Die stonden er vorige week al op...
1 minuut geleden op 538!koksie schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 08:56:
De Vario schijnt op de radio al genoemd te zijn in een T-Mobile spotje
Dat hoorde ik ook.. Begon al te klagen tegen mijn collega's, wel een radiospot, maar nog geen toestel

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Anoniem: 154087
Wat zeggen ze precies dan in die spot!?
Ik hoop datie in het komende blok op 3fm zit
-edit-
Niet voor het nieuws
Misschien nog na het nieuws
-edit-
Niet voor het nieuws

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 154087 op 26-10-2005 10:00 ]
dat je overal online kan zijn... bla bla zoals met de MDA VarioAnoniem: 154087 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:56:
een spotje die ze ook met de mda pro kunnen hebben maar dan met vario ipv pro
[off-topic]
zijn er nu mensen die graag reclame horen??[/off-topic]
[ Voor 3% gewijzigd door trigger808 op 26-10-2005 10:01 ]
Ik heb mijn 150 abo verlengd met 2 jaar en omgezet naar een Relax 100 en ik hoefde helemaal niks bij te betalen. Verlengen is dus waarschijnlijk voordeliger dan opnieuw afsluiten.koksie schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 08:56:
Bij T-Mobile overigens de volgende prijzen:
T-Mobile abonnement
met toestel MDA Vario
1 jarig abonnement 2 jarig abonnement
Relax 50 € 359,95 € 279,95
Relax 100 € 319,95 € 199,95
Relax 150* € 269,95 € 39,95
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Anoniem: 107938
Hoop dat ie na het volgende reclame blok in mijn brievenbus ligtAnoniem: 154087 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:56:
-edit-
Niet voor het nieuws![]()
Het is bij een reclame van de Blackberry van T-Mobile gebleven...
Als dat ff zou kunnenAnoniem: 107938 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:01:
[...]
Hoop dat ie na het volgende reclame blok in mijn brievenbus ligt
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 154087 op 26-10-2005 10:06 ]
Onder welke steen kom jij vandaanCobra_Lup schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:01:
[...]
Ik heb mijn 150 abo verlengd met 2 jaar en omgezet naar een Relax 100 en ik hoefde helemaal niks bij te betalen. Verlengen is dus waarschijnlijk voordeliger dan opnieuw afsluiten.

Afwachtend op de postbode was ik alvast aan het zoeken naar goede screenprotectors. Writeshield AG protectors leken mij de beste keuze, maar ik weet niet hoe jullie daar over denken? Ik heb hier namelijk geen ervaring mee. (De vario wordt mijn eerste PPC-phone). Of zijn andere screenprotectors misschien beter geschikt en/of makkelijker verkrijgbaar in Nederland?
Advienne que pourra..
Anoniem: 60993
Nou wil ik niet de spanning doorbreken, maar met de uitlevering van de compacts werd het pakketjes voorafgegaan door een brief van T-Mobile dat je pakketje onderweg was (plus uitleg als je hem na een week nog niet had ontvangen, blablabla). Meestal was je telefoon er dan 1 a 2 dagen later. Weet alleen niet of ze dat nu met de Vario weer zo doen....
van onder the RockOnder welke steen kom jij vandaan
nee nee.. ik heb allang 110 aan pap gegeven dusse..
[ Voor 34% gewijzigd door Qris op 26-10-2005 10:55 ]
Deze ruimte is te huur
Chris, als onze MDA Vario's niet tegelijk bij ons thuis worden afgeleverd is de eerste voor mij he
[edit]
Nee, ik wil hem eerst
[ Voor 11% gewijzigd door Atmoz op 26-10-2005 11:23 ]
Dit is volgens de telefoniste dit keer niet het geval. Ik had namelijk nog gevraagd of er van te voren een bericht zou komen. Volgens haar zou dit niet het geval zijn. Tevens wordt ie pas geleverd halverwege november zei ze tegen mij. Ik moest 4 weken wachten.Anoniem: 60993 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:38:
Nou wil ik niet de spanning doorbreken, maar met de uitlevering van de compacts werd het pakketjes voorafgegaan door een brief van T-Mobile dat je pakketje onderweg was (plus uitleg als je hem na een week nog niet had ontvangen, blablabla). Meestal was je telefoon er dan 1 a 2 dagen later. Weet alleen niet of ze dat nu met de Vario weer zo doen....
