Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.713 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:35

reiker

dan jij!

frickY schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:19:
[...]

Het gaat me niet zozeer om het unlocken (mocht je de SIM-lock bedoelen), maar ik wil gewoon die Orange zooi eraf.
Krijg het volgende filmpje als ik mn telefoon aanzet; http://members.chello.nl/eprui/Startup.gif

Ik irriteer me ontzettend aan het feit dat het niet eens vloeiend is, ookal ziet het er wel netjes uit. Kan niets vinden om het uit te zetten. Misschien als ik het GIFje overschrijf met een leeg bestand? Kan hem in ieder geval niet verwijderen.
Dat is exact hetzelfde als het standaardfilmpje wat bij de non-branded toestellen erop staat, maar dan met Orange-logo ipv SE-logo.... Ik zou me er maar niet aan storen als ik jou was; je kunt hem toch ook gewoon zo weinig mogelijk uit/aan zetten? Ik krijg dat logo maar eens in de twee weken te zien ofzo... :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ja ok.. mn toestel zal waarschijnlijk toch 24/7 aanstaan.
Het gaat me ook meer om een optie in het menu, dan die filmpjes.
Mijn 7de menu-optie is "Downloads", en linkt naar een WAP-pagina vol ringtones. Ik neem aan dat in de orginele firmware deze menuoptie voor iets nuttigers wordt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

frickY schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:31:
Ja ok.. mn toestel zal waarschijnlijk toch 24/7 aanstaan.
Het gaat me ook meer om een optie in het menu, dan die filmpjes.
Mijn 7de menu-optie is "Downloads", en linkt naar een WAP-pagina vol ringtones. Ik neem aan dat in de orginele firmware deze menuoptie voor iets nuttigers wordt gebruikt?
In de originele firmware is de menuvolgorde als volgt:

1 PlayNow
2 Internet services
3 Entertainment
4 Camera
5 Messaging
6 Media player
7 File manager
8 Contacts
9 Radio
* Calls
0 Organizer
# Settings

De tekens die voor de menu-opties staan corresponderen trouwens met de lay-out van het toetsenbord... Het indrukken van de 1 activeert de menu-optie PlayNow, en zo verder... Handigheidje ;)

(Ja, ik heb de foon op Engels ingesteld :) Ik vind die Nederlandse vertaling er wat kreupel uitzien... :))

[ Voor 13% gewijzigd door reiker op 13-08-2005 20:35 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou jongens (en meisjes) 't is bij mij ook een K750i geworden. Gratis met de Telfort 100 voor 2 jaar (waarvan de laatste drie maanden geen abonneekosten meer). 16 euro p/mnd.
Mijn twijfel ging tussen de W800i en de K750i, maar ik heb vanochtend de W800i gezien en betast, maar smaken verschillen want ik vond het toch een beetje teveel een meidendingetje met die felle kleurtjes. En ik vind de camera-schuif op de K750i handiger. Allemaal persoonlijk natuurlijk ;)
MP3's afspelen klinkt echt bijzonder goed en dat was wel de meevaller van de dag. Dit kan echt gewoon doorgaan voor een mobiele MP3-speler. Morgen alleen nog wel even een kijkje nemen bij de MediaMarkt voor een wat grotere stick, want 64MB is voor mij net even aan de krappe kant.
De K750i ging trouwens als warme broodjes in de Telfort-winkel en de dame zei al 'binnenkort loopt iedereen ermee' maar dat kan me nou echt helemaal niets boeien.
Was trouwens ook een knulletje van een jaar of 23 die er eentje terugbracht met een vage klacht en heel erg aanstuurde op een nieuw exemplaar, maar zijn 750 is nu aan SE opgestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Mijn menu is als volgt; (van links naar rechts, van boven naar beneden)
Media Album (is volgens mij de file manager)
Media Player
Entertainment
Camera
Downloads
Adress Book
Radio
Calls
Organizer
Settings

Hebben ze dus wel finaal veranderd :?
Ik lees overigens in de TS dat ik hier niet mag vragen hoe ik mn foon moet 'de-branden', dus helaas. Maar er is opzich wel mee te leven :)

-
Voor een goedkope mediastick moet je niet bij de MM kijken, maar kun je beter richting de HEMA wandelen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door frickY op 13-08-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Sinds wanneer verkoopt de HEMA, Pro Duo kaartjes? :? 8)7

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 13:57
organge zooi eraf = debranden.
mochten we het eigenlijk ook niet over hebben :X
aub men quote ff editen voor er weer maatregelen worden genomen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit

[ Voor 140% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 18:29
Is er iemand met KPN die WEL een ontvangsbevestiging krijg bij een SMSje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
ck2000nl schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:21:
Sinds wanneer verkoopt de HEMA, Pro Duo kaartjes? :? 8)7
Excuses, die hebben ze inderdaad (nog) niet. Wel de gewone memory-sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of de geheugenkaartjes voor de K750 in Singapore een stuk goedkoper zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga je daar toevallig naar op vakantie? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 19:08
Weet iemand of het ook mogelijk is om prepay naar abonnement om te zetten met nummerbehoud? Weet wel dat het andersom mogelijk is, dit lijkt me ook wel mogelijk maar toch vraag ik het nog even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
RooT schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 00:37:
Weet iemand of het ook mogelijk is om prepay naar abonnement om te zetten met nummerbehoud? Weet wel dat het andersom mogelijk is, dit lijkt me ook wel mogelijk maar toch vraag ik het nog even :)
Ja dat kan :) ik ben van T-Mobile prepaid naar Telfort abonnement gegaan, met nummerbehoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

RooT schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 00:37:
Die vraag hoort hier niet thuis, maar het antwoord is 'ja' :/
Er worden soms wel kosten berekend voor portering.

