Had ik de foto maar zelf genomen.... zucht
bedankt voor de info. je hebt me nu alleen nog ongeduldiger gemaaktDinoPK schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:35:
[...]
Simlock mag niet besproken worden, maar ik kan alleen melden dat het in 1x via een code gelukt is.
MMC: ik heb de transcend 256mb mmc (geen rs, geen dv, geen supersnel) ding besteld, nog niet binnen. Maar transcend schijnt erg goed te werken, en het is een topmerk qua compact flashcards dacht ik.
Data: aangezien ik wilde synchroniseren en nog geen bluetooth of een cardreader had, heb ik gekozen voor bluetooth. De datatransfer snelheden vind ik zelf snel zat, maar ik ben dan ook een serial cable icm een s55 gewend. Voor kleine bestanden is het perfect, gaat via de nokia pc suite, maar ik denk dat je voor grote bestanden het beste een cardreader kan hebben. Alleen dan kan je weer niet synchroniseren. Ik heb wat problemen gehad met het instellen van bluetooth, maar dat lag aan de pc kant, en niet aan de ngage. Nu werkt het goed, en de dun bluetooth inbelverbinding heb ik gewoon verwijderd (popup de hele tijd) want die gebruik ik toch niet.
marco_sire@hotmail.com
na de aanloop van verhalen van mensen die pech hebben toch maar even met Vodafone gebeld. Mijn N-gage is op dit moment in het sorteerproces van TPG en zal vandaag of morgen aangeboden worden. Eerlijk is eerlijk... ben er toch wel blij mee
Hopelijk is het aantaal nee-verkopen minimaal...
Ik heb net ook maar even gebeld naar vodafone.... krijg die gast aan de telefoon,
Hij wil m'n postcode weten,
hij wil de postcode nog een keer weten,
hij wil weten of ik de N-gage ook op dit adres besteld heb
En hij verteld me vrolijk dat de telefoon vrijdag is verzonden en ik deze dus voor het weekend nog thuis kan verwachten...
dus ik blij opgehangen... en bedenk me ineens... "Vrijdag verzonden??
Ik heb hem MAANDAG pas besteld!!
Zijn ze daar nog helderziend ook ofzo??
edit:
Typo
Typo
[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 28-07-2005 10:22 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
via internet besteld op telefonisch?hemiparo schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:09:
na de aanloop van verhalen van mensen die pech hebben toch maar even met Vodafone gebeld. Mijn N-gage is op dit moment in het sorteerproces van TPG en zal vandaag of morgen aangeboden worden. Eerlijk is eerlijk... ben er toch wel blij meeHopelijk is het aantaal nee-verkopen minimaal...
Weekend thuis verw8en? volgens mij levert tpg niet in het weekend.. iig nog nooit gezien.Spike_wolf schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:20:
Ik heb net ook maar even gebeld naar vodafone.... krijg die gast aan de telefoon,
Hij wil m'n postcode weten,
hij wil de postcode nog een keer weten,
hij wil weten of ik de N-gage ook op dit adres besteld heb( dus ik denk al "Oh nee he!!!")
En hij verteld me vrolijk dat de telefoon vrijdag is verzonden en ik deze dus voor het weekend nog thuis kan verwachten...
dus ik blij opgehangen... en bedenk me ineens... "Vrijdag verzonden??"
Ik heb hem MAANDAG pas besteld!!![]()
![]()
![]()
Zijn ze daar nog helderziend ook ofzo??
ook weer de vraag.. heb je telefoonisch of met internet besteld?
[ Voor 49% gewijzigd door andreict op 28-07-2005 10:22 ]
Daarom staat er ook "Voor het weekend thuis verwachtenandreict schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:21:
[...]
via internet besteld op telefonisch?
[...]
Weekend thuis verw8en? volgens mij levert tpg niet in het weekend.. iig nog nooit gezien.
ook weer de vraag.. heb je telefoonisch of met internet besteld?
En ik heb hem telefonisch besteld, vrijdag Maandag dus

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 28-07-2005 10:26 ]
Humankind… be both.
(*&^*&^*&^*&^*((^*(*^) bel ik vanochtend naar vodafone weten ze gewoon helemaal niets van mijn bestelling. terwijl ik maandag ochtend om 10 uur oid al besteld had.
Moest ik naar een citypoint bellen of ze er daar nog een hadden.
Het is weer lekker ruk geregeld dus.
Een collega van mij had er ook een besteld en heeft natuurlijk ook meteen gebeld. Hij stond ook niet in het systeem, dus ze konden niet zeggen wanner hij geleverd zou worden.
Als ik jullie was zou ik maar eens bellen hoe of wat, anders zit je een week op een telefoon te wachten die waarschijnlijk niet eens geleverd word.
Een collega van mij had er ook een besteld en heeft natuurlijk ook meteen gebeld. Hij stond ook niet in het systeem, dus ze konden niet zeggen wanner hij geleverd zou worden.
Als ik jullie was zou ik maar eens bellen hoe of wat, anders zit je een week op een telefoon te wachten die waarschijnlijk niet eens geleverd word.
[ Voor 67% gewijzigd door messi op 28-07-2005 10:32 ]
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Moest jij gaan regelen of ze er nog een voor je hadden???messi schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:26:
(*&^*&^*&^*&^*((^*(*^) bel ik vanochtend naar vodafone weten ze gewoon helemaal niets van mijn bestelling. terwijl ik maandag ochtend om 10 uur oid al besteld had.
WTF, als hun een fout maken mogen ze dat toch ook lekker zelf oplossen??
Humankind… be both.
Ik ben nu met Vodafone aan het bellen, kijken of er info is over mijn QD. 
Heb hem maandag om 13.47 uur per telefoon besteld!
edit:
Hij is verstuurd en wordt vandaag of morgen geleverd!
edit:
Hij is verstuurd en wordt vandaag of morgen geleverd!
