Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb hem net gedownload. Het is een setje .WMA files dus ingame zal het niet werken. Je krijgt 8 songs met een totale duur van 25:15 minuten.Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:08:
[...]
Bah, een flash only site. Hoe werkt die songpack eigenlijk. Zijn dat gewoon soundfiles die je zelf op de achtergrond kunt afspelen of doet GW er ook echt iets mee (dus dynamische selectie ofzo)?
Hmm, jammer. Ik had gehoopt dat het ook echt ingame gebruikt kon worden. Nu zie ik de meerwaarde er niet zo van in. Ik draai overigens zelf altijd gewoon mp3tjes op de achtergrond meeMythrill schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:16:
[...]
Ik heb hem net gedownload. Het is een setje .WMA files dus ingame zal het niet werken. Je krijgt 8 songs met een totale duur van 25:15 minuten.
-- == Alta Alatis Patent == --
Hier is het draadje erover op gwonline.net:
http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=368145
Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:36:
De nieuwste truck in tombs: "Why are u still here now that sorrow's furnace is released". Er waren gelijk 6 leavers in de parties.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
CoRrRan in "Het Grote Guild Wars Topic - Deel 4"Steffy schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:57:
Hoe laat komt ie in de US uit? ff terug rekenen, ik zat op Curacao deze zomer en er zat 6 uur verschil met nederland, dat ligt ongeveer op de hoogte van de oost kust, ik weet niet wat ze aanhouden voor tijden in een land met 4 of 5 tijdzones
Dus dat is ongeveer rond 05:00AM CET op 8 september 2005.
[ Voor 9% gewijzigd door CoRrRan op 07-09-2005 15:11 ]
[ Voor 98% gewijzigd door MonkeySandwich op 07-09-2005 15:19 ]

Whhhheeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
Oh, sorry.
Tenzij je er rond dat tijdstip nog niet eens inligt...

Verwijderd
kan niet w88 op de update... morgen er vroeg uit, niet alleen om te kijken naar de update maar ook omdat mn zoon nogal vroeg wakker is (issie ook nog ergens goed voor om papa zo vroeg wakker te maken
[ Voor 3% gewijzigd door DJrDJ666 op 07-09-2005 19:50 ]
Nieuwe Scrolls
Nieuwe ID/Salvage kit namelijk de Superior
En een aantal Keys die zul je wel ergens moeten gebruiken om ver te komen.
Skills kosten nu over de 1K
De rest nog niet kunnen ontdekken
[ Voor 45% gewijzigd door Steffy op 08-09-2005 08:04 ]
Hiernaast kun je "guild hall guests" aanmaken. De guildstatus ziet er anders uit (ik vind die icoontjes voor de players veel minder mooi eigenlijk).
[ Voor 35% gewijzigd door Bor op 08-09-2005 08:15 ]
Wat me ook opvalt is dat ik al 5 runes in 5 minuten heb gevonden, dat gaat ook lekker, zullen dan waarschijnlijk ook geen ruk opleveren

Edit:
en daar was de eerst chest al met key, als je die kant op gaat neem dus gelijk een shiverpeak key mee of hoe het ding maar heten mag, er staat een locked chest onderweg
[ Voor 64% gewijzigd door Steffy op 08-09-2005 08:28 ]
'k Kan dus nog niet checken, vanavond pas weer. Maar kosten de Signet's of Capture ook zoveel? Of zijn ze (net als voor de update) ook goedkoper dan de normale skills? 'k Gebruikte die dingen namelijk vrij vaak, niet alleen voor de elite skills, maar ook vaak voor gewone skills die bij de trainers beschikbaar waren.Steffy schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:01:Skills kosten nu over de 1K
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
[ Voor 28% gewijzigd door Steffy op 08-09-2005 08:39 ]
Niet zelf gevonden hoor, dit plaatje heb ik van gwonline forum gejat
Sacred gespeeld?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Pff Sacred was een Diablo2 kloon dus ik ken het uit Diablo2
Maja aangezien alleen wapens deze kleur kunnen krijgen zullen het wel geen set items zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Sensei_D op 08-09-2005 12:42 ]
Maar Unique items maken de game leuker, als er echt meer een beperkt aantal van zijn is het leuk om zoiets te vinden, vooral als ze qua uiterlijk echt afsteken tegen de andere wapens. Dat iedereen allemaal het zelfde is en dezelfde wapens heeft is leuk maar achteraf zit niemand er op te wachten. In het begin werd er zo op gehamerd dat er geen unique items in zouden komen maar het was slechts een kwestie van aftellen
[ Voor 5% gewijzigd door Steffy op 08-09-2005 16:12 ]
Verwijderd
The gold cost of learning new skills now follows a price curve similar to armor, rising in cost more quickly than before but capping out at 1 platinum piece after learning 20 skills.Skills kosten nu over de 1K
Oftewel na 20 skills kan het max 1k kosten..

