HTC Wizard (Qtek 9100/i-mate K-JAM/T-Mobile MDA Vario)

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 25.437 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
TomTom werkt prima. Ik heb nog niet veel gereden omdat ik geen autohouder heb maar 't algemeen ziet alles er goed uit. Vanmorgen via wlan radio geluisterd ook dat is perfect.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:35
Heeft iemand al geprobeerd om een xvidje af te spelen?

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

MarK_vB schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:12:
Ik krijg vandaag mijn 1GB Mini SD, dan zal ik het eens ff proberen..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik wil wel even proberen met welke software?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

-nickx- schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:14:
[...]

Ik wil wel even proberen met welke software?
Betaplayer.. of hoe heet dat tegenwoordig..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een saleswonders bij T-Mobile. Ik geef aan dat ik wil overstappen van Orange naar T-Mobile met de Vario, en daar geven ze aan dat ze hem nog niet aanbieden aan nieuwe klanten. Oftewel: iemand wil overstappen naar T-Mobile en krijgt de deksel op z'n neus. Redelijk vage strategie, nieuwe klanten zijn vaak meer waard dan bestaande.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Pewima schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:44:
Werkt skype ook slecht als je extra opties zoals noice reduction e.d. uitzet?
echo cancellation staat standaard uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:33:
Wat een saleswonders bij T-Mobile. Ik geef aan dat ik wil overstappen van Orange naar T-Mobile met de Vario, en daar geven ze aan dat ze hem nog niet aanbieden aan nieuwe klanten. Oftewel: iemand wil overstappen naar T-Mobile en krijgt de deksel op z'n neus. Redelijk vage strategie, nieuwe klanten zijn vaak meer waard dan bestaande.... :/
Volgens de tmobile shop waar ik gisteren was zou ik hem vanaf week 43 op kunnen halen. Prijzen wisten ze echter nog niet, maar echt goedkoop zou die niet worden gezien de losprijs redelijk in de buurt van de mda pro lag. Daarbij was het bij verlenging zo dat de mensen die hem bij 1 jarig voor €110 kregen in een bepaalde categorie ingedeeld waren en het toestel in feite bij elk abonnement voor die prijs mee kon krijgen.
Zelf stap ik van vodafone over op tmobile, en zou hem dus volgens de verkoper vanaf week 43 kunnen krijgen. Jammer is wel dat het bij tmobile niet mogelijk is een verzekering af te sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is week 43 in normale datums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worldwide schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:45:
[...]

Volgens de tmobile shop waar ik gisteren was zou ik hem vanaf week 43 op kunnen halen. Prijzen wisten ze echter nog niet, maar echt goedkoop zou die niet worden gezien de losprijs redelijk in de buurt van de mda pro lag. Daarbij was het bij verlenging zo dat de mensen die hem bij 1 jarig voor €110 kregen in een bepaalde categorie ingedeeld waren en het toestel in feite bij elk abonnement voor die prijs mee kon krijgen.
Zelf stap ik van vodafone over op tmobile, en zou hem dus volgens de verkoper vanaf week 43 kunnen krijgen. Jammer is wel dat het bij tmobile niet mogelijk is een verzekering af te sluiten...
ach, die verzekering stelt ook geen kloot voor heb ik wel gemerkt.... m'n mda was kapot dacht ik, dus ik bellen naar de verzekering. "Ja, dan moet u eerst 80 euro overmaken naar giro ...... en dan kunt u over een paar dagen uw telefoon ontvangen" die 80 euro borg voor de te lenen telefoon :S schoot bij mij in m'n verkeerde keelgat toen! Voor mij geen verzekering meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
week 43 is de week van 24 tot 30 oktober, over 2 weken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Beetje bij beetje verschijnt er meer details, het kan niet heel lang meer duren voordat T-Mobile hem uit begint te geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

Toch wel fijn dat ik bij een relax 100 abo ook de vario+ 512 mb card (gratis) kreeg. Ik verlengde weliswaar voor twee jaar, inclusief een internet totaal pakket en een sms-bundeltje, maar toch. Die dames bij t-mobile zijn zo onaardig nog niet :D

Nu maar afwachten wanneer ik hem binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lpetersen schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:52:
[...]

Beetje bij beetje verschijnt er meer details, het kan niet heel lang meer duren voordat T-Mobile hem uit begint te geven!
Heb me zojuist voor ingeschreven. Bij Belcompany Tilburg denken ze nog steeds dat de MDA Prodigy uitkomt, en de Vario? Geen idee... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

antipode schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:07:
Toch wel fijn dat ik bij een relax 100 abo ook de vario+ 512 mb card (gratis) kreeg. Ik verlengde weliswaar voor twee jaar, inclusief een internet totaal pakket en een sms-bundeltje, maar toch. Die dames bij t-mobile zijn zo onaardig nog niet :D

Die combi kan niet :)

-edit-

Sorry, het kan wel als je het internet totaal pakket hebt genomen en niet het pocket internet totaal pakket.

