel wat het niet doet dan blijft de achtergrond zwart of rood (ligt er maar net aan welke thema ik heb...)
Uitzetten en weer aan en alles is weer OK
Ik heb X-messenger 1.8 erop staan, maar die wil niet zo graag via BT en m'n pc verbinding makenWwwillem schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:34:
Over messenger gesproken, ik heb een msn client (X-Messenger, java), maar die geeft altijd 'network or password / username error' tijdens het inloggen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Verder net mn gmail ingesteld als email account, hij wilde al mijn email binnenhalen maar dat lijkt me niet zo'n goed plan via GPRS, eerst maar even syncen ofzo

Als ik een account heb opgeslagen, dan mist ie het password, kennelijk slaat ie hem niet op want hij vraagt er direct om als ik het account kies ....
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ik kan wel zelf gemaakte foto's als achtergrond kiezenTheKHing schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:46:
Het lukt mij niet om andere plaatjes als achtergrond in te stellen dan de bewegende gifs of de achtergronden van de thema's![]()
Instellingen, display, achtergrond, Afb. selecteren (is keuze naast thema en Geen), vervolgens bladeren in m'n foto's en bij elke foto kan ik dan Standaard of Maximaal kiezen
Mijn afbeelding staat op de stick, als ik dan de usbkabel aansluit, blijft het achtergrondplaatje staan en zo hoort het ook
Ja hij doet het nu helemaal!Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:12:
[...]
Had ik ook, zit 't kreng gewoon vast, of geheugen was fucked up (overbelast, vol, of zoiets).
Uitzetten en weer aan en alles is weer OK
Toch wel raar dat het eerst niet kon, maarja hij doet het nu prima
http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!
Verwijderd
Ik heb nu als regel: Zodra er wat niet gaat zoals ik 't wil tewijl ik toch alles goed blijk te doen dan doe ik 'm even uit en aan. Dat lost de meeste problemen op.
Woei !!! Tnx manDaNiEl KuNsT schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:39:
[...]
je bedoeld dat je je winamp venster actief moet hebben op de pc ?
dan kijk je bij de eigenschappen van winamp en dan global hotkeys. die zet je aan en die voer je bij de hid in. en dan gaan met de banaan
Dit is egt zoooooo'n super telefoon
Mogen we het niet over hebben...Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:43:
Ik heb de searchfunctie meerdere malen gebruikt maar ik vind nergens hoe je de k750i moet flashen naar w800i
Wil je het toch weten, dan zijn google en fora als esato, howardforums en se-nse je grote vrienden
Ik maak gewoon via GPRS verbinding, niet via BT. Werkt het bij jou wel met GSM/GPRS? Ik heb ook versie 1.8Speedy-Andre schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:19:
[...]
Ik heb X-messenger 1.8 erop staan, maar die wil niet zo graag via BT en m'n pc verbinding maken![]()
Als ik een account heb opgeslagen, dan mist ie het password, kennelijk slaat ie hem niet op want hij vraagt er direct om als ik het account kies ....
Het blijft inderdaad redelijk groot. Een filmpje van ~50 mb werd ~11 mb, en pure pwnage episode 3 (~70mb) werd ~21 mb. Maar als de filmpjes ergens boven de 20 mb uitkomen, zijn ze niet meer te kijken omdat het beeld gaat stotteren. Die van 11 mb liep nog wel lekker. Ik heb nog geprobeerd te verkleinen door kleiner formaat te kiezen, lagere bitrate voor geluid, minder fps, maar dit had allemaal bijna geen nut, de filesize werd er niet veel kleiner op.Tomster_159 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:31:
...
Alvast bedankt!
Verwijderd
"Helaas meneer, alles is uitverkocht en het duurt wel even voor we er weer een binnen krijgen."
Shit! Da's balen.
Onderweg naar de auto kwamen we langs The Phone House en wat stond daar in de winkel?
Een K750i van wel 2 meter hoog en een heeeeleboel dozen er omheen.
Wij naar binnen, vrouwtje gelijk weer helemaal happy, want die zou eigelijk met lege handjes weer naar huis.
Verteld wat de bedoeling was en ja hoor, geen probleem, "Hoeveel moet u er hebben meneer?"
"Nou, doe er eerst maar eentje en ast kan, een zilveren, want hij (ik dus) heeft al een zwarte".
Prima, ding opgehaald, (echt mooi ding in 't zilver), uitgepakt, Simpie erin, batterij d'r in enz.
Maar toen ging ie aan en.. en...en... 't menu was wit met allemaal enge oranje dingetjes erop.!!!
Aaaarghghgh, maar dat was de bedoeling niet!
"Kijk", zei ik geschrokken, "deze zwarte ziet er wel ff anders uit".
"Tja", zei de toonbankmeneer, "maar dit is nou zo'n Vodafone geval".
"Tja, ken wel wezen, maar "zoiets" willen we niet".
"Dan moet ze toch een zwarte, want die zien er wel uit zoals jij die daar hebt".
Hup, andere doos uit magazijntje en jep, die was precies gelijk aan die van mij.
"Mag ik ff de software controleren?"
"Tuurlijk meneer, u weet hoe?"
"Tuurlijk meneer, wij weten er alles van" en hopla, ik met de stick-sterretje codes aan de gang en wat bleek... de allernieuwste software zat er op. Cool cool cool.
Dus we hebben er nu twee. Een die niet updaten wil en een die niet hoeft.
En ook de nieuwe met een contract van Debitel op 't netwerk van Vodafone.
Snap u het nog?
Bij Debitelwinkel zeggen ze, "ze zijn er niet" en 50 meter verderop rollen ze haast de winkel uit.
Als ik nu die nieuwe software met de oude vergelijk, zie en ondervind ik eigenlijk maar weinig verschil.
Hier en daar een menu-itempje erbij maar verder is alles 't zelfde.
De camera van mij is versie 3.8, die van haar 4.4.
Als er al verschil in zit dan is 't minimaal of ik heb 't niet kunnen ontdekken.
Gelijk alle internetshit gekilled want daar hebben we echte computers voor.
Dus netten en wappen doen we niet met de machientjes, da's geld weggooien.
Ik ken mensen die per maand een dusdanig bedrag kwijt zijn aan hun telefoon dat ze er na een paar maanden een hele dikke vette PC van hadden kunnen kopen...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 00:39 ]
Nee, ik zie een balk (progressie van inloggen?) en die blijft staan, ook met gprsWwwillem schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:12:
[...]
Ik maak gewoon via GPRS verbinding, niet via BT. Werkt het bij jou wel met GSM/GPRS? Ik heb ook versie 1.8

