HTC Wizard (Qtek 9100/i-mate K-JAM/T-Mobile MDA Vario)

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 25.439 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

trigger808 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:34:
[...]

ik ook, maar let op, bij mij stond als datum dat mijn nieuwe contract in ging 30 september, terwijl ik duidelijk heb gezegt dat dat 24 oktober moest zijn, ik de klantenservice gebeld en daar bleek dat mijn nieuwe contract 26 november in ging :?
daar moet je dus goed op letten
Bij verlengen van je contract weet je van te voren toch al wanneer je nieuwe abo in gaat. Mijn abo loopt af op 14-2-'06 ik kan dus 14-11-'05 verlengen, m'n nieuwe abo gaat dan in op 14-2-'06.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 11:40

C@SP

Biertje ??

Mex schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:38:
[...]

Bij verlengen van je contract weet je van te voren toch al wanneer je nieuwe abo in gaat. Mijn abo loopt af op 14-2-'06 ik kan dus 14-11-'05 verlengen, m'n nieuwe abo gaat dan in op 14-2-'06.
Precies, dat dacht ik ook. Mijn abo loopt af op 10-01-'05, dus ik bestel de Vario maandag meteen. Is de prijs nog steeds € 110 bij verlenging van 150 min. abonnement?

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C@SP schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:01:
[...]

Precies, dat dacht ik ook. Mijn abo loopt af op 10-01-'05, dus ik bestel de Vario maandag meteen. Is de prijs nog steeds € 110 bij verlenging van 150 min. abonnement?
De prijs ligt een beetje aan je bel- en betaalhistorie, maar over het algemeen is het inderdaad 110 euro bij 1 jaar 150 minuten verlenging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:02:
[...]

De prijs ligt een beetje aan je bel- en betaalhistorie, maar over het algemeen is het inderdaad 110 euro bij 1 jaar 150 minuten verlenging :)
Het schijnt niets uit te maken welk abo je verlengt, wat je historie is, je zou zelfs kunnen downgraden, de prijs is namelijk altijd 110€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
trigger808 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:34:
ik ook, maar let op, bij mij stond als datum dat mijn nieuwe contract in ging 30 september, terwijl ik duidelijk heb gezegt dat dat 24 oktober moest zijn, ik de klantenservice gebeld en daar bleek dat mijn nieuwe contract 26 november in ging :?
daar moet je dus goed op letten
Het boeit mij niet zo wanneer het abonnement echt ingaat, zolang de Vario maar direct opgestuurd wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Mex schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:38:
mijn abo liep al in mei af maar nog geen nieuw abo genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier alle prijzen, ook van een los toestel! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

xon

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:57:
Hier alle prijzen, ook van een los toestel! :*)
MY GOD..zo zie je maar weer dat je bij dit soort echte t-mobile toestellen gewoon even moet bellen met t-mobile zelf..in iedergeval voor verlenging!

Ik betaal ook gewoon 110 euro bij abbo verlenging van 150min naar 100minuten...329 eurootjes is ie op de bovenstaande site. Overigens ging de prijs bij 50 minuten toch wel behoorlijk omhoog naar dik 300 euro...dus maar bij 100 gebleven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Is er inmiddels al bekend wanneer dat de uitlevering gaat plaatsvinden? Als hij eerder in de shops van T-Mobile te koop is ga ik 'm daar liever halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
C@SP schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:53:
Is er inmiddels al bekend wanneer dat de uitlevering gaat plaatsvinden? Als hij eerder in de shops van T-Mobile te koop is ga ik 'm daar liever halen.
Ja, dit vraag ik me ook af. Mag over 2 weken verlengen, dus het zou leuk zijn als ik hem dan gelijk mee kan nemen. Maar aan de berichten hier te horen, kan dat nog wel 4(!) weken duren? Haal hem ook liever op bij de winkel zelf, maar als ze op zijn is het misschien beter om hem telefonisch te bestellen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

lpetersen schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:25:
[...]

Ja, dit vraag ik me ook af. Mag over 2 weken verlengen, dus het zou leuk zijn als ik hem dan gelijk mee kan nemen. Maar aan de berichten hier te horen, kan dat nog wel 4(!) weken duren? Haal hem ook liever op bij de winkel zelf, maar als ze op zijn is het misschien beter om hem telefonisch te bestellen niet?
Als je telefonisch besteld bij een verlenging krijg je er een thuis zo gauw ze binnen zijn. Als je een nieuw abo neemt krijg je ze alleen in de winkel. Ik laat er morgen iig eentje reserveren. Prijsen die t-mobile zelf hanteert zijn nogsteeds niet bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Ik denk dat het met de schaarste deze keer niet zo'n vaart zal lopen als vorige keer bij de Compact. Toen was ie 5 weken lang uitverkocht via T-Mobile en alleen bij TforTelecom etc te halen tegen zeer hoge prijzen (iig een stuk duurder dan via T-Mobile zelf). Nu is er echter een stuk minder ophef over het toestel, ook omdat T-Mobile nog hard bezig is de Compact te promoten icm het web'nwalk gebeuren. Als je telefonisch bestelt en je zit bij de eerste lading, dan neem ik aan dat je hem sneller hebt dan via een shop. Op het moment dat er nl voorraad binnen is krijg je er direct een opgestuurd, terwijl ze ook naar de shops gestuurd worden, waar nog administratie, folder materiaal, displays etc moeten worden opgezet. Ik kreeg gisteren de brief waarin mijn bestelling bevestigd werd, dus over een weekje of 4 zal ik hem wel ontvangen. Vorige keer liepen de levertijden na introductie op tot 5 weken omdat de voorraad gewoon op was na introductie en ie alleen nog hier en daar bij een winkel te krijgen was. Deze keer ben ik er erg vroeg bij, zelfs nog voor de officiele introductie, dus ik neem aan dat ik hem sneller of net zo snel zal hebben als de shops.

