En jij stuurt haar dan wéér de verkeerde kant op? Hierheen! :9
Verwijderd
Mhmm, ik ook niet, ben wel benieuwd wat er achter die link verscholen zit...Silent Thunder schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:51:
[...]
Ik denk niet dat ze HK access heeft.
Kleine edit:
Die link hierboven werkt bij mij ook niet...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 17:59 ]
Mijn koelkast is aan 2 kanten open, en toen heb ik mijn camera aan de buren gegeven en gevraagd of ze precies op de juiste tijd ook aan hun kant de deur open wilden doen om een foto van mij te maken.....julius schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:48:
Neehee, hij heeft een gaatje in z'n koelkast gemaakt, kijk maar naar die zwarte randjes
Mja, ok, het was de Peleng.
Achter die link zit de Huiskamer (HK), een wat losser forum op GoT wat niet perse over serieuze dingen hoeft te gaan. Meer over de HK en toegangsregeling kan je lezen in [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml]Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:59:
[...]
Mhmm, ik ook niet, ben wel benieuwd wat er achter die link verscholen zit...
Kleine edit:
Die link hierboven werkt bij mij ook niet...
Maar, laten we hier weer ontopic verder gaan. Het mag dan een wat losser onderwerp zijn, maar dat betekent niet dat dit topic hoeft te verzanden in onzin-praat. Dus, minder lullen, meer zelfportretten posten
Leuk zelfportret, alleen te fel geflitst ejVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:32:
Eens snel met mijn vorige camera gemaakt.
Waar zijn alle vrouwen?!?!![]()
[afbeelding]
Ennuh, eerder in dit topic hadden al 1 of 2 vrouwen gepost: maar niet iedere vrouw heeft er zin in zichzelf kenbaar te maken hier in FG, dus tja

Even een testje dat nog beter uitgewerkt moet worden
I am the great Cornholio!
Niet gemaakt met mijn camera, en helemaal niet mijn lens. Maar wel zelf gemikt en op het knopje gedrukt 

Verwijderd
Hehe, die is grappig! Wel een beetje jammer dat ie zo geel is.MaNiC_MiNd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 00:33:
[afbeelding]
Even een testje dat nog beter uitgewerkt moet worden
Camera én lens van mij, met een Peleng maak je vrienden!Wolfensteijn schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 09:58:
Niet gemaakt met mijn camera, en helemaal niet mijn lens. Maar wel zelf gemikt en op het knopje gedrukt
[afbeelding]
Nou bij deze dan ook een portretje van mijzelf. Gemaakt met onboard flitser en mijn gepatenteerde wasbolletje.

Ik kom hier bijna nooit maar heb wel een cam en heb een zelfportret gemaakt dus:

Zwart wit modus in manual stand van mijn Canon powershot A75
Zwart wit modus in manual stand van mijn Canon powershot A75
My preccciousVerwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:31:
[...]
Wat meteen in me opkwam: "Gollum... Gollum!"
Sorry
Dat ben ik, plus mijn lieve assistente.
(Konica Minolta DiMAGE A200)
Ook zelf gemaakt!
(Konica Minolta DiMAGE Z3)
[ Voor 41% gewijzigd door w3news op 09-10-2005 23:57 ]
Een beter internet begint bij jezelf...
w00t check die monitors
Dat zijn trouwens 2 Iiyama E431s-s, met pootjes uit de H serie er onder
offtopic:
heey Tony ook hier??
heey Tony ook hier??
hmm nu moet ik natuurlijk ook iets vanmezelf posten he...
nou, lekker charmant.. gemaakt op het toilet van het Operahouse in Sydney... ( ik ben degene die de foto maakt )

kom maar op met die inkoppertjes
No worries m8
En het bureau is een Jerker van Ikea.w3news schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:39:
Dat zijn trouwens 2 Iiyama E431s-s, met pootjes uit de H serie er onder
offtopic:
Ik ben overal dupke, dat weet je toch
Ik ben overal dupke, dat weet je toch
Jep, klopt, lang leve Ikea.MartijnGizmo schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:57:
[...]
En het bureau is een Jerker van Ikea.
gefeliciteerd, meeste meubels in ons huis komt er weg, half ikea huis
wordt de rest van de spullen ook nog geraden, of gaan we weer ontopic?
wordt de rest van de spullen ook nog geraden, of gaan we weer ontopic?

