Ik hoef eigenlijk ook nie echt een GB ... ik heb nu een Blootooth adapter op het vliegveld ( tax-free ) gekocht
. Ik koppel hem gewoon elke avond aan mijn computer
Het is misschien al gevraagd maar ik krijg zoveel hits op firmware dat ik het antwoord niet vind.. Ik ben van plan deze telefoon uit Duitsland te halen (van iemand die die van zijn abbo-verlenging wegdoet) Weet iemand of het dan mogelijk is daar zelf nieuwe firmware in te flashen (toestel is wel standaard simlockvrij)
Het lijkt mij van wel maar ik kan er niet echt veel informatie over terugvinden..
Het lijkt mij van wel maar ik kan er niet echt veel informatie over terugvinden..
Logitech BT ondersteunt volgens hun website wel de nodige services, waaronder HID.
Als je op je pc bij device manager onderstaande items niet hebt staan, dan lijkt de Logitech driver niet alles te installeren wat BT te bieden heeft

Dit zijn Widcomm drivers die ik bij mijn BTstick kreeg:

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Iemand die toevallig weet hoe ik alle gegevens van me oude naar me nieuwe SIM-kaart krijg, misschien kan diegene me een PB sturen oid.
Jassie
Jassie
Daar zijn veel manieren voor. En hier is ook makkelijk zelf achter te komen.jassie256 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:06:
Iemand die toevallig weet hoe ik alle gegevens van me oude naar me nieuwe SIM-kaart krijg, misschien kan diegene me een PB sturen oid.
Jassie
Makkelijkste is om oude simkaart in telefoon te doen, contacten naar telefoon geheugen te kopieren, nieuwe simkaart in telefoon en telefoon geheugen naar nieuwe sim te kopieren (als backup).
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Oude simkaart in foon stoppen, alles naar foon geheugen kopiëren en vervolgens nieuwe sim in de foon en alles naar nieuwe sim kopiëren 
Contacten, opties, geavanceerd, kopiëren van (oude) sim, Alles kopiëren
Vervolgens zelfde riedel met nieuwe simkaart erin, maar dan kopiéren NAAR sim, Alles kopiëren
Contacten, opties, geavanceerd, kopiëren van (oude) sim, Alles kopiëren
Vervolgens zelfde riedel met nieuwe simkaart erin, maar dan kopiéren NAAR sim, Alles kopiëren
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Voor je foto maakt hem op een stil profiel zetten; Hekje ingedrukt houdenVerwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:40:
....het is hier al vaker gevraagd, maar ik kan geen antwoord vinden: is het mogelijk om dat cheesy soundje uit te zetten dat bij het maken van een foto wordt afgespeeld (die 'sluiter'klik)....?
• Mijn vorige telefoon (Nokia 7210) sloeg alles op op het interne geheugen, en niet op de SIM. Via het adresboek heb ik alles naar mn SIM gekopieerd, mn SIM overgezet, en toen alles naar mn foon gekopieerd.jassie256 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:58:
-Hoe kan ik alle gegevens van mijn SIM kaart van me oudetelefoon overzette naar me nieuwe SIM kaart?
-Ik kom er niet uit hoe ik de rintone over mijn oortjes moet laten gaan . Als ik radio luister(komt nogal voor:P) en als ik dan word gebeld dan stopt de radio, aar dat gaat de ringtone op me mobiel af, maar dat zou ik dus door die oortjes willlen. En dat ik dan gewoon opneem met dat drukkertje op dat microfoontje.... Het is mogelijk lijkt me maar hoe?
-MIjn filmpjes zijn niet helemaal lekker, alles blokken dus zal ik nu een firmware update doen of niet?
-Als ik radio luister, via de luispreker en later een mp3 luister via de luidspreker dan word ineens het geluid minder hard. Als ik nu nieuwe firmware erop zet, zal hij dan het 'zachte' geluid pakken van me mp3 of het 'harde' van mijn radio?(ik hoop dat laatste)
• Pakt hij wel het 'port. handsfree' profiel als je je oortjes erin stopt? Misschien die even aanpassen.
• Loop eerst de settings even na of hij wel op de juiste kwaliteit staat?
De Logitech DiNoVo dongle lijkt me wel BT te ondersteunen, anders zou de BT-muis die erbij hoort ook niet echt veel doenVerwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:36:
Ik heb ook problemen gehad met de HID besturing. Op mijn laptop van het werk met ingebouwde bluetooth wou het niet werken. Op mijn persoonlijke laptop met usb bluetooth stick werkt het wel. Dus veronderstel ik dat niet alle bluetooth hardware HID ondersteunt.
Overigens werken DiNoVo tobo en muis ook op andere dongles. Dus mocht het echt niet werken kun je altijd nog een andere dongle kopen, en je tobo en muis ook via deze laten werken. Weet alleen niet of het Mediapad het dan nog doet. Kun je beter in het DiNoVo-topic vragen
[ Voor 85% gewijzigd door frickY op 15-08-2005 21:26 ]
Hij staat op port handsfreefrickY schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:17:
• Mijn vorige telefoon (Nokia 7210) sloeg alles op op het interne geheugen, en niet op de SIM. Via het adresboek heb ik alles naar mn SIM gekopieerd, mn SIM overgezet, en toen alles naar mn foon gekopieerd.
• Pakt hij wel het 'port. handsfree' profiel als je je oortjes erin stopt? Misschien die even aanpassen.
• Loop eerst de settings even na of hij wel op de juiste kwaliteit staat?
Aan de isntelingen lijkt het niet te kunnen liggen denk ik. Het ene geluid is gewoon simpelweg harder dan de ander. Bij instellingen kan ik zo 1,2,3 niets vinden, Maar moet wel gezegt worden dat ik een redelijke telefoon n00b ben.
Menu -> Settings-> Profiles -> Select profile -> port. handsfree -> Ok -> Edit profile -> Answering Mode -> Any Key -> Ok
Het lijkt me dat je dan via het knopje aan de koptelefoon moet kunnen opnemen.
Het lijkt me dat je dan via het knopje aan de koptelefoon moet kunnen opnemen.
Als je de headset ingeplugd hebt, dan gaat de ringtone standaard via de telefoon. Om de ringtone over de headset te laten gaan moet je je telefoon op stil instellen (dus # ingedrukt houden). De telefoon is dan stil en je hoort de ringtone door je dopjes.jassie256 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:58:
Hey mensen. IK heb dus ook de telefoon eindelijk een paar dagne in bezit. Maar heb een aantal vraagjes.
[...]
-Ik kom er niet uit hoe ik de rintone over mijn oortjes moet laten gaan . Als ik radio luister(komt nogal voor:P) en als ik dan word gebeld dan stopt de radio, aar dat gaat de ringtone op me mobiel af, maar dat zou ik dus door die oortjes willlen. En dat ik dan gewoon opneem met dat drukkertje op dat microfoontje.... Het is mogelijk lijkt me maar hoe?
[...]
Zo gezegd, zo gedaan.
Aha, dit zal het wel zijn. Zal het morgen even testen.reiker schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:41:
[...]
Als je de headset ingeplugd hebt, dan gaat de ringtone standaard via de telefoon. Om de ringtone over de headset te laten gaan moet je je telefoon op stil instellen (dus # ingedrukt houden). De telefoon is dan stil en je hoort de ringtone door je dopjes.
Bedankt alvast.
En ook andere bedankt voor de hulp met de simkaart.
-Nu zit ik dan nog met een vraag, want hoe zal het gaan als ik nieuwe firmware erop zet, zal het geluid van de radio zachter worden of het geluid van de mp3 harder?
Jassie
Verwijderd
Dat werkt dus NIET...frickY schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:17:
[...]
Voor je foto maakt hem op een stil profiel zetten; Hekje ingedrukt houden
Het werkt niet met een unbranded toestel met de 1e firmware, ook niet met stil profiel en headset aangesloten.
Wat heb jij voor foon, ik wil het verschil wel eens weten

