Toevallig ook foto';s van de inhoud etc?Mex schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:40:
De mijne is binnen, maandagavond om 22:00 via internet besteld
[afbeelding]
Het mooie is, de batterij past ook in m'n Nokia 6680 en kan ik dus als reserve gebruiken.. batterij alleen al (als je em officieel Nokia haalt) is al iets van 30 euro.. die aanbieding wordt steeds mooier
Het schijnt zelfs dat de batterij ook past in de Adapt Bluetooth GPS-OntvangerMyedvyed schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:59:
Het mooie is, de batterij past ook in m'n Nokia 6680 en kan ik dus als reserve gebruiken.. batterij alleen al (als je em officieel Nokia haalt) is al iets van 30 euro.. die aanbieding wordt steeds mooier
En die batterijen zijn weer te bestellen op http://www.inkoopacties.net/ia/4mgq8qgn
LET OP: 31 juli: IA in afrondingsfase: er kan niet meer besteld worden.
(ik heb hem trouwens al
[ Voor 30% gewijzigd door Gaitman op 27-07-2005 14:30 ]
Hmm.. die heb ik ook! Als dat zo zou zijn, heb ik dalijk 2 reservebatterijen
Hoewel ik die in de GPS liever laat zitten, wel zo handig in de auto als je over mijn natuurlijke navigatievermogen beschikt
Hoewel ik die in de GPS liever laat zitten, wel zo handig in de auto als je over mijn natuurlijke navigatievermogen beschikt

idd, foon, accu, lader, stereo headset, fifa in een apparte verpakking en het simpakket in een apparte verpakking. Er staan gelukkig geen vodafone logo's op de foon.Spike_wolf schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:49:
Dus het is de foon, headset,lader (neem ik aan) en fifa... en uiteraard sim kaartje..
nou niet slecht voor dat geld
Hopen dat de mijne ook vandaag nog kmt dan

[ Voor 52% gewijzigd door Mex op 27-07-2005 14:11 ]
Stereo headset? Het ding is toch maar mono?
[ Voor 3% gewijzigd door dawuss op 27-07-2005 14:11 ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Een headset met L + R dan, jij je zindawuss schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:10:
Stereo headset? Het ding is toch maar mono?
* Gaitman Het is een mono headsetMex schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:07:
[...]
idd, foon, accu, lader, stereo headset, fifa in een apparte verpakking en het simpakket in een apparte verpakking.
Gelukkig nietEr staan gelukkig geen vodafone logo's op de foon.
Ziet er verder goed uit!
* Gaitman kan niet wachten op het pakketje!
[ Voor 10% gewijzigd door Gaitman op 27-07-2005 14:44 ]
Verwijderd
Ik ook niet:PGJAman schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:16:
[...]
Gelukkig niet
[...]
Ziet er verder goed uit!
/me kan niet wachten op het pakketje!
Schijnt dat er gisterochtend 2 maal is gebeld met een geheim nummer.
En mijn broertje sliep toen nog.. Dus is er niet opgenomen.
Hoop niet dat het Vodafone geweest is om te zeggen dat het niet doorgaat..
De 31e afronding van de IA, hoop dat m'n n-gage er (mocht ie komen!) snel is.. Dan kan ik nog een GPS bestellen.
En mijn broertje sliep toen nog.. Dus is er niet opgenomen.
Hoop niet dat het Vodafone geweest is om te zeggen dat het niet doorgaat..
De 31e afronding van de IA, hoop dat m'n n-gage er (mocht ie komen!) snel is.. Dan kan ik nog een GPS bestellen.
Ik ook niet..
[ Voor 23% gewijzigd door endless op 27-07-2005 14:27 ]
De 31e is de afronding van de batterijen IAendless schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:26:
Net even contact gehad met Vodafone... mijn pakketje is nog niet binnen en de vraag is of dat wel gebeurt. Behoorlijke overboeking volgens de persoon aan de lijn.
Heb hem op maandag 11:20 besteld. Iemand al wel een n-gage QD binnen die rond die tijd heeft
besteld?
Heb hem op maandag 11:20 besteld. Iemand al wel een n-gage QD binnen die rond die tijd heeft
besteld?
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Sorry hoor maar dan moeten ze niet ineens N-gage QD's gaan uitleveren die on-line zijn besteld terwijl de telefonische nog niet uitgeleverd zijn.AvOn schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:43:
Net even contact gehad met Vodafone... mijn pakketje is nog niet binnen en de vraag is of dat wel gebeurt. Behoorlijke overboeking volgens de persoon aan de lijn.
besteld?
Want op de site stond duidelijk OP=OP
* Gaitman denkt had ik nu ook maar on-line een pakketje besteld
[ Voor 34% gewijzigd door Gaitman op 27-07-2005 14:55 ]
Mex had hem later besteld en heeft hem al binnen.
Ik heb net nog naar huis gebeld maar er was nog geen pakketje bezorgt.
Misschien morgen wel, maar morgen is er ook feest in ons dorp dus misschien geen post bezorging.
sorry niet goed gelezen: Mex heeft via internet besteld.
Ik heb net nog naar huis gebeld maar er was nog geen pakketje bezorgt.
Misschien morgen wel, maar morgen is er ook feest in ons dorp dus misschien geen post bezorging.
sorry niet goed gelezen: Mex heeft via internet besteld.
[ Voor 13% gewijzigd door GrumpyGamerDad op 27-07-2005 14:50 . Reden: niet goed gelezen. ]
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
De post is hier al geweest en er zat niks bij, rond dezelfde tijd online besteld als Mex (met Mastercard).. maar met pakketjes varieert et hier hoe laat ze geleverd worden, dus het kan altijd nog. En anders een andere dag, wie weet, maar leveren moeten ze wel, ik heb al betaald en het is geaccepteerd!
Verwijderd
Net gebeld, en schijnbaar zijn ze de telefonische aanvragen nog aan het verwerken. Vrijdag terugbellen was de boodschap.

* Gaitman snapt het niet de bestellingen via de telefoon hebben de medewerkers toch ook in de computer ingetypt?Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:52:
Net gebeld, en schijnbaar zijn ze de telefonische aanvragen nog aan het verwerken. Vrijdag terugbellen was de boodschap.
