Planet Internet neemt ruim 60.000 klanten over van Tiscali

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Birdie schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:47:
Bij mijn pa is ook die brief met het aanbod voor een gratis telefoon op de mat gevallen. De brief van Planet die erbij zat spreekt over wijziging van de algemene voorwaarden "bij aflopen van het huidige contract". Bij nazoeken zag ik dat dat ook voor de korting geldt. Ik hoop dus maar dat ze goed geregistreerd hebben dat we op een doorlopend contract zitten, eentje die dus helemaal geen afloopdatum heeft.
Alle contracten bij Tiscali waren op jaarbasis hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:35

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

error33 schreef op zondag 27 november 2005 @ 00:21:
[...]

Ben ik de enigste die zo denkt ?
ik denk t wel. Overigens is t zo dat je tiscali contract uiterlijk doorloopt tot de datum dat de mailadressen worden opgeheven.
Vanaf einde contractdatum ben je vrij om te kiezen naar welke provider je wilt, en je kunt dan dus ook een provider zoeken met grotere/meer mailboxen, en waar je grotere mails kunt versturen :) Overigens kun je wel nog steeds mails groter dan 5 mb versturen, maar dat moet dan via tiscali webmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander815 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:31:
zijn er mensen die al opgezegd hebben, maar waarbij het contract nog wel even doorloopt?
Bij tiscali zeggen ze dat ik overga naar planet, bij planet weten ze nergens van en kunnen ze me niet eens terugvinden in het systeem. Ik zou door planet gemaild/gebelt worden, maar dat is alweer een weekie geleden helaas
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Heb Tiscali gebeld, daar zeiden ze dat ik naar Planet overga, heb daarna Planet gebeld, daar konden ze me niet vinden in het systeem. Ik wilde weten tegen wanneer ik kan opzeggen en ze zouden me binnen een week terugbellen en dat is nu, twee weken later, nog niet gebeurd!
Heb verder nog geen brief oid met inloggegevens gehad, heb nooit iets gehoord dat ik naar Planet zou gaan, kwam daar pas 2 weken geleden achter toen ik op de helpdesk op site van Tiscali las dat ik naar KNP ging.. nooit een brief of iets gehad, en nu blijk ik ook nog naar Planet te moeten!!
Nou, dat die helpdesk van Planet zo goed uit de test komt, merk ik persoonlijk niks van, en dat ze het nu druk hebben kan best, maar neem dan óf geen 60.000 klanten over óf neem extra mensen aan!
Ik word hier echt gek van, dit kan toch niet zomaar! Ik kan nu dus nergens terecht met mijn vragen want ik sta nergens geregistreerd. Nou, dan hoef ik ook niet te betalen neem ik aan..
Krijg trouwens nog steeds facturen van Tiscali en op www.watismijnip.nl staat ook nog steeds Tiscali.
:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam dus net ergens achter.
Ik had, volgens mij, gewoon altijd Tiscali via BaByXL en niet via KNP,
dat was ook de reden dat ik voor Tiscali heb gekozen destijds, omdat ik internet via het BaByXL netwerk wilde. Ik begreep dus niets van de melding dat ik tot de klanten behoorde die via het KNP netwerk internet hadden.
Ik heb namelijk een Tiscali ADSL Live! abonnement,
de Tiscali abonnementen die via KPN liepen heetten Go, Lite, Basis of Plus..
Dus niet zo vreemd dat ze me bij Planet niet kunnen vinden en dat ik nog steeds geen inloggegevens heb gekregen, maar wel raar dat ze mij bij Tiscali dan melden dat ik naar Planet ga.

Daarom heb ik dus net Tiscali gebeld, en idd, ik heb nog steeds internet via Tiscali. Niet zo vreemd dus dat ik geen brieven kreeg.
Ik werd in de war gebracht door het volgende bericht op de Tiscali site:
Op 26 juli 2005 heeft KPN een deel van het klantenbestand van Tiscali overgenomen. Het gaat hierbij alleen om de klanten met een Tiscali ADSL-abonnement via het KPN-netwerk. U behoort tot die groep klanten.
Vanaf 1 november 2005 wordt uw Tiscali dienstverlening voortgezet door KPN-internetprovider Planet Internet. U bent of wordt hierover door KPN per e-mail geïnformeerd.

U kunt op dit moment uw vragen en/of verzoeken NIET meer bij Tiscali indienen. U kunt hiervoor contact opnemen met Planet Internet via het GRATIS telefoonnummer 0800 – 0200803.

De heldeskmedewerkster vertelde me dat dit bij iedereen verschijnt en dat hier reeds melding van was gemaakt.
Misschien dat dit mensen helpt die ook nog niks vernomen hebben..

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error33
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 11:31

error33

Klungelsmurf bestaat nog

_Mystikal_ schreef op zondag 27 november 2005 @ 02:15:
[...]

ik denk t wel. Overigens is t zo dat je tiscali contract uiterlijk doorloopt tot de datum dat de mailadressen worden opgeheven.
Vanaf einde contractdatum ben je vrij om te kiezen naar welke provider je wilt, en je kunt dan dus ook een provider zoeken met grotere/meer mailboxen, en waar je grotere mails kunt versturen :) Overigens kun je wel nog steeds mails groter dan 5 mb versturen, maar dat moet dan via tiscali webmail.
Ja dat is dan lekker, als ik over wil stappen naarx een andere provider zal ik zeker een geruime tijd zonder adsl zitten. Nu krijgt KPN het al niet voor mekaar om op een dag iets om te zetten. En als je in het zuiden des lands woont dan zijn er al niet zoveel alternatieven

