Het Grote SonyEricsson K750 Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.613 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 10:07
ben al 1.5 maand een tevreden gebruiker van de K750i
Heb nog 2 vragen, ben het niet eerder tegengekomen. Weet iemand of het mogelijk is om een map (ijv mp3) te beveiligen dmv van password of pincode oid?
Klopt het dat het niet mogelijk is om een videobestand door te spoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150997

shiver 23 ken je ook vertelle waar je aan dat frontje gekomen bent? gewoon bij se zelf of??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

btw het is volges mij wel mogelijk om een videobestand door te spoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

Geen reply maar wel bijzonder; het orginele headsetje van sony in mijn broek laten zitten. Broek gewassen en in de droger gestopt.
Headset ruikt heerlijk en werkt nog! Die fijne electronica kan dus soms toch tegen een stootje :*)
Dan kun je dus zeker met dit setje door de regen lopen. Het blijven natuurlijk wel :( oordopjes...

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121921

Kan iemand mij vertellen hoe het omzetten van een video naar een voor de K750i leesbaar bestand in zn werk gaat?

Ik doel hiermee niet op de technische of softwarematige aspecten; die staan keurig en compleet in de uitmuntende startpost! Ik bedoel meer de huishoudelijke aspecten bij het omzetten voornamelijk met het oog op de beperkte opslagcapaciteit.
  • Welke type bronbestand kun je het beste gebruiken? DVD, MPG, AVI, DIVX?
  • Welk output type kun je het beste hanteren?
  • Hoe verhoudt het omzetten zich in bestandsgrootte tot het bronbestand? Als ik bijvoorbeeld een divx neem van 700 mb, hoe groot wordt dan over het algemeen en ongeveer het output-bestand?
Ik ben zelf trouwens ook een uitermate tevreden K750i gebruiker en ook een van de personen die alles meeleest alleen geen reden heeft om mee te klagen met alle kapotte en vernaggelde versies en ook niks over abonnementen heeft te zeggen aangezien ik er al een heb! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

Anoniem: 150997 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:56:
shiver 23 ken je ook vertelle waar je aan dat frontje gekomen bent? gewoon bij se zelf of??
Ik vermoed hier aangezien hij dat hier al aangaf..
En als je video kan doorspoelen volgens jou is het misschien niet enkel handig om zelf te zeggen dat je denkt dat het mogelijk is, maar zegt hoe het dan precies zou moeten gebeuren.

Ikzelf heb de telefoon nog niet, maar ben de topics al aan het doornemen om te weten of ik wel een wil kopen :)

EDIT:
@Kaas G: als je even een pagina terug zou bladeren dan lees je dat enkel de buitenste cover er al op zit en de binnenste (het moeilijkst) nog moet komen. Hij zou foto's en een howto plaatsen als het zover was..

@jacovisscher: geen probleem, nu voegt je post alleszins iets meer toe aan het topic.

[ Voor 21% gewijzigd door ScSi op 03-08-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149915

Is het moeilijk om zon cover erop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

srry ben nog niet helemaal op de hoogte van de huisregels maar dat doorspoelen dat kan net zoals men n mp3 bestand doorspoelt, met dat middelste knoppie. Ik had dat hier niet gelezen. Nogmaals mn excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130495

Anoniem: 145909 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:12:
@ Tijs D. Ik heb nog nooit een mailtje van je gehad. Wel diverse van Ginz en alles is al geregeld en zoals je kan zien is de startpost sinds gisteravond al aangepast.

Nu weer ontopic...
Het spijt me dat dit zo moet gaan, maar als jij je mail niet ontvangt... Jouw adres is toch martijn at atlantux.nl niet? Anyway lees dit dan eens: Afbeeldingslocatie: http://www.piranha.f2o.org/mail.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:06
eindelijk de firmware kunnen upgraden. Net zoals velen hier, reageerde het programma niet nadat ik het toestel heb aangezet met de c-knop ingedrukt.

Ik denk dat de oplossing bij iedereen hier zit:

1. bewaar die extra drivers (die 2 bestanden in een zip-file) in een willekeurige temp folder
2. steek de usb-kabel vd telefoon in een ANDERE usb-poort. (indien je hem vooran had zitten, steek hem achteraan en NIET in de andere poort vooraan)
3. ga naar de SE site en ga naar de support en surf naar de update en doe zoals normaal (incl toestel ontkoppelen en aanzetten met de c-knop ingedrukt)
4. windows vraagt dan bij het aanzetten vh toestel voor de drivers (dat is heel belangrijk en toont aan dat je wel degelijk een andere usb-poort gebruikt). je laat hem dan zoeken in die temp folder waar je die 2 bestande hebt gestoken.
5. dan zie je dat het nog altijd niet werkt, maar de site geeft dan een foutmelding dat de update niet is gelukt, zoniet sluit je het programma gewoon.
6. tenslotte voer je nogmaals de update uit (cfr 3.) en dan zou hij direct de boel moeten updaten.

maw: ik denk dat de fout is dat de meesten pas achteraf die extra drivers heeft geinstalleerd, en niet voordat de update voor de eerste maal wordt gerunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ScSi_009 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 14:06:
[...]

En als je video kan doorspoelen volgens jou is het misschien niet enkel handig om zelf te zeggen dat je denkt dat het mogelijk is, maar zegt hoe het dan precies zou moeten gebeuren.

Ikzelf heb de telefoon nog niet, maar ben de topics al aan het doornemen om te weten of ik wel een wil kopen :)

.
gewoon de joystick naar rechts inhouden om door te spoelen. Het gaat wel niet echt snel vind ik, tenzij er nog een alternatieve manier is om de snelheid te regelen. Naar beneden is vertraagd afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151067

als ik mijn telefoon een tikje aan de onderkant geef of tegen het batterijklepje slaat hij helemaal uit hebben er hier meer mensen last van?:/ Moet gewoon voorzichtig doen met het aansluiten van de headset en lader anders valt hij dan ook nog weleens uit :? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-04 07:56
Skillz schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:40:
[...]

Zonder twijfel geeft Nero Recode de beste kwaliteit, je moet er alleen wat meer handelingen voor doen.
Ik heb trouwens alle programma's die in dit topic worden besproken uitgeprobeerd om video's mee te maken.
Oke bedankt voor jullie antwoord, maar waar hebben jullie dat nero recode vandaan ( of mag ik dat niet vragen?) want ik heb wel nero op de computer maar daar staat recode niet bij ik heb wel
nerovision express 2 se.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Topicstarter
@ Tijs D: martijn.atlantux.net Als je even bij m'n profiel had gekeken had je daar zelf ook wel achter kunnen komen. Maargoed stuur anders alle mails die je probeerde te sturen nog even naar AtlantuX okeej?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 03-08-2005 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149731

supercrazy schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 18:29:
[...]

