Het Grote Guild Wars Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.968 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren voor t eerst last gehad van deze error.Voor dat ik ging spelen wilde ik eerst wat dingen lezen op internet en toen had ik al het idee dat het niet helemaal lekker liep, mail die niet binnen wilde komen , sites die uiterst langzaam waren. Ik heb een ADSL verbinding bij hccnet, geen router, geen firewall.
Nadat ik de pc maar eens opnieuw gestart had, ging alles weer als vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk een goede dye mix voor men armor gevonden :>

Afbeeldingslocatie: http://img357.imageshack.us/img357/460/silverorangeyellow2rd.th.jpg

prijs viel mee was ongeveer 6k aan dyes kwijt

Had van te voren allemaal dyes gemixt en met dye removers gemixt kreeg wel verassende resultaten als je bv op geel 3 dye removers doet krijg je een pink dye.

Op deze manier lekker goedkope mixjes een dye plus 1 of meerdere (max3) dye removers

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

Bor de Wollef schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:27:
@nnk waarom is de GW netcode beter? Er zijn aardig wat problemen (err=7 o.a.) die waarschijnlijk zijn terug te herleiden tot de netcode.
Onder de netcode versta ik dan bijvoorbeeld de manier waarop er geupdate wordt. Een grote update is zo'n 3Mb, in WoW is dat 150Mb. Deze updates worden gewoon gestreamed, geen downtime, geen gezeur, maar nette continue update mogelijkheden.
Bovendien heb ik helemaal nooit last van lag gehad en slechts 1 keer een err=7 gehad, maar dat lag toen aan mijn ISP.
unfor schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:03:
mensen die mopperen over error 7, ik vrees voor diegene dat het toch echt ligt aan je eigen verbinding/router wiv. ik speel gw sinds 't begin vrijwel constant, en nog nooit een error7 gezien.
Het ligt inderdaad aan je eigen verbinding/router, alleen hebben er wel erg veel mensen last van, wat wel jammer is natuurlijk. Ik zelf heb er dus nooit last van 8)
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:59:
eindelijk een goede dye mix voor men armor gevonden :>

[afbeelding]

prijs viel mee was ongeveer 6k aan dyes kwijt

Had van te voren allemaal dyes gemixt en met dye removers gemixt kreeg wel verassende resultaten als je bv op geel 3 dye removers doet krijg je een pink dye.

Op deze manier lekker goedkope mixjes een dye plus 1 of meerdere (max3) dye removers
Stoer kleurtje :) Alleen is dat icm je haar wel een beetje homo achtig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:17

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

nnk schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:06:
[...]

Onder de netcode versta ik dan bijvoorbeeld de manier waarop er geupdate wordt. Een grote update is zo'n 3Mb, in WoW is dat 150Mb. Deze updates worden gewoon gestreamed, geen downtime, geen gezeur, maar nette continue update mogelijkheden.

[...]
De size van updates heeft niets met de netcode te maken hoor (tenzij je de netcode update).
Het ligt inderdaad aan je eigen verbinding/router, alleen hebben er wel erg veel mensen last van, wat wel jammer is natuurlijk. Ik zelf heb er dus nooit last van 8)
En dat baseer je op? Kom eerst eens met bewijs of een bron. Ik zeg je namelijk dat het niet zo is gebaseerd op eigen ervaring en de ervaringen van mijn GW spelende vrienden. Leg mij dan eens uit wat mijn ISP en mijn router (ook al heb ik dezelfde klacht als ik zonder router connect of via een andere router) hierbij fout doen en waarom dit alleen maar bij GW zo is? Je komt met een hele stevige stelling zonder dat je ook maar iets hebt om je melding kracht bij te zetten. Ik heb trouwens ook last van err=7 als ik bij een willekeurige isp inbel met een 56K modem.

[ Voor 23% gewijzigd door Bor op 20-08-2005 22:29 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnk schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:06:
[...]

Stoer kleurtje :) Alleen is dat icm je haar wel een beetje homo achtig :+
heb gelukkig tijdens battle een helm op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

Bor de Wollef schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:27:
[...]

De size van updates heeft niets met de netcode te maken hoor (tenzij je de netcode update).
What's in a name, ik zeg ook: "daar bedoel ik mee:". Bovendien praat ik niet alleen over die updates, maar zeg ik ook dat ik geen last van lag of disconnects heb.
Bor de Wollef schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:27:
[...]

En dat baseer je op? Kom eerst eens met bewijs of een bron. Ik zeg je namelijk dat het niet zo is gebaseerd op eigen ervaring en de ervaringen van mijn GW spelende vrienden. Leg mij dan eens uit wat mijn ISP en mijn router (ook al heb ik dezelfde klacht als ik zonder router connect of via een andere router) hierbij fout doen en waarom dit alleen maar bij GW zo is? Je komt met een hele stevige stelling zonder dat je ook maar iets hebt om je melding kracht bij te zetten. Ik heb trouwens ook last van err=7 als ik bij een willekeurige isp inbel met een 56K modem.
Dat bewijs ik op mijn eigen ervaring en op de ervaring van onder andere unfor. Zelfs ArenaNet heeft geen oplossing of geen idee waar het aan ligt, dus dan ga je al gauw uit van ervaringen.
Dus jij beweert dan dat het gewoon random is? Ik heb er in ieder geval nooit last van, en aangezien err=7 een internet error is (die ook komt wanneer je je netwerkkabel eruit trekt) is het logisch dat het daar iets mee te maken heeft en niet met je floppy drive (ik noem maar iets).

Maar van het discussieren hierover wordt geen enkel probleem opgelost, dus dat schiet ook niet op :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

nnk schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 18:31:
[...]

What's in a name, ik zeg ook: "daar bedoel ik mee:". Bovendien praat ik niet alleen over die updates, maar zeg ik ook dat ik geen last van lag of disconnects heb.

[...]

Dat bewijs ik op mijn eigen ervaring en op de ervaring van onder andere unfor. Zelfs ArenaNet heeft geen oplossing of geen idee waar het aan ligt, dus dan ga je al gauw uit van ervaringen.
Dus jij beweert dan dat het gewoon random is? Ik heb er in ieder geval nooit last van, en aangezien err=7 een internet error is (die ook komt wanneer je je netwerkkabel eruit trekt) is het logisch dat het daar iets mee te maken heeft en niet met je floppy drive (ik noem maar iets).

Maar van het discussieren hierover wordt geen enkel probleem opgelost, dus dat schiet ook niet op :|
Het punt is dat er 2 factoren zijn die van invloed kunnen zijn: de connectie vanaf Arenanet gezien of de connectie vanaf thuis gezien. Als meerdere mensen met totaal verschillende hardware en verschillende ISP's er last van hebben gaat het er toch uit zien dat het aan de kant van arenanet ligt. Zeker omdat ik meerdere malen heb gemerkt dat ook anderen op hetzelfde moment hun verbinding kwijt raken. Mensen met verschillende ISP's voor de duidelijkheid.

Arenanet geeft het zelfs aan als een van de meest voorkomende problemen. Dat ze er geen oplossing voor hebben wil natuurlijk niet zeggen dat het er niet is. Kortom, jou stelling "Het ligt inderdaad aan je eigen verbinding/router" is niet geheel juist maar alleen jouw mening. Voor de rest lijkt het tevens onjuist te zijn.

Daarnaast zou je ook bij andere applicaties problemen moeten hebben als het aan de eigen verbinding zou liggen. De router kan ik al uitsluiten want de problemen doen zich voor zowel met als zonder router.

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 21-08-2005 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:11:
gisteren voor t eerst last gehad van deze error.Voor dat ik ging spelen wilde ik eerst wat dingen lezen op internet en toen had ik al het idee dat het niet helemaal lekker liep, mail die niet binnen wilde komen , sites die uiterst langzaam waren. Ik heb een ADSL verbinding bij hccnet, geen router, geen firewall.
Nadat ik de pc maar eens opnieuw gestart had, ging alles weer als vanouds.
Soms een week probleemloos en dan weer een dag met een aantal errors.
Maar ook bij mij gaat het dan langzaam.
Soms helpt een restart maar niet altijd. Meestal kan ik GW dan nog wel spelen op het wireless netwerk van de buren, die het niet beveiligd hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik een beetje de reden weet van deze disconnects.
Als GuildWars namelijk een mili-sec geen connectie krijgt vliegt hij er meteen uit.
Dus dan geeft hij een error.

Waarschijnlijk hebben mensen P2P programma's aanstaan, waarmee je verbinding dus net iets te zwaar is belast om te transferren naar ArenaNet.

Maarja hij kan ook complete bullshit zijn wat hierboven staat :)
Just my 2 cents ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 20:03:
Ik denk dat ik een beetje de reden weet van deze disconnects.
Als GuildWars namelijk een mili-sec geen connectie krijgt vliegt hij er meteen uit.
Dus dan geeft hij een error.

Waarschijnlijk hebben mensen P2P programma's aanstaan, waarmee je verbinding dus net iets te zwaar is belast om te transferren naar ArenaNet.

Maarja hij kan ook complete bullshit zijn wat hierboven staat :)
Just my 2 cents ;)
Klinkt ook logisch mbt de korte dhcp lease. Lijkt me toch iets wat wel op te lossen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 20:14:
[...]

