Het Grote Guild Wars Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.971 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joh stukje terug : IGN: Drunk Again
Maar jij ben t in US toch ?
Ik wou daar alleen naar toe komen als er meerdre waren die in US spelen zo van meeste stemmen gelden zeg maar.
Nou misschien nieuwe tijd prikke als de rest het ook leuk vind??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 23:20:
Joh stukje terug : IGN: Drunk Again
Maar jij ben t in US toch ?
Ik wou daar alleen naar toe komen als er meerdre waren die in US spelen zo van meeste stemmen gelden zeg maar.
Nou misschien nieuwe tijd prikke als de rest het ook leuk vind??
Je hoeft ook niet naar de Amerikaanse servers te komen om te spelen hoor. Je kunt gewoon via de international districts alle quests en missies spelen samen met mensen op Amerikaanse servers. (Behalve UnderWorld or Fissure of Woe.)

-- == Alta Alatis Patent == --

Verwijderd

CoRrRan schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 23:53:
[...]
Je hoeft ook niet naar de Amerikaanse servers te komen om te spelen hoor. Je kunt gewoon via de international districts alle quests en missies spelen samen met mensen op Amerikaanse servers. (Behalve UnderWorld or Fissure of Woe.)
Joh ok cool Thnx :)

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:41

Bob

Ik heb net gemerkt dat ik per ongeluk mijn skill om m'n pet te healen ben kwijtgespeeld, kan ik die terugkrijgen?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Bob_A schreef op woensdag 21 september 2005 @ 01:16:
Ik heb net gemerkt dat ik per ongeluk mijn skill om m'n pet te healen ben kwijtgespeeld, kan ik die terugkrijgen?
wees gerust, skills raak je niet kwijt, druk eens op K, daar staan al je skills, sleep ze naar je skill-bar.

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Trouwens die leuke quest in Sorrows Furnace Orozan ofzo, die heb ik gisteren dus in 1 keer gehaald. Sommige guild members weten dit al :) Was er erg blij mee. Moet ook wel zeggen dat de groep volgens mij best goed op elkaar ingespeeld was en dat ze er nog gewoon een pyro bij wilden hebben. Het is een moeilijke quest, maar dus wel goed te doen.
spoiler:
Je moet in ieder geval niet de brug laten zakken, maar eerst iemand die kerel laten bewaken en met de rest de weg vrij maken. Het moeilijkste is eigenlijk dan in leven blijven op dat heuveltje. En als je daar dan toch bijna dood gaat met je team, ga dan snel allemaal dood, want je komt vlak bij weer tot leven. Maar je moet dat dus wel zo snel doen, dat je quest mannetje niet dood gaat.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07

Vrijdag

De Zwarte

Nieuwe update:
Update - Tuesday, September 20

Today we added preliminary support for new languages that will soon be offered globally to Guild Wars players. The addition of these new languages foretells the opening of Guild Wars in additional regions of the world. We are excited about the opportunity to offer Guild Wars to players from new areas, and we look forward to welcoming those players into the game. The expansion of Guild Wars into these new regions will further demonstrate the global nature of the game, and will add even greater significance to the Guild Wars World Championship, details of which will be provided in the future.

In the short term, the additional languages are in limited testing, and they will not be available for selection by players. Eventually, these languages will be offered as a choice to all players via the language selection interface option.
Rond de 7 mb, dus ben benieuwd welke talen ze er allemaal bij gaan doen. Ik hoop nederlands :)

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 21-09-2005 10:25 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

unfor schreef op woensdag 21 september 2005 @ 07:22:
[...]

wees gerust, skills raak je niet kwijt, druk eens op K, daar staan al je skills, sleep ze naar je skill-bar.
Skils raak je ook niet kwijt wanneer je gaat wisselen van secondary profession. Zodra je je oude "prof" weer oppakt krijg je alle door jouw geunlockte skills direct weer terug. Deze zijn ook gewoon weer onder "K" te vinden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Bor de Wollef schreef op woensdag 21 september 2005 @ 10:48:
[...]

Skils raak je ook niet kwijt wanneer je gaat wisselen van secondary profession. Zodra je je oude "prof" weer oppakt krijg je alle door jouw geunlockte skills direct weer terug. Deze zijn ook gewoon weer onder "K" te vinden.
Betekend dat eigenlijk ook, dat als je skillpoints enzo over houd, doordat je van je twee profs alles al unlocked hebt, dat je dan voor pvp ook skills kan unlocken door van secondary prof te veranderen.
Wat ik bedoel is, blijven de skills unlocked voor pvp char creation ook nadat je bijvoorbeeld weer terug geswitched bent?

• Bor

Bor

Balachmar schreef op woensdag 21 september 2005 @ 10:57:
[...]

Betekend dat eigenlijk ook, dat als je skillpoints enzo over houd, doordat je van je twee profs alles al unlocked hebt, dat je dan voor pvp ook skills kan unlocken door van secondary prof te veranderen.
Wat ik bedoel is, blijven de skills unlocked voor pvp char creation ook nadat je bijvoorbeeld weer terug geswitched bent?
Dat heb ik niet getest maar dat zou je natuurlijk makkelijk kunnen doen. Het kost je ten hoogste wat faction toch?

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Balachmar schreef op woensdag 21 september 2005 @ 10:57:
[...]

Dat klopt Balachmar. Op die manier heb ik alle warrior skills unlocked en alle skills die ik nog niet had voor Mesmer, Elementalist en Necromancer (niet zo heel veel). De elite skills van de warrior en ranger koop ik via mijn faction. Als je eenmaal iets unlocked, zijn ze altijd beschikbaar voor je PvP character creation.

Gisteren weer 56 consecutive GvG matches gewonnen met het GoT-guild in een zelf verzonnen build (credits to Exyge)! Weer gestegen tot de top 500... :)

[ Voor 4% gewijzigd door CoRrRan op 21-09-2005 14:50 . Reden: Jaja, ik zit ook niet ingelogd op GW momenteel... krijg je van dat soort foutjes. ]

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:41

Bob

unfor schreef op woensdag 21 september 2005 @ 07:22:
[...]

Oef :)

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
TroonStaal schreef op woensdag 21 september 2005 @ 10:24:
Nieuwe update:

[...]

Rond de 7 mb, dus ben benieuwd welke talen ze er allemaal bij gaan doen. Ik hoop nederlands :)
Helaas. Alleen Italiaans en Traditional Chineese. Wel appart, dit is volgensm ij de grootste patch die ik tot nu toe binnen heb gekregen :) De update met sorrows update waren meerdere kleine patches.

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Ik vind het meesterlijk met die talen, toen ik nog op EU zat kwam ik voor de lol wel eens in steden en dan op spaanse servers bv, zat geen hond op, ik snap niet dat ze NL er niet in doen in plaats van wat anders want ik denk dat er toch echt veel meer NL mensen zijn die spelen dan spaanse ondanks dat er in dat land 3 keer zoveel mensen wonen, volgens mij heeft 80% van dat land niet eens internet of inbel dan want die dorpen daar hebben echt geen kabel en voor ADSL liggen ze vaak veel te ver van de centrales af of de centrales zijn van voor de oorlog en er is helemaal geen ADSL mogelijk >:) :D

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:51
Toen ik de eerste keer in Grenth's Footprint kwam had ik toch echt een veel grotere update dan deze :)

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:55
Je moet het wel goed zeggen he Corran, het waren 6 wins geen 5 ;) En het was inderdaad heel erg leuk om eens met een eigen verzonnen team build te spelen zodat je dus ook echt de 64 skills weet die er gebruikt worden en dat die op elkaar aansluiten.