Maar als iemand er nog één over heeft en ik krijg er geen één binnen dan heeft vast nog wel iemand er één over voor de TopicStarter? (en ik had er ook nog één besteld voor mijn broertje
[ Voor 27% gewijzigd door Gaitman op 27-07-2005 14:57 ]
Ik vind dat het goed moet komen en dat we anders met heel tweakers.net een actie tegen vodafone gaan beginnen!
Verwijderd
idd ik doe meeendless schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:01:
Ik vind dat het goed moet komen en dat we anders met heel tweakers.net een actie tegen vodafone gaan beginnen!
Het ding komt niet met de normale post maat via de pakketdienst van tpg.Myedvyed schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:52:
De post is hier al geweest en er zat niks bij, rond dezelfde tijd online besteld als Mex (met Mastercard).. maar met pakketjes varieert et hier hoe laat ze geleverd worden, dus het kan altijd nog. En anders een andere dag, wie weet, maar leveren moeten ze wel, ik heb al betaald en het is geaccepteerd!
Laten we niet vooruit lopen op de zaken 
Ze hebben nog tot 4 werkdagen de tijd om het pakketje uit te leveren (gisteren besteld)
Ze hebben nog tot 4 werkdagen de tijd om het pakketje uit te leveren (gisteren besteld)
[ Voor 9% gewijzigd door Gaitman op 27-07-2005 15:07 ]
Verwijderd
de post is bij mij ook geweest en de pakketen diens komt volgens mijn moeder rond 4 uurMex schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:05:
[...]
Het ding komt niet met de normale post maat via de pakketdienst van tpg.
Het zal me allemaal benieuwen.. ik maak me niet zo druk! Ben ook nog aan't wachten op m'n nieuwe voeding, een Saitek Eclipse toetsenbord, een DVD-bestelling, etc. etc.
Zou liever die voeding eens zien, m'n PC viel net weer helemaal uit.. bleh
Maar dat terzijde.. idd, TPG komt hier meestal ook later op de middag!
Zou liever die voeding eens zien, m'n PC viel net weer helemaal uit.. bleh
Maar dat terzijde.. idd, TPG komt hier meestal ook later op de middag!
laten we niet gaan huilen met z`n allen. we wachten allen gewoon netjes en geduldig af..GJAman schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:54:
[...]
* LyxKyo snapt het niet de bestellingen via de telefoon hebben de medewerkers toch ook in de computer ingetypt?
Maar als iemand er nog één over heeft en ik krijg er geen één binnen dan heeft vast nog wel iemand er één over voor de TopicStarter? (en ik had er ook nog één besteld voor mijn broertje)
mocht er nu helemaal niets uitgeleverd worden, dan is dat een schending van een mondelinge overeenkomst.. dus dan halen we ons recht toch wel.
cheers!
oww.. 2 werkdagen later dus..Maite schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:06:
Ik heb hem zaterdagmiddag telefonisch besteld en heb hem vandaag ontvangen.
Naja, ik hoop dat het goed komt met de rest van de ladingen..
En anders alsnog de t.net actie tegen vodafone..
Laten we inderdaad netjes wachten!... Tenslotte is het wel een hele scherpe aanbieding
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Ngage is hier net 5 minuten binnen. Nu eerst ff de accu wat opladen, kan nog niets doen. Het apparaatje is iig erg klein, zwaar en voelt enorm degelijk aan.
Hoe, waar, wanneer, hoelaat heb je hem besteld? En kwam de TPG hem met de post brengen?DinoPK schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:22:
Ngage is hier net 5 minuten binnen. Nu eerst ff de accu wat opladen, kan nog niets doen. Het apparaatje is iig erg klein, zwaar en voelt enorm degelijk aan.
endless schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:23:
[...]
Hoe, waar, wanneer, hoelaat heb je hem besteld? En kwam de TPG hem met de post brengen?
Staat niet alles inDinoPK schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:34:
Het leuke van de verzendbevestiging is de tijd waarop die verzonden is.
Ik had hem in mijn email vanochtend om 8.45, dan werken ze nog niet bij vodafone lijkt mij. Alleen de tijd in de mail staat op woensdag 10.45, en dat is het nu nog niet eens...
Is het een late mail van gisteren, of is het een mail van vandaag die te vroeg verzonden is ?
Ik zie het wel, hopelijk vandaag.
Weet iemand of je vodafone prepaid kaarten kunt gebruiken om te sms-en of eventueel te bellen vanuit turkije? Dan heeft mijn zusje wat sms tegoed voor der vakantie
Dinsdagavond via het internet besteld, vanochtend verzendbevestiging binnengehad. TPG pakketdienst kwam hem brengen, rembours heh.endless schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:23:
[...]
Hoe, waar, wanneer, hoelaat heb je hem besteld? En kwam de TPG hem met de post brengen?
Verwijderd
krijg je die 1 cent ook nog trug ?DinoPK schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:39:
[...]
Dinsdagavond via het internet besteld, vanochtend verzendbevestiging binnengehad. TPG pakketdienst kwam hem brengen, rembours heh.
Voor diegene die wachten met het kopen van een (reserve) batterij omdat de N-gage QD nog niet binnen is.
Heb ik goed nieuws:
Heb ik goed nieuws:
Over de Adapt GPS reciever:rjongen schreef op 27 July 2005 @ 15:36:
Dankje!
Ik moet nu weg, ik zal vanavond even de IA een week langer open houden, maar wel al verzenden op de geplande datum.
Gepost door petost op 27/07/2005 15:46
En ik kan bevestigen dat hij 't gewoon goed doet op de QD.
[ Voor 43% gewijzigd door Gaitman op 27-07-2005 15:48 ]
Verwijderd
Ik had er 2 besteld, niet omdat ik er 2 wilde hebben, maar om te kijken welke nu het eerst kwam. Ik had eerst maandig telefonisch besteld en 's avonds nog online en raad eens, die ik online had besteld is inmmiddels binnen, binnen 48 uur dus. Ik heb dus het vermoeden dat de telefonische bestelde veel later komt.
Als die tweede binnenkomt,zou je hem dan voor de zelfde prijs willen verkopen? Als dat zo is hou ik me aanbevolenVerwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:54:
Ik had er 2 besteld, niet omdat ik er 2 wilde hebben, maar om te kijken welke nu het eerst kwam. Ik had eerst maandig telefonisch besteld en 's avonds nog online en raad eens, die ik online had besteld is inmmiddels binnen, binnen 48 uur dus. Ik heb dus het vermoeden dat de telefonische bestelde veel later komt.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
stel nou dat het inderdaad zo is dat veel van de telefonisch bestelde ngage's niet geleverd worden. heb je dan een figuurlijke poot om op te staan? ik weet dat mondelinge overeenkomsten bindend zijn, maar het lijkt mij erg lastig om te bewijzen dat ik iets daadwerkelijk besteld heb bij een of andere mega-callcentrum. en het is helemaal lastig dat de telefonische bestellingen niet opgevolgd zijn door een schriftelijke bevestiging. maar ja, eerst maar eens rustig afwachten inderdaad.