Voor nieuwe abo's is het idd wachten tot ie in de shops ligt, prijzen daarbij weet ik ook niet, maar zouden wel eens fors kunnen uitvallen, iig als ik smartphonestunts.nl of smartphoneshop.nl bekijk. Bij T-Mobile zelf kost een Compact nu 209 eurie bij een nieuw relax 200 abo. Ik betaalde toen 140 eurie bij een 225 abo, dus de prijs is alleen maar gestegen lijkt het wel. Ik zou maar gewoon op 4 weken rekenen, dat lijkt me de meest logische termijn. Lang wachten levert wellicht geen prijsverlagingen op, dat was bij de Compact iig niet het geval.

[ Voor 20% gewijzigd door koksie op 06-10-2005 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Laatst online: 10:58
bij een 2 jarig 150 abbo is de prijs voor het toestel volgen smarphoneshop.nl 54 euro. Dat vind ik nog wel me vallen persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ja en ik hoorde zelf dat bij een T-mobile shop 2 jaar 200 min 0 euro zal gaan kosten. Referend naar Tmobile Eindhoven

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Hmmm, ongeveer de prijs van de Compact dus. Losse prijs ligt nu op 449 e, was 429 e voor de Compact. Ik kijk echter alleen naar 1 jarige abo's, aangezien ik niet genoeg geduld heb om 2 jaar met 1 toestel te doen. Voor mij is een 1 jarig abo dus de maatstaf en ik denk dat deze iets duurder wordt bij een 1 jarig abo dan de Compact was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Laatst online: 10:58
dan s t mischien handig om dat in je verhaaltje erbij te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch een groot verschil met een contractverlenging dan. Voor een Relax 50 abo voor 2 jaar krijg je hem gratis. Maar dat is een tijdelijke actie.

Ik ga over op de relax 150 omdat ik dan ook onbeperkt internet aankan( hoewel lang niet alle sites het doen volgens dit forum).

Weet iemand of de Vario al in de T-Mobile winkel ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 14:24
Zo te lezen gaan de meesten hier voor een MDA Vario ipv. een Qtek 9100 of I-Mate K-JAM.

Het grote nadeel van de MDA-toestellen van T-Mobile schijnt de traagheid of zels het ontbreken in het uitkomen van nieuwe ROM-updates te zijn, denk dat ik daarom maar voor een Qtek 9100 ga.. :)

Vraagje: is het mogelijk om Tomtom te draaien via bluetooth GPS en tegelijkertijd via een bluetooth headsetje te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senser schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:28:
Zo te lezen gaan de meesten hier voor een MDA Vario ipv. een Qtek 9100 of I-Mate K-JAM.

Het grote nadeel van de MDA-toestellen van T-Mobile schijnt de traagheid of zels het ontbreken in het uitkomen van nieuwe ROM-updates te zijn, denk dat ik daarom maar voor een Qtek 9100 ga.. :)

Vraagje: is het mogelijk om Tomtom te draaien via bluetooth GPS en tegelijkertijd via een bluetooth headsetje te bellen?
Als je je contract verlengt bij T-Mobile of een nieuw abbo neemt heb je toch geen keuze dan MDA vario? Je kan dan toch niet kiezen uit een branded Vario of een Qtek 9100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem trouwens aan dat TomTom wel draait.

TomTom Navigator 5 Benelux Bluetooth: € 225.00 kun je namelijk als accesoires van de Vario bestellen.

http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senser
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:56:
[...]

Als je je contract verlengt bij T-Mobile of een nieuw abbo neemt heb je toch geen keuze dan MDA vario? Je kan dan toch niet kiezen uit een branded Vario of een Qtek 9100?
Dat is inderdaad een goed argument. In mijn geval gaat het nog niet om verlenging, vandaar het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senser
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:06:
Ik neem trouwens aan dat TomTom wel draait.

TomTom Navigator 5 Benelux Bluetooth: € 225.00 kun je namelijk als accesoires van de Vario bestellen.

http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=5
Tomtom draait inderdaad wel, het gaat mij om de combinatie van bluetooth gps en een bluetooth headset. Kun je met twee bluetooth devices een verbinding onderhouden?

En wat gebeurt er bijvoorbeeld als je een oproep krijgt terwijl je Tomtom draait? Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:18
Beetje vaag van Smartphonestunts.nl:

De Vario heeft 802.11 b/g en de Qtek 9100 heeft 802.11 b. Zal wel een foutje zijn.

Overigens ook erg grote prijsverschillen :?

[ Voor 17% gewijzigd door Jorco op 06-10-2005 22:22 ]

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
"Het grote nadeel van de MDA-toestellen van T-Mobile schijnt de traagheid of zels het ontbreken in het uitkomen van nieuwe ROM-updates te zijn, denk dat ik daarom maar voor een Qtek 9100 ga.. :)"

Ander verschil is ook wel een beetje de prijs, bijna €200 minder voor de Vario

[ Voor 28% gewijzigd door xvanwaart op 06-10-2005 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Je kunt natuurlijk ook gewoon een ROM van Qtek op je Vario flashen. Ik draai op mijn Compact nu een 1.12 ROM van Qtek, heb daarvoor een 1.11 I-Mate ROM gehad. Als je dan de logo's eraf haalt met een suikerklont en de simlock eraf haalt (software daarvoor voor de Compact was na een half jaar van xda dev te halen) dan heb je een toestel dat in uiterlijk en software weinig van een Qtek of I-Mate verschilt. je hebt hem dan wel een stuk goedkoper. T-Mobile heeft nog niet eens een ROM update voor de Compact uitgebracht, terwijl het toestel al bijna een jaar oud is. Gelukkig hebben we de Qtek en I-mate ROMS die er gewoon op kunnen.