Das mij alleen een beetje te duur... (59,50 euro per maand)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Trouwens ook een leuke grap, was zaterdag in Den Haag bij die gsm winkel (is ook een website, ben even de naam kwijt) daar tegenover de V&D. Daar waren op het raam allemaal van die acties geplakt. Zie ik de Vario staan onder de naam T-Mobile Prodigy. Nu hier verkrijgbaar! stond er. Ik naar binnen en zeg; jullie hebben helemaal geen Prodigy he? :+ Nee zij het lieftallige dametje, we weten ook niet wanneer hij binnen komt. Toen ik de winkel uitliep zei ik nog, trouwens hij heet Vario niet Prodigy. :+ Zij; oke, dankuwel. Haha is toch belachelijk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

antipode schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:07:

Je hadhem ook voor 1 jaar kunnen verlengen, was je er hetzelfde voor kwijt. Ze kijken naar wat je met je oude abonnement deed en betaalde. Het nieuwe maakt dan niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worldwide schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:36:
[...]

Je hadhem ook voor 1 jaar kunnen verlengen, was je er hetzelfde voor kwijt. Ze kijken naar wat je met je oude abonnement deed en betaalde. Het nieuwe maakt dan niks uit.
Gieg, dat is dan weer een gemiste 300 euro cashback dan volgend jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

xon

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:16:
[...]

Die combi kan niet :)

-edit-

Sorry, het kan wel als je het internet totaal pakket hebt genomen en niet het pocket internet totaal pakket.

Ok dit is interessant wat je zegt. Ik heb ook mijn contract verlengd met de vario en ben van 150 naar 100 minuten gegaan. Daarbij heb ik ook het (pocket) internet kunnen afsluiten van 9.50. Ik vroeg nog..is dit ZEKER weten het aanbod voor 9.50 ja hoor meneer ZEKER weten..bij het samenvatting wat je allemaal hebt gekocht (volgens mij wordt die opnamen opgenomen zelfs) bevestigde ze dit nog.

Nu krijg ik vandaag mijn bevestiging thuis en staat er " daarnaast kiest u voor een internet totaal" en dat zou dan verklaren wat je zegt. Daarentegen kijk ik even op de website en vind ik geen verschillende pocket/of gewoon internet totaal..zie hier:

Je kunt op twee manieren met je mobiele telefoon op internet. Met een speciaal internetabonnement waarmee je voor een vast bedrag per maand onbeperkt kunt internetten: Pocket Internet Totaal.

Of zonder abonnement als je niet weet hoeveel gebruik je gaat maken van internet op je mobiele telefoon: T-Mobile Internet Starttarief.

sorry tikje off topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet deze hebben:

Internet Totaal Voordeelbundel

Internet Totaal Onbeperkt internetten en e-mailen via GPRS
en T-Mobile HotSpot voor € 59,50 per maand.

Pocket Internet Totaal (uitsluitend beschikbaar in combinatie met een beperkt aantal abonnementen en toestellen). Onbeperkt internetten en e-mailen via GPRS
en T-Mobile HotSpot voor € 9,50 per maand.

http://www.t-mobile.nl/pe...ns_en_tarieven/ps1.43.asp

En dan helemaal onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

Incorrect. Ik had hem wel voor 1 jaar kunnen verlengen, maar dan had ik 110 euro moeten bijbetalen (ga van 150 relax naar 100 relax). Nu is-die gratis.
Ik bedoel dan natuurlijk het pocket internet totaal pakket van 9,50 per maand. Alleen staat op mijn contractbevestiging 'gewoon' internet totaal...Zal weinig verschil inzitten, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewima
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
Alleen kan je volgens de voorwaarden van T-Mobile geen Pocket Internet Totaal voor 9,50 per maand afsluiten bij een abonnement van minder dan 150 minuten, dus blijkbaar heb je geluk gehad of maken ze dit later ongedaan. Weet dan ook niet of het slim is om voor de zekerheid even te bellen.