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Verwijderd
ik denk dat de eerste die vrij is voor de topic starter is als hij ze niet heeft ontvangen...pingkiller schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:59:
[...]
Als die tweede binnenkomt,zou je hem dan voor de zelfde prijs willen verkopen? Als dat zo is hou ik me aanbevolen
hij is tensloten degenen die ons deze informatie heeft gegeven..
denk daaraan!!!
Dat heb je in dit topic al genoeg getuigen die telefonish eerder hebben besteld dan diegene on-linedriedees schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:59:
stel nou dat het inderdaad zo is dat veel van de telefonisch bestelde ngage's niet geleverd worden. heb je dan een figuurlijke poot om op te staan? ik weet dat mondelinge overeenkomsten bindend zijn, maar het lijkt mij erg lastig om te bewijzen dat ik iets daadwerkelijk besteld heb bij een of andere mega-callcentrum. en het is helemaal lastig dat de telefonische bestellingen niet opgevolgd zijn door een schriftelijke bevestiging. maar ja, eerst maar eens rustig afwachten inderdaad.
ThxVerwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:00:
ik denk dat de eerste die vrij is voor de topic starter is als hij ze niet heeft ontvangen...
[ Voor 22% gewijzigd door Gaitman op 27-07-2005 16:05 ]
Mee eens, mocht hij z'n foontje niet krijgen en iemand anders er eentje teveel hebben, dan lijkt hij me degene die d'rvoor in aanmerking komt!Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:00:
[...]
ik denk dat de eerste die vrij is voor de topic starter is als hij ze niet heeft ontvangen...
Maarja, dat moeten de verkopers zelf maar beslissen eigenlijk. Ik zou het iig wel zo eerlijk vinden!
We hoeven ons misschien iets minder zorgen te maken.
Maar het duurt misschien wel iets langer.
Maar het duurt misschien wel iets langer.

Gepost door opperbom op 27/07/2005 15:42
Toch maar even gebeld of ik in het systeem stond. Ze hebben 3 dagen achterstand met het verwerken van de order , en kan mijn bestelling waarschijnlijk pas na het weekend tegemoet zien , dit terwijl ik zaterdagmiddag al (telefonisch) besteld had. Ik hoefde me geen zorgen te maken , want mijn order zou nog wel verwerkt worden. De mederwerker zei dat er meer aanvragen waren dan N-gages , maar ik in ieder geval mijn bestelling zou krijgen omdat deze al in het systeem van nog te verwerken bestellingen stond.
[ Voor 4% gewijzigd door Gaitman op 27-07-2005 16:12 ]
^^^ah, alweer goed nieuws van de TS^^^
maar de eerste overtollige ngage is wat mij betref inderdaad voor GJAMan, wel zo eerlijk natuurlijk!
hoop echter dat het niet nodig is, snap de werkwijze van vodafone niet echt. de aanbieding online plaatsen terwijl de telefonisten al bekend maakten dat de voorraad slinkende was...
maar de eerste overtollige ngage is wat mij betref inderdaad voor GJAMan, wel zo eerlijk natuurlijk!
hoop echter dat het niet nodig is, snap de werkwijze van vodafone niet echt. de aanbieding online plaatsen terwijl de telefonisten al bekend maakten dat de voorraad slinkende was...
[ Voor 15% gewijzigd door driedees op 27-07-2005 16:19 ]
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Nogmaals Thxdriedees schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:14:
hear, hear! eerste overtollige ngage is voor GJAMan, wel zo eerlijk natuurlijk.
Die werkwijze snap ik ook niet helemaal telefonische orders worden dus dubbelgecheckt/bevestigd, terwijl online oders er gelijk verwerkt wordenhoop echter dat het niet nodig is, snap de werkwijze van vodafone niet echt. de aanbieding online plaatsen terwijl de telefonisten al bekend maakten dat de voorraad slinkende was...
[ Voor 5% gewijzigd door Gaitman op 27-07-2005 16:30 ]
heh, als t een beetje meezit krijg ik van de week 2 nieuwe phones deze ngage voor gps en SE 750i voor de rest.
Hoop wel dat die ngage niet geanuleerd wordt want ik heb er al 512 Mb geheugen voor besteld...
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
De K750i bevalt me in ieder geval goed!dadj schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:51:
heh, als t een beetje meezit krijg ik van de week 2 nieuwe phones deze ngage voor gps en SE 750i voor de rest.
Ik denk dat ze het (hopelijk) wel uit hun hoofd laten om nu nog bestellingen te annulerenHoop wel dat die ngage niet geanuleerd wordt want ik heb er al 512 Mb geheugen voor besteld...
offtopic:
MSN messenger adres aan mijn profiel toegevoegd
MSN messenger adres aan mijn profiel toegevoegd

[ Voor 22% gewijzigd door Gaitman op 27-07-2005 17:16 ]
8 winkels gehad, 3 ervan hadden een mmc kaart, 2 waren ontiegelijk duur (56 euro voor 256mb...) en als laatste de dixons, die hadden alleen maar 512 mb kaarten terwijl ik 256 zat vind. Handig 
Maar eens kijken op het internet voor een leuke aanbieding...
Dino, check het starttopic, linkje naar MMC op pricewatch
[ Voor 14% gewijzigd door endless op 27-07-2005 17:17 ]
Jah ik weet het, ik ga even goed zoeken. Aangezien niet alles compatible is, en verzendkosten verschillen is het ff zoekwerk. Had gehoopt op redelijke prijsjes hier bij de winkels in Nieuwegein, was ik naar Utrecht gegaan dan had ik gewoon ff bij t for telecom binnengelopen.
Owja, voor de geïnterresseerde:DinoPK schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:21:
[...] gewoon ff bij t for telecom binnengelopen.
T for Telecom is officieel n-gage game winkel.
Misschien dat er nog iemand bij een T for T winkel komt om het te checken?
