Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.711 views sinds 30-01-2008

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:15:
... heel verhaal ivm niet kunnen updaten ...
Misschien heb je hetzelfde probleem als waar ik tegenaan liep. 'kHeb momenteel SEUS niet geinstalleerd staan, dus weet even niet precies hoe de bestanden heten.

Er wordt in ieder geval een .log-bestandje gemaakt, en daarbij stond bij mij een foutmelding dat ie een bestand in de root van m'n D-schijf niet kon vinden. Niet zo vreemd, want het bestand stond daar inderdaad niet. Maar deze stond wel in de root van de C-schijf. Na het even gecopied te hebben naar de D-schijf werkte het opeens allemaal wel.

Helpt dit niet, dan kan ik je helaas ook niet verder helpen. Succes. :)

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Maar euhm... :| hoe lock je et keypad nou 8)7

Lekker dom he... :X

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Skype schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:42:
Maar euhm... :| hoe lock je et keypad nou 8)7

Lekker dom he... :X
sterretje en dan rechtsboven...
ja das dom :P

• Nyana

Nyana

Who?!

MyNameIs schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:44:
[...]

sterretje en dan rechtsboven...
ja das dom :P
hehe thnx :Y) was het andersom gewent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
deuxani schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:04:
[...]

Heb je misschien 1 of 2 voorbeelden. :) Ben best benieuwd. Thanks in advance!!
nachtmodus + licht
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=AAQINQXQ

geen nachtmodus en geen licht (wel balans aangepast en later simpel bewerkt op pc)
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=CFEH4PK4

Wat ik vooral wil laten weten is dat bij de nachtmodus de witbalans veel veller staat. Daarnaast is de sluitertijd langer. Daardoor moet de persoon dood stil staan wil je geen spook foto :P maken!
Daarnaast is de camera heel erg afhankelijk de verlichting van je omgeving.

Ik zat te overwegen om de flitser voor de k750 te kopen maar dan kan je net zo goed je Pixel-Patser camera meenemen. De huidige prijs die ze voor de flitser gebruiken vind ik niet rendabel voor het doel.
(Leuke herinneringen staan altijd nog beter in je eigen geheugen :) (t kost je niets en je raakt het nooit kwijt)
offtopic:
Chersonnisos was geweldig! Nog enkele foto's gemaakt met mijn k750
http://www.mijnalbum.nl/Foto=FAPDY6C4
http://www.mijnalbum.nl/Foto=NH3HLKKR
http://www.mijnalbum.nl/Foto=JSE6W6OU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 16:59

Zeeuw

5.6

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:33:
[...]

Druk eens op "gesprek" en tadaa...weg is dat pijltje. Het betekent dat je een oproep hebt gemist en dat icoontje gaat pas weg nadat je het nummer hebt bekeken onder de knop "gesprek".
Dat vind ik wel irritant aan het telefoontje.
Hij geeft aan dat je een gesprek hebt gemist, dus ik ontgrendel de toetsen, dat laat hij zien in "Gebeurtenissen" dat ik een gesprek heb gemist, ik denk: Boeiend.
Druk weg, en dan nog staat die rode pijl er, terwijl ik dan allang weet dat ik een gesprek heb gemist en wie het was. Moet ik daarna nog apart naar "Gesprek"

Lijkt mij dubbel op...

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 18:29
Ik heb de mijne ook :D

Hij heeft de laatste Firmware al! dus dat scheelt een hoop gekloot. ben nu een beetje thema's aan het downloaden en proberen. Moet ook nog even opzoek naar ringtones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Speedy-Andre schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:37:
[...]

Ik moet af en toe ook nog werken :+
Met mijn foon kreeg ik het blijven zoeken voor elkaar door bij internetmodus Wap i.p.v. internet te kiezen (in het nieuwe BT profiel).
Bij Wap is nl. nog geen proxy ingevuld en dan weet ie niet waar de data vandaan moet komen.
Als je internet invult en verder niets, dan gaat het wel goed.
Java instellingen maakt van hetzelfde internetprofiel gebruik.

Wat ook fout kan gaan is dat bij DNS een niet werkend IP is ingevuld.
Hij gaat dan wel zoeken, maar omdat de DNS server niet werkt, krijg je geen resultaat terug en kun je blijven wachten ;)
Bij Verificatie (in het BT data account) moet alleen Geen aangevinkt zijn, de rest is niet geselecteerd.
Als je Versatel 20Mbit hebt, dan is de DNS 192.168.1.1 (DNS van Versatel wordt in het modem doorgegeven).
Als je iets m.b.t. de verbinding hebt aangepast, dan kun je beter connection proxy laten disconnecten en weer connecten, anders werken de nieuwe instellingen niet ;)
IP klopt zeker weten.. ik heb een direct DNS IP ingesteld (die van chello) en die van m'n router. Sterker nog, de DNS laten omzijlen door direct naar een (extern) IP te gaan.. maar niks mocht baten.. ik zie ook helemaal geen packets heen en weer gaan als ik data opvraag, WEL als ik de applicatie start en stop (dus verbinding is er wel degeljk), en heb precies opgevolgd wat je hebt gezegd in deze post. Kan er nog iets anders aan het handje zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Skype in "Het SonyEricsson W800 topic"

de gemodde headset van moi :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjek schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:29:
Ik heb de mijne ook :D

Hij heeft de laatste Firmware al! dus dat scheelt een hoop gekloot. ben nu een beetje thema's aan het downloaden en proberen. Moet ook nog even opzoek naar ringtones.
ringtones :O wrom geen mp3`s als ringtone veel beter toch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
verdomme, ik krijg die batterijklep maar niet open!!! :(
WAAROM ZIT DAT ER ZO VAST OP? ik word hier lastig van! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:10:
verdomme, ik krijg die batterijklep maar niet open!!! :(
WAAROM ZIT DAT ER ZO VAST OP? ik word hier lastig van! :( :( :(
Ongelooflijk, dat zo veel mensen hier last van hebben (of het niet kunnen, :*) ) Pak je telefoon in je rechterhand, camera omhoog. Pak met duim en wijsvinger van je linkerhand de zijkanten van het batterijklepje... En schuif hem met je duim van je rechterhand naar beneden... Klinkt misschien te simpel maar dat is het eigenlijk ook...

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ja idd.. het is zo'n klein klepje onderaan... niet de hele achterkant zoals bij de T630 het geval was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:21:
[...]

