computer voor alle werkzaamheden
Ik zit vrij veel in de trein naar Leiden (of eigenlijk Delft), maar afgelopen vrijdagochtend niet. HelaasVerwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 14:07:
Zoeff, kan het wezen dat jij afgelopen vrijdagochtend in de trein naar Leiden zat? Ik dacht een bekent gezicht te zien..
Oh, ik moet hier zelf ook nog posten. Maar omdat dit toch een FG topic is, wil ik daar wel een mooie plaat van maken, niet zomaar een snapshotje zoals ik die normaliter maak. Heb onlangs een beetje uitleg gekregen over reflectorschermen en dat vond ik zo interessant dat ik dat ook eens zelf wil toepassen.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Mwheh, en je verwacht dat er zoveel mooie gespierde Tweakerts rondlopen?Dark Blue schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:43:
Ik ben het met Einsteintina eens, dat er meer mooie gespierde FG'ers wel hun rug mogen laten zien!
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Big Pimpin'
Telt u mee ? Gaastra jas, Tommy trui, sjaaltje, gebruind hoofd, gelikt kapsel .. ik weet genoeg !
Grapje hoor, ik zal ter goedmaking een foto van mij posten binnenkort (alhoewel ik niet weet of je daar blij mee moet zijn
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
En ik maar denken..welke MathysVerwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:00:
Hier een foto van mij met m'n eerste digi-cam... ben inmiddels aan het sparen voor nieuw materiaal.
[afbeelding]
HOI
Verwijderd

Alleen je hoofd of de linkerkant dus van de foto had gaver geweest
Verwijderd
@ iedereen die commentaar gafVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:51:
Ik heb hier nog nooit gepost, maar vind het altijd leuk om hier wat kiekjes te bekijken![]()
Heb zelf ook wat geprutst:
[afbeelding]
Zal voor de echte FG'ers een flut plaatje zijn, ik vond m wel grappig . . .
EDIT:
Vond het licht bij deze foto wel mooi:
[afbeelding]
PS: Graag commentaar, ik wil hier ooit ook mooie foto's gaan posten
Deze foto's komen zo uit de cam ja, die poster hangt daar nou eenmaal
Verwijderd
Bah
Verwijderd
Toch maar een fototje..
paar maanden geleden in Sydney opgenomen

Als je geen fisheye hebt gebruik je gewoon je bureaulamp. Gemaakt met mijn KM Dimage Z10.
Ja, ik had mijn bureaulamp mogen poetsen.
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
http://image.leend3rs.nl/getimg.php?img=DSC_4350.JPG
WhizzcatWhizzCat schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 07:04:
Na die ranzige pic van Tonio in het zutphen topic, hier maar een redelijk normale pic
[afbeelding]
Wat is er toch mis met die foto
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Ik hou het voorlopig even bij foto's van mezelf in de lift dmv die big ass spiegel die daarin zit, if you don't mindVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:58:
[...]
Bah(ik had er laatst 1 op het toilet gemaakt voor de spiegel...
, als je nou echt quick en dirty wil
)
Ik heb zo'n hele grote 180 graden bolspiegel @ werk (ziekenhuis, om te checken of er patienten aan komen rollen in bedden enzoJ0YR1D3R schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:26:
[...]
Ik hou het voorlopig even bij foto's van mezelf in de lift dmv die big ass spiegel die daarin zit, if you don't mindVind het al heel wat zo
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
draaien we tegenwoordig ook al verzoekjes :xDark Blue schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:43:
Ik ben het met Einsteintina eens, dat er meer mooie gespierde FG'ers wel hun rug mogen laten zien!![]()
Oh, ik moet hier zelf ook nog posten. Maar omdat dit toch een FG topic is, wil ik daar wel een mooie plaat van maken, niet zomaar een snapshotje zoals ik die normaliter maak. Heb onlangs een beetje uitleg gekregen over reflectorschermen en dat vond ik zo interessant dat ik dat ook eens zelf wil toepassen.