Verwijderd
hallo,
kan iemand mij vertellen waar ik een nieuwe cover/frontje kan bestellen? ik heb m laten stuiteren
en nu zitten er fikse butsen en krassen op het grijze gedeelte...
en weet iemand ook hoe je ze eraf moet halen?
bedankt amigo's
ik heb nog ff het forum gelezen, tis me wel duidelijk dat je dus nieuwe cover kan kopen, alleen is het betrouwbaar en bij nader inzien wil ik alleen het middenste gedeelte vernieuwe dat grijze, kan dat zo maar of moet je echt moeilijk gaan doen?
kan iemand mij vertellen waar ik een nieuwe cover/frontje kan bestellen? ik heb m laten stuiteren

bedankt amigo's
ik heb nog ff het forum gelezen, tis me wel duidelijk dat je dus nieuwe cover kan kopen, alleen is het betrouwbaar en bij nader inzien wil ik alleen het middenste gedeelte vernieuwe dat grijze, kan dat zo maar of moet je echt moeilijk gaan doen?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 00:31 ]
topic zoeken op 'frontje'Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:15:
hallo,
kan iemand mij vertellen waar ik een nieuwe cover/frontje kan bestellen? ik heb m laten stuiterenen nu zitten er fikse butsen en krassen op het grijze gedeelte...
bedankt amigo's
En: Algemene gedragsregels (Netiquette) "Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken."
Succes ermee
[ Voor 18% gewijzigd door DiLDoG op 16-08-2005 01:18 ]
Verwijderd
bel naar een gratis nummer en maak foto heb gehoord dat dat werktSpeedy-Andre schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:36:
[...]
Het werkt niet met een unbranded toestel met de 1e firmware, ook niet met stil profiel en headset aangesloten.
Wat heb jij voor foon, ik wil het verschil wel eens weten
Ik zie dat er al mensen zijn geholpen met vragen over HID-profielen, zelf heb ik hier ook een probleem mee. De standaard profielen, die al in de K750i staan werken bij mij goed. Maar het is mij niet gelukt een eigen HID-file te installeren, bijvoorbeeld winamp.hid.
Wanneer ik het HID-bestand in de map overige zet is het niet mogelijk te installeren alleen verzenden.
En ik zie geen andere mogelijkheid het bestand te installeren zodat het wordt opgenomen in de lijst van externe besturing.
Is er iemand die me kan helpen bij het installeren van deze HID-files?
Alvast bedankt
Wanneer ik het HID-bestand in de map overige zet is het niet mogelijk te installeren alleen verzenden.
En ik zie geen andere mogelijkheid het bestand te installeren zodat het wordt opgenomen in de lijst van externe besturing.
Alvast bedankt
Rechter muisknop -> kopiëren naar -> bluetooth apparaat/device, et voilamarkske1983 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 02:07:
Ik zie dat er al mensen zijn geholpen met vragen over HID-profielen, zelf heb ik hier ook een probleem mee. De standaard profielen, die al in de K750i staan werken bij mij goed. Maar het is mij niet gelukt een eigen HID-file te installeren, bijvoorbeeld winamp.hid.
Alvast bedankt
[ Voor 83% gewijzigd door Nyana op 16-08-2005 02:22 ]
Ik heb bij apparaatbeheer wel de Human Interface Devies staan, waaronder ook allemaal bluetooth stuff. Het lijkt mij dus dat m'n PC en de dongle ook HID ondersteunt, echter krijg ik de externe besturing niet aan de praat.Speedy-Andre schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:00:
[...]
Logitech BT ondersteunt volgens hun website wel de nodige services, waaronder HID.
Als je op je pc bij device manager onderstaande items niet hebt staan, dan lijkt de Logitech driver niet alles te installeren wat BT te bieden heeft![]()
Dit zijn Widcomm drivers die ik bij mijn BTstick kreeg:
[afbeelding]
Iemand nog een idee?
Het is gelukt!!! DAANKUH!!!Skype schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 02:22:
[...]
Rechter muisknop -> kopiëren naar -> bluetooth apparaat/device, et voila
Verwijderd
....het hoesje heb ik in ieder geval bij MediaMarkt (Den Haag) zien liggen... Was volgens mij 13,50 EUR
Verwijderd
[quote]frickY schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:17:
[...]
[...]
....heb je dit zelf geprobeerd? Want bij mij blijft ie 'klik' zeggen (laatste firmware btw) terwijl ie in de stille modus staat. Ik heb toch de indruk dat dit geluidje een soort van zwembadkleedhokjeswaarschuwingssignaal (leuk woord voor galgje) is...
[...]
[...]
....heb je dit zelf geprobeerd? Want bij mij blijft ie 'klik' zeggen (laatste firmware btw) terwijl ie in de stille modus staat. Ik heb toch de indruk dat dit geluidje een soort van zwembadkleedhokjeswaarschuwingssignaal (leuk woord voor galgje) is...
Verwijderd
Nobody? :cHej allemaal,
Ik heb 3 dagen geleden een K750i met abbonement genomen, de volgende dag een dagje uit naar de Efteling, en ja hoor, typisch mij. Ik ben de oordopjes nu al kwijtgeraakt. Ik weet mijn god niet hoe. Maar waar kan ik deze weer krijgen? Of soortgelijke, waardoor ik de FM-Radio kan blijven gebruiken, en als het mogelijk is moeten het 2 oordopjes zijn, dus niet zo'n handsfree, 1-delige..
Kunnen jullie me dus helpen een (internet)winkel te vinden waar ik deze weer kan vinden, bluetooth is ook goed, als ik de FM-radio maar weer kan gebruiken!
Shinto
2 vraagjes:
1) als ik 'm in een bepaald profiel zet blijft het lichtje steeds branden achter het klokje.. waar pas ik dit aan?
2) ik meen ergens gelezen te hebben dat je het uit kan zetten dat het filmpje een max lengte heeft. want hij stopt nu telkens na aprox 12 seconden opnemen... iemand enig idee waar dit zit?
1) als ik 'm in een bepaald profiel zet blijft het lichtje steeds branden achter het klokje.. waar pas ik dit aan?
2) ik meen ergens gelezen te hebben dat je het uit kan zetten dat het filmpje een max lengte heeft. want hij stopt nu telkens na aprox 12 seconden opnemen... iemand enig idee waar dit zit?
Verwijderd
JaapNia schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:47:
2 vraagjes:

