Het Grote Guild Wars Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.974 views sinds 30-01-2008

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 00:40:
Het schijnt dat de droknar run na de update een heel stuk moeilijker is geworden, zo niet onmogelijk.
Heb die run ooit eens één of twee keer gedaan en meende dat er maar een paar wormen in zaten. Maar toen ik dat van de week weer eens deed waren er veel meer, ik geloof wel 5 of 6....
Je raakt ze niet meer kwijt voordat je door je health heen bent.

Dus geen droknar armor meer in ascalon arena ;)
Een kennis van mij heeft de run gisteren nog laten doen. Het is niet onmogelijk geworden maar wel heel erg moeilijk. De prijs voor de run is dan ook enorm gestegen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Na de update kwam ik toevallig iemand tegen die "for free" mensen naar Droknar wilde rennen. Gewoon om te kijken of het nog mogelijk was. Er zitten behoorlijk wat meer wormen in (heb ze niet geteld), maar het is dus nog steeds mogelijk om naar Droknar te rennen.

Edit: Ik heb die gast overigens wel 1k gold gegeven btw :)

[ Voor 13% gewijzigd door Apie! op 14-09-2005 08:09 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:49

Vrijdag

De Zwarte

Ik dacht al, de prijzen die ze vragen zijn bijna absurd, maar nu weet ik dus waarom :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Bor
  • Nu online

Bor

Volgens mij vragen ze nu tussen de 2 en 4K. Op zich niet zo heel duur imho. Ik hou zowiezo niet zo van runnen eigenlijk.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb eens geprobeerd een goede ruin build te maken, zodat ik mijn vriendin naar Droknars kan runnen. Maar dat kan ik nu helemaal wel vergeten :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Bor
  • Nu online

Bor

Nee hoor, je kunt er nog steeds heen runnen zoals al eerder aangegeven :)

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Okee, maar da's vooral voor de meer ervaren runners. Ik probeer steeds nieuwe builds maar het lukt me gewoon niet, en men is in het algemeen ook niet echt geneigd hun builds te plaatsen, net zoals farmbuilds en locations :)

• Bor
  • Nu online

Bor

De reden dat mensen farmbuilds en locations niet willen plaatsen is natuurlijk uit angst voor een (imho terechte) nerf. Wat betreft run builds: het is vooral het voorkomen van concurrentie denk ik :)

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:32
Deze build komt volgens mij wel aardig in de buurt: Sprint, Charge (elite), Balanced Stance, Mending, Shields Up!, Defensive Stance.. Het zijn ze niet allemaal maar ik kan ze komen verder niet echt snel in me op

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik durf best een 'farm' plek te verraden:

"Shiverpeak Chest" (1, vaak 2, soms zelfs 3) in "Tasca's Demise" (noordelijke exit van "Granite Citadel"). Sleutels kosten je 600g (dat is veel), maar ik heb er 1 Superior Vigor Rune (+/- 30k) en 2 Cane's gevonden met +4~5 Energy while health above 50%) (ook veel geld waard).

En ook talloze major en minor runes, alsmede een 16AR shield, req. 10 tactics en -2 dmg rcvd while enchanted en ook een paar gouden max staffs (helaas zonder goede mods).

Build is eigenlijk gewoon iets waardoor je niet geraakt wordt (Bonetti's/Distortion) + sprint skills + HP regen skills (mending/watchfull spirit).

Neem er je voordeel van, want ik verwacht dat deze 'chest'-run na de volgende update weer verleden tijd zal zijn.

-- == Alta Alatis Patent == --

Verwijderd

Wat ik heel apart vind is dat ik de ene keer ontzettend moet worstelen om ergens te komen en er de andere keer fluitend doorheen ga. Ben nog niet zo ver ( Gates of Kryta)
Zo ging ik gisteren uit m'n werk nog even achter de pc zitten om een beetje rond te kijken in Baecons Perch waar ik de avond daarvoor was geeindigd en voor ik het in de gaten had zat ik bij de Gates of Kryta. Ik had een paar henchies mee om niet gelijk in de problemen te komen. Ik moet nog wel even terug om een aantal quest te doen en de missies vanaf Frostgate moeten ook nog :)

• Bor
  • Nu online

Bor

CoRrRan schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:39:
Ik durf best een 'farm' plek te verraden:

"Shiverpeak Chest" (1, vaak 2, soms zelfs 3) in "Tasca's Demise" (noordelijke exit van "Granite Citadel"). Sleutels kosten je 600g (dat is veel), maar ik heb er 1 Superior Vigor Rune (+/- 30k) en 2 Cane's gevonden met +4~5 Energy while health above 50%) (ook veel geld waard).

En ook talloze major en minor runes, alsmede een 16AR shield, req. 10 tactics en -2 dmg rcvd while enchanted en ook een paar gouden max staffs (helaas zonder goede mods).

Build is eigenlijk gewoon iets waardoor je niet geraakt wordt (Bonetti's/Distortion) + sprint skills + HP regen skills (mending/watchfull spirit).

Neem er je voordeel van, want ik verwacht dat deze 'chest'-run na de volgende update weer verleden tijd zal zijn.
De eerste keer gelijk een superiour smiting rune in de kist direct buiten granite. Die kist staat er niet elke keer trouwens.

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:49:
[...]

De eerste keer gelijk een superiour smiting rune in de kist direct buiten granite. Die kist staat er niet elke keer trouwens.
Klopt, maar wel ongeveer 80~90% van de tijd. En het andere kistje staat (meestal) in de buurt van de kruising als je naar het oosten loopt of vanaf die kruising richting Noord (NNW) lopen. Het 3e kistje staat (als het er al is) nog verder naar het Oosten gezien vanaf de kruising, vaak op de ramp die je tegenkomt als je vanaf de kruising Oostelijk loopt en met de bocht mee naar het Noorden gaat.