Als ze nu gewoon dezelfde grote en aantalle van tiscali overnemen is het alweer wat verdraagbaarder.

macOS 15.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Aarsbuds0r schreef op donderdag 24 november 2005 @ 08:56:
Hmmm spannend... Heb gister een klachtenticket aangemaakt voor een Tiscali -> Planet klant die denkt per direct te kunnen opzeggen, wegens een wiijziging in de voorwaarden. Hij kwam met een best goed punt. Ik wacht nog even de uitkomst van de klacht af, voor ik dat punt vertel. :)
Is hier al meer over bekend?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe dat dan kan
Als je gewoon je AV van Tis meeneemt en je contract van Tis, hoe zou er dan een wijziging kunnen zijn in de AV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Ga morgenavond kijken of en hoe de klacht al is afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 00:48:
[...]

Alle contracten bij Tiscali waren op jaarbasis hoor
Kijk. Als je al zo'n stelling ertussendoor gooit, dan hoop ik dat jij dus NIET bij Planet werkt. |:( Hopelijk hebben ze daar wel een fatsoenlijke registratie van de contracten gekregen en mensen in dienst die kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:38:
Ik vraag me af hoe dat dan kan
Als je gewoon je AV van Tis meeneemt en je contract van Tis, hoe zou er dan een wijziging kunnen zijn in de AV?
Simpel: ook AVs mogen gewijzigd worden. Wanneer dat in je nadeel is mag je opzeggen. Planet houdt dat betrekkelijk overzichtelijk door het moment van AV-wijziging samen te laten vallen met het moment van contractverlening; per dat moment mag je immers altijd opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Birdie schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:22:
[...]

Simpel: ook AVs mogen gewijzigd worden. Wanneer dat in je nadeel is mag je opzeggen. Planet houdt dat betrekkelijk overzichtelijk door het moment van AV-wijziging samen te laten vallen met het moment van contractverlening; per dat moment mag je immers altijd opzeggen.
Ja dat snap ik ook wel, maar het ging nu om dit
Aarsbuds0r schreef op donderdag 24 november 2005 @ 08:56:
Hmmm spannend... Heb gister een klachtenticket aangemaakt voor een Tiscali -> Planet klant die denkt per direct te kunnen opzeggen, wegens een wiijziging in de voorwaarden. Hij kwam met een best goed punt. Ik wacht nog even de uitkomst van de klacht af, voor ik dat punt vertel. :)
Die klant heeft het over een wijziging in de AV
Maar is geen wijziging in de AV, want je behoudt je AV tot het einde van je huidige looptijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Aarsbuds0r schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:45:
Ga morgenavond kijken of en hoe de klacht al is afgehandeld.
En? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

hehe, vergeten... ik ga morgen kijken. Het ging ook niet zozeer om een wijziging van de AV, maar meer om een wijziging in de geleverde diensten, waardoor Planet hun kant van het contract (de plichten) niet nakomt, aldus de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:13:
[...]

En waarom zouden ze die e-mailadressen niet kunnen opzeggen?
Als zijn looptijd erop zit bij tiscali is dat contract dus weg.
Of wil je zeggen dat als je bij een provider zit en je gaat daar weg dat je dan ook je e-mail adressen maar kan houden?
No way.
Misschien moet jij eerst het topic maar is doorlezen en kijken wat er allemaal aan de hand is en hoe het zit met contracten en algemene voorwaardes.
Overigens mag je papie blij zijn dat ie tot november 2006 zn tis mail nog kan houden!
Misschien moet je niet reageren als je er de ballen geen verstand van hebt. Je respectloze toon is ook ronduit triest. Het gaat om de voorwaarden opgenomen bij de eerste provider, niet de laatste aangezien de providers elkaars voorwaarden moeten overnemen. Ik vermoed dat conusnet ooit opgenomen heeft dat klanten recht hebben op behoud van hun email adres. Ik zou anders niet weten waarom 2 overnemende providers keurig een domein in stand houden (voor waarschijnlijk 1 gebruiker). Maar goed, ik wil mijn vermoeden graag zwart op wit. Helaas reageren die zuigerts van Planet niet op mijn email.
Tijd voor een andere provider (en emailadres) dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:08

ZieMaar!

Moderator General Chat
SSH schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:16:
[...]

Misschien moet je niet reageren als je er de ballen geen verstand van hebt. Je respectloze toon is ook ronduit triest. Het gaat om de voorwaarden opgenomen bij de eerste provider, niet de laatste aangezien de providers elkaars voorwaarden moeten overnemen. Ik vermoed dat conusnet ooit opgenomen heeft dat klanten recht hebben op behoud van hun email adres. Ik zou anders niet weten waarom 2 overnemende providers keurig een domein in stand houden (voor waarschijnlijk 1 gebruiker). Maar goed, ik wil mijn vermoeden graag zwart op wit. Helaas reageren die zuigerts van Planet niet op mijn email.
De provider neemt de voorwaarden over, gedurende de looptijd van het contract. Zodra dat afgelopen is, krijg je de nieuwe voorwaarden van de nieuwe provider (andere prijzen, andere grootte mailbox, etcetera, etcetera). Dus totdat je contract afloopt, zul je het adres kunnen gebruiken, mits het natuurlijk met het ADSL contract van Tiscali verbonden is!

Dat andere overnemende providers een mailadres in stand houden betekent natuurlijk niet dat elke overnemende provider dat moet doen, het lijkt me ook sterk dat er ergens een voorwaarde is waar in staat dat het adres onvoorwaardelijk ongeacht wat er gebeurt altijd en eeuwig te gebruiken zal moeten zijn. Jammer dat je geen contracten, papieren etcetera meer hebt, ben namelijk wel benieuwd wat hiermee gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

ZieMaar! schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:50:
[...]