Er zijn wel meer veranderingen waarvan ik denk: waar slaat dat op. Zo moet je nu dus gold betalen als je iemand wilt inviten in je guild.Steffy schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:54:
![]()
Je kunt je Atripoints niet meer tijdens een missie veranderen, waar slaat dat in hemelsnaam op.
De ANet oplossing voor de random invites die (schijnbaar) erg vaak worden gedaan. Door dit bedrag te vragen is er een drempel gecreeerd om random mensen te inviten voor je eigen Guild. Dat het voor de integere guilds nu wat 'lastiger' is geworden om te inviten is het een mes wat aan 2 kanten snijd.Bor de Wollef schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:31:
[...]
Er zijn wel meer veranderingen waarvan ik denk: waar slaat dat op. Zo moet je nu dus gold betalen als je iemand wilt inviten in je guild.
Ik vind dat eigenlijk wel een prettige oplossing. Alleen zal dat misschien de spam po de mainchat wel bevorderen.CoRrRan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:53:
[...]
De ANet oplossing voor de random invites die (schijnbaar) erg vaak worden gedaan. Door dit bedrag te vragen is er een drempel gecreeerd om random mensen te inviten voor je eigen Guild. Dat het voor de integere guilds nu wat 'lastiger' is geworden om te inviten is het een mes wat aan 2 kanten snijd.
Verwijderd
Is tegen farmen heb ik begrepen net zoals zealot fire die nog maar met sommige skills werkt.En dus niet meer met Divine B.Steffy schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:54:
![]()
Je kunt je Atripoints niet meer tijdens een missie veranderen, waar slaat dat in hemelsnaam op.
Iedereen veel plezier ik ga nog lang spele ;P
Pathfinding is ook nog steeds een ramp, jammer dat ze dit niet wat veranderd hebben

[ Voor 34% gewijzigd door Steffy op 08-09-2005 21:04 ]
Ben ik nog nooit tegengekomen. Met pathfinding heb ik eigenlijk ook geen problemen.vijanden met een onuitputtelijke bron van energy
Waar ze wel eens voor mogen zorgen is wat meer balans in de auto samengestelde teams in de competative arena's. Dat is echt om te huilen soms.
[ Voor 55% gewijzigd door Bor op 08-09-2005 21:50 ]

Ideaal voor een Illusion Mesmer met een extra skill lijn erbij (Domination/Inspiration).
Wel mooie omgevingen en verbeteringen in deze update.
Nog geen groene items gevonden, helaas.
En die Defend Kryta...allejezus wat een moeilijke is dat. Ondanks goed teamwork gewoon niet te doen. We waren aan het uitzoeken wat nou de nieuwe golf monsters triggerd, geen idee, wellicht de rotten titan.