Heel vaak staat kistje 2 of 3 in de 'omsloten' ruimte die je tegenkomt als je oost gaat vanaf de kruising, dan met de bocht mee naar het noorden loopt (niet de ramp op) en dan naar het westen loopt. (Hier zitten een heleboel Dwarfs, dus dit is niet al te makkelijk om bij te komen.)

edit:
Plaatje (rode cirkels voor mogelijke locaties kistjes):
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~slablans/images/got/tascasdemise.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door CoRrRan op 14-09-2005 13:04 . Reden: Plaatje toegevoegd ]

• Bor
  • Nu online

Bor

Thanks voor de tip. Ik heb toch een aantal mooie sup runes weten te unlocken. Helaas kost de "run" behoorlijk wat geld wat je er bijna niet uit haalt. Vaak droppen wapens en energy items die op zich niet zo speciaal zijn ondanks hun gouden of paarse kleur.

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Hebben meerdere mensen zoveel last om de laasts missie Hells Pricipe te halen :?
Monks zowat niet aanwezig.. en als ik een groep heb.. lopen ze te k#tten.. |:( :)

MW | BF1 Stats

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Het kan ook niet uit met die sleutels, of je moet echt geluk hebben dat je net een paar keer de goeie open maakt maar over het algemeen is het gewoon een Moneydrain waarmee geld uit de game gehaald wordt.

• Bor
  • Nu online

Bor

Er is op veel plekken ingame een gebrek aan goede monks. Ik hoor van meer en meer mensen dat ze ook geen monk meer willen spelen in PVE omdat mensen altijd maar rushen, niet luisteren, schelden op de monk als ze doodgaan etc.

Die missie is inderdaad best lastig.

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Steffy schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:27:
Het kan ook niet uit met die sleutels, of je moet echt geluk hebben dat je net een paar keer de goeie open maakt maar over het algemeen is het gewoon een Moneydrain waarmee geld uit de game gehaald wordt.
Jep, het is een moneydrain. Maar tevens ook een manier (mocht je wat geld hebben en geen PvP spelen) om dingen te unlocken. Weapon upgrades kunnen unlocked worden, alsmede runes.

En ja, als ik +/- 20 keys koop a 600g/stuk en ik vind 1 Superior Vigor die ik waarschijnlijk voor +/- 30k kan verkopen, dan heb ik 18k winst. Mwoah, vind ik toch wel leuk. (Maar ja, dat was dan wel weer geluk hebben...)

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Bor de Wollef schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:28:
Er is op veel plekken ingame een gebrek aan goede monks. Ik hoor van meer en meer mensen dat ze ook geen monk meer willen spelen in PVE omdat mensen altijd maar rushen, niet luisteren, schelden op de monk als ze doodgaan etc.

Ben zelf nu bezig met een monk en heb al zat van dat rushen gemerkt. Dit hield over het algemeen in dat er mensen dood gingen ja.. (healen met 0 energy gaat erg lastig). Schelden heb ik gelukkig nog niet mee gemaakt. Eerder een thx als ik iemand weer overeind hielp en...... Zelfs een thx als ik gewoon iemand healde. Is min of meer mijn taak toch? Maar wel goed om te merken dat mensen blij met je zijn.

Dus het kan gelukkig ook anders en hoop dat dit een beetje voor mij zo blijft.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Verwijderd

Zephyer schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:25:
Hebben meerdere mensen zoveel last om de laasts missie Hells Pricipe te halen :?
Monks zowat niet aanwezig.. en als ik een groep heb.. lopen ze te k#tten.. |:( :)
Net als in Thunderhead is het probleem meer het bij elkaar krijgen van een redelijk team.
Met een goed team (ook met maar één monk) is het best te doen.
Ik wil je wel helpen (met warrior) als je er prijs op stelt, laat het me dan even weten.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 18:33 ]

Verwijderd

gsteen schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:32:
[...]

Ben zelf nu bezig met een monk en heb al zat van dat rushen gemerkt. Dit hield over het algemeen in dat er mensen dood gingen ja.. (healen met 0 energy gaat erg lastig). Schelden heb ik gelukkig nog niet mee gemaakt. Eerder een thx als ik iemand weer overeind hielp en...... Zelfs een thx als ik gewoon iemand healde. Is min of meer mijn taak toch? Maar wel goed om te merken dat mensen blij met je zijn.

Dus het kan gelukkig ook anders en hoop dat dit een beetje voor mij zo blijft.
Ben sinds kort ook met een monk bezig, gewoon omdat het een mooi karakter is om mee te spelen. Ben lvl 13 nu en zit in Borlis Pass. Maar ik ben nog niet in het diepe gegooid, de quests doe ik met henchmen en met de missies heb ik steeds het geluk dat er een lvl 20 meedoet, dan heb je een makkie....
Nou ja, we zien wel. Het is in elk geval nooit een probleem om in een team te komen.
En ik laat me niet gek maken.... :)

• Naluh!
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 00:40:
Het schijnt dat de droknar run na de update een heel stuk moeilijker is geworden, zo niet onmogelijk.
Heb die run ooit eens één of twee keer gedaan en meende dat er maar een paar wormen in zaten. Maar toen ik dat van de week weer eens deed waren er veel meer, ik geloof wel 5 of 6....
Je raakt ze niet meer kwijt voordat je door je health heen bent.

Dus geen droknar armor meer in ascalon arena ;)
Dit verbaast me dus echt, Anet maakt de run steeds moeilijker, maar laatst las ik nog in een interview met een of andere belangrijke gast bij anet dat ze niks tegen farmen en runnen hebben. Ze zeiden zelfs dat de Droknar run bewust in de game is gestopt. Goed, als dat zo is, waarom maak je hem dan steeds moeilijker?

Hetzelfde met farmen, ze hebben er niks op tegen, maar ze nerfen wel zealots fire zodat hij niet meer met cyclone axe werkt. Nogal raar vind ik... Zealots fire doet nu dus eigenlijk ook niet meer wat er in de skill-beschrijving staat, alleen maar om farmen tegen te gaan, waar ze eigenlijk niet tegen zouden zijn? :?

En dan hebben we de chests, dat lijkt idd meer een moneydrain, ik heb er iig nog niks fatsoenlijks uitgekregen en de keys zijn doorgaans duurder dan wat het oplevert. Ik gebruik alleen nog maar gedropte keys, en zelfs daar denk ik sterk over om die maar te verkopen. Zonet kreeg ik ook weer zo'n waardeloos paars item, een holy rod met firedmg en nog een crappy mod...