De provider neemt de voorwaarden over, gedurende de looptijd van het contract. Zodra dat afgelopen is, krijg je de nieuwe voorwaarden van de nieuwe provider (andere prijzen, andere grootte mailbox, etcetera, etcetera). Dus totdat je contract afloopt, zul je het adres kunnen gebruiken, mits het natuurlijk met het ADSL contract van Tiscali verbonden is!

Dat andere overnemende providers een mailadres in stand houden betekent natuurlijk niet dat elke overnemende provider dat moet doen, het lijkt me ook sterk dat er ergens een voorwaarde is waar in staat dat het adres onvoorwaardelijk ongeacht wat er gebeurt altijd en eeuwig te gebruiken zal moeten zijn. Jammer dat je geen contracten, papieren etcetera meer hebt, ben namelijk wel benieuwd wat hiermee gebeurt.
Contractueel is er niks veranderd, enkel de naam van de provider.

planet zelf meld dit:
Planet Internet is bevoegd het e-mailadres en de Gebruikersnaam te veranderen, indien dit noodzakelijk is in het belang van het functioneren van de Dienst.
Geen relevante tekst dus aangezien ze het belang niet kunnen aantonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SSH schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:16:
[...]

:Z

Geschreven voorwaardes worden overgenomen.
Dat Tiscali ooit de toegang tot je consunet e-mail heeft behouden is gewoon geluk geweest.
Aangezien dit bij Tiscali geen geschreven voorwaarde is, maar een diest hoeft Planet dit niet mee te nemen.
Triest he? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:35:
[...]

:Z

Geschreven voorwaardes worden overgenomen.
Dat Tiscali ooit de toegang tot je consunet e-mail heeft behouden is gewoon geluk geweest.
Aangezien dit bij Tiscali geen geschreven voorwaarde is, maar een diest hoeft Planet dit niet mee te nemen.
Triest he? :Y)
En wie zegt dat deze voorwaarde niet geschreven is dan? Zocht ik dat niet heel toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SSH schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:19:
[...]

En wie zegt dat deze voorwaarde niet geschreven is dan? Zocht ik dat niet heel toevallig?
Dan bel je Tiscali even ze hun AV via kpn even willen mailen.
Die hebben ze vast nog wel ergens.
Je denkt toch niet dat Tiscali in hun AV heeft opgenomen dat een klant toegang MOET hebben tot hun consunet mailadressen? Dat was vast niet meer dan een dienst die Tiscali aanbood, en diensten mogen ten alle tijden worden verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

SSH schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:04:
[...]

planet zelf meld dit:
Planet Internet is bevoegd het e-mailadres en de Gebruikersnaam te veranderen, indien dit noodzakelijk is in het belang van het functioneren van de Dienst.
mjah, als Planet zegt dat het zo is dat het behoud van de mailadressen een te hoge belasting oplevert voor de mailservers, kunnen ze ze zo weg halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:25:
[...]

Dan bel je Tiscali even ze hun AV via kpn even willen mailen.
Die hebben ze vast nog wel ergens.
Je denkt toch niet dat Tiscali in hun AV heeft opgenomen dat een klant toegang MOET hebben tot hun consunet mailadressen? Dat was vast niet meer dan een dienst die Tiscali aanbood, en diensten mogen ten alle tijden worden verwijderd.
Wat die consunet mail-adressen betreft, er zit me iets van bij dat we een aantal jaren geleden een brief/mail van de Consumentenbond hebben gehad waar in stond dat ze met Tiscali hadden afgesproken dat die mailadressen niet zomaar konden vervallen (tenzij blabla een paar redenen (welke weet ik niet meer)).
Dat consunet mail-adres hebben we hier ook al sinds het begin (toen het nog WOL was) en we hebben nooit iets van Tiscali gehoord waaruit blijkt dat ze die willen afschaffen. Mocht het wel gebeuren dan zullen degene die zo'n mailadres hebben waarschijnlijk van Tiscali en van de Consumentenbond hier iets over te horen krijgen. Maar ik ga er gewoon vanuit dat die consunet adressen gewoon blijven werken, ook na 1 november 2006.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
SSH schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:04:
[...]

planet zelf meldt dit:
Contractueel verandert er niets. Totdat je contract voorbij is, dan wordt het omgezet in een contract bij Planet Internet. Dan verandert er dus wel het een en ander, maar dan heb je ook de kans gehad over te stappen of op te zeggen.

Maar ik denk dat iemand toch eens op zoek moet gaan naar de voorwaarden betreffende dit specifiek mailadres, ik ben benieuwd wat daar nou in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFluitketel schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 09:58:
[...]

Wat die consunet mail-adressen betreft, er zit me iets van bij dat we een aantal jaren geleden een brief/mail van de Consumentenbond hebben gehad waar in stond dat ze met Tiscali hadden afgesproken dat die mailadressen niet zomaar konden vervallen (tenzij blabla een paar redenen (welke weet ik niet meer)).
Dat consunet mail-adres hebben we hier ook al sinds het begin (toen het nog WOL was) en we hebben nooit iets van Tiscali gehoord waaruit blijkt dat ze die willen afschaffen. Mocht het wel gebeuren dan zullen degene die zo'n mailadres hebben waarschijnlijk van Tiscali en van de Consumentenbond hier iets over te horen krijgen. Maar ik ga er gewoon vanuit dat die consunet adressen gewoon blijven werken, ook na 1 november 2006.
Ja de consumentenbond kan dat wel afspreken met Tiscali, maar zolang er niks over in de AV staat heeft planet er niet zoveel aan, aangezien de afspraak niet met Planet is gemaakt.
Maar als er nog ex consunet klanten bij Tiscali zelf zitten (dus op het Tis netwerk) dan denk ik dat je er na 2006 ook nog bij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 11:09:
[...]