Die master gears moet je plaatsen in deuren, die dan open gaan voor je. Daarna kun je weer verder met de quests.TroonStaal schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:22:
Ik kom niet echt ver meer met de Slaves quest. Dat tandwiel moet ik ergens plaatsen, maar geen idee waar
En die Defend Kryta...allejezus wat een moeilijke is dat. Ondanks goed teamwork gewoon niet te doen. We waren aan het uitzoeken wat nou de nieuwe golf monsters triggerd, geen idee, wellicht de rotten titan.
Alle Defend xxx quests zijn schijnbaar lastig. Zelf kan ik daar nog niet aan beginnen, aangezien ik de laatste missie nog steeds moet afmaken!

Defendquest van Denravi was de makkelijkste, Ascalon was lastiger (je bent met maar 4 spelers) maar Kryta is echt niet te doen. Pyromancer, Geomancer, 2 warriors en twee monks en nog zwaar worden ingemaakt. Of met necros en mesmers... De titans blijven stoning spammen, en allerlei nare necro hexes zoals max chillblains, life siphon, parasitic bond en suffering en ook nog zwaar irritante poisons en diseases

Verwijderd

Dit is men eerste groene item
Zal voortaan groene items farmen met met smite team vanmiddag ook fff gedaan maar helaas ging de groene drop aan mij voorbij
Helaas zijn groene items niet unique zonet op forum had iemand precies dezelfde groene item als ik.
Check voor 35 groene items dit plaatje
http://www.polymip.net/temp/gw/greenitems.jpg
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 16:23 ]
Dat heb ik dus ookCoRrRan schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:06:
[...]
Die master gears moet je plaatsen in deuren, die dan open gaan voor je. Daarna kun je weer verder met de quests.
Alle Defend xxx quests zijn schijnbaar lastig. Zelf kan ik daar nog niet aan beginnen, aangezien ik de laatste missie nog steeds moet afmaken!
Iedereen vind dezelfde volgens mij. Ik kom in ieder geval veel mensen tegen met de groene Yakslapper die ik ook heb (zelfde stats en all).Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:09:
[afbeelding]
Helaas zijn groene items niet unique zonet op forum had iemand precies dezelfde groene item als ik.

Sorry hoor, maar volgens mij is unique meer gewoon een benaming. In Diablo had je dat ook en het is niet zo dat zo'n item 1 keer dropt voor 1 iemand in het gehele spel, waar is dan in godsnaam de balans geblevenSteffy schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:39:
Lol unique items die niet unique zien, wat voor toegevoegde waarde heeft dan weer? Ik snap niet waar ze mee bezig zijn maar erg logisch zijn die updates niet.
Hetgeen wat deze items uniek maakt is, als ik het zo zie, de naam... En dat vind ik best geinig...
Tis in dit spel gewoon lastig; aan de ene kant wil je er unieke/speciale items in stoppen. In games als Diablo kon je de droprate van zulke items onwijs klein maken en dan werd item echt veel waard. Aan de andere kant moet iedereen gelijke kansen krijgen in pvp battles en dat kan alleen als je de droprates wat hoger maakt.
Dit spel zal dus nooit groot worden door het aantal super items in het spel en zo is het ook nooit bedoeld... Helaas, voor sommigen...
Steffy, je komt serieus over als een zeurderig kind die zijn zin niet krijgt. Unique items zijn nogal onzin. Een wapen; 3d model, UI graphics etc maken enkel zodat slechts 1 persoon op de aardkloot hem kan gebruiken? Mja, dat klinkt veel "logischer" hoor.
Net zoals je gezeur over respawns. Natuurlijk spawn je bij het dichtbijzijnste altar en als je zo dom bent om alle mobs daar naartoe te pullen dan ga je dood, ja. Volgens mij kun je dat dus eerder toeschrijven aan je eigen competentie dan het spel.
Daarbij is een alternatief ook niet erg voor de hand liggend. Welk altar zou je wel willen spawnen? Wat als elk altar mobs op zich heeft? Wat als je nog geen enkel altar verkend hebt etc. Jij doet daarentegen alsof het zoiets doms is dat ze dààr nou niet gedacht hebben.
