Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.662 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 12:44
loona35 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:44:
ik speel dwarf (female) hunter.. had eerst ff tot lvl 10 een orc warrior geprobeert maar kvind de scenery bij de alliance eigenlijk veel leuker :)
Hunter is zo ongeveer de beste solo class. Je doet veel damage en hebt een persoonlijke tank. Grinden kun je min of meer volcontinue doen zonder downtime. Enige class waarbij dat ook zo sterk geldt is de Warlock, ook weer een petclass.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 17:11
Hydra schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:49:
[...]

Hunter is zo ongeveer de beste solo class. Je doet veel damage en hebt een persoonlijke tank. Grinden kun je min of meer volcontinue doen zonder downtime. Enige class waarbij dat ook zo sterk geldt is de Warlock, ook weer een petclass.
ja dat was mijn ervaring met SWG ook.. daar had ik het al een tijdje geprobeert en het beviel me erg goed.. en teams zien je ook graag want je kunt een tankje mee brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 20:50
loona35 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:51:
[...]

ja dat was mijn ervaring met SWG ook.. daar had ik het al een tijdje geprobeert en het beviel me erg goed.. en teams zien je ook graag want je kunt een tankje mee brengen.
Meestal juist niet :P Omdat het juist dat tankje van je is dat per ongeluk een paar mobs extra pulled ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Kaap schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:21:

Binnen 25 minuten waren we bij Warchief Rend, zo snel ging het. Ging echt te lekker gewoon. Iedereen jumped dus netjes de arena in. We buffen. Met Bloodpack, Forti en die pally buff kom ik op 6600HP en 7700AC :9

Event start, easy dus. Hoe verder het event vordert komen er allemaal orcs op het balcon staan naast Rend om te spectaten. Die doen verder niks.

Na 4 attacks pulled de druid de orcs van het balcon.... :(
Afgelopen zaterdag waren we ook even guildonly UBRS in gegaan om een snelheids record neer te zetten :) Maar toen kwamen wij dus ook dus bij het balcon van Rend's Stadium. Iedereen naar beneden springen, maar om de een of andere mysterieuze redenen werden die toeschouwers ook gepult. Dus het resultaat een keiharde nuteloze wipe :( Daarna iedereen weer corpse runnen naar de instance. Daar geressed en gingen we eerst nog eens tegen Aliance vechten altijd leuk natuurlijk tot dat er op eens 15 poppetjes met rode naampjes de instance komen uit gerend. Na ja uit eindelijk hebben we wel UBRS gecleared en heb ik mijn Onyxia Key gehaald :P Alleen geen snelheids record :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
loona35 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:51:
Euh, nou, dat laatste gaat niet echt op. Een warrior is erg veel beter dan je pet. Die heeft gewoon te weinig hitpoints, armour en skills om de klappen in een instance op te vangen. In een intance gebruik je je pet vooral voor de damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
reddevil schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:45:
d'r is geen standaard regel eigenlijk aangezien verschillende servers verschillende regels kennen...

in principe is het BoE <==> roll all maar ja

Beetje group wordt het van te voren aangegeven wat de bedoeling is
Pcies, maar de vorige BRD run was dat wel lastig, 3 epic drops :D
Daar reken je niet op dus gaandeweg een afspraak gemaakt

1 two handed axe, geen hunter item maar de hunter had need, na wat discussie ok, je mag m hebben, hij blij :)

Dropt er dan een epic gun :D hunter weer need ... helaas pindakaas, hij had er al een, had hij maar niet moeten needen op dat item, gaat akkoord :) ik en nog een rollen, ik win maar zie net voor ik m equip dat ik al een betere gun heb en geef de gun aan de ander :) (die m wel netjes equiped)

Dropt er dan een epic bow :? hunter weer need natuurlijk ... in overleg besloten dat de vorige epic eigenaars niet mee mogen rollen, doen we dus een cash roll (voor de ah dus).

Best problematisch 3 epics ;)
Nogal wat discussie en een bijna wipe, mensen die pullen als andere nog lullen.
(Jumper Cables XL rock ;) )

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SouLmaN schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:53:
Meestal juist niet :P Omdat het juist dat tankje van je is dat per ongeluk een paar mobs extra pulled ;)
Pets pullen geen mobs. Domme spelers pullen mobs.
its_me schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:53:
Dropt er dan een epic bow :? hunter weer need natuurlijk ... in overleg besloten dat de vorige epic eigenaars niet mee mogen rollen, doen we dus een cash roll (voor de ah dus).
Beetje lullig trouwens, die gozer kan ook niet weten dat er nog een boog en een gun gaan droppen. Welke items waren dat precies dan?

[ Voor 112% gewijzigd door Hydra op 01-08-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 09:09
da's wel voordeel met friends/guild group only... als iemand dan 2 epics nodig heeft en de rest niet, dan is het meestal niet zo'n probleem als 1 persoon 2 epics krijgt... tenminste niet bij ons iig :)
Aan de ene kant zonde als een guildie geen epic krijgt omdat hij al 1 heeft gekregen en wanneer verder niemand dat ding kan gebruiken

[ Voor 28% gewijzigd door reddevil op 01-08-2005 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
[...]

Hydra schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:53:
[...]

Euh, nou, dat laatste gaat niet echt op. Een warrior is erg veel beter dan je pet. Die heeft gewoon te weinig hitpoints, armour en skills om de klappen in een instance op te vangen. In een intance gebruik je je pet vooral voor de damage.
oh.. nou dat heb ik dat verkeerd ingeschat.. Bij SWG kon dat wel heel erg goed, daar had je van die slome hitpoint monsters (fambaa's)..

kheb trouwens engeneering en mining gekozen als professions.. goede keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
reddevil schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:57:
da's wel voordeel met friends/guild group only... als iemand dan 2 epics nodig heeft en de rest niet, dan is het meestal niet zo'n probleem als 1 persoon 2 epics krijgt... tenminste niet bij ons iig :)
Aan de ene kant zonde als een guildie geen epic krijgt omdat hij al 1 heeft gekregen en wanneer verder niemand dat ding kan gebruiken
Klopt, dit was een random pickup group :) ik kende er maar 1, de hunter ook nog overigens ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

[...]

niet als je weet wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
loona35 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:58:
kheb trouwens engeneering en mining gekozen als professions.. goede keuze?
Absoluut, die heb ik ook. Leatherworking is voor een Hunter niet erg nuttig omdat de end-game items vooral voor een shammy gemaakt zijn. Alleen een paar black dragonscale items zijn redelijk goed, maar die vervang je ook snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25028

iemand ook problemen met inloggen ???

krijg al uren authenticating :( (bloodhoof)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 09:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

er zijn volgens mij al crits ver over de 5000 geweest ;)
execute met een AR en dan nog wat extras als bezerk stance, bezerk (special van orcs?), enrage, bloodthirst.

edit: meer F5 gebruiken ik liep nog wat achter ;)

[ Voor 15% gewijzigd door MantaMania op 01-08-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

its_me schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:31:
[...]
Dat het een vervelende party/raid was is duidelijk.
Echter ben ik t over t gequote gedeelte niet helemaal eens.
Blijkbaar was de afspraak iedereen rollen, geen N en S.
Kortom de winnaar mag er mee doen wat hij wil, of hij heb nu disenchant of op de AH zet, zijn keus.
Dat hij zegt m zelf te gebruiken is wel weer wat vreemd. Ook zou ik in een party op een dergelijk verzoek een mooie prijs maken, 2g ofzo. Overigens alleen als ik mn zelf ook kon gebruiken, als rogue heb ik niks aan mana en mag je m dus meteen hebben ;)
Mja er waren uiteraard helemaal geen afspraken gemaakt. Ik heb altijd raidinstances gedaan met dezelfde regels. Rollen op alles behalve bop en blauwe/hogere items.

Als iemand het groene item alsnog nodig heeft kan hij need zeggen en wordt het item gegeven. Als meer mensen het groene item nodig hebben wint de gene met de hoogste roll. Nodig hebben als in zelf dragen dus en niet om te disenchanten ofzo.