[ Voor 48% gewijzigd door endless op 28-07-2005 10:36 ]
Congratsendless schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:34:
Ik ben nu met Vodafone aan het bellen, kijken of er info is over mijn QD.
edit:
Hij is verstuurd en wordt vandaag of morgen geleverd!![]()
![]()
Daar zie ik ze wel voor aan, ach vanmiddag nog maar eens zeuren waarom ze via internet wel meteen geleverd worden en via telefoon niet.
welk nummer hebben jullie gebeld?
als ik 0800 0560 bel dan kan ik nergens een optie verkoop of leveringsinformatie kiezen.
als ik 0800 0560 bel dan kan ik nergens een optie verkoop of leveringsinformatie kiezen.
om weer ff verwarring te stichten: net gebeld, maandag rond 1100 besteld. ik stond gewoon in het systeem!!!!!!!! versturen duurt ruim 2 weken zei die man
maar hij zei ook dat die actie tot 1 augustus loopt......dus als nokia ze weer aan vodaphone levert......hij zei ook dat iedereen die zijn/haar gegevens heeft achtergelaten er 1 MOET krijgen ook al is de voorraad niet toereikend....vage zooi bij voda.

marco_sire@hotmail.com
0800 0560, optie 1 en optie 1.andreict schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:42:
welk nummer hebben jullie gebeld?
marco_sire@hotmail.com
hangen jullie eens op.. ksta in de w8 rij:)
HM... ik sta in de pc... moet nog verwerkt worden... +- 5 werkdagen. telefonisch di rond 13:30 besteld.
[ Voor 23% gewijzigd door andreict op 28-07-2005 10:57 ]
Elke werknemer zegt daar iets anders..marco_sire schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:42:
om weer ff verwarring te stichten: net gebeld, maandag rond 1100 besteld. ik stond gewoon in het systeem!!!!!!!! versturen duurt ruim 2 weken zei die manmaar hij zei ook dat die actie tot 1 augustus loopt......dus als nokia ze weer aan vodaphone levert......hij zei ook dat iedereen die zijn/haar gegevens heeft achtergelaten er 1 MOET krijgen ook al is de voorraad niet toereikend....vage zooi bij voda.

* endless is blij!
Hoop dat ie er straks ligt als ik thuis kom
Precies, ik bel gewoon net zovaak totdat ze mij allemaal kennen
Of todat ze zeggen dat ie morgen op de mat valt
* Gaitman is nu op het werk en reageert tot vanavond zeer weinig tot niet in dit topic.
Ik denk dat ik zo in de pauze even naar huis bel of er al wat binnen is
En anders bel ik Vodafone nog een keer
[ Voor 5% gewijzigd door Gaitman op 28-07-2005 10:57 ]
kijk daar kunnen we wat mee. Ik heb de mmc+ geanuleerd en vervangen door een transcend kaart.objectief2 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 05:29:
2 NGHer's have already had problems with Kingston 1Gb MMCPLus cards on their N-Gages.
So as I said its best to avoid buying these for use on the N-Gage until we get some more info as to which are compatible.
Ik heb zojuis vodafoon maar s gebeld en mijn bestelling is nog in behandeling maar hij kon me wel vertellen dat ik de foon zeker zal krijgen. Ik heb 'm maandag 25 juli besteld om 13:15
[ Voor 5% gewijzigd door dadj op 28-07-2005 10:59 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
Net gebeld met vodafone en ik sta in het systeem..
aleen ze heben zoveel bestellingen en ze weten niet waarneer die binen komt
dat woord afwachten dus!
edit: maandag 12:30 besteld
offtopic:
kom je nog online GJAman?
aleen ze heben zoveel bestellingen en ze weten niet waarneer die binen komt

dat woord afwachten dus!
offtopic:
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 11:06 ]
Werkse!GJAman schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:57:
* endless is nu op het werk en reageert tot vanavond zeer weinig tot niet in dit topic.
Vandaag lijkt mijn werk meer op tweakers.net forum spammer dan op netwerkbeheerder/helpdesk..

Achja..
Ga nu voor de 3e keer mijn MMC kaartje maar weer bestellen. (steeds geannuleerd vanwege onzekerheid.) 512 mb ruim genoeg.
FF een kleine POLL :
wie gaat er voor route66
wie gaat er voor tomtom??
ik heb beide al gedowned maar weet niet wat beter/minder slecht is.......gif-je op site van route66 ziet er veelbelovend uit......bestand is ook kleiner. en tomtom-software schijnt alleen een tomtom-gps te herkennen...en die wil ik nou net niet bestellen.
route66 dus
wie gaat er voor route66
ik heb beide al gedowned maar weet niet wat beter/minder slecht is.......gif-je op site van route66 ziet er veelbelovend uit......bestand is ook kleiner. en tomtom-software schijnt alleen een tomtom-gps te herkennen...en die wil ik nou net niet bestellen.
route66 dus
marco_sire@hotmail.com
Ik ga gewoon de goedkoopste halen. Die hele NGage was goedkoop, dus dan mag het softwarepakket dat ook zijnmarco_sire schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:09:
FF een kleine POLL :
wie gaat er voor route66
route66 dus
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
tom tom is helemaal geen optie voor zover ik heb begrepen omdat het OS van de ngage te oud is.marco_sire schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:09:
FF een kleine POLL :
wie gaat er voor route66
route66 dus
Ik ben meer benieuwd of er nog andere opties zijn behalve route66.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
versie 4 van tomtom zou moeten voldoendadj schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:18:
[...]
tom tom is helemaal geen optie voor zover ik heb begrepen omdat het OS van de ngage te oud is.
Ik ben meer benieuwd of er nog andere opties zijn behalve route66.
marco_sire@hotmail.com
serieus?? ga je het kopen? ik heb zo de bestanden voor......gratis.dawuss schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:12:
[...]
Ik ga gewoon de goedkoopste halen. Die hele NGage was goedkoop, dus dan mag het softwarepakket dat ook zijn
ow, dit mag je niet bespreken hierzo
marco_sire@hotmail.com
Verwijderd
Tweakers heten tweakers omdat ze voor alle dingen oplossingen vinden.... goed gedaan ventje!
http://dawuss.student.utwente.nl/blog/entry/16marco_sire schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:24:
[...]
serieus?? ga je het kopen? ik heb zo de bestanden voor......gratis.
ow, dit mag je niet bespreken hierzo
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
idd..
hopelijk dat ik ook een brief krijg van vodafone...maar postbode is net geweest en zat geen voda brief bij
maybe dat ie dan vandaag geleverd word, let's pray
hopelijk dat ik ook een brief krijg van vodafone...maar postbode is net geweest en zat geen voda brief bij
maybe dat ie dan vandaag geleverd word, let's pray
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
* Gaitman heeft nu pauze 
Ik heb net gebelt en kreeg iemand aan die lijn die advisseerde om terug te bellen indien het toestel eind volgende week nog niet binnen is. Ze begon gelijk al nadat ik het woord N-gage uitsprak met "Meneer mag ik u even onderbreken" en vervolgens bovenstaand verhaal.
