Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.615 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-05 15:22

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik vraag me eigenlijk af waarom in de startpost een 100 meter bluetooth dongle wordt aangeprezen, terwijl de onboard bluetooth een 10 meter range heeft? Of maakt zoiets niet uit?
En is het dan bijvoorbeeld mogelijk (als deze range voldoet) om op het toilet te surfen via Bluetooth? (bitchslap me maar als het al 100x is beantwoord ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Topicstarter
Een 100 Meter bluetooth dongle geeft een sterkere pulse waardoor de snelheid én de afstand toeneemt. Aangezien de K750 een bereik heeft van 10 meter kan je met een 100 meter BT dongle wel verder komen dan 10 meter alleen de snelheid wordt dan (stukke) minder. Ik heb het een keer uitgetest dmv m'n computer besturen op afstand en ik kwam op ruim 60 meter... Met een BT dongle class 2 kom je niet verder dan 7 / 8 meter. Vandaar dat een 100 Meter (class 1 BT dongle) wordt aangeraden. Dit ook omdat er niet zo'n groot prijsverschil in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

OK thanks voor het uitgebreide antwoord :)
Wat ik me wel afvraag nog is dan of het mogelijk is te browsen of MSN'en op afstand via bluetooth (zodat het m'n gierige ass geen cent kost ;))
Maar echt, nogmaals kick me als zoiets al is beantwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

echt een hele vette ombouw naar die w800, maar wel heel veel risico's vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05 21:41

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 121921 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:13:
Iemand...? Ginz weet hier volgens mij wel veel van af.

[...]
Daar hou ik me dan juist nou weer totaal niet mee bezig....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chuck Q
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-12-2011
Ik heb 'm nu ongeveer anderhalve week en nog steeds ontdek ik nieuwe zaken : schitterend toestel.

Toch heb ik nog een aantal zaken waarvan ik wel eens wil weten of anderen deze ook ervaren...
  • Wanneer ik het toestel met de USB-kabel in m'n PC plug dan verdijnt de afbeelding die ik als achtergrond ingesteld had als sneeuw voor de zon waarbij ze vervangen wordt door de vaste achtergrond van het theme dat actief staat. Niet leuk, maar kom, tot daar aan toe. Echter, wanneer ik 'm dan terug loskoppel dan wordt de originele afbeelding niet hersteld. Iemand een idee of dit normaal is en/of kan ik er iets aan doen
  • De "muziekknop" (links bovenaan het toestel) kan je configureren. Doch, wanneer ik 'm op media player configureer en nadien deze knop induw dan opent hij steeds weer de radio (standaardinstelling blijkbaar). Iemand een suggestie ?
  • Weet er iemand of het mogelijk is om, onafhankelijk van het gekozen profiel, het sms-geluid op stil te zetten. Ik heb namelijk de idnruk dat, wanneer je van profiel switched, dit geluid steeds weer geactiveerd wordt...
Tenslotte nog eventjes melden dat ik nog geen enkele vastloper heb gehad (hout vasthouden).

Greetz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117735

apNia schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:43:
Ik vraag me eigenlijk af waarom in de startpost een 100 meter bluetooth dongle wordt aangeprezen, terwijl de onboard bluetooth een 10 meter range heeft? Of maakt zoiets niet uit?
En is het dan bijvoorbeeld mogelijk (als deze range voldoet) om op het toilet te surfen via Bluetooth? (bitchslap me maar als het al 100x is beantwoord ;))
/slap
Zoals in de startpost staat, word de 100 meter dongle aangeprezen omdat de volgende generatie mobiele telefoons ook een Class 1 (100m) chip zullen hebben ! Leuk voor later zal ik maar zeggen :)
:edit
En wat tinuXi zegt is natuurlijk ook helemaal waar

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 117735 op 05-08-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61447

Chuck Q schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:21:
Ik heb 'm nu ongeveer anderhalve week en nog steeds ontdek ik nieuwe zaken : schitterend toestel.

Toch heb ik nog een aantal zaken waarvan ik wel eens wil weten of anderen deze ook ervaren...
  • Wanneer ik het toestel met de USB-kabel in m'n PC plug dan verdijnt de afbeelding die ik als achtergrond ingesteld had als sneeuw voor de zon waarbij ze vervangen wordt door de vaste achtergrond van het theme dat actief staat. Niet leuk, maar kom, tot daar aan toe. Echter, wanneer ik 'm dan terug loskoppel dan wordt de originele afbeelding niet hersteld. Iemand een idee of dit normaal is en/of kan ik er iets aan doen
Tenslotte nog eventjes melden dat ik nog geen enkele vastloper heb gehad (hout vasthouden).
Dan staat het plaatje op je Memory Stick en deze niet beschikbaar zodra jij je USB kabel in je pc doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Ik heb em ook van KPN nu....

Alleen vond ik het raar dat de acuu al opgeladen was en de memcard eral in zat toen ik hem kocht...? Of is dit normaal?

En op een of andere manier is mn linker selectie knopje niet gelijk met de snelkoppeling/andere selectie knop...hij is aan de bovekant iets meer ingedrukt...nog iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:58
Mem zat er standaard ook al bij mij in... accu kan ik me niet meer herrinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4nder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-05-2023

S4nder

Say Hello

K heb de K750i nu ook besteld, maar ze zijn op dit moment slecht leverbaar...
Vet balen, verwachte levertijd is half augustus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147852

http://www.esato.com/boar...p?topic=99301#post1356450

voor diegene die w800 firmware hebben op de k750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S4nder schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:56:
Op diverse sites staan ze gewoon op voorraad hoor ! Weet niet waar jij hem besteld heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Tis nu wachten op de eerste mensen die hem ff testen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

BeZaX schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:05:
[...]