Ik vind het een beetje raar dat je die korting alleen krijgt als je het online koopt en niet als je het bij primafoon zelf koopt...

EDIT: Ik schrijf wel een brief naar de klatenservice want volgens de helpdesk hoort wat primafoon bij Hi verkoopt ook op de site van Hi te staan omdat dat gelijk loopt. Dus ik wil gewoon nog mijn korting hebben :P
Is toch logisch!!! Ze willen de online verkoop stimuleren, omdat dat voor hen lagere kosten heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-03 19:00
Erg jammer, ik zie hier de eerste verschijnselen helaas al van "slijtage". Op de achterkant op het schuifklepje is dat alluminium gekleurde plastic hier en daar verdwenen, wat witte plekjes achterlaat.

Dat terwijl ik 'm nooit schuif over een tafel ofzoiets, erg vreemd maar ja... ben benieuwd wanneer die eerste frontjes en andere accessoires nu in de winkel verkrijgbaar worden, mag wel eens gebeuren zeg! :|.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:29
Anoniem: 149731 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 19:31:
[...]

Is toch logisch!!! Ze willen de online verkoop stimuleren, omdat dat voor hen lagere kosten heeft
Ja dat snap ik wel maar het is nogal naaierij dat ze hem niet op de site zetten en wel bij primafoon terwijl dat hetzelfde zou moeten gaan. Anders had ik hem wel online gekocht hoor.

[ Voor 38% gewijzigd door supercrazy op 03-08-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Die korting krijg je ook bij T For telecom, als je erom vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77658

Ik ben sinds vandaag in het bezit van deze telefoon. Ik vind het een mooi ding met (te)veel opties. Ik heb echter wel een paar vraagjes. misschien zijn ze al beantwoord maar ik kan ze zo snel niet vinden.

De PC suite van sony plaatst een irritante icoon op mijn desktop die ik op geen enkele wijzige kan verwijderen. Kan dit uberhaupt wel?? (Ik ben allergisch voor icoontjes op m'n desktop :))

In sommige menu's staan allemaal links naar de Sony Ericsson site, bijvoorbeeld bij audio. Het liefst wil ik deze weg hebben. Kan dat?? Al die commerciele shit bevalt me niet zo.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5284

Anoniem: 77658 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 20:11:

De PC suite van sony plaatst een irritante icoon op mijn desktop die ik op geen enkele wijzige kan verwijderen. Kan dit uberhaupt wel?? (Ik ben allergisch voor icoontjes op m'n desktop :))

alvast bedankt
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1038122/8 Even een stukje scrollen...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 5284 op 03-08-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51819

is het nodig als je je telefoon aansluit op de pc via de usb kabel en dan dingen wegschrijft op de memory stick daarna nog de optie Veilig hardware verwijderen/Safely remove hardware nog te doen of kan ik gewoon mijn telefoon loskoppelen(dit lukt wel maar ik weet niet of ut wel goed is :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77658

thx kruimeltje. Nou nog die irritante links in de telefoon. Is het btw mogelijk het geluid van de camera uit te zetten??

Kamicolo: Bij ieder apparaat moet je eigenlijk altijd kiezen voor Veilig hardware verwijderen. Het kan namelijk zijn dat windows (soms) besluit gegevens te bufferen voordat ie ze schrijft naar een apparaat, als jij ineens de USB eruit trekt kan je corrupte files krijgen. Veilig verwijderen voorkomt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151108

Even nog over het updaten van de firmware; wat een ingewikkelde ##### procedure. Pas na een aantal keer proberen en na het lezen van de tip "verander van USB-poort" lukte het.

Maar mijn blijdschap was maar van korte duur. Na ong. 5% zei de computer "interne communicatiefout" en crashte mijn telefoon. Toen heel hard en veel gevloekt....................... :( :( :(

Via SonyEriccson werd ik verwezen naar een ServicePoint, waar ze me meteen konden helpen. De firmware hebben ze daar geupdated en mijn telefoon doet het weer. Mocht er weer een groete update komen ga ik weer naar zo'n ServicePoint. :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-05 14:56
Anoniem: 151108 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:59:
Even nog over het updaten van de firmware; wat een ingewikkelde ##### procedure. Pas na een aantal keer proberen en na het lezen van de tip "verander van USB-poort" lukte het.

Maar mijn blijdschap was maar van korte duur. Na ong. 5% zei de computer "interne communicatiefout" en crashte mijn telefoon. Toen heel hard en veel gevloekt....................... :( :( :(

Via SonyEriccson werd ik verwezen naar een ServicePoint, waar ze me meteen konden helpen. De firmware hebben ze daar geupdated en mijn telefoon doet het weer. Mocht er weer een groete update komen ga ik weer naar zo'n ServicePoint. :) :) :)
Rob, kreeg jij hem na de crash niet meer gestart? In mijn geval was dat namelijk zo; ik kreeg ook de foutmelding met betrekking tot de 'interne communicatiefout'. Bij de ServicePoint hebben ze de doos niet eens geopend, kon volgens hen meteen naar Dynafix omdat hij dus niet wilde opstarten. Daar is hij overigens nog steeds :'(.

[ Voor 8% gewijzigd door Jewie op 03-08-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Ik wil mijn email van m'n eigen server dmv imap ophalen, maar het mailprogramma klaagt dat m'n TLS certificaat niet getekend is door een bekende root CA (ik heb em zelf gesigned).
Weet iemand of ik dit kan omzeilen? Het alternatief is unencrypted email ophalen en daar voel ik niet zoveel voor eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesta
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
QuarK schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:10:
Ik wil mijn email van m'n eigen server dmv imap ophalen, maar het mailprogramma klaagt dat m'n TLS certificaat niet getekend is door een bekende root CA (ik heb em zelf gesigned).
Weet iemand of ik dit kan omzeilen? Het alternatief is unencrypted email ophalen en daar voel ik niet zoveel voor eigenlijk..
Hier heb ik laatst ook naar gekeken. Je moet je eigen CA certificaat op je telefoon zetten, bijv. uploaden met FMA. Het schijnt dat het certificaat in het DER-formaat moet zijn:
code:
1
$ openssl x509 -inform PEM -in ca.cer -outform DER -out beam.cer
Meer info: link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150993

het wil mij nog steeds niet lukken om de remote cotnrol functie aan de praat te krijgen:S..is er iemand die weet wat het probleem zou kunnen zijn, en hoe het opgelost kan worden?? voor alle duidelijk heid, ik kan wel gewoon bestanden e.d. verzenden ook de voicegateway werkt bvb gewoon goed...alleen bij externe besturing krijg ik continue een foutmelding dat er geen verbinding kan worden gemaakt:(....

