Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:42:
[...]
Is het niet handig om een soort FAQ te maken, waarin alle veelvoorkomende problemen en vragen in te stoppen. Het is inderdaad erg irritant om alle delen door te worstelen voordat je antwoord kan vinden op je vraag.
Volgens mij is er al zoiets en zo niet, dan moet het er komen.
Dit is ook zo'n gigantisch grote topic dat je door de woorden de zinnen niet meer ziet.
Normaal is dat iets met bomen en bos of zo, maar deze is ook wel funny.
Tevens is logisch dat je als nieuwe gebruiker niet eerst 3 dagen alles gaat zitten door te spitten om te kijken of jou probleem er ook ergens tussen staat.
De vorige post wat dat betreft was dus ook een beetje sarcastisch bedoeld.
Het is veel makkelijker om je vraagje er gewoon even tussendoor te kwakken.
Vindt je het een stomme vraag dan reageer je dus gewoon niet.
En als er helemaal geen respons op komt weet je zelf ook dat 't een domme vraag was.
Maar als je je geroepen voelt om wat van je knowhow te delen met anderen die nog helemaal van geen toeten of blazen weten dan moet je dat vooral doen.
Dat is het voordeel van een topic waar 85.000 verschillende mensen hun zegje doen.
Je moet de boel tenslotte wat gezellig houden om je bezoekers te behouden.
Politieagentje spelen en regeltjes opleggen is het makkelijkste beroep wat er is.
Je overal en nog ergens aan de regels houden is veel en veel moeilijker, dat blijkt wel.
Maar ja, dit is mijn bescheiden mening, who am I...?
Trouwens, ze zijn in Nederland van overheidswege een campagne begonnen om de mensen te wijzen op hun onderlinge agressive heetgebakerde gedrag. We zouden allemaal wat toleranter met elkaar om moeten gaan.
Kijk, da's nou een goeie policy. Dat zou al heel wat irritatie schelen.
Oh, bad bad me, zit ik alweer offtopic te leuteren over dingen die niets met een telefoon van doen hebben. Nou ja, jammer dan, ik moest dit gewoon ff kwijt.
Gezellig hier he?