Misschien de Sony Ericsson webshop? Verder kun je wachten tot de headset van de W800 los verkrijgbaar is, of op inkoopacties.net kijken (daar is een actie met GSM-acessoires gaande, kun je ook dingen aanvragen).
Als je nog radio wilt kunnen luisteren moet je geen BT headset kopen want dan heb je geen antenne (=snoer van de headset).
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Bij mijn Orange-branded toestel werkt het prima.Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:34:
Dat werkt dus NIET...
Volgens de kerel in de Orange shop zijn er in de Orange-versie overigens een aantal fouten uit de orginele firmware gehaald. In hoevere dat blaat is weet ik niet, maar blijkbaar zijn er dus wel verschillen.
Heeft iemand een T-Mobile abo en weleens geprobeerd mail via IMAP + TLS binnen te halen? Bij mij blijft hij maar hangen op "Server wordt gezocht...".
Ik ben net overgestapt van Telfort naar T-Mobile, en alles (GPRS, surfen e.d.) werkt goed behalve m'n mail. Hiervoor bij Telfort werkte het perfect..
Ik ben net overgestapt van Telfort naar T-Mobile, en alles (GPRS, surfen e.d.) werkt goed behalve m'n mail. Hiervoor bij Telfort werkte het perfect..
Verwijderd
in plaats dat je dit er nou allemaal onderzet had je me ook wel informatie kunnen geven dan altijd die verwijzingen enzo, het staat er blijkbaar niet duidelijk in anders ging ik het niet nog een keer vragen!! zoals vermeld in mijn bericht heb ik het al gevonden maar was nog niet duidelijk of het mogelijk was.. maar goed dat bedankje was ook alleen voor degene die me kon helpenDiLDoG schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:51:
[...]
topic zoeken op 'frontje'![]()
En: Algemene gedragsregels (Netiquette) "Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken."
Succes ermee

ik heb in eerdere topics gelezen dat de functie my friends er wel op te flashen is iemand een idee hoe? kan dat bij de service point???
DaveD
Ik heb net even een MP3-tje binnen gehaald via WAP. Dit zou via GPRS moeten lopen maar hij druppelde met maar ongeveer 7kb/sec binnen.
Uit een Google-queste blijkt dat WAPpen via het GSM netwerk maximaal 9,5kb/sec gaat. Via het GPRS-netwerk zou dit maximum op 115kb/sec moeten liggen.
Mn "Prefered Service" staat op "GPRS and GSM" (enige andere optie is 'GSM only'.
Hoe stel ik vast of ik nu wap via GPRS of via GSM? Of, hoe zor gik dat ik via GPRS wap?
Uit een Google-queste blijkt dat WAPpen via het GSM netwerk maximaal 9,5kb/sec gaat. Via het GPRS-netwerk zou dit maximum op 115kb/sec moeten liggen.
Mn "Prefered Service" staat op "GPRS and GSM" (enige andere optie is 'GSM only'.
Hoe stel ik vast of ik nu wap via GPRS of via GSM? Of, hoe zor gik dat ik via GPRS wap?
Verwijderd
Krijg het ook al niet aan de gangQuarK schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:55:
Heeft iemand een T-Mobile abo en weleens geprobeerd mail via IMAP + TLS binnen te halen? Bij mij blijft hij maar hangen op "Server wordt gezocht...".

Vandaag niet, of nog nooit? Het ligt niet aan IMAP of TLS settings, POP met of zonder encryption werkt ook niet..
Verwijderd
Hiervoor op de K750i kreeg ik mailen gewoon aan de gang,met mijn eigen inlognaam en wachtwoord van quicknet.nlQuarK schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:26:
[...]
Vandaag niet, of nog nooit? Het ligt niet aan IMAP of TLS settings, POP met of zonder encryption werkt ook niet..
Maar lukt me niet meer

Verwijderd
Ik heb zojuist gebeld naar de helpdesk van Orange om GPRS op mn K750i te laten activeren maar die konden mij niet aan de juiste instellingen help-en omdat SE ze nog niet heeft vrijgegeven...
In de opties van de Telefoonconfigurator op de SE-site (http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10242) staan ook geen GPRS-instellingen.
Maar goed, nu komt het mooiste! Die gast verwees me dus door naar dit forum waar ik geruime tijd 'actief meelees'!
Maar ik weet dus ook (en de zoekmachine ook) dat dit topic nog niet eerder is behandeld en je maakt mij niet wijs dat alle echte tweakers zich bij een dergelijke mededeling neer zullen leggen... 
Wie kan mij uitleg geven over welke instellingen ik nodig heb voor GPRS bij Orange voor de K750i? Wie o wie kan me helpen?
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Shit, ook ik moet iets verder kijken dan mn neus lang is...
Voor alle medeliefhebbers: zie het topic [rml][ GPRS] Orange World[/rml] 
In de opties van de Telefoonconfigurator op de SE-site (http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10242) staan ook geen GPRS-instellingen.
Maar goed, nu komt het mooiste! Die gast verwees me dus door naar dit forum waar ik geruime tijd 'actief meelees'!
Wie kan mij uitleg geven over welke instellingen ik nodig heb voor GPRS bij Orange voor de K750i? Wie o wie kan me helpen?
Shit, ook ik moet iets verder kijken dan mn neus lang is...

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 16:10 ]
2e vraag beantwoord door talita, iemand die antwoord nog heeft op vraag 1?apNia schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:47:
2 vraagjes:
Verwijderd
>Allereerst onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw bestelling
>vandaag naar u verzonden. U krijgt de bestelling morgen of donderdag
>aangeboden.
>
>Met vriendelijke groet,
>GSM.NL
Boos mailtje gestruurd en voila hij komt de volgende dag binnen
>aangeboden.
>
>Met vriendelijke groet,
>GSM.NL
Verwijderd
Dat is het "in de auto" profiel. Maar da's normaal toch, dat je telefoonschermverlichting 't dan blijft doen in een zwakkere stand?apNia schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:19:
[...]
2e vraag beantwoord door talita, iemand die antwoord nog heeft op vraag 1?
Zo blijft teminse alles zichtbaar als je in donker rijdt.
Als je 't dus wel helemaal UIT wilt hebben kies je gewoon een ander profiel of je schakelt je slaapstandklok uit en dan gaat ie ook in de "in de auto" stand helemaal uit.
En da's nou net weer jammer, ik had gehoopt dat het ingestelde thema gewoon altijd zichtbaar bleef.
Het is echter wel zo dat het scherm 90 (negentig) seconden AAN blijft in de "in de auto" stand voordat ie naar de klok gaat. Wel zwakker maar toch aan.
60 seconden als je nergens mee bezig was. Startscherm dus.
90 seconden als je wel ergens mee bezig was. Als er iets op 't scherm staat.
Ook reuze handig bij denkspelletjes dus.
Ben ik ff blij met zo'n vraag van heer of dame "abNia"
Want de standaard 20 seconden licht en dan alles op zwart is wel heel erg kort.
[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 19:31 ]
Kan ik met mijn foon email van @home ophalen?
zoja:
Welke pop / smtp servers moet ik gebruiken? (die van @home heb ik geprobeerd maar werken niet)
zoja:
Welke pop / smtp servers moet ik gebruiken? (die van @home heb ik geprobeerd maar werken niet)
Heeft ook een computer!
Vaag ik heb gewoon orange world hoor op mijn foon gewoon via de sony ericsson site gedaan geen probleemVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:03:
Ik heb zojuist gebeld naar de helpdesk van Orange om GPRS op mn K750i te laten activeren maar die konden mij niet aan de juiste instellingen help-en omdat SE ze nog niet heeft vrijgegeven...![]()
Maar goed, nu komt het mooiste! Die gast verwees me dus door naar dit forum waar ik geruime tijd 'actief meelees'!![]()
Maar ik weet dus ook (en de zoekmachine ook) dat dit topic nog niet eerder is behandeld en je maakt mij niet wijs dat alle echte tweakers zich bij een dergelijke mededeling neer zullen leggen...
Shit, ook ik moet iets verder kijken dan mn neus lang is...Voor alle medeliefhebbers: zie het topic [rml][ GPRS] Orange World[/rml]
DaveD
Verwijderd
Gewoon bij gsmtrack bestellen,voor 3 uur besteld is de volgende dag in huisVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:21:
>Allereerst onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw bestelling
>aangeboden.
>
>Met vriendelijke groet,
>GSM.NL
![]()
Boos mailtje gestruurd en voila hij komt de volgende dag binnen
![]()
![]()
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 18:15 ]
Verwijderd
maar bij gsm.nl was t maar 11.50 per maand
100min of 100sms`jes .. en telefoon gratis
is toch het goedkoopste wat je ooit heb gezien
?
of is ie bij gsm track goedkoper.. . ? maja lage prijs lange levertijd
blijkbaar