Ja de consumentenbond kan dat wel afspreken met Tiscali, maar zolang er niks over in de AV staat heeft planet er niet zoveel aan, aangezien de afspraak niet met Planet is gemaakt.
Maar als er nog ex consunet klanten bij Tiscali zelf zitten (dus op het Tis netwerk) dan denk ik dat je er na 2006 ook nog bij kan.
Oeps.. fout gelezen en de zooi weggehaald.. 8)7

Maar wat je zegt lijkt me dus ook.. Tenslotte hebben de klanten, die een adsl abonnement bij Tiscali via het KPN netwerk, een nieuw emailadres behorend bij het adsl-account gekregen. Sowieso zal niet iedereen met een consunet account over zijn gestapt naar een adsl account van Tiscali.

[ Voor 58% gewijzigd door FlipFluitketel op 03-12-2005 12:13 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddoow
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:43
Hallo,

ik behoor tot een van die klanten die van Tiscali naar Planet zijn gegaan. De overstap ging op zich helemaal goed, maar toch heb ik nu een paar vraagjes die ik nergens heb kunnen vinden.
Ten eerste, in de brief die ik gekregen heb staat dat je in je modem xxx@adsl-planet moet zetten, maar op de site van planet staat weer dat je xxx@adsl-standard moet invullen (Ik heb ze beide getest, ze werkten allebei). Mijn vraag is dus nu welke kan ik het beste gebruiken?
Ten tweede, als ik op www.watismijnip.nl kijk, staat er dat mijn provider 'HetNet' is. Ook als ik/anderen op IRC een dns doe naar mezelf/mij krijg ik iets van 'xxx.adsl-surfen.hetnet.nl'. Klopt dit?
Ten derde, ik heb een aantal dagen niet gebruik kunnen maken van nova.planet.nl (een 502 error met 'Access denied to your node') sinds vandaag dan weer wel, maar ik kan nu ook gebruik maken van de nieuwsserver van HetNet. Zou dit iets met het tweede te maken kunnen hebben?

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Eddoow schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:00:
Hallo,

ik behoor tot een van die klanten die van Tiscali naar Planet zijn gegaan. De overstap ging op zich helemaal goed, maar toch heb ik nu een paar vraagjes die ik nergens heb kunnen vinden.
Ten eerste, in de brief die ik gekregen heb staat dat je in je modem xxx@adsl-planet moet zetten, maar op de site van planet staat weer dat je xxx@adsl-standard moet invullen (Ik heb ze beide getest, ze werkten allebei). Mijn vraag is dus nu welke kan ik het beste gebruiken?
Ten tweede, als ik op www.watismijnip.nl kijk, staat er dat mijn provider 'HetNet' is. Ook als ik/anderen op IRC een dns doe naar mezelf/mij krijg ik iets van 'xxx.adsl-surfen.hetnet.nl'. Klopt dit?
Ten derde, ik heb een aantal dagen niet gebruik kunnen maken van nova.planet.nl (een 502 error met 'Access denied to your node') sinds vandaag dan weer wel, maar ik kan nu ook gebruik maken van de nieuwsserver van HetNet. Zou dit iets met het tweede te maken kunnen hebben?

Bvd.
Het maakt volgens mij niet uit wat je invult in je modem, ik heb er nog een andere in staan, namelijk username@planet.nl.
Dat je als HetNet wordt herkend heeft daar misschien mee te maken. Of heb je het met @adsl-standard en @adsl-planet? Probeer dan ook eens met @planet.nl ipv een van de andere.
Hetnet heeft geen nieuwsserver, tenminste geen eigen. De klanten van Hetnet kunnen gebruik maken van de nieuwsserver van planet (dus nova).
Hopelijk gaat het nu niet te veel offtopic, maar welk programma gebruik je voor de nieuwsgroepen en heb je gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld (is nl. niet nodig)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddoow
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:43
Newsleecher, zonder gebruikersnaam en pass. Met vinkje uit dus zodat je geen user/pass moet invullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Het Net en Planet is technisch gezien 1 pot nat, vandaar dat het soms wat door elkaar loopt. Welke username je gebruikt maakt niet uit. @adsl-planet of @adsl-standard. Ik wist trouwens niet dat @planet.nl ook werkte.

Edit: oh ja, ben vandaag ook weer vergeten te kijken naar die klacht |:( Morgen dan :)

Edit2: omg, ben klantnummer waarom het ging kwijt. In elk geval ging het erom dat je bij Tiscali kon SMS'en en bij Planet niet... zal nog even in mn oudpapierback duiken om te kijken of ik het kan vinden.

[ Voor 44% gewijzigd door woekele op 04-12-2005 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
Die brief met @adsl-planet heb ik helaas nooit ontvangen. Ik heb dus gegokt en die gok was "planet.nl" en ook voor ons werkt dat. (Hmm.. had ik geloof ik een paar pagina's terug ook al opgemerkt.)

