Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Zijn er nog meer mensen van plan om chapter 2 te gaan kopen?
Ik neem aan dat je wel GW chapter 1 nodig hebt. Maar de vervolg chapters hoef je niet allemaalRoD schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 21:52:
Ik zag op www.play.com Guild Wars chapter 2 staan.
Ik neem aan dat je de eerste versie van Guild Wars nodig hebt om chapter 2 te kunnen spelen, dus dat chapter 2 een soort uitbreidingspakket is?
Ik neem aan van wel, maar het werd me niet 100% duidelijk, misschien dat iemand hier het zeker weet?
te kopen, dus je zou chapter 2 kunnen overslaan, maar wel chapter 3 kopen.
Hell yeah!RoD schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:42:
Ik hoop dat de prijs van chapter 1 dan gaat dalen zodra chapter 1 uit is.. ik denk dat ik nog even wacht met kopen en dan beide chapters tegelijk koop.
Zijn er nog meer mensen van plan om chapter 2 te gaan kopen?
Sinds kort doe ik overigens ook aan het griffon farmen bij augury rock. Ik moet zeggen dat het toch wel heel wat beter voelt als je niet meer elke cent hoeft om te draaien.
Ik farm overigens niet als w/mo of als wat voor x/mo dan ook, maar als een Mesmer/Elementalist
Maar als je me een tijd geleden had verteld dat ik met mijn me/ele 15+ monsters in mijn eentje dood zou maken had ik gedacht dat je gek was
Ik zit er heel erg over na te denken om dit spel te kopen, maar ik hecht erg veel waarde aan dat ik lekker in mn eentje bezig kan, dat wil zeggen, levelen, questen, en dergelijke.
Natuurlijk heb ik er al wat over gelezen, en er wordt gezegd dat het erg uitgebreid is.
Maar ik wil graag weten in hoeverre dat nu is.
Is het mogelijk om alleen maar te questen en te levelen? of zijn de quests na verloop van tijd "op" en wordt levelen minder aantrekkelijk?
Niet dat ik dat persé alleen ga doen, maar ik hecht er wel veel waarde aan
De quests zijn op een gegeven moment op en als je level 20 bent kun je niet meer levellen. Je krijgt dan alleen nog skillpoints. Als je interesse hebt in PvP zou ik GW kopen, anders zou ik mijn geld inzetten op WoW.RoD schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:58:
Hmm...
Ik zit er heel erg over na te denken om dit spel te kopen, maar ik hecht erg veel waarde aan dat ik lekker in mn eentje bezig kan, dat wil zeggen, levelen, questen, en dergelijke.
Natuurlijk heb ik er al wat over gelezen, en er wordt gezegd dat het erg uitgebreid is.
Is het mogelijk om alleen maar te questen en te levelen? of zijn de quests na verloop van tijd "op" en wordt levelen minder aantrekkelijk?
[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 29-08-2005 00:17 ]
Er zijn veel, heeeel veel quest en missies en die kun je allemaal in je eentje doen. Nou ja, in je eentje met computer karakters als hulpjes ipv andere mensen die ook online aan het spelen zijn.RoD schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:58:
Hmm...
Alleen is het aantal missies en quests niet oneindig en zul je uiteindelijk na een uurtje of, mwah, 120 rustig aan alle missies en quests spelen aan het einde komen. Dus als je een uurtje of twee per dag speelt hou je het een maandje of twee vol.
Echter: je kunt maar levellen tot level 20 en daarna geen nieuw level meer krijgen en alleen maar skill punten verzamelen om extra spells e.d. van te kopen. Het spelen van quests is dan ook maar 1 onderdeel van het complete spel. Daarnaast kun je in teamverband tegenelkaar knokken en je aansluiten bij Guilds en zo nog een paar dingen.
Als je alleen maar voor het quest gedeelte gaat, zul je redelijk snel uitgekeken zijn op dit spel, maar wanneer je ook tijd investeert in de andere mogelijkheden van het spel, dan zul je het over een jaar nog spelen.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Ik heb nog wat gezocht in dit topic en de vorige topics, en ik krijg het idee dat het vooral draait om level 20 worden, en dan goeie items gaan zoeken, en met je guild tegen andere guilds gaan knokken, en beloningen krijgen, of zit ik nu fout?Weakling schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:17:
[...]
Er zijn veel, heeeel veel quest en missies en die kun je allemaal in je eentje doen. Nou ja, in je eentje met computer karakters als hulpjes ipv andere mensen die ook online aan het spelen zijn.
Alleen is het aantal missies en quests niet oneindig en zul je uiteindelijk na een uurtje of, mwah, 120 rustig aan alle missies en quests spelen aan het einde komen. Dus als je een uurtje of twee per dag speelt hou je het een maandje of twee vol.
Echter: je kunt maar levellen tot level 20 en daarna geen nieuw level meer krijgen en alleen maar skill punten verzamelen om extra spells e.d. van te kopen. Het spelen van quests is dan ook maar 1 onderdeel van het complete spel. Daarnaast kun je in teamverband tegenelkaar knokken en je aansluiten bij Guilds en zo nog een paar dingen.
Als je alleen maar voor het quest gedeelte gaat, zul je redelijk snel uitgekeken zijn op dit spel, maar wanneer je ook tijd investeert in de andere mogelijkheden van het spel, dan zul je het over een jaar nog spelen.
Ben er in ieder geval achter dat ik het om het PvE niet hoef te doen
Ik weet nu dus nog niet of ik interesse heb in PvPBor de Wollef schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:10:
[...]
De quests zijn op een gegeven moment op en als je level 20 bent kun je niet meer levellen. Je krijgt dan alleen nog skillpoints. Als je interesse hebt in PvP zou ik GW kopen, anders zou ik mijn geld inzetten op WoW.
Als het echt zoiets is als knokken tegen anderen, wat items vinden en met je guild wat knokken, dan zie ik er bijzonder weinig lol in, veel te veel herhaling lijkt me.
Dit zal vast niet kloppen, anders zou geen mens dit meer spelen, maar ik kan niet echt iets vinden over hoe dat PvP gebeuren nou precies gaat.
Is het echt gewoon wat rondknokken, of zitten er ook nog speciale dingen bij? en heb je ook nog andere doelen in het spel, als je aan het PvP'en bent? of is het alleen zo dat je gewoon zorgt dat je skill points verzameld en leuke items zoekt?
Het klinkt namelijk niet al te bijzonder, al zien de screenshots er wel erg tof uit.
Is het ook leuk om zonder guild te PvP'en? of is dat niet handig? ik heb wel gelezen dat in een guild zitten veel voordelen heeft, en in sommige gevallen een must is, maar ik vraag me af wat er nou precies in je eentje mogelijk is.
Waarom is er trouwens een ledenstop in de GoT guild?

Edit: Hoe snel vorm je binnen het spel een groep met andere spelers als je op PvP uit bent? vind je makkelijk een leuke groep? of moet je echt lang zoeken?
Worden mensen snel toegelaten tot guilds?
Ik heb ook gelezen dat die PvP dingen op "pre-defined locations" plaatsvinden, is het dan ook zo dat je niet zomaar "even" kunt gaan PvP'en?
Met andere woorden: Kun je je in je eentje redden in het spel (dus met het joinen van een guild, een groep vinden, enz.) of moet je dit spel echt met een groepje beginnen?
Wat zijn jullie ervaringen daarmee in-game?
[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 29-08-2005 01:10 ]
Verwijderd
Nou kerel, volgens mij heb jij je ergens verkeerd laten inlichten! En ja, je zit fout wat betreft het PVE gedeelte van de game. Mensen die jou dat zo hebben uitgelegd zijn een beetje in de war denk ik. Die zien alleen maar het uiterste einde van de game. En niet dat van begin TOT het eind, alles wat er nog tussenin zit dus. Ongeveer zo'n zelfde soort iets als naar "de zin van het leven" zoeken. Uiteindelijk ga je toch dood, en heb je aan de hele reutemeteut helemaal niks gehad.RoD schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:35:
Ik heb nog wat gezocht in dit topic en de vorige topics, en ik krijg het idee dat het vooral draait om level 20 worden, en dan goeie items gaan zoeken, en met je guild tegen andere guilds gaan knokken, en beloningen krijgen, of zit ik nu fout?
Ben er in ieder geval achter dat ik het om het PvE niet hoef te doen
Uiteindelijk ben je level 20, heb je alle quests gedaan, heb je alle skills, enz. En dan KAN het inderdaad saai worden. Dat kan, maar dat hoeft helemaal niet! En neem maar van mij aan dat er méér dan genoeg te doen is wat betreft het PVE gedeelte! Echt!!
Wat ik uit dit stukje tekst opmaak is dat je eigenlijk helemaal niet erg veel van de game weet. Je laat je eerst door anderen wijs maken dat de PVE mode niet veel voorstelt. En je weet daarbij ook nog helemaal niet eens wat de PVP mode allemaal inhoud. Volgens mij kan je beter eens een keer een goeie fansite door bladeren!Ik weet nu dus nog niet of ik interesse heb in PvP
Als het echt zoiets is als knokken tegen anderen, wat items vinden en met je guild wat knokken, dan zie ik er bijzonder weinig lol in, veel te veel herhaling lijkt me.
Dit zal vast niet kloppen, anders zou geen mens dit meer spelen, maar ik kan niet echt iets vinden over hoe dat PvP gebeuren nou precies gaat.
Is het echt gewoon wat rondknokken, of zitten er ook nog speciale dingen bij? en heb je ook nog andere doelen in het spel, als je aan het PvP'en bent? of is het alleen zo dat je gewoon zorgt dat je skill points verzameld en leuke items zoekt?
Het klinkt namelijk niet al te bijzonder, al zien de screenshots er wel erg tof uit.
Is het ook leuk om zonder guild te PvP'en? of is dat niet handig? ik heb wel gelezen dat in een guild zitten veel voordelen heeft, en in sommige gevallen een must is, maar ik vraag me af wat er nou precies in je eentje mogelijk is.
Edit: Hoe snel vorm je binnen het spel een groep met andere spelers als je op PvP uit bent? vind je makkelijk een leuke groep? of moet je echt lang zoeken?
Worden mensen snel toegelaten tot guilds?
Ik heb ook gelezen dat die PvP dingen op "pre-defined locations" plaatsvinden, is het dan ook zo dat je niet zomaar "even" kunt gaan PvP'en?
Met andere woorden: Kun je je in je eentje redden in het spel (dus met het joinen van een guild, een groep vinden, enz.) of moet je dit spel echt met een groepje beginnen?
Wat zijn jullie ervaringen daarmee in-game?
Het aantal quests en missies is best beperkt vind ik hoor, zeker als je het verhaal maar 1 keer wilt spelen.Weakling schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:17:
[...]
Er zijn veel, heeeel veel quest en missies
Ik weet inderdaad niet erg veel van de game, maar in reviews lees je alleen een stel feiten, op de vragen die ik stelde heb ik nog geen antwoord kunnen vinden.
In tutorials krijg je alleen vragen zoals hoe je je character op moet bouwen, en wie je in je party moet hebben, of welke skills je nodig hebt bij een bepaalde build.
Mijn vragen zijn meer gericht op hoe de ingame ervaringen zijn, al die theorie snap ik wel, en kan ik zelf wel opzoeken.
Verwijderd
Ik heb tot nu toe alleen gebruik gemaakt van henchman, dat is inderdaad wel eens even puzzelen omdat je niet tegen zo'n karakter kunt zeggen blijf jij even hier. Ik ben dan ook nog niet verder dan Nolani, maar ik ga stug door.
Ik denk erover om nog een ander karakter te maken, elementalist/? en te zien hoe dat werkt.
En voor degene die mij niet kennen, hier spreekt dus een 52 jarige dame.
Verwijderd
Ik ben inmiddels wel op lvl 20 belandt maar ben het nog niet zat hoor , ik zit al enig avonden op de thunderkeep missie maar nog niet gelukt erg moeilijk.(Zelfs met non henchmen ).
als je het spel nu al uit heb heb je of niet allea gespeeld of je steek er erg veel tijd in , ik ben vroeg genoeg voor de zomer uitbreiding
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Verwijderd
En zoals eerder gezegd is de PVE mode NIET brak!! Daarvoor heb ik de game juist wel gekocht. PVP ben ik eigenlijk niet zo kapot van. Ik wil wel samen spelen met anderen maar ik hou niet van competitie zeg maar. Dat soort games heb ik jaren lang gedaan, en daar vind ik eigenlijk niet meer zo veel aan. Guild Wars heeft wat betreft het samenspel genoeg te bieden, maar je kunt natuurlijk ook lekker met de henchman op pad gaan. Daarbij vind ik de missies later in de game echt lekker moeilijk (niet tè) zodat het niet een "ik beuk me er even doorheen" game word. Niet te vergeten dat iedere missie nog een bonus opdracht heeft die vaker nog moeilijker is dan de missie zelf. Wel raar dat ik hier vaker mensen zie roepen dat World Of Warcraft de betere quest game is. Want ik heb al van meerdere mensen gehoord dat het quest systeem in die game juist erg slecht is.
Trouwens, nog even iets! Vaker zie ik mensen roepen dat Guild Wars niet uitgebreid genoeg is... Ik vind toch echt dat zoals de game nu op dit moment is, heel erg uitgebreid is hoor. Ik weet niet hoe het bij andere Online RPG's is. Maar ik vind dit echt al uitgebreid genoeg. En dan te bedenken dat dit nog maar de basis is voor wat komen gaat! Als er mensen zijn die dit niet uitgebreid genoeg vinden dan moeten die lui eens in hun gedachten houden dat er nog expansion packs komen voor deze game!
Het is niet voor niets dat veel mensen wachten op nieuwe content
[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 29-08-2005 12:29 ]
Bij World of Warcraft ben je veel en veel langer bezig.
Ik zit nu echt te twijfelen, ik denk dat ik maar ns ga kijken of iemand dit spel heeft, zodat ik het zelf kan zien.
Ik lees veel reacties dat pvp moeilijk is. Het is denk ik niet de bedoeling dat iedereen zomaar ff HoH wint. Dat je met PUGS niet kan winnen vindt ik onzin. Heb zelf vele malen HoH met pugs gewonnen en win nog steeds met pugs. Dat als alle leden voor het eerst HoH in gaan of niet weten waar ze mee bezig zijn en niet winnen van teams die geoefend zijn lijkt me niet meer dan logisch. Het blijft een team ervaring. De vergelijking met een FPS gaat dan ook totaal niet op. Ik krijg meer adrenaline van een goed potje HoH dan van een FPS. in een FPS kan je solo heel wat berijken. In PVP GW is dat een stuk minder. je bent meer afhankelijk van je medespeleres en het team.
Het spel heeft op www.mmorpg.com niet voor niets meer punten dan wow
Team Arena's zijn meer voor het oefenen met een nieuwe char build die je verzonnen hebt of om met wat vrienden aan elkaar te wennen enzo. Als je lvl 15 bent en team arena's niet tof vindt moet je niet zeggen dat pvp niet tof is omdat team arena's niets voorstellen in vergelijking met GvG en HoH.
Just my 2 cents
Verwijderd
Goh...wat leuk..!!!Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:01:
Dit spel is het eerste in dit genre wat ik gekocht heb, speelde hiervoor eigenlijk alleen spellen als myst. Ik ben dus niet zo bedreven en heb dus aanmerkelijk meer tijd nodig om te komen waar jullie allemaal al schijnen te zijn. Dat neemt niet weg dat ik er veel plezier aan beleef. Ik speel nu met 2 karakters beide ranger, een ra/mo en een ra/em. Beide inmiddels op level 12.
Ik heb tot nu toe alleen gebruik gemaakt van henchman, dat is inderdaad wel eens even puzzelen omdat je niet tegen zo'n karakter kunt zeggen blijf jij even hier. Ik ben dan ook nog niet verder dan Nolani, maar ik ga stug door.
Ik denk erover om nog een ander karakter te maken, elementalist/? en te zien hoe dat werkt.
En voor degene die mij niet kennen, hier spreekt dus een 52 jarige dame.
Ben zelf 51 jaar, maar ik heb ook al van iemand gehoord die 77 is en dit spel speelt.
Je bent dus niet het enige "oudje"
Verwijderd
En dan heb je het nog niet gehad over Underworld (UW) en Fissure of Woe (FoW) !!!Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:14:
Ik heb het even nageteld, en qua aantal missies kom ik uit op 24. Of ik moet er ergens eentje vergeten zijn, maar ik denk van niet. Het aantal quests ligt qua aantal echter véél hoger! Ik weet niet precies hoe veel, maar ik schat dat het aantal ergens ligt tussen de 250 en de 300. Dat kan echter ook nog hoger uitvallen, maar daar ben ik niet 100% zeker van. Alles bij elkaar ben je echt wel even zoet.
Trouwens, nog even iets! Vaker zie ik mensen roepen dat Guild Wars niet uitgebreid genoeg is... Ik vind toch echt dat zoals de game nu op dit moment is, heel erg uitgebreid is hoor. Ik weet niet hoe het bij andere Online RPG's is. Maar ik vind dit echt al uitgebreid genoeg. En dan te bedenken dat dit nog maar de basis is voor wat komen gaat! Als er mensen zijn die dit niet uitgebreid genoeg vinden dan moeten die lui eens in hun gedachten houden dat er nog expansion packs komen voor deze game!
Daar zitten ook nog (moeilijke) quests in.
Voordat dat 'gesneden koek' voor je is ben je weer heel wat uurtjes verder.
Waarbij wel moet worden aangemerkt dat de toegang tot UW en FoW afhankelijk is van het PvP gedeelte. Dat wil zeggen: Europa moet de zgn. favor hebben om er in te kunnen.
De PUGS waarin jij speelt, zijn waarschijnlijk niet degene die alle spelers in het district geinvite hebben maar juist degene die bepaalde eisen aan rank stellen. Ik vind dat al nauwelijks meer een 'Pick Up Group' omdat er wel degelijk eisen worden gesteld (en dat gaat een beetje tegen de definitie in). Sowieso vind ik Tombs niet newbie vriendelijk, dat is ook niet erg want voor mensen die het PvP aspect nog moeten leren kennen is er Competition Arena en Team Arena.Franck schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:06:
Ik krijg het gevoel dat veel te veel mensen dit spel vergelijken met wow enzo. Dit spel is niet als wow waar je in een wereldje een beetje rond rent en samen met de rest van de carebear community een babbeltje maakt en een baasje sloopt of een pakketje van hier naar daar brengt. Het spel heeft als doel PVP met daarnaast een toffe RPG kant waarmee je naast andere methodes voor pvp dingen kan unlocken.
Ik lees veel reacties dat pvp moeilijk is. Het is denk ik niet de bedoeling dat iedereen zomaar ff HoH wint. Dat je met PUGS niet kan winnen vindt ik onzin. Heb zelf vele malen HoH met pugs gewonnen en win nog steeds met pugs. Dat als alle leden voor het eerst HoH in gaan of niet weten waar ze mee bezig zijn en niet winnen van teams die geoefend zijn lijkt me niet meer dan logisch. Het blijft een team ervaring. De vergelijking met een FPS gaat dan ook totaal niet op. Ik krijg meer adrenaline van een goed potje HoH dan van een FPS. in een FPS kan je solo heel wat berijken. In PVP GW is dat een stuk minder. je bent meer afhankelijk van je medespeleres en het team.
Het spel heeft op www.mmorpg.com niet voor niets meer punten dan wow. Uitbreidingen op het RPG gedeelte boeien me niet eens zo veel. De PVP des te meer. Lekker verslavend en uitdagend. Het is niet zo dat je na een dag spelen gelijk goed bent en dat is maar goed ook. Hetzelfde geld overigens voor bijna alle spellen. De drempel om pvp te doen licht echter een stuk lager omdat je niet alleen met dat ene zwaard goed bent maar gewoon toegang hebt tot alle goeie spullen. Dat met een vaste groep spelers (guild,clan etc) spelen voordeel heeft lijkt me logisch, dat is met alle spellen zo. Ook hoef je niet 3 maanden naar lvl 60 te lvln om mee te kunnen doen. Je kan als je wil gelijk meedoen of eerst wat skills unlocken met een rpg char (de beste methode). Check gewoon wat een gevraagde build is voor een char en je hoeft maar 8 skills te hebben om een goed pvp mannetje te maken. Als je met je PvE build HoH ingaat verwacht dan ook niet dat je ver komt.
Team Arena's zijn meer voor het oefenen met een nieuwe char build die je verzonnen hebt of om met wat vrienden aan elkaar te wennen enzo. Als je lvl 15 bent en team arena's niet tof vindt moet je niet zeggen dat pvp niet tof is omdat team arena's niets voorstellen in vergelijking met GvG en HoH.
Just my 2 cents
Kanttekening hierbij is dat bij Competition Arena het nogal hit-and-miss is qua party en dat kan frustrerend zijn.
PvP is niet persé erg moeilijk. Dat ligt meer aan welke class je speelt. Om als Mesmer 3 monks tegelijkertijd te kwellen is aardig pittig terwijl het als random Elementalist volstaat het gecallde target een dosis spells voor te schotelen (wat effectief inhoud 1,2,3,4 in toetsen bijv.). Als je nog niet bedreven bent in PvP neem dan een simpele en effectieve damage build.
Wat ik leuk vind aan Guild Wars PvP is dat je zo'n berg skills hebt en daar een zeer kleine selectie uit moet maken. Dit nodigt erg uit tot het tweaken van je build en wanneer je word afgeslacht specifiek daarop een counter proberen te verzinnen. Ook worden sommige ogenschijnlijk nutteloze skills erg goed in combinatie met andere skills.
Weet jij overigens nog een competente Euro guild die recruit? Ik zit nu bij een US guild en daarom kan ik eigenlijk alleen in het weekend GvG/Tombs spelen.
Mijn favoriete GvG build op dit moment - Choking Gas R/W
Frenzy
Distracting Shot
Pin Down
Choking Gas
Practiced Stance {E}
Favorable Winds
Dryders Defense / Storm Chaser
Rez signet
13 Expertise
13 Wilderness Survival
10 Marksmanship
Gaat niet echt om de damage, al is die wel in orde, maar meer om het uitschakelen van een (groep van) caster(s). Practiced Stance zorgt ervoor dat je Choking Gas continue kan gebruiken. Elementalists/Necros zijn het makkelijkste doelwit maar ook Monks zijn goed te doen dankzij Frenzy. Rangers zijn in het algemeen geen prioriteits doelwit dus je komt er mee weg je verdediging te halveren en je kan Frenzy altijd afbreken door een andere Stance te gebruiken.
Mijn favoriete Arena build op dit moment - Illusionary Warrior Me/W
Flurry
Distortion
Illusion of Haste
Ether Feast
Drain Enchantment
Illusionary Weaponry {E}
Illusion of Weakness
Rez signet
4 Fast Casting
16 Illusion
13 Inspiration
Een Warrior killer maar kan ook met andere classes goed overweg behalve misschien Air Elementalists. Hoog uithoudingsvermogen door Distortion/Ether Feast/Illusion of Weakness, consistente damage door Illusionary Weaponry en kan daarbij harder rennen dan warriors/rangers. Zorg wel voor een +20% enchant Axe/Sword.
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
Kregen of krijgen? Zal wel over een auctionhouse etc gaan denk ikVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:57:
Yeah! Dat word een hele mooie dag voor veel mensenOja, we (de community) kregen ook een paar "pleasant surprises"... Ik wacht met spanning op dat geen wat komen gaat
![]()
Het leek me net zo mooi om net voor de summer update nog even over te stappen en de nieuwe gebieden te exploren met guildies.
Nouja, dan maar even wachten tot de ledenstop over is...
[ Voor 28% gewijzigd door MonkeySandwich op 30-08-2005 17:31 ]
* kijkt naar buitenVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 08:40:
Summer update komt er aan![]()
http://www.guildwars.com/press/pr10-29-08-05.html
hebben ze kennelijk toch nog gelijk met die zomer

Verwijderd
Kroegen
Of er door middel van de zomer update een veilinghuis bij komt is nog helemaal niet zeker. Ik las laatst in een interview op IGN, dat de mogelijkheid voor een spectator mode er eerder zou komen dan een auction house!Bor de Wollef schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:10:
[...]
Zal wel over een auctionhouse etc gaan denk ik
What about some of the features that people have been asking for, such as Observer Mode and an Auction House? Is it possible that we'll see these features sometime soon?
James Phinney: We are constantly working on adding features to the game, and both Observer Mode and an Auction House are high on our priority list. I can't announce specific dates, but of the two, players should expect to see Observer Mode implemented first.
After this weekend event, players have the Sorrow's Furnace summer update to look forward to. What sorts of new things can players expect with Sorrow's Furnace?
James Phinney: Sorrow's Furnace consists of two entirely new areas: an outdoor area known as Grenth's Footprint as well as the caverns of Sorrow's Furnace itself. In these areas, players will have new quests to undertake and new weapons to discover, as well as brand-new enemies to confront. Sorrow's Furnace was designed to be one of the toughest and most rewarding areas of the game after Fissure of Woe and the Underworld. Our summer update doesn't stop with Sorrow's Furnace, however, as we have additional content and changes coming up that we haven't yet disclosed. I think players are definitely in for a few pleasant surprises.
Link naar het interview
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 18:08 ]
Slordig zo'n kale link. Je mag natuurlijk ook gelijk de hele pressrelease quoten voor degenen die te lui zijn om te klikken, staat wel zo netjes vind je ook niet?Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 08:40:
ArenaNet Releases their Guild Wars Update: Sorrow’s Furnace to Launch September 7th
New Explorable Areas Available Free to All Guild Wars Players
Bellevue, Wa. (August 29, 2005) - ArenaNet®, creators of the #1 selling competitive online roleplaying game, Guild Wars®, announces the release of the much-anticipated Guild Wars update: Sorrow’s Furnace. To be released on September 7, 2005, the update will be available free to all Guild Wars account holders and will stream to them live at game log-in.
Sorrow's Furnace offers two large, explorable regions: Grenth's Footprint and Sorrow's Furnace. These regions will provide exciting new high-level content to Guild Wars players, and will offer new quests, new monsters, new items, and more. For characters who have completed their ascension in Guild Wars, these areas will provide new opportunities for exploration and reward.
Guild Wars is a competitive online roleplaying game that rewards player skill more than time played. Players explore a rich fantasy game world, acquire skills, build personalized characters and compete in head-to-head guild battles with players from around the world.
In addition, DirectSong will simultaneously release new music for Sorrow’s Furnace. DirectSong, the world's first official music expansion service, will offer a Sorrow's Furnace music Mini-Pak free of charge to all Guild Wars account holders who register at their website: www.directsong.com. The Mini-Pak also features a preview of Guild Wars Battle Pak 1, the first full music upgrade announced for Guild Wars, available end of September.
More information about Guild Wars and Sorrow’s Furnace can be found at www.guildwars.com.
About ArenaNet
ArenaNet, located in Bellevue, Washington, is a wholly owned subsidiary of NCsoft® Corporation. ArenaNet has built a state-of-the-art, interactive game network and develops premier multiplayer online games for dedicated game players. ArenaNet’s first title, Guild Wars, is a global online roleplaying game that allows gamers to play with anyone, anytime and anywhere in the world. The novel business model, which requires no subscription fees and emphasizes instant action rather than time spent playing, has undoubtedly contributed to the huge commercial success of Guild Wars. More information about ArenaNet can be found at www.arena.net.
About NCsoft Corporation
Headquartered in Seoul, South Korea, NCsoft Corporation is the world’s leading developer and publisher of online games. Founded in 1997, NCsoft is home to Lineage®, the world’s most successful online role playing game. NCsoft has joint venture offices located in Japan, Taiwan, and China, as well as branches in North America and the United Kingdom. In fiscal year 2004, NCsoft posted revenues of KRW (Korean Won) 246 billion or approximately US$246 million. More information about NCsoft can be found at http://www.ncsoft.net
Je kunt altijd ook gewoon ons ingame PM'en. Mijn naam staat in een van de posts en ik denk dat er nog wel wat meer namen te vinden zijn. Ook op onze website staan een boel ingame namen. PM gewoon eens iemand en de kans is groot dat er respons zal zijn!Mythrill schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:30:
Waaaah! Wil ik uit mijn guild gaan stappen omdat er te weinig actie is. Is er een ledenstop bij jullie (gotguild)!
Het leek me net zo mooi om net voor de summer update nog even over te stappen en de nieuwe gebieden te exploren met guildies.
Nouja, dan maar even wachten tot de ledenstop over is...
-- == Alta Alatis Patent == --
Ik heb de soundtrack al (zat bij de CE) dus ik weet niet of ik die ook ga aanschaffen, ondanks dat er een paar bonustracks bijzitten.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Als het maar geen Mariah Carey isMariahCareyLover schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:31:
Hey, wat is directsong nou weer? Is dat onderdeel van Guild Wars? Ik mis eigenlijk wel degelijke muziek in de game wat imho erg goed zou kunnen bijdragen aan de sfeer...
OMG LOL
Ik zou het niet erg vinden hoor
[ Voor 29% gewijzigd door Sensei_D op 31-08-2005 17:12 ]
Grote update voor Guild Wars begin september:Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 08:40:
staat een stukje over met screenshots op gamer.nl.
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Wil je die Fellblade nog hebben of niet TroonStaal?TroonStaal schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 23:57:
[...]
Ik zal je even toevoegen
Alleen zit ik op EU servers, maakt dat nog uit? (of zat jij nou ook op EU)
Ik ben de laatste paar dagen weinig oplijn geweest ivm drukke agenda, maar morgenavond ben ik zeker online. Wat wil je er eigenlijk voor hebben?CoRrRan schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:55:
[...]
Wil je die Fellblade nog hebben of niet TroonStaal?
/edit:
[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 31-08-2005 22:25 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Mja meeste guilds werken op invite basis. moeilijk dusWeet jij overigens nog een competente Euro guild die recruit? Ik zit nu bij een US guild en daarom kan ik eigenlijk alleen in het weekend GvG/Tombs spelen.
Tsja, nu moeten we natuurlijk een screenshot hebben...TroonStaal schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:58:
[...]
Ik ben de laatste paar dagen weinig oplijn geweest ivm drukke agenda, maar morgenavond ben ik zeker online. Wat wil je er eigenlijk voor hebben?
/edit:![]()
![]()
Dankjewel!
Verwijderd
na eerst opgeruimd te hebben rondom. En verdomd t werkte. ik was dood, alle henchies waren dood, m'n pet was dood, maar ik had die verdomde ashes.
Ik moet zeggen dat geeft een goed gevoel.(Lord_Mithril zal als hij dit hoort hoofdschuddend naar z'n moeder kijken)
Niet om jou naar beneden te halen hoor maar die quest is echt makkelijk geworden. Ik weet nog dat dat in het begin van het "live" gaan "DE" killer quest was. Ik heb er toen denk ik wel 20x over gedaan om hem te completen. Gister deed ik hem alleen met 2 henchies (was de 4e vergeten). In 1 keer klaarVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:58:
Yes gisteren eindelijk gelukt om Althea's ashes te pakken te krijgen. Na een aantal keren m'n tanden te hebben gebroken op die chars met battleaxe, las ik ergens een aanwijzing: "just run for it".
na eerst opgeruimd te hebben rondom. En verdomd t werkte. ik was dood, alle henchies waren dood, m'n pet was dood, maar ik had die verdomde ashes.En dus die 2000xp, precies genoeg om van level 12 naar 13 te gaan.
Ik moet zeggen dat geeft een goed gevoel.(Lord_Mithril zal als hij dit hoort hoofdschuddend naar z'n moeder kijken)
Verwijderd
Ik heb nu 2 rangers een ra/mo en een ra/el en ben eergisteren begonnen met een El, maar dat is wel wennen, om de een of andere reden voel ik die rangers veel beter aan.

Omdat ik geen über 300k FoW black dyed platemail armor heb, show ik haar maar in lingerie
Het is een Fellblade met een pommel mod van 22 health en een extended bleeding hilt. Het schild is een mooi fijn doorzichtig schild
[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 02-09-2005 15:40 ]
Verwijderd
Een ander character is inderdaad wennen ja. En het ene ligt je ook beter denk ik, maar dat hangt denk ik ook af van welke skills je gebruikt. Als je een goede combi gebruikt is het prettig spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:24:
Dat geeft niet hoor Bor. De meeste die hier posten zijn ongetwijfelkd veel beter dan ik . Dit is de eerste RPG die ik speel, dus ik moet nog een heleboel dingen uitzoeken en uitvinden.
Ik heb nu 2 rangers een ra/mo en een ra/el en ben eergisteren begonnen met een El, maar dat is wel wennen, om de een of andere reden voel ik die rangers veel beter aan.
Ik speel nu met Ne/Mo en probeer me nu wat te verdiepen in het gebruik van die skills en, in samenhang daarmee mn energy te optimaliseren.
En het gaat steeds beter moet ik zeggen. En al veeg ik dan nog wel niet de hele woestijn schoon zoals sommige anderen, een groep lvl 13 foe's die die dicht bij elkaar staan krijg ik wel plat in mn eentje.
Als ik dan soms weer eens met mn Wa/Me speel (mn 1ste char) voelt het gewoon als een handicap dat die maar één enemy tegelijk aan kan vallen.
Een ranger heb ik ook, lvl 10. Speelt ook prettiger dan warrior vind ik, gaat met meer gemak door het spel.
Maar ja, dat kan ook aan mij liggen natuurlijk. Met mn warrior moest ik alle dingen ook nog uitvogelen.
De andere professie's probeer ik te zijner tijd ook nog eens uit.....
Tsja, die dingen droppen vaak in UW. Heb er geen nut voor (geen warrior character), dus geef ze graag weg aan mensen die ze willen hebben.Steffy schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:09:
Eternal shield, waren ooit bijzonder, tegenwoordig kun je ze voor een dikke 3 a 5K wel kopen, heb er ooit zelf 1 gehad maar weer verkocht, was er toch niet echt weg van.
Verwijderd
Zo heb ik nog een aantal chaos axes waar ik niets mee doe. Geef ik ook graag weg...CoRrRan schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:21:
[...]
Tsja, die dingen droppen vaak in UW. Heb er geen nut voor (geen warrior character), dus geef ze graag weg aan mensen die ze willen hebben.
Mn ingame namen zijn Guildy War en Janice Aloha
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Verwijderd
Ik heb ze allemaal gevonden in Fissure of Woe (FoW). Of ze ook in Underworld (UW) zijn weet ik niet, ben ze er in elk geval nog niet tegengekomen.Apie! schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:10:
Waar droppen die chaos axes? Ik ben net aangekomen in Druid's nogiets, maar ben ze nog niet tegengekomen.
Maar op andere plaatsen zul je ze in ieder geval niet tegenkomen.....
Ik vind er eigenlijk ook niks aan, ze waren ook alleen maar gewild omdat ze uit UW kwamen volgens mij. Maar ze zijn gewoon lelijk, het mooiste schild wat ik tot nu toe heb gezien vind ik toch wel het shield of the wing.Steffy schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:09:
Eternal shield, waren ooit bijzonder, tegenwoordig kun je ze voor een dikke 3 a 5K wel kopen, heb er ooit zelf 1 gehad maar weer verkocht, was er toch niet echt weg van.
Daarom maken wij dus ook altijd een team met zoveel mogelijk guildies, en voor underworld maken we sowieso altijd een trapperteam, de mensen die zich voor zo'n team melden zijn vaak al een stuk minder nooby.Mythrill schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:13:
Vanavond weer lekker een tijdje in UW wasted! Sommige mensen zijn echt zo dom dat als je zegt dat je "greths statues" moeten pakken en niks anders, zij instinctief toch maar een andere quest pakken waardoor je compleet overompeld wordt door een enorme berg beesjes die niet lief zijn. Helaas zijn deze mensen vaak in iedere UW party te vinden en zal het dus ook iedere keer weer mis gaan
Zijn er hier mensen die graag naar Droknar rennen? Zo ja, hoeveel moet ik daarvoor neerleggen?
Voor mij een beetje lastig als guildleader met wel 8 leden waarvan er 4 actief zijn (incl mij) en 2 daadwerkelijk zover zijn dat ze UW en FoW in mogenNaluh! schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:16:
[...]
Daarom maken wij dus ook altijd een team met zoveel mogelijk guildies, en voor underworld maken we sowieso altijd een trapperteam, de mensen die zich voor zo'n team melden zijn vaak al een stuk minder nooby.
Guild Wars will be updated on Wednesday, September 7, to incorporate the free Sorrow's Furnace Update. At that time, significant balance changes that affect the game economy will be made. We've posted a brief note on these future changes on the page that contains the Game Update Notes.
Update Forecast - Friday, September 2
As you have noted in recent weeks, the Guild Wars economy has become much more stable. With the release of the Sorrow's Furnace Update on September 7, we will be making a number of important economic and balance changes. Many things will become significantly easier to acquire, including skill points and skills. But the gold cost of learning a skill from a trainer will be somewhat more expensive for most players.
Due to this change, we would like to suggest that players who have unspent Skill Points may wish to invest them prior to the update on September 7th. You are not required to do so, and skills will of course still be available to you after the update is live, but you will find the costs will be higher at that time. We will post full update notes for next Wednesday's changes when we present the Sorrow's Furnace Update.
extra info over de markteigenschappen dus
[ Voor 19% gewijzigd door DJrDJ666 op 03-09-2005 11:11 ]
ik ben hier een beetje nieuw in deze forum dus is zeg HALLO
de guildwarser
Apart, vraag me af hoe dat zit met die skillpoints, straks even kijkenDJrDJ666 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:10:
Update Notes Expanded 2 September 2005
Guild Wars will be updated on Wednesday, September 7, to incorporate the free Sorrow's Furnace Update. At that time, significant balance changes that affect the game economy will be made. We've posted a brief note on these future changes on the page that contains the Game Update Notes.
Update Forecast - Friday, September 2
As you have noted in recent weeks, the Guild Wars economy has become much more stable. With the release of the Sorrow's Furnace Update on September 7, we will be making a number of important economic and balance changes. Many things will become significantly easier to acquire, including skill points and skills. But the gold cost of learning a skill from a trainer will be somewhat more expensive for most players.
Due to this change, we would like to suggest that players who have unspent Skill Points may wish to invest them prior to the update on September 7th. You are not required to do so, and skills will of course still be available to you after the update is live, but you will find the costs will be higher at that time. We will post full update notes for next Wednesday's changes when we present the Sorrow's Furnace Update.
extra info over de markteigenschappen dus
Waar zie jij staan dat er weer leden geaccepteerd worden?Mythrill schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 13:09:
Op de Gotguild staat op de join pagina dat er momenteel weer leden worden geaccepteerd. Het forum staat alleen nog op slot. Dus accepteren jullie nu weer wel of niet?
De ledenstop zal spoedig weer worden opgeheven (ik verwacht binnen een week). Het is o.a. ingesteld om de ledenlijst op te schonen (veel idle spelers) en om een nieuwe officer aan te stellen / overdracht officers takenMomenteel hebben wij een ledenstop. Aanmeldingen zullen tijdelijk niet in behandeling worden genomen.
Eventjes nog niet Mythrill, ik heb de pagina waar jij het over hebt ook weer aangepast, dus die reflecteert de huidige status.Mythrill schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 13:09:
Op de Gotguild staat op de join pagina dat er momenteel weer leden worden geaccepteerd. Het forum staat alleen nog op slot. Dus accepteren jullie nu weer wel of niet?
Zie verder de post van Bor de Wollef hierboven.
Verwijderd
Is de moeilijkste run van het spel vind ik. De meeste runners vragen er zo'n 3k voor geloof ik.Brasher schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:45:
Best wel een vet spel. Ik speel het nu zo'n 2 weken en heb een lvl 16 Wa/Me. Ook nog een lvl 5 E/M, maar ik wil eerst m'n primary char wat omhoog halen.
Zijn er hier mensen die graag naar Droknar rennen? Zo ja, hoeveel moet ik daarvoor neerleggen?
Maar op de gewone manier kom je er ook wel hoor.
Het duurde met mn necro zo'n 2 à 3 dagen langer om er te komen via Kryta, Jungle en Desert.
Heb tussentijds alleen in Amnoon nieuw armor gekocht, omdat het daar ook wel nodig is met de 3 missies en doppelganger.
Verwijderd
Bedankt CoRrRanCoRrRan schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:21:
[...]
Tsja, die dingen droppen vaak in UW. Heb er geen nut voor (geen warrior character), dus geef ze graag weg aan mensen die ze willen hebben.
Af en toe zijn er mensen die je voor niets willen runnenVerwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:43:
[...]
Is de moeilijkste run van het spel vind ik. De meeste runners vragen er zo'n 3k voor geloof ik.
Maar op de gewone manier kom je er ook wel hoor.
Verwijderd
Ik heb verschillende accounts. Kan ik nu ook het ene account gebruiken op de Europese server en het andere op de Amerikaanse server? Zodat ik vaker in UW en FoW kan?
Het switchen gaat per account (gekochte versie) voor zover ik weet. Dus niet per karakter!Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:01:
Vraagje:
Ik heb verschillende accounts. Kan ik nu ook het ene account gebruiken op de Europese server en het andere op de Amerikaanse server? Zodat ik vaker in UW en FoW kan?
[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 04-09-2005 12:05 ]
Verwijderd
Dat bedoel ik, ja.Dekay schreef op zondag 04 september 2005 @ 15:55:
Volgens mij bedoelt hij ook per account. Dus twee keer guildwars gekocht, twee verschillende accounts aangemaakt en dan wil je met de een op de US en de ander op de EU? Dat kan gewoon
Ben met de karakters op mn tweede account nog niet zo ver dat ze ascend zijn maar als ik zo ver ben dan switch naar US.
Mooi dat dat kan
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Verwijderd
Als ik het goed heb wordt GuildWars door Cedega ondersteund. Cedega is het vroegere WinX (min of meer), en hier is meer info te vinden:Balachmar schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:21:
Zijn er trouwens tweakers, die GuildWars onder linux draaien? Het moet kunnen heb ik gelezen, maar draait het ook lekker? Als dat namelijk ook lekker loopt, dan is mijn volgende installatie linux.
http://www.transgaming.org
www.winehq.com
[ Voor 5% gewijzigd door MonkeySandwich op 05-09-2005 12:58 ]
Maar met wine draait ie dus voor geen meter, lees ik.
Maar ik vroeg me ook eigenlijk gewoon af, of er mensen waren die het wel onder linux draaien en de prestaties onder linux.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
If there is a name for evil, it echoes from the walls.
If there is a glimmer of hope, it will be swallowed in the darkness.
If there is a way to get out alive, it has not yet been found.
Sorrow's Furnace ... while it burns, none of us is safe.
On Wednesday, September 7th, the way to Grenth's Footprint and Sorrow's Furnace will be open to all in Tyria. Here is what you and your fellow adventurers will find in this update:
- Grenth's Footprint: A snow-covered explorable area with numerous NPCs offering challenging quests of all kinds.
- Sorrow's Furnace: A depleted mine carved into the depths of the Shiverpeak Mountains, filled with many monsters and the source of rich rewards.
- New Monsters – Some of the most challenging adversaries in Tyria lurk in the depths of Sorrow's Furnace.
- New Quests – Nearly two dozen new, treacherous quests offer a unique level of replayability that encourages creative thinking and rewards you for finding novel ways to complete challenges.
- New Weapons – Those who seek new weapons can find them within the subterranean depths.
- New Collector's Items – Sorrow's Furnace is a source of many unique new collectible items.
- New Collectors – Three new collectors will be present in the Fire Island Chain, offering XP-enhancing scrolls in exchange for certain items.
- New Boss Monsters – Named by Guild Wars players, two dozen dangerous Stone Summit Dwarf leaders and their hundreds of minions await your challenge.
- New Vendors – The local vendors sell items that you may have acquired in the past, but in versions that make them more useful or valuable.
- New Story Quests – High-level characters crave a worthy challenge. Beyond the quests specific to Sorrow's Furnace, Ascended characters will find new trials especially for them!
- Ease of Accessibility – The journey through Grenth's Footprint and Sorrow's Furnace will not be easy, but entering the area will be! There is no restriction on timing, nor is there a cost to visit the region. Enter if you dare!
[ Voor 4% gewijzigd door CoRrRan op 06-09-2005 11:17 ]
With the release of the Sorrow's Furnace Update on September 7, we will be making a number of important economic and balance changes. Many things will become significantly easier to acquire, including skill points and skills. But the gold cost of learning a skill from a trainer will be somewhat more expensive for most players.
Betweter!
Nu ik de update lees van de site twijfel ik daar aan. Weet iemand daar wat meer van? Zo langs de diverse fansites word ik er ook niet veel wijzer op.
Verwijderd
The Sorrow's Furnace Update is a free update for all Guild Wars players. These new areas are challenging and are intended for Ascended characters (those who have reached Level 20). To acquire this content, simply log in to Guild Wars the evening of September 7th, and you will find:
en
Ease of Accessibility – The journey through Grenth's Footprint and Sorrow's Furnace will not be easy, but entering the area will be! There is no restriction on timing, nor is there a cost to visit the region. Enter if you dare!
Dus iedereen die ascended is kan er gewoon in en geen restrictie wat tijd betreft en het kost niks
Maar word't een echte area waar je dus naatoe kan lopen of een area waar je naartoe gewarped word als underworld etc? Dat laatste zou ik minder vinden eigenlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:27:
Lijkt me duidelijk :
The Sorrow's Furnace Update is a free update for all Guild Wars players. These new areas are challenging and are intended for Ascended characters (those who have reached Level 20). To acquire this content, simply log in to Guild Wars the evening of September 7th, and you will find:
en
Ease of Accessibility – The journey through Grenth's Footprint and Sorrow's Furnace will not be easy, but entering the area will be! There is no restriction on timing, nor is there a cost to visit the region. Enter if you dare!
Dus iedereen die ascended is kan er gewoon in en geen restrictie wat tijd betreft en het kost niks
Verwijderd
Je kunt er gewoon naar toe lopenBor de Wollef schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:23:
[...]
Maar word't een echte area waar je dus naatoe kan lopen of een area waar je naartoe gewarped word als underworld etc? Dat laatste zou ik minder vinden eigenlijk.
Hij zit ergen's in Snake Dance geloof ik, iig in de buurt van Camp Rankor, stond ooit op gw.com geloof ik .
[ Voor 10% gewijzigd door CoRrRan op 06-09-2005 16:15 ]
Morgen hoef ik trouwens niet naar school (nog wel redelijk wat school werk te doen dus dat probeer ik zoveel mogelijk vandaag af te krijgen). Morgen eens uitgebreid dat nieuwe gebied verkennen
[ Voor 46% gewijzigd door MonkeySandwich op 06-09-2005 16:25 ]
Bor de Wollef schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:28:
Hoe laat kunnen we de update eigenlijk hier verwachten?
Bron: http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=53108Comes out to September 07, 2005 23:00:00
Which is 11pm EST
Which is 8pm ANet time.
So the final date + time is September 7th, 8pm PST or 11PM EST
Mythrill, je hebt een PM op het GoT-guild forum.
Verwijderd
dat is dus op donderdag 6 uur smorgensCoRrRan schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:56:
[...]
[...]
Bron: http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=53108
offtopic:
Mythrill, je hebt een PM op het GoT-guild forum.
Hmm, dat is minder. Ik hoopte woensdag al "los te gaan".Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:44:
[...]
dat is dus op donderdag 6 uur smorgens
na wat google'n ben ik er nog niet uit, hoe check ik mijn fps??
Ik zoek overal en er was iets van shift + f12 ofzo maar dat schijnt nu niet meer te werken.
Kan iemand mij helpen?
Mvg
Mi
voeg in de properties van de snelkoppeling -perfs toe.batman73 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:09:
Beste Medespelers,
na wat google'n ben ik er nog niet uit, hoe check ik mijn fps??
Ik zoek overal en er was iets van shift + f12 ofzo maar dat schijnt nu niet meer te werken.
Kan iemand mij helpen?
Mvg
Mi
je krijgt dan zoiets als:
Target/Doel: "E:\Games\Guild Wars\Gw.exe" -perfs
Je krijgt dan rechts boven in beeld een text regeltje die Triangles, FPS en Bytes/Sec aangeeft.
[ Voor 25% gewijzigd door MonkeySandwich op 06-09-2005 21:05 ]
3 GoT-guildmembers, 3 pond-guildmembers, 2 anderen
Echt super goed vermaakt! Wel jammer van de laatste battle in de HoH, op een of andere manier kregen we de resurrection signets niet meer terug toen de Ghostly Hero van de tegenstanders dood was...
Oh, ik dacht zo rond nu, eigenlijkVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:44:
[...]
dat is dus op donderdag 6 uur smorgens

Dit topic is gesloten.