BRON
[ Voor 25% gewijzigd door endless op 27-07-2005 17:33 ]
Verwijderd
de meeste spellen zijn toch rond de 50 euro?endless schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:32:
[...]
Owja, voor de geïnterresseerde:
T for Telecom is officieel n-gage game winkel.
Misschien dat er nog iemand bij een T for T winkel komt om het te checken?
BRON
Prijzen van games via n-gage.com:quote: http://www.n-gage.comFlash op de frontpage:
De N-gage voor 99,- dollar.
Games al vanaf 15,- dollar.
LINKJE
Ze komen in de VS niet boven de 25 dollar uit.
Lijkt me sterk dat ze in europa 50,- euro zijn dan!
Verwijderd
fifa 2004 is in NL 50 euro en op die site is fifa 2005 nog geen eens 20 dollarendless schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:45:
[...]
Prijzen van games via n-gage.com:
LINKJE
Ze komen in de VS niet boven de 25 dollar uit.
Lijkt me sterk dat ze in europa 50,- euro zijn dan!
lijkt me toch wel een groot verschil
www.sallandautomatisering.nl Kingston MultiMediaCard Plus 512 MB 1 € 24,37 ex btwDinoPK schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:15:
8 winkels gehad, 3 ervan hadden een mmc kaart, 2 waren ontiegelijk duur (56 euro voor 256mb...) en als laatste de dixons, die hadden alleen maar 512 mb kaarten terwijl ik 256 zat vind. Handig
Deez heb ik besteld. Heb even gebeld en die gozer had t even nagezocht en zei dat deze werkt in de ngage.
dikke kans dat ik kan fluiten naar mn ngage, net gebeld maar hij was nog niet verwerkt.. of ik morgen kan terugbellen.. in dat geval heb ik dat geheugen over van de week...
[ Voor 25% gewijzigd door dadj op 27-07-2005 18:20 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Wat ik eigenlijk nog zoek is een niet te dure GSM houder (die het liefst zowel een N-gage QS als een SonyEricsson K750i) kan vasthouden en met een zuignap wordt bevestigd aan de voorruit van de auto.
offtopic:
Misschien kan iemand hiervan wel een Inkoopactie maken als er meer intresse in is
Misschien kan iemand hiervan wel een Inkoopactie maken als er meer intresse in is
Vaste verzendkosten 8,45 euro en "Kosten bij order (Incl. BTW Ex. verzendkosten) kleiner dan € 50", ook nog weer 5 euro.dadj schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:53:
[...]www.sallandautomatisering.nl Kingston MultiMediaCard Plus 512 MB 1 € 24,37 ex btw
Deez heb ik besteld. Heb even gebeld en die gozer had t even nagezocht en zei dat deze werkt in de ngage.
Dat schiet lekker op, een scherpe prijs om mee te adverteren, maar dan komen er nog allerlei kosten overheen!
Vooral bij wat kleinere bestellingen is het zaak om op de bijkomende kosten te letten, een scherpe prijs betekend soms niet dat je goedkoper uit bent!
Hmm, dan haal ik het ding wel op de fiets bij www.hbit.nl voor 41,40 euro
[ Voor 8% gewijzigd door jandebehanger op 27-07-2005 18:46 ]
ex Sinclair QL + goldcard gebruiker, zonnepanelen:3185 Wp, produktie 3050 kWh/j
Hmm hopelijk dat postbode donderdag komt...
anders ga ik me zorgen maken
128mb MMC kaart voor 20 eurie aangeschaft
anders ga ik me zorgen maken
128mb MMC kaart voor 20 eurie aangeschaft
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Net belde de TPG aan en bracht mij de Nokia N-gage a € 49.95
heb de stuiver laten zitten
Zoals GJAman al zei..nu haastig op zoek naar een houder voor de auto zodat hij goed uit te lezen is tijdens het navigeren.
De Silicon MMC 512 MB is in de aanbieding bij Tfortelecom a € 45.95 ,geschikt voor de N-gage.
Zoals GJAman al zei..nu haastig op zoek naar een houder voor de auto zodat hij goed uit te lezen is tijdens het navigeren.
De Silicon MMC 512 MB is in de aanbieding bij Tfortelecom a € 45.95 ,geschikt voor de N-gage.
Ik heb hem maandag 25-07 om 23.00 uur via de online shop besteld. En vanmorgen ( 27-07 ) om 10.00 uur stond de koerier er al. terwijl pas om 11.00 uur een bevestigingsmail kreeg dat de nokia vandaag pas verzonden zou worden. Raar daarzo bij vodafone. Maar al met al goede snelle service van vodafone.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
volgens mij pakt ie alleen tot 256mb (mja...of het is hele nieuwe SW maar dat betwijfel ik)
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Hmm.. ze leveren dus niet op chronologische volgorde, aangezien ik em rond half 11 besteld had.
Welke betalingsmethodes hebben de gelukkige ontvangers gebruikt?
Allemaal rembours?
Welke betalingsmethodes hebben de gelukkige ontvangers gebruikt?
[ Voor 5% gewijzigd door Myedvyed op 27-07-2005 19:24 ]
Verwijderd
hij pakt tot 512MBUnderworld schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:20:
volgens mij pakt ie alleen tot 256mb (mja...of het is hele nieuwe SW maar dat betwijfel ik)
Ik heb hem onderrembours besteld. Vond dat net zo makkelijk. Kwamen GEEN extra kosten bij.Myedvyed schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:24:
Hmm.. ze leveren dus niet op chronologische volgorde, aangezien ik em rond half 11 besteld had.
Welke betalingsmethodes hebben de gelukkige ontvangers gebruikt?Allemaal rembours?
Voor degene die hem toch voor 49,99 willen bestellen. Kijk dan effe bij deze site. http://www.tfortelecom.nl/?TRANSID=13255784&_b=53485 Daar is de nokia n-gage QD ook te koop voor die prijs. ( exclusief verzendkosten )
zijn er mensen waarbij de nokia pc suite wel werkt?... Bluetooth verbinding is gemaakt, maar die valt weer weg na een poosje omdat er niets gebeurt. Nokia pc suite doet verder niets als ik op de ok voor verbinden toets druk.
De ngage was gecrashed...
De ngage was gecrashed...
