Het Grote Guild Wars Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.960 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Die interface veranderingen zijn wel welkom imho. Ook mooi dat je nu ook meer damage door enchantments, pets etc als floating numbers ziet. Wat mij betreft een interessante update die zeker voor wat nieuwe inzichten / builds zal gaan zorgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 11:50 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Trouwens ook leuk dat ze nieuwe muziek erin hebben gedaan, ik heb er al een beetje van gehoord. Had ik niet meer verwacht na de introductie van DirectSong. Maar toch leuk dat ze dat doen, en gratis.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Die nieuwe muziek heb ik nog niet gehoord. In welke gebieden kun je die muziek bewonderen? Overigens speel ik bijna altijd met de muziek uit. De deuntjes gaan vervelen op een gegeven moment. Op zich ben ik aardig tevreden met de veranderingen die ik heb gezien. Order Necro's zijn wel iets minder effectief af en toe. Maar dat hangt ook sterk van de "skills" van de order necro's af gelukkig :)

Ik ben net weer 4x in 1 ruk doorgestoten tot de HoH :) Op die manier kun je op 1 morgen aardig wat fame verzamelen :)

Ik kom er ook steeds meer achter dat fame absoluut geen garantie is voor een skilled player. Er lopen behoorlijk wat mensen rond met rank 3 - 6 die bijna niet weten wat ze doen maar deze fame hebben gehaald door hun wel skilled guildmembers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:08:
Ik kom er ook steeds meer achter dat fame absoluut geen garantie is voor een skilled player. Er lopen behoorlijk wat mensen rond met rank 3 - 6 die bijna niet weten wat ze doen maar deze fame hebben gehaald door hun wel skilled guildmembers.
Ik kan ook altijd wel grinniken om lui die bij het zoeken naar een PvE groep gaan lopen roepen dat ze een bepaalde rank hebben. Alsof een goede PvP speler garantie is dat ie ook goed is in PvE.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ach ja, dat is zo'n beetje hetzelfde als het "spammen" van hun hertje bij de start van een map. Ik hecht er geen waarde aan maar er zijn veel die dat wel doen. Jammer genoeg is het aantal gewonnen matches (verzamelde fame) geen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:07:
mega update:
* Balthazar's Aura – Increased casting time to 2 seconds; increased recharge to 25.
* Zealot's Fire – Decreased damage to 5..35.

[...]

bron
Mmmmm word weer wat lastiger om te farmen (denk ik ) ik ga ff kijke laat het zowel ff weten.
Aura word zo nog makkelijker geinterrupt en duurt dus langer om weer te gebruiken,
minder damage met zealot is geloof ik geen ramp nou laat het vannacht wel ff weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:59
Bor de Wollef schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:36:
Ach ja, dat is zo'n beetje hetzelfde als het "spammen" van hun hertje bij de start van een map. Ik hecht er geen waarde aan maar er zijn veel die dat wel doen. Jammer genoeg is het aantal gewonnen matches (verzamelde fame) geen garantie.
'In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst' ;)

[ Voor 12% gewijzigd door DamadmOO op 01-10-2005 00:17 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Ik ben net Guildwars aan het installeren en ik wou even vragen of de meerderheid van de Gotters op Amerikaanse of Europese servers zit. Dan kan ik alvast een goede start maken.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
US

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Het schijnt dat Guild Wars automatisch een europese server kiest. Zijn daar ook Gotters te vinden?

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Meesten zullen wel op US zitten al is het tegenwoordig niet meer echt nodig, iedereen ging naar US vanwege de Favor maar dat heeft EU tegenwoordig ook steeds vaker merk ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Steffy schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:02:
Meesten zullen wel op US zitten al is het tegenwoordig niet meer echt nodig, iedereen ging naar US vanwege de Favor maar dat heeft EU tegenwoordig ook steeds vaker merk ik wel :)
Van de week had Europa de hele avond Favor. Alleen was ik bij mijn vriendin, en die was net bezig met wat quests dus kon ik er niet achter. Maar het gebeurt steeds vaker. Misschien ligt het aan mij, maar het lijkt wel alsof het opvallend veel duitse Guilds zijn.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:02:
De reden was niet de favor maar het feit dat op de USA servers gewoon ingame engels word gesproken en op de EU servers allerlei talen door elkaar heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:36:
[...]

Van de week had Europa de hele avond Favor. Alleen was ik bij mijn vriendin, en die was net bezig met wat quests dus kon ik er niet achter. Maar het gebeurt steeds vaker. Misschien ligt het aan mij, maar het lijkt wel alsof het opvallend veel duitse Guilds zijn.
Het valt mij juist op dat er idioot veel Nederlanders zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op europa, meestal in engels1, Hoewel guildwar dat zelf regelt, ik ben ooit eens op een duitse server terecht gekomen, ben toen maar snel overgegaan naar een engelse, ik kan niet overweg met duits (en er werd voornameljk duits gespoken.)
Even voor Bor en Guildy wars. Ik ben gisteren in Temple of ages aangekomen :) vanuit de Wilds. het is dus toch gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
(overleden)
Deze is inmiddels over de 1000 heen. Deel 5 komt er zo aan.

Edit: Deel 5 staat inmiddels hier: Het Grote Guild Wars Topic - Deel 5

Deze kan op slot.

[ Voor 50% gewijzigd door CJ op 01-10-2005 20:44 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:08:
Even voor Bor en Guildy wars. Ik ben gisteren in Temple of ages aangekomen :) vanuit de Wilds. het is dus toch gelukt.
Vanuit de Wilds? Alsof je van Leeuwarden naar Groningen gaat maar dan via Maastricht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 00:41:
[...]

Vanuit de Wilds? Alsof je van Leeuwarden naar Groningen gaat maar dan via Maastricht. ;)
tja als je dan een stroomstoring bij Utrecht hebt is het misschien niet eens zo'n gek idee :)

Was trouwens best mooi op sommige plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou er rekening mee dat werving voor clans en/of guilds niet toegestaan is op GoT