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy-Andre op 14-08-2005 00:47 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:49
Problemen...
Mijn joystickje werkt van het een op het andere moment niet meer goed, alleen omhoog en naar rechts werkt nog maar. Naar beneden, naar links en er op drukken reageert hij gewoon niet op... Echt balen dit. Misschien dat er stof of zo tussen zit, maar hoe ik dat er uit kan krijgen... Als ik hem open schroef verlies ik natuurlijk de garantie.
Batterij er uit halen heeft geen zin

[ Voor 30% gewijzigd door Brammel op 14-08-2005 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg me email niet aan de praat:?

Heb quicknet,en mijn gsmprovider is T-mobile.Als ik het handmatig invul op de SE site,klopt er helemaal niks van als ik hem na opsturen heb opgeslagen,voer ik het zelf in zegt ie steeds.........server niet gevonden

Wie kan me hier a.u.b mee helpen?
Met welke werk je nou:T-zonesGPRS of T-Mobile of T-mobileGPRS,kom er echt niet uit

Wie wil het me stap voor stap uitleggen alsjeblieft

Ik heb inmiddels de w800i,maar instellingen zijn vast hetzelfde;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:16:
Download MyPhoneExplorer, een werelds proggie.
Trekken, slepen, killen, SMS typen, versturen, bellen, foonboek bijhouden enz enz.

Kabel erin en pompen maar.
En alles komt op je interne geheugen terecht.

Vraag is alleen, waarom zou je 't zo willen?¿?
Omdat er misschien wat fotos op mijn interngeheugen zitten.. en trouwens ik het programma gedownload maar het werkt dus niet als ik hem erin plug krijg iets over een COM3 setting die ik dus heb geactiveerd(ingeschakeld of w/e)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Brammel schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 00:52:
Problemen...
Mijn joystickje werkt van het een op het andere moment niet meer goed, alleen omhoog en naar rechts werkt nog maar. Naar beneden, naar links en er op drukken reageert hij gewoon niet op... Echt balen dit. Misschien dat er stof of zo tussen zit, maar hoe ik dat er uit kan krijgen... Als ik hem open schroef verlies ik natuurlijk de garantie.
Batterij er uit halen heeft geen zin
Wat denk je van terug gaan naar de winkel zoals je met alles doet dat binnen de garantie periode niet meer goed werkt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Chaser2600 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 10:15:
[...]

Wat denk je van terug gaan naar de winkel zoals je met alles doet dat binnen de garantie periode niet meer goed werkt 8)
Ja, ik heb hem bij een internetwinkel gekocht, dus als ik het zelf makkelijk zou kunnen oplossen. Er zit stof onder het joystickje. Heb er een beetje in geblazen en de stofzuiger er bij gehaald, en hij reageert nu al iets beter, maar nog steeds niet goed genoeg. Wel vreemd dat joystickje, daar is gewoon heel veel plaats waar stof naar binnen kan gaan...

[ Voor 4% gewijzigd door Brammel op 14-08-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Wie heeft een goed freeware proggie om de 3GP videobestanden te converteren naar MPG, AVI, WMV, of een ander gangbaar formaat?
Ik heb nu Quicktime Alternative geinstalleerd omdat ik een een schijthekel aan de Quicktime player zelf heb, nu kan ik de bestanden wel afspelen in Windows Media Player.. maar ik wil ze graag converteren.
Ik heb wel een paar goeie dingen gelezen over NERO Recode, maar dat is geen freeware.

-
Heb nu Zwei-Stein geprobeerd. Het werkt wel, maar is totaal geen fijn programma...

[ Voor 15% gewijzigd door frickY op 14-08-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammel schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 10:58:
[...]

[knip]

Wel vreemd dat joystickje, daar is gewoon heel veel plaats waar stof naar binnen kan gaan...
Dat viel mij direct ook al op ja. De ruimte tussen cover en joystick is vele malen groter dan bijvoorbeeld bij de T610...en heb je toevallig een stofdeeltje op je joystick liggen, dan schiet 'ie tijdens het indrukken van de joystick wel naar binnen, want zo vergroot je de ruimte nog eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja... gewoon ff de cover open maken en de stofjes weer weghalen! easy as that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:52:
Bereik ik dat niet met een firmware update? Die wel via de kabel kan?
Nope... firmware updaten helpt niet... en bij de K700i van vodafone was helemaal niet te updaten met de kanel... weet niet hoe het nu met de branded k750i zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de eerste dag met m'n K750i ben ik nog steeds erg onder de indruk. Ik heb nu uitgevonden hoe je java-games op de telefoon zet en dat zet gelijk mijn dagelijkse treinreis van 1 uur in een heel ander daglicht.
Maar voordat ik als een bezetene van alles ga uitproberen een vraag: hoe zit het met virussen op mobie-phones en waar moet ik aan denken/op letten? Kan de K750i geinfecteerd raken met 't een of 't ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:01:
tja... gewoon ff de cover open maken en de stofjes weer weghalen! easy as that
Volgens mij kan je de cover niet open maken zonder dat het achteraf zichtbaar is. Als je alleen al een schroefje of zo los moet draaien is dat zichtbaar, waardoor dus de garantie vervalt. Heb de stofzuiger er tegenaangehouden, en hij werkt weer bijna helemaal goed. Denk dat ik 1 op de 30 keer je nog een keer moet drukken omdat hij het dan niet helemaal goed doet.