We kregen iig complimentjes hier en daar dus het was een geslaagde avond gisteren :) Nu weer op naar de top 100.

Verwijderd

Hoe kom ik in de hall of heroes ??(tomb)??

en hoe vaak moet ik dan met tomben winnen ??
heb al 2 of 3 keer achter elkaar gewonnen :S

• Exyge
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:32:
Hoe kom ik in de hall of heroes ??(tomb)??

en hoe vaak moet ik dan met tomben winnen ??
heb al 2 of 3 keer achter elkaar gewonnen :S
Dat verschilt, lhet ligt er een beetje aan hoe druk het is maar en zijn volgens mij iets van 7? maps voordat je naar HoH gaat. Als het druk genoeg is in de Tombs dan moet je die dus allemaal doorlopen. Het kan ook zo zijn dat je na het doden van de NPC's direct naar de HoH gaat, als er op dat moment niet genoeg spelers zijn.

Verwijderd

dus je moet gewoon gelukt hebben, dat er weining mensen zijn :D hahaha :D

dankje wel voor de info :D

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Exyge schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:19:
[...]

Dat verschilt, lhet ligt er een beetje aan hoe druk het is maar en zijn volgens mij iets van 7? maps voordat je naar HoH gaat. Als het druk genoeg is in de Tombs dan moet je die dus allemaal doorlopen. Het kan ook zo zijn dat je na het doden van de NPC's direct naar de HoH gaat, als er op dat moment niet genoeg spelers zijn.
Dit heb ik gemerkt ja :) Soms kom je in de Tomb en dan moet je tegen 7 andere partys spelen, en de andere keer hoef je er maar 1 af te maken :) Het is een kwestie van het juiste moment opzoeken 8)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 13:24
ik wil dit graag ook doen maar aangezien ik helemaal niet goed ben in dit soort dingen zou ik graga willen dta eimand dit wat duidelijker uitlegt hoe ik dit precies moet doen. Misschien ook handig voor andere mensen net zoals ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ace P900 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 02:18:
[...]

ik wil dit graag ook doen maar aangezien ik helemaal niet goed ben in dit soort dingen zou ik graga willen dta eimand dit wat duidelijker uitlegt hoe ik dit precies moet doen. Misschien ook handig voor andere mensen net zoals ik :)
http://img385.imageshack.us/img385/6291/gw7nv.jpg
kijk en dan snap je het, heel simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Er komt een nieuwe versie uit, vanwege de miljoenste verkochte exemplaar!
Guild Wars werd dit jaar gereleased op 28 April en was meteen een overdonderend succes. De game staat nog steeds in de charts en heeft weken op nr 1 gestaan. Met meer dan 30.000 doorverkochte units heeft NC Soft zonder enige twijfel een hit voortgebracht. Daarom heeft NC Soft besloten een Special Edition uit te brengen. Vanaf 21 oktober is deze game verkrijgbaar, en voegt voor dezelfde prijs een aantal mooie items toe die gamers erg zullen aanspreken; de kaart van het land Tyria, waar zich het spel afspeelt, een Artbook met originele ontwerpen en tekeningen uit de game, bonus materiaal op een CD-Rom. Ook zal de special edition de speler een unieke ingame skill, en een wapen of harnas upgrade geven.Guild Wars is een online-rollenspel waarin spelers het tegen elkaar opnemen en de vaardigheden van spelers beloond worden. Spelers gaan op verkenning in een grootse fantasy-gamewereld, waarin ze vaardigheden kunnen opdoen, persoonlijke karakters kunnen opbouwen en het in gildegevechten van man tegen man kunnen opnemen tegen vrienden over de hele wereld. Guild Wars wordt gespeeld op gedeelde servers, er zijn geen taalspecifieke gameversies en niets dat de spelers in de weg staat om samen met vrienden uit andere landen de gamewereld te gaan verkennen.Guild Wars onderscheid zich van MMORPGs door het feit dat het GEEN MAANDELIJKSE BIJDRAGE is vereist.Kenmerken:- Geen maandelijkse kosten- Op missie gebaseerd ontwerp, verveeld minder snel dan normale MMORPG’s- Beloning op basis van vaardigheid, niet online tijd- Reis direct af naar de locaties waar je al eens bent geweest- Geen afzonderlijke servers, het is één grote wereld.- Je kunt de strijd met iedereen aangaan rond de wereld- Streaming-technology voorziet je van alle patches en updates, terwijl je speelt.- Add-on’s zorgen voor nieuwe werelden en andere content.De Guild Wars Special Edition bevat:- The Art of Guild Wars - Book 2- De kaart van Tyria- CD-Rom met bonus materiaal- Een code voor ingame skills- Wapen of Harnas upgrades.
Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1127407191.6167.jpg&w=300

Die móet ik ook hebben, staat mooi naast mijn andere CE 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

:9.. same here, die komt hier naast mijn huidige CE.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Wauw, dit lijkt wel op de ongein die ook bij DVD films wordt uitgehaald ... en toch he ... en toch ... ik denk toch dat ik 'm zal kopen, ondanks dat ik ook al de CE heb en niks aan 2x hetzelfde spel heb. Wel ben ik benieuwd of deze versie hier in NL te koop zal zijn.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De miljoenste verkoop alweer. Ik heb juist het idee dat de game steeds leger aan het worden is :? Er is weer een hele migratie richting WoW aan de gang als ik de mensen zo om mij heen hoor.

Waarom uberhaubt 2x hetzelfde spel kopen (of uberhaubt de CE kopen)?

Wat bedoelen ze hier eigenlijk mee:

[quote]Een code voor ingame skills- Wapen of Harnas upgrades. [/quotee

Het lijkt erop dat je dus min of meer skills etc kunt kopen door deze "nieuwe" versie maar te kopen? Vreemde actie vind ik dat.

[ Voor 83% gewijzigd door Bor op 23-09-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bor de Wollef schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:06:
De miljoenste verkoop alweer. Ik heb juist het idee dat de game steeds leger aan het worden is :? Er is weer een hele migratie richting WoW aan de gang als ik de mensen zo om mij heen hoor.

Waarom uberhaubt 2x hetzelfde spel kopen (of uberhaubt de CE kopen)?
Ik stoor mij niet aan een eventuele leegloop, vind het best meevallen ook wel.

En waarom de SE naast de CE kopen? Omdat ik geil op speciale versies, en het leuk vind iets te hebben wat de meesten niet hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

TroonStaal schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:10:
[...]

En waarom de SE naast de CE kopen? Omdat ik geil op speciale versies, en het leuk vind iets te hebben wat de meesten niet hebben :)
Gewoon om te verzamelen dus (en natuurlijk een extra account). Nah, dan besteed ik mijn geld wel aan wat anders :) Je kunt goedkoper aan een extra account komen en die extra's zijn eigenlijk ook niet de moeite waard vind ik. Ik zou hem niet eens kopen als hij duurder was dan het origineel en ik GW nog niet had :)

Ik moet ook wel eens lachen om remarkt die sommigen maken over mensen met de CE. "So u payed big money so we can see your glowing hands?!".