Is niet echt mijn hobby om mezelf te schieten heb ik gemerkt
Verwijderd
Ik heb hier nog nooit gepost, maar vind het altijd leuk om hier wat kiekjes te bekijken
Heb zelf ook wat geprutst:

Zal voor de echte FG'ers een flut plaatje zijn, ik vond m wel grappig . . .
EDIT:
Vond het licht bij deze foto wel mooi:

PS: Graag commentaar, ik wil hier ooit ook mooie foto's gaan posten

EDIT:

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 10:54 ]
Inkoppertje: Hoe zou dat nou komen
Gadgets FTW!
EEK !EEKthecat schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:29:
[afbeelding]
En iedereen op NE2000 maar zeiken dat ik niet spoor omdat ik op GoT rondhang
Remy: Gewoon de ene helft over de andere helft spiegelen in Photoshop. 
Ik zou alleen die McDonald's poster op de achtergrond vervangen door egaal wit of zwart en met een achtergrondvullend formaat.
Tenzij je een statement wil maken dat je er nog gezond uitziet ondanks dat je elke dag bij McD eet
, hoort het niet op de foto thuis.
Zijn best mooie foto's hoor.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:51:
[ Voor 24% gewijzigd door Voutloos op 14-10-2005 21:52 ]
{signature}
jaah, heb weer es wat leuke effect shotjes 

Tijdens de FG meet afgelopen zaterdag in een paar tellen gemaakt
Alleen duurde het me te lang om een juiste sluitertijd te kiezen om de achtergrond juist te belichten. In de volgende poging misschien
Overigens, m'n flitser had ik in m'n handjes (SB-600) en liet ik op (uit m'n hoofd) 1/16e flitsen. Schijnbaar genoeg dus

Alleen duurde het me te lang om een juiste sluitertijd te kiezen om de achtergrond juist te belichten. In de volgende poging misschien
Overigens, m'n flitser had ik in m'n handjes (SB-600) en liet ik op (uit m'n hoofd) 1/16e flitsen. Schijnbaar genoeg dus
[ Voor 4% gewijzigd door jules op 16-10-2005 02:17 ]
lolsapphire schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:49:
[...]
EEK !
En iedereen op NE2000 maar zeiken dat ik niet spoor omdat ik op GoT rondhang
Verwijderd
Ik mis t gezicht... maar opzich kunnen we die ook wel ergens anders vinden. Geinige plaatjes... maar je mag wel es wat meer spieren kwekenRemy schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:29:
"Balletje wil nog een laatste wens doen"
[afbeelding]
"Power"
[afbeelding]
en ja die laatste is niet symmetrisch ik weet het
Aardig mooie foto's, licht is zeker wel mooi idd. Ik had eerst die McD poster niet gezien, maar mjah, nu voutloos die opmerking er over had gemaakt... het had idd beter zwart kunnen zijn. Maar ik neem aan dat dit recht uit je cam komt?Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:51:
Ik heb hier nog nooit gepost, maar vind het altijd leuk om hier wat kiekjes te bekijken![]()
[afbeelding]
EDIT:
[afbeelding]
Oehoe, volgens mij was het bij de 1e foto 4 telen en bij de 2e foto 6?julius schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:59:
jaah, heb weer es wat leuke effect shotjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Brengt me wel op erg leuke ideeen... volgens mij hadden mn ouders nog wel ergens een oude flitser in de kast liggen
mt-cube schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:30:
Nou bij deze dan ook een portretje van mijzelf. Gemaakt met onboard flitser en mijn gepatenteerde wasbolletje.
[afbeelding]
Was het zo'n doorzichtig of een wit wasbolletje?
hehe, doet me beetje denken aan die HP reclame van die 'out of a picture, in to a frame' blabla, over printer. Ik vind t wel een leuk idee om idd zoiets eens te soepen.... mjah.. de tijd!!! heb ik niet...EEKthecat schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:29:
[afbeelding]
Allebei 6 seconden (op F22, op aanraden van?), waarbij ik bij de eerste foto wat langzamer was met flitsen dan bij de 2e.Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:17:
[...]
Oehoe, volgens mij was het bij de 1e foto 4 telen en bij de 2e foto 6?
Brengt me wel op erg leuke ideeen... volgens mij hadden mn ouders nog wel ergens een oude flitser in de kast liggen
Overigens vraag ik het me af of het wel lukt met een oudere flitser. Hij moet dan wel doseerbaar zijn of het richtgetal moet dusdanig laag zijn, anders krijg je overbelichte gezichten op een mogelijk te donkere achtergrond. Overigens werkt een zaklamp ook prima volgens mij als je je laat beschijnen door iemand anders of onder je gezicht houd...
Ochja, is weer es m'n andere kantVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:17:
[...]
Ik mis t gezicht... maar opzich kunnen we die ook wel ergens anders vinden. Geinige plaatjes... maar je mag wel es wat meer spieren kwekenik ben verwend...
Ennuh, meer spieren: op dat zwart/wit shot zie je er niet zoveel van
Het origineel:

heb jij ook al van die oorwarmers, die heb ik ook, fijn warm zijn die he...Korakal schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:18:
Korakal Chopper Bob
[img]"http://www.korakal.nl/got/IMG_1404.jpg"[/img]

No worries m8

klein

groter
Dat ben ik dan, met de digitale camera van een vrind... Vond em wel geslaagd eigenlijk
[ Voor 26% gewijzigd door Yofresh op 15-10-2005 19:37 ]
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Verwijderd
Andere kant -> je achterkantRemy schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:09:
[...]
Ochja, is weer es m'n andere kant
Het origineel:
[afbeelding]
Maar nee, je haalt echt niet bij wat ik gewend ben... tis niet zo veel verschil hoor, best netjes. Het origineel vind ik dus best leuk
Ik zal wat ik gewend ben wel eens in mn bed of roses proberen te schieten zolang het nog kan
Resultaat komt dus waarschijnlijk in de HK terecht, helaas voor de mensen hier zonder HKXS...
Ik niet eigenlijk... sorry...Yofresh_750 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:31:
[afbeelding]
klein
[afbeelding]
groter
Dat ben ik dan, met de digitale camera van een vrind... Vond em wel geslaagd eigenlijk
Iets minder flits, iets meer jou... iets schonere spiegel en spiegel er iets beter op zou misschien een stuk beter zijn
Mooie spiegel, jammer dat die er niet helemaal opstaat
Photoshop! Photoshop!Remy schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:09:
[...]
Ochja, is weer es m'n andere kant
Het origineel:
[afbeelding]
Het is dat ik geen fatsoenlijke camera heb anders had ik er ook zo een gemaakt.
Ik krijg het eerder koud van al die paarse glimglom. Daar had korakal heen last van.DeoDupke schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:56:
[...]
heb jij ook al van die oorwarmers, die heb ik ook, fijn warm zijn die he...
[afbeelding]
Net thuis en nog even snel m'n tandjes poetsen :

Ja ja.. hij klopt niet.. I know....
Ben te moe om het opnieuw te doen
Overigens geinspireerd door een andere fotograaf... ben z'n naam even kwijt. Hij had er een prijs mee gewonnen in ieder geval.