Ook heb ik even naar huis gebelt maar daar is nog geen pakketje of brief binnengekomen
Wat betreft het geheugen zodra ik de N-gage QD binnen heb kan ik op het werk in ieder geval Kingston RS-MMC 512MB testen
Ik heb net gebelt en kreeg iemand aan die lijn die advisseerde om terug te bellen indien het toestel eind volgende week nog niet binnen is. Ze begon gelijk al nadat ik het woord N-gage uitsprak met "Meneer mag ik u even onderbreken" en vervolgens bovenstaand verhaal.
Ook heb ik even naar huis gebelt maar daar is nog geen pakketje of brief binnengekomen
Wat betreft het geheugen zodra ik de N-gage QD binnen heb kan ik op het werk in ieder geval Kingston RS-MMC 512MB testen
[ Voor 4% gewijzigd door Gaitman op 28-07-2005 11:42 ]
Heb net de verzendbevestiging binnen!
Maandag rond 22:30 besteld, online, Mastercard!
Verwijderd
ik was net te laat met bestellen
maar iemand nog een Nokia N-gage QD verkoopt voor ong de zelfde prijs
mijn email is alington150@hotmail.com
Ik geef je een kleine kans aangezien er mensen zijn die wél hebben besteld maar hem ook niet krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:49:
ik was net te laat met bestellen![]()
Hopen kan altijd..
Dat is laat..Myedvyed schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:49:
Heb net de verzendbevestiging binnen!
Andere mensen die maandagavond/nacht via internet besteld hebben hadden de QD zelf gisteren al binnen..
Vodafone is raar.
[ Voor 34% gewijzigd door endless op 28-07-2005 11:59 ]
hmmm, voortaan gewoon via Inet bestellen dus (hoewel ik daar pas achter kwam na het telefoon gesprek)
misschien is het voor hun makkelijker te verwerken ofzo,..
Aangezien je nu tegenwoordig als je een startpakket koopt van vodafone ook via online moet registreren anders krijg je ook geen 10 euro beltegoed extra
(via antw. kaart tegenwoordig maar 5)
mja ik hoop voor iedereen including myself dat er nog wat aan komt dezer dagen al dan niet weken
misschien is het voor hun makkelijker te verwerken ofzo,..
Aangezien je nu tegenwoordig als je een startpakket koopt van vodafone ook via online moet registreren anders krijg je ook geen 10 euro beltegoed extra
(via antw. kaart tegenwoordig maar 5)
mja ik hoop voor iedereen including myself dat er nog wat aan komt dezer dagen al dan niet weken
Verwijderd
Ik had maandag avond om 19:00 besteld kwam ik vandaag thuis was er een pakketje voor mij.
Toen ik hed zag liggen was et heel klein. Za er alleen een Simkaart in.
Ik na Vodafone gebeld zeiden ze dat ik het hele pakket terug moest sturen en dan zou ik een Nokia N-Gage terug gestuurd krijge.
Hij is al betaald dus hoop ik dat ze opschieten
Ik na Vodafone gebeld zeiden ze dat ik het hele pakket terug moest sturen en dan zou ik een Nokia N-Gage terug gestuurd krijge.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 12:06 ]
Een Simkaart van 50 euro..Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:05:
Ik had maandag avond om 19:00 besteld kwam ik vandaag thuis was er een pakketje voor mij.Toen ik hed zag liggen was et heel klein. Za er alleen een Simkaart in.
ook een goede aankoop.
Verwijderd
Niet eg dusEen Simkaart van 50 euro..
ook een goede aankoop.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 12:08 ]
correctie simkaart met 15 beltegoed 
wie komt er nou steeds bij dat het 50 is???
er wordt volgens mij bedoeld 50 euro betalen voor alleen een simkaart in plaats van simkaart + N-gageUnderworld schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:10:
Ja, maar die hadden het onder rembours besteld, kennelijk maakt dat toch verschil.endless schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:57:
[...]
Dat is laat..
Andere mensen die maandagavond/nacht via internet besteld hebben hadden de QD zelf gisteren al binnen..
Vodafone is raar.
Verwijderd
Postbode aan de deur geweest.. Helaas geen geld in huis
word nu naar het postkantoor gebracht en daar kan ie morgen afgehaald worden
YES.
Dinsdag om half 9 besteld via internet.

Dinsdag om half 9 besteld via internet.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 12:18 ]
Verwijderd
Na dat messie dus gebeld had heb ik ook maar ff naar mijn status gevraagd bij vodafone waar ik dus ook te horen kreeg dat ik niet bestond in de lijst waar ik dus niet zo vriendelijk op reageerde en toen werd ik vezocht het ook maar ff bij een city point te proberen.
ik vervolgens mijn regio af geken en gebeld met 2 maar nix.
vervolgens maar weer ff terug gebeld en krijg ik een verhaal van ja stroom storing geweest enzo broodje aap verhaal naar mijn idee waarna ik maar heb op gehangen en weer terug belde voor een andere medewerker die me vroeg of ik al een aboo had ik me nummer gegeven en zei ie dat maar met 1200 moest bellen via mijn mobiel.
ik dat dus maar geprobeerd en die kon mij vervolgens vinden in een stapel (waarschijnlijk dus op paier ingevuld erg slordig) waar na ik maar is vroeg hoe dat zat met internet bestellingen die savonds besteld waren en al binne waren wat volgens hun niet kon en wat ik dus maar bleef aan kaarten en ze toch maar zei dat het niet goed liep.
of te wel k kan nog wel een week wachten voor er 1 binnen is en ik ze ook maar ff duidelijk heb gemaakt dat ik dit geen goede service vind ik er ook zeker mijn abbo niet zou verlengen bij hun waar ik op te horen kreeg dat het niets met elkaar te maken had en een aparte afdeling was.