Natuurlijk is iedereen daar vrij in :)

[ Voor 39% gewijzigd door Bor op 23-09-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik vind het trouwens wel erg veel lijken op de CE, die ik ook niet heb gekocht. Klopt het eigenlijk dat als die "skill" nue eens dat godly aura (ofzoiets) blijkt te zijn, dat ie dan niet vrijwel hetzelfde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bor de Wollef schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:14:
[...]

Gewoon om te verzamelen dus (en natuurlijk een extra account). Nah, dan besteed ik mijn geld wel aan wat anders :) Je kunt goedkoper aan een extra account komen en die extra's zijn eigenlijk ook niet de moeite waard vind ik. Ik zou hem niet eens kopen als hij duurder was dan het origineel en ik GW nog niet had :)

Ik moet ook wel eens lachen om remarkt die sommigen maken over mensen met de CE. "So u payed big money so we can see your glowing hands?!".

Natuurlijk is iedereen daar vrij in :)
Ja, ik ben ook een beetje verzamelaar, hetzelfde trekje heb ik met cd's, dvd's en comics :)

Ach, zo gek veel duurder vond ik de CE ook niet. Even uitgaande van een normale winkelprijs van €44,95 betaal je slechts €15 meer voor een prima headset, mooi boek met artwork, soundtrack cd (zonder drm ;) ) en gloeiende handen :P

Echt duur gaat de SE niet worden, alsik zo eens rondkijk moet hij rond de €40 gaan kosten. Volgens deze duitse site en deze nederlandse webshop tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:10:
Idem hiero. Ik vind de CE doos wel erg mooi staan op de plank naast al die "saaie" spellen in DVD hoesjes, ondanks dat ik nooit in het artbook kijk, niet de headset gebruik en nog nooit de soundtrack CD heb beluisterd ... en dansen in het spel om mijn gloeiende handen te zien doe ik ook al bijna nooit, dus eigenlijk heb ik 'm alleen maar voor de grotere doos :X

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:18
Het vinden van een leuke nederlandse guild die met regelmaat PvP/GvG/UW/FoW speelt is niet makkelijk :(.. Ben uit mn oude guild omdat ze alleen maar PvE speelde, en dat begint na een tijd nogal te vervelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Totaal off topic maar jij hebt bijna allemaal spellen en proggies die ik ook heb op mijn bureaublad (ACAD , ROME, GW, Fraps etc.) wel grappig :P je speelt toevallig geen football manager 2005?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exyge schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:19:
[...]

je kan zelfs terug worden geplaats naar eerdere maps als het heel erg druk is dus het is ook mogelijk dat je meer dan 7x moet spelen , trouwens vanmiddag was het heel erg rustig 3x hoh gehaald door 2 of 3 keer achter elkaar te winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:53:
[...]

Totaal off topic maar jij hebt bijna allemaal spellen en proggies die ik ook heb op mijn bureaublad (ACAD , ROME, GW, Fraps etc.) wel grappig :P je speelt toevallig geen football manager 2005?
:P lol helemaal niet opgelet dat mijn hele bureaublad er op stond, niet dat ik iets te verbergen heb hoor, en nee dat speel ik toevallig niet, ik :r op voetbal ,niet persoonlijk bedoeld natuurlijk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Steffy op 23-09-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dekay schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 16:33:
Het vinden van een leuke nederlandse guild die met regelmaat PvP/GvG/UW/FoW speelt is niet makkelijk :(.. Ben uit mn oude guild omdat ze alleen maar PvE speelde, en dat begint na een tijd nogal te vervelen..
FOW is toch ook gewoon PvE :?

• Dekay
Ja maar het is een soort van PvP, dat deden ze dus ook niet :/

Verwijderd

Dekay schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 10:47:
Ja maar het is een soort van PvP, dat deden ze dus ook niet :/
Wat is je ingame nick? dan stuur ik je wel een guest invite van mijn guild, nederlands guild .
En als je het bevalt, dan kun je joinen :+

• Dekay
Nickname is Chiyo Kuzakie.. Ben benieuwd ;)

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 13:24
Hallo mensen. Ik vroeg me af of er nog plek is voor mij om in de GoT-guild te stappen. de site (www.gotguildwars.nl) is down, dus ik dacht misschien kan ik het hier ook vragen. Ik hoop op een snelle reactie want dan kan ik meteen overstappen naar de Got-Guild. Mijn huidige Guild is namelijk niet erg actief meer. :)

• Bor

Bor

Ace P900 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 15:20:
Hallo mensen. Ik vroeg me af of er nog plek is voor mij om in de GoT-guild te stappen. de site (www.gotguildwars.nl) is down, dus ik dacht misschien kan ik het hier ook vragen. Ik hoop op een snelle reactie want dan kan ik meteen overstappen naar de Got-Guild. Mijn huidige Guild is namelijk niet erg actief meer. :)
Er waren problemen bij onze hoster die nu weer lijken opgelost :) Omdat hier niet gerecrute mag worden kun je je altijd zelf aanmelden op de guild website. GoT is niet de plek om je aan te melden voor een guild (of mensen voor een guild te ronselen).

Verwijderd

edit: laatmaar, achterhaalde reactie ;(

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 19:49 ]

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Hey allemaal,
Ik heb net Guild Wars besteld, ik heb ff de beroepen doorgelezen en ik denk dat ik necromancer/monk wordt. Necromancer kan goede offensive spells en die monk kan lekker healen.

See you online... :P

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

• Bor

Bor

Cold_Phoenix schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:49:
Hey allemaal,
Ik heb net Guild Wars besteld, ik heb ff de beroepen doorgelezen en ik denk dat ik necromancer/monk wordt. Necromancer kan goede offensive spells en die monk kan lekker healen.

See you online... :P
Interessante combi. De meeste Necro / Mo die ik ingame zie gebruiken de monk skills alleen voor self healing omdat veel necro skills "eigen leven" nodig hebben. Je lifeenergy gaat er dus van achteruit. Door de sec monk profession kun je dit weer iets tegen gaan.

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Je lifeenergy gaat er dus van achteruit. Door de sec monk profession kun je dit weer iets tegen gaan.
Inderdaad, daar dacht ik ook aan. Ik weet niet hoe sterk een necro/mo is in z'n eentje, maar in een groep kan ik zeker sterk zijn; curses rondstrooien en mezelf en anderen healen. Nouja, ik merk het wel als ik aan het spelen ben. Ik krijg hem over 1 week binnen :)

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:50:
[...]