Ongelooflijk, dat zo veel mensen hier last van hebben (of het niet kunnen, :*) ) Pak je telefoon in je rechterhand, camera omhoog. Pak met duim en wijsvinger van je linkerhand de zijkanten van het batterijklepje... En schuif hem met je duim van je rechterhand naar beneden... Klinkt misschien te simpel maar dat is het eigenlijk ook...

suc6
zo probeerde ik het ook, stond ook in de handleiding maar dat ging niet. Heb dan maar alle zeilen bijgezet en het is uiteindelijk gelukt. Ik word er welliswaar moe van ;)

edit: ah via die klepjes moest je het wat indrukken...misschien daardom dat het niet ging ;)

[ Voor 8% gewijzigd door pina op 12-08-2005 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Mijn batery klepje gaat denk ik niet goed dicht. de gluif is aan de linkerkant +/- 1mm en aan de ander kant (rechts) 1,5 misschein twee mm...

Wie heeft dit probleem nog meer? en hoe kan ik het oplossen? ben bang dat er het klepje wat opk een mm uitsteek onder, straks ergens aan blijft hangen en dat er iets afbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

apNia schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:12:
[...]

IP klopt zeker weten.. ik heb een direct DNS IP ingesteld (die van chello) en die van m'n router. Sterker nog, de DNS laten omzijlen door direct naar een (extern) IP te gaan.. maar niks mocht baten.. ik zie ook helemaal geen packets heen en weer gaan als ik data opvraag, WEL als ik de applicatie start en stop (dus verbinding is er wel degeljk), en heb precies opgevolgd wat je hebt gezegd in deze post. Kan er nog iets anders aan het handje zijn?
Toen ik de setup in de foon op wap had staan zag ik ook geen packets gaan, ik denk dat ergens in de foon iets niet goed staat, Device explorer maakt zelf geen internetverbinding maar communiceert alleen met de foon.
Waarom internet alleen werkt als Device explorer de webbrowser start is mij nog niet duidelijk, ook dan gaat het met name om de internetverbinding (routing vanaf de foon).
Kun je de pc eens via dhcp met de router verbinden, ik heb de indruk dat de foon dan de weg naar internet het makkelijkst vindt.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hij maakt al een DHCP verbinding. Heb een LinkSys WRT54g routertje. Een van de betere thuisrouters op de markt. Er is geen mogelijkheid het toestel te pingen? Waar ik zelf namelijk bang voor ben is dat hij gebruik maakt van bepaalde instellingen die ze voor Orange World hebben gemaakt (bij Orange gekocht) en jij hebt waarschijnlijk een blanco toestel he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
willy1986 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:10:
nachtmodus + licht
[afbeelding]

geen nachtmodus en geen licht (wel balans aangepast en later simpel bewerkt op pc)
[afbeelding]

Wat ik vooral wil laten weten is dat bij de nachtmodus de witbalans veel veller staat. Daarnaast is de sluitertijd langer. Daardoor moet de persoon dood stil staan wil je geen spook foto :P maken!
Daarnaast is de camera heel erg afhankelijk de verlichting van je omgeving.

Ik zat te overwegen om de flitser voor de k750 te kopen maar dan kan je net zo goed je Pixel-Patser camera meenemen. De huidige prijs die ze voor de flitser gebruiken vind ik niet rendabel voor het doel.
(Leuke herinneringen staan altijd nog beter in je eigen geheugen :) (t kost je niets en je raakt het nooit kwijt)
offtopic:
Chersonnisos was geweldig! Nog enkele foto's gemaakt met mijn k750
http://www.mijnalbum.nl/Foto=FAPDY6C4
http://www.mijnalbum.nl/Foto=NH3HLKKR
http://www.mijnalbum.nl/Foto=JSE6W6OU
Thanks voor het posten van die foto's!! Ik moet zeggen.... het valt me een beetje tegen, maar het heeft ook heel erg met timing te maken. Mn RAZR maakt tijdens uitgaan echt mooie pics, maar dan moet idd net het licht goed zijn. Toch zie je dat die bovenste foto veeeel scherper is dan die onderste, als die meiden nou gewoon stil hadden gestaan. ;) En die andere foto's.... WOW!!! Helemaal die laatste, te cool. Ik ga er gewoon voor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:10

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Vroeg me af waar mijn bestelde K750i bleef... kijk ik bij order status van de Telfort site, blijkt ie 'op dit moment niet voorradig' te zijn. 'De bestelling zal verder verwerkt worden zodra het toestel beschikbaar is.' Gisteravond (een dag nadat ze de boel hadden moeten verzenden!) stond er gewoon alleen nog maar dat mijn bestelling bevestigd was en nog verwerkt moest worden.

* SnoeiKoei baalt als een stier... :(

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajblokhuis
  • Laatst online: 30-06 14:31
Is er iemand die een goede site weet voor JAVA software voor de K750i?

[ Voor 75% gewijzigd door ajblokhuis op 12-08-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:41:
De headset heb ik net omgesoldeerd zodat er normale doppies op kunnen. de MDR-EX71..
....hoe heb je dat gedaan? Kan het tussenliggende kastje (dat middenin het snoer zit) geopend worden? In dat geval kan ik 'm ook wel omsolderen. Afknippen van snoertjes vind ik altijd een mindere optie, namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, sorry; dit had ik nog niet gezien.... Je hebt 'm dus opengemaakt en in dat ding omgesoldeerd? Gaat 't kastje makkelijk open? Ik twijfel nog tussen een w800 en een K750, maar als ik 'm ook makkelijk kan omsoleren geef ik toch meer om de zwarte K750. En dan een plugje ertussen en weer terug naar mijn ouwe trouwe Sennheiser MX400 doppies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ajblokhuis schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:19:
Voor de liefhebbers heb ik een site met ZEER veel spellen
Er staat geloof ik ergens in de policy dat het posten van warez NIET MAG! Misschien handiger als je die link even weghaalt anders kan je een officiële waarschuwing verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb mn k750i nu een paar dagen, en t bevalt prima.

Waar ik wel last van heb ik dat t USB kabeltje in de telefoon niet altijd goed lijkt aan te sluiten. Als ik hm aan mn pc gekoppeld heb, kan ik hm niet oppakken of de verbinding wordt (even) onderbroken, irritant als je net muziek aant overzetten bent oid (je bent je transfer kwijt, en moet dat geploing van windows steeds aanhoren). Heeft iemand anders hier ook last van, of ben ik misschien niet voorzichtig genoeg omgesprongen met t kabeltje eruit halen? :X Gebruiken jullie trouwens altijd 'hardware veilig verwijderen' voor t ontkoppelen?

Verder kunnen er echt geweldige spellen op! Ik vermaak me nu erg met Ancient Empires en Bobby Carrot 8) Iemand nog aanraders voor beetje puzzle/strategie achtige spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ajblokhuis heb je een adres waar ik je op kan mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjek schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:07:
Mijn batery klepje gaat denk ik niet goed dicht. de gluif is aan de linkerkant +/- 1mm en aan de ander kant (rechts) 1,5 misschein twee mm...

