Het Grote Guild Wars Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.962 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Tegen Wa/Mo en Mo/Wa is Ranger de beste prof vind ik, ik gebruik verschillende bows, life stealing, poison bows. Met poison op bijna een halve minuut, bleeding op ik geloof 18 seconden ofzo en crippled heb ik geen moeite met warriors en monks ook niet echt. Ze moeten of anderen healen of zichzelf in beiden gevallen raken mensen health kwijt, je moet ze in ieder geval afleiden zodat ze anderen niet meer kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zet mij tegenover een W/Mo met mijn mesmer en hij is binnen een paar tellen dood. Probleem is alleen dat je NOOIT kunt focussen op 1 soort attack. Als anti-caster (eventjes als voorbeeld mesmer genomen), moet je zorgen voor een skill die warriors van je afhoud. En andersom ook: als je ingesteld bent om warriors neer te leggen, dan moet je goed oppassen dat je geen caster op je nek krijgt.

W/Mo zijn sterk, maar absoluut niet 'heilig' of 'onverslaanbaar'. Wat wel onverslaanbaar is: een goed team met een gebalanceerde build en een manier om te communiceren anders dan typen (ventrilo/teamspeak). Als je een GvG ingaat ZONDER dat iemand ook maar 1 enchantment removal skill bij zich heeft, dan ben je IMO niet goed bezig.

Dan nog iets: als je een PvP character aanmaakt krijg je meteen het zwaarste armor wat je kunt kopen als je een PvE character gebruikt. Tevens zijn de wapens die je als PvP character krijgt bijna beter dan welke andere combinatie ook. (Op de extreem dure wapens na misschien...)

In Droknar's Forge kun je het maximale armor kopen en (het verschilt ietwat) dit kost je 'maar' 10~20k. Als je op een reguliere methode het spel speelt en een beetje moeite steekt in wat geld verzamelen, moet het niet onmogelijk zijn om dit armor te krijgen. Daarnaast kun je altijd proberen om aan je guild leden te vragen voor een bijdrage. Wat jij zegt over 'armor van een paar duizend' tegen armor van 'een paar tienduizend' maakt dus op zich niet heel veel uit. De armor rating is nl. toch hetzelfde. Het ziet er alleen iets anders uit. (Dit is wel alleen voor de lvl 20 arena's.)

Het wordt wel anders, als jij de arena's voor 5~10, 10~15 en 15~20 lvl's bedoelt. Als je daar iemand tegenkomt met 'droknar's forge' armor, dan ben ik het met je eens dat dit eigenlijk niet zou moeten kunnen.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Steffy schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:58:
Nou dan kun je farmen voor geld maar een rotstreek vinden maar daar zit ik niet mee.
Dat heb ik toch ook nooit gezegt? Aan de ene kant geef je aan dat er zonder farmen niet op een normale manier aan veel geld etc (snel) te komen is maar daarnaast geef je ook aan dat je niet vind dat de frequentie van sommige drops aangepast moet worden ? Juist in een game als dit waar PvP het belangrijkste "ding" is, is het nodig dat iedereen gelijke kansen heeft, een min of meer gelijk aantal drops krijgt (in frequentie EN in waarde).

De hele game is word nu overspoeld door Wa/Mo en Mo/Wa. Erg interessant word't daar niet van imho.

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 03-08-2005 15:26 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-12-2024
Dan nog iets: als je een PvP character aanmaakt krijg je meteen het zwaarste armor wat je kunt kopen als je een PvE character gebruikt. Tevens zijn de wapens die je als PvP character krijgt bijna beter dan welke andere combinatie ook. (Op de extreem dure wapens na misschien...)
PVP chars hebben sowieso de beste wapens, zelfs beter dan de beste pve. Met faction unlock je gewoon de max van wat je nodig hebt en voila het ultieme wapen. PvE chars kan je iegenlijk beter niet mee pvp'n tenzij je al heeveel geld hebt en 700k wil uitgeven aan een wep. Ik begrijp dan ook echt niet dat men geld wil uitgeven voor wapens... of dyes enzo. lb hoe jer eruit ziet, als je maar goed bent. Maarja ik ben vrij pvp minded :).

Ik farm ook. Maar ik farm in de HoH. Verdien ik veel meer. 30-40P per 10 minuten. (exclusief aanloop).
Als nog iemand een sigiltje wil kopen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Franck op 03-08-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
W/E is naar mijn mening de beste end game warrior, in fatsoenlijke PvP settings (dus niet echt Comp Arena). Waarom?

Hammers zijn het beste wapen voor de warrior. Beste damage en het extreem nuttige knockdown. Dit in combinatie met de Elementalist skill 'Aftershock' (dealt 50% meer damage wanneer iemand 'geknockdowned' is) geeft je de mogelijkheid erg fatsoenlijke damage te doen. W/Mo's zijn minder in 8v8 PvP omdat primary Monks nu eenmaal beter zijn in healing, Warriors moeten gewoon damage doen.

In Comp Arena moet je heel erg zelfstandig zijn qua healing en dan is een W/Mo wel beter uiteraard. Maar wat punten in Tactics stoppen en Healing Signet meenemen werkt ook wel voor een W/E.

Farming is verder erg zonde van je tijd, vind ik persoonlijk. In Droknar's Forge koop je de beste armor in het spel voor in totaal 5*1,5k = 7500 gold. Dat is zeer simpel te krijgen. Meer geld heb je eigenlijk niet nodig, andere armor ziet er alleen anders uit en geeft geen fysiek voordeel qua stats.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik vroeg me al af wat nou precies het verschil tussen een PvE en een PVP character was... nou, daar heb ik mezelf dus mooi mee genaaid met m'n 4 PvE chars :+

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Franck schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:39:
[...]

PVP chars hebben sowieso de beste wapens, zelfs beter dan de beste pve. Met faction unlock je gewoon de max van wat je nodig hebt en voila het ultieme wapen. PvE chars kan je iegenlijk beter niet mee pvp'n tenzij je al heeveel geld hebt en 700k wil uitgeven aan een wep. Ik begrijp dan ook echt niet dat men geld wil uitgeven voor wapens... of dyes enzo. lb hoe jer eruit ziet, als je maar goed bent. Maarja ik ben vrij pvp minded :).

Ik farm ook. Maar ik farm in de HoH. Verdien ik veel meer. 30-40P per 10 minuten. (exclusief aanloop).
Als nog iemand een sigiltje wil kopen ;)
Hehe, patser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:15
als ik verander naar een ander server, blijfen mijn characters wel bestaan ???