Ik heb diverse items afgestaan die ik gewonnen heb met rollen waarvan iemand hem toch nodig had, ook heb ik diverse items gekregen die ik nodig had maar waar ik de roll verloor. Ik dacht dus dat dit een algemene regel was aangezien ik nooit anders heb meegemaakt. Afspraak of niet, dan laat ook dit punt maar weer zien hoe brak dat guild is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:57:
[...]

Pets pullen geen mobs. Domme spelers pullen mobs.

[...]

Beetje lullig trouwens, die gozer kan ook niet weten dat er nog een boog en een gun gaan droppen. Welke items waren dat precies dan?
Pets pulle wel degelijk mobs !!! in veel high lvl instances !!!
waarom ?? weet ik ook niet, maar ze aggroen wel veel mobs !
en idd een domme hunter zorgt ervoor dat zn pet aggro'd ! hij kan zn pet netjes op stay laten staan op sommige stukken

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 25028 op 01-08-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oow gelukkig :) alle servers hebben het probleem ! begon al te twijfelen of ik mn cc wel kredietwaardig was ;)

wilde vandaag 60 halen dus moeten ze wel ff opschieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 25028 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:09:
[...]

en idd een domme hunter zorgt ervoor dat zn pet aggro'd ! hij kan zn pet netjes op stay laten staan op sommige stukken
pets pullen alleen als jij iets verkeerd doet ;)
gebruik gewoon lekker passive ipv defensive of agressive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

MantaMania schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:13:
[...]

pets pullen alleen als jij iets verkeerd doet ;)
gebruik gewoon lekker passive ipv defensive of agressive
Passive is idd een must en je moet je pet goed in de gaten houden dat ie niet zomaar achter een runner aan rent, aangezien dat nog wel wat narigheden wil opleveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Anoniem: 25028 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:07:
iemand ook problemen met inloggen ???

krijg al uren authenticating :( (bloodhoof)
Mja hier ook, maar zo te zien (zie post op wow forums) werken ze eraan...

Dit is trouwens de eerste keer dat ik hier post in dit topic volgens mij ;) Ik ben een lvl 28 Warlock op Deathwing :) Z'n naam is Snorcel :)
Overigens heb ik best wat 'moeite' met de talents uit kiezen, er zijn er zoveel en zoveel lijken me wel aardig en handig, maar ik zie niet echt meteen bepaalde talents eruit springen, dus weet niet goed welke ik nu wel en niet moet kiezen. Iemand misschien tips?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Anoniem: 41017 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:14:
[...]

Passive is idd een must en je moet je pet goed in de gaten houden dat ie niet zomaar achter een runner aan rent, aangezien dat nog wel wat narigheden wil opleveren :P
haha.. kheb niet echt veel zin om goed op te moeten letten :D

kan ik ook pets trainen en mounten daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Die runner zorgt meestal voor je adds - niet de pet die er achter angaat ...

Beetje dom om runners niet te hamstringen / conc shotten etc ... da's vragen om problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

loona35 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:15:
[...]

haha.. kheb niet echt veel zin om goed op te moeten letten :D

Wel trainen maar niet mounten ( de logica daarachter snap ik ook niet helemaal maar goed ).
Buiten de instances is een pet echt loei handig, mijn pet tankt terwijl ik lekker op een afstandje sta te schieten :) In een instance gebruik ik mn pet niet vaak, meestal alleen om de aggro van de healer te halen ( beter veilig spelen dan een wipe :P ).

@Vighor, ik conc shot ze altijd wel maar als er verder niemand, behalve ik, op die runner begint te beuken vraag je gewoon om problemen :/ ( gebeurt bijna altijd in pug's, blijkbaar vinden de melee classes runners niet zo boeiend en laten ze ze gewoon weg lopen )

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 01-08-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 25028 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:09:
Onzin. Pets hebben op gelijk level een kleinere aggro radius dan spelers. Pets kunnen om 2 redenen problemen veroorzaken:
- Een Hunter jumped anderen achterna en vergeet dat z'n pet niet mee springt.
- Een Hunter heeft z'n pet op defensive, deze gaat op die mob aan die de Hunter damaged, en die mob cast een fear spell.

Pets gaan er nooit zonder reden vandoor. Complete onzin.
Nog zo'n misvatting. Runners roepen om hulp, ALTIJD. Als een runnen in de buurt van een andere spawn komt, pulled 'ie die hele spawn. Je kunt beter een pet achter die runnen aanhebben, dan is er nog een kans dat 'ie op tijd dood is.
loona35 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:15:
Nee, je kunt geen schapen tamen, viezerd.... ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 01-08-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
ViRaX schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:09:
[...]
Mja er waren uiteraard helemaal geen afspraken gemaakt. Ik heb altijd raidinstances gedaan met dezelfde regels. Rollen op alles behalve bop en blauwe/hogere items.

Als iemand het groene item alsnog nodig heeft kan hij need zeggen en wordt het item gegeven. Als meer mensen het groene item nodig hebben wint de gene met de hoogste roll. Nodig hebben als in zelf dragen dus en niet om te disenchanten ofzo.

Ik heb diverse items afgestaan die ik gewonnen heb met rollen waarvan iemand hem toch nodig had, ook heb ik diverse items gekregen die ik nodig had maar waar ik de roll verloor. Ik dacht dus dat dit een algemene regel was aangezien ik nooit anders heb meegemaakt. Afspraak of niet, dan laat ook dit punt maar weer zien hoe brak dat guild is :).
Ik ga precies zoals jij te werk :) echter zonder afspraak vooraf zal ik er niet over klagen dat iemand deze ongeschreven regel overtreed. Ik weet dan gewoon hoe ik met deze persoon om zal gaan :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-05 11:28

FunkyTrip

Funky vidi vici!

its_me schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:53:
[...]

Pcies, maar de vorige BRD run was dat wel lastig, 3 epic drops :D
Daar reken je niet op dus gaandeweg een afspraak gemaakt

1 two handed axe, geen hunter item maar de hunter had need, na wat discussie ok, je mag m hebben, hij blij :)

Dropt er dan een epic gun :D hunter weer need ... helaas pindakaas, hij had er al een, had hij maar niet moeten needen op dat item, gaat akkoord :) ik en nog een rollen, ik win maar zie net voor ik m equip dat ik al een betere gun heb en geef de gun aan de ander :) (die m wel netjes equiped)

Dit verhaal komt mer erg bekend voor! Volgens mij heeft het een staartje gekregen in het Nesferatus forum :D
Dat de broer van de hunter kwam klagen bij degene aan wie jij de gun gaf omdat dit onder druk ofzo zou zijn gebeurd...

Altijd lache, de ruzies die zo'n spel los kan maken (hmm eigenlijk helemaal niet om te lachen)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
wat is een epic 'item' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Item Quality Colors (from least powerful to most powerful)
  • Poor Quality
  • Common Quality
  • Uncommon Quality
  • Rare Quality
  • Epic
  • Legendary
  • Artifact (None active yet)
Dus dat is een bepaalde klasse van items :) En het is best goed zegmaar ;)

[ Voor 7% gewijzigd door McFlipp op 01-08-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:50

SkyStreaker

Move on up!

In feite is een epic item een heel goed wapen bijv., zou je zo zeggen... Meestal is het iets met een "kans op" en als het gebeurd kan het heel heftig zijn. Vaak zijn epic wapens leuk maar helemaal niet zo speciaal, vooral als de "kans op" (bijv. een megafireball die alle vijandjes raakt met 450dmg over 30sec) maar 1 op de 25 keer gebeurd. In mijn mening zijn er soms VEEL betere blauwe of zelfs groene wapens. Er zijn maar weinig epics die echt het neusje van de zalm zijn. Vaak is een epic ook kunstmatig duur, komt door het popiejopie gehalte. de ene keer kost een epic 150G, de volgende dag zie je hem voor 400, waar bijv. 150 de redelijkere prijs was.