al dus iedereen heeft weer een ander verhaal en dat vind ik erg slecht van een bedrijf zo als vodafone.
vervolgens maar weer ff terug gebeld en krijg ik een verhaal van ja stroom storing geweest enzo broodje aap verhaal naar mijn idee waarna ik maar heb op gehangen en weer terug belde voor een andere medewerker die me vroeg of ik al een aboo had ik me nummer gegeven en zei ie dat maar met 1200 moest bellen via mijn mobiel.
ik dat dus maar geprobeerd en die kon mij vervolgens vinden in een stapel (waarschijnlijk dus op paier ingevuld erg slordig) waar na ik maar is vroeg hoe dat zat met internet bestellingen die savonds besteld waren en al binne waren wat volgens hun niet kon en wat ik dus maar bleef aan kaarten en ze toch maar zei dat het niet goed liep.
of te wel k kan nog wel een week wachten voor er 1 binnen is en ik ze ook maar ff duidelijk heb gemaakt dat ik dit geen goede service vind ik er ook zeker mijn abbo niet zou verlengen bij hun waar ik op te horen kreeg dat het niets met elkaar te maken had en een aparte afdeling was.
al dus iedereen heeft weer een ander verhaal en dat vind ik erg slecht van een bedrijf zo als vodafone.
maw...jij bent dus een beetje god aan het spelen...
slaat nergens op wat je allemaal zegt, maar ik ga verder geen discussie aan
ik zeg er alleen wel bij t-mobile, orange en vooral KPN is veel erger met dit soort acties
ik zeg er alleen wel bij t-mobile, orange en vooral KPN is veel erger met dit soort acties
is het misschien handig om leestekens en punten aan te brengen in je post? Zo leest het een stuk gemakkelijker.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:19:
Na dat messie dus gebeld had heb ik ook maar ff naar mijn status gevraagd bij vodafone waar ik dus ook te horen kreeg dat ik niet bestond in de lijst waar ik dus niet zo vriendelijk op reageerde en toen werd ik vezocht het ook maar ff bij een city point te proberen.
gvd er staat dus idd niets in het systeem bij hun. maandag 13.30 telefonisch besteld, di gebeld en dus nu net, en niets!
klote zooi.
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Wat lelijk dat internetbestellers hem direct al hebben terwijl ik maandag al vrij vroeg had gebelt. Ik zit nu echt wel te wachten op dit toestel want als ik mijn K750i straks terug krijg van orange heb ik niks meer aan die ngage...
Het gaat mij puur om tijdelijke vervanging, en dat is 3-5 werkdagen wel netjes, maar ik denk niet dat ze dat gaat lukken. Als ik moet wachten op een 2e batch ga ik pissig worden. Chronologische volgorde lijkt me wel zo netjes, maar blijkbaar is het daar idd een zooi.
Het gaat mij puur om tijdelijke vervanging, en dat is 3-5 werkdagen wel netjes, maar ik denk niet dat ze dat gaat lukken. Als ik moet wachten op een 2e batch ga ik pissig worden. Chronologische volgorde lijkt me wel zo netjes, maar blijkbaar is het daar idd een zooi.
mijn collega heeft hem dinsdag morgen (een van de laatste voor 49 euro) besteld via internet en ze stonden vandaag aan zijn deur.Worldwide schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:40:
Wat lelijk dat internetbestellers hem direct al hebben terwijl ik maandag al vrij vroeg had gebelt. Ik zit nu echt wel te wachten op dit toestel want als ik mijn K750i straks terug krijg van orange heb ik niks meer aan die ngage...
ik ben een van de telefoon bestellers..
ik heb maandag om half 1 besteld bij zon vrouwtje, vandaag was ik benieuwd hoe het zat met de telefoons (heb er 2 besteld) en ze worden vandaag of morgen verstuurd zei ze.. ik sta iig in het systeem
joepie!
ik heb maandag om half 1 besteld bij zon vrouwtje, vandaag was ik benieuwd hoe het zat met de telefoons (heb er 2 besteld) en ze worden vandaag of morgen verstuurd zei ze.. ik sta iig in het systeem
Audi A8 W12 6.0
Lees: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23866399Underworld schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:10:
Onder Rembours is sneller dan met Creditcard.. En ik altijd maar denken dat met de creditcard het geld meteen wordt overgemaakt. Dan hebben ze het geld al binnen voordat het product ook maar bij de klant aankomt..
maargoed, met de meeste onder ons komt het wel goed.
Alleen raar dat sommige mensen (nog?) niet in de digitale lijst staan, maar wel in een stapel..
Toen ik belde typte ze meteen alles in het systeem, is toch vreemd dat er voor andere mensen die op bijna dezelfde tijd hebben gebeld een papierstapel ligt.
En aan de mensen die Vodafone gaan afkafferen;
neem dan zeker geen KPN, Orange, T-Mobile of O2 of ook maar iets anders, want zolang je geen zakelijk abbo hebt krijg je nergens echte goede service. Dit is niet slecht, dit is een aanbieding waar meer op gereageerd werd dan verwacht en dan duurt het iets langer en gaan er dingen mis. Best logisch toch?
Verwijderd
dan heb je toevalig pech gehad want ik heb om 12:30 gebeld en sta kurig in het systeembirdibird schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:35:
*** er staat dus idd niets in het systeem bij hun. maandag 13.30 telefonisch besteld, di gebeld en dus nu net, en niets!klote zooi.
ik denk dat het gewoon aan de medewerkers licht. typ fouten enzo (kan gebeuren
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 13:02 ]
completely agree with this....En aan de mensen die Vodafone gaan afkafferen;
neem dan zeker geen KPN, Orange, T-Mobile of O2 of ook maar iets anders, want zolang je geen zakelijk abbo hebt krijg je nergens echte goede service. Dit is niet slecht, dit is een aanbieding waar meer op gereageerd werd dan verwacht en dan duurt het iets langer en gaan er dingen mis. Best logisch toch?