Tis nu wachten op de eerste mensen die hem ff testen. :D
Ben erg benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:31

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 36835 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:28:

Alleen vond ik het raar dat de acuu al opgeladen was en de memcard eral in zat toen ik hem kocht...? Of is dit normaal?

En op een of andere manier is mn linker selectie knopje niet gelijk met de snelkoppeling/andere selectie knop...hij is aan de bovekant iets meer ingedrukt...nog iemand dit?
Accu zat er bij mij niet in, knopjes horen gelijk te zitten en m'n accu was niet vol.
De memorystick zat wel in het toestel.
Zat het beschermplakkertje op het display of ook niet :?
Dan is ie niet nieuw lijkt mij :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Weet iemand van een gratis html viewing applicatie? Deze leek me ideaal: http://www.getjar.com/products/30/WebViewer maar kost geld en de trial deed het niet eens..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

dadj schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 16:11:
Weet iemand van een gratis html viewing applicatie? Deze leek me ideaal: http://www.getjar.com/products/30/WebViewer maar kost geld en de trial deed het niet eens..
Je moet hem wel goed instellen, iets met poorten en een cache geloof ik.
Wat mij wel lukt is om offline webpages naar de foon te sturen, dan opent webviewer die pagina.
Als je een link op die pagina kiest dan wil ie natuurlijk wel verbinden ;)
Ik wil ook wel een gratiz alternatief, er zullen toch wel meer browsers op het net rond zwerven :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaalb
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-05 11:42
Weet er iemand toevallig een (externe) cardreader die op een fatsoenlijke manier naar 1Gb MemoryStick Duo Pro kaartjes kan schrijven? Ik heb al een Apacer en een Hama cardreader geprobeerd, geen van beiden schrijft goed weg. Daarmee bedoel ik dat ik bv. 1 mp3tje kan overzetten en dat de computer de stick vervolgens niet meer ziet. Kijk als dat nou per cd een keer gebeurd, tja, maar na elk nummer is toch erg storend.... :(
Of is mijn kaartje stuk???? Weet niet of dat waarschijnlijk is, heb nl. nog nooit een kapot flashkaartje gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy-Andre schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 16:10:
[...]

Accu zat er bij mij niet in, knopjes horen gelijk te zitten en m'n accu was niet vol.
De memorystick zat wel in het toestel.
Zat het beschermplakkertje op het display of ook niet :?
Dan is ie niet nieuw lijkt mij :/
Accu zat er ook niet in nee..maar was al wel aardig opgeladen..denk 75%. Plakkertje zat erook op...maarja dat knopje zal wel iemadn verneukt hebben...je kent het wel. "Ohh newe telefoon magk eens zien" .... krak ... hatelijk.

Maar weet iemand hoe je bij de selectie knopjes kan komen om hem recht te krijgen? Buigen van een veertje ofzo...of moet ik er niet aan kloten :P

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 05-08-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05 22:54
Is het mogelijk om op je beeldscherm van je pc een popupvenstertje te krijgen wanneer je gebeld wordt. Net zoiets als bij msn als er iemand iets tegen je zegt zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Met het programma FMA krijg je wel met SMSjes te zien. Bellen heb ik nog niet geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116112

Anoniem: 36835 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 17:29:
[...]

Accu zat er ook niet in nee..maar was al wel aardig opgeladen..denk 75%. Plakkertje zat erook op...maarja dat knopje zal wel iemadn verneukt hebben...je kent het wel. "Ohh newe telefoon magk eens zien" .... krak ... hatelijk.

Maar weet iemand hoe je bij de selectie knopjes kan komen om hem recht te krijgen? Buigen van een veertje ofzo...of moet ik er niet aan kloten :P
Bij mij is dit knopje ook niet zoals het hoort, moet hem verder induwen en zit ook wat vager, raar gevoel als je hem induwt! Maar wil nu ik de telefoon net heb hem niet hiervoor trug brengen aangezien ik dan zeker 2 a 3 weken zonder zit.. dus wacht hiernog mee tot later in de garantie periode als ik een nog grotere kwaal heb ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116370

S4nder schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:56:
Ik heb hem dus 2 week geleden besteld bij studentmobiel. Ik vind echt erg jammer dat ze het op deze manier aanpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-05 13:34
hij is bijna twee weken geleden voor mij bestelt en er werd vertelt dat het deze week verzonden zou worden, nou het is nog niet verzonden. Is weer een mooi verhaal.
Het was een cadeau van m'n ma voor mijn verjaardag (a.s. zondag) maar nu zal ik het wel niet meer hebben voor die tijd. Heeel jammer, en de winkel zal er wel weer niks aan kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149915

Precies etzelfde verhaal bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

E_razor_2 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 18:13:
Is het mogelijk om op je beeldscherm van je pc een popupvenstertje te krijgen wanneer je gebeld wordt. Net zoiets als bij msn als er iemand iets tegen je zegt zeg maar.
Je kan zelfs een telefoontje op de pc beantwoorden als je alles goed hebt ingesteld (BT verbinding, voice gateway actief enz.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116112 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 19:42:
[...]