Ok, ik ben klaar met fulmineren.
Great minds think in parallel gutters.
Wauw, eindelijk kan ik het spel ns proberen, ik ben zon twijfelaar.Count schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:09:
Je kan nu op de ATI site een key voor 10 uur gratis Guild Wars halen. Leuk voor vrienden die nog twijfelen of ze het moeten kopen.
Zoveel over het spel gelezen en gezien, nu wil ik het zelf ns even proberen.
Erg goed bedacht
Sinds de update kan ik (en iedere andere linux/cedega gebruiker) niet meer spelen.
Erg frustrerend dat wachten op een patch
Nu ook zonder stropdas
Dan is het imo nog altijd een verkeerde benaming die ze hebben gekozen. Dan hadden ze het beter "special" of "Elite" kunnen noemen. Unique impliceert in de volksmond nou eenmaal dat er maar eentje van is. Hoewel unique in het engels ook nog een tweede betekenis heeft: Without an equal or equivalent; unparalleled. In het nederlands is de tweede betekenis : geweldig, kostelijk. Daar zit dus wel een verschil tussen.Count schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:09:...
Steffy, je komt serieus over als een zeurderig kind die zijn zin niet krijgt. Unique items zijn nogal onzin. Een wapen; 3d model, UI graphics etc maken enkel zodat slechts 1 persoon op de aardkloot hem kan gebruiken? Mja, dat klinkt veel "logischer" hoor.
...
Een wapen; 3d model, UI graphics etc maken enkel zodat slechts 1 persoon op de aardkloot hem kan gebruiken? Ik zou daar niet raar van staan te kijken eerlijk gezegd, maar om het eerlijk te houden zou de eigenaar 'm dan moeten verliezen als ie een battle verliest
[ Voor 3% gewijzigd door Apie! op 10-09-2005 09:43 ]
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 21:52:
Hebben jullie de Guild Wars rap al een keer gehoord:
www.guilddg.com
LMFAO.
Ik vind hem echt goed
Verwijderd
Heb ze al gevonden, ze zijn in de arena's nu
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 17:11 ]
Ik heb eerder Ultima gespeelt. Gezien de maandelijkse kosten, en het feit dat je in je eentje praktisch nergens (dungeons etc.) kwam (of je moest je agenda gaan plannen om met je guild iets te ondernemen), vond ik dat spel bijvoorbeeld niet zo erg geschikt.
Nu begrijp ik dat Guild Wars een offline 'RPG' gedeelte heeft, en een online (MMORPG) gedeelte.
Is het online gedeelte van het spel een beetje redelijk? is het een echt verhaal dat je speelt, of is het een beetje ala een botfight uit Unreal Tournament?
Is het online gedeelte alleen ook leuk (een beetje als Ultima), of dien je echt dagelijks met een groep tijd door te brengen om doelen te bereiken).
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
MrE schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:12:
Nu begrijp ik dat Guild Wars een offline 'RPG' gedeelte heeft, en een online (MMORPG) gedeelte.
.
GW is toch alleen online?
[ Voor 47% gewijzigd door Bor op 11-09-2005 20:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
als iemand me wil helpen, stuur ma een berichtje, ikb en pas lvl 5 en snap nog nie veel van het spel
ik heet Zero Flox ingame.
Bedankt voor je info.Bor de Wollef schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:19:
Er is geen offline gedeelte aan guildwars. Je speelt alles online. Het spel is imho alleen leuk als je er veel tijd in kunt stoppen (maar dat is met alle morpg (achtige) games zo).
In een computerblad (Chips 7-8-2005)) heb ik gelezen dat je het voor het grootste gedeelte offline speelt, maar dat err 'hub areas'' zijn waar je online spelers tegenkomt. De review zegt ook 'In de rest van de wereld kom je geen andere mensen tegen dan diegen die met je meelopen, en dat geeft je de mogelijkheid om de missies in je eigen tempo te doorlopen'.