De Compact kon gewoon een Bluetooth headset en TomTom tegelijk aan, gaat je telefoon tijdens het navigeren dan wordt de stem van TomTom tijdelijk onderbroken tot je het gesprek beeindigt, de GPS blijft het gewoon doen en TOmTOm blijft op het scherm gewoon aanwijzinge geven. Voor zover ik weet werkt dat ook zo bij de Universal, geen reden waarom de vario dat niet ook zou doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senser
koksie schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:47:
Je kunt natuurlijk ook gewoon een ROM van Qtek op je Vario flashen. Ik draai op mijn Compact nu een 1.12 ROM van Qtek, heb daarvoor een 1.11 I-Mate ROM gehad. Als je dan de logo's eraf haalt met een suikerklont en de simlock eraf haalt (software daarvoor voor de Compact was na een half jaar van xda dev te halen) dan heb je een toestel dat in uiterlijk en software weinig van een Qtek of I-Mate verschilt. je hebt hem dan wel een stuk goedkoper. T-Mobile heeft nog niet eens een ROM update voor de Compact uitgebracht, terwijl het toestel al bijna een jaar oud is. Gelukkig hebben we de Qtek en I-mate ROMS die er gewoon op kunnen.
Ja inderdaad, een Qtek of I-Mate ROM flashen is ook een optie, al schijnt dat niet helemaal legaal te zijn.
De Compact kon gewoon een Bluetooth headset en TomTom tegelijk aan, gaat je telefoon tijdens het navigeren dan wordt de stem van TomTom tijdelijk onderbroken tot je het gesprek beeindigt, de GPS blijft het gewoon doen en TOmTOm blijft op het scherm gewoon aanwijzinge geven. Voor zover ik weet werkt dat ook zo bij de Universal, geen reden waarom de vario dat niet ook zou doen
Heel mooi! :) Zo snel ie leverbaar is, maar eentje bestellen.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Over het al dan niet legaal zijn verschillen de meningen. Ik weet iig dat T-Mobile alleen garantie op de hardware geeft, dus welke software je erop zet zal ze een worst zijn. Zolang de software de boel niet verziekt ( en dat zou theoretisch ook een T-Mobile ROM kunnen doen) vervalt je garantie dus niet. Ik kan me voorstellen dat Qtek en I-Mate liever niet hebben dat anderen hun ROMs installeren omdat zij er zelf tijd en geld insteken om die dingen te maken. Of het echt illegaal is weet ik niet, ik heb iig nog nooit iemand over gehoord op de diverse fora die het zeker wist, alleen veronderstellingen zonder onderbouwing. Ik heb trouwens met de 1.01 ROM van T-Mobile op mijn Compact nooit problemen gehad, heb hem later wel geflasht, maar eigenlijk alleen uit nieuwsgierigheid. Als de Vario een stabiel ROM aan boord heeft bestaat de kans dat ik hem uberhaupt nooit flash maar gewoon de originele ROM erop houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel mooi ding, zal dit topic eens in de gaten houden en er waarschijnlijk tegen december ook een halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Zou het mogelijk zijn om deze telefoon te nemen met zo'n Relax Special Edition abbonnement van T-Mobile? Dan wordt het nog aantrekkelijker ;) Ga zo ff babbelen met T-Mobile. Dan horen jullie het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lpetersen schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:29:
Zou het mogelijk zijn om deze telefoon te nemen met zo'n Relax Special Edition abbonnement van T-Mobile? Dan wordt het nog aantrekkelijker ;) Ga zo ff babbelen met T-Mobile. Dan horen jullie het wel!
Die special editions zijn sim-only. Je zal dus de volle mep moeten betalen voor je phone.

Je kan er wel PocktInternetTotaal bij afsluiten:
http://www.t-mobile.nl/t-zones/media/pdf/tariefplannen.pdf

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Niet online
lpetersen schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:29:
Zou het mogelijk zijn om deze telefoon te nemen met zo'n Relax Special Edition abbonnement van T-Mobile?
nee. dat special edition is Sim-only abbonnement
edit:
ik zal de volgende keer iets sneller moeten typen

[ Voor 12% gewijzigd door trigger808 op 07-10-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:33:
[...]

Die special editions zijn sim-only. Je zal dus de volle mep moeten betalen voor je phone.

Je kan er wel PocktInternetTotaal bij afsluiten:
http://www.t-mobile.nl/t-zones/media/pdf/tariefplannen.pdf

:)
Heb net dus even gebeld met T-Mobile, kon nog niets verlengen pas de 17e maar dat terzijde.
Ik vroeg dus of dit icm een Special Edition abbonnement kon en dat kon inderdaad! :9~ _/-\o_ Dus dat is een goede mededeling. Ook vroeg ik of ze wist wanneer hij uit zou komen, maar daar kon ze nog niks over zeggen. :o
Maar wel heel raar, ze zei als u de 17e belt kunnen we het voor u regelen maar u kunt ook naar een T-Mobile shop gaan zodat ik het toestel gelijk mee zou kunnen nemen. De Vario dus.. Maar lijkt me sterk dat ze het hier ook echt over de Vario heeft, maarja wie ben ik om daar iets over te zeggen.
Weet dan niet hoeveel de Vario zou kosten icm een SE abbonnement, maar dat zal denk ik niks of niet veel schelen met een Relax 150 abo.

