Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.620 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Skype schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 01:21:
[...]

Tja. najah heb em ergens gezien met prijs die nog niet vast stond voor 25 pond.
maar als ik dan weer hier kijk is ie veel goedkoper:
http://www.tessco.com/pro...ductInfo.do?itemId=249692

en dan nog is het vreemd want bij de product naam staat wat anders als bij discription...

dus... na de W800i release zullen we meer weten herover denk ik.
Wanneer komt die w800i uit dan?

Wat is trouwens sneller? Het kabeltje met usb of de blue tooth verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Anoniem: 8514 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 01:36:
[...]

Wanneer komt die w800i uit dan?

Wat is trouwens sneller? Het kabeltje met usb of de blue tooth verbinding?
Een MS card reader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151715

Wanneer ie uit komt?

http://www.sonyericsson.c...4000&template=ph1&zone=ph

Klok zal wel niet voor niets aftellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat vroeg ik dus niet...een cardreader heb ik niet....wel blue tooth en dat kabeltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Anoniem: 8514 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 03:45:
[...]

Dat vroeg ik dus niet...een cardreader heb ik niet....wel blue tooth en dat kabeltje :)
kabel -> BT en ik gaf je de snelste optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

BarôZZa schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:17:
Telfor is cheap omdat ze kwalitatief gewoon onderdoen voor Vodafone en KPN. Wil je de beste kwaliteit, dan kan je dus beter Vodafone of KPN nemen. Wil je goedkoper bellen/toestel dan kan je dus beter voor één van de andere netwerken gaan.
Toen ik m'n telefoon haalde in een telfort winkel zei de verkoper dat Telfort binnenkort ook via de kpn masten gaat bellen. Telfort is immers overgenomen door KPN. Zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150033

pelican schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 07:11:
[...]

Toen ik m'n telefoon haalde in een telfort winkel zei de verkoper dat Telfort binnenkort ook via de kpn masten gaat bellen. Telfort is immers overgenomen door KPN. Zou mooi zijn.
Maar het zal nog wel even duren voordat dat allemaal is doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-06 19:42
ik vraag me trouwens ook nog af of de overdrachtsnelheid hoger ligt indien je een cardreader gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Topicstarter
Heb even een testje gedaan voor de liefhebber:

Bestanden verzenden naar je K750:
• Via cardreader: 1045 Kb/s
• Via USB cable: 295 Kb/s
• Via Bluetooth: 41 Kb/s

• Via Bluetooth tussen twee K750's (bijde BT 2.0): 30 Kb/s

Nb. Testje is uitgevoerd icm een Memory Stick PRO Duo | 512 Mb, een Sitecom BT Dongle class 1 (100 meter) en een Sweex cardreader USB 2.0

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 10-08-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-06 10:04

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Cardreader op USB 2 neem ik aan? Bedankt voor de test, is leuk om te weten.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 12:18
superlex schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:50:
ik heb de d750i van t-mobile.

ik heb geen problemen gehad met updaten (maakte iemand hiervoor melding van) gewoon doen wat de sony ericsson site zegt en dan gaat het prima.

Lex
Zo vreemd he...ik druk op die link uit de startpost, deze linkt naar de homepage van sony-ericsson. Vervolgens moet je paar keer op oke e.d. klikken en dan start de sony ericson updater service op jouw pc automatisch. Deze vraagt of de telefoon aangesloten zit. Ik druk JA
De volgende boodschap is "er is momenteel geen service voor toestellen van jouw operator" en het programma stopt na een klik op OK
:(

(d750i tmobile)

edit:
deze site van sony zegt ook nog is dit:
Je toestel kan geen gebruikmaken van deze service
De operator staat het gebruik van deze service op dit toestel niet toe.
Wij hopen je spoedig weer van dienst te kunnen zijn.
Hartelijk dank voor het gebruik van Sony Ericsson Update Service.

[ Voor 19% gewijzigd door mad_dog op 10-08-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Er is voor de D750 een speciale productpagina. Probeer het via deze weg anders eens.

[ Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 10-08-2005 11:24 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:06

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb ook wat testjes gedaan met mijn cardreader:

10MB bestand van pc naar Sony 1GB MS duo pro : 135 sec :z
10MB bestand van Sony 1GB MS duo pro naar pc : 30 sec
10MB bestand van pc naar Sony MS duo 64MB : 35 sec
10MB bestand van Sony MS duo 64MB naar pc : 8 sec :9~

Ik heb een inbouw usb cardreader, die ook als portable reader kan werken.
Lezen gaat hem erg goed af, schrijven gaat minder snel omdat hij kennelijk niet compatible is met de snelle MS duo pro (parallel schrijven ipv serieel).
De usbpoort is usb2.0, dus die beperkt de snelheid niet.

In de K750i zie je bij video's opnemen en weergeven dat hij met de 1GB een stuk sneller is dan met de 64MB stick, de cardreader is dus de belangrijkste beperkende factor in mijn testje ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5284

BeZaX schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:03:
Disc2Phone programma voor je W800i is vandaag uit gekomen het schijnt ook te werken voor je K750i. :D

http://www.sonyericsson.c...=10245&fid=16351&esi=true

EDIT: Jup het werkt. :9
Lukte registratie bij jou wel ? Bij mij wil hij dat namelijk niet doen. Programmaatje draait idd wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:18
Ja hoor ik ben gewoon geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie altijd heel eventjes een wit scherm als ik hem uit zijn stand-by haal. Klopt dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Shiver23 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:24:
Er is voor de D750 een speciale productpagina. Probeer het via deze weg anders eens.
Dit werkt idd veel beter, stom van me 8)7
Ik kom nu tot het punt dat ik me telefoon moet loskoppelen, uitschakelen, 20secondes moet wachten, en vervolgens:
"c indrukken en aansluiten"
Dit zie ik als: C ingedrukt houden, usb kabel inpluggen terwijl je c ingedrukt houd, en dan ofwel c ingedrukt houden, ofwel c loslaten. Maar wat ik ook doe dan, hij pakt hem niet (update begint niet) :(