Mijn vraag is dus, voor ik die euro's verspil, en daarmee weer een argument heb voor P2P software, is het een spel zoals Ultima, en is er geen echte verhaallijn, of is er een verhaallijn die je moet/kan volgen, waarbij je daarnaast ook nog met anderen kan spelen?
Er is wel een (duidelijke) verhaallijn in Guild Wars. Deze verhaallijn is onderverdeeld in een hoofdmissie-lijn, met allerlei (vrijwillige) sidequests. Het verhaal leidt je van town naar outpost en via andere outposts weer naar een volgende town, enz. Deze outposts en towns worden zichtbaar op je kaart, en zodra ze op je kaart zichtbaar zijn kun je telkens weer heen en weer 'springen' tussen die punten op je kaart.MrE schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:43:
Bedankt voor je info.
In een computerblad (Chips 7-8-2005)) heb ik gelezen dat je het voor het grootste gedeelte offline speelt, maar dat err 'hub areas'' zijn waar je online spelers tegenkomt. De review zegt ook 'In de rest van de wereld kom je geen andere mensen tegen dan diegen die met je meelopen, en dat geeft je de mogelijkheid om de missies in je eigen tempo te doorlopen'.
Mijn vraag is dus, voor ik die euro's verspil, en daarmee weer een argument heb voor P2P software, is het een spel zoals Ultima, en is er geen echte verhaallijn, of is er een verhaallijn die je moet/kan volgen, waarbij je daarnaast ook nog met anderen kan spelen?
Het is bij de meeste missies en sidequests mogelijk deze met een party van geheel henchmen en jezelf te voltooien, maar er zijn enkelen die je echt met andere spelers moet doen omdat ze gewoon meer taktiek vragen dan de henchies kunnen leveren. Wat ook vaak gebeurt is dat je een team van grotendeels menselijke spelers vormt, aangevuld met 1 of 2 of 3 huurlingen (computer bestuurd dus).
Het is misleidend om te zeggen dat je het grootste gedeelte van GW "offline" speelt, omdat je voortdurend verbonden moet blijven met de GW server, en jouw character en je missie ook op de online GW server afspeelt. Wat je thuis op je scherm ziet is alleen een weergave van wat er in jouw 'instance' op de server van ArenaNet gebeurt. Wel is het zo dat jouw 'instance' van een quest of missie compleet afgescheiden is van andere instances zodat je geen andere spelers tegen zult komen tijdens je missie of quest. Alleen in de 'hubs' (towns, outposts, arena's) zul je andere spelers tegenkomen om mee te traden of een team mee te vormen.
[ Voor 7% gewijzigd door Haay op 11-09-2005 21:05 ]
Offline?... GW is alles behalve offline. Als GW offline was geweest, had je nooit je medespelers kunnen zien bewegen enzo. Zeggen dat GW offline is is hetzelfde als zeggen dat een potje CS ook offline is. Je zoekt bij beide spellen gewoon een party of een server, en dan ga je met de mensen uit je party of op je server spelen, de andere mensen die het spel op dat moment spelen heb je dan geen last van. Maar om nou te zeggen dat het offline is? Nah, denk het niet. Immers moeten alle dingen die aan je character veranderd worden (xp, goud, items, quests die je hebt gedaan) continue naar de server gestuurd worden. Arenanet noemt het ook niet voor niets een Cooperative Online Role Playing Game...Haay schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:03:
[...]
Er is wel een (duidelijke) verhaallijn in Guild Wars. Deze verhaallijn is onderverdeeld in een hoofdmissie-lijn, met allerlei (vrijwillige) sidequests. Het verhaal leidt je van town naar outpost en via andere outposts weer naar een volgende town, enz. Deze outposts en towns worden zichtbaar op je kaart, en zodra ze op je kaart zichtbaar zijn kun je telkens weer heen en weer 'springen' tussen die punten op je kaart.
