Kben een level 60 priest op bloodscal en om nog even over de random group ellende door te gaan: Vaak zijn de groepjes wel redelijk maar er hoeven maar 1 of 2 n00bs in te zitten en dan is het over.
Vorige wek LBRS raid gedaan met 8 man.
Ik zat er in het begin in met 5 want de rest werd geganked door hordeguild DIE. Uber-corpsecampend-lame guild.
Anyway... Het ging wel goed, op een gegeven moment waren we met zn 7en alleen de mage was er nog niet, hij zat constant te zeiken dat hij werd geganked door horde. Kan gebeuren, was mij ook gebeurd, paar keer door en rezzen en weer verder, maar hij bleef elke minuut zeiken. Net of wij er iets aan kunnen doen.
Anyway, wij lekker hakken, mage bleef zeiken over ganks en dat we hem moesten summonen. (kan niet als wij in de instance zitten en hij niet... maar goed ontwetendheid, kan gebeuren).
Toen dropte magister bracers, maar ja die mage was er niet, warlock had zn hele dreadmist set al dus ik wilde die bracers wel. Ik rolde, en mocht mn item pakken van de lootmaster. Op dat moment kwam net die mage binnen. Hij helemaal flippen natuurlijk maar ja hij was er niet en niemand wist of hij en wanneer hij zou komen (we waren al 30 minuten bezig). Anyway, mage was pas level 56 dus hij zal nog wel kans zat krijgen en moest ie maar normaal doen tegen me.
Nou toen gingen we verder.
* Hij sheepte nooit, we moesten het echt 10tallen keren zeggen
* Hij decurste nooit, we moesten het echt 10tallen keren zeggen
* Toen zeiden we het maar in caps... Gaat ie arrogant doen of we hem ff zonder caps willen aanspreken
* Hij zorgde binnen 5 minuten voor een bijna whipe door nog 2 groupen te pullen met zn lowlevel onoplettendheid.
* Ik vroeg 4x om een intellect buff... Geen gehoor. 5e keer ging ik schreeuwen, toen zei ie dat ie me gebuffed had

* Hij had me niet gebuffed, hij cast die spell weer en zegt: zo goed? (ik was nog steeds niet gebuffed). Ik zeg: hey, selecteer me gewoon en cast dan pas

... dat dit zou moeilijk kan zijn...
* Ik zag dat hij weer te dicht bij een andere group kwam en ik wist dat er weer een whipe zou komen, gelukkig kon ik de raid optijd inlichten en we gingen niet dood

* Behalve de mage.. die liet ik een keertje doodgaan... heel lullig maar hij haalde echt het bloed onder mn nagels vandaan.
* Ik moest weg, kwam een andere priest voor in de plaats. Die vraagt water, krijgt ie 5 flesjes CONJURED (vrij laag).
* Iedereen zeikt: mage zegt: wat doen jullie nou bijdehand? Bij andere instances zijn ze al blij me 5 flesjes.
* Groep zegt: magename buff us please. Zegt die mage: welke buff?
ROFLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL , ik was blij dat ik weg kon

, elke actie van hem maakte me blijer dat ik die magister bracers had gepakt (in het begin voelde ik me nog wel lullig).
Of vinden jullie me te evil?
Edit:
En zo heb ik nog tig dingen meegemaakt... LBRS vaak gecomplete met 5 man.. maar dat het met raids van 8 man door 1 persoon zo klote kan gaan is zwaar irritant. Sterker nog, gister heb ik zelfs een LBRS raid met 15 man gedaan en nog kregen we een whipe... in het begin notabene... Maar goed daarover misschien straks meer als deze discussie nog doorgaat
[
Voor 12% gewijzigd door
Virax op 01-08-2005 11:03
]