Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.841 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over dat Intimidating shout verhaal, het is me gisteren weer niet gelukt hoor, ik een drie tal mobs opgezocht, alledrie op me inbeuken, ik intimidating shout, en ja hoor, 2 rennen weg, en nummer 3, ondanks het feit dat ik geen rend of een andere DoT had gedaan, knokte gewoon vrolijk door.

Daarna ging ik in de Xroads (was weer een lvl 60 lamer actief, dus lekker druk) ff duelen met een level 60 warrior, (best grappig als je allebei unarmed knokt, en je unarmed staat op de max) en die deed dus een intimidating shout op mij, en ik sta daar dus zonder dat ik me kan bewegen.

Nou vraag ik me af, Wat doe ik nu verkeerd? Want beide versies van het verhaal kunnen dus blijkbaar, maar echt logisch is het niet.

Lijkt mij niet dat het in de eerste situatie niet werkt omdat je met meerdere mobs staat, en one on one het wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Gisteren een niet-geheel succesvolle raid op LBRS gedaan.. plenty set items, blues en een kaart.. Maar niet de 2 missende gemstones voor 2 guildies. Ze moesten allebei een andere gemstone (als laatste) hebben, maar beide dropten helaas niet.
Had echt wel leuk geweest, 2 extra mensen met de UBRS key. Oh wel.. binnenkort nog maar een raid doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:17

On_E

Housemusic

Gisteren een 7-mans Scholo raid gedaan zonder priest, en 0 keer gewiped.

Scholo is belachelijk makkelijk gemaakt iig.

Hadden we uiteindelijk Gandling neer, dropt ie Beastmaster's Helm, Robe of the Void pattern, Witchblade en nog wat dingen, ik kreeg de Witchblade (+30 spellpower enchant komt eraan), andere Warlock kreeg het pattern, en we hadden 2 hunters die beiden die helm wilden hebben.

Iedereen passed netjes, 2 hunters doen /random, blijkt de Shaman ineens per ongeluk WEL te rollen op die helm.....

Hunters beiden helemaal over de zeik natuurlijk, best klote voor ze, en voor die guildie shaman die ruim een half uur lang zijn ontschuldigingen aan zat te bieden in guildchat.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik ben gisteren begonnen aan de tribal leatherworking chain.

Ik toog naar thalanaar, om daar met de tribal leatherworker te spreken. Kwam er toen pas achter dat je eerst nog andere quests moest doen bij een gast in feathermoon.

Eerste opdracht was: Haal 10 yeti-huiden. Nah, ik ben lvl 51, dus die 42/43 yeti's gingen neer als een heet mes door boter. Saillant detail: De quest-items droppen wanneer ze doodgaan, maar ook wanneer je ze skint! Zo haal je dus soms 2 quest items van 1 mob.

Toen kreeg ik de opdracht items te gaan produceren, en zo mijn wildvine leather recipes te gaan leren. Niks mis mee, dacht ik. De eerste 2 batches waren in no-time gebeurt. Maar voor het derde recipe moest ik turtle scale spulletjes maken. En laat de AH dan net uitverkocht zijn -_-

Dus ik heb me 3 slagen in de rondte staan grinden in Tanaris bij die minihaven, moest mijn schildpadjes verdedigen tegen (lowlevel) horde die ze blijkbaar ook wilde grinden, zodat ik ze allemaal voor mezelf kon houden })

Mooi was wel dat ze me nog xp gaven, en aangezien ik nog 1 level rested heb, was dat, met de overige loot wel lucratief.

Ik tuig om half 1 's nachts naar feathermoon terug, blij dat ik ze allemaal af heb, blijkt dat ik nog 2 recepten krijg om wéér turtle scale blabla te gaan fabriceren. Dat word weer flink grinden -_-

En ik heb me laten vertellen dat je voor de final tribal quest in thalanaar ook flink veel scales nodig gaat hebben... Dat word een weekje mijn rested xp opgrinden vrees ik ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:38:
[...]

zelf heb ik het 2x gedaan, geen ct_raid toen nog, en tab om targets te zoeken, schiet ik in de tribune met een shadowbolt.... maar geen wipe. Volgende dag precies hetzelfde (weer geen wipe gelukkig) en toen maar ct_raid geinstalleerd. Het zal me niet weer gebeuren, maar waarom denken mensen gelijk aan opzet, denk even na, wrm zou je dat willen, wipe en en slechte naam????
Waarvoor heb je ct_raid nodig ?
Gewoon /assist XxX macro - ik neem toch aan dat voor de raid iemand caller gemaakt wordt.

----

was weer saai gisteren (10% tot lvl 58, geen teams te krijgen en alleen maar quests in eastern plaguelands) dus even 2 lvl 35 guildies in SM geholpen.
Best saai - petje 3 mobs of meer tanken en maar pincushions van maken.

Daarna terug naar ep en die laatsts puntjes voor 58 halen. Nu alleen nog dungeon of elite quests lvl 59+ in mijn log - wordt dus kijken naar DM etc teams 8)
Levellen is veel te simple :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
HellPunk schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 08:31:
[...]

Dat valt me inderdaad ook op, meer in WoW dan in DAoC: dat nogal veel mensen zo verdraaid weinig begrip en geduld hebben. Als je iets fout doet is het meteen met opzet, als je niet meteen mee bent ben je een noob. Ik geef toe dat ik op veel vlakken ook wel een noob ben :-), maar het lijkt soms wel of je om het minste gekickt wordt en op de blacklist gezet - je mag van geluk spreken als je niet in world chat aan de schandpaal genageld wordt :-).

Het zal er wel mee te maken hebben dat WoW een veel diverser publiek heeft met allemaal verschillende verwachtingen - zie ook de discussie over guilds in het vorige topic, in DAoC ligt dat meestal wel even anders - maar leuk is soms anders. Als ik met m'n gloednieuwe warlockje in een PUG kom, dan krijg ik graag wat uitleg van iemand die al een high level warlock heeft, maar evengoed word je door zo iemand uitgescholden gewoon omdat je de class nog niet beheerst.

Zo, en nu koffie :-)
mja wow heeft veel WC3 en CS peepz aangetrokken omdat ze WC en WC3 zo gaaf vonden

in een pug vraag ik meestal wie er voor het eerst is en dan leg ik eerst wat dingen uit
ik merk meer dat mensen heel ongeduldig zijn en niet wachten en maar gaan (voornamelijk non mana users) met guilds gaat het altijd wel goed, puller weet altijd exact te timen dat hij healing nodig hebt als ze klaar zijn met drinken, mages kunnen dan al goed voluit gaan omdat hij al aggro heeft

en mja, dat learn your class gehuil komt denk ik voornamlijk van mensen uit de fps scene volgens mij

want ik weet nog in EQ dat als je wat vroeg je gewoon uitgebreid geholpen werd met je class en skills etc etc

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:12:

Ik toog naar thalanaar, om daar met de tribal leatherworker te spreken. Kwam er toen pas achter dat je eerst nog andere quests moest doen bij een gast in feathermoon.