De prijs die ik betaald heb bij een 1 jarige verlengingen van relax 150 is 110 euro.
flickr - WOT Profile - Game PC
Heb je hem pas net aangevraagd dan? Want schijnbaar geven ze bij iedereen (bij mij drie weken geleden ook al) een wachttijd van 4 weken aan; dit staat ook op de schriftelijke bevestiging die je thuisgezonden krijgt.Energizer schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:51:
[...]
Dit is volgens de telefoniste dit keer niet het geval. Ik had namelijk nog gevraagd of er van te voren een bericht zou komen. Volgens haar zou dit niet het geval zijn. Tevens wordt ie pas geleverd halverwege november zei ze tegen mij. Ik moest 4 weken wachten.
De prijs die ik betaald heb bij een 1 jarige verlengingen van relax 150 is 110 euro.
Advienne que pourra..
toen ik 2 weken geleden een foute telefoon kreeg, kreeg ik die brief pas 4 dagen laten (toen die foute telefoon al weer terug was)Anoniem: 60993 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:38:
met de uitlevering van de compacts werd het pakketjes voorafgegaan door een brief van T-Mobile dat je pakketje onderweg was
Ja dat zullen ze dan wel doen. Want ik had de week van te voren ook al gebeld en toen zeiden ze ook al 4 weken. Dus misschien is ie sneller of zo. Dat zou fijn zijn.Pewima schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:57:
[...]
Heb je hem pas net aangevraagd dan? Want schijnbaar geven ze bij iedereen (bij mij drie weken geleden ook al) een wachttijd van 4 weken aan; dit staat ook op de schriftelijke bevestiging die je thuisgezonden krijgt.
flickr - WOT Profile - Game PC
Op de T-Mobile site staat tussen de specs van de vario dat het toestel slechts tri band is en alleen WLAN 802.11b ondersteund... zijn dit dan onder meer de beperkingen van T-Mobile of ist gwoon een typfoutje?
edit: bij T-Mobile vertelden ze mij dat hij eind deze week of anders uiterlijk begin volgende week bij mij thuis bezorgd zal worden
edit: bij T-Mobile vertelden ze mij dat hij eind deze week of anders uiterlijk begin volgende week bij mij thuis bezorgd zal worden
[ Voor 25% gewijzigd door kuperke op 26-10-2005 12:26 ]
foutje denk ik, iig wbt tri-band. Op de pagina over PIT staat ie bij de beschikbare toestellen wel op quad band.
Deze kan ook weer in het boekje "Nutteloze Reply's"Anoniem: 154087 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:05:
[...]
Onder welke steen kom jij vandaan
Ik weet wel dat bij mijn vorige verlenging het nog intressanter was om nieuw af te sluiten dan verlengen, vandaar dat ik nu een beetje raar opkeek.
Volgende keer kan je ook wel een beetje normaal reageren hoor.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Anoniem: 4351
al iemand langs een tmobile shop geweest? ben vanmiddag vrij dus het zou mooi uitkomen alstie uit was
Ik ben gisteren aan het einde van de middag bij de T-Mobile shop in Rotterdam geweest. Helaas was hij nog niet binnen en de jongedame aldaar zei dat het nog twee weken zou duren. Ik sta daar al sinds twee weken op een bellijst. Als hij dan binnenkomt dan bellen ze me.Anoniem: 4351 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:14:
al iemand langs een tmobile shop geweest? ben vanmiddag vrij dus het zou mooi uitkomen alstie uit was
In de avond werd ik door T-Mobile gebeld over een aanbod wat ze mij gedaan hadden. Ik vroeg nogmaals maar de levertijden. Ze sprak over 4 weken.
Als conclusie zou je kunnen trekken dat de shops eerder voorzien worden dan het uitleveren via post. Maar ik denk dat we allemaal gewoon moeten afwachten. Het lijkt er sterk op dat het allemaal standaard antwoorden zijn, want of je nu in week 41, 42, 43, 44 belt...het is altijd een levertijd van 4 weken.
Kwestie van geduld wordt het nu, en dat ga ik voor dit mooie toestel ook opbrengen ook. Kan ik ondertussen bedenken of 'm voor een jaar of twee jaar neem......
Guys laat je toch niet zo gek maken door die beloftes van iedereen..noize79 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:25:
[...]
Ik ben gisteren aan het einde van de middag bij de T-Mobile shop in Rotterdam geweest. Helaas was hij nog niet binnen en de jongedame aldaar zei dat het nog twee weken zou duren. Ik sta daar al sinds twee weken op een bellijst. Als hij dan binnenkomt dan bellen ze me.
In de avond werd ik door T-Mobile gebeld over een aanbod wat ze mij gedaan hadden. Ik vroeg nogmaals maar de levertijden. Ze sprak over 4 weken.