Ben te moe om het opnieuw te doen
Overigens geinspireerd door een andere fotograaf... ben z'n naam even kwijt. Hij had er een prijs mee gewonnen in ieder geval.
Verwijderd
Ik ben er nog niet achter wat er verkeerd aan is... maar hij is briljantRepSLET schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 01:48:
[afbeelding]
Ben te moe om het opnieuw te doen![]()
tandenpoetsen is ook een slim idee...
RepSLET, hij's best cool! Kan niet zo direct zien wat er fout aa nis... Wellicht tandpasta die in de weerspiegeling wat te schuin staat? of je eigen gezicht? Die lijkt er wel een beetje opgeplakt...
btw, waarom kijk je zo angstig?
btw, waarom kijk je zo angstig?
100% Gerard.... zo kijk ik ook als ik gewoon over straat loop
Wilde iets anders neerzetten.....
De volgende keer zal ik m'n witte tandjes laten zien aan iedereen
Wilde iets anders neerzetten.....
De volgende keer zal ik m'n witte tandjes laten zien aan iedereen
Ik vind hem heel geslaagd! Maar waar is de cameraRepSLET schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 01:48:
[afbeelding]
Hoe kan je dit nou een geslaagd zelfportret vinden? Het enige wat ik zie is een (vieze) spiegel met een dikke flits erin...Yofresh_750 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:31:
[afbeelding]
klein
[afbeelding]
groter
Dat moet ik echt niet gaan doen, met m'n kippepootjes 
Heb ook altijd 4 lagen kleren aan om het een beetje te verbergen, zo lijk ik altijd een gespierde vent, maar zodra de kleertjes uit gaan valt dat vies tegen. Daarom houd ik ook zo van schemerlampen
Heb ook altijd 4 lagen kleren aan om het een beetje te verbergen, zo lijk ik altijd een gespierde vent, maar zodra de kleertjes uit gaan valt dat vies tegen. Daarom houd ik ook zo van schemerlampen
Verwijderd
Oeh, en nu alle FG'ers met zo'n lekkere rug
eindeljk iets op GoT wat ook aantrekkelijk is voor de vrouw \o/
Ha! Cool gedaanRepSLET schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 01:48:
[afbeelding]
Denk dat ik weet wat er niet klopt though
Volgens mij klopt die rechterhand niet, want in de spiegel zie je die wijsvinger over de tandenborstel verder doorlopen, zie ik niet terug in de "echte" hand. En dan klopt die middelvinger ook niet denk ik.
Is dat t, is dat t?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
imitation is the sincerest form of flattery
- Charles Caleb Colton
Leuk shot Willem, ziet er wat 'harder' uitgelicht uit dan mijn foto, maar wel koel
FF kijken wat we allemaal kunnen vindenRepSLET schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 01:48:
[afbeelding]
- Rechterhand zit in het "echte" gedeelte verder van de borstel zelf af dan in het spiegelbeeld
- In het spiegelbeeld rust de rechterduim op de borstel, in het echt zit hij een beetje op de zijkant
- Verder houdt "het spiegelbeeld" de tube schever fast dan in het echt.
[ Voor 3% gewijzigd door Quadro! op 17-10-2005 12:05 ]
Dat is er een...kamstra schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:44:
[...]
Ha! Cool gedaan
Denk dat ik weet wat er niet klopt though
Volgens mij klopt die rechterhand niet, want in de spiegel zie je die wijsvinger over de tandenborstel verder doorlopen, zie ik niet terug in de "echte" hand. En dan klopt die middelvinger ook niet denk ik.
Is dat t, is dat t?
Heel goed, die dingen zag ik ook tijdens het bewerken.Johnnyburn schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:05:
[...]
FF kijken wat we allemaal kunnen vinden, hier mijn vondsten:
Dit zijn natuurlijk allemaal miereneukerige puntjes, voor de rest: zeer cool gemaakt.
- Rechterhand zit in het "echte" gedeelte verder van de borstel zelf af dan in het spiegelbeeld
- In het spiegelbeeld rust de rechterduim op de borstel, in het echt zit hij een beetje op de zijkant
- Verder houdt "het spiegelbeeld" de tube schever fast dan in het echt.
IDEE : Welke andere GoT'er kan een zelfde soort foto maken zonder fouten ?
En thanks
Ik weet niet helemaal zeker hoe je dat hebt gedaan: gewoon eerst 1 foto van voren (spiegelbeeld). En daarna 1 van je 2 handen om de camera heen zeg maar? (dus je staat zelf achter statief+camera en je armen voorlangs?) Om vervolgens die 2 foto's overelkaar heen te plakken? In dat geval neem ik aan dat je een statief nodig hebt, of je moet al een mutant zijn
(Oh no! It's a mutant, waaah, 3 arms!).
[ Voor 4% gewijzigd door Quadro! op 17-10-2005 15:04 ]
Verwijderd
Inderdaad! Jullie zijn op de goede weg mannen!Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:37:
[...]
Oeh, en nu alle FG'ers met zo'n lekkere rug
eindeljk iets op GoT wat ook aantrekkelijk is voor de vrouw \o/
Nu jullie nogVerwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:27:
[...]
Inderdaad! Jullie zijn op de goede weg mannen!