is toch het goedkoopste wat je ooit heb gezien

of is ie bij gsm track goedkoper.. . ? maja lage prijs lange levertijd
En dat kan via deze link; http://www.sonyericsson.c...4000&template=ps3&zone=psDaveD1109 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:06:
Vaag ik heb gewoon orange world hoor op mijn foon gewoon via de sony ericsson site gedaan geen probleem
Goedkoopste? Ik denk het nietVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:30:
maar bij gsm.nl was t maar 11.50 per maand100min of 100sms`jes .. en telefoon gratis
![]()
![]()
![]()
is toch het goedkoopste wat je ooit heb gezien?
of is ie bij gsm track goedkoper.. . ? maja lage prijs lange levertijdblijkbaar
Ik had hem voor €9,95/mnd onder dezelfde voorwaarden (Debitel/Vodafone toch?)
Eigenlijk ook via gsm.nl maar dan via een 'zuster' website van ze, die inmiddels net zo oninteressant is als gsm.nl
Verwijderd
ja 9.95 ..
was inb de maand juni .. toen in juli .. 11.50 en nu in augusten 13.95
ze gooien elke maand geld erop afroombeleid maar dan andersom
en onintresant als in
jep vodafone

en onintresant als in

jep vodafone
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 19:18 ]
ja maar die heb ik aangepast en gerenamed naar een volledig stil profiel.. maar dat dat lichtje blijft branden moet toch ergens aanpasbaar zijn?Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:44:
[...]
Dat is het "in de auto" profiel. Maar da's normaal toch, dat je telefoonschermverlichting 't dan blijft doen in een zwakkere stand?
Zo blijft teminse alles zichtbaar als je in donker rijdt.
Als je 't dus wel helemaal UIT wilt hebben kies je gewoon een ander profiel of je schakelt je slaapstandklok uit en dan gaat ie ook in de "in de auto" stand helemaal uit.
En da's nou net weer jammer, ik had gehoopt dat het ingestelde thema gewoon altijd zichtbaar bleef.
Het is echter wel zo dat het scherm 90 (negentig) seconden AAN blijft in de "in de auto" stand voordat ie naar de klok gaat. Wel zwakker maar toch aan.
60 seconden als je nergens mee bezig was. Startscherm dus.
90 seconden als je wel ergens mee bezig was. Als er iets op 't scherm staat.
Ook reuze handig bij denkspelletjes dus.
Ben ik ff blij met zo'n vraag van heer of dame "abNia"
Want de standaard 20 seconden licht en dan alles op zwart is wel heel erg kort.
edit: iemand die weet of het ook mogelijk is SMSjes van een bepaald nummer te blokkeren? heb fucking last van iemand en word er panisch van
[ Voor 10% gewijzigd door apNia op 16-08-2005 19:42 ]
Verwijderd
Het enige profiel waarbij dat gebeurt is het AUTO profiel.apNia schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:40:
[...]
ja maar die heb ik aangepast en gerenamed naar een volledig stil profiel.. maar dat dat lichtje blijft branden moet toch ergens aanpasbaar zijn?
Als je een ander profiel aanpast naar je eigen wensen, bijvoorbeeld PRIVE of zo, dan is je probleempje opgelost.
Het AUTO profiel is in principe gereserveerd voor in de auto. Vandaar dat 't blijft branden.
En wat ik al zei, als je de slaapstandklok uitzet, gaat de verlichting wel helemaal uit, ook in het AUTO profiel.
Je kunt het jezelf natuurlijk zo moeilijk maken als je zelf wilt....
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 20:16 ]
hahaha ja, ben technicus dus wil overal weten hoe of waarom iets gedaan wordt... sorry 
enig idee dan nog voor m'n SMS probleem?
enig idee dan nog voor m'n SMS probleem?
YES .. hij is binnen!
MY GOD wat issie klein!!!
Hij is very sophisticated .. kan niets anders zeggen!
Ze hebben een mooi product afgeleverd. Nu uitvogelen hoe alles werkt.
Die JAVA games zijn erg goed gemaakt!
Zou mooi zijn om oldsk00L Doom er op te spelen!
MY GOD wat issie klein!!!
Hij is very sophisticated .. kan niets anders zeggen!
Ze hebben een mooi product afgeleverd. Nu uitvogelen hoe alles werkt.
Die JAVA games zijn erg goed gemaakt!
Zou mooi zijn om oldsk00L Doom er op te spelen!
offtopic:
voor alle duidelijkheid, ik heb Doom er NIET op draaien. Sterker nog, ik heb totaal geen verstand van de huidige generatie mobieltjes. This is a SMALL step for man, a GIANT LEAP voor Buttje zegmaar ..
Mocht het wel mogelijk blijken ben ik natuurlijk één en al oor
voor alle duidelijkheid, ik heb Doom er NIET op draaien. Sterker nog, ik heb totaal geen verstand van de huidige generatie mobieltjes. This is a SMALL step for man, a GIANT LEAP voor Buttje zegmaar ..
Mocht het wel mogelijk blijken ben ik natuurlijk één en al oor
[ Voor 41% gewijzigd door Alfa Novanta op 16-08-2005 21:05 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik heb hem ook binnen. Alleen wat een ingewikkeld ding
... ben Nokia gewend.
Nu nog w8en op mijn 512 mb MS Duo Ultra Speed II
.
Ff wat spelletjes uitzoeken, heb er nu iets van 600 voor SE k750i
.
Voor de rest echt een topding. Echt lachen om via BlueTooth je desktop te besturen
Nu nog w8en op mijn 512 mb MS Duo Ultra Speed II
Ff wat spelletjes uitzoeken, heb er nu iets van 600 voor SE k750i