Eerste opdracht was: Haal 10 yeti-huiden. Nah, ik ben lvl 51, dus die 42/43 yeti's gingen neer als een heet mes door boter. Saillant detail: De quest-items droppen wanneer ze doodgaan, maar ook wanneer je ze skint! Zo haal je dus soms 2 quest items van 1 mob.

Toen kreeg ik de opdracht items te gaan produceren, en zo mijn wildvine leather recipes te gaan leren. Niks mis mee, dacht ik. De eerste 2 batches waren in no-time gebeurt. Maar voor het derde recipe moest ik turtle scale spulletjes maken. En laat de AH dan net uitverkocht zijn -_-

Dus ik heb me 3 slagen in de rondte staan grinden in Tanaris bij die minihaven, moest mijn schildpadjes verdedigen tegen (lowlevel) horde die ze blijkbaar ook wilde grinden, zodat ik ze allemaal voor mezelf kon houden })

Mooi was wel dat ze me nog xp gaven, en aangezien ik nog 1 level rested heb, was dat, met de overige loot wel lucratief.

Ik tuig om half 1 's nachts naar feathermoon terug, blij dat ik ze allemaal af heb, blijkt dat ik nog 2 recepten krijg om wéér turtle scale blabla te gaan fabriceren. Dat word weer flink grinden -_-

En ik heb me laten vertellen dat je voor de final tribal quest in thalanaar ook flink veel scales nodig gaat hebben... Dat word een weekje mijn rested xp opgrinden vrees ik ;(
btw voor wildvine moet je in hinterlands zijn - zeer goede droprate daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:12:

Dit maar even gequote omdat het over hetzelfde gaat. Een guildie van mij wil dus ook zijn tribal leatherworking gaan halen, en heeft dus ook al die questen met die wildvine gedaan, maar hij komt dus niet verder. Is er hier iemand die aan de horde kant zijn tribal leatherworking gedaan heeft en ons even uit de brand wil helpen?

EDIT

Het is de laatste tijd wel drama ja, als mensen voor het eerst meegaan en hun class niet echt goed beheersen, maar daar kan je wat aan doen of een nieuwe groep zoeken. Persoonlijk help ik die mensen liever, daar heb je later alleen maar profijt van

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellPunk schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 08:31:

Dat valt me inderdaad ook op, meer in WoW dan in DAoC: dat nogal veel mensen zo verdraaid weinig begrip en geduld hebben. Als je iets fout doet is het meteen met opzet, als je niet meteen mee bent ben je een noob. Ik geef toe dat ik op veel vlakken ook wel een noob ben :-), maar het lijkt soms wel of je om het minste gekickt wordt en op de blacklist gezet - je mag van geluk spreken als je niet in world chat aan de schandpaal genageld wordt :-).

Het zal er wel mee te maken hebben dat WoW een veel diverser publiek heeft met allemaal verschillende verwachtingen - zie ook de discussie over guilds in het vorige topic, in DAoC ligt dat meestal wel even anders - maar leuk is soms anders. Als ik met m'n gloednieuwe warlockje in een PUG kom, dan krijg ik graag wat uitleg van iemand die al een high level warlock heeft, maar evengoed word je door zo iemand uitgescholden gewoon omdat je de class nog niet beheerst.

Zo, en nu koffie :-)
Ik kan geen vergelijking trekken met andere rpg's, simpelweg omdat ik er hiervoor nog nooit een heb gespeeld. Wat betreft CS-kiddies; daar zitten ook gewoon relaxte figuren tussen en opgeschoten pubertjes, dat hou je toch in de meeste online spellen denk ik (alleen in mijn CS-server kan ik ze kicken/bannen natuurlijk... 8) )

Ik heb wel een aantal kiddies gezien maar het is me nog niet in negatieve zin echt opgevallen. Als er iemand irritant gaat zitten zeiken op degene die de wipe heeft veroorzaakt (als dat al één iemand was) wordt ie er toch door meerderen op gewezen dat het maar een spelletje is... (tenzij het duidelijk is dat het opzet was of echt stommigheid (rogue pickpocket ofzo)).

Iemand anders ook opgevallen dat dit topic tijdens office-hours veel harder gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

BootVluchteling schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:54:
aangezien ik nu ff zoek naar die mod, waarbij je notepad bij je friends kan doen..? (Weet de naam nu dus ff niet)!!
Ik heb deze gebruikt: Friend Notes. Echter zullen er vast nog wel meerdere zijn.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 08:58:
Nou vraag ik me af, Wat doe ik nu verkeerd? Want beide versies van het verhaal kunnen dus blijkbaar, maar echt logisch is het niet.
Ik weet niet of je al in Winterspring bent geweest, in Mazthoril (grot met blauwe draken), voor de Onyxia questline. Daar doet vrijwel iedereen naked corspe runs. Dat heb ik gedaan door middel van mijn Intimidating Shout. Gewoon rennen en targeten op degene die achter me liep, waardoor hij bevroren bleef staan en ik gewoon door kon rennen. Heb het 2 keer met maar 2 corpse runs hoeven doen. Ik heb het eigenlijk ook nooit op een ander moment gedaan dan wanneer ik wegrende van iemand, wellicht moet de persoon achter je staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik mijn screesnhots bekijken maar het soort bestand (TGA) wordt niet ondersteund door Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:32:
Hoe kan ik mijn screesnhots bekijken maar het soort bestand (TGA) wordt niet ondersteund door Windows.
www.irfanview.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Ik zit ook op teh office maare het is toch heerlijk om dan even de discussies hier mee te lezen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:29:
Iemand anders ook opgevallen dat dit topic tijdens office-hours veel harder gaat ;)
tja thuis heb ik andere dingen te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compubiter schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:31:

Ik weet niet of je al in Winterspring bent geweest, in Mazthoril (grot met blauwe draken), voor de Onyxia questline. Daar doet vrijwel iedereen naked corspe runs. Dat heb ik gedaan door middel van mijn Intimidating Shout. Gewoon rennen en targeten op degene die achter me liep, waardoor hij bevroren bleef staan en ik gewoon door kon rennen. Heb het 2 keer met maar 2 corpse runs hoeven doen. Ik heb het eigenlijk ook nooit op een ander moment gedaan dan wanneer ik wegrende van iemand, wellicht moet de persoon achter je staan.
Die run heb ik trouwens gisteren gedaan, maar dan met mijn gear gewoon aan, heb je een hoop meer hitpoints en dodge (agi bij hunters). Ben overigens maar één keer platgegaan en dat was nog mijn eigen schuld ook.
Tip aan hunters voor dit: wingclip, scattershot, deterrence, Feign Death (en, uiteraard, Aspect of the Monkey aanzetten). Vergeet niet je Insigna of the Alliance te equipen (mijn fout dus :X ). De mini-draakjes slowen je als je erdoor geraakt wordt 8)7

+ liever door een draak heenlopen en er één aggro'en en (kiten/scatter) dan precies tussen 2 door en er 2 aggro'en...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:35

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zo eindelijk mijn eerste epic verdiend met een MC raid :D
De Cenarion gloves: http://www.thottbot.com/?i=27124

Geheel onverwachts, want de meeste druids in de raid hadden meer DKP, maar zij gingen voor andere items of lieten hem bewust aan mij omdat ze zelf al wat hadden (thx Saphrax ;) )

Onze guild begint het steeds beter te doen. Garr, Geddon en Shazzra met slechts 1 wipe tijdens thrash mobs. Shazzra was zelfs first kill.

