Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.623 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

ik heb 2 vraagjes over de game.

als ik een mooie shiny armor heb en ik wil hem equipen dan zegt i cant ware this yet
ain't ready yet.
nu zegt hij dan
you anit this profesion of zoiets.
wat houd dit in?
hoe kom je don in een hogere profesion rank.

nu dacht ik misschien door te duelleren met andere.
maar wat gebeurd als ik dueleer en ik verlies.
ben ik dan alles kwijt. wat ik had kwa inventory?
en als ik verlies krijg ik dan nog wel wat punten?

hopelijk kan iemand dat kort uitleggen

ik ben een tauren met een class hunter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 15:03

Phobos

je bent een soepkip

ik denk dat je een mail item wil equippen (als je er op gaat staan met je muis zie je aan de rechterkant van de "tooltip" welke armor klasse het is), dat kan je nog niet dragen :P, dat leer je pas op lvl 40 :p

als je duelt en je verliest gebeurt er helemaal niks. Je kan niet dood, je verliest door 1 HP over te houden :)
Anoniem: 29882 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 01:46:
Zo, vanavond weer ff Luci t/m Golem gedaan, en na zo'n 5 uurtjes doorgaan heb ik het wel weer ff gehad.

Morgen domo/rag. Hopelijk dropt rag die pala/shaman shield :o
Al een stukje langer bezig dus :p, helaas gaan we niet zo heel snel aangezien we niet zo heel laat doorgaan en alleen door de weeks en op zondag raiden (niet op vrijdag/zaterdag vanwege uitgaan van de meesten :P). We hebben dus vandaag de eerste 4 gedaan zonder al te veel problemen, maar om ze alle 8 in een avond te doen zal waarschijnlijk nog wel ff gaan duren :p ze gaan morgen voor geddon en shazzrah (waar ik helaas niet bij kan zijn), en daarna de rest ofc :P

en over die PUG, volgens mij is het op iedere server wel zo gesteld. Op skullcrusher is het nml ook erg. als je mensen ziet met een bepaalde guildtag boven hun hoofd weet je al of de group gaat werken of niet. helaas moet ik het toch meer van PUG's hebben omdat mijn guild tja, niet echt veel meer guildonly runs doet behalve MC en ony :P

[ Voor 64% gewijzigd door Phobos op 01-08-2005 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-05 19:19
ViRaX schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 00:24:
[knip] verhaal over pickup groups
Speel zelf ook een level 60 Priest, en aangezien mijn guild niet al te groot is, speel ik vaak met mensen buiten mijn guild. Meestal merk je al of je met idioten te maken hebben wanneer je gevraagd wordt om mee te gaan. Whispers als 'UBRS?!' krijgen van mij meteen een 'Sorry, not interested' terug. Daarnaast heb ik ondertussen een groep mensen leren kennen met wie het prettig speelt in een groep, en ik probeer dus voornamelijk met hun te groepen, wat tot nog toe vrij aardig lukt.

Guild raids als outsider is me wel redelijk goed bevallen. Heb een aantal instances gedaan met een andere guild omdat ze een healer mistte, en dat ging geweldig. Waren goed op elkaar ingespeeld, en sfeer was prima. Als er alleen maar gezeken wordt heb je toevallig gewoon een crappy guild te pakken. ;)

@Reverend: Welke guild zit je in?

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
In het officiele amerikaanse of europese warlock forum heeft er ooit iemand een lijstje gepost (geloof dat het een excell sheet was) met een overzicht van warlock (shadow) damage gear.

Weet iemand die toevallig te vinden? Ik kan het daar zelf nog niet navragen omdat sinds vannacht mijn timecard op is, kwam ik zojuist achter.

Vanmiddag ff een nieuwe scoren dus :)
MST_Morpheus schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:49:
[...]

oh my...... AH = Auction House = veilinghuis
"oh my" ?

Jij wist alles natuurlijk direct toen je begon met spelen, held :)

[ Voor 26% gewijzigd door TangLeFuzZ op 01-08-2005 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
mwoah, je moet het net treffen met pugs

laatste een pug baron raid gedaan, ik zat als shaman in de 2e groep, maar de shaman in groep 1 was duidelijk nogal PvP minded, want ik heb geen totem gezien van hem, behalve zijn poison cure totem bij het slaughterhouse

zo zijn er nog een paar mensen die ik absoluut niet mee wil hebben, en dat ook zal zeggen, maar dat zijn er op dit moment nog maar 2 :)

1 druid en 1 hunter

de druid omdat ie gewoon slecht is :/ en de hunter gewoon omdat het een stereotype kuthunter is, welke dus de hunters een slechte naam geeft (overal need op roepen omdat het mail is, ook al heeft ie allemaal blauw spul aan wat beter is, Volley gebruiken op een pack waarin er 3 mobs ge cc'd zijn :/ helft van een gevecht niets doen, en alleen maar 1x schieten pet gebruiken, volley en melee :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
Ik kijk een weekend niet en er zijn weer 5 pagina's bij :p

Btw: Profile eindelijk geupdate :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Ik word ook gek van die random groups. Het rampzaligste zijn de mensen die zomaar rollen op questitems zoals Chromatic Carapace (bop) terwijl ze het niet nodig hebben. Ik heb bijna al mijn reagents bij elkaar behalve de carapace en een aantal Brilliant Chromatic Scales

Gister ook weer een hunter die bij rend blackhand rollde op een spellcasters ring
(+ 1% crit met SPELLS) :/

Wel erg leuk voor de mt's van mijn guild: deze week hebben we 2 Foror's Compendium of Dragon Slaying mogen l00ten in DM :) Morgen nog even onyxia killen en dan hebben we dus 2 Quel Serrars

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sanniejj/WoWScrnShot_072705_234043.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:32

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Arinen schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 08:45:
Ik kijk een weekend niet en er zijn weer 5 pagina's bij :p

Btw: Profile eindelijk geupdate :D
Seconded! Gaat hard hier.

Ik heb nu een 15 mage, een 42 warlock, en ik heb (jaja) weer eens met de 51 Rogue gespeeld. Die heeft nu een berg rested waar je U tegen zegt. Heb er 70k xp bij gewerkt door wat te grinden, de rest van de tijd heb ik mijn vriendin geholpen met haar stromgarde quests, en wat gankers teruggepakt van de KOS list van mijn warlock :D

Heb die grote gele getalletjes toch wel gemist hoor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 93525 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 09:00:
Ik word ook gek van die random groups. Het rampzaligste zijn de mensen die zomaar rollen op questitems zoals Chromatic Carapace (bop) terwijl ze het niet nodig hebben. Ik heb bijna al mijn reagents bij elkaar behalve de carapace en een aantal Brilliant Chromatic Scales

Gister ook weer een hunter die bij rend blackhand rollde op een spellcasters ring
(+ 1% crit met SPELLS) :/

Wel erg leuk voor de mt's van mijn guild: deze week hebben we 2 Foror's Compendium of Dragon Slaying mogen l00ten in DM :) Morgen nog even onyxia killen en dan hebben we dus 2 Quel Serrars

[afbeelding]
Net alsof een hunter geen spellcaster is 8)7 (vrijwel alle schoten zijn spells , neem aan dat de crit-ring daar ook voor werkt)

Een crit bij je aimed shot zou best prettig zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 01-08-2005 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 09:03:
[...]

Net alsof een hunter geen spellcaster is 8)7 (vrijwel alle schoten zijn spells , neem aan dat de crit-ring daar ook voor werkt)

shamans zijn ook spellcasters, maar als er een crit op spells ring valt pass ik toch echt wel, zelfs in een pug (wel nadat ik de casters ge-isncpect heb, wat ik altijd doe bij en pug, iedereen inspecten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

PUG groeps? Nou, daar begin ik niet meer aan tenzij het mensen zijn die ik al ken en waarvan ik weet dat ze weten hoe het moet.

Gisteren SM - Armory gedaan met 2 guildies en gasten erbij. Tjonge jonge wat een ramp zeg. 1x warrior(guildie helaas) die dacht dat ie mee was voor de damage, (lvl37 en voorop lopen) en een mage die maar niet begreep dat een warrior eerst even aggro moet bouwen voor dat hij los kan gaan.

Die gasten zijn geloof ik wel 5x doodgegaan. Ikzelf en een shaman 1x omdat de warrior het niet nodig vond mensen te hamstringen zodat ze zo hard weg konden rennen. Nou ja, mob kwam dus weg bij hem en haalde gelijk de hele gang er even bij. En dan zeg je er wat van, en de eerste reactie " i know how to play a warrior, your not my mom ffs" Die staat nu dus zowel in guild als voor helpquests op ECHT NIET.

Ben nu zelf aan het leren om meerdere mobs te tanken, op het moment lukt 2 prima, ben nog bezig om ook een derde er bij te nemen, vinden de damage dealers geloof ik wel fijn, en met een goede healer hou ik het lang vol.

Herod goed (tenminste dat vond ik) getankt, en de mage eindelijk gewacht tot dat ik aggro had voor dat ie los ging. (mages doen wel verschrikkelijk veel damage zeg)

Prettig nieuws voor mezelf is dat ik eindelijk me mount gehaald heb, helemaal zelf bij elkaar gequest / gegrind. (wat gaat lopen dan in ene langzaam zeg :P)

Ga nu maar eens richting de badlands, schijnt dat ik daar nu wel kan questen met mijn level 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
[...]

Spells gebruiken mana, maar het is nog steeds geen spell damage ( arcane shot buiten beschouwing gelaten). Dus zover ik het weet werkt het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Ryceck

Constants and Variables

[...]

True, maar een hunter die op zon ring rollt als er in de party:
* mages
* priests
* warlocks
zijn, wordt bij ons wel zo hard gekicked/gebanned dattie het niet leuk meer vindt :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

DinX

Motormuis

Ryceck schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 09:37:
[...]