[ Voor 7% gewijzigd door lpetersen op 07-10-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lpetersen schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:39:
[...]

-knip-

Weet dan niet hoeveel de Vario zou kosten icm een SE abbonnement, maar dat zal denk ik niks of niet veel schelen met een Relax 150 abo.
Je moet wel luisteren naar wat we schrijven.

Die SE-abo's zijn Sim-only en dus zonder dikke korting op je toestel.

ZONDER!!!!

Dus het scheelt wel veel met Relax 150. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:38:
[...]

Je moet wel luisteren naar wat we schrijven.

Die SE-abo's zijn Sim-only en dus zonder dikke korting op je toestel.

ZONDER!!!!

Dus het scheelt wel veel met Relax 150. :)
Nee ik vroeg toch echt duidelijk aan die vrouw of het mogelijk was een SE abo verlenging met toestel. En dat kon inderdaad, ze had het niet over een sim only abo + aanschaf telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lpetersen schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:42:
[...]

Nee ik vroeg toch echt duidelijk aan die vrouw of het mogelijk was een SE abo verlenging met toestel. En dat kon inderdaad, ze had het niet over een sim only abo + aanschaf telefoon.
Je zal ook best wel kunnen verlengen met die SE, maar je toestelprijzen zullen dat we een stukkie hoger uitvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
Net te horen hier gekregen dat de levering van de Qtek 9100 van week 41 naar week 43 is verplaatst.

:'(

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

net bij belcompany op de leidsestraat binnengelopen, daar hadden ze vannochtend 2 i-mate K-JAM's binnengekregen. Ik heb de 2e gekocht voor 290 euro in combinatie met Telfort 200 + maximaal online 1 jarig. Erg goeie deal al zeg ik het zelf. Los verkochten ze hem voor 749 euro.
Indruk tot nu toe: niet echt responsive user interface. Duurt allemaal wat lang en skype out via wifi geeft teveel vertraging om als alternatief voor mobiel bellen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Yannick schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:32:
net bij belcompany op de leidsestraat binnengelopen, daar hadden ze vannochtend 2 i-mate K-JAM's binnengekregen. Ik heb de 2e gekocht voor 290 euro in combinatie met Telfort 200 + maximaal online 1 jarig. Erg goeie deal al zeg ik het zelf. Los verkochten ze hem voor 749 euro.
Indruk tot nu toe: niet echt responsive user interface. Duurt allemaal wat lang en skype out via wifi geeft teveel vertraging om als alternatief voor mobiel bellen te werken.
nou gefffeliciteerd! :)

misschien wat fotootjes maken buiten de gene die al zijn gemaakt..

zie graag een review tegemoet... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 14:04
WTF ik denk dat je dan een van de eerst in Nederland bent die hem heeft. De meeste mensen op het howard forum zijn positief over het beestje. Er zijn wel wat klachten maar denk dat die langzamer hand wel worden verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ik nou niet echt een goeie deal als ie bij T-Mobile i.c.m. 1 jaar € 110,- is!
Das bijna het driedubbele dat je betaald hebt dan :)

Via die smartphonestunts site ook al: Relax 150 € 279.00, terwijl dit bij T-Mobile € 110,- is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:23:
[...]

Vind ik nou niet echt een goeie deal als ie bij T-Mobile i.c.m. 1 jaar € 110,- is!
Das bijna het driedubbele dat je betaald hebt dan :)

Via die smartphonestunts site ook al: Relax 150 € 279.00, terwijl dit bij T-Mobile € 110,- is 8)7
1 woord, simlock, iig voor de imate dan.

[ Voor 4% gewijzigd door Mex op 07-10-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 14:04
User palmsolo van howardforums heeft een erg uitgebreide review van de HTC Wizzard geschreven. Je kan hem hier lezen

Zie hieronder zijn conclusie:

I have been playing with the QTEK 9100/I-mate K-JAM for over a week, and I believe this is THE BEST Phone Edition device I have ever used. It has all the latest wireless technologies (EDGE, 802.11g, Bluetooth 2), stereo speakers, a well-designed thumb keyboard, multiple hardware buttons, Windows Mobile 5.0, and is only missing a VGA display and faster processor to make it a truly killer device. If you are looking for a Windows Mobile 5.0 Phone Edition device then I think the HTC Wizard is the best choice on the market today for a pocketable solution. I tried the HTC Universal and it is just a bit too big and the keyboard isn't as well designed for me, but it does have a VGA display and faster processor--no EDGE support, though. HP hasn't been impressive with its Phone Edition models, but the upcoming iPAQ 6700 series with integrated GPS may be a good competitor to the Wizard.

Ben alleen wel een beetje van de prijs geschrokken, had verwacht/gehoopt dat hij goedkoper zou zijn bij een 2jarig tmobile abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 20:08:
[...]

1 woord, simlock, iig voor de imate dan.
Okee, daar heb je gelijk in. Maar dan heb je dus nog een 1 jarig telfort abonnement en betaal je 300 euro. Dan kan je toch beter voor 110 euro dat T-Mobile abonnement een jaartje op de koop toe nemen? Blijft toch 190 euro schelen, of mis ik nog iets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Thanks voor de link SuperKneus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 23:46:
[...]