Hopelijk zet deze trend zich voort. Je ziet het ook tijdens de gevechten zelf; het wordt steeds gestructureerder. Adds worden in hoekjes gepulld, groepjes blijven bij elkaar.

Superspannend gevecht met Geddon trouwens, met nog maar enkele spelers in leven en Geddon op 1%. Dat was echt een close call.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 21:35

FunkyTrip

Funky vidi vici!

De mensen die thuis zitten spelen WoW :o

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 08:26

BrZ

Eerst je attack uitzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:37:
[...]
Denk ook dat het op de meeste bedrijven ook stik rustig is!
Enige wat ik 'mag' doen is een servertje uitzoeken + software voor hier ;)
En beetje forums browsen... btw er kwamen RP PvP realms uit toch?

Lijkt me wel leuk om dat eens te gaan proberen, iemand toevallig een idee wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Is dat waar je met haleh moet praten?? Dit is een veel makkelijker manier om daar boven te komen.
http://img262.echo.cx/my.php?image=haleh8wn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:39:

Superspannend gevecht met Geddon trouwens, met nog maar enkele spelers in leven en Geddon op 1%. Dat was echt een close call.
Die gevechten zijn wel verreweg het leukst, kan me nog wel een episch gevecht herinneren met General Drakkisath. Warrior ging na 2 sec dood (na begin op drakk, adds al dood, warrior stond dus al langer op drakk) waarna de dps-afdeling door de hele ruimte liep te stuiteren om in leven te blijven. Hij ging wel neer trouwens, omdat de dps-ers duidelijk allemaal skilled players waren...

ps: je pet houdt het niet echt lang uit tegen drakk O_o
Janspj schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:44:
Is dat waar je met haleh moet praten?? Dit is een veel makkelijker manier om daar boven te komen.
Nee, dat is de n00b manier, het is een spelletje... so... play it. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrZ schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:41:
[...]

Eerst je attack uitzetten ;)
Ja, dat had ik dus ook gedaan, maar misschien te laat. Vanavond gewoon nog een keer proberen, net zolang tot dat het wel lukt. :D

En Winterspring, ik denk niet dat ik als level 40,75 naar binnen hoef te lopen, tenzij ik heel Winterspring op me nek wil hebben. En dan moet ik daar eerst nog komen zonder 700x dood te gaan of zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of gewoon Print Screen indrukken en laten plakken in Paint, tot op heden nog geen problemen mee gehad hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:50:
[...]

Of gewoon Print Screen indrukken en laten plakken in Paint, tot op heden nog geen problemen mee gehad hoor
:X ik voel me nu dus best wel een n00b ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Janspj schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:44:
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:46:
[...]

Nee, dat is de n00b manier, het is een spelletje... so... play it. ;)
nee dat is de slimme manier :P
ik ben nog nooit door die cave gegaan :)

ik moest toen voor het eerst met die chick praten, dus ik vroeg in winterpsring of iemand wist waar ze zat.

ik kreeg alleen coordinaten door, ik zag elite dragons dus ik denk ik loop om, uiteindelijk op die heuvel gekomen na veel ploeteren, daar gekomen.

kreeg later te horen dat je de grot in moest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
[...]
Ik heb wel een aantal kiddies gezien maar het is me nog niet in negatieve zin echt opgevallen. Als er iemand irritant gaat zitten zeiken op degene die de wipe heeft veroorzaakt (als dat al één iemand was) wordt ie er toch door meerderen op gewezen dat het maar een spelletje is... (tenzij het duidelijk is dat het opzet was of echt stommigheid (rogue pickpocket ofzo)).

Het is wel zo dat van die nare ervaringen me onaangenaam lang bijblijven... ik krijg er echt een slecht gevoel van als mensen over de rooie gaan in een spelletje. Je maakt natuurlijk ook wel leuke dingen mee, ook in random groepjes.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellPunk schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:55:
[...]

Het is wel zo dat van die nare ervaringen me onaangenaam lang bijblijven... ik krijg er echt een slecht gevoel van als mensen over de rooie gaan in een spelletje. Je maakt natuurlijk ook wel leuke dingen mee, ook in random groepjes.
Tja, gewoon niet druk over maken, die figuren heb je overal, ook in reallife. Lekker laten gaan, niet mee bemoeien, die komen ook zelden in vaste groepjes of op friendslists en zie je op later lvl waarschijnlijk steeds minder terug omdat niemand meer met ze wil teamen. Ik vind pickups wel cool, je leert ook weer andere spelers kennen ipv dat je alleen met bekenden quest, da's toch een deel van het rpg-gebeuren mi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Compubiter schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:31:
[...]
Ik heb deze gebruikt: Friend Notes. Echter zullen er vast nog wel meerdere zijn.
[...]
een guild mate kwam er achter dat je via de bergen aan de achterkant zo naar die vrouw kan toe springen :P Dus "wij" hoeven niet via de grot. (wel oppassen dat een gm je niet ziet want het is natuurlijk wel "bypassing content")

spuit 11 :X

[ Voor 3% gewijzigd door Wiebbe op 02-08-2005 10:02 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:00:
[...]

een guild mate kwam er achter dat je via de bergen aan de achterkant zo naar die vrouw kan toe springen :P Dus "wij" hoeven niet via de grot. (wel oppassen dat een gm je niet ziet want het is natuurlijk wel "bypassing content")

spuit 11 :X
Je moet die grot eens proberen, als je je class goed beheerst is daar doorheen rennen prima te doen hoor... spannend en leuk ook.

De loot suxx trouwens, dus killen met een groep is niet de moeite waard. Ik was er al eens geweest voor een guildie namelijk ;) (of we hadden toen gewoon pech met de loot natuurlijk).

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik had ook vantevoren gelezen dat je buitenom kon, maar ik vond het gewoon leuk om het op deze manier te doen. Kijken hoelang je het uithoudt en hoever je komt. Kun je tenminste later meepraten: "Ik heb het in maar 2 runs gedaan" enzo :P. Had vantevoren uiteraard comments hier gelezen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
On_E schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:08:
Hunters beiden helemaal over de zeik natuurlijk, best klote voor ze, en voor die guildie shaman die ruim een half uur lang zijn ontschuldigingen aan zat te bieden in guildchat.
Uhuh. Het gaat de hele raid goed, en net bij die boss op een item dat 'ie kan gebruiken gaat 't mis. Ja ja.
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:54:
kreeg later te horen dat je de grot in moest :P
Ik kendie die grot al, was een keer mee met wat guildies draken slachten. Ben bij haar geweest voor die epic armour quest, schopt ze me zo naar 't andere continent :) Haleh is een draak trouwens :)

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 02-08-2005 10:30 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleshar
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-07 12:24

Eleshar

Nil Satis Nisi Optimum

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:37:
[...]