True, maar een hunter die op zon ring rollt als er in de party:
* mages
* priests
* warlocks
zijn, wordt bij ons wel zo hard gekicked/gebanned dattie het niet leuk meer vindt :)
Mja, gisteren in onze party was er een druid die rollde op http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18083

Zijn uitleg "ik draag nog andere cloth dingen". Voor mijn part rollt ie erop, maar niet als er een mage N roept :{
Een mage die alleen maar cloth kan dragen, in tegenstelling tot een druid die ook leather kan.

Ineens 3 x "OMG" in de party chat, en dan de uitleg van de party leader "that's what you get with pickup groups" |:(

[ Voor 20% gewijzigd door DinX op 01-08-2005 09:43 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:51
Gisteren eindelijk Gnomeregan eens helemaal kunnen doorlopen :D

Ik was met een PUG met daarin een lvl37 warrior, een lvl32 warlock (guildie), lvl29 palladin, lvl37 druid (guildie) en ik lvl 42 mage. Je zou denken dat je met deze groep makkelijk de boss moet kunnen halen zonder een keer dood te gaan. Nou.. niet met een Russische warrior in je groep. OMG zeg!

De hele tijd als ik en de rest nog OOM waren zit hij te pullen waardoor we een wipe kregen. De laatste groep mobs voor de boss was het mooiste. Ik zit oom en ben samen met de groep een tactiek te bespreken terwijl we zitten te drinken. Tot mijn grote verbazing komt die hele groep mobs ineens op ons af.... Had die warrior zitten pullen :( Nouja, wipe dus... Op de terugweg naar de instance vraag ik de warrior waarom hij dat deed. Wordt hij kwaad en leaved hij ineens de groep omdat hij niet alleen maar dood wil gaan.

1 seconde later hebben we een lvl28 rogue uit de guild gesummoned en verslaan we de boss :D + een mooie blue drop voor mij :D :D

edit -- als je als mage het hoogst geleveld bent in een groep vind ik het heel moeilijk om niet de aggro te krijgen. Hebben jullie nog tips hiervoor?

[ Voor 7% gewijzigd door Masch op 01-08-2005 09:44 ]

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

[...]

Als je hogere lvl mobs aan het solo grinden bent wil je echt geen 1500+ AS crit als starter. Dat kost veel te veel downtime en eten om efficient te zijn. (Eens ervan afgezien dat je waarschijnlijk een bandy en/of heal pot nodig zal hebben)

Ik ga momenteel voor constant hogere damage ipv crit-build. Kan mijn pet tenminste langer tanken en ik met range de mobs afschieten.
ranged > melee voor hunter (heb nu 127 ranged dps (buffed) en 68 melee dps - dan is de keuze wel duidelijk :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DinX schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 09:42:
[...]

Ineens 3 x "OMG" in de party chat, en dan de uitleg van de party leader "that's what you get with pickup groups" |:(
dus alle 3 de clothies zeiden "this is what you get from being a crapass party leader" + /leave

echt ik heb dat 1x gehad in SFK, druid die op Robes of Arugal rolled terwijl 3x gezegd wat dat hij niet moet rollen, omdat er 2 mages need op dat ding hebben

zal ook nooit meer groepen met die gast, ook al is het de broer van een vriend van me :/

kan daar erg slecht tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

-=BoKKiE=- schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 09:49:
[...]

dus alle 3 de clothies zeiden "this is what you get from being a crapass party leader" + /leave

echt ik heb dat 1x gehad in SFK, druid die op Robes of Arugal rolled terwijl 3x gezegd wat dat hij niet moet rollen, omdat er 2 mages need op dat ding hebben

zal ook nooit meer groepen met die gast, ook al is het de broer van een vriend van me :/

kan daar erg slecht tegen
Het waren geen 3 cloth wearers. Alleen de mage. Er waren 2 warriors, een druid, ik als shaman en een mage. Die mage dacht dus een mooie drop te hebben. Niet dus.
De druid begon als reactie op onze kritiek maar te vragen of we 10 jaar waren. Ik ben maar geleaved en ge-HS

De druid mocht dan wel resto specced zijn, maar dan nog gaat een mage voor imho. Er zijn zat leather items met goeie int en spi.

[ Voor 18% gewijzigd door DinX op 01-08-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:28

FunkyTrip

Funky vidi vici!

The Will schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 03:45:
Speel zelf ook een level 60 Priest, en aangezien mijn guild niet al te groot is, speel ik vaak met mensen buiten mijn guild. Meestal merk je al of je met idioten te maken hebben wanneer je gevraagd wordt om mee te gaan. Whispers als 'UBRS?!' krijgen van mij meteen een 'Sorry, not interested' terug. Daarnaast heb ik ondertussen een groep mensen leren kennen met wie het prettig speelt in een groep, en ik probeer dus voornamelijk met hun te groepen, wat tot nog toe vrij aardig lukt.
Afgelopen maand doe ik ook de ene PUG na de ander voor de UBRS/STRAT runs enzo. Dan kom je toch elke keer dezelfde mensen tegen en leer je hun kwaliteiten. Bij sommige MT's zit ik graag in de groep en bij anderen weet ik gewoon dat ze er geen hout van kunnen.

Zelf ben ik een beetje wisselend als healer (Sylva, Druid op Bloodscalp). De ene keer heb ik mijn dag niet en gaan mensen dood 0.2 seconden voordat mijn Nature Swiftniss+Grote heal aankomt of dan zit ik net het gevecht een beetje te volgen en verlies ik het health barretje van een mage uit het oog -> 3 seconden -> tjaktjak dood. Als healer moet je toch altijd supergeconcentreerd zijn anders gaan er mensen dood (hoeft niet perse te wipen natuurlijk).

Maar meestal lukt het toch wel aardig. Heb al regelmatig 10 man raids gedaan als enige healer en dan toch iedereen gewoon full health weten te houden. 1x gehad in 5man strat scarlet dat we een foute pull hadden (2 groepen) en het gewoon overleefden. Toen kreeg ik een hoop bedankjes vanwege het snelle handelen (battle res op het juiste moment enzo).

Als je hoort van mensen dat 'zonder Sylva' de party al lang een paar keer gewipet was, dan voel je toch wel lekker ;)

En dat met een mengelmoesje van vage gear. Heb nu 3 cloth items in healer mode...

[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 01-08-2005 09:52 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Is een RP server eigenlijk PVP ik ben pas lvl 14 dus kan het niet uitproberen+ Ik heb vreselijke lag in IF op Argent Dawn ik heb 512 mb in dualchannel een 915G en een pentium m740 ik moet zeker 1 gig hebben? Want verder heb ik nergens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 147287 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 09:56:
Is een RP server eigenlijk PVP ik ben pas lvl 14 dus kan het niet uitproberen+ Ik heb vreselijke lag in IF op Argent Dawn ik heb 512 mb in dualchannel een 915G en een pentium m740 ik moet zeker 1 gig hebben? Want verder heb ik nergens last van...
op RP geld de pve ruleset

bij de volgende contentpatch komt er dacht ik ook een RP-PVP realm bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Zou ik mijn mannetje dan kunnen overzetten naar die server van de high populated Argent Dawn server , want raiden is natuurlijk een van de leukste dingen van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 147287 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:06:
Zou ik mijn mannetje dan kunnen overzetten naar die server van de high populated Argent Dawn server , want raiden is natuurlijk een van de leukste dingen van het spel.
Nee, deze nieuwe servers worden voor iedereen een clean start.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

F5 is wel eens handig :P

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 01-08-2005 10:18 . Reden: euuhhh maandagmorgen? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Masch schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 09:42:

edit -- als je als mage het hoogst geleveld bent in een groep vind ik het heel moeilijk om niet de aggro te krijgen. Hebben jullie nog tips hiervoor?
das gewoon heel lastig zowieso moet je een hele goeie warrior hebben en jij moet uiteraard ook alleen op dat target focussen waar de warrior opzit. En je moet hem ff de tijd gunnen om de agro te krijgen en als je dat toch continue krijgt moet je niet meer full out gaan tis niet anders.
Maar als je een goeie prot specced warrior hebt moet je aardig wat doen hoor als je hem een paar seconden de tijd geeft voor agro. (helaas zijn er weinig goeie prot specced warriors.)
Zeker op dat lvl want dat is het normaal nog niet echt nodig en een verschil van 5 lvls tussen de warrior en de mage is wel wat teveel he.
DinX schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 09:50:
[...]

Het waren geen 3 cloth wearers. Alleen de mage. Er waren 2 warriors, een druid, ik als shaman en een mage. Die mage dacht dus een mooie drop te hebben. Niet dus.
De druid begon als reactie op onze kritiek maar te vragen of we 10 jaar waren. Ik ben maar geleaved en ge-HS

De druid mocht dan wel resto specced zijn, maar dan nog gaat een mage voor imho. Er zijn zat leather items met goeie int en spi.
toch ben ik het daar niet mee eens zeker op wat lagere lvl zijn er niet heel veel goeie int / spi dingen met leather veel is met agi en sta. Als jij full resto specced bent als druid vind ik wel dat je op cloth mag rollen maar oke das altijd moeilijk, er zijn er ook die 2 sets sparen voor de bear (tank) en de heal (evt nog voor de cat) ja is het dan nog need eigenlijk kan je niet echt verantwoorden in een groep. Maar als ik in mijn guild een resto druid heb dan mag ie best op cloth rollen als ie dat echt goed gebruikt.

