Het Grote Guild Wars Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.961 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-12-2024
Kun je wat meer vertellen over die 2w smiting build? Of een linkje naar die build? Ben wel geinteresseerd.

Met het GoT guild ook wel een aantal keer geprobeerd de Hall of Heroes te bereiken met een redelijk gebalanceerde groep/build van 8 mensen. Ook zijn alle 8 (in mijn ogen) goede spelers, maar toch worden we redelijk afgeslacht door (veelal) Koreaanse Teams.

En dan vind ik het wel grappig dat je stelt dat in jou opinie je niet direct een 'Die Hard' moet zijn om HoH te winnen, maar tevens zet je in je laatste alinea dat er voor 'goede' groepen tegenwoordig Rank 6+ gevraagd wordt. (Even aangenomen dat alleen de 'goede' groepen de HoH winnen.) Dat is echt niet voor iedereen weggelegd. Ik vind dit dan toch wel een redelijke tegenspraak.

Ik zou zelf graag ook wat meer ervaring opdoen met Tombs of Primeval Kings, maar als ik niet zeker weet dat ik in een goede groep kom, doe ik het niet.

Misschien toch maar wat vaker gaan doen...

Oh ja, en dan nog iets: als je in een internationaal district de Tombs of Primeval Kings ingaat en je wint de HoH, hoe wordt dan bepaald naar welke van de 3 'speelgebieden' de overwinning gaat? Je kunt natuurlijk in internationale districts Europeanen, Koreanen en Amerikanen in 1 groep krijgen (theoretisch). Wordt de overwinning dan bepaald door de locatie van de party leader?
Ik denk dat ik vanavond terug ga wisselen naar europa. Europa loopt altijd erg achter qua builds omdat de meesten als us spelen :( Kan niet geloven dat veel euro teams nog steeds hoofdzakelijk spike proberen te zijn -.-

De 2W smite build werkt als volgt (letop hij is inmiddels zo vaak gekopieerd dat er wat goede counters tegen zijn die je goed moet kunnen tackelen).

2 Warriors/rangers
2 Elementalist monks
1 Necro
3 monks

De warrior rangers nemen tigers fury en een spirit (denk aan soil, eoe) axe skills. Eviscerate, axe rake etc. De warrios pakken elk hun eigen monk doelwit of afhankelijk van de vijand een groep spelers (b.v. 3 spikers of rangers die op een kluitje staan.)

de 2 emos zijn smiters (balthasar's judges etc) met gale en of meteor shower. (gale die ranger die renewal en oath shot probeert om je smites te killen!) De emos smiten op de warriors.

1 necro (spreekt voor zich? ik weet niet hoe ervaren je bent).

2 heal 1 prot monk.

Uiteraard kan je hier een beetje mee spelen (denk aan kd war enzo).

Ik heb sinds gisteravond nog 2 andere builds in mn hoofd die ik vanavond ga proberen.

Ik vind rank6+ = die hard toch een beetje een overstatement. Wolf head is toch vrij standaard tegenwoordig onder de spelers waar ik mee speel. Tijger begint zelfs al te komen.

Ik wil je wel een keer meenemen hoor. Ik heb er geen idee van hoe het gaat op euro servers en hoe jullie er voor staan qua builds en tactieken en skill. Ik wel wel een keer met een GoT groep hoh proberen te winnen als je zin hebt.

De leader van de grp bepaalt voor welk gebied de grp uitkomt idd :)

[ Voor 8% gewijzigd door Franck op 01-08-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

We spelen als GoT allemaal (voor zover ik weet) op de Amerikaanse server, voorheen vanwege de verschillende talen en de favor, tegenwoordig alleen eigenlijk nog maar omdat het zo gegroeid is en omdat de favor vaker in Amerika zit dan in Europa. We willen toch nog met z'n 2'en of 3'en UW kunnen doen.

Ik zal je vanavond een PM'etje sturen. Geen idee of vanavond al een mogelijkheid zal zijn, maar dan heb ik iig contact met je, misschien wel handig om dingen voor te bereiden. Ikzelf heb de skills van Mesmer, Monk, Elementalist en Necro (nog niet alle) unlocked en kan door het farmen vanavond alle (behalve Elite's) warrior skills gaan kopen.

En ja, ik snap ook waarom je een necro meeneemt. :)

Lijkt me ook erg leuk om eens te kijken hoe andere mensen Tombs tackelen en daarvan te kunnen leren. Ik denk dat ik ook wel een flink aantal spelers van het GoT-guild kan warm maken voor zoiets.

En om toch nog even terug te komen op Rank 6+ = Die Hard: je zegt het zelf weer, de mensen waar jij mee speelt hebben meestal zo'n rank gehaald. Wil jij nu zeggen dat die mensen allemaal binnen een weekje door hebben gekregen hoe het allemaal werkt en zo'n hoge ranking hebben gekregen? Daar moet je wel iets meer voor spelen, lijkt mij.

OK, ik ben het met je eens dat je niet 24/7 hoeft te spelen (ook ik zit momenteel op mijn werk), maar de term 'Die Hard' kun je op meerdere manieren uitleggen.

(Ikzelf zit nog met 19 fame... niet eens genoeg voor Rank 1... :X )

[ Voor 28% gewijzigd door CoRrRan op 01-08-2005 14:44 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

CoRrRan schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:40:
(Ikzelf zit nog met 19 fame... niet eens genoeg voor Rank 1... :X )
Wanneer krijg je rank 1 dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
Dan zouden jullie eigenlijk ook terug naar euro moeten :) Als alle euro's naar us servers gaan schiet het natuurlijk niet op! M'n ingame naam is darth chop of darth smack.

de eerste win geeft 1 fame point. De volgende in de serie 2. Dan:

3
4
6
8
12
16
20
24
28
32
36
40

Max 40.

Rank 1 is 25
2 = 75
3 = 180
4 = 360
5 = 600
6 = 1000
7 = 1700 (ongeveer)
8 = 2800
9 = 4600 (ongeveer)
10
11
12
13
14
15 = geruchten zeggen 500,000 tot 800,000

rank 3 = DEER HEAD FTW >:)
rank 6 = WOLF HEAD :o
rank 9 = TIGER :9~

[ Voor 77% gewijzigd door Franck op 01-08-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Franck schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 14:47:
Dan zouden jullie eigenlijk ook terug naar euro moeten :) Als alle euro's naar us servers gaan schiet het natuurlijk niet op! M'n ingame naam is darth chop of darth smack.
Je hebt volkomen gelijk Franck, echter we hebben nog niet genoeg ervaring in Tombs spelen om die eventjes naar onze hand te zetten. Daarom lijkt het me ook leuk om eens in 'stage' te gaan... ;)

Je ziet me waarschijnlijk tussen 18-19u wel een berichtje sturen.

Steffy:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Rank 1:   25
Rank 2:   75
Rank 3:  180 - Deer/Elk Emote
Rank 4:  360 - Deer/Elk Emote
Rank 5:  600 - Deer/Elk Emote
Rank 6: 1000 - Wolf Emote
Rank 7: 1700 - Wolf Emote
Rank 8: 2800 - Wolf Emote
Rank 9: 4665 - Tiger Emote
Duidelijk een spuit elf reactie.

[ Voor 8% gewijzigd door CoRrRan op 01-08-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:20

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:46:
[...]
Dat is goed om te horen. Aan de map te zien namelijk, lijkt het wel alsof 33% er al op zit.
Dat zegt niks. Sowieso zit je ook qua map nog niet op een derde. Maar de quests worden steeds lastiger en uitgebreider, evenal de missions. Qua missions zit je nu op ongeveer 1/6 als het goed is. Ik ga er van uit dat je als laatste de Nolani Academy hebt gedaan dan.