Okee, daar heb je gelijk in. Maar dan heb je dus nog een 1 jarig telfort abonnement en betaal je 300 euro. Dan kan je toch beter voor 110 euro dat T-Mobile abonnement een jaartje op de koop toe nemen? Blijft toch 190 euro schelen, of mis ik nog iets? :)
T-Mobile optie van 110 euro is voor 95% van ons geen optie omdat het alleen geldt als je toevallig net moet verlengen en toevallig net bij T-mobile zit. Bovendien heb je dan T-Mobile die alleen GPRS heeft en geen EDGE netwerk waar je dus nog steeds niet echt een goeie internet experience mee hebt.

Korte review na avondje spelen: ding werkt voor geen meter. Als ie gewoon op tafel ligt reboot hij elke 15 minuten. Ben bang dat ie terug moet daarvoor. Headsetje wat erbij zit is relaxed (vergeleken met bagger ding van de Compact). Formaat valt mee en toetsenbordje is erg relaxed.

[ Voor 18% gewijzigd door Yannick op 08-10-2005 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannick schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 01:48:
[...]

T-Mobile optie van 110 euro is voor 95% van ons geen optie omdat het alleen geldt als je toevallig net moet verlengen en toevallig net bij T-mobile zit. Bovendien heb je dan T-Mobile die alleen GPRS heeft en geen EDGE netwerk waar je dus nog steeds niet echt een goeie internet experience mee hebt.

Korte review na avondje spelen: ding werkt voor geen meter. Als ie gewoon op tafel ligt reboot hij elke 15 minuten. Ben bang dat ie terug moet daarvoor. Headsetje wat erbij zit is relaxed (vergeleken met bagger ding van de Compact). Formaat valt mee en toetsenbordje is erg relaxed.
Jammer om te horen dat deze zo tegenvalt. Hopen dat een software update helpt. Misschien is het voor de meesten dan toch beter om te wachten op de HTC Athena. Deze heeft namelijk (ook) Wifi, Xscale proc, is kleiner , Fm-radio, 3,5 mm jack maar wel geen toetsenbord en mini-sd ipv sd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Klopt dat wel? In de review staat:
I wish standard SD were used, since I already have so many cards; if I go with the Wizard I will have to buy a new large capacity miniSD card.
Volgensmij betekend dit dat er mini-sd in zit...
Zelf zit ik ook nog een beetje te twijfelen tussen de wizard en de athena. Maar waarschijnlijk komt de athena te laat uit gezien ik voor begin volgend jaar een nieuw abonnement moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperKneus schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 21:41:
Ben alleen wel een beetje van de prijs geschrokken, had verwacht/gehoopt dat hij goedkoper zou zijn bij een 2jarig tmobile abo.
Je moet nog ff wachten totdat hij bij T-Mobile zelf in de shop ligt. Ik denk zelf dat de prijzen die nu bij Smartphoneshop en Smartphonestuns worden gevraagd nogal hoog zijn omdat ze momenteel de enige zijn die hem aanbieden om te reserveren. Dat is 1 van de trucjes om veel te verdienen aan nieuwe phones. :)
Hopen dat dat rebooten een probleem is van de imate-rom en niet van de device zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Okee geen EDGE dat is wel een punt ja.

Maar dat het voor 95% van ons geen optie zou zijn daar geloof ik dus geen bal van. Het zal wel de eerste keer zijn dat mensen met een verlenging beter af zijn dan mensen die een nieuw abonnement nemen. Niet dat dat niet eens een keertje zou mogen, maar ik geloof het gewoon niet, ik wacht daarom nog maar even in spanning af :)

Wel kut dat dat ding van jou niet werkt! Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Niet online
Worldwide schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 09:56:
Maar waarschijnlijk komt de athena te laat uit gezien ik voor begin volgend jaar een nieuw abonnement moet hebben.
te laat? je kunt gewoon wachten met verlengen als je dat wilt, mijn contractperiode is al in mei verlopen en ik heb nu pas verlengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trigger808 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:51:
[...]

