http://www.htmlhelp.com/r.../background-position.htmltop = top center = center top = 50% 0%
Hmm inderdaad is de volgorde bij keywords variabel. Vaag. Ik neem mijn kritiek terug.
Human Bobby
http://www.htmlhelp.com/r.../background-position.htmltop = top center = center top = 50% 0%
Human Bobby
Verwijderd
Daar bestaan nu releasenotes voor die dat soort zaken vermelden, maar nee waarom zou ook iemand die dingen lezen, next, next, next, finish is veel makkelijker.
Verwijderd
Dat is het onderscheid tussen de échte betatester en de hobbyist, lijkt me.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:59:
Daar bestaan nu releasenotes voor die dat soort zaken vermelden, maar nee waarom zou ook iemand die dingen lezen, next, next, next, finish is veel makkelijker.
Idem voor Office 2007, en Vista, overal gezeik dat men het niet kan deinstalleren, maar er is echt niemand die de releasenotes leest waar het gewoon duidelijk in vermeld staat.
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Alex) op 11-04-2006 22:22 ]
We are shaping the future
Constructies als[b]Alex schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:56:[/Edit: dit is best erg, hun eigen pagina's komen niet door de validator:
Pagina:
http://int.alex-web.nl/IE/tabswelcome.html
1
| <td> <p> <table> <tr> (etc) |
No offence, maar je meldt het als een bug omdat het niet valideert volgens de trans regeltjes? Ze kunnen beter hun aandacht besteden aan het fixen van de browser dan de pagina laten validerenAlex schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:56:
Ik heb die build geïnstalleerd in een virtuele machine, maar de MyReact wordt nog niet goed weergegeven
Als er iemand toegang wil krijgen tot die machine, vraag maar even via msn.
Edit: dit is best erg, hun eigen pagina's komen niet door de validator:
Pagina:
http://int.alex-web.nl/IE/tabswelcome.html
Validator:
http://validator.w3.org/c...l%2FIE%2Ftabswelcome.html
Edit 2:
Inmiddels als bug gemeld.
Heb je het nou over mijn code? Ja er zit "enige" redundantie in m.b.t. class namesVolgens mij zou crisp zich groen en geel ergeren aan die broncode. Ik zou die hele pagina zo opnieuw op kunnen bouwen, maar dan Valid HTML. Gewoon een divje met background, wat h1's en wat ul's.
Safari is een geval apart ja. Leuk dat-ie ACID2 doet, maar ik heb toch wel vaker gemerkt dat-ie de mist in ging waar FF en Opera het wel deden zoals verwacht.Nietzman schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 22:41:
Nooit geweten dat Safari zo'n ouderwetse browser was Nexx, hij maakt een zootje van je site. Een geavanceerde renderengine hebben zegt dus ook niets..
WAB heeft natuurlijk een goed punt: een site door HTMLTidy trekken maakt nog geen goed gestructureerde site. Liever een goed gestructureerde site met wat foutjes, dan een valid site vol met tables, <fonts> en spacers.Alex schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 22:50:
Ze hebben geclaimed voor standardssupport te gaan, dan mogen hun pagina's ook wel valideren IMHO..
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik vind van wel. Het geeft m.i. aan hoe ze bij Microsoft tegen dingen aankijken. Er valt uit af te leiden dat ze standaarden nog steeds niet echt hoog in het vaandel hebben staan.BtM909 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:34:
En zoals de Topic Waarschuwing vermeld: gewoon normaal onderbouwd discussieren over de ontwikkeling van IE7. Dat de site zelf niet valideert hoort niet in dit topic
Mwah, Rowanov heeft wel een goed punt met "<id id="learnMoreAboutTabs">Learn more about tabs</id>". Hoe kan MS zichzelf serieus nemen en roepen dat de nu goed op weg zijn m.b.t. de standards als ze dit soort code gebruiken. Geeft imo alleen maar aan dat het fixen van de IE engine niet serieus genoeg wordt genomen, al waren sommige mensen al eerder tot die conclusie gekomenBtM909 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:34:
En zoals de Topic Waarschuwing vermeld: gewoon normaal onderbouwd discussieren over de ontwikkeling van IE7. Dat de site zelf niet valideert hoort niet in dit topic
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Dat de devvers niet die documentatie schrijven mag ik hopen; het is een vakgebied op zich. En dat die doc-schrijvers geen HTML-masters zijn kan ik ook begrijpen. Maar ik vind de manier waarop de documentatie van IE7 gestructureerd is wel degelijk on-topic. Het geeft het niveau van de Q&A aan, en/of hoeveel waarde ze eraan hechten.BtM909 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:38:
En natuurlijk zijn de developers ook verantwoordelijk voor de website
Nogmaals het gaat om de ontwikkeling van IE7. Er zijn een hoop dingen die mij niet aanstaan in MS Excel, maar die zijn toch ook redelijk offtopic?