Interessante combi. De meeste Necro / Mo die ik ingame zie gebruiken de monk skills alleen voor self healing omdat veel necro skills "eigen leven" nodig hebben. Je lifeenergy gaat er dus van achteruit. Door de sec monk profession kun je dit weer iets tegen gaan.
Interessant ja, temeer ik mn necro/monk precies andersom gebruik.
Health stealing necro skills en smiting monk skills. En met deze combi ben ik best tevreden eigenlijk. :)

• MonkeySandwich
Ik ben ook net begonnen met een Ne/Mo ik wil er een minion master van maken. en op deze manier ook mijn minions wat langer in leven zne te houden (heal area).
Verder heb ik deze combo gekozen om monk en necro skills voor pvp te unlocken.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:21
Ben sindskort (met dank aan mn lieve moeder :P voor het kopen ervan) overgestapt van WoW naar GW. En ik moet zeggen, t valt me niet tegen :)
speelt erg lekker weg, en dankzij die huurling figuren kan je behoorlijk lekker zelf spelen (alhoewel ik die met mijn build nu niet echt nodig heb nog :P)

Eerst een Mo/Ne geprobeerd, speelde wel aardig maar duurde te lang voor de mobs dood waren.
Speel nu met een Mo/War (lvl9 inmiddels) en ik moet zeggen, dat ownt hard :D
Momenteel Axe based. En de combo 'Cyclone Axe' + 'Live Vicariously' gaat erg lekker als je genoeg mobs lokt :P Als je dan ook nog 'Mending' gebruikt moeten ze echt moeite doen om je dood te krijgen.
Het lukte ze net wel, maar daarvoor hadden ze 6 casters en 3 irri geplaatste close combat mobs nodig :D
Binnenkort mischien eens GoTGuild joinen :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Mythrill schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 22:04:
Ik ben ook net begonnen met een Ne/Mo ik wil er een minion master van maken. en op deze manier ook mijn minions wat langer in leven zne te houden (heal area).
Verder heb ik deze combo gekozen om monk en necro skills voor pvp te unlocken.
Heal area is in veel gevallen een slechte skill om te gebruiken omdat je iedereen in die area zal healen, dus ook de tegenparty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
Toch denk ik dat Heal Area zo ongeveer de beste skill is voor een monk om zichzelf te healen in PvE.
In PvP blijven de warriors je toch wel aanvallen als je eenmaal het target bent.

In PvE kan je de mobs afschudden en ze iemand anders laten aanvallen. Op die persoon cast je dan healing seed of iets dergelijks en zelf gebruik je 1 of 2 heal area's om weer extra health te krijgen en dan kan je weer rustig verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Bor de Wollef schreef op zondag 25 september 2005 @ 00:26:
[...]

Heal area is in veel gevallen een slechte skill om te gebruiken omdat je iedereen in die area zal healen, dus ook de tegenparty.
Weet ik, maar het is ook alleen om minions te verzamelen. In dat fimpje waarmee die necro voor de HoH vecht gebruikt hij het ook, en dat zijn een heleboel minions!
Misschien dat ik later wel naar sec R switch, healing spring blijkt hier ook erg geschikt voor te zijn maar daarvan heb ik op dit moment bijna alle skills al unlocked.

[ Voor 19% gewijzigd door MonkeySandwich op 25-09-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 22:02:
[...]

Interessant ja, temeer ik mn necro/monk precies andersom gebruik.
Health stealing necro skills en smiting monk skills. En met deze combi ben ik best tevreden eigenlijk. :)
Wat ik mij afvraag, is of je met Monk skills de sacrifices van de Necro tegen kan gaan? Bijvoorbeeld door Reversal of Fortune of dergelijke monk skills, die de toegebrachte schade juist healen :) Dat zou wel heel interessant zijn ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
wolkje schreef op zondag 25 september 2005 @ 12:15:
[...]

Wat ik mij afvraag, is of je met Monk skills de sacrifices van de Necro tegen kan gaan? Bijvoorbeeld door Reversal of Fortune of dergelijke monk skills, die de toegebrachte schade juist healen :) Dat zou wel heel interessant zijn ;)
Ik heb het even getest. Reversal of Fortitude wordt niet getriggerd door de sacrifice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mythrill schreef op zondag 25 september 2005 @ 22:18:
[...]

Ik heb het even getest. Reversal of Fortitude wordt niet getriggerd door de sacrifice.
Helaas ;) Maar was ook wel te verwachten, anders is een Ne/Mo wel een erg sterke combinatie zeg. Die sacrifices zorgen ervoor dat je het nog een beetje in de klauw kunt houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

wolkje schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:07:
[...]

Helaas ;) Maar was ook wel te verwachten, anders is een Ne/Mo wel een erg sterke combinatie zeg. Die sacrifices zorgen ervoor dat je het nog een beetje in de klauw kunt houden ;)
Leuke skill om te gebruiken als je vaak erachter komt dat je een flinke hoeveelheid health hebt gesacrificed: "Grenth's Balance". Hij is echter wel Elite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Afbeeldingslocatie: http://dhof.speedlinq.nl/gw/gw049.JPG

Na 50 zijn we maar gekapt.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Voor het geval er mensen van GoT creatief willen wezen met het thema GuildWars en Halloween:
http://www.guildwars.com/events/halloween2005/default.html

En meer over een GuildWard Wedstrijd:
We are pleased to announce that the qualifying season for the first Guild Wars World Championship will begin this week. In preparation, the Guild Wars Ladder will be reset at 12:00 am PDT (7:00 am GMT) on October 1 to start the first ladder season. This inaugural season will last three months and will culminate in regional playoffs among top-ranked guilds in each of America, Europe, and Korea, followed by the global Guild Wars World Championship, a live event to be held early next year. We'll be making a formal announcement on Thursday with further details.

Prior to the October 1 ladder reset, we will be updating Guild Wars with a comprehensive set of skill balance changes to refresh the competitive landscape.
http://www.guildwars.com/default.html

[ Voor 72% gewijzigd door Balachmar op 27-09-2005 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Prior to the October 1 ladder reset, we will be updating Guild Wars with a comprehensive set of skill balance changes to refresh the competitive landscape.
Zou dit het einde van IWAY kunnen betekeken? Wel mooi dat ze ook op dat vlak gewoon blijven "updaten" hoewel een paar nieuwe extra skills ook wel welkom zouden zijn :)

Is er overigens al nieuws over de nieuwe uitbreiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Bor de Wollef schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:30:
[...]

Zou dit het einde van IWAY kunnen betekeken? Wel mooi dat ze ook op dat vlak gewoon blijven "updaten" hoewel een paar nieuwe extra skills ook wel welkom zouden zijn :)

Is er overigens al nieuws over de nieuwe uitbreiding?
Nieuwe skills komen denk ik alleen maar uit met de uitbreidingssets.
Ik heb daar verder weinig over gelezen, behalver dat ze druk bezig zijn en dat het volgens play.com ergens begin volgend jaar uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Balachmar schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:08:
[...]

Nieuwe skills komen denk ik alleen maar uit met de uitbreidingssets.
Ik heb daar verder weinig over gelezen, behalver dat ze druk bezig zijn en dat het volgens play.com ergens begin volgend jaar uit komt.
Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen. Je wilt geen unbalance krijgen tussen skills namelijk en de game moet ook gewoon speelbaar blijven voor de mensen die de uitbreidingssets niet kopen. Ik verwacht meer iets als alleen PvE in de uitbreiding en dat eventuele nieuwe skills ook gewoon via faction en skill traders voor de "non expansion" mensen beschikbaar zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:30:
Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen. Je wilt geen unbalance krijgen tussen skills namelijk en de game moet ook gewoon speelbaar blijven voor de mensen die de uitbreidingssets niet kopen. Ik verwacht meer iets als alleen PvE in de uitbreiding en dat eventuele nieuwe skills ook gewoon via faction en skill traders voor de "non expansion" mensen beschikbaar zullen komen.
Wellicht dat je nieuwe skills alleen maar in de nieuwe regions kunt gebruiken en niet daarbuiten. Hoop wel dat ze voor level 20 mensen het spel weer wat interessant weten te maken qua PvE. Leuk dat je bij de missies in Droknars er 10k of 20k exp bij krijgt, maar ik heb al 49 skill points waar ik niks mee doe en of ik nou 1 of 5 miljoen exp heb, interesseert me eigenlijk helemaal niks. Zou wel leuk zijn als er in de nieuwe gebieden een trader komt waar je bijzondere items kunt krijgen in ruil voor een aantal skill punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Weakling schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 12:52:
[...]

