Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.618 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 19:28

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ginz je kan beter gelijk de info geven voordat m'n batterij opgefuckt is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:13

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

apNia schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 23:29:
Maar het MOET toch mogelijk zijn dat ik via de datakabel of BT kan browsen met dat ding?
Natuurlijk (mij lukte het ook), maar je bent niet erg duidelijk over wat er nu wel en niet goed gaat 7(8)7

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05 21:41

Ginz

Trek Superfly 5 powered

SimonMc schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 23:30:
[...]

Ik heb het nog niet gelezen,wegens geen tijd, maar als ik leugens heb verteld, zeg dat dan gewoon.
Hetgeen ik gezegd heb, is uit mijn eigen ervaring, maar kan zijn dat het niet 100 % juist is.

Edit : Juist een klein stukje gelezen, en naar wat ik eruit verstaan heb ( mijn engels is ook niet zo goed) is dat lithium -ion beter is dan lithium -ion polymer?
Ik dacht altijd al dat lithium -ion polymer de beste batterij was?
Of wat bedoel je nu Ginz?
De verschillen tussen Li-ion en Polymer zijn niet echt nader besproken, en minimaal. Meestal is het ook nog eens zo dat fabrikanten op hun accu Li-ion zetten terwijl het Polymer is. De verschillen zijn er dus bijna niet.

Over het opladen.

Het opladen van de accu kan wanneer je maar wil. Het is eigenlijk zelfs niet goed op de accu leeg te laten lopen. Zeker het eerste half jaar niet.... Het best is om een op te laden op het moment dat je er 33% van gebruikt heb.
Lithium-ion:
(Li-ion)Cell phones, laptops, video cameras
Do charge the battery often. The battery lasts longer with partial rather than full discharges.

Do not use if pack gets hot during charge. Check also charger.

Charge methods: Constant voltage to 4.20V/cell (typical). No trickle-charge when full. Li-ion may remain in the charger (no memory). Battery must remain cool. No fast-charge possible.

Rapid charge = 3h Avoid full cycle because of wear. 80% depth-of-discharge recommended. Re- charge more often. Avoid full discharge. Low voltage may cut off safety circuit No maintenance needed. Loses capacity due to aging whether used or not. Store at 40% charge in a cool place (40% state-of-charge reads 3.75-3.80V/cell at open terminal.
Do not store at full charge and at warm temperatures because of accelerated aging. Should be recycled. Low volume household Li-ion may be disposed
Zal ik nog wel vertalen.....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26244

telefoon vraagt om een code van de memory card om hem te formateren, is daar een standaard code voor ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Speedy-Andre schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 00:15:
[...]

Natuurlijk (mij lukte het ook), maar je bent niet erg duidelijk over wat er nu wel en niet goed gaat 7(8)7
nou ik zit nu in het stadium waar ik FMA en de CD die er bij zat heb geinstalleerd.. ik kan browsen over die memorycard (los station) en door de telefoon z'n geheugen.. verder dus nog niks.. heb aardig wat technische kennis, maar heb ook geen idee ff waar ik het moet zoeken...
moet ik via die wizard setup iets opzetten? als ik google op jbrowser bijvoorbeeld vind ik alleen iets met een jar, als ik die met de telefoon explorer er op keil kan ie 'm niet lezen...
zou je please kunnen uitleggen hoe je iets dergelijks opzet, lijkt me namelijk leuk om te kunnen browsen door 't huis heen :)

zou je echt superdankbaar zijn :)

edit: trouwens, kreeg maar 1 game bij die schijterige telefoon geleverd, tennis :(

[ Voor 12% gewijzigd door apNia op 08-08-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151533

Ik heb ook sinds een paar dagen deze telefoon en ben er heel tevreden over, nog geen problemen gehad.
Ik ben van plan om de Bluetooth car handsfree HCB-300 aan te schaffen, maar weet niet of dit goed werkt, is er hier ook een micro ingebouwd, en zo ja, is de kwaliteit hiervan goed?
Ook weet ik niet hoe dit word aangesloten.

Groeten,
Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-04 21:40
Ik ben ook in het bezit van een K750i en vroeg me af of dat het mogelijk is om via een bluetooth headset muziek te luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

@NexuZ: iig geen radio, want dan heb je geen FM-antenne. MP3 weet ik niet. Ik heb mijn foontje nog niet binnen helaas.

Weet iemand of de nieuwste firmware al geinstalleerd is als je nu een k750i binnenkrijgt?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151545

@ SnoeiKoeiBij de nieuw geleverde telefoons zijn er vaak geen problemen meer m.b.t. vastlopers, maar er staat niet altijd de nieuwste firmware op (dit zijn tenminste mijn eigen ervaringen).

Nu heb ik een andere vraag: als ik mijn telefoon normaal vasthoud zijn de kleuren veel fletser (te wit), dan wanneer ik hem wat meer naar achter kantel. Is dit normaal (doordat het een TFT-scherm is), of moet ik mijn telefoon om gaan ruilen :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ik kreeg de een na laatste firmware zaterdag...

Nexuz >> al zou dat kunnen dan heb je maar oordopje (toch?).. da's knaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116112

Anoniem: 151545 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:09:
@ SnoeiKoeiBij de nieuw geleverde telefoons zijn er vaak geen problemen meer m.b.t. vastlopers, maar er staat niet altijd de nieuwste firmware op (dit zijn tenminste mijn eigen ervaringen).

Nu heb ik een andere vraag: als ik mijn telefoon normaal vasthoud zijn de kleuren veel fletser (te wit), dan wanneer ik hem wat meer naar achter kantel. Is dit normaal (doordat het een TFT-scherm is), of moet ik mijn telefoon om gaan ruilen :P ?
Is bij mij ook het geval, dus neem aan dat het normaal is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-06 22:27

Nyana

Who?!

Zoals je zelf al zegt, tis een tft scherm he dus heb je een inkijkhoek.

[ Voor 28% gewijzigd door Nyana op 08-08-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Anoniem: 151545 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:09:

Nee dat is normaal, dan lopen de kleuren makkelijker naar beneden daarom lijkt het wat fletser. Geladen ionen zijn namelijk zwaarder daardoor zakken de kleuren het snelst naar beneden. Kantel hem maar eens verder dan word hij zwart....