Maak je geen zorgen er is nog genoeg PvE te beleven voor je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
Doet de GoT guild ook mee aan het de Guild Wars ESL ladder opening cup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 11:05

Talon

Booooom !

Zo ...
Door al dat lees werk hier ben ik overtuigd : Ik ga Guild Wars kopen.
Nog iemand een tip over de beste plek (lees : goedkoopste) om het spel te kopen ?

Overigens : ik ben van plan om een Wa/Mo te beginnen alleen hoor ik nu veel mensen beweren dat het niet de beste build is.
Laat ik het dan zo stellen : in elke MMORPG die ik tot nu heb gespeeld was ik altijd een assasin/fast attack character, maar ik neem aan dat ik het dan toch anders moet doen in GW ?
Misschien een Wa/Ne build of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Steffy schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:57:
Als je via Augury Rock naar Dunes of Despair gaat kom je 2 keer een Portal tegen, bij de bovenste portal staat een collecter die Healing Ankhs ruilt voor die griffon wings. Ook andere trouwens, voor elke prof zit er wel 1 tussen.
In welke area is dat? Bedoel je de portal naar vulture drifts of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Franck schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:15:
Doet de GoT guild ook mee aan het de Guild Wars ESL ladder opening cup?
Nee, we hebben ons daar niet voor ingeschreven. Daar is ook geen aandacht aan besteed binnen het Guild. Misschien een gemiste kans, maar er zijn ook een flink aantal mensen momenteel op vakantie.
Bor de Wollef schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:28:
[...]

In welke area is dat? Bedoel je de portal naar vulture drifts of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
Kraviec the Cursed
Give 5 of this item: Iridescent Griffin Wings

Get 1 of the following:

Jeweled Chakram (Energy +12 (req. 9 Inspiration Magic))
Grim Cesta (Energy +12 (req. 9 Soul Reaping))
Scroll (Energy +12 (req. 9 Energy Storage))
Healing Ankh (Energy +12 (req. 9 Healing Prayers))
War Hammer (Blunt Dmg: 19-35 (req. 9 Hammer Mastery),Two-handed)

Location: Post-Searing, Northeast of Dunes of Despair near a teleporter
De area waar je deze moet zoeken is "Vulture's Drift". (Ik kom er vanavond waarschijnlijk wel, ik neem er wel eentje voor je mee BM.)

[ Voor 49% gewijzigd door CoRrRan op 01-08-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Bor de Wollef schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:28:
[...]

In vulture drifts ja, daar zijn 2 van die protals, of hoe je het maar noemen wilt, vanaf Augury rock gerekent is het bij de eerste in vulture drifts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CookiePower schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:08:
[...]

Dat zegt niks. Sowieso zit je ook qua map nog niet op een derde. Maar de quests worden steeds lastiger en uitgebreider, evenal de missions. Qua missions zit je nu op ongeveer 1/6 als het goed is. Ik ga er van uit dat je als laatste de Nolani Academy hebt gedaan dan.

Maak je geen zorgen er is nog genoeg PvE te beleven voor je. :)
Zegt inderdaad ook niets, maar je krijgt zo wel het idee dat het al gauw 'contentloos' is. Gelukkig is dat dus niet zo. Kan ik tenminste ook wat meer mensen overhalen andere MMO's te laten liggen en GW te joinen. Maareh, hoe zit dat nu met die pvp en gvg arena's? Hoeveel zijn er? En hoe zit dat met die favor die je in the Hall of Heroes (toch?) verdient? Ik wil de focus toch voornamelijk op PvP leggen aangezien ik daar in WoW en SWG ook het meeste lol in had.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Talon schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:15:
Zo ...
Nog iemand een tip over de beste plek (lees : goedkoopste) om het spel te kopen ?

Overigens : ik ben van plan om een Wa/Mo te beginnen alleen hoor ik nu veel mensen beweren dat het niet de beste build is.
Laat ik het dan zo stellen : in elke MMORPG die ik tot nu heb gespeeld was ik altijd een assasin/fast attack character, maar ik neem aan dat ik het dan toch anders moet doen in GW ?
Misschien een Wa/Ne build of zo ?
Goedkoopste wat ik gezien heb: www.play.com
Weet niet of het ergens anders goejkoperd kan :)

Een W/Mo combo is m.i. het meest relaxed om het spel te leren kennen. Na wat ervaring opdoen kun je altijd andere combinaties maken. (En in de loop van het spel krijg je ook de kans om je secondary profession te wijzigen.)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Talon schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 15:15:
Zo ...
bij cd-wow kost hij 28.99 (net als bij Play.com)
http://www4.cd-wow.nl/det...duct_code=19302&subcat=pc

maar op internet kan je wel discount links vinden voor cd-wow zodat je nog 1 a 2 euro (als je gelukt
hebt zelfs 13 euro) korting kan krijgen :)

zie bv: http://www.dvdbargain.net/

[ Voor 4% gewijzigd door M55 op 01-08-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Tao schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:26:
[...]

Goedkoopste wat ik gezien heb: www.play.com
Weet niet of het ergens anders goejkoperd kan :)

Een W/Mo combo is m.i. het meest relaxed om het spel te leren kennen. Na wat ervaring opdoen kun je altijd andere combinaties maken. (En in de loop van het spel krijg je ook de kans om je secondary profession te wijzigen.)
Dat is ook een van de meest voorkomende W/? combi's die je ziet trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm die dye chart in de begin post klopt voor geen meter helaas.
10 dyes wasted.

Het hangt van de armor af die je draagt dus je moet echt combos proberen.

Hier nog een plaatje van men warrior en men dye collectie
Gebruik nog wel de mislukte dye combo, maar zodra ik genoeg zwart heb gaat hij er weer vanaf.

Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/4808/gw0147ej.th.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
Corrran wat is jouw ingame naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Franck schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 19:07:
Corrran wat is jouw ingame naam?
Tyria Wessiri en Ysanne Issard. Maar ik heb je al een keertje gesproken vandaag... je staat iig momenteel in mijn Friends-list.

[ Voor 3% gewijzigd door CoRrRan op 01-08-2005 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
Ok ik moest ff guildwars opnieuw starten en toen was ik je naam kwijt. Net 4 keer hoh gewonnen (nog als us though >.<). Darth chops team has won HoH! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Gistere met een W/r in party bij arena gezeten. die gozer deed het ook zalig ik heb geen idee welke skilsl hij allemaal had maar tollurgent zat er zeker bij. na een tijdje waren was m'n team bijna dood en heel het anders team weer ressed, maar op een of andere manier heeft hij het zo geflikt dat hij heel het andere team nog neer kreeg ook :D

ik ga denk ik eens een E/Mo maken, die combo lijkt me nuttiger dan E/r die ik nu heb.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
daves2hd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 01:16:

[...]

ik ga denk ik eens een E/Mo maken, die combo lijkt me nuttiger dan E/r die ik nu heb.
E/Mo speelt heerlijk, ik heb voor de rest nog geen andere builds geprobeerd, maar het is een goede manier om ver van het gevecht te blijven, en toch je team heel goed van dienst te zijn :)

[ Voor 31% gewijzigd door PeterSelie op 02-08-2005 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

SoaDmaggot schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 02:00:
[...]