Wellicht dat je nieuwe skills alleen maar in de nieuwe regions kunt gebruiken en niet daarbuiten. Hoop wel dat ze voor level 20 mensen het spel weer wat interessant weten te maken qua PvE. Leuk dat je bij de missies in Droknars er 10k of 20k exp bij krijgt, maar ik heb al 49 skill points waar ik niks mee doe en of ik nou 1 of 5 miljoen exp heb, interesseert me eigenlijk helemaal niks. Zou wel leuk zijn als er in de nieuwe gebieden een trader komt waar je bijzondere items kunt krijgen in ruil voor een aantal skill punten.
Waarom geef je die skillpoints dan niet uit?
Ook al heb je alles al unlocked, verander dan even van secondary profession en unlock daar alles van, zo totdat je alles hebt gehad. Ik en meer mensen met mij zijn jaloers op zoveel skillpoints :)
Moet je trouwens ook wel ff 50k gold hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

50K gold is toch niet zo'n probleem. Er lopen al mensen rond die alle skills verzameld hebben hoor. Gewoon unlocken door faction is trouwens ook een goedkope oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:41:
50K gold is toch niet zo'n probleem. Er lopen al mensen rond die alle skills verzameld hebben hoor. Gewoon unlocken door faction is trouwens ook een goedkope oplossing :)
50k geen probleem?

Nou ik weet niet wat ik heb met mijn characters, maar het blijft steeds maar restjes schrapen om geld bijelkaar te krijgen. Bij farmen krijg ik echt nooit een fatsoenlijk gouden item. Wel heb ik nu een paar keer iets groens gehad, maar ben nu alweer 3 weken bijna dagelijks bezig om de benodigde 60k voor een sup vig rune bijelkaar te krijgen. Gemiddeld levert een farm mij 1 a 2k op, dus dat schiet niet op, zeker niet als je steeds weer id en exp salvage kits moet kopen.

Maar goed, ben ook een kluns denk ik of zo, want had na veel pijn en moeite een 105 monk bijelkaar weten te sprokkelen, maar daarmee lukte het solo farmen totaal niet, ondanks alle aanwijzingen en zo die ik ervoor gekregen had. Ik heb echt de grootste moeite om geld bijelkaar te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Lol, ik ben volgens mij ook zo'n farm kluns, krijg het met mijn W/mo ook niet voor elkaar om alle griffons en minos in 1 keer te farmen, moet het altijd in 2 groepen doen...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ik ben ook een farm kluns. Moet er bij vertellen dat ik er ook niet de builds voor heb. farmen met een ranger is niks (en ben nog steeds aan het sparen voor mijn laatste 15k druids). Ben nu bezig met het opbouwen van een N/Mo misschien dat ik daar wat mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mythrill schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:16:
Ik ben ook een farm kluns. Moet er bij vertellen dat ik er ook niet de builds voor heb. farmen met een ranger is niks (en ben nog steeds aan het sparen voor mijn laatste 15k druids). Ben nu bezig met het opbouwen van een N/Mo misschien dat ik daar wat mee kan.
Met een Ne/Mo zou dat toch moeten kunnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Naluh! schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:15:
Lol, ik ben volgens mij ook zo'n farm kluns, krijg het met mijn W/mo ook niet voor elkaar om alle griffons en minos in 1 keer te farmen, moet het altijd in 2 groepen doen...
Farmen doe ik eigenlijk een beetje met mijn W/mo, vooral op de Hydra's. Max drie, anders ben ik toasted :P
Erg veel hou ik er niet aan over, vooral een beetje xp en af en toe eens een paarse of gouden item. Wat ik vind salvage ik, of verkoop het aan de merchant.

En 50k vind ik gewoon veel, heb nu ongeveer 60k, maar ik speel met drie chars en die moeten ook armor en runes enzo. En voor mijn w/mo heb ik twee armor sets, en voor mijn monk heb ik net nieuwe armor gekocht. Klote dat ik de runes er niet uit kreeg trouwens :(

Financiëel schommel ik meestal tussen de 35k en 65k. Ach, ik kan er prima mee doen wat ik wil :)

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
TroonStaal schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:47:
Farmen doe ik eigenlijk een beetje met mijn W/mo, vooral op de Hydra's. Max drie, anders ben ik toasted :P
Dat is dan letterlijk neem ik aan (Meteor, fireball, phoenix) ;)

Ik farm met mijn W/Mo en meestal bij de mino's en griffons. Regelmatig kom ik dan toch wel in de buurt van de 4K per farm ronde, meestal iets van 2K tot 3K. Goed ik bewaar dan niets, alles gaat naar de merchant achteraf, met uitzondering van de mooie dingen die droppen.

Laatst we iets geks mee gemaakt. 4 mino's kregen me naar 50 health ofzo (ondanks dat ik healing breeze en andere defence skills gebruikte). 'k Zat dus echt zo van :o wat is hier aan de hand. Was echt de eerste keer dan dat gebeurde. Denk dat ik gewoon ontzettende pech had.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Verwijderd

Ik heb gisteren de Surmia missie gedaan,. Deze was blijven liggen omdat ik het met henchies niet vor elkaar kreeg (er wou er geen bij de katapult blijven staan) Gisteren dus even m'n zoon geholpen die hem wilde doen. Was wel wennen, mensen die een andere kant uitlopen dan jij. :)
Toen ik hem de eerste keer deed was ik lvl 9 /10 of zoiets, nu ik 19 en hij 9 + nog een monk van 20. 3 pijlen en zo'n char legde het loodje. >:) Ik ben dus ranger
Begon bijna te denken dat ik m solo had kunnen doen, maar ja dan was ik toch weer bij die katapult blijven steken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2005 10:28 ]

• Bor

Bor

Ik heb laatst ook een paar vrienden geholpen in de lage quests / missies. Je staat er echt van te kijken hoe makkelijk die char dood gaan dan. Dezelfde chars waar je in het begin van het spel zo'n moeite mee had :) Vaak was 2 klappen van de hamer genoeg om een eind aan hun leven te maken. Je rent echt zo door die quests heen op die manier. Als je een beetje self healing kunt doen kun je het vaak zelfs alleen. Je krijgt op deze manier alleen niet veel gold en de drops zijn ook waardeloos natuurlijk.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik vind het wel leuk om met mijn W/mo lvl 20 mensen te helpen. Ben vooral bezig mijn vriendin door het spel te loodsen met haar monk, mesmer en ele. Missies kunnen we gewoon met z'n tweeën doen. Ik tank en dood de mobs, zij kan van een afstandje een beetje toekijken en af en toe wat healen.
Alleen shatter hex doet soms wat schade, en empathy. Maar met healing breeeze en mending kom ik al een heel eind.

Verwijderd

heeft iemand elona reach de missie met henchman gehaald?
ik ben nu voor de (echt niet overdreven) 22e keer geprobeerd deze missie te halen met andere mensen maar er is altijd wel iemand die het verpest. aan de andere kant is hij ook best wel moeilijk.
ik ben warior/monk is er iemand die mij kan vertellen of het met runnen voor elkaar te krijgen is.
met henchmen en vechten haal ik gewoon niet

Verwijderd

zijn er misschien ook nog mensen die mij voor geld (gold van het spel dan he) door de level heen kunnen loodsen?

