XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
KUT KUT KUT. Er was iets fout gegaan ofzo. Er is niks van bekend dat ik gebeld heb en er komt dus ook geen ngage mijn kant uit. ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGm3gA schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:08:
[...]
moet je ff bellen.. had mijn collega ook.. krijg je alsnog de mail
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
moet ik van te voren wel zeker weten dat die van ia.net goed werkt. of een ander vergelijkbaar type vinden dat net zo goed is maar wel goedkoper. dus als er nog tips/typenummers zijn: shootandreict schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:19:
[...]
als jij ze daar goedkoop kan meenemen.. ben ik je eerste klant
marco_sire@hotmail.com
Kan me voorstellen dat dat vervelend is ja..pingkiller schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:23:
[...]
KUT KUT KUT. Er was iets fout gegaan ofzo. Er is niks van bekend dat ik gebeld heb en er komt dus ook geen ngage mijn kant uit. ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Maar ze hadden dan ook erg veel aanmeldingen.
Misschien kun je één overkopen van een medetweaker die er 2 of meer heeft gekocht.
Als er nog een mede-tweaker is die een n-gage teveel heeft gekocht
[ Voor 22% gewijzigd door Reset2003 op 26-07-2005 10:36 ]
Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk
Verwijderd
Dan stuur ik de postbode weg..Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:37:
ik heb er gister rond half 1 besteld voor 50 euro..en ik hoop niet dat ze dan aan de deur komen en dat ze zeggen "99,99 euro astublieft.
Kunnen ze ook nooit maken trouwens.
Dat zou erg leuk zijn. Denk trouwens niet dat iemand er een over heeft,maar hopen mag altijd.endless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:31:
[...]
Kan me voorstellen dat dat vervelend is ja..
Maar ze hadden dan ook erg veel aanmeldingen.
Misschien kun je één overkopen van een medetweaker die er 2 of meer heeft gekocht.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Verwijderd
Ook al is niet om je email adress gevraagt... en hoorde ook nog zoiets dat met prepaid pakketten het bevestingsmailtje niet hoeft
Verwijderd
edit: en ook geen rembours.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 11:01 ]
dadj schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:09:
juist, dan is het nu tijd met z'n allen een geschikte én betaalbare gps receiver te vinden volgens mij. Wat mij betreft zo klein mogelijk zodat ik er mee over straat kan zonder scheef te lopen.Die ngage is al zwaar genoeg.

Te vinden op http://www.inkoopacties.net/ia/3wr443p3
Deze heb ik in deel 1 aangeschaft en werkt in ieder geval op mijn notebook uitstekend.
Ik heb ergens gelezen dat deze ook goed samenwerkt i.c.m. de Nokia N-gage QD
(weet niet meer waar, maar eigenlijk werkt het volgens mijn sowieso).
Maar als iemand dat kan bevestigen hier dan zou super zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Gaitman op 26-07-2005 11:13 ]
geheugen multimedia
Zoekt en gij zult vinden.
[ Voor 47% gewijzigd door endless op 26-07-2005 11:11 ]
Verwijderd
Maar als iemand dat kan bevestigen hier dan zou super zijn. _/-\o_[/quote]
volgens mij kan nietmand dat want ik heb nog niemand hier gezien met een n-gage

Ik heb net ook even gebelt, en hij zei dat hij wel zou binnen komen, en anders.. kep nog een d500 hierVerwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:01:
je hoeft niet persee een mailtje te krijgen mijn broer heeft net nog een keer gebeld en die man zij gewoon dat ie binnen 3-5 dagen zou komen
edit: en ook geen rembours.
de levertijd is ook 2 tot 5 werkdagen, ze zullen nu wel bij tgp liggenVerwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:13:
[..]
volgens mij kan nietmand dat want ik heb nog niemand hier gezien met een n-gage
[ Voor 44% gewijzigd door M3rcury op 26-07-2005 11:16 ]
No signature required.
Verwijderd
ik ben al jaren lid van vodafone (prepaid..)..
kan ik dat simmetje gewoon in deze telefoon parkeren, ondanks dat hij gelocked is?
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
volgens mij moet dat gewoon kunnen..Jassy schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:17:
Vraagje,
kan ik dat simmetje gewoon in deze telefoon parkeren, ondanks dat hij gelocked is?
yep want het blijft gewoon vodafone.Jassy schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:17:
Vraagje,
Dus dat zal geen probleem zijn.
Ook hier geldt aanvullingen zijn welkom!
ZIE: [rml]StartPost [ACTIE] Nokia N-gage QD voor 49,99 via 0800-0560[/rml]
[ Voor 203% gewijzigd door Gaitman op 26-07-2005 13:40 ]
Lekker ben jij hoor..Waar kan ik mijn N-gage QD unlocken?
Dat kan via deze site
Ik hoop dat ie morgen binnenkomt!
----------------------------------------------------------------------------
Vreemd dat er bevestigingen worden verstuurd naar de mensen die vanochtend een N-gage hebben besteld via internet (toen nog € 50,-) terwijl er gisteren al mensen zijn gebeld met de mededeling dat ze uitverkoocht waren terwijl die telefonisch besteld hadden.