[ Voor 47% gewijzigd door MantaMania op 01-08-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hunter revamp in volgende patch, zie deze officiele talent calculator
http://www.wow-europe.com...lents/hunter/talents.html

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 15:52
-=BoKKiE=- schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 08:00:
mwoah, je moet het net treffen met pugs
Mja. Ik heb de laatste keren aardig wat semi-PUGs gedaan. Ons guild heeft gewoon niet genoem level 60 mensen om een 15-man raid vol te krijgen. Dus, dan begin je met 5 man en bouw je verder uit mensen die andere mensen kennen. Pas als we een goede basis hebben gaan we verder met LFM spam om de rest aan te vullen. Zo hebben we afgelopen weekend een hele goeie UBRs raid gedaan. We waren er in no time doorheen, geen enkele wipe, en Drakki ging erg snel neer. Perfect :)

Maargoed, een paar UBRs raids eerder ging het echt SUPER slecht. UBRS vind ik persoonlijk niet echt een moeilijke instance, als je met z'n 15en moet je het wel heel selcht doen wil je verliezen. Als je zorgt dat je er van elke class 2 hebt, en samenwerkt met mensen die gewoon doen wat ze moeten doen, moet die instance prima te completen zijn. Als je in het begin dan al een wipe krijgt kun je beter stoppen :)
its_me schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:31:
Hunter revamp in volgende patch, zie deze officiele talent calculator
http://www.wow-europe.com...lents/hunter/talents.html
Ik heb van 't weekend al zitten puzzelen. Ik ben hier ERG blij mee, maar heb echt nog geen idee wat ik precies ga doen. Ik blijf wel primair Marks, maar er zitten nu in zowel beast als in survival erg leuke nieuwe talents.
Ugh. Sorry hoor, maar zulk gelul geeft ons dus een slechte naam.

Even voor de duidelijkheid: GEEN van onze shots gelden kwa game logica als spells. Sommige doen inderdaad magic damage i.p.v. phsysical damage, maar dingen als crit % worden uit onze agi (en niet int) berekend, en +crit % to spells doet helemaal niks voor ons. Dat we mana gebruiken betekent niet dat we spellcasters zijn.
-=BoKKiE=- schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 09:20:
shamans zijn ook spellcasters, maar als er een crit op spells ring valt pass ik toch echt wel, zelfs in een pug (wel nadat ik de casters ge-isncpect heb, wat ik altijd doe bij en pug, iedereen inspecten)
Dat is het punt niet. Hunters hebben niks aan die ring omdat al onze shots gebaseerd zijn op standaard +crit. Kwa game logic hebben we geen spells. Probeer maar eens een Hunter te silencen, hij kan not alle shots gebruiken.
Daarom wordt dus 'standaard' de pass-on-all-BoP rule gebruikt. Als iemand dat op de verkeerde items rolled kan de rest 'em nog aan z'n verstand brengen dat dat item niet voor hem is. Als 'ie dan niet naar de rest luisterd kick je 'em.

[ Voor 58% gewijzigd door Hydra op 01-08-2005 10:45 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:32:
[...]

Mja. Ik heb de laatste keren aardig wat semi-PUGs gedaan. Ons guild heeft gewoon niet genoem level 60 mensen om een 15-man raid vol te krijgen. Dus, dan begin je met 5 man en bouw je verder uit mensen die andere mensen kennen. Pas als we een goede basis hebben gaan we verder met LFM spam om de rest aan te vullen. Zo hebben we afgelopen weekend een hele goeie UBRs raid gedaan. We waren er in no time doorheen, geen enkele wipe, en Drakki ging erg snel neer. Perfect :)

Maargoed, een paar UBRs raids eerder ging het echt SUPER slecht. UBRS vind ik persoonlijk niet echt een moeilijke instance, als je met z'n 15en moet je het wel heel selcht doen wil je verliezen. Als je zorgt dat je er van elke class 2 hebt, en samenwerkt met mensen die gewoon doen wat ze moeten doen, moet die instance prima te completen zijn. Als je in het begin dan al een wipe krijgt kun je beter stoppen :)
mja heb wel gemerkt dat het in een 'losse' groep veel beter gaat dan een strakke groep

gewoon lekker relaxed maar wel met skilled gasten door UBRS is 10x leuker dan strak kill en go
soms zit ik wel eens in een pug en dan denk ik, zit ik in het leger ofzo?

maar nog steeds wel een flink healer tekort vind ik :/

gelukkig zijn de healers die ik heb meegehad allemaal redelijk goed tot zeer goed in hun job :P

bijv (op bloodscalp) Destria heb ik graag mee ^^ ook altijd lachen als ze mee is, lult veel, echt britse humor ook altijd :)
Dat is het punt niet. Hunters hebben niks aan die ring omdat al onze shots gebaseerd zijn op standaard +crit. Kwa game logic hebben we geen spells. Probeer maar eens een Hunter te silencen, hij kan not alle shots gebruiken.
ik silence nooit hunters :P ik shock, earthbind, windfury ze altijd kapot :P
[...]

Daarom wordt dus 'standaard' de pass-on-all-BoP rule gebruikt. Als iemand dat op de verkeerde items rolled kan de rest 'em nog aan z'n verstand brengen dat dat item niet voor hem is. Als 'ie dan niet naar de rest luisterd kick je 'em.
precies :) gewoon keihard forceren

[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 01-08-2005 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:44:
mja heb wel gemerkt dat het in een 'losse' groep veel beter gaat dan een strakke groep

gewoon lekker relaxed maar wel met skilled gasten door UBRS is 10x leuker dan strak kill en go
soms zit ik wel eens in een pug en dan denk ik, zit ik in het leger ofzo?
Nouja, goed georganiseerd hoeft natuurlijk niet uit te sluiten dat 't een leuke groep is. Een wipe kan gebeuren, en ik vind dat je daar niet compleet over moet gaan flippen.
Anoniem: 147287 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 09:56:
Err, waarom ben jij precies Argent Dawn gejoined? Wat betreft 't geheugen, ja; 1 gig help nogal, maar 't is ook een server-side probleem. Argent Dawn is gewoon vol, dus heb je flinke lag in IF.
ik silence nooit hunters :P ik shock, earthbind, windfury ze altijd kapot :P
Shamans zijn sowieso klote :)

[ Voor 43% gewijzigd door Hydra op 01-08-2005 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

MantaMania schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:25:
[...]

toch ben ik het daar niet mee eens zeker op wat lagere lvl zijn er niet heel veel goeie int / spi dingen met leather veel is met agi en sta. Als jij full resto specced bent als druid vind ik wel dat je op cloth mag rollen maar oke das altijd moeilijk, er zijn er ook die 2 sets sparen voor de bear (tank) en de heal (evt nog voor de cat) ja is het dan nog need eigenlijk kan je niet echt verantwoorden in een groep. Maar als ik in mijn guild een resto druid heb dan mag ie best op cloth rollen als ie dat echt goed gebruikt.
Mja, dat is ongeveer dezelfde discussie als Shamans die op Beaststalker items rollen wanneer er een hunter in de party is. Enhancement specced shamans hebben daar ook veel meer aan dan de standard shaman set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
FunkyTrip schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 09:51:
[...]

Zelf ben ik een beetje wisselend als healer (Sylva, Druid op Bloodscalp). De ene keer heb ik mijn dag niet en gaan mensen dood 0.2 seconden voordat mijn Nature Swiftniss+Grote heal aankomt of dan zit ik net het gevecht een beetje te volgen en verlies ik het health barretje van een mage uit het oog -> 3 seconden -> tjaktjak dood. Als healer moet je toch altijd supergeconcentreerd zijn anders gaan er mensen dood (hoeft niet perse te wipen natuurlijk).

Maar meestal lukt het toch wel aardig. Heb al regelmatig 10 man raids gedaan als enige healer en dan toch iedereen gewoon full health weten te houden. 1x gehad in 5man strat scarlet dat we een foute pull hadden (2 groepen) en het gewoon overleefden. Toen kreeg ik een hoop bedankjes vanwege het snelle handelen (battle res op het juiste moment enzo).

Als je hoort van mensen dat 'zonder Sylva' de party al lang een paar keer gewipet was, dan voel je toch wel lekker ;)

En dat met een mengelmoesje van vage gear. Heb nu 3 cloth items in healer mode...
Een van de beste healers waar mee ik in een party heb gezeten :>

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DinX schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:47:
Mja, dat is ongeveer dezelfde discussie als Shamans die op Beaststalker items rollen wanneer er een hunter in de party is. Enhancement specced shamans hebben daar ook veel meer aan dan de standard shaman set.
Niks discussie. Een shaman die vindt dat hij evenveel recht heeft op beaststalker items als een Hunter kan snel z'n spullen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:46:
[...]

Nouja, goed georganiseerd hoeft natuurlijk niet uit te sluiten dat 't een leuke groep is. Een wipe kan gebeuren, en ik vind dat je daar niet compleet over moet gaan flippen.
hangt van de situatie af :)

als ik 5x roep dat alle clothies nog zitten te zuipen en dan toch de helft al in de arena springt bij rend, krijg ik toch heel hard de neiging om mijn ancestral recall te gebruiken :X
Shamans zijn sowieso klote :)
mja, shammies need more love :P
Niks discussie. Een shaman die vindt dat hij evenveel recht heeft op beaststalker items als een Hunter kan snel z'n spullen pakken.
inderdaad, blauwe set items ook al zijn ze niet class specified = class first, DAN pas de rest

bovendien als je DM runt kan je net zulke goei, zo niet betere gear krijgen voor zowel ele, resto als enh shaman :)

[ Voor 32% gewijzigd door Bokkie op 01-08-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

gelukkig zijn de healers die ik heb meegehad allemaal redelijk goed tot zeer goed in hun job :P
Dat merk ik sowieso in het algemeen. Veel healers (druids, priests) zijn "volwassen" spelers (qua spelgedrag), terwijl je dat met bijvoorbeeld mages en rogues een stuk minder hebt. Ik heb dan ook een duidelijke scheiding van classes in mijn friends en ignorelist. Sindskort ook een addon om notes te kunnen zetten bij Friends (en Ignore). Erg handig om bij te houden wie waar goed in was en waarom.