ik heb volgens mij ergens in een review gelezen dat dit wel kan door event in je kalender te maken en daar ergens auto enable profile ... aan te zetten.Electra schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:14:
Het werkt prima incl. de plaatjes, alleen gaat typen erg lastig

Verbinding loopt via BT en m'n pc
[ Voor 65% gewijzigd door Speedy-Andre op 20-08-2005 02:51 ]
http://www.cyd.liu.se/users/~andgu842/Hid/
Ik krijg zelf de HiD files echt niet aan het werk
PSN id: NL_SToRM
Ik wist al dat het batterijklepje een zwakke plek is, ik heb ze dus beiden met het kaartje met de instructies erop voor mijn neus geopend. Het openen ging goed, alleen wil eentje niet helemaal dicht, er blijft circa 1mm speling, het klepje ligt iets te laag t.o.v twéé pinnetjes... Denk dus dat ik S-E ga bellen, want zo ga ik er niet mee rondlopen... of ik moet met me OV weer naar de winkel afreizen (na het weekend)...
Bij die link staat dat je MS .net framework moet installeren en met de K750 cd krijg je als het goed is de HID profiles e.d. op je pc.SToRM666 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:34:
Is deze al eens langsgeweest?
http://www.cyd.liu.se/users/~andgu842/Hid/
Ik krijg zelf de HiD files echt niet aan het werk
De standaard HID files in de K750 moeten hier mee werken, de foon maakt zelf verbinding met de pc via BT of usbkabel.
Nog ff een Got plaatje vanaf m'n foon