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:17:
ik ben nu voor de (echt niet overdreven) 22e keer geprobeerd deze missie te halen met andere mensen maar er is altijd wel iemand die het verpest. aan de andere kant is hij ook best wel moeilijk.
ik ben warior/monk is er iemand die mij kan vertellen of het met runnen voor elkaar te krijgen is.
:D lol dat heb ik vaker gehoord, met mijn warrior monk alleen gehaald met sprint skills _/-\o_

Verwijderd

Ik begin een missie eigenljk altijd met het idee dat ik m nog wel een keer moet doen, omdat ik de eerste keer nog bezig ben uit te vogelen wat de beste strategie is Ik speel ze dus met henchies.Maar soms kom je er een paar tegen waarvan het in 1x lukt en je na afloop denkt : 'Was dat nou alles?' De Gates of Kryta, DÁllesia Seabord en Divinity Coast heb ik op 1 avond uitgelopen.
De volgende leveren weer wat meer problemen op. Ik moet nu The Wilds, Bloodstone fen, Aurora Glade en Riverside Province.

Waar ik ook steeds op problemen stuit is Temple of Ages, ik kan er maar niet komen. Ik weet waar hij ligt, maar ik heb nog steeds geen voldoende antwoord gevonden op die mobs udead die ik tegenkom. Ik had gisteren geprobeerd om vanuit The wilds die kant op te lopen, maar over de helft liep ik weer vast op meer dan ik aankon :(

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Kort en krachtig: JA

Nou okay, een klein verhaaltje erbij dan. Ook ik had die missie al tientallen keren geprobeerd met "echte" spelers. Het lukte voor geen meter. Kwam nog bij dat ik met mijn tweede karakter bezig was en ik die in sneltreinvaart door de primary missies aan het racen was, waardoor mijn level niet echt tot het gemiddelde behoorde. Steeds werd de missie verknalt door de een of ander, totdat ik dus besloot om het maar eens met henchies te proberen en jahoor, in 1x gelukt!

Wel lachen, op drie meter van de ghost werd ik met de laatste steen in mijn handen afgemaakt, dus ik dacht "<vul hier uw vloekwoord in>!" Gelukkig was mijn hench monk zo aardig om me te resurrecten terwijl de rest aan het knokken was en kon ik fluitend met de steen de laatste paar meter afleggen.

[ Voor 20% gewijzigd door Plekuz op 28-09-2005 15:01 ]

Verwijderd

lol dat heb ik vaker gehoord, met mijn warrior monk alleen gehaald met sprint skills

Zijn er meerdere sprint skills?
want ik heb alleen maar "sprint"

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Rush (werkt op adrenaline) en nog een elite.
en nog een aantal ranger skills.

[ Voor 28% gewijzigd door unfor op 28-09-2005 15:35 ]

• Naluh!
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:30:
lol dat heb ik vaker gehoord, met mijn warrior monk alleen gehaald met sprint skills

En dan heeft je secondary proff waarschijnlijk ook nog wel een sprint skill, als je daar je build op afstemt kan je het als warrior volgens mij geheel sprinten.

Specs

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Netjes Count! Mooie winning streak. Vanuit Competition Arena's of vanuit Team Arena's?

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:) Deeltje 5 zit er al weer aan te komen, al gaat het wel wat langzamer als eerst, volgens mij wordt er hier ook minder gespeeld of zie ik dat er verkeerd?

• Exyge
Deze missie is echt zo ontzettend makkelijk dat het niet meer grappig is. Ik heb die missie met mijn eerste char ook tig keer opnieuw moeten doen door mensen die gewoon door rusten etc. Maar met henchmen is deze missie echt een makkie. Maar eigenlijk alleen als je monk bent of een monk sub hebt zodat je als het nodig is een henchmen kan ressurecten.
Hoe je de missie moet doen is vrij eenvoudig, gewoon door het eerste deel met de minotaurs heen ploegen, daar had je denk ik ook geen problemen mee. En dan verder. Je moet zorgen dat je constant met maar _1_ groepje aan het vechten bent, let op de patrols en lure een groepje mobs met je mee als de patrol weg is en blijf daar uit de buurt. Maak het ene groepje af en ga naar het volgende. Als je het groepje voor groepje doet is er weinig kans dat je faalt.

Met pug's is het daarom ook lastig omdat er vaak meerdere groepjes/patrols aangetrokken worden waardoor je niet even rustig alles kan afmaken.

Verwijderd

Ik maakte laatst ook mee dat iemand het alleen deed met zijn warrior.
Ik stond met mn monk bij de gosth te wachten tot hij de chrystals bracht.
Het duurde maar zo'n 5 minuten, de hele missie.. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2005 19:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:30:

'charge' is ook bruikbaar :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:30:
Ik begin een missie eigenljk altijd met het idee dat ik m nog wel een keer moet doen, omdat ik de eerste keer nog bezig ben uit te vogelen wat de beste strategie is Ik speel ze dus met henchies.Maar soms kom je er een paar tegen waarvan het in 1x lukt en je na afloop denkt : 'Was dat nou alles?' De Gates of Kryta, DÁllesia Seabord en Divinity Coast heb ik op 1 avond uitgelopen.
De volgende leveren weer wat meer problemen op. Ik moet nu The Wilds, Bloodstone fen, Aurora Glade en Riverside Province.

Waar ik ook steeds op problemen stuit is Temple of Ages, ik kan er maar niet komen. Ik weet waar hij ligt, maar ik heb nog steeds geen voldoende antwoord gevonden op die mobs udead die ik tegenkom. Ik had gisteren geprobeerd om vanuit The wilds die kant op te lopen, maar over de helft liep ik weer vast op meer dan ik aankon :(
Ik doe ook veel met henchies, gewoon omdat je weet wat je eraan hebt en je de tijd ervoor kan nemen die je nodig hebt.
Maar ik vind het ook heel leuk om quests en missies met anderen te doen. Meestal help ik anderen met dingen die ik zelf al gedaan heb dat speelt ontspannender. Vooral als je met monk speelt want als het niet lukt wijzen er vaak vingers richting monk. :|

Voor Temple of Ages kun je misschien beter in een groep gaan met een warrior. Al is runnen misschien wel niet helemaal jouw stijl, het is soms gewoon handig om verder te komen.
Wil ik je ook graag mee helpen met mn warrior (of necro, maar dan is runnen niet nodig), dan zeg je het maar (ingame naam = Guildy War).

edit: ik speel op us server maar kan ook op int. district natuurlijk

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2005 21:30 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:30:

Als je hulp nodig hebt, voeg me maar toe. Mijn namen staan in mijn signature :)

/edit: Ik speel op de europese servers :)

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 28-09-2005 20:54 ]

• DamadmOO
Even een vraagje tussendoor.

Is de nieuwe startpost a klaar? :P

Verwijderd

gsteen schreef op woensdag 28 september 2005 @ 08:51:
[...]