net onder de douche vandaan en niet echt gespierd

Verwijderd
Firestorm schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:04:
[...]
draaien we tegenwoordig ook al verzoekjes :x
[afbeelding]
net onder de douche vandaan en niet echt gespierd

Je bent wel nat en lichtelijk overbelicht?
Opzich is het voor de vrouwelijke tweakers ook wel eens leuk om zo naar mannen te kunnen kijken ipv andersom.... Tis niet nodig, wel grappig!
Trouwens; een fulltime baantje bij de locale boomkwekerij kan jou misschien wel wat goed doen
mn vriendje is nu nog erg jam
Verders;
Leuke foto, dat natte is weer es wat anders dan die droge ruggen van Remy en Zoeff

begint nu wel onorigineel te worden
[ Voor 62% gewijzigd door DeoDupke op 29-10-2005 17:45 ]
No worries m8
Verwijderd
Rug ziet er opzich wel netjes uit hoor Deo Dupke
Maar... wel vrolijke kleurtjes
Oh, maar er zijn nog meer mooie delen van de man kunstig genoeg
waar blijven de wasbordjes!!!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 17:18 ]
nah voor jou een andere versie dan.. maar ik heb een wasmachine.. heb geen wasbordje nodig dusVerwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:17:
\o/ jeuh
Rug ziet er opzich wel netjes uit hoor Deo DupkeIk zou het denk ik in sepia mooier hebben gevonden... vind dit beetje gaar effect hebben...
Maar... wel vrolijke kleurtjes
Oh, maar er zijn nog meer mooie delen van de man kunstig genoeg
waar blijven de wasbordjes!!!![]()

[ Voor 6% gewijzigd door DeoDupke op 29-10-2005 17:45 ]
No worries m8
Verwijderd
Je hebt overigens volgens mij wel een vriendinnetje nodig om dat haar van je rug af te halen
Verder is sepia leuk
Oh, wasbordjes zijn leuker om te fotograveren dan afdakjes hoor!!!
wanneer zal ik es ff een showcase plaatsen van mijn lover???
euhm.. helaas bij tijdelijk gebrek aan een gf idd haar op mijn rug.. ( bah je hebt het dus toch gezien.. probeerde het al te verbergenVerwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:54:
wiew! veel beter
Je hebt overigens volgens mij wel een vriendinnetje nodig om dat haar van je rug af te halen
Verder is sepia leuk
Oh, wasbordjes zijn leuker om te fotograveren dan afdakjes hoor!!!
wanneer zal ik es ff een showcase plaatsen van mijn lover???
maar je mag alleen foto's vanjezelf plaatsen... dus patsen met lovers.. daar is een ander topic voor
No worries m8
Verwijderd
DeoDupke schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:05:
[...]
euhm.. helaas bij tijdelijk gebrek aan een gf idd haar op mijn rug.. ( bah je hebt het dus toch gezien.. probeerde het al te verbergen) Maar heb al een vrijwilligster gevonden..
maar je mag alleen foto's vanjezelf plaatsen... dus patsen met lovers.. daar is een ander topic voor
euh, jah duh

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
2 versies is niet erg>Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:35:
nah... hangt allemaal haar voor (als dat los hangt dan)
[list]• opgestoken errug naise om te zien altijd
• los ook errug naise om te zien
Kweennie of er nog geïnteresseerden zijn in mijn rug? 'k zal es wat gaan experimenten. Alleen wel jammer dak zo wênig tijd heb