Specs

Verwijderd

Dit verbaast me dus echt, Anet maakt de run steeds moeilijker, maar laatst las ik nog in een interview met een of andere belangrijke gast bij anet dat ze niks tegen farmen en runnen hebben. Ze zeiden zelfs dat de Droknar run bewust in de game is gestopt. Goed, als dat zo is, waarom maak je hem dan steeds moeilijker?

Hetzelfde met farmen, ze hebben er niks op tegen, maar ze nerfen wel zealots fire zodat hij niet meer met cyclone axe werkt. Nogal raar vind ik... Zealots fire doet nu dus eigenlijk ook niet meer wat er in de skill-beschrijving staat, alleen maar om farmen tegen te gaan, waar ze eigenlijk niet tegen zouden zijn? :?

En dan hebben we de chests, dat lijkt idd meer een moneydrain, ik heb er iig nog niks fatsoenlijks uitgekregen en de keys zijn doorgaans duurder dan wat het oplevert. Ik gebruik alleen nog maar gedropte keys, en zelfs daar denk ik sterk over om die maar te verkopen. Zonet kreeg ik ook weer zo'n waardeloos paars item, een holy rod met firedmg en nog een crappy mod...
Wat betreft farmen en runnen: Als ze ertegen waren, hadden ze deze strategieeen wel onmogelijk gemaakt. Maar dat hebben ze niet gedaan, ze hebben er alleen voor gezorgd dat je meer moeite moet doen voor je geld ;) Het zijn dus balance fixes.

En dat chests moneydrains zijn is ook logisch. Ten eerste zou er een positieve feedback-loop ontstaan als dat niet zo was (spelers runnen naar kist, openen hem, verkopen items bij NPC, kopen keys, runnen naar kist, verkopen items, etc) en krijgen zo een grote hoeveelheid gold voor weinig moeite. Daar gaat de economie van naar de knoppen. Ten tweede moet geld op 1 of andere manier het spel uit. Er wordt voortdurend geld (en dan heb ik het niet over waarde, maar puur over gold en platinum) bijgemaakt: Iedere keer dat een monster gold dropt, en iedere keer dat een speler iets aan een merchant verkoopt. Simpele basiseconomie stelt dat als er meer geld bij komt, de waarde van dat geld omlaag gaat. Op een of andere manier moet er dus net zoveel geld vernietigd worden als dat erbij komt. Nu heeft guild wars geen potions of repair costs (wat in veel andere MMORPGs de grootste uitgaven zijn), en dus zijn er een hoop money drains nodig. Armor is een goede, maar op een bepaald moment heb je je beste armor wel gehaald. En de echt goede items halen veel spelers binnen door te traden met andere spelers, waarbij er geen geld verdwijnt. Dus moet er een money drain zijn voor high-level spelers die geen idee hebben wat ze met hun geld moeten...

Ik vind die kisten overigens vanuit gamedesign-oogpunt briljant :) Ze leveren een enorme moneydrain op, vooral voor high-lvl spelers, en zijn toch de moeite wel waard vanwege de zeer zeldzame dingen die je af en toe vindt. En aangezien het creeeren van waarde geen probleem is in verband met inflatie, helpt het de economie van het spel.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 00:20 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zeer zeldzame dingen in die kisten? Laat me niet lachen. Ik krijg vrijwel alleen maar paarse firewands, cesta's, canes of staffs. En als ze al goud zijn, dan nog kan er weinig mee gedaan worden. Van die volkomen onlogische samenstellingen: 11-22 firedamage (req. 11 divine favor), 12% chance faster regen deathmagic below 50% of health en +2 armor. Ofzo.

En de paar keer dat ik niet zo'n duffe toverstok krijg, dan is het wel één of andere crappy minor necro of ranger rune. Nee, ik ga geen sleutels meer kopen :O

• Naluh!
  • Niet online
TroonStaal schreef op donderdag 15 september 2005 @ 00:49:
Zeer zeldzame dingen in die kisten? Laat me niet lachen. Ik krijg vrijwel alleen maar paarse firewands, cesta's, canes of staffs. En als ze al goud zijn, dan nog kan er weinig mee gedaan worden. Van die volkomen onlogische samenstellingen: 11-22 firedamage (req. 11 divine favor), 12% chance faster regen deathmagic below 50% of health en +2 armor. Ofzo.

En de paar keer dat ik niet zo'n duffe toverstok krijg, dan is het wel één of andere crappy minor necro of ranger rune. Nee, ik ga geen sleutels meer kopen :O
Ik koop dus ook geen sleutels meer, de opbrengst is gewoon te slecht...

Specs

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Trouwens gisteren wel een geinige glitch in Last day dawns. We hadden bijna alle monsters verslagen, op de laatste grote Titan na. Terwijl wij dood waren en bezig waren met ressurecten maakt hij Adelbern dood, dit zien we als we er net aan komen lopen. Gevloek en geschreeuw was toen niet van de lucht, kan ik je vertellen :P Maar ineens *bling* quest log updated. We konden gewoon naar Glint om de xp op te halen.

Blijkbaar vindt de draak de koning niet lief. Misschien heeft de koning wel een outfit aan van drakenschalen :P

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:28:

Een char van mij is ook monk en het komt idd weleens voor dat er lui in een team schelden als ik ze niet op tijd weet te healen. Omdat ik ook niet een oneindige hoeveelheid energy heb om te healen, skip ik vaak de personen die in iedere battle onredelijk veel damage oplopen door domme acties en heal ik liever de rest van het team. Tsja liever 6 members die in leven blijven dan met moeite er 1 in leven weten te houden, maar dat snappen ze niet altijd.

Nou moet ik wel zeggen dat vaak andere team leden mijn actie verdedigen en de scheldende member de mond snoeren. Gelukkig krijg ik tot nu toe vaker complimenten dan commentaar, dus vooralsnog heb ik nog wel plezier in het monk zijn. Het enige is dat ik soms het idee krijg dat monks veel minder leuke drops krijgen omdat ze niet aan het knokken meedoen, maar dat zal wel idee zijn.