Ook ZieMaar! heeft het weer over "nieuw contract, nieuwe voorwaarden", doch ik vermoed dat ook veel van die oude consunet / WOL contracten voor onbepaalde tijd zijn en dus ook voor onbepaalde tijd onder de oude voorwaarden doorlopen. Dat van die contracten voor een jaar (+ verlengen met steeds een jaar) is iets van de laatste tijd. Pakweg drie jaar geleden was de meerderheid van alle ISP contracten nog voor onbepaalde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Birdie schreef op maandag 05 december 2005 @ 01:43:
Die brief met @adsl-planet heb ik helaas nooit ontvangen. Ik heb dus gegokt en die gok was "planet.nl" en ook voor ons werkt dat. (Hmm.. had ik geloof ik een paar pagina's terug ook al opgemerkt.)

Ook ZieMaar! heeft het weer over "nieuw contract, nieuwe voorwaarden", doch ik vermoed dat ook veel van die oude consunet / WOL contracten voor onbepaalde tijd zijn en dus ook voor onbepaalde tijd onder de oude voorwaarden doorlopen. Dat van die contracten voor een jaar (+ verlengen met steeds een jaar) is iets van de laatste tijd. Pakweg drie jaar geleden was de meerderheid van alle ISP contracten nog voor onbepaalde tijd.
Als ze al voor onbepaalde tijd zijn, dan zit er toch ook een opzegtermijn aan? Misschien kijkt planet naar de opzegtermijn van isp kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03:14
Heb de account hier thuis ook overgezet. Leverde wel een onverwacht probleem op: 1 van de e-mailadressen die ik hier veelvuldig gebruik, is afkomstig van toen we nog gratis inbelden via tiscali. Toen ADSL hier beschikbaar werd, hebben we dat e-mailadres gewoon aangehouden, en dit werkte ook gewoon, we zaten immers nog in hetzelfde netwerk. Echter, nu krijg ik via Planet geen toegang tot die mailbox (logisch).
Morgen maar eens bellen of dat op de een of andere manier omgezet kan worden, ik kan het e-mailadres niet van de ene op de andere dag missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
ZieMaar! schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:31:
[...]

Als ze al voor onbepaalde tijd zijn, dan zit er toch ook een opzegtermijn aan? Misschien kijkt planet naar de opzegtermijn van isp kant?
Ik weet niet waar Planet naar kijkt. Voorlopig hebben ze het alleen gehad over "wanneer het contract afloopt". Als ze dat niet bedoelen, dan zou handig zijn als ze gewoon zeggen wat ze wel bedoelen. :D Tot die tijd zitten wij toch maar koffiedik te kijken.

(Die opzegtermijn is overigens een maand; dan hadden ze net zo goed geen overgangsperiode in kunnen stellen. Wel moet zo'n opzegging, ook van ISP kant, per aangetekende brief gebeuren. Ook dat maakt 't niet echt handig voor Planet zich daarop te gaan richten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Solarsparc schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:35:
Heb de account hier thuis ook overgezet. Leverde wel een onverwacht probleem op: 1 van de e-mailadressen die ik hier veelvuldig gebruik, is afkomstig van toen we nog gratis inbelden via tiscali. Toen ADSL hier beschikbaar werd, hebben we dat e-mailadres gewoon aangehouden, en dit werkte ook gewoon, we zaten immers nog in hetzelfde netwerk. Echter, nu krijg ik via Planet geen toegang tot die mailbox (logisch).
Morgen maar eens bellen of dat op de een of andere manier omgezet kan worden, ik kan het e-mailadres niet van de ene op de andere dag missen.
Kan je er niet bij via webmail van Tiscali?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error33

error33

Klungelsmurf bestaat nog

Solarsparc schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:35:
Ik ga de gok ook maar eens wagen. Hoop niet dat ik ditzelfde probleem krijg. En via Webmail zal zeker werken maar is een erg onhandige oplossing

macOS 15.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

FlipFluitketel schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 09:58:
[...]

Kijk hier heb ik wat aan. Heb jij heel toevallig nog wel de contracten van consunet of WOL liggen?
Ik zal Tiscali nog wel even mailen aangezien Planet niet reageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error33

error33

Klungelsmurf bestaat nog

Na een overstap te hebben gemaakt naar Planet. Dit ging zonder problemen. Wil ik het volgende mededelen voor de mensten die nog niet overgestapt zijn.

Gister avond ben ik gebeld door een medewerker van Planet omdat de overstap nog niet gemaakt was. En als ik dat niet zou doen zou per de 16e december het abbo vervallen. Dus degene die er van af wil kan dus blijkbaar wachten en he abbo stopt vanzelf.

Wel blijf ik van mening dat wel degenlijk er iets veranderd is. Een mailbox van maar 20 Mb en deze was 50 Mb. Heb het geprobeerd maar na 20 Mb krijg ik de mail gewoon terug.

na een verandering van SMPT.tiscali.nl naar mail.planet.nl werk de mail goed. Op de tis free acount na. terwijl die wel aan mijn zelfde acount nummer is gekoppeld :(

Blijf het eeeeeeeen zeer vreemde gang van zaken vinden zoals dit gelopen heeft en nog steeds loopt.

macOS 15.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
SSH schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:13:
[...]

Kijk hier heb ik wat aan. Heb jij heel toevallig nog wel de contracten van consunet of WOL liggen?
Ik zal Tiscali nog wel even mailen aangezien Planet niet reageerd.
Zullen vast nog wel ergens liggen, maar voordat mijn vader die dingen weer gevonden heeft (hij bewaart zo ongeveer alles) maar ik denk dat we een jaar verder zijn voor ie dat teruggevonden heeft. (Je wilt niet zien wat hier aan boeken/tijdschriften/papieren bewaard wordt.. :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

error33 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:00:
Gister avond ben ik gebeld door een medewerker van Planet omdat de overstap nog niet gemaakt was. En als ik dat niet zou doen zou per de 16e december het abbo vervallen. Dus degene die er van af wil kan dus blijkbaar wachten en he abbo stopt vanzelf.