8)7 8)7 |:( 8)7 |:( 8)7 :X }:O })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-04 21:40
@apNia, het klopt dat je dan maar een oordopje hebt maar het zou wel leuk zijn als het zou werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://mobile.brando.com.hk/image/EPAdaptor_ERIto3.jpg

Weet iemand waar je deze adapter kunt kopen, lijkt me wel gemakkelijk om zonder soldeerwerk mijn normale koptelefoon te gebruiken :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Gaitman

The Real One

Strider schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:22:
[afbeelding]

Weet iemand waar je deze adapter kunt kopen, lijkt me wel gemakkelijk om zonder soldeerwerk mijn normale koptelefoon te gebruiken :)
Anoniem: 51819 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 23:27:
Sony Ericsson K750/W800/D750 Audio Adapter (Voor je normale koptelefoon aan te sluiten op K750):
http://www.doml.com/produ...50&model=SE_W800&pid=2035
Afbeeldingslocatie: http://www.doml.net/images/adpt-k7501.JPG
GJAman schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 00:45:
In bovenstaande heb ik best interesse.
Echter ben ik niet in het bezit van een creditcard.
Misschien is er toevallig iemand met een creditcard die de Audio Adapter ook wil bestellen?
Wil diegene dan hier zijn adres plaatsen dan kan iedereen die er ook interesse in heeft naar hem mailen :)

offtopic:
Of een inkoopactie met allemaal SE K750i accessoires. Want ik zie net dat er weer inkoopacties kunnen worden gehouden op www.inkoopacties.net.
Zie http://www.inkoopacties.net/topic/b21plych/9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149229

hey mensen..
Kheb de T-Mobile versie besteld das de D750i alleen nu hoorde ik van iemand dat heel de achterkant anders is..
Iemand anders die hem heeft en mij dat kan vertellen ?
En voor de duidelijkheid nog even (voor mij dan :P)
Kheb 13 pagina's door gelezen en vind ik niks tot heel weinig over
Wat is er anders aan ?
de knop boven de joystick
het menu
achtergrond
Achterkant?
En nog iets misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzdevil
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:56
Weet iemand of het mogelijk is , om het geluid van een bestand ontvangen via BT zachter kan

Asus A8n32sli; AMD X2 4400+ ; 2GB; areca1220 5x300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:34
Jewie schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 23:14:
Zojuist even de status-pagina van Dynafix bekeken betreffende de reparatie van mijn K750i.

Ik zag dat men gisteren het toestel gerepareerd heeft met een geklokte tijd van 10 minuten; het lijkt er dus verdacht veel op dan men gewoon softwarematig mijn problemen heeft kunnen oplossen, in tegenstelling tot de mededeling van een SESP waar men zei dat het toestel vervangen zou moeten worden.

Een mooie meevaller omdat, zoals ik hier las, de levertijd van nieuwe toestellen vrij laat is. Nu maar hopen dat het toestel snel met de post retour komt, maar hij zou klaar staan voor verzending :).
Vandaag een e-mail van Dynafix ontvangen. Het toestel komt morgen of overmorgen retour. Men heeft naast de softwareupdate een nieuwe systeemconnector geinstalleerd. Wat is dit precies? Hetgeen waar je de oplader en dataverbinding met de PC op aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 149229 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:30:
Wat is er anders aan ?
Moet toch op de high-res foto's in de startpost te zien zijn allemaal lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 149229 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:30:
hey mensen..
Kheb de T-Mobile versie besteld das de D750i alleen nu hoorde ik van iemand dat heel de achterkant anders is..
Iemand anders die hem heeft en mij dat kan vertellen ?
En voor de duidelijkheid nog even (voor mij dan :P)
Wat is er anders aan ?
de knop boven de joystick
het menu
achtergrond
Achterkant?
En nog iets misschien ?
Daarom heeft google nu zo'n handige image zoeker ;)
http://images.google.com/...s?complete=1&q=d750&hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Iemand die please kan vertellen hoe je nou kan internetten via BlueTooth op je K750i zonder dat 't je een cent kost?
Moet toch mogelijk zijn? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:23:
Iemand die please kan vertellen hoe je nou kan internetten via BlueTooth op je K750i zonder dat 't je een cent kost?
Is ook al beandwoord (paar pagina's terug of zo) met duidelijke uitleg vind ik zelf
als ik het toestel deze week krijg ga ik het ook maar eens proberen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

apNia schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:23:
Als het mogelijk was... stond het vast in de handleiding :P zijn er ook mensen die wel eens de handleiding doorlezen ??? :+ :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik vond 't niet duidelijk... jbrowser kan ik alleen als jar krijgen (kreeg 'm niet open) en kon niet duidelijk vinden hoe je de verbinding tussen telefoon en PC tot stand brengt.. correct me if I'm wrong though.

edit: schele shit! stond gewoon hier http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23925528 :D

[ Voor 23% gewijzigd door apNia op 08-08-2005 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

staat er niet..
en op de volgende post er na
jah ik had er al gekeken maar vond het toch heel raar en vroeg het ff voor de zekerheid :)
en voor andere mensen... ;)

Edit: ff link toegevoegt..
http://www.inside-handy.de/img/handies/715_g.jpg dit is dus de t mobiel uitvoering
en hier onder misschien nog een link voor de startpost :)
heeeeel veel vragen en reviews op 1 pagina .. van verschillende gebruikers:
http://www.kieskeurig.nl/...7136AC1256FE20044138C.htm

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 149229 op 08-08-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:52:

Weet iemand of de nieuwste firmware al geinstalleerd is als je nu een k750i binnenkrijgt?
Ik heb ook sinds een paar dagen een 750i, maar als het goed werkt, zou men die update dan beter niet zo laten, ik heb al gehoord dat dat soms moeilijkheden geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

apNia schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:34:
Ik vond 't niet duidelijk... jbrowser kan ik alleen als jar krijgen (kreeg 'm niet open) en kon niet duidelijk vinden hoe je de verbinding tussen telefoon en PC tot stand brengt.. correct me if I'm wrong though.
Ik ging uit van een beetje basiskennis over SE foons en de K750i, maar zo te zien zijn .jar en .jad bestanden niet bij iedereen bekend 8)7
Met de Device explorer kun je bestanden op de K750i bekijken, maar ook starten en stoppen (rechter muisknop boven bestand clicken).
Bestanden verzenden via BT doe je met de XP verkenner, selecteer het .jar bestand, rechter muisknop en dan in submenu send to Bluetooth, zie plaatje (dit werkt met Widcomm BT drivers).
.
.
.
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/submenu.jpg
.
.
.
De foon ontvangt het bestand nu en je moet hiervoor toestemming geven.
Vervolgens slaat de foon hem op waar je wil en dan vraagt ie of het programma gestart moet worden.
Je vindt een programma op de foon terug met Bestandsbeheer in de Applicaties of games map, dus waar je hem zelf hebt neergezet.
Installeren hoeft niet als de foon zelf vraagt of je het programma wil starten na het kopiëren van een .jar bestand.