Bij mij is dit knopje ook niet zoals het hoort, moet hem verder induwen en zit ook wat vager, raar gevoel als je hem induwt! Maar wil nu ik de telefoon net heb hem niet hiervoor trug brengen aangezien ik dan zeker 2 a 3 weken zonder zit.. dus wacht hiernog mee tot later in de garantie periode als ik een nog grotere kwaal heb ofzo..
zelfde probleem dus:) ik ga er ook zeker niet mee terug...aangezien alles nog gewoon werkt...gewoon zuinig doen denk ik dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kom je uit je werk vanmiddag, net 3 seconden binnen gaat de deurbel :?... staat de buurvrouw daar met een pakketje ! "Die kwamen ze bezorgen, maar je was niet thuis" .
En of het niet de K750i was :> Heb er nu aan aantal uurtjes mee gespeeld, one happy user !

Een bijkomend voordeel (net zoals op de n-gage) een mp-3 als beltoon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135610

@ Topicposter

Ik denk dat de link naar de thema's foutief verwijst.
Imho snap ik niet waarom je de msoftwareprograma's niet update naar de laatste versie?
Je benkt nog steeds bezig over "PC Suite 1.6.9" terwijl er al een 1.7.7 uit is.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 135610 op 06-08-2005 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-05 11:42
Modbreak:Willen we ons even aan de regels houden!

[ Voor 73% gewijzigd door bjck op 06-08-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-05 10:06
Anoniem: 36835 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:28:

mijn batterij was ook al voor de helft opgeladen, en de memory stick zat er ook al in...ik vond het eigenlijk wel verdacht dat die batterij al een deel was opgeladen. Er stond ook op de verpakking: RETRAIT ACHAT... en als ik mijn frans goed beheers, betekent dat een aankoopterugname...daarom dat ik ook heb besloten om zeker het toestel terug te brengen, mijn geld weer te vragen en naar een andere winkel te gaan waar ik zeker van ben dat ik een nieuw toestel krijg.

ik heb de laatste firmware, maar bij mij is het toch nog altijd zo dat de camera iets later het beeld fotografeert dan het geluidje...en ik krijg het klik geluid toch totaal niet weg...terwijl dat bij anderen wel gaat? Ik snap het eigenlijk niet, of is er een mogelijkheid om dat geluid zachter te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26244

Vandaag gekregen bij een telforft abbo.
Vraag me af wat de bedoeling is van dat memory adapter ding? Is dat bedoeld om dat memory kaartje in verouderde aparatuur te stoppen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150997

Anoniem: 26244 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 04:48:
Vandaag gekregen bij een telforft abbo.
Vraag me af wat de bedoeling is van dat memory adapter ding? Is dat bedoeld om dat memory kaartje in verouderde aparatuur te stoppen ofzo?
als je computer geen MS duo kan lezen en je je geheugen in een card reader wil stoppen moet je die adaptor gebruiken om hem in de gewone mem stick lezer te stoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
Ik heb trouwens nog op een forum paar tricks gevonden die niet in de startpost staan.

- Klok licht op als je tijdens stand-by de volume knop indrukt.

- Verborgen smilies:
:-]
:-[
[:]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Jeroenz18 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 01:16:
Ik heb nog een goede website gevonden met vanalles erop.
Ik heb een goed site gevonden waar staat dat dit niet mag hier.

Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

[ Voor 7% gewijzigd door bjck op 06-08-2005 17:26 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
Ik had hem doorgelezen, alleen stond niet in dat links niet mochten?

Maar ik verwijder de link anders wel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pina schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 04:47:
[...]
mijn batterij was ook al voor de helft opgeladen, en de memory stick zat er ook al in...ik vond het eigenlijk wel verdacht dat die batterij al een deel was opgeladen. Er stond ook op de verpakking: RETRAIT ACHAT... en als ik mijn frans goed beheers, betekent dat een aankoopterugname...daarom dat ik ook heb besloten om zeker het toestel terug te brengen, mijn geld weer te vragen en naar een andere winkel te gaan waar ik zeker van ben dat ik een nieuw toestel krijg.
das wel klote. zat er ook geen beeldscherm beveiliging sticker op, zon doorzichtige? En was de telefoon niet beschadigd?

BIj mij stond er geen RETRAIT ACHAT of iets dergelijks...hij was wel gesealed en hij stonk naar nieuw.... alleen de batt was 70% vol, maar die zat er niet in..de mem stick zat er wel in. Vaag...

Hou me ff op de hoogte als je de winkel heb geconfronteerd ermee...(welke winkel was het eigelijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Li-ion en Li-Polymer worden in 90% van de gevallen voor de helft opgeladen geleverd.......

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Anoniem: 36835 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 12:17:
[...]

das wel klote. zat er ook geen beeldscherm beveiliging sticker op, zon doorzichtige? En was de telefoon niet beschadigd?

BIj mij stond er geen RETRAIT ACHAT of iets dergelijks...hij was wel gesealed en hij stonk naar nieuw.... alleen de batt was 70% vol, maar die zat er niet in..de mem stick zat er wel in. Vaag...

Hou me ff op de hoogte als je de winkel heb geconfronteerd ermee...(welke winkel was het eigelijk?)
het plastiekje op het scherm zat er wel op. Alles in goede verpakking, maar ik vind het toch maar verdacht. Ik heb geen problemen met de telefoon,behalve dat hij heel af en toe eens durft effe vasthangen: scherm dat een paar keer flikkert, dan komt erop: netwerk zoeken, en dan een minuutje later werkt alles weer.