Bron: Microsoft ConnectWhether or not the error pages will validate is not a bug.
These pages are displayed properly to IE and are only used internally within IE, not exposed to other browsers. This is not an issue that will be addressed during IE7.
Al Billings
En natuurlijk, want we willen wel support aanbieding voor de standards, of dat claimen we tenminste, maar zelf het goede voorbeeld geven is niet nodig omdat de tagsoup toch wel werkt in IE. Nee, wil niet microsoft bashen want vind het gros van de producten super, maar deze instelling geeft toch wel weer goed weer dat het hele "we gaan de standards supporten" gewoon niet serieus kan worden genomen. Had trouwens ook niet verwacht dat ze het zouden fixen, buiten het feit om dat het onzinnig zou zijn om het te laten valideren.Alex schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 00:22:
Microsoft heeft gereageerd op mijn bugreport:
[...]
Bron: Microsoft Connect
[ Voor 4% gewijzigd door Justice op 25-04-2006 17:46 ]
Human Bobby
Niet echt boeiend, ik hoor liever wat er gefixed is in oa CSS. IE6 is ook snel omdat de engine weinig te renderen heeft. Kan de nieuwe beta momenteel niet installeren want ik heb een IE6 testomgeving nodig.Cloudje schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 12:09:
Nieuwe beta 2 voor het publiek! Te downloaden op:
http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/default.mspx
Grafisch wat opgekrikt en nog (!) sneller!
[ Voor 7% gewijzigd door XWB op 25-04-2006 18:41 ]
Verwijderd
Tnx.. Had al lopen zoeken maar kon geen oplossing vinden.. Gelukkig hebben we dan altijd GOT nogCloudje schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:27:
Even voor de mensen die na het installeren geen tabs hebben: in de map 'update' is het bestand xmllitesetup.exe. Na het draaien van dit bestand moet ie weer werken.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ja, een lekker lelijke site maken voor 80 a 90% van je bezoekers is dé oplossing.Als webdevver kunnen we wel wat doen: IE-support op een lager pitje zetten.
Ze zijn niet fulltime bezig geweest die 6 (?) jaar. Ze hebben het pas net weer opgepakt, heb ik het idee.Idd, want als je gaat kijken naar de veranderingen tussen IE 6 en 7 (en dan puur vanuit WEB oogpunt) is er voor de enorme periode tussen deze 2 browsers vrijwel niks erg weinig veranderd. Vraag ik me gelijk af: wat zullen ze dan 'kunnen' doen in 18 maanden ?
Jazeker.Blaise schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:29:
[...]
Ja, een lekker lelijke site maken voor 80 a 90% van je bezoekers is dé oplossing.
Dat is anders. 99% van de dingen die Firefox/Opera/Safari kunnen, kunnen ook gewoon in IE6, desnoods met een paar kleine ingrepen. Soms kost dat soms wat extra werk, zoals het gebruik van een .htc voor hover, een aparte stylesheet, of ActiveX voor een png. Maar dat extra werk is het waard als je kijkt naar hoeveel mensen IE6 gebruiken.Vergelijk het met Flash. De reden voor het upgraden van Flash naar 8 en 9 is toch gewoon omdat sites gaan klagen dat ze geen genoegen nemen met oudere meuk. En hoeveel mensen hoor je daar over klagen?
Dat gezaag over "ja ga jij even lekker mensen dwingen te update, pff, get real" is veel te kortzichtig. Waarom koop je een nieuwe PC? Nieuwe videokaart? Waarom installeer je OOo 2.0 terwijl je 1.1 al hebt? En zoals je ongetwijfeld hebt gelezen heb ik het niet over bedrijfssites, maar over hobby-sites en dat soort zaken.