Ja, zoals WoW spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:59:
[...]

Ik had hem in mijn eerste run al.

Anyway, ik post straks wel een movie van een dagger rogue(me) tegen een Combat rogue.

Die combat rogue is veeel beter dan mij, maar ik kan gewoon harder critten en daarom win ik.

*edit weet iemand waar ik een movie kan hosten?
Hier moet ik dus gewoon even op reageren ik ben namelijk die andere rogue ( Legend )
ik vind het mooi dat je zecht dat ik veel beter ben maar je vergeet 1 ding te melden ,
we hadden afgesproken geen stealth te doen , in het gevecht vanish ik perongelijk ( automatisme) maar ik ging direct weer uit stealth omdat dat de afspraak was jij daarin tegen niet ik loop daar dus te rennen ( uit stealth ) omdat dat was afgeproken niet raar dan he als je aa CB ambush gaat doen dat ik dan niet meer win , ik had dus ook in stealth kunnen gaan en jou kunnen Cheap shotten zodat jij niet meer had kunnen ambushen maw laten we dit gevecht eens over doen en zien we er dan wint

Ps de keer die je daarvoor verloren had post je niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:22:
[...]

Uhuh. Het gaat de hele raid goed, en net bij die boss op een item dat 'ie kan gebruiken gaat 't mis. Ja ja.
Ja.

En hij gebruikt m zelf niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
On_E schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:29:
Ja.

En hij gebruikt m zelf niet...
Nouja, kan gebeuren. Heb 't zelf ook wel eens meegemaakt met een NElf Hunter die in Strat op een blauwe BoP rollde. Ik snap echt niet hoe je 't voormekaar krijgt. Je moet EN op die dice klikken, EN dan nog eens "Ja" antwoorden op die popup die je duidelijk verteld dat 't een BoP is.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:34:
[...]

Nouja, kan gebeuren. Heb 't zelf ook wel eens meegemaakt met een NElf Hunter die in Strat op een blauwe BoP rollde. Ik snap echt niet hoe je 't voormekaar krijgt. Je moet EN op die dice klikken, EN dan nog eens "Ja" antwoorden op die popup die je duidelijk verteld dat 't een BoP is.
Tja, ik heb een keer op prachtige agi-boots gerolled in Maraudon. Helaas waren ze wel van leather 8)7 , dat was me dus even ontgaan (tja, hunters en agi he ^^). Ik heb toen excuses gemaakt, de rogue 20g gegeven (die had ze écht nodig) en daarmee was het afgedaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:34:
[...]

Ik snap het ook niet helemaal, maar het zijn allemaal RL vrienden van elkaar, dus het lijkt me dat ie het echt per ongeluk deed.

Ach ja, gelukkig deed ie het niet bij mijn Witchblade. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:22:
[...]

Ik kendie die grot al, was een keer mee met wat guildies draken slachten. Ben bij haar geweest voor die epic armour quest, schopt ze me zo naar 't andere continent :) Haleh is een draak trouwens :)
klopt, maar ze ziet eruit als een NE chick :P

en inderdaad ik snap niet hoe mensen 'per ongeluk' op bops kunnen rollen

2x klikken, |:(

echt ook, van ow shit het is mail |:( ffs lees!!!!!!11111oneoneone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:24:
[...]

Hier moet ik dus gewoon even op reageren ik ben namelijk die andere rogue ( Legend )
ik vind het mooi dat je zecht dat ik veel beter ben maar je vergeet 1 ding te melden ,
we hadden afgesproken geen stealth te doen , in het gevecht vanish ik perongelijk ( automatisme) maar ik ging direct weer uit stealth omdat dat de afspraak was jij daarin tegen niet ik loop daar dus te rennen ( uit stealth ) omdat dat was afgeproken niet raar dan he als je aa CB ambush gaat doen dat ik dan niet meer win , ik had dus ook in stealth kunnen gaan en jou kunnen Cheap shotten zodat jij niet meer had kunnen ambushen maw laten we dit gevecht eens over doen en zien we er dan wint

Wil je bij het volgende duel ook iets meer interpunctie gebruiken? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag had ik de coolste pvp aktie ooit met mijn lvl20 human female priest, die er erg mooi uitziet :9~
Er stond een groepje horde (lvl ???) in westfall, duidelijk er op uit om lowbies te killen.

Dus ik loop er naar toe met pvp vlag uit (pve server) en doe een beetje /flirt /shy
De horde players vonden het geweldig, allemaal /flirt terug doen, en veel gechat in orcish in de ballonetjes boven hun hoofd.

Komt er ondertussen een lvl60 NE rogue achter ze gestealthed die ze stuk voor stuk backstabbed in een keer dood :)

Hilarisch, femme fatale })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 17:42
HTT-Thalan schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:51:
[...]

en minder typfouten , scheelt denken + lezen tegelijk... dat moet ik al teveel @ werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:51:
[...]

gaat de tegenstander dan sneller plat ?

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:24:
[...]

Als je goed leest legend :) zie je dat ik dat paar post ervoor nog bij heb gezet, dat jij vele malen beter dan mij bent. Zoek maar ff terug :) wilde gewoon puyol laten zien dat je met Prep build veel meer mogelijk heden heb. En het was een CS met een ge CB Backstab :)

*edit.
Ik denk er aan om een Warrior Alt. te beginnen. Nou heb ik een vraagje,
Is een Warrior beetje leuk om te spelen in PvP?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:06:
[...]

Als je goed leest legend :) zie je dat ik dat paar post ervoor nog bij heb gezet, dat jij vele malen beter dan mij bent. Zoek maar ff terug :) wilde gewoon puyol laten zien dat je met Prep build veel meer mogelijk heden heb. En het was een CS met een ge CB Backstab :)

*edit.
Ik denk er aan om een Warrior Alt. te beginnen. Nou heb ik een vraagje,
Is een Warrior beetje leuk om te spelen in PvP?
ja maar je zet het zo hard in dat fimpje van je THAT WHY DAGGERS PWN mja .... zullen we een keer een echt te vette film maken van een echt gevecht alles mag ( behalfe potions en outside buff )

zeg maar wanneer en waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:22:
[...]

ja maar je zet het zo hard in dat fimpje van je THAT WHY DAGGERS PWN mja .... zullen we een keer een echt te vette film maken van een echt gevecht alles mag ( behalfe potions en outside buff )

zeg maar wanneer en waar :)
Sure Msg me maar in game :) je kent me nick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:22:
van een echt gevecht alles mag ( behalfe potions en outside buff )
Outside buff - kan ik wel begrijpen in een duel.
Maar pots geheel verbieden ... alchy is een skill en pots zijn een deel van je arsenaal...
besides - met die idioot lange timer on hp pots zie ik het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:29:
[...]