Soms heb je er natuurlijk van die gsm freaks bij zitten net als wij en die horen nog wel eens wat..maar ook dit zal via via zijn. Denk dat de dealercontacten bij T-mobile nog het meest betrouwbaar zijn en info uit eerst hand hebben.
Overigens wel vreemd van de reclame..ergens mee adverteren terwijl het er nog niet is ;-) maar ja misschien stond de reclame gewoon al gepland.
Maar goed..dit zijn maar gedachtes van iemand die ook al veels te lang aan het wachten is op ze vario en de afgelopen weken genoeg T-mobile mensen aan de lijn heeft gehad om tot bovenstaande conclusie te komen
Mja, dat kan gewoon een strategie zijn.xon schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:36:
[...]
Overigens wel vreemd van de reclame..ergens mee adverteren terwijl het er nog niet is ;-) maar ja misschien stond de reclame gewoon al gepland.
Of inderdaad een grove fout. Royal Club Zest anyone?
Ik kwam vanochtend toevallig langs de T-mobileshop in Leeuwarden. Ff gevraagd wanneer ze hem zouden binnenkrijgen natuurlijk. Volgens hun laatste berichten aanstaande vrijdag; de verkoper zat er iig ook met smart op te wachten... Wat dat voor de 'verlengers' onder ons betekent weet ik echter niet.
Ja mee eens...we horen het vanzelf wel als hij binnenkomt. Geduld is een schone zaakxon schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:36:
[...]
Guys laat je toch niet zo gek maken door die beloftes van iedereen..Wij gaan er vanuit dat iedereen zo snel is met informatie als wij zijn..en we zijn BEST erg! Ik bedoel die 4 weken is ooit in de het centrale computersysteem gezet voor de servicedesk aldaar en is misschien wel een bezigheid van 1 iemand die net 2 weken ziek is ik noem maar wat..Ondertussen noemt de klantenservice braaf wat zij op hun scherm zien. Met alle respect...dit zijn ook vaak maar studenten die een training gehad hebben en waar een supervisior rondloopt voor de moeilijke vragen.
Soms heb je er natuurlijk van die gsm freaks bij zitten net als wij en die horen nog wel eens wat..maar ook dit zal via via zijn. Denk dat de dealercontacten bij T-mobile nog het meest betrouwbaar zijn en info uit eerst hand hebben.
Maar goed..dit zijn maar gedachtes van iemand die ook al veels te lang aan het wachten is op ze vario en de afgelopen weken genoeg T-mobile mensen aan de lijn heeft gehad om tot bovenstaande conclusie te komen![]()
Was wel lachen trouwens gisteren. Ik werd dus gebeld...had ik nog niet eerder meegemaakt. Had idd een studentje aan de lijn, ze was net begonnen. Ik denk draai de rollen eens om...dus ik vraag netjes aan het einde "Heeft u nog andere vragen, mevrouw?". Ja, euh, nee, ja dat was het....:)
Voor de mensen die de exacte specs willen lijkt het me beter dat je even op de site van Qtek Nederland kijkt, daar staan ze exact genoemd.
Dus wel Quad Band GSM en IEEE 802.11b/g
http://www.qtek.nl/9100_specs.asp
Anoniem: 131035
Voor de liefhebbers staat er sinds vandaag een nieuwe versie van skype op de skype download pagina (I-Mate K-Jam is v1.1.0.15, de nieuwe is v1.1.0.20)
Is er (of misschien heb ik het nog niet gevonden) al data bekend
tussen de Texas processor t.o.v. de x-scale ?
Dit is nl. wel een beetje interresand, vind ik zelf.
Dus heeft er iemand een idee of documentatie
tussen de I-mate en de nieuwe Vario?
En hoe zit het eigenlijk met de sd-kaatjes,
heeft het nut om snellere te kopen, die natuurlij duuder zijn.
Vaak worden de snellere geadviseerd voor de hoge MP camera's,
maar zal de gebruikder van zo'n pda het verschil ook merken? (bijv. laad tijd [kaarten] in TomTom)
Of is de driver/verwerkings snelheid gewoon lager dan de traagste kaartjes
tussen de Texas processor t.o.v. de x-scale ?
Dit is nl. wel een beetje interresand, vind ik zelf.
Dus heeft er iemand een idee of documentatie
tussen de I-mate en de nieuwe Vario?
En hoe zit het eigenlijk met de sd-kaatjes,
heeft het nut om snellere te kopen, die natuurlij duuder zijn.