PUG zijn altijd wel lachen. Ik probeer het zo min mogelijk te doen. Ook als warrior krijg je wel eens whispers in Ironforge voor een party, maar dit doe ik eigenlijk nooit. Ik voel me als warrior redelijk verantwoordelijk voor het goed doorkomen van een instance, en met guildmembers speel je toch een stuk relaxter, wat ook meteen betekent dat ik een stuk beter speel.

Gisteren wel gelachen. Liep door Raven Hill, op zoek naar Plague Spreaders (level 26 priest atm). Kreeg een invite van een random gozer, dus voor het eerst sinds tijden weer eens op Accept gedrukt. Hunter en Warrior. Liepen ondergronds naar een ander gedeelte vol met hogere levels waarbij ik ze net aan in leven kon houden, aangezien ze als maniaken rondrenden (ook veel cure disease in dat gebied). Er dropte een mooi groen Owl-item, wat dus perfect was voor mij. Rolt die hunter er op en wint, terwijl ik need zei. Komt hij naar me toe: "60s". Item was niet meer dan 25s waard, dus ik leave party, hs aan en nog "lol" zeggen. /ignore :P. Zij daar met z'n tweeen tussen die high-levels, benieuwd hoe ze het gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:51:
[...]

als ik 5x roep dat alle clothies nog zitten te zuipen en dan toch de helft al in de arena springt bij rend, krijg ik toch heel hard de neiging om mijn ancestral recall te gebruiken :X
Gewoon die mensen ff laten wipen, de healers zitten er toch nog ... ikzelf met mijn lvl 60 rogue stealth gewoon en laat t ff gebeuren. Vervolgens gebruik ik mn Jumper Cables XL (die tot nu toe best goed werken :D )

Reactie op hierboven, classes die onvolwassen zijn? valt wel mee hoor, er zijn gewoon meer rogues, natuurlijk zijn er dan ook meer jongere spelers. Interessant is het om te kijken naar de leeftijdverdeling in een class ... die kennen wij echter niet ...

Ikzelf heb mn Rogue (itsme) nu (eindelijk) lvl 60, ben nu met mijn alt aan t levelen als ik geen tijd voor een instance heb, een nu lvl 18 NE priest (itsi). Ben eerst de NE questline gaan volgen, op lvl 18 naar IF gelopen en de dwarve questline vanaf het begin gaan doen :+

Wel makkelijk om meteen 4x 14 slot bags te hebben :X herbalism kan echt niet zonder ;)
Op mn alt fishing lopen levelen, nu lvl 150 :D , weet alleen niet waar ik hoger kan krijgen?
Binnenkort maar de zelfde hengel als mn main regelen (big iron fishing pole).

Priest speeld behoorlijk anders, in elk geval is de rogue interface niet echt geschikt voor mn priest, in groups zijn de barretjes te klein :( wie weet een betere interface?

Nog een vraagje, hoe werk CT_RAID? ik zat gister in een raid, echter zag ik geen health van anderen enkel van mijn groep (in t party venster). Moet de Raid leader daarvoor CT_RAID gebruiken?

[ Voor 52% gewijzigd door itsme op 01-08-2005 11:04 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:51:

Dat bedoel ik ook hoor. Soms heb je een runnen die net iets te veel vriendjes mee terug brengt, en dat zijn situates die je niet altijd kunt voorkomen. Als je dan gaat flippen neem je het spel wat mij betreft iets te serieus.

Rogues (ja sorry) die continue nieuwe groepen lopen te pullen zonder op de healers te wachten kunnen wat mij een flinke scheldkannonade verwachten. Maar zulke types wordt over 't algemeen vooraf al aan 't verstand gebracht dat dat niet geaccepteerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Kben een level 60 priest op bloodscal en om nog even over de random group ellende door te gaan: Vaak zijn de groepjes wel redelijk maar er hoeven maar 1 of 2 n00bs in te zitten en dan is het over.

Vorige wek LBRS raid gedaan met 8 man.

Ik zat er in het begin in met 5 want de rest werd geganked door hordeguild DIE. Uber-corpsecampend-lame guild.

Anyway... Het ging wel goed, op een gegeven moment waren we met zn 7en alleen de mage was er nog niet, hij zat constant te zeiken dat hij werd geganked door horde. Kan gebeuren, was mij ook gebeurd, paar keer door en rezzen en weer verder, maar hij bleef elke minuut zeiken. Net of wij er iets aan kunnen doen.

Anyway, wij lekker hakken, mage bleef zeiken over ganks en dat we hem moesten summonen. (kan niet als wij in de instance zitten en hij niet... maar goed ontwetendheid, kan gebeuren).

Toen dropte magister bracers, maar ja die mage was er niet, warlock had zn hele dreadmist set al dus ik wilde die bracers wel. Ik rolde, en mocht mn item pakken van de lootmaster. Op dat moment kwam net die mage binnen. Hij helemaal flippen natuurlijk maar ja hij was er niet en niemand wist of hij en wanneer hij zou komen (we waren al 30 minuten bezig). Anyway, mage was pas level 56 dus hij zal nog wel kans zat krijgen en moest ie maar normaal doen tegen me.

Nou toen gingen we verder.
* Hij sheepte nooit, we moesten het echt 10tallen keren zeggen
* Hij decurste nooit, we moesten het echt 10tallen keren zeggen
* Toen zeiden we het maar in caps... Gaat ie arrogant doen of we hem ff zonder caps willen aanspreken
* Hij zorgde binnen 5 minuten voor een bijna whipe door nog 2 groupen te pullen met zn lowlevel onoplettendheid.
* Ik vroeg 4x om een intellect buff... Geen gehoor. 5e keer ging ik schreeuwen, toen zei ie dat ie me gebuffed had :/
* Hij had me niet gebuffed, hij cast die spell weer en zegt: zo goed? (ik was nog steeds niet gebuffed). Ik zeg: hey, selecteer me gewoon en cast dan pas :/... dat dit zou moeilijk kan zijn...
* Ik zag dat hij weer te dicht bij een andere group kwam en ik wist dat er weer een whipe zou komen, gelukkig kon ik de raid optijd inlichten en we gingen niet dood :)
* Behalve de mage.. die liet ik een keertje doodgaan... heel lullig maar hij haalde echt het bloed onder mn nagels vandaan.
* Ik moest weg, kwam een andere priest voor in de plaats. Die vraagt water, krijgt ie 5 flesjes CONJURED (vrij laag).
* Iedereen zeikt: mage zegt: wat doen jullie nou bijdehand? Bij andere instances zijn ze al blij me 5 flesjes.
* Groep zegt: magename buff us please. Zegt die mage: welke buff?

ROFLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL , ik was blij dat ik weg kon :D, elke actie van hem maakte me blijer dat ik die magister bracers had gepakt (in het begin voelde ik me nog wel lullig).

Of vinden jullie me te evil?

Edit:
En zo heb ik nog tig dingen meegemaakt... LBRS vaak gecomplete met 5 man.. maar dat het met raids van 8 man door 1 persoon zo klote kan gaan is zwaar irritant. Sterker nog, gister heb ik zelfs een LBRS raid met 15 man gedaan en nog kregen we een whipe... in het begin notabene... Maar goed daarover misschien straks meer als deze discussie nog doorgaat :p

[ Voor 12% gewijzigd door Virax op 01-08-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
its_me schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:54:
[...]

Gewoon die mensen ff laten wipen, de healers zitten er toch nog ... ikzelf met mijn lvl 60 rogue stealth gewoon en laat t ff gebeuren. Vervolgens gebruik ik mn Jumper Cables XL (die tot nu toe best goed werken :D )
dat werkt dus niet :X

als je namelijk te lang wacht boven, dan pull je de spectators
als je de spectators pulled, dan komen de Chromatics achter elkaar de poort door

de chromatics roamen de volledige arena, de Spectators gaan wel weer naar boven, maar daar kom je dus niet langs met alleen healers en mages :P

Onnodige wipes, kan ik me helaas wel druk om maken

maar gisteren 2x gewiped op een Tribute rune (stonden inene 4 ogres waar er normaal maar 3 stonden + een patrol met 2 honde, was toch net wat te gortig ^^, dat boeide niet zoveel, konden we weinig aan doen :) daarna zelfs 1x terug gemoeten naar de uitgang omdat we 1 rune thread te weinig hadden voor de ogre suit :D

was wel leuk, was guild tribute run btw, dus iedereen was lekker relaxed en alles liep lekker soepel op dei 2 wipes na dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

its_me schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:49:
[...]

Een van de beste healers waar mee ik in een party heb gezeten :>
thx 8)
U is overigens ook erg goed ;)

Zelf vind ik Paus (collega guildie) een van de beste healers. Staat meestal vet bovenaan in healer meters en als ik 'm dan check halverwege het gevecht is zijn mana balk nog steeds bijna vol.

En Casmo natuurlijk.

Qua MT in UBRS enzo ben ik erg onder de indruk van Rolfus, Zuperx en Grandor. Die houden meestal wel een aantal mobs op zich het hele gevecht.

En natuurlijk respect voor mages die bovenaan de dps meter staan en bijna onderaan de healing needed meter. Dan ken je je class. Zo had ik laatst een mage die dat goed deed. Andere mage kreeg elke keer superveel agro en ging nogal eens dood maar had maar 60% qua damage van die ander.

