Het moet toch ook enigszins met de netcode van GW of in ieder geval dat netwerk van ze te maken hebben .... anders zou ik toch wel andere games hebben waar ik uitgeflikkerd zou worden? Diablo II, ook nooit last gehad van disconnects (misschien 1 of 2 over een periode van 6 maanden, maar toch ...

). Ik kan wel lokaal zitten klooien op mijn router / modem, maar vrees dat het niet uitmaakt. Misschien wordt het minder na 22 oktober, als planet klaar is met upgraden.
Maar ja, zoals ik al zei, dan heb je ECHT een connectie uitval van 30 seconden of zo, dan is het te verklaren. Er moet iets zijn wat het triggert, kan niet anders. Zal ongetwijfeld iets in de routering zijn wat eventjes een tikje krijgt. Maar ja, ik weet ook niets over dat netwerk van ze, en van dat van planet.
Niet iedereen heeft het kennelijk. Dan zal het met sommige providers beter gaan. Maar zoals met vele dingen, als sommige mensen het niet hebben, wil niet zeggen dat het er niet is. Ik vrees dat het een van die dingen is die ze niet gaan oplossen *zucht* (Blizzard lost ook niet alles op, zitten ook wat irritante bugs in, maar dit maakt een spel echt onspeelbaar ..... als ze nu zorgen dat je spawnt waar je gekicked werd .... zeker als je in een PC-player-groep zit .... dan zou ik er mee kunnen leven ..... ik wil gewoon 1 keer het spel door en that's it .... maar dat is zeker ook geen optie

.
[
Voor 28% gewijzigd door
Verwijderd op 14-08-2005 22:23
]