Gisteren zelf geprint in de doka.

wel niet 100% haarscherp op m'n oog, maarja, dat komt ervan bij zelfportretten.
[ Voor 21% gewijzigd door whoami op 17-11-2005 19:59 ]
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd

Bewust onscherp, klein beetje bijgeflits. Ik heb m'n 350D net twee dagen, snapte er nog niet veel van. Heb de hele avond op de gang zitten oefenen, onder een spaarlampje.. Maar het is wel kei gaaf om te doen. Ik ben zelf grafisch vormgever, en wil me meer gaan verdiepen in fotografie. Ik hoop met deze camera nog heel veel te gaan leren. Mijn voorganger (Sony P52).
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Er zal vast wel voldoende reden voor zijn geweest om hem te verwijderen. Het topic zelf is iig geen plek om er over te klagen, neem via de mail contact op met een FG-mod als je het er graag over wilt hebben.
[ Voor 61% gewijzigd door Zoefff op 29-11-2005 23:40 ]
Goeie shit! Dual SB-800 als in: geleend, of Dual SB-800 als in: extra gekocht?Remy schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:20:
Enlighten your spirit:
[afbeelding]
Dual SB-800 power
Ook een beetje aan het experimenteren geweest:

Beetje erg extreem denk ik
Leuke-dingen-topic op DPZ zegt: gekocht, met een statief.Zoefff schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:41:
[...]
Goeie shit! Dual SB-800 als in: geleend, of Dual SB-800 als in: extra gekocht?
Extra gekocht. Erg fijn schieten met 2 van die flitspaaltjensZoefff schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:41:
[...]
Goeie shit! Dual SB-800 als in: geleend, of Dual SB-800 als in: extra gekocht?
Hmm extreem valt mee hoor? Hij is lekker grof, maar niet te erg. Precies goed
Hoe bedoel je?MicDis schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:16:
Hij is mooi Zoeff alleen iets te scherp heb ik het gevoel. Daardoor past de ruis niet mooi bij de rest. Als je zo'n bewerking doet moet je het op alle fronten doen zeg maar.

Bovenstaande foto is een crop uit het origineel, ongeveer hetzelfde als de zwart/wit versie. Heb daarin mezelf niet scherper gemaakt ofzo
das nieuw, dat noemen wij de neckveterrr
|>
Verwijderd
Ik heb op je T.net Fotoalbum, je fotos van Indonesie bekeken: dacht bijna dat ik die van mezelf aan het bekijken wasZoefff schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:28:
Dat is gewoon een neckstrap van een wat oudere analoge camera, zonder enorm schreeuwende N I K O N dingen erop enzo. Niet dat ik me daar voor schaam (in tegendeel zelfs), maar als ik door een achterafsteegje in Indonesië loop, doe ik dat liever wat onopvallender
Enuh zie voor mijn fotos indonesie mun website als je het leuk vind ze te bekijken
n.b. zal van mezelf ook is deze week een foto schieten en hier plaatsen, ook weer zo sociaal he, na al wel een lange tijd hier te posten
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 14:44 . Reden: mezelf hier plaatsen ]
Ja natuurlijk, m'n kraagjestmRemy schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:41:
Er staat ook nikon op je cam hèUnbrand je gear enzo dan
Ik vind de 2e originele kleurenversie stoerder btw. Zal wel komen door de bokeh![]()
oh en kraagjes(tm) natuurlijk
Kennen jullie deze nog? Kom hem net tegen in m'n fotoalbum (waar ik doorheen zat te bladeren nadat Emp-Hasis er wat over zei

Kraagjestm en vrienden met kraagjestm
M'n gear unbranden vind ik dan wel weer wat te ver gaan trouwens, beetje zonde, want het ziet er altijd lelijk uit denk ik...
[ Voor 17% gewijzigd door Zoefff op 30-11-2005 15:06 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Hm, is dat dan weer het enige wat opvalt? Beetje jammer...Superdeboer schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:07:
Wat een lief meiske zit daar over je knie te aaien...
/me Makes mental note: Als je iets wilt laten zien op een foto, zorg er dan voor dat er geen vrouwen opstaan, anders ziet men niets anders meer...
Is trouwens de zus van Photek

Vooral als welgeteld tien van de tien personen minstens één kraagje dragen

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

En nog 1.

[ Voor 24% gewijzigd door Justawitte op 30-11-2005 19:28 ]

En ieder zijn ding natuurlijk,
want dit is wat mijn vriendin ervan maakt met potlood en papier...

[ Voor 51% gewijzigd door Superflip op 01-12-2005 10:14 ]

Jup maar heeft helaas niets met fotografie te maken.... Kun je hem niet beter bij graphics gedeelte kwijt?aik0n schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:41:
Een portret gemaakt door m'n vriendin van mij.
Het is van een zelfportretfoto
[afbeelding]
[ Voor 66% gewijzigd door Micha op 30-11-2005 23:06 ]
*kuch*webcampic*kuch*MicDis schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:04:
Zoeff zat meer aan zoiets te denken:
[afbeelding]
Van mij kan ws binnenkort ook iets komen, er is hier nu een 350D in huis waarmee ik druk aan het oefenen ben (op alles wat los en vast zit).

