Als updaten niet wil, kun je het verder wel schudden denken wij.
Tenzij SE hun update service aanpast op alle klachten. Mja, er reageert helemaal niemand op.
Zo langzamerhand hebben we echt ALLES al geprobeerd.
Format C: en alles er opnieuw op. Geen resultaat.
Andere USB-poorten. Voor of achterop. Geen resultaat.
Andre computers, ik heb er 4. Geen resultaat.
Andere computer bij mijn zoon thuis. Geen resultaat.
XP home, professional of 2000. Geen resultaat.
Kabetje van andere K750i, ook niks.
4 computers op een Router... Hmmm zou dat 't dan zijn...
Nee dus. Computer direkt op kabelmodem aangesloten. Helaas.. ook niks.
Toen de memorycard maar eens verwijdert, je moet toch wat... Ook geen verschil.
Alle andere meelopende proggies gestopt met Taskmanager totdat ie echt alleen maar 't nodige had om te kunnen blijven functioneren. Geen resultaat.
De computers zijn VET genoeg, de foon is een ECHTE K750i, 't kabelmodem is megasnel, alle benodigde GOEDE software/drivers zijn geinstalleerd en TOCH blijft 't updateprogramma hangen op 't punt waar 't bij iedereen blijft hangen. Daar waar je de foon uitzet, 30 seconden wacht en weer aansluit met de C ingedrukt. Daar houdt alles op en je kunt 1 uur of zelfs 3 dagen wachten, er gebeurt mooi helemaal niks meer.
Het enige wat nog rest is CTRL, ALT en DEL indrukken en 't update programma met de taskmanager stoppen. Je wordt er echt niet goed van.
En zeik niet dat we goed moeten lezen en dat allemaal hartstikke simpel is, want dat is het dus absoluut niet. Behalve dan voor diegenen waarbij alles van een leien dakje gaat. Tuurlijk, als alles goed gaat heb je niks te klagen.
Toch hebben we zolang deze topic duurt nog een 1 post gezien die met de daadwerkelijke oplossing komt.
Van SE zelf hoef je ook niets te verwachten, die zeggen gewoon altijd dat 't aan jou ligt. Da's makkelijk en schiet je dus ook geen SE-bal mee op.
Dus heren techneuten die alles denken te weten, WIE komt er met de gouden post?
Die zetten we meteen op een voetstuk en maken 'm erelid van deze grote SE 750 familie.
Een schrale troost, het lukt bij zovelen niet, we zijn "gelukkig" niet de enigen.
EN....

het is een MEGACOOL mobieltje, ik zou 'm niet willen ruilen. Nou ja.... misschien voor een met een update
Dus dan maar zonder....