(europe - USA )

[ Voor 11% gewijzigd door NomadTitan op 03-08-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Absoluut. Enige wat verandert, is het tellertje in je account settings die aangeeft hoe vaak je nog mag switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Yep, alles blijft het zelfde alleen de server veranderd en zelfs dat merk je amper :P behalve dat 80% van de tijd je naar de Uw en Fow kunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
cool, en hoe ga ik naar die 'woestijn' helemaal rechts onderin ? bij lion's arch.. met dat schip is dat mogelijk ??

Bedankt voor jullie antwoorden !! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Daar kom je door de missie "Sanctum Cay" te doen. Als je alle missies gewoon volgt, kom je daar vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:45:
[...]

W/E is naar mijn mening de beste end game warrior, in fatsoenlijke PvP settings (dus niet echt Comp Arena). Waarom?

Hammers zijn het beste wapen voor de warrior. Beste damage en het extreem nuttige knockdown. Dit in combinatie met de Elementalist skill 'Aftershock' (dealt 50% meer damage wanneer iemand 'geknockdowned' is) geeft je de mogelijkheid erg fatsoenlijke damage te doen. W/Mo's zijn minder in 8v8 PvP omdat primary Monks nu eenmaal beter zijn in healing, Warriors moeten gewoon damage doen.

Farming is verder erg zonde van je tijd, vind ik persoonlijk. In Droknar's Forge koop je de beste armor in het spel voor in totaal 5*1,5k = 7500 gold. Dat is zeer simpel te krijgen. Meer geld heb je eigenlijk niet nodig, andere armor ziet er alleen anders uit en geeft geen fysiek voordeel qua stats.
met de hammer ben ik het helemaal met je eens perfect tegen healing monks die je dan mooi stopt van hun taak, maar mesmer is ook een goede 2nd prof voor de warrior kan je in de tussentijd hex op te monk casten of een health deg skill :)

Nee maar voor diegenen die graag pve spelen is farming belangrijk om je 75k armor te verdienen plus dyes kosten ook een vermogen.

Je ziet een mooi wapen voor 150k dat zal je zonder farming bijna nooit verdienen.
Steffy schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 14:52:

Tegen Wa/Mo en Mo/Wa is Ranger de beste prof vind ik, ik gebruik verschillende bows, life stealing, poison bows. Met poison op bijna een halve minuut, bleeding op ik geloof 18 seconden ofzo en crippled heb ik geen moeite met warriors en monks ook niet echt. Ze moeten of anderen healen of zichzelf in beiden gevallen raken mensen health kwijt, je moet ze in ieder geval afleiden zodat ze anderen niet meer kunnen helpen.
hangt compleet af van iedereen zijn setup je kan 1 vs 1 niet vergelijken, omdat je altijd in een team pvp hebt.

Hangt puur vanaf hoe het team is ingedeeld in hetzelfde geval kan een warrior jou ownen.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Laatst online: 10-08-2023
Grave, ik zou eerder Blackout nemen als warrior ipv hexes. Het is mijn ervaring dat in GvG/Tombs hexes een vrij korte levensduur hebben gemiddeld (elk team heeft zo'n 3 monks, allemaal met Smite/Remove Hex).

Blackout is verder een aardige opener omdat het je tijd geeft om wat adrenaline op te bouwen zodat je gelijk na de blackout een knockdown kan doen en zo je slachtoffer continue geen skills kan gebruiken.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 20:30:
Grave, ik zou eerder Blackout nemen als warrior ipv hexes. Het is mijn ervaring dat in GvG/Tombs hexes een vrij korte levensduur hebben gemiddeld (elk team heeft zo'n 3 monks, allemaal met Smite/Remove Hex).

Blackout is verder een aardige opener omdat het je tijd geeft om wat adrenaline op te bouwen zodat je gelijk na de blackout een knockdown kan doen en zo je slachtoffer continue geen skills kan gebruiken.
backbreaker (moet em nog unlocken)
Crushing Blow na backbreaker
hammerbash als ie opstaat
Irresistible Blow
sprint voor de achtervolging
Bull's Strike vluchten is zinloos geworden
beserker stance 33% sneller aanvallen en dubbele adre
healingsignet

perfect hammer warrior build tegen elke caster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Backbraker is echt zo'n mode skill nu :) Iedereen loopt ermee (alle Warriors bedoel ik).

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 03-08-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Bor de Wollef schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 20:57:
Backbraker is echt zo'n mode skill nu :) Iedereen loopt ermee (alle Warriors bedoel ik).
:X Alle, ik niet anders maar ik gebruik niet z'n lelijke hammer :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:08:
[...]

uiteindelijk is de hammer het beste bij de warriors, de rest met een sword en een axe zijn doelloos.

Met een hammer kan je irriteren en veel dmg en die amper dmg wat je met een sword en axe doet word zo weer door een monk opgeheven.

Er zitten best mooie hammers tussen :r , maar geef toe dat ze hun best hebben gedaan op de swords en de axen die zien er het allermooist uit.

De staffs zien er allemaal ook voor geen meter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:08:
[...]

Een hammer is nou eenmaal het beste wapen voor een warrior op dit moment imho.
offtopic:
Zullen we stoppen met overbodige :r icoontjes?

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 03-08-2005 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Bor de Wollef schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:58:
[...]

Een hammer is nou eenmaal het beste wapen voor een warrior op dit moment imho.
offtopic:
Zullen we stoppen met overbodige :r icoontjes?
ik vind dat elk wapen zo zijn voordelen heeft, zelf vind ik axe wel fijn, lekker snel, en interrupten, en de extra armor van je shield is natuurlijk ook een groot voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

unfor schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:18:
[...]

ik vind dat elk wapen zo zijn voordelen heeft, zelf vind ik axe wel fijn, lekker snel, en interrupten, en de extra armor van je shield is natuurlijk ook een groot voordeel.
Dat klopt, echter een hammer doet meer (soms veel meer) damage dan een axe. Daarnaast is backbreaker of een andere knockdown skill op dit moment "the thing to have" tijdens PvP omdat er maar weinig tegen knockdown opgewassen zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 03-08-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ook maar eens begonnen met pvp, dus maar gewoon in de competiton arena's, maar hoe ga je weer terug naar dat keuze schem, tussen competion/ nogwat/ en guild v guild?