Iets wat ik heel erg graag zou willen hebben is een speciale helm met +35 stamina +15 spirit en +25 fire resist zou uit het blote hoofd. Komt vooral van pas bij een zekere draak ^^. Ben de naam van die helm ff kwijt.

[ Voor 19% gewijzigd door SkyStreaker op 01-08-2005 14:42 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
FunkyTrip schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:32:
[...]

Dit verhaal komt mer erg bekend voor! Volgens mij heeft het een staartje gekregen in het Nesferatus forum :D
Dat de broer van de hunter kwam klagen bij degene aan wie jij de gun gaf omdat dit onder druk ofzo zou zijn gebeurd...

Altijd lache, de ruzies die zo'n spel los kan maken (hmm eigenlijk helemaal niet om te lachen)
Ja idd die broer begon ook te lullen :D was erg lastig party en wisperen met 2 anderen ;)
Dat die gun ter discussie kwam heb ik zowieso nooit begrepen. Die was van mij, dat ik m vervolgens weggeef binnen de party aan de andere need is mijn keus :) , de ander gebruikte m immers ook.
(wij waren naast de hunter dus de enige need)

Enige discussiepunt was die bow, de hunter wilde die kopen, in een party lijkt me tegen een mooie prijs erg redelijk (25g was voorgesteld). Maar daar ging de winnaar niet mee akkoord. Hij wilde m @ ah voor 200g zetten :|

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150860

eindelijk inlogservers weer up :D toch zonde dat we met 5 man scholo niet af konden maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Anoniem: 150860 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:48:
eindelijk inlogservers weer up :D toch zonde dat we met 5 man scholo niet af konden maken
Hmmz hier (Deathwing) werkt het authenticaten wel idd, alleen blijft ie nu hangen bij 'Connected' :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan wel inloggen (bloodscalp) in Scholo, maar niet in maraudon want kalimdor is nog wel down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
zal wel aan de drukte liggen die er nu allemaal tegelijk op wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150860 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:53:
kan wel inloggen (bloodscalp) in Scholo, maar niet in maraudon want kalimdor is nog wel down
zal wel aan de wannabe-dupers liggen die maraudon na een serverdown in willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik heb sowieso nooit echt de heisa rond epics begrepen. Als het echt een goed epic is, kun je hem toch beter binnen je guild verkopen/weggeven. Ik heb ooit een Glowing Brightwood Staff gevonden met een vriend, hebben we aan iemand anders gegeven in plaats van te verkopen voor 800G. Als je vervolgens samen met diegene speelt (druid in dit geval), heb je zelf ook profijt van de betere intellect. En hij is ook nog eens enchanter, wat ons regelmatig leuke enchants oplevert. Dit heb ik veel liever dan dat geld, dat krijg je vast nog wel op een andere manier bij elkaar.

Later trouwens een Blackskull Shield van hem gehad :).

[ Voor 10% gewijzigd door Compubiter op 01-08-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:56:
[...]

zal wel aan de wannabe-dupers liggen die maraudon na een serverdown in willen :)
ik wil met mijn mage wel weer ff maraudon solo'en ja, krijg 8000 exp in 4 minuten daar. dan de instance weer uit, resetten en er weer in voor 8000 exp in 4 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
its_me schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:46:
Enige discussiepunt was die bow, de hunter wilde die kopen, in een party lijkt me tegen een mooie prijs erg redelijk (25g was voorgesteld). Maar daar ging de winnaar niet mee akkoord. Hij wilde m @ ah voor 200g zetten :|
Om welke items ging het nou dan?

Want ik vind het bijzonder kinderachtig dat die persoon 'em perse wou AH en. De volgende keer dat die Hunter in een groep een Shield wint gaat die ook ongetwijfeld op de AH. What goes around comes around.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

SkyStreaker schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:40:
In feite is een epic item een heel goed wapen bijv., zou je zo zeggen... Meestal is het iets met een "kans op" en als het gebeurd kan het heel heftig zijn. Vaak zijn epic wapens leuk maar helemaal niet zo speciaal, vooral als de "kans op" (bijv. een megafireball die alle vijandjes raakt met 450dmg over 30sec) maar 1 op de 25 keer gebeurd. In mijn mening zijn er soms VEEL betere blauwe of zelfs groene wapens. Er zijn maar weinig epics die echt het neusje van de zalm zijn. Vaak is een epic ook kunstmatig duur, komt door het popiejopie gehalte. de ene keer kost een epic 150G, de volgende dag zie je hem voor 400, waar bijv. 150 de redelijkere prijs was.

Iets wat ik heel erg graag zou willen hebben is een speciale helm met +35 stamina +15 spirit en +25 fire resist zou uit het blote hoofd. Komt vooral van pas bij een zekere draak ^^. Ben de naam van die helm ff kwijt.
je weet niet waar je het over hebt zeker epics zijn gewoon een stuk beter dan rare of uncommon misschien vergelijk jij dingen van verschillend lvl maar ik heb nog nooit een epic stuk armor of wapen gezien van gelijk lvl met bv blauw of groen wat slechter is. En tis ook niet zo dat op epic altijd kans op dingen zit. Epics zijn popiejopie omdat ze gewoon super goed zijn en ze zijn zo duur omdat je op lvl 60 vaak geld genoeg heb en een epic zeldzaam is en je er dus ook behoorlijk wat voor over hebt.
Compubiter schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:56:
Ik heb sowieso nooit echt de heisa rond epics begrepen. Als het echt een goed epic is, kun je hem toch beter binnen je guild verkopen/weggeven. Ik heb ooit een Glowing Brightwood Staff gevonden met een vriend, hebben we aan iemand anders gegeven in plaats van te verkopen voor 800G. Als je vervolgens samen met diegene speelt (druid in dit geval), heb je zelf ook profijt van de betere intellect. En hij is ook nog eens enchanter, wat ons regelmatig leuke enchants oplevert. Dit heb ik veel liever dan dat geld, dat krijg je vast nog wel op een andere manier bij elkaar.

Later trouwens een Blackskull Shield van hem gehad :).
ja hoor jij geeft een staff van 800G weg sorry hoor maar dan ben je goed gek en als je daarna een schild krijgt waar je volgens mij niks meer aan hebt want je moet veel hoger zijn om die staff te zien droppen en dat schild heb je op lvl 60 niks meer aan das leuk voor een lvl 41 ;)

[ Voor 28% gewijzigd door MantaMania op 01-08-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-05 13:18
MantaMania schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:08:
er zijn volgens mij al crits ver over de 5000 geweest ;)
execute met een AR en dan nog wat extras als bezerk stance, bezerk (special van orcs?), enrage, bloodthirst.

edit: meer F5 gebruiken ik liep nog wat achter ;)
Afbeeldingslocatie: http://img331.imageshack.us/img331/1525/imbalancedroffe1eb.jpg :+

ik had gisteren een death ray crit van 3560 op een level 60 rogue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maegrim schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:04:
[...]

[afbeelding] :+

aangezien je een spirit release melding hebt heeft die crit je niet echt geholpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Maegrim schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:04:
[...]

[afbeelding] :+

wat is dat voor nep plaatje sweeping strike hits u for 5302 en das dus geen crit yeah right ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

MantaMania schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:03:
ja hoor jij geeft een staff van 800G weg sorry hoor maar dan ben je goed gek en als je daarna een schild krijgt waar je volgens mij niks meer aan hebt want je moet veel hoger zijn om die staff te zien droppen en dat schild heb je op lvl 60 niks meer aan das leuk voor een lvl 41 ;)
Staff dropte toen wij level 53 waren denk ik. En die gozer is een RL vriend, vandaar. Daarom zeg ik er ook bij: "verkopen in guild". Want toen ik het in guild zei waren er genoeg mensen die animo hadden. En dan verkoop je hem voor een prijs die lager is dan normaal, maar heb je wel je guild iets sterker gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

je weet niet waar je het over hebt zeker epics zijn gewoon een stuk beter dan rare of uncommon misschien vergelijk jij dingen van verschillend lvl maar ik heb nog nooit een epic stuk armor of wapen gezien van gelijk lvl met bv blauw of groen wat slechter is. En tis ook niet zo dat op epic altijd kans op dingen zit. Epics zijn popiejopie omdat ze gewoon super goed zijn en ze zijn zo duur omdat je op lvl 60 vaak geld genoeg heb en een epic zeldzaam is en je er dus ook behoorlijk wat voor over hebt.
epics zijn popie jopie omdat ze paars zijn, daarna pas omdat "beter" zijn

Epics zijn leuk als je ze vind, kopen doe je alleen om te patsen, of omdat je geld teveel hebt
de prijs/performance van epics is bout

juist op lvl 60 koop je geen epics,, hooguit voor je alt, want op lvl 60 zijn de enige epics die beter zijn dan blauwe drops, de bop epics uit MC/BWL/Onyxia of PvP rewards

hoge uitzondering daar gelaten

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:59:
[...]