E/Mo speelt heerlijk, ik heb voor de rest nog geen andere builds geprobeerd, maar het is een goede manier om ver van het gevecht te blijven, en toch je team heel goed van dienst te zijn :)
any hint&tips on: skills, solo+mercs, welke skills zeker niet en welke zeker wel.
en welke volgoorde dingen te gebruiken ? :P misschien kan ik dan eindelijk weer lol zien in GW ^^

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
daves2hd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 04:51:
[...]

any hint&tips on: skills, solo+mercs, welke skills zeker niet en welke zeker wel.
en welke volgoorde dingen te gebruiken ? :P misschien kan ik dan eindelijk weer lol zien in GW ^^
Dat zal toch een questie van proberen moeten worden voor je, ik zit zelf ook vaak wat te klieren met skills, welke ik nou het beste kan gebruiken, en wat de beste combinaties zijn..
Als ik wat weet, laat ik het weten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 18:11:
hmm die dye chart in de begin post klopt voor geen meter helaas.
10 dyes wasted.

Het hangt van de armor af die je draagt dus je moet echt combos proberen.

Hier nog een plaatje van men warrior en men dye collectie
Gebruik nog wel de mislukte dye combo, maar zodra ik genoeg zwart heb gaat hij er weer vanaf.
]
man hoe kom je aan 71K ? ik ben al een uur bezig met 900g :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 06:45:
[...]

haha, ik zeg maar niks over me 300k.. :P en zijn er mensen natuurlijk met veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En uur? Ik 3 of zo! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

[...]

Je hebt zeker ook nog niet gezien dat hij +/- 46 Shards heeft (die alleen in de Fissure of Woe droppen), die per stuk 3k waard zijn, waardoor zijn goudvoorraad tenminste 200k is.

Ach, als je eenmaal weet hoe je geld kunt verdienen is het snel bij elkaar gebracht. (Zoals ook unfor zegt: 300k is een makkie, daar zit ik zelf ook al op en heb tevens voor mijn mesmer ook nog het volledige 15k armor gekocht (in totaal dus ongeveer 60k).)

Maar geld verzamelen gaat eigenlijk pas makkelijk als je ongeveer in de desert zit. Daarvoor is het eventjes aanpoten. Wat je ook kunt doen om aan geld te komen: ALLES oppakken wat er dropt en alle items die van ijzer/staal zijn salvagen met een expert salvage kit. Met een beetje geluk krijg je op die manier een x aantal 'steel ingots' uit die ijzeren/stalen wapens en die verkoop je makkelijk voor 200 goud. Dus als je geluk hebt en je salvaged 2 'steel ingots' heb je al je expert salvage kit eruit en alles wat je nog meer salvaged is dan je pure winst.

Ikzelf heb momenteel een build (Mo/W) waarmee ik alles rond Augury Rock (=Prophet's Path), Dunes of Despair (=Vulture Drifts) en de Arid Sea kan leeghalen in mijn eentje. Dat levert een heleboel goud op, maar ook af en toe een leuk item. (Veel paars en af en toe een gouden item.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk dat zijn handige tips. Nu nog 400g voor een expert salvage kit. Ik was al lang blij dat ik voor mijn monk gisteren van mijn gespaarde centjes de beste armor in Ascalon verkrijgbaar kon kopen :)

Toen nog een half uur lang takjes bij elkaar sprokkelen voor 4 parchments (headgear van monk) :D'

Een mooie cape zit er dus ook nog niet in :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik heb in totaal nu ook dik 200K verdient, als je de goeie Farm plekken kent dan vind je vaak wapens die zo 15 of 20K opbrengen, daar vind je er soms 2 of 3 van per uur, tel maar op je winst. In 1 uur 25K verdienen is echt heel simpel, ook een beetje geluk met de drops maar het is zeker niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Steffy schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:49:
Ik heb in totaal nu ook dik 200K verdient, als je de goeie Farm plekken kent dan vind je vaak wapens die zo 15 of 20K opbrengen, daar vind je er soms 2 of 3 van per uur, tel maar op je winst. In 1 uur 25K verdienen is echt heel simpel, ook een beetje geluk met de drops maar het is zeker niet onmogelijk.
En waar liggen die Farm plekken dan :) ?

Ik heb een hele serie goede hammers, maar ik verkoop ze totaal niet want niemand wil ze hebben :)

[ Voor 3% gewijzigd door M55 op 02-08-2005 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt het aan mij of ben je sowieso vrij lang bezig om resources of wapens te slijten?

Wordt echt tijd voor een auction house.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:( Iets verkopen is idd lastig, zelfs voor lage prijzen, maar ik denk dat ook meer dan 50% van de mensen de trade channel uit heeft te staan om van het gespam af te zijn, als mensen rustig kunnen kijken en kunnen bieden zou een beter oplossing zijn.

De farm verschild, je kunt de griffon run doen die in het vorige topic naar voren kwam, de reuzen in Riverside province, hier is de kans op veel geld wat minder maar je kunt er prima runes farmen voor als je zelf wat nodig hebt. En ja verder alleen farmen rond droknar, gewoon op plekken waar beesten zitten die lekker veel gold droppen. De griffon run laat elke griffon ronde de 100gp vallen, daar zijn er een stuk of 20 van, plus de wapens etc. Verdient redelijk tot zeer goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan moet ik eerst ff wat omhoog lvlen, ik ben pas lvl 10 ;)

word bij yaks bend al afgeslacht met 6 man ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word met lvl 13 nog afgeslacht in Yak's Bend. Ik moest een lvl 14 boss verslaan voor ranger skills. Ik moest 2 keer opnieuw beginnen voordat hij eens doodging. Was wel met alleen henchmen, geen andere spelers. Ik denk dat nu ook wel duidelijk wordt dat je uiteindelijk in de meeste gevallen beter af bent als je met andere players grouped.

Zijn die farm plaatsen fool-proof? Kan ik er ook met een mo/me of ra/e naartoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Volgens mij is dat farmen ook wat meer voor warrior's die griffon run zou suicide zijn voor mijn e/n :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Wa/Mo of Mo/Wa daar kan het mee, vooral de laatste schijnt nog beter te zijn dan warrior als eerste prof maar ik ben zelf Wa/Mo dus ik heb daar geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Helaas sluit Arenanet de farmplekken af met een patch, tenminste, als ze erachter komen.

Ik kan niet uit ervaring spreken helaas, want ik heb dan wel twee lvl 20 chars maar ben nog niet echt in de gelegenheid geweest om te farmen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:05:
ligt het aan mij of ben je sowieso vrij lang bezig om resources of wapens te slijten?

Je zou het eens kunnen proberen op z'n site zoals www.rpgtraders.net, maar ik betwijfel eerlijk gezegd hoeveel mensen hier serieus bieden en of je er wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Steffy schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:49:
Nee, het helpt natuurlijk als je een Bow vind met daarop een +30HP mod en dat je ook nog zo gelukkig bent om die te salvagen, is toch weer even 60k in de pocket... (En ja, waarschijnlijk heb ik die voor onder de marktprijs verkocht.)

Al moet ik wel zeggen dat ik niet helemaal het idee heb alsof farm plekken altijd betrouwbaar blijven. De drops worden wel minder voor mij na verloop van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

CoRrRan schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:17:
[...]
Nee, het helpt natuurlijk als je een Bow vind met daarop een +30HP mod en dat je ook nog zo gelukkig bent om die te salvagen, is toch weer even 60k in de pocket... (En ja, waarschijnlijk heb ik die voor onder de marktprijs verkocht.)