Voor de rest echt een topding. Echt lachen om via BlueTooth je desktop te besturen
Precies. Dat wil ik ook gaan doen .. beetje remote Winamp aansturen!Jeroenz18 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:03:
Ik heb hem ook binnen. Alleen wat een ingewikkeld ding... ben Nokia gewend.
Nu nog w8en op mijn 512 mb MS Duo Ultra Speed II.
Ff wat spelletjes uitzoeken, heb er nu iets van 600 voor SE k750i.
Hij is echt c00L
Om nog ff wat zinvols toe te voegen .. de service van Vodafone heeft mij blij verrast! Donderdagmiddag telefonisch besteld (N.a.v. Vodafone website), donderdagavond contract in huis en weer verzonden per fax. Bevestiging in huis @maandag en vandaag, dinsdag, mobiel + envelop met SIM kaart in de bus en activatie vannacht @ 00:00 8:43 nog niet !!
De timing is snaarstrak! Complimenten @Vodafone
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
idd een vrij bizar beleid. Ik was net telaat op gsm.nl en dacht dat ze wel goedkoper zouden worden.. helaas dus.Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:17:
ja 9.95 ..was inb de maand juni .. toen in juli .. 11.50 en nu in augusten 13.95
Verwijderd
ja vindt het idd ook vrij wazig majaa ze woude gwoon eve bekend worden gok ik zo
meyt die reclames op de box enzo 
ik had m gelukkig nog voor 11.50 das nog wel goedkoop
ik had m gelukkig nog voor 11.50 das nog wel goedkoop
ik heb het werkend met mijn wanadoo mail via orange.Bertus schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:00:
Kan ik met mijn foon email van @home ophalen?
zoja:
ik heb het als volgend.
verbinden via: internet acces (de instellingen kun je van de orange site downloaden, dan moet je de k700i pakken want voot de k750i staan ze er nog niet op) via orange world als je die zou selecteren werkt het namelijk niet.
protocol: pop3
inkomende server: pop.wanadoo.nl
inkomende poort: 110
codering: geen codering
login naam: je volledige email adres
wachtwoord: je wachtwoord van je mailbox
uitgaande server: smtp.wanadoo.nl
uitgaande poort: 25
email adres: je email adres
downloaden: laat je gewoon zoals het is of als je het anders wil dan pas je het aan
afzender: je email adres
handtekening: laat je zoals het is
uitg. kopieren: laat je zoals het is
controle interval: laat je zoals het is
zo heb ik het staan en het werkt perfect echt waar! hopelijk hebben jullie er allemaal wat aan
DaveD
en wat zijn de kosten dan als ik zoiets wil ophalen?DaveD1109 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:34:
[...]
ik heb het werkend met mijn wanadoo mail via orange.
ik heb het als volgend.
verbinden via: internet acces (de instellingen kun je van de orange site downloaden, dan moet je de k700i pakken want voot de k750i staan ze er nog niet op) via orange world als je die zou selecteren werkt het namelijk niet.
protocol: pop3
inkomende server: pop.wanadoo.nl
inkomende poort: 110
codering: geen codering
login naam: je volledige email adres
wachtwoord: je wachtwoord van je mailbox
uitgaande server: smtp.wanadoo.nl
uitgaande poort: 25
email adres: je email adres
downloaden: laat je gewoon zoals het is of als je het anders wil dan pas je het aan
afzender: je email adres
handtekening: laat je zoals het is
uitg. kopieren: laat je zoals het is
controle interval: laat je zoals het is
zo heb ik het staan en het werkt perfect echt waar! hopelijk hebben jullie er allemaal wat aan
Wat ik ook niet snap..
In mn menu staat een knop "Orange World" waarmee ik naar de wap-portal van Orange WAP.
Maar, welke verbinding ("Data communicatie profiel") gebruikt hij?
Het lijkt me logisch dat hij "Orange World", gebruikt. Maar waarvoor zijn dan
• Internet Access
• Orange MMS
• WAP (welke ik niet kan editen of verwijderen)
Stel ik heb een bluetooth dongle aan mn pc en ik share mn internet over die Dongle. Hoe WAP ik dan via het kabelmodem aan mijn pc?
In mn menu staat een knop "Orange World" waarmee ik naar de wap-portal van Orange WAP.
Maar, welke verbinding ("Data communicatie profiel") gebruikt hij?
Het lijkt me logisch dat hij "Orange World", gebruikt. Maar waarvoor zijn dan
• Internet Access
• Orange MMS
• WAP (welke ik niet kan editen of verwijderen)
Stel ik heb een bluetooth dongle aan mn pc en ik share mn internet over die Dongle. Hoe WAP ik dan via het kabelmodem aan mijn pc?
Verwijderd
Hee DaveD1109 kun jij het mij nog eens uitleggen?? Ik heb het geprobeerd te fixen maar ik kom er echt niet uit!DaveD1109 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:06:
[...]
Vaag ik heb gewoon orange world hoor op mijn foon gewoon via de sony ericsson site gedaan geen probleem

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 10:20 ]
Verwijderd
Yo frickY, maar dit zijn alleen de wap, mss of email instellingen... Ik moet toch iets van GPRS/Internet/Orange World instellingen hebben? Hoe krijg ik dat gekke ding aan het GPRS'en? Want ik betaal schijnbaar al wel trouw maandelijks mn 6 eu, aan niks...!frickY schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:30:
[...]
En dat kan via deze link; http://www.sonyericsson.c...4000&template=ps3&zone=ps
Met die WAP link kun je WAPpen over GPRS.
WAP kan over het GSM netwerk (= inbellen), of over het GPRS-netwerk.
Voor GPRS toegang meot je dat eerst activeren bji Orange, Orange World, waar je dus die €6,- voor betaald.
Als ik nu in mijn menu naar Orange World ga kom ik op de wap-portal van Orange.
Als je dan op [MORE] klikt, en naar [Status] gaat, staat er bij mij "Acces type: GPRS data"
Dus het lijkt mij dat ik WAP via GPRS. Ik zie hem ook niet inbellen, en kan gewoon gebelt worden tijdens het wappen.
WAP kan over het GSM netwerk (= inbellen), of over het GPRS-netwerk.
Voor GPRS toegang meot je dat eerst activeren bji Orange, Orange World, waar je dus die €6,- voor betaald.
Als ik nu in mijn menu naar Orange World ga kom ik op de wap-portal van Orange.
Als je dan op [MORE] klikt, en naar [Status] gaat, staat er bij mij "Acces type: GPRS data"
Dus het lijkt mij dat ik WAP via GPRS. Ik zie hem ook niet inbellen, en kan gewoon gebelt worden tijdens het wappen.
gewoon de instellingen nemen op de orange site voor de k700iVerwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:08:
[...]
Hee DaveD1109 kun jij het mij nog eens uitleggen?? Ik heb het geprobeerd te fixen maar ik kom er echt niet uit!Wat is dan het verschil tussen Inetrnet Access en Orange World? Jij zegt in je uitleg over email activeren dat je profiel Internet Access moet gebruiken en niet Orange World. Ok, tot zover begrijpelijk. Maar als ik de instellingen van de Orange site af wil halen voor GPRS
dan krijg ik alleen maar mms, email of Orange World en geen Internet Access of GPRS. Zie ook volgende post van mij aan Fricky, ook via SE site lukt het me niet. Wat doe ik fout??
DaveD
En welke menu-item moet je kiezen om Orange World te gebruiken? Playnow of internet services?
Of zitten die beiden in dat pakket van 6€ inbegrepen
[ Voor 23% gewijzigd door SToRM666 op 17-08-2005 14:04 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Hallo,
Weet iemand of er al hoesjes zijn? Mijn tel is een beetje beschadigd, wil hem weer vernieuwen..
Hmm en is het dan niet moeilijk om hem eraf te halen want zo te zien zit ie goed vast
Gr,
Kurdy
Weet iemand of er al hoesjes zijn? Mijn tel is een beetje beschadigd, wil hem weer vernieuwen..
Hmm en is het dan niet moeilijk om hem eraf te halen want zo te zien zit ie goed vast
Gr,
Kurdy
Is al meerdere keren voorbij gekomen maar ok... LezenVerwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:18:
Hallo,
Gr,
Kurdy