Edit:
Okok het was een wat gewaagde bewerking
[ Voor 53% gewijzigd door Micha op 01-12-2005 00:13 ]
Verwijderd
He lul man ik sta er ook opZoefff schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:04:
[...]
Ja natuurlijk, m'n kraagjestm![]()
Kennen jullie deze nog? Kom hem net tegen in m'n fotoalbum (waar ik doorheen zat te bladeren nadat Emp-Hasis er wat over zei):
[afbeelding]
Kraagjestm en vrienden met kraagjestm
M'n gear unbranden vind ik dan wel weer wat te ver gaan trouwens, beetje zonde, want het ziet er altijd lelijk uit denk ik...
Heb even het origineel er ook maar bijgezet... was ik aanvankelijk vergetenMicDis schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:04:
Zoeff zat meer aan zoiets te denken:
[afbeelding]
[...]
Jup maar heeft helaas niets met fotografie te maken.... Kun je hem niet beter bij graphics gedeelte kwijt?
C'est moi
canon EOS 350D + EOS 1Dmk2 + 70-200 f2.8L usm + 50 f1.4 + 24-70 2.8L usm+ 430EX
Verwijderd
Wel grappig dat mcklin zichzelf scherp heeft en de Emp-Hasis zn cam... lekker zelfbeeld?
Verwijderd
Hehe, hopelijk heb ik hierdoor niet de orginaliteitsprijs misgelopen?Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:50:
Patsers
Wel grappig dat mcklin zichzelf scherp heeft en de Emp-Hasis zn cam... lekker zelfbeeld?

canon EOS 350D + EOS 1Dmk2 + 70-200 f2.8L usm + 50 f1.4 + 24-70 2.8L usm+ 430EX
Verwijderd

overigens niet gemaakt met een spiegel maar met mn oude A60

Neejulius schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:47:
Remy, ga je net zoals ik vorig jaar gedaan heb je eigen MSN icons maken?...
Gezellig...n biertje met zn allePelle schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:44:
[afbeelding]
Lekker voetbal kijken met al m'n vrienden

ik lees alles wat jullie posten maar zeg nooit iets.
ik mag dat, toch?
Aunt bunny is coming to get me!

Zelfportretje genomen op Nightmare, de meid is magica van het forum hier
Anyway, leuke foto. Maar somehow klopt je WB nog niet geheel. Beetje groenige huid (bij schouders?
'k Heb voor hier ook nog een leuke foto, maar 'k wacht nog ff
Komt volges mij door een mix van flitslicht en zaalverlichting.julius schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 03:17:
Anyway, leuke foto. Maar somehow klopt je WB nog niet geheel. Beetje groenige huid (bij schouders?)
Lekker sfeertje en fijne toning! Ziet er gezellig uitiH8 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 03:13:
[afbeelding]
ik lees alles wat jullie posten maar zeg nooit iets.
![]()
ik mag dat, toch?
This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot
Zou kunnen idd.MartijnGizmo schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:59:
[...]
Komt volges mij door een mix van flitslicht en zaalverlichting.

Niet zo origineel dus, maar kvond toch dat ik er zoeen nodig had
(en ja er zit een vlek op, er zit erg veel kalk in Maastrichts water..)
| Allemaal spulletjes | Ik flickr! >Hier<
Verwijderd
is dat een spook achter je?dotnetter schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:24:
Dan zal ik nog een ontzettend originele foto van mezelf posten.
[afbeelding]
Niet zo origineel dus, maar kvond toch dat ik er zoeen nodig had

*POEF*

Verwijderd

Zeg Zoeff, persoonlijk vraagje. Hoeveel kleuren heb je van die trui van Tommy HilfigerZoefff schreef op woensdag 28 december 2005 @ 17:46:
Kom, dat mag ook wel op een ander toontje hoor.

Ze zijn niet allemaal hetzelfde trouwens, dit is er bijvoorbeeld 1tje van lamswol (erg aaibaar
Ik heb 1 trui van Tommy met alle kleuren van de collectie. Special edition.Zoefff schreef op woensdag 28 december 2005 @ 18:20:
Oh, veel meer dan vier hoor
Ze zijn niet allemaal hetzelfde trouwens, dit is er bijvoorbeeld 1tje van lamswol (erg aaibaar), en ik heb ze ook met v-halzen, ronde halzen, etc. Alle kleurtjes van de regenboog
Verwijderd
Een f4 op de achtergrond ?tazzman schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:35:
Portret heb ik niet maar iemand wilde een plaatje van mij schieten (en zo z'n sensor vergallen) ..
[afbeelding]
[img]hhttp://www.idzerdamedia.com/grafisch/zandor.jpg[/img]
beter volgt, ik merk dat ik mezelf eigenlijk nooit op de foto zet, zocht naar een foto maar kon die nergens vinden. raar he

