Het Grote Guild Wars Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.970 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mythrill schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:55:
Bij direct song kun je nu gratis een minipack downloaden met extra muziek voor sorrows furnace.
Bah, een flash only site. Hoe werkt die songpack eigenlijk. Zijn dat gewoon soundfiles die je zelf op de achtergrond kunt afspelen of doet GW er ook echt iets mee (dus dynamische selectie ofzo)?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:08:
[...]

Bah, een flash only site. Hoe werkt die songpack eigenlijk. Zijn dat gewoon soundfiles die je zelf op de achtergrond kunt afspelen of doet GW er ook echt iets mee (dus dynamische selectie ofzo)?
Ik heb hem net gedownload. Het is een setje .WMA files dus ingame zal het niet werken. Je krijgt 8 songs met een totale duur van 25:15 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Mythrill schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:16:
[...]

Ik heb hem net gedownload. Het is een setje .WMA files dus ingame zal het niet werken. Je krijgt 8 songs met een totale duur van 25:15 minuten.
Hmm, jammer. Ik had gehoopt dat het ook echt ingame gebruikt kon worden. Nu zie ik de meerwaarde er niet zo van in. Ik draai overigens zelf altijd gewoon mp3tjes op de achtergrond mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Toch staat er op de website van DirectSong dat sommige muziek wel geintegreerd moet kunnen worden met het spel. (Klik op "Products" en dan het bovenste product: daar staat "Now Works Ingame".) Blijkbaar deze dus niet, aangezien Mythrill aangeeft dat het een setje .WMA bestanden is, maar als het goed is moet op den duur ook muziek worden uitgegeven die geintegreerd kan worden... ben benieuwd hoe dat werkt. Kost natuurlijk weer geld, dus of ik het doe is de vraag, maar als het redelijk is, dan is het misschien wel interessant.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De nieuwste truck in tombs: "Why are u still here now that sorrow's furnace is released". Er waren gelijk 6 leavers in de parties. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Net gelezen dat de muziek voor Sorrow's Furnace van DirectSong gewoon gevonden wordt door GuildWars executable (waar je hem schijnbaar ook installeert/plaatst) en dat hij direct gebruikt zal worden. (Schijnbaar nieuwe muziek bij inlogscherm?)

Hier is het draadje erover op gwonline.net:
http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=368145

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07

Vrijdag

De Zwarte

Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:36:
De nieuwste truck in tombs: "Why are u still here now that sorrow's furnace is released". Er waren gelijk 6 leavers in de parties. :(
:D SF komt volgens mij pas vanavond online hier. 19.00 zal wel GMT zijn ofzo, of iets vaags in de US :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Als ik het goed begrepen heb is het hier pas morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Hoe laat komt ie in de US uit? ff terug rekenen, ik zat op Curacao deze zomer en er zat 6 uur verschil met nederland, dat ligt ongeveer op de hoogte van de oost kust, ik weet niet wat ze aanhouden voor tijden in een land met 4 of 5 tijdzones :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Steffy schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:57:
Hoe laat komt ie in de US uit? ff terug rekenen, ik zat op Curacao deze zomer en er zat 6 uur verschil met nederland, dat ligt ongeveer op de hoogte van de oost kust, ik weet niet wat ze aanhouden voor tijden in een land met 4 of 5 tijdzones :P
CoRrRan in "Het Grote Guild Wars Topic - Deel 4"

Dus dat is ongeveer rond 05:00AM CET op 8 september 2005.

[ Voor 9% gewijzigd door CoRrRan op 07-09-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Laat maar ik denk dat de schatting van CoRrRan beter klopt :P (wat een kut tijd)

[ Voor 98% gewijzigd door MonkeySandwich op 07-09-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ach, weer een goede reden om eens op tijd je nest uit te komen! :Z

Whhhheeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

Oh, sorry. :)

Tenzij je er rond dat tijdstip nog niet eens inligt... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als de meesten zouden lezen kon je een paar post terug vinden dat het om 6 uur smorgen op donderdag komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
heb net eens dat direct song muziek gedownload, leuke muziek wel alleen jammer dat er drm beveiliging opzit (nu niet meer maar dat doet er hier niet toe :P ).

kan niet w88 op de update... morgen er vroeg uit, niet alleen om te kijken naar de update maar ook omdat mn zoon nogal vroeg wakker is (issie ook nog ergens goed voor om papa zo vroeg wakker te maken :P )

[ Voor 3% gewijzigd door DJrDJ666 op 07-09-2005 19:50 ]

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:) Zo net ff gekeken, had vrij vanochtend dus eerst maar ff spelen, nog niet veel kunnen ontdekken maar bij de traiders zijn idd wat dingen veranderd.

Nieuwe Scrolls
Nieuwe ID/Salvage kit namelijk de Superior
En een aantal Keys die zul je wel ergens moeten gebruiken om ver te komen.
Skills kosten nu over de 1K

De rest nog niet kunnen ontdekken :P

[ Voor 45% gewijzigd door Steffy op 08-09-2005 08:04 ]

• Bor

Bor

De quests staan nu ook gerangschikt naar de gebieden in de quest list :) Dat is erg handig. Niet meer zo hoeven zoeken "waar was die quest ook alweer".

Hiernaast kun je "guild hall guests" aanmaken. De guildstatus ziet er anders uit (ik vind die icoontjes voor de players veel minder mooi eigenlijk).