Advienne que pourra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had vandaag de klantenservice van T-Mobile aan de bel en ik vroeg of er ook een extra geheugenkaart gratis bijzit. De dame van T-Mobile zei van NIET. Wie kan mij hier duidelijkheid overgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:01:
Had vandaag de klantenservice van T-Mobile aan de bel en ik vroeg of er ook een extra geheugenkaart gratis bijzit. De dame van T-Mobile zei van NIET. Wie kan mij hier duidelijkheid overgeven?
Ja ze vergist zich of weet waarschijnlijk van niets af. Maar er zit inderdaad 512MB mini-sd kaart bij. Moet je wel even mee vooruit komen niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Even wat plaatjes van de tmobilesite geleend :)

Afbeeldingslocatie: http://lieveronline.t-mobile.nl/mdavario/media/images/mdavario/img_biga.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lieveronline.t-mobile.nl/mdavario/media/images/mdavario/img_bigb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lieveronline.t-mobile.nl/mdavario/media/images/mdavario/img_bigc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lieveronline.t-mobile.nl/mdavario/media/images/mdavario/img_bigd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Net geprobeerd, speelt prima xvids af, geen enkel probleem..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Mex schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:29:
Grappig om te zien dat wat je op dit toestel ziet op de foto's helemaal geen Windows Mobile 5 is, zoiezo ziet google er heel anders uit.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me wel af hoe groot de overstap gaat worden van UIQ naar WM5. Ik heb momenteel een SE P800. Fijne telefoon, maar wordt langzaam en de accu is aardig versleten. De interface however is erg prettig, zeker ook in gewone telefoon mode. Iemand anders die overgestapt is van UIQ naar WM5 (en de bijbehorende ervaringen)?

Overigen, het is dat de p990 (Hermione) waarschijnlijk nog wel even op zich laat wachten en me een flinke bom duiten gaat kosten, anders was dat mijn eerste keus geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
didio schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:39:
[...]

Net geprobeerd, speelt prima xvids af, geen enkel probleem..
Nu nog uit zien te vinden of PocketSNES lekker draait op de wizard en deze telefoon is (voor mij) op alle vlakken een beter apparaat dan de magician.

Die MDA Prodigy waar zoveel verwarring over lijkt te zijn... het lijkt misschien een beetje vergezocht en zelfs onlogisch, maar HTC heeft natuurlijk ook nog de Apache in productie.... het zou te mooi voor woorden zijn, maar de Apache zou iig een 416Mhz Xscale hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door mark_vb op 11-10-2005 22:00 ]

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

xon

[quote]Mex schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:29:

[quote]

dat wordt een flink pak suikerklontjes..zou het werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Die Apache ziet er goed uit zeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
dat wordt een flink pak suikerklontjes..zou het werken?
Ja dat gaat lukken hoor, een user hier heeft ook al de logo's van z'n imate succesvol verwijderd!

[ Voor 44% gewijzigd door lpetersen op 11-10-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Die ziet er idd heel erg goed uit! Daarom neem ik maar een 1 jarig abbonnement, je weet maar nooit wat ze over een tijdje hebben staan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vanavond gebeld of ik de MDA Pro wilde bestellen (had dat ingevuld op de site)

Ik zeg; Niet meer. Ik ga nu voor de Vario.

Kon ik die ook meteen bestellen, ondanks dat ik eigenlijk pas vanaf de 15e mag verlengen! _/-\o_

Wel 4 weken levertijd... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
mmm 4 weken levertijd, dat zeiden ze ook tegen mij....vorige week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Cow schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:06:
mmm 4 weken levertijd, dat zeiden ze ook tegen mij....vorige week
Volgens Smartphonestunts is het na 1,5 a 2 weken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noize79
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-12-2021
Hmmm dat die Vario mooi is, dat is zeker. Waar ik mij alleen zorgen om maak: Hij is voor T-Mobile niet echt futureproof. Zo is er geen ondersteuning voor HSDPA. Alleen voor GPRS en Edge.

Hoe werkt het met GPRS. Is dat een beetje werkbare snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:18
noize79 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 00:20:
Hmmm dat die Vario mooi is, dat is zeker. Waar ik mij alleen zorgen om maak: Hij is voor T-Mobile niet echt futureproof. Zo is er geen ondersteuning voor HSDPA. Alleen voor GPRS en Edge.

Hoe werkt het met GPRS. Is dat een beetje werkbare snelheid?
Ligt er natuurlijk aan wat je ermee wil gaan doen. Als je films wil streamend wil gaan kijken dan is GPRS inderdaad echt niet voldoende (daarvoor gebruik ik toch liever m'n pc/laptop omdat deze simpelweg sneller zijn en mooier beeld hebben), gebruik je GPRS om radio te streamen, je e-mails te checken en wat sites te bezoeken als Tweakers, FOK, nu.nl, NS, etc. dan is dit echt wel voldoende.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noize79
DT-PiSanG schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 00:25:
[...]