Overigens: chest runs boven granite hebben mij met de 20 keys die ik er aan gespendeerd heb nada opgeleverd wat betreft leuke items. Slechts 1 gouden axe die nog een beetje ergens op sloeg, voor de rest bijna alleen onzinnige paarse en een enkele leip gouden item zoals sup rune hammer, woohoo, alweer 400gp verdient. Money drain indeed ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Bor
  • Nu online

Bor

Die quest is zowiezo bugged. Ik heb alles gedaan behalve "talk to the king" omdat de king gelijk bij de eerste titan al dood was. Normaal stopt de quest dan maar in dit geval konden we alle titans doodmaken. Omdat de king echter dood is kun je de quest niet afmaken.

• gsteen
Weakling schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:29:Het enige is dat ik soms het idee krijg dat monks veel minder leuke drops krijgen omdat ze niet aan het knokken meedoen, maar dat zal wel idee zijn.
'k vind het nogal behoorlijk verschillen. De ene keer gaat echt alles wat ik vind naar de mechant (of maak ik er crafting material van), terwijl de andere keer ik extreem veel goede drops krijg (kijkend naar de rest van m'n team).

Of dit aan het mee knokken ligt of niet.. 'k Heb geen idee. Aangezien ik een redelijk mooie staff bij me heb kan ik ook een beetje dmg doen (heb geen attack skills bij me). Dus ik wil nog wel eens een beetje 'meehelpen' (echt veel dmg doe ik niet). Maar dit is meer omdat ik niet altijd zin heb om te wachten tot iemand een heal nodig heeft. Dit doe ik uiteraard niet als m'n team volop heals nodig heeft.

Nadeel van mee knokken is wel dat je vrij dichtbij de beesten komt te staan (iig binnen agro range) en als ze dan besluiten te wisselen van target (gebeurd vooral met ranger foes enzo) ben ik meteen de target.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Verwijderd

het maakt volgens mij echt niet uit of je mee aan het "knokken" ben of niet... De drop worden volgens mij gewoon random geloot tussen de spelers... En dan zit het soms mee en soms tegen :o

Verwijderd

Volgens mij heb je gelijk ook als je geen damage maakt krijg je drops toegewezen ;)

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Zou de link van het Dye mix-tabelletje in de start-post weer mogen werken? :9

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:39:
Volgens mij heb je gelijk ook als je geen damage maakt krijg je drops toegewezen ;)
Dat zou je hopen van wel, anders wordt je als monk behoorlijk in de zeik gezet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:00:
[...]

Dat zou je hopen van wel, anders wordt je als monk behoorlijk in de zeik gezet :D
Aarrghh, gister voor het eerst een leuke drop gehad van een staff met +29 health in de grip, dus ik daar mijn expert salvage kit op los laten: 14 wood ... gloeiende gloeiende, die ene keer dat ik eens een leuke drop krijg. Dit spel is soms wel zo ontzettend frusty als je allerlei andere spelers met groene en gouden items ziet pronken en je zelf net 1 beetje aardig goud itempje in 200 uur spelen weet te vinden ...

Maar het blijft wel leuk en nog steeds erg verslavend :P

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Weakling schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:00:
[...]

Aarrghh, gister voor het eerst een leuke drop gehad van een staff met +29 health in de grip, dus ik daar mijn expert salvage kit op los laten: 14 wood ... gloeiende gloeiende, die ene keer dat ik eens een leuke drop krijg. Dit spel is soms wel zo ontzettend frusty als je allerlei andere spelers met groene en gouden items ziet pronken en je zelf net 1 beetje aardig goud itempje in 200 uur spelen weet te vinden ...

Maar het blijft wel leuk en nog steeds erg verslavend :P
Hehe, ik ken je frustratie! Ik heb eens een +30HP bowgrip niet gesalvaged. Je staat toch een beetje beteutert te kijken als je in je chat log ziet staan: "You salvaged 22 wood out of a Sundering Half-Moon of Fortitude."

Maar ja, ik heb misschien ietwat meer items gevonden dan jezelf met mijn (vroegere) farm character. Dus een mega misser met salvagen heb ik toch wel ruimschoots goedgemaakt met een aantal andere salvages die wel gelukt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:48:
[...]
Hehe, ik ken je frustratie! Ik heb eens een +30HP bowgrip niet gesalvaged. Je staat toch een beetje beteutert te kijken als je in je chat log ziet staan: "You salvaged 22 wood out of a Sundering Half-Moon of Fortitude."

Maar ja, ik heb misschien ietwat meer items gevonden dan jezelf met mijn (vroegere) farm character. Dus een mega misser met salvagen heb ik toch wel ruimschoots goedgemaakt met een aantal andere salvages die wel gelukt zijn.
Hoe exclusiever de upgrade, hoe meer kans je loopt deze niet te kunnen salvagen misschien? In ieder geval heb ik er met de lage upgrades in blauwe en paarse itempjes nooit problemen mee gehad om ze er uit te peuteren.

Na ruim 300 uur met een E/Mo gespeeld te hebben waar nauwelijks mee te solo farmen viel, ben ik nu bezig een 55/105 Mo/W op te bouwen, want daar is/was wel mee te solo farmen. Ben nu aan het sparen om er allerlei sup runes op te knallen. Hoop dat sinds de summer update nog steeds met zo'n char te solo farmen is, maar dat zal vast wel. Tis in ieder geval op dit moment nog erg scraps sprokkelen om geld bijelkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
En wederom hoor je hier ook weer iederen over drops m.b.t. van alles en nog wat..
Maar geen gouden staff voor Necro's .. :/

Dan moet men het ook niet vreemd vinden als ik met m'n lvl20 Necro voornamelijk
aan het casten ben ipv knallen met een staf.. |:(

:D

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zephyer schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 14:49:
En wederom hoor je hier ook weer iederen over drops m.b.t. van alles en nog wat..

Ik heb laatst 2 ontzettend mooie items voor een necro gevonden in de kistjes in Tasca's Demise. Max Dmg Grim Cesta +5E while health >50% (req. 8 Death Magic) en een max dmg staff met 9% chance on faster cast (en nog een goede mod erop, mogelijk +5AR, geloof req. 10 curses).