Ik heb gelezen dat dat lag aan de usb driver oid...maar deze heb ik gewoon van de startpost geplukt en geinstalleerd,,,dus dat zou goed moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-03 19:00
Anoniem: 51819 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 23:27:
Sony Ericsson K750/W800/D750 Audio Adapter (Voor je normale koptelefoon aan te sluiten op K750):
http://www.doml.com/produ...50&model=SE_W800&pid=2035
Afbeeldingslocatie: http://www.doml.net/images/adpt-k7501.JPG
Zoals anderen voor mij hier ook interesse voor hebben, zo ook ik. Sommige van ons hebben het geluk over een CreditCard te beschikken en hebben het ding waarschijnlijk al besteld / binnen.

Goed, mijn vraag is als er iemand deze accessoire al in een gewone winkel / webwinkel in Nederland heeft gezien / gekocht, dit graag zou willen melden. Wat ik standaard in veel winkels hoor is: "helaas, het duurt maanden voordat SE uberhaupt accessoires naar ons verstuurd".

Nee daar heb ik wat aan :|. Zaken zoals een bureauoplader vind ik gewoon handig. Zo ook met dit dingetje, zodat ik mijn vertrouwde Sharp dopjes erop kan zetten :Y).

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Probeer eBay eens, zoek op k750i en je vindt massa's toebehoren. Bovenstaand verloopkabeltje weet ik zo 123 niet maar die deskcharger vind je bijvoorbeeld op:

http://stores.ebay.nl/TelecomTelecom

9 euro, geen creditcard nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132776

InsjaHH schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:12:
[...]

Zoals anderen voor mij hier ook interesse voor hebben, zo ook ik. Sommige van ons hebben het geluk over een CreditCard te beschikken en hebben het ding waarschijnlijk al besteld / binnen.

Goed, mijn vraag is als er iemand deze accessoire al in een gewone winkel / webwinkel in Nederland heeft gezien / gekocht, dit graag zou willen melden. Wat ik standaard in veel winkels hoor is: "helaas, het duurt maanden voordat SE uberhaupt accessoires naar ons verstuurd".

Nee daar heb ik wat aan :|. Zaken zoals een bureauoplader vind ik gewoon handig. Zo ook met dit dingetje, zodat ik mijn vertrouwde Sharp dopjes erop kan zetten :Y).
Ik heb ergens gelezen dat het ding ROMMEL kwaliteit is. Het zat niet goed vast, wiebelde en maakte af & toe zelfs geen connectie... Beter kijken naar de officiele accesoires van S-E, mss die van de W800i. Kijk eens bij expansys, ik dacht dat ze daar wel die acc. hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-03 19:00
SnoeiKoei schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:24:
Probeer eBay eens, zoek op k750i en je vindt massa's toebehoren. Bovenstaand verloopkabeltje weet ik zo 123 niet maar die deskcharger vind je bijvoorbeeld op:

http://stores.ebay.nl/TelecomTelecom

9 euro, geen creditcard nodig.
Zeer waarschijnlijk zal dat wel een 3rd party ding(en) zijn, liever niet i.v.m. garantie.

Mjah zo boeiend is het natuurlijk ook niet, heb zat 3rd party dingen, maar ik heb het niet zo met Ebay. Die adapter heb ik (nog) niet kunnen vinden.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

9 euro kun je je ondanks gebrek aan garantie amper een buil aan vallen lijkt me, en je bespaart ruim 75% van het aankoopbedrag. Die deskcharger van SE zal best beter zijn maar is wel achterlijk duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervelders
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-04-2021
SnoeiKoei schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:48:
9 euro kun je je ondanks gebrek aan garantie amper een buil aan vallen lijkt me, en je bespaart ruim 75% van het aankoopbedrag. Die deskcharger van SE zal best beter zijn maar is wel achterlijk duur.
Ik heb ook zo'n 3rd party deskcharger aangeschaft. Via Ebay heb ik voor € 0,61 de charger en een originele batterij gekocht. Inclusief verzendkosten (uit HongKong) kwam ik uit op zo'n € 9,22. Ik heb de charger alleen nog niet kunnen testen, omdat ik nu al 3 weken op mijn telefoon zit te wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-05 13:34
Yea alles is verzonden via TNT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 10:12
mad_dog schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:10:
[...]

Dit werkt idd veel beter, stom van me 8)7
Ik kom nu tot het punt dat ik me telefoon moet loskoppelen, uitschakelen, 20secondes moet wachten, en vervolgens:
"c indrukken en aansluiten"
Dit zie ik als: C ingedrukt houden, usb kabel inpluggen terwijl je c ingedrukt houd, en dan ofwel c ingedrukt houden, ofwel c loslaten. Maar wat ik ook doe dan, hij pakt hem niet (update begint niet) :(

Ik heb gelezen dat dat lag aan de usb driver oid...maar deze heb ik gewoon van de startpost geplukt en geinstalleerd,,,dus dat zou goed moeten zijn
Dit probleem hebben er meer gehad, ik ook.
Dan heb je die updated usb driver (dat zijn kleine files) niet goed geinstalleerd.
Gebruik eens een andere USB poort. Windows komt dan met dat scherm dat er een nieuw usb apparaat gevonden is. Dan kies je de dir waar die USB drivers staan, dan worden ze geinstalleerd.
En dan probeer je het nog eens. Dat werkte bij mij wel namelijk.