Al moet ik wel zeggen dat ik niet helemaal het idee heb alsof farm plekken altijd betrouwbaar blijven. De drops worden wel minder voor mij na verloop van tijd.
Bij mij niet, ik vind soms 3 keer niks maar daarna vind je gelijk 3 golden max items met bv **% dmg while health above 50%. Het wisselt wel maar na een tijdje krijg je weer betere dingen. En ik krijg er elke keer wel 1K gold dus al vind ik niks ik heb genoeg geld en xp verdient op 1 run :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Mij lukt het ook niet om recources te slijten of wapens. Ik stack gewoon alles zelf in storage en de bags. Verder maak ik een afweging van hoeveel iets waard is, hoe makkelijk ik er vanaf kan komen en wat ik er uit zou kunnen salvagen.

Ik ben met m'n lvl14 W/Mo en lvl3 E/Me net aangekomen bij Shiver Peak :)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:30:
Wa/Mo of Mo/Wa daar kan het mee, vooral de laatste schijnt nog beter te zijn dan warrior als eerste prof maar ik ben zelf Wa/Mo dus ik heb daar geen ervaring mee.
De Wa/Mo combi kom je zowiezo al te veel tegen. Gisteren op weg naar copperhead mines, vrijwel alleen maar Wa/Mo te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Resources kun je het makkelijkst verkopen als je er HEEL VEEL van hebt (minstens 1 stack van 250 items). Deze kun je dan het makkelijkst kwijt in (aflopende volgorde van effectiviteit): Droknar, Ascalon, Lion's Arch, Amnoon, Denravi. Er zijn altijd wel mensen op zoek naar dit soort items in een van deze steden.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:23:
[...knip...]

Zijn die farm plaatsen fool-proof? Kan ik er ook met een mo/me of ra/e naartoe?
Nee, een speciale build is wel nodig. Maar ik zie dat je een Mo/Me hebt, die zou het moeten kunnen doen. Daarnaast kun je (als je lvl 20 bent) ook met een 3 mans ranger team de UnderWorld in. Een goed ranger team schijnt dit te kunnen doen.
M55 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:28:
Volgens mij is dat farmen ook wat meer voor warrior's die griffon run zou suicide zijn voor mijn e/n :)
Klopt niet helemaal, er zijn mensen die Griffon's kunnen farmen met een Elementalist. Echter: de 2e professie moet dan Monk zijn (kun je veranderen als je eenmaal in de desert bent geweest en in Droknar's Forge).
Steffy schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:30:
Ik heb zelf een Mo/W build voor het farmen en ik kan VEEL meer verschillende monsters aan dan een W/Mo. (Ik heb afgelopen weekend en gisteren gekeken en zoals ik al aangeef in een eerdere post: Arid Sea, Vulture Drifts en Prophet's Path kan ik helemaal schoon krijgen (op de Jade Mandibles en Dune Burrowers na die in de Arid Sea leven).
TroonStaal schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:51:
Helaas sluit Arenanet de farmplekken af met een patch, tenminste, als ze erachter komen.

[...knip...]
Hoe komt het dan, dat de Griffon farm nu al minstens 2 weken (en 1 patch) nog niet aangepakt is? ArenaNet sluit farmplekken waar bots makkelijk kunnen komen meestal (helaas nog niets gezien voor Riverside Province), maar de Griffon run is volgens mij behoorlijk lastig om te programmeren voor een bot. (Zie iig niet de stromen met lvl20 Mo/W, W/Mo, E/Mo, Mo/*, etc... zoals in Riverside Province.)

Nog een weblocatie om items te verkopen:
http://www.guildwarsguru.com/forum/forumdisplay.php?f=6

Daar post je een plaatje met al je items en je geeft de items een mooi nummertje en de mensen op dat forum gaan wel bieden. Werkt perfect. Tevens hebben ze een service voor transacties over de 100k goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:59:
[...]
Nee, een speciale build is wel nodig. Maar ik zie dat je een Mo/Me hebt, die zou het moeten kunnen doen. Daarnaast kun je (als je lvl 20 bent) ook met een 3 mans ranger team de UnderWorld in. Een goed ranger team schijnt dit te kunnen doen.
[...]
Ik neem aan dat een mesmer nog wel goede damage spells kan unlocken? Ik heb nu namelijk voornamelijk hexes en andere spells waarmee je vijanden verzwakt. Ik sta dus (solo) al gauw een uur in te meppen of 5 mobs of zo. Voordeel is wel dat je bijna niet kapot te krijgen bent.

Wanneer kom je bij die Desert om te respecen? Misschien is het wel wijselijk om mijn monk te transformeren van mo/me naar mo/w dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:( Nu al voor de 3e keer uit het spel gegooid, zoveel lag weer. Ik hoop echt dat ze er wat aan gaan doen, 2 keer per uur eruit gegooid worden dat kan echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:17:
:( Nu al voor de 3e keer uit het spel gegooid, zoveel lag weer. Ik hoop echt dat ze er wat aan gaan doen, 2 keer per uur eruit gegooid worden dat kan echt niet.
daar had ik net ook ff last van, maar nu is het weer stabiel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Daar heb ik gisteravond de hele avond last van gehad. 4x disconnected :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik heb ook steeds last van err=7 disconnects. Nou las ik gisteren dat dat te maken had met routers en dat het te verhelpen was door je IP adres statisch in te stellen in je router.
Vanavond maar eens kijken of ik die error nog te zien krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
Ik wordt nooit gedisconnect. Error 7 lijkt een connectie interruptie probleem te zijn waarbij je internet verbinding even wegvalt. Ik heb echt nooit problemen. Je moet natuurlijk niet rommel als edonkey e.d. op de achtergrond draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Franck schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:24:
Ik wordt nooit gedisconnect. Error 7 lijkt een connectie interruptie probleem te zijn waarbij je internet verbinding even wegvalt. Ik heb echt nooit problemen. Je moet natuurlijk niet rommel als edonkey e.d. op de achtergrond draaien.
Lijkt me sterk dat mijn verbinding 3 keer in 2 uur uitvalt 8)7 Oke ik heb @home niks is onmogelijk bij de slechte ISP van nederland maar zelfs dat krijgen ze volgens mij niet voor elkaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Steffy schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:41:
[...]

Lijkt me sterk dat mijn verbinding 3 keer in 2 uur uitvalt 8)7 Oke ik heb @home niks is onmogelijk bij de slechte ISP van nederland maar zelfs dat krijgen ze volgens mij niet voor elkaar :+
Ik had gisteren ook erg veel gezeik met mijn @home-verbinding, Guildwars was gewoonweg niet te spelen en bij het surfen haperde hij ook om de haverklap, om daarna weer 5 minuten op volle snelheid te werken...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
@Franck: het ligt hoogst waarschijnlijk wel aan de combinatie router + guild wars. Met andere games heb ik altijd een perfect verbinding, behalve bij GW. Als ik zonder router verbind, krijg ik geen error 7 meldingen meer te zien...
Vanavond dus ff testen met statisch IP adres in de router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Question
Err=7
Answer
We're sorry that you are experiencing technical difficulties. For assistance with this issue, please contact our Technical Support team via the Ask A Question tab, and include as much of the following information as possible:

* How often do you receive the Err=7(NET_ERR_DISCONNECTED) message?
* What are you doing in-game when you receive this message?
* Are you connecting through a Router or Hub? If so are you on a Home, Campus or Business Network?
* Are you using a Firewall application? If so which one? Do you use any Internet Security Applications (ISA) such as "Cyber-Sitter", "Net-Nanny",
Zone Alarm, McAfee, or Norton?
* Who is your Internet provider?
* What type of connection do you have (Cable, DSL, Dial-Up)?