Wel erg brakke connectie nu of ligt dat aan mij? Hele tijd error=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Nieuwe Patch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
ik zit nu bij 'Voice of grenth' moet ik 1 plat betalen.. wat krijg ik daarvoor terug ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:18
NomadTitan schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:59:
ik zit nu bij 'Voice of grenth' moet ik 1 plat betalen.. wat krijg ik daarvoor terug ? :>
toegang tot 'Underworld'

en we hadden vandaag weer een update.
# Fixed several infrequent server crash bugs.

# Fixed a bug that was causing characters to stop displaying spell-casting animations if a skill was used twice in rapid succession.

# Amended display functions so that when unsupported video hardware is detected, the Guild Wars window properly unminimizes if the user chooses to play anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu bij beacon perche en wil iemand mij de griffonrun laten zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 06:42:
ik zit nu bij beacon perche en wil iemand mij de griffonrun laten zien ?
nee. je hebt nog een lang eind te gaan, je bent nog niet op de helft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
ik zit nu bij 'Voice of grenth' moet ik 1 plat betalen.. wat krijg ik daarvoor terug?
toegang tot 'Underworld'
Zijn die kosten eenmalig?

[ Voor 31% gewijzigd door Rene59 op 04-08-2005 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Nee, je betaalt elke keer 1 platina als je UW of FoW wilt binnen gaan, maar meestal haal je die 1 platina eruit als je met een groepje gaat (dan kost het maar 125 gold met 8 personen)

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
en..... haal je die 1 plat wel weer uit ? ( vondsten etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:20:
[...]
Dat klopt, echter een hammer doet meer (soms veel meer) damage dan een axe. Daarnaast is backbreaker of een andere knockdown skill op dit moment "the thing to have" tijdens PvP omdat er maar weinig tegen knockdown opgewassen zijn.
Maar de hit-rate van een hamer is lager dan van zwaard en bijl; de hoeveelheid damage die je kan doen in bvb een minuut tijd, is met een hamer zelfs lager dan met zwaard. En met een hamer kan je voor zover ik weet niet bleed veroorzaken. Aan de andere kant heeft een hamer juist weer mogelijkheden die een zwaard en bijl niet hebben; met name knockdown is goed als interrupt. Ieder wapen heeft zo z'n voor en z'n nadelen, afhankelijk vd situatie. Dat neemt allemaal niet weg dat met name in PvP een hamer erg effectief kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

NomadTitan schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:06:
en..... haal je die 1 plat wel weer uit ? ( vondsten etc)
Gorion3 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 08:54:
Nee, je betaalt elke keer 1 platina als je UW of FoW wilt binnen gaan, maar meestal haal je die 1 platina eruit als je met een groepje gaat (dan kost het maar 125 gold met 8 personen)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Als je monk als prof 1 of prof 2 hebt zijn er combinaties mogelijk dat je alleen in de UW kan, dan haal je zeker al het geld er weer uit, mijn broertje is bv Mo/Wa en die doet de hele UW in zijn eentje, alle ecto en eternal wapens zijn dan voor hem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online
(overleden)
Fansites uitgenodigd om vragen in te sturen naar game designer James Phinney
Alle fansites zijn uitgenodigd om 5 vragen op te sturen naar Guild Wars alwaar game designer James Phinney ze morgen zal beantwoorden. Aangezien mijn site ook een fansite is, zijn wij dus ook uitgenodigd om 5 vragen in te sturen. :)

Dus heb je vragen over de gameplay, PvP, PvE, farming, tradesystem, chatsystem of wat dan ook, registreer je dan op http://www.guildwarsarena.net en post je vraag in DIT TOPIC. Dit is een unieke mogelijkheid, dus maak er gebruik van! Je hebt tot morgen ongeveer een uur of 15:00 de tijd om de vragen te stellen!

Ongetwijfeld mag GW-NL.net ook een aantal vragen insturen, wat de vragen vanuit de NL community dus kan verdubbelen! Je kan ze hier vinden: http://www.gw-nl.net/

Note: vragen die hier in dit topic gesteld worden, zullen niet opgenomen worden in de lijst vanwege het feit dat ArenaNet graag activiteit ziet op de fansites en de fansites zelf ook.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

>:) Modje, vette reclame hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online
(overleden)
Hehe, ik weet dat het over komt als reclame, maar het is wel de enige manier om ArenaNet te laten weten wat een gedeelte van de NL community vindt en ook nog eens zeker weet dat ze er naar luisteren. Tenzij jij nog andere manieren weet? ;)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:P Ik kon het niet laten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 07:18:
[...]

nee. je hebt nog een lang eind te gaan, je bent nog niet op de helft. :)
maar die is toch in de griffon mouth ?

iemand al trouwens geprobeerd bij forge te komen ? meeste lvl 20`s worden daar nog geownt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:01:
Als je monk als prof 1 of prof 2 hebt zijn er combinaties mogelijk dat je alleen in de UW kan, dan haal je zeker al het geld er weer uit, mijn broertje is bv Mo/Wa en die doet de hele UW in zijn eentje, alle ecto en eternal wapens zijn dan voor hem :(
lol gaat om combinaties en niet om of als je wel of geen monk bent.

Ik ben een warrior monk simpel om het feit dat ik maar 2 regen heb bij energy zal ik het niet kunnen en zo zijn er meer combinaties die niet werken.

maar ach ze moeten gewoon wat mesmers toevoegen in uw en die run lukt dan alleen niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:56:
[...]

lol gaat om combinaties en niet om of als je wel of geen monk bent.

Ik ben een warrior monk simpel om het feit dat ik maar 2 regen heb bij energy zal ik het niet kunnen en zo zijn er meer combinaties die niet werken.

maar ach ze moeten gewoon wat mesmers toevoegen in uw en die run lukt dan alleen niet meer
Ah nee he! Niet nog zo een! :) Ik doe het dan wel niet in mijn eentje (met z'n 3'en is veel gezelliger en leuker), maar ga nou niet van die stomme dingen opperen! :+

Oh, en er zitten trouwens mesmers in UW... alleen niet bij de Smite Crawlers. Een van de quests van de eerste reaper zorgt voor mesmers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mesmer in pvp is Signet of midnight ook zeer effectief tegen warriors. Gewoon zorgen dat 1 warrior jou aanvalt, dan dat signet erop, gewoon doorgaan met casten en als het signet weer recharged is, kan de warrior 1 keer raken en is dan weer blinded. Werk zeer mooi in PvP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:16:
[...]