De winkel was in de fnac. Maar aangezien fnac een proeftijd geeft van 15 dagen, ga ik hem volgende week inruilen. Het is daarbij mogelijk om uw geld weer te krijgen, of een ander toestel, de w800i als hij dan uit is behoort tot de mogelijkheden, ofwel hetzelfde model maar een ander toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ginz schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 12:36:
Li-ion en Li-Polymer worden in 90% van de gevallen voor de helft opgeladen geleverd.......
precies, ik heb in ieder geval nog nooit meegemaakt dat een accu volledig leeg was bij aankoop van een GSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pina schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:22:
[...]
het plastiekje op het scherm zat er wel op. Alles in goede verpakking, maar ik vind het toch maar verdacht. Ik heb geen problemen met de telefoon,behalve dat hij heel af en toe eens durft effe vasthangen: scherm dat een paar keer flikkert, dan komt erop: netwerk zoeken, en dan een minuutje later werkt alles weer.

De winkel was in de fnac. Maar aangezien fnac een proeftijd geeft van 15 dagen, ga ik hem volgende week inruilen. Het is daarbij mogelijk om uw geld weer te krijgen, of een ander toestel, de w800i als hij dan uit is behoort tot de mogelijkheden, ofwel hetzelfde model maar een ander toestel.
Moet je voor de gein ook vertellen dat je niet geloofd dat ie nieuw is...kijken wat ze zeggen.

Gebeurt volgens mij best veel...in deze markt...en ook met computer onderdelen..asociaal.

mijn doos was gesealed met "Accepteer alleen geopende verpakkingen" dus zal wel goed zitten.

Nog meer mensen waarbij de accu al 70% ofzo al vol zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 16:20
bij mij zat de memorystick er in, en de batterij was al grotendeels vol. stickertje op t scherm zat er ook op, alleen de doos was niet helemaal netjes meer. maar aan t mobieltje is verder niets te zien van eerder gebruik oid

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
nu ja, ik kan hem altijd inwisselen dus zie ik geen reden in om het niet te doen ;)
ik moet het ook niet motiveren. Gewoon zeggen dat het product u niet aanstaat, en ze nemen het terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan ik aannemen dat het niet nodig is om netjes het apperaat vrij te geven voordat je hem los koppelt van de computer. Het lukt me trouwens nog niet om het apperaat te zien in het programma van sony ericsson zelf, maar het lukt wel om via windows zelf bestanden up te loaden.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 26244 op 06-08-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
  • Laatst online: 01-05 16:25
Jup, bij mij was de accu ook aardig vol [70 % klopt wel], memcard zat er al in, en natuurlijk een mooi beschermfolietje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117832

Anoniem: 36835 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:34:
[...]

mijn doos was gesealed met "Accepteer alleen geopende verpakkingen" dus zal wel goed zitten.
ongeopend zul je bedoelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Mijne (van Telfort) was ook met een half-volle accu, maar gewoon nieuw. Dat hoort denk gewoon zo. Vraagje aan jullie: rammelt jullie k750 ook (als je hem zachtjes schudt)? Mijne wel, als ik het schuifje voor de camera open doe niet meer. Maar het schuifje zelf lijkt goed vast te zitten... Iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116112

Vond dat mijn telefoon nu toch wel erg irritant aan het raken was, echt bij elke handeling klinkt heel krakkemikkig, nu heb ik een stukje papier achter het accu klepje gedaan en nu is egt bijna al het gekraak zo goed als verdwenen. Heb meer mensen last van dit gekraak? of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149387

Soms als ik gebelt of gesmst word, krijg ik een hele andere melodie dan die ik ingestelt heb. Dan hoor ik gewoon de geluiden van de fabrieksinstelling. Als ik dan kijk bij mijn instellingen staat alles wel gewoon ingestelt op de beltoon die ik zelf heb ingestelt. Iemand met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
strax had k mn camera geluid ineens uit :D maar toen deed de mediaplayer t ook niet. uit en weer aan deed al t geluid t weer, ook die van de camera helaas :(

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05 12:42
Jeroenz18 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 12:01:
Ik had hem doorgelezen, alleen stond niet in dat links niet mochten?

Maar ik verwijder de link anders wel ...
Heb ik alvast maar gedaan.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:12
Anoniem: 36835 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 12:17:
[...]

Het komt vaak voor dat de batterij opgeladen is, dit is zodat de verkoper hem eventueel al kan instellen. De memorystick hoort er al in te zitten ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Anoniem: 149387 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:21:
Soms als ik gebelt of gesmst word, krijg ik een hele andere melodie dan die ik ingestelt heb. Dan hoor ik gewoon de geluiden van de fabrieksinstelling. Als ik dan kijk bij mijn instellingen staat alles wel gewoon ingestelt op de beltoon die ik zelf heb ingestelt. Iemand met hetzelfde probleem?
Dit komt omdat hij je memory-stick niet goed kan vinden waarschijnlijk. Als hij dus met je pc verbonden is en af en toe wil hij dat ook wel zomaar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
bjck schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:27:
[...]

Heb ik alvast maar gedaan.
Ok ... ik was al bang dat ik op me kop kreeg... misschien ideetje om het goed in de FAQ te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulb_
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik heb een beetje lullig probleem:
Onlangs een nieuwe D750i gekocht van een telefoonhandelaar.
Ze blijken hun telefoons te hebben unlocked terwijl ik dat helemaal niet nodig vind want ik zit gewoon op Tmobile.