Om welke items ging het nou dan?

Want ik vind het bijzonder kinderachtig dat die persoon 'em perse wou AH en. De volgende keer dat die Hunter in een groep een Shield wint gaat die ook ongetwijfeld op de AH. What goes around comes around.
Volgens mij waren het:

drop 1: Kang the Decapitator (kan ook Fiery War Axe zijn geweest)
drop 2: Precisely Calibrated Boomstick
drop 3: Hurricane

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Nou als we toch verhaaltjes aan t vertellen zijn...

Ik ben sinds kort druk bezig met mijn warrior alt, die nu al lekker lvl 34 is. Op lvl 30 m'n Whirlwind Axe, op lvl 31 green iron hauberk, helft van m'n spul is al van blauwe kwaliteit, je begrijpt ik blaas overal door die mobs heen (lvl 37/38 zonder al teveel problemen) :)

Nou is het nadeel van een alt op een PvP server natuurlijk dat je altijd van die helden hebt bij de tegenstander van een paar leveltjes hoger, maar goed dat is nou eenmaal PvP... Dat wil echter niet zeggen dat ze er mee weg komen ;)

Vrijdagavond zit ik op lvl 32 in de Yeti-cave in Hillsbrad en ja hoor, lvl 34 Nelf Hunter zit de lowbies van lvl 26, die op de beren/leeuwen quest zitten, te pesten. Zet het natuurlijk gelijk op een lopen zodra die mij ziet, recht in een groep van 3 beertjes. Helaas is het switchen van Aspects natuurlijk een skill die je als Alliance Hunter op lvl 34 nog niet bezit, dus perma daze met AotC. Hamstring, normale crit, Heroic Strike, Execute *aaargh! *draai-en-val-om* dood.

Gelijk krijgt een Gnome Warrior van lvl 38 me in de smiezen. Ik zet het even op een lopen omdat ik toch op 3/4 health zit (even health regennen terwijl ik rondloop) en na een minuutje intercept meneer me netjes. *zucht* Dan toch maar meppen he. Op dat moment zag je toch wel het verschil tussen iemand met een blauw 35 dps wapen en 1700 hp en iemand met groen spul en 1400 hp of zo, want ik kreeg m gewoon nog neer ook (wel geluk met een crit HS en een crit Execute hoor, Berserker Stance <3).

Nja ik toch uiteindelijk die Yeti-cave in, staat daar een lvl 60 Dwarf Pally lollig te doen. Die verveelde zich blijkbaar ivm zijn BG queue, dus die ging me gewoon even helpen met Yeti's killen met zijn Engineer speeltjes :) Was wel weer leuk moment. Anyway, blijkbaar had ie zin in wat entertainment dus komt er een lvl 38 Pally aanhobbelen die recht op me afloopt. Nja leuk, uitdaging :) Volgens mij was zijn Divine Shield nog op cooldown of zo want het enige wat ie deed was een BoP ( dus ik -> Intimidating Shout, hij 8 seconden op zijn plek vast gefeared, lekker bandagen in de tussentijd :P) en de heals krijg tie er niet uit na een succesvolle shieldbash, dus die ging ook plat. Lvl 60 Pally helemaal buigen en de bur's en agol's waren niet te stoppen.

Enfin, tis zaterdag, level 33 gehaald en lekker Arathi in. Quest om die Boulderfist Ogres es ff een lesje te leren. Dus ik duik de grot daar in om de Enforcers te lopen. Ik zit op 7/10 en dr wandelt een lvl 35 human Paladin naar binnen. Die denkt natuurlijk "mmmm lekker hapje, is toch met een mob bezig". Helaas kan dit lekkere hapje al aardig met zijn warrior overweg, dus hop even dieper de grot in zodat ik geen Ogres drbij fear, weer Intimidating Shout en ik heb een voorsprong van 8 seconden die hij als paladin natuurlijk nooit meer inhaalt. Dus ik grotje uit, hoekje om, achter rotsblokje. Even bandagen en rustig weer terug. Staat die aap zelf nu die Ogres te meppen, dus hop koekje van eigen deeg. Charge, Rend, Hamstring en meppen maar. Ik heb het 'm allemaal zien doen, shield heal, bop heal, hamertje-klop heal en nog kreeg ik dr neer (zelf op 200 health of zo ;p).
Ik maak snel de laatste 2 Ogres nog ff af en loop weer naar buiten op half health , waar een erg pissige Paladin net weer aan komt lopen. Op half health riskeer ik het toch maar niet, dus ik peer hem weer naar de weg toe. Komt er net de Forsaken Courier aanwandelen :D met 4 bodyguards voor de gezelligheid, dus ik ren er snel naartoe, volgt die duppo me nog ook! Nja, ik rolde natuurlijk uit me stoel van het lachen zo onderhand, maar toch er achter aan he :)

Anyway, voordat ik weer een paar A4-tjes verder ben, ik ben ook wel es gruwelijk gegankt maar ja, je kan er niks aan doen en ik ben te besodemietert om m'n lvl 60 erbij te halen elke keer. Maar tot nu toe kan ik dit alt leven wel waarderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Beetje lullig dat die Hurricane niet naar die Hunter ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

Anoniem: 114195 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:15:
Nou als we toch verhaaltjes aan t vertellen zijn...

verhaal

Nja ik toch uiteindelijk die Yeti-cave in, staat daar een lvl 60 Dwarf Pally lollig te doen. Die verveelde zich blijkbaar ivm zijn BG queue, dus die ging me gewoon even helpen met Yeti's killen met zijn Engineer speeltjes :) Was wel weer leuk moment. Anyway, blijkbaar had ie zin in wat entertainment dus komt er een lvl 38 Pally aanhobbelen die recht op me afloopt. Nja leuk, uitdaging :) Volgens mij was zijn Divine Shield nog op cooldown of zo want het enige wat ie deed was een BoP ( dus ik -> Intimidating Shout, hij 8 seconden op zijn plek vast gefeared, lekker bandagen in de tussentijd :P) en de heals krijg tie er niet uit na een succesvolle shieldbash, dus die ging ook plat. Lvl 60 Pally helemaal buigen en de bur's en agol's waren niet te stoppen.
Hier heb ik alleen een paar vraagtekens. Intimidating Shout is niets anders dan het wegjagen van meerdere mobs, terwijl de getargete mob /speler blijft staan? En als je hem niet geselecteerd had, dan rent ie in het rond als een gek. Misschien dat ik het verkeerd lees hoor.

En dat die pally niet kon healen? shieldbash duurt standaard maar 6 sec? met een een cooldown van 10sec? Ik geloof dat een healspell iets van 2.5 sec duurt om te casten ofzo? dus in de tussen tijd kon hij toch wel healen? Wederom, misschien begrijp / lees ik het verkeerd, maar dit viel me gewoon op.

Verder errug leuk om te lezen dat er ook warrior's zijn die wel kunnen pvp'en. Misschien heb ik wel de pech dat ik altijd casters tegen kom.Toch maar eens meer gaan oefenen. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 01-08-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

[...]