Wel blijf ik van mening dat wel degenlijk er iets veranderd is. Een mailbox van maar 20 Mb en deze was 50 Mb. Heb het geprobeerd maar na 20 Mb krijg ik de mail gewoon terug.
Het eerste wat je zegt klopt wel, maar ook weer niet. Je verbinding stopt, je abo blijftechter gewoon doorlopen. Je kunt er dus NIET vanaf op die manier

Het tweede wat je zegt klopt ook niet. ik heb dit inmiddels meerdere malen in dit topic uitgelegd, en wordt er wel een btje moe van om mezelf te herhalen.

Je mailbox bij Tiscali was 50 mb en blijft 50 mb. Je PLANET mailboxen, dus de nieuwe, zijn idd 20 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
_Mystikal_ schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:09:
[...]

Het eerste wat je zegt klopt wel, maar ook weer niet. Je verbinding stopt, je abo blijftechter gewoon doorlopen. Je kunt er dus NIET vanaf op die manier

Het tweede wat je zegt klopt ook niet. ik heb dit inmiddels meerdere malen in dit topic uitgelegd, en wordt er wel een btje moe van om mezelf te herhalen.

Je mailbox bij Tiscali was 50 mb en blijft 50 mb. Je PLANET mailboxen, dus de nieuwe, zijn idd 20 mb.
Maar, volgens mij blijft alleen je hoofdmailbox van Tiscali actief. Je subaccounts niet, volgens mij...

Zijn er overgestapte Tiscali abonnees die dit kunnen bevestigen of ontkennen? Ik heb wat signalen en geluiden opgevangen dat de subaccounts niet meer zouden werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
ZieMaar! schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:12:
[...]

Maar, volgens mij blijft alleen je hoofdmailbox van Tiscali actief. Je subaccounts niet, volgens mij...

Zijn er overgestapte Tiscali abonnees die dit kunnen bevestigen of ontkennen? Ik heb wat signalen en geluiden opgevangen dat de subaccounts niet meer zouden werken...
Alle email-adressen die je hebt aangemaakt bij je adsl-account blijven gewoon werken, dus ook de subaccounts.
Hier is het hoofdaccount het mailadres van mijn vader en ik heb voor mezelf 2 extra accounts aangemaakt en die werken nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error33

error33

Klungelsmurf bestaat nog

_Mystikal_ schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:09:
[...]

Ja het is maar hoe je het bekijkt. Ik voel me gewoon genaaid met mijn mailboxen van 250Mb ga ik terug naar 80Mb :( :( . Ik ga wel eens een paar dagen weg maar dan zijn die 20 Mb snel bereikt :( En de opmerking dat ik nieuwe krijg bij planet heb ik weinig aan. Een hoop adressen aanpassen op diverse site`s zit ik niet op te wachten. Ben destijds bij planet vertrokken vanwegen het datalimiet.

Als ik het positief bekijk dan heb ik "HOERA HOERA HOERA" het komende jaar 9 mailboxen en 330 Mb aan ruimte!!!!!!!

En ik wil niet perse van planet af maar die mailboxen dat stoort me juist. Je kan wel lekker opwaarderen door bijbetaling :( Als mijn verbinding zou stoppen had KPN me dan niet moeten bellen ?

Als je moe wordt van het herhalen denk ik dat je ander werk moet gaan zoeken want op een helpdeks zul je wel vaker dezelfde vragen en antwoorden moeten geven!

Trouwens Mystikal je eigen woorden:
Je contract wordt gewoon 1 op 1 over gezet van Tiscali naar Planet. Dat betekent dezelfde voorwaarden, dezelfde dienstverlening (oftewel adsl over het KPN Netwerk), een gelijkblijvende contractsduur, dezelfde prijs, snelheid etc. Je moet alleen andere inloggegevens gebruiken.
En gezien het mailboxverhaal gaat dit in mijn ogen echt niet op.

macOS 15.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

error33 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:26:
Als je moe wordt van het herhalen denk ik dat je ander werk moet gaan zoeken want op een helpdeks zul je wel vaker dezelfde vragen en antwoorden moeten geven!
Mjah, hier staat t al vaker, en is t niet alleen door mij gezegd. Mensen die een klantenservice opbellen hebben (uitzonderingen daar) t antwoord nog nooit gehoord
Trouwens Mystikal je eigen woorden:
Je contract wordt gewoon 1 op 1 over gezet van Tiscali naar Planet. Dat betekent dezelfde voorwaarden, dezelfde dienstverlening (oftewel adsl over het KPN Netwerk), een gelijkblijvende contractsduur, dezelfde prijs, snelheid etc. Je moet alleen andere inloggegevens gebruiken.
En gezien het mailboxverhaal gaat dit in mijn ogen echt niet op.
Mjah, je krijgt extra mailboxen. T klopt dus idd niet dat je contract gelijk blijft, t wordt zelfs beter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Volgens mij denkt hij nog steeds dat zn tiscali mailboxen kleiner worden. Dat is dus niet zo, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error33

error33

Klungelsmurf bestaat nog

_Mystikal_ schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:44:

Mjah, je krijgt extra mailboxen. T klopt dus idd niet dat je contract gelijk blijft, t wordt zelfs beter 8)7
Daar komt de regel van HOERA HOERA HOERA weer. Maar dit is niet voor onbepaalde tijd. Volgend jaar ben ik de mailboxen van Tiscali wel degelijk kwijt !!!!!!

macOS 15.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error33

error33

Klungelsmurf bestaat nog

Aarsbuds0r schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:10:
Volgens mij denkt hij nog steeds dat zn tiscali mailboxen kleiner worden. Dat is dus niet zo, toch?
Nee kleiner worden ze niet. ZE VERDWIJNEN GEWOON :( :( :( :(

macOS 15.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Ja, je hebt nog een jaar dus om iets anders te zoeken en mensen je nieuwe adres te geven. Je provider (Tiscali) heeft je verkocht, ze willen je niet, dus ook een e-mailadres bij hun raak je kwijt. Jammer he... =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
error33 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:34:
[...]

