Als ik zeg dat ik het sowieso onder de aandacht van Microsoft wil brengen dan bedoel ik in dit geval uiteraard specifiek het IE-team

Je kunt wel leuk hier al je cases gaan posten, maar... het IE-team kent deze site waarschijnlijk niet eens, en Nederlands spreken ze waarschijnlijk ook niet.
De uitleg bij mijn testcases is in het Engels

Feit is echter dat het maken van goede, duidelijke testcases een tijdrovende zaak is, en ik wil niet het idee krijgen dat ik MS' testwerk zit te doen voor nop (letterlijk en figuurlijk - als ik er tijd in stop verwacht ik ook dat er wat mee gedaan wordt).
Ze kunnen natuurlijk alle features gaan testen, maar wanneer ze alles volgens de specs implementeren en testen, vinden ze het goed. Ze hebben jou nodig om de uitzonderingen te fixen.
En dat is het 'm nou net; ik heb totaal niet het idee dat ze zaken volgens de specs implementeren en testen aangezien er dingen fout gaan die de basis vormen van o.a. het CSS layout-model; niet eens zozeer uitzonderlijke situaties dus.
Dus meld die bugs, anders scheep je ons (=IE-gebruikers) straks op met een browser die niet doet wat hij moet doen...
Gezien het feit dat deze beta als feature-compleet wordt aangemerkt door MS zit je sowieso opgescheept met een browser die anno 2006 niet doet wat 'ie zou moeten doen

edit:
En een technische review hier op T.net, ja leuk, maar zolang het beta is schiet je er niks mee op, aangezien alles nog kan wijzigen. Pas bij een RTM wordt het de moeite waard. Maar... ik heb hier ook nooit technische reviews gezien over Mozilla, Firefox, Opera of Safari...
Als een product feature-compleet is geeft dat al een goed beeld van wat je kan verwachten - bugs daargelaten. En IE staat toch wat meer in de picture dan een Mozilla/Firefox, Opera of Safari - browsers waarvan de ontwikkeling sowieso al veel sneller gaat en die itt IE technisch gezien al veel verder zijn.
Juist het feit dat MS zes jaar na dato eindelijk eens met een nieuwe browser op de proppen komt is al reden genoeg om het geheel eens heel kritisch te bekijken.
[
Voor 10% gewijzigd door
crisp op 23-03-2006 18:11
]