Ze zijn er dus zeker wel Zephyer.

[ Voor 2% gewijzigd door CoRrRan op 16-09-2005 15:54 . Reden: Oh ja, ze zijn ook allebei goudkleurig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

En ik heb deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.wligtenberg.nl/images/stories/GrimCesta3.jpg
Als je die wilt hebben geen me maar een bericht in game.
Ballaida of Avalon.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Nou mij hoor je voornamelijk zeuren over het feit dat ik zo goed als geen drops krijg hoor :P

Sowieso vind ik bij de cast types het casten (duh) vele malen effectiever en efficienter werken dan de damage die je met een staff kan aanrichten. Zo'n staff is voor mij puur voor de health en energy upgrades etc. Wat betreft het knallen zijn ze totaal niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Weakling schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:59:
[...]

Nou mij hoor je voornamelijk zeuren over het feit dat ik zo goed als geen drops krijg hoor :P

Sowieso vind ik bij de cast types het casten (duh) vele malen effectiever en efficienter werken dan de damage die je met een staff kan aanrichten. Zo'n staff is voor mij puur voor de health en energy upgrades etc. Wat betreft het knallen zijn ze totaal niet interessant.
Niet interessant, maar wel belangrijk. Het is nl. gratis dmg die je kunt doen als je bezig bent met energy terugwinnen of als je onder backfire zit. (Natuurlijk oppassen voor spells als Empathy e.d.)

Het zal niet de eerste keer zijn dat ik een andere speler van z'n laatste beetje health heb ontdaan door met mijn stokje aan te vallen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:59:
[...]

Met smite in je build kan die damage best nog aardig zijn. Tenminste als je 2de prof. monk is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 18:45 ]

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:55
Naluh! schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:34:
[...]
Daarom hebben ze Zealots fire niet generfed, om deze reden hebben ze zealots fire generfed. Zealots ging echt overal op af. Terwijl hij eigenlijk alleen zou moeten werken op skills die je op een ally gebruikt. Cyclone axe, shouts etc. horen daar dus niet bij.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

In de nieuwe update opgelost:

"Fixed a bug introduced in the Sorrow's Furnace Update that was causing unequal loot distribution among party members."

Ah, dus toch! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 16:41:
In de nieuwe update opgelost:

"Fixed a bug introduced in the Sorrow's Furnace Update that was causing unequal loot distribution among party members."

Ah, dus toch! :P
Was dus géén toeval............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Ik zit nu al een tijdje met wat goude items. Ik ga ze verkopen maar hoeveel kan ik er ongeveer voor vragen? Hier is een plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://guildwars.phool-media.com/items.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
het zijn eigenlijk allemaal erg matige wapens met matige mods, je zou kunnen proberen de 20% enchantment mod van bow 4 eruit te halen.. thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Heb die bow verkocht voor 18k nadat ik gepost had. En ik vindh et wel meevallen qua mods hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dekay schreef op zondag 18 september 2005 @ 13:49:
Heb die bow verkocht voor 18k nadat ik gepost had. En ik vindh et wel meevallen qua mods hoor
In welke town heb je het verkocht? Ik heb ook nog een hele inventory met gold en paarse items namelijk waar ik ook wel vanaf wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er trouwens ook bow suffix mods met 20% meer dmg op hexed foes ?,
dat zou wel bruut zijn voor m'n R/N >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
dacht ik niet, 15% is max voor positieve dingen als enchanted, above 50, stance.. en 20% voor dingen als hexed, below 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
@Bor De Wollef: Ik heb hem in Ascalon vekocht, ik ga meestal het volgende rijtje af: Lions Arch -> Drognars Forge -> Ascalon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Even een vraagje voor de linux gebruikers, is die patch van cedega er al?
Want ik vraag me namelijk een beetje af, hoe lang zoiets dan duurt, voordat er een patch voor is. Ik twijfel namelijk of ik volledig over ga op linux en Guildwars is een van de dingen die me nog bij windows houdt, dual boot vind ik niet handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 14:26

weebl

YARR!

Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik ervoor zorg dat die direct-song liedjes die ik gedownload heb ook afgespeeld worden. Als ik op F11 druk staat er dat ie niks aan het afspelen is, terwijl de map met de nieuwe liedjes wel in de GW folder staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Het ingame verkopen lukt mij voor geen mogelijkheid. Ik sta soms tijden rond te roepen zonder dat er ook maar iemand interesse heeft. Voor materiaal is het weer anders, dat ben ik vaak snel kwijt. Is er ook een mogelijkheid om te naam van een item makkelijk in het chat venster te krijgen? Tot nu toe typ ik alles over, dat lijkt me niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

weebl schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:40:
Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik ervoor zorg dat die direct-song liedjes die ik gedownload heb ook afgespeeld worden. Als ik op F11 druk staat er dat ie niks aan het afspelen is, terwijl de map met de nieuwe liedjes wel in de GW folder staat.
Als het goed is, moet bij de installatie van de WMA bestanden ook ergens (of in de registry of ergens in een settingsfile van GW) een link naar die WMA bestanden gekomen zijn. De muziek moet dan automatisch afspelen.

Toen ik SF voor het eerst inging, merkte ik ook meteen dat de WMA bestanden gestart werden. Het geluid was meteen een stuk helderder en ik moest m'n boxen zachter afstellen om me nog verstaanbaar te maken via Ventrilo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Bor de Wollef schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:43:
Het ingame verkopen lukt mij voor geen mogelijkheid. Ik sta soms tijden rond te roepen zonder dat er ook maar iemand interesse heeft. Voor materiaal is het weer anders, dat ben ik vaak snel kwijt. Is er ook een mogelijkheid om te naam van een item makkelijk in het chat venster te krijgen? Tot nu toe typ ik alles over, dat lijkt me niet de bedoeling.
Volgens mij is dat de enige methode.
Het zou wel makkelijk zijn als je bijvoorbeeld je item in de trade box kon slepen en dat ie dan meteen netjes met alle dingen te koop zou worden aangeboden.
Maar dan nog geen ik de voorkeur aan een auction house... Die zou ik nu echt graag willen. dat via rpgtraders verkopen lukt me trouwens ook niet bijster goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

CoRrRan schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:16:
[...]
Als het goed is, moet bij de installatie van de WMA bestanden ook ergens (of in de registry of ergens in een settingsfile van GW) een link naar die WMA bestanden gekomen zijn. De muziek moet dan automatisch afspelen.