Verwijderd
Bedoel je die vette spiegel?Yofresh_750 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:31:
Verwijderd
Ok... gister al commentaar gekregen van een andere tweaker die mee aan t fotograveren was in het park dat ik zo veel foto's van mezelf maakte... Helaas nog weinig van mn eigen figuur, hoofd maakt me dik!
Maar tja, naaktfoto's mag ik niet plaatsen
Haartjes
Ik kijk hier ontzettend eng op, maar vond t wel een leuk herfstplaatje

Tja... ik op een boom
Mijn "setting" was niet zo profi als de jouwe..
Geen licht op witte muur bij mij, alleen van achteren geflitst

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Artistiek naakt mag vziw wel hoorVerwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:47:
[...]
Maar tja, naaktfoto's mag ik niet plaatsen
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
ME! ME! ME!

Beetje crappy bewerkt
ben daar geen ster in nl.
Trouwens gemaakt met S5500 ipv 350d.

Beetje crappy bewerkt
Ja, einsteintina mag best es langskomen als ze wil, voor een naaktsessie
Verwijderd
Hey! HP reclameEEKthecat schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:34:
ME! ME! ME!
[afbeelding]
Beetje crappy bewerktben daar geen ster in nl.
Hij is wel leuk
Verwijderd
Doet me denken aan de foto van wiewatwaar, uit de GoT-fotowedstrijd met de zelfportretten. Maar het blijft een grappig effectEEKthecat schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:34:
ME! ME! ME!
[afbeelding]
Leuk idee, uitvoering is wat minder 
Die kartelrandjes van de lijst zijn wel erg extreem, daardoor ziet het er meteen nep uit.
Die kartelrandjes van de lijst zijn wel erg extreem, daardoor ziet het er meteen nep uit.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Stoer! best gaaf gelukt moet ik zeggen!EEKthecat schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:34:
ME! ME! ME!
[afbeelding]
He! ik wil eerstRemy schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:36:
[...]
Ja, einsteintina mag best es langskomen als ze wil, voor een naaktsessieSerieus bedoeld, btw
Vanavond Einsteintina! ? Ik wil ze met alle plezier maken
Of je word er juist wereldberoemd door. Dilemma...Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:33:
Zulk soort foto's blijven je achtervolgen hoor, als je later wereldberoemd bent..
Verwijderd
je bent al geweestarnax schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:25:
He! ik wil eerst![]()
Vanavond Einsteintina! ? Ik wil ze met alle plezier makenen dan zo snel mogelijk
Mjah, artistiek verantwoord naakt is wel leuk opzich... alleen wil ik altijd liever zelf de foto's maken en dat gaat dan zo moeilijk he?
Mag ik wel iets aanhouden svp?
Wedden dat ik hele smaakvolle naaktfoto's kan maken?Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:06:
[...]
je bent al geweest
Mjah, artistiek verantwoord naakt is wel leuk opzich... alleen wil ik altijd liever zelf de foto's maken en dat gaat dan zo moeilijk he?
Mag ik wel iets aanhouden svp?
Verwijderd
Hier een foto van mij met m'n eerste digi-cam... ben inmiddels aan het sparen voor nieuw materiaal.

