Geachte heer M. De Weert,
We hebben het u vorige week al laten weten: uw Tiscali-dienstverlening wordt voortgezet onder de naam van Planet Internet (ook KPN).
Uw abonnement
Uw huidige Tiscali ADSL-abonnement via het KPN-netwerk loopt naadloos over in ADSL Comfort van Planet Internet. U krijgt meer dan u gewend was!
U blijft hetzelfde betalen. Bij Tiscali heeft u een speciaal abonnementstarief. Hiervoor wordt u gedurende de looptijd van uw contract gecompenseerd.
Geen datalimiet.
Uw internetsnelheid wordt nog dit jaar 2 keer zo snel.
U krijgt een gratis veiligheidspakket bestaande uit een E-mail SpamFilter,
E-mail VirusScanner en PC Firewall. Bovendien ontvangt u elke maand gratis een muziektegoed t.w.v. € 10,- voor Music Stream.
U behoudt uw Tiscali e-mailadres(sen) tot 1 november 2006.
De factuur
Vanaf nu ontvangt u uw elektronische factuur in uw nieuwe e-mailbox van Planet Internet. Bij Planet Internet betaalt u € 54,95 (dit bedrag is inclusief het
KPN ADSL-abonnement). De compensatie gedurende de looptijd van uw contract bedraagt € 5,00 per maand en wordt maandelijks op uw Planet Internet-factuur in mindering gebracht.
Planet Internet in het kort
Planet Internet is de grootste en meest bekroonde internetprovider van Nederland, met tal van extra diensten en mogelijkheden. Met Planet Internet kunt u binnenkort probleemloos de volgende stap naar de toekomst zetten zoals digitaal bellen en tv kijken. Komt u ergens niet uit, dan staat onze professionele servicedesk voor u klaar.
Zet nu de stap.
Activeer nu uw abonnement en klik hier zodat u profiteert van alle voordelen! Binnen een paar minuten bent u klaar en heeft u de stap gemaakt naar Planet Internet.
Vragen over uw overstap?
Als u nog opmerkingen en/of vragen heeft over uw abonnement, kijk dan op
www.planet.nl/tiscali. Of bel ons speciale telefoonnummer 0800 0200803 (gratis): bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 22.00 uur en in het weekend en op feestdagen van 10.00 tot 17.00 uur.
Wij wensen u veel plezier met uw abonnement!
Met vriendelijke groet,
Planet Internet
P.S. Activeer vandaag nog uw abonnement. U profiteert dan zo lang mogelijk van alle voordelen!
Waarom moet ik dit abo activeren? Blijkbaar kunnen ze zonder jouw toestemming je niet zomaar op het Planet netwerk zetten!
Ik heb destijds, 2,5 jaar geleden, een abo afgesloten met Tiscali en niet met Planet.
Wat gebeurd er als ik niet activeer?