Opera-mini
Het is een Noors programma en hij staat dan ook in die taal als je hem installeert.
Je kunt hem gelukkig wel in het Engels zetten: Menu\verktøy\instillinger\språk
Installeren gaat een beetje apart, zet de jar en jad files in de Other directory op de memorystick, dan kun je install kiezen op 1 van de bestanden en de rest gaat vanzelf goed.
Net als bij de andere browsers kun je via je pc browsen als je hem via de Device explorer van SE start, maar met gprs of gsm werkt het natuurlijk ook
[ Voor 10% gewijzigd door Speedy-Andre op 20-08-2005 13:14 ]
Verwijderd
Wat is er qua design anders aan?
Zou iemand een paar foto's van de Vodafone versie kunnen posten of mailen naar: mstrrtsm [a] hotmail [.] com (genoeg ruimte
Zucht, je zoekt wel hier maar niet bij VodafoneVerwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:30:
Is hier iemand met de Vodafone versie?
Wat is er qua design anders aan?
Zou iemand een paar foto's van de Vodafone versie kunnen posten of mailen naar: mstrrtsm [a] hotmail [.] com (genoeg ruimte)
Daar staat een 3D demo van de K750i.
Ik heb nu ook de SE K750i aangeschaft (voor 12*10,50), totaal 2 stuks gekocht. Mijn eerste induk is dat het een geweldig telefoontje is.
Ik wist al dat het batterijklepje een zwakke plek is, ik heb ze dus beiden met het kaartje met de instructies erop voor mijn neus geopend. Het openen ging goed, alleen wil eentje niet helemaal dicht, er blijft circa 1mm speling, het klepje ligt iets te laag t.o.v twéé pinnetjes... Denk dus dat ik S-E ga bellen, want zo ga ik er niet mee rondlopen... of ik moet met me OV weer naar de winkel afreizen (na het weekend)...[/quote
je moet gewoon wat harder tegen het batterijklepje drukken dan komt ie wel goed, of gewoon nog een keer opnieuw het klepje eropschijven met je duimen tegn de achterkant aanduwen dan sluit het klepje wel goed aan
In deel 4 of 5 had iemand daar wat meer van verteld, het komt erop neer dat de menustructuur anders is en dat enkele functies niet- of anders werken dan bij de unbranded K750.Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:14:
Maar ik bedoel ook van het aangepaste menu.
Je komt overal shortcuts tegen naar functies die Vodafone geld opleveren.
Je kunt natuurlijk ook in een foonshop het toestel bekijken ....
Verwijderd
Meer info van mij komt later!
Bedankt, deze werkt echt wel superSpeedy-Andre schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:37:
[...]
Bij die link staat dat je MS .net framework moet installeren en met de K750 cd krijg je als het goed is de HID profiles e.d. op je pc.
De standaard HID files in de K750 moeten hier mee werken, de foon maakt zelf verbinding met de pc via BT of usbkabel.
Nog ff een Got plaatje vanaf m'n foon![]()
[afbeelding]
Opera-mini
Het is een Noors programma en hij staat dan ook in die taal als je hem installeert.
Je kunt hem gelukkig wel in het Engels zetten: Menu\verktøy\instillinger\språk![]()
Installeren gaat een beetje apart, zet de jar en jad files in de Other directory op de memorystick, dan kun je install kiezen op 1 van de bestanden en de rest gaat vanzelf goed.
Net als bij de andere browsers kun je via je pc browsen als je hem via de Device explorer van SE start, maar met gprs of gsm werkt het natuurlijk ook
vandag ook dat gehaald bij telfort. Kwam thuis en zag toen pas dat het klepje niet goed op zat. Oplossing klepje met mijn nagel iets omoog gelift en dan van onderen aanduwen en hij zit potdichtrobert-630 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:29:
Ik wist al dat het batterijklepje een zwakke plek is, ik heb ze dus beiden met het kaartje met de instructies erop voor mijn neus geopend. Het openen ging goed, alleen wil eentje niet helemaal dicht, er blijft circa 1mm speling, het klepje ligt iets te laag t.o.v twéé pinnetjes... Denk dus dat ik S-E ga bellen, want zo ga ik er niet mee rondlopen... of ik moet met me OV weer naar de winkel afreizen (na het weekend)...
Kun je dat pas aan het eind van de maand zien ofzo? Of gebruik je met gewoon internetten helemaal geen mb's. En waarvoor heb je die 2mb die je per maand krijgt dan nodig?
Wil hetzelfde gaan bestellen, twijfel tussen de 800 en de 750 nogsteedsing._Buttje schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:10:
[...]
Precies. Dat wil ik ook gaan doen .. beetje remote Winamp aansturen!
Hij is echt c00L
Om nog ff wat zinvols toe te voegen .. de service van Vodafone heeft mij blij verrast! Donderdagmiddag telefonisch besteld (N.a.v. Vodafone website), donderdagavond contract in huis en weer verzonden per fax. Bevestiging in huis @maandag en vandaag, dinsdag, mobiel + envelop met SIM kaart in de bus en activatie vannacht @ 00:00 8:43 nog niet !!
De timing is snaarstrak! Complimenten @Vodafone
Is er een mogelijkheid dat je een zwarte K750 krijgt bij Vodafone of gewoon he-le-maal-niet mogelijk bij ze? Menuutjes boeite me iets minder, maar als 't even kan de normale defaults gewoon liefst natuurlijk.
Al hadden ze die W800 nou gewoon helemaal wit of helemaal zwart gemaakt, werelds was hij dan.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Ik weet niet of het nog steeds kan, maar met een wap verbinding en bepaalde instellingen kun je bij Orange gratis internetten omdat het via de wap portal gaat (proxy).
Via de meeste webshops (Debitel/Vodafone) krijg je een unbranded zwarte of zilveren K750i, tenzij erbij staat dat ie branded isbjck schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:13:
[...]
Wil hetzelfde gaan bestellen, twijfel tussen de 800 en de 750 nogsteeds
Is er een mogelijkheid dat je een zwarte K750 krijgt bij Vodafone of gewoon he-le-maal-niet mogelijk bij ze? Menuutjes boeite me iets minder, maar als 't even kan de normale defaults gewoon liefst natuurlijk.
Al hadden ze die W800 nou gewoon helemaal wit of helemaal zwart gemaakt, werelds was hij dan.
Je zit wel op het randje met deze vraag als mod btw
Werkt als een trein!Speedy-Andre schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:37:
[...]
[afbeelding]
Opera-mini
Je kunt hem gelukkig wel in het Engels zetten: Menu\verktøy\instillinger\språk![]()
thnx
Op randje mag, d'r overheen niet.Speedy-Andre schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:20:
[...]
Via de meeste webshops (Debitel/Vodafone) krijg je een unbranded zwarte of zilveren K750i, tenzij erbij staat dat ie branded is![]()
Je zit wel op het randje met deze vraag als mod btw
En je reageert op jezelf
Bestel hem liefst bij Vodafone zelf, maar kan ook eens een andere winkel binnen stappen inderdaad.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
*geprobeerd:
(gewoon via bluetooth gestuurd)
(via de memorystick)
(via de usb-kabel)
maar bij alles geeft tie alleen verzenden aan op de telefoon... wat moet k doen?
Ik zie toch echt dat ik jou heb gequote, maar goedbjck schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:49:
[...]
Op randje mag, d'r overheen niet.
En je reageert op jezelf
Bestel hem liefst bij Vodafone zelf, maar kan ook eens een andere winkel binnen stappen inderdaad.
Via webshops ben je het langste bezig omdat het abonnement geregeld moet worden, in een winkel kan dat sneller gaan (en je kunt het toestel ff testen).
De huidige aanbieding bij Vodafone op de website is niet eens zo slecht trouwens, maar dan krijg je wel een branded toestel