Verbinding maken met de foon heb ik vrij duidelijk uitgelegd, dit doe je met de Device explorer die in het SE J2ME SDK pakket zit.
Er was iemand die de hele operatie op een klein dingetje na voor elkaar kreeg, hopelijk is ie niet hoog begaafd :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Nu online
Als je trouwens een k750 neemt met een vodafone abo, dan heb je dus een gelockte phone maar heeft vodafone ook echte gare vodafone software erop gezet? Of ziet het er hetzelfde uit als de normale software alleen met een paar aanpassingen?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Strider schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:06:
Als je trouwens een k750 neemt met een vodafone abo, dan heb je dus een gelockte phone maar heeft vodafone ook echte gare vodafone software erop gezet? Of ziet het er hetzelfde uit als de normale software alleen met een paar aanpassingen?
Als het de K versie is dan heeft het als het goed is geen andere software maar misschien wel gelocked
En ik krijg dus de D versie waarbij het toestel helemaal anders is net als de icoontjes
Maar ik raad iedereen aan bij dat soort vragen te bellen naar hun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-05 13:34
Ook vandaag geen bericht van belnu.nl over de verzending of de overige leverdtijd... er word gewoon niet gereageerd op e-mails...
Weet iemand of ik nu nog af kan van het contrakt? Want ik word gewoon genegeerd door die winkel!
Ik ben echt pissed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149229 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:17:
[...]

Als het de K versie is dan heeft het als het goed is geen andere software maar misschien wel gelocked
En ik krijg dus de D versie waarbij het toestel helemaal anders is net als de icoontjes
Maar ik raad iedereen aan bij dat soort vragen te bellen naar hun :)
Edit: T schijnt trouwens dat je in de vodaphone geen MP3 als ringtone kan nemen !!
[gevonden] ik kwam
er namelijk achter dat ik met mijn vodafone toestel geen mp3'tjes als ringtone
kan gebruiken, terwijl een vriend van me dat met z'n t-mobile k750 dat wel kon.
Verder heeft de bovenste knop in het midden bij vodafone een andere functie.
[/gevonden]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5284

Anoniem: 149229 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:34:
[...]

Edit: T schijnt trouwens dat je in de vodaphone geen MP3 als ringtone kan nemen !!
[gevonden] ik kwam
er namelijk achter dat ik met mijn vodafone toestel geen mp3'tjes als ringtone
kan gebruiken, terwijl een vriend van me dat met z'n t-mobile k750 dat wel kon.
Verder heeft de bovenste knop in het midden bij vodafone een andere functie.
[/gevonden]
Dat had je ook al in de startpost kunnen vinden overigens staat daar ook de oplossing voor dit probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5284 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:39:
[...]

Dat had je ook al in de startpost kunnen vinden overigens staat daar ook de oplossing voor dit probleem...
jah ik wel.. ;)
maar een persoon waarop ik qoute als begin niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114234

tja... je kan de software ook opnieuw laten flashen... zodat de vodafone software weg gaat... verder is vodafone ruk... vragen te veel voor de gsm's... de k750 was daar 90 euro en bij telfort gratis met hetzelfde belminuten en was nog goedkoper ook nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 12:18
"sms box is 95% vol"
Wat doen we hieraan? Ik heb nog veel geheugen vrij op mij telefoon, kan ik dit op 1 of andere manier beschikbaar maken voor de sms inbox, of moet ik echt smsjes gaan verwijderen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Nu online
Anoniem: 114234 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:29:
tja... je kan de software ook opnieuw laten flashen... zodat de vodafone software weg gaat... verder is vodafone ruk... vragen te veel voor de gsm's... de k750 was daar 90 euro en bij telfort gratis met hetzelfde belminuten en was nog goedkoper ook nog!
Ik weet neit waar jij die prijzen checkt, maar vodafone is toch echt goedkoper als telfort!

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlex
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-04 15:27
ik heb de d750i van t-mobile.

ziet er anders uit dan de k750i. kleur is zilver met hetzelfde uiterlijk als de w800i.
dus geen groot klepje achterop maar een klein schuifje.

(zoals de google link hierboven ergens al liet zien)

ik heb geen problemen gehad met updaten (maakte iemand hiervoor melding van) gewoon doen wat de sony ericsson site zegt en dan gaat het prima.

heb nu dus zeg maar de k750i in het zilver met de w800i achterkant (nergens gelukkig oranje te zien).
het beste van de 2 foontjes dus zeg maar.

straks nog even de software updaten naar die van de w800 en ik ben klaar.

Lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:26
Zijn hier ook mac gebruikers die de telefoon hebben?

Ik zou graag willen weten wat allemaal ondersteunt wordt door osx.

Op de telefoon browsen met finder? Syncen met bt? Smsen/bellen vanuit addressbook.app?

Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Speedy-Andre ik kom een heel end met je hulp, maar als ik de jar en jad wil uploaden blijf hij hangen op zo'n 70% ofzo.. en dan kan ik er niks meer mee... telefoon moet ik vervolgens aan en uit zetten om weer met Device Explorer een verbinding tot stand te kunnen krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

apNia schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 01:26:
Speedy-Andre ik kom een heel end met je hulp, maar als ik de jar en jad wil uploaden blijf hij hangen op zo'n 70% ofzo.. en dan kan ik er niks meer mee... telefoon moet ik vervolgens aan en uit zetten om weer met Device Explorer een verbinding tot stand te kunnen krijgen..
Da's vreemd :?
Je kan ook met FMA files via BT naar je foon sturen, gaat dat wel goed?
Ik kan desnoods een complete cd via BT naar de foon sturen zonder dat ie blijft hangen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
lowfi schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:50:
Zijn hier ook mac gebruikers die de telefoon hebben?

Ik zou graag willen weten wat allemaal ondersteunt wordt door osx.

Op de telefoon browsen met finder? Syncen met bt? Smsen/bellen vanuit addressbook.app?