Maar de hit-rate van een hamer is lager dan van zwaard en bijl; de hoeveelheid damage die je kan doen in bvb een minuut tijd, is met een hamer zelfs lager dan met zwaard.
Dat is volgens mij niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 16:37:
Als mesmer in pvp is Signet of midnight ook zeer effectief tegen warriors. Gewoon zorgen dat 1 warrior jou aanvalt, dan dat signet erop, gewoon doorgaan met casten en als het signet weer recharged is, kan de warrior 1 keer raken en is dan weer blinded. Werk zeer mooi in PvP
en om van die blind af te zijn gebruiken ze gewoon een mend condition op die warrior en dan slaat hij vrolijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:18:
[...]
Ah nee he! Niet nog zo een! :) Ik doe het dan wel niet in mijn eentje (met z'n 3'en is veel gezelliger en leuker), maar ga nou niet van die stomme dingen opperen! :+

Oh, en er zitten trouwens mesmers in UW... alleen niet bij de Smite Crawlers. Een van de quests van de eerste reaper zorgt voor mesmers.
Weet ik, maar ik wil juist als zulke gebieden als uw en fow als team gebeuren en niet als farm run.

Wees er alleen op dat je een monk of 1e of 2de prof hebt je zoiezo nog afhankelijk bent van een andere prof om daar alleen te farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 19:27
Volgens mij wel..

Eigenlijk moet je gewoon de combi maken van (als je 2 warriors neemt): 1 warrior met een hamer en de ander met zwaard/axe, dan kom je een heel eind (de één gebruikt de knock-down skills de andere bleeding etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Iemand had het over vechten tegen je eigen 'Image' Waar kan ik dat doen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Geen healing skills meenemen, eigenlijk gewoon skills meenemen waar je geen zak aan hebt en er dan maar op los gaan hakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag tegen doppelganger gevochten, echt super-easy, gevecht was binnen 20 seconden ofzo over. Ben Wa/Mo, geen healing spells meegenomen, frenzy aangezet en hakken maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Waar kan ik dat doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iliares
  • Laatst online: 12-09 21:14
sinds gister kan ik mijn attribute points niet meer veranderen, wat is er aan de hand?

Ik heb ze eventjes veranderd om te gaan farmen maar nu wil ik weer questen (andere skills) en daarom wilde ik ze veranderen maar dat gaat blijkbaar niet meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pie
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-06-2022

pie

Dat is de Bonus-missie in Augury Rock: zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Iliares schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 00:21:
sinds gister kan ik mijn attribute points niet meer veranderen, wat is er aan de hand?

Ik heb ze eventjes veranderd om te gaan farmen maar nu wil ik weer questen (andere skills) en daarom wilde ik ze veranderen maar dat gaat blijkbaar niet meer :/
dan heb je geen refund points meer, je krijgt per 250 xp 1 refund point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dekay schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 23:14:
Geen healing skills meenemen, eigenlijk gewoon skills meenemen waar je geen zak aan hebt en er dan maar op los gaan hakken :P
Werkt niet voor alle professions zo makkelijk trouwens. Ik moest behoorlijk wat attribute points herverdelen, een wapen lenen van iemand die al verder was en toen was ik nog meer dan 20 tries nodig.

[ Voor 23% gewijzigd door Bor op 05-08-2005 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
unfor schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 01:00:
[...]

dan heb je geen refund points meer, je krijgt per 250 xp 1 refund point.
Waren er 75 toch? Ik dacht 250 voor je DP (death penalty) en 75 voor je puntjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Is het overigens normaal dat je als healer wordt uitgescholden als het je niet lukt om een warrior die 20 mobs pullt in leven te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rene59 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:45:
Is het overigens normaal dat je als healer wordt uitgescholden als het je niet lukt om een warrior die 20 mobs pullt in leven te houden?
je hebt er van die mensen bij he ;)

kan iemand mij mischien duidelijk / in het kort vertellen wat de griffon run is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ja, helaas is dat in GW redelijk normaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Ik kom ze zelden tegen, maar dan res ik ze gewoon niet >:)
Dekay schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:37:
[...]

Waren er 75 toch? Ik dacht 250 voor je DP (death penalty) en 75 voor je puntjes
Nee, 75 is DP en 250 sp :)

[ Voor 28% gewijzigd door Vrijdag op 05-08-2005 11:57 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

TroonStaal schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:56:
[...]

Ik kom ze zelden tegen, maar dan res ik ze gewoon niet >:)

[...]
Helaas is er vaak wel een andere monk aanwezig die dat wel doet, of iemand met een signet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een heerlijk spel is dit toch :)

Heb het nu even twee weken laten liggen, eigenlijk zonder reden, maar toch komt dan weer stiekem de wil om weer te gaan spelen. :+

Ben nu trouwens een warrior/elem begonnen en zit op lvl 18. Elem class heb ik gekozen omdat ik al een lvl 20 elemantist heb en ik dacht wel even een leuke combi hiermee te kunnen maken, maar dat valt vies tegen. Als je met een team een quest/missie doet wordt er eigenlijk alleen maar vereist dat je tanked en er zijn praktisch geen skills van de elem die ik dan nog effectief kan gebruiken. Iemand misschien hints voor deze combo? Anders ga ik maar ff mn class changen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:32:
Wat een heerlijk spel is dit toch :)

Heb het nu even twee weken laten liggen, eigenlijk zonder reden, maar toch komt dan weer stiekem de wil om weer te gaan spelen. :+

Ben nu trouwens een warrior/elem begonnen en zit op lvl 18. Elem class heb ik gekozen omdat ik al een lvl 20 elemantist heb en ik dacht wel even een leuke combi hiermee te kunnen maken, maar dat valt vies tegen. Als je met een team een quest/missie doet wordt er eigenlijk alleen maar vereist dat je tanked en er zijn praktisch geen skills van de elem die ik dan nog effectief kan gebruiken. Iemand misschien hints voor deze combo? Anders ga ik maar ff mn class changen. :P
Wat dacht je van een zwaard/axe/hammer met "Fiery" voorvoegsel, dan conjure flame en (als het je lukt), Mark of Rodgort? (Neem hiervoor een +energy item mee). Kun je lekker gaan hakken op een persoon en deze zal elke keer dat hij geraakt wordt met fire damage meteen "on fire" komen te staan. Dat zijn toch 7 HP degen/seconden voor 3 seconden.