Het is bij de meeste missies en sidequests mogelijk deze met een party van geheel henchmen en jezelf te voltooien, maar er zijn enkelen die je echt met andere spelers moet doen omdat ze gewoon meer taktiek vragen dan de henchies kunnen leveren. Wat ook vaak gebeurt is dat je een team van grotendeels menselijke spelers vormt, aangevuld met 1 of 2 of 3 huurlingen (computer bestuurd dus).
Het is misleidend om te zeggen dat je het grootste gedeelte van GW "offline" speelt, omdat je voortdurend verbonden moet blijven met de GW server, en jouw character en je missie ook op de online GW server afspeelt. Wat je thuis op je scherm ziet is alleen een weergave van wat er in jouw 'instance' op de server van ArenaNet gebeurt. Wel is het zo dat jouw 'instance' van een quest of missie compleet afgescheiden is van andere instances zodat je geen andere spelers tegen zult komen tijdens je missie of quest. Alleen in de 'hubs' (towns, outposts, arena's) zul je andere spelers tegenkomen om mee te traden of een team mee te vormen.
wordt daar nog een beetje samen gewerkt in een quest en GvG, PvP
kort om ik zoek een complete guild
Verwijderd
Hmm...moet je niet bij mij zijn, ook te veel Remi's. Twee mensen waar ik nog wel dingen samen mee deed zijn vandaag vertrokken en de leader is al langer dan een maand offline. Niet erg bevorderlijk allemaal. Zit er ook aan te denken om mn cape aan de wilgen te hangen....mtenbos schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:00:
ik zit te kijken naar een andere guild, waar ik nu in zit zijn allemaal remi's hoe zit het bij got guild
Als je goed kijkt zie je dat er ook wat dll's worden meegeinstalleerd. Je kan het gewoon overal waar je wilt installeren, en je krijgt de muziek gewoon ingame erbijBor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:32:
[...]
Hmm, jammer. Ik had gehoopt dat het ook echt ingame gebruikt kon worden. Nu zie ik de meerwaarde er niet zo van in. Ik draai overigens zelf altijd gewoon mp3tjes op de achtergrond mee
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
dan zul je wel moeten beschikken over een van de laatste radeon's met een "coupon", of ben ik de enige die dat leest?Dekay schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:11:
Je kunt ook dat van ATi (toch?) proberen? Dan kun je 10 uur gratis kunt spelen en dan zou je je besluit kunnen nemen
Nee hoor, ik heb de gegevens ingevuld en aangegeven dat ik info zou willen ontvangen of die crossfire en vervolgens krijg ik meteen een mail met een activatiecode. Werkt als een trein!unfor schreef op maandag 12 september 2005 @ 07:10:
[...]
dan zul je wel moeten beschikken over een van de laatste radeon's met een "coupon", of ben ik de enige die dat leest?
Bedankt voor die link! Super om het even te kunnen proberen!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Verwijderd
Alleen nog ff hard werken aan ons GvG gedeelte
Misschien voor de duidelijkheid : dit bericht is niet bedoelt om hier opeens leden tegaan werven, (normaal vragen wij het pas als we bv een quest of missie met iemand spelen en die persoon gedraagt zich normaal etc ),want dat is geloof ik niet de bedoeling op dit forum .Maar puur bedoelt als reactie op posts van bovengenoemde en wij nederlanders moeten elkaar toch een beetje helpen
Als je niet werft, dan hoef je ook contact info te plaatsen lijkt me
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 13:27 ]
De GoT guild is erg actief vind ik. Dit zowel op PvE vlak als PVP (en daarmee GvG). Er zijn eigenlijk altijd wel mensen online en je kunt vaak tot altijd wel iemand vinden om mee te questen.mtenbos schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:00:
ik zit te kijken naar een andere guild, waar ik nu in zit zijn allemaal remi's hoe zit het bij got guild
[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 12-09-2005 13:03 ]
Lol, daar zullen de members blij mee zijnVerwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:12:
Wilt er iemand een Guild kopen met guild hall ???