[ Voor 8% gewijzigd door pasajo op 27-07-2005 20:35 ]
Verwijderd
Uit eenzelfde topic op een telecom forum : "Ervaringen op deze site met de vorige "Koopjeskelder" van TfT waren niet onverdeeld positief, incomplete leveringen, demo-toestellen enz., gebruik de zoekfunctie maar eens."pinokkia schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:38:
Voor degene die hem toch voor 49,99 willen bestellen. Kijk dan effe bij deze site. http://www.tfortelecom.nl/?TRANSID=13255784&_b=53485 Daar is de nokia n-gage QD ook te koop voor die prijs. ( exclusief verzendkosten )
Okee, mooi!pinokkia schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:35:
[...]
Ik heb hem onderrembours besteld. Vond dat net zo makkelijk. Kwamen GEEN extra kosten bij.
Ik had met creditcard betaald omdat ik er vanuit ging dat ze dan na betaling wel MOETEN leveren, en ik dacht dat je dan sterker zou staan mochten ze dat niet doen. Hopelijk komt het niet zo ver!
We shall see
De TfT site ligt er al onderuit.. Teveel mensen die hem willen.pinokkia schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:38:
Er lopen trouwens nog wel laat postbodes rond bij jullie!
Ehm... ligt het aan mij of is het bellen ontzettend zacht met dit apparaat? Ik kan mensen moeilijk verstaan, en ik schijn ook wat blikkerig te klinken. Vreemd, want ik heb juist gelezen dat de telefoon ontvangst erg goed was?
@luckzor: geen mmc, alleen de mmc van fifa. 4 mb intern werkgeheugen.
Hoe zit dat nou eigenlijk met die zogenaamde onder de 2mb vrij crash/bug?
[ Voor 25% gewijzigd door pasajo op 27-07-2005 20:37 ]
Verwijderd
volgens mij zit die in de telefoon zelf gebouwd en kan je daar aleen komen door de tel op de computer aan te sluitenDinoPK schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 20:36:
Ehm... ligt het aan mij of is het bellen ontzettend zacht met dit apparaat? Ik kan mensen moeilijk verstaan, en ik schijn ook wat blikkerig te klinken. Vreemd, want ik heb juist gelezen dat de telefoon ontvangst erg goed was?
Ik geloof dat dit ook één van de nieuwere Nokia's was waar je het volume e.d. goed kunt instellen op je eigen voorkeuren.DinoPK schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 20:36:
Weet alleen niet hóe dat moet.
Nou ik heb de gok maar gewaagd, neem aan dat dat spul simlockvrij is, lullige is dat je weinig extra info kunt opvragen in dat koopzoldergedeelte, maar goed, kijk wel ff.Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:51:
[...]
Uit eenzelfde topic op een telecom forum : "Ervaringen op deze site met de vorige "Koopjeskelder" van TfT waren niet onverdeeld positief, incomplete leveringen, demo-toestellen enz., gebruik de zoekfunctie maar eens."
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
En je garantie dan..?StefSOFT schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 21:12:
[...]
Nou ik heb de gok maar gewaagd, neem aan dat dat spul simlockvrij is, lullige is dat je weinig extra info kunt opvragen in dat koopzoldergedeelte, maar goed, kijk wel ff.
Krijg je die wel?
Zelfs mijn oude type N-Gage pakt 1GB MMC met een oude firmware
Ik heb ook een besteld, zou morgen moeten komen volgens het email van vodafone.
Dit wordt de derde S60 voor mij naast de oude ngage en 6600. Ik heb nog eens een Qtek S100 in bestelling
Ik zag paar mensen denken dat oude versie TomTom zou moeten werken met de QD maar dat gaat niet, het is te traag en do OS is 6.1, maar er zijn genoeg andere programma’s die werken met QD
Ook navigatiesoftware?Reptile-X schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:32:
[...]
Ik zag paar mensen denken dat oude versie TomTom zou moeten werken met de QD maar dat gaat niet, het is te traag en do OS is 6.1, maar er zijn genoeg andere programma’s die werken met QD
Volgens mij is het al eerder gezegd dat route 66 bijvoorbeeld werkt op de QD als navigatie pakket. Als alternatief voor TomTom.
Zoals in de start topic staat route 66 werkt als navigatie software maar het is iets trager dan tomtom.
Voor meer S60 applicaties kijk even op my-symbian.com meer dan genoeg om wat mee te doen.
Mijn advies zou zijn als eerste installeer fexplorer om in je MMC en N-gage geheugen te kunnen browsen, het is gratis en er is ook een Nederlandse versie.
Als je leuk vindt om een film te kijken op je QD is Smartmovie een goeie programma met een converter voor op je computer je kan een film in DivX of XviD omzetten en op je QD kijken, een volledige film is ong. in de buurt van 60mb tot 100mb met een respectievelijk beeld, bovendien je kan ook ondertiteling er bij doen tijdens converteren en het is goed te lezen.
Voor Smartmovie moet je wel betalen.
Voor meer S60 info check mij sig, daar zijn heel veel mensen die verstand van S60 phones hebben.
Voor meer S60 applicaties kijk even op my-symbian.com meer dan genoeg om wat mee te doen.
Mijn advies zou zijn als eerste installeer fexplorer om in je MMC en N-gage geheugen te kunnen browsen, het is gratis en er is ook een Nederlandse versie.
Als je leuk vindt om een film te kijken op je QD is Smartmovie een goeie programma met een converter voor op je computer je kan een film in DivX of XviD omzetten en op je QD kijken, een volledige film is ong. in de buurt van 60mb tot 100mb met een respectievelijk beeld, bovendien je kan ook ondertiteling er bij doen tijdens converteren en het is goed te lezen.
Voor Smartmovie moet je wel betalen.
Voor meer S60 info check mij sig, daar zijn heel veel mensen die verstand van S60 phones hebben.
Vraagje: ik heb er weinig verstand van maar past een MMC PLUS card in deze smartphone. Volgens mij heeft het met de grootte te maken. Ik zag namelijk bij Informatique een 1GB card voor 61 euro en dat lijkt me wel wat (Kingston)
volgens de zaak waar ik een mmc plus stick besteld heb is de doorvoer snelheid alleen sneller. dat hoop ik dan maar aangezien ik m voor de ngage heb besteld...objectief2 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:27:
Vraagje: ik heb er weinig verstand van maar past een MMC PLUS card in deze smartphone. Volgens mij heeft het met de grootte te maken. Ik zag namelijk bij Informatique een 1GB card voor 61 euro en dat lijkt me wel wat (Kingston)
Ff op een rijtje:dadj schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:49:
[...]
volgens de zaak waar ik een mmc plus stick besteld heb is de doorvoer snelheid alleen sneller. dat hoop ik dan maar aangezien ik m voor de ngage heb besteld...