http://cnn.cn/shop/sonyer...d6a21b149f76f2bcb0fc573d4
Man man man, nog steeds nergens de dopjes van de W800i los te koop, loop nou al vanaf het begin van de K750i te balen van de bijgeleverde oordopjes..
Vanmiddag weer de hele stad doorgeweest om ze te zoeken, zonder resultaat helaas..
Iemand ze al ergens gezien, bestellen via SonyEricsson site kan ook niet.. Toch??
Nou als er meer info is hoor ik het graag..
Vanmiddag weer de hele stad doorgeweest om ze te zoeken, zonder resultaat helaas..
Iemand ze al ergens gezien, bestellen via SonyEricsson site kan ook niet.. Toch??
Verwijderd
Ja ik zit in het buitenland met de sloomste internet ooit, super trage 56k internetSkype schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:26:
[...]
Is al meerdere keren voorbij gekomen maar ok... Lezen![]()
http://cnn.cn/shop/sonyer...d6a21b149f76f2bcb0fc573d4
maar goed thanks voor je bericht
gr,
Kurdy
hm, ik ben naar frankrijk geweest en nu ik terug ben doet internet/email het niet meer.. heb hem al een nieuw configuratie sms'je laten sturen maar dat helpt niets.. iemand een idee? Bij telfort hebben ze me hetzelfde config smsje gestuurd, uiteraard met hetzelfde resultaat... this blows.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
heb ik ook gehad. 'n week mee rondgelopen, af en toe deed 'ie het. dat was een wk21 toestel. toen toch maar weggebracht naar SESP, die stuurden het naar een reparatiebedrijf, dat duurde zeven weken, en toen besloten ze dat ik maar 'n nieuwe kreeg.cyco_nico schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:57:
Ik heb sinds een week dat hij of lang naar netwerk blijft zoeken of Geen netwerk beschikbaar aangeeft. SIM overzetten naar m'n oude Nokia 6610 geeft meteen goed bereik en dat is met Hi/KPN over het algemeen ook geen probleem. Het lijkt me dan ook aan de telefoon te liggen.
Heb nieuwste firmware. Ik las dat er andere mensen zijn met dit probleem. Is er een oplossing mogelijk of is de enige mogelijkheid om 'm terug te sturen voor reparatie?
nu heb ik 'n wk 31 toestel. werkt perfect met eerste firmware. ik heb nèt een hapering gehad, niet eens 'n reboot, maar wel 'n grote vooruitgang
breng 'm weg, of zeur meteen om 'n nieuwe.
Maakt het eigenlijk iets uit wat voor MS kaartje je koopt? Je hebt ze namelijk ook in snellere versies maar die zijn ook een stuk duurder. Het is soms best irritant dat het opslaan van foto's ff duurt, en dat als je door een hele lijst aan muziek bladerd dat deze dan af en toe heel even blijft hangen voordat de lijst weer verdergaat. Zo zijn er meer irritante vertragingen die vooral voor te lijken komen bij het uitlezen of wegschrijven van en naar de Memory Stick. Heeft het nu zin om een snellere (maar ook meteen een stúk duurdere) MemoryStick te kopen zodat die vertragingen weg zijn of maakt dat geen bal uit en is het meer software (lees: firmware) gerelateerd?
Beetje jammer idd. Ik heb Expansys.nl gemaild maar die konden nog nix vertellen over de levertijd.BeVeBe schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:53:
Man man man, nog steeds nergens de dopjes van de W800i los te koop, loop nou al vanaf het begin van de K750i te balen van de bijgeleverde oordopjes..
en ze hebben op de engelse site van SE gestaan maar ook weer verwijderd. Ze mogen iig wel opschieten met het leveren van die dingen
Ik heb mijn K750i nog maar 2 dagen prima toestel alleen het kunstof gedeelte onder de knoppen kraakt nogal net of het brak in elkaar zit en dan met name bij de ---- toets (rechtsbovenaan) en de C.
Da's best irri als je die knop indrukt. Nog meer mensen last van
Verwijderd
Dat is nieuwigheid volgens mij. Had ik bij mn K700 i ookComTech schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 19:55:
Ik heb mijn K750i nog maar 2 dagen prima toestel alleen het kunstof gedeelte onder de knoppen kraakt nogal net of het brak in elkaar zit en dan met name bij de ---- toets (rechtsbovenaan) en de C.
Verwijderd
Had ik met mijn eerste K750i ook. Toestel is toen ter reparatie geweest naar Dynafix. Toen ik 'm terug kreeg was 't gekraak weg. Denk dus gewoon dat 't aan 't vastdraaien van een schroefje ligt. Lijkt me overigens niet verstandig dat je dit zelf doet....ComTech schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 19:55:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 20:07 ]
Verwijderd
had int begin nerges last van maar begin langzamerhand van de zelfde symptomen te genieteComTech schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 19:55:
k wag wel tot ie nog wat probleempjes heb em dan probeer ik of ze m kunne make bij een sesp
btw welke week toestel heb jij?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 20:26 ]
Verwijderd
Op http://l8shop.net/doSearch.aspx?searchterms=hpm-70 staat "release date 15 Sep 2005". Maar 3 dagen geleden stond er nog 1 september, dus het is een schatting blijkbaar.BeVeBe schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:53:
Gebruikt iemand zijn K750i samen met een Bluetooth headset? Ik heb sinds vandaag een HBH-35 en ben opzich zeer tevreden. Ik heb alleen een probleem met 'Play caller name'.
Ik heb voor enkele contactpersonen een voice command opgenomen. De optie Play Caller Name zou dit voice command moeten laten horen als iemand met een voice command je belt. Het probleem is dat dit voice command wel wordt gespeeld maar dit gebeurt op de telefoon zelf en niet over de headset.
Zou iemand me kunnen vertellen welke setting ik moet wijzigen om het voice command van de beller over de headset te krijgen ipv over de telefoon? Onder Bluetooth -> Handsfree -> Incomming call heb ik de setting al op 'In handsfree' staan.
Ik heb voor enkele contactpersonen een voice command opgenomen. De optie Play Caller Name zou dit voice command moeten laten horen als iemand met een voice command je belt. Het probleem is dat dit voice command wel wordt gespeeld maar dit gebeurt op de telefoon zelf en niet over de headset.
Zou iemand me kunnen vertellen welke setting ik moet wijzigen om het voice command van de beller over de headset te krijgen ipv over de telefoon? Onder Bluetooth -> Handsfree -> Incomming call heb ik de setting al op 'In handsfree' staan.
Eeh geen idee want ik krijg dat batterijvakje niet open dat ding zit echt muurvastbtw welke week toestel heb jij?

Of kan ik het nog ergens anders bekijken??
Ik ga hem zeker niet zelf repareren nee lijkt me niet verstandig..
Verwijderd
Sinds vandaag ook de trotse eigenaar geworden van de K750i. Had een adresje waar een enorm incomplete versie lag, bestaande uit toestel, adapter en MS. Ik mis dus de USB-kabel en de headset. Die headset is niet zo'n probleem want dat wordt m'n eigen Sennheiser. Mijn vraag gaat dan ook over de verbinding tussen PC en K750i via BT. Is de verbinding via BT volledig compatible met de USB-verbinding of ga ik functionaliteit missen als ik alleen BT gebruik?
[edit] Als er iemand in de buurt van Den Haag een stereo headsetje over heeft, mag ie zich natuurlijk altijd melden. E-mail = MSN = mijn profiel
[edit] Als er iemand in de buurt van Den Haag een stereo headsetje over heeft, mag ie zich natuurlijk altijd melden. E-mail = MSN = mijn profiel
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 23:40 ]
Woei !! Heb nu ook de K750
(Eig sinds vrijdag al magoed
)
Wilde deze eerst nog ruilen voor un w800, maar ben blij dat ik dat toch niet gedaan heb.
Mijn toestel heeft ook MY FRIENDS
Jaja, gewoon uit de telfort shop, zat my friends er dus gewoon op.
Met de nieuwste firmware, geen gek*t met updaten dus
Nou nog un 512 of 1gb kaartje... als iemand er van af wil, meel me (zie profiel).
GE-WEL-DIG TOESTEL THANK YOU SONYERICSSON !!!
Wilde deze eerst nog ruilen voor un w800, maar ben blij dat ik dat toch niet gedaan heb.
Mijn toestel heeft ook MY FRIENDS
Jaja, gewoon uit de telfort shop, zat my friends er dus gewoon op.
Met de nieuwste firmware, geen gek*t met updaten dus
Nou nog un 512 of 1gb kaartje... als iemand er van af wil, meel me (zie profiel).
GE-WEL-DIG TOESTEL THANK YOU SONYERICSSON !!!
Ik heb eindelijk v1.0 van mijn HID file klaar voor BPM Studio

Het werkt perfect. Alleen ik kom er net achter dat ik beide cue knoppen niet kan gebruiken. Daar moet ik nog een andere oplossing voor bedenken. En er zitten nog wat "schoonheids"foutjes in. Voor de rest ben ik nu al een half uur aan het draaien via mijn k750i & nog geen enkele fout gemaakt
.
P.s. als iemand hem wilt hebben: Download hier!