Thnx :)
Ik gebruik hem op de mac.
Zodra je de telefoon met usb aan je mac koppelt wordt er een removable drive zichtbaar op je desktop, dat is de memorycard in de telefoon.
Met bluetooth kan je eenvoudig browsen door de inhoud van je telefoon en ook het vesturen van plaatjes, mp3's en games is een fluitje van een cent (lees: plaatje, mp3 of game slepen op het bluetooth file exchange icoontje, erg handig als je deze in je dock hebt staan) :)

Sinds de laatste update wordt de K750i geloof ik ook ondersteund door iSync maar voor het synchroniseren gebruik ik deze website http://www.mobical.net/, gratis! ;) (ook voor windows gebruiker).
En daar wordt in ieder geval elk veldje ondersteund... adres, email, telrnr, geboortedatum, calendar, todo, etc. etc.
Een voordeel hiervan vind ik dat ik er overal bij kan waar een internet aansluiting is (thuis en op het werk dus de zelfde agenda met de zelfde gegevens).
En je kan de gegevens exporteren naar een vCard file die op zijn beurt weer te importeren is in het addressbook.

Ik heb zojuist ook even in het addressbook gekeken en "Dial with K750i" is bij mij grijs, ik ga er dus vanuit dat dit niet mogelijk is maar het kan zijn dat ik iets daarvoor moet instellen.
De optie "Send SMS to ..." kan ik wel gebruiken.

Oh en erg handig om te weten voordat je je k750i met de kabel aan je mac hangt....
http://www-users.kawo2.rw...e/~razzfazz/k750igrabber/

[ Voor 8% gewijzigd door AP3X op 09-08-2005 08:59 . Reden: typo + toevoegen link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

Strider schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:06:
....hoe zit dat met de Telfort-variant? (twee jaar lang een abo voor 16 euro p/mnd). Is de K750 dan ook gesimlocked, of is ie vrij? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

apNia schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 01:26:
Als je het direct op je memorystick zet dan?
Je moet dan je jad en jar-file in de map "other" zetten

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dan kijk je niet goed. Er staan foto's van 4000x4000 pixels ofzo, en daar is precies te zien (als je ze vergelijkt met jouw telefoon) wat er anders is. En hoe dat achterkantje er dan uitziet enzo.
Anoniem: 151533 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:35:
[...]
Ik heb ook sinds een paar dagen een 750i, maar als het goed werkt, zou men die update dan beter niet zo laten, ik heb al gehoord dat dat soms moeilijkheden geeft.
Mee eens, maar ik wilde eigenlijk vooral weten of de nu geleverde telefoons nog de oude firmware (met vastlopers enzo) hebben. Dat is ondertussen beantwoord: de tweede firmware versie zit er nu op. Is dat bij jou ook zo?

[ Voor 44% gewijzigd door SnoeiKoei op 09-08-2005 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:26
Chaser2600 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:39:
[...]

Ik gebruik hem op de mac.
Zodra je de telefoon met usb aan je mac koppelt wordt er een removable drive zichtbaar op je desktop, dat is de memorycard in de telefoon.
Met bluetooth kan je eenvoudig browsen door de inhoud van je telefoon en ook het vesturen van plaatjes, mp3's en games is een fluitje van een cent (lees: plaatje, mp3 of game slepen op het bluetooth file exchange icoontje, erg handig als je deze in je dock hebt staan) :)

Sinds de laatste update wordt de K750i geloof ik ook ondersteund door iSync maar voor het synchroniseren gebruik ik deze website http://www.mobical.net/, gratis! ;) (ook voor windows gebruiker).
En daar wordt in ieder geval elk veldje ondersteund... adres, email, telrnr, geboortedatum, calendar, todo, etc. etc.
Een voordeel hiervan vind ik dat ik er overal bij kan waar een internet aansluiting is (thuis en op het werk dus de zelfde agenda met de zelfde gegevens).
En je kan de gegevens exporteren naar een vCard file die op zijn beurt weer te importeren is in het addressbook.

Ik heb zojuist ook even in het addressbook gekeken en "Dial with K750i" is bij mij grijs, ik ga er dus vanuit dat dit niet mogelijk is maar het kan zijn dat ik iets daarvoor moet instellen.
De optie "Send SMS to ..." kan ik wel gebruiken.

Oh en erg handig om te weten voordat je je k750i met de kabel aan je mac hangt....
http://www-users.kawo2.rw...e/~razzfazz/k750igrabber/
Ok mooi dan ga ik er vanuit dat het ook allemaal wel werkt op een w800 ;) Zelfde telefoon ander jasje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Shiver23 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:22:
[...]

Als je het direct op je memorystick zet dan?
Je moet dan je jad en jar-file in de map "other" zetten
dat werkte wel :)
moet je 'm installeren... anyways, nu geen verbinding.. maar zal ik vanavond thuis wel even wat meer tijd in steken... eventjes nog, moest ik bij Datacomm bij Data-Accounts een PS-Data of GSM-Data account aanmaken? Ik heb PS gekozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
heej, ik ben op zoek naar een nieuw mobieltje en aangezien ik zeer te spreken ben over de t630 [totdat hij zwemles kreeg] wil ik een nieuw mobieltje kopen.

mijn oog viel op de k750i, en dit zijn al de pluspunten sowieso,
- 2.0 MP camera
- filmpjes opnemen
- uitbreidbaar geheugen
- mp3

maar nu heb ik een aantal vragen,
- kan deze ook bestanden browsen van de andere mobieltjes zoals de samsung d500
- kan deze via bluetooth ook internet op, dus via mijn pc

als ik meer vragen heb horen jullie het nog wel van me, als jullie ze willen beantwoorden natuurlijk \o/

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-05 10:06
FoutTM schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:18:
heej, ik ben op zoek naar een nieuw mobieltje en aangezien ik zeer te spreken ben over de t630 [totdat hij zwemles kreeg] wil ik een nieuw mobieltje kopen.

mijn oog viel op de k750i, en dit zijn al de pluspunten sowieso,
- 2.0 MP camera
- filmpjes opnemen
- uitbreidbaar geheugen
- mp3

maar nu heb ik een aantal vragen,
- kan deze ook bestanden browsen van de andere mobieltjes zoals de samsung d500
- kan deze via bluetooth ook internet op, dus via mijn pc

als ik meer vragen heb horen jullie het nog wel van me, als jullie ze willen beantwoorden natuurlijk \o/
een ander minpunt is wel dat deze ook niet kan zwemmen en hij weigert om zwemlessen te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:40
pina schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:35:
[...]
een ander minpunt is wel dat deze ook niet kan zwemmen en hij weigert om zwemlessen te volgen.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Is er een mogelijkheid om onder het kontract uit te komen als de leverancier zich niet hou aan gestelde datum's en niet reageerd op vragen?
Bij belnu.nl word er al een week niet gereageerd op vragen, ik heb ook al een aantal (4x 20min x 0,15) keer in de wachtrij gestaan bij hun telfoon nr.