-normale MMC-cards
-reduced sized MMC-cards
-MMC+ (of Plus)
Ik was bang dat het met afmetingen te maken had en alleen de normale erin passen. Kan iemand bevestigen dat dit niet zo is?? Ik kan het ook nergens vinden helaas
Zelf nog wat meer geprobeer en jawel hoor:iets gevonden
Toch schijnen MMC Plus cards het misschien niet lekker te doen volgens dit:
Until we get further information I am advising peeps to avoid the new MMC Plus standard on the N-Gage.
The MMC Plus is a card that complies to the newer MMC 4.0 Standard for higher bandwidth read/write transfers.
2 NGHer's have already had problems with Kingston 1Gb MMCPLus cards on their N-Gages.
So as I said its best to avoid buying these for use on the N-Gage until we get some more info as to which are compatible.
Until we get further information I am advising peeps to avoid the new MMC Plus standard on the N-Gage.
The MMC Plus is a card that complies to the newer MMC 4.0 Standard for higher bandwidth read/write transfers.
2 NGHer's have already had problems with Kingston 1Gb MMCPLus cards on their N-Gages.
So as I said its best to avoid buying these for use on the N-Gage until we get some more info as to which are compatible.
Is er al iemand die telefonisch heeft besteld die dit ding binnen heeft?
Nope..
Zal wel vrijdag/maandag worden aangezien ze daar met een paar man een stuk of 600 telefonische bestellingen moeten gaan verwerken..
En ik hoop niet dat ze dat met de pen gaan doen.
Het kan ook zijn dat ie vanmiddag ineens binnenvalt. Dan laat ik het in ieder geval meteen horen.
De TS en de andere die telefonisch besteld hebben waarschijnlijk ook wel.
Zal wel vrijdag/maandag worden aangezien ze daar met een paar man een stuk of 600 telefonische bestellingen moeten gaan verwerken..
En ik hoop niet dat ze dat met de pen gaan doen.
Het kan ook zijn dat ie vanmiddag ineens binnenvalt. Dan laat ik het in ieder geval meteen horen.
De TS en de andere die telefonisch besteld hebben waarschijnlijk ook wel.
offtopic:
Bijna weekend, nog maar 2 dagen werken..

Bijna weekend, nog maar 2 dagen werken..

heb hem zelf ook telefonisch besteld..
"Een beller is altijd sneller" gaat deze keer dus niet op
"Een beller is altijd sneller" gaat deze keer dus niet op
Reken er maar niet op denk ik.
zie onder staande e-mail.
Ik heb er 1 besteld via telefoon rond 14:00 dinsdag.
--------------------------------------------------------------------------------
From: @vodafone.com
Sent: Tuesday, July 26, 2005 4:14 PM
Subject: RE: Uw bestelling voor de Nokia N-Gage
Geachte heer .......
Ook deze voorraad is reeds op.
Door de grote vraag naar deze aanbieding kan het inderdaad zijn dat een toestel wel nog op voorraad lijkt te zijn, maar door het grote aantal orders dat nog verwerkt moet worden, eigenlijk niet meer is. Dit is voor een adviseur niet in te schatten.
Met betrekking tot een vervangende aanbieding: helaas niet. Het enige wat wij u kunnen aanbieden is een ander prepaidtoestel voor de genoemde prijzen op onze webshop. Dit aangezien de aanbieding van de Nokia N-Gage een op=op aanbieding is.
Mochten wij u met een andere aanbieding, horen wij dat natuurlijk graag van u.
Met vriendelijke groet,
Adviseur
CS Sales
Tel: 0800 - 0560
Fax:
Email: @vodafone.com
Web: www.vodafone.nl
Vodafone Netherlands
The information contained and included in this communication is confidential and may be legally privileged. bla bla bla.
--------------------------------------------------------------------------------
From: @vodafone.com
Sent: Tuesday, July 26, 2005 4:14 PM
Subject: RE: Uw bestelling voor de Nokia N-Gage
Geachte heer .......
Ook deze voorraad is reeds op.
Door de grote vraag naar deze aanbieding kan het inderdaad zijn dat een toestel wel nog op voorraad lijkt te zijn, maar door het grote aantal orders dat nog verwerkt moet worden, eigenlijk niet meer is. Dit is voor een adviseur niet in te schatten.
Met betrekking tot een vervangende aanbieding: helaas niet. Het enige wat wij u kunnen aanbieden is een ander prepaidtoestel voor de genoemde prijzen op onze webshop. Dit aangezien de aanbieding van de Nokia N-Gage een op=op aanbieding is.
Mochten wij u met een andere aanbieding, horen wij dat natuurlijk graag van u.
Met vriendelijke groet,
Adviseur
CS Sales
Tel: 0800 - 0560
Fax:
Email: @vodafone.com
Web: www.vodafone.nl
Vodafone Netherlands
The information contained and included in this communication is confidential and may be legally privileged. bla bla bla.
Hmm..
Dat mailtje is van 24 juli om kw. over 4 's middags.
Zou het echt zo zijn..
Ze hebben mij nog steeds niet gebeld, en het volgende werd mij gezegd: 'Mochten er problemen zijn met de bestelling dan bellen wij u.'
Ik wacht af.
(Anders toch maar een K750i halen..)
Dat mailtje is van 24 juli om kw. over 4 's middags.
Zou het echt zo zijn..
Ze hebben mij nog steeds niet gebeld, en het volgende werd mij gezegd: 'Mochten er problemen zijn met de bestelling dan bellen wij u.'
Ik wacht af.
(Anders toch maar een K750i halen..)
tering, dat kunnen ze echt niet maken: moeten ze hun systeem maar op orde hebben en nu niet met allerlei uitvluchten komen. gewoon die dingen leveren en er in de toekomst beter over nadenken voor je iets aanbiedt wat je niet kan waarmaken. slechte reclame voor FUCKphone.maartenst schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 08:24:
Reken er maar niet op denk ik.
mail met kutsmoes en allerlei uitvluchten
marco_sire@hotmail.com
toch mooi... iedereen roept hulde en hoera als deze actie begint en doet zijn best een N-gage te bemachtigen (ik ook). Op een gegeven moment wordt duidelijk dat het misschien wel eens allemaal op dreigt te raken en dat mensen gaan balen (zou ik ook doen).