/jacksonville

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:33

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 150993 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 00:30:
het wil mij nog steeds niet lukken om de remote cotnrol functie aan de praat te krijgen:S..is er iemand die weet wat het probleem zou kunnen zijn, en hoe het opgelost kan worden?? voor alle duidelijk heid, ik kan wel gewoon bestanden e.d. verzenden ook de voicegateway werkt bvb gewoon goed...alleen bij externe besturing krijg ik continue een foutmelding dat er geen verbinding kan worden gemaakt:(....

/jacksonville
Kijk eens bij device manager (apparaat beheer) van XP of je bij Human interface Devices iets ziet staan als HID-compliant consumer control device en ook Bluetooth viruele HID muis?
Dat ding zorgt dat XP snapt wat je met de foon doet ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151108 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:59:
Even nog over het updaten van de firmware; wat een ingewikkelde ##### procedure.
...
Mocht er weer een groete update komen ga ik weer naar zo'n ServicePoint. :) :) :)
Volledig mee eens, ik vind het ook een veel te ingewikkelde procedure en bij een service point is het zo gefixt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij vertellen hoe het omzetten van een video naar een voor de K750i leesbaar bestand in zn werk gaat?

Ik doel hiermee niet op de technische of softwarematige aspecten; die staan keurig en compleet in de uitmuntende startpost! Ik bedoel meer de huishoudelijke aspecten bij het omzetten voornamelijk met het oog op de beperkte opslagcapaciteit.
  • Hoe verhoudt het omzetten zich in bestandsgrootte tot het bronbestand? Als ik bijvoorbeeld een divx neem van 700 mb, hoe groot wordt dan over het algemeen en ongeveer het output-bestand?
Ik ben zelf trouwens ook een uitermate tevreden K750i gebruiker en ook een van de personen die alles meeleest alleen geen reden heeft om mee te klagen met alle kapotte en vernaggelde versies en ook niks over abonnementen heeft te zeggen aangezien ik er al een heb! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144637

Beste K750i-medegebruikers,

Na een kleine 2 maanden gebruik van deze fantastische telefoon, (ongelooflijk wat een functies!), zijn er bij mij toch een aantal dingetjes opgevallen.

1. Het lijkt alsof de telefoon per keer zelf beslist welke ringtone hij afspeelt. Heb een mp3 gekozen alleen af en toe krijg ik nog een gare pieptooncombinatie?? 8)7

2. Ondanks dat de stekker van de headset er goed inzit (stevig, klik) komt het geluid soms niet goed door. Dan doel ik met name op mp3-tjes en telefoongesprekken. Het lijkt me toch sterk dat dit al een stuk slijtage is... las dit namelijk ook al eerder in het topic! Kan het ook stof zijn die erin is geslopen??? (zie volgende punt)

3. STOF!!! Arghhhh |:( Nou weet iedereen geloof ik wel dat er stof kan komen achter het glas van de SonyEricsson... waarschijnlijk sluipt het er in via het joystickje ofzo... Maar goed, ik wil het weg hebben!!! Stond er ergens op het net een uitleg hoe je je telefoon uit elkaar kan halen, in het Chinees!?! HIER DUS Prima.. mee bezig geweest, tot op zekere hoogte natuurlijk was het idee, wil wel graag dat ie het gewoon nog doet na het sloopfestijn! Maar stuitte op het probleem dat ik de voorkant er met geen mogelijkheid afkrijg! Heeft iemand hier een oplossing/trucje/handigheidje voor?

Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat ik supertevreden ben over deze telefoon! Lange standby-tijd: ong. 7/8 dagen bij normaal gebruik, Goede foto's: voor een telefoon dan hè!, Goede service van SE: online-update lukte in één keer!!! :*) , Uiterlijk... :9~ !!!

Grz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 144637 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:18:
3. STOF!!! Arghhhh |:( Nou weet iedereen geloof ik wel dat er stof kan komen achter het glas van de SonyEricsson... waarschijnlijk sluipt het er in via het joystickje ofzo... Maar goed, ik wil het weg hebben!!! Stond er ergens op het net een uitleg hoe je je telefoon uit elkaar kan halen, in het Chinees!?! HIER DUS Prima.. mee bezig geweest, tot op zekere hoogte natuurlijk was het idee, wil wel graag dat ie het gewoon nog doet na het sloopfestijn! Maar stuitte op het probleem dat ik de voorkant er met geen mogelijkheid afkrijg! Heeft iemand hier een oplossing/trucje/handigheidje voor?
Ik heb inmiddels mijn K750 omgebouwd naar W800.
Was nog een redelijke klus. Is duidelijk dat de telefoon ontworpen is om makkelijk in elkaar gezet te worden om daarna nooit meer uit elkaar gehaald te worden :)
Ik zal vanavond ofzo wel even verslagje posten. Omdat niet alles naar wens werkte heb ik hem inmiddels al wel een paar keer uit elkaar gehaald.
Om de voorkant te verwijder kan je het beste het volgende doen.

Verwijder de batterij.
Schroef aan de achterkant de 2 torx-schroefjes los die net onder de batterij zitten.
Verwijder de memorystick.
Plaats nu je nagel (of iets anders "zachts" GEEN SCHROEVENDRAAIER!) aan de onderkant onder de rand. Als dit niet lukt, begin dan aan de rechterkant van waar je memorystick zit.
Beweeg nu je nagel (of iets anders) langs de rand van het toestel helemaal tot boven. Je frontje zou nu aan 1 kant los moeten zitten. Doe nu aan de andere kant hetzelfde. Begin links van de uitsparing waar normaal de memorystick zit.
Nu zou je frontje los moeten zitten, behalve aan de bovenkant. Kantel nu het frontje voorzichtig naar boven. Doe dit net zover totdat je een harde klik hoort en als het goed is, heb je nu je frontje in je hand :)
Dit laatste lijkt net of je iets afbreekt. Is niet het geval.