Please provide as much relevant information as possible; this will help us to swiftly resolve your issue. Our Technical Support Team will answer your support request as quickly as possible, in the order that it is received.
Direct van de GuildWars Support website. Misschien handig (ook al kun je het probleem oplossen door de router te bypassen)om toch even melding te maken bij ArenaNet/NCSoft. Tevens ergens gevonden dat het mogelijk opgelost zou kunnen worden door een poort open te zetten voor GuildWars (het is mogelijk poort 6112, dit is echter niet officieel of i.d.).

Ikzelf heb ook echt heel sporadisch last van een disconnect. Eigenlijk kan ik me maar 1x herinneren, toen waren we met 7 guildies in FoW en was ik degene die eruit klapte. Maar dit is al een flinke maand geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Rene59 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 16:20:
@Franck: het ligt hoogst waarschijnlijk wel aan de combinatie router + guild wars. Met andere games heb ik altijd een perfect verbinding, behalve bij GW. Als ik zonder router verbind, krijg ik geen error 7 meldingen meer te zien...
Vanavond dus ff testen met statisch IP adres in de router.
Ik heb tijden probleemloos GW gedaan met dezelfde router. Als ik buiten de router om prik had ik gisteren net zo hard last van disconnects. Daar ligt het dus imho niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
Wat me niet helemaal duidelijk is, kan je je character eigenlijk resetten/deleten, aangezien je een maxiamaal aantal characters hebt van 4? Ik hink al een tijdje aan tegen de aankoop van het spel, maar aangezien ik redelijk nieuw ben op het gebied van dergelijke games ben ik bang dat ik m'n character meer dan eens wil deleten/resetten :p. Ik heb al rondgekeken op de officiele site, maar daar heb ik het niet zien staan (10 tegen 1 dat ik er waarschijnlijk overheen gelezen heb, in dat geval: sorry). Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
BoB_HenK schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 18:39:
Wat me niet helemaal duidelijk is, kan je je character eigenlijk resetten/deleten, aangezien je een maxiamaal aantal characters hebt van 4? Ik hink al een tijdje aan tegen de aankoop van het spel, maar aangezien ik redelijk nieuw ben op het gebied van dergelijke games ben ik bang dat ik m'n character meer dan eens wil deleten/resetten :p. Ik heb al rondgekeken op de officiele site, maar daar heb ik het niet zien staan (10 tegen 1 dat ik er waarschijnlijk overheen gelezen heb, in dat geval: sorry). Iemand ?
Ja, je kunt elke keer vlak na je log-in als je je character kiest om mee te spelen ervoor kiezen om een character te deleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan

Ik heb als 2e charr nu ook een mo/w, maar wat voor skills heb jij mee en heo heb je je atribute points verdeeld? Want ik doe nog niet veel damage. Heb je een axe als wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Haay schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:09:
[...]

Ja, je kunt elke keer vlak na je log-in als je je character kiest om mee te spelen ervoor kiezen om een character te deleten.
Top:)! Dan ga ik morgen maar is naar de lokale computerboer om m'n GW kopietje op te halen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
BoB_HenK schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:41:
[...]

Top:)! Dan ga ik morgen maar is naar de lokale computerboer om m'n GW kopietje op te halen:)
dat heeft wijnig zin: je moet een unieke security code intypen om een account te maken. dus je moet een orgineel kopen :P

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
martijnve schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:57:
[...]

dat heeft wijnig zin: je moet een unieke security code intypen om een account te maken. dus je moet een orgineel kopen :P
Computerboer als in legale pc zaak en kopietje als in legale kopie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Bor de Wollef schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 16:33:
[...]

Ik heb tijden probleemloos GW gedaan met dezelfde router. Als ik buiten de router om prik had ik gisteren net zo hard last van disconnects. Daar ligt het dus imho niet aan.
Misschien heeft het ook met je ISP te maken. Ik heb vanavond iig nog geen error 7 gezien :)
Ik heb @home. Jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik net maar eens een post gedaan op dat verkoop forum waar CoRrRan mee aankwam zetten. Ik ben benieuwd :)

Om maar eens wat efficienter gebruik te maken van m'n storage space heb ik van al m'n characters alle dye's in de storage gepropt. Ik heb er nu meer dan ik dacht te hebben, 36 stuks :9

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Rene59 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 20:47:
[...]

Misschien heeft het ook met je ISP te maken. Ik heb vanavond iig nog geen error 7 gezien :)
Ik heb @home. Jij?
Demon , maar ik heb ook niet gespeeld vanavond. Het heeft volgens mij vooral met Arenanet zelf te maken, gezien er met mij altijd meerdere mensen eruit vliegen (met verschillende routers , verschillende isp's etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 17:02
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:40:
CoRrRan

Ik heb als 2e charr nu ook een mo/w, maar wat voor skills heb jij mee en heo heb je je atribute points verdeeld? Want ik doe nog niet veel damage. Heb je een axe als wapen?
Ik doe ook niet heel veel damage, maar als ik mijn skills veel gebruik 0wn ik ze één voor een zelfs in een groep, mits ik cyclone axe gebruik... met het leven wat ik bezit kan ik lekker wat klappen krijgen, en kan ik mijn healers mij lekker laten healen.. en cyclonen maar, aanbevolen is wel zealous axe.. +1 energy Per hit :) ( -1 regen.. maar oke :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NomadTitan schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 21:31:
[...]

Ik doe ook niet heel veel damage, maar als ik mijn skills veel gebruik 0wn ik ze één voor een zelfs in een groep, mits ik cyclone axe gebruik... met het leven wat ik bezit kan ik lekker wat klappen krijgen, en kan ik mijn healers mij lekker laten healen.. en cyclonen maar, aanbevolen is wel zealous axe.. +1 energy Per hit :) ( -1 regen.. maar oke :P )
Een vamparic axe(minimaal 2)is veel beter zoiezo krijg je met bon defense 1 keer alle energy erbij.

Tijdens 1 groep kan ik als wa monk baltazars aura (tijdens boni) casten kost 25 energy, maar heb dan direct weer volledige 27 energy tijdens het casten van ba wat 1 sec duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
vamparic axe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:40:
CoRrRan

Mijn damage komt van Balthazar's Aura, Symbol of Wrath en Shield of Judgement {E}. Dat is meer dan genoeg om de beestjes dood te krijgen.

Ik ga er een nachtje over slapen of ik mijn build op dit forum ga posten... :) Niet dat het niet zo gevonden kan worden, maar ja, moet toch wel mijn investering een beetje in de gaten houden.

[ Voor 12% gewijzigd door CoRrRan op 03-08-2005 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
En, goed geslapen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker, Start Guild Wars weer op :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:59:
ik heb me scheel zitten zoeken, maar hoe kom je in de underworld en fissure? waar zit dat? Heb het spel al rond gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Te kort, zoals gewoonlijk... :)

Gisteren iemand van het GoT-guild geholpen met z'n Mo/W build, maar het is eigenlijk niet leuk meer. Het kost je nl. (startup costs) ± 60platinum om ermee te beginnen. :X

Mochten er nu nog mensen echt geinteresseerd zijn, stuur dan een PM vanavond tussen 18:00 en 19:00. (Mijn ingame naam staat in dit topic.)
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:17:
[...]

ik heb me scheel zitten zoeken, maar hoe kom je in de underworld en fissure? waar zit dat? Heb het spel al rond gespeeld.
Je komt in de Underworld en de Fissure of Woe vanuit "Temple of Ages". Dit is een 'town', die te vinden is door vanuit Bergen Hot Springs naar het westen te gaan en op een gegeven moment naar het noorden af te buigen. Zoek eens een kaart op en je ziet het zo liggen.