[ Voor 20% gewijzigd door Brammel op 14-08-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al waar die koptelefoon van de w800i los te koop is? Die oordoppen die er standaard bij zitten kan ik niet eens in. Vallen iedere keer uit mijn oren. Ik heb in een eerdere post gezegd dat ik de geluidskwaliteit van de koptelefoon ook vond tegenvallen. Dit lag aan het mp3tje, heb nu een tijdje geluisterd naar verschillende mp3tjes (met de doppen in mijn oren gedrukt vastgehouden door mijn handen) en het klinkt toch best aardig. Maargoed, iemand ook al enig idee wat die koptelefoon kost los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 07:45:
[...]

Omdat er misschien wat fotos op mijn interngeheugen zitten.. en trouwens ik het programma gedownload maar het werkt dus niet als ik hem erin plug krijg iets over een COM3 setting die ik dus heb geactiveerd(ingeschakeld of w/e)
Dat is maar net welke com poort er nog vrij is.
Kies gewoon een andere uit het pulldownmenuutje als ie 't met com3 niet doet.
Net zolang tot ie 't wel doet.
Moest ik ook en ik kwam terecht op com4 met baudrate 256000 (kun je ook zelf kiezen).
Het menuutje zit onder "bestand" / "opties" boven in de balk.
De 2 telefoons die ik met bluetooth gepaard heb zitten respectivelijk op com11 inkomend, com12 uitgaand, en de andere op com 13 in en com14 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot welke grootte van een bestand kan de k750i eigenlijk filmpjes afspelen? Filmpjes van 180mb trekt hij in ieder geval niet. Dan gaat hij extreem schokken. Filmpjes van 15mb gaan nog wel goed. Allebei met de zelfde codec en bitrate. Ik had gehoopt dat hij complete films kon afspelen, maar dit lukt mij niet. Is iemand het al wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammel schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 15:34:
[...]

Volgens mij kan je de cover niet open maken zonder dat het achteraf zichtbaar is. Als je alleen al een schroefje of zo los moet draaien is dat zichtbaar, waardoor dus de garantie vervalt. Heb de stofzuiger er tegenaangehouden, en hij werkt weer bijna helemaal goed. Denk dat ik 1 op de 30 keer je nog een keer moet drukken omdat hij het dan niet helemaal goed doet.
je moet gewoon de juiste schroevendraaier hebben! dan is het zo gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 15:48:
Tot welke grootte van een bestand kan de k750i eigenlijk filmpjes afspelen? Filmpjes van 180mb trekt hij in ieder geval niet. Dan gaat hij extreem schokken. Filmpjes van 15mb gaan nog wel goed. Allebei met de zelfde codec en bitrate. Ik had gehoopt dat hij complete films kon afspelen, maar dit lukt mij niet. Is iemand het al wel gelukt?
Het lijkt mij niet erg comfortabel om anderhalf uur naar zo'n klein schermpje te gaan zitten koekeloeren om een film te bekijken die vele malen beter tot zijn recht komt op een portable DVD speler. Die spelers kosten tegenwoordig ook niet veel meer.
Voor een film met ondertitels moet wel haast een vergrootglas gebruiken.
Tevens lijkt 't mij stug dat je alle details van de film nog kunt onderscheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 16:01:
[...]

Het lijkt mij niet erg comfortabel om anderhalf uur naar zo'n klein schermpje te gaan zitten koekeloeren om een film te bekijken die vele malen beter tot zijn recht komt op een portable DVD speler. Die spelers kosten tegenwoordig ook niet veel meer.
Voor een film met ondertitels moet wel haast een vergrootglas gebruiken.
Tevens lijkt 't mij stug dat je alle details van de film nog kunt onderscheiden.
Als je het op de juiste reolutie converteerd krijg je haarscherp beeld. maar idd. om nou zo heel lang erna te kijken geeft je wel ernstige hoofdpijn denk ik. ik bedoel ene moment kijk je film op een 76 cm tv. volgende film kijk je op een 220x176 pixel schermpje.

Maar tis echt strak beeld, probeer het maar is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
* willy1986 vreesde voor zijn nachtmerrie maar deze is werkelijkheid geworden, headset is kapot :'(

Vanmiddag wilde ik mijn headset weer eens gebruiken (zoals elke dag) maar na vele malen de headset aan en ontkoppelen kreeg ik maar geen melding dat "Profiel :Port headset " geactiveerd was 8)7
Zelfs contact spray helpt niet.

Nou heb ik in het verleden al 6 MD speler-afstandsbedieningen versleten (snoer ietjes veranderen van houding verbreekt het contact :S ) Dit is dus nummer 7 van Sony. Ik baal echt ontzettend.

Gelukkig garantie op de telefoon en accessoires van 12 maanden... ben benieuwd wat gsmeasy.nl voor oplossing aanbiedt.

Inmiddels werkt hij weer dankzij wat plakband en ijzerdraad _/-\o_ maar dat is hopelijk maar tijdelijk! :)

[ Voor 10% gewijzigd door willy1986 op 14-08-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

MIQ schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:01:
Ik heb gezocht maar kon niet duidelijk vinden hoe ik die *.hid files op voor de bluetooth afstandbediening m'n telefoon krijg.

Als ik hem in overig zet dan kan ik hem niet installeren. Ik heb hem in een .jar bestand in overig gezet maar kreeg toen bij het installeren een foutmelding.

Als ik hem via bluetooth stuur werkt het ook niet.

Hoe kan ik die bestanden goed op m'n telefoon krijgen?
Als ik via BT de hid file naar de telefoon stuur krijg ik dit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://images.startpda.net/showImage.php/4025924_500_500_vsLH.jpeg

Weet iemand hoe ik die hid files goed op m'n telefoon kan krijgen of hoe ik via bluetooth bestanden kan versturen??