Toen ik SF voor het eerst inging, merkte ik ook meteen dat de WMA bestanden gestart werden. Het geluid was meteen een stuk helderder en ik moest m'n boxen zachter afstellen om me nog verstaanbaar te maken via Ventrilo.
Ok, top. Ik ga het uitzoeken. Maar dan had ik nog een vraag: wat moet ik aan m'n GW shortcut toevoegen om ervoor te zorgen dat ie automatisch inlogt. Ik heb het een keer ergens gelezen in dit topic, maar ik ben het een beetje kwijt. Misschien is het ook een idee om dit in de topicstart te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Balachmar schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:38:
[...]

Het zou wel makkelijk zijn als je bijvoorbeeld je item in de trade box kon slepen en dat ie dan meteen netjes met alle dingen te koop zou worden aangeboden.
Maar dan nog geen ik de voorkeur aan een auction house... Die zou ik nu echt graag willen. dat via rpgtraders verkopen lukt me trouwens ook niet bijster goed.
Een Auctionhouse is inderdaad een must. Ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk slecht dat dat zo lang op zich laat wachten. Het is een van de meest gevraagde aanpassingen volgens mij en echt slechter zal de economie er ook niet van worden (in tegendeel zelfs). Nu blijf ik met behoorlijk wat wapens en mods zitten die ik volgens mij best kwijt zou kunnen ware het niet dat ik de kopers gewoon niet kan vinden en geen uren wil besteden om iets te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
weebl schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:41:
[...]

Ok, top. Ik ga het uitzoeken. Maar dan had ik nog een vraag: wat moet ik aan m'n GW shortcut toevoegen om ervoor te zorgen dat ie automatisch inlogt. Ik heb het een keer ergens gelezen in dit topic, maar ik ben het een beetje kwijt. Misschien is het ook een idee om dit in de topicstart te zetten.
gw.exe -password=blaat

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

Hee heel erg bedankt. Ik zit nu op m'n werk, maar zodra ik thuis ben ga ik het meteen uitproberen.

[ Voor 3% gewijzigd door weebl op 19-09-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Idem. Negen van de tien keer verkoop ik mijn gouden en zeker paarse spulletjes maar van ellende aan de merchant. Levert niet veel op, maar beter iets dan niets. Alleen de groene items die ik heb weten te vinden (dank u update) heb ik gemakkelijk kunnen verkopen. Had zo een stuk of vijf kopers voor een item. Denk wel dat dat ook snel zal gaan teruglopen wanneer de groene dingetjes gemeengoed gaan worden. Overigens: ik type ook steeds over, wat soms niet meevalt met die lange namen en bonussen er op met het beperkt aantal karakters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:38:
[...]

Klinkt allemaal heel bekent .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik nou ook ja. Maar ik heb er ook niet veel geduld voor moet ik toegeven.
Mijn zoon vind het wel weer leuk om te doen. Een hele tijd in bv Lion's om te hangen, met iedereen (vooral nederlanders) kletsen en tussen de bedrijven door zo'n beetje alles verkopen.
Dus geef ik alle leuke items maar aan hem en delen we de opbrengst. :)

Je kunt dat wat je getypt hebt wel opslaan in het kladblok dan hoef je het in een volgende sessie of als je van char wisselt niet wéér te typen. Kun je het gewoon met ctrl-c en ctrl-v weer tevoorschijn halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik heb maar een paar items op rpgtraders.net gezet. Eens kijken of ik er op die manier sneller af kom. Na ongeveer een uur te hebben geroepen :WTS "blah blah" is het me gelukt om 1 item te verkopen voor 10K. Niet echt indrukwekkend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

In het begin was het anders helemaal niet moeilijk, toen kon je zomaar iets kwijt. Als er MAX GOLDEN..... in je bericht stond vroeger er gelijk 5 man of ze het konden zien. Toen was het Kassa met elk gouden item en paarse gingen ook zomaar weg mits ze goed waren, maar voor de zomer ging het al minder, afgelopen 6 weken al niks meer verkocht, geen zin in om er idd uren mee te gaan zeiken en er dan 10 of 20K voor te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:22
Gewoon je items opsparen. op het moment dat je vol zit een half uurtje in LA dist 1 zitten. Heb je hierna nog items over dan mag je een auction aan op GuildWarsGuru.

Heb je hierna nog items over geef ze dan aan de nieuwe spelers in Ascalon Dist 1. Of verkoop ze gewoon aan de merchant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik zat net in een party voor de Orozar missie met een speler "Jamie Levicon". Meneer had die quest al meerdere keren gehaald volgens hem. Ondertussen had ik als monk al mijn energy nodig om hem maar in leven te houden. Verder ging hij alles rushen wat er maar aan kwam, liep steeds te ver bij de monks weg en ging meerder keren dood. Op een gegeven moment zag hij zelf ook zijn suckyness in denk ik want toen verliet hij midden in de quest de party om mij en anderen daarna te whisperen met "u suck" berichten etc. Wat een n00bs zitten er soms in die parties. Jammer dat je dit soort kleuters niet op de en of andere manier kunt aangeven. Natuurlijk heb ik hem gelijk op ignore gezet maar dit soort acties merk ik een beetje te vaak in die orozar quest. Het is mij nog nooit gelukt daar een goede party voor te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Bor de Wollef schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 10:36:
Ik zat net in een party voor de Orozar missie met een speler "Jamie Levicon". Meneer had die quest al meerdere keren gehaald volgens hem. Ondertussen had ik als monk al mijn energy nodig om hem maar in leven te houden. Verder ging hij alles rushen wat er maar aan kwam, liep steeds te ver bij de monks weg en ging meerder keren dood.
Tja, dit komt me wel erg bekent voor. Is dan een lastige keuze die je moet maken. Of hem in leven houden met al je energy, of de rest van de party goed supporten.