te laat? je kunt gewoon wachten met verlengen als je dat wilt, mijn contractperiode is al in mei verlopen en ik heb nu pas verlengt
Bij sommige telecom providers zit je soms stilzwijgend vast voor 1 a 2 jaar als je niet zelf opzegt. Dus als je niet verlengt heb a) geen cashback of nieuw mobiel en zit je meteen voor de volle prijs vast aan nieuw abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 14:40:
Bij sommige telecom providers zit je soms stilzwijgend vast voor 1 a 2 jaar als je niet zelf opzegt. Dus als je niet verlengt heb a) geen cashback of nieuw mobiel en zit je meteen voor de volle prijs vast aan nieuw abbo.
dat wist ik niet. bij t-mobile weet ik dat dat niet het geval is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
YES YES, Ik heb hem.. haha hij ligt nu naast me nog niet veel mee kunnen doen, ben nog ff bij mams maar heb je gerichte vragen, dan hoor ik het wel!!!! Indien er nood is aan een review hoor ik 't ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curuedhel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:28
En ook ik heb em, sinds gisteren al eigenlijk (voordeel als je bij belcompany werkt :-)) En hij bevalt prima. Eindelijk een PDA met een toetsenbord dat goed te gebruiken is ook voor mensen met dikkere vingers. Ik ga em nu maar eens testen. Als er vragen zijn kun je die altijd stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Curuedhel schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:31:
En ook ik heb em, sinds gisteren al eigenlijk (voordeel als je bij belcompany werkt :-)) En hij bevalt prima. Eindelijk een PDA met een toetsenbord dat goed te gebruiken is ook voor mensen met dikkere vingers. Ik ga em nu maar eens testen. Als er vragen zijn kun je die altijd stellen.
En hoe bevalt ie, maak eens een paar foto's ben benieuwd hoe ie er uit ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:27:
[...]
Maar dat het voor 95% van ons geen optie zou zijn daar geloof ik dus geen bal van. Het zal wel de eerste keer zijn dat mensen met een verlenging beter af zijn dan mensen die een nieuw abonnement nemen. Niet dat dat niet eens een keertje zou mogen, maar ik geloof het gewoon niet, ik wacht daarom nog maar even in spanning af :)
Bij T-Mobile heb je altijd meer korting met verlengen dan bij een nieuw abo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curuedhel
Euh heb net foto's gemaakt maar ik kan hier blijkbaar alleen een foto invoegen als ik die op internet kan zetten??? Ja sorry ben hier nieuw. Hij bevalt perfect nog geen vastloper gehad en met installeren van progjes verliep perfect!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben straks bij de t-mobile winkel in Rotterdam langs geweest.
De verwachting was dat hij de 2de week van oktober binnen zou komen maar dit werd waarschijnlijk de 3de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:59:
Ben straks bij de t-mobile winkel in Rotterdam langs geweest.
De verwachting was dat hij de 2de week van oktober binnen zou komen maar dit werd waarschijnlijk de 3de week.
Klinkt goed! 2e week klinkt natuurlijk beter maar het is nou eenmaal niet anders. Klopt trouwens die 4 weken die de meesten van T-Mobile hebben gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Curuedhel schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:47:
Euh heb net foto's gemaakt maar ik kan hier blijkbaar alleen een foto invoegen als ik die op internet kan zetten??? Ja sorry ben hier nieuw. Hij bevalt perfect nog geen vastloper gehad en met installeren van progjes verliep perfect!!!
Hoe vind je het sms'n gaan? Goed te doen met dat toetsenbordje toch? Of is een normale telefoon handiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curuedhel
Het toetsenbordje is goed te bedienen goed "grote" knoppen, en de gewone indeling van je thuiscomputer toetsenbord. Het smsen gaat dus goed ik denk alleen dat als je een gewone telefoon met een t 9 funcie hebt en je bent getraind het daar sneller mee kan. Smsen kan dus goed met de HTC Wizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-nickx- schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:10:
YES YES, Ik heb hem.. haha hij ligt nu naast me nog niet veel mee kunnen doen, ben nog ff bij mams maar heb je gerichte vragen, dan hoor ik het wel!!!! Indien er nood is aan een review hoor ik 't ook wel.
Nou hier komen de gerichte vragen:

Werkt Skype of ander voice over ip programma er goed op?
Is het nou definitief wifi B of G?
Werkt tom tom of ander navigatiesysteem erop?
Hoe is de stabiliteit (geen vastloper of reset?)?
Kun je hem upgraden met firmware van Qtek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 04:45:
[...]

Nou hier komen de gerichte vragen:

Werkt Skype of ander voice over ip programma er goed op?
Ja, ik heb nog niemand echt getest enkel een of andere vage italiaan die ik had toegevoegd :)
Is het nou definitief wifi B of G?
Geen idee? waar kan ik dat zien
Werkt tom tom of ander navigatiesysteem erop?
Ik heb niet de legale versie en nog niet getest ik las dat de niet legale versie niet goed werkt..we gaan dit uitzoeken
Hoe is de stabiliteit (geen vastloper of reset?)?
Geen problemen, moet wel nog de antivirus ff fixen, die gaat er af
Kun je hem upgraden met firmware van Qtek?
Ik heb een I-mate, dus dat zal wel werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Ik zie steeds verschillende foto's van de k-jam of de 9100, de ene keer met zwarte toetsen op het toetsenbord en de andere keer met zilvere.

Ik zou graag willen weten, welke heeft wat? Ik weet dat de 9100 een meer grijs toetsenbord heeft en de k-jam een zwart toetsenbord, maar ik hoop beide met zilvere toetsen, dat vind ik veel mooier..

Welke zou ik moeten nemen van die twee en waarom?

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
hebben zilveren toetsen althans de Imate Kjam... ik zou zo graag 't logo er af willen halen maar volgens mij is dit weer anders soort spul om er af te halen met suikerklontje dan de S100 ... durf niet.. : ) iemand wel?

Ik heb trouwens bijzonder weinig plezier gehad tot nu toe, niet direct het app. maar voornamelijk activesync die ik niet aan 't draaien krijg... nu dus maar win2k op een laptop instaleren, werkt dat niet dan windows vista ik moet het dinge kunnen syncen anders heb ik er bijzonder weinig aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curuedhel
-nickx- schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 19:04

Ik heb trouwens bijzonder weinig plezier gehad tot nu toe, niet direct het app. maar voornamelijk activesync die ik niet aan 't draaien krijg... nu dus maar win2k op een laptop instaleren, werkt dat niet dan windows vista ik moet het dinge kunnen syncen anders heb ik er bijzonder weinig aan

Ik heb geen problemen met active sync (oudere versies werken niet), let wel goed op dat je de versie 4 van active sync installeerd. Het enige probleem dat ik ben tegen gekomen is dat als ik het toestel uit vliegtuig modus haal de verbinding met de provider niet wordt gelegd, als ik een soft reset uitvoer gaat het aanmelden bij de provider wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Curuedhel schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 19:18:
-nickx- schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 19:04

Ik heb trouwens bijzonder weinig plezier gehad tot nu toe, niet direct het app. maar voornamelijk activesync die ik niet aan 't draaien krijg... nu dus maar win2k op een laptop instaleren, werkt dat niet dan windows vista ik moet het dinge kunnen syncen anders heb ik er bijzonder weinig aan

Ik heb geen problemen met active sync (oudere versies werken niet), let wel goed op dat je de versie 4 van active sync installeerd. Het enige probleem dat ik ben tegen gekomen is dat als ik het toestel uit vliegtuig modus haal de verbinding met de provider niet wordt gelegd, als ik een soft reset uitvoer gaat het aanmelden bij de provider wel goed.
Doel je hier op de beta 4.1? welk os heb je? ... ik krijg 't niet voor elkaar heb jij de AS van de CD geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curuedhel
-nickx- schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 19:35:
[...]

