Alex schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:56:
Houd er rekening mee dat de mensen bij Microsoft in een redelijk beperkte tijdspanne toch een hoop functies hebben moeten inbouwen: tabs (mag niet meer ontbreken), RSS, Anti-Phishing, de Protected Mode in Vista, etc. etc.
Hiermee zijn veel redelijk grote problemen qua veiligheid opgelost,
dat er ook een behoorlijk aantal rendering-issues zijn gefixed is alleen maar mooi meegenomen. Doordat de functies die ik eerder noemde al in IE7 zitten hoeven ze niet in IE8 te worden gestopt, waardoor het team meer tijd heeft om echt aan IE8's renderingkwaliteiten te werken.
Niet alleen de developers vinden het jammer dat ze totnutoe niet meer hebben kunnen doen aan de rendering etc, maar tijd en geld wegen zwaar door in Redmond. Vooral met het opkomende Windows Vista: als IE7 niet op tijd af is, wordt Vista ook vertraagd. En dat mag helemaal niet gebeuren!
Imo hoef je hier echt geen rekening mee te houden. Het gaat om het totaalplaatje,
developpers developpers deverloppers remember

We zeggen X, doen Y. Of dat nu komt door geldgebrek, mankracht, marketing afdeling of the big boss himself: maakt het ook maar wat uit? De aanpak is gewoon verkeerd daar in Redmond. En al ben ik het compleet eens met crisp's post daar, alleen zijn laatste paar regels kan ik al antwoord op gaan geven: nee ze gaat het niet snappen door zulke comments. Buiten het feit dat die kwalitatieve comments worden ondergesneeuwd door waardeloze opmerkingen (FF rulez, IE geweldig, kijk mijn *** review eens, IE crashte net), de instelling is er niet naar om te luisteren naar de mensen die er echt aan willen werken om IE in de goede richting te duwen
En dat jij het meenemen van render issues als een soort extra'tje ziet wat mooi is om meegenomen te zien: ehm, ja, die instellingen lijken ze bij Redmond ook te hebben en daar wordt nu juist zoveel kritiek op gegeven. IE8 gaat het niet oplossen denk ik zo, want ze blijven achter de feiten aanlopen door IE7 zo op de markt te brengen
* We Are Borg voegt IE7 toe aan lijstje van Cond. comments.
Had gehoopt dat IE7 nu eens juist niet aan dat lijstje toegevoegd hoefte te worden en dat de toekomst er dus steeds beter uit zou zien, maar die hoop had ik al voor de RC al opgegeven
[
Voor 7% gewijzigd door
We Are Borg op 09-10-2006 21:06
]