Het werkt perfect. Alleen ik kom er net achter dat ik beide cue knoppen niet kan gebruiken. Daar moet ik nog een andere oplossing voor bedenken. En er zitten nog wat "schoonheids"foutjes in. Voor de rest ben ik nu al een half uur aan het draaien via mijn k750i & nog geen enkele fout gemaakt
P.s. als iemand hem wilt hebben: Download hier!
[ Voor 19% gewijzigd door jeroenzelle op 18-08-2005 00:31 ]
en voor de Mac fans die ook eens met de HID profiles willen spellen:
http://homepage.mac.com/j...e/RemoteBasics/index.html
http://homepage.mac.com/j...e/RemoteBasics/index.html
Regelmatig valt bij mijn SE K750i de telefoon uit met de melding 'Insert SIM'. De poging om de SIM-kaart en -lezer schoon te maken biedt meestal de eerste keren geen uitkomst. Wanneer ik de SIM-kaart in een andere telefoon stop, werkt het wel uitstekend.
Iemand die dit probleem bekend voorkomt? Wel zie ik dat de SIM-kaart (nu al bijna twee jaar in gebruik) enige slijtage krijgt op het plastic-gedeelte rondom het data-gebied.
Iemand die dit probleem bekend voorkomt? Wel zie ik dat de SIM-kaart (nu al bijna twee jaar in gebruik) enige slijtage krijgt op het plastic-gedeelte rondom het data-gebied.
Ik heb de eerste irritatie-puntjes aan mn K750 inmiddels otndekt.
De cover voor de camera schuift soms open als ik mn telefoon in of uit mn zak haal. Zelfs als het toestel op key-lock staat gaat dan het display verlichting aan, en toont de camera het beeld - de binnenkant van mn broekzak - tot je het klepje weer sluit. Lekker voor de batterijen dus als je niet doorhebt dat hij is open geschoven
Verder snap ik maar weinig van de profielen. Vond ik op al mn voorgaande Nokia's toch een stuk beter geregeld. Je kan per profiel een 'Silent mode' aanzetten.. maar wtf is dat. Ook lijkt het dat je per profiel geen andere SMS-toon kunt gebruiken...
Maar misschien dat ik gewoon het boeklje eerst even moet lezen.
Mn vriendin heeft overigens de W800 sinds gisteren. Vind dat menu toch wel wat fijner als mijn Orange-branded menu
Zij heeft tenminste gewoon Internet-services instellingen, waar ik alleen maar Orange World heb. Haar joystickje werkt ook wat fijner als het mijne, vind ik.
De cover voor de camera schuift soms open als ik mn telefoon in of uit mn zak haal. Zelfs als het toestel op key-lock staat gaat dan het display verlichting aan, en toont de camera het beeld - de binnenkant van mn broekzak - tot je het klepje weer sluit. Lekker voor de batterijen dus als je niet doorhebt dat hij is open geschoven
Verder snap ik maar weinig van de profielen. Vond ik op al mn voorgaande Nokia's toch een stuk beter geregeld. Je kan per profiel een 'Silent mode' aanzetten.. maar wtf is dat. Ook lijkt het dat je per profiel geen andere SMS-toon kunt gebruiken...
Maar misschien dat ik gewoon het boeklje eerst even moet lezen.
Mn vriendin heeft overigens de W800 sinds gisteren. Vind dat menu toch wel wat fijner als mijn Orange-branded menu
Verwijderd
Is haar joystickje ook kleiner dan de jouwe?frickY schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:03:
Mn vriendin heeft overigens de W800 sinds gisteren. Vind dat menu toch wel wat fijner als mijn Orange-branded menuZij heeft tenminste gewoon Internet-services instellingen, waar ik alleen maar Orange World heb. Haar joystickje werkt ook wat fijner als het mijne, vind ik.
En die HiD files krijg ik nooit werkend. Maar dat kan misschien liggen aan de interne bluetooth van mn laptopSToRM666 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:03:
En welke menu-item moet je kiezen om Orange World te gebruiken? Playnow of internet services?
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
heb m ook binne ...
na 2weken
maarja heb m nu he en geen last van klepjes die nie opgaan
batterijen die nie passe
etc. etc
*zal meteen maar kaart van een gig kope 12nummers rop en hij is vol
na 2weken

maarja heb m nu he en geen last van klepjes die nie opgaan
batterijen die nie passe
etc. etc
*zal meteen maar kaart van een gig kope 12nummers rop en hij is vol

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 12:48 ]
Ik vertrouw dat smiley nietVerwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:10:
Is haar joystickje ook kleiner dan de jouwe?
Maar nee, volgens mij is de joystick zelf hetzelfde.
Wat overigens ook bijzonder irritant is, dat je tijdens het verzenden van het SMSje het scherm niet weg kan klikken. Volgens het scherm is de rechter knop 'Cancel'. Maar als je op het 'scherm terug' knopje drukt cancelt de versturing ook.
Erg vervelend dat je telkens moet wachten tot verzending voltooid is voor je het toetsenbordslot weer aan kunt zetten.
Echt niemand deze telefoon icm deze BT headset?Rodyman schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:00:
Zijn er toevallig nog meer mensen die problemen hebben met de combinatie van een SE k750i en een Bluetrek G2?
[afbeelding]
Zijn er mensen die deze headset vlekkeloos kunnen gebruiken met deze telefoon? Ik namelijk nog niet, en met een andere telefoon werkt de headset wel goed, dus het kan niet aan de headset liggen.
Zouden jullie denken dat dit in de toekomst met een firmware update op te lossen zou zijn?