En helemaal niet gaan zeiken als je zelfs al wat binnen hebt gehad, en bijna 80% hier niet! Wat kan ik me daar boos om maken zeg!
ik sta gelukkig ook wel in het systeem maar er is nog niets mee gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:03:
Net gebeld met vodafone en ik sta in het systeem..![]()
aleen ze heben zoveel bestellingen en ze weten niet waarneer die binen komt![]()
dat woord afwachten dus!
offtopic:
ik heb maandag 0m 11:00 gebeld en besteld.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Verwijderd
Hoezo speel ik voor god omdat ik vind dat het een slechte zooi daar is na 4 verschilende verhalen gehoord te hebben.Underworld schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:28:
maw...jij bent dus een beetje god aan het spelen...
en als ik vind dat de service slecht is dan mag ik dat vinden ook als niet god zo als jij het noemt, en mag je me dus ook ff aan wijzen waar ik zeg dat te zijn.
omdat ik zeg geen abbo meer daar te nemen als ik de service zo slecht vind op dit moment das een mening en niet voor god spelen dus gebruik voortaan ff een andere naam of reply niet
No Comment
Lees je eigen bericht nog maar is goed door
[ Voor 59% gewijzigd door Underworld op 28-07-2005 13:10 . Reden: Lees je eigen... ]
Verwijderd
ik vind niet dat ik voor god speel dus basta gewoon weer een domme reply van een "tweaker"
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:11:
ik vind niet dat ik voor god speel dus basta gewoon weer een domme reply van een "tweaker"
we praten over een n-gage hoor niet over weles nietus!Underworld schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:09:
No Comment
-------------------------------------------------
weet er iemand het juiste voormaat voor een wallpaper voor de QD? en het bestand typen?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 13:14 ]
Verwijderd
daarom snap ik ook niet waar om ik god word genoemd en dan er bij die naam vind ik totaal niet passen bij zo iets. en dan er bij vind dit meer een belediging die ik niet neem
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 13:18 ]
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:54:
[...]
dan heb je toevalig pech gehad want ik heb om 12:30 gebeld en sta kurig in het systeem![]()
ik denk dat het gewoon aan de medewerkers licht. typ fouten enzo (kan gebeuren
Iemand die deze "getypfoute" jongen blij kan maken omdat ie er meerdere heeft besteld?
birdibird [op] gmail [punt] com
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Ik heb net ook gebeld, helaas ik sta ook niet in het systeem volgens hun. Ik had op maandag gebeld rond 14:00 uur. Maar het kan nog zijn dat ik nog niet verwerkt ben. Nouja ik zie het wel aan komen.
@underworld
Om eerlijk te zijn vind ik de opmerking "Voor god spelen" helemaal niet van toepassing op een klaagbericht op de service van vodafone. Eigenlijk helemaal niet van toepassing op een topic als deze... sterker nog.. in een techform
@underworld
Om eerlijk te zijn vind ik de opmerking "Voor god spelen" helemaal niet van toepassing op een klaagbericht op de service van vodafone. Eigenlijk helemaal niet van toepassing op een topic als deze... sterker nog.. in een techform
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:19:
vervolgens maar weer ff terug gebeld en krijg ik een verhaal van ja stroom storing geweest enzo broodje aap verhaal naar mijn idee <---Hypothetisch (ze hadden idd een stroomstoring) waarna ik maar heb op gehangen en weer terug belde voor een andere medewerker die me vroeg of ik al een aboo had ik me nummer gegeven en zei ie dat maar met 1200 moest bellen via mijn mobiel. <--medewerker probeert je te helpen en geeft je een oplossing
ik dat dus maar geprobeerd en die kon mij vervolgens vinden in een stapel (waarschijnlijk dus op paier ingevuld erg slordig) <---Hypothetische!!!! waar na ik maar is vroeg hoe dat zat met internet bestellingen die savonds besteld waren en al binne waren <---lees m'n andere bericht maar ff, mazzelaar!!! wat volgens hun niet kon en wat ik dus maar bleef aan kaarten en ze toch maar zei dat het niet goed liep.
of te wel k kan nog wel een week wachten voor er 1 binnen is en ik ze ook maar ff duidelijk heb gemaakt dat ik dit geen goede service vind ik er ook zeker mijn abbo niet zou verlengen bij hun waar ik op te horen kreeg dat het niets met elkaar te maken had en een aparte afdeling was. <-- idd waar heb je het over!!!...ga naar de consumentenbond ofzoiets als je je contract om zo'n rede niet wil verlengen??
al dus iedereen heeft weer een ander verhaal en dat vind ik erg slecht van een bedrijf zo als vodafone.<--veel plezier bij een andere profider hihi!
Verwijderd
Srry ik heb er maar 1 besteld... wel spijt van want ik had er net zo goed een paar kunen verkopen aan een tweaker..birdibird schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:17:
[...]
![]()
Iemand die deze "getypfoute" jongen blij kan maken omdat ie er meerdere heeft besteld?
birdibird [op] gmail [punt] com
Verwijderd
ja kpn waar ik geen problemen heb gehad voorheen
en dan er bij ik vind het niet gek dat ik een verhaal niet meer geloof als ik vier verschillende verhalen heb gehoord.
en ik heb er nix mee te maken dat hun een stroomstoring hebben gehad daar heeft een consument niets mee te maken ze horen er voor te zorgen dat het maar 2 a 3 dagen duurt zoals over een gekomen aan de telefoon.
en als ze dat niet kunnen moet ze contact opnemen dat het langer kan duren dan heb je goede service en je lijkt wel een vodafone fanboy
Ik krijg overigens het idee dat je denkt dat ik al een Ngage heb ontvangen? dit is overigens niet het geval.
caseclosed
en ontopic
Is er iemand blijgemaakt met een Ngage??
@ hieronder. Een brief is iig al iets, het gaat de goede kant op
en dan er bij ik vind het niet gek dat ik een verhaal niet meer geloof als ik vier verschillende verhalen heb gehoord.
en ik heb er nix mee te maken dat hun een stroomstoring hebben gehad daar heeft een consument niets mee te maken ze horen er voor te zorgen dat het maar 2 a 3 dagen duurt zoals over een gekomen aan de telefoon.
en als ze dat niet kunnen moet ze contact opnemen dat het langer kan duren dan heb je goede service en je lijkt wel een vodafone fanboy
Ik krijg overigens het idee dat je denkt dat ik al een Ngage heb ontvangen? dit is overigens niet het geval.
caseclosed
en ontopic
Is er iemand blijgemaakt met een Ngage??