Wie heeft dit probleem nog meer? en hoe kan ik het oplossen? ben bang dat er het klepje wat opk een mm uitsteek onder, straks ergens aan blijft hangen en dat er iets afbreekt.
Dat had ik ook in het begin... maar je moet hem gewoon hard aandrukken... dan zal je zien dat hij wel zal sluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:24:
[...]

Oh, sorry; dit had ik nog niet gezien.... Je hebt 'm dus opengemaakt en in dat ding omgesoldeerd? Gaat 't kastje makkelijk open? Ik twijfel nog tussen een w800 en een K750, maar als ik 'm ook makkelijk kan omsoleren geef ik toch meer om de zwarte K750. En dan een plugje ertussen en weer terug naar mijn ouwe trouwe Sennheiser MX400 doppies ;)
jah. al gaat het niet heel makkelijk open maar gewoon voorzichtig beetje geweld gebruiken :9.
Het solderen viel me wel tegen. Dat heb ik dan ook maar aan mn pa over gelaten, die kan dat iets beter :). De aders zijn namelijk geisoleerd door Lak. dat maakt et solderen moeilijker. je moet dan met hulp van soldeerpasta de ader heet maken zodat de lak wegbrand.

Maar nu doet ie het dus perfect :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:54:
idd ik wil ook dat adress :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Shiver23 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:58:
Voor de mensen die hun K750 ook willen ombouwen naar de W800.
Hier heeft hij inmiddels de frontjes weer binnen.
Deze keer wel met alle oranje knopjes.....(ik ben weer eens te vroeg geweest :))
Hier verkrijgbaar

edit: Ik heb even contact met hem gehad. Morgen komt ook de W800 PCB met oranje verlichting. En hij zal de knopjes los op de site zetten zodat ik deze kan bestellen. :)
Het memorystick klepje is helaas nog steeds niet verkrijgbaar.
Ik heb gisteren de W800i in mn handen gehad... zooooooo lelijk! :r

Hou het liever bij de K750i-cover 8)

Vind deze telefoon nog steeds het beste! (kan nog wel beter ;) maar tot nu toe.. _/-\o_ )

Ik heb alleen nog een vraag, er is een verschil tussen de Sony Memorystick Duo en Sony Memorystick Pro Duo. De pro versie is sneller dan de standaard versie en daarmee ook duurder.

en dan... soms, als ik een foto maak hoor ik pas veel later het geluid en heeft ie die foto allang gemaakt.. heeft het iets met het wegschrijven naar de ms-sticks te maken?

het gaat om het volgende, ik heb nu de standaard 64 mb pro erin zitten. Als ik de pro duo aanschaf, gaat het wegschrijven naar de stick dus sneller en gaat het maken van een foto (hoge resolutie) nu stukken sneller? :?

ik wil hierbij ff tinuXie & Speedy-Andre bedanken voor hun testjes :P
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:55:
Heb even een testje gedaan voor de liefhebber:

Bestanden verzenden naar je K750:
• Via cardreader: 1045 Kb/s
• Via USB cable: 295 Kb/s
• Via Bluetooth: 41 Kb/s

• Via Bluetooth tussen twee K750's (bijde BT 2.0): 30 Kb/s

Nb. Testje is uitgevoerd icm een Memory Stick PRO Duo | 512 Mb, een Sitecom BT Dongle class 1 (100 meter) en een Sweex cardreader USB 2.0
Speedy-Andre schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:32:
Ik heb ook wat testjes gedaan met mijn cardreader:

10MB bestand van pc naar Sony 1GB MS duo pro : 135 sec :z
10MB bestand van Sony 1GB MS duo pro naar pc : 30 sec
10MB bestand van pc naar Sony MS duo 64MB : 35 sec
10MB bestand van Sony MS duo 64MB naar pc : 8 sec :9~

Ik heb een inbouw usb cardreader, die ook als portable reader kan werken.
Lezen gaat hem erg goed af, schrijven gaat minder snel omdat hij kennelijk niet compatible is met de snelle MS duo pro (parallel schrijven ipv serieel).
De usbpoort is usb2.0, dus die beperkt de snelheid niet.

In de K750i zie je bij video's opnemen en weergeven dat hij met de 1GB een stuk sneller is dan met de 64MB stick, de cardreader is dus de belangrijkste beperkende factor in mijn testje ;)

[ Voor 34% gewijzigd door vanpeltje op 12-08-2005 14:06 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu de trotse bezitter van deze gsm. :) Alleen 2 dingen: het klepje van de camera zit erg los en de linker boven toets zit erg los. Is dat bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Naar wat leuke java games ben ik ook nog wel op zoek.
Als iemand een adresje heeft of kan mailen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajblokhuis
  • Laatst online: 30-06 14:31
apNia schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:54:
Check mn profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Misschien een domme vraag maar ik wou graag weten of het mogelijk is om ergens op het doosje of in een menu ergens in de telefoon zelf de firmware versie te vinden. :)

Ik heb hem nu 2 dagen maar ik heb het nog niet kunnen ontdekken, ook via de search hier kwam ik er niet achter. Of moet je de update service runnen om te kijken wat je FW versie is?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Laatst online: 12:08
Lees de startpost eens van dit topic... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Firmware versie van je K750i of W800i kan je hier vinden

Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 6

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

harterlijk dank. :)

In het service menu dus, en gelukkig heb ik al de laatste FW versie erop dus dat scheelt weer een update. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wwwillem schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:41:
Ik heb mn k750i nu een paar dagen, en t bevalt prima.

Gebruiken jullie trouwens altijd 'hardware veilig verwijderen' voor t ontkoppelen?
JAAA!! Ik heb al genoeg eigenwijze mensen moeten vertellen dat ze juist door dit NIET te doen data verloren zijn op hun memorysticks en andere geheugenapparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:24:
Ik ben nu de trotse bezitter van deze gsm. :) Alleen 2 dingen: het klepje van de camera zit erg los en de linker boven toets zit erg los. Is dat bij jullie ook?
Ja..hier heb ik ook last van. Die links-boven toets zit bij mij ook wel erg los. Heb er verder niet veel last van, maar ik zit me toch af te vragen of ik er iets aan moet doen. denk niet dat ie het 2 jaar volhoud zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Coole stuff !!!

Voor muziek van je telefoon uit de speakers van je auto :)

Stereo music-mute HCE-26
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_21892high_35_0_4000.jpg

Verbindt de HCA-60 met de autoradio
Met de stereo music-mute HCE-26 wordt het geluid van de autoradio automatisch gedempt wanneer je een gesprek ontvangt of plaatst - de stem van de beller is hoorbaar via de autoluidsprekers. Met de HCE-26 kun je via de autoradio muziek afspelen die is opgeslagen op je telefoon. De geavanceerde music-mute HCE-26 dient te worden gebruikt in combinatie met de geavanceerde handsfree carkit HCA-60.
**Professionele installatie vereist.