Misschien dat ik eens de zilveren covers bestel. Vind die toch wat chieker
Ik heb ze stuk voor stuk met 'send to BT K750i' gestuurd en dan zie je ze bij Entertainment\Externe besturing staan.jorngrisel schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:32:
ik heb de hid files op mijn telefoon staan maar ik kan ze niet instaleren.. ik heb ze wel op een paar verschillende manieren erop gezet maar het helpt allemaal niet...
*geprobeerd:
(gewoon via bluetooth gestuurd)
(via de memorystick)
(via de usb-kabel)
maar bij alles geeft tie alleen verzenden aan op de telefoon... wat moet k doen?
Het symbooltje van Externe besturing zie je bovenin naast de signaalbar staan.
als t goed is houd je k750i zelf ook bij hoeveel data die verbruikt...SToRM666 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:40:
Ik heb nu al een paar keer zitten internetten met mn gsm en daarnet keek ik even op de Orange site hoeveel ik al verbruikt had en die geeft 0kb aan![]()
Kun je dat pas aan het eind van de maand zien ofzo? Of gebruik je met gewoon internetten helemaal geen mb's. En waarvoor heb je die 2mb die je per maand krijgt dan nodig?
k zat na 1,5e dag ofso al aan de 2mb
Verwijderd
Hej bedankt!Speedy-Andre schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:37:
[...]
Bij die link staat dat je MS .net framework moet installeren en met de K750 cd krijg je als het goed is de HID profiles e.d. op je pc.
[afbeelding]
Opera-mini
Werkt perfect