Het is ook vervelend als je hem wel weg kan klikken en in je broek stopt en er vervolgens een paar uur later achter komt dat hij niet verzonden isfrickY schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:31:
[...]
Ik vertrouw dat smiley niet
Maar nee, volgens mij is de joystick zelf hetzelfde.
Wat overigens ook bijzonder irritant is, dat je tijdens het verzenden van het SMSje het scherm niet weg kan klikken. Volgens het scherm is de rechter knop 'Cancel'. Maar als je op het 'scherm terug' knopje drukt cancelt de versturing ook.
Erg vervelend dat je telkens moet wachten tot verzending voltooid is voor je het toetsenbordslot weer aan kunt zetten.
Ik zit nu sinds een tijdje met een probleem: Met de MS in de telefoon start hij niet op. Als hij aan staat en ik stop hem erin gaat hij uit (met geweld, zonder het filmpje dus). Het gaat hier dus o de meegeleverde 64Mb stick. Het probleem deed zich ineens voor, zonder aanleiding kon ik 's morgens mij telefoon niet meer aan zetten, terwijl hij de dag ervoor nog perfect werkte. Ik heb de R1L firmware.
Als ik de kaart probeer te lezen in mijn cardreader staat in elke map 1 bestand, met als naam '@' en als grootte 0kb. Nadat ik dit zag probeerde ik hem te formatteren maar kreeg 'Het formatteren kan niet worden voltooid.' Als ik hem nu probeer te bekijken krijg ik: 'Het medium in station F: is niet geformatteerd. Nu formatteren?'.
Ik heb helaas geen andere MS om te testen, denken jullie dat het aan de MS ligt?
Als ik de kaart probeer te lezen in mijn cardreader staat in elke map 1 bestand, met als naam '@' en als grootte 0kb. Nadat ik dit zag probeerde ik hem te formatteren maar kreeg 'Het formatteren kan niet worden voltooid.' Als ik hem nu probeer te bekijken krijg ik: 'Het medium in station F: is niet geformatteerd. Nu formatteren?'.
Ik heb helaas geen andere MS om te testen, denken jullie dat het aan de MS ligt?
Verwijderd
Mijn joystickje werkt niet meer zo goed, heb hem nu 3 maanden ongeveer..
Kan ik hem zelf open maken om te kijken of er stof o.i.d. in zit, of vervalt dan de garantie?
Ik heb hem bij GSMTrack.nl gekocht, hoe werkt de garantie hier? Moet ik mijn K750i dan naar hun toesturen, of kan ik ook naar een SESP gaan?
Kan ik hem zelf open maken om te kijken of er stof o.i.d. in zit, of vervalt dan de garantie?
Ik heb hem bij GSMTrack.nl gekocht, hoe werkt de garantie hier? Moet ik mijn K750i dan naar hun toesturen, of kan ik ook naar een SESP gaan?
Hier hetzelfde, eerst werkte omlaag en naar rechts helemaal niet meer. Heb er de stofzuiger op gehouden, en hij doet het nu een stuk beter. Nog niet helemaal goed dus. Ik heb hem bij 2call besteld, en daar staat op de site dat je hem naar Dynafix voor reparatie zou kunnen sturen of bij een service point langs kan gaan. Dynafix zit in Nuth (zuid limburg), wat niet enorm ver is van waar ik woon. Nu valt mijn telefoon gewoon goed te gebruiken, maar als het erger wordt breng ik hem daar langs. Zelf openschroeven lijkt me eigenlijk geen optie. De garantie vervalt als ze kunnen zien dat hij open is geweest en ik ben er vrijwel zeker van dat ze altijd kunnen zien of je hem zelf open hebt gemaakt. De schroefjes zijn dan altijd wel een beetje aangetast of zo. Niet zomaar openschroeven lijkt me.Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:20:
Mijn joystickje werkt niet meer zo goed, heb hem nu 3 maanden ongeveer..
[ Voor 3% gewijzigd door Brammel op 18-08-2005 19:03 ]
Verwijderd
Met mijn K750i joystick was bijna niet meer te werken. Heb hem vanmiddag opgestuurd naar DynaFix. Kijken hoelaat het gaat duren. Hopelijk niet te lang... van een K750i naar 3410 isBrammel schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:02:
[...]
Hier hetzelfde, eerst werkte omlaag en naar rechts helemaal niet meer. Heb er de stofzuiger op gehouden, en hij doet het nu een stuk beter. Nog niet helemaal goed dus. Ik heb hem bij 2call besteld, en daar staat op de site dat je hem naar Dynafix voor reparatie zou kunnen sturen of bij een service point langs kan gaan. Dynafix zit in Nuth (zuid limburg), wat niet enorm ver is van waar ik woon. Nu valt mijn telefoon gewoon goed te gebruiken, maar als het erger wordt breng ik hem daar langs. Zelf openschroeven lijkt me eigenlijk geen optie. De garantie vervalt als ze kunnen zien dat hij open is geweest en ik ben er vrijwel zeker van dat ze altijd kunnen zien of je hem zelf open hebt gemaakt. De schroefjes zijn dan altijd wel een beetje aangetast of zo. Niet zomaar openschroeven lijkt me.
Hou ons op de hoogte over hoe lang het gaat duren, en of het het gewenste resultaat heeft geleverd. Dan ga ik er over denken om hem toch ook maar naar dynafix te brengenVerwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:06:
[...]
Met mijn K750i joystick was bijna niet meer te werken. Heb hem vanmiddag opgestuurd naar DynaFix. Kijken hoelaat het gaat duren. Hopelijk niet te lang... van een K750i naar 3410 is![]()
Hoi, ik weet dat dit geen handelsplaats, of vraag en aanbod is, maartoch.
Bij de "t for telecom" heb ik gisteren de k750i simlockvrij gekocht, ik kreeg haar gratis bij een telfort abo, waar je alleen 9 van de 12 maanden betaald, @ 26 euro per maand.
Tel uit je winst.
Je kan dus voor +- 240 euro deze telefoon volledig simlockvrij en compleet en shit hebben, en dan heb je 'gratis' 300 belminuten per maand.
Ontopic:
Ikzit erover na te denken de w800 op de 750 te flashen. Niet dat ik problemen ermee heb, maar ik hoor op verschillende sites dat het menu logischer in elkaar zit.
Kan iemand dit bevestigen?
Bij de "t for telecom" heb ik gisteren de k750i simlockvrij gekocht, ik kreeg haar gratis bij een telfort abo, waar je alleen 9 van de 12 maanden betaald, @ 26 euro per maand.
Tel uit je winst.
Je kan dus voor +- 240 euro deze telefoon volledig simlockvrij en compleet en shit hebben, en dan heb je 'gratis' 300 belminuten per maand.
Ontopic:
Ikzit erover na te denken de w800 op de 750 te flashen. Niet dat ik problemen ermee heb, maar ik hoor op verschillende sites dat het menu logischer in elkaar zit.
Kan iemand dit bevestigen?
Schitterend
Ik krijg mijn k750i binnen, dus net meteen open gemaakt, aan de oplader gegooid en ff op de knopjes gedrukt, is het knopje linksboven gaar
het kraakt als je op drukt, het drukt voor geen meter BAH!
MAg je btw je foon aanpleuren als hij net aan de oplader hangt om er wat mee te spelen? Of moet je echt 4 uur wachten tot hij helemaal volgeladen is?
Ik krijg mijn k750i binnen, dus net meteen open gemaakt, aan de oplader gegooid en ff op de knopjes gedrukt, is het knopje linksboven gaar
MAg je btw je foon aanpleuren als hij net aan de oplader hangt om er wat mee te spelen? Of moet je echt 4 uur wachten tot hij helemaal volgeladen is?
BlaBlaBla
wat loopt iedereen nou te zeuren over het batterij klepje dat te vast zit, k gooide m strax op mn bed en t klepje ging er vanzelf af 
k denk dat k m ook maar eens ga updaten. k heb regelmatig dat t scherm wit wordt en dat ie dan opnieuw z'n netwerk gaat zoeken of k maak een foto, ding hapert en gaat trug naar stand by
en slaat de foto niet op. maarjah, eerst nieuwe windhoos op pc, dan mobiel aan de beurt
k denk dat k m ook maar eens ga updaten. k heb regelmatig dat t scherm wit wordt en dat ie dan opnieuw z'n netwerk gaat zoeken of k maak een foto, ding hapert en gaat trug naar stand by
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Ik heb geen problemen met de batterijcover.
Heb geen problemen of kraakjes in de toetsen (wel zitten 1, 4, 7 en * meer naar links waardoor het witte blacklight niet mooi door heen komt
Heb wel een vraag omtrent AMR-bestanden. (Dat zijn bestanden die je maakt met de Memo recorder (zalig stuk software om gesprekken en andere gelul op te nemen...
) Hoe speel ik die AMR bestanden af? Is er ergens een codec voor de windows media player beschikbaar?
Binnekort gaat ook mijn headset per post naar Dynafix.
Heb geen problemen of kraakjes in de toetsen (wel zitten 1, 4, 7 en * meer naar links waardoor het witte blacklight niet mooi door heen komt

Heb wel een vraag omtrent AMR-bestanden. (Dat zijn bestanden die je maakt met de Memo recorder (zalig stuk software om gesprekken en andere gelul op te nemen...
Binnekort gaat ook mijn headset per post naar Dynafix.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....
Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.
Lees de topicstart voor je een vraag stelt, misschien is het antwoord daar al te vinden!
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....
Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.
Lees de topicstart voor je een vraag stelt, misschien is het antwoord daar al te vinden!