Voor het terugzetten kun je onderaan beginnen en het frontje aan beiden kanten tegelijk tot de bovenkant vastzetten. De bovenkant is weer een lastig stukje. Druk de bovenkant van de telefoon zo hard mogelijk in en druk het frontje naar beneden. Nu zou de bekende klik er voor moeten zorgen dat de bovenkant ook weer vastzit.

Het vraagt wat handigheid, maar ik hoop dat deze beschrijving een beetje duidelijk is. Wees niet bang om een beetje kracht te zetten en nog belangrijker. Wees voorzichtig met schroevendraaiers of andere harde hulpmiddelen om je telefoon te lijf te gaan. Beschadigingen heb je zo gemaakt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand misschien waar de i achter k750 voor staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 150997 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:11:
weet iemand misschien waar de i achter k750 voor staat?
international
je hebt ook de K750c waar de voor Chinees staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gefeliciteerd!! shiver!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met je ombouw dus en bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114234

weet iemand of deze sticks het doen Afbeeldingslocatie: http://www.demiononline.nl/image.php?ID_Product=10543 Heb er 1 besteld maar staat geen type nummer ofzo erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 16:57

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Is het MemoryStick? JA
Is het DUO? Ja

Wat staat er in de handleiding, op de site? MemoryStick Duo.

Dus werkt.....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar ik heb ergens gelezen dat niet alle memory stick duo's werken... dus vandaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144637

Nou ik zit nu op m'n werk dus zal vanavond eens kijken of het met deze aanwijzingen wil lukken... Denk inderdaad dat je iets meer lef moet hebben om hem door de klik heen te trekken! Bij de achterkant was die lef er wel... maar die voorkant met het venstertje, vond ik een beetje riskant!!! aan de andere kant..... het ergste wat er kan gebeuren is dat je deze fantastische telefoon sloopt!!??!! :+

@ Shiver23: In ieder geval onwijs bedankt voor je uitleg... en ik zie dat ombouwverslag van je wel tegemoet... Hoe kwam je aan het frontje dan???

Grz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 114234 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:40:
Maar ik heb ergens gelezen dat niet alle memory stick duo's werken... dus vandaar!
Dat heb je dan niet goed gelezen, want de K750 kan DUO en DUO PRO lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Shiver23 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:58:
[...]

Schroef aan de achterkant de 2 torx-schroefjes los die net onder de batterij zitten.
Verwijder de memorystick.
Plaats nu je nagel (of iets anders "zachts" GEEN SCHROEVENDRAAIER!) aan de onderkant onder de rand. Als dit niet lukt, begin dan aan de rechterkant van waar je memorystick zit.
Beweeg nu je nagel (of iets anders) langs de rand van het toestel helemaal tot boven. Je frontje zou nu aan 1 kant los moeten zitten. Doe nu aan de andere kant hetzelfde. Begin links van de uitsparing waar normaal de memorystick zit.
Helaas moet ik dit be-amen. GEEN SCHROEVENDRAAIER!!
Dan lees jij niet goed. ALLE MemoryStick Duo's werken

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116112

Ooit van startpost gehoord daar staat deze ok gewoon bij en heb em zelf ook dus hij werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy-Andre schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 01:46:
[...]

Kijk eens bij device manager (apparaat beheer) van XP of je bij Human interface Devices iets ziet staan als HID-compliant consumer control device en ook Bluetooth viruele HID muis?
Dat ding zorgt dat XP snapt wat je met de foon doet ;)
uhm , dat zal het probleem dan zijn ik zie bij apparaatbeheer geen van deze termen:S...hoe kan ik daar aan komen?

/jacksonville

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150013

Uit deel 5:

wariepjij schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:11:
[...]

Klik op je bluetooth icoontje rechtsonderin (ga naar bluetooth apparaten) Selecteer je k750i daar.
Klik op eigenschappen > ga naar het tabblad services. En vink daar het vakje stuurprogramma's voor toetsenborden ondersteuning aan. Ook wel HID genoemd

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 15:06

MaDLiVe

.-Observer-.

Mmm, ben een gebruiker van het eerste uur maar toch nog een practische vraag.

Is er toevallig software waarbij je playlists op je pc kan bewerken? En bestaat er ook nog een kans dat flightmode ooit terecht komt op de k750i?
Verder heb ik de desktop stand gekocht. Erg cool ding. Zowel data als power input (dus gewoon quickchargen terwijl je wel verbonden bent met de pc) en een heahset aansluiting aan de zijkant. Dat groene ledje heeft ook wel wat :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

MaDLiVe schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:54:
Mmm, ben een gebruiker van het eerste uur maar toch nog een practische vraag.

Is er toevallig software waarbij je playlists op je pc kan bewerken? En bestaat er ook nog een kans dat flightmode ooit terecht komt op de k750i?
Verder heb ik de desktop stand gekocht. Erg cool ding. Zowel data als power input (dus gewoon quickchargen terwijl je wel verbonden bent met de pc) en een heahset aansluiting aan de zijkant. Dat groene ledje heeft ook wel wat :P
Waar heb je deze gehaald en wat heb je ervoor betaald?
Zit er een kabel bij, of is het nodig om de USB-kabel te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150013 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:39:
Uit deel 5:

wariepjij schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:11:
[...]

Klik op je bluetooth icoontje rechtsonderin (ga naar bluetooth apparaten) Selecteer je k750i daar.
Klik op eigenschappen > ga naar het tabblad services. En vink daar het vakje stuurprogramma's voor toetsenborden ondersteuning aan. Ook wel HID genoemd

Succes
hm ik heb alles aangevinkt, en ook de servicelijst op mn telefoon vernieuwd, dit komt er dan te staan:

headset
synchronisatie
object pushen
bestandsoverdracht

iets over externe besturing, het wil ook nog niet lukken, mijn bluetooth adapter op mn pc is al een vrij oude (ruim 2 jaar) ligt het daar mss aan dat ik een nieuwere versie nodig heb o.i.d.? ik snap dr niks meer van, verder lijkt alles te kloppen:S

/jacksonville

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

Shiver23 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:59:
[...]