Klinkt ook logisch mbt de korte dhcp lease. Lijkt me toch iets wat wel op te lossen is :)
Ja, maar er zit ook een reden aan dat GuildWars crashed na een mili-sec geen connectie ;)

Door de streaming techniek die in GW zit waardoor je dus geen patches hoeft te downloaden, moet de client alles checken of alle files wel kloppen/up-to-date zijn.
Er kan op elk moment een patch aan komen, en als de helft van de files pas binnen is, en je i-net connectie ligt er voor 1/100 sec uit, dan kapt de download en begint opnieuw, maar die files zijn corrupt en corrupte files = crash, in dit gevall dus err7.

Lijkt me nogal logishe reden :), maar er moet wel veel herschreven worden in de netcode als ze dat err7 probleem willen oplossen ...

Just my 3 euh 2 cents :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:03:
[...]

Ja, maar er zit ook een reden aan dat GuildWars crashed na een mili-sec geen connectie ;)

Door de streaming techniek die in GW zit waardoor je dus geen patches hoeft te downloaden, moet de client alles checken of alle files wel kloppen/up-to-date zijn.
Er kan op elk moment een patch aan komen, en als de helft van de files pas binnen is, en je i-net connectie ligt er voor 1/100 sec uit, dan kapt de download en begint opnieuw, maar die files zijn corrupt en corrupte files = crash, in dit gevall dus err7.

Lijkt me nogal logishe reden :), maar er moet wel veel herschreven worden in de netcode als ze dat err7 probleem willen oplossen ...

_/-\o_ _/-\o_

Gister eindelijk weer ff de favor :9~ en hebben er nog mensen een aantal uurtjes in rond gebracht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:03:
[...]

Als het download mechanisme zo gevoelig is hebben ze toch iets niet goed gedaan lijkt me. Andere games (oke, die streamen de content niet) hebben geen last van kleine hickups. Daarnaast zou je natuurlijk de files niet direct moeten overschijven maar dit pas doen wanneer alle "binnen te halen" files ook daadwerkelijk gedownload zijn. Het opnieuw beginnen van de download is dan totaal geen probleem. Je kunt de game files niet zo maar 1 voor 1 op elk willekeurig moment overschrijven omdat dit ook problemen zou kunnen opleveren. Daarnaast zou je dus in het ontwerp van het download mechanisme rekening moeten houden met zeer kleine hickups (overigens stoppen andere downloads die ik als test heb laten lopen op de achtergrond niet , evenals een ping) Het lijkt me dus dat je het niet helemaal juist hebt, hoewel leuk bedacht.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 23-08-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomson
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-01 10:11
Ben het spel gisteravond gaan kopen en heb al een uurtje ofzo gespeeld. Mijn eerste indruk (na conqueronline gespeeld te hebben) zijn de mooie graphics en de sterke verhaallijn. Ik hoorde dat mijn neefje een paar jaar verder zat enzo, goed bedacht. Van de err7 heb ik nog geen last gehad.

Maareuh een vraagje de GoT Guildwars Guild, vanaf welk lvl neme ze mensen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

nouja, sterk verhaal lijn. vind het verhaal lijn wel boeiend genoeg om naar de volgende missie te rennen. maar echt super goed niet, beetje voorspelbaar ed :p. maar ik denk dat ze bijna alle lvl's aan nemne voor GoT guild? gezien lv 20 wel in een weekje te halen is als je redelijk wat tijd in steekt en met een lekkere party door gaat.

ik zit zelf te twijfelen, wil opnieuw beginnen met een char. maar weet niet te kiezen tussen Ele/Me of Ele/Mo, weet niet eens zeker van ele :p vind ele opzich wel leuk met lekkere dmg dingen, mana. maar ook veel cast tijd, rangers zijn sterk in PvP maar vind ze in PvsE minder. maar heeft iemand ele/me, ele/mo ervaring, en was je tevreden ? :P zowel PvsE als PvsP? alvast bedankt :9

[ Voor 9% gewijzigd door daves2hd op 23-08-2005 13:45 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Ik heb een Ele/Me (pyro), dit was mijn eerste karakter. 'k Speel hier geen PvP mee, dus daar kan ik niets over zeggen, maar ben wel erg tevreden over de mogelijkheden die hij heeft in PvE.

'k Moet wel zeggen dat ik niet veel m'n mesmer skills gebruik. Eigenlijk alleen in bepaalde situaties (bepaalde missies en exploren van crystal desert tot nu toe). Dit zijn dan vooral damage resistance/reduction skills.

Heb verder weinig andere mesmer skills geprobeerd, eigenlijk gewoon omdat m'n huidige set skills met zo af en toe een mesmer skill mee gewoon lekker speelt, al lijken sommige skills erg mooi (moet dus gewoon er eens mee gaan spelen).

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:34

Vrijdag

De Zwarte

Heeft er iemand trouwens een idee of ik gewoon een key kan toevoegen en dan acht char slots heb? Of is dat niet zo? Op de site staat wel wat van toevoegen van de CE key, maar die heb ik al :P

Ik wilde namelijk nog een account aanmaken zodat ik meer char combo's kan maken. Bijvoorbeeld door GW gewoon nog een keer te kopen, of, indien mogelijk, alleen een key.
Maar volgens de officiële site heb ik daar niks aan:
Question
What happens if I add a Collector's Edition access key to my Guild Wars account?

Answer
Players who are currently playing on a Guild Wars account associated with a Standard Edition access key are welcome to add an access key from the Collector's Edition to their accounts. The benefit to the player is that he or she will then have the Divine Aura on all characters associated with that account, whether existing or created in the future. The number of character slots remains the same, and if a player elects to add a Collector's Edition access key, the existing Standard Edition access key is not returned to the player
Question
If I add a Collector's Edition access key, will I obtain more character slots?
Answer
Changing an account from a Standard Retail to Collector's Edition account will not affect the number of character slots. In addition, adding a second access key will not add slots to any Guild Wars account. There is a limit of four character slots per account, no matter how many access keys are associated with it.
Dat vind ik wel jammer eigenlijk :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Volgens mij kun je niet op 1 account >4 characters maken, maar je kunt wel degelijk 2 accounts naast elkaar draaien. Zorg daarvoor gewoon voor 2 e-mail adressen, 2 keys en 2 passwords en je bent klaar.

Maar de kans is aanwezig dat in de toekomst meer characterslots worden toegewezen, dus denk er goed over na. Scheelt toch weer wat geld...

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ohja, daar heb ik idd ook wat over gelezen. Nuja, als ik dan al twee keys heb beschik ik over nóg meer slots :Y) (wat ook wel weer koel is, maar als ze het uitbreiden naar bijvoorbeeld zes slots laat ik het nog even achterwege)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:44:
nouja, sterk verhaal lijn. vind het verhaal lijn wel boeiend genoeg om naar de volgende missie te rennen. maar echt super goed niet, beetje voorspelbaar ed :p. maar ik denk dat ze bijna alle lvl's aan nemne voor GoT guild? gezien lv 20 wel in een weekje te halen is als je redelijk wat tijd in steekt en met een lekkere party door gaat.

ik zit zelf te twijfelen, wil opnieuw beginnen met een char. maar weet niet te kiezen tussen Ele/Me of Ele/Mo, weet niet eens zeker van ele :p vind ele opzich wel leuk met lekkere dmg dingen, mana. maar ook veel cast tijd, rangers zijn sterk in PvP maar vind ze in PvsE minder. maar heeft iemand ele/me, ele/mo ervaring, en was je tevreden ? :P zowel PvsE als PvsP? alvast bedankt :9
Vandaag ben ik ook begonnen aan een Elementalist/Monk. Hiernaast heb ik ook nog 2 andere characters. Een Warrior/Elementalist, en een Mesmer/Necromacer. De laatste combinatie ben ik eigenlijk niet zo heel erg tevreden over. Het is wel leuk en zo, maar niet een echte topper vind ik. Elementalist was ik eerst ook niet zo heel erg kapot van, maar daar ben ik toch wel van mening over veranderd. De Warrior/Elementalist combinatie had ik eerst eigenlijk ook wel een beetje gezien, vond het vrij saai worden, maar nu begin ik het eigenlijk steeds leuker te vinden! Je bent veel bezig met close combat, en het lokken van de enemies. Beetje proberen om ze om je heen te krijgen zodat de rest van het team op een afstandje kan healen en kan casten. Zelf kan je ondertussen ook nog lekker een mooie vuurregen casten en wat komeetjes er op smijten, en dan gaat het werk natuurlijk nog wat sneller. Het enigste jammere aan deze combinatie is dat je zo weinig magic punten hebt. Vooral als je een knight's armor draagt dan word het al erg moeilijk met de 20 punten die je maar tot je beschikking hebt. Momenteel draag ik daarom dan ook een gladiator armor (uit Droknars Forge) voor de extra magic punten, een zwaard voor het hak werk, en een flame artifact voor de 12 extra magic punten. Het totaal aantal magic punten komt hiermee uit op 39/40. En dat gaat maar net goed! Ik snap natuurlijk wel dat ArenaNet niet wil hebben dat een warrior met 80 magic punten rond gaat lopen want dan word het echt de ultieme damage machine! Je kan jezelf weliswaar niet healen maar dat doet de monk in je party wel voor je als het goed is...

Mede door het gebrek aan magic punten heb ik eigenlijk gekozen voor de elementalist. Als tweede profession heb ik gekozen voor monk. In combinatie met het hoge aantal magic punten kun je echt leuke dingen doen. Je kan heel erg veel casten, en je hebt ook nog een hoop punten voor de monk skills. Het enigste wat je niet kan doen is close combat met de vijanden, want dan kom je dus gegarandeerd in de knoei! Deze combinatie is daarom alleen geschikt om vanaf een redelijke afstand je enemies behoorlijk wat skills te laten proeven. Ook kan je jezelf healen, alsmede de rest van je team. En dat is eigenlijk ook best vet om te doen. En dat had ik er eerst niet echt van verwacht. Momenteel ben ik nog in Old Ascalon, maar daar ben ik bijna klaar. Ik ben nu pas level 4 met deze combinatie, maar heb wel al genoeg gezien om er een mening over te vormen. Want elemental ken ik eigenlijk wel door en door. Het vuur gebeuren dan wel alleen, omdat de rest me niet echt aantrekt. Misschien dat ik die andere dingen zoals water, aarde, en bliksem nog een andere keer ga proberen maar dat moet ik nog maar zien. Elementalist/Monk is gewoon een leuke combinatie, maar verwacht er niet al te veel actie van. Je staat gewoon op een afstandje toe te kijken hoe de warriors hun werk doen, en werkt ondertussen gezellig mee aan het hele spectakel.

Eigenlijk is het best jammer dat je niet je primary profession kunt veranderen vind ik. Maar dat je je secondary profession kunt veranderen later in de game vind ik echt helemaal top! Ik vind het eigenlijk best kut om al die quests weer helemaal over nieuw te gaan doen alleen omdat ik zo graag een level 20 Elementalist/Monk wil hebben. En als ik dat dan helemaal heb gedaan zit ik met 2 level 20 characters te kijken, die ik vervolgens ook weer door de summer update moet gaan loodsen. En als er upgrades gaan verschijnen voor Guild Wars dan ken ik die 2 characters ook nog eens daar door heen gaan loodsen. Best veel werk al zeg ik het zelf. En dat alleen maar om een beetje keus te kunnen maken over met welke character te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Laatst online: 09-09 09:07
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 02:54:
[...]
... Best veel werk al zeg ik het zelf. En dat alleen maar om een beetje keus te kunnen maken over met welke character te spelen...
Mwa uiteindelijk maak je een character om te kunnen pvpen (misschien wil je dat nu niet, maar uiteindelijk is die ervoor...)
Met dat in je achterhoofd kan je natuurlijk ook gewoon wat premade pvp characters proberen en welke je dan echt leuk lijkt maak je gewoon in pve. Zo kan je veel testen en hoef je alleen maar tijd te steken in de characters die je echt leuk lijken...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

:/ Pfff, kom je terug van vakantie, denk je dat er eindelijk wat veranderd is in 2 weken tijd, is er nog niks geupdate, beetje tegenvaller :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MariahCareyLover schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:48:
[...]
Mwa uiteindelijk maak je een character om te kunnen pvpen (misschien wil je dat nu niet, maar uiteindelijk is die ervoor...)
Met dat in je achterhoofd kan je natuurlijk ook gewoon wat premade pvp characters proberen en welke je dan echt leuk lijkt maak je gewoon in pve. Zo kan je veel testen en hoef je alleen maar tijd te steken in de characters die je echt leuk lijken...
Om eerlijk te zijn heb ik het niet zo heel erg op de PVP mode. PVE vind ik namelijk veel leuker om te doen. Dat hele competitie gebeuren vind ik eigenlijk niet echt leuk meer in games. Counter-Strike heeft mij de oogjes open gedaan. Nu wil ik eigenlijk alleen nog maar gewoon vermaak. Geen slappe competitie games meer, want daar heb ik echt de neus van vol. Vooral dat moeten presteren is me echt de kont uit gaan hangen. Daarom ook geen PVP voor mij. Ik speel de game puur en alleen voor het verhaal, het samenspel, enz.

Twee characters naast elkaar draaien vergt dan ook een hele hoop werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

error 7 komt door een windows update.
weet aleen niet welke als je die instaleerd dan blijft error 7 komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou best mogelijk kunnen zijn , ik speel nu 3 maanden en nog nooit een error 7 gezien ?
Dus ik denk dat degene die hem krijgen toch net ff een andere config hebben :?

Ik ben Nec/Warrior en al een tijdje lvl 20 , ik zoek alleen zo,n brandend zwaard maar kan hem nergens vinden , iemand een idee ..

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:27:
Zou best mogelijk kunnen zijn , ik speel nu 3 maanden en nog nooit een error 7 gezien ?
Dus ik denk dat degene die hem krijgen toch net ff een andere config hebben :?

Ik ben Nec/Warrior en al een tijdje lvl 20 , ik zoek alleen zo,n brandend zwaard maar kan hem nergens vinden , iemand een idee ..
Die vind ik zovaak, alleen zijn ze zelden max dmg en als ze dat zijn kosten ze een vermogen. Zelf vind ik er niet zoveel aan, net als z'n choas axe, lekker boeind, er bijna iedereen loopt ermee, net als de andere wapens trouwens. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Steffy schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:23:
[...]

Die vind ik zovaak, alleen zijn ze zelden max dmg en als ze dat zijn kosten ze een vermogen. Zelf vind ik er niet zoveel aan, net als z'n choas axe, lekker boeind, er bijna iedereen loopt ermee, net als de andere wapens trouwens. :/
Ik heb inmiddels twee van die zwaarden gevonden, beiden niet echt veel soeps. Maar ze werden gedropt zo in de buurt van Augury Rock. Het lijkt me iets wat je vooral tegenkomt in de Crystal Desert?

Zat laatst in een party voor Hell's Precipice (nog niet gehaald trouwens) en één van de warriors had een soort zwart Uruk Hai zwaard. Dat zag er best wel koel uit, nog nooit eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaah ok ik zal vanavond eens gaan shoppen in die omgeving , bedankt voor de info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
TroonStaal schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:42:Zat laatst in een party voor Hell's Precipice (nog niet gehaald trouwens) en één van de warriors had een soort zwart Uruk Hai zwaard. Dat zag er best wel koel uit, nog nooit eerder gezien.
Hmmm zwart Uruk Hai zwaard. Bedoel je zoals in dit plaatje dat ik vond? http://server2.uploadit.org/files/Chuongman-asdf.JPG Wou dat ik er zelf zo een vond. Dacht dat ie vrij rare is, naam is Fellblade btw.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Volgens mij heb ik alles wel gezien, en dat Uruk zwaard ken ik, is een lang breed zwaard met een stompe punt met een klein uitstekend puntje naar de links of rechts, het is maar hoe je het bekijkt :P

Zien er idd wel erg vet uit, en zijn heel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Fellblades kunnen in ieder geval gevonden worden in:
  • Snake Dance
  • Dreadnought Drifts
  • Lornar's Pass
  • Talus Chute
Waarschijnlijk ook in UW en FoW, maar dat weet ik niet zeker.

Geen idee of ze in de Ring of Fire/Fire Islands droppen.

[ Voor 5% gewijzigd door CoRrRan op 24-08-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

gsteen schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:32:
[...]

Hmmm zwart Uruk Hai zwaard. Bedoel je zoals in dit plaatje dat ik vond? http://server2.uploadit.org/files/Chuongman-asdf.JPG Wou dat ik er zelf zo een vond. Dacht dat ie vrij rare is, naam is Fellblade btw.
Ja, die bedoel ik! Dat ziet er best wel mooi uit.

Hmm, op die plekken die CoRran noemt ben ik nog niet geweest, misschien ook maar eens een party zoeken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoeveel health een lvl 9 speler moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dat hangt een beetje van je profession af, en (als je al in Post-Searing zit) je major of superior runes hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm iemand zei dat je het simpel uit kan rekenen namelijk zo: 80 + lvl x 20= health
elke profession heeft zelfde hoeveelheid health hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, ohja |:( ben ik in de war met armor/energy :P

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:41
Heb eindelijk m'n 15k armor :D
Afbeeldingslocatie: http://www.phool-media.com/chiyo.jpg

Oh en dit is misschien iets voor in de TS:
http://armageddon.tpon.ne...wars/colors/allcolors.htm

[ Voor 25% gewijzigd door Dekay op 25-08-2005 09:12 ]

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

http://pc.ign.com/articles/644/644916p1.html

Tipje van de sluier over de komende skill balanceringen, de update zal deze week plaatsvinden. (Voor het weekend, want dan is er het PvP Extreme Weekend.)

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:) Ben er achter gekomen dat na 2 weken vakantie de Globs goedkoper zijn geworden, ze kosten maar 9k nu bij de traider, denk dat ik ze alle 15 maar daar koop.

Edit:

Hier een goed plaatje met alle Fow Armors erop, voor de gene die er nog niet geweest zijn ;)
Afbeeldingslocatie: http://img390.imageshack.us/img390/5440/fow29kf18fs.png

[ Voor 40% gewijzigd door Steffy op 25-08-2005 14:28 ]

Verwijderd

spelers verkopen ze voor 8k ;)

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:32:
http://pc.ign.com/articles/644/644916p1.html

Tipje van de sluier over de komende skill balanceringen, de update zal deze week plaatsvinden. (Voor het weekend, want dan is er het PvP Extreme Weekend.)
Hm, chain lighting minder effectief, fire lighting goedkoper, tis op zich goed, maar ben wel benieuwd of dit het einde van spike teams zal zijn.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Vandaag voor het eerst sinds 3 weken weer eens gespeeld. ff een maat geholpen met infusion run. Lekkere positieve pug hadden we zeg. Heb de hele weg niks anders gehoord van: You never make it no one has run skills (ik doe altijd zuinig aan met storm chaser en gebruik het alleen als ik het echt nodig heb). Uiteindelijk waren alleen een warrior en ik nog over voor het laatste stukje met de griffons en shades. Ook daar weer: You never mak it soj wil kill you.
Toen ik uiteindelijk bij the Seer aankwam waren ze wel stil...

• Sensei_D
Mythrill schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:28:
Vandaag voor het eerst sinds 3 weken weer eens gespeeld. ff een maat geholpen met infusion run. Lekkere positieve pug hadden we zeg. Heb de hele weg niks anders gehoord van: You never make it no one has run skills (ik doe altijd zuinig aan met storm chaser en gebruik het alleen als ik het echt nodig heb). Uiteindelijk waren alleen een warrior en ik nog over voor het laatste stukje met de griffons en shades. Ook daar weer: You never mak it soj wil kill you.
Toen ik uiteindelijk bij the Seer aankwam waren ze wel stil...
Ik ben nu bij die missie en tis niet normaal hoe moeilijk het is een party te vinden zeg. Met henchies probeer ik al helemaal niet meer. Lijkt ook wel alsof hoe verder je komt, hoe minder de parties samen willen spelen, maja dat kan ook gewoon mijn ervaring zijn...

sensei_d.fpv channel

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Haha ik ken dat soort dingen, ik heb een keer elona reach alleen moeten doen, ik iedereen zat te zeiken dat we het nooit zouden halen, op het laatste iedereen dood behalve ik, gaat iedereen op 2 na weg, ik zei dus, ik haal het wel, 2 gelovigen bleven dus en ik heb het ff voor ze gehaald, had toch niks beters te doen.

• Naluh!
  • Niet online
MariahCareyLover schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:51:
[...]

Ik ben nu bij die missie en tis niet normaal hoe moeilijk het is een party te vinden zeg. Met henchies probeer ik al helemaal niet meer. Lijkt ook wel alsof hoe verder je komt, hoe minder de parties samen willen spelen, maja dat kan ook gewoon mijn ervaring zijn...
Hoe verder ik kom hoe meer ik met henchies speel, puur uit noodzaak, ik heb geen zin om nog eens een missie 20 keer te moeten overspelen zoals ooit bij Thunderheadkeep het geval was. Ik snap niet wat mensen altijd lopen te zeiken op henchmen.

Henchmen zijn niet de slimste spelers, als je er mee leert spelen doen ze iig geen onverwachte dingen (uitzonderingen daargelaten :D ), ik heb iig met enkel henchmen een succesrate van rond de 90% schat ik, dat is me met PUGs nooit gelukt. In PUGs kom je terecht bij mensen waarvan je niet weet hoe ze spelen en waar hun kwaliteiten liggen, als je dat eerst allemaal wil bespreken ben je weer een uur verder, daar verdoe ik mijn tijd liever niet aan.

Specs

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

TroonStaal schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 17:31:
[...]

Ja, die bedoel ik! Dat ziet er best wel mooi uit.

Hmm, op die plekken die CoRran noemt ben ik nog niet geweest, misschien ook maar eens een party zoeken dan :)
Ik heb er eentje voor je, mocht je hem willen hebben. Max dmg, req. 10 Swordsmanship. Kun je zelf nog wat mods erop doen, als je wilt. PM ingame: Ysanne Issard

• Sensei_D
Naluh! schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:55:
[...]

Hoe verder ik kom hoe meer ik met henchies speel, puur uit noodzaak, ik heb geen zin om nog eens een missie 20 keer te moeten overspelen zoals ooit bij Thunderheadkeep het geval was. Ik snap niet wat mensen altijd lopen te zeiken op henchmen.

Henchmen zijn niet de slimste spelers, als je er mee leert spelen doen ze iig geen onverwachte dingen (uitzonderingen daargelaten :D ), ik heb iig met enkel henchmen een succesrate van rond de 90% schat ik, dat is me met PUGs nooit gelukt. In PUGs kom je terecht bij mensen waarvan je niet weet hoe ze spelen en waar hun kwaliteiten liggen, als je dat eerst allemaal wil bespreken ben je weer een uur verder, daar verdoe ik mijn tijd liever niet aan.
Je hebt helemaal gelijk, ik ben inmiddels verder dankzij de henchies ffs LOL

sensei_d.fpv channel

Verwijderd

Naluh! schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:55:
[...]

Dacht dat het aan mij lag :?
Vanaf drognar had ik alleen maar gezeik in missie's echt suf je zou toch denken dat iedereen wat meer ervaring had en dus wat beter zou kunnen samen spelen...... en zoals Mythrill al zei iedreen is onwijs negatief ingesteld als er iemand weggaat uit je party (heel hatelijk) dan wil de rest meteen stoppen terwijl als je goed samen speelt het gewoon te doen is.

Trouwens ik verkoop die chaos axe's aan de merchant maar wat zijn die eigenlijk waard met traden?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 21:12 ]

Verwijderd

Dekay schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:12:
Heb eindelijk m'n 15k armor :D
[afbeelding]

Oh en dit is misschien iets voor in de TS:
http://armageddon.tpon.ne...wars/colors/allcolors.htm
_/-\o_ _/-\o_

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:05

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:10:
[...]

Vanaf drognar had ik alleen maar gezeik in missie's echt suf je zou toch denken dat iedereen wat meer ervaring had en dus wat beter zou kunnen samen spelen...... en zoals Mythrill al zei iedreen is onwijs negatief ingesteld als er iemand weggaat uit je party (heel hatelijk) dan wil de rest meteen stoppen terwijl als je goed samen speelt het gewoon te doen is.

Trouwens ik verkoop die chaos axe's aan de merchant maar wat zijn die eigenlijk waard met traden?
Ik heb laatst een unidentified blauwe max damage Chaos Axe verkocht voor 25K. Dat had ik als buyout gezet op rpgtraders en iemand wilde dat ervoor geven. Toen hij hem identifiede bleek hij trouwens "highly salvageable" te zijn. :)

Mensen schijnen die dingen mooi te vinden (smaken verschillen), dus blijkbaar kan je er de hoofdprijs voor vangen. Ik had verwacht dat hij wel voor ongeveer 5K zou verkopen, maar tegen iemand die een absurde buyout wil doen, zeg ik geen nee.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

CoRrRan schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:30:
[...]
Ik heb er eentje voor je, mocht je hem willen hebben. Max dmg, req. 10 Swordsmanship. Kun je zelf nog wat mods erop doen, als je wilt. PM ingame: Ysanne Issard
Ik zal je even toevoegen :)

Alleen zit ik op EU servers, maakt dat nog uit? (of zat jij nou ook op EU :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:22:
error 7 komt door een windows update.
weet aleen niet welke als je die instaleerd dan blijft error 7 komen
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Update – Thursday, August 25

Elementalist
  • Meteor: Lowered Energy cost to 5
  • Fireball: Lowered Energy cost to 10 and recharge time to 7 seconds
  • Chain Lightning: Increased cast time to 3 seconds; decreased damage to 10..85; changed recharge to 10 seconds; lowered maximum distance between targets
  • Glyph of Sacrifice: Reduced recharge penalty on next spell to 90 seconds
  • Mark of Rodgort: Reduced cast time to 1 second; increased duration of burning effect to 1..4 seconds
Mesmer
  • Cry of Frustration: Lowered casting time to .25 second
  • Mantra of Earth: Lowered Energy cost to 10
  • Mantra of Flame: Lowered Energy cost to 10
  • Mantra of Lightning: Lowered Energy cost to 10
  • Mantra of Frost: Lowered Energy cost to 10
  • Mantra of Recall: Lowered Energy cost to 10; lowered the amount of Energy you gain back to 3..28
  • Signet of Humility: Changed the related attribute to Inspiration Magic; changed duration of effect to scale from 1..16 seconds based on rank in Inspiration Magic
  • Shatter Hex: Reduced AOE to "nearby foes"; reduced damage to 30..120
  • Hex Breaker: Reduced duration to 15..90 seconds
  • Panic: Increased duration to 10..25 seconds; Increased AOE to "nearby foes"
Monk
  • Healing Seed: Lowered Energy cost to 10; Decreased duration to 10 seconds
  • Scourge Sacrifice: Now affects all adjacent targets
  • Restore Condition: Lowered Energy to 5; reduced the amount healed to 10..70
  • Healing Hands: Increased the amount healed to 5..30
  • Draw Conditions: Added 1 second recharge time
  • Divine Boon: Added 1 second recharge time
  • Protective Bond: Energy lost per hit increased to 6..3
  • Aegis: Now only affects party members
Necromancer
  • Putrid Explosion: Increased recharge time to 5 seconds
  • Consume Corpse: Decreased casting time to 1 second; increased Energy gained to 5..20
  • Blood Renewal: Increased Health regeneration to 3..6
  • Plague Signet: Decreased recharge time to 10 seconds
  • Deathly Chill: Increased secondary damage to 5..50
  • Dark Bond: Now affects all damage types, not just physical
  • Barbed Signet: Reduced recharge time to 20 seconds
  • Well of Suffering: Increased duration to 10..30 seconds; increased Health degeneration to 1..6
  • Grenth's Balance: Reduced recharge time to 15 seconds
  • Spinal Shivers: Increased duration to 10..40 seconds
Ranger
  • Pets: Increased pets' run speed by 20%; increased pets' armor to 80 at level 20
  • Crippling Shot: Decreased recharge time to 1 second; decreased duration of Cripple to 8 seconds
  • Distracting Shot: Decreased attack time from .75 to .5 seconds
  • Punishing Shot: Decreased attack time from .75 to .5 seconds; increased recharge time to 8 seconds
  • Concussion Shot: Decreased attack time from .75 to .5 seconds
  • Nature's Renewal: Modified to no longer remove all Hexes and Enchantments when cast; now doubles the Energy degeneration for maintained Enchantments
  • Fertile Season: Reduced duration to 15..45 seconds
  • Quickening Zephyr: Increased Energy cost to 25; reduced duration to 15..45 seconds
  • All Spirits: The effects of Spirits no longer work on other Spirits (example: Fertile Season no longer adds Health and armor to other Spirits); also, when a Spirit is cast, it kills all other allied Spirits of the same type within its range
Warrior
  • Dwarven Battle Stance: Increased duration to 5..11 seconds
  • "I Will Survive!": Decreased recharge time to 30 seconds
  • "I Will Avenge You!": Increased AOE to anywhere within your radar
All Skills
  • Skills with a recharge time can no longer be reduced to 0 (example: if a spell has 1 second recharge time and you have both Quickening Zephyr and Serpent's Quickness active, the length of the recharge time will not drop below 1 second)
Note: All skill ranges are for Attribute Level 0 through 15. For example, "Fertile Season: reduced duration to 15..45 seconds" would indicate that with 0 Attribute points, the duration would be 15 seconds, and with 15 Attribute points, the duration would be 45 seconds.

Other Changes
  • Improved Guild-versus-Guild matchmaking so that high-rated guilds are matched more quickly.
  • Fixed spawns near closed doors in Underworld.
  • Added two Resurrection Shrines in The Crag and improved respawning location so that the party respawns together at the nearest friendly shrine.
  • Decreased match duration for The Crag to three minutes.
  • Killing a pet in PvP no longer rewards Faction.
PvP Extreme Weekend Changes

The following faction rewards will be in effect during the Guild Wars PvP Extreme Weekend from 12:01 AM PDT on August 26th until 11:59 PM PDT on August 28th.

Arenas
  • Unique Kill: 20 in Team/Competition, 10 in Shiverpeaks, 5 in Ascalon
  • Victory: 25 in Team/Competition, 10 in Shiverpeaks, 5 in Ascalon
  • Bonus for Five Consecutive Victories: 25 in Team/Competition, 10 in Shiverpeaks, 5 in Ascalon
  • Bonus for Flawless Victory: 25 in Team/Competition, 10 in Shiverpeaks, 5 in Ascalon
Tournament
  • Unique Kill: 20
  • Victory: 100 in early missions, 200 in later missions, 400 in Hall of Heroes
  • Bonus for Flawless Victory: 100 (same across all missions)
Guild Battles
  • Unique Kill: 20
  • Victory: 500 - 2000 depending on your guild rating (500 at rating 1000, 2000 at rating 1600)
  • Bonus for Flawless Victory: 100 - 400 depending on your guild rating (100 at rating 1000, 400 at rating 1600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Net terug van een korte vakantie. Nog geen summer update dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Bor de Wollef schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:18:
Net terug van een korte vakantie. Nog geen summer update dus?
Nee maar de zomer update wordt dan ook een herfst update, ff geduld hebben ;)

Ik vind het persoonlijk knap stom dat ze er zo laat mee komen, de laatste tijd heb ik echt het idee dat er steeds minder mensen online, volgens mij zit er een drop in het aantal spelers. Ik zit zelf al tijden te wachten op iets nieuws, met mij vast nog duizenden anderen, het was zomer, iedereen had vakantie, brengen ze die update na de vakantie, nee das lekker logisch 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het idee dat er steeds minder mensen online zijn heb ik ook. Veel mensen stoppen ook na het verhaal te hebben uitgespeeld merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Het spel heeft te weinig te bieden denk ik, als het PvE gedeelte uitgespeeld is heeft het spel voor 80% niks meer te bieden, veel mensen willen geen PvP spelen, vaak ook omdat het gedomineerd wordt door bepaalde groepen. PvP zelf heeft ook maar weinig te bieden, en buiten PvE en PvP is er niks te doen, geen domme onzinnige dingen zoals bv in MMORPG's, gewoon wat dingen die het leuk maken, eigen huis, misschien iets van een gok iets, misschien wat mogelijkheden om als toeschouwer ergens te gaan zitten en kijken naar battle's, gewoon wat onzinnige dingen die wel leuk zijn en tijd kosten, mensen blijven wel plakken als je wat te doen hebt ook al is het geen vechten.

In je Guild Hall kun je bv uit je neus gaan zitten eten, er is daar niks te doen en als je alle quests gedaan hebt is daar er in de wereld zelf ook nog eens geen fuck te doen. Ik zelf speel het nog een uurtje of 2 per dag, meer waarde heeft het niet, er hadden van mij nog wel wat extra quests in mogen zitten, ook quests die bv het hele spel door gingen, elke keer wat info vergaren een beetje van de quests zoals je in Neverwinter tegen kwam.

Ik hoop dat ze snel met een update komen, niet alleen de zogenaamde "Summer Update" want die is al voorbij, sterker nog in Nederland is die nog niet eens begonnen ;). Maar er moet gewoon wat veranderen, anders ben ik bang dat het spel binnen een paar weken leeg is. Er komen andere games, Fable, B&W2, straks Age of Empires 3, de game waar ik al denk ik 5 jaar op zit te wachten, reken maar dat als GW niks extras meer te bieden heeft tegen die tijd dat ik er mee kap, tegen de tijd dat er een betaalde update komt ga ik dan wel weer beginnen. Maar op dit moment, nee voor mij begint de lol er nu echt af te raken.

[ Voor 12% gewijzigd door Steffy op 26-08-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk wat voor profession was je want kies is een andere profession dan moet je dus weer gedeeltelijk andere quests doen. en het spel is toch weer heel anders andere dingen te verzamelen.
en zijn best wat dingen mogelijk om het anders te laten lopen.
ik doe zelf alleen maar pve en geen pvp maar ik vind het best leuk wat er allemaal in zit jammer alleen dat je tot lvl 20 kan maar er zit zo heel veel meer in dan 1 poppetje en uitspelen. want kies je een andere kant specialiseer je je weer op een heel ander vlak.
dus ik denk dat je het spel is wat dieper moet in gaan.
en wow dat is cker super ofzo eerst een uur w88 om online te komen en hun handjes ophouden iedere maand anders mag je niet spelen.
en ga me niet vertellen dat het veel mooier is want gw heeft super graphics en loopt niet laggie.
nu jij weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Het gaat niet om de graphics, dat kan me niet boeien, en dat je als ander char 5 andere quests hebt is niet echt interessant te noemen, daar ga ik echt niet nog eens 100 uur in steken, plus dat je op sommige plekken niet eens een party kunt vormen om een missie te doen. Op een forum van 1 van de fansites was er ook al een discussie bezig, veel mensen staan op het punt om te kappen, ik zeg niet dat het spel niet leuk is maar achteraf is het te kort en is er te weinig te doen, het is 1 grote co-op ervaring die je nog voor een 2 keer gaat doen maar ik kan mezelf echt niet zo ver krijgen om het nog een keer te gaan doen en dat terwijl ik heel veel single player games wel 5 keer uitspeel, uizonderen wel 20 of 30 keer. Het mist gewoon teveel om er elke dag een uurtje of 4 a 5 in rond te lopen, de wereld is te klein, het is teveel rond het verhaal gebaseerd, je blijft altijd maar wat op het voor jou uit gezette pad, quests zijn vaak ook niet al te boeiend, nou is het bij games als Wow nog erger, die quests zuigen echt, ik spreek uit ervaring maar had begint me nu naar 4 maanden spelen wel een beetje de neus uit te komen.

De game is niet uitgebreid genoeg om er maanden aan een in door te brengen, iets wat je met MMORPG's wel hebt en sommige SP games hebben nog meer uren speel plezier dan GW, neem The Eldar Scrolls, Neverwinter Nights, de eerste heeft, ik meende iets van 500 uren, de 2e iets van 200, in ieder geval zoveel dat je er tijden mee bezig bent, en dan komt nog een keer de MP.

Ik speel GW echt met plezier en het is een super game, balans is soms wat zoek tussen de provs al trekt het wat bij, zowel PvP als PvE zijn leuk maar het is te weinig om en te kort om er een half jaar in rond te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel rpg sinds 1 jaar en rose begon ik mee dat zoog gewoon super bugs hier en daar.
wow heb ik alleen even op een private server gespeeld en quest zuigen cker weten.
guild wars speel ik nu vind ik nog steeds leuk.
oke dan denk ik dat we nu alles hebben gehad noem jij is 1 die je online kan spelen en eenmalig hoeft te kopen want ik kan hem niet vinden.
als jij er 1 weet die de moeite waard is zou ik het graag willen weten want ik weet het niet.
15 a 20 euro per maand spelen vind ik gewoon niets een no life'er worden heb ik geen zin in want zo is het wel als je niet speel ben je duurder uit dus je moet van jezelf spelen.
nou ik speel misschien 1 uur per dag nou dan 15 euro permaand er voor neer te leggen weiger ik.
Maar zou er geen uitbreiding komen voor guild wars moet je dan wel kopen maar eenmalig koop vind ik niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MariahCareyLover schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:51:
[...]

Klopt, dat komt denk ik omdat iedereen bij de laatste missie's lvl 20 is. Veel mensen denken dan zeker dat ze dan naar niemand meer hoeven te luisteren wat de samenwerking niet ten goede komt.
In de missie's waar verschillende level ppl deel van uitmaken bepaald het level onwillekeurig de hiërarchie in de groep. Je kan er voor of tegen zijn maar het werkt wel.
Daarom zijn die laatste missie ook zo moeilijk volgens mij, je hebt bijna altijd mensen in de groep die niet luisteren en gewoon hun eigen gang gaan. Of denken dat ze het beter weten.
Het zou misschien dan ook beter zijn als je nog iets langer kon doorlevelen en niet al uitgeleveld bent als je nog maar op 60 à 70 % van het spel bent.

De Thunderhead missie bijvoorbeeld, met mijn eerste char (warrior) heb ik hem al 4 keer gehaald, Twee keer heel moeizaam (met het zweet in mn handen), maar ik ben er ook 2 keer "doorheen gewandeld". Ook met een rommelteam. Maar als mensen iets van elkaar willen aannemen dan kan dat blijkbaar.
Met mijn 2de char (necro), die veel sterker is dan mijn warrior heb ik die missie nog steeds niet.
Die ene keer dat ik het met hench deed kwam ik nog het meest ver.

Een andere reden kan zijn dat er vaak te weinig monks zijn en dat veel teams de missie dan maar beginnen zonder goede monk(s). Je bent het wachten dan beu en gaat de missie in met een negatief gevoel. Zo van: "Het zal wel weer niks worden maar we doen tenminste iets".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb zelf de ballen verstand van rpg's (ik speelde eigenlijk alleen maar fps) dus van al dat levelen heb ik niet zo heel veel verstand, maar ik ben het met Guildy War eens dat je wel snel uitgeleveled bent, en dan ook nog eens ruim voor het einde. Voor mij zou het geen probleem zijn als ze uitbreiden tot bijvoorbeeld 40. Maar dan moeten ze wel meer quests erin zetten. Het liefst lvl gebonden.

Iets waar op sommige fora ook opmerkingen over zijn betreft lowlvl spelers die een runner naar Droknar nemen, geld gebruiken van een ander char (of met Guild help) de beste armor kopen en dan vervolgens in de lowlvl arena's faction points binnen slepen. Het zou ook wel prettig zijn als sommige items en arena's lv gebonden zijn. Dat je dus niet met je lv 7 in Ascalon arena staat met Droknar armor.

Tot nu toe vermaak ik mij prima, heb gisteren met mijn monk het spel uitgespeeld en ben nu weer met mijn andere chars bezig, maar heb wat mijn monk betreft wel het idee "is dit nu alles?" Het zou mij ook wel leuk lijken om weer tegen de Charr te vechten, die inmiddels natuurlijk veel sterker zijn geworden. Gewoon, een verhaalllijn die doorloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

TroonStaal schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:24:
Ik heb zelf de ballen verstand van rpg's (ik speelde eigenlijk alleen maar fps) dus van al dat levelen heb ik niet zo heel veel verstand, maar ik ben het met Guildy War eens dat je wel snel uitgeleveled bent, en dan ook nog eens ruim voor het einde. Voor mij zou het geen probleem zijn als ze uitbreiden tot bijvoorbeeld 40. Maar dan moeten ze wel meer quests erin zetten. Het liefst lvl gebonden.
Zoals eerder aangegeven heeft doorlevelen totaal geen zin en zijn ze ook niet van plan de levelcap te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Het lijkt erop dat Guild Wars bij velen een beetje ten onder gaat aan de sterke punten die het spel zou hebben. "Niet meer maandenlang lvlen 100 te bereiken, niet meer jarenlang op zoek zijn naar dat ene item..."
Dat waren toch punten die Guild Wars zo speciaal maken... Maar toch merk ik dat de meesten JUIST maandenlang willen lvlen en heel graag jarenlang op zoek willen zijn naar dat ene item. Toegegeven, dit is idd hetgeen wat Diablo 2 zo verslavend voor mij maakte. MAAR in Diablo was dat het, er was geen echt doel, als je dat ene item eindelijk had gevonden met je lvl 99 poppetje was het over en ging je op zoek naar een NOG duurder item..

Mensen zijn nog steeds op zoek naar zulke games zonder daarvoor maandelijks te hoeven betalen, maar dat is Guild Wars simpelweg niet... Guild Wars heeft imho veel meer; als je namelijk dat ene item hebt weten te bemachtigen, kan je er ook daadwerkelijk wat mee doen, i.p.v. puur verzamelen! Ik heb zelf inmiddels ook een begin gemaakt met PvP en vind het prachtig! Toen de game er net was vond ik PvP nog niet zo leuk, omdat de beloningen niet zo waren. Ik vind het echter erg leuk dat je nu door veel te PvPen faction points kan krijgen die je kan inruilen voor items EN skills. En die beloningen, daar gaat het om... Die zouden van mij nog specialer mogen.
In Diablo vond ik PvP helemaal niks en was ook huiverig in deze game, maar ik zou zeggen; probeer het gewoon es! (voor de mensen die alleen PvE doen)

Guild Wars heeft zoals alle games zeker verbeterpunten en dat weten de makers dondersgoed anders zouden ze die streaming technologie er niet in hebben gepropt :+, maar naar mening doen ze het lang zo slecht niet hoor. Ik ben niet, zoals vroeger, meer in de gelegenheid de hele dag te spelen en heb het gevoel dat ik nog lang niet alles heb gezien van het spel...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Mja het is ook raar dat je lvl 20 al bereikt erg ver voor het einde van het spel. Dat snap ik ook niet, je krijgt zo gewoon het gevoel dat je klaar bent eigenlijk. Lvlcap verhogen heeft niet echt nut, maar je zou bij ascention ook gewoon lvl 15 kunnen worden bij wijze van...
Iets waar op sommige fora ook opmerkingen over zijn betreft lowlvl spelers die een runner naar Droknar nemen, geld gebruiken van een ander char (of met Guild help) de beste armor kopen en dan vervolgens in de lowlvl arena's faction points binnen slepen. Het zou ook wel prettig zijn als sommige items en arena's lv gebonden zijn. Dat je dus niet met je lv 7 in Ascalon arena staat met Droknar armor.
Dit is idd ontzettend zonde. Low lvl PvP lijkt me erg leuk, maar op de huidige manier is het net alsof je lvl 20 PvP speelt, het heeft niets bijzonders. Ik ben het ermee eens dat armor en ook items lvlgebonden zouden moeten zijn. Maar ook skills zouden dat imho moeten zijn, want veel mensen in de low lvl arenas hebben ook de vetste elites al te pakken.
In het meest ideale geval hebben alle arena's (lvl 10, 15 en 20) alle 3 hun eigen set skills, armor en items. Dan zou ik graag een poging wagen...
Tot nu toe vermaak ik mij prima, heb gisteren met mijn monk het spel uitgespeeld en ben nu weer met mijn andere chars bezig, maar heb wat mijn monk betreft wel het idee "is dit nu alles?" Het zou mij ook wel leuk lijken om weer tegen de Charr te vechten, die inmiddels natuurlijk veel sterker zijn geworden. Gewoon, een verhaalllijn die doorloopt.
De verhaallijn... sja das idd nie echt alles en kan zeker beter ja

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:10:
[...]

Vanaf drognar had ik alleen maar gezeik in missie's echt suf je zou toch denken dat iedereen wat meer ervaring had en dus wat beter zou kunnen samen spelen......
Ik verbaas me er ook over hoe sommige mensen in hemelsnaam zover gekomen zijn als je ziet hoe ze spelen... In de ring of fire bijvoorbeeld warriors tegenkomen die niet weten hoe ze een target moeten callen... Je moest eens weten hoe vaak ik met mijn mesmer de targets heb moeten uitzetten omdat niemand anders het deed of kon...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naluh! schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:49:
[...]

Ik verbaas me er ook over hoe sommige mensen in hemelsnaam zover gekomen zijn als je ziet hoe ze spelen... In de ring of fire bijvoorbeeld warriors tegenkomen die niet weten hoe ze een target moeten callen... Je moest eens weten hoe vaak ik met mijn mesmer de targets heb moeten uitzetten omdat niemand anders het deed of kon...
Wow klinkt erg bekend ik heb als monk in UW moeten callen laatst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over dat het lijkt alsof er minder spelers online zijn wat hier boven werd gezegd:

Ik weet dat er extreem veel mensen in america spelen de laatste maanden denk dat dit er zeker mee te maken heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yade
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 13:47
Ook ik speel de laatste tijd (na droknar) alleen nog maar met henchies. Zelfs dragon's lair heb ik in één keer gedaan met henchies terwijl het met een menselijk team steeds niet lukte. Laatst dacht ik zelfs een quest met 1 mens te spelen en de rest henchies maar dit mens besloot vlak voor het einde van de quest te gaan rushen en te sterven terwijl ik bezig was met me verdedigen tegen monsters en hij de henchies mee had genomen. Ik redde het net en ik finishde mijn quest. Pas daarna liet ik hem rezzen, en toen ik vroeg waarom hij dat deed zei hij: "I got bored..."

Zucht... alleen nog maar henchies voor mij. Die doen het best goed en blijven altijd in je buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yade schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:11:
Ook ik speel de laatste tijd (na droknar) alleen nog maar met henchies. Zelfs dragon's lair heb ik in één keer gedaan met henchies terwijl het met een menselijk team steeds niet lukte. Laatst dacht ik zelfs een quest met 1 mens te spelen en de rest henchies maar dit mens besloot vlak voor het einde van de quest te gaan rushen en te sterven terwijl ik bezig was met me verdedigen tegen monsters en hij de henchies mee had genomen. Ik redde het net en ik finishde mijn quest. Pas daarna liet ik hem rezzen, en toen ik vroeg waarom hij dat deed zei hij: "I got bored..."

Zucht... alleen nog maar henchies voor mij. Die doen het best goed en blijven altijd in je buurt.
klopt alleen zijn er een paar missie's bij die echt niet lukken met hench....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:06:
Even over dat het lijkt alsof er minder spelers online zijn wat hier boven werd gezegd:

Ik weet dat er extreem veel mensen in america spelen de laatste maanden denk dat dit er zeker mee te maken heeft!
Ik heb het zefde idee en zit al vanaf de start op de USA servers (net zoals de rest van onze guild).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze kunnen natuurlijk ook het xp verhogen om te levelen. Vooral in het begin gaat het levelen vrij snel. Als ze het benodigde xp om te levelen daar iets verhogen kom je misschien pas naar het einde van het spel op level 20.
Maar ja, de makers van het spel zullen er ook vast wel over nagedacht hebben........al hebben die misschien meer de verkoopbaarheid van het spel als uitgangspunt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De level 20 cap word inderdaad snel bereikt maar dat is vast gedaan om mensen snel aan het pvp'en te krijgen. Dat is toch de kern van GW nadat het verhaal is uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Bor de Wollef schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:46:
De level 20 cap word inderdaad snel bereikt maar dat is vast gedaan om mensen snel aan het pvp'en te krijgen. Dat is toch de kern van GW nadat het verhaal is uitgespeeld.
Ja precies, nadat het verhaal is uitgespeeld... Dat is echter nog niet het geval als men lvl 20 is, tis dus toch enigszins raar imho..

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Als je netjes alle missies, quests en subquests doet, dan zit je idd vrij snel aan level 20. Echter zijn er ook hoopjes mensen die alleen maar de hoogst noodzakelijke quests doen (wat ik erg erg jammer vind trouwens) en die zijn pas tegen het einde level 20.

Ik zit er ook steeds meer over te denken om naar een amerikaanse server te verhuizen. Die enkele keer dat Europa favor heeft moet je bedelen om in een team te komen om vervolgens binnen drie minuten volledig ingemaakt te worden doordat er een stelletje noobs tussen zit. En hoe vaak ik al niet heb meegemaakt dat iemand die niet ascended is denkt mee te kunnen. Ik vermoed dat de lui op de amerikaanse servers toch wel van meer ervaring hebben ...

Oh en nu ik toch bezig ben: ik haat haat haat het trading systeem. Eigen spullen raak je bijna niet kwijt of voor een spotprijsje terwijl er andere knuppels (vooral in Lions Arch valt me op) rondlopen die voor de meest eenvoudige dingen al 20 to 50k durven te vragen. Bezopen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:46:
Zit ook wel wat in. Als je level 20 hebt bereikt ben je zo'n beetje bij de Tomb.
Trouwens, wel eens een lvl 17 gezien die ascend was? Ik niet tenminste.....
Met mn necro had ik de 3 benodigde missies al gehaald als lvl 18 maar toen maakte ik nog geen schijn van kans tegen doppelganger, was al bijna lvl 20 toen ik die versloeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee maar de zomer update wordt dan ook een herfst update, ff geduld hebben
als ik het goed begreep willen ze de update uitbrengen op 21 september... (is een woensdag ;) ) en zou dan officeel nog wel zomer zijn.. Maar is inderdaad een beetje lame dat ze het dan pas uitbrengen en het een "summer" update noemen.

En trouwens voor de mensen die het allemaal maar kort vinden, begrijp ik wel maar ben het er wel een beetje mee oneens.. Inderdaad de PVE stinkt maarja dat is meer een exstra. Het spel, in iedergeval in de beta's, was meer om PVP gericht dan op PVE en dat vind ik nu eigenlijk ook want de Pve is nou niet echt super lang. Wat guildwars voor mij wel boeind blijft houden is de verschillede proffesions (in PVP zin dan).. Dan speel ik een monk dan weer mesmer vind de meeste wel leuk. En omdat ik om die reden ook wel zo veel mogelijk skills wil hebben om nieuwe builds te maken blijf ik PVP voor de faction. Met de huidige faction zou je ongeveer 700 uur nodig hebben om alles te unlocken (en dan win je vrij veel) had iemand op zo fansite berekent, dus op zich kan je veel tijd in de game stoppen als je wilt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MariahCareyLover schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:15:
[...]

Ja precies, nadat het verhaal is uitgespeeld... Dat is echter nog niet het geval als men lvl 20 is, tis dus toch enigszins raar imho..
Zo gauw je in droknars aankomt kun je al de arena's in, PVP begint dus wel eerder dan "na het einde".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

PvP is maar saai, het is teveel van het zelfde, elke keer een beetje ander team afmaken, oke het komt overeen met bv ff counter striken maar goed, het is te saai, net zoals ik een fps op internet 20 potjes leuk vind, daarna kan iedereen dood neervallen maar dan speel ik het echt niet meer, dat is met PvP hier ook zo, alleen door het gebrek een spanning en actie, shooters zijn wat dat betreft leuker verveeld het binnen notime en zeker voor de gewone gamer zal het al na een uurtje saai zijn. Nee ik ben bang dat er iets heel erg moet veranderen wil GW een lang leven hebben, waar ik in de eerste 3 maanden nog wel het idee had hier een jaar of 2 jaar mee te kunnen vullen ben ik er nu op uitgekeken, verwacht mij ook niet meer online de komende 3 weken, tegen de tijd dat de update er is zie ik wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Misschien is het jouw soort spel gewoon niet? Ik vermaak me er nog steeds prima mee. Zeker met het PvP gedeelte. Het enige waar ik mij soms aan kan ergeren is het niveau van de PUGS. Voor de rest vind ik het nog steeds een toppertje hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:43:
Misschien is het jouw soort spel gewoon niet? Ik vermaak me er nog steeds prima mee. Zeker met het PvP gedeelte. Het enige waar ik mij soms aan kan ergeren is het niveau van de PUGS. Voor de rest vind ik het nog steeds een toppertje hoor :)
Me 2 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraag je wat is jullie mening wat het beste is qua energy?
(in mijn geval voor een monk)

- Of veel energy met daardoor -1 regenaration ( heb nu zelfs -2 :wand+symbol )

- Of iets minder energy en dus een snellere regenaration

Vind het moeilijk heb zelf zeg maar 3 keuzes

- energy:72 regen. -2

- energy:60 regen. -1

- energy:45 regen. 0

72 begint echt lekker maar als je energy eenmaal laag is duurt het echt lang om weer te regenerate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik zou voor een regenerate gaan met spells die niet veel energy kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:15:

72 begint echt lekker maar als je energy eenmaal laag is duurt het echt lang om weer te regenerate!
Je had geloof ik beter een Elemental/Monk kunnen kiezen. Dan had je het voordeel gehad van de hoge energy voor je monk. En dat zonder regeneratie probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ik heb vandaag van iemand een intressnate theorie ten gehore gekregen. Ik ging met een trapper group UW in en een van de spelers beweerde dat als je geen flame traps op Aatxes en Smites gebruikt je meer kans hebt op goeie drops als ecto's en Stormbows.
Toevallig vonden we op deze manier 2 max dmg storm bows ( 1 voor mij :D ). Misschien is dit een leuke theorie om verder te testen!
We hebben tijdens deze run niet constant zonder flame traps gewerkt helaas. Een aantal mensen in de groep vonden het bij voorbaat al onzin. Deze mensen hebben dan ook geen toffe items gevonden :P

[ Voor 24% gewijzigd door MonkeySandwich op 28-08-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:15:

Maak meerdere weapon sets zodat je snel kan switchen. Dus je begint altijd met de 4 regen set en als je snel wat energy nodig hebt switch je naar 3 etc.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Mythrill schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:58:
Ik heb vandaag van iemand een intressnate theorie ten gehore gekregen. Ik ging met een trapper group UW in en een van de spelers beweerde dat als je geen flame traps op Aatxes en Smites gebruikt je meer kans hebt op goeie drops als ecto's en Stormbows.
Toevallig vonden we op deze manier 2 max dmg storm bows ( 1 voor mij :D ). Misschien is dit een leuke theorie om verder te testen!
We hebben tijdens deze run niet constant zonder flame traps gewerkt helaas. Een aantal mensen in de groep vonden het bij voorbaat al onzin. Deze mensen hebben dan ook geen toffe items gevonden :P
Dat lijkt me een theorie van lik me vestje... sorry hoor, maar daar geloof ik helemaal niets van. Aatxe's en Smite Crawlers droppen gewoon, ongeacht welke dmg ze krijgen. Nee, volgens mij hoort deze in het rijtje van Broodjes Aap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Gewoon geluk ja, in de UW valt heel vaak niks, en dan ineens heb je een ronde dat van alles dropt, ik denk dat ik het 10 of 15 keer gespeeld heb en we bijna alles gedood hebben, ook groepen zonder rangers en ik heb 2 keer gezien dat er een ecto viel en 1 keer een stormbow en niet eens max, die items droppen gewoon zelden of nooit, shards die droppen elke keer als je er in komt minstens 10 keer als je alles dood wat er rond loopt, 1 keer had een persoon gewoon alleen al 5 shards |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Count schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 01:51:
[...]
Maak meerdere weapon sets zodat je snel kan switchen. Dus je begint altijd met de 4 regen set en als je snel wat energy nodig hebt switch je naar 3 etc.
Hiermee moet je wel uitkijken. Als je naar een lager regen item schakelt en die extra energy weer gebruikt, en vervolgens weer naar een hogere regen overschakelt, zal je energy eerst weer 'uit het negatief' moeten komen, en zit je dus even (het is misschien maar een paar seconden, maar als je halve party op sterven na dood is lijkt het een eeuw) op 0 energy, ondanks die 4 regen.

En als E/Mo heb je geen Divine Favor en je kunt geen monk runes gebruiken, waardoor je vaker spells zult moeten casten. En als de gevechten wat langer duren gaat je energy toch een keer op.

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 03:38:
[...]
Dat lijkt me een theorie van lik me vestje... sorry hoor, maar daar geloof ik helemaal niets van. Aatxe's en Smite Crawlers droppen gewoon, ongeacht welke dmg ze krijgen. Nee, volgens mij hoort deze in het rijtje van Broodjes Aap.
Dat denk ik ook eigenlijk. Ik heb al heel wat van dit soort niet werkende theorien gehoord dus ik ben een beetje sceptisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ben vannacht uitgebreid bezig geweest met testen :9 pffff toch tot 4 uur in Fow geweest en nog ff staan kwijlen bij de merchant daar!

Maar : ik vind het echt perfect om met 71 energy te beginnen je kan dan zeker in Fow of Uw aardig wat klappen opvangen van je party 4 * world of healing en 4 * orison en 3 * healparty met divine boon aan dan kan ik dus flink wat healen !
Dan zit ik ong. op 10 energy incl regen.(jaja ben zwaar aan het analyseren geweest) de truuk is dan om meteen of al iets voor het einde van het gevecht je divine boon uit te zetten en pas als je energy 25+ is mn andere weapon set te gebruiken die zonder regen.penalty die start dan op 5 en gaat lekker snel naar zn max:46 energy en dan weer switchen en mn energy is weer 71 !!!
Dus als de 1 vol is dan automatische de ander ook ondanks dat het een verschillend energy lvl is.Je moet echt zorgen dat je niet in het negatieve komt zoals hierboven gezegd want dat duurt echt lang!!
Als ik switch van wapen bij 15 energy dan staat de ander op 0 en blijft daardan ff opstaan heel irri!

Bedankt voor het meedenken iedereen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeievraag schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:38:
En als E/Mo heb je geen Divine Favor en je kunt geen monk runes gebruiken, waardoor je vaker spells zult moeten casten. En als de gevechten wat langer duren gaat je energy toch een keer op.
Energy Storage: For each rank of Energy Storage, your maximum energy raises by 3. Several skills, related to gaining health or energy, become more effective with higher Energy Storage.

Energy storage @ level 13 = 39 extra magic punten. Plus de 20 die op je outfit zitten = 59 extra magic punten.

Divine Favor: For each rank of Divine Favor, allies are healed for 3 whenever you cast Monk spells on them. Several Monk skills, especially spells related to energy gain and healing, become more effective with higher Divine Favor.

Divine favor @ level 13 = 39 extra healing punten.

Ik denk dat de 59 extra magic punten meer baat hebben bij het healen hoor. Plus je hebt ook nog de Glypht's Of Lesser Energy. Gratis casten dus. Ik wil wel eens zien wie het langer uit houdt. De monk, of ik :*) Met 59 extra magic punten kan ik ongeveer 4 a 5 keer heal party achter elkaar casten. Ja, 5 keer, want de punten laden zich vliegensvlug weer op. Als ik daar nog de Lesser Energy skills bij gebruik kan ik van die 5 keer ook nog eens een paar keer gratis casten.

Momenteel heb ik ook een E/Mo, en ik neem vaker de rol over van de monk's. Tot nu toe is dat altijd prima gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Resultaat van 1 minuut GvGen... (andere team gaf praktisch direct op)
Afbeeldingslocatie: http://dhof.speedlinq.nl/gw/faction.JPG

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eR1k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-08 20:51
Mythrill schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:58:
Zo rare zijn max dmg storm bows niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
TerraNova schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 13:52:
[...]

Zo vaak zie ik ze niet vallen. Eternal shield daar en tegen genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Doe ik ook ja.
En ook met health, ik heb een staff (op mn warrior.....) met +40 health. Ik gebruik hem nooit als wapen maar als ik bijna door mn health heen ben en ik kan 'endure pain' ff niet gebruiken dan switch ik naar die staff. Geeft me de gelegenheid om weg te wezen.....
Is ook heel handig bij infuserun en goldruns enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerraNova schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 13:52:
[...]

Als het een golden stormbow is dan wel.
Iedereen wil zo'n ding hebben, vooral rangers.
Heb er ook eens een gevonden in UW, als ik die tijdens missie's gebruik zijn er altijd mensen die m willen kopen.

Ziet er ook wel cool uit, zo'n stormbow ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 12:07:
[...]

Ben vannacht uitgebreid bezig geweest met testen :9 pffff toch tot 4 uur in Fow geweest en nog ff staan kwijlen bij de merchant daar!

Maar : ik vind het echt perfect om met 71 energy te beginnen je kan dan zeker in Fow of Uw aardig wat klappen opvangen van je party 4 * world of healing en 4 * orison en 3 * healparty met divine boon aan dan kan ik dus flink wat healen !
Dan zit ik ong. op 10 energy incl regen.(jaja ben zwaar aan het analyseren geweest) de truuk is dan om meteen of al iets voor het einde van het gevecht je divine boon uit te zetten en pas als je energy 25+ is mn andere weapon set te gebruiken die zonder regen.penalty die start dan op 5 en gaat lekker snel naar zn max:46 energy en dan weer switchen en mn energy is weer 71 !!!
Dus als de 1 vol is dan automatische de ander ook ondanks dat het een verschillend energy lvl is.Je moet echt zorgen dat je niet in het negatieve komt zoals hierboven gezegd want dat duurt echt lang!!
Als ik switch van wapen bij 15 energy dan staat de ander op 0 en blijft daardan ff opstaan heel irri!

Bedankt voor het meedenken iedereen 8)
Nog een tip:
Neem een necro in je team die bv. Blood Ritual in zn build heeft en deze op jou gebruikt.
Dan krijg je gedurende 13 sec een energy reg van +3.
Hij moet het wel willen, het kost hem health nl.. Maar die kan hij wel weer stelen met andere skills.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 10:52:
Gewoon geluk ja, in de UW valt heel vaak niks, en dan ineens heb je een ronde dat van alles dropt, ik denk dat ik het 10 of 15 keer gespeeld heb en we bijna alles gedood hebben, ook groepen zonder rangers en ik heb 2 keer gezien dat er een ecto viel en 1 keer een stormbow en niet eens max, die items droppen gewoon zelden of nooit, shards die droppen elke keer als je er in komt minstens 10 keer als je alles dood wat er rond loopt, 1 keer had een persoon gewoon alleen al 5 shards |:(
Dan had ik dus wel mazzel met een gouden exemplaar, ook nog max. dmg. + bonus en extra health. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik zag op www.play.com Guild Wars chapter 2 staan.
Ik neem aan dat je de eerste versie van Guild Wars nodig hebt om chapter 2 te kunnen spelen, dus dat chapter 2 een soort uitbreidingspakket is?
Ik neem aan van wel, maar het werd me niet 100% duidelijk, misschien dat iemand hier het zeker weet?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou er rekening mee dat werving voor clans en/of guilds niet toegestaan is op GoT