Dit wordt ergens in een van de topics uitgelegd maar ik heb dit sneller getypt dan terug gevonden :)

[ Voor 6% gewijzigd door rvrbtcpt op 10-08-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 19:28

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

apNia schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 00:26:
Speedy-Andre of anderen die i'net voor elkaar gekregen hebben >> ik heb JBrowser nu aan de gang (runnen vanaf GSM werkt niet als ik een URL intik, wel als ik run vanaf die SE SDK app) en als ik een URL aangeef gaat hij zoeken (logo diagornale streepjes rechtsboven gaat ratelen). Echter, hij BLIJFT zoeken...Ik zie ook in de connectie geen packets in of out gaan. Dus ik heb het vermoeden dat het al bij de GSM instellingen stagneert. Verder heb ik alles PRECIES zo gedaan zoals Speedy-Andre hier had aangegeven.. iemand enig idee?
Speedy-Andre doe's reply'en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Laatst online: 04-06 18:34

Nyana

Who?!

Jeej >:) Net weer mailtje van 2call gehad. Zeiden ze gister dat het nog 2 weken zou duren, staat er nu dat ie verstuurd is :)

Morgen dus aan de slag ermee :Y)

2Call.nl _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149915

Mooi zo Skype :D
Kweenie of ze hem onder rembours verzenden, maar mijne wel en ik heb mooi vanmorgen de bel niet gehoord :(
Maar ze komen morgen weer langs dus kzal paraat staan :P:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Frijns.Net schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:56:
[...]

Dit probleem hebben er meer gehad, ik ook.
Dan heb je die updated usb driver (dat zijn kleine files) niet goed geinstalleerd.
Gebruik eens een andere USB poort. Windows komt dan met dat scherm dat er een nieuw usb apparaat gevonden is. Dan kies je de dir waar die USB drivers staan, dan worden ze geinstalleerd.
En dan probeer je het nog eens. Dat werkte bij mij wel namelijk.

Dit wordt ergens in een van de topics uitgelegd maar ik heb dit sneller getypt dan terug gevonden :)
Thx voor de tip :)
Helaas heeft het geen nut gehad:( Ik heb ook geprobeerd de usb stuurprogrammas onder apparaatbeheer-poorten te wijzigen, maar dit resulteert in een crash :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Anoniem: 149915 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:51:
Mooi zo Skype :D
Kweenie of ze hem onder rembours verzenden, maar mijne wel en ik heb mooi vanmorgen de bel niet gehoord :(
Maar ze komen morgen weer langs dus kzal paraat staan :P:D
Nou ik heb vooruit betaald maar in dezelfde mail dat ie verstuurd is staat dat ie onder rembours verstuurd is 8)7 ik mag hopen dat dit een foutje is in de mail, heb gelijk terug gemailt maar ff reactie afwachten. zal wel erg slordig zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:01
Weet iemand toevallig waar je een net hoesje voor deze foon kan krijgen (liefst 1 waarbij de camera bruikbaar blijft), ik vind het scherm erg snel krassen en wil toch iets doen om dit te beschermen. Zijn die Martin Fields screenprotectors anders goed ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe krijg ik filmpjes op mijn telefoon met de kabel? Het lukt me wel via blue tooth maar niet via de kabel. Ik kan ze wel kopieren naar de telefoon (met de kabel), maar niet zien en afspelen in de mediaplayer. De files staan dan wel in de goede directory, alleen zijn ze er dan handmatig neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

LordLynx schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:39:
Weet iemand toevallig waar je een net hoesje voor deze foon kan krijgen (liefst 1 waarbij de camera bruikbaar blijft), ik vind het scherm erg snel krassen en wil toch iets doen om dit te beschermen. Zijn die Martin Fields screenprotectors anders goed ervoor?
Scherm snel krassen?
Daar heb ik nou echt geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116112

Anoniem: 8514 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:55:
Hoe krijg ik filmpjes op mijn telefoon met de kabel? Het lukt me wel via blue tooth maar niet via de kabel. Ik kan ze wel kopieren naar de telefoon (met de kabel), maar niet zien en afspelen in de mediaplayer. De files staan dan wel in de goede directory, alleen zijn ze er dan handmatig neergezet.
Trek de kabel er eens voor de grap uit, omdat de memorystick onbruikbaar is als de usb-kabel er in zit! En probeer het dan nog eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19321

iemand al last van stof onder de display?

Ik vandaag mn eerste stofje gevonden :+ :'(

Iemand enig idee of de display gemakkelijk schoon te maken is zonder het ding te slopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114234

Shiver23 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:59:
[...]

Scherm snel krassen?
Daar heb ik nou echt geen last van.
ik wel man.... heb laatst mijn sleutels in de zelfde broekzak gedaan.... beeld zit helemaal vol... binnenkort ff een nieuwe cover bestellen... is toch maar 15 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als updaten niet wil, kun je het verder wel schudden denken wij.
Tenzij SE hun update service aanpast op alle klachten. Mja, er reageert helemaal niemand op.

Zo langzamerhand hebben we echt ALLES al geprobeerd.