ja want ik ben opzoek naar zo'n ding en in de winkel krijg ik steeds te horen dat dit nog niet beschikbaar is! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 22-05 10:07
Doorspoelen is inmiddels gelukt,. kan alleen in mediaspeler, niet als je vanaf bestandsbeheer het clipje afspeelt.
Weet nog iemand of het beveiligen van een bepaalde map op je memorystick mogelijk is om bijvoorbeeld data in op te slaan. (documenten en geluidsopnamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

legolas82 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:41:
Doorspoelen is inmiddels gelukt,. kan alleen in mediaspeler, niet als je vanaf bestandsbeheer het clipje afspeelt.
Weet nog iemand of het beveiligen van een bepaalde map op je memorystick mogelijk is om bijvoorbeeld data in op te slaan. (documenten en geluidsopnamen)
de enige mogelijkheid om beveiligde info op je telefoon te zetten is in het menu codememo bij agenda, het is alleen mogelijk om hier tekst neer te zetten, geen geluidsbestanden, verder is de enige beveiliging voor je bestanden je pin van je telefoon (als hij uit is tenminste)

btw in t themaforum heb ik een LOTRtheme gepost...ik zie dat je fan bent;)

/jacksonville

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147707

Klopt het dat er na het updaten kaders weg zijn om je foto's op te leuken...ik mis nu bv die konijnen oren en die tralies en nog een paar van die dingen of zoek ik op de verkeerde plek?

Photo dj en dan kader toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147707 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 15:36:
Klopt het dat er na het updaten kaders weg zijn om je foto's op te leuken...ik mis nu bv die konijnen oren en die tralies en nog een paar van die dingen of zoek ik op de verkeerde plek?

Photo dj en dan kader toevoegen.
Je kunt die kaders gewoon selecteren wanneer je een foto maakt!
Instell. > fotomodus > kaders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121921 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 15:46:
[...]

Je kunt die kaders gewoon selecteren wanneer je een foto maakt!
Instell. > fotomodus > kaders
achhg, inderdaad gevonden.

Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-05 10:59
MaDLiVe schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:54:
[...]En bestaat er ook nog een kans dat flightmode ooit terecht komt op de k750i?
[...]
Ik heb het voor de zekerheid gevraagd. Dit is het officiele antwoord:
Geachte heer/mevrouw Tycoontje,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Op de Sony Ericsson K750i zit geen flightmode optie om het toestel te gebruiken in bijvoorbeeld het vliegtuig. Alle specificatie is van zijn van te voren bekend en in alle voorafgaande teostel met uitzondering van de P-serie heeft geen flight mode in het toestel zitten.

Dit heeft te maken met het feit dat deze toestellen de functie hebben om verschillende dingen via Quickshare door te sturen. Dit betekent dat als u een foto maakt dat er automatisch de functie komt dat u meteen kunt doorsturen.

Het eerste toestel dat uitkomt met een flightmode is de W800 toestel van ons. Dat zal het eerste toestel zijn buiten de P-serie dat de flightmode standaard in het toestel heeft.

U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Met vriendelijke groeten,

<verwijderd>
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB
Balen dus. Had er net een vlucht naar/van de USA opzitten. Verdorie een lam koptelefoontje moeten kopen en alle channels wel gehoord (worden binnen het uur herhaald en kloppen soms niet helemaal). Bovendien is het wel leuk om foto's/filmpjes te kunnen maken bij opstijgen, landen, wolkjes, zonsopkomts, etc. Zag het m'n buurman doen met z'n digicam, maar ik had die van mij niet bij de hand. Ook geen spelletjes of checken van reisinfo die opgeslagen was in de telefoon.

Erg, erg jammer dat het niet op de officiele manier kan. De W800 is van binnen hetzelfde. Meer mag ik vast niet zeggen en heb ik ook nog niet geprobeerd. Maar zit er wel ernstig aan te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 17:15
wat houdt die flight-mode dan precies in? (kon het zo snel niet vinden)

en dan heb ik nog een vraag met betrekking tot de snelheid van de smsjes.
in mijn t-68i tijdperk ging het typen van de smsjes ontzettend traag... is dat nog steeds zo?

zelf heb ik nou een telefoon met het symbian gebeuren. heeft dit voordelen? of heeft SE een soort gelijk operating system gemaakt?

wat een vragen allemaal weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

low_n_slow schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 16:09:

in mijn t-68i tijdperk ging het typen van de smsjes ontzettend traag... is dat nog steeds zo?

zelf heb ik nou een telefoon met het symbian gebeuren. heeft dit voordelen? of heeft SE een soort gelijk operating system gemaakt?

Over het smsen: Heb zelf hiervoor een motorola v525 gehad.. je weet wel die ene telefoon die IEDEREEN zo ongeveer heeft gehad. Deze was als hij langer dan 1 dag aanstond echt zo traag, zeker met smsen een flinke vertraging! Bij de k750i heb ik hier helemaal geen last van, heb wel de laatste firmware erop.. maar moet zeggen dat ik ook daarvoor nergens last van had! Allemaal erg snel ondanks de vele functies van de telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Aangezien de i bij de k750i staat voor international, mag ik dan aannemen dat indien je in bvb in china een k750i zou kopen, dat je daar dan NL kan kiezen als invoertaal (T9) en in de menu's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117735

Flight mode is dat je mp3's/radio kan luisteren als de telefoon uit staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Shiver23 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:59:
[...]
Ze worden iig aangeboden via ebay (rond 10 euro) dus neem ik aan dat je ze ook in de winkel kan kopen. Het heeft er alle schijn van dat je gewoon de kabel van je lader (of USB maar dat schiet niet op als ik het goed begrijp) er aan de achterkant in moet pluggen, als ik de foto's bekijk lijkt me dat er geen kabel bij zit.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pina schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 16:41:
Aangezien de i bij de k750i staat voor international, mag ik dan aannemen dat indien je in bvb in china een k750i zou kopen, dat je daar dan NL kan kiezen als invoertaal (T9) en in de menu's?
nee dat is onjuist, voor china is er namelijk een speliale k750c versie, maar bvb in amerika of rusland zou het wel moeten kunnen geloof ik...

/jacksonville

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze vraag zal ongetwijvelt al gevraagd zijn maar ik kan het niet zo snel vinden....

Als ik een bestandje via BT wil verzenden naar een andere K750i is dat geen probleem, maar als ik het naar een SGH-E730 wil verzenden vindt hij dit toestel niet. Wil mijn vrouw met haar E730 iets verzenden via BT dan lukt het wel naar de K750i toe.

Op mijn BT lijstje staat alleen maar de k750i van mijn dochter de E730 staat er niet op.

Heb dit ook al eens met de combinatie K750 en de D500 meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DK
  • Laatst online: 23-03-2021

DK

Is het mogelijk de Java applicaties in de telefoon terug te kopieren naar de PC?