Ligt er natuurlijk aan wat je ermee wil gaan doen. Als je films wil streamend wil gaan kijken dan is GPRS inderdaad echt niet voldoende (daarvoor gebruik ik toch liever m'n pc/laptop omdat deze simpelweg sneller zijn en mooier beeld hebben), gebruik je GPRS om radio te streamen, je e-mails te checken en wat sites te bezoeken als Tweakers, FOK, nu.nl, NS, etc. dan is dit echt wel voldoende.
Nou streamed video hoeft ook weer niet. E-mail, MSN, sites bezoeken (file informatie), nieuws e.d is voor mij interessant. Daarnaast de site van de zaalvoetbal van nieuws voorzien.
Ik heb inmiddels begrepen dat skype niet je-van-het is, dat is wel jammer, want anders had ik mijn vriendin in België een stukje goedkoper kunnen bellen. Nu kan ik via MSN zeggen dat ik onderweg ben...of gewoon al mijn nick dan: NoiZe @ Waggie ~*Ik rem niet voor dieren*~ }:O
Het wordt nu dus alleen even de vraag of ik 1 of 2 jaar ga nemen. Heb nu relaxed 150 minuten, maar ik heb altijd het gevoel dat de levensduur van een mobiel niet langer dan een jaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noize79 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 00:48:
[...]

Nou streamed video hoeft ook weer niet. E-mail, MSN, sites bezoeken (file informatie), nieuws e.d is voor mij interessant. Daarnaast de site van de zaalvoetbal van nieuws voorzien.
Ik heb inmiddels begrepen dat skype niet je-van-het is, dat is wel jammer, want anders had ik mijn vriendin in België een stukje goedkoper kunnen bellen. Nu kan ik via MSN zeggen dat ik onderweg ben...of gewoon al mijn nick dan: NoiZe @ Waggie ~*Ik rem niet voor dieren*~ }:O
Het wordt nu dus alleen even de vraag of ik 1 of 2 jaar ga nemen. Heb nu relaxed 150 minuten, maar ik heb altijd het gevoel dat de levensduur van een mobiel niet langer dan een jaar is.
Als je een jaar verlengt, betaal je 110 euro bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
De Apache is de CDMA versie en heeft een antenne, is al uit in de US, zie HoFo voor meer info daarover. Heet Sprint of Verizon 6700 oid als ik me niet vergis. Die heeft idd dezelfde processor als de Compact, omdat CDMA meer rekenwerk vereist en bovendien meer batterij power voor goede ontvangst. Toestel zal door meer energie vretende processor en energie eisend netwerk dus ook korter met een batterij doen dan de vario.

Ik ben gisteren in de T-Mobile shop Rotterdam te horen gekregen dat de software dus was afgekeurd en week 42 misschien net gehaald wordt, maar dat het zeer waarschijnlijk week 43 wordt. Nog twee weken wachten dus, klopt wel met wat smartphonestunts zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:24:
De Apache is de CDMA versie en heeft een antenne, is al uit in de US, zie HoFo voor meer info daarover. Heet Sprint of Verizon 6700 oid als ik me niet vergis. Die heeft idd dezelfde processor als de Compact, omdat CDMA meer rekenwerk vereist en bovendien meer batterij power voor goede ontvangst. Toestel zal door meer energie vretende processor en energie eisend netwerk dus ook korter met een batterij doen dan de vario.

Ik ben gisteren in de T-Mobile shop Rotterdam te horen gekregen dat de software dus was afgekeurd en week 42 misschien net gehaald wordt, maar dat het zeer waarschijnlijk week 43 wordt. Nog twee weken wachten dus, klopt wel met wat smartphonestunts zegt.
Ik zou hem dus zeker ook nog niet los kopen, immers dezelfde software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Ik denk dat de Vario wel dezelfde ROM zal hebben als de Qtek of Imate. Wat ik me wel afvraag is waarom T-Mobile dan de software afgekeurd heeft? Of misschien was het wel een bull verhaal van de verkoper wat ie ergens gehoord had in het bedrijf aangezien ie verder helemaal niets wist van het toestel en geen info whatsoever had. "Kijk maar op nieuwemobiel.nl" zei hij, terwijl is gisteren ook al op de T-Mobile site stond...

Ach, gewoon even geduld hebben, 2 weken is ook zolang niet. En als 2 weken wachten me een goedkope vario oplevert tegenover nu een dure K-Jam kopen, dan heb ik dat er best voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

koksie schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:09:
Ik denk dat de Vario wel dezelfde ROM zal hebben als de Qtek of Imate. Wat ik me wel afvraag is waarom T-Mobile dan de software afgekeurd heeft? Of misschien was het wel een bull verhaal van de verkoper wat ie ergens gehoord had in het bedrijf aangezien ie verder helemaal niets wist van het toestel en geen info whatsoever had. "Kijk maar op nieuwemobiel.nl" zei hij, terwijl is gisteren ook al op de T-Mobile site stond...
Ik denk dat hij bedoelde dat de door Tmobile zelf toegevoegde software afgekeurd is/nog niet in orde is/was. De ROM is inderdaad gewoon gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Inderdaad, maarja heb net volgende week vakantie.. was wel zo leuk geweest! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noize79
Mex schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:13:
[...]