Of je neemt als extraatje "Obsidian Flesh" mee. Kun je niet de target zijn van spells en tevens krijg je +20 armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:47:
Ja, helaas is dat in GW redelijk normaal :(
Gelukkig gebeurt het omgekeerde ook. Had laatst een duits/russische rusher warrior in het team, die kreeg ook behoorlijk de wind van voren ... en van achteren ... en van de zijkanten.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 08:51:
Werkt niet voor alle professions zo makkelijk trouwens. Ik moest behoorlijk wat attribute points herverdelen, een wapen lenen van iemand die al verder was en toen was ik nog meer dan 20 tries nodig.
Ghe, bij een E/Me combi is het wat lastiger bijvoorbeeld, nou ja vond ik tenminste. Wel humor hoe ik mijn image versloeg. Mijn image doodde mij, maar 1 milliseconde ervoor had ik nog net een flame zijn kant op weten te sturen waardoor ie ook dood ging. Beide dood, maar blijkbaar werd zijn dood geteld, waardoor ik de missie toch won.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Doppelganger voor mijn Me/E: binnen 15seconden, door een paar leuke close combat, fast casting fire damage spells te casten. (Inferno + Flame Burst + Phoenix + x aantal flares.) Dat was echt boven verwachting.

Doppelganger voor mij Mo/N: alleen healing breeze meenemen en een max weapon: binnen een minuut. (Net niet de bonus ermee gehaald helaas...) Ik moest wel een paar keer proberen voordat ik deze setup gevonden had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
Weakling schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:07:
[...]

Ghe, bij een E/Me combi is het wat lastiger bijvoorbeeld, nou ja vond ik tenminste. Wel humor hoe ik mijn image versloeg. Mijn image doodde mij, maar 1 milliseconde ervoor had ik nog net een flame zijn kant op weten te sturen waardoor ie ook dood ging. Beide dood, maar blijkbaar werd zijn dood geteld, waardoor ik de missie toch won.
Elementalists spoiler!
spoiler:
dan heb je geen meteor storm gebruikt. neem een zinloze enchantment mee. hij cast die eerst. jij begint met meteor shower. zijn meteor shower start niet *hij krijgt een knock-down*. en hij blijft mooi op zijn plek staan en is dus dood. start zijn meteor shower wel zet dan 5 stappen naar links en kijk hoe hij alsnog dood gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:20

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Ik ben al dagen aan het proberen om de Fansite Friday #53 te lezen, maar de pagina van betreffende fansite wil niet laden. Ben ik de enige met dit probleem? Het gaat om dit adres:

Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 14:20:
W/Mo zijn niet 'te sterk', met een (goed opgezette build voor) mesmer zal ik een W/Mo totaal uit kunnen schakelen. Of ik hem dood zal krijgen is de vraag, maar ik denk het wel.

Daarnaast weet ik ook dat een goede Necro een W/Mo zonder problemen uit zal kunnen schakelen.

Rangers hebben tal van mogelijkheden om ook warriors uit te schakelen. Denk maar aan poison conditie die je op ze kunt gooien, ism elementalist skills kun je ze ook nog in brand zetten, met traps kun je ze vertragen/damage doen/blinden (zodat ze niets meer zien).
Ik heb Wa/Me en ik gebruik mesmer skills om hexen te breaken of om terug te kaatsen dus je schakelt niet alle warriors even gemakkelijk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:35:
[...]

Ik heb Wa/Me en ik gebruik mesmer skills om hexen te breaken of om terug te kaatsen dus je schakelt niet alle warriors even gemakkelijk uit :)
Tsja, er zitten vervelende tussen. Inderdaad, slimme warriors die heb je niet 123 te pakken. Maar ja, je kunt ook maar een x aantal keer een hexbreaker casten.

Kijk dat is ook het leuke van GuildWars: je hebt erg krachtige builds, maar als je iemand tegenover je hebt staan met de juiste counterbuild, dan heb je een probleem. Zo is er eigenlijk voor alles wel een counter, maar moet je de pech hebben om die tegen te komen.

Ik zeg ook niet dat ik van alle warriors zal winnen, maar denk dat het gros niet voorbereid is om te counteren wat ik op ze gooi. Zeker in de competition arena's zit je als warrior in de problemen als je zelf geen hex counter meeneemt, want de kans dat een willekeurige mesmer of monk in de gaten heeft dat je een gevaarlijke hex op je hebt is klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:43:
[...]
Tsja, er zitten vervelende tussen. Inderdaad, slimme warriors die heb je niet 123 te pakken. Maar ja, je kunt ook maar een x aantal keer een hexbreaker casten.

Kijk dat is ook het leuke van GuildWars: je hebt erg krachtige builds, maar als je iemand tegenover je hebt staan met de juiste counterbuild, dan heb je een probleem. Zo is er eigenlijk voor alles wel een counter, maar moet je de pech hebben om die tegen te komen
Das waar, en een warrior is niet ruim bedeelt met energy, ik heb spells nodig om aan meer energy te komen dus heb ik vooral last van hexen die mijn energy reduceren.

Ik gebruik een warrior char die het hele spel doorlopen heeft, de meeste skills (en elites) heeft, het beste armor en wapens heeft en zovaak geleveld is dat ik de tel kwijt ben (iets van 600k XP).
En veel health heeft... :)

Als warrior moet je ook wel een beetje slim zijn, maar sommigen leren dat rushen blijkbaar nooit af.
Als je ziet hoeveel warriors er altijd in thunderhead keep omhangen......dat is daar een missie die je alleen op taktiek haalt en waar rushers kansloos zijn....

Dat vind ik ik dan ook moeilijk ja, die skillbuild. Wanneer welke skills......een kwestie van ervaring denk ik en soms gokken misschien? :)
En dan ook nog teamgenoten die willen dat je rez meeneemt....houd je nog maar 7 over :(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 18:26:
[...]

Das waar, en een warrior is niet ruim bedeelt met energy, ik heb spells nodig om aan meer energy te komen dus heb ik vooral last van hexen die mijn energy reduceren.