Outside buff - kan ik wel begrijpen in een duel.
Maar pots geheel verbieden ... alchy is een skill en pots zijn een deel van je arsenaal...
besides - met die idioot lange timer on hp pots zie ik het probleem niet.
omdat iedere idioot pots kan gebruiken je hoeft de skil niet te hebben om de potions te gebruiken ( dat moet je wel met First aid ) dus First aid is wel toegestaan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
onzin... duel is duel en in mijn ogen mag je alles gebruiken wat je hebt.

Duel is om te trainen e.d. en als je traint doe je zo goed mogelijk een echt gevecht incl alles wat daarbij hoort.

[ Voor 127% gewijzigd door reddevil op 02-08-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:39:
onzin... duel is duel en in mijn ogen mag je alles gebruiken wat je hebt
eh nee, in een duel worden toch meestal geen pots gebruikt, beetje zonde van het geld ook. Het gebruik ervan is ook skill-onafhankelijk zoals Paineaser al aangeeft.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
als een persoon nou gewoon wilt kijken wattie kan met alles wat hij heeft, dan mag ie best die pots gebruiken... en als hij dat geld ervoor wilt uitgeven, da's toch niet jou probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:36:
[...]

omdat iedere idioot pots kan gebruiken je hoeft de skil niet te hebben om de potions te gebruiken ( dat moet je wel met First aid ) dus First aid is wel toegestaan .
bull - voor heavy runecloth bandages heb je ook maar 225 FA nodig. Dat is zo ongeveer 3 uur max je character cloth naar bandages laten omzetten (in /afk mode)

en misschien kan iedere idioot wel op zijn potion knopje drukken - als je dat echter niet weet te timen heb je er toch niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
Nog even over dat Intimidating shout verhaal, het is me gisteren weer niet gelukt hoor, ik een drie tal mobs opgezocht, alledrie op me inbeuken, ik intimidating shout, en ja hoor, 2 rennen weg, en nummer 3, ondanks het feit dat ik geen rend of een andere DoT had gedaan, knokte gewoon vrolijk door.

Daarna ging ik in de Xroads (was weer een lvl 60 lamer actief, dus lekker druk) ff duelen met een level 60 warrior, (best grappig als je allebei unarmed knokt, en je unarmed staat op de max) en die deed dus een intimidating shout op mij, en ik sta daar dus zonder dat ik me kan bewegen.

Lijkt mij niet dat het in de eerste situatie niet werkt omdat je met meerdere mobs staat, en one on one het wel werkt.
Zoals al eerder op page 11 gepost was

de exacte omschrijving:

The warrior shouts, causing the targeted enemy to stay and fight. All other nearby enemies will flee in fear. Lasts 8 sec.

niks stun of wat dan ook, jezelf een bandage geven zal je dus niet lukken aangezien de mob gewoon door blijft slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag het maar nog een keer.

Ik wil een alt beginnen maar ik zit te twijfelen tussen een Warrior en een Priest.

Ik heb al een Rogue, dus om nog een Melee char te beginnen lijkt me niks, maar warriors zien er altijd zo vet uit :D. Maar ik hou er ook van om mensen te helpen enzo, dus ik dacht dat een priest wel geschikt zou zijn voor mij(Healen enzo:P).

Kan iemand me helpen? (Pros, Cons enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:39:
onzin... duel is duel en in mijn ogen mag je alles gebruiken wat je hebt.

Duel is om te trainen e.d. en als je traint doe je zo goed mogelijk een echt gevecht incl alles wat daarbij hoort.
het zijn gewoon algemene regels zie iedereen zo hanteerd wil je het anders doen mij best maar ik duel niet tegen mensen die van potions afhankelijk zijn stel je voor :

jij loopt in blasted lands beetje rond rennen leuk leuk, mobje hier mobje daar VEREK rogue in mijn nek.
ff snel potions hoor Elixer dit elixer dat >>>>>>>tegen de tijd dat jij alle potions op hebt ben je dood ...... of wil je mij vertellen dat jij 24/7 potions in neemt ? nee dus daarom moet je gewoon vechten met de SKILLS die je hebt niet de potions ik kan ook de halfe ah leegkopen alles in nemen en ff uber l33t zijn .... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor commentaar valt er te geven op deze shaman build ?
Ben absoluut niet geinteresseerd in healen.

Enhancement Mastery
Shield Specialization Rank 5
Thundering Strikes Rank 5
Improved Ghost Wolf Rank 2
Improved Lightning Shield Rank 3
Two-Handed Axes and Maces Rank 1
Anticipation Rank 5
Flurry Rank 5
Parry Rank 1
Improved Windfury Weapon Rank 2
Toughness Rank 5
Stormstrike Rank 1
Enhancement Total: 35

Elemental Mastery
Concussion Rank 5
Convection Rank 5
Elemental Focus Rank 1
Reverberation Rank 5
Elemental Total: 16

Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze allebei akkoord gaan dan maakt het mij niet uit hoor. Tussen 2 rogues vind ik het echter vrij nutteloos, maar da's mijn mening. Een enigszins ongeschreven regel in duels is toch dat je geen pots gebruikt, but if both agree...

Tegen een mage kan ik er nog inkomen, die moet het hebben van de eerste seconden, als deze first strike relatief minder impact (je hebt immers beide meer hp met pots) heeft dan heeft ie daar natuurlijk minder profijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:49:
Wat voor commentaar valt er te geven op deze shaman build ?
Ben absoluut niet geinteresseerd in healen.

Enhancement Mastery
Shield Specialization Rank 5
Thundering Strikes Rank 5
Improved Ghost Wolf Rank 2
Improved Lightning Shield Rank 3
Two-Handed Axes and Maces Rank 1
Anticipation Rank 5
Flurry Rank 5
Parry Rank 1
Improved Windfury Weapon Rank 2
Toughness Rank 5
Stormstrike Rank 1
Enhancement Total: 35

Elemental Mastery
Concussion Rank 5
Convection Rank 5
Elemental Focus Rank 1
Reverberation Rank 5
Elemental Total: 16

Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60
PvP 1 on 1 => pur pwnage
Battlegrounds WG => semi pure pwnage
Battlegrounds AV => zergrush
PvE teh suck

:) maar das mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:47:
[...]
bull - voor heavy runecloth bandages heb je ook maar 225 FA nodig. Dat is zo ongeveer 3 uur max je character cloth naar bandages laten omzetten (in /afk mode)
Vind persoonlijk die reacties met bull niet zo getuigen van respect voor je discussie partner.

Het is helemaal vervelend, als je in je reactie erna dan zelf onzin post. Heavy runecloth kun je leren
met een skill van 290.

Wat er op Thott LIJKT te staan, klopt niet. Dat zie je als je verder leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:47:
[...]

en misschien kan iedere idioot wel op zijn potion knopje drukken - als je dat echter niet weet te timen heb je er toch niks aan.
Timen van een potion? Enige waar je voor moet zorgen is dat je dat doet voordat je dood bent en dat je door een potion tegen een mage niet meteen weer full-health bent (dan wordt je meteen weer gesheept namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Het meest irritant zijn nog de mensen die 'pot-user' gaan roepen wanneer ik een healthstone (warlock spell) gebruik tijdens een duel.