Vaak worden de snellere geadviseerd voor de hoge MP camera's,
maar zal de gebruikder van zo'n pda het verschil ook merken? (bijv. laad tijd [kaarten] in TomTom)
Of is de driver/verwerkings snelheid gewoon lager dan de traagste kaartjes
Op de site lees ik het volgende:Voor de mensen die de exacte specs willen lijkt het me beter dat je even op de site van Qtek Nederland kijkt, daar staan ze exact genoemd.
Garantie : 24 maanden (pickup & return)
Kijk eens aan, twee jaar garantie op het toestel. Dat is een jaar meer dan vanuit T-mobile wordt geboden. Valt de Vario daar dan ook onder? Zou mooi zijn
Nee, T-Mobile bied 1 jaar ondersteuning op de Vario toestellen.antipode schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:11:
[...]
Op de site lees ik het volgende:
Garantie : 24 maanden (pickup & return)
Kijk eens aan, twee jaar garantie op het toestel. Dat is een jaar meer dan vanuit T-mobile wordt geboden. Valt de Vario daar dan ook onder? Zou mooi zijn
Heb gister de Qtek besteld, hopelijk 1 dezer dagen..
Anoniem: 143068
Op smartphonestunts.nl staat bij de Vario 24 maanden garantie, en aangezien ik daar besteld heb (was voor mij het voordeligst), ga ik ze daar fijn aan houdenlpetersen schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:18:
[...]
Nee, T-Mobile bied 1 jaar ondersteuning op de Vario toestellen.
Kun je die nieuw Skype ook installeren op de MDA Vario van T-Mobile?Anoniem: 131035 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:41:
Voor de liefhebbers staat er sinds vandaag een nieuwe versie van skype op de skype download pagina (I-Mate K-Jam is v1.1.0.15, de nieuwe is v1.1.0.20)
Zoja: als je dan zo'n "Pocket Internet Totaal" (9,50 p/maand abbo) hebt, kun je dan dus op iedere plek in Nederland gratis bellen naar andere Skype gebruikers?
Want op een normale PC met internet + Skype kan dat ook, dus met de MDA Vario + Skype zou dat ook moeten kunnen toch?
Anoniem: 67119
Nu gaan jullie kwijlen
.
Ik kwam op een site tegen dat iemand het voor elkaar heeft gekregen om via het programma SJPhone http://www.sjlabs.com/sjp.html, te bellen via voipbuster op een pocketpc phone. ALs dit werkt onder windows mobile 5.0 dan wordt het nog beter. Gratis bellen naar 20 landen.
Voor de mensen die niett weten wat voipbuster is zie "Voipbuster Thread"
Handleiding om sjphone te configureren met sip.voipbuster:
Right click on SJPhone. Select Option menu and then click in Profiles tab. Click on new button, type the name of your profile (i recommend voipbuster) and select Profile "Calls though SIP proxy) and click OK button. A new window appears.
In this new windows click on SIP Proxy tab an fill the following fields: Proxy Domain: sip.voipbuster.com : 5060, User Domain: sip.voipbuster.com; Accept other fields defaults by pressing OK Button.
Finally, Right click on SJPhone and select Restart option. You user id and password will be asked.
This should work for you since it did for me
Ik kwam op een site tegen dat iemand het voor elkaar heeft gekregen om via het programma SJPhone http://www.sjlabs.com/sjp.html, te bellen via voipbuster op een pocketpc phone. ALs dit werkt onder windows mobile 5.0 dan wordt het nog beter. Gratis bellen naar 20 landen.
Voor de mensen die niett weten wat voipbuster is zie "Voipbuster Thread"
Handleiding om sjphone te configureren met sip.voipbuster:
Right click on SJPhone. Select Option menu and then click in Profiles tab. Click on new button, type the name of your profile (i recommend voipbuster) and select Profile "Calls though SIP proxy) and click OK button. A new window appears.
In this new windows click on SIP Proxy tab an fill the following fields: Proxy Domain: sip.voipbuster.com : 5060, User Domain: sip.voipbuster.com; Accept other fields defaults by pressing OK Button.
Finally, Right click on SJPhone and select Restart option. You user id and password will be asked.
This should work for you since it did for me
Waar heb je hem besteld alsk vragen mag?lpetersen schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:18:
[...]
Nee, T-Mobile bied 1 jaar ondersteuning op de Vario toestellen.
HTC geeft 24 maanden op alle apparaten dus lijkt me dat t-mobile dit ook wel zal doen garantie loopt wel via t-mobile maar HTC repareert ze.Anoniem: 143068 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:26:
[...]