Doel je hier op de beta 4.1? welk os heb je? ... ik krijg 't niet voor elkaar heb jij de AS van de CD geinstalleerd?
Ja, ik heb de ac van de cd geinstalleerd, dus niet de 4,1 beta maar "gewoon" 4.0. Ik heb windows XP SP 2. Ik had eerst ook een oude versie 3.7 en toen werkte het idd niet maar na instalatie van de cd werkte ac bij mij wel. Ik heb trouwens ook een Imate K Jam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Curuedhel schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:47:
http://www.imageshack.us/ kun je je plaatjes uploaden, ben benieuwd naar de foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

is er al iemand die de qtek versie al heeft, of is die nog helemaal niet uit?

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Curuedhel schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 19:50:
[...]

Ja, ik heb de ac van de cd geinstalleerd, dus niet de 4,1 beta maar "gewoon" 4.0. Ik heb windows XP SP 2. Ik had eerst ook een oude versie 3.7 en toen werkte het idd niet maar na instalatie van de cd werkte ac bij mij wel. Ik heb trouwens ook een Imate K Jam.
heb geen enkel probleem met syncen (versie 4.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:35
Ben ook eigenlijk wel heel benieuwd naar of het mogelijk is om xvid en wmv af te spelen zoals de s100 (qua snelheid dan). En het spelen van bijvoorbeeld snes/nes/etc. emulators (liefst in verhouding met de s100).
Dus eigenlijk nogmaals, hoe de snelheid van de omap 200mhz zich verhoud tegenover de 416mhz xscale, maar dan in de praktijk.

[ Voor 4% gewijzigd door mark_vb op 09-10-2005 21:31 ]

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Het suikerklont principe werkt ook perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/33/50851563_fae2da24e0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/29/50851562_5a07b4dc87.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/29/50851564_ea59a67c2f.jpg

Het suikerklontje werkt ook weer erg goed.. daag logo's veel mooier de zonder he! niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Looking good! :) Vind t altijd jammer dat T-Mobile altijd van die t zones toetsen zet in hun telefoons, kan je wel die logos eraf halen maar dan nog heb je die toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

maakt mij weinig uit, ja oke t-mobile is minder, maaar op mijn i-mate jam staat nog steeds.. i-mate jam..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je nu ook allemaal t-mobile troep op je telefoon?
Of werkt het truckje van hardreset en na wizard softreset ook weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 01:19:
Heb je nu ook allemaal t-mobile troep op je telefoon?
Of werkt het truckje van hardreset en na wizard softreset ook weer?
Als je kijkt op de plaatjes zie je dat er geen T-mobile internet logo op de knop zit. Dit is gewoon een imate versie, die heeft standaard geen troep.
De tmobile versie is nog nieteens verkrijgbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Het truucje met resetten werkt... maar de hardware matige software die er is ingebrand is hidden, je kunt hier dus dingen uit weghalen hierdoor kun je het toestel echt volledig customizen.

Sterker er bestaat nu een script die de register zelf wijzigd is vooraf gedefinieerde instellingen. Soort tweak die van mij vliegt nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

-nickx- schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:23:
Het truucje met resetten werkt... maar de hardware matige software die er is ingebrand is hidden, je kunt hier dus dingen uit weghalen hierdoor kun je het toestel echt volledig customizen.

Sterker er bestaat nu een script die de register zelf wijzigd is vooraf gedefinieerde instellingen. Soort tweak die van mij vliegt nu!
Je doelt denk ik op de bigstoragerom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

-nickx- schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:23:

Ik hoor graag hoe.. of is het inderdaad die bigstoragerom??

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:35:
[...]

Bij T-Mobile heb je altijd meer korting met verlengen dan bij een nieuw abo :)
Nooit iets van gemerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je dan een abo bij T-Mobile?

En heb je al is verlengd via T-Mobile zelf, en dus niet via een re-seller? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:35
-nickx- schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:29:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Het suikerklontje werkt ook weer erg goed.. daag logo's veel mooier de zonder he! niet?
Maar belangrijker dan of de suikerklontjes truuk werkt zijn de real world prestaties toch :z

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Alles werkt heel erg goed hij is snel en skype werkt prima, zeker icm flatfee umts in de toekomst gaat dit veel geld besparen, enfijn das mijn visie wat de praktijk brengt weet ik niet.

Ik ben tot nu toe erg tevreden, heb nog niet heel gek veel er op gespeeld (werk) het gaat hier idd om een soort van big storage rom alleen kun je deze heel makkelijk zelf er uit verwijderen. Ik heb die instellingen van T-mobile DE en Vodafone zuid afrika niet nodig, weg er mee! tevens en hier is 't belangrijkste aspect heb ik de ANTIVIRUS er uit gehaald. Hierdoor merk ik absoluut een groot verschil het ding draait stabiel en snel.

Heb geen resets gehad of rare onverklaarbare dingen meegemaakt, ik moet wel zeggen hij is nu heel standaard zonder opties of progjes.

Ik lees overal dat het crash probleem vaak voorkomt ivm niet WM 5 compatible software die de boel idd laat crashen. Tot op heden perfect!