Maar: Door het unlocken is er zodanig met de software gerommeld dat de telefoon niet wordt herkend voor een upgrade. Weet iemand hoe dit is te herstellen? Ik heb Tmobile en SE gebeld en die zeggen dat het niet mogelijk is de telefoon terug te zetten op de originele fabrieksinstellingen, dus inclusief simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft die handelaar geen backup gemaakt?

Ik vraag me trouwens af wat het volgende is:
Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/2263/112ck.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik heb 'm vanmdidag gehaald.. die chick zegt tegen me dat ik 'm EERST nu gewoon moet gebruiken tot hij uit zichzelf op is en uit gaat.. en dan volledit opladen..
maar in het boekje staat weer dat je 'm EERST helemaal moet opladen.. echt zuur, wat is het nou?

en ik sluit 'm net aan op m'n PC, begint ie al een beetje op te laden :(
is dat erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:00

Gaitman

The Real One

Anoniem: 26244 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 20:27:

[afbeelding]
Voor je exterene (auto)antenne.
Dat lipje kun je er ook afhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-05 10:59
Anoniem: 26244 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 20:27:

[afbeelding]
Dat is al vaker gevraagd en staat ongetwijfeld ook in de handleiding.. Daarachter zit de antenne-aansluiting. Je weet wel, voor carkits enzo. Nagel erachter zetten en je haalt 'm er zo af. Probeer maar.
apNia schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 20:34:
Ik heb 'm vanmdidag gehaald.. die chick zegt tegen me dat ik 'm EERST nu gewoon moet gebruiken tot hij uit zichzelf op is en uit gaat.. en dan volledit opladen..
maar in het boekje staat weer dat je 'm EERST helemaal moet opladen.. echt zuur, wat is het nou?

is dat erg?
Volgens het boekje. Er zijn veel misverstanden over accu's (lees: verhalen die golden bij oude types accu). Je mag er vanuit gaan dat de fabrikant het goed aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

apNia schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 20:34:

is dat erg?
Is niet zo erg, maar de batterij in het begin een keer leeg gebruiken kan geen kwaad ;)
Deze batterij hoeft niet helemaal leeg te zijn om hem goed op te kunnen laden.
Hou het boekje maar aan, aan de kabel kun je ermee spelen terwijl ie op laadt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

paulb_ schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:57:
Ik heb een beetje lullig probleem:
Onlangs een nieuwe D750i gekocht van een telefoonhandelaar.
Ze blijken hun telefoons te hebben unlocked terwijl ik dat helemaal niet nodig vind want ik zit gewoon op Tmobile.

Maar: Door het unlocken is er zodanig met de software gerommeld dat de telefoon niet wordt herkend voor een upgrade. Weet iemand hoe dit is te herstellen? Ik heb Tmobile en SE gebeld en die zeggen dat het niet mogelijk is de telefoon terug te zetten op de originele fabrieksinstellingen, dus inclusief simlock.
De update-service werkt niet (meer) met de D750 of andere door operators veranderde firmwares.
Dit heeft niets met het unlocken te maken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wacht onderhand al 2.5 week
Het duurt inderdaad erg lang.Wij vinden dit ook heel erg vervelnd omdat wij zo niet aan onze normale levertijd kunnen voldoen.Ik heb zojuist contact gehad met onze leverancier en zij weten ook nog niet wanneer de toestellen weer uitgeleverd gaan worden door Sony-Ericsson.Wij kunnen u wel alvast de simkaart sturen als u dit wil, zodat u wel al gebruik kunt maken van uw abonnement.
Onze excuses voor de vertraging
Weten jullie misschien waarom het zolang duurt? Het lijkt me sterk dat er toestellen tekort zijn, misschien zijn ze de telefoons aan het upgraden of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulb_
  • Laatst online: 07-01-2022
Shiver23 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 20:44:
[...]
De update-service werkt niet (meer) met de D750 of andere door operators veranderde firmwares.
Dit heeft niets met het unlocken te maken.
Tnx voor je reactie Shiver.
Weet je dat zeker? Ik had problemen met de D750 update service op de SE site en ben naar Teleworld in Amsterdam gegaan. Zeer vriendelijke en bekwaam klinkende technicus daar overigens. Mijn telefoon werd niet herkend op zijn pc met update kabels.

Als het klopt wat jij zegt dan kan ik dus niet meer van die oude firmware afkomen. Ik wil nl wel graag de snellere menu's, mapje mp3 en vlottere sluiterreactie.

Misschien mag ik dit hier niet zeggen, maar als ik inderdaad een D750 niet kan updaten, kan ik dan mijn D750 niet laten flashen tot een K750?

[ Voor 4% gewijzigd door paulb_ op 06-08-2005 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-05 13:34
Anoniem: 149915 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 21:20:
Ik wacht onderhand al 2.5 week

[...]

Weten jullie misschien waarom het zolang duurt? Het lijkt me sterk dat er toestellen tekort zijn, misschien zijn ze de telefoons aan het upgraden of iets dergelijks?
Waar heb je bestelt als ik vragen mag?
En van wie komt dit andwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb eindelijk browsen via de inet verbinding van m'n pc voor elkaar, zowel via de kabel als via BT B)
Nu nog een goede webviewer, ik gebruik nu Jbrowser, maar die is nogal beperkt (zeurt snel over teveel info op een webpage).
Nadeel is dat de webviewer via SE device explorer gestart moet worden en dat dit programma voor de verbinding zorgt, maar liever zo dan dat het helemaal niet werkt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Door onder het bellen "C" lang ingedrukt te houden, schakelt de telefoon de microfoon uit waardoor de ontvanger niets meer kan horen.
Wat is het nut van deze functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Anoniem: 26244 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 22:54:
[...]