Ik denk dat hij bedoelde dat de door Tmobile zelf toegevoegde software afgekeurd is/nog niet in orde is/was. De ROM is inderdaad gewoon gelijk.
Ik keur die T-mobile branding ook af. Bagger troep. Maar goed...het maakt het toestel wel een stuk goedkoper....

Wat ik mij wel afvroeg, kan je eigenlijk die roze t-mobile taakbalk een ander kleurtje geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
kun je niet hete apparaat flashen met een ROM van qtek of Imate? ik heb in iedergeval al gehoord dat de extra software (die te vinden is in het Extended Rom) dat je daar wat dingen weg kunt halen/toe kunt voegen om je apparaat te customizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Mad_Cow schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:48:
kun je niet hete apparaat flashen met een ROM van qtek of Imate? ik heb in iedergeval al gehoord dat de extra software (die te vinden is in het Extended Rom) dat je daar wat dingen weg kunt halen/toe kunt voegen om je apparaat te customizen
Je kan hem wel flashen met een andere rom maar dit is volgens mij licentie technisch illegaal en dus niet toegestaan hier te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

schiffeb schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:02:
[...]

Je kan hem wel flashen met een andere rom maar dit is volgens mij licentie technisch illegaal en dus niet toegestaan hier te bespreken.
De licentie zit op WM5, zolang de ROM maar is gebaseerd op WM5 is er volgens mij niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Mex schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:18:
[...]

De licentie zit op WM5, zolang de ROM maar is gebaseerd op WM5 is er volgens mij niets aan de hand.
Door de leveranciers worden nog aanpassingen toegevoegd zijn deze aanpassingen niet een stukje copyright? Jij krijgt dat als gebruiker omdat je betaald voor het toestel en dus ook een stukje ontwikkeling. Mag een ander dat zomaar gebruiken?

Blijft lastige discussie denk ik MODJE roep is wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
noize79 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:34:
[...]

Wat ik mij wel afvroeg, kan je eigenlijk die roze t-mobile taakbalk een ander kleurtje geven?
Ja dit kan gewoon er zijn verschillende programma's om themes toe te passen, je kunt ze ook zelf maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewima
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
In de (standaard)beginpost van het 'grote' magician topic werd uitgelegd hoe je de magician kon flashen met een andere rom, lijkt me dan ook niet verboden dit te spreken op het forum?

Advienne que pourra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noize79
lpetersen schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:26:
[...]

Ja dit kan gewoon er zijn verschillende programma's om themes toe te passen, je kunt ze ook zelf maken!
Thanks, imho vind ik dat roze gedoe namelijk iets té ...

Ik denk dat ik voor een relaxed 150 jaarcontract ga bij dit toestel. Als het dan een goed toestel blijkt, dan neem ik volgend jaar wel een jaar met korting. Om die 110 euro een beetje terug te verdienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Ik lees dat mensen hem al hebben is dat de t-mobile versie of van andere leverancier?

If t-mobile waar heb je hem gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
schiffeb schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:24:
Ik lees dat mensen hem al hebben is dat de t-mobile versie of van andere leverancier?

If t-mobile waar heb je hem gekocht.
Nee, de meeste hebben een I-Mate. De T-Mobile versie is nog niet uit, schijnt nog 2 weekjes te duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ik heb mijn "bestelde" telefoon binnen van T-mobile :D

ik hardstikke blij, pakketje meteen opengemaakt en.....

een nokia 6230 (of zoiets) :(

had ik eigenlijk kunnen weten, heb 5 jaar t-mobile en heb inmiddels al minstens 8(!) keer een foute of defecte telefoon mogen ontvangen. als excuses krijg ik nu wel 2 bioscoopkaartjes.
ik hoef geen bioscoopkaartjes,
IK WIL MIJN VARIO!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
trigger808 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:51:

had ik eigenlijk kunnen weten, heb 5 jaar t-mobile en heb inmiddels al minstens 8(!) keer een foute of defecte telefoon mogen ontvangen. als excuses krijg ik nu wel 2 bioscoopkaartjes.
IK WIL MIJN VARIO!!!
Dat is echt vet balen haha sterkte dan:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 12-09 13:41
trigger808 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:51:

IK WIL MIJN VARIO!!!
Sorry dat ik het zeg maar heb hier toch wel even hard om moeten lachu, tis wel erg lullig. Hoop dat je hem alsnog snel hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Je kan de imate kjam nu bij telfort 200 1 jaar krijgen voor €319,99. Je betaald dan in totaal:
10 x 16 + 2 x 26 + 319,99 = €531,99
Maar ik hoop dat t-mobile er mee gaat stunten. Zoiets als toestel voor 100~150 bij tmobile 150 1jr + online meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noize79 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:34:
[...]