[ Voor 35% gewijzigd door Bor op 08-09-2005 08:15 ]

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Er naartoe lopen is niet makkelijk, het is best wel pittig, niet dat het niet met bots kan maar toch duurt wat langer nu :P

Wat me ook opvalt is dat ik al 5 runes in 5 minuten heb gevonden, dat gaat ook lekker, zullen dan waarschijnlijk ook geen ruk opleveren :/

Edit:

en daar was de eerst chest al met key, als je die kant op gaat neem dus gelijk een shiverpeak key mee of hoe het ding maar heten mag, er staat een locked chest onderweg ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Steffy op 08-09-2005 08:28 ]

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
'k Kan dus nog niet checken, vanavond pas weer. Maar kosten de Signet's of Capture ook zoveel? Of zijn ze (net als voor de update) ook goedkoper dan de normale skills? 'k Gebruikte die dingen namelijk vrij vaak, niet alleen voor de elite skills, maar ook vaak voor gewone skills die bij de trainers beschikbaar waren.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:) Ik ben er, kut route maar goed. Zal zo ff laten horen hoe het is.

:9~ Lijken de Mines Of Moria wel, prachtig zeg

[ Voor 28% gewijzigd door Steffy op 08-09-2005 08:39 ]

Verwijderd

Via waar moet je erheen lopen , niet dat ik nu tijd heb :)

• MonkeySandwich
Nu ook groene items :)

Afbeeldingslocatie: http://azzkiker.hl2files.com/greenbow.PNG

Niet zelf gevonden hoor, dit plaatje heb ik van gwonline forum gejat

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Hey zijn dat set items?!? :~ :+

sensei_d.fpv channel

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Sacred gespeeld? :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Sensei_D
Pff Sacred was een Diablo2 kloon dus ik ken het uit Diablo2 :+
Maja aangezien alleen wapens deze kleur kunnen krijgen zullen het wel geen set items zijn ;) Jammer zeg!

[ Voor 3% gewijzigd door Sensei_D op 08-09-2005 12:42 ]

sensei_d.fpv channel

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Nee, geen set items zoals Diablo 2. Items droppen alleen bij de (gelijknamige?) boss en zijn 'unique' (alleen dan iets unique'er dan de gouden/gele drops). Zijn altijd max en kunnen 1 (of 2?) stats hebben die verschillen en 1 of 2 stats hebben die altijd hetzelfde zijn.

• Bor

Bor

De servers hebben al problemen. Sorrows furnace kom je op dit moment niet in. Error 13 krijg je voor de kiezen als je het wel probeert. Vaak met een err=7 erachteraan.

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:) Zo weer ff spelen maar je moet in Snake Dance via Granite Citadel gaan en dan naar het zuiden, voor de mensen die het niet weten, na een tijdje richting Beacons Perch te lopen kom je een soort kleine grot tegen waar je doorheen moet, dan rechts aanhouden en je komt er vanzelf, het is ongeveer halverwege Snake Dance en het is tot nu toe redelijk te doen met hench.

Maar Unique items maken de game leuker, als er echt meer een beperkt aantal van zijn is het leuk om zoiets te vinden, vooral als ze qua uiterlijk echt afsteken tegen de andere wapens. Dat iedereen allemaal het zelfde is en dezelfde wapens heeft is leuk maar achteraf zit niemand er op te wachten. In het begin werd er zo op gehamerd dat er geen unique items in zouden komen maar het was slechts een kwestie van aftellen :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Steffy op 08-09-2005 16:12 ]

Verwijderd

Skills kosten nu over de 1K
The gold cost of learning new skills now follows a price curve similar to armor, rising in cost more quickly than before but capping out at 1 platinum piece after learning 20 skills.

Oftewel na 20 skills kan het max 1k kosten..

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Raar, ik heb al genoeg skills, maar moet 900 betalen. Gelukkig heb ik voor mijn warrior gisteren genoeg SoC's gekocht :)

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:/ :X Je kunt je Atripoints niet meer tijdens een missie veranderen, waar slaat dat in hemelsnaam op.

• Bor

Bor

Steffy schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:54:
:/ :X Je kunt je Atripoints niet meer tijdens een missie veranderen, waar slaat dat in hemelsnaam op.
Er zijn wel meer veranderingen waarvan ik denk: waar slaat dat op. Zo moet je nu dus gold betalen als je iemand wilt inviten in je guild.

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:31:
[...]

Er zijn wel meer veranderingen waarvan ik denk: waar slaat dat op. Zo moet je nu dus gold betalen als je iemand wilt inviten in je guild.
De ANet oplossing voor de random invites die (schijnbaar) erg vaak worden gedaan. Door dit bedrag te vragen is er een drempel gecreeerd om random mensen te inviten voor je eigen Guild. Dat het voor de integere guilds nu wat 'lastiger' is geworden om te inviten is het een mes wat aan 2 kanten snijd.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

CoRrRan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:53:
[...]
De ANet oplossing voor de random invites die (schijnbaar) erg vaak worden gedaan. Door dit bedrag te vragen is er een drempel gecreeerd om random mensen te inviten voor je eigen Guild. Dat het voor de integere guilds nu wat 'lastiger' is geworden om te inviten is het een mes wat aan 2 kanten snijd.
Ik vind dat eigenlijk wel een prettige oplossing. Alleen zal dat misschien de spam po de mainchat wel bevorderen.