Fuck off! :-)

Speel niet tegen een class als je niet weet wat z'n mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:55:
[...]

Vind persoonlijk die reacties met bull niet zo getuigen van respect voor je discussie partner.

Het is helemaal vervelend, als je in je reactie erna dan zelf onzin post. Heavy runecloth kun je leren
met een skill van 290.

Klopt wel, je kunt ze gebruiken vanaf 225 (idd niet maken, maar daar ging het hier even niet om, de post waaraan je refereert is daar trouwens idd niet duidelijk over ). Potions kun je zelf (meestal) ook niet maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:47:
[...]

Zoals al eerder op page 11 gepost was

de exacte omschrijving:

The warrior shouts, causing the targeted enemy to stay and fight. All other nearby enemies will flee in fear. Lasts 8 sec.

niks stun of wat dan ook, jezelf een bandage geven zal je dus niet lukken aangezien de mob gewoon door blijft slaan.
Wat valt er nou niet te snappen aan Intimidating shout ? het woordt alleen zegt het al je intimidate (spelling?) iemand, vindt het echt een prachtige spell, geloof ook dat sommige mobs letterlijk bang voorzich uit zitten te kijken als je het gebruikt. Gebruik het irl ook wel eens tegen me broertje en ze vriendjes, erg effectief.

Voor de duidelijkheid: gebruik Intimidating shout om een tegenstander te "stunnen" (kan gecounterd worden met antifear tricket want het is fear alleen rent je tegenstander niet weg). Ook erg effectief om casters te interupten als je uit melee range bent

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
TangLeFuzZ schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:55:
Het meest irritant zijn nog de mensen die 'pot-user' gaan roepen wanneer ik een healthstone (warlock spell) gebruik tijdens een duel.

Fuck off! :-)

Speel niet tegen een class als je niet weet wat z'n mogelijkheden zijn.
nog leuker is duellen als shaman en een heatlhstone gebruiken die je nog had van een instance run met een Lock vriend die mee was }>

was wel handig :) kon ik me NS gebruiken voor een lightning bolt als afmaker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:04:
[...]

Je moet die grot eens proberen, als je je class goed beheerst is daar doorheen rennen prima te doen hoor... spannend en leuk ook.

De loot suxx trouwens, dus killen met een groep is niet de moeite waard. Ik was er al eens geweest voor een guildie namelijk ;) (of we hadden toen gewoon pech met de loot natuurlijk).
de guildmate die zei hoe ik er bovenop moest komen zei daarna dat ik even op het blauwe teken moest gaan staan ;)

Maar ik ben met mijn hunter helemaal naar buiten gekomen zonder dood te gaan. (gewoon cooldown op feign death wachten enzo, moet je wel op een redelijke safe spot dood gaan :P)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
evilpin0 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:00:
[...]

Wat valt er nou niet te snappen aan Intimidating shout ? het woordt alleen zegt het al je intimidate (spelling?) iemand, vindt het echt een prachtige spell, geloof ook dat sommige mobs letterlijk bang voorzich uit zitten te kijken als je het gebruikt. Gebruik het irl ook wel eens tegen me broertje en ze vriendjes, erg effectief.

Voor de duidelijkheid: gebruik Intimidating shout om een tegenstander te "stunnen" (kan gecounterd worden met antifear tricket want het is fear alleen rent je tegenstander niet weg). Ook erg effectief om casters te interupten als je uit melee range bent
de niet getarget mobs rennen weg ja, maar diegene die je geselecteerd hebt blijft bij je staan en blijft doorvechten, die word dus niet gefeard/"gestunned" :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:42

SkyStreaker

Move on up!

Werkt wow op Windows XP 64-bit?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Jep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:52

DinX

Motormuis

[...]

Ik zit nu @work, kan dus niet spelen maar wel hier volgen. En als ik thuis ben dan ben ik WoW aan het spelen en niet aan het surfen :p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:48:
[...]

het zijn gewoon algemene regels zie iedereen zo hanteerd wil je het anders doen mij best maar ik duel niet tegen mensen die van potions afhankelijk zijn stel je voor :

jij loopt in blasted lands beetje rond rennen leuk leuk, mobje hier mobje daar VEREK rogue in mijn nek.
ff snel potions hoor Elixer dit elixer dat >>>>>>>tegen de tijd dat jij alle potions op hebt ben je dood ...... of wil je mij vertellen dat jij 24/7 potions in neemt ? nee dus daarom moet je gewoon vechten met de SKILLS die je hebt niet de potions ik kan ook de halfe ah leegkopen alles in nemen en ff uber l33t zijn .... :O
'ff uberl33t' zijn of gewoon spelen zoals je altijd speelt is wel iets anders he... als je een alchemist bent dan gebruik je regelmatig potions, dus als je gaat duellen en je speelt net als anders dan gebruik je dus op dezelfde manier die pots...
Niemand hier heeft volgens mij ooit gezegd dat ie voor duellen expres de meest l33te pots gaat gebruiken, maar als je bijna doodgaat gebruik je normaal een healthpot oid. Waarom zou je hetzelfde niet in een duel doen?

Dit is trouwens 't laatste wat ik hierover zeg, want ieder doet maar wattie wilt.. tis maar een spel, 't moet leuk blijven...

[ Voor 7% gewijzigd door reddevil op 02-08-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 16-09 11:03
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:59:
[...]

Tja, gewoon niet druk over maken, die figuren heb je overal, ook in reallife. Lekker laten gaan, niet mee bemoeien, die komen ook zelden in vaste groepjes of op friendslists en zie je op later lvl waarschijnlijk steeds minder terug omdat niemand meer met ze wil teamen. Ik vind pickups wel cool, je leert ook weer andere spelers kennen ipv dat je alleen met bekenden quest, da's toch een deel van het rpg-gebeuren mi.
Idd, dat probeer ik ook, het is alleen spijtig dat één persoon zo de hele sfeer kan verzieken. In een PUG leer je ook wel je char creatief gebruiken omdat de omstandigheden altijd anders zijn, dat is wel een voordeel. In een groep met bekenden leer je dan weer beter volgens een strikte, vooraf bepaalde strategie te spelen.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:55:
[...]

met een skill van 290.

kun je met 290 fa maken - voor gebruik heb je 225 skill nodig ... tenminste volgens de ingame beschrijving van die dingen

en dan nog - de quest voor 300 fa is behoorlijk simpel te doen en daarna naar 300 FA te komen is weer gewoon cloth in je bag duwen en knopje met "make all" indrukken - koffie gaan drinken en bij terugkomst heb je de skill.
daar heb je geen bijzonder spelinzicht voor nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:04:
[...]

de niet getarget mobs rennen weg ja, maar diegene die je geselecteerd hebt blijft bij je staan en blijft doorvechten, die word dus niet gefeard/"gestunned" :X
ben je warrior? zoja dan heb je deze skill nooit gebruik of alleen op targets die immun/dot waren
ga iig niet in discussie over iets wat overduidelijk is :)

Stay and fight: Hij blijft en vecht als shout is afgelopen. op zich wel duidelijk beschrijving als je hem gebruikt hebt snap je iig wat het doet .snap niet dat je dit niet door hebt 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door evilpin0 op 02-08-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verkapte 'Ik-heb-windows-64-bit' post :/

Noem mij eens een goede reden waarom het niet zou werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:13:
[...]