Format C: en alles er opnieuw op. Geen resultaat.
Andere USB-poorten. Voor of achterop. Geen resultaat.
Andre computers, ik heb er 4. Geen resultaat.
Andere computer bij mijn zoon thuis. Geen resultaat.
XP home, professional of 2000. Geen resultaat.
Kabetje van andere K750i, ook niks.
4 computers op een Router... Hmmm zou dat 't dan zijn...
Nee dus. Computer direkt op kabelmodem aangesloten. Helaas.. ook niks.
Toen de memorycard maar eens verwijdert, je moet toch wat... Ook geen verschil.
Alle andere meelopende proggies gestopt met Taskmanager totdat ie echt alleen maar 't nodige had om te kunnen blijven functioneren. Geen resultaat.
De computers zijn VET genoeg, de foon is een ECHTE K750i, 't kabelmodem is megasnel, alle benodigde GOEDE software/drivers zijn geinstalleerd en TOCH blijft 't updateprogramma hangen op 't punt waar 't bij iedereen blijft hangen. Daar waar je de foon uitzet, 30 seconden wacht en weer aansluit met de C ingedrukt. Daar houdt alles op en je kunt 1 uur of zelfs 3 dagen wachten, er gebeurt mooi helemaal niks meer.
Het enige wat nog rest is CTRL, ALT en DEL indrukken en 't update programma met de taskmanager stoppen. Je wordt er echt niet goed van.
En zeik niet dat we goed moeten lezen en dat allemaal hartstikke simpel is, want dat is het dus absoluut niet. Behalve dan voor diegenen waarbij alles van een leien dakje gaat. Tuurlijk, als alles goed gaat heb je niks te klagen.
Toch hebben we zolang deze topic duurt nog een 1 post gezien die met de daadwerkelijke oplossing komt.
Van SE zelf hoef je ook niets te verwachten, die zeggen gewoon altijd dat 't aan jou ligt. Da's makkelijk en schiet je dus ook geen SE-bal mee op.

Dus heren techneuten die alles denken te weten, WIE komt er met de gouden post?
Die zetten we meteen op een voetstuk en maken 'm erelid van deze grote SE 750 familie.

Een schrale troost, het lukt bij zovelen niet, we zijn "gelukkig" niet de enigen.

EN.... :) het is een MEGACOOL mobieltje, ik zou 'm niet willen ruilen. Nou ja.... misschien voor een met een update :9

Dus dan maar zonder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147707

@streaker.

Bij mij lukte het pas toen ik die usb updates eerst gedaan had.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 147707 op 10-08-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:47

Sick Nick

Drop the top!

Anoniem: 114234 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:12:
[...]

ik wel man.... heb laatst mijn sleutels in de zelfde broekzak gedaan.... beeld zit helemaal vol... binnenkort ff een nieuwe cover bestellen... is toch maar 15 euro
Ja, vind je het gek met je sleutels er tegenaan :? Dan maakt het niet uit welke telefoon je hebt, krassen krijg je dan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

apNia schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:01:
[...]

Speedy-Andre doe's reply'en ;)
Ik moet af en toe ook nog werken :+
Met mijn foon kreeg ik het blijven zoeken voor elkaar door bij internetmodus Wap i.p.v. internet te kiezen (in het nieuwe BT profiel).
Bij Wap is nl. nog geen proxy ingevuld en dan weet ie niet waar de data vandaan moet komen.
Als je internet invult en verder niets, dan gaat het wel goed.
Java instellingen maakt van hetzelfde internetprofiel gebruik.

Wat ook fout kan gaan is dat bij DNS een niet werkend IP is ingevuld.
Hij gaat dan wel zoeken, maar omdat de DNS server niet werkt, krijg je geen resultaat terug en kun je blijven wachten ;)
Bij Verificatie (in het BT data account) moet alleen Geen aangevinkt zijn, de rest is niet geselecteerd.
Als je Versatel 20Mbit hebt, dan is de DNS 192.168.1.1 (DNS van Versatel wordt in het modem doorgegeven).
Als je iets m.b.t. de verbinding hebt aangepast, dan kun je beter connection proxy laten disconnecten en weer connecten, anders werken de nieuwe instellingen niet ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Speedy-Andre op 10-08-2005 18:56 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116112

Anoniem: 151715 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:15:
...................................................................
.................................................................

Die zetten we meteen op een voetstuk en maken 'm erelid van deze grote SE 750 familie.

Een schrale troost, het lukt bij zovelen niet, we zijn "gelukkig" niet de enigen.

EN.... :) het is een MEGACOOL mobieltje, ik zou 'm niet willen ruilen. Nou ja.... misschien voor een met een update :9

Dus dan maar zonder....
Zoek een SE service point, kar er naar toe en laat hun het lekker oplossen.. Ik begrijp natuurlijk wel dat je neit voor elke update op en neer gaat rijden maar misschien voor enkel de grote?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147707 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:32:
@streaker.

Bij mij lukte het pas toen ik die usb updates eerst gedaan had.
Nah.... Format C: Alleen windows XP erop en de benodigde drivers voor Java, USB, SE updateservice enz enz.

't maakt allemaal geen F**K uit.

Ik is verdrietug... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114234

bij mij was het zo gepiept man.... had het volgens de guide gedaan die hier ergens in het forum staat... en het werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
toch vreemd al die problemen met het updaten....Als ik de reactie van Streaker lees wordt ik moedeloos :(
Nog een vraagje, wat zou er moeten gebeuren met de telefoon op het moment dat je de c indrukt en de kabel inplugt? Mijne start namelijk normaal op en vraagt om de pin code? Zou iemand dat eens kunnen vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je doen, via je foon of als 't windowtje in beeld komt met je toetsenbord.
Maar da's dan ook alles, verder gaat ie niet.
Sorry vergeten te melden in mijn verslagje van talloze pogingen 't goed te laten verlopen.

Hmmm, nou heb ik dat nog niet geprobeerd...
Sh*t, als ik nou eens die code deactiveer, zodat je die niet meer hoeft in te toetsen...