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Human Bobby
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
De CSS3 draft heeft allerlei features voor borders, w.o. rounded. Het kan zijn dat Mozilla er enkele van wel al ondersteunt, maar omdat het niet officieel is doen ze het met de -moz prefix.Alex schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:41:
@OkkE: dat viel mij laatst wel op bij Horde, toen ik in Fx Horde opende waren alle hoekjes afgerond i.p.v. vierkant zoals in IE. Jammer genoeg is er geen echte implemented standard voor ronde hoekjes, dus dan krijg je -moz-corner-rounding (of hoe heet het ook?). Zonde.
Als je op IE wilt wachten wel, anders kan het wel eens meevallenAlex schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:02:
Tja, maar CSS3 is nog een draft, en voordat alle browsers CSS3 ondersteunen zit ik waarschijnlijk in het bejaardentehuis...
Nexxennium schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:39:
Enfin, een screen shotje van m'n site in IE7. Hierbij ik het grootste struikelblok, t.w. de achtergrond als <object /> (niets mis mee), al tijdelijk even weg heb gelaten, anders heb je een leeg wit scherm.
Laat ik het zo zeggen: ik ben onder de indruk van de hoeveelheid problemen die IE7 hier nog mee heeft. Nog afgezien van de dingen die IE7 niet zal ondersteunen (:content, :before e.d.) vind ik het resultaat echt om te huilen.
[ Voor 31% gewijzigd door crisp op 26-04-2006 22:03 ]
Intentionally left blank
De manier waarop ik XHTML gebruik werkt ook prima in een HTML tag-soup-parser. Bovendien: embed gebruik ik niet, voor link geldt "end tag forbidden" in HTML4. Hetzelfde geldt voor base. En mijn base klopt prima, zij het dat-ie een regel te laag staat. Irrelevant verder, maar ik zal het eens fixen als ik zin heb.crisp schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:46:
[...]
ahum, ik hoef jou toch niet te vertellen dat XHTML syntax niet altijd valid HTML syntax is?
<object /> is gewoon fout in HTML, net als <embed />, <link /> en <base /> - sowieso klopt je base href niet en zou je die boven je link-element moeten plaatsen.
Als je even had gekeken dan had je gezien dat mijn achtergrond niet met CSS te maken is. En creatief gebruik van de mogelijkheden is vziw niet verboden.En een element misbruiken voor een achtergrondplaatje is natuurlijk not-done, dat hoort gewoon in CSS maar dan zou het z'n doel natuurlijk voorbij schieten omdat het dan ineens wel werkt in IE
Ja en ik ben het zeer met jouw mening oneens in deze.En mijn mening over XHTML voor webpagina's ken je waarschijnlijk al wel
Het terughacken gebeurt netjes. Dat browsers er verder niets mee doen is een ander punt, het is wel correcte code en zou, ook in HTML4, niet zichtbaar moeten zijn. Dat gebeurt in IE7 dus wel. (Safari/KHTML doen het ook, trouwens)Overigens funny dat je wel XHTML 1.1 wenst te gebruiken, maar dan vervolgens weer een deprecated attribuut er terug inhacked en dat puur alleen voor validatie (browsers doen niet aan DTD parsing) - zo kan ik alles wel valid krijgen
[ Voor 6% gewijzigd door Fuzzillogic op 27-04-2006 00:47 ]
sorry, ik bedoelde meta:Nexxennium schreef op donderdag 27 april 2006 @ 00:40:
[...]
De manier waarop ik XHTML gebruik werkt ook prima in een HTML tag-soup-parser. Bovendien: embed gebruik ik niet, voor link geldt "end tag forbidden" in HTML4. Hetzelfde geldt voor base. En mijn base klopt prima, zij het dat-ie een regel te laag staat. Irrelevant verder, maar ik zal het eens fixen als ik zin heb.
Object zou een probleem kunnen zijn, maar het blijkt dus niet HET probleem te zijn voor IE6/7.
1
| <meta /> |
XHTML is een lost business case; het gebruik ervan dient in de meeste gevallen geen doel, het wordt in 99% van de gevallen verkeerd toegepast en het is niet stricter of meer semantisch dan HTML Strict. Wat dat betreft betreur ik de keuze van MS niet om vooralsnog geen XHTML parser in te bouwen in IE.Anyway, imo is een browser die geen XHTML ondersteunt gewoon niet meer van deze tijd. Ik heb ervoor gekozen om de site in XHTML te maken. Dat staat erboven, en wordt als content-type meegegeven. Als een browser dat niet snapt en het met zijn tag-soup-parser wil renderen, prima, dat zal verder geen obstakel zijn. Maar het moge duidelijk zijn dat de problemen met IE7 helemaal niets met (X)HTML te maken hebben in deze, dus eigenlijk is dit alles gewoon irrelevant.