[ Voor 3% gewijzigd door FunkyTrip op 01-08-2005 11:44 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

its_me schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:54:
Nog een vraagje, hoe werk CT_RAID? ik zat gister in een raid, echter zag ik geen health van anderen enkel van mijn groep (in t party venster). Moet de Raid leader daarvoor CT_RAID gebruiken?
Er moet in ieder geval iemand zijn die het channel kan broadcasten. Maar voor health alleen kun je tegenwoordig ook WoW zelf gebruiken, die heeft namelijk een ingebouwde raid-watcher. Gewoon in het raid venster de groepen naar buiten slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Compubiter schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:09:
[...]
Er moet in ieder geval iemand zijn die het channel kan broadcasten. Maar voor health alleen kun je tegenwoordig ook WoW zelf gebruiken, die heeft namelijk een ingebouwde raid-watcher. Gewoon in het raid venster de groepen naar buiten slepen.
Heb ik dus echt niet kunnen vinden :? ... wazig ..

Weet t denk ik al, thx voor de hint ;)

[ Voor 6% gewijzigd door itsme op 01-08-2005 11:11 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

Pfff, weer een dilemma

Zou ik deze http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=8367 nemen in plaats van deze http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=11194

Ik ben een Shaman. Ik boet wat in in int, maar krijg wel een hoop resistance erbij (heb nu geen punten daarin) een een leuke buff tegen casters
Wel een uur cooldown :(

[ Voor 4% gewijzigd door DinX op 01-08-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-04 14:46

BitByter

Prutst dit forum

Ik heb zaterdag hard gelachen in altterac valley!!!

Ik kom daar ineens een paladin tegen, die sunar heet..
hij dismount, en ik dismount
ik begin te dansen, en hij begint te dansen :)

ineens zie ik een undead rogue, richting de paladin lopen.
eigenlijk was dat helemaal niet de bedoeling, maar ik vond het eigenlijk wel vet ;)

dus ineens word de paladin gebackstabbed, en ik charge om de rogue te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DinX schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:21:
Pfff, weer een dilemma

Zou ik deze http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=8367 nemen in plaats van deze http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=11194

Ik ben een Shaman. Ik boet wat in in int, maar krijg wel een hoop resistance erbij (heb nu geen punten daarin) een een leuke buff tegen casters
Wel een uur cooldown :(
dragonscale armor + gloves
heb ze zelf gebruikt tot ik lvl 50 was ofzo

die use van die armor is gewoon zo lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

BitByter schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:24:
Ik heb zaterdag hard gelachen in altterac valley!!!

Ik kom daar ineens een paladin tegen, die sunar heet..
hij dismount, en ik dismount
ik begin te dansen, en hij begint te dansen :)

ineens zie ik een undead rogue, richting de paladin lopen.
eigenlijk was dat helemaal niet de bedoeling, maar ik vond het eigenlijk wel vet ;)

dus ineens word de paladin gebackstabbed, en ik charge om de rogue te helpen :)
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

-=BoKKiE=- schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:26:
[...]

dragonscale armor + gloves
heb ze zelf gebruikt tot ik lvl 50 was ofzo

die use van die armor is gewoon zo lekker
Is niet te verwaarlozen omdat het een uur cooldown heeft ?
Maarja, wel handig voor PvP encounters buiten de BG. Dat scheelt je toch weer 500dmg.
ROFL :D

[ Voor 16% gewijzigd door DinX op 01-08-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hehe, tis horde, nooit vertrouwen ;)

Ik vraag me trouwens af: Heeft het nou echt zin om mensen gelijk zo'n "join my guild" scherm voor zn gezicht te gooien, ipv eerst even vragen of ze wel interesse hebben? Ik ram standaard op nee, ik kijk niet eens wie of welke guild het is. Schijtziek word ik ervan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Hmmm, ik zit nog steeds in twijfel over wat te doen met mijn Rogue ben nu alweer L35 en zit nog steeds te denken om een stunlock build te nemen. Maar nu hoor ik van diverse Roguespelers van mijn guild om daggerbuild te gan nemen vanwege hoge crits met ambush en backstab.

Terwijl zwaarden meer damage doen met Sinister Strike.

Zijn hier ook Roguespelers die ervaring hebben met een combat specced Rogue, want daar hoor je niet zo veel over. Meeste Rogues hebben allemaal vaak 21-8-22 talentbuild. Ik noem het de gulden middenweg build, dit omdat je zo wel de stunlock variant kan spelen of de dagger variant kan spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Het ligt eraan wat je vooral wil doen met je rogue. Als je veel wil pvpen, ga dan voor een daggerbuild. Ga je voor pve, neem dan een combatbuild, je zult daarmee de hoogste dmg output krijgen

/edit

Op lvl 35 zou ik zelf een daggerbuild nemen, omdat de gevechten in normale instances verschrikkelijk kort zijn. Hierdoor vallen de voordelen van een combatbuild weg.

[ Voor 32% gewijzigd door Aspje op 01-08-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132653

Ik heb nog ff een probleempje
ik als lvl 60 shaman ben hieraan gekomen http://www.thottbot.com/?i=14001
maar nu weet ik dus niet of ik em zal equippen of verkopen.
De windfury proc is wel hoog door z'n snelheid, maar de windfury's zelf doen dan ook weer niet zoveel dmg.
voor wie / wat zou deze axe beter geschikt zijn?

ohja ik zit btw nog opgescheept met http://www.thottbot.com/?i=1959 . dus het zou wel een vooruitgang zijn om em te equippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:12
Die mage moet niet zeiken, als je niet mee gevochten hebt, heb je ook geen recht op loot.
Maar dat is mijn ongezouten mening. 't is niet alsof die bracers zo zeldzaam zijn, zie ze regelmatig op de AH staan.

Hoe ging de UBRS run trouwens gisteren? (ik ben er om 22:00 zoiets mee gekapt, had ff wat anders te doen)

Ik had laatst een semi-pickup groep voor scholo. We hadden een pickup paladin mee, en die deed z'n werk al niet (steeds pullen met exorsism terwijl healers oom waren, etc).
Vervolgens dropt gandling de Valor helm en blauwe boots (weet niet meer welke). Als enige warrior zijnde was ik blij, want ik had de helm nog niet. Maar de paladin zegt ook 'need' op de helm. Raid leader zegt dat de helm naar mij gaat aangezien het een Warrior set item is, paladin is pissed en is het er niet mee eens, ik loot de helm, paladin ninja'ed de blauwe boots en hs'ed naar if.

Bah.

[ Voor 51% gewijzigd door Mior op 01-08-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Anoniem: 130680 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:40:
Hmmm, ik zit nog steeds in twijfel over wat te doen met mijn Rogue ben nu alweer L35 en zit nog steeds te denken om een stunlock build te nemen. Maar nu hoor ik van diverse Roguespelers van mijn guild om daggerbuild te gan nemen vanwege hoge crits met ambush en backstab.

Zijn hier ook Roguespelers die ervaring hebben met een combat specced Rogue, want daar hoor je niet zo veel over. Meeste Rogues hebben allemaal vaak 21-8-22 talentbuild. Ik noem het de gulden middenweg build, dit omdat je zo wel de stunlock variant kan spelen of de dagger variant kan spelen. :)
Ik ben voor de 21/8/22 build gegaan omdat hij veel beter is dan een pure combat build, Stunlocken werkt nu al bijna niet meer omdat er nu teveel manieren zijn om eruit te komen.

Sinister Strike doet inderdaad meer damage met zwaarden, maar als je 3 points in Imp.Backstab heb crit je meer dan 60% van de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DinX schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:29:
[...]

Is niet te verwaarlozen omdat het een uur cooldown heeft ?
Maarja, wel handig voor PvP encounters buiten de BG. Dat scheelt je toch weer 500dmg.

[...]
ROFL :D
hijs handig als lifesaver :)

daarnaast zijn de resists gewoon erg lekker, en ik vind die stam bonus meer waard dan die reward van Broken Alliances :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

Dat 2de item dient voor een druid quest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43
Beste mensen,

volgens een aantal guildleden zou de Fair zich deze week in Elwyn forrest vestigen. Echter weet ik dus niet of dit zo is ja of nee... kan iemand dit gerucht bevestigen ( ik zie nog niks @ elwyn namelijk :P )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

-=BoKKiE=- schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:56:
[...]

hijs handig als lifesaver :)

daarnaast zijn de resists gewoon erg lekker, en ik vind die stam bonus meer waard dan die reward van Broken Alliances :)
Mja, ben m'n hoge regen nu wel wat gewend aan het worden. Maarja, 60 seconden wachten tot je full mana hebt of 70 zal het ook wel niet schelen. Maar even SM graveyard farmen voor geld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:40:

Combat rogue present :)
Main hand een zwaard, offhand atm ook aangezien ik een snel zwaardje heb, maar normaal een dagger, vooral om potions te kunnen applien.
Eerst vooral voor agi gegaan, nu zoek ik vooral stamina, veel health verast de meeste tegenstanders ;)

Stunlock heb je in een instance eigenlijk niets aan, immers zijn er wel meer dan 1 vijand. Eigenlijk alleen nuttig voor one-on-one pvp dus. (Als er iets is als stunlock overigens, heb t nog nooit gezien bij gelijke levels ...)