Wie weet er wat ik het beste kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koentjek schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:52:
Is er een mogelijkheid om onder het kontract uit te komen als de leverancier zich niet hou aan gestelde datum's en niet reageerd op vragen?
Bij belnu.nl word er al een week niet gereageerd op vragen, ik heb ook al een aantal (4x 20min x 0,15) keer in de wachtrij gestaan bij hun telfoon nr.

Wie weet er wat ik het beste kan doen?
...een email sturen (of nog beter: een ondertekende brief) met daarin een opsomming van wat er mis is gegaan en welke afspraken ze niet nakomen en daaraan de conclusie verbinden dat je het contract wenst op te zeggen.
In jouw geval zou ik de brief of email nog even door iemand laten lezen voordat je 'm opstuurt. Niet om te zieken, maar als je een foutloze brief stuurt (alle d's en t's goed bv) die keurig is ondertekend, komt het wat beter over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Anoniem: 91271 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:10:
[...]

...een email sturen (of nog beter: een ondertekende brief) met daarin een opsomming van wat er mis is gegaan en welke afspraken ze niet nakomen en daaraan de conclusie verbinden dat je het contract wenst op te zeggen.
In jouw geval zou ik de brief of email nog even door iemand laten lezen voordat je 'm opstuurt. Niet om te zieken, maar als je een foutloze brief stuurt (alle d's en t's goed bv) die keurig is ondertekend, komt het wat beter over.
En dan wordt het contrakt geannuleerd? Gaan ze dan niet verschrikkelijk moeilijk doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koentjek schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:13:
[...]

En dan wordt het contrakt geannuleerd? Gaan ze dan niet verschrikkelijk moeilijk doen..
...waarschijnlijk nemen ze direct contact op en dan heb je ook wat je wil bereiken ;)
Wat ook nog kan helpen, is in de brief zetten dat je een kopie van de brief (en het bewijs van hun slechte handelswijze) aan de Consumentenbond stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121921

FoutTM schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:18:
als ik meer vragen heb horen jullie het nog wel van me lees ik nog wel even alle 6 topics door, als jullie ze willen beantwoorden natuurlijk \o/
Het antwoord op je internetvraag is in dit topic twee dagen geleden nog ruimschoots behandeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Laatst online: 11:47
Disc2Phone programma voor je W800i is vandaag uit gekomen het schijnt ook te werken voor je K750i. :D

http://www.sonyericsson.c...=10245&fid=16351&esi=true

EDIT: Jup het werkt. :9

[ Voor 12% gewijzigd door BeZaX op 09-08-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149915

Haha wilde men abonnement net cancelen, word ik net gemaild, hij is verstuurd morgen in huis :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149915

Ik zie hier op Ebay een Sony Memory Stick Pro Duo MG 512MB staan voor een lage prijs, maar normaal zie ik dat MG er niet bijstaan, weet iemand waar dat voor staat en kan ik hem wel gebruiken voor men k750i?
Snel reageren graag veiling duurt niet meer zolang..

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 149915 op 09-08-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Anoniem: 149915 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:03:
Haha wilde men abonnement net cancelen, word ik net gemaild, hij is verstuurd morgen in huis :P :)
You lucky bastard :P.
Ik ga morgen een getekende brief sturen als hij vandaag niet verzonden wordt. dus als er iemand van belnu.nl hier komt! Versturen die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 149915 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:25:
Ik zie hier op Ebay een Sony Memory Stick Pro Duo MG 512MB staan voor een lage prijs, maar normaal zie ik dat MG er niet bijstaan, weet iemand waar dat voor staat en kan ik hem wel gebruiken voor men k750i?
Snel reageren graag veiling duurt niet meer zolang..
MagicGate.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Laatst online: 18-09-2019
BeZaX schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:03:
Disc2Phone programma voor je W800i is vandaag uit gekomen het schijnt ook te werken voor je K750i. :D

http://www.sonyericsson.c...=10245&fid=16351&esi=true

EDIT: Jup het werkt. :9
ehm..hiervoor gebruik ik gewoon M4a's die ik heb gebakken met iTunes ..
wat is het voordeel van Disc2Phone ?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114234

Strider schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:35:
[...]

Ik weet neit waar jij die prijzen checkt, maar vodafone is toch echt goedkoper als telfort!
check maar vodafone.nl en telfort.nl en dan het zelfde abo nemen... dan zie je dus dat je bij telfort minder kwijt bent... en ook nog een een simlock vrij gsm krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Nah.. lekker dan. gister besteld bij 2call. geld overgemaakt en nu mailen ze dat et nog 2 weken kan duren voor ie binnen is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

K750 krijg ik niet goed onder bluetooth.
Hierdoor kan ik hem ook niet met FMA krijgen. Het lukt wel om bestanden van de K750 naar mijn pc te sturen maar het lukt niet om de services op te starten. Wanneer ik deze aanvink krijg ik de melding "kan script niet lezen".
Als ik via de k750 de services van de pc opvraag krijg ik eveneens de melding dat die er niet zijn. Mijn T610 met bluetooth werkt wel prima en beschik ik wel over services. . Ik heb alle software al opnieuw geinstalleerd. Ook zonder de T610.

:?

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Strider schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 15:34:
Ik zit zelf nog steeds te twijfelen tussen een 6230i of een k750i, mijn keuze gaat nu iets meer richting de k750i maar ik hoor van andere sony ericsson gebruikers dat het navigeerknopje op den duur gaar word?
de k750i natuurlijk....veel geavanceerder en de foto's die er uit komen zijn echt bizar goed voor een telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:00
Lasyk gaat nu ook vanaf 15 augustus een site openen vor de k750i... Yihaa...
(je kent Lasyk nog wel van de oude myt610.net :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

ben benieuwd wat die HPM-70 doppies gaan kosten die bij de W800i zitten

http://www.expansys.be/product.asp?code=123744

Ik heb voor mn iPod mini die Sony MDR-EX71 doppies en die HPM-70 zijn erop gebasseerd.
Die geven iig perfect geluid. nog ff afwachten dus :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Nu online
Anoniem: 114234 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:43:
[...]