@ hieronder. Een brief is iig al iets, het gaat de goede kant op
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 13:32 ]
en zojuist liep de postbode door de straat... ik helemaal blij... loopt naar de deur alleen... geen bel? Wel een brief
de bestelling is ontvangen en binnen enkele dagen zal de N-gage binnenkomen. Even wachten nog maar...
(en je zult zien, ga ik zo ff weg komt de pakketpost alsnog langs...)
Maar gebruik in "godsnaam" dan in ieder geval leestekens! Dit lijkt nergens op zo..Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:07:
[...]
Hoezo speel ik voor god omdat ik vind dat het een slechte zooi daar is na 4 verschilende verhalen gehoord te hebben.
en als ik vind dat de service slecht is dan mag ik dat vinden ook als niet god zo als jij het noemt, en mag je me dus ook ff aan wijzen waar ik zeg dat te zijn.
omdat ik zeg geen abbo meer daar te nemen als ik de service zo slecht vind op dit moment das een mening en niet voor god spelen dus gebruik voortaan ff een andere naam of reply niet
(tip; voor het woord "en" geen komma...)
[ Voor 7% gewijzigd door dadj op 28-07-2005 13:31 ]
ik vraag me eigenlijk af, is het nog wel een beetje te lezen/zien als je route 66 op die n-gage zet?
ik heb namelijk geen idee hoe groot en duidelijk dat scherm van da ding is.
iemand al ervaring ermee?
ik heb namelijk geen idee hoe groot en duidelijk dat scherm van da ding is.
iemand al ervaring ermee?
Verwijderd
haha, die kans zit ik dik inhemiparo schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:26:
en zojuist liep de postbode door de straat... ik helemaal blij... loopt naar de deur alleen... geen bel? Wel een briefde bestelling is ontvangen en binnen enkele dagen zal de N-gage binnenkomen. Even wachten nog maar...
besteld via de telefoon of online?
whaha, pfff ik ga er geen worden meer aan vuil maken, gelukkig leest de rest ook de berichten die jij en ik post
ontopic
ik weet trouwens een adres waar ze nog n-gage spellen verkopen voor één euro, laat het later nog wel weten, wanneer ik hem zelf ook heb (srry, maar zodirect is iedereen mij voor
)
ontopic
ik weet trouwens een adres waar ze nog n-gage spellen verkopen voor één euro, laat het later nog wel weten, wanneer ik hem zelf ook heb (srry, maar zodirect is iedereen mij voor
Mnee.. Wij medetweakers weten dat jij gelijk hebt Underworld.Underworld schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:35:
whaha, pfff ik ga er geen worden meer aan vuil maken, gelukkig leest de rest ook de berichten die jij en ik post
ontopic
ik weet trouwens een adres waar ze nog n-gage spellen verkopen voor één euro, laat het later nog wel weten, wanneer ik hem zelf ook heb (srry, maar zodirect is iedereen mij voor)
Die één euro spellen zullen wel de slechtste oudste spellen zijn die er zijn voor de n-gage..?
Indien dat niet zo is, geef hierrrr die link
ging niet om gelijk maar om egocentrische zijn
pandemonium, moto gp, dat wijf hoe heet ze ook al weer,... lara croft, tombraider dus, sonic!, tiger woods, tom claceys (...weet niet hoe het spel heet) sims bustin out en nog een paar andere...
Het gaat trouwens om een winkel en zijn hier en daar zeer beperkt te krijgen, maar dat komt later wel
pandemonium, moto gp, dat wijf hoe heet ze ook al weer,... lara croft, tombraider dus, sonic!, tiger woods, tom claceys (...weet niet hoe het spel heet) sims bustin out en nog een paar andere...
Het gaat trouwens om een winkel en zijn hier en daar zeer beperkt te krijgen, maar dat komt later wel
Het moet niet gekker worden
Ik bel net met de verkoopinformatie (0800-0560 optie 1 en nog eens 1) en die vertelt me dat ik papieren in moet vullen en naar ze terug moet sturen voordat ik geleverd krijg. Klinkt dit bekend? 
Ik heb tot vandaag nog geen formulier of wat dan ook gezien, maar ik sta wel in het systeem.

Ik heb tot vandaag nog geen formulier of wat dan ook gezien, maar ik sta wel in het systeem.
[ Voor 26% gewijzigd door objectief2 op 28-07-2005 13:53 ]
Verwijderd
[quote]Underworld schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:35:
ontopic
)[/quote
ja dat is goed van je dat je dat weet.
maar een vraagje nog waarom ben ik een mazzelaar ?
owja en ik wens niet meer "god" genoemd te worden door jou.
lekker nuttig dan om het te zeggen als je link toch niet geeft "not", maar zullen vast niet de nieuwere spellen zijn .
ontopic
lekker nuttig dan om het te zeggen als je link toch niet geeft "not", maar zullen vast niet de nieuwere spellen zijn .
Verwijderd
dat is ook een goed verhaal die houden we er in zal ik maar zeggen.objectief2 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:51:
Het moet niet gekker wordenIk bel net met de verkoopinformatie en die vertelt me dat ik papieren in moet vullen en naar ze terug moet sturen voordat ik geleverd krijg. Klinkt dit bekend?
maar zal voor de gein nog is bellen misschien krijg je dan wel meer info van ze.
flame flame flame
Verwijderd
k vrij duidelijk dat je niet normaal kan replyen op een normale vraagUnderworld schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:54:
flame flame flame
You know what I mean.Underworld schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:47:
ging niet om gelijk maar om egocentrische zijn
Tom Clancy's Ghost Recon en/of Splinter Cell
Oké, als je er bent kijk dan even of er nog een redelijk voorraadje ligt.
Ik ben namelijk geïnteresseerd in verschillende van deze spellen!
(waarschijnlijk vele mede-tweakers met mij..)
Net ontvangen, de Ngage zit nu aan de lader, ik ga pas verder met Ngage als de accu opgeladen is.hemiparo schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:26:
en zojuist liep de postbode door de straat... ik helemaal blij... loopt naar de deur alleen... geen bel? Wel een briefde bestelling is ontvangen en binnen enkele dagen zal de N-gage binnenkomen. Even wachten nog maar...