Voor muziek van je telefoon op je gewone stereo :)

Music Cable MMC-60

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_15883high_35_0_4000.jpg

Maak van je telefoon een music player
Waarom zouden je favoriete nummers op de telefoon moeten blijven staan wanneer deze zo veel beter klinken in stereo? Zet je muziek probleemloos over van je telefoon naar je hifi-apparatuur met de MMC-60. Sluit de MMC-60 aan en geniet van de uitstekende geluidskwaliteit van je geluidssysteem.

Voor je eigen oordopjes :)

Stereo portable handsfree HPM-70

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_15864high_35_0_4000.jpg
Als muziek belangrijk is in je leven
Als muziek belangrijk is in je leven, is deze Stereo portable handsfree echt iets voor jou. Twee slanke en comfortabele in het oor te dragen luistergedeeltes zorgen dat je je favoriete nummers in stereo kunt beluisteren met uitstekende geluidskwaliteit.

In het oor te dragen earpieces zorgen voor helder geluid
Stereogeluid voor optimale weergave
Luister naar muziek op je mobiele telefoon in stereo

[ Voor 49% gewijzigd door vanpeltje op 12-08-2005 15:52 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:39:
[...]
jah. al gaat het niet heel makkelijk open maar gewoon voorzichtig beetje geweld gebruiken :9.
Het solderen viel me wel tegen. Dat heb ik dan ook maar aan mn pa over gelaten, die kan dat iets beter :). De aders zijn namelijk geisoleerd door Lak. dat maakt et solderen moeilijker. je moet dan met hulp van soldeerpasta de ader heet maken zodat de lak wegbrand.

Maar nu doet ie het dus perfect :Y)
...dat gaat me wel lukken; ik heb al meer gesoldeerd. Was alleen bang dat dat plastic dingetje niet goed open kan. Heb je d'r een schroevendraaier of een mesje tussen gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:50:
[...]

...dat gaat me wel lukken; ik heb al meer gesoldeerd. Was alleen bang dat dat plastic dingetje niet goed open kan. Heb je d'r een schroevendraaier of een mesje tussen gezet?
Op die site stond dat je het met je nagel moest doen. nou die zijn dus beetje gescheurd nu lol. ik heb daarna voorzichtig met een klein schroevendraaiertje in de hoek bij de overgang van kunstof naar rubber, open gebogen en daarna wel met mn nagel helemaal erlangs tot ie helemaal open klikte. je ziet er verder nix van.

Het geluid is prima alleen als je ermee wilt bellen is het wel hobbien met de mic. omdat ie dus een stuk lager hangt.

Ik overweeg ook om alsnog die hpm-70 te kopen afhankelijk van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Check je mail. Dergelijke requests horen hier niet thuis.

[ Voor 91% gewijzigd door Remy op 12-08-2005 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
deuxani schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:47:
[...]

Thanks voor het posten van die foto's!! Ik moet zeggen.... het valt me een beetje tegen, maar het heeft ook heel erg met timing te maken. Mn RAZR maakt tijdens uitgaan echt mooie pics, maar dan moet idd net het licht goed zijn. Toch zie je dat die bovenste foto veeeel scherper is dan die onderste, als die meiden nou gewoon stil hadden gestaan. ;) En die andere foto's.... WOW!!! Helemaal die laatste, te cool. Ik ga er gewoon voor!!
het is zelfs zo dat het niet goed is om het licht aan te zetten EN de night modus in te schakelen. In de bovenste situatie was het enkel nodig om het licht aan te zetten. Dan zou je een scherpe foto verkregen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry! ben nieuw hier...ik wist het niet

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De FLITS module voor de 750 is op sommige sites dermate belachelijk duur dat 't me eigenlijk zou verbazen als iemand daar zo'n ding gaat aanschaffen.
Op SE zelf staat ie voor € 29,00 is da's nog te doen als je 'm tenminste beslist nodig hebt.
Helaas is ie op SE nooit op voorraad en kun je 'm niet bestellen.
Er zijn sites die zelfs 59 tot 62 (ja ja, echt waar) euro voor 't zelfde apparaatje vragen, te bezopen voor woorden.
Normaliter is de officiele dealer altijd iets duurder dan de de andere voorkooppunten maar met de flitser is het dus duidelijk andersom. Meer dan 2x zo duur als 't origineel is pure diefstal !!
Ik heb inmiddels een site gevonden die 'm voor 32 euro aanbiedt, die houden 't tenminste nog een beetje netjes.
http://www.nomatica.nl/in...s/telephone/semxe60NL.htm
Nog Nederlands ook.
De rest van de sites met die woekerprijzen moesten ze in de fik steken.
Ondanks dat 32 euro toch wel duur is voor een connectortje met een flitslampje erin schijnt het toch een enorme verbetering te zijn voor de donkere momenten.
Daarbij, de dagen worden alweer korter dus in de donkere dagen voor kerstmis zou ie toch wel handig zijn. Anders kun je na 16:00 uur geen foto's meer maken.

Is er trouwens al iemand die zo'n ding in zijn bezit heeft en er ervaringen mee heeft opgedaan?
En zo ja, waar heb je 'm vandaan en erg belangrijk, wat heeft ie gekost?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat ie coole foto's kan maken blijkt wel uit het volgende plaatje genomen bij mij in de achtertuin.

http://www.battlechip.nl/Parkeer/DSC00131.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:00:
En dat ie coole foto's kan maken blijkt wel uit het volgende plaatje genomen bij mij in de achtertuin.

Als je tegen een Noob zou zeggen dat je em met de telefoon hebt gemaakt zal die je nooit geloven :)

Ziet er netjes uit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:00:

Aeshna cyanea, oftewel Blauwe glazenmaker, vrouwtje B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee wat 't was, maar ik vond 'm wel een shot waard...
Leuk te weten wat het dan wel precies was.

Thanks ! :)

Ziet er niet erg blauw uit trouwens....

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://members.chello.nl/g.kleisen/MOV00001.3gp

Gister een filmpje gemaakt

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:06:
Ziet er niet erg blauw uit trouwens....
[offtopic]dat komt omdat het dus een vrouwtje is... mannetjes zijn blauwer. Verwarrend is het wel want de Blauwe glazenmaker is niet onze blauwste glazenmaker. De Groene glazenmaker is bijvoorbeeld beduidend blauwer, althans als het een mannetje betreft. Want de vrouwtjes daarvan zijn dus wel groen.[/offtopic]

Fijne kwaliteit iig voor een phonecam!!! Kan er iemand een filmpje posten dat met deze cam gemaakt is? Ben benieuwd of dat echt zo beroerd van kwaliteit is...