Jemig, daar gaaaaaaan we weer....

Maar nu ff niet.

Watching TV

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 151715 op 10-08-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas, weer een mislukte poging.

SE K750irritant !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-05 17:57
LordLynx schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:39:
Ik gebruik gewoon zo'n telefoonzakje. De telefoon krast dan ook niet en je hebt er geen last van dat je de camera niet kan gebruiken. Ziet er ook stukken beter uit dan een lelijke hoes erom heen. Bovendien heb ik ook nog een screenprotector voor mijn telefoon gekocht (nog geen euro in Indonesie en ze hebben hem ook nog netjes opgeplakt voor me :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volledig mee eens.
Daar deze telefoon aan echt alle 6 kanten te gebruiken is is een stoffen of leren telefoonhoesje aan je broeksriem de meest ideale oplossing. Geen kans op krassen en altijd optimaal bruikbaar.
Daarbij plakt een regulier hoesje met het plastic venster vast aan je telefoon. Geeft van die irri vlekken, net of ie vol met water staat.
Ik snap trouwens niet dat ze dat (plexi)glaasje niet even net als bij alle Nokia's ontspiegeld hebben. Dat zou een hoop gepoets schelen.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 151715 op 10-08-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Toch niet met je foon he :+
En zo ja, hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, niet met mijn foon.
Gewoon normaal, op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 151715 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:31:
Nee, niet met mijn foon.
Gewoon normaal, op de PC.
is dat tegenwoordig normaal ?
wij doen dat nog op een "ouderwetse" tv 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:50
Ik heb zojuist een tweetal MP3's op mijn K750i gezet om eens te testen hoe de afspeelkwaliteit is. Ik heb hiervoor de MP3-bestanden geplaatst in de map 'music', wanneer ik het toestel aan de PC sluit.

Echter, als ik een van deze songs afspeel hoor ik tijdens het afspelen af en toe een 'gepiep', alsof het bestand beschadigd is. Maar op de PC hoor ik dit niet. Weet iemand waardoor dit komt? Is dit een bekend probleem? Ik heb dus simpelweg de MP3-bestanden gekopieerd naar de telefoon, zonder iets aan te passen.

Op mijn toestel staat de laatste firmware.

[ Voor 9% gewijzigd door Jewie op 10-08-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Ik krijg geen gepiep zal wel aan je MP3 bestanden liggen (bepaalde codec).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je telefoon is een geavanceerd apparaat en bezit een censuurchip in verband met de verplichte heropvoeding van de jeugd van tegenwoordig.
Dus als je nou van die muziekjes draait met van die taal die eigenlijk niet kan dan hoor je een piep.
Probeer maar eens wat songs van Frans Bouwer of zo, die doen 't vast beter. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Anoniem: 151715 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:17:
Je telefoon is een geavanceerd apparaat en bezit een censuurchip in verband met de verplichte heropvoeding van de jeugd van tegenwoordig.
Dus als je nou van die muziekjes draait met van die taal die eigenlijk niet kan dan hoor je een piep.
Maar goed dat ik dan nog op een verouderd PC-systeem werk, want in de huidige generatie zal dit ook wel zijn ingebouwd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 151715 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:17:

De mijne begint dan over 'self-destruct', is dat normaal? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Selfdestruct?¿?

Da's maf, tiz toch geen Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135610

Anoniem: 116112 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:03:
[...]

Trek de kabel er eens voor de grap uit, omdat de memorystick onbruikbaar is als de usb-kabel er in zit! En probeer het dan nog eens..
Ik had dit ook voor en de kabel eruit trekken verhielp het probleem niet, ik moest "hardware veilig verwijderen" uitvoeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 135610 op 10-08-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116112 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:03:
[...]

Dat was em dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er ook andere mediaspelers voor deze telefoon? Ik zoek iets dat meer functies heeft, en dan vooral op het gebied van playlist ordening en dergelijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121921

Hoera hoera!!! :o :o Ik kreeg een mail van de webmaster van lasyk.net...:
myK750 and myW800 is officially being launched on Monday August 15, 2005!

We have started accepting themes, wallpapers, screensavers at
http://upload.lasyk.net for the new phones.You will soon be able to access the
sites at http://www.myK750.lasyk.net/ and http://www.myW800.lasyk.net/

Expect much-much more to come..."
Nog 5 nachtjes :Z en dan gaat 't feest beginnen!! _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 121921 op 10-08-2005 23:44 ]

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

Anoniem: 8514 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:24:
Zijn er ook andere mediaspelers voor deze telefoon? Ik zoek iets dat meer functies heeft, en dan vooral op het gebied van playlist ordening en dergelijken....
Kijk eerst even een stukkie terug! Ik vond daar een link naar een site van SE W800 met een progje dat muziek koppelt aan albums. werkt ook op de K750. net geinstaleerd en hij zoekt via internet automatisch de albums erbij.
Eerst zoeken lijkt mij! 8)

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

• pina
bullish schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 00:00:
[...]

Kijk eerst even een stukkie terug! Ik vond daar een link naar een site van SE W800 met een progje dat muziek koppelt aan albums. werkt ook op de K750. net geinstaleerd en hij zoekt via internet automatisch de albums erbij.
kan je dan de link nog eens geven want ik vind hem niet...heb op 'media' gezocht

• BeZaX
BeZaX schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:03:
Disc2Phone programma voor je W800i is vandaag uit gekomen het schijnt ook te werken voor je K750i. :D

http://www.sonyericsson.c...=10245&fid=16351&esi=true

EDIT: Jup het werkt. :9
Kijk eens aan... ;)

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
bullish schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 00:00:
[...]

volgens mij is hij meer op zoek naar een programma wat te gebruiken is op de telefoon.
een java app dus.
en zover ik kan zien (kan het niet instaleren omdat ik op een mac werk) bedoel jij de software om via je pc mp3's naar je telefoon te zetten.