check maar vodafone.nl en telfort.nl en dan het zelfde abo nemen... dan zie je dus dat je bij telfort minder kwijt bent... en ook nog een een simlock vrij gsm krijgt!
wow ja ik zie het, 1 jaar @ 21 euro abo, en ik krijg er gratis een K750i erbij :-| klopt dat wel, zie ik niets over het hoofd ofzo? http://shop.telfort.nl/info.php?id=7928&wls=0

En hoe goed is Telfort eigenlijk, want ik woon toch een beetje in het buitengebied dus kwa ontvangst wil ik graag goed zitten.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
In de voorwaarde van KPN staat dit:

26.4 Indien een Contractant een wijziging van de Algemene Voorwaarden niet wenst te accepteren, kan hij de Overeenkomst schriftelijk opzeggen met ingang van de datum waarop de nieuwe voorwaarden van kracht worden. De opzegging dient tijdig te geschieden. De opzegging wordt door KPN uitsluitend als tijdig geaccepteerd indien de mededeling voor de laatstgenoemde datum bij KPN is ontvangen. Ten aanzien van wijziging van tarieven geldt het in dit lid bepaalde uitsluitend voor zover de tariefwijzigingen per saldo een hoger tarief voor de Contractant meebrengen.

Maar hoe weet je +/- drie weken van te voren dat de voorwaarde veranderd gaan worden?
Krijg je daar een brief over ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
koentjek schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:44:
In de voorwaarde van KPN staat dit:

26.4 Indien een Contractant een wijziging van de Algemene Voorwaarden niet wenst te accepteren, kan hij de Overeenkomst schriftelijk opzeggen met ingang van de datum waarop de nieuwe voorwaarden van kracht worden. De opzegging dient tijdig te geschieden. De opzegging wordt door KPN uitsluitend als tijdig geaccepteerd indien de mededeling voor de laatstgenoemde datum bij KPN is ontvangen. Ten aanzien van wijziging van tarieven geldt het in dit lid bepaalde uitsluitend voor zover de tariefwijzigingen per saldo een hoger tarief voor de Contractant meebrengen.

Maar hoe weet je +/- drie weken van te voren dat de voorwaarde veranderd gaan worden?
Krijg je daar een brief over ofzo...
Nu vermoed ik wel dat KPN bij houdt of je ze zoiets flikt.
Ik heb dit namelijk ook ooit een keer bij KPN gedaan en de volgende keer dat ik een abonnement wilde aflsuiten werd ik geweigerd. :r
Ik heb een goede baan en geen schulden of aanmelding bij het BKR dus ik vermoed sterk dat ik om die reden geen abonnement bij ze kon afsluiten.

Ik heb het natuulijk niet 100% kunnen controleren aangezien de telefoondames zo vaag mogelijk proberen te doen over de reden van afwijzing maar het is misschien iets om in gedachte te houden.

p.s. op het moment ben ik een zeer tevreden KPN gebruiker _/-\o_
maar wel op naam van mijn vriendin 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Chaser2600 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:55:
[...]

Nu vermoed ik wel dat KPN bij houdt of je ze zoiets flikt.
Ik heb dit namelijk ook ooit een keer bij KPN gedaan en de volgende keer dat ik een abonnement wilde aflsuiten werd ik geweigerd. :r
Ik heb een goede baan en geen schulden of aanmelding bij het BKR dus ik vermoed sterk dat ik om die reden geen abonnement bij ze kon afsluiten.

Ik heb het natuulijk niet 100% kunnen controleren aangezien de telefoondames zo vaag mogelijk proberen te doen over de reden van afwijzing maar het is misschien iets om in gedachte te houden.

p.s. op het moment ben ik een zeer tevreden KPN gebruiker _/-\o_
maar wel op naam van mijn vriendin 8)7
Dat is niet zo mooi van kpn..
Maar hoe wist je dat kpn de voorwarden ging veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wanneer komt die nieuwe koptelefoon uit, die Sony Ericsson HPM-70? En enig idee wat zoiets gaat kosten? Ik vind persoonlijk de kwaliteit van de bijgeleverde headset niet echt heel ok. En ik krijg ze niet eens in mijn oren! Veel te groot.

Waar kan ik het goedkoopst een 1GB memory card kopen? Ik heb mensen zien beweren dat je er al 1 voor 68 euro kan kopen...

Kun je ook mp3s luisteren via blue tooth headset?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 8514 op 09-08-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Topicstarter
Heb net even via bluetooth geïnternet... werkte in één keer! maar of ik het ga gebruiken is vraag 2. (jBrowser trekt GoT iid niet!)

Ook nog ter info: Pas op voor telefoonvirussen! Ik heb er hier één te pakken; op de pc wordt automatisch een inbelverbinding geinstalleerd (namelijk SIXA en vandaag ook Internet Connection) en zo wordt er via de telefoon automatisch een internetverbinding gestart. Als je achter je pc zit merk je dat meteen want dat geeft windows keurig aan maar als je even weg ben en je heb je telefoon op zak dan merk je daar niets van!! Ik heb dus al één keer gehad dat ik er eerst niets van merkte en toen ik op m'n telefoon keek was tie 4 minuten lang een één of ander duur 0900 nummer aan het bellen!!! (was erg boos! :( ) Als je in je netwerkverbindingen kijkt kan je die inbelverbindingen gemakkelijk verwijderen MAAR! Pas op want ze zijn zo weer geïnstalleerd! Misschien beter als je dan even een virusscan draait (HitmanPRO bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Anoniem: 8514 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 18:10:
Wanneer komt die nieuwe koptelefoon uit, die Sony Ericsson HPM-70? En enig idee wat zoiets gaat kosten? Ik vind persoonlijk de kwaliteit van de bijgeleverde headset niet echt heel ok. En ik krijg ze niet eens in mijn oren! Veel te groot.

Waar kan ik het goedkoopst een 1GB memory card kopen? Ik heb mensen zien beweren dat je er al 1 voor 68 euro kan kopen...

Kun je ook mp3s luisteren via blue tooth headset?
Paar posts omhoog... :O

Skype in "Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 145909 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 18:31:
Heb net even via bluetooth geïnternet... werkte in één keer! maar of ik het ga gebruiken is vraag 2. (jBrowser trekt GoT iid niet!)
Mooi zo, dan is mijn handleiding toch redelijk duidelijk :Y)
Nu nog een (Java)browser die wat meer aan kan :)
Zo'n virus heb ik nog niet gezien, maar ik blokkeer danook bijna de hele wereld :+
Oh ja, kun je ook verbinding krijgen wanneer je de browser vanaf de foon start i.p.v. via SE Device explorer :?