En dat te ver bij monks vandaan lopen. 'k Heb zelf al een paar keer tussen de vechtende beesten gestaan (al klappen krijgend) om iemand die verder stond te healen.

Maar ja, afgezien van een paar frustraties door rushers en andere, doet het je wel goed als je complimenten krijgt voor de goede support na missie of quest.

[ Voor 3% gewijzigd door gsteen op 20-09-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:55:
[...]
Je kunt dat wat je getypt hebt wel opslaan in het kladblok dan hoef je het in een volgende sessie of als je van char wisselt niet wéér te typen. Kun je het gewoon met ctrl-c en ctrl-v weer tevoorschijn halen.
Klik in het regeltje waar je de tekst invoert en dan kun je met de pijltjestoetsen omhoog en omlaag alle teksten terughalen die je ingetypt hebt. Makkelijker dan kladblok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 10:36:
Ik zat net in een party voor de Orozar missie met een speler "Jamie Levicon". Meneer had die quest al meerdere keren gehaald volgens hem. Ondertussen had ik als monk al mijn energy nodig om hem maar in leven te houden. Verder ging hij alles rushen wat er maar aan kwam, liep steeds te ver bij de monks weg en ging meerder keren dood. ... Het is mij nog nooit gelukt daar een goede party voor te vinden.
Ik ben daar met mijn monk karakter heel simpel in, na 3x zo'n rush actie en niet luisteren als gevraagd wordt daarmee te stoppen heal ik hem niet meer. Eén zo'n sukkel in leven houden met alle energy die je hebt weegt nooit op tegen het in leven houden van de rest van de groep.

Ook de (green) farming groepen zijn vaak slecht. Heb een keer in een groepje van vier heel Grenths leeg gefarmed en een stuk Sorrows, daarna waren we het beu, dat was perfect, niks mis mee. Maar ik heb ook al volop in groepen van acht man gezeten waarbij het farmen totaal niet wilde lukken, voornamelijk omdat men niet wilde luisteren naar elkaar. Gister de hele avond daarmee verprutst.

"Get a life!" ... hmm ... mjah ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wervingsposts zijn niet toegestaan.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Hmm, net dezelfde quest weer niet gehaald door rushers. Jammer dat het moeilijk is om een goede party voor de orozar quest samen te stellen. Vaak is de build wel goed maar de spelers erachter niet.Hoe dat soort mensen zo ver in het spel zijn gekomen is mij een raadsel of ze moeten zijn meegelift met de goede spelers. Ik sla die quest eerst wel even over. Misschien dat ik hem vanavond nog probeer.

offtopic:
Falco008 -> recruiten voor guilds mag niet in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad behoorlijk zware missie waar je inderdaad geen lamers kan hebben . ik heb hem inmiddels wel gehaald erg toffe missie met in ieder geval genoeg uitdaging..maar je heb dan wel een goed samenwerkend team nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 21:23
Weer meerdere keren geprobeerd met een party naar droknar te komen vanaf yaks bend. Maar elke keer weer dood, en met 60% dp wil het niet echt. Ook wil ik niet gaan betalen voor een runner ik haal het liever zelf met een party. Iemand die vanavond zin heeft om het met mij te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Waarom ga je er niet heen zoals het hoort? IMO is dat veel leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Als je het verhaal al een paar keer hebt uitgespeeld wil je gewoon zo snel mogelijk in de desert aankomen om te ascenden (waarbij je gelijk level 20 word). Dat is voor veel mensen de reden om met een "later" karakter bepaalde plaatsen over te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en nee , als je zoveel mogelijk missies en quests doet heb je in ieder geval wat meer skillponits en een sterkere char voor het laatste stuk..
Ik vind dat erdoor heen rennen ook niet echt leuk , ok alles doen kost tijd maar ik heb geen haast chapter II komt toch pas volgend jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dan zou dat ascenden lijkt me vooral met Guildmembers moeten. De Pugs waar ik in zaten namen geen lowlvl mensen mee voor de Ascendendquests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 14:03:
Als je het verhaal al een paar keer hebt uitgespeeld wil je gewoon zo snel mogelijk in de desert aankomen om te ascenden (waarbij je gelijk level 20 word). Dat is voor veel mensen de reden om met een "later" karakter bepaalde plaatsen over te slaan.
Precies. Met mijn eerste karakter heb ik alle missies, quest en subquests gedaan die ik kon vinden en heb ik de kaart nagenoeg volledig doorgewandeld tussen de missies door. Daar ben ik bijna twee maanden mee zoet geweest.

Nu weet ik wel dat als je een andere profession kiest je een aantal andere quests krijgt, maar de tweede keer had ik er echt geen zin in om alles opnieuw te doen. Ik heb me toen puur aan de primary quest lijn gehouden en alle quest met henchies doorgeracet. In anderhalve week was ik level 20 en ascended en dat vond ik wel zo prettig.

Halverwege heb ik me even naar Droknar laten rennen om alvast 1.5k armor en wat skills te kopen, waardoor ik de resterende primary missies gemakkelijker kon doen. Nu ik ascended lvl20 ben, ga ik op mijn gemak de plaatsen bezoeken die ik eerst overgeslagen had.

Vind niks mis met deze werkwijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 11:09:
[...]

Klik in het regeltje waar je de tekst invoert en dan kun je met de pijltjestoetsen omhoog en omlaag alle teksten terughalen die je ingetypt hebt. Makkelijker dan kladblok ;)
Dat klopt wel, maar als je uitlogt is het weg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 11:38:
Hmm, net dezelfde quest weer niet gehaald door rushers. Jammer dat het moeilijk is om een goede party voor de orozar quest samen te stellen. Vaak is de build wel goed maar de spelers erachter niet.Hoe dat soort mensen zo ver in het spel zijn gekomen is mij een raadsel of ze moeten zijn meegelift met de goede spelers. Ik sla die quest eerst wel even over. Misschien dat ik hem vanavond nog probeer.

offtopic:
Dan zou ik wel graag met je mee willen doen. Dat is de laatste quest die ik daar nog moet doen met mn necro. Van de andere quests daar heb ik op één na alles met hench gedaan, dan heb je die ergernis niet en je kan de tijd nemen om weer op te laden.