Wat is het nut van deze functie?
als je onder het bellen bijv iets moet overleggen en de ander mag het niet horen ? k zou wel willen weten of de ander dan ook zo'n leuk muziekje te horen krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150033

Ok, even voor de duidelijkheid:

Moet je de batterij de eerste keer helemaal leegmaken en hem dan pas opladen of direct opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Anoniem: 150033 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 23:31:
Ok, even voor de duidelijkheid:

Moet je de batterij de eerste keer helemaal leegmaken en hem dan pas opladen of direct opladen?
Ik heb hem gewoon gelijk gebruikt,en 's nachts uitgedaan en aan de lader gehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koentjek schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 21:49:
[...]

Waar heb je bestelt als ik vragen mag?
En van wie komt dit andwoord?
www.GSMwarenhuis.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb graag mijn mobiele telefoon aan een koordje, alleen het lukt me niet om mijn touwtje erdoor te krijgen. Ik neem aan dat onderstaande daarvoor bedoeld is.
Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/2064/key6va.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Laatst online: 18-09-2019
Jep !!

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:54

MaDLiVe

.-Observer-.

Shiver23 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:59:
[...]

Waar heb je deze gehaald en wat heb je ervoor betaald?
Zit er een kabel bij, of is het nodig om de USB-kabel te gebruiken?
Zie je vraag nu pas :) Gekocht bij de Tellme voor 27 euro. Je krijgt er geen cabels bij dus je moet je eigen gebruiken. Daarom heb ik maar gelijk een 2de data cabel gekocht.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 22:53:
Ik heb eindelijk browsen via de inet verbinding van m'n pc voor elkaar, zowel via de kabel als via BT B)
Nu nog een goede webviewer, ik gebruik nu Jbrowser, maar die is nogal beperkt (zeurt snel over teveel info op een webpage).
Nadeel is dat de webviewer via SE device explorer gestart moet worden en dat dit programma voor de verbinding zorgt, maar liever zo dan dat het helemaal niet werkt :Y)
Zou je eens stap voor stap uit kunnen leggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen en welke software daarvoor nodig is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Zou het dan ook mogelijk zijn icm Wanadoo LiveBox, want hier zit ook BT op. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Speedy-Andre schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 20:39:
[...]

Is niet zo erg, maar de batterij in het begin een keer leeg gebruiken kan geen kwaad ;)
Deze batterij hoeft niet helemaal leeg te zijn om hem goed op te kunnen laden.
Hou het boekje maar aan, aan de kabel kun je ermee spelen terwijl ie op laadt :9
ja ik gebruik 'm nu helemaal op tot ie uitvalt, en dan 100% opladen... maaaaaaaaaarrrrr, hoezo maakt het met deze batterij niet zo uit? is toch gewoon een standaard batterij?

wat ik me ook afvraag is dat het dan toch niet slim is om er mee te spelen terwijl ik 'm zometeen volledig ga opladen? of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Chaser2600 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 11:36:
[...]

Zou je eens stap voor stap uit kunnen leggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen en welke software daarvoor nodig is ?
Poeh, da's niet ff snel te doen :P

Begin maar met downloaden van de SE J2ME SDK.
Deze heb je nodig om de communicatie op te zetten.
Je kunt met de Device Explorer een deel van de foon verkennen en ook geïnstalleerde java applicaties starten en stoppen.
Bij de settings kies je een compoort, bij mij zijn com3 en com4 toegewezen aan BT.
De usbkabel loopt bij mij via com6.
Bovenstaande werkt als het goed is zonder dat je in de foon iets hoeft in te stellen ;)

Nu kun je de K750i instellen :9

Bij verbindingen stel je de volgende dingen in:
Datacom
Internet instellingen
Java instellingen

Datacom
Maak een nieuw data account aan, vul voor IP en DNS het adres in dat je pc gebruikt om met een
(adsl/kabel)modem te verbinden en neem als voorkeurs service Automatisch.
De rest van het account blijft leeg. Mijn account heet BT.

Internet instellingen
Maak bij internetprofielen een nieuw profiel aan, laat deze verbinden met het nieuwe data account
(BT), de rest laat je leeg.

Java instellingen
Bij Java instellingen kies je het BT internetprofiel.

Dan heb je nog een (erg simpele) webbrowser nodig, de JAD en JAR kun je gratiz downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik blijf zeer tevreden met mijn telefoon !, maar ik heb 1 probleem : Wanneer ik een sms verstuur krijgt een andere vriend van mij 2 lege sms berichten 8)7. En als ik kijk bij verstuurde berichten staan er ook idd 2 lege verstuurde berichten. Iemand hier ook toevallig problemen mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:23
Speedy-Andre schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 13:33:
[...]
Poeh, da's niet ff snel te doen :P

knip...
Helemaal gedaan, maar krijg bij jBrowser de volgende melding:
There was no response. Server could be down or is not responding. Verbinding maken vanaf de computer met de telefoon lukt wel, en kan dan ook jbrowser starten.
Gebruik trouwens de gewone kabel, en mijn computer hangt wel aan een router, weet niet of dat nog wat uit zou moeten maken?