Ik keur die T-mobile branding ook af. Bagger troep. Maar goed...het maakt het toestel wel een stuk goedkoper....

T-Mobile is wel de enige die met de Nederlandse versie komt, alle losse toestellen tot nu zijn in het engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noize79
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:57:
[...]

T-Mobile is wel de enige die met de Nederlandse versie komt, alle losse toestellen tot nu zijn in het engels
Dat zou voor mij niet uitmaken. Ik vind Engels in heel veel gevallen juist lekkerder werken.

Heb zelf een vrij negatieve ervaring met dat branding. In mijn huidige T630 hadden ze mijn "More"-knop vervangen voor de "T-zones"-knop. Dit was vet bagger, want nu moet ik dus veel meer menu's door om mijn bluetooth aan te zetten. Voorheen was het "More" en dan "Turn bluetooth on".

Maar goed, Nederlanders als ik ben; ik moet ook eerlijk bekennen dat de prijs wel aantrekkelijker wordt. En ja...als je minder voor hetzelfde moet betalen....... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 12-09 13:41
Voor de mensen die hem al hebben en die nog niet op het howardforum zijn geweest

13 pagina's met K-jam Hacks

En nog een review door pocketnow

[ Voor 32% gewijzigd door SuperKneus op 12-10-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worldwide schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:40:
Je kan de imate kjam nu bij telfort 200 1 jaar krijgen voor €319,99. Je betaald dan in totaal:
Maar ik hoop dat t-mobile er mee gaat stunten. Zoiets als toestel voor 100~150 bij tmobile 150 1jr + online meuk.
Waar? Zie er niets van op de Telfort site...

Nog een vraagje:
Stel, je laat deze telefoon 2 weken liggen dus hij is dan echt helemaal leeg. Is dan alle data weg?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Je data is niet weg als je de batterij er uithaalt waarom dan wel als die leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandor
  • Laatst online: 11-03 23:22
besteld bij tmobile,
kerel zij dat het maximaal 4 weken ging duren, maar kon ook 2 weken zijn. Met internet natuurlijk :P

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schiffeb schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:55:
Je data is niet weg als je de batterij er uithaalt waarom dan wel als die leeg is?
Dat schijnt zo'n beetje met alle PDA's te gebeuren. Ik weet het klinkt ook heel debiel maar het schijnt voor te komen. Ook al waren de geruchten dat dat met WM5 tot het verleden zou behoren. Daarom vroeg ik het toch maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:41:
[...]

Waar? Zie er niets van op de Telfort site...

Nog een vraagje:
Stel, je laat deze telefoon 2 weken liggen dus hij is dan echt helemaal leeg. Is dan alle data weg?
www.belcompany.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:13
Dat schijnt zo'n beetje met alle PDA's te gebeuren. Ik weet het klinkt ook heel debiel maar het schijnt voor te komen. Ook al waren de geruchten dat dat met WM5 tot het verleden zou behoren. Daarom vroeg ik het toch maar even.
Zoals je inderdaad al aangaf is bij Windows Mobile 5 dit probleem opgelost. Waar je bij de vorige versie je data kwijt was bij een volledig lege batterij blijft bij WM5 je data wel behouden.

[ Voor 40% gewijzigd door ohjaja1981 op 12-10-2005 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
SuperKneus schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:52:
Voor de mensen die hem al hebben en die nog niet op het howardforum zijn geweest

13 pagina's met K-jam Hacks

En nog een review door pocketnow
Ja, dat Howardforum moet je zeker in de gaten houden er zijn verschillende topics met veel nuttige info die ook bij de T-Mobile versie van pas kan komen wanneer je 'm gecustomized hebt ;).
Mooie review, bedankt voor de link!
Wist trouwens niet dat er een 2MP camera op zat? Achterop het ding staat 1.3, dus daar ging ik maar van uit. Niet dat het verder uitmaakt, daar heb je digi cams voor toch? :)

[ Voor 3% gewijzigd door lpetersen op 12-10-2005 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
2MP is ge-upsampled, staat in de review. ik heb naar de plaatjes gekeken, maar ik zag niet echt veel verschil. maar upsampelen is meestal interpolatie dus volgens mij krijg je er niet extra detail mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
Iemand PocketSnes al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

Worldwide schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:40:
uhm... dat DOEN ze toch al ?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Howardtech wordt gezegd dat hij langzamer is dan de Jam. Iemand die dan an bevestigen / ontkrachten? Ook zijn er problemen wanneer het toestel naar een netwerk zoekt.