Ik gebruik een warrior char die het hele spel doorlopen heeft, de meeste skills (en elites) heeft, het beste armor en wapens heeft en zovaak geleveld is dat ik de tel kwijt ben (iets van 600k XP).
En veel health heeft... :)

Als warrior moet je ook wel een beetje slim zijn, maar sommigen leren dat rushen blijkbaar nooit af.
Als je ziet hoeveel warriors er altijd in thunderhead keep omhangen......dat is daar een missie die je alleen op taktiek haalt en waar rushers kansloos zijn....

Dat vind ik ik dan ook moeilijk ja, die skillbuild. Wanneer welke skills......een kwestie van ervaring denk ik en soms gokken misschien? :)
En dan ook nog teamgenoten die willen dat je rez meeneemt....houd je nog maar 7 over :(
Het is nu idd zo dat je geen full warrior kunt zijn puur om het feit dat er geen enkele anti cast skills in deze build zijn.

de energy van een warrior mag standaard wel wat omhoog met die 2 regen schiet het helemaal niet op en sommige skills van je 2de prof kan je niet eens gebruiken door te lage energy dan ben je verplicht om gladiator armor aanteschaven.

Heb nu met men warrior 1289,439 xp dat zijn totaal zon 100 skillpoints :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 18:33:
[...]

Het is nu idd zo dat je geen full warrior kunt zijn puur om het feit dat er geen enkele anti cast skills in deze build zijn.

de energy van een warrior mag standaard wel wat omhoog met die 2 regen schiet het helemaal niet op en sommige skills van je 2de prof kan je niet eens gebruiken door te lage energy dan ben je verplicht om gladiator armor aanteschaven.

Heb nu met men warrior 1289,439 xp dat zijn totaal zon 100 skillpoints :)
De energy van een warrior is inderdaad erg laag, ik heb dat gladiator armor dus ook maar aangeschaft. Dat new gladiator staat trouwens leuk bij een female char maar dat terzijde :9

Mijn ranger/monk gaat veel gemakkelijker door de game trouwens, met warrior ben je soms niet meer dan kanonnevoer voor de anderen heb ik het idee ;(
Zo bekijk ik het nu zelf ook maar, laat de rushers maar begaan (als ze de boel niet verknallen tenminste), als die de eerste klappen hebben opgevangen kom ik wel in aktie... :)
En een boog of staf kan soms ook nuttig zijn...

Zo....das heel veel xp!!! Een hoop vechten en farmen zeker....
Wordt je nu ook sterker naarmate je xp toeneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:10:
[...]

De energy van een warrior is inderdaad er laag, ik heb dat gladiator armor dus ook maar aangeschaft. Dat new gladiator staat trouwens leuk bij een female char maar dat terzijde :9

Mijn ranger/monk gaat veel gemakkelijker door de game trouwens, met warrior ben je soms niet meer dan kanonnevoer voor de anderen heb ik het idee ;(
Zo bekijk ik het nu zelf ook maar, laat de rushers maar begaan (als ze de boel niet verknallen tenminste), als die de eerste klappen hebben opgevangen kom ik wel in aktie... :)
En een boog of staf kan soms ook nuttig zijn...

Zo....das heel veel xp!!! Een hoop vechten en farmen zeker....
Wordt je nu ook sterker naarmate je xp toeneemt?
niet sterker maar je kan nu mooi met die skillpoints alles unlocken.

Griffon farming is veel xp farmen en veel gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Gloeiendegloeiende, heel de avond met thunderhead Keep bezig geweest, runs met verschillende parties, 2 keer een hench run en nog steeds niet gehaald....

Heeft er iemand nog tips?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naluh! schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 23:24:
Gloeiendegloeiende, heel de avond met thunderhead Keep bezig geweest, runs met verschillende parties, 2 keer een hench run en nog steeds niet gehaald....

Heeft er iemand nog tips?
Tips voor Thunderhead Keep :)
spoiler:
Ik neem aan dat de pijn in het 2de gedeelte zit. Het eerste deel lukt na een paar keer meestal wel.
Je stelt je in het midden op, daar waar je de boss verslagen hebt. En de gevechten doe je bij de poorten, dus steeds heen en weer lopen, maar er zitten genoeg rustpozen in dus dat is best te doen.
De king daar hoeft niemand bij te blijven als je maar zorgt dat er niemand bij komt.
Voor de bediening van de catapults zijn ele's ideaal, die kunnen naast de bediening ook met hun magic helpen bij de poort die er vlakbij is. In elk geval geen warriors bij de catapults, die moeten in het midden.
Die catapults heb je alleen in het begin nodig trouwens om de grote groepen wat uit te dunnen.
En ga ook niet te ver buiten de poorten.
Ik heb hem vandaag nog gehaald met 3 warriors, 2 ele's, 1 ranger, 1 monk en healing hench.
Als iedereen weet wat ie moet doen gaat het best wel :)

En je hebt daar nog leuke drops ook, ik hield er 2 vial of dye's aan over en een gouden max. dmg. hammer. ;)

Veel geluk.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

spoiler:
Ben het eens met wat Guildy War zegt over de Thunderhead Keep missie, maar in mijn beleving is het nog 'makkelijker' te doen als 2 mensen, die weten wat ze doen, allebei 1 set van 2 catapults bemand houden en deze op de juiste momenten af laten gaan.

Op die manier kun je zelfs de kleine groepen klein krijgen en hoeven de mensen bij de poort niet eindeloos te blijven hakken, aangezien de 'foes' dan al een flink stuk in health naar beneden zijn.

Dus zorg goed voor de catapults! En zorg ervoor dat EN GEEN warrior EN GEEN monk bij de catapults staan. De monks, liefst 2 (eentje voor oost, eentje voor west), moeten vrij rond kunnen rennen tussen de 2 poorten en de warriors moeten de 'foes' tegenhouden (body blocken) bij de poorten.

Zoals Guildy War ook aangeeft: zorg ervoor dat je een 2tal casters van te voren aanwijst voor de catapult duty. Ele's zijn handig, maar ook mesmers en necros kunnen erg nuttig zijn op die locaties. Rangers zelfs ook, omdat die dan een hogere positie hebben: dus grotere kans op een hit op het hoofd van een 'foe', wat weer meer kans geeft op een critical hit.

Tsja, je kunt het heel mooi opschrijven, maar om een groep te vinden die dit goed voor elkaar kan krijgen, dat vergt veel inzet en goed leiderschap.