In de eerste plaats er zijn wel degelijk Epics die slechter of gelijk zijn aan Blue items, een voorbeeld van mij zelf. Voor een paar maand geleden had ik The Green Tower geloot in Maraudon, ik had ook gedacht dat ik met dit schild zo even 50 tot 80 G had kunnen verdienen op de AH, maar helaas dit is een van de meest waardeloze epics die er is, namelijk het is een Low LvL epic en zoals je ziet in mijn vergelijking hier onder is het Aegis Shield van SM 4 net zo goed, tevens is dat schild makkelijker verkrijgbaar. Want er is niemand die op LvL 35 al zoveel geld heeft dat ie het koopt en waarom zou je als je met een paar runs in SM 4 ook een goed Blue schild kan krijgen.

The Green Tower (epic)

Binds when equiped
Off hand
1308 armor
25 block
+ 13 stamina
+ 7 spirit
Durability 120/120
Requires LvL 35
Equip When struck in combat has a 1%
chance of raising a thorny shield that inflicts 3
Nature damage to attackers when hit and
increases Nature resistance by 50 for 30 sec

Aegis Shield of the Scarlet Commander (blue)

Binds when picked up
Off hand
1548 Armor
23 block
+7 strenght
+8 stamina
+7 spirit
Durability 100/100
requires Lvl 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Anoniem: 121671 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:31:
Hier heb ik alleen een paar vraagtekens. Intimidating Shout is niets anders dan het wegjagen van meerdere mobs, terwijl de getargete mob /speler blijft staan? En als je hem niet geselecteerd had, dan rent ie in het rond als een gek. Misschien dat ik het verkeerd lees hoor.
Als je Intimidating Shout gebruikt, blijft de getargete mob staan ja, soort van stun. Maar doordat mensen meestal aan het vechten zijn en daardoor damage doen, wordt dat vrij snel teniet gedaan. Dus stoppen met slaan en hij staat 8 seconden niets te doen. Heal kan ws niet doordat hij aan het slaan was, en bij slaan springt je metertje weer iets terug. Als je het dan net voor elkaar krijgt om het te vertragen tot aan je cooldown van shieldbash, kan hij idd niet healen. Hoewel het mij ook niet helemaal duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-05 13:18
MantaMania schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:10:
[...]

wat is dat voor nep plaatje sweeping strike hits u for 5302 en das dus geen crit yeah right ;)
plaatje is niet van mij, komt van IRC :P
m'n shammy is pas level 40 hoor, lijkt me lastig in strat B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Compubiter schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:39:
[...]
Als je Intimidating Shout gebruikt, blijft de getargete mob staan ja, soort van stun. Maar doordat mensen meestal aan het vechten zijn en daardoor damage doen, wordt dat vrij snel teniet gedaan. Dus stoppen met slaan en hij staat 8 seconden niets te doen. Heal kan ws niet doordat hij aan het slaan was, en bij slaan springt je metertje weer iets terug. Als je het dan net voor elkaar krijgt om het te vertragen tot aan je cooldown van shieldbash, kan hij idd niet healen. Hoewel het mij ook niet helemaal duidelijk is.
Nou, dan moet ik toch een ingame een GM gaan vragen waarom de mob bij mij, als ik een intimidating shout gebruik, gewoon doorslaat, ook al doe ik niets. + dat bij de omschrijving staat
" makes the targeted mob stay and fight while other's flee. lasts 8 seconds" of iets van die aard, maar dat stukje van stay and fight is zeker zo.

En dat van die shieldbash, ja tuurlijk, dat was ik ff vergeten. (K heb zelf een alt druid en weet dus dat spells teruggezet worden als je geraakt word.)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 01-08-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Ik heb mn WoW account opgeschort. Het boeide me allemaal niet zoveel meer en ik zat ingame eigelijk de hele tijd te nixen want ik had geen zin me bezig te houden met tijdrovende instances of mn alt te lvlen...

Bij het ingaan van aankomende betaaltermijn is mn account stopgezet en ik kijk over een maand of wat nog wel een keer of ik er verder mee ga :D

Veel plezier nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Anoniem: 121671 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:48:
[...]

Nou, dan moet ik toch een ingame een GM gaan vragen waarom de mob bij mij, als ik een intimidating shout gebruik, gewoon doorslaat, ook al doe ik niets. + dat bij de omschrijving staat
" makes the targeted mob stay and fight while other's flee. lasts 8 seconds" of iets van die aard, maar dat stukje van stay and fight is zeker zo.

En dat van die shieldbash, ja tuurlijk, dat was ik ff vergeten. (K heb zelf een alt druid en weet dus dat spells teruggezet worden als je geraakt word.)
Kan wel een paar dingen bedenken.... Had ie bijvoorbeeld een dot op zich? Dus Rend, Deep Wounds? Damage breaks fear, dus ja :)

Enneuh, als je op 1/4de health pas gaat healen en ik interrupt je, heb ik je als Warrior wel binnen 6 seconden dood hoor :)
Maegrim schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:43:
[...]

plaatje is niet van mij, komt van IRC :P
m'n shammy is pas level 40 hoor, lijkt me lastig in strat B)
Ziet eruit als Baroness gevecht, die kan iemand Possessen waardoor zijn skills flink oplopen. Cleaves voor 5k zijn dan zeker mogelijk.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 01-08-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:31:
[...]

Beetje lullig dat die Hurricane niet naar die Hunter ging.
Dat ie m niet kreeg (als in niet rollen) is fair, anders had ie ze dus alle 3 gehad. (waarbij de eerste welliswaar bruikbaar maar niet echt een hunter item is)
Dat ie m vervolgens niet mocht kopen voor een vriendelijk prijsje is wel lomp ja.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 114195 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:01:
[...]

Kan wel een paar dingen bedenken.... Had ie bijvoorbeeld een dot op zich? Dus Rend, Deep Wounds? Damage breaks fear, dus ja :)

Enneuh, als je op 1/4de health pas gaat healen en ik interrupt je, heb ik je als Warrior wel binnen 6 seconden dood hoor :)

[...]

Euhmm, ik heb het dus ook wel eens geprobeerd zonder dat hij DoT's had. Anders is dat dan ook de logische verklaring voor het feit dat ie doorknokt, de fear word gebroken.

En ik kan nergens uit de tekst halen dat de palla al op 1/4 health zat, zoals ik het las heeft hij een shieldbash gedaan waarna de palla niet meer kon healen, dat lijkt me nog al stug, omdat het effect niet zo lang duurt.

En vertragen werkt ook wel, maar ja, als je dat te vroeg doet red die palla echt wel een heal, zeker als het verschil in level's +5 is.

Palla 38 tegen 33/32 warrior, dan maak je mij niet wijs dat die pala niet 1 heal er uit heeft gekregen, je mist nog al veel (of genoeg) als iemand 5 levels hoger is.

Als die palla al op 1/4 zat dan heb je hem gauw dood ja, zeker als je hem shieldbashed zodat healen eigenlijk niet meer kan.

Maar verder discusseren heeft geen zin, we waren er niet bij. Ik ga in iedere geval nog een keer kijken hoe dat nou zit met die intimidating shout.

En zeker wel goed dat het hem gelukt is. Wil even duidelijk maken dat dit niet bedoeld was om hem / haar af te zeiken, misschien kan ik er nog wat van leren, dan ga ik de volgende keer een pally niet uit de weg. :D

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 01-08-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-05 11:28

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Compubiter schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:11:
[...]
Staff dropte toen wij level 53 waren denk ik. En die gozer is een RL vriend, vandaar. Daarom zeg ik er ook bij: "verkopen in guild". Want toen ik het in guild zei waren er genoeg mensen die animo hadden. En dan verkoop je hem voor een prijs die lager is dan normaal, maar heb je wel je guild iets sterker gemaakt.
Als je zo redeneert...
Je kunt hem ook in de guild zelf verkopen voor 400g ipv 800g. Het geld blijft dan immers binnen je guild. Ben jij wat beter en is de guildie ook beter. Als jij hem weggeeft is alleen je guildie beter... en die verlaat over een maandje de guild bijv.