Om het dan ook maar even af te sluiten... Dat was van mijn kant slechts een geintje, aangezien ik de vriend van Einsteintina! benRemy schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:58:
Uhm ja, doe zoiets maar via mail dan graag: ik had ook eigenlijk die opmerking over een naakt (of dan bedekt naakt als einsteintina dat wil) shoot niet moeten maken in dit topic
<offtopic> En toen was het stil... </offtopic>
@Mathys: Cool effect met die zonnebril. Is die kleur zo gesoept of hebben die glazen van die zonnebril altijd zo'n kleur?
@Mathys: Cool effect met die zonnebril. Is die kleur zo gesoept of hebben die glazen van die zonnebril altijd zo'n kleur?
Erg leuk!!EEKthecat schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:34:
ME! ME! ME!
[afbeelding]
C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase
Verwijderd
Hoi allemaal 
Ik had me al een tijd geleden aangemeld, maar dan hier eindelijk mijn eerste post.
Meteen maar een zelfportretje :
Ik had me al een tijd geleden aangemeld, maar dan hier eindelijk mijn eerste post.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 22:37 ]
Ken ik jou niet ergens van?
Mooie foto Fleur! Beetje mysterieuze uitstraling, heel pakkend 
Moest trouwens wel even nadenken waar ik je eerder had gezien
Mooi mooiVerwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:30:
Hoi allemaal
[afbeelding]
ik dacht eigenlijk gelijk aan dezeZoefff schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:35:
Mooie foto Fleur! Beetje mysterieuze uitstraling, heel pakkend
[rml]Gizz in "[ showcase] Fleur, quick and dirty"[/rml]
No worries m8
welkom op het forum Fleur, ben benieuwd wat we van je kunnen verwachten! Je eerste foto is iig zeer nice
Helemaal niet naar bedoeld, maar je foto lijkt wazig waar hij dat niet hoort te zijn.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:30:
Hoi allemaal
[afbeelding]
Je haar is scherp (helemaal rechts), maar je ogen lijkt een waas over te liggen. Niet zo veel definitie als ik zou verwachten. Heb je een filter gebruikt om je huid wat egaler te maken ofzo? (Of heb je scherp gesteld op het puntje van je neus met een heel groot diafragma?)
[ Voor 7% gewijzigd door Floor-is op 21-10-2005 14:11 ]
Bericht hierboven
Verwijderd
Dat is de kleur van de brilJohnnyburn schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:52:
Ah, ik vond het namelijk nog al vreemd dat zo'n soort/vorm bril zo'n kleur had. Normaal zie je dat vooral bij van die wielrenners- en skibrillen
Vind het een mooie foto Fleur!
Denk een wat kleiner diafragma kiezen
Stiekem toch een beetje eensch met ^^. Denk dat ie net iets mooier was geweest als ie scherp gesteld had op je linker oog, oftewel rechts op de foto. Maar goed, hoe krijg je zoiets voor elkaar in een zelfportret?Floris schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:09:
[...]
Helemaal niet naar bedoeld, maar je foto lijkt wazig waar hij dat niet hoort te zijn.
Je haar is scherp (helemaal rechts), maar je ogen lijkt een waas over te liggen. Niet zo veel definitie als ik zou verwachten. Heb je een filter gebruikt om je huid wat egaler te maken ofzo? (Of heb je scherp gesteld op het puntje van je neus met een heel groot diafragma?)
Oke ik weet wat leuks! Ik ga alle FG tweakers iets laten zien waarvan hun haren omhoog gaan staan, zo iets als vingernagels over een schoolbord. Iets wat kwa fotografie absoluut niet kan! Maar toch doe ik het

Zo nu eens kijken hoeveel tweakers er nog leven

Zo nu eens kijken hoeveel tweakers er nog leven
[ Voor 18% gewijzigd door Heaget op 22-10-2005 21:42 ]
Had nog wel een passend foto-tje hiervoor liggen

%#$&^%# Nu moet ik mijn statement dat er geen mooie tweaksters zijn terugnemenVerwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:30:
Hoi allemaal
[afbeelding]
Verwijderd
Zoeff, kan het wezen dat jij afgelopen vrijdagochtend in de trein naar Leiden zat? Ik dacht een bekent gezicht te zien..
Dit topic is gesloten.