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 10:12
Tenzij SE hun update service aanpast op alle klachten. Mja, er reageert helemaal niemand op.

<knip>

Dus dan maar zonder....
Of je gaat bij iemand langs bij wie het wel werkt. Scheelt een hoog geinstalleer op je pc.
Ik weet alleen niet of de SE update service 2x werkt op dezelfde pc.
Lijkt me van wel, maar goed, er gebeuren gekkere dingen op deze planeet :)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 8514 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:24:
De W800 zal dit wel hebben.

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:36
Je kan overwegen om je telefoon te laten upgraden naar een w800. Kost 25 euro bij gsmdelft.nl

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Voor de mensen die hun K750 ook willen ombouwen naar de W800.
Hier heeft hij inmiddels de frontjes weer binnen.
Deze keer wel met alle oranje knopjes.....(ik ben weer eens te vroeg geweest :))
Hier verkrijgbaar

edit: Ik heb even contact met hem gehad. Morgen komt ook de W800 PCB met oranje verlichting. En hij zal de knopjes los op de site zetten zodat ik deze kan bestellen. :)
Het memorystick klepje is helaas nog steeds niet verkrijgbaar.

[ Voor 29% gewijzigd door Shiver23 op 11-08-2005 11:33 ]

Anoniem: 145909

Topicstarter
Ik zie alleen géén oranje Memory Stick beschermklepje :'(

Anoniem: 149915

Heb em net binnen gekregen, wat een prachtig ding zeg :D :) :)

• JaP.NeT
  • Laatst online: 04-06 17:06
Misschien dat deze browser in de toekomst beter geschikt is: http://www.tweakers.net/nieuws/38457

[ Voor 8% gewijzigd door JaP.NeT op 11-08-2005 11:56 ]

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:10

Gaitman

The Real One

JaP.NeT schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:54:
Misschien dat deze browser in de toekomst beter geschikt is: http://www.tweakers.net/nieuws/38457
Ik weet wel vrijwel zeker dat deze op de k750i gaat werken ;)

Quote:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1123750234.png

[ Voor 3% gewijzigd door Gaitman op 11-08-2005 12:48 ]

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-06 12:41
Op de site waar je die w800 ombouw setjes kan kopen hebben ze ook de orriginele LCD covers :o

Afbeeldingslocatie: http://cnn.cn/shop/images/k750lcdlens-100x100.jpg
http://cnn.cn/shop/sonyericsson-k750i-lens-p-405.html

Misschien dat dat een alternatief is voor screenprotectors (die ongeveer het zelfde kosten). Als je scherm geragd is zet je er gewoon een nieuw glaasje in.

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

zijn er al mensen die hun k750i hebben geflashed tot een w800i?
En hoe bevalt dat?

Anoniem: 143766

Vond op vakantie nog weer een klein bugje in de J versie; op het moment dat je de camerakap iets open schuift, weer sluit en direct weer open schuift, dan gaat het licht van de display niet meer aan totdat je hem even uit en aanzet...

Heb daarnaast flink profijt gehad van de ledjes dienend als zaklamp. Waar ik zat viel nogal vaak de stroom uit, dus, hoppakeej, ff de lichtfunctie erbij :)

Btw, ben er eventjes tussenuit geweest, is er alweer een nieuwere versie dan de L en zo ja, heeft die veel voordelen?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 143766 op 11-08-2005 14:32 ]

Anoniem: 151882

Hallo kijk al een poosje mee op dit forum en heb al veel handige tips en progjes gevonden >:)
thnx daarvoor _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

al heb ik me telefoon nog steeds niet binnen !!!!!!!!!!!!
vorige week DINSDAG besteld ... en krijg ik gister een mailtje met de info dat ik m binnenu en anderhalve week krijg }:O stel megolen :r

maja wat wil je voor de prijs van 11.95p/m O-) en dan gratis phone 2jaar natuurlijk :+

en zag hier sommige mensen posten dat ze het foto geluid uit wouden hebben nou heb ik op een andere site gelezen dat als je belt en dan een foto maakt dat het *klik* geluid dan niet gemaakt wordt O-) zelf heb ik dat nog niet kunne testen dus als iemand dat zou willen proberen ben zeer benieuwd want het is natuurlijk wel handig ... ook al is het niet de bedoeling :9~
(btw gwoon gratis nummer bellen ondertusse maar dat hadde jullie zelf ook wel door) :Z

voor de rest keep up the good work :D en zal jullie niet verder lastigvalle met n00b commentaar ik lees wel alleen :D

en vroeg me af of het slim is m over te laten flashen naar de gewone k750i aangezien ik de vodafoon versie heb alleen voor zoverik uit de info in deze topics kan opmaken is het enige verschil dat je geen mp3 ringtones kan gebruiken maar aangezien dit makkelijk te verhelpoen is door het progje om r een drm sleutel op te zetten is dit niet nodig ?? of zijn r nog meer verschillen .. en idd heb de zoekfunctie gebruikt 8)7

en wat ik hierboven las over piepjes door je mp3 door woorden die r niet in mogen voorkomen is bullshit mag ik hopen ! ? !!!!