Ik zag overigens dat de W800i ook een klepje heeft (ik dacht van niet) die dichter op de lens zit, alleen vind ik de 750 mooier
ik ben weer wat wijser geworden ;-) ik ben erachter gekomen dat als ik een .hid file via bluetooth van de pc naar mun mobiel stuur dat tie het dan niet doet alleen als ik dat bestandje dan doorstuur naar een andere k750i dan doet tie het wel... dus ik denk dat er gewoon maar 1 manier is om ze via bluetooth van je pc naar je mobiel te versturen... en dat is dan zoals jij zegt... alleen bij mij staat dat er niet van send to... alleen kopieren naar en als ik dat doe springt er een venster omhoog en als ie dan moet gaan zoeken naar blutooth apperaten vindt tie nix... maar ik zal ff verder proberen...Speedy-Andre schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:37:
[...]
Ik heb ze stuk voor stuk met 'send to BT K750i' gestuurd en dan zie je ze bij Entertainment\Externe besturing staan.
Het symbooltje van Externe besturing zie je bovenin naast de signaalbar staan.

Vooral in de breedte zie je verschil en ook de opmaak van de letters verschilt, dezelfde tekst past op 5 of 6 regels.
Bij help staan een aantal shortcuts, # 3 is top of bottom van pagina, die gebruik ik best veel.
Scrollen gaat met kleine letters het snelst, joystick links of rechts is pagina verder scrollen.
Dit is echt een toppertje en je ziet meteen hoeveel data je verbuikt, vaak 100KB in een keer