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:53:
Hier ff een reactie voor Mtenbos en Guildywars ik speel zelf in European Killers [EK] en ben daar ook officer is een relaxte NL guild met nu (pas) ongeveer 15 leden maar allemaal zeer actief zowel overdag en s'nachts en met PvE e.d. erg behulpzaam.
Alleen nog ff hard werken aan ons GvG gedeeltewant dat is toch ons streven om uiteindelijk wat te stijgen op de guild ladder
![]()
Misschien voor de duidelijkheid : dit bericht is niet bedoelt om hier opeens leden tegaan werven, (normaal vragen wij het pas als we bv een quest of missie met iemand spelen en die persoon gedraagt zich normaal etc ),want dat is geloof ik niet de bedoeling op dit forum .Maar puur bedoelt als reactie op posts van bovengenoemde en wij nederlanders moeten elkaar toch een beetje helpen
Als je niet werft, dan hoef je ook contact info te plaatsen lijkt me
This wont happen again
Je ziet het steeds vaker de laatste tijd dat mensen een guild willen verkopen, al dan niet met members... Beetje triest vind ik eigenlijk...Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:50:
Er zitten geen members in.
Verwijderd
Is ook wel zo, ja.Naluh! schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:51:
[...]
Je ziet het steeds vaker de laatste tijd dat mensen een guild willen verkopen, al dan niet met members... Beetje triest vind ik eigenlijk...
Zou het zo kunnen zijn dat de mensen van het eerste uur hun belangstelling voor het spel verloren hebben? En de guilds daardoor ter ziele gaan?
Verwijderd
Leuk, European Killers.....maar ik zit op American server..Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:37:
[...]
IDD ja je heb gelijk al was het alleen bedoelt voor de 2 genoemde heren en ok ok ok alle extra reactie's waren leuk geweest
![]()
This wont happen again
Verwijderd
Competitive Online Role Playing Gameweebl schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:12:
[...]
Arenanet noemt het ook niet voor niets een Cooperative Online Role Playing Game...
Verwijderd
WhahahahahaVerwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:01:
[...]
Leuk, European Killers.....maar ik zit op American server..

Kan, maar ik denk dat veel mensen nu ook minder tijd hebben, de vakanties zijn voorbij en er moet weer hard gestudeerd en/of gewerkt worden.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:21:
[...]
Is ook wel zo, ja.
Zou het zo kunnen zijn dat de mensen van het eerste uur hun belangstelling voor het spel verloren hebben? En de guilds daardoor ter ziele gaan?
Verder denk ik dat het ook vaak voorkomt dat iemand het wel leuk lijkt om een guild op te richten, een guildhall koopt en er dan achterkomt dat er toch wel iets meer nodig is voor een fatsoenlijk guild, degelijke members bijvoorbeeld, en dat je er tijd en moeite in moet steken om een guild op te bouwen en op niveau te houden.
Daar sla je de spijker op zijn kop. Veel mensen gaan over op WoW of verliezen gewoon interesse. Wij hebben laatst onze ledenlijst eens opgeschoond. Mensen die al meer dan 2 maand niet online zijn geweest zijn gekicked. Dat waren er toch al heel wat. In een guild heb je niets aan dat soort "spook" members.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:21:
[...]
Is ook wel zo, ja.

De game heeft gewoon te weinig Content om spelers te binden, je moet wel heeeel erg van het hele PvP gebeuren houden wil je dat dag in dag uit spelen. De game moet het dan ook echt hebben van een betaalde update die nieuwe werelden etc biedt want als je dit zo zou laten was het spel binnen nu en een half jaar op een handje vol PvP spelers uitgestorven.