Edit: Uhm ja, daarmee was is dus net te laat :X

Edit 2: Bedankt Kaas G! En lol om filmpje :P

[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-08-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpjes zijn wel redelijk je moet alleen wel kiezen voor hoge kwaliteit anders blijft er inderdaad nix van over.
Geluid tijdens filmpje is ook goed.
Alleen erg jammer dat ze bij SE voor dit model niet voor een hogere resolutie gekozen hebben.
De nieuwere foons zullen dat in de toekomst wel hebben denk ik.

Ik heb tevens alle ImTOO converter programma's (voor video en audio) om de filmpjes om te zetten naar wat voor formaat dan ook. Dat werkt ook prima. Zo kun je ook wmv en alle andere formaten omzetten naar 3pg zodat je bijna alles kan laten zien op je foon.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je even een mooi porno filmpje voor ons converteren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De proggies zijn simpel te bedienen dus iedereen kan dat zelf ook wel, daarbij denk ik dat ze het hier niet echt op prijs zullen stellen. Dus ja en nee. Ik kan 't wel maar doe 't niet.

Je kunt natuurlijk ook een filmpje van je eigen nachtelijke avonturen maken.
Hoef je niet te converteren, omdat 't al met je eigen foon opgenomen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

Ik heb gezocht maar kon niet duidelijk vinden hoe ik die *.hid files op voor de bluetooth afstandbediening m'n telefoon krijg.

Als ik hem in overig zet dan kan ik hem niet installeren. Ik heb hem in een .jar bestand in overig gezet maar kreeg toen bij het installeren een foutmelding.

Als ik hem via bluetooth stuur werkt het ook niet.

Hoe kan ik die bestanden goed op m'n telefon krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb in Turkije iets van 250 pics gemaakt. Het is me opgevallen dat ook deze telefoon vlekken links van het midden op de foto's heeft (niet op de geposte foto's te zien) en dus mijn probleem met het vorige toestel niet verholpen is. Verder heb ik last van gigantische strepen tijdens de nachtmodus (ook niet op de geposte foto's), maargoed, wellicht dat dat in de eerstvolgende updates wordt verholpen :)

Panoramafoto vanaf 't balkon:
Afbeeldingslocatie: http://img300.imageshack.us/img300/5693/dsc003891yj.th.jpg

Vuurspuwer midden in de stad:
Afbeeldingslocatie: http://img300.imageshack.us/img300/8163/dsc004381na.th.jpg

Tijdens de avonduren:
Afbeeldingslocatie: http://img300.imageshack.us/img300/5527/dsc004492jz.th.jpg

Een of ander raar beest dat zo groot is als een duim en gigantisch herrie maakt :)
Afbeeldingslocatie: http://img300.imageshack.us/img300/4030/dsc004901ze.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog een hele bult *.sis files maar die schijnen 't alleen maar op een Nokia te doen?
Tot nu toe kan ik alleen maar *.jar files Kopieren en Installeren.
Van de 133 spellen die ik heb doen 17 het niet op de K750i. De rest loopt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, *.sis files zijn bestanden die alleen werken op een smartphone met Symbian 6.0 of hoger. De k750i pakt alleen *.jar en *.jad files ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
Ik heb hem nu 2 dagen maare ik kan de functie my friends niet vinden op het toestel zoals het in de handleiding staat en op het net geschreven doe ik het!
Maare daar staat helemaal niks!!! snap er niks van het is een gewone 750i!
Helllllllllllpppppppppppppppppp

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 11-09 17:19
DaveD1109 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:46:
Ik heb hem nu 2 dagen maare ik kan de functie my friends niet vinden op het toestel zoals het in de handleiding staat en op het net geschreven doe ik het!
als je gewoon gezocht had voordat je hier klakkeloos een hulpkreet neer dondert had je gelezen dat het niet in de nederlandse toestellen zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:46:
Die functie staat inderdaad in de handleiding omschreven, maar SE heeft gekozen voor de "PlayNow" functie ipv de "MyFriends" functie...hij zit er dus gewoon niet in...helaas...

edit:

Te laat

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, heb pas de k750i en ik wil er wat mp3 opzetten, alleen het probleem is dat hij het alleen kan op mijn memory stick card en niet op het interngeheugen zelf. Hoe moet ik dit doen?
iemand..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download MyPhoneExplorer, een werelds proggie.
Trekken, slepen, killen, SMS typen, versturen, bellen, foonboek bijhouden enz enz.

Kabel erin en pompen maar.
En alles komt op je interne geheugen terecht.

Vraag is alleen, waarom zou je 't zo willen?¿?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je net zo'n foon hebt, moet je eerst alle posts lezen, beginnend in deel 1 tot aan hier aan 't einde van deel 6. Is maar 10,000 posts of zo en je bent ff 3 dagen van de straat.

Daarna kun je eigenlijk geen vragen meer hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 13:57
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:16:
Download MyPhoneExplorer, een werelds proggie.
Trekken, slepen, killen, SMS typen, versturen, bellen, foonboek bijhouden enz enz.

Kabel erin en pompen maar.
En alles komt op je interne geheugen terecht.

Vraag is alleen, waarom zou je 't zo willen?¿?
wat maakt dit programma beter dan FMA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn PC heeft steeds ruzie met FMA, loopt steeds vast.

MPE doet wat ie moet doen, zeurt nergens over, doet 't altijd, ziet er strak uit, gewoon simpel maar doeltreffend.
Proggie opstarten en 2 seconden later kun je aan de slag.
En is in 't Nederlands ook nog. Niet dat dat mij wat uitmaakt maar 't is voor de meesten wel handig.

MFA al geupdate met laatste versie, maar dan ist nog minder dan voorheen.
Ziet er behoorlijk PRO uit, dat wel, en zal ook wel veeeeel meer kunnen dan MPE maar voor dat waar ik 't voor gebruik, het heen en weer slepen van files en wat andere bewerkingen, ben ik er zeer content met MPE en er zullen vast in de loop der tijd wel geavanceerdere versies van verschijnen.
Tenminste ik hoop 't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In verband met de SE-updateservice die steeds maar niet wil lukken, heb ik een aantal andere simkaarten gebruikt. Tenslotte moet je echt alles geprobeerd hebben niet waar?
Vijf in totaal, 2 van Vodafone, 1 van Telfort, 1 van KPN, 1 van T-Mobile.
Grote familie, dan heb je wat test materiaal.

Echter toen mijn eigen Vodafone kaart er weer in ging was de hele belhistorie pleite. De foon zag 'm alszijnde een neiuwe kaart.