Verwijderd

Steffy schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:54:
Is tegen farmen heb ik begrepen net zoals zealot fire die nog maar met sommige skills werkt.En dus niet meer met Divine B.

Iedereen veel plezier ik ga nog lang spele ;P

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik heb nu al een aantal nieuwe materials gevonden. Enslavement Stones :? Naja zie wel wat ik er mee kan maar tot nu toe volgens mij niks. Geen traders gevonden die er iets mee kunnen of waar je het verkopen kunt.

• Bor

Bor

Enslavement stones heb ik ook al in veelvoud :)

• MonkeySandwich
Die direct songpack werkt ook ingame!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Pfffff nog steeds bugs in het spel, die spawn point worden weer eens overbevolkt door vijanden. Daar moeten ze wat aan doen, dan maar spawnen naar een andere verderop maar dit slaat werkelijk nergens op, spawn point met 20 vijanden erop :(

Pathfinding is ook nog steeds een ramp, jammer dat ze dit niet wat veranderd hebben :/ of vijanden met een onuitputtelijke bron van energy is ook niet erg fijn, dat is jammer dat na al die maanden dit nog nooit eens gefixed is.

[ Voor 34% gewijzigd door Steffy op 08-09-2005 21:04 ]

• Bor

Bor

vijanden met een onuitputtelijke bron van energy
Ben ik nog nooit tegengekomen. Met pathfinding heb ik eigenlijk ook geen problemen.

Waar ze wel eens voor mogen zorgen is wat meer balans in de auto samengestelde teams in de competative arena's. Dat is echt om te huilen soms.

[ Voor 55% gewijzigd door Bor op 08-09-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Mijn eerste 'groene' drop in Grenth's Footprint:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~slablans/images/got/gw158.jpg

Ideaal voor een Illusion Mesmer met een extra skill lijn erbij (Domination/Inspiration).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

De quests in Sorrows Furnace zijn tot nu toe best makkelijk. De eerste zijn prima met henchies te doen, die Slave en Brother quests.
Wel mooie omgevingen en verbeteringen in deze update.

Nog geen groene items gevonden, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik kom niet echt ver meer met de Slaves quest. Dat tandwiel moet ik ergens plaatsen, maar geen idee waar :?

En die Defend Kryta...allejezus wat een moeilijke is dat. Ondanks goed teamwork gewoon niet te doen. We waren aan het uitzoeken wat nou de nieuwe golf monsters triggerd, geen idee, wellicht de rotten titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

TroonStaal schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:22:
Ik kom niet echt ver meer met de Slaves quest. Dat tandwiel moet ik ergens plaatsen, maar geen idee waar :?

En die Defend Kryta...allejezus wat een moeilijke is dat. Ondanks goed teamwork gewoon niet te doen. We waren aan het uitzoeken wat nou de nieuwe golf monsters triggerd, geen idee, wellicht de rotten titan.
Die master gears moet je plaatsen in deuren, die dan open gaan voor je. Daarna kun je weer verder met de quests.

Alle Defend xxx quests zijn schijnbaar lastig. Zelf kan ik daar nog niet aan beginnen, aangezien ik de laatste missie nog steeds moet afmaken! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Die master gears snap ik, maar je moet op een gegeven moment ook een aantal Rebels slachten waarna je dus met een soort tandwiel (daar lijkt het op) een machine aan de praat moet krijgen. Maar de groene ster blijft op de plek waar ik dat tandwiel heb gevonden, hoewel er toch een questlog update is :?

Defendquest van Denravi was de makkelijkste, Ascalon was lastiger (je bent met maar 4 spelers) maar Kryta is echt niet te doen. Pyromancer, Geomancer, 2 warriors en twee monks en nog zwaar worden ingemaakt. Of met necros en mesmers... De titans blijven stoning spammen, en allerlei nare necro hexes zoals max chillblains, life siphon, parasitic bond en suffering en ook nog zwaar irritante poisons en diseases :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img364.imageshack.us/img364/2706/gw0071dd.th.jpg

Dit is men eerste groene item ;)

Zal voortaan groene items farmen met met smite team vanmiddag ook fff gedaan maar helaas ging de groene drop aan mij voorbij ;(

Helaas zijn groene items niet unique zonet op forum had iemand precies dezelfde groene item als ik.

Check voor 35 groene items dit plaatje
http://www.polymip.net/temp/gw/greenitems.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

CoRrRan schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:06:
[...]
Die master gears moet je plaatsen in deuren, die dan open gaan voor je. Daarna kun je weer verder met de quests.

Alle Defend xxx quests zijn schijnbaar lastig. Zelf kan ik daar nog niet aan beginnen, aangezien ik de laatste missie nog steeds moet afmaken! :X
Dat heb ik dus ook :P en ik vind nooit goeie teams, hopelijk lukt het binnenkort een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:09:
[afbeelding]

Helaas zijn groene items niet unique zonet op forum had iemand precies dezelfde groene item als ik.
Iedereen vind dezelfde volgens mij. Ik kom in ieder geval veel mensen tegen met de groene Yakslapper die ik ook heb (zelfde stats en all).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Lol unique items die niet unique zien, wat voor toegevoegde waarde heeft dan weer? Ik snap niet waar ze mee bezig zijn maar erg logisch zijn die updates niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Steffy schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:39:
Lol unique items die niet unique zien, wat voor toegevoegde waarde heeft dan weer? Ik snap niet waar ze mee bezig zijn maar erg logisch zijn die updates niet. :X
Sorry hoor, maar volgens mij is unique meer gewoon een benaming. In Diablo had je dat ook en het is niet zo dat zo'n item 1 keer dropt voor 1 iemand in het gehele spel, waar is dan in godsnaam de balans gebleven ;)

Hetgeen wat deze items uniek maakt is, als ik het zo zie, de naam... En dat vind ik best geinig...

Tis in dit spel gewoon lastig; aan de ene kant wil je er unieke/speciale items in stoppen. In games als Diablo kon je de droprate van zulke items onwijs klein maken en dan werd item echt veel waard. Aan de andere kant moet iedereen gelijke kansen krijgen in pvp battles en dat kan alleen als je de droprates wat hoger maakt.
Dit spel zal dus nooit groot worden door het aantal super items in het spel en zo is het ook nooit bedoeld... Helaas, voor sommigen...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Je kan nu op de ATI site een key voor 10 uur gratis Guild Wars halen. Leuk voor vrienden die nog twijfelen of ze het moeten kopen.

Steffy, je komt serieus over als een zeurderig kind die zijn zin niet krijgt. Unique items zijn nogal onzin. Een wapen; 3d model, UI graphics etc maken enkel zodat slechts 1 persoon op de aardkloot hem kan gebruiken? Mja, dat klinkt veel "logischer" hoor.

Net zoals je gezeur over respawns. Natuurlijk spawn je bij het dichtbijzijnste altar en als je zo dom bent om alle mobs daar naartoe te pullen dan ga je dood, ja. Volgens mij kun je dat dus eerder toeschrijven aan je eigen competentie dan het spel. :P

Daarbij is een alternatief ook niet erg voor de hand liggend. Welk altar zou je wel willen spawnen? Wat als elk altar mobs op zich heeft? Wat als je nog geen enkel altar verkend hebt etc. Jij doet daarentegen alsof het zoiets doms is dat ze dààr nou niet gedacht hebben.

Ok, ik ben klaar met fulmineren. :)

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Count schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:09:
Je kan nu op de ATI site een key voor 10 uur gratis Guild Wars halen. Leuk voor vrienden die nog twijfelen of ze het moeten kopen.
Wauw, eindelijk kan ik het spel ns proberen, ik ben zon twijfelaar.
Zoveel over het spel gelezen en gezien, nu wil ik het zelf ns even proberen.

Erg goed bedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie de Guild Wars rap al een keer gehoord:

www.guilddg.com

LMFAO.

• Hagar
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

* Hagar vreet z'n stropdas op
Sinds de update kan ik (en iedere andere linux/cedega gebruiker) niet meer spelen.
Erg frustrerend dat wachten op een patch :|

Nu ook zonder stropdas

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Count schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:09:...

Steffy, je komt serieus over als een zeurderig kind die zijn zin niet krijgt. Unique items zijn nogal onzin. Een wapen; 3d model, UI graphics etc maken enkel zodat slechts 1 persoon op de aardkloot hem kan gebruiken? Mja, dat klinkt veel "logischer" hoor.

...
Dan is het imo nog altijd een verkeerde benaming die ze hebben gekozen. Dan hadden ze het beter "special" of "Elite" kunnen noemen. Unique impliceert in de volksmond nou eenmaal dat er maar eentje van is. Hoewel unique in het engels ook nog een tweede betekenis heeft: Without an equal or equivalent; unparalleled. In het nederlands is de tweede betekenis : geweldig, kostelijk. Daar zit dus wel een verschil tussen.

Een wapen; 3d model, UI graphics etc maken enkel zodat slechts 1 persoon op de aardkloot hem kan gebruiken? Ik zou daar niet raar van staan te kijken eerlijk gezegd, maar om het eerlijk te houden zou de eigenaar 'm dan moeten verliezen als ie een battle verliest :)

[ Voor 3% gewijzigd door Apie! op 10-09-2005 09:43 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Bor

Bor

Die wapens zijn "unique" omdat ze "unique" zijn voor de boss die ze dropt (en waar ze hun naam van krijgen). Er is maar 1 boss die elk groen wapen dropt als het goed is.

• Sensei_D
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 21:52:
Hebben jullie de Guild Wars rap al een keer gehoord:

www.guilddg.com

LMFAO.
_/-\o_ _/-\o_
Ik vind hem echt goed :D Die shit is zwaar dope :+

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je nu niet meer bij de priests of balthazar komen? Ik kan ze niet meer vinden sinds de update.

Heb ze al gevonden, ze zijn in de arena's nu :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Ik ben van plan dit spel te kopen. Omdat ik niet altijd de tijd heb om in een groep te kunnen meespelen, maar af en toe behoefte heb om eens 'samen op pad' te gaan, dacht ik dat dit spel erg aan mijn wensen tegemoet kan komen.
Ik heb eerder Ultima gespeelt. Gezien de maandelijkse kosten, en het feit dat je in je eentje praktisch nergens (dungeons etc.) kwam (of je moest je agenda gaan plannen om met je guild iets te ondernemen), vond ik dat spel bijvoorbeeld niet zo erg geschikt.

Nu begrijp ik dat Guild Wars een offline 'RPG' gedeelte heeft, en een online (MMORPG) gedeelte.

Is het online gedeelte van het spel een beetje redelijk? is het een echt verhaal dat je speelt, of is het een beetje ala een botfight uit Unreal Tournament?
Is het online gedeelte alleen ook leuk (een beetje als Ultima), of dien je echt dagelijks met een groep tijd door te brengen om doelen te bereiken).

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
MrE schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:12:

Nu begrijp ik dat Guild Wars een offline 'RPG' gedeelte heeft, en een online (MMORPG) gedeelte.

.
:?
GW is toch alleen online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Er is geen offline gedeelte aan guildwars. Je speelt alles online. Het spel is imho alleen leuk als je er veel tijd in kunt stoppen (maar dat is met alle morpg (achtige) games zo).

[ Voor 47% gewijzigd door Bor op 11-09-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is inderdaad geen offline gedeelte... maar je hoeft niet per se met "echte" mensen te groupen je kan ook met henchman spelen (computer gestuurde gastjes :9 ). Je kan de meeste wel doen met een groep van henchman, meeste missies en exploren gaat ook gewoon.. In iedergeval zijn ze van redelijk niveau alleen het is vervevelend dat je ze geen commando kan geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel nu ook ff.
als iemand me wil helpen, stuur ma een berichtje, ikb en pas lvl 5 en snap nog nie veel van het spel :)
ik heet Zero Flox ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Bor de Wollef schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:19:
Er is geen offline gedeelte aan guildwars. Je speelt alles online. Het spel is imho alleen leuk als je er veel tijd in kunt stoppen (maar dat is met alle morpg (achtige) games zo).
Bedankt voor je info.
In een computerblad (Chips 7-8-2005)) heb ik gelezen dat je het voor het grootste gedeelte offline speelt, maar dat err 'hub areas'' zijn waar je online spelers tegenkomt. De review zegt ook 'In de rest van de wereld kom je geen andere mensen tegen dan diegen die met je meelopen, en dat geeft je de mogelijkheid om de missies in je eigen tempo te doorlopen'.

Mijn vraag is dus, voor ik die euro's verspil, en daarmee weer een argument heb voor P2P software, is het een spel zoals Ultima, en is er geen echte verhaallijn, of is er een verhaallijn die je moet/kan volgen, waarbij je daarnaast ook nog met anderen kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat verhaal uit de Chips klopt gedeeltelijk. Je komt nadat je een town of city uit gaan met je eigen party in een aparte instance van de wereld. Je komt dus geen andere mensen dan je eigen party tegen. Echter speel je het gehele spel gewoon online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
MrE schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:43:
Bedankt voor je info.
In een computerblad (Chips 7-8-2005)) heb ik gelezen dat je het voor het grootste gedeelte offline speelt, maar dat err 'hub areas'' zijn waar je online spelers tegenkomt. De review zegt ook 'In de rest van de wereld kom je geen andere mensen tegen dan diegen die met je meelopen, en dat geeft je de mogelijkheid om de missies in je eigen tempo te doorlopen'.

Mijn vraag is dus, voor ik die euro's verspil, en daarmee weer een argument heb voor P2P software, is het een spel zoals Ultima, en is er geen echte verhaallijn, of is er een verhaallijn die je moet/kan volgen, waarbij je daarnaast ook nog met anderen kan spelen?
Er is wel een (duidelijke) verhaallijn in Guild Wars. Deze verhaallijn is onderverdeeld in een hoofdmissie-lijn, met allerlei (vrijwillige) sidequests. Het verhaal leidt je van town naar outpost en via andere outposts weer naar een volgende town, enz. Deze outposts en towns worden zichtbaar op je kaart, en zodra ze op je kaart zichtbaar zijn kun je telkens weer heen en weer 'springen' tussen die punten op je kaart.

Het is bij de meeste missies en sidequests mogelijk deze met een party van geheel henchmen en jezelf te voltooien, maar er zijn enkelen die je echt met andere spelers moet doen omdat ze gewoon meer taktiek vragen dan de henchies kunnen leveren. Wat ook vaak gebeurt is dat je een team van grotendeels menselijke spelers vormt, aangevuld met 1 of 2 of 3 huurlingen (computer bestuurd dus).

Het is misleidend om te zeggen dat je het grootste gedeelte van GW "offline" speelt, omdat je voortdurend verbonden moet blijven met de GW server, en jouw character en je missie ook op de online GW server afspeelt. Wat je thuis op je scherm ziet is alleen een weergave van wat er in jouw 'instance' op de server van ArenaNet gebeurt. Wel is het zo dat jouw 'instance' van een quest of missie compleet afgescheiden is van andere instances zodat je geen andere spelers tegen zult komen tijdens je missie of quest. Alleen in de 'hubs' (towns, outposts, arena's) zul je andere spelers tegenkomen om mee te traden of een team mee te vormen.

[ Voor 7% gewijzigd door Haay op 11-09-2005 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Er zit een verhaal in het spel, flinter dun verhaal maar goed het speeld lekker weg. Het verhaal doe je over het algemeen met anderen, veel quests doe je vaak met henchman want op dit moment is het in veel kleinere dorpen waar je quests oppakt redelijk rustig en is het party vormen lastig. De missies daartegen vind je zomaar een team, logisch omdat bijna iedereen daar om dezelfde reden is als jij ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Bedankt voor jullie informatie, ik ga dit spel een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:18
Je kunt ook dat van ATi (toch?) proberen? Dan kun je 10 uur gratis kunt spelen en dan zou je je besluit kunnen nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 14:26

weebl

YARR!

Haay schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:03:
[...]

Er is wel een (duidelijke) verhaallijn in Guild Wars. Deze verhaallijn is onderverdeeld in een hoofdmissie-lijn, met allerlei (vrijwillige) sidequests. Het verhaal leidt je van town naar outpost en via andere outposts weer naar een volgende town, enz. Deze outposts en towns worden zichtbaar op je kaart, en zodra ze op je kaart zichtbaar zijn kun je telkens weer heen en weer 'springen' tussen die punten op je kaart.

Het is bij de meeste missies en sidequests mogelijk deze met een party van geheel henchmen en jezelf te voltooien, maar er zijn enkelen die je echt met andere spelers moet doen omdat ze gewoon meer taktiek vragen dan de henchies kunnen leveren. Wat ook vaak gebeurt is dat je een team van grotendeels menselijke spelers vormt, aangevuld met 1 of 2 of 3 huurlingen (computer bestuurd dus).

Het is misleidend om te zeggen dat je het grootste gedeelte van GW "offline" speelt, omdat je voortdurend verbonden moet blijven met de GW server, en jouw character en je missie ook op de online GW server afspeelt. Wat je thuis op je scherm ziet is alleen een weergave van wat er in jouw 'instance' op de server van ArenaNet gebeurt. Wel is het zo dat jouw 'instance' van een quest of missie compleet afgescheiden is van andere instances zodat je geen andere spelers tegen zult komen tijdens je missie of quest. Alleen in de 'hubs' (towns, outposts, arena's) zul je andere spelers tegenkomen om mee te traden of een team mee te vormen.
Offline?... GW is alles behalve offline. Als GW offline was geweest, had je nooit je medespelers kunnen zien bewegen enzo. Zeggen dat GW offline is is hetzelfde als zeggen dat een potje CS ook offline is. Je zoekt bij beide spellen gewoon een party of een server, en dan ga je met de mensen uit je party of op je server spelen, de andere mensen die het spel op dat moment spelen heb je dan geen last van. Maar om nou te zeggen dat het offline is? Nah, denk het niet. Immers moeten alle dingen die aan je character veranderd worden (xp, goud, items, quests die je hebt gedaan) continue naar de server gestuurd worden. Arenanet noemt het ook niet voor niets een Cooperative Online Role Playing Game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De verhaallijn is overigens (zoals steffy al aangaf) niet echt bijster interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Laatst online: 22:21
ik zit te kijken naar een andere guild, waar ik nu in zit zijn allemaal remi's hoe zit het bij got guild
wordt daar nog een beetje samen gewerkt in een quest en GvG, PvP

kort om ik zoek een complete guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mtenbos schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:00:
ik zit te kijken naar een andere guild, waar ik nu in zit zijn allemaal remi's hoe zit het bij got guild

Hmm...moet je niet bij mij zijn, ook te veel Remi's. Twee mensen waar ik nog wel dingen samen mee deed zijn vandaag vertrokken en de leader is al langer dan een maand offline. Niet erg bevorderlijk allemaal. Zit er ook aan te denken om mn cape aan de wilgen te hangen.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:32:
[...]

Hmm, jammer. Ik had gehoopt dat het ook echt ingame gebruikt kon worden. Nu zie ik de meerwaarde er niet zo van in. Ik draai overigens zelf altijd gewoon mp3tjes op de achtergrond mee :)
Als je goed kijkt zie je dat er ook wat dll's worden meegeinstalleerd. Je kan het gewoon overal waar je wilt installeren, en je krijgt de muziek gewoon ingame erbij _/-\o_

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Dekay schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:11:
Je kunt ook dat van ATi (toch?) proberen? Dan kun je 10 uur gratis kunt spelen en dan zou je je besluit kunnen nemen
dan zul je wel moeten beschikken over een van de laatste radeon's met een "coupon", of ben ik de enige die dat leest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
unfor schreef op maandag 12 september 2005 @ 07:10:
[...]

dan zul je wel moeten beschikken over een van de laatste radeon's met een "coupon", of ben ik de enige die dat leest?
Nee hoor, ik heb de gegevens ingevuld en aangegeven dat ik info zou willen ontvangen of die crossfire en vervolgens krijg ik meteen een mail met een activatiecode. Werkt als een trein!

Bedankt voor die link! Super om het even te kunnen proberen! :)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Nice, da's een mooie oplossing voor veel mensen. Ik heb al vaak de vraag gekregen of mensen de game niet even konden proberen. Die optie is er nu dus eindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ff een reactie voor Mtenbos en Guildywars ik speel zelf in European Killers [EK] en ben daar ook officer is een relaxte NL guild met nu (pas) ongeveer 15 leden maar allemaal zeer actief zowel overdag en s'nachts en met PvE e.d. erg behulpzaam.
Alleen nog ff hard werken aan ons GvG gedeelte 8) want dat is toch ons streven om uiteindelijk wat te stijgen op de guild ladder :7

Misschien voor de duidelijkheid : dit bericht is niet bedoelt om hier opeens leden tegaan werven, (normaal vragen wij het pas als we bv een quest of missie met iemand spelen en die persoon gedraagt zich normaal etc ),want dat is geloof ik niet de bedoeling op dit forum .Maar puur bedoelt als reactie op posts van bovengenoemde en wij nederlanders moeten elkaar toch een beetje helpen ;)
Als je niet werft, dan hoef je ook contact info te plaatsen lijkt me ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

mtenbos schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:00:

De GoT guild is erg actief vind ik. Dit zowel op PvE vlak als PVP (en daarmee GvG). Er zijn eigenlijk altijd wel mensen online en je kunt vaak tot altijd wel iemand vinden om mee te questen.

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 12-09-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilt er iemand een Guild kopen met guild hall ??? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:12:
Wilt er iemand een Guild kopen met guild hall ??? :*)
Lol, daar zullen de members blij mee zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten geen members in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:53:
Hier ff een reactie voor Mtenbos en Guildywars ik speel zelf in European Killers [EK] en ben daar ook officer is een relaxte NL guild met nu (pas) ongeveer 15 leden maar allemaal zeer actief zowel overdag en s'nachts en met PvE e.d. erg behulpzaam.
Alleen nog ff hard werken aan ons GvG gedeelte 8) want dat is toch ons streven om uiteindelijk wat te stijgen op de guild ladder :7

Misschien voor de duidelijkheid : dit bericht is niet bedoelt om hier opeens leden tegaan werven, (normaal vragen wij het pas als we bv een quest of missie met iemand spelen en die persoon gedraagt zich normaal etc ),want dat is geloof ik niet de bedoeling op dit forum .Maar puur bedoelt als reactie op posts van bovengenoemde en wij nederlanders moeten elkaar toch een beetje helpen ;)
Als je niet werft, dan hoef je ook contact info te plaatsen lijkt me ;)
:+ IDD ja je heb gelijk al was het alleen bedoelt voor de 2 genoemde heren en ok ok ok alle extra reactie's waren leuk geweest :+

This wont happen again }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Je ziet het steeds vaker de laatste tijd dat mensen een guild willen verkopen, al dan niet met members... Beetje triest vind ik eigenlijk...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naluh! schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:51:
[...]

Je ziet het steeds vaker de laatste tijd dat mensen een guild willen verkopen, al dan niet met members... Beetje triest vind ik eigenlijk...
Is ook wel zo, ja.
Zou het zo kunnen zijn dat de mensen van het eerste uur hun belangstelling voor het spel verloren hebben? En de guilds daardoor ter ziele gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:37:
[...]

:+ IDD ja je heb gelijk al was het alleen bedoelt voor de 2 genoemde heren en ok ok ok alle extra reactie's waren leuk geweest :+

This wont happen again }:O
Leuk, European Killers.....maar ik zit op American server.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weebl schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:12:
[...]

Arenanet noemt het ook niet voor niets een Cooperative Online Role Playing Game...
Competitive Online Role Playing Game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:01:
[...]

Leuk, European Killers.....maar ik zit op American server.. _/-\o_
Whahahahaha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Laatst online: 22:21
ik ga het eerst effe proberen bij Got guild heb me gisteravond aan gemeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:21:
[...]

Is ook wel zo, ja.
Zou het zo kunnen zijn dat de mensen van het eerste uur hun belangstelling voor het spel verloren hebben? En de guilds daardoor ter ziele gaan?
Kan, maar ik denk dat veel mensen nu ook minder tijd hebben, de vakanties zijn voorbij en er moet weer hard gestudeerd en/of gewerkt worden.

Verder denk ik dat het ook vaak voorkomt dat iemand het wel leuk lijkt om een guild op te richten, een guildhall koopt en er dan achterkomt dat er toch wel iets meer nodig is voor een fatsoenlijk guild, degelijke members bijvoorbeeld, en dat je er tijd en moeite in moet steken om een guild op te bouwen en op niveau te houden.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:21:
[...]

Is ook wel zo, ja.
Daar sla je de spijker op zijn kop. Veel mensen gaan over op WoW of verliezen gewoon interesse. Wij hebben laatst onze ledenlijst eens opgeschoond. Mensen die al meer dan 2 maand niet online zijn geweest zijn gekicked. Dat waren er toch al heel wat. In een guild heb je niets aan dat soort "spook" members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Er was vooral tijdens de zomer een flinke leegloop aan de gang heb ik het idee, en ik niet alleen, lees het vaker op verschillende forums. Ik weet niet hoe het op europese servers zit maar van horen en zeggen schijnt het er niet al te druk te zijn, US was voor de vakantie standaard in eigenlijk elke stad/dorp wel een 2e district, nu mag je blij zijn dat in het weekend op de moment dat ze in de US spelen er 6 disctricts zijn in steden als Droknar en Lions Arch, tussen liggende dorpen en steden zijn soms uitgestorven, ik kom soms nog wel eens ergens om een skill op te pikken maar dan zie je dat er echt geen hond meer in die steden is en dat was 2 maanden geleden wel anders. Op Europese servers was het altijd al uitgestorven, hoe vaak ik daar wel niet in missies en dorpen kwam waar dan 5 mensen stonden en dan riepen ze allemaal om een monk terwijl het aantal spelers te tellen waren op 1 hand van een vuurwerk slachtoffer :X 8)7 .

De game heeft gewoon te weinig Content om spelers te binden, je moet wel heeeel erg van het hele PvP gebeuren houden wil je dat dag in dag uit spelen. De game moet het dan ook echt hebben van een betaalde update die nieuwe werelden etc biedt want als je dit zo zou laten was het spel binnen nu en een half jaar op een handje vol PvP spelers uitgestorven.

[ Voor 12% gewijzigd door Steffy op 13-09-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Ik vrees inderdaad dat er al een aantal spelers zijn die het hele spel volledig uitgespeeld hebben. Persoonlijk vind ik dat toch erg knap. Ik vind zelf dat ik regelmatig speel, niet uitzonderlijk veel. Maar toch meer dan ik in tijden heb gedaan. En ik heb het spel wel uitgespeeld, maar nog lang niet alles gedaan. UW en FoW heb ik nog geen quest gedaan volgens mij... En ook in Sorrow's Furnace heb ik nog geen quest kunnen uitspelen. Ben wel overal al eens geweest, maar daar blijft het bij. En ik heb nog lang niet alle skills. Ook het verzamelen van skills vind ik eigenlijk wel geinig.
Maar ik denk dat het voor het aantal spelers dat actief is, wel goed zou zijn als die eerste uitbreiding toch eigenlijk eind dit jaar zou komen. Hoewel hij voor februari gepland staat volgens play.co.uk

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Denk dat de uitgestorven steden ook komt door Sorrow's Furnace. In ieder geval zijn de steden daar (de keren dat ik er ben geweest) toch wel erg druk. Dus denk dat mensen die area's flink aan het verkennen zijn en de karakters die nog niet zo ver zijn even laten liggen.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

In Ring of Fire was het vandaag vrijwel uitgestorven, ik denk dat de meesten idd met de nieuwe regio's en quests bezig zijn.

Gelukkig de laatste Ring of Fire quest wel gehaald dankzij uitstekend samenspel met slechts 5 mensen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Balachmar schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:14:
Ik vrees inderdaad dat er al een aantal spelers zijn die het hele spel volledig uitgespeeld hebben. Persoonlijk vind ik dat toch erg knap.
Ik denk dat het overgrote deel het spel al heeft uitgespeeld, al dan niet meerdere keren. Ik heb zelf het spel ook al 2x totaal uitgespeeld (de nieuwe sorrows quests nog niet meegenomen). Ik speel niet eens zo veel, zeker niet voor mmorpg begrippen. Er is gewoon veel te weinig nieuwe content om de mensen die van PVE houden bezig te houden. Dat vind ik erg jammer. Ik had zelf ook graag meer nieuwe content gezien, al dan niet in een betaalde expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:26:
[...]

Ik denk dat het overgrote deel het spel al heeft uitgespeeld, al dan niet meerdere keren. Ik heb zelf het spel ook al 2x totaal uitgespeeld (de nieuwe sorrows quests nog niet meegenomen). Ik speel niet eens zo veel, zeker niet voor mmorpg begrippen. Er is gewoon veel te weinig nieuwe content om de mensen die van PVE houden bezig te houden. Dat vind ik erg jammer. Ik had zelf ook graag meer nieuwe content gezien, al dan niet in een betaalde expansion.
Het zelfde met mij, één karakter die alles gedaan heeft (en de meeste (el.) skills heeft) op update na en één karakter die in thunderkeap blijft steken (maar die heeft de sorrow's furnace quests wel gedaan).
Toch speel ik wel veel want ik ben 1200 uur online geweest als ik /age type.
Maar ik heb ook al weer 2 karakters weggedaan die me toch niet bevielen en waar ik al redelijk ver mee was.

En er gaat ook tijd zitten in farmen, fow en uw, anderen helpen, chatten, ouwehoeren en lol trappen in de steden en de computer aan laten staan als je met wat anders bezig bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
omg... verkeerde toppic>.<

guildwars en world of warcraft toppic lijken teveel opelkaar

[ Voor 79% gewijzigd door Proqzor op 13-09-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:25:
[...]

Het zelfde met mij, één karakter die alles gedaan heeft (en de meeste (el.) skills heeft) op update na en één karakter die in thunderkeap blijft steken (maar die heeft de sorrow's furnace quests wel gedaan).
Toch speel ik wel veel want ik ben 1200 uur online geweest als ik /age type.
Maar ik heb ook al weer 2 karakters weggedaan die me toch niet bevielen en waar ik al redelijk ver mee was.

En er gaat ook tijd zitten in farmen, fow en uw, anderen helpen, chatten, ouwehoeren en lol trappen in de steden en de computer aan laten staan als je met wat anders bezig bent :+
Computer aanlaten als ik ergens anders mee bezig ben (en ingelogd blijven) doe ik nooit. Ik ben guild leader en dat word ik continu bestookt met vragen / opmerkingen etc. Het is denk ik ook het punt dat je nu de elite skills etc kunt unlocken door te PvP'en. Doordat PvP-X nu standaard is geworden komen deze unlocks nog sneller dichtbij. Veel nut heeft het maken van een 2e PVE char dan ook niet meer lijkt het.

Verwijderd

Het schijnt dat de droknar run na de update een heel stuk moeilijker is geworden, zo niet onmogelijk.
Heb die run ooit eens één of twee keer gedaan en meende dat er maar een paar wormen in zaten. Maar toen ik dat van de week weer eens deed waren er veel meer, ik geloof wel 5 of 6....
Je raakt ze niet meer kwijt voordat je door je health heen bent.

Dus geen droknar armor meer in ascalon arena ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou er rekening mee dat werving voor clans en/of guilds niet toegestaan is op GoT