Ik hoop dat de code goed werkt
Dat hoop ik ookIk hoop dat ie morgen binnenkomt!
Dat is inderdaard raarVreemd dat er bevestigingen worden verstuurd naar de mensen die vanochtend een N-gage hebben besteld via internet (toen nog € 50,-) terwijl er gisteren al mensen zijn gebeld met de mededeling dat ze uitverkoocht waren terwijl die telefonisch besteld hadden.

[ Voor 8% gewijzigd door Gaitman op 26-07-2005 11:56 ]
Gepost door Edoh op 26/07/2005 11:07
Hallo
Ik had 1 QD zaterdag besteld via de KS en ik belde vandaag om de status te zien en die vrouw zei dat hij gisteren al verzonden is dus ik zou hem vandaag ontvangen , best vreemd want mensen hier zeggen dat het ongeveer 4 a 5 werkdagen duurt , en nog niet beginnen over de drukte . dus het is best cool van hun dat ze het al zo snel kunnen leveren
Gepost door jerkar op 26/07/2005 11:22
daar ben ik weer..
heb net nog even met vodafone gebeld, aangezien ik dus niet wil dat ze van mijn creditcard 50 euro afschrijven zonder een toestel te leveren, want dat was immers niet meer op voorraad, werd mij 1 uur geleden verteld.
Maar wat zegt de vodafone mevrouw???? Toestellen zijn gewoon op voorraad, worden vandaag uitgeleverd, donderdag heb ik hem in huis.
Raar zaakje, dat vodafone. Ben benieuwd...
edit:Gepost door floris op 26/07/2005 12:02
Ik krijg net een melding dat een van m'n bestellingen is gecancelled omdat ze even alleen rembours accepteren.
Inmiddels staat hij online weer voor 99 euri's
Maar eens teruggemaild, kijken wat ze nu doen...
In de snelheid vergeten de edit-knop te gebruiken
[ Voor 21% gewijzigd door Gaitman op 26-07-2005 12:09 ]
Maar die kosten 99 euro.
De beperkte oplage (naar gezegd wordt +/- 400 stuks; 50 euro) is uitverkocht.
Vodafone gaat dit nooit goed kunnen regelen.
400 telefoons hebben, 200 teveel verkopen. (is 600 ja
Enkele mensen terugbellen met de melding dat ze op zijn.
En een dag later weer dezelfde telefoon in hetzelfde pakket voor 99 euro aanbieden.
De logica is ver te zoeken.
Als je besteld hebt; ZEKER je niet laten afschepen doordat ze 'op' zouden zijn. Je bent een overeenkomst aangegaan door de bestelling en die kan Vodafone niet zondermeer verbreken. Gewoon voet bij stuk houden dus, ze zijn VERPLICHT jou het toestel voor de afgesproken prijs te leveren en kunnen dat ook makkelijk aangezien ze gewoon op voorraad zijn. De achterliggende logistieke paden zijn het probleem van Vodafone en als klant heb je daar niets mee van doen.endless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:15:
Dus; Ze zijn gewoon in voorraad.
Maar die kosten 99 euro.
De beperkte oplage (naar gezegd wordt +/- 400 stuks; 50 euro) is uitverkocht.
Vodafone gaat dit nooit goed kunnen regelen.
400 telefoons hebben, 200 teveel verkopen. (is 600 ja)
Enkele mensen terugbellen met de melding dat ze op zijn.
En een dag later weer dezelfde telefoon in hetzelfde pakket voor 99 euro aanbieden.
Groetjes, FaceDown.
idd want vanmorgen stond hij voor korte tijd op 49,95endless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:15:
Ook gelijk een PrtScr gemaakt en de order uitgeprint,net een 3de mail van ze gehad.
"Hartelijk dank voor je bestelling bij de Vodafone Online winkel. Je bestelling is door ons geaccepteerd en deze wordt uitgevoerd. Je ontvangt hierna nog een E-mail van Vodafone met de informatie wanneer je bestelling verstuurd wordt."
Verwijderd
ik keek net op speurders.nl en ik zag al weer staan
"Nokia N-gage QD nieuw in doos met €15 Vodafone beltegoed." dat is toevalig:P
Als iemand een mailtje krijgt dat de Nokia N-gage QD verstuurd wordt, graag even melden!Flex schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:38:
Vannacht rond 2 uur besteld en netjes alle mailtjes direct gehad.
Ook gelijk een PrtScr gemaakt en de order uitgeprint,net een 3de mail van ze gehad.![]()
"Hartelijk dank voor je bestelling bij de Vodafone Online winkel. Je bestelling is door ons geaccepteerd en deze wordt uitgevoerd. Je ontvangt hierna nog een E-mail van Vodafone met de informatie wanneer je bestelling verstuurd wordt."