Het blijft een spel. Als ik 2 maanden grinden kan besparen doordat ik een super epic drop krijg, dan ga ik dat dus never nooit nie weggeven.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
its_me schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:01:
Dat ie m niet kreeg (als in niet rollen) is fair, anders had ie ze dus alle 3 gehad. (waarbij de eerste welliswaar bruikbaar maar niet echt een hunter item is)
Dat ie m vervolgens niet mocht kopen voor een vriendelijk prijsje is wel lomp ja.
Idd. Maargoed, mensen zijn nou eenmaal greedy. Die Hunter ook, die beide axes zijn gewoon compleet crap voor een Hunter. 2x Dawn's Edge + 30 agi FTW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

FunkyTrip schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:19:
[...]

Als je zo redeneert...
Je kunt hem ook in de guild zelf verkopen voor 400g ipv 800g. Het geld blijft dan immers binnen je guild. Ben jij wat beter en is de guildie ook beter. Als jij hem weggeeft is alleen je guildie beter... en die verlaat over een maandje de guild bijv.

Het blijft een spel. Als ik 2 maanden grinden kan besparen doordat ik een super epic drop krijg, dan ga ik dat dus never nooit nie weggeven.
Hmm, als het een RL friend is, je vaak samen quest is en die ook vaak online zou zijn zodat ie er echt iets aan heeft (en jij) dan zou ik hem toch ook gewoon geven hoor. Het blijft wel een spelletje he ;)

ps Hydra: Ik heb mijn 2 Dawn's Edges ^^ nu nog de +15 agi's erop (heb op dit moment 190g) :)

Edit:
Hydra schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:20:
Idd. Maargoed, mensen zijn nou eenmaal greedy. Die Hunter ook, die beide axes zijn gewoon compleet crap voor een Hunter. 2x Dawn's Edge + 30 agi FTW :)
lol dat je er nu net over begint ^^

Ze zien er ook vet cool uit trouwens ^^ kleurt perfect bij mijn beaststalker set :)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 01-08-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]
Speel zelf natuurlijk alleen pvp met een 2hd en kan je niet ze cast interupten met melee dmg gewoon omdat die kan healen terwijl me wapen "laad", met ms is het niet zon probleem als ze healen maar als je het echt moet verkomen moet je gewoon wegrennen en dan intercepten. pummel die pvp warriors gebruiken is btw 4 sec silence, dacht er nog over om cheatzor een script te installeren zodat als ik defense stance doe auto shield pakt, kan ik mooi nog shieldbashen. Vooral tegen mages is de cd op pummel gewoon te hoog om polly te voorkomen zonder imitation shout te gebruiken

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 27963 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:23:
lol dat je er nu net over begint ^^

Ze zien er ook vet cool uit trouwens ^^ kleurt perfect bij mijn beaststalker set :)
Ik vind ze d'r wel stoer uitzien. Die groene glow vind ik niet zo mooi (ben meer van de wit of blauw) maar het is wel overduidelijk dat je zo'n dikke 200 gold voor je enchants neer hebt geteld. Heeft ook wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:35:
[...]

Ik vind ze d'r wel stoer uitzien. Die groene glow vind ik niet zo mooi (ben meer van de wit of blauw) maar het is wel overduidelijk dat je zo'n dikke 200 gold voor je enchants neer hebt geteld. Heeft ook wat ;)
Waarschijnlijk vind ik ze zonder enchant (nu dus...) het mooist, lijkt wel of ze gemaakt zijn om bij de beaststalker set te dragen (logisch ook). Groen is natuurlijk wel een hunterkleur, en idd, iedereen kan zien dat het een coole (en dure) enchant is :) (maar we willen niet pochen natuurlijk :P )

Oh ja, ik had nog geen skill in axes dus ik heb de hele deadmines even melee gedaan (zonder kat ook) ^^ 1 - 280 geskilled :)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 01-08-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:04
Pfff Emerald Dream is nu al bijna 4 uur uit de lucht. Zuig Blizzard.

Gisteren zag ik een paladin in IF staan die had de volledige Lawbringer suit m.u.v. de belt. Volgens mij heb je dan ook geen social life meer...

Ik ga bij voorbaat niet eens beginnen aan MC. Ik heb een huishouden en werk te runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:06

DinX

Motormuis

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63585/thumb.jpg

Woei, Noggenfogger's Elixir stackt :p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:44:
Pfff Emerald Dream is nu al bijna 4 uur uit de lucht. Zuig Blizzard.

Gisteren zag ik een paladin in IF staan die had de volledige Lawbringer suit m.u.v. de belt. Volgens mij heb je dan ook geen social life meer...

Ik ga bij voorbaat niet eens beginnen aan MC. Ik heb een huishouden en werk te runnen.
Valt mee hoor, je kan maar eens per week een MC run doen dus daar kan je al geforceerd niet te vaak heen (alleen in het begin misschien als alles fout gaat, maar op een gegeven moment wordt het gewoon farmen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
[...]
de exacte omschrijving:

The warrior shouts, causing the targeted enemy to stay and fight. All other nearby enemies will flee in fear. Lasts 8 sec.

niks stun of wat dan ook, jezelf een bandage geven zal je dus niet lukken aangezien de mob gewoon door blijft slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-05 16:20
ff een requestje..

kan de topicstart even een extra deeltje met nuttige mods+download links krijgen..?

dingen als

cosmos/auctioneer ed.

aangezien ik nu ff zoek naar die mod, waarbij je notepad bij je friends kan doen..? (Weet de naam nu dus ff niet)!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ja, ook met World Enlarger ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/screen/wow11.jpg

(Ja, dat ben ik, op m'n mount naast een willekeurige Nelf met z'n Worg Pup)

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 01-08-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:55:
[...]

Ja, ook met World Enlarger ;)

[afbeelding]

(Ja, dat ben ik, op m'n mount naast een willekeurige Nelf met z'n Worg Pup)
looooool :) sneaky ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02 21:58
Anoniem: 114195 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:15:
...

...
Het feared inderdaad alleen andere mobs om je target heen als ik de description van Intimidating Shout lees. Maar er stond een andere pally in de buurt en misschien ook nog wel een andere mob. Je kan dus gewoon die even targetten en Intimidating Shout droppen. Dan zal degene die je gefeared wil hebben wel gefeared worden.

Iets beters kan je als melee toch niet doen als hij BoP op heeft. Neem nu even aan dat dat het shield is tegen melee alleen en dat hij dan niet kan aanvallen. Ben niet zo thuis in de Paladin class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Uhuh. Het is praktisch 5 minuten invisibility, iedereen denkt dat je een squirrel bent in WG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117291

Beste WoW Tweakers,

ik heb hierbij een vraagje. Ik heb net WoW gekocht met een prepaid kaart. Ik wilde me nu net registreren en daarbij moest ik een betalingsmethode kiezen. Ik heb gekozen voor de prepaid kaart. Vervolgens moet ik de code van mijn prepaid kaart invullen ... Ehmmm waar blijven die eerste gratis 30 dagen dan ? Of krijg ik na het invullen van de prepaid kaart 30 + 60 dagen speeltijd ?

Alvast bedankt,
MadJax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:11:
[...]

Uhuh. Het is praktisch 5 minuten invisibility, iedereen denkt dat je een squirrel bent in WG ;)
Hmm, ik moet vanavond door die dragon-cave rennen voor de Onyxia questchain. Denk alleen niet dat die hierin trappen ^^

ah well, kiten, scatteren en FD dan maar, moet te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117291 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:12:
Beste WoW Tweakers,

ik heb hierbij een vraagje. Ik heb net WoW gekocht met een prepaid kaart. Ik wilde me nu net registreren en daarbij moest ik een betalingsmethode kiezen. Ik heb gekozen voor de prepaid kaart. Vervolgens moet ik de code van mijn prepaid kaart invullen ... Ehmmm waar blijven die eerste gratis 30 dagen dan ? Of krijg ik na het invullen van de prepaid kaart 30 + 60 dagen speeltijd ?

Alvast bedankt,
MadJax
30 + 60 idd, veel plezier! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 130680 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:36:
[...]