Als dan blijkt dat je echt pech hebt is het schreeuwen en vloeken op de slechte organisatie van het bedrijf enz.
Ook ik zou balen maar denk nou zelf, bij dit soort massale acties kan er gewoon e.e.a. misgaan... doe gewoon mee onder het motto van 'niet geschoten...' en kijk wat het wordt.
(en nee... ook ik heb nog geen N-gage en lig ook nog steeds voor de brievenbus te wachten)
Als dan blijkt dat je echt pech hebt is het schreeuwen en vloeken op de slechte organisatie van het bedrijf enz.
Ook ik zou balen maar denk nou zelf, bij dit soort massale acties kan er gewoon e.e.a. misgaan... doe gewoon mee onder het motto van 'niet geschoten...' en kijk wat het wordt.
(en nee... ook ik heb nog geen N-gage en lig ook nog steeds voor de brievenbus te wachten)
Inmiddels heb ik alles wel een beetje aan de praat, en ik moet zeggen dat ik echt blij met het toestel ben. Ik had eerst mijn twijfels, toch maar aangeschaft , als het niets was dan zou ik hem weer zo door kunnen verkopen. Maar inmiddels staat mijn oude s55 te koop 
Het is wel ff zoeken dat symbian gedoe, en het blijft jammer dat de ngage niet werkt met themes (ja via een of andere app, maar ik gebruik FExplorer wat daarmee niet samengaat). Bluetooth werkt inmiddels ook perfect, op de DUN inbelverbinding popups na.
Het beeld vind ik erg goed, mooie resolutie, kleurtjes zijn wat minder maar dat valt niet eens zo op. Het geluid is een ander verhaal, beltonen klinken verschrikkelijk (mid) en ik blijf het bellen erg zacht vinden. Qua body is het een lekker klein toestel, goede toetsen (wat zware joystick maar goed), en heerlijk stevig.
De 256mb mmc kaart is onderweg, dus hopelijk volgende week wat meer rommelen (heb nu bijv agile messenger maar eraf gehaald ivm het feit dat ik onder de 2mb vrije ruimte zat, waar ik erg enge dingen over lees).
1 probleem: mijn vriendin vindt het ook een erg leuk apparaatje...
Het is wel ff zoeken dat symbian gedoe, en het blijft jammer dat de ngage niet werkt met themes (ja via een of andere app, maar ik gebruik FExplorer wat daarmee niet samengaat). Bluetooth werkt inmiddels ook perfect, op de DUN inbelverbinding popups na.
Het beeld vind ik erg goed, mooie resolutie, kleurtjes zijn wat minder maar dat valt niet eens zo op. Het geluid is een ander verhaal, beltonen klinken verschrikkelijk (mid) en ik blijf het bellen erg zacht vinden. Qua body is het een lekker klein toestel, goede toetsen (wat zware joystick maar goed), en heerlijk stevig.
De 256mb mmc kaart is onderweg, dus hopelijk volgende week wat meer rommelen (heb nu bijv agile messenger maar eraf gehaald ivm het feit dat ik onder de 2mb vrije ruimte zat, waar ik erg enge dingen over lees).
1 probleem: mijn vriendin vindt het ook een erg leuk apparaatje...
nog geen route66 of tomtom4 er op neem ik aan?? kan je anders je bevindingen en iets van een tutorial (jaja ik ben lastig maar waarom zou ik het wiel uitvinden als dat al is uitgevondenDinoPK schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 08:53:
Inmiddels heb ik alles wel een beetje aan de praat, en ik moet zeggen dat ik echt blij met het toestel ben. ...
marco_sire@hotmail.com
Nee routeplanners doe ik niet aan, dit is een tijdelijke budget oplossing tot een nieuwe foon bij mijn abo (waarschijn wel symbian, bevalt me wel
), en ik heb geen auto dus echte noodzaak is het niet (wel geinig natuurlijk tijdens het wandelen maar 75 euro is net ff wat té).
Bevindingen en tutorials? Ik neem aan dat je daarmee doelde op de routeplanners? Wil je wat weten, vraag het maar, maar ik ben wel een ngage en symbian noob hoor
Bevindingen en tutorials? Ik neem aan dat je daarmee doelde op de routeplanners? Wil je wat weten, vraag het maar, maar ik ben wel een ngage en symbian noob hoor
oke effe vraagje:DinoPK schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:16:
Nee routeplanners doe ik niet aan, dit is een tijdelijke budget oplossing tot een nieuwe foon bij mijn abo (waarschijn wel symbian, bevalt me wel), en ik heb geen auto dus echte noodzaak is het niet (wel geinig natuurlijk tijdens het wandelen maar 75 euro is net ff wat té).
zit de telefoon fijn in je broekzak?
speelt fifa lekker weg? en ziet het er een beetje leuk uit?
Is het idd zo van de beltonen dat het niet klinkt?
tutorial ging inderdaad over routeplannersDinoPK schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:16:
Nee routeplanners doe ik niet aan, dit is een tijdelijke budget oplossing tot een nieuwe foon bij mijn abo (waarschijn wel symbian, bevalt me wel), en ik heb geen auto dus echte noodzaak is het niet (wel geinig natuurlijk tijdens het wandelen maar 75 euro is net ff wat té).
wat ik wel graag zou willen weten: ging de simlock er makkelijk vanaf, welke type mmc-card heb je er bij (merk, uitvoering, grootte) en hoe zet je data op je kaart (blauwtand of cardreader) en gaat dat rap??
marco_sire@hotmail.com
De postbode kwam net langs met een brief van Vodafone.hemiparo schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 08:49:(en nee... ook ik heb nog geen N-gage en lig ook nog steeds voor de brievenbus te wachten)
Dat was dus een schriftelijke bevestigign van mijn telefonische bestelling 08.30 maandag.
Er staat in dat de Ngage over een aantal dagen op mijn adres wordt bezorgd voor 49,99 euro.
De telefoon is niet veel groter dan een p900 oid. Bij mij zit het toestel uitstekend, maar ik ben nogal wat uit de kluiten gewassen in alle richtingen, ik draag dus wel losse kleding. Het toestel is wel vrij zwaar, in een korte broek die afzakt zou ik hem dus niet doen 
Fifa... tjah. Ik heb een gba sp met winning eleven erop, en dat verpulvert fifa op de ngage nogal. Maar toch, mijn 2e potje heb ik mij wel vermaakt. De toetsen waren wat losser. Voor een telefoon game ziet het er netjes uit met dank aan het display, en er zitten zat opties in. Aardig, niet meer dan dat. 2005 schijnt een stuk beter te zijn.