Ervaringen please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:15:
Bij Howardtech wordt gezegd dat hij langzamer is dan de Jam. Iemand die dan an bevestigen / ontkrachten? Ook zijn er problemen wanneer het toestel naar een netwerk zoekt.

Ervaringen please!
Hij is langzamer... door de OMAP850 200Mhz ipv de Xscale 416Mhz die in de jam zit. Zucht, als ze hier nou ook gewoon die xscale ingezet hadden was de keuze niet zo lastig geweest.
Nu is het maar de vraag of PocketSnes of PocketQuake bijvoorbeeld draaien.

Als ik het goed is zijn Xvid, Tom Tom 5 en Skype iig bevestigd te draaien (de laatste wat traag, maar ik dacht wel bruikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

xychix schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:14:
[...]

uhm... dat DOEN ze toch al ?
Dan mag jij mij vertellen waar. Als je verlengt misschien, maar bij een nieuw abonnement is het goedkoopste dat ik ze heb gezien 54 euro bij 2 jaar 150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:15:

Ervaringen please!
Ja, het klopt dat hij iets langzamer is. Maar zolang je niet alles tegelijk probeerd te doen loopt het perfect! Waar heb jij gehoord dat er problemen waren bij het zoeken van netwerken? Ik heb het ook ergens gelezen, maar uiteindelijk kwam dat gewoon omdat diegene in een gehucht zat en daardoor geen bereik had en dus geen netwerken kon vinden.

van pocketnow.com:

In real life, the i-mate K-JAM with its TI OMAP 195Mhz processor is noticeably slower than the i-mate JAM with a 416Mhz Intel processor. If you're downloading email over WiFi while playing music in Media Player and switching between a few other applications, the K-JAM will get extremely slow, to the point of hanging. However, if you don't multi-task too heavily, you should be quite pleased with the performance. It can certainly play video in Windows Media Player quite nicely both from the Mini SD card or streaming internet.

[ Voor 36% gewijzigd door lpetersen op 13-10-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

Worldwide schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:19:
[...]

Dan mag jij mij vertellen waar. Als je verlengt misschien, maar bij een nieuw abonnement is het goedkoopste dat ik ze heb gezien 54 euro bij 2 jaar 150.
www.sitel.nl gaat al voor 36 eur per 2 jaar 150

210 voor 1 jaar..

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
xychix schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 23:14:
[...]

www.sitel.nl gaat al voor 36 eur per 2 jaar 150

210 voor 1 jaar..
Wel interessant dat ze hem op de site hebben staan. Ik kan jammer genoeg niets vinden over de levertijd of iets dergelijks. Hij begint in ieder geval wel al overal op te duiken, dat is een goed teken! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lpetersen schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:04:
[...]

Ja, het klopt dat hij iets langzamer is. Maar zolang je niet alles tegelijk probeerd te doen loopt het perfect! Waar heb jij gehoord dat er problemen waren bij het zoeken van netwerken? Ik heb het ook ergens gelezen, maar uiteindelijk kwam dat gewoon omdat diegene in een gehucht zat en daardoor geen bereik had en dus geen netwerken kon vinden.

van pocketnow.com:

In real life, the i-mate K-JAM with its TI OMAP 195Mhz processor is noticeably slower than the i-mate JAM with a 416Mhz Intel processor. If you're downloading email over WiFi while playing music in Media Player and switching between a few other applications, the K-JAM will get extremely slow, to the point of hanging. However, if you don't multi-task too heavily, you should be quite pleased with the performance. It can certainly play video in Windows Media Player quite nicely both from the Mini SD card or streaming internet.
De snelheid valt reuze mee. Heb een MDA PRO en de K-Jam hier naast elkaar draaien. De PRO is uiteraard sneller, maar niet zo dat K-Jam echt heel veel langszamer is. Bij het laden van het t-mobile pda-opstartpaginaatje nog geen halve seconde verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:50:
[...]

De snelheid valt reuze mee. Heb een MDA PRO en de K-Jam hier naast elkaar draaien. De PRO is uiteraard sneller, maar niet zo dat K-Jam echt heel veel langszamer is. Bij het laden van het t-mobile pda-opstartpaginaatje nog geen halve seconde verschil.
Heb je ook een MDA Compact ter vergelijk toevallig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:14:
[...]