[ Voor 21% gewijzigd door MIQ op 14-08-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 15:54:
[...]

je moet gewoon de juiste schroevendraaier hebben! dan is het zo gedaan!
Ja, het is misschien wel zo gedaan, maar je garantie is dan ook zo vervallen. Ik weet van Nokia toestellen dat daar een soort van verf op de schroefjes zit. Is iemand zo technisch geweest om zelf het toestel uit elkaar te halen, dan is dat direct zichtbaar voor het Service Point en helpen ze je niet verder. Weet niet hoe dat zit met SE toestellen, maar ga er maar vanuit dat je niet zomaar ongestoord het toestel uit elkaar kunt draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

MIQ schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 17:55:
[...]

Niemand die hier een antwoord op heeft?
Werkt het nou niet, of kun je ze niet vinden :?
Als ik de HID bestandjes via BT stuur, dan zie ik ze bij Entertainment\Externe besturing staan.
Bij bestandsbeheer vind je ze dus niet!

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ

MIQ

het werkt niet, zie m'n veranderede post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

MIQ schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 18:54:
het werkt niet, zie m'n veranderede post.
Ik zie dat je het bestand hebt verzonden naar 'Pim', ik zie bij mij K750i staan, heb je de naam van de foon veranderd :?
Op de foon moet je elk te ontvangen bestand bevestigen, als hij niet om bevestiging vraagt dan komt het kennelijk niet binnen ....

[ Voor 48% gewijzigd door Speedy-Andre op 14-08-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ

MIQ

M'n foon heet idd. Pim.
Ik krijg op m'n telefoon ook helemaal niks te zien dus hij komt niet binnen.
Wat kan ik daaraan doen?

[ Voor 31% gewijzigd door MIQ op 14-08-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

MIQ schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 19:04:
M'n foon heet idd. Pim.
Ik krijg op m'n telefoon ook helemaal niks te zien dus hij komt niet binnen.
Wat kan ik daaraan doen?
Kun je wel andere bestanden verzenden via BT en vraagt ie dan om bevestiging :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:14:
Na de eerste dag met m'n K750i ben ik nog steeds erg onder de indruk. Ik heb nu uitgevonden hoe je java-games op de telefoon zet en dat zet gelijk mijn dagelijkse treinreis van 1 uur in een heel ander daglicht.
Maar voordat ik als een bezetene van alles ga uitproberen een vraag: hoe zit het met virussen op mobie-phones en waar moet ik aan denken/op letten? Kan de K750i geinfecteerd raken met 't een of 't ander?
Goeie vraag, meeste virussen zijn gemaakt voor de Symbian OS (nokia's etc) ik denk niet dat je veel zorgen hoef te maken met je sony ericsson.. maar eventueel zou in java ook dergelijke virussen kunnen zitten maar die worden denk ik wel gevonden door je eigen virusscanner op je pc.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ

MIQ

Speedy-Andre schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 19:06:
[...]

Kun je wel andere bestanden verzenden via BT en vraagt ie dan om bevestiging :?
Nee, ik kan niks verzenden, krijg de foutmelding telkens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Laatst online: 13:06
Ik heb een vraagje: ik ga dinsdag van het postkantoor het pakketje met daarin mijn k750i halen.

Maar ik wil een 1 gb memorystick pro duo erbij kopen. Kan ik ook gewoon Sandisk kopen? Ik hoorde dat het soms niet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

MIQ schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 19:19:
[...]

Nee, ik kan niks verzenden, krijg de foutmelding telkens.
Als ik iets verzend via BT dan kan ik kiezen uit m'n K750i en T630, ongeacht of ze wel aan staan ...
Kun je met je foon wel de pc zien als verbonden apparaat, of heb je bijv. een BT headset verbonden terwijl je bij BT in je foon 'stroom sparen' hebt ingesteld?
In dat geval zal je foon geen 2e BT verbinding accepteren, schakel 'stroom sparen' dan maar uit.
Ook kan BT op je foon uit staan natuurlijk, of het BT deel is toevallig vastgelopen.
In dat geval moet je de foon ff uit en aan zetten ;)
In My bluetooth places kun je zien of je foon zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hoor..

eerst met me mp3speler altijd ruzie met het draad dat geen contact meer maakt of oordopjes dat stuk gaan. elke maand of 2 maanden een nieuwe kopen dus :?

Dacht dat met sony een ander verhaal zou zijn maar nee hoor heb geen geluid meer in me rechter oortje :r en heb dat ding net ruim 2 maanden :r

Weet iemand waar je de Stereo portable handsfree HPM-70 al kan krijgen? Hij zou toch bij de release van de W800i uitkomen en die was vrijdag? :) Hopen dat die namelijk langer mee gaat :?

Heb zo gegoogled en zie echt niks waar je hem direct kan bestellen.

De kapotte headset opsturen duurt ook eeuwen :)

Iemand hem al ergens in een shop gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 19:53:
ja hoor..

eerst met me mp3speler altijd ruzie met het draad dat geen contact meer maakt of oordopjes dat stuk gaan. elke maand of 2 maanden een nieuwe kopen dus :?

Dacht dat met sony een ander verhaal zou zijn maar nee hoor heb geen geluid meer in me rechter oortje :r en heb dat ding net ruim 2 maanden :r

Weet iemand waar je de Stereo portable handsfree HPM-70 al kan krijgen? Hij zou toch bij de release van de W800i uitkomen en die was vrijdag? :) Hopen dat die namelijk langer mee gaat :?

Heb zo gegoogled en zie echt niks waar je hem direct kan bestellen.

De kapotte headset opsturen duurt ook eeuwen :)

Iemand hem al ergens in een shop gezien?
Wel gezien maar prijs onbekend. Loop deze week zullen er wel prijzen komen lijkt me.

Offtopic:
Waar vind je die .hid files, zoals winamp o.i.d.?

[ Voor 91% gewijzigd door Nyana op 14-08-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

Zijn er toevallig nog meer mensen die problemen hebben met de combinatie van een SE k750i en een Bluetrek G2?

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmweb.nl/gsmweb/images/bluetooth/bluetrek/bluetrekg2.jpg

Ik kan ze wel pairen, en als ik de headset aanzet als mijn tel. in de buurt is gaat hij dan ook automatisch naar het in-auto profiel, wanneer ik dan buiten het bereik ga en de tel teruggaat naar normaal profiel, en daarna weer in de buurt kom schakelt hij niet meer automatisch over naar het in-auto profiel.
Ook als ik daarna gebeld wordt, kan ik met geen mogelijkheid het gesprek opnemen met de headset, ook doorsturen gaat niet, want dan is de bluetooth verbinding verbroken zegt de telefoon.

Zijn er mensen die deze headset vlekkeloos kunnen gebruiken met deze telefoon? Ik namelijk nog niet, en met een andere telefoon werkt de headset wel goed, dus het kan niet aan de headset liggen.

Zouden jullie denken dat dit in de toekomst met een firmware update op te lossen zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik zat ook al te denken om een headset van de W800 te kopen :)

Zijn er ook mensen die de W800i firmare er in gaan flashen ? ( in hun K750i ? ) Want volgens mij is het dezelfde foon in een ander omhulsel en andere firmeware meer niet.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ

MIQ

Speedy-Andre schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 19:43:
[...]

Als ik iets verzend via BT dan kan ik kiezen uit m'n K750i en T630, ongeacht of ze wel aan staan ...
Kun je met je foon wel de pc zien als verbonden apparaat, of heb je bijv. een BT headset verbonden terwijl je bij BT in je foon 'stroom sparen' hebt ingesteld?
In dat geval zal je foon geen 2e BT verbinding accepteren, schakel 'stroom sparen' dan maar uit.
Ook kan BT op je foon uit staan natuurlijk, of het BT deel is toevallig vastgelopen.
In dat geval moet je de foon ff uit en aan zetten ;)
In My bluetooth places kun je zien of je foon zichtbaar is.
Heb geen andere bluetooth apparaten.
telefoon is verbonden met computer, ik kan nl al de standaard hid profielen gebruiken die op de telefoon staan en die werken. Afstandbesturiong werkt dus al. Enige wat niet goed werkt is het verzenden van bestanden naar de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik ben dus niet het enige slachtoffer! Ik ga hem opsturen en ik vraag gelijk aan gsmeasy/dynafix of het mogelijk is de headset om te ruilen voor de HPM-70 versie. :).

@dd668 heb je al met het snoertje enkele richtingen bewogen? bij mij hielp dat en daardoor kan ik er nu wel mee luisteren...
Astennu schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:01:
Ik zat ook al te denken om een headset van de W800 te kopen :)

Zijn er ook mensen die de W800i firmare er in gaan flashen ? ( in hun K750i ? ) Want volgens mij is het dezelfde foon in een ander omhulsel en andere firmeware meer niet.
Ja, als ik de kans heb, dan laat ik dat doen. lijkt mij erg gaaf. Daarnaast meen ik dat de mediaspeler van de w800 iets anders (gemakkelijker) werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Skype schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 19:55:
[...]

Offtopic:
Waar vind je die .hid files, zoals winamp o.i.d.?
Ik heb hier wat staan, o.a. Winamp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Jeroenz18 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 19:37:
Maar ik wil een 1 gb memorystick pro duo erbij kopen. Kan ik ook gewoon Sandisk kopen? Ik hoorde dat het soms niet gaat.
In de startpost staat die van Sandisk ook genoemd, maar ik ga de Sony versie bestellen, want dan ben je zelfs goedkoper uit volgens pricewatch (inc. verzendkosten) :)

Ik heb trouwens in elke winkel rondgevraagd voor die 1 gb kaartjes, maar niemand had ze. 1 winkel kreeg ze dan wel binnen over ongeveer een maand, en dan zouden ze rond de 150 euro gaan kosten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ

MIQ

Ik heb ze laatst besteld bij Salland Automatisering (zie Pricewatch/Shop Survey) voor 92 euro, 1gb duo pro sony, had het met 4 dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Thnx O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang kun je met de accu als je veel muziek luistert? Moet je dan om de 3 uren de telefoon aan de oplader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Zijn er hier nog mensen die met een kpn abbo of prepaid SMS ontvangstbevestigingen krijgen??

Bij mij werkt het niet... :( :( Moet ik de klanten service morgen bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:29:
Hoe lang kun je met de accu als je veel muziek luistert? Moet je dan om de 3 uren de telefoon aan de oplader?
volgens mij kun je er dan nog wel langer mee doen. vraag me niet precies hoe lang, maar k heb hier al een paar keer een tijd staan schilderen met mn k750i als radio in die kamer ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
willy1986 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:19:
Ik ben dus niet het enige slachtoffer! Ik ga hem opsturen en ik vraag gelijk aan gsmeasy/dynafix of het mogelijk is de headset om te ruilen voor de HPM-70 versie. :).

@dd668 heb je al met het snoertje enkele richtingen bewogen? bij mij hielp dat en daardoor kan ik er nu wel mee luisteren...