[ Voor 12% gewijzigd door Steffy op 13-09-2005 16:02 ]
Maar ik denk dat het voor het aantal spelers dat actief is, wel goed zou zijn als die eerste uitbreiding toch eigenlijk eind dit jaar zou komen. Hoewel hij voor februari gepland staat volgens play.co.uk
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Gelukkig de laatste Ring of Fire quest wel gehaald dankzij uitstekend samenspel met slechts 5 mensen
Ik denk dat het overgrote deel het spel al heeft uitgespeeld, al dan niet meerdere keren. Ik heb zelf het spel ook al 2x totaal uitgespeeld (de nieuwe sorrows quests nog niet meegenomen). Ik speel niet eens zo veel, zeker niet voor mmorpg begrippen. Er is gewoon veel te weinig nieuwe content om de mensen die van PVE houden bezig te houden. Dat vind ik erg jammer. Ik had zelf ook graag meer nieuwe content gezien, al dan niet in een betaalde expansion.Balachmar schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:14:
Ik vrees inderdaad dat er al een aantal spelers zijn die het hele spel volledig uitgespeeld hebben. Persoonlijk vind ik dat toch erg knap.
Verwijderd
Het zelfde met mij, één karakter die alles gedaan heeft (en de meeste (el.) skills heeft) op update na en één karakter die in thunderkeap blijft steken (maar die heeft de sorrow's furnace quests wel gedaan).Bor de Wollef schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:26:
[...]
Ik denk dat het overgrote deel het spel al heeft uitgespeeld, al dan niet meerdere keren. Ik heb zelf het spel ook al 2x totaal uitgespeeld (de nieuwe sorrows quests nog niet meegenomen). Ik speel niet eens zo veel, zeker niet voor mmorpg begrippen. Er is gewoon veel te weinig nieuwe content om de mensen die van PVE houden bezig te houden. Dat vind ik erg jammer. Ik had zelf ook graag meer nieuwe content gezien, al dan niet in een betaalde expansion.
Toch speel ik wel veel want ik ben 1200 uur online geweest als ik /age type.
Maar ik heb ook al weer 2 karakters weggedaan die me toch niet bevielen en waar ik al redelijk ver mee was.
En er gaat ook tijd zitten in farmen, fow en uw, anderen helpen, chatten, ouwehoeren en lol trappen in de steden en de computer aan laten staan als je met wat anders bezig bent
guildwars en world of warcraft toppic lijken teveel opelkaar
[ Voor 79% gewijzigd door Proqzor op 13-09-2005 22:05 ]
Computer aanlaten als ik ergens anders mee bezig ben (en ingelogd blijven) doe ik nooit. Ik ben guild leader en dat word ik continu bestookt met vragen / opmerkingen etc. Het is denk ik ook het punt dat je nu de elite skills etc kunt unlocken door te PvP'en. Doordat PvP-X nu standaard is geworden komen deze unlocks nog sneller dichtbij. Veel nut heeft het maken van een 2e PVE char dan ook niet meer lijkt het.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:25:
[...]
Het zelfde met mij, één karakter die alles gedaan heeft (en de meeste (el.) skills heeft) op update na en één karakter die in thunderkeap blijft steken (maar die heeft de sorrow's furnace quests wel gedaan).
Toch speel ik wel veel want ik ben 1200 uur online geweest als ik /age type.
Maar ik heb ook al weer 2 karakters weggedaan die me toch niet bevielen en waar ik al redelijk ver mee was.
En er gaat ook tijd zitten in farmen, fow en uw, anderen helpen, chatten, ouwehoeren en lol trappen in de steden en de computer aan laten staan als je met wat anders bezig bent
Verwijderd
Heb die run ooit eens één of twee keer gedaan en meende dat er maar een paar wormen in zaten. Maar toen ik dat van de week weer eens deed waren er veel meer, ik geloof wel 5 of 6....
Je raakt ze niet meer kwijt voordat je door je health heen bent.
Dus geen droknar armor meer in ascalon arena
Dit topic is gesloten.