Jullie vragen zijn welkom ik zal ze allemaal beantwoorden, screenshots of foto's ik hoor 't well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe doet de batterij het? hoelang kan die ong. mee?

heb je tomtom al getest?

hoeveel geheugen zit er nu echt in 64 of 128? (ik heb allebei gehoord)

gaat er nu sd of minisd in?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

-nickx- schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:48:
een lang verhaal..

Jullie vragen zijn welkom ik zal ze allemaal beantwoorden, screenshots of foto's ik hoor 't well.
Denk dat je een hoop users erg blij maakt met high-res fotos's van het apparaat in werking... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

ik heb de antivirus enzo eraf gegooid en sindsdien crasht ie niet meer elke 10 minuten gelukkig. Skype voicecalls hebben echter nog te veel vertraging om als alternatief voor gewoon bellen te dienen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewima
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
Werkt skype ook slecht als je extra opties zoals noice reduction e.d. uitzet?

Advienne que pourra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:52:
hoe doet de batterij het? hoelang kan die ong. mee?

heb je tomtom al getest?

hoeveel geheugen zit er nu echt in 64 of 128? (ik heb allebei gehoord)

gaat er nu sd of minisd in?
Vanaf gisteren pas vol op geladaen nu nog na spelen 80 procent over

tom tom ga ik zo testen, heb niet de legale versie dus moet ff kijken of ie uberhaupt wilt.

RAM 64 FLash 128 mb zit er in

minisd kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Niet online
Yannick schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:56:
ik heb de antivirus enzo eraf gegooid
is een anti virus echt nodig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Mijn backlight licht is opeens uit, dit gebeurde na een telefoon gesprek maar krijg het niet meer terug, bij de oude Jam was dit de power knop lang indrukken maar nu is dat om de telefoon helemaal uit te zetten.

Hoe krijg ik mijn backlight weer aan??

Edit: Ik heb het al, het was een setting in windows dat het backlight niet meer aangaat door middel van drukken op de knoppen of het scherm, had ik zelf aan gezet omdat ik niet wist waarvoor het was, vreemde optie..

[ Voor 31% gewijzigd door didio op 10-10-2005 20:49 ]

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Weet iemand al wat alles in de extended_rom folder is?? Ik heb nu gewoon alles eruit gehaald en naar mijn laptop gekopieerd.. en alleen de orange settings terug gezet en geinstalleerd.. werkt perfect..

Ik weet dit al:

Autorun.exe => autostart programma, start na config
Default_Backgammon_PPC_IMAM001.CAB => spel
Default_CAAVPPC_IMEI_Wiz_range.CAB => antivirus programma
Default_CAB-shortcut-CDL-08Sep05.CAB
Default_cdl_wwe_version.cab
Default_ie_view.sa.cab
Default_Imate_PPC_SA_V5.5.03.cab
Default_SkypeForPocketPCnonxScale.CAB => skype
Default_SmartDialing_enable_0915_signed.CAB => Smartdial programma
Install_Tsk.exe

[ Voor 53% gewijzigd door didio op 10-10-2005 21:03 ]

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

even tikje offtopic..

Met de explorer in mobile 5..kan je daar ook active X bestanden op draaien? Mijn ip webcam is leuk maar als je die wilt kijken moet je eerst toestemming geven om een active x toepassing te installeren..het kan ook een jave applet zijn bedenk ik me net..

Zou dat werken op mob 5/vario?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
trigger808 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:38:
[...]
is een anti virus echt nodig??
Nee voor zover ik weet niet, net zoals op je pc kost het veel snelheid en geheugen maar als je geen gekke dingen doet kan het weinig kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:13
lpetersen schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:37:
[...]

Nee voor zover ik weet niet, net zoals op je pc kost het veel snelheid en geheugen maar als je geen gekke dingen doet kan het weinig kwaad.
Welke virusscanner staat hierop voorgeinstalleerd? Ik gebruik momenteel symantec op mijn MDA Compact en die bevalt me prima, geen rare processen of problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewima schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:44:
Werkt skype ook slecht als je extra opties zoals noice reduction e.d. uitzet?
Skype also seems to work well - the processor in the Wizard is only 200 Mhz so turning off echo cancellation is key.
Komt van http://blogs.msdn.com/jas...ve/2005/10/03/476352.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel benieuwd of hier tomtom5 wel gewoon lekker op gaat draaien.
Aangezien hij op m'n mda helemaal kut met peren is.

En hoe zit het met de bluetooth connection manager?
Kan je nu wel duidelijker zien wat je aan het versturen/ontvangen bent hoever het al is en waar hij het gaat opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

xon schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:04:
even tikje offtopic..

Met de explorer in mobile 5..kan je daar ook active X bestanden op draaien? Mijn ip webcam is leuk maar als je die wilt kijken moet je eerst toestemming geven om een active x toepassing te installeren..het kan ook een jave applet zijn bedenk ik me net..

Zou dat werken op mob 5/vario?
activeX = .cab bestand met daarin .dll bestanden oid -> gaat niet werken omdat deze speciaal voor w32/x86 gemaakt zijn.

met java geef ik je meer kans (geloof zelfs dat er standaard een vm beschikbaar is voor ppc)
en anders zorg je toch voor een http refresh van 1sec?

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
ohjaja1981 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:03:
[...]

Welke virusscanner staat hierop voorgeinstalleerd? Ik gebruik momenteel symantec op mijn MDA Compact en die bevalt me prima, geen rare processen of problemen.
During the installation (Customization) it installs a file called

“Default_CAAVPPC_IMEI_Wiz_range”

Which installs “eTrust Antivirus for Pocket Pc”

van: http://pocketpcdubai.info...1&r=7261095801#7261095801
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.