Sure, je mag zo creatief zijn als je wilt, maar is daarvoor echt een object-element noodzakelijk? Je doet het puur om te demonstreren dat IE er niet mee overweg kan en niets anders terwijl even goede of misschien zelfs betere alternatieven die wel werken in IE voor de hand liggen...[...]
Als je even had gekeken dan had je gezien dat mijn achtergrond niet met CSS te maken is. En creatief gebruik van de mogelijkheden is vziw niet verboden.
Een paar jaar geleden dacht ik er net zo over als jij, inmiddels weet ik gelukkig beter[...]
Ja en ik ben het zeer met jouw mening oneens in deze.
IE6 heeft er vooralsnog moeite mee (gezien de ]> die in de content verschijnt); ik blijf het een hack puur om validatie vinden aangezien algemeen bekend is dat browsers geen validating parsers hebben.[...]
Het terughacken gebeurt netjes. Dat browsers er verder niets mee doen is een ander punt, het is wel correcte code en zou, ook in HTML4, niet zichtbaar moeten zijn. Dat gebeurt in IE7 dus wel. (Safari/KHTML doen het ook, trouwens)
Ik moet wel zeggen dat ik het er eigenlijk wel mee eens ben dat het target-attribuut voor anchors idd een slechte zaak is. Mogelijk dat ik het gebruik ervan in mijn site ook ga staken.
[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 27-04-2006 01:14 ]
Intentionally left blank
Het feit dat XHTML over het algemeen niets toevoegd boven HTML en eerder nadelen dan voordelen biedt zou al genoeg moeten zijnNexxennium schreef op donderdag 27 april 2006 @ 01:22:
Je loopt nu op mijn HTML te hakken terwijl ik geen HTML, maar XHTML gebruik. Dat IE dat niet snapt, soit. Als dat het enige zou zijn, dan zou ik misschien nog overwegen om HTML4 te gebruiken.
Ik had enkel nog maar getest in IE6 in standards-compliant mode, IE7 zou het zelfs beter moeten doen aangezien die ook de diverse gebruikte CSS-selectors ondersteund.En de reden waarom IE7 met beter overweg kan met de HTML4-versie van die pagina kan wellicht te maken hebben met quirks/standards mode. Mijn gok is dat-ie 'm nu in quirks-mode rendert, i.p.v. de beoogde standards-mode. Dat zou idd veel van mijn klachten over IE7 m.b.t. pagina voorbarig maken! Maar, dat IE niet met XHTML overweg kan blijft onbegrijpelijk.
Intentionally left blank
Verwijderd
Als je je er een beetje in verdiept had dan zou je weten dat de HTML5 syntax (oftewel WA 1.0) niet meer gebaseerd is op SGML, en dat er ook XML serialisatie mogelijk is.Nexxennium schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:52:
[...]
Alleen WHATWG denkt dat SGML handiger is ofzo. Echt vooruitgang ja. Maar dat is een andere discussie.
Tsja, zolang jij je object-element niet afsluit...Ik heb net even de doctype terug gezet naar XHTML 1.0 transistional. De target-hack is verwijderd. IE zou de boel dan als strict moeten renderen. Maar ik zie geen verschil; het blijft crappy. Maw: IE7 heeft gewoon een slechte CSS-renderer.
[ Voor 7% gewijzigd door crisp op 27-04-2006 19:06 ]
Intentionally left blank
HTML5 heeft al een lading extra. Jammer alleen dat het HTML5 is, met alle legacy-meuk er nog in. Het gebrek aan controls is idd wel eens lastig. Van de andere kant weet ik niet of ik nou zo blij moet worden van websites die krampachtig taken willen overnemen van normale applicaties die veel capabeler en sneller zijn.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:33:
Zowiezo lopen alle browsers nog flink achter op functionaliteit. Controls als een spinbox, sliders, treeview, progress, calendar, lookup, listviews en grids. Of localization in javascript, of een sterk verbeterde upload. Alle zaken, met uitzondering van de upload zijn wel mogelijk door het zelf te bouwen maar van native controls heeft iedereen baat. De focus ligt nu nog teveel op layout rendering.