[...]

Ja, als ik de kans heb, dan laat ik dat doen. lijkt mij erg gaaf. Daarnaast meen ik dat de mediaspeler van de w800 iets anders (gemakkelijker) werkt.
Uhmm ik ben benieuwd ik wil dit ook wel gaan doen dus ik ga me er maar eens in verdiepen :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of laadt de telefoon niet verder op dan 87% als hij aan de datakabel hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:25:
Ligt het aan mij of laadt de telefoon niet verder op dan 87% als hij aan de datakabel hangt?
Zou best kunnen ja. dan laad ie ook traag op. misschien als je em een paar uur laad hangen :P.
Maar idd zelfde hier. dus No worry's 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:33:
[...]

Zou best kunnen ja. dan laad ie ook traag op. misschien als je em een paar uur laad hangen :P.
Maar idd zelfde hier. dus No worry's 8)
't Zijn ook geen worry's ;), maar het viel me op. Hij hangt er inderdaad namelijk al de gehele dag aan. Maar iig bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik vraag me af of i dan wel laad. Want ik heb em een keer met 1% er er aan gehangen maar er kwam niets bij. Dus een beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]willy1986 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:19:

Ja dat heb ik gedaan en idd hij werkt maar je kan moeilijk zo de hele tijd blijven zitten.
Denk dat ik nu gewoon morgen maar eens op zoek ga naar de HMP-70 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

[quote]Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:42:
willy1986 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:19:

Ja dat heb ik gedaan en idd hij werkt maar je kan moeilijk zo de hele tijd blijven zitten.
Denk dat ik nu gewoon morgen maar eens op zoek ga naar de HMP-70 :)
Ben bang dat ze hem niet om zullen ruilen voor de HPM-70. aangezien deze wat prijziger zal zijn als de flubber headset van de K750i. Mochten ze hem wel omruilen dan mag je wel blij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn foon regelmatig aan de PC hangen en dan komt de batterijmeter nooit verder dan 93%.
Ik heb nog nooit een 100% vulling gehad. Maakt niet uit hoelang je laadt.

Het zal dus wel vrij normaal wezen.

Als de telefoonstatus op de foon zelf 90% aangeeft geeft ie dat ook aan in software op de PC.

Aan de PC is normaal laden. Display: "bezig met opladen"
Aan de speciale laadkabel gaat 't sneller. Display: "snelladen"

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12:38
Ik ben ook eens aan de slag gegaan met die externe besturing. Alleen kan hij geen verbinding maken met mijn PC oid. Ik heb zelf een Logitech Dinovo Bluetooth set, en heb dus ook de Logitech bluetooth drivers geïnstalleerd.

Ik kan wel normaal bestandsoverdrachten doen tussen mijn pc en de k750i, maar geen externe besturing. Hij maakt gewoon geen verbinding. Ik kan helaas ook niet de native xp bluetooth drivers gebruiken, want dan werkt mijn toetsenbord en muis niet meer zoals het hoort.

Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herstel

Even aan de snelladerkabel, welke ik eigenlijk nooit gebruik, en nu issie wel 100% vol, zowel aangegeven in de telefoonstatus als in MPE op de PC

Was 90% toen ie eraan ging en in 20 minuten was ie 100% vol.

Dus 't kan toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
Wwwillem schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:29:
[...]
In de startpost staat die van Sandisk ook genoemd, maar ik ga de Sony versie bestellen, want dan ben je zelfs goedkoper uit volgens pricewatch (inc. verzendkosten) :)

Ik heb trouwens in elke winkel rondgevraagd voor die 1 gb kaartjes, maar niemand had ze. 1 winkel kreeg ze dan wel binnen over ongeveer een maand, en dan zouden ze rond de 150 euro gaan kosten |:(
Ik ga toch misschien maar een Memory Stick Pro DUO 512 MB Sandisk Ultra II kopen, schijnen een stuk sneller te zijn & als je een 1 gb memorystick in je k750i doet is er ook een behoorlijke vertraging met opslaan van gegevens.

[ Voor 3% gewijzigd door jeroenzelle op 15-08-2005 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Wwwillem schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:29:
[...]

Sandisk is volgens mij beter, kijk maar naar de volgende resultaten

http://hardware.gamespot.com/Story-ST-20872-2229-x-x-x

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 19:12:
[...]
Goeie vraag, meeste virussen zijn gemaakt voor de Symbian OS (nokia's etc) ik denk niet dat je veel zorgen hoef te maken met je sony ericsson.. maar eventueel zou in java ook dergelijke virussen kunnen zitten maar die worden denk ik wel gevonden door je eigen virusscanner op je pc.
....maar als je een .jar file download en direct op je telefoon installeert, heb je natuurlijk geen scan? Maar ik begrijp hier dus uit dat het downloaden van java-games van internet dus redelijk safe is qua telefoonbesmettingsgevaar (leuk woord voor galgje)...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is de nieuwe website myK750.com gelanceerd! (http://www.myk750.lasyk.net/).
:o
Dit is een portaal voor liefhebbers die hun creaties als beltonen, plaatjes etc etc hier online kunnen zetten. Niets illegaals aan dus! :)

Hoera hoera _/-\o_ vanaf nu zijn de mogelijkheden helemaal eindeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Jeroenz18 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 19:37:
Ik heb een vraagje: ik ga dinsdag van het postkantoor het pakketje met daarin mijn k750i halen.

De memorysticks van Sony zijn ook gewoon Sandisk's, maar ge-brand.
Sandisk is, volgens mij, de enige frabrikant van Msticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

koentjek schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:51:
Zijn er hier nog mensen die met een kpn abbo of prepaid SMS ontvangstbevestigingen krijgen??