Ik wil graag veel damage doen in korte tijd. Daarom heb ik Adrenaline Rush (erg veel energy te spenderen) en Blade rush (kan ook anders heten), hiermee raak ik meerdere enemy's tegelijk en doe ik dus veel meer damage. Dit blijkt vaker erg handig als de healer agro heeft van meerdere adds (draakjes bijvoorbeeld). Ik hak dan op 1 add in en de anderen raak ik ook. Gevolg ik agro :)

Mijn fout in het begin was alles op agi te zetten ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 132653 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:52:
Ik heb nog ff een probleempje
ik als lvl 60 shaman ben hieraan gekomen http://www.thottbot.com/?i=14001
maar nu weet ik dus niet of ik em zal equippen of verkopen.
De windfury proc is wel hoog door z'n snelheid, maar de windfury's zelf doen dan ook weer niet zoveel dmg.
voor wie / wat zou deze axe beter geschikt zijn?

ohja ik zit btw nog opgescheept met http://www.thottbot.com/?i=1959 . dus het zou wel een vooruitgang zijn om em te equippen.
jij heb tcenarion moondust als wapen? :P

mja ik zou em verkopen

ja hij heeft hoge dps, ja hij is epic

doe je vooral PvP of vooral PvE?

in het laatste geval gewoon ubrs runnen voor fist of omokk of Strat voor Malowne's slam

ben je PvP ' er gewoon voor de Unstoppable Force gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Webgnome schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:57:
Beste mensen,

volgens een aantal guildleden zou de Fair zich deze week in Elwyn forrest vestigen. Echter weet ik dus niet of dit zo is ja of nee... kan iemand dit gerucht bevestigen ( ik zie nog niks @ elwyn namelijk :P )
Van wat ik van de WoW site zelf heb begrepen, begint deze week die Fair ja, en voordat ie zich in Mulgore / Elwyn meld worden er een soort van omroepers de grote steden ingestuurd die melden wanneer de Fair er is.

Dus ik zou gewoon ff IF in de gaten houden (voor mij dus Ogri)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-04 14:46

BitByter

Prutst dit forum

ach komop, je gaat me niet vertellen dat het niet lachwekkend was ;)
het was totaal niet de bedoeling, maar het kwam toevallig zo uit :D

ik heb nog /apologize gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:04:
[...]

jij heb tcenarion moondust als wapen? :P

mja ik zou em verkopen

ja hij heeft hoge dps, ja hij is epic

doe je vooral PvP of vooral PvE?

in het laatste geval gewoon ubrs runnen voor fist of omokk of Strat voor Malowne's slam

ben je PvP ' er gewoon voor de Unstoppable Force gaan.
ik ben een goede mengelmoes van PVP PVE :P ik vind het allebei gewoon leuk

ben iig nog niet restospecced maar gewoon elemental/enhancement

en "ff" voor die unstoppable force gaan duurt wel lang omdat sylvanas low pop is draait AV niet zo vaak.
veder zal ik eens kijken of ik em kan verpatsen ik denk dat 500g wel moet lukken gezien de thottbot comments

edit ik weet niet hoe dat cenarion moondust er kwam te staan maar hier is iig goede link :P http://www.thottbot.com/?i=19591 hoogste windfury crit 2000

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 132653 op 01-08-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:54:
[...]

Ik ben voor de 21/8/22 build gegaan omdat hij veel beter is dan een pure combat build, Stunlocken werkt nu al bijna niet meer omdat er nu teveel manieren zijn om eruit te komen.

Sinister Strike doet inderdaad meer damage met zwaarden, maar als je 3 points in Imp.Backstab heb crit je meer dan 60% van de tijd.
Dus toch daggers, maar dan krijg je weer het verhaal welke daggers voor endgame want daar zijn ook weer diverse varianten zoals Barman Shanker/Felstriker of Barman Shanker/Bonescraper of Jullie's Dagger/Bonescraper etc... om maar te zwijgen over Guttgore ripper, Corehound tooth en de Lobotomizer.

En zwaarden ja, daar zijn ook weer diverse mogelijkheden zoals Dalrend set, Krol Blade, Teebuh etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

its_me schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:59:
[...]

Combat rogue present :)
Main hand een zwaard, offhand atm ook aangezien ik een snel zwaardje heb, maar normaal een dagger, vooral om potions te kunnen applien.
Eerst vooral voor agi gegaan, nu zoek ik vooral stamina, veel health verast de meeste tegenstanders ;)

Stunlock heb je in een instance eigenlijk niets aan, immers zijn er wel meer dan 1 vijand. Eigenlijk alleen nuttig voor one-on-one pvp dus. (Als er iets is als stunlock overigens, heb t nog nooit gezien bij gelijke levels ...)

Ik wil graag veel damage doen in korte tijd. Daarom heb ik Adrenaline Rush (erg veel energy te spenderen) en Blade rush (kan ook anders heten), hiermee raak ik meerdere enemy's tegelijk en doe ik dus veel meer damage. Dit blijkt vaker erg handig als de healer agro heeft van meerdere adds (draakjes bijvoorbeeld). Ik hak dan op 1 add in en de anderen raak ik ook. Gevolg ik agro :)

Mijn fout in het begin was alles op agi te zetten ...
toon volledige bericht
Hmm Adrenaline Rush/ Blade Flurry, zijn coole abilities. Maar als rogue heb je IMO meer aan skills zo als preperation( alle Abilities 2 keer gebruiken), Cold Blood (100 kans op een crit). Ik zeg niet dat een Combat build slecht is. Maar met een 21/8/22 Build heb je gewoon meer mogelijk heden.

Dus voor PvP zou ik 21/8/22 gaan.
En als je PvE 'ed zou ik Combat build gaan, maar dan als je 60 raakt naar daggers terug gaan.
Anoniem: 130680 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:15:
[...]

Dus toch daggers, maar dan krijg je weer het verhaal welke daggers voor endgame want daar zijn ook weer diverse varianten zoals Barman Shanker/Felstriker of Barman Shanker/Bonescraper of Jullie's Dagger/Bonescraper etc... om maar te zwijgen over Guttgore ripper, Corehound tooth en de Lobotomizer.

En zwaarden ja, daar zijn ook weer diverse mogelijkheden zoals Dalrend set, Krol Blade, Teebuh etc...
Barman Shanker is super makkelijk om te krijgen, en tegen de tijd dat je 60 ben kan je mee naar strat raids, dus dan heb je de Bonescraper ook zo binnen.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 51543 op 01-08-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

BitByter schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:08:
[...]

ach komop, je gaat me niet vertellen dat het niet lachwekkend was ;)
het was totaal niet de bedoeling, maar het kwam toevallig zo uit :D

ik heb nog /apologize gedaan ;)
Vond het ook wel leuk hoor ;) Rottige rogues altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 16:08

Ryceck

Constants and Variables

Compubiter schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:09:
[...]
Dit is inderdaad een leuke (poging tot een) nuttige functie... maar:
Ctraid heb veel meer/betere dingen :)
* rakeyword voor invites
* buffdisplays (en debuffs afgestemd op je char: priests zien alleen disease/magic bijv)
* Extra opties voor displaying (kleuren, groepen)
* en de belangrijkste: sinds 1.2 zitten ook de MC-boss addons erin. Dus de curse-announces voor luci, frenzy voor magma enzenz.

Dus voor mij (en de rest van me guild) gewoon lekker CT-raid ipv die halfzachte meuk van Blizzard ;)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 132653 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:09:
[...]

ik ben een goede mengelmoes van PVP PVE :P ik vind het allebei gewoon leuk

ben iig nog niet restospecced maar gewoon elemental/enhancement

en "ff" voor die unstoppable force gaan duurt wel lang omdat sylvanas low pop is draait AV niet zo vaak.
veder zal ik eens kijken of ik em kan verpatsen ik denk dat 500g wel moet lukken gezien de thottbot comments

edit ik weet niet hoe dat cenarion moondust er kwam te staan maar hier is iig goede link :P http://www.thottbot.com/?i=19591 hoogste windfury crit 2000
ah fatty princess scepter :)

zoals ik al zei, ga lbrs doen en haal Fist of Omokk of ga naar strat voor Malown's Slam

zelf vind ik omokk beter ivm de lekkere bonus, hoewel de proc van malown wel lekker is, ga ik toch liever voor de constante stat bonus van omokk

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 01-08-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Phantom schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:53:
[...]
Hoe ging de UBRS run trouwens gisteren? (ik ben er om 22:00 zoiets mee gekapt, had ff wat anders te doen)
Verschrikkelijk. Ik werd gewhispered door iemand van IOU (een guild dat voor mij wel een goed aanzien heeft) of ik please als healer meewilde naar LBRS of UBRS met een ander guild (deadly shadowz). Ik wilde wel helpen onder voorwaarde dat ik om 00:00 uur weg mocht want ik ben nu gewoon aan het werk :p dus had mn nachtrust nodig.

Ik werd uitgenodigd in de raid en ik zei nogmaals: guys ik ben er tot 00:00 uur want daarna ga ik slapen. Toen begon meteen de leader te lullen dat het geen probleem was en dat we in die tijd wel even LBRS en UBRS konden doen aangezien we toch met 15 man waren. Nou voordat iedereen goed en wil binnen was was het alweer 22:30 :) (je kent het wel). We waren toen met zn 13en (3of4 rogues en 3of4 hunters lol). Maar goed, ik heb LBRS al een aantal keer met 5 man gedaan dus met 13 man moet het toch geen probleem zijn :).

Nou wel dus... We waren omlaag gegaan naar het gedeelte met die "tentjes" met 3 mob per tentje zeg maar en die rogue zit een beetje in stealthmode erdoorheen te jumpen, toen hij letterlijk erdoorheen sprong aggro'de hij iets van 18 mobs tegelijk, en dan kun je wel met 13 man zijn maar het was gewoon een whipe. Die rogue weer praatjes dat het niet door hem kwam (hij was de leader he), en blablabla en hij bleef maar praatjes houden... op die momenten zit ik me echt op te vreten... Met 13 man en nog een whipe... maar goed ik bleef erin voor die gast van IOU.

Nadat iedereen weer levend was was het al 23:00 uur geweest, dikke gezeik op elkaar onder dat guild, ik wist niet waar ik in beland was. Vervolgens gingen we verder, die priests healden alleen hun eigen groep :/ (volgens mij weten ze niet eens wat raidassist is), terwijl ik altijd op alle groepjes let, vooral als je met zn 13en bent in een 5 man party. Als ik echter aggro had hoefde ik van niemand een heal te verw8en. Ondertussen bleef die rogueraidleader maar praatjes hebben, werd er echt moe van.