Eigenlijk zou het W3 hier het voortouw moeten nemen, maargoed iedereen weet hoe snel ze daar kunnen schakelen.
Ok, maar zodra ik 0,1s moet gaan nadenken of een bepaald element nou wel op niet afgesloten moet zijn hebben ze al gefaald imo. XML heeft gewoon 1 regel daarvoor: alles is afgesloten. Klaar. Prachtig. Heerlijk. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan ambiguiteiten in een programmeeromgeving. Javascript vind daarom ook irritant voor grotere stukken code.crisp schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:03:
[...]
Als je je er een beetje in verdiept had dan zou je weten dat de HTML5 syntax (oftewel WA 1.0) niet meer gebaseerd is op SGML, en dat er ook XML serialisatie mogelijk is.
Ik heb wederom getest zonder achtergrond. Dat object was dus helemaal nergens in zicht. IE7 ging verder net zo hard de mist in. Dus sorry, maar wat je hier zei is niet echt relevant imo.Tsja, zolang jij je object-element niet afsluit...
Ik zal als ik zin en tijd heb eens even kijken wat er nog meer misgaat in IE7 - misschien kan ik er nog wat mooie bugreports van maken
Fijn. Norm. We weten allemaal hoe normen vervangen onder tijdsdruk.Overigens is Strict de norm, Transitional is meer bedoelt voor oude documenten die worden opgelapt
Verwijderd
Dat doen ze al, cms interfaces, webmail clients, erp oplossingen, crm oplossingen, enzovoorts. Ik voorspel je dat het er steeds meer gaan worden, en ik zie dat de vraag naar web based applicaties steeds meer aan het toenemen is. Microsoft ziet het zelf ook, daarom zetten ze ook flink in op het Live business model, en zal je binnenkort gebruik kunnen maken van oa Office Live.Nexxennium schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:15:
Van de andere kant weet ik niet of ik nou zo blij moet worden van websites die krampachtig taken willen overnemen van normale applicaties die veel capabeler en sneller zijn.
.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 20:55 ]
Hoe bedoel je 'je laten beperken'? Door gewoon IE te negeren en features in te bouwen die in IE niet werkenNexxennium schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:09:
Maar ben ik nou echt de enige die niet zijn schouders ophaalt over het feit dat IE7 nog steeds een domper op de creativiteit is? En zich er vervolgens niet door laat beperken?
Ik vind het eerder van een gebrek aan creativiteit getuigen als je zonder die paar CSS-dingen die IE niet ondersteunt geen fatsoenlijke website kan maken.Maar ben ik nou echt de enige die niet zijn schouders ophaalt over het feit dat IE7 nog steeds een domper op de creativiteit is? En zich er vervolgens niet door laat beperken?
Het mes snijdt aan 2 kanten natuurlijk, we leven niet in een perfecte wereld en het is niet alleen IE die bugs en tekortkomingen kent. Daarbij kan je er ook niet van uitgaan dat iedereen die je site bezoekt de laatste versie van browser X gebruikt en dus alle nieuwe technieken ondersteund.We Are Borg schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 20:06:
Er is een verschil tussen fatsoenlijk en technieken niet kunnen gebruiken door gebrek aan ondersteuning. Een paar css dingen is ook wel een understatement, daarnaast is het niet alleen de CSS van IE7 die 'gebrekkig' is (weer een understatement)
1
| <h1 id="para_1" title="Welkom!"><span>Welkom!</span></h1> |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| h1 { border-top: 3px double white; border-bottom: 3px double white; margin: 0; background-image: url("http://home.tiscali.nl/randysimons/website/sjabloon_grid.png"); font-size: larger; position: relative; padding: 1px 0 0 30px; } h1 > span { position: absolute; top: -1px; left: -2px; padding-left: 30px; } h1:before { content: attr(title); color: white; } |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd"> <title>IE bug with position: fixed or absolute</title> <style type="text/css"> body { margin:0; padding:0; } div.noflow { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 50px; background-color: yellow; } div.flow { height: 100px; margin-top: 100px; background-color: blue; } </style> <div class="noflow">position: absolute or fixed (IE < 7 doesn't support 'fixed')</div> <div class="flow">margin-top: 100px</div> |
Intentionally left blank
Daarnaast is [WEB] nog steeds niet bedoeld voor installatievragenbastiaandv schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:37:
Ik heb nu alles beta versies proberen te installeren maar het is nog niet 1 keer gelukt. Ik heb alle mogelijke oplossingen geprobeerd maar geen werkte.
