Het spel heeft te weinig te bieden denk ik, als het PvE gedeelte uitgespeeld is heeft het spel voor 80% niks meer te bieden, veel mensen willen geen PvP spelen, vaak ook omdat het gedomineerd wordt door bepaalde groepen. PvP zelf heeft ook maar weinig te bieden, en buiten PvE en PvP is er niks te doen, geen domme onzinnige dingen zoals bv in MMORPG's, gewoon wat dingen die het leuk maken, eigen huis, misschien iets van een gok iets, misschien wat mogelijkheden om als toeschouwer ergens te gaan zitten en kijken naar battle's, gewoon wat onzinnige dingen die wel leuk zijn en tijd kosten, mensen blijven wel plakken als je wat te doen hebt ook al is het geen vechten.
In je Guild Hall kun je bv uit je neus gaan zitten eten, er is daar niks te doen en als je alle quests gedaan hebt is daar er in de wereld zelf ook nog eens geen fuck te doen. Ik zelf speel het nog een uurtje of 2 per dag, meer waarde heeft het niet, er hadden van mij nog wel wat extra quests in mogen zitten, ook quests die bv het hele spel door gingen, elke keer wat info vergaren een beetje van de quests zoals je in Neverwinter tegen kwam.
Ik hoop dat ze snel met een update komen, niet alleen de zogenaamde "Summer Update" want die is al voorbij, sterker nog in Nederland is die nog niet eens begonnen

. Maar er moet gewoon wat veranderen, anders ben ik bang dat het spel binnen een paar weken leeg is. Er komen andere games, Fable, B&W2, straks Age of Empires 3, de game waar ik al denk ik 5 jaar op zit te wachten, reken maar dat als GW niks extras meer te bieden heeft tegen die tijd dat ik er mee kap, tegen de tijd dat er een betaalde update komt ga ik dan wel weer beginnen. Maar op dit moment, nee voor mij begint de lol er nu echt af te raken.
[
Voor 12% gewijzigd door
Steffy op 26-08-2005 13:08
]