[ Voor 3% gewijzigd door Zandor op 28-12-2005 23:37 ]
E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8
http://www.stijlforum.nl niks voor jou ?Zoefff schreef op woensdag 28 december 2005 @ 18:20:
Oh, veel meer dan vier hoor
Ze zijn niet allemaal hetzelfde trouwens, dit is er bijvoorbeeld 1tje van lamswol (erg aaibaar), en ik heb ze ook met v-halzen, ronde halzen, etc. Alle kleurtjes van de regenboog

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Hij's onscherp, I know, maar als je de condities wist waarin ik hem heb geschoten... Met behoud van fancy kleurtjes en bijbehorende glimlach

Geen super zelfportret maargoed, toch een fotootje van mij hier. Vond wel dat het nodig was
Zie nu pas hoe moeilijk ik kijk, terwijl de dop nog op de lens zit

[ Voor 20% gewijzigd door janklp op 30-12-2005 17:47 ]
Dan vind ik het wel heel erg knap van dit zelfportret hoe je dat gemaakt hebt! Of had je toevallig ergens een tweede cam bij de hand?Januszjes schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:46:
[afbeelding]
Geen super zelfportret maargoed, toch een fotootje van mij hier. Vond wel dat het nodig was
Zie nu pas hoe moeilijk ik kijk, terwijl de dop nog op de lens zit
[ Voor 6% gewijzigd door jules op 30-12-2005 20:08 ]
en een derde handjulius schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 20:08:
[...]
Dan vind ik het wel heel erg knap van dit zelfportret hoe je dat gemaakt hebt! Of had je toevallig ergens een tweede cam bij de hand?
Greyh0und
|>
2e olympus cam van mn moederjulius schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 20:08:
[...]
Dan vind ik het wel heel erg knap van dit zelfportret hoe je dat gemaakt hebt! Of had je toevallig ergens een tweede cam bij de hand?
@ Simon: zal het me ter harte nemen en eens proberen.

UTRECHT
Verwijderd
Natuurlijk heb ik de foto zelf gemaakt
[ Voor 11% gewijzigd door Micha op 07-01-2006 03:02 ]
nee ok, hoewel het me een lastige foto lijkt met statiefVerwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 02:49:
Bedankt.
Natuurlijk heb ik de foto zelf gemaaktanders zou ik hem namelijk niet in een zelfportrettentopic zetten
* iH8 durft alleen maar "ow fleur" te zeggen... mooie binnenkomer!
[ Voor 6% gewijzigd door iH8 op 07-01-2006 06:28 ]
Aunt bunny is coming to get me!
Ej Fleur: had em al ff gezien op DPZ: mooie foto hoor: niks mis mee
Gewaagd hoor, mooie foto!
Zou je m'n mail nog even willen beantwoorden?
Ook ik had em op DPZ al gezien. Fraaie foto, iets te krap misschien, maar wel zeer moedig.
mooie foto,
mooie (vrouwelijke) houding,
mooie setting,
mooie belichting,
mooi model
kritiek?
klein puntje, je voet ziet er raar uit in die pose.. maar dat vergeef ik je maar al te graag.
Mijn fout, je was in m'n spambox terecht gekomenVerwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:31:
Bedankt allemaal
En Zoeff ik heb je mail gisteren beantwoord
Bedankt

Ben hier niet zo heel vaak, maar dit topic blijft leuk om in terug te komen
@Remy: Toffe zelfportretten tegen die rode achtergrond!
Verwijderd
Ik vind alleen dat sommigen plekken in je gesicht wat uitgebeten zijn. Als het nou volledig high key zou zijn, zou dit niet eens zo veel opvallen, maar doordat je hals wel normaler belicht is vind ik de lichte plekken wat storen.
Beetje donker of komt dat door mijn scherm, wel een leuke foto opzich. Zal ik dan nog maar eens een gekke hierneer zetten. Even geprobeerd een schrik reactie vast te leggen. Ja ik weet het OMG!Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:29:
Het is niet zo heel druk in dit topic..
Ik heb wel weer een zelfportret:
[afbeelding]
Leuke foto, maar hij is echt iets te donker. Misschien om een wat mysterieuzer sfeertje te creëren, maar ik vind het voornamelijk irritantVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:29:
Het is niet zo heel druk in dit topic..
Ik heb wel weer een zelfportret:
[afbeelding]
* HunterPro binnenkort ook maar weer wat plaatjes schieten denk ik zo
|>
Wat betreft je eigen foto: erg mooi, maar wel wat aan de donkere kant, zou hem iets oplichten.

Dank je, ik heb van die laatste van de drie een 'hermengsel', ook al in HK gepost:Kwintessens schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 20:29:
...
@Remy: Toffe zelfportretten tegen die rode achtergrond!

Soms ben je als fotograaf/artiest gewoon niet zogauw tevreden en blijf je pielen. Nu met deze hierboven wat meer tevreden

Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.