Weten jullie misschien wanneer de definitieve versie wordt gereleased?
Die moet het toch wel gewoon doen.
Nee, daarvoor nog. In september geloof ik...
Zit document.all er nog in? Zo ja, dan is er nog een huge blunderNexxennium schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:52:
Misschien willen ze de huge blunders, die ongetwijfeld aan het licht komen, er nog voor de release van Vista uit hebben? En dat de release in september meer soort van RC met een gouden randje is.
Intentionally left blank
hasLayout is een interne Trident-flag die gebruikt wordt om de rendering te kunnen versnellen. In het relatief simpele CSS1 layout-model was het nuttig, maar in het meer complexe CSS2 layout-model heeft het geen enkele relatie meer met de specificaties en werkt het alleen maar problemen in de hand.Alex schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 01:20:
Wat is dat hele hasLayout eigenlijk? Van de post op de MSDN-blog snap ik namelijk geen iota.
document.all werkt global namespace-pollution in de hand (met alle bijbehorende problemen) en blijkbaar is DOM in IE erbovenop gebouwd aangezien getElementById daar ook elementen met enkel een name-attribuut teruggeeft.Verder is document.all inderdaad erg lelijk, maar ik zie niet in waarom document.all de vooruitgang van IE zou kunnen belemmeren. document.all was gewoon de voorloper van document.getElementById() als ik het zo bekijk. Alleen was document.all er voordat document.getElementById de aangeraden methode werd...
Intentionally left blank
[ Voor 5% gewijzigd door Fuzzillogic op 02-05-2006 13:19 ]
Lijkt op een renderbug in IE7 beta 2, maar zolang IE7 geen final is gaan we daar niets aan doen...timovdz schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:14:
weet iemand hoe het kan komen dat ik ineens de inhoud van code-blokken hier op GoT niet meer kan zien... ik zie alleen de regelnummers maar geen code
heb dit probleem alleen in IE7
Intentionally left blank
Rrrright. Ik kan eigenlijk geen point of view verzinnen waarin dat waar is. Maar wat-ie dan had moeten zeggen? "We believe it is" ofzo.Q: [82] will IE7 be the best browser for 2006
A: Yes!
Hey dat klinkt bekendQ: [69] Why are there so many HTML-errors in the code for your internal pages (like the New Tab-page)? I know the pages aren’t meant for use outside of IE, but it would still be a nice proof that you’re working on standards-support.
Gewoon een aantal keer refreshen totdat de code-blokken wel weer zichtbaar zijn als workaround...timovdz schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:14:
weet iemand hoe het kan komen dat ik ineens de inhoud van code-blokken hier op GoT niet meer kan zien... ik zie alleen de regelnummers maar geen code
heb dit probleem alleen in IE7
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Verwijderd
Ik heb ook een leuke computer..
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door BtM909 op 30-06-2006 00:01 ]
Ik heb ook een leuke computer..
Dat zegt meer over de QA-methoden van het IE-team dan over GoT; bijzonder tekenend dat ze niet in staat zijn dergelijke bugs zelf te vinden en op te lossenHacku schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:31:
GoT doet het nog steeds niet volledig goed in de derde beta, zo zijn code blokken nog altijd niet zichtbaar.
Intentionally left blank
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
De maker van beta 1/2 standalone script is ermee bezig om het ook met beta3 te laten werken: http://weblogs.asp.net/jg.../03/21/440718.aspx#455241Hebben mensen nog geluk gehad om de boel stand-alone te draaien?
Aha mooi.Blaise schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:58:
[...]
De maker van beta 1/2 standalone script is ermee bezig om het ook met beta3 te laten werken: http://weblogs.asp.net/jg.../03/21/440718.aspx#455241
[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 01-07-2006 02:08 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ah!Alex schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 00:27:
Wanneer je alt indrukt krijg je de menubalk, bij Toolbars kan je die vervolgens permanent aanzetten
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq