Het Grote Guild Wars Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.967 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:46:
[...]

Mijn game crashed ook wel eens. Hoe wil je daar dan mee om gaan?
Het belang gameplay staat voor 'character advancement' als je het mij vraagt. Dus ik zou zeggen: pech gehad! Je krijgt in andere games ook geen rollback als jouw char een keer doodgaat en je XP kwijtraakt door een d/c.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 15:53 ]

Verwijderd

unfor schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:10:
[...]

ach gebeurt me regelmatig :) 5 life steal mods, 30hp fortitude mods, gaat altijd wel 's mis.. :)
wel es mis ik vind normaal nooit perfecte mods en dan gaat deze juist mis :(

was een golden sword met meer stats en als je em craft met expert kit vind ik dat je zoiezo 1 mod moet krijgen ipv iron

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:11:
[...]

Het belang gameplay staat voor 'character advancement' als je het mij vraagt. Dus ik zou zeggen: pech gehad! Je krijgt in andere games ook geen rollback als jouw char een keer doodgaat en je XP kwijtraakt door een d/c.
Nee, maar om dan een dikke XP penalty te geven vind ik ook onzin.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:56:
zojuist sundering sword pommel kapot gecraft :(

Was over de 100k waard nu heb ik alleen wat iron overgehouden en verkopen lukt niet met een sword wat verders niks bijzonders heeft
ik heb een sundering wingblade sword od defence, dus als ik die pommel eruit haal issie ineens 100k waard ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Heeft iemand een tip hoe je die laatste monk boss + priest in Thirsty River het beste aan kan pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:58:
[...]

Nee, maar om dan een dikke XP penalty te geven vind ik ook onzin.
Tja als jij iets beters weet. Ik heb trouwens nooit gezegd 'dikke xp penalty'. Maar van mij mag je er wel op achteruit gaan. Stel het maar iets anders voor aan ArenaNet dan zou ik zeggen. :) Tot dat het opgelost is voel ik me genoodzaakt even een 'piece of my mind' te whisperen naar mensen die de party verlaten, om ze vervolgens op ignore te zetten. (begint al een aardige blacklist te ontstaan) Dan weet je ook meteen wie er een d/c had en wie er met opzet de party verlaat.

Al is het nog zo'n idiote party, ik zit hem altijd tot het einde uit.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Rene59 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 07:36:
Heeft iemand een tip hoe je die laatste monk boss + priest in Thirsty River het beste aan kan pakken?
spoiler:
Zorg dat je in iedergeval 1 persoon hebt die de skills van de boss kan interrupten, als de rest dan volledig de priest aanvalt moet het te doen zijn.

Mijn ervaring met deze missie is wel dat je erg veel geluk moet hebben met het vinden van een goed team (in iedergeval bij random teams). Met het ene team ga je er fluitend doorheen, terwijl je met het andere ongenadig ingemaakt kan worden. (persoonlijke ervaring helaas :'( )

[ Voor 12% gewijzigd door gsteen op 12-08-2005 10:00 ]

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:52:
[...]

Al is het nog zo'n idiote party, ik zit hem altijd tot het einde uit.
Sorry, maar dat doe ik echt niet hoor. Sommige mensen zijn ronduit grof / racistisch etc. Je kunt wel een whisper sturen maar ik denk dat de betreffende spelers er alleen maar om lachen (doe ik ook altijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
gsteen schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:58:
[...]

spoiler:
Zorg dat je in iedergeval 1 persoon hebt die de skills van de boss kan interrupten, als de rest dan volledig de priest aanvalt moet het te doen zijn.

Mijn ervaring met deze missie is wel dat je erg veel geluk moet hebben met het vinden van een goed team (in iedergeval bij random teams). Met het ene team ga je er fluitend doorheen, terwijl je met het andere ongenadig ingemaakt kan worden. (persoonlijke ervaring helaas :'( )
Mja precies. Thanks voor de tip iig :) Eens kijken of ik een paar man uit de guild zo gek kan krijgen om me te helpen met deze missie. ;) Gisteren een stuk of vier keer geprobeerd, maar iedere keer bleken er 2 of 3 mensen in te zitten die er geen bal van snapten of niet luisterden. Erg vervelend.

Wat ik nog het irritantse vind is mensen die, volgens mij, heel hun chat venster en minimap niet eens bekijken en als een kip zonder kop door blijven gaan. Je zou toch zeggen dat als de hele groep in hoofdletters aan het typen is, de minimap wit ziet van de strepen en honderd keer "ding ding ding" over je speakers, op gegeven moment de aandacht wel moet trekken, nietwaar? ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Rene59 op 12-08-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Rene59 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:24:Wat ik nog het irritantse vind is mensen die, volgens mij, heel hun chat venster en minimap niet eens bekijken en als een kip zonder kop door blijven gaan. Je zou toch zeggen dat als de hele groep in hoofdletters aan het typen is, de minimap wit ziet van de strepen en honderd keer "ding ding ding" over je speakers, op gegeven moment de aandacht wel moet trekken, nietwaar? ;)
Ja dit komt jammer genoeg veel voor. Grootste reden ook dat ik de missies in de desert (net als vele andere missies) met mensen uit de guild heb gedaan. En zeker hun ook zal helpen als ze me vragen. (Mede dankzij mijn vele fails met random groepen)

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:11

Vrijdag

De Zwarte

Even een opmerking over al die Guilds die er rondlopen. Ik snap dat het spel Guild Wars heet, maar als ik zo om me heen kijk lijkt het wel alsof werkelijk iedereen een Guild moet oprichten of erbij moet zitten. Ik zit zelf niet in een Guild en ben dat voorlopig nog niet van plan. Ik wil eerst met mijn chars het spel uitspelen.
Over het algemeen kan ik al die oproepen ook niet serieus nemen "New Guild recruiting bla blabla". Het is allemaal zo vluchtig. Een Guild lijkt me uiteindelijk best leuk, maar ik zoek een zekere eenheid en "chain of command". Dus een duidelijke structuur. Ik zie mezelf niet echt als uitstekende leader/strateeg dus heb ook niet de behoefte zelf zo'n Guild op te richten, maar om me zomaar ergens bij aan te sluiten vind ik ook maar niks.
Daarnaast zijn sommige Guild namen ronduit belachelijk :P. Ook is het jammer dat veel Guilds geen eigen site hebben, hoe eenvoudig die ook mag zijn. Dat is wel praktisch met informatie zoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 12-08-2005 12:48 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:05:
[...]

Sorry, maar dat doe ik echt niet hoor. Sommige mensen zijn ronduit grof / racistisch etc. Je kunt wel een whisper sturen maar ik denk dat de betreffende spelers er alleen maar om lachen (doe ik ook altijd).
Mwa meeste mensen hebben de behoefte om te reageren. Als ze dan zien dat ze al geblockt zijn gaat de lol er al vanaf. Ik weet wat dat betreft wel hoe ik er mee om moet gaan.

Het zal ook de leeftijd wel zijn. Er zitten ook jongetjes van 12 Guild Wars te spelen en daar wordt je dus echt niet goed van. Spammen in general over 'Waarsmebird' en weet ik veel wat.

Wat dat betreft zou ik best graag een paar euro inleveren iedere maand zodat alleen volk met CC's zouden kunnen spelen. Dat biedt natuurlijk ook geen garantie. Maar in MMO's waar je centen moet neertellen, komt dit stukken minder voor. Temeer je ook niet je character waaraan je zolang gewerkt hebt een slechte naam wilt geven. Want dat werkt je dan echt tegen in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 06:55:
[...]

ik heb een sundering wingblade sword od defence, dus als ik die pommel eruit haal issie ineens 100k waard ? :+
wel als het 10/10 mod is dus 10% extra en 10% chance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gsteen schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:58:
[...]

spoiler:

Tsja hoorde dat de missie's en bonus hiervan pittig waren ik ga gister met een gare vage party waarvan 1 al snel een error 07 krijgt (gisteravond hoorde ik het erg veel) en wat denk je we lopen erzo doorheen ....ik begrijp er nog steeds niks van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Gisteren had ik ook weer een paar keer err=7 helaas. Het lijkt met vlagen te komen (en gelukkig te gaan).

Van mij mag de summer update nu wel komen ;) Laten ze tenminste een releasedate vrijgeven. Ik heb verhaal nu wel uit, en PvP met PUGs is niet altijd even leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rene59 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:24:
[...]

Mja precies. Thanks voor de tip iig :) Eens kijken of ik een paar man uit de guild zo gek kan krijgen om me te helpen met deze missie. ;) Gisteren een stuk of vier keer geprobeerd, maar iedere keer bleken er 2 of 3 mensen in te zitten die er geen bal van snapten of niet luisterden. Erg vervelend.

Wat ik nog het irritantse vind is mensen die, volgens mij, heel hun chat venster en minimap niet eens bekijken en als een kip zonder kop door blijven gaan. Je zou toch zeggen dat als de hele groep in hoofdletters aan het typen is, de minimap wit ziet van de strepen en honderd keer "ding ding ding" over je speakers, op gegeven moment de aandacht wel moet trekken, nietwaar? ;)
Gister ging ik Dunes of Despair doen met een random party en gewoon niet gehaald niemand wist hoe die moest "callen" ..... dus ik als monk maar "callen" en gewoon allemaal een andere tegenstander aanvallen moest er uiteindelijk zelfs om lachen :+ dit was te erg

Maar wat is dit spel toch ongelofelijk verslavend :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:57:
Gisteren had ik ook weer een paar keer err=7 helaas. Het lijkt met vlagen te komen (en gelukkig te gaan).

Van mij mag de summer update nu wel komen ;) Laten ze tenminste een releasedate vrijgeven. Ik heb verhaal nu wel uit, en PvP met PUGs is niet altijd even leuk.
Wow ik ben nu druk bezig met ascendet te worden !
Hee en weeet iemand toevallig uit zn hoofd wat een error 40 is ??? Had ik gister voor het eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:02:
[...]

Wow ik ben nu druk bezig met ascendet te worden !
Hee en weeet iemand toevallig uit zn hoofd wat een error 40 is ??? Had ik gister voor het eerst.
Ik heb het verhaal met al mijn karakters al uitgespeeld. Ik heb zelfs nog maar 1 quest in mijn questlist staan (kleine quest die eigenlijk niets opgeleverd).

Een paar nieuwe extra quests is natuurlijk ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:44:
Even een opmerking over al die Guilds die er rondlopen. Ik snap dat het spel Guild Wars heet, maar als ik zo om me heen kijk lijkt het wel alsof werkelijk iedereen een Guild moet oprichten of erbij moet zitten. Ik zit zelf niet in een Guild en ben dat voorlopig nog niet van plan. Ik wil eerst met mijn chars het spel uitspelen.
Over het algemeen kan ik al die oproepen ook niet serieus nemen "New Guild recruiting bla blabla". Het is allemaal zo vluchtig. Een Guild lijkt me uiteindelijk best leuk, maar ik zoek een zekere eenheid en "chain of command". Dus een duidelijke structuur. Ik zie mezelf niet echt als uitstekende leader/strateeg dus heb ook niet de behoefte zelf zo'n Guild op te richten, maar om me zomaar ergens bij aan te sluiten vind ik ook maar niks.
Daarnaast zijn sommige Guild namen ronduit belachelijk :P. Ook is het jammer dat veel Guilds geen eigen site hebben, hoe eenvoudig die ook mag zijn. Dat is wel praktisch met informatie zoeken.
Moet je ook niet doen, je zomaar ergens bij aansluiten. Het valt vaak tegen als je dat doet. En guilds die op een jehova achtige manier aan het rekruteren zijn kun je niet al te serieus nemen Die guilds kunnen heel snel groeien maar vallen net zo gemakkelijk weer uit elkaar. En dan sta je in feite weer met niks.
Ik werd pas in mijn guild uitgenodigd toen ik een paar missies en quests met de leader had gedaan en we elkaar een beetje kenden. We zijn niet aktief aan het rekruteren maar als ik iemand tegenkomt die me aardig lijkt zeg ik dat hij/zij welkom is.
En als kleine guild heb je niet persé een site nodig, je kan de info en berichten ook kwijt bij guild status.
Voordeel van een kleine guild is dat iedereen elkaar kent, een nadeel is dat het soms moeilijk is voldoende mensen bij elkaar te krijgen voor een guildbattle.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klote softmod patch voor een 9800 sec zodat ie met 8 pipelines ipv 4 draait was destijd een handige manier om van een se een 9800 pro te maken:)

Maar bij guild wars als ik met de softmod drivers op 8 pipelines speel gigantische lagg om het zo maar te beschrijven dus speel weer met de originele drivers met een se ipv een 9800 pro :(

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De afgelopen keer dat Europa de favor had ben ik twee keer heel ver gekomen in UW. De eerste keer vielen de drops voor mij erg tegen, alleen wat glittering dust.
Maar de tweede keer toen ik de 1k betaald had kreeg ik veel meer, waaronder een hele mooie gouden boog.
Toeval of is dit altijd zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:58:
De afgelopen keer dat Europa de favor had ben ik twee keer heel ver gekomen in UW. De eerste keer vielen de drops voor mij erg tegen, alleen wat glittering dust.
Maar de tweede keer toen ik de 1k betaald had kreeg ik veel meer, waaronder een hele mooie gouden boog.
Toeval of is dit altijd zo?
Toeval, althans: ik heb precies het omgekeerde gehad. Europa had vandaag weer ff een uurtje of zo de favor en in die tijd maar 1x heel kort in FoW geweest. Wat liepen de teams toch te rotzooien zeg. Niet actief zoeken naar leden, monks die maar niet willen, etc etc. Er werd weer eens lekker gebruik gemaakt van het uurtje favor door Europa ... NOT!

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 01:20:
[...]

Toeval, althans: ik heb precies het omgekeerde gehad. Europa had vandaag weer ff een uurtje of zo de favor en in die tijd maar 1x heel kort in FoW geweest. Wat liepen de teams toch te rotzooien zeg. Niet actief zoeken naar leden, monks die maar niet willen, etc etc. Er werd weer eens lekker gebruik gemaakt van het uurtje favor door Europa ... NOT!
Nou dan zat ik in een beter team want we hebben het redelijk lang uitgehouden, 2 quests gedaan, alleen de bij 2de, waar je 10.000 xp voor kreeg mocht ik nog niet met die npc lord "praten" omdat de anderen wilden farmen geloof ik. Ik was nog niet eerder zover gekomen, dus dan weet je niet wat je te wachten staat en volg je de rest.
Maar goed, even later lagen wij er ook uit en heb ik die xp dus niet gehad.
Maar tenminste wel een paar mooie shadow shields gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Error 7 begint een beetje vervelend te worden. Je bent best unreliable als je vaak uit het spel klapt hierdoor. Enig idee wat dit kan veroorzaken? Ik heb het spel 1 week of zo, en dit is erg irritant. Maakt het toch onspeelbaar. Als je gekicked wordt, beland je erna niet meer in de party. Goed geregeld.

Als iemand nog een versie van het spel wil overnemen ;) ......

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Laatst online: 07:45
ben nu al een tijdje bezig met guildwars en nu hoor ik steeds de term ascendet

wat betekend dit 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:57:
Klote softmod patch voor een 9800 sec zodat ie met 8 pipelines ipv 4 draait was destijd een handige manier om van een se een 9800 pro te maken:)

Maar bij guild wars als ik met de softmod drivers op 8 pipelines speel gigantische lagg om het zo maar te beschrijven dus speel weer met de originele drivers met een se ipv een 9800 pro :(
Na een tijdje spelen er weer last van dus zal men videokaart schoonmaken en kijken of er nog genoeg koolpasta opzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 09:48:
Error 7 begint een beetje vervelend te worden. Je bent best unreliable als je vaak uit het spel klapt hierdoor. Enig idee wat dit kan veroorzaken? Ik heb het spel 1 week of zo, en dit is erg irritant. Maakt het toch onspeelbaar. Als je gekicked wordt, beland je erna niet meer in de party. Goed geregeld.

Als iemand nog een versie van het spel wil overnemen ;) ......
Zoals ik al eerder heb gepost heb ik ook last van err=7. Arenanet weet zelf ook nog niet waardoor dit komt hoorde ik. Hij staat wel bij de veel voorkomende problemen / faq maar zonder oplossing (en dat is geen goed teken).

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 14-08-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:37:
[...]Zoals ik al eerder heb gepost heb ik ook last van err=7. Arenanet weet zelf ook nog niet waardoor dit komt hoorde ik. Hij staat wel bij de veel voorkomende problemen / faq maar zonder oplossing (en dat is geen goed teken).
Nope .... ik kreeg een antwoord dat het vaak met ISP routering te maken heeft. Hmmm, andere games heb ik nergens last van .... zal toch wel de netcode zijn denk ik dan.

Ik las wel ergens (maar da's een US provider geloof ik) ..... dat je WAN IP address om de 15 minuten reset wordt .... is dat zo bij planet??

Ik weet wel dat ze bij planet bezig zijn met werkzaamheden t/m 22 oktober, maar dan heb je echt een uitval van de verbinding (wel 2 keer gehad, maar dan weet ik wat het is) .... en ik heb geen uitval van de verbinding, gewoon continue ok. Dit is erg vervelend in ieder geval. En questen wordt zo onspeelbaar. Dat is weer 4o euro down the drain ..... en het spel zelf is niet slecht .... ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:44:
[...]

Nope .... ik kreeg een antwoord dat het vaak met ISP routering te maken heeft. Hmmm, andere games heb ik nergens last van .... zal toch wel de netcode zijn denk ik dan.
Klopt, dan zouden andere games / programma's er ook last van moeten hebben en dat is niet zo. Ik denk dat Arenanet op dit punt eerst eens bij zichzelf te rade moet gaan. Daarbij komt nog dat het sinds een paar patches terug erger is geworden lijkt het.

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 14-08-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het aantal error 07 een stuk minder geworden nadat ik mn firewall helemaal heb nagekeken en daarmee guild wars alle bevoegdheden te geven!

Hoop dat het helpt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Ik kreeg gisteravond een error 7 toen ik samen met iemand die niet uit Nederland komt aan het spelen was. Hij kreeg ook error 7 exact op dat moment. Toeval? Ik begin behoorlijk te twijfelen of het wel te maken heeft met onze verbindingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:15
Vreemd.. ik speel het een paar maand,, nog nooit gehad.. :? ik heb @home breedband zit op netwerkje met router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffG
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 23:15
Ik heb ook nooit problemen gehad met de verbinding. (ook @home).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:36:
[...]

Na een tijdje spelen er weer last van dus zal men videokaart schoonmaken en kijken of er nog genoeg koolpasta opzit.
Hmm hele videokaart is nu stuk :(

en heb nooit last van error 7 gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
JeffG schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 17:58:
Ik heb ook nooit problemen gehad met de verbinding. (ook @home).
Meschien ligt het aan het netwerk.. hoe zit jou pc op het inet aangesloten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rene59 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:15:
Ik kreeg gisteravond een error 7 toen ik samen met iemand die niet uit Nederland komt aan het spelen was. Hij kreeg ook error 7 exact op dat moment. Toeval? Ik begin behoorlijk te twijfelen of het wel te maken heeft met onze verbindingen...
Ik heb error 7 gelijktijdig met 2 accounts (op 2 pc's), mijn internet verbinding doet het dan wel maar ik merk bij het surfen dan dat het veel trager gaat.
Blijkbaar is GW gevoelig daarvoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 13:16:
Bij mij is het aantal error 07 een stuk minder geworden nadat ik mn firewall helemaal heb nagekeken en daarmee guild wars alle bevoegdheden te geven!

Hoop dat het helpt!!
De firewall nagekeken? Wat heb je aangepast dan? Err=7 doet zich hier ook voor wanneer ik de firewall disable en rechtstreeks aanprik op internet. Ik blijf erbij dat het probleem gewoon bij Arenanet ligt. Ik heb alles getest wat ik kan proberen en ik zie te vaak mensen die er direct (en dan ook echt op het zelfde moment) uitvliegen met mij. Brakke loadbalancers bij arenanet ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffG
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 23:15
NomadTitan schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 18:54:
[...]
Meschien ligt het aan het netwerk.. hoe zit jou pc op het inet aangesloten ??
Mijn PC hangt achter een router op in het internet. Ik heb verder geen speciale dingen voor GW ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het moet toch ook enigszins met de netcode van GW of in ieder geval dat netwerk van ze te maken hebben .... anders zou ik toch wel andere games hebben waar ik uitgeflikkerd zou worden? Diablo II, ook nooit last gehad van disconnects (misschien 1 of 2 over een periode van 6 maanden, maar toch ... ;)). Ik kan wel lokaal zitten klooien op mijn router / modem, maar vrees dat het niet uitmaakt. Misschien wordt het minder na 22 oktober, als planet klaar is met upgraden.

Maar ja, zoals ik al zei, dan heb je ECHT een connectie uitval van 30 seconden of zo, dan is het te verklaren. Er moet iets zijn wat het triggert, kan niet anders. Zal ongetwijfeld iets in de routering zijn wat eventjes een tikje krijgt. Maar ja, ik weet ook niets over dat netwerk van ze, en van dat van planet.

Niet iedereen heeft het kennelijk. Dan zal het met sommige providers beter gaan. Maar zoals met vele dingen, als sommige mensen het niet hebben, wil niet zeggen dat het er niet is. Ik vrees dat het een van die dingen is die ze niet gaan oplossen *zucht* (Blizzard lost ook niet alles op, zitten ook wat irritante bugs in, maar dit maakt een spel echt onspeelbaar ..... als ze nu zorgen dat je spawnt waar je gekicked werd .... zeker als je in een PC-player-groep zit .... dan zou ik er mee kunnen leven ..... ik wil gewoon 1 keer het spel door en that's it .... maar dat is zeker ook geen optie ;).

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Volgens mij ligt het eigenlijk vrijwel alleen aan de netcode van GW. Bij andere verbindingen / games heb ik totaal geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Kijk of het uitmaakt wanneer je je bak DMZ instelt op je router en firewalls uitzet. Ik ben zelf routerloos en heb praktisch nooit err=7 disconnects.

Ik heb trouwens wel eens ergens gelezen dat het komt door DHCP-leases die verlopen. Sommige providers hebben vrij korte leases en dan ben je dus de zak. Ik weet niet hoeveel waarheid daar in zit.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Als ik mijn router in bridge mode zet krijg ik ook disconnects. Dat helpt dus niet. Dat verhaal over DHCP leases heb ik ook gehoord maar dat verklaard de disconnects nog niet. Zeker niet gezien dit de enige game / app is waar dit probleem zich bij voordoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Vanavond geen enkele keer err 7 gezien.

En Shield of Judgment gecapt (na 100x doodgaan en met -60%) :D Nu wordt 't farmen nog leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 01:56:
Als ik mijn router in bridge mode zet krijg ik ook disconnects. Dat helpt dus niet. Dat verhaal over DHCP leases heb ik ook gehoord maar dat verklaard de disconnects nog niet. Zeker niet gezien dit de enige game / app is waar dit probleem zich bij voordoet.
Wat is je lease time dan?

Kun je checken uitvoeren cmd ipconfig /all

Op het guildwars guru zeiden ze dat dit de oorzaak was en dat het ook inderdaad een netcode fout van gw is.

Zit zelf achter een router heb niks openstaan dus probleem ligt waarschijnelijk niet aan de routers of misschien heb je de lease time verkeerd ingesteld.

Als je zekerheid wilt router compleet afsluiten en direct op internet verbinden.

Als je toch achter een router zit waarom dhcp kan direct gebruiken van static ip misschien is dan het probleem ook over

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zaterdag de 'doppelganger' verslagen. Dat viel nog niet mee! Uiteindelijk heb ik skills geequipped zoals Chaos Storm. Als de doppelganger deze dan castte, bewoog ik opzij waardoor ik uiteindelijk minder damage kreeg dan hij. Dat was ook wel de enige manier dat hem had kunnen verslaan denk ik. Monk spells waren iig sowieso uit den boze. Dus ik ben nu ascended en aan de quest met de 6 draken begonnen. Helaas niet afgemaakt omdat 1 van de 2 monks de groep voortijdig verliet. Daarna had ik al mijn energy nodig om heal party te casten alleen al vanwege de constante DoT die je daar krijgt.

Affijn ik wil vanavond eens gaan farmen, tenzij FoW of UW open is, want daar ben ik ook nog niet geweest. Kan iemand wat farm plaatsen opnoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen zat in het begin tegen me te roepen dat die mirror te moeilijk was etc. etc ... had hem de eerste keer in 15sec. dood ... damn heb niet eens goed kunnen kijken hoe ie eruit zag >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirror is ook niet moeilijk. Het is en blijft een domme ai dat tegenover je staat. Gooi je bar vol met nuteloze skills en 1 of 2 offensieve skill. Mijn snelste mirror kill was binnen 5 secs. Ik had nl al mijn sacrifize health necroskills meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja bij mesmer ligt het iets moeilijker. Sowieso begint de doppel na de cutscene eerder met casten dan jij. Dus als hij eerst backfire cast, heb je al een probleem. Dus ik begon eerst met Chaos Storm, remove hex (voor zijn backfire), backfire en 2x conjure phantasm.

De eerste 10 keer had ik sowieso heals op mijn skillbar staan. Dat was dus zeerzeker geen goed idee.

Ik vind het trouwens wel raar dat die doppelganger schijnbaar precies dezelfde stats heeft enz, maar wel een boog gebruikt zodra je backfire cast. Dan doet hij dus 35 dmg per hit, waar ik er met mijn staff maar 12 doe of zo. Misschien toch eens een ander wapen gaan gebruiken of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Neem zowel Backfire als Empathy mee (met hoge domination). Neem verder heel veel nutteloze skills mee die traag casten.

Andere goede skill voor de mirror fight is Illusion of Weakness. Stop al je punten in Illusion en cast Illusion of Weakness. Regen je health voordat je over de drie stenen loopt en de cutscene triggered. Je kan nadat je IoW hebt gecast je punten weer terug in domination stoppen. Nu heb je ongeveer 50% meer HP dan normaal en je mirror heeft er niks aan als hij hem cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:29:
[...]

Als je toch achter een router zit waarom dhcp kan direct gebruiken van static ip misschien is dan het probleem ook over
Een static ip instellen kan bij BBnet niet omdat die op basis van het dhcp verkeer de routering opbouwen. Geen dhcp is geen routering na een poosje. Als het aan de dhcp lease zou liggen zou je het dus ook bij andere games / apps moeten hebben en dat is niet het geval. Het kan wel zijn dat het inlvoed heeft maar dat zou dan komen door brakke netcode lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:00:
Iedereen zat in het begin tegen me te roepen dat die mirror te moeilijk was etc. etc ... had hem de eerste keer in 15sec. dood ... damn heb niet eens goed kunnen kijken hoe ie eruit zag >:)
Dat komt omdat het een stuk makkelijker is dan in het begin en het nogal afhangt van jouw professions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenc
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08-2024
Ben mn pet al tijdje kwijt en kan geen nieuw dier charmen hoe kan dit??? Ik kan ook niet zien waar mijn pet dood ligt???? :S
Hij blijft zeggen out of range terwijl ik niet eens kan zien waar deze ligt!!!

Help plzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svenc schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:47:
Ben mn pet al tijdje kwijt en kan geen nieuw dier charmen hoe kan dit??? Ik kan ook niet zien waar mijn pet dood ligt???? :S

Help plzzz
Euhm... je zit nog in pre-searing hoop ik ? , dit hoor je al lang te weten :+
Als je in en uit een zone gaat, respawned iedereen + pet , een andere pet kun je pas charmen als je je oude pet aan 'Jarel The Tamer(?)' hebt afgestaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Wat betreft de error 7 disconnect... Afgelopen weekend was ik met 7 gildegenoten (allemaal Nederlanders) aan een missie bezig (Thunderhead Keep om precies te zijn), toen 3 van ons vrijwel tegelijkertijd de gevreesde error 7 disconnect kregen. We bleven wel verbinding houden via TeamSpeak, en zo wisten we dat de overige 5 leden nog wel in de missie zaten en gewoon door konden spelen. Was het toeval dat alle 3 disconnects hun Internetverbinding via Demon (over BBned) hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Haay schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:21:
Wat betreft de error 7 disconnect... Afgelopen weekend was ik met 7 gildegenoten (allemaal Nederlanders) aan een missie bezig (Thunderhead Keep om precies te zijn), toen 3 van ons vrijwel tegelijkertijd de gevreesde error 7 disconnect kregen. We bleven wel verbinding houden via TeamSpeak, en zo wisten we dat de overige 5 leden nog wel in de missie zaten en gewoon door konden spelen. Was het toeval dat alle 3 disconnects hun Internetverbinding via Demon (over BBned) hebben?
Ik heb hetzelfde meegemaakt met guildies via @home en tweakdsl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Haay schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:21:
Dat is in ieder geval emperisch bewijs voor dit:
Count schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 01:00:
Ik heb trouwens wel eens ergens gelezen dat het komt door DHCP-leases die verlopen. Sommige providers hebben vrij korte leases en dan ben je dus de zak. Ik weet niet hoeveel waarheid daar in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
svenc schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:47:

Help plzzz
je MOET Charm Animal Equipped hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
JeffG schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 22:08:
[...]

Mijn PC hangt achter een router op in het internet. Ik heb verder geen speciale dingen voor GW ingesteld.
same. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Count schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:40:
[...]

Dat is in ieder geval emperisch bewijs voor dit:

[...]
Dat klopt, maar ik heb het ook gehad bij @home en die heeft geen korte dhcp lease (ik had een vast ip).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 22:59
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:39:
Afgelopen zaterdag de 'doppelganger' verslagen. Dat viel nog niet mee! Uiteindelijk heb ik skills geequipped zoals Chaos Storm. Als de doppelganger deze dan castte, bewoog ik opzij waardoor ik uiteindelijk minder damage kreeg dan hij. Dat was ook wel de enige manier dat hem had kunnen verslaan denk ik. Monk spells waren iig sowieso uit den boze.
[...]
Monk spells uit den boze? Mirror die ik had als monk was juist de makkelijkste die ik heb gedaan. Je moet alleen wel weten wat je moet gebruiken. Smiting prayers hoog zetten, divine favor ook veel punten in stoppen en dan maar 2 skills equippen. Zealots fire en divine boon. Je activeerd eerst de eerste en daarna cast je constant divine boon op jezelf, dan heal je jezelf en doet zealots fire dmg op je mirror. Nadat je 50k xp krijgt kun je met je refund points natuurlijk weer je oude skills terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

ik zit hier achter een router via @home en heb nergens last van hoor. Ik heb ook niets speciaal ingesteld voor GuildWars.
Ik snap alleen niet echt wat een netcode is, maar als die fout bij GW zou liggen, moeten er dan niet veel meer mensen last van hebben?

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sperenvanger schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 07:41:
[...]

Monk spells uit den boze? Mirror die ik had als monk was juist de makkelijkste die ik heb gedaan. Je moet alleen wel weten wat je moet gebruiken. Smiting prayers hoog zetten, divine favor ook veel punten in stoppen en dan maar 2 skills equippen. Zealots fire en divine boon. Je activeerd eerst de eerste en daarna cast je constant divine boon op jezelf, dan heal je jezelf en doet zealots fire dmg op je mirror. Nadat je 50k xp krijgt kun je met je refund points natuurlijk weer je oude skills terug zetten.
Laat ik het anders zeggen. Hij leek efficienter te zijn met de recht-toe-recht-aan heal spells. Healing breeze e.d. waren dus niet slim. Aangezien hoe langer het gevecht duurt hij steeds meer een voorsprong krijgt, wil je dat het gevecht zo snel mogelijk afgelopen is. Ik heb gisteren ook nog eens met protection en smiting prayers geprobeerd en dat werkte op zich ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:34:
ik zit hier achter een router via @home en heb nergens last van hoor. Ik heb ook niets speciaal ingesteld voor GuildWars.
Ik snap alleen niet echt wat een netcode is, maar als die fout bij GW zou liggen, moeten er dan niet veel meer mensen last van hebben?
Is dit het bekende 'ik heb er geen last van, dus is het er niet'-antwoord?

Het is denk ik een combinatie van provider en netcode .... ook ik heb niets speciaals ingesteld, en bij alle games heb ik connectie, behalve bij Guildwars heb ik het. Ik heb afgelopen weekend een herinstallatie gedaan .... ook van XP .... tot nu toe gaat het goed. Ik heb ipv ATI 5.7, ATI 5.2 geinstalleerd. Ik had tot nu toe altijd 5.2 draaien, nooit problemen mee .... geen idee of het er iets mee te maken heeft .... denk 't niet .... niet foutmeldingen kunnen overal vandaan komen.

En ach, als het echt terug blijft komen ..... dan kap ik gewoon met het spel, simpel .... probeer ik het spel wel te slijten voor een 25-30 euro .... komt wel goed. Ik ga me niet dagelijks irriteren hieraan, ik speel voor de lol ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:47:
[...]

Is dit het bekende 'ik heb er geen last van, dus is het er niet'-antwoord?

Het is denk ik een combinatie van provider en netcode .... ook ik heb niets speciaals ingesteld, en bij alle games heb ik connectie, behalve bij Guildwars heb ik het. Ik heb afgelopen weekend een herinstallatie gedaan .... ook van XP .... tot nu toe gaat het goed. Ik heb ipv ATI 5.7, ATI 5.2 geinstalleerd. Ik had tot nu toe altijd 5.2 draaien, nooit problemen mee .... geen idee of het er iets mee te maken heeft .... denk 't niet .... niet foutmeldingen kunnen overal vandaan komen.

En ach, als het echt terug blijft komen ..... dan kap ik gewoon met het spel, simpel .... probeer ik het spel wel te slijten voor een 25-30 euro .... komt wel goed. Ik ga me niet dagelijks irriteren hieraan, ik speel voor de lol ;).
neen, zo was de post niet bedoeld.
Meer om info te geven.
Omdat er veel klachten zijn met routers, en ik speel met een router en heb geen klachten.
En dat Bor via @home zit en klachten heeft, terwijl ik ook geen klachten heb.
Mijn idee was, hoe meer info je hebt, hoe meer je te weten komt over het probleem.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Balachmar schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:34:
Er hebben ook veel mensen last van...
En dat Bor via @home zit en klachten heeft, terwijl ik ook geen klachten heb.
Zat, ik zit inmiddels gelukkig niet meer bij @home.

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 16-08-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Healing breeze e.d. waren dus niet slim
ik weet niet of het nog steeds zo is maar toen ik daar was met mijn monk (al een hele tijd terug :) ) was het algemeen bekend dat de doppelganger de spell heeling breeze niet gebruikte... (sommige spells gebruikt ie gewoon niet).. Maar het is natuurlijk goed mogelijk dat ze dat inmiddels veranderd hebben,

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij healde in ieder geval flink. Sneller dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:04:
[...]
ik weet niet of het nog steeds zo is maar toen ik daar was met mijn monk (al een hele tijd terug :) ) was het algemeen bekend dat de doppelganger de spell heeling breeze niet gebruikte... (sommige spells gebruikt ie gewoon niet).. Maar het is natuurlijk goed mogelijk dat ze dat inmiddels veranderd hebben,
Ik heb mijn doppelganger vermoord door alleen healing breeze mee te nemen + max dmg staff en dit ging redelijk rap (net niet de bonus gehaald). (Monk/Necro)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:04:
[...]
Ik heb healing breeze gebruikt, met retribution en empathy. Retribution voordat je naar binnen gaat, dan empathy op hem casten en zo dicht bij gaan staan. Verder _niet_ aanvallen, maar gewoon healing breeze en empathy blijven casten. Dat lukte bij mij in één keer :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TokkieB
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:33
Ik heb sinds zondag Guild Wars. Echt een super spel. Maar op het moment dat ik aan het spelen ben komen er allerlei rare strepen ff snel op mijn scherm. Net alsof er ergens midden op de weg een boom hoort te staan.Dit gebeurd ook in de lucht en op andere rare plekken. Ook krijg je op de grond de schaduw te zien van het betreffende object. Dit gebeurd eigenlijk continue. Nu heb ik de resolutie en scherminstellingen al op zijn laagst gezet. Maar dat heeft niet mogen baten. De pc is van het weekend net opnieuw geinstalleerd. Vanmorgen andere drivers geinstalleerd voor de videokaart. Ook geen soelaas.

Specs :
Windows XP pro
6600GT XFX
1024MB corsair dual
P4 2.8 EE

Verder draaien er op de achtergrond geen zware processen

Wie weet antwoord. Is het misschien al bekend dat dit voorkomt met guild wars? Met ander spellen heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:03:
[...]

De firewall nagekeken? Wat heb je aangepast dan? Err=7 doet zich hier ook voor wanneer ik de firewall disable en rechtstreeks aanprik op internet. Ik blijf erbij dat het probleem gewoon bij Arenanet ligt. Ik heb alles getest wat ik kan proberen en ik zie te vaak mensen die er direct (en dan ook echt op het zelfde moment) uitvliegen met mij. Brakke loadbalancers bij arenanet ofzo?
Sorry voor de late reactie heb er overheen gekeken.
Ik heb zone alarm security suite en bij : program control-programs heb ik alles wat met GW temaken heeft acces gegeven en bij trusted: 3 streepjes!
Na iedere update moet ik bij GW client exe dit opnieuw doen.Het kan toeval zijn maar bij mij lijkt het echt te helpen nu nog maar zelden een error 07 .Al moet ik wel zeggen dat bovenstaande me aanemelijker lijkt maar misschien helpt het.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm nog steeds last van het continue lagg, maar weet inmiddels dat het geen lagg is door de internetverbinding.

Heb de pc al bij iemand anders aangesloten waarbij hij geen lagg heeft en ik wel.
Videokaarten omgewisseld wat een tijdje werkt en daarna weer continue lagg(noem het video lagg).
Pc compleet formateerd wat ook eventjes heeft gewerkt.

Ik zelf denk dat het door een update is gekomen,want ik het begin had ik er niet last van.
De hele lol van guild wars is er nu wel af kan helemaal niks geen pvp en geen pve, want het is helemaal onspeelbaar :(

ff een edit deze gasten hebben hetzelfde probleem als mij http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=363270

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik had het laatst ook even maar na een patch is het stukken minder geworden. Bij mij was rennen (als in warrior sprint) 2 stappen rennen, 1 blijven staan, 2 rennen, 1 blijven staan.

Al met al heb ik nog steeds veel meer lag dan in het begin maar zoals het hier 2 week geleden was is het gelukkig niet meer. Ik vind overigens wel dat ze de klachten met betrekking tot lag en err=7 wat meer serieus mogen onderzoeken. Ik begin steeds minder tevreden te raken over de ondersteuning van Arenanet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wat vreemd, ik heb het nog maar twee of drie keer gehad dat het zooitje vastliep. Ik gebruik McAffee, heb geen router en heb Chello Light. Af en toe wat lag, maar ik heb ook nog Azureus aanstaan of Winamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:02:
Wat vreemd, ik heb het nog maar twee of drie keer gehad dat het zooitje vastliep. Ik gebruik McAffee, heb geen router en heb Chello Light. Af en toe wat lag, maar ik heb ook nog Azureus aanstaan of Winamp.
Deze lagg ligt niet aan men verbinding als ik videokaart drivers samen met mobo drivers weer opnieuw installaeer kan ik een ronde weer lagg vrij guild wars spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-07 10:04
Vandaag 't spel gekocht bij de Free Record Shop in Utrecht, zit er geen key bij !!!!????? Is iemand dat al eerder overkomen? Ik was behoorlijk verbaast toen ik thuis kwam, je geeft €45,- uit en je kunt er niks mee :(

I'm not weird, I'm a limited edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Zat er geen vierkant stukje karton/papier met de tekst 'Security Card' bij ? Had je wel een gesealde versie?

Eerlijk gezegd verbaast me dit niet zo. Ik mijne in de Bijlmer gekocht bij eoa game-shop. In de lege hoes in de rekken zaten dus doodleuk geen cd's in, maar wel de security-card 8)7
Ik ben overigens wel zo naief eerlijk geweest om ze daar eventjes op te wijzen hoor.

[ Voor 66% gewijzigd door Apie! op 17-08-2005 21:06 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Verwijderd

lowrider schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:05:
Vandaag 't spel gekocht bij de Free Record Shop in Utrecht, zit er geen key bij !!!!????? Is iemand dat al eerder overkomen? Ik was behoorlijk verbaast toen ik thuis kwam, je geeft €45,- uit en je kunt er niks mee :(
Heb je op je cd hoesje niet van dat wegkras spul zitten, zodat je nummer voor de dag komt.
Ik dacht hoesje cd1 .

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

idd zou achterop het hoesje van cd 1 moeten staan, bij mij ook zo.

had een standaart PvP Mo/E healer build gepakt, best grappig party healen heel de tijd. un-hexen of poisenen. zelf healen en een 2 warriors tanken ^^, maar heb er wel weer genoeg mee gespeeld in arena. ben tot een keer lv up gegaan, max dat ik met die in een party gehaald heb is 21 wins. waarvan 2 niet flawless, de rest dus wel :D

mooise in PvP vind nog altijd te zien, hoe het eene team de andere afslacht tot er nog maar eentje over is, die weet het eventjes te overleven. resst iemand anders, die de weer verder rest en vervolgends slacht dat team de andere compleet af :p

[ Voor 24% gewijzigd door daves2hd op 18-08-2005 01:35 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Hmm blijkbaar zijn er verschillende vepakkingen dan? Ik heb zo'n dikke dvd hoes waar de twee cd's half overlappen naast elkaar liggen.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Argh argh argh!!! Had ik afgelopen nacht eindelijk voor het eerst een keer een super goed werkende groep mensen in FoW, besluit KPN dat het nodig is om werkzaamheden om 02:00 uit te gaan voeren. Het ging wel zooo ontzettend lekker in FoW :'( Nah ja, maar eens zien of komende nacht we weer de favor in handen weten te krijgen :P

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• TheGhost
Apie! schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:05:
Hmm blijkbaar zijn er verschillende vepakkingen dan? Ik heb zo'n dikke dvd hoes waar de twee cd's half overlappen naast elkaar liggen.
Die heb ik ook maar ik zie nergens iets om weg te krassen...

• TheGhost
Apie! schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:58:
Zat er geen vierkant stukje karton/papier met de tekst 'Security Card' bij ? Had je wel een gesealde versie?

Eerlijk gezegd verbaast me dit niet zo. Ik mijne in de Bijlmer gekocht bij eoa game-shop. In de lege hoes in de rekken zaten dus doodleuk geen cd's in, maar wel de security-card 8)7
Ik ben overigens wel zo naief eerlijk geweest om ze daar eventjes op te wijzen hoor.
nee zat geen kaartje bij ook, ik ga vanmiddag maar eens terug naar de winkel om 's ff te horen...

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Heeft iemand misschien een url van 1 of meerdere pvp filmpjes? Ik kan ze namelijk niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

lowrider schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:05:
kan je beter 20 euro minder uitgeven en hem bij play of cd-wow bestellen :P (met key)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

M55 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:48:
[...]

kan je beter 20 euro minder uitgeven en hem bij play of cd-wow bestellen :P (met key)
Als het goed is zit er een los kaartje bij met een kraslaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ze bedoelen met die Summer update toch nog wel deze summer he? Jee, wat duurt dat lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Bor de Wollef schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:08:
Ze bedoelen met die Summer update toch nog wel deze summer he? Jee, wat duurt dat lang!
Nouja.. Als ik 'weer technische' kijk vind ik dat de zomer hier nog moet komen. In iedergeval als ik zo de screenshots op de site bekijk krijg ik wel erg veel zin in die area te gaan exploren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-08 23:12
Is er nog ergens een demo van guildwars te krijgen?(heb ergens op een site gelezen dat de demo niet meer werkt)
zou het spel graag een keer proberen.

als er geen demo (meer) is denken jullie dat ik deze game leuk zal vinden?
hou oa van:

-Morrowind
-Diablo 1 + 2
-Neverwinter nights
-en kan niet wachten op Oblivion :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Nee, een demo is er niet. Je zal het dus met de filmpjes / reviews etc moeten doen. Bij iemand anders kijken die de game al heeft kan natuurlijk ook.

[ Voor 72% gewijzigd door Bor op 19-08-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lycan schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:19:
Is er nog ergens een demo van guildwars te krijgen?(heb ergens op een site gelezen dat de demo niet meer werkt)
zou het spel graag een keer proberen.

als er geen demo (meer) is denken jullie dat ik deze game leuk zal vinden?
hou oa van:

-Morrowind
-Diablo 1 + 2
-Neverwinter nights
-en kan niet wachten op Oblivion :9
Ik ben zelf Diablo 2 verslaafd geweest en ben erg happy met GuildWars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:04:
[...]

Ik ben zelf Diablo 2 verslaafd geweest en ben erg happy met GuildWars.
Same here, alleen ben ik ook nog eens Morrowind/Oblivion fan.. Wat betreft de vrijheid en de grootsheid van die laatste 2, zou ik toch meer naar World Of Warcraft kijken.

Maar ik ben blij dat ik geen WoW heb, maar GW, want dat spel is zeker superieur! De graphics zijn beter, de netcode is beter en vooral het PvP gedeelte is zoooo gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Net weer een paar keer tombs gedaan. Het gebeurde gewoon 4 achter elkaar dat de teamleader (de gene die het team heeft samengesteld bedoel ik) de party verliet. Erg slechte PUGS vanavond.

@nnk waarom is de GW netcode beter? Er zijn aardig wat problemen (err=7 o.a.) die waarschijnlijk zijn terug te herleiden tot de netcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt je accoutn gegevens ter plekke wijzigen, of niet?

Ik bedoel: e-mail adres + paswoord.

Ik wil het namelijk verkopen, heb al een advertentie geplaatst .... maar die persoon wil natuurlijk zijn / haar eigen emailadres gebruiken .... m.a.w., als die persoon dat ter plekke kan doen, laat ik hem wel geinstalleerd staan, geen probleem.

Ben namelijk de error 7 spuugzat, heb de game pas net, maar ja, je krijgt je geld niet terug hoor ;). Heb wel ff lol gehad, maar dit is echt te gek voor woorden, kan zo geen quest spelen .... niet iedere keer, maar toch, de kans is redelijkl aanwezig dat ik ineens wegval ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:27:
Net weer een paar keer tombs gedaan. Het gebeurde gewoon 4 achter elkaar dat de teamleader (de gene die het team heeft samengesteld bedoel ik) de party verliet. Erg slechte PUGS vanavond.

@nnk waarom is de GW netcode beter? Er zijn aardig wat problemen (err=7 o.a.) die waarschijnlijk zijn terug te herleiden tot de netcode.
Het lijkt er soms op of de teams steeds krakkemikkiger worden. Als het zo door gaat krijgt Europa nooit meer de favour terug. Heb ook twee keer gehad dat de leider of een monk het spel verliet, soms nog voordat we goed en wel aan de PvP match begonnen waren. Erg slecht.

Ook erg frusterend: zit je met drie teams tegen elkaar, twee europese en een amerikaanse, roep je nog van tevoren dat we gezamelijk amerika moeten killen. Nee hoor, gaan de twee europese teams vrolijk elkaar staan afmaken terwijl amerika op zijn gemakje toekijkt. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weakling schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:21:
[...]

Ook erg frusterend: zit je met drie teams tegen elkaar, twee europese en een amerikaanse, roep je nog van tevoren dat we gezamelijk amerika moeten killen. Nee hoor, gaan de twee europese teams vrolijk elkaar staan afmaken terwijl amerika op zijn gemakje toekijkt. Zucht.
Dat voor af afspreken wie er als eerste dood moet vind ik juist ontzettend lame. Niet dat ik het niet begrijp hoor maar als alle andere teams op 1 team gaan "gangen" dan krijg je nooit de favor terug.

De pugs worden inderdaad steeds slechter lijkt het wel. Het lijkt wel of er steeds meer mensen halverwege (of soms direct aan de start) de party verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:26:
Dat voor af afspreken wie er als eerste dood moet vind ik juist ontzettend lame. Niet dat ik het niet begrijp hoor maar als alle andere teams op 1 team gaan "gangen" dan krijg je nooit de favor terug.
Hoezo krijg je dan de favor niet terug? Eerst de niet europese teams uitschakelen lijkt me toch wel het handigste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weakling schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:51:
[...]

Hoezo krijg je dan de favor niet terug? Eerst de niet europese teams uitschakelen lijkt me toch wel het handigste.
In dat geval wel maar het is ook vaak andersom, 1 europees team en de rest USA terwijl USA de favor heeft. Bovendien zullen op die manier niet alleen de sterkste / beste teams in de HOH komen (en dat is wel het idee erachter). Het team waar iedereen op af gaat in het begin kan immers best het sterkste zijn maar toch verliezen omdat de rest samenwerkt.

Waarom zetten ze het "all" kanaal gewoon niet uit tijdens PvP matches?

[ Voor 32% gewijzigd door Bor op 20-08-2005 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
mensen die mopperen over error 7, ik vrees voor diegene dat het toch echt ligt aan je eigen verbinding/router wiv. ik speel gw sinds 't begin vrijwel constant, en nog nooit een error7 gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

unfor schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:03:
mensen die mopperen over error 7, ik vrees voor diegene dat het toch echt ligt aan je eigen verbinding/router wiv. ik speel gw sinds 't begin vrijwel constant, en nog nooit een error7 gezien.
Het ligt aan de verbinding van de mensen met een err=7 omdat JIJ er nooit last van hebt gehad? Beetje kortzichtig imho. Ik heb de error bij meerdere mensen al gezien, allemaal andere providers, met en zonder router, verschillende hardware etc.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou er rekening mee dat werving voor clans en/of guilds niet toegestaan is op GoT