Er wordt momenteel heel wat meegelift heb ik de indruk dus kijk niet raar op als je straks ascend level 7 karakters tegenkomt. Ik kwam een paar dagen geleden ook al een level 7 tegen die beweerde ascend te zijn en ik ben nog geneigd om dat te geloven ook....
Het kan wel volgens mij.
Tenminste, die 3 missies daar haal je ze (met enige moeite) wel doorheen... en doppelganger is van hetzelfde level als jij meen ik dus.....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 14:03:
Als een level 7 doppelganger verslaat (als ie dat zou kunnen) wordt ie dan gelijk level 20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:22
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 17:01:
[...]

Als een level 7 doppelganger verslaat (als ie dat zou kunnen) wordt ie dan gelijk level 20?
op het moment dat je je doppelganger verslaat krijg je 50k xp. ik weet niet precies hoeveel er zit tussen level 7 en level 20 maar je komt in ieder geval een eind in de buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat dat kan, want ik was lvl 19 toen ik hem versloeg, en die doppelganger was lvl 20, en een lvl 7 kan echt geen lvl 20 verslaan.

en nog een vraagje, kan je de upgrades op een green weapon ook vervangen voor anderen, en worden die dan ook green, of blijven die de kleur die ze al hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 17:47:
Ik denk niet dat dat kan, want ik was lvl 19 toen ik hem versloeg, en die doppelganger was lvl 20, en een lvl 7 kan echt geen lvl 20 verslaan.

en nog een vraagje, kan je de upgrades op een green weapon ook vervangen voor anderen, en worden die dan ook green, of blijven die de kleur die ze al hadden?
Groene items zijn NIET up te graden. Tevens kun je de upgrades die erop zitten niet salvagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:02:
[...]
Groene items zijn NIET up te graden. Tevens kun je de upgrades die erop zitten niet salvagen.
jammer, ik vind net een hammer met +30 health er op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar toen ik probeerde er een andere upgrade op te zetten, werd er wel verteld dat ik dan de bestaande moest vervangen. zou dat dan dus wel kunnen, of ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:29:
[...]

jammer, ik vind net een hammer met +30 health er op..
Vond ik ook gister maar....14 wood :'(
Trouwens maakt het nou uit welke salvage kit je daarvoor gebruikt? (expert/superior)
Ik denk van niet maar hoorde iemand zoiets zeggen laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 11:38:

offtopic:
Nou daar snap ik dus echt helemaal niks van idd hoe komen ze zo ver niet dat ik zo goed ben maar met een beetje gezond verstand moet het gewoon tedoen zijn!
Dit is voor mij bewezen in BV Thunderhead dat is met een goede (normale) party gewoon goed te doen.

Misschien een leuk idee om vanavond met de mense van het forum Orozar te doen? lijkt me wel lache!
Ik ben een monk Bor ook en ik ken nog wel een paar mense uit mn guild die ook graag die missie willen doen!

Ik zeg maar wat om : 21.30 in D.camp district 4 ???
Ik zal erzijn laat ff weten of jullie het leuk vinde?

IGN: Drunk Again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Waar zijn de expert salvage en identification kits uberhaubt goed voor? Maw, waardoor zijn die hun hogere aanschafprijs waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 19:31:
[...]

Vond ik ook gister maar....14 wood :'(
Trouwens maakt het nou uit welke salvage kit je daarvoor gebruikt? (expert/superior)
Ik denk van niet maar hoorde iemand zoiets zeggen laatst.
Nee, dat maakt geen ruk uit. Superior Salvage Kit is qua 'kwaliteit' hetzelfde als Expert, echter heeft een Superior Salvage Kit meer 'uses'. Echter Expert Salvage Kit is economischer dan een Superior! Houd dat in de gaten. (Net zoals dat een Superior Identification Kit minder economisch is dan een normale ID kit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Bor de Wollef schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 19:37:
Waar zijn de expert salvage en identification kits uberhaubt goed voor? Maw, waardoor zijn die hun hogere aanschafprijs waard?
Die zijn zo goed dat je niet steeds een nieuwe hoeft te kopen, je wordt er gek van steeds nieuwe halen :( Veel beter op deze manier, je zit nu niet steeds zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan koop je er toch 5 tegelijk? dan ben je net zo duur uit als dat je een superior haalt, alleen heb je wel 125 ipv 100 uses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 19:37:
[...]

Misschien een leuk idee om vanavond met de mense van het forum Orozar te doen? lijkt me wel lache!
Ik ben een monk Bor ook en ik ken nog wel een paar mense uit mn guild die ook graag die missie willen doen!

Ik zeg maar wat om : 21.30 in D.camp district 4 ???
Ik zal erzijn laat ff weten of jullie het leuk vinde?

IGN: Drunk Again
Ik doe graag mee met mn necro (Janice Aloha). Zal er zijn :)
Ik neem aan dat jullie ook op de amerikaanse server zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 20:15:
dan koop je er toch 5 tegelijk? dan ben je net zo duur uit als dat je een superior haalt, alleen heb je wel 125 ipv 100 uses.
neemt ook meer ruimte in en als je items vind zijn die eigenlijk altijd meer waard dan het prijsverschil van die kits dus het kan volgens mij wel uit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 20:18:
[...]

Ik doe graag mee met mn necro (Janice Aloha). Zal er zijn :)
Ik neem aan dat jullie ook op de amerikaanse server zitten?
.....Fuck niet aan gedacht maar mochte er meer reacties komen kijken we wel ff hoeveel mense er in US spele ik ben wel bereid om te kome!
Als daar favor is kan ik ook nog ff mn UW smite run aanscherpe (want dat gaat me nog niet perfect af...)
Ik hoor het wel ik kijk zo nog ff voor reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de wollef doe jij nog mee eigenlijk ???

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben Remi !!

Whahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was er wel maar zag niemand.... :/

....en ik weet je ingame naam niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 22:27 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou er rekening mee dat werving voor clans en/of guilds niet toegestaan is op GoT