Even resumeren:
Maandag om 08.30 telefonisch besteld, ik hoorde dat mijn NAW gegevens direkt in getypt werden.
Donderdagmorgen kreeg een schriftelijke bevestiging van VF via TPG.
Donderdag middag pakketje afgeleverd door TPG pakketdienst.
Toch al met al best wel vlug.
Als nog terug denk aan die BEN aktie met die C25 of aan die eerste Postbank aktie met die M35,
dat duurde bijna een half jaar.
Die Postbank aktie met de M35i was in mei en ik kreeg mijn M35i pas in november.
Zou ik nu ook direkt al een aanvraag voor de simlock code kunnen doen en dat ze mij die code over een jaar toesturen?
ex Sinclair QL + goldcard gebruiker, zonnepanelen:3185 Wp, produktie 3050 kWh/j
Waarom moet je daar nu weer op reageren? Kap nou eens met dat nutteloze terugkomen op je onenigheid met iemand anders (Zelfde geldt ook voor Underworld, kap ermee en reageer gewoon niet meer op elkaar, dadelijk gooien ze dit topic nog dicht door dat gemekker van jullie.).Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:52:
(En Woolfy, gebruik eens leestekens en hoofdletters zoals je ook in de laatste 2 regels van [rml]Woolfy in "[ ACTIE] Nokia N-gage QD"[/rml] doet. Of kun je alleen leestekens gebruiken als er iets naar je zin is?)
Ontopic: Ik had maandag rond 12u30 gebeld, hoorde dat vrouwtje aan de telefoon ook van alles inkloppen maar heb nog bericht gehad (geen mail/telefoon/brief (mail/telefoon wordt ook moeilijk aangezien ze daar niet naar vroeg)).
[ Voor 50% gewijzigd door FlipFluitketel op 28-07-2005 14:05 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
zit niet op school nu en het leest best zo, genoeg ruimte tussen alle zinnen enzo.......................
en dan er bij ik wens niet een "god" genoemd te worden door een pubertje, die denkt zelf een "god"te zijn met zijn spelletjes voor 1 euro.
en dan er bij ik wens niet een "god" genoemd te worden door een pubertje, die denkt zelf een "god"te zijn met zijn spelletjes voor 1 euro.
Woolfy & Underworld..
Ik denk dat jullie beter kunnen stoppen met discusiëren, want of straks gaat dit topic dicht vanwege het offtopic gaan. Of één van jullie 2 heeft straks een OT aan zijn broek hangen.
En de sfeer in het topic blijft dan leuk..
-----------------------------------------
@ Jan
Als je de simlock eraf wilt hebben kun je daar ook voor naar een Vodafone Citypoint gaan, dan halen ze hem eraf. Dat kost wel wat geld. (9,- of 15,- euro o.i.d.?). na een jaar is het dus gratis ja.
Ook zijn er op internet verschillende sites te vinden waar dit kan. Betaald/onbetaald. Dat mag hier alleen niet besproken worden.
Ik denk dat ik telaat besteld heb om hem vandaag binnen te krijgen, half 9 is een stuk eerder dan kw. voor 2.. Naja, dan komt ie morgen.
Of hij ligt al thuis..
Gooi hier nog even neer hoelang de batterij erover doet om volledig opgeladen te worden straks..
Ik denk dat jullie beter kunnen stoppen met discusiëren, want of straks gaat dit topic dicht vanwege het offtopic gaan. Of één van jullie 2 heeft straks een OT aan zijn broek hangen.
En de sfeer in het topic blijft dan leuk..
-----------------------------------------
@ Jan
Als je de simlock eraf wilt hebben kun je daar ook voor naar een Vodafone Citypoint gaan, dan halen ze hem eraf. Dat kost wel wat geld. (9,- of 15,- euro o.i.d.?). na een jaar is het dus gratis ja.
Ook zijn er op internet verschillende sites te vinden waar dit kan. Betaald/onbetaald. Dat mag hier alleen niet besproken worden.
Ik denk dat ik telaat besteld heb om hem vandaag binnen te krijgen, half 9 is een stuk eerder dan kw. voor 2.. Naja, dan komt ie morgen.
Of hij ligt al thuis..
Gooi hier nog even neer hoelang de batterij erover doet om volledig opgeladen te worden straks..

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
krijgen we dit voor 50 euro??
marco_sire@hotmail.com
Verwijderd
das het irritantste.. Heb je dat mooie speeltje voor je liggen, moet je die batterij opladen
Misschien heb ik het gemist in dit topic, ondersteunt ie ook de BT headsets ? Weet dat mijn oude 7650 dat niet deed. Was alleen data ofzo werd er toen geroepen.
Verder al een partij shit gedownload op de site : http://my-symbian.com
Heb al voor honderden mb's binnen
Terwijl ik het toestel morgen pas kan ophalen
En ik zie hier reacties van Tomtom is te traag op het toestel. Je zou toch zeggen als je spellen als Rayman 3. Pandemonium kunt spelen je toch paardekrachten genoeg hebt voor een stukje navigatie ? Nu gebruik ik zelf tommie naar tevredenheid, misschien es een uitstapje maken naar route 66.
Waarom niet he... Durf te leven.
Misschien heb ik het gemist in dit topic, ondersteunt ie ook de BT headsets ? Weet dat mijn oude 7650 dat niet deed. Was alleen data ofzo werd er toen geroepen.
Verder al een partij shit gedownload op de site : http://my-symbian.com
Heb al voor honderden mb's binnen
En ik zie hier reacties van Tomtom is te traag op het toestel. Je zou toch zeggen als je spellen als Rayman 3. Pandemonium kunt spelen je toch paardekrachten genoeg hebt voor een stukje navigatie ? Nu gebruik ik zelf tommie naar tevredenheid, misschien es een uitstapje maken naar route 66.
[sarcasm]Die heb ik maandag telefonisch besteld ja!
[ Voor 5% gewijzigd door endless op 28-07-2005 14:21 . Reden: Sarcasme is onbekend bij sommige personen? ]
Tuurlijk. Die handen..... dat zijn ook mijn handen....... jaja
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Reactie op bestelling bij T-for-telecom:
Ik neem aan van wel, volgens mij zijn ze dat gewoon verplicht.