In de eerste plaats er zijn wel degelijk Epics die slechter of gelijk zijn aan Blue items, een voorbeeld van mij zelf. Voor een paar maand geleden had ik The Green Tower geloot in Maraudon, ik had ook gedacht dat ik met dit schild zo even 50 tot 80 G had kunnen verdienen op de AH, maar helaas dit is een van de meest waardeloze epics die er is, namelijk het is een Low LvL epic en zoals je ziet in mijn vergelijking hier onder is het Aegis Shield van SM 4 net zo goed, tevens is dat schild makkelijker verkrijgbaar. Want er is niemand die op LvL 35 al zoveel geld heeft dat ie het koopt en waarom zou je als je met een paar runs in SM 4 ook een goed Blue schild kan krijgen.

The Green Tower (epic)

Binds when equiped
Off hand
1308 armor
25 block
+ 13 stamina
+ 7 spirit
Durability 120/120
Requires LvL 35
Equip When struck in combat has a 1%
chance of raising a thorny shield that inflicts 3
Nature damage to attackers when hit and
increases Nature resistance by 50 for 30 sec

Aegis Shield of the Scarlet Commander (blue)

Binds when picked up
Off hand
1548 Armor
23 block
+7 strenght
+8 stamina
+7 spirit
Durability 100/100
requires Lvl 39
daarom zei ik dus ook van gelijk lvl hier zit 4 lvls tussen maar tis inderdaad wel een slechte epic maar dan nog is ie bijna gelijk (block is iets hoger) terwijl ie toch 4 lvls lager te gebruiken is en dat is vooral met wapens en zeker met armor.
-=BoKKiE=- schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:12:
[...]

epics zijn popie jopie omdat ze paars zijn, daarna pas omdat "beter" zijn

Epics zijn leuk als je ze vind, kopen doe je alleen om te patsen, of omdat je geld teveel hebt
de prijs/performance van epics is bout

juist op lvl 60 koop je geen epics,, hooguit voor je alt, want op lvl 60 zijn de enige epics die beter zijn dan blauwe drops, de bop epics uit MC/BWL/Onyxia of PvP rewards

hoge uitzondering daar gelaten
epics zijn inderdaad meer popie jopie maar ze zijn echt wel beter, en kopen doe je omdat je een beter wapen wil op lvl 60 heb je inderdaad geld teveel. En niet iedereen doet mc of onyxia en pvp rewards zijn helemaal onmogelijk. Kopen valt dan nog best mee. skullflame shield, destiny, hand of edward the odd, brain hacker. Allemaal voorbeelden die er wel eens op staan en die mensen best willen kopen en waarom niet wat moet je anders met je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117291

Gerwen bedankt voor de snelle reactie. Ik ga nu me prepaid kaart nummer invullen.

Veel speelplezier zal wel lukken denk ;).

MadJax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Hydra schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:23:
[...]

Sorry hoor, maar hoe krijgt die knakker dat in hemelsnaam voormekaar? Dat kan alleen opzet zijn.
zelf heb ik het 2x gedaan, geen ct_raid toen nog, en tab om targets te zoeken, schiet ik in de tribune met een shadowbolt.... maar geen wipe. Volgende dag precies hetzelfde (weer geen wipe gelukkig) en toen maar ct_raid geinstalleerd. Het zal me niet weer gebeuren, maar waarom denken mensen gelijk aan opzet, denk even na, wrm zou je dat willen, wipe en en slechte naam????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

its_me schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:31:
[...]

Dat het een vervelende party/raid was is duidelijk.
Echter ben ik t over t gequote gedeelte niet helemaal eens.
Blijkbaar was de afspraak iedereen rollen, geen N en S.
Kortom de winnaar mag er mee doen wat hij wil, of hij heb nu disenchant of op de AH zet, zijn keus.
Dat hij zegt m zelf te gebruiken is wel weer wat vreemd. Ook zou ik in een party op een dergelijk verzoek een mooie prijs maken, 2g ofzo. Overigens alleen als ik mn zelf ook kon gebruiken, als rogue heb ik niks aan mana en mag je m dus meteen hebben ;)
onderdeel van de standaard regels waar ik tot nu toe altijd mee heb gewerkt (welke voor de zekerheid int begin altijd genoemd worden voor de mensen die het nodig hebben): boe= roll, give if someone needs.... Niks de winnaar mag ermee doen wat hij wil, geen AH, en ook niet doorverkopen aan een teamgenoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb mijn UI nu helemaal opnieuw gecustomized, met FlexBar, erg handig (wel veel werk) en ook opnieuw mn keybindings gedaan. Aangezien ik tegenwoordig met 2 verschillende chars speel, Mage&Rogue wil ik ook verschillende keybindings hebben. Het progleem is alleen dat je die niet per character aan kan passen, heeft iemand een idee hoe dit wél kan? Dit is namelijk ongelooflijk onhandig :S

Screenshots van mn nieuwe UI op aanvraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Ik ben lvl 15 Warrior en ik heb een zwaar dat 11.9 dg per seconde doet 2 handed is die, dit is niet slecht voor mij lvl maar ik zou graag zo een lichtgevend zwaard willen. Ik weet dat dit vaak hele goede epic zwaarden zijn die een hoog level nodig hebben maar nu zach ik een Night Elf warrior op lvl 22 ermee lopen is er 1 die i oook kan? Of is die dan weer slecht ? Ik heb meer dan 1 goud 8) en kan dus voor mijn level bijna alles betalen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
dat is een enchant. rode gloed is bijv. beastslaying.. laat ik nou dat kunnen enchanten.. kost alleen wel aardig wat.. rond de 75S-1G..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 147287 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 18:07:
Ik ben lvl 15 Warrior en ik heb een zwaar dat 11.9 dg per seconde doet 2 handed is die, dit is niet slecht voor mij lvl maar ik zou graag zo een lichtgevend zwaard willen. Ik weet dat dit vaak hele goede epic zwaarden zijn die een hoog level nodig hebben maar nu zach ik een Night Elf warrior op lvl 22 ermee lopen is er 1 die i oook kan? Of is die dan weer slecht ? Ik heb meer dan 1 goud 8) en kan dus voor mijn level bijna alles betalen :7
Die glow komt meestal niet van 't zwaard zelf, maar van enchants op dat zwaard. Meest lowlevel enchant die een glow geeft is beastslaying, die geeft een zwakke rode gloed. Vraag dus aan een enchanter wat 'ie kan maken en hoeveel het je kost. Beastslayer zou onder 1 goud moeten kosten.
BootVluchteling schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 18:10:
dat is een enchant. rode gloed is bijv. beastslaying.. laat ik nou dat kunnen enchanten.. kost alleen wel aardig wat.. rond de 75S-1G..
Crap :D

Trouwens, wat betreft enchants, ik heb even een screenshot gemaakt van de +15 agi enchants, die zien er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/dawnsedge.JPG

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 01-08-2005 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Weet niet of ie al gepost is hoor maare:

Check dit filmpje :D

Hij is echt BRILJANT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
BootVluchteling schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:54:
ff een requestje..

kan de topicstart even een extra deeltje met nuttige mods+download links krijgen..?

dingen als

cosmos/auctioneer ed.

aangezien ik nu ff zoek naar die mod, waarbij je notepad bij je friends kan doen..? (Weet de naam nu dus ff niet)!!
*kick* ik weet dat het niet netjes is, maar ik wil het ff graag weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 18-05 21:41

Snappie88

Mr. Hollywood

BootVluchteling schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 19:03:
[...]

*kick* ik weet dat het niet netjes is, maar ik wil het ff graag weten...
Er staan al twee links tussen naar twee sites die over alleen maar addons gaan. Erg handig, maar als je echt specifieke mods zoekt kan je dat beter daar op het forum vragen? (aangezien je vraag hier zo is ondergesneeuwt)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Snappie88 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 19:29:
[...]