Als Amerika of Europa de 'favor' heeft (ligt eraan op welke server je zit), kun je gaan 'praten' met 2 ghosts, eentje bij de "Statue of Grenth", de andere bij de "Statue of Balthazar". Je betaalt ze dan 1platinum (per party, dus van te voren even zorgen dat iedereen 125g betaalt) en dan kom je in de "Underworld" en "Fissure of Woe" respectievelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door CoRrRan op 03-08-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Als je wil kan je de map
spoiler:
vinden :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heeft stats life -1 en hit + 1-3 health die heb je ook voor de hammer dan is de max 5 en de sword.

Dus tijdens griffon run heb je er 25 omjeheen of meer met cyclone axe zoiezo al 50 health erbij:)

Zelf gebruik ik een wa /monk voor het farmen werkt perfect binnen 1 minuut allemaal dood.

Nog een vraagje heeft iemand nog een vamparic axe haft over van 2?

eergistern nog 70k vandaag alweer 220k mede dankzij verkoop en men shards :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
:o zijn jullie zo rijk mên.. ik heb nog niet eens 1k :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NomadTitan schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:43:
:o zijn jullie zo rijk mên.. ik heb nog niet eens 1k :*)
als je 1 dag alleen maar griffon farming doet kan je makkelijk over de 100k halen, maar helaas na 10 runs gaat het vervelen drops worden steeds minder de money is altijd de moeite waard tussen de 1 en de 2k per run.

1 run kan in 5 minuten. als je snel bent.

Ben benieuwd of het na de patch ook allemaal nog zo makkelijk gaat.

Hier nog een goed artikel over hoe de damage in gw werkt http://www.gwonline.net/page.php?p=157.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:47:
[...]

als je 1 dag alleen maar griffon farming doet kan je makkelijk over de 100k halen, maar helaas na 10 runs gaat het vervelen drops worden steeds minder de money is altijd de moeite waard tussen de 1 en de 2k per run.

Hier nog een goed artikel over hoe de damage in gw werkt http://www.gwonline.net/page.php?p=157.
wat is 'griffon farming' ?? ik probeer nu mijn black dye te verkopen, is er ook nog een GoT Guild ??
die zou ik graag willen joinen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier staat griffon farming in augury rock wel tussen http://hosted.filefront.com/cameronelkin plus alle andere farm runs die er zijn.

Ik ben dankzij unfor(oink) aan deze run begonnen.

www.gotguildwars.nl

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:59:
hier staat griffon farming in augury rock wel tussen http://hosted.filefront.com/cameronelkin plus alle andere farm runs die er zijn.

Ik ben dankzij unfor(oink) aan deze run begonnen.

www.gotguildwars.nl
Veel van die runs zijn allang generved. Zo bv beetletun. Die is al heel oud en daar droppen de ettins bijna niets meer.

Eigenlijk vind ik dat ze die runs veel sneller moeten nerven. Mensen met de goede build hebben enorm voordeel zo en echt goed voor de economie ingame is het ook niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 03-08-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:04:
[...]

Veel van die runs zijn allang generved. Zo bv beetletun. Die is al heel oud en daar droppen de ettins bijna niets meer.
klopt,

maar bv money farming gaat het snelst en je hebt met die ettin runs kans op de sup rune vigor en absorp.

De griffons geven soms nog wat mooie dingen weg.

De riverside giants toen die generved was kreeg ik nog redelijk vaak sup runes in de tijd dat ze nog veel k waard waren en als ik em nu nog doe krijg ik nog een wereld runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Bedoelen jullie die ettin's bij Lions arch ?
ik heb mooi wat dyes gekocht :*) Black dye voor 5k en 2x silver voor 1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NomadTitan schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:12:
Bedoelen jullie die ettin's bij Lions arch ?
ik heb mooi wat dyes gekocht :*) Black dye voor 5k en 2x silver voor 1.2
Die soort ettins ja, maar check die site maar die ik gaf staan ze allemaal op.
hmm die black dyes op amerikaanse servers zijn niet te betalen meestal vragen ze 7k of hoger 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:04:
[...]

Eigenlijk vind ik dat ze die runs veel sneller moeten nerven. Mensen met de goede build hebben enorm voordeel zo en echt goed voor de economie ingame is het ook niet.
Mag ik je eventjes corrigeren? Gisteren weer eventjes Ettin's gesolo'd, mijn vangst in 3/4 runs (waarvan 1tje met z'n 2en):
  • Superior Vigor Rune
  • Superior Swordsmanship Rune
  • Superior Elementalist Rune
  • Superior Ranger Rune
  • +/- 6 Major Runes
Maar, ik moet toegeven, het is niet handig om deze Ettin's te 'farmen', aangezien runes tegenwoordig niets meer kosten. Maar ik heb er wel voor gezorgd dat iemand van het GoT-guild nu ook een Superior Vigor Unlocked heeft. Dat is toch erg handig. :)

De 'nerf' van de Ettin run bestaat eruit dat er 2 groepjes Tengu tussen Beetletun en de Ettin's geplaatst zijn, waarvan er 2 'mesmer' tengu zijn. Deze hebben 'Shatter Enchantment' als skill en daarom is het lastiger om bij de Ettin's te komen. De drops (zoals je kunt zien) blijven gewoon goed.

Ik was ook enigzins verbaasd dat ik in de 1e run die ik deed 2 gouden + 3 paarse drops had van ze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:47:
[...]

Dat is in de griffons mouth neem ik aan ? ik overleef het gebied rond yaks bend niet eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat vinden jullie eigenlijk van het farmen? Ik vind het erg slecht voor de economie die toch al erg zwak is in GW. Bepaalde proffessions krijgen erg veel voordeel, de zwakkeren vallen nog verder achter. Ik vind eigenlijk dat ze wel wat meer onderhoud mogen doen aan GW, veel farming runs zijn nu al heel lang bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
CoRrRan schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:29:
[...]
Gisteren iemand van het GoT-guild geholpen met z'n Mo/W build, maar het is eigenlijk niet leuk meer. Het kost je nl. (startup costs) ± 60platinum om ermee te beginnen. :X

Mochten er nu nog mensen echt geinteresseerd zijn, stuur dan een PM vanavond tussen 18:00 en 19:00. (Mijn ingame naam staat in dit topic.)
Begrijp ik het nou goed dat je die builds voorfinanciert? In dat geval houd ik me aanbevolen :*) (ben ook Mo/Wa in de GoT guild onder nick Asclepius Ophiuchus).
Maar tjemig wat een berg geld. Hoe wil je ooit zoveel bij elkaar krijgen als je niet vlot kan farmen? Uuuuren en daaaagen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Rene59 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:45:
[...]