Dus indien je een wisseling van Simkaarten doet kijk dan wel uit dat je geen dingen weggooit die je niet zou willen missen.
Er stonden namelijk nog wat nummers in die ik nog moest opslaan.

Het resultaat van dit SIM gedoe: Geen. Bij elke andere Simkaart blijft de update op precies 't zelfde punt hangen.

Oja, het dichtstbijzijnde Servicecenter is 130 km hier vandaan dus da's eigenlijk ook geen goede optie.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:22:
En als je net zo'n foon hebt, moet je eerst alle posts lezen, beginnend in deel 1 tot aan hier aan 't einde van deel 6. Is maar 10,000 posts of zo en je bent ff 3 dagen van de straat.

Daarna kun je eigenlijk geen vragen meer hebben....
Is het niet handig om een soort FAQ te maken, waarin alle veelvoorkomende problemen en vragen in te stoppen. Het is inderdaad erg irritant om alle delen door te worstelen voordat je antwoord kan vinden op je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja dat gaat zo helaas bijna bij alle telefoons, je belgeschiedenis is altijd weg.
Ik had trouwens ook problemen met de update service, had alles geprobeerd.
Maar toen ik het op mijn laptop (ipv pc) ging proberen deed hij het wel in een keer.
Dat is dus misschien een tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuur mij die laptop ff op dan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) probeer het anders op een andere pc en volg de intructies op de bij de strattopic staan van willy1986 (zie begin starttopic onder overige vragen) met die stappenplan moet het zeker werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
hellboy123 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:50:
[...]

als je gewoon gezocht had voordat je hier klakkeloos een hulpkreet neer dondert had je gelezen dat het niet in de nederlandse toestellen zit...
Zo'n antwoord kan wel even anders he! ik stel een normale vraag en verwacht een normaal antwoord ook van zo'n ventje als jij pikkie.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:52:
:) probeer het anders op een andere pc en volg de intructies op de bij de strattopic staan van willy1986 (zie begin starttopic onder overige vragen) met die stappenplan moet het zeker werken
Zoals je kan zien in mijn vorige posts is dat allemaal al gedaan.
Het blijft een "gebed zonder end" en als ik jou topje niet mag lenen moet ik maar wat langer wachten.
Als ie 't uiteindelijk wel doet is de genoegdoening des te groter gezien alle probeersels die ik al bedacht heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:42:
[...]

Is het niet handig om een soort FAQ te maken, waarin alle veelvoorkomende problemen en vragen in te stoppen. Het is inderdaad erg irritant om alle delen door te worstelen voordat je antwoord kan vinden op je vraag.
Volgens mij is er al zoiets en zo niet, dan moet het er komen.
Dit is ook zo'n gigantisch grote topic dat je door de woorden de zinnen niet meer ziet.
Normaal is dat iets met bomen en bos of zo, maar deze is ook wel funny.

Tevens is logisch dat je als nieuwe gebruiker niet eerst 3 dagen alles gaat zitten door te spitten om te kijken of jou probleem er ook ergens tussen staat.
De vorige post wat dat betreft was dus ook een beetje sarcastisch bedoeld.
Het is veel makkelijker om je vraagje er gewoon even tussendoor te kwakken.
Vindt je het een stomme vraag dan reageer je dus gewoon niet.
En als er helemaal geen respons op komt weet je zelf ook dat 't een domme vraag was.
Maar als je je geroepen voelt om wat van je knowhow te delen met anderen die nog helemaal van geen toeten of blazen weten dan moet je dat vooral doen.
Dat is het voordeel van een topic waar 85.000 verschillende mensen hun zegje doen.

Je moet de boel tenslotte wat gezellig houden om je bezoekers te behouden.
Politieagentje spelen en regeltjes opleggen is het makkelijkste beroep wat er is.
Je overal en nog ergens aan de regels houden is veel en veel moeilijker, dat blijkt wel.

Maar ja, dit is mijn bescheiden mening, who am I...?

Trouwens, ze zijn in Nederland van overheidswege een campagne begonnen om de mensen te wijzen op hun onderlinge agressive heetgebakerde gedrag. We zouden allemaal wat toleranter met elkaar om moeten gaan.
Kijk, da's nou een goeie policy. Dat zou al heel wat irritatie schelen.

Oh, bad bad me, zit ik alweer offtopic te leuteren over dingen die niets met een telefoon van doen hebben. Nou ja, jammer dan, ik moest dit gewoon ff kwijt.

Gezellig hier he?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Ik hen een probleem en hoop dat iemand mij kan helpen...

De SMS ontvangstbevestiging werkt niet. ik heb het wel aan gezet via: Berichten - instellingen - SMS - ontvangsbevestiging Aan.

Maar waarom krijg ik geen bevestiging?

En wat houd dat Met antwoord in?
alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Zijn er ook al mensen aan de slag gegaan met het schrijven van eigen programma's voor deze telefoon?

Ik wou een Java-programma schrijven voor mijn huidige Nokia 7210 om alle afstandsbedieningen in huis te clonen, dus dat ik de tv/video/dvd/etc met mn foon kon bedienen. Maar op 40-series van Nokia kun je de hardware vande telefoon niet benaderen vanuit je eigen java-programma's.
Kan dit wel op de K750/W800?

Denk hierbij dus aan software schrijven welke van/naar de IR-poort kan lezen/schrijven, de Bluetooth-verbinding gebruiken (multiplayer games), SMS berichten gebruiken, etc.

Wat vinden jullie verder trouwens van de kwaliteit van het toetstel zelf? Ik las dat het camera klepje losjes zit, en een knopje? Hoe bevalt het gebruik van de joystick?

Ik sta op het punt deze telefoon ook te bestellen... Hij is er toch ook in het zilver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

koentjek schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:26:

De SMS ontvangstbevestiging werkt niet. ik heb het wel aan gezet via: Berichten - instellingen - SMS - ontvangsbevestiging Aan.

alvast bedankt! _/-\o_
Voor een bevestiging moet je provider het ondersteunen. Dan krijg je een SMS van je SMS centrale als het SMSje wat jij verstuurd hebt is doorgezonden. Een beetje onzinnig.

Met antwoord houd in dat als iemand jouw SMS ontvangt hij/zij de melding krijgt dat jij om een antwoord vraagd en of ze meteen een reply willen sturen.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

Dubbel :X

[ Voor 97% gewijzigd door yGiDoRp op 13-08-2005 13:28 ]

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
frickY schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:20:
Zijn er ook al mensen aan de slag gegaan met het schrijven van eigen programma's voor deze telefoon?