[ Voor 13% gewijzigd door CoRrRan op 06-08-2005 16:19 . Reden: Spoiler tags toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 14:26

weebl

YARR!

zou iemand me nog een keer kunnen vertellen wat ik aan m'n snelkoppeling moet veranderen om guildwars automatisch in te laten loggen. Telkens m'n wachtwoord intypen vind ik zo vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 02:29:
Ben het eens met wat Guildy War zegt over de Thunderhead Keep missie, maar in mijn beleving is het nog 'makkelijker' te doen als 2 mensen, die weten wat ze doen, allebei 1 set van 2 catapults bemand houden en deze op de juiste momenten af laten gaan.

Op die manier kun je zelfs de kleine groepen klein krijgen en hoeven de mensen bij de poort niet eindeloos te blijven hakken, aangezien de 'foes' dan al een flink stuk in health naar beneden zijn.

Dus zorg goed voor de catapults!
Dit is inderdaad van crusiaal belang in deze missie! Dat "hakken" mag namelijk niet te lang duren omdat de 'foes' dan alweer de andere poort binnendringen op weg naar de king.
Als je steeds te laat bent is er op gegeven moment geen houden meer aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

weebl schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 09:06:
zou iemand me nog een keer kunnen vertellen wat ik aan m'n snelkoppeling moet veranderen om guildwars automatisch in te laten loggen. Telkens m'n wachtwoord intypen vind ik zo vervelend...
Zet hetvolgende in je snelkoppeling:
code:
1
"D:\Games\Guild Wars\Gw.exe" -password=pass1234

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 23:34:
Vandaag tegen doppelganger gevochten, echt super-easy, gevecht was binnen 20 seconden ofzo over. Ben Wa/Mo, geen healing spells meegenomen, frenzy aangezet en hakken maar.
Is voor een warrior niet echt moeilijk nee, die doppelganger. Ik had hem ook gemakkelijk, gewoon rammen... :)

Maar ik weet van een paar rangers dat die het er heel moeilijk moeilijk hadden, het hangt dus blijkbaar wel wat van je professie af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Waar kun je nou eigenlijk precies van secondary profession veranderen? Ik ben rond Amnoon Oasis geweest naar 3 verschillende stadjes, ik ben in Dronkars Forge geweest maar kan niet echt iets vinden :/ (Ik wil van Mo/W naar Mo/N)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 01:59:
En je hebt daar nog leuke drops ook, ik hield er 2 vial of dye's aan over en een gouden max. dmg. hammer. ;)
Ik weet niet wat ik heb met drops, maar ook daar heb ik weer niks fatsoenlijks aan over gehouden. Eerste beetje leuke drop in het spel was voor mij buiten het Ember (zoiets) kamp op het vulkaan eiland. Een gouden hero scroll die 3.5k opbracht. Verder tref ik tot nu toe alleen maar blauwe itempjes en heeeeeeel af en toe een paarse. Ach ja, maakt het spel er niet minder leuk om hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 02:29:
Tsja, je kunt het heel mooi opschrijven, maar om een groep te vinden die dit goed voor elkaar kan krijgen, dat vergt veel inzet en goed leiderschap.
Wat ik heel apart vond is dat ik deze missie haalde met juist het minst georganiseerde chaotische groepje waarmee ik op pad ben geweest. Daarvoor groepen gehad waarmee uitgebreid taktiek werd besproken en zo. Met de laatste groep was het steeds ruzie, een irri rusher warrior, mensen die hun eigen gang gingen etc etc in aanloop naar het fort. Eenmaal in het fort verliep het ineens allemaal vlekkeloos. Niemand zei wat tegen elkaar, er werd geen taktiek afgesproken en toch haalde we de missie toen met twee vingers in de neus. Erg apart weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Dekay schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 11:22:
Waar kun je nou eigenlijk precies van secondary profession veranderen? Ik ben rond Amnoon Oasis geweest naar 3 verschillende stadjes, ik ben in Dronkars Forge geweest maar kan niet echt iets vinden :/ (Ik wil van Mo/W naar Mo/N)
In Droknars Forge kun je een missie krijgen van een zeker persoon genaamd Vista of zoiets. Vervolgens moet je naar Seekers Passage, Heroes Audience en nog eentje waar ik de naam van vergeten ben. Hier moet je ook weer missies uitvoeren, waarna je daarna terugkomt bij die persoon in 1 van die 3 plaatsen vraagt ie of je je prof wil veranderen. Volgens mij moet je wel eerst de "normale" missies in die drie plaatsen gespeeld hebben voordat je bij de profession change missions kunt komen.

*Aria Casta is onlangs verandert van E/Me in E/Mo, maar voelt zich er nog niet echt in thuis

[ Voor 4% gewijzigd door Plekuz op 06-08-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik word echt erg moe van die err=7 disconnects. Zonet weer, na 12 consecutive wins in PvP :(

Laten ze daar nou eens echt naar kijken en er wat aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Sinds ik m'n router anders heb geconfigureerd, heb ik er nog maar eentje gehad. Ik snap ook niet meer waar 't aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Rene59 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:27:
Sinds ik m'n router anders heb geconfigureerd, heb ik er nog maar eentje gehad. Ik snap ook niet meer waar 't aan ligt.
Wat voor configuratie heb je aangepast dan? Naja, eentje vind ik eigenlijk ook al te veel. Sinds de patch van dit weekend lijkt het hier helemaal bar en boos. Lag en err=7. Die lag neemt de laatste tijd alleen maar toe lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze hele week echt helemaal niks gemerkt van lag of errors! In de vele uren die ik gespeeld heb, heb ik zoiezo maar 2 keer een error fout gehad, en een dagje lag. Ik vind dat het nu best goed loopt hoor. Misschien niet bij iedereen, maar ik heb echt helemaal niks te klagen!

Er zijn wel een paar dingen die me storen aan dit topic. Er worden namelijk al hele beschrijvingen gegeven over "hoe een missie te doen". Ik vind dat maar irritant hoor. Maak daar in het vervolg een spoiler tag omheen, en zet er boven waar het precies over gaat. Dan blijven die missies ook leuk voor de mensen die hem nog niet hebben gedaan ;) Bedankt!