Bij mij werkt het niet... :( :( Moet ik de klanten service morgen bellen?
Jep ik krijg ook geen ontvangsbevestiging bij KPN... misschien ligt het aan KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 11:01
MIQ schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:33:
Ik heb ze laatst besteld bij Salland Automatisering (zie Pricewatch/Shop Survey) voor 92 euro, 1gb duo pro sony, had het met 4 dagen binnen.
En kan je goed merken dat je er nu zo'n grote kaart in hebt gezet ipv de std 64mb?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 13:57
Strider schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:41:
[...]

En kan je goed merken dat je er nu zo'n grote kaart in hebt gezet ipv de std 64mb?
past gewoon veel meer muzie/fotos etc op? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Rodyman schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:32:
[...]

Jep ik krijg ook geen ontvangsbevestiging bij KPN... misschien ligt het aan KPN?
Als ik dit had geweten had ik een ander abbo gekozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Subtiel trapje ;)
TranceSetter schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 02:18:
Ik ben ook eens aan de slag gegaan met die externe besturing. Alleen kan hij geen verbinding maken met mijn PC oid. Ik heb zelf een Logitech Dinovo Bluetooth set, en heb dus ook de Logitech bluetooth drivers geïnstalleerd.

Ik kan wel normaal bestandsoverdrachten doen tussen mijn pc en de k750i, maar geen externe besturing. Hij maakt gewoon geen verbinding. Ik kan helaas ook niet de native xp bluetooth drivers gebruiken, want dan werkt mijn toetsenbord en muis niet meer zoals het hoort.

Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

Ik zou het kopen van een losse Bluetooth stick van misschien twee tientjes als een goede oplossing beschouwen...

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook problemen gehad met de HID besturing. Op mijn laptop van het werk met ingebouwde bluetooth wou het niet werken. Op mijn persoonlijke laptop met usb bluetooth stick werkt het wel. Dus veronderstel ik dat niet alle bluetooth hardware HID ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
reiker schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:32:
[...]

Ik zou het kopen van een losse Bluetooth stick van misschien twee tientjes als een goede oplossing beschouwen...
Twee bluetooth-hubs gaat niet echt lekker werken heb ik zo het vermoeden. Misschien dat iemand het zo toch aan het werk heeft gekregen, anders moet ik eens bellen met Logitech...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....het is hier al vaker gevraagd, maar ik kan geen antwoord vinden: is het mogelijk om dat cheesy soundje uit te zetten dat bij het maken van een foto wordt afgespeeld (die 'sluiter'klik)....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyco_nico
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-09 21:02
Ik heb sinds een week dat hij of lang naar netwerk blijft zoeken of Geen netwerk beschikbaar aangeeft. SIM overzetten naar m'n oude Nokia 6610 geeft meteen goed bereik en dat is met Hi/KPN over het algemeen ook geen probleem. Het lijkt me dan ook aan de telefoon te liggen.

Heb nieuwste firmware. Ik las dat er andere mensen zijn met dit probleem. Is er een oplossing mogelijk of is de enige mogelijkheid om 'm terug te sturen voor reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mij lukt het niet om m'n K750i te connecten met de dongle van m'n MX900 muis. Toen ik een andere dongle erbij geprikt heb, werkte het wel opeens. Dus twee dongles naast elkaar hoeft geen probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al passende tasjes voor de K750i te krijgen? Ik kom net van de MediaMarkt en zag alleen een soort van trendy SE-hoesje en van die lelijke zwarte noname gevallen voor 4.99.... Dus als iemand een mooie tip/URL heeft....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:22:
Zijn er al passende tasjes voor de K750i te krijgen? Ik kom net van de MediaMarkt en zag alleen een soort van trendy SE-hoesje en van die lelijke zwarte noname gevallen voor 4.99.... Dus als iemand een mooie tip/URL heeft....?
Ik heb deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_9929high_35_0_4000.jpg

Woohoo vandaag zijn de items die ik besteld had verzonden.

2x 1 GB MemoryStick Pro Duo (Sony) (1 voor mij, 1 voor vriendin)

en

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_11958high_35_0_4000.jpg

Voor vriendin.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yGiDoRp schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:47:
[...]

Ik heb deze:

[afbeelding]

Woohoo vandaag zijn de items die ik besteld had verzonden.

2x 1 GB MemoryStick Pro Duo (Sony) (1 voor mij, 1 voor vriendin)

en

[afbeelding]

Voor vriendin.
Mag ik vragen waar je dit besteld heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:40:
....het is hier al vaker gevraagd, maar ik kan geen antwoord vinden: is het mogelijk om dat cheesy soundje uit te zetten dat bij het maken van een foto wordt afgespeeld (die 'sluiter'klik)....?
Nope ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg wat heb jij een onzettend lijkende avatar!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:42:
[...]

Zeg wat heb jij een onzettend lijkende avatar!! :)

Ik zie hier helemaal geen avatars, of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jassie256
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 08:21
Hey mensen. IK heb dus ook de telefoon eindelijk een paar dagne in bezit. Maar heb een aantal vraagjes.