We gingen weer door en kwamen bij een trap aan waar je om de hoek moest gaan. Ene helft van group gaat de hoek om, andere helft blijft op de trap vechten, gevolg was dat ik ieamnd niet kon healen omdat hij niet in de "line of sight" stond, ik kon echter niet weg want ik moest de andere leden (cloth) ook nog healen. Gevolg was dat na het gevecht die ene partymember nog maar 1mm health over had. Zegt die bijdehandte rogue: mmm hunter @ minimum health, virax @ 100% mana. Toen werd ik echt gek, ik kon die gast niet healen omdat hij niet in mn line of sight stond, en andere priests hadden normaal gesproken wel even kunnen helpen. Verder had ik 100% mana omdat ik heel veel spirit heb en dus snel regenerate. Ik stond ook op 38% healing done, de uberholy priest stond op 45% en de 3e priest op 11% en de rest nog lager. Hij moet dus niet zeiken dat ik niet heal ofzo. Maar goed ik ging dus mee voor die IOU gast en ik was die n00bpraat en het geruzie in de guild onderling al gewent dat ik het niet eens meer las.

Toen dropte er een mob een ketting met +6mana per 5 sec. Aangezien ik mn gear heel erg richt op spirit en manaregen EN ik een brakke ketting had wilde ik die ketting wel hebben. Het was een bind on equip dus iedereen rollde. Ik won de roll niet maar zei in de chat dat ik die ketting nodig had. Geen response. Ik zei nogmaals dat ik die ketting graag wilde en goed kon gebruiken. Weer geen response. Toen whisperde ik die gast die de roll had geworden en vroeg of ik die ketting mocht. Ging ie helemaal moeilijk doen dat hij hem zelf ook nodig had (hij had die ketting uit mauradon, 10stamina,10 intelect en 6 spirit). Ik zei dat hij hem dan mocht gaan dragen (zodat ie hem iig niet meer in de AH kan zetten) want ik vond het wel heel vreemd. Zegt ie zo: noem je me nu leugenaar? Dus ik zei dat ik het gewoon onterecht vond dat hij die ketting niet wilde geven, en als hij hem nodig had hem moest dragen en dat ik hem zelfs nog mn excuses zou aanbieden voor de beschuldiging. Hij weigerde echter om die ketting aan te doen en toen was ik maar geleaved, dat was echt de druppel.

Daarna kreeg ik meteen whispers van guildleden hoe brak die leader was en dat er meteen een member was geleaved en dat er nog een aantal gaan enzo... Maar goed was weer zonde van mn tijd. (sorry voor lange verhaal voor de mensen die niet van lezen houden :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Ryceck schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:29:
Dit is inderdaad een leuke (poging tot een) nuttige functie... maar:
Ctraid heb veel meer/betere dingen :)
* rakeyword voor invites
* buffdisplays (en debuffs afgestemd op je char: priests zien alleen disease/magic bijv)
* Extra opties voor displaying (kleuren, groepen)
* en de belangrijkste: sinds 1.2 zitten ook de MC-boss addons erin. Dus de curse-announces voor luci, frenzy voor magma enzenz.

Dus voor mij (en de rest van me guild) gewoon lekker CT-raid ipv die halfzachte meuk van Blizzard ;)
Ik heb CT_Raid er op hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ik vind de ingebouwde display een stuk mooier dan die van CT_Raid. En als warrior hoef ik me niet echt zorgen te maken over buffs en debuffs :P. MT Display is bijvoorbeeld erg handig, om in de gaten te houden of ik en de offtank niet toevallig op dezelfde mob zitten in te hakken :P.

[ Voor 8% gewijzigd door Compubiter op 01-08-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:15:
[...]

Julie's mainhand? Die is (uit m'n blote kop) 1.30 speed, daar ambush je nog geen deuk mee in een pakkie boter man ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:12
ViRaX schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:31:
[...]
* weer een heel verhaal :P *
Was die leader van DeadlyShadows of van IOU?

DeadlyShadows heb ik namelijk ook.. euh.. gemengde ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kEv4h schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:31:
[...]

Julie's mainhand? Die is (uit m'n blote kop) 1.30 speed, daar ambush je nog geen deuk mee in een pakkie boter man ;P
Hey Dethecus :) het waren maar een paar voorbeelden he. Trouwens Holy loopt ook met Jullies Dagger te zwaaien op Bloodscalp. Maar die zal hem wel in zijn off hand hebben zitten.
quote]kishan schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:16:
[...]

Barman Shanker is super makkelijk om te krijgen, en tegen de tijd dat je 60 ben kan je mee naar strat raids, dus dan heb je de Bonescraper ook zo binnen.
Nou ik kan iemand op de server bij ons die al ettelijke Baron runs heeft gedaan, maar Bonescraper niet echt. En wat betreft de dropchance van de Barman Shanker die schijnt in de laatste patch flink generved te zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:54:
[...]

Hey Dethecus :) het waren maar een paar voorbeelden he. Trouwens Holy loopt ook met Jullies Dagger te zwaaien op Bloodscalp. Maar die zal hem wel in zijn off hand hebben zitten.

[...]

Nou ik kan iemand op de server bij ons die al ettelijke Baron runs heeft gedaan, maar Bonescraper niet echt. En wat betreft de dropchance van de Barman Shanker die schijnt in de laatste patch flink generved te zijn :(
Ik had hem in mijn eerste run al.

Anyway, ik post straks wel een movie van een dagger rogue(me) tegen een Combat rogue.

Die combat rogue is veeel beter dan mij, maar ik kan gewoon harder critten en daarom win ik.

*edit weet iemand waar ik een movie kan hosten?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 51543 op 01-08-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 18:27

SkyStreaker

Move on up!

Ja hoor... het is weer raak! Net wanneer ik bezig ga met mijn epic mount quest <zucht>

Dit is frustrerend hoor, gare servers... :/

[ Voor 12% gewijzigd door SkyStreaker op 01-08-2005 13:03 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Phantom schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:48:
[...]

Was die leader van DeadlyShadows of van IOU?

DeadlyShadows heb ik namelijk ook.. euh.. gemengde ervaringen mee.
Het was ik, een warrior van IOU en 13 man van het guild genaamd deadly shadowz. Die rogue was raidleader en zat in deadly shadowz en een ander lid van dat guild deed moeilijk over die ketting.

Het onderlinge guild zat ook constant te zeiken op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
SkyStreaker schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:03:
Ja hoor... het is weer raak! Net wanneer ik bezig ga met mijn epic mount quest <zucht>

Dit is frustrerend hoor, gare servers... :/
Het slechte is ook dat wow-europe.com iedere keer weer op z'n gat licht. Na ruim een half jaar WoW Europe is Blizzard nog steeds niet in staat zo'n kut webservertje in de lucht te houden, behoorlijk slecht. :{

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

nou ja... ik zag het al aankomen he? Lag in mijn bank. Vervolgens <poef> d'r uit, d'r in - ik denk dus, met mijn stomme verstand, ff reloggen - nu ligt dus de authenticatie-server plat O_o

Beetje "ARGH!"-gehalte. :/

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
Anoniem: 132653 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:09:
[...]

Bedoel je daar alle 3 de slagen opgeteld, of met 1 slag? Want ik kan me niet voorstellen dat je dat met 1 slag doet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat waren 3 slagen bij elkaar 730+730 +500 ofzo

[ Voor 182% gewijzigd door Anoniem: 132653 op 01-08-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het vandaag ook niet dat de Darkmoon Fairie langs komt in Elwyn Forrest :) Ga ik vanavond even stiekem kijken daar zo, ik ben wel eens benieuwd wat daar te zien valt. Alhoewel het best nog wel eens een hele toer word om daar levend te komen als Horde poppetje :P

Lol, zal wel een flink gank festijn, zijn mits je op een PvP server speelt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Als het goed is zitten ze op meerdere plekken dacht ik?

Lol, de hele boel is gewoon down ^^ :D

[ Voor 33% gewijzigd door SkyStreaker op 01-08-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:19
Ik heb gister pas een whipe meegemaakt....

Met 15 man naar UBRS, raidleader is een hunter die 2 maal daags UBRS runned en doet dat heel erg goed. Setup:

Group 1:
Priest
Paladin
Warrior (ikke MT)
Warrior (AT)
Warlock

Group 2:
Priest
Paladin
Mage
Mage
Warlock

Group 3:
Hunter
Hunter
Rogue
Rogue
Druid

Binnen 25 minuten waren we bij Warchief Rend, zo snel ging het. Ging echt te lekker gewoon. Iedereen jumped dus netjes de arena in. We buffen. Met Bloodpack, Forti en die pally buff kom ik op 6600HP en 7700AC :9

Event start, easy dus. Hoe verder het event vordert komen er allemaal orcs op het balcon staan naast Rend om te spectaten. Die doen verder niks.

Na 4 attacks pulled de druid de orcs van het balcon.... :(

We doen ons best maar krijgen nog 2 groepen mobs van het event erbij omdat het zo lang duurt. Het is dan gewoon teveel en we worden gewhiped.

SS is up alleen al die mobs blijven in de arena staan dus dat heeft totaal geen zin. Iedereen vet pissig op die druid. Geloof dat hij ook per direct op een aantal nogo lists is geplaatst.

Daarna nog een Baron run gedaan en eindelijk mijn leggings of Valor gekregen _/-\o_ En ook:

Peacemaker
Binds when picked up
Two-Hand Polearm
137 - 206 Damage Speed 3.40
(50.4 damage per second)
Durability 100 / 100
Requires Level 54
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
Equip: +56 Attack Power.
Sells for 5 Gold 99 Silver 27 Copper to vendors
Item Level 59

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-08-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Kaap schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:21:
Ik heb gister pas een whipe meegemaakt....

