Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Ik ben net weer 4x in 1 ruk doorgestoten tot de HoH
Ik kom er ook steeds meer achter dat fame absoluut geen garantie is voor een skilled player. Er lopen behoorlijk wat mensen rond met rank 3 - 6 die bijna niet weten wat ze doen maar deze fame hebben gehaald door hun wel skilled guildmembers.
Ik kan ook altijd wel grinniken om lui die bij het zoeken naar een PvE groep gaan lopen roepen dat ze een bepaalde rank hebben. Alsof een goede PvP speler garantie is dat ie ook goed is in PvE.Bor de Wollef schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:08:
Ik kom er ook steeds meer achter dat fame absoluut geen garantie is voor een skilled player. Er lopen behoorlijk wat mensen rond met rank 3 - 6 die bijna niet weten wat ze doen maar deze fame hebben gehaald door hun wel skilled guildmembers.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Verwijderd
Mmmmm word weer wat lastiger om te farmen (denk ik ) ik ga ff kijke laat het zowel ff weten.Balachmar schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:07:
mega update:
* Balthazar's Aura – Increased casting time to 2 seconds; increased recharge to 25.
* Zealot's Fire – Decreased damage to 5..35.
[...]
bron
Aura word zo nog makkelijker geinterrupt en duurt dus langer om weer te gebruiken,
minder damage met zealot is geloof ik geen ramp nou laat het vannacht wel ff weten
'In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst'Bor de Wollef schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:36:
Ach ja, dat is zo'n beetje hetzelfde als het "spammen" van hun hertje bij de start van een map. Ik hecht er geen waarde aan maar er zijn veel die dat wel doen. Jammer genoeg is het aantal gewonnen matches (verzamelde fame) geen garantie.
[ Voor 12% gewijzigd door DamadmOO op 01-10-2005 00:17 . Reden: typo ]
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Van de week had Europa de hele avond Favor. Alleen was ik bij mijn vriendin, en die was net bezig met wat quests dus kon ik er niet achter. Maar het gebeurt steeds vaker. Misschien ligt het aan mij, maar het lijkt wel alsof het opvallend veel duitse Guilds zijn.Steffy schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:02:
Meesten zullen wel op US zitten al is het tegenwoordig niet meer echt nodig, iedereen ging naar US vanwege de Favor maar dat heeft EU tegenwoordig ook steeds vaker merk ik wel
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De reden was niet de favor maar het feit dat op de USA servers gewoon ingame engels word gesproken en op de EU servers allerlei talen door elkaar heen.Steffy schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:02:
Meesten zullen wel op US zitten al is het tegenwoordig niet meer echt nodig, iedereen ging naar US vanwege de Favor maar dat heeft EU tegenwoordig ook steeds vaker merk ik wel
Verwijderd
Het valt mij juist op dat er idioot veel Nederlanders zijnTroonStaal schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:36:
[...]
Van de week had Europa de hele avond Favor. Alleen was ik bij mijn vriendin, en die was net bezig met wat quests dus kon ik er niet achter. Maar het gebeurt steeds vaker. Misschien ligt het aan mij, maar het lijkt wel alsof het opvallend veel duitse Guilds zijn.
Verwijderd
Even voor Bor en Guildy wars. Ik ben gisteren in Temple of ages aangekomen
Edit: Deel 5 staat inmiddels hier: Het Grote Guild Wars Topic - Deel 5
Deze kan op slot.
[ Voor 50% gewijzigd door CJ op 01-10-2005 20:44 ]
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
Vanuit de Wilds? Alsof je van Leeuwarden naar Groningen gaat maar dan via Maastricht.Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:08:
Even voor Bor en Guildy wars. Ik ben gisteren in Temple of ages aangekomenvanuit de Wilds. het is dus toch gelukt.
Verwijderd
tja als je dan een stroomstoring bij Utrecht hebt is het misschien niet eens zo'n gek ideeVerwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 00:41:
[...]
Vanuit de Wilds? Alsof je van Leeuwarden naar Groningen gaat maar dan via Maastricht.
Was trouwens best mooi op sommige plaatsen
Dit topic is gesloten.
![]()