[ Voor 15% gewijzigd door Brammel op 07-08-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09-2024
apNia schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 12:56:
[...]

ja ik gebruik 'm nu helemaal op tot ie uitvalt, en dan 100% opladen... maaaaaaaaaarrrrr, hoezo maakt het met deze batterij niet zo uit? is toch gewoon een standaard batterij?

wat ik me ook afvraag is dat het dan toch niet slim is om er mee te spelen terwijl ik 'm zometeen volledig ga opladen? of maakt dat niet uit?
De K750 heeft een Li-Polymer batterij, en deze is naar mijn mening een zeer goede batterij.Deze hoeft dan ook niet helemaal leeg te zijn om op te laden, aangezien deze batterij geen last heeft van een "geheugen", dus kan volledig opladen elke keer.
Maar toch voor de zekerheid zou ik de gsm volledig laten platgaan eerst, dan ongeveer 10 uur laten opladen, en dan proberen van zo snel mogelijk terug plat te krijgen.Dan de keren erachter gewoon een 3 tal uur laten opladen, maar de eerste paar keer zou ik toch gewoon even de batterij volledig laten leeggaan.

En maakt niet uit of je er mee speelt terwijl je hem gaat opladen.

[ Voor 5% gewijzigd door SimonMc op 07-08-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Brammel schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 14:02:
[...]

Helemaal gedaan, maar krijg bij jBrowser de volgende melding:
There was no response. Server could be down or is not responding. Verbinding maken vanaf de computer met de telefoon lukt wel, en kan dan ook jbrowser starten.
Gebruik trouwens de gewone kabel, en mijn computer hangt wel aan een router, weet niet of dat nog wat uit zou moeten maken?
Mijn pc zit aan een adsl modem/router en ik gebruik het IP (en DNS) dat de pc van de dhcp krijgt.
Dns is 192.168.1.1, dus de router handelt het verder af.
Bij voorkeurs service heb ik 'gprs en gsm' gekozen, misschien maakt dat nog iets uit :?
Onder internet profielen staat Internet modus HTTP.en ik gebruik geen proxy.

Nog ff iets anders, bij XP control panel kun je Phone monitor options kiezen, hier zie je welke compoorten 'enabled' zijn, kijk ff of de door Device explorer gebruikte compoort erbij staat.
Ook staat bij Device explorer in het File menu Serial networking aangevinkt, da's héél belangrijk :9

[ Voor 19% gewijzigd door Speedy-Andre op 07-08-2005 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Speedy-Andre schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 14:23:
[...]

Mijn pc zit aan een adsl modem/router en ik gebruik het IP (en DNS) dat de pc van de dhcp krijgt.
Dns is 192.168.1.1, dus de router handelt het verder af.
Bij voorkeurs service heb ik 'gprs en gsm' gekozen, misschien maakt dat nog iets uit :?
Onder internet profielen staat Internet modus HTTP.en ik gebruik geen proxy.

Nog ff iets anders, bij XP control panel kun je Phone monitor options kiezen, hier zie je welke compoorten 'enabled' zijn, kijk ff of de door Device explorer gebruikte compoort erbij staat.
Ook staat bij Device explorer in het File menu Serial networking aangevinkt, da's héél belangrijk :9
Com 6 is idd enabled, heb nu ook serial networking aan staan. Helaas werkt het nog niet. Ik heb dus het ip adres en de dns precies hetzelfde ingesteld als de pc waar de telefoon aan hangt.
Wat moet ik met de JAD file? De jar file kan ik installeren, maar de jad niet
En als ik install doe bij de device explorer, dan wil hij hem niet installeren. Het lijkt goed te gaan, maar iets over de helft stopt hij er mee en gaat hij niet verder.

[ Voor 16% gewijzigd door Brammel op 07-08-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

De instelling van serial networking werkt pas als je Device explorer opnieuw start (en ook opnieuw verbinden met de foon).
Oh ja, de jar en jad kun je installeren met de Device explorer.
File/ install en dan vraagt ie waar beide files staan.
Bij mij werkte het al goed door alleen de jar naar de foon te kopiëren.

[ Voor 45% gewijzigd door Speedy-Andre op 07-08-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Speedy-Andre schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 14:52:
De instelling van serial networking werkt pas als je Device explorer opnieuw start (en ook opnieuw verbinden met de foon).
Oh ja, de jar en jad kun je installeren met de Device explorer.
File/ install en dan vraagt ie waar beide files staan.
Bij mij werkte het al goed door alleen de jar naar de foon te kopiëren.
Oke, alleen de jar is dus voldoende. Krijg nu niet meer de melding die ik eerst kreeg, maar als ik naar Http://www.google.nl ga, dan krijg ik het jbrowser opstartscherm, waarin rechtsboven het blauw wit gestreepte laad logotje blijft bewegen. Ook zie ik in de device explorer dat er gegevens binnen komen:
gc start (free bytes = 873888).
gc stop (free bytes = 874064).
gc start (free bytes = 870320).
gc stop (free bytes = 872744).
Er komt echter geen google pagina in beeld.. Tenminste, heb hem nu een paar minuten zo staan, en nog geen google ;) Weet niet hoe lang dat normaal duurt... Wat heb je trouwens bij de maximum baud rate intgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

SimonMc schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 14:17:
[...]

De K750 heeft een Li-Polymer batterij, en deze is naar mijn mening een zeer goede batterij.Deze hoeft dan ook niet helemaal leeg te zijn om op te laden, aangezien deze batterij geen last heeft van een "geheugen", dus kan volledig opladen elke keer.
Maar toch voor de zekerheid zou ik de gsm volledig laten platgaan eerst, dan ongeveer 10 uur laten opladen, en dan proberen van zo snel mogelijk terug plat te krijgen.Dan de keren erachter gewoon een 3 tal uur laten opladen, maar de eerste paar keer zou ik toch gewoon even de batterij volledig laten leeggaan.