Daarom werk ik voorlopig via BT en m'n pc
Dat 'Send to BT ' heeft denk ik met de Widcomm drivers te maken, gelukkig kreeg je geen probleem met een niet ondersteunde stick, want Bluesoleil kijkt naar Widcomm licenties ....SToRM666 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:34:
Jippi, met behulp van BlueSoleil werken die HiD's wel
Fijn dat het nu werkt iig
Verwijderd
Het kapje over de lens is echt de perfecte oplossing daarvoor. Zo heel af en toe poets ik ff een keertje over de lens heen, maar eigenlijk is 't niet eens nodig. De lens van mijn T610 zat na een uur in de broekzak direct helemaal onder de stof...JeroenB schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:04:
Is er hier iemand die al een tijdje met de K750i rondloopt en iets kan zeggen over stof op de lens? Ik loop meestal met mijn telefoon in mijn broekzak en de lens van mijn K700i zit onder het stof. Is dat klepje van de K750i daar een goede oplossing voor of zit het daaronder ook vol?
Ik zag overigens dat de W800i ook een klepje heeft (ik dacht van niet) die dichter op de lens zit, alleen vind ik de 750 mooier
Wat mij trouwens ook opvalt is wanneer je naar de speedtest site van citron gaan (http://speedtest.cistron.nl) dat ik dan continu te zien krijg dat mijn snelheid ca 300 kb/s is, terwijl ik gewoon via GPRS werk. Natuurlijk klopt dit niet, maar waarschijnlijk gebruikt ie een soort van accelerator waardoor het lijkt alsof je sneller surftSpeedy-Andre schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:31:
Nog ff het verschil tussen 2 fonts met de Opera minibrowser:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral in de breedte zie je verschil en ook de opmaak van de letters verschilt, dezelfde tekst past op 5 of 6 regels.
Bij help staan een aantal shortcuts, # 3 is top of bottom van pagina, die gebruik ik best veel.
Scrollen gaat met kleine letters het snelst, joystick links of rechts is pagina verder scrollen.
Dit is echt een toppertje en je ziet meteen hoeveel data je verbuikt, vaak 100KB in een keer![]()
Daarom werk ik voorlopig via BT en m'n pc
- B.L.A.A.T. -
[ Voor 78% gewijzigd door arjan bregman2 op 20-08-2005 20:53 ]
Heb ik er misschien overheen gelezen?
Het lijkt me niet minder illegaal dan het de-branden wat is de TS uitgelegd wordt. Anyway.
Ik wil wel eerst een backup maken van de k750i, wou alleen even de walkman functie uitproberen. De mediaspeler op de 750i werk nogal stroef vind ik.
Voor de rest het beste toestel wat ik ooit heb gehad
Jep, je gebruikt je eigen internetverbinding, andere kosten zijn er niet.arjan bregman2 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:51:
is opera mini gewoon gratis als je het via bluetoothstick in de pc doet?
Verwijderd
Ook dit mag niet, gebruik google maar eensFaust schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:01:
Ik kan nergens een link vinden naar een flasher+firmware om je k750i een w800 te maken.
Heb ik er misschien overheen gelezen?
Het lijkt me niet minder illegaal dan het de-branden wat is de TS uitgelegd wordt. Anyway.
Ik wil wel eerst een backup maken van de k750i, wou alleen even de walkman functie uitproberen. De mediaspeler op de 750i werk nogal stroef vind ik.
Voor de rest het beste toestel wat ik ooit heb gehad
Ik dacht dat in de topic start stond hoe je je gsm kon de-branden, maar er bleek dus (na het alsnog gelezen te hebben) te staan dat het NIET mocht.
excusez-moi!
Gewoon al je tutorials gelezen en alles werkt prima
Kostte wel wat moeite... maar het resultaat mag er zijn
@tinuXie: mss un idee om dit ook in de startpost te verwerken ??
Alle pinnen e.d. maken verbinding, dus het zou wel mogelijk moeten zijn.
Eigenlijk hetzelfde met de ingebouwde SD lezen in mijn laptop. Ik heb MMC kaartjes, die passen er perfect in, maar ze worden gewoon niet uitgelezen.
Is er geen mogelijkheid om de cardreader ook andere soorten te laten lezen?
Verwijderd
ik kom er ff niet uit,via device explore browsen,help me eens
Opera-mini is echt super goed! Ik had niet gedacht dat je zo comfortabel internet pagina's zou kunnen browsen op je telefoon, maar het is gewoon echt goed te doen. Wat ik wel mis is een page down knop... zoiets zouden ze makkelijk onder een cijfer knop kunnen zetten, die knoppen worden vooralsnog toch nog niet gebruikt geloof ik. Met sterretje ga je full screen trouwens
Wel lekker nutteloos trouwens, browsen op je telefoon naast je pc, maar met mn class 1 BT adapter kan ik toch bijna het hele huis doorlopen. Zou ik heel misschien nog wel eens gaan gebruiken

@talita, stap voor stap heeft Speedy-Andre het al uitgelegd, zie hier Speedy-Andre in "Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel..."
Wat er wel aan toegevoegd aan moet worden is dat je opera moet starten via Device Explorer
[ Voor 16% gewijzigd door Wwwillem op 20-08-2005 23:06 ]
Plaatjes zeggen allesVerwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:58:
[...]
ik kom er ff niet uit,via device explore browsen,help me eensWil iemand het me stap voor stap uitleggen misschien,opera staat er al op
Dit is de SE device explorer die bij de SE J2ME SDK is geïnstalleerd.
Je kunt net zien dat ik de Opera browser start via het menu:

Let op het vinkje bij serial networking, die is echt nodig

en hier zie je de verbinding met je foon:

Het kleine scherm verschijnt automatisch als device explorer verbinding maakt met je foon.
Doe eens joystick naar links of rechts, lijkt wel op pagina terug/verder browsenWwwillem schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:00:
Bij mij werkt t ook, internet via mn pc, was een beetje kloten maar hij doet het nu. Bedankt voor de uitleg Speedy-Andre!
Wat ik wel mis is een page down knop... zoiets zouden ze makkelijk onder een cijfer knop kunnen zetten, die knoppen worden vooralsnog toch nog niet gebruikt geloof ik. Met sterretje ga je full screen trouwensGelijk higher image quality aangezet, daar hoef je nu ook niet voor te betalen
# en dan 3 is naar top of bottom van thread
Verwijderd
Jeuj dat is nog eens uitleg,maar nog een vraag,bij dataacount nieuwe maken......psdata?En wat vul ik daar in bij APN?Lastig mens he :Xverder kan ik daar alleengebruikersnaam en wachtwoord invullen(W800i)klopt dat?Speedy-Andre schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:38:
[...]
Plaatjes zeggen alles
Dit is de SE device explorer die bij de SE J2ME SDK is geïnstalleerd.
Je kunt net zien dat ik de Opera browser start via het menu:
[afbeelding]
Let op het vinkje bij serial networking, die is echt nodig
[afbeelding]
en hier zie je de verbinding met je foon:
[afbeelding]
Het kleine scherm verschijnt automatisch als device explorer verbinding maakt met je foon.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 23:54 ]
Verwijderd
Ik probeer de Opera mini-browser op mijn Nokia 8800 aan de gang te krijgen. Vogens opera.com is het toestel ondersteund, net zoals de 6230i. Het programmaatje installeert prima en opent ook, vraagt om netwerktoegang bij klikken van een link (waarop ik natuurlijk ja druk) maar geeft dan aan: 'Unexpected error occured, browsing experience may be limited'. Hij krijgt geen verbinding denk ik, terwijl mijn GPRS (via Telfort) wel werkt. Zelfs als ik 'GPRS altijd aan' gebruik, lukt het niet om pagina''s te openen..... hij blijft aangeven 'processing,,,,
Wie heeft een idee? Alvast bedankt!
Bij APN internet invullen, user en pw leeg laten, IP en DNS van je pc overnemenVerwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:46:
[...]
Jeuj dat is nog eens uitleg,maar nog een vraag,bij dataacount nieuwe maken......psdata?En wat vul ik daar in bij APN?Lastig mens he :Xverder kan ik daar alleengebruikersnaam en wachtwoord invullen(W800i)klopt dat?
Het lijkt wel of hij geen goede verbinding heeft ....Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:54:
Beetje OT, maar past wel in de lijn van de recente posts:
Ik probeer de Opera mini-browser op mijn Nokia 8800 aan de gang te krijgen. Vogens opera.com is het toestel ondersteund, net zoals de 6230i. Het programmaatje installeert prima en opent ook, vraagt om netwerktoegang bij klikken van een link (waarop ik natuurlijk ja druk) maar geeft dan aan: 'Unexpected error occured, browsing experience may be limited'. Hij krijgt geen verbinding denk ik, terwijl mijn GPRS (via Telfort) wel werkt. Zelfs als ik 'GPRS altijd aan' gebruik, lukt het niet om pagina''s te openen..... hij blijft aangeven 'processing,,,,
Wie heeft een idee? Alvast bedankt!
Heb je toevallig ergens wap ingevuld, terwijl je naar internet wilt?
Bij de K750 gaat dit goed met BT via een pc, wat ie met gprs doet weet ik niet ....
.. snap maar de helft van wat ik allemaal gedaan heb, maar .. hij doetut !!
Mijn Sony Device Explorer heeft trouwens wel veel minder opties in het menu dan jouw sceenshot. Ik zie alleen onder File:
• Install...
-----------------------------------
• Serial Networking
• KVM Trace
-----------------------------------
• Exit
maagoe
edit: Ik heb "Sony Ericsson J2ME SDK v2.2.2 (R2A016)"
[ Voor 12% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-08-2005 00:52 ]
Verwijderd

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 01:12 ]
Volgens mij moet ik m'n vak veranderen naar Tutorial writer
[ Voor 34% gewijzigd door Speedy-Andre op 21-08-2005 01:10 ]

Die opties krijg je als je rechter knopje doet in die lijst, of je kan de toolbar bovenaan de lijst gebruiken.
Verwijderd
Andre héél erg bedankt voor je geduld en super uitleg!!Speedy-Andre schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 01:09:
Ik heb een oudere, 2.1.5 (R2A012), is wel luxe met al die opties
Volgens mij moet ik m'n vak veranderen naar Tutorial writer
Dit topic is gesloten.
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....
Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.
Lees de topicstart voor je een vraag stelt, misschien is het antwoord daar al te vinden!