Ik wil namelijk graag het tennis spel eens op mijn PC spelen. Ik krijg wat van dat kleine schermpje waarin je de bal nauwelijks ziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117080

ik heb wel geen K750 , maar ik dacht dat 'flight mode' was dat je je gsm kan gebruiken voor pda functies en mp3 enzo , maar geen gsm signaal uitzend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122946

Heb nog even 2 vragen :

- Maakt het fototoestel nog geluid of kan je dat uitzetten ? Bij de 700i kon je dat geluid niet uitzetten, vet kut....
- En in het hoofdscherm vond ik die balkjes altijd zo irritant. Je kon nooit een foto helemaal als achtergrond hebben, altijd zaten er boven en beneden 2 kleine strookjes van SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Anoniem: 122946 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 19:23:
Heb nog even 2 vragen :

- Maakt het fototoestel nog geluid of kan je dat uitzetten ? Bij de 700i kon je dat geluid niet uitzetten, vet kut....
- En in het hoofdscherm vond ik die balkjes altijd zo irritant. Je kon nooit een foto helemaal als achtergrond hebben, altijd zaten er boven en beneden 2 kleine strookjes van SE.
voor zover ik weet, is er een wet voor dat er altijd een geluidje op moet zitten bij het maken van een foto met telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122946 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 19:23:
Heb nog even 2 vragen :

Het geluidje is er nog steeds en ook nog steeds niet uit te schakelen.. ben hier zelf ook niet echt fan van. Heb zelf ook eigenlijk nooit een foto als achtergrond dus heb geen idee en ben te lui om het eventjes te testen ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106149

Foto gebruiken als achtergrond en dan maximaal kiezen, staat ie volledig op je scherm, zelf bij je bereik/accu meter en onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Niet online
Ik ben best tevreden met de foto's die ie overdag weet te maken.. Zo heb ik vandaag vanuit de auto foto's gemaakt van het bizarre wolkendek. :) :

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63774/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63775/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63776/thumb.jpg

Trouwens, ik heb de laatste firmware, maar er zit nog steeds een vertraging tussen het moment van het -klik- moment en dat de foto _echt_ gemaakt wordt. Zo is het bij mij nog steeds niet echt mogelijk om vlug een foto van een leuk moment te maken. :(

Ik heb alle delen gevolgd, maar zit nog met een ander probleempje: Winamp.hid installeren wil niet echt lukken. Wanneer het in de map "other" staat, kan ik het niet installeren, enkel verzenden?

ps. De foto's zijn vrij scheef gemaakt, maar ik vond autorijden toch nog net wat belangrijker dan foto's maken. Dus fatsoenlijk rechthouden/focussen was er niet bij. :)

[ Voor 10% gewijzigd door AlvaK op 04-08-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:42
Zo... net telefoon ook besteld met 2 jarig T-Mobile abbonement :). Ik heb wel de goede versie besteld. Niet degene van T-Mobile zelf, maar gewoon de k750i ;)

Ik ben benieuwd naar hoe hij is. Heb het hele topic al doorgelezen & ik heb goede verwachtingen :)

[ Voor 23% gewijzigd door jeroenzelle op 04-08-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja... die vertraging is fucking shit!! Dus iedereen ff mailen naar sony... en hopen dat ze die oplossen in de volgende firmware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147707 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 17:44:
Deze vraag zal ongetwijvelt al gevraagd zijn maar ik kan het niet zo snel vinden....

Als ik een bestandje via BT wil verzenden naar een andere K750i is dat geen probleem, maar als ik het naar een SGH-E730 wil verzenden vindt hij dit toestel niet. Wil mijn vrouw met haar E730 iets verzenden via BT dan lukt het wel naar de K750i toe.

Op mijn BT lijstje staat alleen maar de k750i van mijn dochter de E730 staat er niet op.

Heb dit ook al eens met de combinatie K750 en de D500 meegemaakt.
heb dit probleem zelf ook, en het gekke is dat ik n nokia ook nie kan vinde , terwijl de nokia (6230) mij wel vindt, en dan bij telefoon "paren", pakt ie die nokia weer wel.
hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150997 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:47:
[...]

heb dit probleem zelf ook, en het gekke is dat ik n nokia ook nie kan vinde , terwijl de nokia (6230) mij wel vindt, en dan bij telefoon "paren", pakt ie die nokia weer wel.
hoe kan dat?
kan het niet liggen aan de bluetooth versie/soort? gelukkig is er ook nog zoiets als infrarood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:58:
[...]

Ik heb inmiddels mijn K750 omgebouwd naar W800.
Was nog een redelijke klus. Is duidelijk dat de telefoon ontworpen is om makkelijk in elkaar gezet te worden om daarna nooit meer uit elkaar gehaald te worden :)
Ik zal vanavond ofzo wel even verslagje posten. Omdat niet alles naar wens werkte heb ik hem inmiddels al wel een paar keer uit elkaar gehaald.
Cool Shiver23! ben erg benieuwd naar je verslagje ;) lijkt mij ook cool om zelf te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.theloosen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 21:16
Ik wil niks zeggen maar als ik de telefoon op Stil zet door sterretje lang in te drukken dan heb ik geen foto geluid hoor als ik er 1 maak. En dit met de nieuwste software.

Wat ik even ook wil zeggen hoe ik meestal er mee werk. Gewoon telefoon op Lock zetten en op Stil.
Alsik mooi foto moment zie dan klepje van camera op de achterkant openschuiven en de lock gaat er vanzelf af en schakeld in foto modus.

Foto maken en klepje gelijk dichtschuiven. Telefoon gaat terug naar hoofdscherm en locked weer.
Best wel vet.(en geen foto geluid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

m.theloosen schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 21:07:
Ik wil niks zeggen maar als ik de telefoon op Stil zet door sterretje lang in te drukken dan heb ik geen foto geluid hoor als ik er 1 maak. En dit met de nieuwste software.

Wat ik even ook wil zeggen hoe ik meestal er mee werk. Gewoon telefoon op Lock zetten en op Stil.
Alsik mooi foto moment zie dan klepje van camera op de achterkant openschuiven en de lock gaat er vanzelf af en schakeld in foto modus.