Lerooooooooooooooooooy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:21:

We doen ons best maar krijgen nog 2 groepen mobs van het event erbij omdat het zo lang duurt. Het is dan gewoon teveel en we worden gewhiped.

SS is up alleen al die mobs blijven in de arena staan dus dat heeft totaal geen zin. Iedereen vet pissig op die druid. Geloof dat hij ook per direct op een aantal nogo lists is geplaatst.
Sorry hoor, maar hoe krijgt die knakker dat in hemelsnaam voormekaar? Dat kan alleen opzet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SkyStreaker schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:20:
Lol, de hele boel is gewoon down ^^ :D
Zou wel eens wat met de Darkmoon faire te maken kunnen hebben. Neem aan dat daarvoor wat tijdelijke wijzigingen gemaakt moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 132653 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:14:
dat waren 3 slagen bij elkaar 730+730 +500 ofzo
ik heb met Twig of the World tree nog steeds mijn huidge record op Balnazzar

triple wf crit :) 980+1040+1029

daarna nooit meer gehad, speel tegenwoordig ook weer altijd 1h+shield trouwens
Hydra schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:23:
[...]

Sorry hoor, maar hoe krijgt die knakker dat in hemelsnaam voormekaar? Dat kan alleen opzet zijn.
mja 1x gehad, mage in de groep, we zijn dik hard aan het pwnen in de arena

inene vliegen er een paar arcane misiles in een rare boog inenen naar een gast op de bune, echt iedereen including de mage -> WTF?

echt bugged, iedereen zag de missiles die richting een chromatic dragon gingen afbuigen als een heatseeking missile naar de bune was vaag, en een wipe

[ Voor 45% gewijzigd door Bokkie op 01-08-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Hydra schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:24:
[...]

Zou wel eens wat met de Darkmoon faire te maken kunnen hebben. Neem aan dat daarvoor wat tijdelijke wijzigingen gemaakt moeten worden.
Of ze zijn megasnel aan het patchen of de boel is gewoon "out", maar ja, ik had wel graag een berichtje gezien... ofzo.

Wat betreft hierboven, dat noemen ze "pulling a leroy", ik snap het verhaal d'r ook niet precies achter maar gaat over een of andere amerikaanse evangelist ofzo... Ach... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
ViRaX schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:31:
[...]

Toen dropte er een mob een ketting met +6mana per 5 sec. Aangezien ik mn gear heel erg richt op spirit en manaregen EN ik een brakke ketting had wilde ik die ketting wel hebben. Het was een bind on equip dus iedereen rollde. Ik won de roll niet maar zei in de chat dat ik die ketting nodig had. Geen response. Ik zei nogmaals dat ik die ketting graag wilde en goed kon gebruiken. Weer geen response. Toen whisperde ik die gast die de roll had geworden en vroeg of ik die ketting mocht. Ging ie helemaal moeilijk doen dat hij hem zelf ook nodig had (hij had die ketting uit mauradon, 10stamina,10 intelect en 6 spirit). Ik zei dat hij hem dan mocht gaan dragen (zodat ie hem iig niet meer in de AH kan zetten) want ik vond het wel heel vreemd. Zegt ie zo: noem je me nu leugenaar? Dus ik zei dat ik het gewoon onterecht vond dat hij die ketting niet wilde geven, en als hij hem nodig had hem moest dragen en dat ik hem zelfs nog mn excuses zou aanbieden voor de beschuldiging. Hij weigerde echter om die ketting aan te doen en toen was ik maar geleaved, dat was echt de druppel.
Dat het een vervelende party/raid was is duidelijk.
Echter ben ik t over t gequote gedeelte niet helemaal eens.
Blijkbaar was de afspraak iedereen rollen, geen N en S.
Kortom de winnaar mag er mee doen wat hij wil, of hij heb nu disenchant of op de AH zet, zijn keus.
Dat hij zegt m zelf te gebruiken is wel weer wat vreemd. Ook zou ik in een party op een dergelijk verzoek een mooie prijs maken, 2g ofzo. Overigens alleen als ik mn zelf ook kon gebruiken, als rogue heb ik niks aan mana en mag je m dus meteen hebben ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
SkyStreaker schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:27:
[...]

Of ze zijn megasnel aan het patchen of de boel is gewoon "out", maar ja, ik had wel graag een berichtje gezien... ofzo.

Wat betreft hierboven, dat noemen ze "pulling a leroy", ik snap het verhaal d'r ook niet precies achter maar gaat over een of andere amerikaanse evangelist ofzo... Ach... lol
mja is een filmpje van ene leeroy jenkins die al die kleine draakjes pulled in ubrs en daarmee dus een wipe veroorzaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

-=BoKKiE=- schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:26:
[...]

ik heb met Twig of the World tree nog steeds mijn huidge record op Balnazzar

triple wf crit :) 980+1040+1029
Full specs AUB, je talent tree, outfit, class - pimp us even ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-05 16:38
nou ben net me 3e dag aant spelen en het bevalt me echt super :) .. ik heb er meer plezier aan dan EQ2 tot nu toe, hopelijk blijft dat zo. Lvlen gaat wel vrij snel maar dat maakt het ook wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:44
loona35 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:32:
nou ben net me 3e dag aant spelen en het bevalt me echt super :) .. ik heb er meer plezier aan dan EQ2 tot nu toe, hopelijk blijft dat zo. Lvlen gaat wel vrij snel maar dat maakt het ook wel leuk :)
Nu nog wel ja :9 , wacht maar tot je de 45+ bereikt heb :P
Welke class speel je?

[ Voor 3% gewijzigd door enira op 01-08-2005 13:37 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SkyStreaker schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:31:
[...]

talents etc hebben daar weinig mee te maken 3x WF crit = lucky

ik heb het ook wel eens maar dan met 1h shield en dan heb je nog maar 1200 dmg ofzo

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 132653 op 01-08-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SkyStreaker schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:31:
[...]

mja das alweer een tijdje terug

gewoon spec was toen 0/30/21

voornamelijk str/agi gear, en volledig buffed
* Warchiefs blessing
* winterfall firewater
* strengt of the earth
* agi totem

maar ik heb zelden een triple crit, wel vaak double crits op me wf

ook ooit 1x een wf binnen een wf gehad, dat waren dus 5 hits in 1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SkyStreaker schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:27:
Euh, nee. Het is een setup-fimpje waarbij een gozer de Rookery inrent in UBRs onder 't roepen van z'n naam (Leroy Jenkins) en een wipe veroorzaakt.
its_me schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:31:
Blijkbaar was de afspraak iedereen rollen, geen N en S.
Kortom de winnaar mag er mee doen wat hij wil, of hij heb nu disenchant of op de AH zet, zijn keus.
De standaard regel is rollen op groen BoE. Als je iets nodig hebt, en de ander niet, vraag je diegene gewoon en geeft 'ie hem af.

De US WoW forums zijn trouwens op dit moment ook down, dus ik vermoed dat het iets met de faire te maken heeft.

[ Voor 43% gewijzigd door Hydra op 01-08-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-05 17:17

On_E

Housemusic

Hydra schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:23:
[...]

Nee hoor, die heeft gewoon zitten targetten met TAB.

En over crits gesproken, mijn nieuwe Shadowbolt record : 2679.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-05 21:43
Gister met de guild weer MC gedaan. Luci t/m Geddon gedowned (Geddon voor het eerst!), echt fun dat gevecht. Op het laatst waren er nog maar 8 man over, de MT was ook al een keer dood gegaan (werd een paar keer gebombed).

Gehennas dropte voor mij Nightslayer Gloves. Al het derde paar dat hij dropt, ben er ook erg blij mee, past mooi bij men nightslayer bracelets. Garr dropte wederom de Nightslayer Cover, die ging naar een andere rogue. Baron Geddon dropte Felheart Shoulers en Mana igniting cord.

Vanavond gaan we Shazzrah proberen, nog nooit gedaan maar dat gaat wel goedkomen. Gisteravond laat trouwens nog een potje AV gewonnen (best uniek als Alliance). Moet nog 500 reputation voor exalted, vandaag ff er door stampen en mijn epics halen :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-05 16:38
jarnotjuh schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:37:
[...]

Nu nog wel ja :9 , wacht maar tot je de 45+ bereikt heb :P
Welke class speel je?
ik speel dwarf (female) hunter.. had eerst ff tot lvl 10 een orc warrior geprobeert maar kvind de scenery bij de alliance eigenlijk veel leuker :)

kheb al zo veel spellen warrior gespeeld dat ik nu maar eens iets anders wou proberen, hunter leek me ook wel leuk want mage is toch echt te nichterig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 19:50
d'r is geen standaard regel eigenlijk aangezien verschillende servers verschillende regels kennen...

in principe is het BoE <==> roll all maar ja

Beetje group wordt het van te voren aangegeven wat de bedoeling is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:42:
En over crits gesproken, mijn nieuwe Shadowbolt record : 2679.
Pfff. Ik heb wel eens voor 2400 gecrit met een aimed shot, die mob wist niet wat 'em overkwam!
reddevil schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:45:
d'r is geen standaard regel eigenlijk aangezien verschillende servers verschillende regels kennen...
Zal best, misschien is Argent Dawn dan zo veel volwassener dan de gemiddelde PvP server ofzo, maar dat is gewoon standaard. Als iemand een BoE roll wint en je wil dat item graag, dan krijg je 't gewoon. Moet je niet wagen het te willen houden om 't te disenchanten ofzo want dan wordt je gekicked.

In ons guild wordt standaard alle groene BoE loot daarna ook nog eens op de guild chanel aangeboden. Al die groene level 50 trash die je uit UBRs sleept heb je toch zelf niet meer nodig.

[ Voor 54% gewijzigd door Hydra op 01-08-2005 13:48 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.