Er staan al twee links tussen naar twee sites die over alleen maar addons gaan. Erg handig, maar als je echt specifieke mods zoekt kan je dat beter daar op het forum vragen? (aangezien je vraag hier zo is ondergesneeuwt)
ik bedoel dus die mod, waarbij je notes kan maken bij je friendslist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:30
BootVluchteling schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 20:11:
[...]

ik bedoel dus die mod, waarbij je notes kan maken bij je friendslist....
Niet hier, maar daar... :Y)
Ik ben een mod tegengekomen op cursegaming die dit kan... Zoeken op note of notes, dan komt het wel goed :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

er is nog zoon filmpje
genaamd

gaytauren - a love story

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 34043 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 22:23:
er is nog zoon filmpje
genaamd

gaytauren - a love story
als je dan een link plaatst, kan iedereen meegenieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

Ik heb een paar weken geleden ook maar beslotten WoW te kopen :) ben nu een lvl 15 Night Elf druid: Zarhan

En ik was in Ironforge (koste me bijna een uur lopen vanuit Darnasus:P) en vanavond was de actionhouse dus offline, en iedereen was daar niet echt blij mee :9

http://www.freewebs.com/zarhan/WoW01big.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 20789 op 02-08-2005 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Laatst online: 15-05 15:40

Wub

BootVluchteling schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 22:24:
[...]

als je dan een link plaatst, kan iedereen meegenieten...
http://www.yikers.com/vid...craft_village_people.html

Die is ook wel erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
zo gister even mijn Mage naar 39 gebracht en meteen de maegquests van Tabetha afgerond ^^

kreeg nog hulp bij de Surgers in de moestuin van een Alliance mage die daar stond
daarna die mage maar even geholpen met de demon uit de infernal orb :)

nu kan ik in alle rust in STV all die grindquests pakken, easy exp, weinig gankage
.
.
.
.
tenminste dat dacht ik gisteravond :/ meteen weer 2 kuthunters, gelukkig had ik nog een swiftness pot voor noodgevallen

daarna meteen even met Djengis uitgelegd dat dat niet de bedoeling was, maar ze kunnen geen [common] lezen natuurlijk, dus heb ik de universele taal van Fist of Omokk met Windfury 4 maar gebruikt, dat snapt iedereen }>

lijkt trouwns wel of de resists steeds hoger worden :/

gisteren 4 resists achter elkaar op een gelijk gelevelde mob in badlands :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:13
Gisterenavond samen met een Guildie in Felwood gegrind voor cloth, greens, etc.

Was best een goede avond, veel mageweave- en runecloth, felcloth, greens. En een epic :)

De AH staat weer vol:

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/mior/ah_klein.jpg

*clickable*

Dit is op Bloodscalp trouwens, als iemand die ring aan de horde kant wil, dan laat het maar weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 07:33:

daarna meteen even met Djengis uitgelegd dat dat niet de bedoeling was, maar ze kunnen geen [common] lezen natuurlijk, dus heb ik de universele taal van Fist of Omokk met Windfury 4 maar gebruikt, dat snapt iedereen }>
Gisteren heb ik ook nog even Aliance wezen ganken in STV, dat gaat toch een stuk makkelijker als Rogue :) , want MC ging gisteren waardeloos duurde weer veel te lang door onnodige wipes en resetten van instances door een of andere bug :( Ze waren gisteren pas omstreeks 22:00 uur bij Luci terwijl we om 19:30 de eerste pull maakten. Naar mijn mening moet je nu dat stuk naar Luci en Magmaddar nu toch foutloos kunnen doen, alhoewel de server gisteren erg laggy was :/ Want ik vind het gewoon nutteloos tijdsverlies door te wipen op trashmobs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 07:54:
[...]

Gisteren heb ik ook nog even Aliance wezen ganken in STV, dat gaat toch een stuk makkelijker als Rogue :) , want MC ging gisteren waardeloos duurde weer veel te lang door onnodige wipes en resetten van instances door een of andere bug :( Ze waren gisteren pas omstreeks 22:00 uur bij Luci terwijl we om 19:30 de eerste pull maakten. Naar mijn mening moet je nu dat stuk naar Luci en Magmaddar nu toch foutloos kunnen doen, alhoewel de server gisteren erg laggy was :/ Want ik vind het gewoon nutteloos tijdsverlies door te wipen op trashmobs :X
ik hoorde het :D

veel first timers mee ofzo?
of miste er gewoon bepaalde mensen die normaal wel mee zijn?

naja vanavond ga ik weer mee dus gaat goed komen :P

welk lvl is je rogue eigenlijk nu?

ik wil van het weekend denk ik wel Test of Skulls doen :)

w00t

bij de volgende patch komt er een fishing event in STV ^^

yeah :D

kan ik eindelijk pimpen met me fishing outfit :P en natuurlijk dik gebruike maken van me 425 fishing skill :P (300 + nat Palger's extreme angler (25) + aquadynamic fish attractors (100))

[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 02-08-2005 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 07:59:
[...]

ik hoorde het :D

veel first timers mee ofzo?
of miste er gewoon bepaalde mensen die normaal wel mee zijn?

naja vanavond ga ik weer mee dus gaat goed komen :P

welk lvl is je rogue eigenlijk nu?

ik wil van het weekend denk ik wel Test of Skulls doen :)
Nee, met de first timers viel het wel mee, alleen Sharana was voor het eerst mee maar die was alleen met healen bezig :) Maar het leek wel of de mensen die vaker er bij zijn geweest de first timers waren, alhoewel de eerste wipe veroorzaakt werd door lag dus daar kun je niemand de schuld van geven alleen de firma Blizzard :|

En mijn Rogue zit al weer op de helft van L35, als ik een beetje veel kan doorspelen deze week dan moet de L40 mogelijk zijn en hoef ik niet meer te lopen en kan ik mijn UD horse gaan halen :)

Nu hoop ik dat de Guttripper dan nog in aanbieding is op de AH dan koop ik die ook even, maar dan moet ik nog even flink gaan farmen op items voor disenchanting. Gisteren nog 1 stack van 10 greater elemental essence verkocht voor 60 G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 19-05 15:54
Anoniem: 108648 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:38:
[...]
zelf heb ik het 2x gedaan, geen ct_raid toen nog, en tab om targets te zoeken, schiet ik in de tribune met een shadowbolt.... maar geen wipe. Volgende dag precies hetzelfde (weer geen wipe gelukkig) en toen maar ct_raid geinstalleerd. Het zal me niet weer gebeuren, maar waarom denken mensen gelijk aan opzet, denk even na, wrm zou je dat willen, wipe en en slechte naam????
Dat valt me inderdaad ook op, meer in WoW dan in DAoC: dat nogal veel mensen zo verdraaid weinig begrip en geduld hebben. Als je iets fout doet is het meteen met opzet, als je niet meteen mee bent ben je een noob. Ik geef toe dat ik op veel vlakken ook wel een noob ben :-), maar het lijkt soms wel of je om het minste gekickt wordt en op de blacklist gezet - je mag van geluk spreken als je niet in world chat aan de schandpaal genageld wordt :-).

Het zal er wel mee te maken hebben dat WoW een veel diverser publiek heeft met allemaal verschillende verwachtingen - zie ook de discussie over guilds in het vorige topic, in DAoC ligt dat meestal wel even anders - maar leuk is soms anders. Als ik met m'n gloednieuwe warlockje in een PUG kom, dan krijg ik graag wat uitleg van iemand die al een high level warlock heeft, maar evengoed word je door zo iemand uitgescholden gewoon omdat je de class nog niet beheerst.

Zo, en nu koffie :-)

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 17:05
Gisteren mooie run gedaan op SM. We gingen naar de cathredal en ik moet zeggen, een guild-only party is echt een verlichting als je alleen maar PUG gewent bent. Heel netjes ging de warrior elke keer naar binnen waarna hij met 2 of 3 mobs naar buiten heen kwam, welke dan gemakkelijk te killen waren door de rest. Ik verloor alleen de roll op een mooie necklace (+7 spi, +7 int en +7 sta), maar goed, het genot om te spelen zonder pullende Russen was heerlijk. Ik heb volgens mij de hele instance niet een keer onder de 75% van mijn HP gezeten. Nu nog 100! punten tot lvl 43 ;)

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.