Heb je ook een MDA Compact ter vergelijk toevallig ;)
Nee, alleen de PRO en K-Jam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:50:
[...]

Wat raad jij mee aan.

Ik sta op het punt die MDA pro te kopen. Ik vind hem alleen zo groot. Maaar ik wil wel navigatie en ander ppc applicaties draaien zoal ik dat ook gewend ben op mijn IPAQ 4450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:45:
[...]

Wat raad jij mee aan.

Ik sta op het punt die MDA pro te kopen. Ik vind hem alleen zo groot. Maaar ik wil wel navigatie en ander ppc applicaties draaien zoal ik dat ook gewend ben op mijn IPAQ 4450.
Navigatie was afaik toch ook te draaien op de K-Jam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
lpetersen schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 23:44:
[...]

Wel interessant dat ze hem op de site hebben staan. Ik kan jammer genoeg niets vinden over de levertijd of iets dergelijks. Hij begint in ieder geval wel al overal op te duiken, dat is een goed teken! :*)
Anttwoord van Sitel op dezelfde vraag:

De T-Mobile MDA Vario wordt over twee weken officieel gelanceerd.

Heb hem besteld bij hun met bt headsetje:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:45:
[...]

Wat raad jij mee aan.

volgens mij kun je op beide dezelfde applicaties draaien. Om doelmatige reden adviseer ik de K-Jam: dit toestel is een stuk handzamer en (en minder fragiel: heb het toetsenbord wat losser is gaan zitten). De K-Jam bevalt mij uitstekend.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:16
Simple hacks, tips en truucs zijn leuk...maar mensen, onthoud even: Het flashen van Firmwares doen we niet via GoT. Daarvoor zul je een ander forum moeten opzoeken als je dat zo nodig doen wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
schiffeb schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:22:
[...]

Anttwoord van Sitel op dezelfde vraag:

De T-Mobile MDA Vario wordt over twee weken officieel gelanceerd.

Heb hem besteld bij hun met bt headsetje:P
Kreeg je die headset erbij of moet je daar extra voor betalen? Dan is het wel aantrekkelijk namelijk. Anders bestel ik hem liever bij T-Mobile zelf, heb niet zo'n goeie ervaring met telefoons + abo bestellen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Ik heb een relax 300 met inet bundel voor 2 jaar verlenging krijg dan die headset voor 7 euro. Je kan andere headset nemen betaal je niks maar deze is stukkie beter.

Ik heb zeer goeie ervaringen met Sitel heb er zelf 1 keer eerder besteld ging allemaal goed geen vertragingen of gezeik. Mijn moeder heeft er pas nog besteld ook in orde vriend van me ook komt echt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
schiffeb schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:55:
Mijn moeder heeft er pas nog besteld ook in orde vriend van me ook komt echt wel goed.
Interpunctie anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Er is een shop review beschikbaar op tweakers misschien dat je daar even op kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ik heb nu ook een i-mate K-JAM :)

Foto's coming soon (nou ja, misschien niet zo soon maar ze komen ;))

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Eggy schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:54:

Nice! we wachten er geduldig op! :)
Voor hoeveel heb je 'm gekocht? en waar?

[ Voor 9% gewijzigd door lpetersen op 14-10-2005 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
Eggy schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:54:

Cool... En wat vergelijking met de Magician wellicht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De MDA Vario is nu te bestellen via t-mobile.nl :) Ik heb gekozen voor relax 150 2j, dan betaal je €39,95 voor het toestel.

Valt nog mee, toen ik vorige week over dit toestel las op de site dacht ik die zal wel duur worden, ben ik even blij dat ik de MDA Compact nog niet besteld had, dat zou echt balen zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:30:
De MDA Vario is nu te bestellen via t-mobile.nl :) Ik heb gekozen voor relax 150 2j, dan betaal je €39,95 voor het toestel.

Valt nog mee, toen ik vorige week over dit toestel las op de site dacht ik die zal wel duur worden, ben ik even blij dat ik de MDA Compact nog niet besteld had, dat zou echt balen zijn geweest.
Vet, alleen wacht ik nog met bestellen. Meestal is het dan via een apart verkooppunt nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de qtek is nu leverbaar bij pdashop:

http://www.pdashop.nl/product/18887

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
Klopt! Maar is wel de UK versie maar dat boeide mij niet. Ik krijg hem maandag direct van de importeur :P

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

De beloofde foto's van mijn K-JAM:

http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=1791

@deuxani

Ik verwacht trouwens wel een mooie startpost voor deel 2 :p ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Eggy op 15-10-2005 16:16 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.