Op smartphonestunts.nl staat bij de Vario 24 maanden garantie, en aangezien ik daar besteld heb (was voor mij het voordeligst), ga ik ze daar fijn aan houden
Tuurlijk mag je dat vragen!Yorick81 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:39:
[...]
Waar heb je hem besteld alsk vragen mag?
Snelle afhandeling zover ik nu al kan zeggen, gister besteld, vandaag email dat alles binnen was (papieren van mijn kant), net een mailtje dat m'n abo goedgekeurd is en dat hij op weg is! Dus zal wel iets van morgen/overmorgen worden!
Ik bestel m'n volgende PPC ook daarzo! Ik heb er weleens vaker geinformeerd
en toen werd echt alles binnen 'n uurtje beantwoord. Ik heb uiteindelijk toch vd deal
afgezien omdat ik wilde gaan voor een 1 jarig abbo met 'n toestelprijs van 360 euro ofzo
en toen werd echt alles binnen 'n uurtje beantwoord. Ik heb uiteindelijk toch vd deal
afgezien omdat ik wilde gaan voor een 1 jarig abbo met 'n toestelprijs van 360 euro ofzo
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Alles leuk en aardig, maar waarom maak je een nieuwe aan als deze nog niet vol is
Denk omdat ie nu uit is en zodat mensen die voor het eerst dit topic bekijken niet 30 pagina's gaan doorlezen waar weinig bruikbare info in staat.Mex schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:02:
[...]
Alles leuk en aardig, maar waarom maak je een nieuwe aan als deze nog niet vol is
PSN ID = Jorco
Ik denk niet dat mensen nu opeens bij aanschaf van dit toestel GoT ontdekken, en nu dus pas gaan lezen.DT-PiSanG schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:11:
[...]
Denk omdat ie nu uit is en zodat mensen die voor het eerst dit topic bekijken niet 30 pagina's gaan doorlezen waar weinig bruikbare info in staat.
Korakal suggereerde dat ik hem ook best eerder mocht starten als de startpost voor deel 2 al af was. Waarom zou ik moeten wachten tot het deel 'vol' is terwijl de nieuwe startpost al af is? De reden dat hij bij 1000 posts gesloten wordt is om het overzichtelijk te houden. Ik denk niet dat het er nu minder overzichtelijk van wordt?Mex schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:02:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Eggy op 27-10-2005 11:49 ]
Laten we maar gewoon verder gaan in deel 2, en daar proberen om de eerste ervaringen met de T-Mobile variant te bespreken.
Als we daar toch verder gaan kan deze beter op slot, anders wordt het er ook niet overzichtelijker op..
Als we daar toch verder gaan kan deze beter op slot, anders wordt het er ook niet overzichtelijker op..
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Ben ik met je eens. Deze draad is zeker in het begin wat speculatief van aard, wat op zich logisch is zolang het toestel niet uit is en/of er geen officiële specificaties worden vrijgegeven. Nu dat wel het geval is, is het overzichtelijker een nieuw deel aan te maken met een mooie startpost (complimenten) gebaseerd op feiten en praktijkervaringen.Eggy schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:39:
[...]
Omdat dat met de moderators overlegd was. Waarom zou ik moeten wachten tot het deel 'vol' is terwijl de nieuwe startpost al af is? De reden dat hij bij 1000 posts gesloten wordt is om het overzichtelijk te houden. Ik denk niet dat het er nu minder overzichtelijk van wordt?
Wat mij wel bevreemdt, zeker gezien er overleg met moderators heeft plaatsgevonden, is dat deze draad niet op slot gaat, ondanks dat de 1000 posts niet zijn gehaald. Nu kan er immers verwarring ontstaan wáár er gepost dient te worden, omdat er simultaan meerdere draden over hetzelfde onderwerp lopen, wat die overzichtelijkheid weer teniet doet.
Korakal stelde voor dat ik deel 2 ook al eerder kon starten als ik dat wilde. Toen had ik de startpost echter nog niet af en het leek het me beter even te wachten. Bij het openen van deel 2 heb ik ook gelijk een topic report voor deel 1 gemaakt. Maarja, de modjes hier hebben het soms ook druk 
Als ik Deel 1 kon editen had ik dat wel gedaan
Nog maar een keertje zodat mensen niet in de war raken:
Als ik Deel 1 kon editen had ik dat wel gedaan
Nog maar een keertje zodat mensen niet in de war raken:
[ Voor 36% gewijzigd door Eggy op 27-10-2005 12:20 ]
Graag in HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 2 verder dus
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.