[ Voor 13% gewijzigd door Speedy-Andre op 09-08-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skype schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:25:
ben benieuwd wat die HPM-70 doppies gaan kosten die bij de W800i zitten

http://www.expansys.be/product.asp?code=123744

Ik heb voor mn iPod mini die Sony MDR-EX71 doppies en die HPM-70 zijn erop gebasseerd.
Die geven iig perfect geluid. nog ff afwachten dus :9~
Ben ik ook erg benieuwd naar, qua comfort vind ik de huidige niet echt top .

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 5284 op 09-08-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Nu online
Zo een site gevonden waar ik waarschijnlijk mijn k750i ga bestellen :)

http://www.2call.nl/

Vodafone 17.50 per maand, voor 1 jaar lang.

Bijbetaling van 142 euro

Geen aansluitkosten en eerste 2 maanden gratis, beter kan het niet :)

[ Voor 7% gewijzigd door Strider op 09-08-2005 19:32 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Strider schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:26:

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4657

Bijbetaling van 142 euro

Goeie ervaringen mee kwa service. alleen zoals ik eerde melde. heb mijne gister besteld daar en verwachtte levertijd is 1 tot 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-06 12:41
Ik overweeg deze telefoon ook te kopen, maar ik kan op dit stukje uit deel 2 na weinig informatie vinden over dual sim ondersteuning.
i.c.m met een dual sim (link gaat telefoon aan en uit met switchen van sim)
Kan iemand dit bevestigen? Of is dit opgelost met nieuwe firmware? En is deze functie in het menu ingebakken of moet je er een code voor invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Nu online
Skype schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:30:
[...]

Goeie ervaringen mee kwa service. alleen zoals ik eerde melde. heb mijne gister besteld daar en verwachtte levertijd is 1 tot 2 weken.
Daar lig ik niet zo wakker van, omdat ik nu prepaid heb en ik mijn nummer wil behouden.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114153

Weet iemand waar de W800 thema's te vinden zijn? Misschien ook wel handig om eerst te weten of ze op de K750i kunnen worden ingesteld!.. :)

Mocht iemand het weten of ze tegen komen... Ik houd me aanbevolen!

_/-\o_ Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Topicstarter
ze zijn al een keer langsgevlogen dus ik kan je een tip geven: gebruik de search!
De thema's van de W800 kunnen iig gewoon op de K750 geïnstalleerd worden.

edit: Zie K750 thema topic... daar heb ik ze nog even gekwoot.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 09-08-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Strider schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:26:

http://www.2call.nl/

Bijbetaling van 142 euro

Ik had hem vorige week bij een Debitel-telfort 15 (p/m), 2 maanden 50% en moest 24 euro betalen (ipv 107 euro) . Was een invoerfoutje van ze, was na een paar uur verbeterd maar kreeg het wel voor die prijs .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Nu online
Telfort is zoiezo al enorm cheap, vooral omdat ze niet aan simlock doen wat vodafone wel doet, alleen waar ik woon heeft Telfort geen super bereik :(

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
koentjek schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:59:
[...]

Dat is niet zo mooi van kpn..
Maar hoe wist je dat kpn de voorwarden ging veranderen?
Dat komt ruim van te voren met hele kleine lettertjes ergens op je maandelijkse factuur te staan waar je het totaal niet verwacht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09-2024
Ben net de trotse eigenaar geworden van een K750i :) .
Kan alleen niet begrijpen dat een mp3 zoveel luider wordt afgespeeld als ik gebeld word, dan als ik hem normaal beluister.
Kun je het volume misschien nog ergens opkrikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151692

Ansichtkaart per MMS

Hallo allemaal,
Ik kijk al vanaf deel 1 mee met dit topic, omdat ik toen al een K750i had. Ik heb superveel aan jullie tips en antwoorden op vragen gehad, bedankt dus iedereen!
Overigens heb ik nooit vastlopers o.i.d. gehad. Het enige wat lastig is, is dat de foto later gemaakt wordt dan het geluid aan geeft, maar dat is niets nieuws. Een supergave telefoon/camera combinatie!!

Maar ik wil nu ook iets leuks kwijt, voor zover jullie het niet al kennen. Bij Orange (en T-mobile geloof ik, maar daar misschien alleen met Nokia's) kun je ansichtkaarten per MMS versturen van je eigen (met telefoon gemaakte) foto. Perfect voor ons supertoestel dus. Dat heb ik afgelopen weekend ter test naar mezelf uitgeprobeerd, en de kaart vandaag binnen gekregen. Erg leuk en persoonlijk.

n.b. bij het versturen van de MMS wordt gevraagd de foto te verkleinen, dat moet dus wel (maar toch nog behoorlijke kwaliteit op de kaart).

Janine.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pgg/k750i/DSC00321.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pgg/k750i/DSC00322.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:40
Telfor is cheap omdat ze kwalitatief gewoon onderdoen voor Vodafone en KPN. Wil je de beste kwaliteit, dan kan je dus beter Vodafone of KPN nemen. Wil je goedkoper bellen/toestel dan kan je dus beter voor één van de andere netwerken gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Heeft iemand ervaringen met Kingmobilephone, en het upgraden naar W800i ? Want het lijkt mij zeer interessant, heb alleen geen zin om hem op te sturen, ben je hem weer een week kwijt.

Forum met info : http://www.mobile-review....ve/index.php/t-32268.html
Winkel : www.kingmobilephone.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:26
frankvanhoesel schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:41:
Heeft iemand ervaringen met Kingmobilephone, en het upgraden naar W800i ? Want het lijkt mij zeer interessant, heb alleen geen zin om hem op te sturen, ben je hem weer een week kwijt.