Begrijp ik het nou goed dat je die builds voorfinanciert? In dat geval houd ik me aanbevolen :*) (ben ook Mo/Wa in de GoT guild onder nick Asclepius Ophiuchus).
Maar tjemig wat een berg geld. Hoe wil je ooit zoveel bij elkaar krijgen als je niet vlot kan farmen? Uuuuren en daaaagen spelen?
Ik heb inderdaad iemand voorgefinancierd. Dat is iemand die ik al wat langer ken binnen het guild en dat gaat wat makkelijker dan. Ook mijn goudvoorraad is gelimiteerd, dus kan natuurlijk niet iedereen in het zadel helpen. Maar wil je best helpen, al kan ik niet garanderen dat het met goud zal zijn... ;)

Hoe ja aan zoveel geld komt? Tsja, ik heb (zonder te farmen) zelf +/- 70k bij elkaar gespeeld. Heb dan ook wel het spel behoorlijk veel gespeeld, dan gaat het wat makkelijker. Maar ik ben ook gewoon klein begonnen: grondstoffen verzamelen en verkopen; crafting materials craften met die 'grondstoffen' en die weer met winst verkopen, dyes verkopen. Ga zo maar door. Enige inzet is wel vereist helaas. En ook zin hebben in 'verkopen', want het is wel een rotklus. Heleboel mensen die je proberen af te zetten en te scammen. Ook een wat langere tijd rondhangen in een town om maar een item kwijt te raken hoort er dan bij. Maar ook proberen items op te kopen die waarschijnlijk meer waard zijn dan dat ervoor gevraagd wordt en weer verder verkopen. Dat is iets wat toch nog redelijk veel gedaan wordt (voornamelijk in de eerste 'towns' van het spel).

Ook geluk hebben werkt mee: ik heb van een Ettin (in het begin) een Superior Vigor Rune gekregen en die kon ik voor 90k verkopen. Op die manier gaat het opeens wat harder. Zoals het ook in het echte leven werkt: als je eenmaal wat geld hebt, is het makkelijker om geld te 'maken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Bor de Wollef schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:28:
Wat vinden jullie eigenlijk van het farmen? Ik vind het erg slecht voor de economie die toch al erg zwak is in GW. Bepaalde proffessions krijgen erg veel voordeel, de zwakkeren vallen nog verder achter. Ik vind eigenlijk dat ze wel wat meer onderhoud mogen doen aan GW, veel farming runs zijn nu al heel lang bekend.
Er valt niet veel tegen de meeste farms te doen, of ze moeten alle vijanden er uit halen, of ze moeten niks meer droppen. De meeste farm runs gaan nu niet om bijzondere vijanden die vaak iets droppen maar gewoon massa's zwakke vijanden lokken en ze daarna afslachten, de Griffon farm is totaal niet bijzonder en er valt denk ik ook weinig aan te doen.

Ik vind farmen zelf niet meer dan logisch, als ik bv een Fow Helm wil ben je alleen al bijna 400K aan materials kwijt. Als je alles op gaat zoeken doe je er minstens een half jaar over. Dus ja ik kan er niet mee echt mee zitten dat andere profs minder verdienen, en dat er nu in het eerste half jaar veel gefarmt wordt komt andere profs alleen maar goed uit, prijzen voor items dalen namelijk elke week, waar je nu voor +30 health 100K betaald zal dat over een paar maanden nog de helft zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Steffy op 03-08-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:13:
[...]

Er valt niet veel tegen de meeste farms te doen, of ze moeten alle vijanden er uit halen, of ze moeten niks meer droppen. De meeste farm runs gaan nu niet om bijzondere vijanden die vaak iets droppen maar gewoon massa's zwakke vijanden lokken en ze daarna afslachten, de Griffon farm is totaal niet bijzonder en er valt denk ik ook weinig aan te doen.
Dan moet je iets bedenken dat de kern van het farmen aanpakt toch? Lijkt me op zich niet zo moeilijk. Een farm run voldoet namelijk aan bepaalde voorwaarden, zoals, vaak dezelfde vijanden in grote groepen om iemand heen, veelvuldig gebruik van dezelfde skills in vaak dezelfde volgorde, veelvuldig zonder doodgaan hetzelfde stuk lopen om daarna terug te warpen etc.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 03-08-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Bor de Wollef schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:14:
[...]

Dan moet je iets bedenken dat de kern van het farmen aanpakt toch? Lijkt me op zich niet zo moeilijk. Een farm run voldoet namelijk aan bepaalde voorwaarden, zoals, vaak dezelfde vijanden in grote groepen om iemand heen, veelvuldig gebruik van dezelfde skills in vaak dezelfde volgorde, veelvuldig zonder doodgaan hetzelfde stuk lopen om daarna terug te warpen etc.
Jup je kunt het veranderen, geen rare items meer, alle wapen drops ook mogelijk maken als verkoop bij wapen/armor smits, alle prijzen van verkopen halveren en sommige met 1000% omlaag. Dan heeft iedereen alles gelijk. Dan is er gelijk ook niks meer aan het spel maar goed, wat jij wilt kan niet en zal denk ik ook niet gebeuren, als er niet meer gefarmed kan worden naar goeie drops heb je dat er nog minder goeie items en runes in de game komen en wordt alles nog veel duurder en wordt het onspeelbaar. Misschien zijn er weinig mensen die iets goedskrijgen maar de genene die kunnen farmen drukken de prijzen wel.

[ Voor 22% gewijzigd door Steffy op 03-08-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:28:
[...]

Jup je kunt het veranderen, geen rare items meer, alle wapen drops ook mogelijk maken als verkoop bij wapen/armor smits, alle prijzen van verkopen halveren en sommige met 1000% omlaag. Dan heeft iedereen alles gelijk. Dan is er gelijk ook niks meer aan het spel maar goed, wat jij wilt kan niet en zal denk ik ook niet gebeuren, als er niet meer gefarmed kan worden naar goeie drops heb je dat er nog minder goeie items en runes in de game komen en wordt alles nog veel duurder en wordt het onspeelbaar. Misschien zijn er weinig mensen die iets goedskrijgen maar de genene die kunnen farmen drukken de prijzen wel.
Wat ik wil kan prima zonder de dingen die jij aan draagt. Ik denk dat je mijn post niet goed begrijpt. Degene die kunnen farmen drukken de prijzen juist niet maar gooien ze behoorlijk omhoog. Kijk maar eens in droknars bijvoorbeeld.

Goede drops moeten altijd mogelijk blijven. Het farmen ernaar echter niet. De kans op een goede drop hoort voor iedereen even groot te zijn. Het is niet voor niets dat je vrij veel mensen hoort klagen over farming.

Overigens ga ik mijn idee ook maar eens met arenanet bespreken :)

[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 03-08-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Lol hoevaak denk je dat met Farmen een Plus +30 heath gevonden worden, als het nu eens op de 10.000 runs is met farmen, straks mag er niet meer gefarmd worden kunnen er dus minder runs gedaan worden en worden items nog zeldzamer, dan vragen mensen er alleen maar nog veel meer voor. Die kosten nu al 100K. Kun je na gaan wat die straks moeten kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:59:
Lol hoevaak denk je dat met Farmen een Plus +30 gevonden worden, als het nu eens op de 10.000 runs is met farmen, straks mag er niet meer gefarmd worden kunnen er dus minder runs gedaan worden en worden items nog zeldzamer, dan vragen mensen er alleen maar nog veel meer voor. Die kosten nu al 100K. Kun je na gaan wat die straks moeten kosten.
En waarom denk je dat sommige mensen buitensporig veel geld hebben in vergelijking met de gemiddelde speler? Zoals ik al zei: de kans op een drop moet even groot zijn voor iedereen. De zeldzaamheid van items staat los van het farmen imho omdat dat een instelling serverside is die je dus ook makkelijk kunt aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Iedereen heeft evenveel kans, want iedereen kan een build maken waarmee je kan farmen.
Het is imo eerder de vraag, hoe moeilijk en tijdrovend wil je je spel maken voor de spelers ervan. Wil je dat mensen, zoals in bijv. WoW, maanden moeten spelen om een überhaupt een minimale kans te willen hebben een zeldzaam item te vinden, of wil je het (imo) speelbaar houden door bepaalde trucs toe te staan waardoor men op een slimme, maar niet makkelijke, manier het proces kan versnellen? Dan kies ik voor het laatste. Dat was in Diablo 2 ook mogelijk en dat was ook de reden dat ik dat zo lang gespeeld heb (en in WoW niet, waardoor ik daar ook na enkele maanden mee gestopt ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Dan moeten ze bepaalde items vaker droppen maar dan is gelijk de lol van de game af, veel mensen spelen nu en zoeken naar items, elke keer weer met spanning, ik vind farmen gewoon leuk om te kijken welke items je vindt.