Ik farm met mijn W/Mo en meestal bij de mino's en griffons. Regelmatig kom ik dan toch wel in de buurt van de 4K per farm ronde, meestal iets van 2K tot 3K. Goed ik bewaar dan niets, alles gaat naar de merchant achteraf, met uitzondering van de mooie dingen die droppen.
Wow hoop toch niet dat je de griffons bij augury bedoelt....Ik farm daar best veel ( al 869 griffon wings verzameld :P )
Maar van uitgaand dat alles naar de merchant gaat wat ik ook altijd doe incl.bijna alle paars en de mindere gold items dan red ik echt nooit!!! 4k......
Ik zal vanavond ff editten en het gem. van 10 runs hierbij zitten .
Mis ik wat of heb je misschien een goude tip voor me.........

Greetz

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 08:49:
[...]

Wow hoop toch niet dat je de griffons bij augury bedoelt....Ik farm daar best veel ( al 869 griffon wings verzameld :P )
Maar van uitgaand dat alles naar de merchant gaat wat ik ook altijd doe incl.bijna alle paars en de mindere gold items dan red ik echt nooit!!! 4k......

Greetz
Ik doe daar de Hydra's en Griffons/Minotaurs, maar ik hou er ook niet erg veel aan over. Hoewel ik een paar dagen geleden ineens een dye drop spree bij de Hydra's had. 2x oranje, 1x paars, 1x blauw en 1x zilver. Had ik echt zoiets van wtf?!? :?
Van Hydra's krijg ik meestal alleen maar wat suffe witte of blauwe items, en de Griffons zijn alleen goed voor Griffon wings :P

• gsteen
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 08:49:
Ja wel de griffons en minotaurs bij augury.
Nee niet echt een gouden tip, maar zoals ik al zei. Ik verkoop dan alles, behalve de leuke mods die ik eventueel vind. Dat is inclusief de griffon wings en minotaur horns die droppen. Ik heb er namelijk wel genoeg verzameld om elk collector item te halen dat ik nodig zou hebben (ongeveer 100 van beide). Ik doe ze bij de merchant weg omdat ik geen zin heb om in een outpost te gaan zitten roepen dat ik die dingen te koop heb, ik wil spelen! (Zou het wel anders doen als we een beter verkoop systeem hadden)

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

gsteen schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:38:
[...]

Ja wel de griffons en minotaurs bij augury.
Nee niet echt een gouden tip, maar zoals ik al zei. Ik verkoop dan alles, behalve de leuke mods die ik eventueel vind. Dat is inclusief de griffon wings en minotaur horns die droppen. Ik heb er namelijk wel genoeg verzameld om elk collector item te halen dat ik nodig zou hebben (ongeveer 100 van beide). Ik doe ze bij de merchant weg omdat ik geen zin heb om in een outpost te gaan zitten roepen dat ik die dingen te koop heb, ik wil spelen! (Zou het wel anders doen als we een beter verkoop systeem hadden)
Als dat zo was had iedereen alles wel in de aanbieding, als er een verkoop systeem komt dan moet dat wel zo zijn dat mensen maar beperkt mogen verkopen, bv 5 dingen per 24 uur en de veiling verloopt na 24 uur. Anders wordt de markt overspoeld met troep en worden en bergen zinloze dingen verkocht.

• gsteen
Ben het helemaal met je eens dat er restricties moeten komen op een verkoop systeem. Je geeft zelf al goede opties aan waarmee iedereen wel kan leven denk ik. Maar zoals het nu is. Ik ga geen lange tijd in een outpost in het trade channel zitten roepen. Doe ik wel eens, maar dan moet er wel snel (10-15 minuten) iemand reageren anders gaat het alsnog naar de merchant/trader.

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
CoRrRan schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:03:
[...]
Netjes Count! Mooie winning streak. Vanuit Competition Arena's of vanuit Team Arena's?
Vanuit Team Arenas. Ons team:

W/E Knockdown Aftershock (ik)
Mo/Me Life bonder
Me/Mo Energy denial + Mind Wrack
E/Mo Smite

De Me/Mo hield zich bezig met rangers en evt 2e monks en ik ploeg ondertussen door de rest heen dankzij de smiter. Alleen teams met veel interrupt rangers waren echt een probleem. Die gaan waarschijnlijk generfed worden met de komende rebalance denk ik.

Great minds think in parallel gutters.

• Exyge
Ik hoop ook dat die interrupt rangers generfed worden in de komende patch, het is namelijk best leuk om mee te spelen maar ertegen is echt frustrerend, spelbedervend zelfs. Iway daar kan ik wel mee leven, al hoop ik dat ze daar ook iets aan doen, en meteen Ether Renewal meepakken zodat smiting emo's ook niet meer zo effectief zijn.
Wat meer variatie en originelere combo's in zou dit spel zeker goed doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Exyge op 29-09-2005 14:15 ]

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Count schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:01:
[...]

Vanuit Team Arenas. Ons team:

W/E Knockdown Aftershock (ik)
Mo/Me Life bonder
Me/Mo Energy denial + Mind Wrack
E/Mo Smite

De Me/Mo hield zich bezig met rangers en evt 2e monks en ik ploeg ondertussen door de rest heen dankzij de smiter. Alleen teams met veel interrupt rangers waren echt een probleem. Die gaan waarschijnlijk generfed worden met de komende rebalance denk ik.
Netjes hoor. Mooie setup voor TA ook nog eens.

Heb je ook een team van 3 interupt Ra/Me's (+ 1 monk meestal) tegen je gekregen? Dat lijkt me nl. een build die momenteel bijna niet te verslaan is (door de bug dat Kindle/Ignite Arrows altijd raken), mits goed uitgevoerd. Maar ja, als die rangers te laat door hebben dat ze de monk eerst moeten hebben i.v.m. de Life Bond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

mega update:
Update - Thursday, September 29
Balance Changes
* Capped attack speed adjustments at 133% of normal attack speed, down from 150% previously.
* Changed Enchantments so that if you cast an Enchantment with an upkeep cost and you already have -10 Energy regeneration, you will now lose the last maintained Enchantment you cast.

Mesmer
* Epidemic – Decreased casting time to .25 seconds.
* Guilt – Decreased Energy cost to 5.
* Hex Breaker – Increased recharge time to 15 seconds.
* Soothing Images – Increased Energy cost to 15.
* Energy Drain – Skill reworked. New description: “Target foe loses 4..10 Energy. You then gain 2 Energy for each point of Energy target foe lost.” Also increased recharge to 30 seconds.
* Energy Tap - Skill reworked. New description: “Target foe loses 4..7 Energy. You then gain 2 Energy for each point of Energy target foe lost.” Also increased recharge to 30 seconds.
* Diversion – Increased casting time to 3; Increased recharge to 10 seconds.
* Ether Feast – Decreased Energy stolen to 3, increased Health gained per Energy stolen to 17..47
* Signet of Weariness – Increased casting time to 2.
* Fragility – Decreased Energy cost to 10; decreased recharge to 5; decreased damage to 5..20.
* Mantra of Persistence – Decreased duration to 30 seconds. Decreased recharge to 15 seconds.