Nee kleiner worden ze niet. ZE VERDWIJNEN GEWOON :( :( :( :(
je kan dan toch gewoon van provider switchen wanneer je abbo verloopt? Je kan sowieso opzeggen voordat je die tiscali adressen kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Nou, echt duidelijker is het er niet op geworden:

Naast uw ADSL abonnement staat u ook geregistreerd met een Tiscali Compleet (inbel)abonnement. Dit abonnement is NIET overgenomen. Aan dit abonnement verandert dan ook niets.

De volgende e-mailadressen zijn aan dit abonnement gekoppeld:
* xxx@tiscali.nl
* xxx@worldonline.nl
* xxx@consunet.nl
Deze e-mailadressen blijven bestaan. De volledige dienstverlening blijft lopen via Tiscali.

Hier heeft mijn vader dus echt nog nooit een rekening over ontvangen/betaald, extra gratis service dus, consunet ruled ;)

• Gwaihir
  • Niet online
Zijn er al mensen die die gratis telefoon (mits nog 3 jaar KPN abonnement) hebben ontvangen? Zo ja, hoe lang duurde dat ongeveer (vanaf het inzenden van het kaartje)? En / of misschien weet een van de KPN medewerkers hoe lang dit duurt?

(Ik kan door omstandigheden die extra telefoon nu erg goed gebruiken, dus 't voelt als "duurt al lang" ;). )

• pven
  • Niet online
Mij staat bij dat ik in een mail van Planet voorbij heb zien komen dat ik een X aantal minuten per maand 'gratis' gebruik kan maken van hotspots.

Heeft iemand daar meer info over?

(Ik vermeld het hier, omdat me bij staat dat het een extra-tje was voor Tiscali-abbo's.)

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 15:34
Zijn er al mensen die die gratis telefoon (mits nog 3 jaar KPN abonnement) hebben ontvangen?
Je bent niet de enige. Ik heb ook de kaart ingestuurd en nog helemaal niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
pven schreef op donderdag 22 december 2005 @ 08:38:
Mij staat bij dat ik in een mail van Planet voorbij heb zien komen dat ik een X aantal minuten per maand 'gratis' gebruik kan maken van hotspots.

Heeft iemand daar meer info over?

(Ik vermeld het hier, omdat me bij staat dat het een extra-tje was voor Tiscali-abbo's.)
Gezien mijn naderende vakantie (ik vertrek vanavond), een subtiele kick.

Iemand hier meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
pven schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:22:
[...]

Gezien mijn naderende vakantie (ik vertrek vanavond), een subtiele kick.

Iemand hier meer info over?
Ik heb hier helemaal niks over gelezen in de mailtjes van planet. Wat ik wel gelezen heb over gratis gebruik van hotspots gaat over xs4all.
Nu net nog eens de mailtjes van planet nagelezen maar ik vind er echt niks over terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verd*rie, volgens mij heb ik een paar dingen door elkaar gehaald. :/

Uiteraard dank voor je antwoord! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:01

JorisPenders

Designer & Coder

Ik ben inmiddels ook overgestapt

na veel problemen met de mailrelay van Planet gehad te hebben (wou eerst mijn mailtje niet ontvangen!) werkt alles nu perfect.
Nieuwsserver bevalt me ook goed, dus mij hoor je niet klagen.

Kaart voor gratis telefoon ook opgestuurd.. nog geen reactie...

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
Vandaag een brief gehad over die gratis telefoon, zo ongeveer: "de actie is een groot succes, dus we houden het niet bij. We proberen hem nog in januari bij u te hebben." Nog effe geduld dus :/, maar wel fijn en netjes dat ze 't zelf even melden :).

[ Voor 5% gewijzigd door Gwaihir op 27-12-2005 18:00 ]

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:41

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

wat is het verschil met blokkering van poorten tussen tiscali en planet?

Ik kan op mijn servertje ineens bijna geen mail meer ontvangen

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Planet heeft poort 25 dicht zitten. Moet je een soort workaround gebruiken. Is op dit forum en op de site van planet wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

ok, das voor outgoing mail, daar gebruik ik gewoon mail.planet.nl voor, maar incoming is 110, staat die ook dicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
sander815 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 08:43:
ok, das voor outgoing mail, daar gebruik ik gewoon mail.planet.nl voor, maar incoming is 110, staat die ook dicht?
Nee. Ik weet niet zoveel van mailservers, maar is het niet zo dat als je een mailserver draait, alles over 25 gaat?

Maar andere mensen zullen hier meer van weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

nou, naar mijn @home kan ik zo mail vrsturen via poort 25, ook de rest,maar als ik terugstuur, komt er niks aan..dus poort 25 is niet dicht, lijktmij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
Gratis telefoon vandaag ontvangen. :) Er zat wel een brief bij die hem steevast een "telefoon met belminuten" noemt, hoewel ik me niet voor kan stellen dat KPN er ook nog gratis minuten bij geeft. Ach, dat zal in de drukte wel over 't hoofd gezien zijn of zo.