Eigenlijk ook een beetje een spoiler, maar wel interresant om te horen is de mogelijkheid om je secondary profession alsnog te veranderen. Echt vet man! Ik heb het namelijk eigenlijk wel een beetje gezien met mijn Warrior/Elementalist. Het warrior gebeuren vind ik wel erg vet. Daar heb ik mijn character in eerste instantie ook voor gekozen. Elementalist vind ik eigenlijk wel een beetje tegenvallen. Het is niet echt dat wat ik er van had verwacht. Een beetje saai nogal. Lekker om te horen dat ik die secondary profession nog kan veranderen :) Ik ga vast eens bedenken wat ik zal kiezen... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

En weer gvd, net op het moment dat ik aan het einde van Galrath was. De eindboss was net aan het vallen... Start ik weer op: quest niet gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Weakling schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 11:44:
[...]

Wat ik heel apart vond is dat ik deze missie haalde met juist het minst georganiseerde chaotische groepje waarmee ik op pad ben geweest. Daarvoor groepen gehad waarmee uitgebreid taktiek werd besproken en zo. Met de laatste groep was het steeds ruzie, een irri rusher warrior, mensen die hun eigen gang gingen etc etc in aanloop naar het fort. Eenmaal in het fort verliep het ineens allemaal vlekkeloos. Niemand zei wat tegen elkaar, er werd geen taktiek afgesproken en toch haalde we de missie toen met twee vingers in de neus. Erg apart weer.
Ja, met mijn eerste char ging het ook precies zo. En gisteren zat ik dus in een groep waar we heel duidelijk een tactiek hadden afgesproken, ele op de catapult en mesmer (ik) op de andere catapult. Ging allemaal goed, totdat er een monk boss verscheen, die kregen we dus niet klein.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fansite Friday nummertje 54 is nu ook online!

http://www.guildwars.com/community/fansite-friday54.html

Ik vind het erg leuk om te zien dat mensen uit de community ook daadwerkelijk inspraak lijken te hebben in het verdere verloop, en de uitbreiding van de game. NCSoft en ArenaNet zijn beslist geen egoisten. Het succes van een game hangt natuurlijk altijd vast aan de community die er achter zit. Als je die niet tevreden stelt dan is het al snel afgelopen er mee. Bij Guild Wars luisteren ze tenminste echt naar wat mensen te zeggen hebben. En beantwoorden ze de vragen die door de community gesteld worden. Petje af, erg goed werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:59:
[...knip...]

Er zijn wel een paar dingen die me storen aan dit topic. Er worden namelijk al hele beschrijvingen gegeven over "hoe een missie te doen". Ik vind dat maar irritant hoor. Maak daar in het vervolg een spoiler tag omheen, en zet er boven waar het precies over gaat. Dan blijven die missies ook leuk voor de mensen die hem nog niet hebben gedaan ;) Bedankt!

[...knip...]
Je hebt helemaal gelijk, stom van me om dat zo neer te pennen. :) Mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:59:

Stomme vraag misschien maar hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 11:44:
[...]

Had ik de 2de keer, ook een rommelteam met een warrior rusher erbij. Maar die was zo sterk met zijn hamer dat ie het zich kon permiteren om te rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:43:
[...]

Had ik de 2de keer, ook een rommelteam met een warrior rusher erbij. Maar die was zo sterk met zijn hamer dat ie het zich kon permiteren om te rushen.
Same here, die missie lijk ik ook alleen te halen met een slecht team :? Van die teams waarin niemand naar elkaar luistert en ook niemand echt om het team lijkt te geven. Ik vind het nog steeds een erg lastige missie dat. Goede mensen op de katapults is wel een vereiste vind ik. Voor de rest gewoon groepjes bij elke deur zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:37:
[...]

Stomme vraag misschien maar hoe doe je dat?
Zo ongeveer:
code:
1
[spoiler]wie dit leest is gek![/spoiler]

spoiler:
wie dit leest is nog gekker!

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Bor de Wollef schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:28:
[...]
Wat voor configuratie heb je aangepast dan? Naja, eentje vind ik eigenlijk ook al te veel. Sinds de patch van dit weekend lijkt het hier helemaal bar en boos. Lag en err=7. Die lag neemt de laatste tijd alleen maar toe lijkt het wel.
Ik heb mijn IP adres statisch ingesteld. Ik las namelijk ergens dat providers die met korte dhcp leases (ofzoiets...) werken en dat dat die err=7 veroorzaakt als je een router hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Rene59 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 18:59:
[...]

Ik heb mijn IP adres statisch ingesteld. Ik las namelijk ergens dat providers die met korte dhcp leases (ofzoiets...) werken en dat dat die err=7 veroorzaakt als je een router hebt.
Ik zit bij Demon en kan / mag mijn IP niet vast instellen op mijn router. Dit heeft de volgende reden:
Dit is noodzakelijk omdat de apparatuur in het BBned/BabyXL netwerk op basis van voorbij komende DHCP requests de routering opbouwt. Geen DHCP request = geen routering = geen verbinding, want de informatie in de routeringstabellen wordt gewist als deze niet regelmatig ververst wordt. Vandaar dat de DHCP lease elk uur (of half uur?) ververst wordt.
Daarnaast vind ik het vreemd dat ik dit probleem alleen bij GW heb en niet bij andere games. Hopelijk vinden ze een meer generieke oplossing.

[ Voor 45% gewijzigd door Bor op 06-08-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apie! schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:43:
[...]

Zo ongeveer:
code:
1
[spoiler]wie dit leest is gek![/spoiler]

spoiler:
wie dit leest is nog gekker!
bedankt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met de faction die je krijgt bij bijv. Guild vs Guild?
Ik krijg maar 28 en andere guildmember 250 tot 300 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekay schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 11:22:
Vereiste voor verandering 2e profession:
spoiler:
Als je ascended bent (de 3 missies gedaan - Dunes, Thirsty en Elona) en je Doppelganger (aka mirror) hebt verslagen, kan je terug gaan naar Heroes, Gorge en Seekers om daar 1 van de quests to doen om het te unlocken. Elk stadje heeft 2 van de 6 profession-quests. Ook krijg je 1000 exp voor het unlocken.
Eenmaal unlocked kan je zo vaak veranderen als je wilt.
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 21:04:
Hoe zit het eigenlijk met de faction die je krijgt bij bijv. Guild vs Guild?
Ik krijg maar 28 en andere guildmember 250 tot 300 :?
Ik heb gehoord dat je iets van 2 weken in een guild moet zitten voordat je volledige faction krijgt....misschien dat het daar mee te maken heeft, echter geen id of het ook daadwerkelijk zo is.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2005 01:10 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou er rekening mee dat werving voor clans en/of guilds niet toegestaan is op GoT