Het geluid ben ik echt niet kapot van. Ik had een s55 en die was al niet al te goed, maar de midi geluiden die uit de ngage komen klinken nog wel ff wat minder. Hard, dat wel (itt het bellen), maar het is niet zoveel stemmig. Wav heb ik nog niet geprobeerd, dat komt wel als ik de mmc binnenheb.
Ingame bij fifa bijvoorbeeld is het geluid ook niet zo super. De speaker is bijvoorbeeld stukken slechter dan die van de gba sp (gaat alleen veel harder), ietwat dof. Ook hou je je vinger erg makkelijk voor de opening waardoor het geluid grappig genoeg totaal gedempt wordt. Overigens denk ik ook dat dit komt doordat het apparaat mono is. Voor mp3 zal het ook niet echt een succes zijn, denk ik, aangezien ik het geluid via de headset iets beter vond maar nog lang niet goed genoeg.
Fifa... tjah. Ik heb een gba sp met winning eleven erop, en dat verpulvert fifa op de ngage nogal. Maar toch, mijn 2e potje heb ik mij wel vermaakt. De toetsen waren wat losser. Voor een telefoon game ziet het er netjes uit met dank aan het display, en er zitten zat opties in. Aardig, niet meer dan dat. 2005 schijnt een stuk beter te zijn.
Het geluid ben ik echt niet kapot van. Ik had een s55 en die was al niet al te goed, maar de midi geluiden die uit de ngage komen klinken nog wel ff wat minder. Hard, dat wel (itt het bellen), maar het is niet zoveel stemmig. Wav heb ik nog niet geprobeerd, dat komt wel als ik de mmc binnenheb.
Ingame bij fifa bijvoorbeeld is het geluid ook niet zo super. De speaker is bijvoorbeeld stukken slechter dan die van de gba sp (gaat alleen veel harder), ietwat dof. Ook hou je je vinger erg makkelijk voor de opening waardoor het geluid grappig genoeg totaal gedempt wordt. Overigens denk ik ook dat dit komt doordat het apparaat mono is. Voor mp3 zal het ook niet echt een succes zijn, denk ik, aangezien ik het geluid via de headset iets beter vond maar nog lang niet goed genoeg.
Is dat een bevestiging dat je hem per telefoon of via internet hebt besteld?jandebehanger schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:23:
[...]
De postbode kwam net langs met een brief van Vodafone.
Dat was dus een schriftelijke bevestigign van mijn bestelling 08.30 maandag.
Er staat in dat de Ngage over een aantal dagen op mijn adres wordt bezorgd voor 49,99 euro.
En even over de midi's op de n-gage.
je kunt tegenwoordig toch ook mooie midi's downloaden/kopen?
[ Voor 11% gewijzigd door endless op 28-07-2005 09:33 ]
Simlock mag niet besproken worden, maar ik kan alleen melden dat het in 1x via een code gelukt is.marco_sire schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:23:
[...]
tutorial ging inderdaad over routeplannersmaar maakt niet uit: voor het weekend hoop ik de mijne te hebben.
wat ik wel graag zou willen weten: ging de simlock er makkelijk vanaf, welke type mmc-card heb je er bij (merk, uitvoering, grootte) en hoe zet je data op je kaart (blauwtand of cardreader) en gaat dat rap??
MMC: ik heb de transcend 256mb mmc (geen rs, geen dv, geen supersnel) ding besteld, nog niet binnen. Maar transcend schijnt erg goed te werken, en het is een topmerk qua compact flashcards dacht ik.
Data: aangezien ik wilde synchroniseren en nog geen bluetooth of een cardreader had, heb ik gekozen voor bluetooth. De datatransfer snelheden vind ik zelf snel zat, maar ik ben dan ook een serial cable icm een s55 gewend. Voor kleine bestanden is het perfect, gaat via de nokia pc suite, maar ik denk dat je voor grote bestanden het beste een cardreader kan hebben. Alleen dan kan je weer niet synchroniseren
@endless: ja tuurlijk, maar die gebruik ik ook. Op mijn s55 klinken ze goed, op de ngage... minder.
[ Voor 4% gewijzigd door pasajo op 28-07-2005 09:35 ]
Per telefoon,endless schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:32:
Is dat een bevestiging dat je hem per telefoon of via internet hebt besteld?
ipv van energie te steken in een brief, dan hadden ze mij de Ngage ook wel kunnen sturen
[ Voor 21% gewijzigd door jandebehanger op 28-07-2005 09:47 ]
Wallpapertjes kon ik trouwens niet zo 123 vinden (de standaard symbian 60 wallpapers zijn te langgerekt, dus ik heb er zelf ff snel eentje gemaakt. Past goed bij het kleurenschema van de ngage
)

Ietwat groot maar de aspect ratio is iig goed, het goede formaat zoek ik later wel eens op.

Ietwat groot maar de aspect ratio is iig goed, het goede formaat zoek ik later wel eens op.
Oké dan.
Hopen dat ik ook zo'n mooie brief krijg..
En niet te hopen dat ze zoiets gaan sturen:
Geachte heer [$naam],
Het spijt ons om u mee te moeten delen dat de n-gage van onze aanbieding is uitverkocht.
Wij kunnen deze dus helaas niet meer aan u leveren.
Wel kunnen wij u een ander (slecht, lelijk, stom?) toestel leveren voor dezelfde prijs.
Met vriendelijke groet,
mr. Vodafone
Telefoonstraat112
1234 QD R'dam
Dan zijn ze niet lief.
De foto of de wallpaper aanpassingen?DinoPK schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:40:
Wallpapertjes kon ik trouwens niet zo 123 vinden (de standaard symbian 60 wallpapers zijn te langgerekt, dus ik heb er zelf ff snel eentje gemaakt.
(En ja, klopt, ik heb idd niks te doen..

[ Voor 22% gewijzigd door endless op 28-07-2005 09:45 ]
Let op:
Let op: Dit is geen Vraag&Aanbod-topic. Het verhandelen van telefoons en/of geheugenkaartjes is dus absoluut niet de bedoeling.
Let op: Dit is geen Vraag&Aanbod-topic. Het verhandelen van telefoons en/of geheugenkaartjes is dus absoluut niet de bedoeling.