Verkapte 'Ik-heb-windows-64-bit' post :/
verkapte 'ik ben jaloers op iemand met windows-64-bit' post :/

Waarom zou hij daarover willen opscheppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
reddevil schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:07:
[...]

'ff uberl33t' zijn of gewoon spelen zoals je altijd speelt is wel iets anders he... als je een alchemist bent dan gebruik je regelmatig potions, dus als je gaat duellen en je speelt net als anders dan gebruik je dus op dezelfde manier die pots...
Niemand hier heeft volgens mij ooit gezegd dat ie voor duellen expres de meest l33te pots gaat gebruiken, maar als je bijna doodgaat gebruik je normaal een healthpot oid. Waarom zou je hetzelfde niet in een duel doen?

Dit is trouwens 't laatste wat ik hierover zeg, want ieder doet maar wattie wilt.. tis maar een spel, 't moet leuk blijven...
Omdat je in duel niet doodgaat? :)
Als iemand pots gebruikt in duel lach ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
evilpin0 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:22:
[...]

Als iemand pots gebruikt in duel lach ik :+
mwoah, vaak genoeg iemand zin doodgaan tijdens een duel hoor :P
altijd leuke situaties

duellen op zep tower, en andere gevaarlijke randen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
evilpin0 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:13:
[...]

ben je warrior? zoja dan heb je deze skill nooit gebruik of alleen op targets die immun/dot waren
ga iig niet in discussie over iets wat overduidelijk is :)

Stay and fight: Hij blijft en vecht als shout is afgelopen. op zich wel duidelijk beschrijving als je hem gebruikt hebt snap je iig wat het doet .snap niet dat je dit niet door hebt 8)7
read sig, en denk wat jezelf wilt denken. ik ga ook verder niet in discussie.....

wel grappig dat je "Hij blijft en vecht als shout is afgelopen" uit het stukje "Stay and fight" haalt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:28:
[...]

read sig, en denk wat jezelf wilt denken. ik ga ook verder niet in discussie.....

wel grappig dat je "Hij blijft en vecht als shout is afgelopen" uit het stukje "Stay and fight" haalt......
leg maar even zo uit want jij schijnt het niet te snappen }:O
edit: had sig niet gelezen, lvl60 war zelfs 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door evilpin0 op 02-08-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:52

DinX

Motormuis

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:28:
[...]

mwoah, vaak genoeg iemand zin doodgaan tijdens een duel hoor :P
altijd leuke situaties

duellen op zep tower, en andere gevaarlijke randen :P
Ik kijk altijd vol spanning toe wanneer er een priest of warlock aan het duellen zijn op de zep tower :+

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:20:
[...]

verkapte 'ik ben jaloers op iemand met windows-64-bit' post :/

Waarom zou hij daarover willen opscheppen?
Omdat het absoluut geen verschil maakt! Het is backwards compatible, dus je merkt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:33:
[...]

Omdat het absoluut geen verschil maakt! Het is backwards compatible, dus je merkt niks.
Ach, het is een van de velen die besmet is met de 64-bit marketing hype, kan'ie ook niks aan doen :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
evilpin0 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:31:
[...]

leg maar even zo uit want jij schijnt het niet te snappen }:O
edit: had sig niet gelezen, lvl60 war zelfs 8)7
als je zo zeker van je zaak bent maak even een filpje ofzo. 3 mobs om je heen, geen dots, even die shout gebruiken en wegrennen, ik weet zeker dat de getargete mob gewoon netjes met je meeloopt......

maar dit is weer een discussie die niet gewaardeerd word door de mods, dus jij denkt het 1 en ik denk het ander, simple as that.... end of discussion lijkt me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Datafeest schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:35:
[...]

Ach, het is een van de velen die besmet is met de 64-bit marketing hype, kan'ie ook niks aan doen :P
Ik bedoel, de enige mensen die daadwerkelijk profijt hebben van een 64-bit besturingsysteem, zijn mensen die gespecialiseerde software gebruiken, dure, grote softwarepakketten die voordeel behalen bij het werken op 64 tegenover 32 bit. Mensen die dergelijke software gebruiken moet dus dondersgoed weten waar ze mee bezig zijn. En die mensen zullen dus ook geen vragen stellen in de trant van 'kan ik dit ook met mijn 64 bit gui?'

Ik durf te wedden dat ie nog p4 draait ook.

[ Voor 3% gewijzigd door HTT-Thalan op 02-08-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:16
evilpin0 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:22:
[...]

Da's niet waar.
Ik heb vaak genoeg gehad dat ik met een duel gewoon gastjes doodmep. :X

1x in menethil harbor, wachtend op het schip naar theramore. En de andere keer in Tanaris, gadgetzan. Het zal wel een bug geweest zijn, want het hoort niet ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
jarnotjuh schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:06:
[...]

Da's niet waar.
Ik heb vaak genoeg gehad dat ik met een duel gewoon gastjes doodmep. :X

1x in menethil harbor, wachtend op het schip naar theramore. En de andere keer in Tanaris, gadgetzan. Het zal wel een bug geweest zijn, want het hoort niet ;)
als je gekilled wordt door een speler is het waarschijnlijk lag, ben zelf echt ontelbaar vaak doodgegaan met me pala 1 terwijl ik divine shield . lig je daar als pala dood met je shield om je heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
evilpin0 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:09:
[...]

als je gekilled wordt door een speler is het waarschijnlijk lag, ben zelf echt ontelbaar vaak doodgegaan met me pala 1 terwijl ik divine shield . lig je daar als pala dood met je shield om je heen :)
nah working as intended :P

heb je daar een screenie van?
lijkt me wel een cool gezicht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:16
Het was dus geen lag voor die andere gozer, hij kon gewoon vanaf de graveyard lopen naar de haven met zijn ghostje, om vervolgens de boot te missen... :P
Anderen die er omheen stonden zeiden dat ik em moest ressen, naja... Tis niet mijn fout... :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:39:
[...]

als je zo zeker van je zaak bent maak even een filpje ofzo. 3 mobs om je heen, geen dots, even die shout gebruiken en wegrennen, ik weet zeker dat de getargete mob gewoon netjes met je meeloopt......

maar dit is weer een discussie die niet gewaardeerd word door de mods, dus jij denkt het 1 en ik denk het ander, simple as that.... end of discussion lijkt me....
http://members.lycos.nl/holycorn/inti_shout.av

End of discussion lijkt me ? Vreemd dat een 60 warrior denkt dat het niet zo werkt tbh.
Edit: bla kut lycos, ff renamen naar .avi :/

[ Voor 4% gewijzigd door HolyCorn op 02-08-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:13:
[...]

