Nou als we toch verhaaltjes aan t vertellen zijn...
Ik ben sinds kort druk bezig met mijn warrior alt, die nu al lekker lvl 34 is. Op lvl 30 m'n Whirlwind Axe, op lvl 31 green iron hauberk, helft van m'n spul is al van blauwe kwaliteit, je begrijpt ik blaas overal door die mobs heen (lvl 37/38 zonder al teveel problemen)
Nou is het nadeel van een alt op een PvP server natuurlijk dat je altijd van die helden hebt bij de tegenstander van een paar leveltjes hoger, maar goed dat is nou eenmaal PvP... Dat wil echter niet zeggen dat ze er mee weg komen
Vrijdagavond zit ik op lvl 32 in de Yeti-cave in Hillsbrad en ja hoor, lvl 34 Nelf Hunter zit de lowbies van lvl 26, die op de beren/leeuwen quest zitten, te pesten. Zet het natuurlijk gelijk op een lopen zodra die mij ziet, recht in een groep van 3 beertjes. Helaas is het switchen van Aspects natuurlijk een skill die je als Alliance Hunter op lvl 34 nog niet bezit, dus perma daze met AotC. Hamstring, normale crit, Heroic Strike, Execute *aaargh! *draai-en-val-om* dood.
Gelijk krijgt een Gnome Warrior van lvl 38 me in de smiezen. Ik zet het even op een lopen omdat ik toch op 3/4 health zit (even health regennen terwijl ik rondloop) en na een minuutje intercept meneer me netjes. *zucht* Dan toch maar meppen he. Op dat moment zag je toch wel het verschil tussen iemand met een blauw 35 dps wapen en 1700 hp en iemand met groen spul en 1400 hp of zo, want ik kreeg m gewoon nog neer ook (wel geluk met een crit HS en een crit Execute hoor, Berserker Stance

).
Nja ik toch uiteindelijk die Yeti-cave in, staat daar een lvl 60 Dwarf Pally lollig te doen. Die verveelde zich blijkbaar ivm zijn BG queue, dus die ging me gewoon even helpen met Yeti's killen met zijn Engineer speeltjes

Was wel weer leuk moment. Anyway, blijkbaar had ie zin in wat entertainment dus komt er een lvl 38 Pally aanhobbelen die recht op me afloopt. Nja leuk, uitdaging

Volgens mij was zijn Divine Shield nog op cooldown of zo want het enige wat ie deed was een BoP ( dus ik -> Intimidating Shout, hij 8 seconden op zijn plek vast gefeared, lekker bandagen in de tussentijd

) en de heals krijg tie er niet uit na een succesvolle shieldbash, dus die ging ook plat. Lvl 60 Pally helemaal buigen en de bur's en agol's waren niet te stoppen.
Enfin, tis zaterdag, level 33 gehaald en lekker Arathi in. Quest om die Boulderfist Ogres es ff een lesje te leren. Dus ik duik de grot daar in om de Enforcers te lopen. Ik zit op 7/10 en dr wandelt een lvl 35 human Paladin naar binnen. Die denkt natuurlijk "mmmm lekker hapje, is toch met een mob bezig". Helaas kan dit lekkere hapje al aardig met zijn warrior overweg, dus hop even dieper de grot in zodat ik geen Ogres drbij fear, weer Intimidating Shout en ik heb een voorsprong van 8 seconden die hij als paladin natuurlijk nooit meer inhaalt. Dus ik grotje uit, hoekje om, achter rotsblokje. Even bandagen en rustig weer terug. Staat die aap zelf nu die Ogres te meppen, dus hop koekje van eigen deeg. Charge, Rend, Hamstring en meppen maar. Ik heb het 'm allemaal zien doen, shield heal, bop heal, hamertje-klop heal en nog kreeg ik dr neer (zelf op 200 health of zo ;p).
Ik maak snel de laatste 2 Ogres nog ff af en loop weer naar buiten op half health , waar een erg pissige Paladin net weer aan komt lopen. Op half health riskeer ik het toch maar niet, dus ik peer hem weer naar de weg toe. Komt er net de Forsaken Courier aanwandelen

met 4 bodyguards voor de gezelligheid, dus ik ren er snel naartoe, volgt die duppo me nog ook! Nja, ik rolde natuurlijk uit me stoel van het lachen zo onderhand, maar toch er achter aan he
Anyway, voordat ik weer een paar A4-tjes verder ben, ik ben ook wel es gruwelijk gegankt maar ja, je kan er niks aan doen en ik ben te besodemietert om m'n lvl 60 erbij te halen elke keer. Maar tot nu toe kan ik dit alt leven wel waarderen