Foto maken en klepje gelijk dichtschuiven. Telefoon gaat terug naar hoofdscherm en locked weer.
Best wel vet.(en geen foto geluid)
Net getest,maar gewoon geluid hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ok.
Mijn verslag van het ombouwen van mijn K750 naar W800. Zelf had ik de voor en achterkant van de W800 er al opgezet, dus vandaar dat het misschien een beetje rommelig lijkt :)
Ik heb vooral tijdens het begin foto's gemaakt. Halverwege was ik vooral gefrustreerd omdat ik bepaalde onderdelen niet los kreeg dus ben ik hiermee gestopt.
Ik heb voor de verduidelijking even gebruik gemaakt van foto's van de volgende website.
Allereerst de schroefjes verwijderd aan de achterkant.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/DSCN1967.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/DSCN1969.JPG
Vervolgens het achterkantje verwijderd op de manier welke ik eerder al beschreven heb.
Aan een kant je nagel eronder zetten en dan omhoog. Dit aan allebei de kanten en de bovenkant gaat vanzelf.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/0527_k750_060.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/0527_k750_059.jpg
Nu de voorkant.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/DSCN1971.JPG
Hier aan de rechterkant je nagel eronder en dan langs het randje tot aan boven.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/DSCN1973.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/0527_k750_058.jpg
Hier doorduwen tot de klik en je voorkant ligt eraf.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/DSCN1974.JPG
Dit was het makkelijke deel :)
Nu heb je de kale telefoon voor je liggen. Voor het ombouwen moest ik alles verwijderen.
Allereerst het toetsenbord.
Je toetsenbord, beeldscherm en cameramodule zitten alle 3 vast door middel van speciale contactjes zoals te zien op deze foto's.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/DSCN1976.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/0527_k750_052.jpg
Deze kan je rustig loshalen en gaat eigenlijk zonder problemen.
Het beeldscherm zit ook nog met 2 schroefjes vast. Schroef deze los en verwijder na het toestenbord je beeldscherm.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/0527_k750_048.jpg
Nu loopt er nog 1 kabel naar je cameramodule, door het moederbord. Deze kunnen we loshalen en vervolgens de hele plaat verwijderen.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/DSCN1979.JPG
Deze printplaat zit aan de zijkanten in de behuizing geklemd. Buig de zijkanten naar buiten totdat het moederbord naar boven kan. Dit vond ik zelf vrij lastig omdat er weinig ruimte is deze omhoog te krijgen. Na een beetje pielen had ik de plaat los.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/0527_k750_042.jpg
Let op dat je connector (voor laden e.d.) in de behuizing blijft zitten. Deze heb ik meteen maar in de nieuwe behuizing gezet.
De cameramodule kan met de 2e connector los gehaald worden en heb ik ook meteen overgezet.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/0527_k750_041.jpg
Wat we nu nog allemaal in de behuizing hebben zitten zijn de verschillende knopjes. Camera, +/-, power en musicbutton. Deze heb ik makkelijk uit de oude behuizing kunnen halen en met een beetje gepiel in de nieuwe gezet.
Vervolgens heb ik de trilmotor (voor de trilfunctie eruit gehaald. Deze zit in een rubbertje wat net lijkt op een printplaatje. Schrik niet als dit openbuigt en je het motortje in je handen hebt :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/0527_k750_029.jpg
Er zit nu nog een vies geel ding in wat voor geluid zorgt :). Deze zat met de speaker aan de behuizing geplakt. Gaf wat moeite om te verwijderen, maar is met een beetje bruut geweld goed los te krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/0527_k750_046.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/0527_k750_019.jpg
Nu is de antenne aan de beurt. 1 van de lastigste onderdelen.
Deze is namelijk echt niet gemaakt om te verwijderen. Met een schroevendraaier 2 pinnetjes ingedrukt en op goed geluk een beetje pielen...et voila!
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/0527_k750_020.jpg
Wat we nu nog over hebben is niet veel. Een schakelaartje voor de camera met 2 ledjes én aan de rechterkant (bijna over het hoofd gezien) een stukje ijzer met onduidelijke functie. (misschien bedoeld als extra antenne voor de radio ofzo... :/
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/0527_k750_032.jpg
Dit schakelaartje zit vastgeplakt, net als de ledjes. Ikzelf heb eerst de schakelaar losgehaald en hiermee heel voorzichtig de ledjes losgetrokken. Dit flexibele printplaatje is een beetje vervormd maar alles werkt nog naar behoren :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/0527_k750_038.jpg
Vervolgens alles verder in omgekeerde volgorde op de nieuwe behuizing geplaatst, aangesloten en helemaal in elkaar gezet.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/DSCN1980.JPG
Dit was niet zo slim :)
Test eerst of alles werkt! En dan bedoel ik ook alles. Ik heb wel getest. Alles leek te werken. (de tests uit het servicemenu nagelopen). Na een paar minuutjes kwam ik erachter dat ik geen ontvangst meer had....
Ik had mijn connectors van mijn antenne een beetje te ver naar binnen gebogen waardoor deze geen contact meer maakten. Dus uit elkaar en weer in elkaar. Alles leek weer te werken.....
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/DSCN1981.JPG
Helaas, camera deed niets 8)7
Nog een keer uit elkaar. Connector los, en weer vast. En weer in elkaar.
Eindelijk. Alles werkt! _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/DSCN1983.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/DSCN1984.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/DSCN1986.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/k750/DSCN1987.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Hoelang heef dit je geduurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Als je weet hoe alles zit kan je het in een uurtje af hebben. Ik heb er iets langer over gedaan omdat ik vooral moest uitvogelen hoe de verschillende onderdelen los moesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cool werk Shiver23, maar mij tog iets te riskant >:)

lijkt me wel cool om een silver frontje erop te verwisselen dit lijkt mij wel mogelijk tog met wat schroefwerk

Shiver23 waar heb jij dat behuizing weg van die W800 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 16:20
wauw, ziet er best wel netjes uit. toch vind ik de zwarte iets sjieker.
voor mensen die een hid bestandje willen instaleren. zet m NIET in de map overige, dat werkt voor geen kont. stuur m met infrarood (of bleutooth) naar je mobiel. je mobiel vraagt dan of je het bestand wilt ontvangen en instaleerd het meteen ;).
(nu moet k alleen nog een bleutooth dongle hebben, wacht alleen op het telefoonje van de computerland dat ze m binne hebbe)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131325

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :'(
gisteravond in een dronken bui mn telefoon laten vallen op de harde stenen en nu doet de camera het niet meer... :(:(:( Alles werkt nog maar zodra ik het klepje openschuif loopt hij helemaal vast.. :(
Ook al geprobeerd om de firmware er opnieuw op te zetten maar tevergeefs... Dat wordt opsturen dus.. damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150997 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:47:
[...]

hoe kan dat?
Zit er een optie "Paren" op dan???
Lijkt mij stug dat er verschillende versies BT zijn, dat ze daardoor elkaar niet kunnen vinden...De Samsung vindt de SE wel gelijk maar andersom niet.....vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-05 13:34
Wow, dat ziet er cool uit! Ik zou ook graag weten waar je dat frontje hebt gekocht en voor welke prijs... Ik heb zelf de silver editie bestelt en het lik tme wel leuk om die na een tijdje te kunnen vervangen met de W800.

