Ik denk dat ik vanavond terug ga wisselen naar europa. Europa loopt altijd erg achter qua builds omdat de meesten als us spelenKun je wat meer vertellen over die 2w smiting build? Of een linkje naar die build? Ben wel geinteresseerd.
Met het GoT guild ook wel een aantal keer geprobeerd de Hall of Heroes te bereiken met een redelijk gebalanceerde groep/build van 8 mensen. Ook zijn alle 8 (in mijn ogen) goede spelers, maar toch worden we redelijk afgeslacht door (veelal) Koreaanse Teams.
En dan vind ik het wel grappig dat je stelt dat in jou opinie je niet direct een 'Die Hard' moet zijn om HoH te winnen, maar tevens zet je in je laatste alinea dat er voor 'goede' groepen tegenwoordig Rank 6+ gevraagd wordt. (Even aangenomen dat alleen de 'goede' groepen de HoH winnen.) Dat is echt niet voor iedereen weggelegd. Ik vind dit dan toch wel een redelijke tegenspraak.
Ik zou zelf graag ook wat meer ervaring opdoen met Tombs of Primeval Kings, maar als ik niet zeker weet dat ik in een goede groep kom, doe ik het niet.
Misschien toch maar wat vaker gaan doen...
Oh ja, en dan nog iets: als je in een internationaal district de Tombs of Primeval Kings ingaat en je wint de HoH, hoe wordt dan bepaald naar welke van de 3 'speelgebieden' de overwinning gaat? Je kunt natuurlijk in internationale districts Europeanen, Koreanen en Amerikanen in 1 groep krijgen (theoretisch). Wordt de overwinning dan bepaald door de locatie van de party leader?
De 2W smite build werkt als volgt (letop hij is inmiddels zo vaak gekopieerd dat er wat goede counters tegen zijn die je goed moet kunnen tackelen).
2 Warriors/rangers
2 Elementalist monks
1 Necro
3 monks
De warrior rangers nemen tigers fury en een spirit (denk aan soil, eoe) axe skills. Eviscerate, axe rake etc. De warrios pakken elk hun eigen monk doelwit of afhankelijk van de vijand een groep spelers (b.v. 3 spikers of rangers die op een kluitje staan.)
de 2 emos zijn smiters (balthasar's judges etc) met gale en of meteor shower. (gale die ranger die renewal en oath shot probeert om je smites te killen!) De emos smiten op de warriors.
1 necro (spreekt voor zich? ik weet niet hoe ervaren je bent).
2 heal 1 prot monk.
Uiteraard kan je hier een beetje mee spelen (denk aan kd war enzo).
Ik heb sinds gisteravond nog 2 andere builds in mn hoofd die ik vanavond ga proberen.
Ik vind rank6+ = die hard toch een beetje een overstatement. Wolf head is toch vrij standaard tegenwoordig onder de spelers waar ik mee speel. Tijger begint zelfs al te komen.
Ik wil je wel een keer meenemen hoor. Ik heb er geen idee van hoe het gaat op euro servers en hoe jullie er voor staan qua builds en tactieken en skill. Ik wel wel een keer met een GoT groep hoh proberen te winnen als je zin hebt.
De leader van de grp bepaalt voor welk gebied de grp uitkomt idd
[ Voor 8% gewijzigd door Franck op 01-08-2005 14:21 ]