Voor incoming mail naar een eigen mailserver is er een work-around nodig. Zie planet website / eerder in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:40
Birdie schreef op Thursday 22 December 2005 @ 00:24:
Zijn er al mensen die die gratis telefoon (mits nog 3 jaar KPN abonnement) hebben ontvangen? Zo ja, hoe lang duurde dat ongeveer (vanaf het inzenden van het kaartje)? En / of misschien weet een van de KPN medewerkers hoe lang dit duurt?

(Ik kan door omstandigheden die extra telefoon nu erg goed gebruiken, dus 't voelt als "duurt al lang" ;). )
ik had de mijne in ca 1 week. alleen om hem goed aan de gang te krijgen was wel een ramp icm met mijn tiptel "duo fox". nummerweergave werkt alleen als hij alleen op de lijn zit, anders is het signaal al te zwak. iets waar mijn oude dect geen last van had.

[ Voor 3% gewijzigd door weekend warrior op 07-01-2006 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
weekend warrior schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:20:
[...]

ik had de mijne in ca 1 week. alleen om hem goed aan de gang te krijgen was wel een ramp icm met mijn tiptel "duo fox". nummerweergave werkt alleen als hij alleen op de lijn zit, anders is het signaal al te zwak. iets waar mijn oude dect geen last van had.
Maar het is je wel gelukt? Zo ja; wat heb je zoal weten te doen dan?

Ik heb 'm aangesloten op een Siemens Gigabox (ISDN - DECT centrale) en dat gaat ook niet bepaald vloeiend. Met name: de basis (de gigabox) kan 'm telkens niet vinden. Ik kan dus wel uitgaand bellen (inclusief bellen met andere interne toestellen), maar anderen (intern en extern) kunnen mijn toestel niet bereiken.

Ik weet dat de Gigabox nog op z'n originele firmware draait. Ik wil daar binnenkort maar eens beginnen met een poging het te verbeteren. Maar zoals je suggereert: het kan heel best wel eens aan de sterke (of afwezigheid daarvan) van het signaal van de Malibu terug naar de basis liggen.. en dan zou die Malibu aangepast moeten worden. Overigens is het toestel vrij dicht bij de centrale wanneer dit (al) gebeurt; een meter of zes (van de maximaal 50 of zo). Ontvangst van het signaal wordt op het toestel dan ook aangegeven als uitstekend.

[ Voor 20% gewijzigd door Gwaihir op 10-01-2006 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:40
Birdie schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 00:58:
[...]

Maar het is je wel gelukt? Zo ja; wat heb je zoal weten te doen dan?
ik heb hem rechtsreeks op een poort van de tiptel aangesloten, dus met een vrij korte kabel ertussen en zonder andere toestellen aan te sluiten op de zelfde poort. toen werkte de nummer weergave wel.

ik heb eerst de kpn gebeld omdat mijn oude dect van de aldi dus wel goed werkte, helaas wist de kpn geen oplossing. later heb ik het maar geprobeerd zoals hierboven staaat beschreven.

ook heb ik een losse handset van mijn oude aldi dect op de eerste verdieping staan en deze verliest heel af en toe het contact met het malibu basis station. alleen dit komt maar zo weinig voor dat ik het voor lief neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
Ah; je gebruikt dus het Malibu basisstation. Dat kan ik niet: de centrale is zelf het DECT basisstation. Hij heeft slechts twee analoge poorten en die zijn al in gebruik. Rechtstreeks inpluggen van de (analoge) Malibu 630 basis op de telefoonlijn (ISDN) gaat natuurlijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dankzij hun overname zit ik met bagger internet.
en naar veel brieven sturen waar men niet eens meer op reageerd.
had ik maar de consumenten ingeschakeld.
en deze wisten mij te melden.
dat als je een probleem hebt met je profider en ze lossen het probleem niet binnen 2 weken op.
kun je vroegtijdig je abbonement beeindigen.

ook komt er binnen kort een steunpunt voor profider problemen.
en zij zullen je dan gaan helpen.

maar mensen die nu dus echt problemen hebben door de overname en die worden niet binnen 2 weken opgelost kun je vroegtijdig je abo beeindigen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Alleen jammer dat zoveel problemen door de klant zelf worden veroorzaakt ;) Waarmee ik niet wil zeggen dat dat bij jou ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:48:
ja dankzij hun overname zit ik met bagger internet.
Je zit niet door de overname met bagger internet, planet heeft een prima netwerk. Ik gok dat je door de snelheidsverhoging bagger internet hebt...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de telefoon net binnen gehad, grappig ding, net een mobieltje... kleurige achtergronden en polyfone beltonen incluis. Bereik is ook een stuk beter dan m'n vorige DECT, dus ik vind dit wel een geslaagde actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
En het gelazer over de prijs is begonnen..

Op onze nota van februari was de korting ineens verdwenen. Geen uitleg hierover. Ons contract is NIET per januari afgelopen, dus is het vervallen van de korting zondermeer onjuist.

Uiteraard heb ik dit bij Planet aangekaard. Ik verwacht er evenwel niet veel van, dus we zullen binnenkort waarschijnlijk naar DirectASDL overstappen om het prijspeil te behouden (maak nl. toch van geen enkele Planet-voorziening gebruik). Hopelijk kan die overstap zonder veel gezeur plaatsvinden.
Pagina: 1 2 3 Laatste