Necromancer
* Necrotic Traversal – Removed delay before teleport.
* Order of Pain – Only affects party members within radar.
* Order of the Vampire – Only affects party members within radar.
* Dark Fury – Only affects party members within radar.
* Unholy Feast – Now steals 5..50 Health from up to 1..5 foes.
* Insidious Parasite – Decreased casting time to 1 second.
* Dark Bond – Decreased Energy cost to 5, decreased recharge to 20.
* Infuse Condition – Decreased Energy cost to 5, decreased recharge to 20.
* Vile Touch – Increased damage to 20..65.
* Desecrate Enchantments – Decreased Energy to 10.
* Aura of the Lich – Decreased Energy to 10; decreased casting time to 2 seconds; decreased recharge to 20; decreased duration to 15..45; removed “half healing” from description.
* Rend Enchantments – Now removes 5..9 Enchantments and you lose 55..25 Health for each.
* Grenth's Balance – Decreased recharge to 10 seconds.
* Vampiric Touch – Decreased recharge to 2 seconds.
* Blood Renewal – Decreased sacrifice cost to 25%.
* Plague Signet – Decreased casting time to 1 second.
* Faintheartedness – Increased recharge to 8 seconds.

Elementalist
* Ether Renewal – Decreased duration to 7 seconds; decreased the amount of Energy you gain to 1..3 per Enchantment.
* Ward Against Foes – Increased Energy cost to 15.
* Whirlwind – Decreased recharge to 10 seconds.
* Kinetic Armor – Increased armor gained to 20..80.
* Magnetic Aura – Decreased Energy cost to 5; decreased casting time to .25; increased duration to 5..20.
* Ether Prodigy – Decreased duration to 5..20 seconds; increased Energy regeneration to 6.
* Incendiary Bonds – Increased damage to 20..80.
* Searing Heat - Removed Exhaustion.
* Glyph of Sacrifice – Increased duration to 15 seconds.
* Glyph of Renewal – Now instantly recharges next spell.
* Rust – Decreased recharge time to 30 seconds.
* Mind Freeze – Increased slow to 90%.
* Frozen Burst – Increased damage to 20..110.
* Ice Spear – Increased damage to 5..65.
* Lightning Touch – Increased damage to 10..60.
* Deep Freeze – Increased slow to 66% and increased radius to all foes in the location.
* Windborne Speed – Increased duration to 5..11.
* Ice Spikes, Frozen Burst, Shard Storm, Deep Freeze, and Ice Prison – Fixed a bug that prevented these spells from slowing more than 50%.

Monk
* Smite – Increased conditional damage to 5..35.
* Divine Intervention – Decreased Energy cost to 5.
* Shield of Deflection – Decreased Energy cost to 10; decreased casting time to 1 second; decreased duration to 6.
* Pacifism – Decreased casting time to 2 seconds.
* Amity – Decreased recharge time to 45 seconds.
* Mark of Protection – Decreased Energy to 10.
* Divine Healing – Decreased recharge to 30 seconds.
* Vital Blessing – Decreased casting time to .75 seconds; increased recharge to 2.
* Live Vicariously – Decreased Energy cost to 5.
* Divine Spirit – Increased duration to 1..14 seconds.
* Holy Strike - Increased conditional damage to 10..55.
* Draw Conditions – Increased recharge to 2 seconds.
* Aegis – Increased casting time to 2 seconds.
* Holy Veil – Decreased Energy cost to 5; decreased casting time to 1 second; increased recharge to 10; added additional effect of removing a Hex when it expires.
* Balthazar's Aura – Increased casting time to 2 seconds; increased recharge to 25.
* Zealot's Fire – Decreased damage to 5..35.

Warrior
* Cleave – Increased damage to 10..30.
* Endure Pain – Increased duration to 7..18 seconds.
* Belly Smash – Decreased swing time to 1 second.
* Earth Shaker – Lowered adrenaline to 8 strikes.
* Dolyak Signet – Increased armor to 10..40.
* Shield Bash – Decreased recharge to 20 seconds.
* Warrior's Endurance – Increased Energy maximum to 5..25.
* Riposte – Increased damage to 15..60.
* Deadly Riposte – Increased damage to 5..50.
* Defy Pain – Increased duration to 12 seconds.
* Skull Crack – Lowered adrenaline to 9 strikes.
* Fear Me – Decreased area of effect to all nearby foes.

Ranger
* Pet Attacks - Each attack functions just like a Shout.
* Debilitating Shot – Increased recharge to 10 seconds.
* Called Shot – Decreased Energy to 5 and recharge to 3 seconds.
* Point Blank Shot – Increased damage to 10..25.
* Read the Wind – Increased duration to 24 seconds.
* Escape – Decreased recharge to 30 seconds.
* Lightning Reflex – Decreased recharge to 45 seconds.
* Dust Trap – Decreased damage to 10..25; now pulses 5 times.
* Dodge – Duration now scales 5..11 seconds.
* Distracting Shot – Added a delay after skill is used before another can be used.
* Savage Shot – Added a delay after skill is used before another can be used.
* Concussion Shot – Added a delay after skill is used before another can be used.
* Punishing Shot – Added a delay after skill is used before another can be used.

Changes to Ladders and Matchmaking
* Removed option for rated challenges with selected (named) opponent.
* Removed the boost that previously caused guild ratings to rise and fall more quickly during the first 30 rated games played.
* Updated guild matchmaking so that the system attempts to match guilds that are close in rankings for a longer period of time before falling back to matching two guilds farther apart in ranking.

Skill Monitor Improvements
* The skill monitor now displays skill warm-up using a progress bar.
* The skill monitor can now display two skills being cast simultaneously, such as a Stance or Shout plus a normal skill.
* The skill monitor now uses animations to indicate when a skill completes successfully or is interrupted during casting.
* When you select a new character, you now immediately see which skill that character is currently casting.
* You can now control+click on the skill monitor to announce the skill being cast to your team.

Display Improvements

* When you cast a Hex or Enchantment that stays on a character and deals damage or performs healing, you can now see floating numbers showing the result of that damage or healing.
* When your pet damages another character, you can now see floating numbers showing that damage.
* When you cast a spell that boosts or drains the Energy of another character, you can now see floating numbers showing the Energy change.
* The "Drop Item" button and the skill warm-up progress bar are now customizable UI elements.
* The regional groups in the Quest Log will now remember their open/closed state between viewings of the Quest Log.
* The "(Completed)" tag in the Quest Log now displays correctly when viewed in French, Italian, German, and Spanish.

Miscellaneous
* You can now remove your pet's name by typing "/petname" and not providing a name.
* Shift now disables click-to-walk, making it easier to select targets without accidentally running.
* Clicking on the ground while auto-running now works properly.
* Removed old-style chests from Riverside Province and Gates of Kryta.
* Healer henchmen now prioritize healing party allies whose death would result in mission failure.
* Fixed a problem with the "Wrenches in the Gears" quest in Sorrow's Furnace where the Spirit Keepers could be killed prior to the player arriving.
* Fixed problems with the "Wisdom of the Druids" and "Trouble in the Woods" quests.
* Fixed pathing problems in Grenth's Footprint, D'Alessio Arena, and the Warrior's Isle guild hall.
* Fixed display glitch in Score window that appeared when first opening the window.
* Fixed orphaned scrollbar buttons that would appear on the login screen while changing languages.
* Updated skill descriptions to more accurately describe their effects.
* Expanded in-game music.
* Fixed miscellaneous rare crash bugs.
bron

[ Voor 10% gewijzigd door Balachmar op 30-09-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Da's een flinke update. Ben wel blij met Dolyak Signet trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Sommige van die balance tweaks zijn erg "shit" voor build als ranger spike, balls, iway necro's etc. Er zullen dus wat veranderingen moeten plaatsvinden binnen veel builds.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou er rekening mee dat werving voor clans en/of guilds niet toegestaan is op GoT