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 151882 op 11-08-2005 16:09 ]

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:21

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Hi folks :bye

'k Was even op www.vodafone.nl aan het rondkijken voor een ander mobieltje nu mijn huidige kuren kreeg. Mijn oog viel al snel op de Ericson 750! Snel ff op Tweakers gekeken of er wat over bekend wa s.. en trof toen dit topic aan! Damn, wat een functies! _o_

Dus ik zo Vodafone opbellen want ik wilde graag mijn huidige prepaid nummer behouden, nou dat was geen punt. Kon dat idd beter via haar regelen dan bestellen via de website, dus prima! :)

Zeg die muts, bij een abbo van 27,50 ontvangt u 75 euro webvoordeel. Goh zeg ik, ik lees hier op de site 100 euro webvoordeel als ik daar en daar op klik. Owja, zegt ze, geen probleem doen we dat er bij!

:?

de muts :+

/me nu in afwachting is van contractmailtje :9

Binnen, getekend en de deur uit! wOEi 8-)

[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-08-2005 19:34 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:05
Ik heb inmiddels al een maandje deze foon. Nadat ie de eerste week dagelijks crashte in standby; de firmware geupdate. Nu dus de L versie. Maar toch crasht ie af en toe nog. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• BeZaX
Die van mij crasht enkel en alleen in de foto gallerij maar dat kom omdat ik meer dan 800 foto's er al op heb staan en dan naar boven klik waardoor hij eigelijk de onderste foto moet laden en dan.... boem... reset. :P

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Bij mij reset ie zichzelf ook nog weleens, dan krijg ik opeens een wit scherm en na een paar seconden start ie vanzelf weer op.
Maar voor de rest is het een prima toestel ;)

PSN id: NL_SToRM

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:55
Skype schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:35:
Jeej >:) Net weer mailtje van 2call gehad. Zeiden ze gister dat het nog 2 weken zou duren, staat er nu dat ie verstuurd is :)

Morgen dus aan de slag ermee :Y)

2Call.nl _/-\o_
Ik heb hem daar nu ook besteld :)

Ze zeiden dat hij simlock vrij was met een vodafone abo, ben benieuwd.

Ook nog hard getwijfeld over een w800, maarja ik vind de kleur er gewoon niet uitzien, dusja :)

BlaBlaBla

• pina
SToRM666 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:49:
Bij mij reset ie zichzelf ook nog weleens, dan krijg ik opeens een wit scherm en na een paar seconden start ie vanzelf weer op.
Maar voor de rest is het een prima toestel ;)
dat had ik ook de eerste dagen maar nu niet meer... Was wel iets raar, en hij zocht dan ook de hele tijd naar het netwerk...

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-06 22:02
DiLDoG schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:29:
Op de site waar je die w800 ombouw setjes kan kopen hebben ze ook de orriginele LCD covers :o

[afbeelding]
http://cnn.cn/shop/sonyericsson-k750i-lens-p-405.html

Misschien dat dat een alternatief is voor screenprotectors (die ongeveer het zelfde kosten). Als je scherm geragd is zet je er gewoon een nieuw glaasje in.
Enig idee hoe je deze erop zet :? Kan je die dan gewoon losklikken aan de binnenkant oid :?

Anoniem: 150033

Mailtje binnen dat hij is verstuurd. Dan heb ik hem denk ik morgen. :D

• Nyana

Nyana

Who?!

Maandag besteld volgende dag betaling binnen maar kreeg mailtje terug dat et nog 2 weken kon duren. En gister een mailtje dat ie verstuurd was :9~

Vanmiddag was ie er dan. eerste indruk erg mooi toestelletje. Ziet er niet zo dinky toy achtig uit als mn vorige (D500). mooi menu, al is het wel ff wennen. (heb b.v. nog niet de toetsen vergrendeling gevonden 8)7).

De headset heb ik net omgesoldeerd zodat er normale doppies op kunnen. de MDR-EX71.. en ben nu aan het luisteren naar mp3 erop. [Kwijlmode] Erg mooi geluid, veel bass zonder gekraak erg vol geluid en goed bereik :9~ [/Kwijlmode]

Data overzetten gaat ook heel makkelijk en probeerde net de afstandsbediening functie even. werkte ook meteen. (al heb je wel snel RSI ervan denk ik).

Al met al Super toestelletje. Hopelijk doe ik er langer mee als de D500 ;)

_/-\o_ O-) _/-\o_

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-06 23:36
Skype schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:41:
Maandag besteld volgende dag betaling binnen maar kreeg mailtje terug dat et nog 2 weken kon duren. En gister een mailtje dat ie verstuurd was :9~

Vanmiddag was ie er dan. eerste indruk erg mooi toestelletje. Ziet er niet zo dinky toy achtig uit als mn vorige (D500). mooi menu, al is het wel ff wennen. (heb b.v. nog niet de toetsen vergrendeling gevonden 8)7).

De headset heb ik net omgesoldeerd zodat er normale doppies op kunnen. de MDR-EX71.. en ben nu aan het luisteren naar mp3 erop. [Kwijlmode] Erg mooi geluid, veel bass zonder gekraak erg vol geluid en goed bereik :9~ [/Kwijlmode]

Data overzetten gaat ook heel makkelijk en probeerde net de afstandsbediening functie even. werkte ook meteen. (al heb je wel snel RSI ervan denk ik).

Al met al Super toestelletje. Hopelijk doe ik er langer mee als de D500 ;)

_/-\o_ O-) _/-\o_
offtopic:
Nog bedankt voor je Dinky Toy he!! Krijg ik nu je versleten oude dinky toy :| .. (ik heb dus zijn oude D500)....

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09-2024
Link naar pdf over pairen van bluetooth apparaten blijkt niet meer te werken??