Helaas niet, op het moment dat het gebeurt is he niet zo cool namelijk :)
ik wachte altijd tot het laaste moment met me shieldje, helaas werkt dit gewoon niet door de lag. is me echt erg vaak overkomen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Ik zit in een guild, we zijn niet zo groot en daarom willen we mc doen met een ander guild samen. Nu was er een idee om daarvoor een chat channel te maken waarin alle members van beide guilds zitten en zo makkelijker met elkaar kunnen overleggen over hoe, wat, met wie en wanneer...

Het probleem waar we nu tegenaan lopen is dat je het channel kan joinen maar zodra je uitlogged ben je ook uit het channel. Het is een onmogelijke taak om van iedere member te verlangen dat hij steeds het channel gaat joinen als hij inlogged dus er moet toch een manier zijn waardoor je automatisch erin zit als je inlogged? (net als met general, trade etc).

Weten jullie hier een oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViRaX schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:33:
Ik zit in een guild, we zijn niet zo groot en daarom willen we mc doen met een ander guild samen. Nu was er een idee om daarvoor een chat channel te maken waarin alle members van beide guilds zitten en zo makkelijker met elkaar kunnen overleggen over hoe, wat, met wie en wanneer...

Het probleem waar we nu tegenaan lopen is dat je het channel kan joinen maar zodra je uitlogged ben je ook uit het channel. Het is een onmogelijke taak om van iedere member te verlangen dat hij steeds het channel gaat joinen als hij inlogged dus er moet toch een manier zijn waardoor je automatisch erin zit als je inlogged? (net als met general, trade etc).

Weten jullie hier een oplossing voor.
Daar ben ik dus ook benieuwd naar. Ik zit nu in een rl guild die te klein is en ga waarschijnlijk samen met één andere over naar een andere guild. We moeten dan dus eigenlijk een nep-guildchannel hebben voor onze rl-groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
mensen mensen
ik ben gisteren bij een vriend geweest die al 30 dagen 3 uur en wat minuten in zn character heeft zitten...
en ik denk dat ik dit spel ook ga kopen.

Maar ik heb 1 probleem, ik ga dit jaar op kamers en daar gaan hoogstwaarschijnlijk meerdere mensen het internet gebruiken.
Ik moet een abbonement afluiten maar ik denk niet dat dit het beste abbo gaat worden dat er is.
(het huis is van ons, dus ik ben hoofdhuurder en moet dus alles regelen)
En als ik morgen WoW koop, en ik zou hem over 4 weken niet meer kunnen spelen omdat ik een klote verbingen heb is het een beetje geld verspilling...

Dus, kan iemand mij vertellen wat voor een verbinging je nodig hebt?
desnoods neem ik zelf een internet verbinging puur voor mij alleen.. maar dan wel een elcheapo pakket...

Ps, ik zou voor een Shaman, Orc of Tauren gaan...
en ga dan met 3 andere vrienden mee...
nog tips welke ik het best kan zijn? orc of tauren? :D

[ Voor 9% gewijzigd door ixl85 op 02-08-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 21:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:28

Thermometer

Whoop Whoop!

Hey mensen, ik heb dus mijn 10day guest pass gegeven aan een vriend van mij en hij heeft al een 60-day pre-paid gamecard gekocht en gekrast, maar we hebben t volgende probleem:
Als we de account proberen te maken lukt alles wel enzo totdat we bij de "pay"-pagina komen. Het probleem is dat we alleen kunnen kiezen uit creditcards en dus niet uit t zojuist gekraste gamecard. Weet iemand raad?
Bedankt,
Sander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:37:
mensen mensen
ik ben gisteren bij een vriend geweest die al 30 dagen 3 uur en wat minuten in zn character heeft zitten...
en ik denk dat ik dit spel ook ga kopen.

Maar ik heb 1 probleem, ik ga dit jaar op kamers en daar gaan hoogstwaarschijnlijk meerdere mensen het internet gebruiken.
Ik moet een abbonement afluiten maar ik denk niet dat dit het beste abbo gaat worden dat er is.
(het huis is van ons, dus ik ben hoofdhuurder en moet dus alles regelen)
En als ik morgen WoW koop, en ik zou hem over 4 weken niet meer kunnen spelen omdat ik een klote verbingen heb is het een beetje geld verspilling...

Dus, kan iemand mij vertellen wat voor een verbinging je nodig hebt?
desnoods neem ik zelf een internet verbinging puur voor mij alleen.. maar dan wel een elcheapo pakket...
Nou, zolang het maar breedband is en niet iedereen op dat netwerk 24/7 gaat zitten downloaden is alles wel prima lijkt me.

Ik heb 3200/768 liggen, gedeeld met 12 man + een 16-player CS1-server die constant vol zit...
Compleet geen last van lag en echt nagenoeg nooit disconnects. (Ik zie regelmatig dat er mensen DC'en in warcraft maar daar heb ikzelf nooit last van.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:41:
[...]

Nou, zolang het maar breedband is en niet iedereen op dat netwerk 24/7 gaat zitten downloaden is alles wel prima lijkt me.

Ik heb 3200/768 liggen, gedeeld met 12 man + een 16-player CS1 server die constant vol zit...
Compleet geen last van lag en echt nagenoeg nooit disconnects. (Ik zie regelmatig dat er mensen DC'en in warcraft maar daar heb ikzelf nooit last van.)
Mhh good good...
Tja moet even kijken wat er in hilversum voor een Inet te krijgen is...
We zitten er met 4 man... dus als iedereen 10euro oid wil neer leggen per maand zie ik geen probleem...
Good het lijkt er dus op dat mn plan door gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:13:
[...]

Het is altijd grappig als je na een (partial) wipe een dooie speler ziet liggen die nog niet gereleased heeft, omdat hij op ress, wacht, om een ress ziet vragen.

Ik heb textbubbles aanstaan, dus ik zie pratende lijken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Je kan ook niet van iedereen verw8en dat ze deze mod gaan downen en installeren... Lekker probleem hebben we dus weer mior :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViRaX schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:51:
[...]

Je kan ook niet van iedereen verw8en dat ze deze mod gaan downen en installeren... Lekker probleem hebben we dus weer mior :)
Ik lees op die pagina dat het je vóór de 1.6 patch wel automatisch weer dat channel joinde, wellicht in de volgende patch dus wel weer. Zo'n mod installeren is trouwens ook weer niet zo'n heel groot probleem he ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 21:03
ViRaX schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:51:
[...]

Nouja, een echt alternatief lijkt er niet te zijn.

Maar ik kan nergens een download link vinden, dus bij installeren kom ik al niet ;)

Edit: Ah.. http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1154 is hij te downloaden.

[ Voor 10% gewijzigd door Mior op 02-08-2005 14:00 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.