-Hoe kan ik alle gegevens van mijn SIM kaart van me oudetelefoon overzette naar me nieuwe SIM kaart?
-Ik kom er niet uit hoe ik de rintone over mijn oortjes moet laten gaan . Als ik radio luister(komt nogal voor:P) en als ik dan word gebeld dan stopt de radio, aar dat gaat de ringtone op me mobiel af, maar dat zou ik dus door die oortjes willlen. En dat ik dan gewoon opneem met dat drukkertje op dat microfoontje.... Het is mogelijk lijkt me maar hoe?
-MIjn filmpjes zijn niet helemaal lekker, alles blokken dus zal ik nu een firmware update doen of niet?
-Als ik radio luister, via de luispreker en later een mp3 luister via de luidspreker dan word ineens het geluid minder hard. Als ik nu nieuwe firmware erop zet, zal hij dan het 'zachte' geluid pakken van me mp3 of het 'harde' van mijn radio?(ik hoop dat laatste)

Verder ben ik er dik tevreden mee :*) .
Zo dat is heel was .... voor mijn doen. IK hoor het wel van jullie GOK ik.

owja: Aan het begin van het topic staat van welke telefoon je hebt, ik heb dus een wk29 versie volgens de batterij ,maar volgens de telefoon zelf(stikker onder de batterij) is het er eentje uit week31.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp

yGiDoRp

Sawasdee

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:18:
[...]

Mag ik vragen waar je dit besteld heb :?
Yup.

Tasje had ik had ik 2 maanden geleden bij http://www.gsmhuis.nl/ besteld (had 2x k750i + 2 tasjes besteld)

Het geheugen had ik afgelopen donderdag besteld bij http://www.mnm-computers.nl/ (vanochten bevestiging van verzonden en het zat nu al in de brievenbus :) )

De bluetooth headset heb ik besteld bij http://www.gsmhuis.nl/ en verwacht ik morgen.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:53:
[...]

Ik zie hier helemaal geen avatars, of ligt dat aan mij?
ja dat ligt helemaal aan jou de meeste hier hebben er eentje maar je moet natuurlijk ook even aanvinken dat je ze wil zien!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik neem aan dat er niemand is die een MXE-60 aan zijn foon kan koppelen voor de broodnodige testresultaten dus heb ik er zelf maar een besteld bij SE Nederland.
In dit geval de goedkoopste verkoop-SITE.
In de big city waren ze niet te koop. 7 zaken gebeld (allemaal op de verkooppuntlijst van SE) maar die moesten 'm allemaal bestellen.
Ze verkopen wel allemaal de telefoons maar willen geen accesoires op voorraad hebben wegens snelle prijswisselingen en de vraag of ze 't ooit wel zullen verkopen.
Zit wat in natuurlijk, maar handig is 't niet.
Bij SE-NL kost ie 29 eurootjes plus 4,90 koerierskosten en ze rekenen verder niets voor betaling met creditcard waar andere sites soms 5 tot 12 euro extra voor vragen.

Vette pluspunten dus voor de SE-site!

Binnen nu en 7 dagen moet binnen zijn en dan zullen we eens kijken of 't zoveel meer uitmaakt en of ie zijn 33,90 waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:13:
[...]

ja dat ligt helemaal aan jou de meeste hier hebben er eentje maar je moet natuurlijk ook even aanvinken dat je ze wil zien!!!
AHA, wat kan een mens stom zijn.... 8)7

Dank U,

Die gekke wetenschappers zijn zo gek nog niet.... :)

Ik zal gelijk even met de instellingen stoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej allemaal,

Ik heb 3 dagen geleden een K750i met abbonement genomen, de volgende dag een dagje uit naar de Efteling, en ja hoor, typisch mij. Ik ben de oordopjes nu al kwijtgeraakt. Ik weet mijn god niet hoe. Maar waar kan ik deze weer krijgen? Of soortgelijke, waardoor ik de FM-Radio kan blijven gebruiken, en als het mogelijk is moeten het 2 oordopjes zijn, dus niet zo'n handsfree, 1-delige.. :)

Kunnen jullie me dus helpen een (internet)winkel te vinden waar ik deze weer kan vinden, bluetooth is ook goed, als ik de FM-radio maar weer kan gebruiken!

Shinto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aargh... me + knopje aan de rechter zijkant werkt niet meer. :(

best lastig, want het volme kan niet meer omhoog en inzoomen kan ook niet meer

morgen maar naar een service point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 11:01
Strider schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:41:
[...]

En dan bedoel ik, of de telefoon merkbaar trager is geworden, met dingen doen etc.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
Zo... net even een Memory Stick Pro DUO 512 MB Sandisk Ultra II besteld :)

Heeft mij 79 euro gekost & dit zijn momenteel de snelste kaartjes verkrijgbaar voor de SE k750i. Ik neem liever geen 1 gb omdat ik er zoveel negatieve dingen over hoor, zoals 6 sec. vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp

yGiDoRp

Sawasdee

Jeroenz18 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:23:
Zo... net even een Memory Stick Pro DUO 512 MB Sandisk Ultra II besteld :)

Heeft mij 79 euro gekost & dit zijn momenteel de snelste kaartjes verkrijgbaar voor de SE k750i. Ik neem liever geen 1 gb omdat ik er zoveel negatieve dingen over hoor, zoals 6 sec. vertraging.
Het enige wat ik heb is dat de telefoon heel even moet nadenken als je de kaart er insteekt.

Geen andere vertragingen gezien. (foto's maken, filmpjes en mp3 afspelen, kopieren, browsen) Misschien dat die problemen met een oude firmware zijn?

ik betaal zelf liever 20 euro meer voor 2 keer zoveel geheugen in plaats van snelheid. Ik heb ook eigelijk niets aan die snelheid gezien de manier hoe ik er mee om ga.

[ Voor 13% gewijzigd door yGiDoRp op 15-08-2005 20:38 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....

Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.

Lees de topicstart voor je een vraag stelt, misschien is het antwoord daar al te vinden!