Maar goed er zijn verschillende farm runs, de een farmt voor geld, items, runes, wapens. De anders farmt voor Xp op alle skills te kunnen unlocken, ik vind dat ze het gewoon zo moeten laten, of ze hadden zoveel xp in quests en missies moeten stoppen dat het ook echt mogelijk is om in 1 keer uitspelen alle skills voor 2 profs te kunnen unlocken. Hoe je het ook wend of keert, farmen past nu eenmaal in dit soort games, daar ontkom je niet aan. Plus dat standaard bepaalde dingen al heel duur zijn, neem nu armor van 75.000. Ik heb het uitgespeeld maar ik zat zonder ook maar iets te hebben gekocht, alleen 3 keer nieuw armor rond de 30.000. Dan moet je op het laatst wel farmen om gewoon die 75K te krijgen, op het moment geef ik iedereen die farmt gelijk en zet mensen aan om het te doen, anders kun je bepaade dingen gewoon niet kopen en iedereen heeft recht op dezelfde items in de game volgens jou dus ik vind farmen een perfecte oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het punt is imho dat je op een gegeven moment meer en meer mensen dwingt te gaan farmen op deze manier. Ik schaar farmen dan ook niet onder "bepaalde trucs waardoor men op een slimme, maar niet makkelijke, manier het proces kan versnellen".

Als je dat zou vinden hoefde je de farmplekken nooit weer te nerven namelijk.

Zien jullie geen enkel nadeel aan het farmen? Juist het farmen is er mede deel aan dat de economie steeds brakker aan het worden is, en dat is een punt waar iedereen het wel mee eens lijkt te zijn ingame.

[ Voor 26% gewijzigd door Bor op 03-08-2005 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Je hebt gelijk dat de economie in de game brak is, dat klopt wel. Ik vind dat er wel wat gelijk getrokken mag worden maar vanwege bepaalde dingen is het gewoon nodig. Juist omdat het geen MMORPG is krijg je dit soort dingen, waar in die games werkelijk honderden quests zijn voor geld xp en items en wapens heb je dat hier niet.

En voor PvP ben ik nu bezig een beetje leuk Character op te bouwen, met alles skills en leuk armor, dat het tonnen kost vanwege de benodigde items die ze zelf te duur hebben gemaakt wijk ik uit naar farmen.

Ik heb er shards en ecto voor nodig, voor dat je die bij elkaar hebt hebt door zoeken in Uw en Fow ben je wel een jaar verder. Tot nu toe heb ik in de keren dat ik er geweest ben en er 5 uren in heb rond gelopen per keer 2 shards gevonden. Nou dan kun je farmen voor geld maar een rotstreek vinden maar daar zit ik niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
ik heb echt een hekel aan die verotte henchman's... ze healen je voor geen meter :( |:(
wat een domme dingen zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren riep er iemand in Augurkie Rock of iemand hem wou meehelepen tijdens het farmen. Ik had het zelf nog nooit gedaan, want ik zit met een beetje een lastige profession combinatie om dat te doen in mijn ogen. Warrior/Elementalist. En mijn profession is afgestemd op fire magic. Nou, goed... Ik zei dus tegen die gast dat ik het wel eens een keer wou proberen om te kijken wat het nu eigenlijk inhoud.

We vertrokken vanuit Augurkie Rock naar de Profet Pass of iets dergelijks om daar die Minotaurs en wat draken te gaan mollen. In het begin zei hij tegen mij dat we ze in een groepje moesten lokken en dat hij het dan wel zou afmaken... In de tussentijd moest ik me maar bezig houden met de Devourers. En daar had ik als Wa/E al de grootste moeite mee! Ik krijg er met moeite één om! Hij staat ondertussen gezellig te meppen op een groep van een stuk of 15 beesten, en je raad het al, hij killed ze allemaal!!

Ik heb nog nooit in de 150 uur dat ik gespeeld heb een black dye op de grond zien vallen, maar tijdens deze farm sessie viel er dus eindelijk eentje. En daarnaast viel er ook nog een blue dye op de grond, èn een hoop geld, en nog wat ander leuk spul om te salvagen.

Dat farmen is dus heel handig als je wilt gaan sparen voor de duurdere items in de game. En met de combinatie Wa/Mo of Mo/Wa is het ook nog goed te doen ook! Desondanks ben ik er niet erg kapot van. De combinatie Wa/Mo of Mo/Wa komt in deze game ook wel héél erg vaak voor moet ik zeggen, en dat is natuurlijk niet voor niks! Mensen gaan farmen voor de betere items in de game, en als ze uiteindelijk in dat uber dikke armor pakje rond lopen gaan ze de arena in... Dat vind ik zoiezo niet goed uitgebalanceerd. Als ik de arena in ga met mijn character dan loop ik daar met mijn armor pakje van een paar duizend gold, terwijl de enemy een armor pakje aan heeft van enkele 10 duizenden gold. Niet echt eerlijk dus!!

Gisteren heb ik het weer eens even gespeeld, en wéér begon ik me te irriteren. Altijd maar die Wa/Mo en Mo/Wa combinatie. Je kan echt meppen wat je wilt, het heeft gewoon geen enkele zin. Hoogst irritant!! Laatst heb ik ook een filmpje gezien van een GvG match. En daarin zag je dat met een 8 VS. 1 opstelling, 8 man de grootste moeite hebben om 1 Wa/Mo te verslaan. Het duurde ongeveer 30 seconden voor dat ze die gast omgelegd hadden. Als ik in die plaats zou hebben gestaan, was het na 3 seconden al afgelopen!

Die gast waar ik samen mee de woestijn was ingetrokken had echter wel één opmerking over de Paladin (Wa/Mo, Mo/Wa) combinatie. Hij zei namelijk dat die combi alleen maar goed was tegen physical damage... In zijn woorden: Against all other things, its sucks BIG! Goed dat ik dat weet!! Ik heb namelijk nog een tweede PvE character aangemaak deze week. Een Mesmer/Necromancer. Mijn Wa/E is eigenlijk best wel sterk, en ook wel leuk om mee te spelen, maar ik vind het Elemental gebeuren een beetje tegenvallen eigenlijk. Ik weet eigenlijk ook niet precies waarom. Ik heb dan ook nog niet alle skills vrijgespeeld, dus misschien zit er nog wel een hoop leuke skills bij, wie weet... Maar Mesmer/Necromancer is toch wel een beetje leuker vind ik. Of gewoon iets anders in plaats van dat Elemental gebeuren. Maar ja, daar ben ik nu een beetje laat mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gooi een paar blinds op warriors en ze kunnen niks meer. Dat overkomt mij tenminste :{ Verder kunnen de casters wel aardig warriors omleggen. Drainen met mesmer, en dan toasten met firestorm oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je blind word gemaakt dan ben je inderdaad de zak! :) Maar ja, ik heb dan altijd nog een lekkere komeet die ze mogen vangen...
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou er rekening mee dat werving voor clans en/of guilds niet toegestaan is op GoT