Overigens, de leeftijd dat ik nog kon vakkenvullen is al een paar jaar geleden. En idd, dat 3/4e jaar lang de drank doen iedere zaterdag was betaald body builden. Het werk wat ik nu doe train ik alleen m'n oogspieren mee> beveiliging en soms wat fotografie
Zelfportret? 'k Zou m'n camera niet graag zomaar tussen mensen willen achterlaten iigYellowCube schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:39:
bij gebrek aan camera maar even m'n eigen pinhole gecreeërd:
[afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door jules op 29-10-2005 18:46 ]
dat haar was voor mij toch ook geen drempel om mijn rug te postenVerwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:35:
nah... hangt allemaal haar voor (als dat los hangt dan)
No worries m8
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Afstandbediening gebruiken kan natuurlijk ookRey Nemaattori schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:28:
^^ Moet je nog snel lopen ook wil je er een beetje relaxt bij zitten als-ie klikt
Maar die heb je niet voor de s5500. Dus gewoon hard rennen is de beste oplossing.Garyu schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:22:
[...]
Afstandbediening gebruiken kan natuurlijk ook.
@Binne dan moet ik nogmaals hard rennen.
[ Voor 9% gewijzigd door Justawitte op 31-10-2005 11:30 ]
Tsja, dan inderdaad toch maar rennen. Of een fisheye/groothoek-voorzetlens gebruiken. Dan hoef je maar een meter verderop te gaan zittenjustawitte schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:23:
[...]
Maar die heb je niet voor de s5500. Dus gewoon hard rennen is de beste oplossing.
Maargoed, qua compositie vind ik hem persoonlijk niet zo. Je lijkt er wel ontspannen bij te zitten, maar je had aan de rechterkant iets minder ruimte over moeten laten, en daarvoor wat meer aan de linkerkant. Nu is de foto wat uit balans.
Deze foto lijkt mij overigens ook een goede kandidaat voor wat geel/bruin toning, om er echt een herfstgevoel in te leggen.

Inmiddels al een uitgemolken trucje, maar het blijft leuk om te doen. Het scheelt dat ik er in ieder geval zelf mee begonnen ben
Verwijderd
Verder blijft t wel een leuk truqje ook om te zien!
kom maar langsjulius schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:43:
Ben benieuwd hoe zoiets met fish eye eruit ziet. Heeft er iemand een SB-800 voor me te leen?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

De tekst is wel een must. Anders zou ik het niks vinden, maar nu is het zeker een heel gaaf iets.Garyu schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:33:
Zo, ik ben ook eens even aan de slag geweest, weer eens een andere stijl. Ben wel benieuwd naar reacties.
[afbeelding]
Krijg er echt koppijn van, ook al roelt tomaatnet de pan uitGaryu schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:33:
Zo, ik ben ook eens even aan de slag geweest, weer eens een andere stijl. Ben wel benieuwd naar reacties.
[afbeelding]
Bericht hierboven
Beetje te vaag naar mijn idee, maar wel origineel!Garyu schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:33:
[afbeelding]
Tomaatnet zekers goedFloris schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 18:23:
[...]
Krijg er echt koppijn van, ook al roelt tomaatnet de pan uit
[ Voor 54% gewijzigd door Garyu op 02-11-2005 09:33 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Lol.. jammer dat je benen over elkaar lagen. Ander had je net zo een grafbed idee.. Willem van organje graf..
[ Voor 5% gewijzigd door HawVer op 03-11-2005 17:20 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Zou je me uit kunnen leggen hoe je dat doet?Zoefff schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:34:
Tien zelfportretjes in 1 van Korakal & /me:
[afbeelding]
Inmiddels al een uitgemolken trucje, maar het blijft leuk om te doen. Het scheelt dat ik er in ieder geval zelf mee begonnen ben
C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase
sluitertijd van een paar sec en de flits op strobe van 1-5hz ofzocyberrobin schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 21:26:
[...]
Zou je me uit kunnen leggen hoe je dat doet?vet!
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Volgende keer je cam ist lager houden zodat we meer weg zien
hmz, is trouwens niet zo ontzettend moeilijk het mikken op jezelf... Als je in de spiegel kijkt zie je vanzelf wel in het voorste element of je je eigen weerspiegeling ziet
18mm