Denk hierbij dus aan software schrijven welke van/naar de IR-poort kan lezen/schrijven, de Bluetooth-verbinding gebruiken (multiplayer games), SMS berichten gebruiken, etc.
Jup, met de laatste sdk zijn in ieder geval BT en IR toegankelijk. Maar wat ik uit andere forums heb begrepen is dat de IR van deze (en bijna alle) telefoons eigenlijk te zwak is om deze practisch te kunnen gebruiken als afstandsbedeniening (range halve meter ofzo).

Ik heb ook nog nooit iets met java gedaan maar het lijkt me ook leuk om hier zelf een beetje te mee gaan klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

frickY schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:20:

Ik wou een Java-programma schrijven voor mijn huidige Nokia 7210 om alle afstandsbedieningen in huis te clonen, dus dat ik de tv/video/dvd/etc met mn foon kon bedienen. Maar op 40-series van Nokia kun je de hardware vande telefoon niet benaderen vanuit je eigen java-programma's.
Kan dit wel op de K750/W800?

Wat vinden jullie verder trouwens van de kwaliteit van het toetstel zelf? Ik las dat het camera klepje losjes zit, en een knopje? Hoe bevalt het gebruik van de joystick?

Ik sta op het punt deze telefoon ook te bestellen... Hij is er toch ook in het zilver?
Kijk even hier, het walhalla voor (SE) java developers ;)
Je kunt met BT via het obex protocol een IR remote inelkaar flanzen, zie deze link
Voor de K700i bestaan diverse IR remote programma's, die kun je zelf wel 'opgoogelen' ;)
Het bereik van IR is echter wel beperkt, je moet niet denken dat je 3m vanaf je tv zenders kunt swappen met een foon.
Losse klepjes en knopjes heb ik op mijn toestel nog niet gezien, sommige zitten fabriek af al los, maar dat komt denk ik incidenteel voor.
Het toestel is degelijk, het kraakt niet en voelt stevig aan, alleen het joystickje is een beetje fragiel, hoewel ie bij mij goed werkt.
Ik heb nog geen programmeerwerk gedaan (heb ik geen tijd voor :p) maar wel heb ik voorelkaar gekregen dat je kunt internetten via de pc met de BT verbinding.
Nu nog een goede J2ME browser, Opera heeft een werkend exemplaar, maar verspreidt hem nog niet op hun website :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
DiLDoG schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:42:
Ik heb ook nog nooit iets met java gedaan maar het lijkt me ook leuk om hier zelf een beetje te mee gaan klooien.
Ik heb zelf ook nog niets met Java gedaan. Had alles klaar staan om aan de slag te gaan tot ik zag dat wat ik wou niet mogelijk was.
Jammer dat het bereik zo kort is, maar natuurlijk wel logisch. Maar er zijn nog genoeg andere leuke dingen te verzinnen :P
Thanks, ook @Speedy-Andre , voor de links en tips.

Vanmiddag misschien maar even langs een Orange-shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé hallo,

ook ik ben de trotse eigenaar van de SE K750i, maar ik heb toch even een aantal vraagjes. Ik heb al een aantal keren geprobeerd de nieuwe firmware op mn telefoon te zetten, maar het lukt niet.

Ik ben al bij het menuutje dat er staat:

- Haal de USB-kabel uit je telefoon en wacht 20 seconden totdat hij helemaal uit is.
- Druk op de 'C' - knop en plaats je USB-kabel weer in je telefoon...

Als ik de C knop indruk en de USB-kabel er weer inplaats gebeurd er HELEMAAL niets na 15 seconden. Ik moet gewoon mn pincode invullen en dan krijg ik op mn computer dat venster te zien dat je altijd krijgt te zien als je je telefoon aansluit op je USB kabel.

Weet iemand misschien wat ik fout doe en zou iemand ff stap voor stap kunnen zeggen hoe het wel moet??? O-)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

groetjes!

ps. Bestaat de software van de W800i al voor de K750i???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:34:
Hé hallo,

ook ik ben de trotse eigenaar van de SE K750i, maar ik heb toch even een aantal vraagjes. Ik heb al een aantal keren geprobeerd de nieuwe firmware op mn telefoon te zetten, maar het lukt niet.

Ik ben al bij het menuutje dat er staat:

- Haal de USB-kabel uit je telefoon en wacht 20 seconden totdat hij helemaal uit is.
- Druk op de 'C' - knop en plaats je USB-kabel weer in je telefoon...

Als ik de C knop indruk en de USB-kabel er weer inplaats gebeurd er HELEMAAL niets na 15 seconden. Ik moet gewoon mn pincode invullen en dan krijg ik op mn computer dat venster te zien dat je altijd krijgt te zien als je je telefoon aansluit op je USB kabel.

Weet iemand misschien wat ik fout doe en zou iemand ff stap voor stap kunnen zeggen hoe het wel moet??? O-)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

groetjes!

ps. Bestaat de software van de W800i al voor de K750i???
voor de firmware is allang voorbij gekomen maargoed....
Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand hoe je de naam van je provider kan weghalen?

het is mogelijk volgens een engelse site, maar waar en hoe ben ik ook nog niet achter...

alvast bedankt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:42:
[...]

Er bestaat al een soort FAQ

VOOR DE MEEST GESTELDE VRAGEN OVER DE K750i KUN JE LEZEN IN DEZE FAQ
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 02:37:
[...]

Volgens mij is er al zoiets en zo niet, dan moet het er komen.
Dit is ook zo'n gigantisch grote topic dat je door de woorden de zinnen niet meer ziet.
Normaal is dat iets met bomen en bos of zo, maar deze is ook wel funny.

Tevens is logisch dat je als nieuwe gebruiker niet eerst 3 dagen alles gaat zitten door te spitten om te kijken of jou probleem er ook ergens tussen staat.
De vorige post wat dat betreft was dus ook een beetje sarcastisch bedoeld.
Het is veel makkelijker om je vraagje er gewoon even tussendoor te kwakken.
Vindt je het een stomme vraag dan reageer je dus gewoon niet.
En als er helemaal geen respons op komt weet je zelf ook dat 't een domme vraag was.
Maar als je je geroepen voelt om wat van je knowhow te delen met anderen die nog helemaal van geen toeten of blazen weten dan moet je dat vooral doen.
Dat is het voordeel van een topic waar 85.000 verschillende mensen hun zegje doen.

Je moet de boel tenslotte wat gezellig houden om je bezoekers te behouden.
Politieagentje spelen en regeltjes opleggen is het makkelijkste beroep wat er is.
Je overal en nog ergens aan de regels houden is veel en veel moeilijker, dat blijkt wel.

Maar ja, dit is mijn bescheiden mening, who am I...?

Trouwens, ze zijn in Nederland van overheidswege een campagne begonnen om de mensen te wijzen op hun onderlinge agressive heetgebakerde gedrag. We zouden allemaal wat toleranter met elkaar om moeten gaan.
Kijk, da's nou een goeie policy. Dat zou al heel wat irritatie schelen.