Als ik het goed lees is dit dus alleen een lader, en heb je dus geen verbinding met je PC. Jammer staat wel chique bij je PC ipv dan dat je toestel er maar een beetje bij ligt.

Anoniem: 5284 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:57:
Als ik het goed lees is dit dus alleen een lader, en heb je dus geen verbinding met je PC. Jammer staat wel chique bij je PC ipv dan dat je toestel er maar een beetje bij ligt.
Met een beetje creativiteit is het misschien wel mogelijk om de datakabel in deze bureaulader te verwerken. Is het namelijk niet zo dat de connector in deze lader een losse connector is die van binnenuit te verwijderen is? Zo ja, dan zou je datakabel op de plek van de voormalige connector kunnen vastzetten...heb je een bureaulader en datakabel in één :)

edit:

Kan niet, had de foto niet goed bekeken. Bevat geen losse connector maar een vaste....

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 143766 op 11-08-2005 22:18 ]

• Jewie
Ik heb een raar 'iets' op mijn telefoon en wel het volgende.

Bovenaan het LCD-scherm, naast de ontvangstkwaliteits-icoon, staat bij mijn een rood pijl die een opwaartse knik naar boven maakt (als het een omgekeerde return is). Weet iemand wat dit betekent? In de de standby-mode wordt hij ook weergeven, namelijk boven de tijd. Ik heb in de handleiding niets kunnen vinden (over symbolenverklaring), of ik moet er overheen gekeken hebben.

Met een beetje creativiteit is het misschien wel mogelijk om de datakabel in deze bureaulader te verwerken. Is het namelijk niet zo dat de connector in deze lader een losse connector is die van binnenuit te verwijderen is? Zo ja, dan zou je datakabel op de plek van de voormalige connector kunnen vastzetten...heb je een bureaulader en datakabel in één :)

edit:

Kan niet, had de foto niet goed bekeken. Bevat geen losse connector maar een vaste....
Jammer, ik had vroeger bij mij SPV een cradle en dat was _/-\o_

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Zou iemand misschien wat full res unedited foto's kunnen posten gemaakt tijdens het uitgaan, want daarvoor wil ik em gaan gebruiken en ik vraag me echt af hoe de kwaliteit is in een club.

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
deuxani schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:25:
Zou iemand misschien wat full res unedited foto's kunnen posten gemaakt tijdens het uitgaan, want daarvoor wil ik em gaan gebruiken en ik vraag me echt af hoe de kwaliteit is in een club.
Dat hangt helemaal van de club af! :) hebben zij veel/goede belichting dan krijg je een prima foto. (mits de persoon/voorwerp in kwestie stil staat) Ik zelf gebruik geen nachtmodus (vanwege de langere sluitertijd) maar alleen dat lampje. eventueel op de pc een beetje bijschafen.

Jewie schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:19:
Ik heb een raar 'iets' op mijn telefoon en wel het volgende.

Bovenaan het LCD-scherm, naast de ontvangstkwaliteits-icoon, staat bij mijn een rood pijl die een opwaartse knik naar boven maakt (als het een omgekeerde return is). Weet iemand wat dit betekent? In de de standby-mode wordt hij ook weergeven, namelijk boven de tijd. Ik heb in de handleiding niets kunnen vinden (over symbolenverklaring), of ik moet er overheen gekeken hebben.
Druk eens op "gesprek" en tadaa...weg is dat pijltje. Het betekent dat je een oproep hebt gemist en dat icoontje gaat pas weg nadat je het nummer hebt bekeken onder de knop "gesprek".

@Deuxani: Stel je er niet teveel van voor. De foto's in het donker laten te wensen over en als het echt donker is, moet je veel fantasie hebben om mensen op een foto te kunnen herkennen (met de nachtmodus uit, zoals Willy aangeeft...)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 143766 op 11-08-2005 22:33 ]

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-06 12:41
n/m :+

[ Voor 99% gewijzigd door DiLDoG op 11-08-2005 22:55 ]

• Jewie
Anoniem: 143766 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:33:
[...]

Druk eens op "gesprek" en tadaa...weg is dat pijltje. Het betekent dat je een oproep hebt gemist en dat icoontje gaat pas weg nadat je het nummer hebt bekeken onder de knop "gesprek".
Inderdaad, dank je wel. Is er soms ergens een overzicht van de verschillende symbolen welke op het scherm kunnen verschijnen? Of staat dit in de handleiding en heb ik er finaal overheen gekeken?

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
willy1986 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:29:
Dat hangt helemaal van de club af! :) hebben zij veel/goede belichting dan krijg je een prima foto. (mits de persoon/voorwerp in kwestie stil staat) Ik zelf gebruik geen nachtmodus (vanwege de langere sluitertijd) maar alleen dat lampje. eventueel op de pc een beetje bijschafen.
Heb je misschien 1 of 2 voorbeelden. :) Ben best benieuwd. Thanks in advance!!

Anoniem: 151108

........

Dus dan maar zonder....
Ik had precies hetzelfde. Het wilde gewoon niet lukken. Bovendien crashte mijn SE750i ook nog eens een keer.
Ga gewoon naar een SE servicepoint en laat daar een update doen.

Jewie schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:44:
[...]

Inderdaad, dank je wel. Is er soms ergens een overzicht van de verschillende symbolen welke op het scherm kunnen verschijnen? Of staat dit in de handleiding en heb ik er finaal overheen gekeken?
Geloof dat ergens achterin de handleiding een lijst met icoontjes staat, maar dat weet ik niet zeker...(kan ook bij een van de telefoons van een paar jaar terug van me zijn geweest :9)
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....

Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.

Lees de topicstart voor je een vraag stelt, misschien is het antwoord daar al te vinden!