Koe bezig
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Jep jep nou nog wachten op jouw foto's.johannesmvp2 schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:31:
[...]
he, die persoon/camera/foto komen me bekend voor
wel een geslaagde middag vandaag
Laat enzo, maar ik vind de kleuren eigenlijk wel nice. Pietsje te donker verder enzo, maar dat geeft het ook wel weer waat schimmigs. Alleen die veters...
Bericht hierboven
hmz, 'k heb jullie niet gezien vandaag? 'k liep desondanks ook niet met cam rond, iig ook niet alleenjohannesmvp2 schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:31:
[...]
he, die persoon/camera/foto komen me bekend voor
wel een geslaagde middag vandaag
[ Voor 7% gewijzigd door jules op 06-11-2005 23:49 ]
Leg eens uit hoe je zo'n zelfportret schiet?
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
mja, wij moesten al goed zoeken voordat we elkaar vonden, en ik neem niet aan dat jij constant op de uitkijk stond of je ons zochtjulius schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:46:
[...]
hmz, 'k heb jullie niet gezien vandaag? 'k liep desondanks ook niet met cam rond, iig ook niet alleen
[ Voor 26% gewijzigd door Falskdansker op 07-11-2005 10:51 ]
Verwijderd

(velg van een Porsche 356)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 16:58 ]
Ja gewooonbreinonline schreef op maandag 07 november 2005 @ 06:40:
[...]
Leg eens uit hoe je zo'n zelfportret schiet?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Ik ben nogal een grote foto noob, maar is het contrast niet ietwat uh.. "lelijk"?
Verwijderd
pas em nog wel ff aan
edit: vreemd in ps is het contrast "minder" als in Internet Explorer, (iemand een verklaring)
andere pic dan maar
http://i6.photobucket.com...rbemmel/Afbeelding018.jpg
Doe eens niet op groot formaat posten
van de andere kant vind ik de bewerking van de vorige foto nog niet eens zo slecht, vooral als je de omstandigheden kent (tenten bouwen in k*tweer)..... en dat ook nog eens vrijwillig
biede foto's gemaakt met HP M305
[ Voor 98% gewijzigd door Zoefff op 08-11-2005 11:51 ]
Verwijderd
via de link werkt het ook wel
Ik krijg alleen bij de 2e foto (die link dus) niet echt mooi de kleur erin, heeft iemand tips daarvoor (photoshop)
Misschien een foto waarbij je kop scherp is in plaats van de achtergrond? Dat is tenminste de moeite nog een beetje waard..Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:39:
ik zat ff te kloten met het resizen ja, sorry voor dat
via de link werkt het ook wel
Ik krijg alleen bij de 2e foto (die link dus) niet echt mooi de kleur erin, heeft iemand tips daarvoor (photoshop)
Bericht hierboven
Die ouwe Toyota Previa met Halfords-zonnescherm-dingen boeit jou niet?Floris schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:05:
[...]
Misschien een foto waarbij je kop scherp is in plaats van de achtergrond? Dat is tenminste de moeite nog een beetje waard..
Verwijderd
Onderste heb je beetje bierbuikje
Maareuhm, fotoshop? of heb je gewoon een leuk lichtje met fancy kleurtjes?
Niet eens als patsen bedoeld, maar mooi dat je het leuk vindt^^ patser, maar erg leuk!
Dan moet je nog es goed kijken: dan zie je dat er ruimte is @ spijkerbroekrand: weinig kans op bierbuikjeOnderste heb je beetje bierbuikje
1 enkele flitser die voor me stond, voor de rest, eurocard mastercard Photoshop. Is overigens gewoon een kleurfilter, nadat ik het origineel naar een bepaalde duotone had omgezet.Maareuhm, fotoshop? of heb je gewoon een leuk lichtje met fancy kleurtjes?
[ Voor 61% gewijzigd door Quadro! op 14-11-2005 22:05 ]
Dit topic is gesloten.