Forum met info : http://www.mobile-review....ve/index.php/t-32268.html
Winkel : www.kingmobilephone.co.uk
Kep ergens gelezen dat de R1K firmware voor de w800 niet de firmware is die de w800 krijgt als hij in de winkels ligt. Volgens mij moet dat de R1L firmware zijn... correct me if i'm wrong
Het probleem als je deze firmware erop zou zetten is dat je niet meer normaal kunt updaten via een SE service point of de internet service.
Daarom heb je de nieuwe firmware nodig. De R1K was voor de testversies en wordt daarom niet ondersteund door SE.

offtopic:
Ik hoop niet dat ik hiermee de regels van GoT heb geschonden. Ik geef hier slechts informatie over de verschillende firmwares, denk niet dat dat illegaal is toch ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Strider schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:37:
wow ja ik zie het, 1 jaar @ 21 euro abo, en ik krijg er gratis een K750i erbij :-| klopt dat wel, zie ik niets over het hoofd ofzo? http://shop.telfort.nl/info.php?id=7928&wls=0

En hoe goed is Telfort eigenlijk, want ik woon toch een beetje in het buitengebied dus kwa ontvangst wil ik graag goed zitten.
Whaaat, Telfort heeft volgens mij overal acties lopen met de K750i!! Check hier eens: http://www.telepoint.nl daar is ie ook gratis, je hebt dan ook een 1 jarig abonnement, je betaalt €26 per maand, je krijgt 200 minuten per maand, je krijgt 3 maanden al gratis (waardoor omgerekend het maandbedrag €19,50 is), je betaalt geen aansluitkosten, je krijgt elke maand 50% bonusminuten voor bellen naar vaste nummers en ze hebben de zilvere versie. :) Volgens mij ga ik em halen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat heb ik hier aan? Als 1 site aangeeft dat de prijs niet bekend is bij hun, kan de prijs toch wel ergens anders bekend zijn"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe krijg ik in godsnaam dat bluetooth aan het werk? Mijn compu ziet de telefoon en mijn telefoon ziet de compu. Maar kan er niets naar kopieren

/edit: Ik kan nu kopieren, maar nog niet internet verbinding maken via mijn compu. Volgens de wizard moet dat ook kunnen...

Iemand enig idee?

Oh en nog even iets....hoe kan de telefoon fungeren als afstandbediening voor winamp? Heeft iemand daar toevallig ook een site voor?

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 8514 op 09-08-2005 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:41:
Mee eens, maar ik wilde eigenlijk vooral weten of de nu geleverde telefoons nog de oude firmware (met vastlopers enzo) hebben. Dat is ondertussen beantwoord: de tweede firmware versie zit er nu op. Is dat bij jou ook zo?
Bij mij zit er de versie "R1J002" op.
Dit is de voorlaatste dacht ik, er is er een nieuwere, maar de veranderingen zijn niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

levert vodafone nu standaard de zilvere versie van de k750i? Of is dat alleen icm een vodafone live! abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151715

Op de foon staat een demo, die had ik gekilled. Blijft over de snelkoppeling die er niet maar niet af wil.
De demo weer teruggezet maar Joost mag weten waar die moet staan om die snelkoppeling weer aan de gang te krijgen.
Hoe heette het originele file en waar moet 't weer neer gezet worden zodat 't weer naar behoren functioneert?
Het is trouwens toch al bere irritant dat sommige files of snelkoppelingen (vooral internetzooi) niet verplaatst of deleted kunnen worden. Waarom kan ik wel de demo lozen maar niet de snelkoppeling? Wat moet ik met de troep die ik helemaal niet gebruik?

Er is hier vast wel een bolleboos aanwezig die weet hoe je dat wel voor elkaar krijgt.

De bedoelde snelkoppeling staat helemaal onderaan in "Entertainment".

Nog zoiets: Email, Postvak IN, daar staat een "welcome" mail van de heren van SE, waarom wil die er niet uit?

Vraag je je mischien af, waarom moet 't eraf?
Nou, da's simpel, tiz MIJN foon dus dus IK beslis wat erop blijft en wat niet.

Je kunt de vraag ook anders stellen: Waarom MOET 't erop blijven ?¿?

Daarbij wil ik alle internetkoppelingen eigenlijk in 1 directory hebben en niet verspreid in tig verschillende menu's. Ik wil dus gewoon mijn directorystructuur naar mijn eigen idee indelen maar 't schijnt dat we gebonden zijn aan dat wat er nu op staat en vooral waar 't staat. Da's jammer, want ik hou niet van restricties, vooral niet als ze onnodig zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59259

Ik heb gister deze telefoon gekocht, en nu al een probleempje.

Ik had net ff wat muziek overgestuurt via BT met een maat van mij, maar blijkbaar is er iets fout gegaan want hij zegt dat ik nog verbinding met hem heb, maar dat heb ik niet.

Als ik de verbinding wil verbreken komt er te staan: verbindig via BT is mislukt.

en dan staat er alsnog dat ik met hem verbonden ben.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Speedy-Andre of anderen die i'net voor elkaar gekregen hebben >> ik heb JBrowser nu aan de gang (runnen vanaf GSM werkt niet als ik een URL intik, wel als ik run vanaf die SE SDK app) en als ik een URL aangeef gaat hij zoeken (logo diagornale streepjes rechtsboven gaat ratelen). Echter, hij BLIJFT zoeken...Ik zie ook in de connectie geen packets in of out gaan. Dus ik heb het vermoeden dat het al bij de GSM instellingen stagneert. Verder heb ik alles PRECIES zo gedaan zoals Speedy-Andre hier had aangegeven.. iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 8514 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:57:
Hoe krijg ik in godsnaam dat bluetooth aan het werk? Mijn compu ziet de telefoon en mijn telefoon ziet de compu. Maar kan er niets naar kopieren

/edit: Ik kan nu kopieren, maar nog niet internet verbinding maken via mijn compu. Volgens de wizard moet dat ook kunnen...

Iemand enig idee?

Oh en nog even iets....hoe kan de telefoon fungeren als afstandbediening voor winamp? Heeft iemand daar toevallig ook een site voor?
Welke wizard bedoel je trouwens, mijn handleidinkje?
3 tweakers hebben het met suc6 uitgevoerd, dus hij is duidelijk genoeg (8>
Ik heb wat HID files verzameld voor:

WMC 2005
Power dvd
Windvd
BSplayer
Itunes
Winamp
iexplorer
Mediaplayer
Presenter
Desktop

Géén garantie dat ze werken en als je foon vast loopt dan heb je pech ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Speedy-Andre op 10-08-2005 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Anoniem: 8514 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:19:
[...]

Wat heb ik hier aan? Als 1 site aangeeft dat de prijs niet bekend is bij hun, kan de prijs toch wel ergens anders bekend zijn"?
Tja. najah heb em ergens gezien met prijs die nog niet vast stond voor 25 pond.
maar als ik dan weer hier kijk is ie veel goedkoper:
http://www.tessco.com/pro...ductInfo.do?itemId=249692

en dan nog is het vreemd want bij de product naam staat wat anders als bij discription...

dus... na de W800i release zullen we meer weten herover denk ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Nyana op 10-08-2005 01:33 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....

Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.

Lees de topicstart voor je een vraag stelt, misschien is het antwoord daar al te vinden!