Iemand anders trouwens zijn NGage via T-for-telecom besteld?
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
meningen over route66 zijn niet echt positiefVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:14:
En ik zie hier reacties van Tomtom is te traag op het toestel. Je zou toch zeggen als je spellen als Rayman 3. Pandemonium kunt spelen je toch paardekrachten genoeg hebt voor een stukje navigatie ? Nu gebruik ik zelf tommie naar tevredenheid, misschien es een uitstapje maken naar route 66.Waarom niet he... Durf te leven.
Route 66 Mobile Symbian S60
marco_sire@hotmail.com
zwarte markt beverwijk??Underworld schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:35:
ik weet trouwens een adres waar ze nog n-gage spellen verkopen voor één euro, laat het later nog wel weten, wanneer ik hem zelf ook heb (srry, maar zodirect is iedereen mij voor)
marco_sire@hotmail.com
N-GAGE 1 MODDING
Nice..
Zou dat met de QD ook kunnen?
-------------------------------------
Beverwijk is een beetje ver fietsen voor mij.
Er zijn best veel programma's voor Symbian..
Dat wordt lekker kloten!
Nice..
Zou dat met de QD ook kunnen?
Beverwijk is een beetje ver fietsen voor mij.
Er zijn best veel programma's voor Symbian..
Dat wordt lekker kloten!
Verwijderd
Bedankt voor je reactie. Inderdaad niet zo heel lovend. Dan ga ik toch maar es proberen of ik de "shareware" versie kan vinden om te proberen voordat ik het ga aanschaffen. Vind het net te duur om te kopen als het niet lekker werkt.marco_sire schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:21:
[...]
meningen over route66 zijn niet echt positief
Route 66 Mobile Symbian S60
maar is wel een oud topic (op het moment dat men vrij actief is met posten is het 2004....). weet niet of er eea verbeterd is in de tussentijd.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:29:
[...]
Bedankt voor je reactie. Inderdaad niet zo heel lovend. Dan ga ik toch maar es proberen of ik de "shareware" versie kan vinden om te proberen voordat ik het ga aanschaffen. Vind het net te duur om te kopen als het niet lekker werkt.
marco_sire@hotmail.com
Ik heb hem ook binnen.
Zaterdagmiddag telefonisch besteld.
Weet iemand of het mogelijk is om via bluetooth verbinding te maken met mijn nokia 6230 en daar via die telefoon te internetten?
Want ik wil deze toch niet echt als telefoon gaan gebruiken, maar die n-gage arena lijkt me weer wel leuk. En anders moet ik zovaak simkaart wisselen.
Zaterdagmiddag telefonisch besteld.
Weet iemand of het mogelijk is om via bluetooth verbinding te maken met mijn nokia 6230 en daar via die telefoon te internetten?
Want ik wil deze toch niet echt als telefoon gaan gebruiken, maar die n-gage arena lijkt me weer wel leuk. En anders moet ik zovaak simkaart wisselen.
Voorraad is vrij weinig zag ik al, (zijn allemaal art. die er uit gingen) maar jullie horen het z.s.m.
voorrdat ik dat ge-ziek weer krijg:
De spellen zijn gewoon legaal maar wat ik al zij ze zijn een tijd geleden uit het assortiment gegaan
De spellen zijn gewoon legaal maar wat ik al zij ze zijn een tijd geleden uit het assortiment gegaan
[ Voor 41% gewijzigd door Underworld op 28-07-2005 14:42 ]
welke omgeving?? een tip geven mag toch welUnderworld schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:40:
Voorraad is vrij weinig zag ik al, (zijn allemaal art. die er uit gingen) maar jullie horen het z.s.m.
marco_sire@hotmail.com
dat weet ik niet vanuit mijn huis ga maar uit van alle lokaties in nederland
ze zijn tussen de filalen onderling te bestellen (denk dat de meeste nu wel genoeg weten)
ze zijn tussen de filalen onderling te bestellen (denk dat de meeste nu wel genoeg weten)
Hoe kan dat nou.. Hij staat er al 2 dagen op voor 99,- en ze zijn al 2 dagen lang uitverkocht?!Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:01:
YESS!!!
Ik heb het vanochtend via TforTelecom for 49.95
Het was de laatste!
FRS?Underworld schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:58:
dat weet ik niet vanuit mijn huis ga maar uit van alle lokaties in nederland
[ Voor 34% gewijzigd door endless op 28-07-2005 15:06 ]
http://www.freerecordshop....x=0&buttonsearchfast.y=0
???
Nee wacht nou maar gewoon af, ik heb net gehoord dat ie (ngage) naar me op weg is zodra ik hem binnen heb krijgt iedereen het te horen!!! i will promis!, het zal waarschijnlijk om enkele 10 tallen gaan!
???
Nee wacht nou maar gewoon af, ik heb net gehoord dat ie (ngage) naar me op weg is zodra ik hem binnen heb krijgt iedereen het te horen!!! i will promis!, het zal waarschijnlijk om enkele 10 tallen gaan!
Maandagavond @ 23.00 uur besteld (via vodafone.nl met mastercard, voor 49,99).
Orderbevestiging bijna gelijktijdig.
Dinsdag om 15.00 uur mail dat mijn order geaccepteerd was.
Vanmorgen om 11.30 uur mail dat mijn order verzonden is.. net belt m'n moeder me op dat er een pakketje van Vodafone is
Orderbevestiging bijna gelijktijdig.
Dinsdag om 15.00 uur mail dat mijn order geaccepteerd was.
Vanmorgen om 11.30 uur mail dat mijn order verzonden is.. net belt m'n moeder me op dat er een pakketje van Vodafone is
weet jij misschien ook wat er allemaal bijzit? neem aan dat je gebelt hebt.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:01:
YESS!!!
Ik heb het vanochtend via TforTelecom for 49.95
Het was de laatste!
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Let op:
Let op: Dit is geen Vraag&Aanbod-topic. Het verhandelen van telefoons en/of geheugenkaartjes is dus absoluut niet de bedoeling.
Let op: Dit is geen Vraag&Aanbod-topic. Het verhandelen van telefoons en/of geheugenkaartjes is dus absoluut niet de bedoeling.