Oh, bad bad me, zit ik alweer offtopic te leuteren over dingen die niets met een telefoon van doen hebben. Nou ja, jammer dan, ik moest dit gewoon ff kwijt.

Gezellig hier he?

:)
Ik ben het met Streaker eens, in plaats van dat mensen achterlijk en vooral minderwaardig reageren op nieuwe gebruikers kunnen ze die gewoon makkelijk verwijzen naar de eerste pagina van dit topic en vergeet niet dat (nog) niet alle antwoorden erin staan. (dit omdat het natuurlijk een hoop tijd kost)
koentjek schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:26:

alvast bedankt! _/-\o_
Ik heb Hi en geen ontvangstbevestiging :(, had ik wel met Orange herinner ik me nog.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
owkee, k heb ook nog een paar dingen:

eerste: is maybe een toevoeging voor tips en trucs. als je mobiel in de standby staat en je drukt op een volume knopje krijg je de status van je telefoon te zien ;) dus hoeveel geheugen en batterij enz

tweede: k vind de panorama functie op de telefoon echt heel mooi, maar wel jmmr dat de foto's op de telefoon al aan elkaar geplakt worden. nu kun je als je iets teveel beweegt duidelijk de overgangen tussen de foto's zien. dit zou denk ik wel goed werken als je hem op een standaardje kunt zetten (minder beweging) maarjah, die ken dr dan weer niet aangeschroefd worden

derde: zo af en toe doet de telefoon raar. als ik dan een foto gemaakt heb gaat de camera ineens uit en gaat ie trug naar stand by :? de foto word dan ook niet opgeslagen ofso.

vierde: af en toe is ie ineens de memorystick kwijt terwijl die er wel in zit. k had van de week de wekker aangezet met een mp3tje op mn memorystick maar k werd wakker met een k*t pieptoon wat ik toch wel vrij jmmr vond. memorystick eruit en erin werkte ook niet. alleen opnieuw opstarte hielp

verder echt top telefoon.

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
Ik heb Hi en geen ontvangstbevestiging :(, had ik wel met Orange herinner ik me nog.[/quote]

Ik heb ook Hi en ik krijg ook geen ontvangstbevestiging, en met antwoord werkt ook niet want ik stuurde een sms naar de gsm van mijn broertje (motorola V525) en daar kreeg ik geen melding van met antwoord.

Hebben meer mensen het probleem dat het saldo checken(sms "saldo" naar 1244) bij hi heel slecht werkt, af en toe lukt het maar vaak krijg ik op mijn gsm te zien "bericht versturen mislukt".

En hoe kan je doorbladeren in je smsjes, of moet je iedere keer weer terug gaan naar je inbox als je de volgende wil lezen.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Heb de knoop maar doorgehakt en heb hem ook gehaald.
Hij hangt nu in de lader, nog een paar uurtjes wachten tot ik kan spelen dus.

Volgens de verkoper zit er een soort van Orange-software op toen ik vroeg welke firmware erop zat. Straks maar even kijken of ik er een orignele SE-firmware over heen kan gooien.
Helaas hadden ze hem niet in het zilver :( Hij wist niet eens dat ze in het zilver bestonden. Zilver had ik wel mooier gevonden, maar je ziet hem toch niet als je belt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

frickY schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:52:
Heb de knoop maar doorgehakt en heb hem ook gehaald.
Hij hangt nu in de lader, nog een paar uurtjes wachten tot ik kan spelen dus.

Volgens de verkoper zit er een soort van Orange-software op toen ik vroeg welke firmware erop zat. Straks maar even kijken of ik er een orignele SE-firmware over heen kan gooien.
Helaas hadden ze hem niet in het zilver :( Hij wist niet eens dat ze in het zilver bestonden. Zilver had ik wel mooier gevonden, maar je ziet hem toch niet als je belt :P
je kunt nu ook spelen hoor :)
dat ie aan et laden is maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 15:37
hoe kun je ervoor zorgen dat je filmpjes fullscreen worden afgespeelt? er staat bijv. een demofilmpje van SE op, die gewoon full screen wordt afgespeelt wanneer je op horizontaal zet, maar als ik er zelf een filmpje opzet (met dezelfde resolutie 176 * 144) krijg ik er van die zwarte balken omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de Mediaplayer filmpje afspelen -> meer -> volledig scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik krijg nu als ik hem aan en uit zet een filmpje met het Orange logo. Kan ik hier gewoon een SE-firmware overheen gooien, of gaat er dan iets mis?
Ik hoef al dat Orange gedoe niet. Net als in mn menu een pictogram voor "Orange downloads" waar ze je ringtones proiberen aan te smeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep... je kan de telefoon gewoon flashen... moet je wel aten doen bij iemand... kan niet met de kabel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Bereik ik dat niet met een firmware update? Die wel via de kabel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:51:
yep... je kan de telefoon gewoon flashen... moet je wel aten doen bij iemand... kan niet met de kabel!
:X

[ Voor 51% gewijzigd door DiLDoG op 13-08-2005 21:28 . Reden: ging perongeluk toch beetje over debranden/unlocken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de K750i is besteld, kan hem vrijdag komen ophalen. Heb hem i.s.m een 2 jarig KPN 20 besteld.

Wil me wel nog een bluetooth stick halen voor mp3s en fotos van de tel. te halen. Iemand tips waar ik die het goedkoopste kan krijgen ?

En hoeveel geheugen zat er ook alweer op die telefoon ( zat er een kaartje bij of zoiets ? ). Zo nee heeft iemand tips waar ik het goedkoopste een SD kaartje kan kopen.

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even startpost doorlezen... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
dr zit 32 mb op de tel en een 64 mb kaartje bij (lees de startpost 8)7 )

verder moeten er geen sd kaartjes in maar een memorystick duo (pro) en die kun je t voordeligst bestellen bij die winkels die je vind in de startpost, de links naar de pricewatch ;)

maybe alles ff lezen voordat je hier vraagt. :Z

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Het gaat me niet zozeer om het unlocken (mocht je de SIM-lock bedoelen), maar ik wil gewoon die Orange zooi eraf.
Krijg het volgende filmpje als ik mn telefoon aanzet; http://members.chello.nl/eprui/Startup.gif

Ik irriteer me ontzettend aan het feit dat het niet eens vloeiend is, ookal ziet het er wel netjes uit. Kan niets vinden om het uit te zetten. Misschien als ik het GIFje overschrijf met een leeg bestand? Kan hem in ieder geval niet verwijderen.

[ Voor 42% gewijzigd door frickY op 14-08-2005 00:09 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....

Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.

Lees de topicstart voor je een vraag stelt, misschien is het antwoord daar al te vinden!