En maakt niet uit of je er mee speelt terwijl je hem gaat opladen.
Mag ik jou even doorverwijzen naar:

www.batteryuniversity.com

Daar staan de FEITEN!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Soms stallt ie ff ja, dat heb ik ook.
Met Device explorer kun je bij Jbrowser RMS delete doen, dan verwijdert ie hem uit het foon geheugen.
Vervolgens disconnecten en opnieuw verbinden, dan doet het weer bij mij ;)
Ik connect met 115200, hoger werkt ook.

[ Voor 9% gewijzigd door Speedy-Andre op 07-08-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:23
Ik zit zelf nog steeds te twijfelen tussen een 6230i of een k750i, mijn keuze gaat nu iets meer richting de k750i maar ik hoor van andere sony ericsson gebruikers dat het navigeerknopje op den duur gaar word?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:34

Flipm0de

geen

perfecte foon, heb ik het begin erg getwijfeld maar echt blij dat ik voor deze heb gekozen.

Alleen vind ik de video errug tegenvallen. Ik heb em gezet op hoge kwalieit en groot formaat maar is gewoon baggerkwaliteit.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Speedy-Andre schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 15:24:
Soms stallt ie ff ja, dat heb ik ook.
Met Device explorer kun je bij Jbrowser RMS delete doen, dan verwijdert ie hem uit het foon geheugen.
Vervolgens disconnecten en opnieuw verbinden, dan doet het weer bij mij ;)
Ik connect met 115200, hoger werkt ook.
Helaas, werkt niet echt bij mij, hij blijft op het welkomsvenster staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Brammel schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 16:19:
[...]

Helaas, werkt niet echt bij mij, hij blijft op het welkomsvenster staan...
Ik zou niet weten wat er nog fout gaat, misschien heb je XP SP2 die nog wat blokkeert :?
Hier alleen SP1, dat werkt prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Speedy-Andre schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 16:35:
[...]

Ik zou niet weten wat er nog fout gaat, misschien heb je XP SP2 die nog wat blokkeert :?
Hier alleen SP1, dat werkt prima ;)
Heb idd SP2, maar firewall staat wel uit. Maar je weet natuurlijk nooit met die updates van Microsoft... Heb nog een en ander geprobeert, maar als ik verbinding probeer te maken blijft hij telkens op het welkomsvenster staan. Het is jammer, maar de vraag is hoe vaak ik het uiteindelijk zou gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Met deze browser kun je Got al niet laden, dat is al te heftig voor 'm ;)
Webviewer kan het wel, maar die heeft een trial van een maand en kost daarna geld en da's natuurlijk niet de bedoeling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
weet er iemand of het mogelijk is om het volume van een bericht apart te verhogen? en of ik ergens de bestanden kan weervinden van de ringtones bij een sms?

ik zou graag berichtsignaal6 (de deurbel) willen bewerken op de pc (langer maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Chaser2600 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 11:36:
[...]

Ja, ik ben er eigenlijk ook reuze benieuwd naar. Bij mij staat er een icoontje met 'orange world' in het menu. Betekent toch niet dat ik fucked ben he? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dat kan volgens mij niet.
De enige waar je iets mee kunt doen (vervangen door mp3) is Bulls Eye :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

apNia schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:35:
[...]
Ja, ik ben er eigenlijk ook reuze benieuwd naar. Bij mij staat er een icoontje met 'orange world' in het menu. Betekent toch niet dat ik fucked ben he? :(
Ik weet niet waar in het menu je bedoelt, bij data accounts kun je een nieuwe maken.
Bij mij staan icoontjes van alle providers en nu ook mijn eigen 'BT' accountje ;)
Ik heb wel een unbranded en unlocked toestel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-05 14:56
Zojuist even de status-pagina van Dynafix bekeken betreffende de reparatie van mijn K750i.

Ik zag dat men gisteren het toestel gerepareerd heeft met een geklokte tijd van 10 minuten; het lijkt er dus verdacht veel op dan men gewoon softwarematig mijn problemen heeft kunnen oplossen, in tegenstelling tot de mededeling van een SESP waar men zei dat het toestel vervangen zou moeten worden.

Een mooie meevaller omdat, zoals ik hier las, de levertijd van nieuwe toestellen vrij laat is. Nu maar hopen dat het toestel snel met de post retour komt, maar hij zou klaar staan voor verzending :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Maar het MOET toch mogelijk zijn dat ik via de datakabel of BT kan browsen met dat ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09-2024
Ginz schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 15:14:
[...]

Mag ik jou even doorverwijzen naar:

www.batteryuniversity.com

Daar staan de FEITEN!
Ik heb het nog niet gelezen,wegens geen tijd, maar als ik leugens heb verteld, zeg dat dan gewoon.
Hetgeen ik gezegd heb, is uit mijn eigen ervaring, maar kan zijn dat het niet 100 % juist is.

Edit : Juist een klein stukje gelezen, en naar wat ik eruit verstaan heb ( mijn engels is ook niet zo goed) is dat lithium -ion beter is dan lithium -ion polymer?
Ik dacht altijd al dat lithium -ion polymer de beste batterij was?
Of wat bedoel je nu Ginz?

[ Voor 25% gewijzigd door SimonMc op 07-08-2005 23:41 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....

Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.

Lees de topicstart voor je een vraag stelt, misschien is het antwoord daar al te vinden!