Ik heb nog een vraag voor je als je het niet erg vind: Hoe werkt de camara nu? Ik bedoel hoe je het klepje nu weg haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:33

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Volgens mij open je de lens met dat extra schuifding naast de lens :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

@Shiver
Goed gedaan, ziet er erg leuk uit......

Ik dacht dat je een TB zou krijgen met een T-Mobile logo?
Shiver23 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 22:28:
Nog niet.
Wil ik nog even mee wachten totdat de officiele firmware hiervan uit is.

edit: ik had ook T-zones toetsenbord verwacht, maar gelukkig kreeg ik deze erbij :)
Ah, oké

[ Voor 58% gewijzigd door Ginz op 04-08-2005 22:46 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff paar linkjes van leuke dingetjes die ik heb gevonden dmv zoekfunctie van de vorige topics..

Sony Ericsson K750/W800/D750 Audio Adapter (Voor je normale koptelefoon aan te sluiten op K750):
http://www.doml.com/produ...50&model=SE_W800&pid=2035

SonyEricsson K750i original silver faceplate set (Silveren buitenkant):
http://cnn.cn/shop/sonyer...lver-faceplate-p-419.html

SonyEricsson W800i / D750i original blue housing (W800 buitenkant die Shiver23 gebruikt heeft volgens mij):
http://cnn.cn/shop/sonyer...l-blue-housing-p-421.html

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 51819 op 04-08-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had gisteren een audio adapter bestelt omdat mijn oordopjes na een tijdje in het water te hebben gehangen toen ik mijn lekke band aan het maken was het niet meer correct doen, de linker geeft een raar krakend geluid! En sowieso zou ik mijn sennheisers wel weer willen gebruiken!

verstuurd via airmail ben beniuewd hoelang het gaat duren.. vermoed toch wel week 1 a 2.. maar goed merk het wel! Dan maar weer even de gouwe ouwe mp3 speler erbij ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 51819 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 23:27:
SonyEricsson W800i / D750i original blue housing (W800 buitenkant die Shiver23 gebruikt heeft volgens mij):
http://cnn.cn/shop/sonyer...l-blue-housing-p-421.html
Die ik besteld heb staat niet meer op zijn site. Ik heb geluk gehad geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:58

Gaitman

The Real One

Anoniem: 51819 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 23:27:
Sony Ericsson K750/W800/D750 Audio Adapter (Voor je normale koptelefoon aan te sluiten op K750):
http://www.doml.com/produ...50&model=SE_W800&pid=2035
Afbeeldingslocatie: http://www.doml.net/images/adpt-k7501.JPG
In bovenstaande heb ik best interesse.
Echter ben ik niet in het bezit van een creditcard.
Misschien is er toevallig iemand met een creditcard die de Audio Adapter ook wil bestellen?
Wil diegene dan hier zijn adres plaatsen dan kan iedereen die er ook interesse in heeft naar hem mailen :)

offtopic:
Of een inkoopactie met allemaal SE K750i accessoires. Want ik zie net dat er weer inkoopacties kunnen worden gehouden op www.inkoopacties.net.
Zie http://www.inkoopacties.net/topic/b21plych/9

[ Voor 27% gewijzigd door Gaitman op 05-08-2005 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Shiver : zeg shiver, blijf je nu nog actief op het k750 forum of stap je over op het w800 forum?! haha geintje ;) enne dat ombouwen dat lijkt mij n beetje riskant, vooral dat gedeelte dat je zei "bruut geweld"! maar voor de rest ziet t r pragtig uit! wat ik me wel afvraag is of je wel de firmware van de w800 KAN downloade met je k750, hope van wel!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 150997 op 05-08-2005 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvE
  • Laatst online: 29-05 14:39

RvE

Shiver23 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 21:54:
Ok.
Mijn verslag van het ombouwen van mijn K750 naar W800.

KNIP KNIP KNIP
Netjes hoor. Nu de W800 theme er nog op en hij is helemaal compleet

Everywhere you go you always take the weather with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 07:37
Je kan je K750 ook laten voorzien van W800 software bij gsmdelft.nl
Dan ben je ECHT helemaal klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.doml.net/images/adpt-k7501.JPG
Zou hier ook al de radio attenne inzitten :P ?

En Shiver23 had je ook lijm gebruikt oid toen je hem weer in elkaar ging zetten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik wil nog wel de W800 firmware erop gaan zetten. Maar pas op het moment dat de W800 uit is, want er zijn nu nog geen drivers voor.

En ik heb geen lijm gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 51819 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 09:22:
[afbeelding]
Zou hier ook al de radio attenne inzitten :P ?
Nee, en ook geen microfoon

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149731

supercrazy schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 19:40:
[...]

Ja dat snap ik wel maar het is nogal naaierij dat ze hem niet op de site zetten en wel bij primafoon terwijl dat hetzelfde zou moeten gaan. Anders had ik hem wel online gekocht hoor.
Ik heb em een maand of zo geleden wel online gekocht, met een tweejarig hi €20 abo en €125 korting. Daar zijn ze dan van terug gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51819 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 22:15:
Cool werk Shiver23, maar mij tog iets te riskant >:)
Mee eens, groot respect voor je knutselwerk maar mij ook te riskant, zeker wanneer ik mijn handigheid even inschat...!!! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand...? Ginz weet hier volgens mij wel veel van af.
Anoniem: 121921 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:19:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

he jonges op de site gsmdelft.nl moet je klikken op toestellen en dan krijg je 2ehands.nl en dan SE k750 upgraden naar w8ooi 25 euri!!!

@shiver: by the way, hoeveel heb et jou gekost?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 150997 op 05-08-2005 10:48 ]

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....

Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.

Lees de topicstart voor je een vraag stelt, misschien is het antwoord daar al te vinden!