Voor diegene die de N-gage QD tussen gisteravond en vanmorgen voor € 49,99 via de Vodafone site hebben besteld
[ Voor 10% gewijzigd door Gaitman op 26-07-2005 12:56 ]
De AutoFill functie van mijn browser heeft gisteren bij mijn aanmelding bij de Vodafone Online winkel een e-mail adres ingevuld dat niet langer in gebruik is
Heb dit gisteravond aangepast en een mail naar de klantenservice gestuurd met de vraag of ze de order nogmaals per e-mail willen bevestigen. Tot nu toe nog geen reactie...
Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45
Verwijderd
Ben benieuwd..heb er wel 1 over denk ik, maar dat laat ik later wel horen
Ook weer te laat met online bestellenPnD schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:05:
Haha ik had er al 1 telefonisch besteld en nu is ook mijn online order geaccepteerd..
Ben benieuwd..heb er wel 1 over denk ik, maar dat laat ik later wel horen
De N-gage is niet aan mij besteed. Maar diegene die je misschien over hebt, ik hou me aanbevolen
"Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel."
Verwijderd
Wordt vervolgd.......................................................................
Misschien zijn er daarom nog wat toestelen over?Je kunt maximaal twee prepaid pakketten kopen in een periode van 60 dagen en maximaal drie Vodafone Prepaid SIM-kaart pakketten in 30 dagen. Voor acties gelden actie-specifieke voorwaarden
[ Voor 30% gewijzigd door Gaitman op 26-07-2005 13:53 ]
Hebben jullie onder rembours gekozen of met creditcard of bankafschrift betaald?
Ik heb een bevestigingsmail gekregen rond half 11 gisteravond, maar nog geen mail dat de bestelling geaccepteerd is, en ik heb betaald met Mastercard.
Als iemand der nog 1tje over heeft, dan heb ik zeker ook interesse
Waarom is er bij sommige mensen wél een mailadres gevraagd en bij anderen weer niet?GJAman schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:42:
[...]
Als iemand een mailtje krijgt dat de Nokia N-gage QD verstuurd wordt, graag even melden!
Voor diegene die de N-gage QD tussen gisteravond en vanmorgen voor € 49,99 via de Vodafone site hebben besteld
Bij mij vroeg ze enkel mijn adres & telefoonnummer (voor; "Mocht er iets zijn, dan kunnen wij u bereiken").
Naja, ik hoop voor iedereen dat het goed komt..
-------------------------------------------------------------------
Is er nog een spel dat iemand echt aanbeveelt? (Behalve Ghost Recon/Splinter Cell
Of zullen we dat hier maar niet bespreken..
Jammer dat er geen camera is ingebouwd..
Heb eigenijk geen idee waarom ik zo'n kreng heb besteld.. Beetje een impulse aankoop ben ik bang...Beste X. Xxxxxxx ,
Hartelijk dank voor je bestelling bij de Vodafone Online winkel. Je bestelling is door ons geaccepteerd en deze wordt uitgevoerd. Je ontvangt hierna nog een E-mail van Vodafone met de informatie wanneer je bestelling verstuurd wordt.
Maybe. Ik laat het je wel even weten, mocht er eentje op mijn deurmat vallen.dinow schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:26:
Ik moet toch vaker op GOT kijken, want ik loop weer zo'n mooie aanbieding mis.
Als iemand der nog 1tje over heeft, dan heb ik zeker ook interesse
[ Voor 26% gewijzigd door Animal_X op 26-07-2005 13:35 ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Geen idee. Dat is net zoals dat sommige verzendkosten moeten betalen van € 9,- andere weer € 15,- en als je geluk hebt € 0,-endless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:32:
Waarom is er bij sommige mensen wél een mailadres gevraagd en bij anderen weer niet?
Bij mij vroeg ze enkel mijn adres & telefoonnummer (voor; "Mocht er iets zijn, dan kunnen wij u bereiken").
Me2Naja, ik hoop voor iedereen dat het goed komt..
Waarom niet? Zolang er maar niks illegaals geplaatst wordtIs er nog een spel dat iemand echt aanbeveelt? (Behalve Ghost Recon/Splinter Cell)
Dit zit al in mijn SonyEricsson K750i (2MP)offtopic:
Dan heb ik wel weer 5 telefoons dalijk.. zucht, misschien toch es wat verkopen/wegdoen!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:40:
veel mensen die ze kopen verkopen ze al weer op internet voor 100 euro:P
ik keek net op speurders.nl en ik zag al weer staan
"Nokia N-gage QD nieuw in doos met €15 Vodafone beltegoed." dat is toevalig:P

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
| From: CSSteamPien.nl@vodafone.com [mailto:CSSteamPien.nl@vodafone.com] Sent: Tuesday, July 26, 2005 10:53 AM To: x Subject: Uw bestelling voor de Nokia N-Gage Geachte heer x, Gisteren, 25-07-2005, heeft u een bestelling geplaatst voor de Nokia N-Gage voor €49.99. Door de grote vraag naar deze aanbieding, kunnen wij deze helaas niet meer doorvoeren (zoals mijn collega Mike u gister ook doorgegeven heeft). Vooralsnog hebben wij geen bericht van Nokia gekregen dat wij een nieuwe levering van dit toestel kunnen ontvangen. Ik hoop dat ik u hierbij voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Daan Adviseur CS Sales Tel: 0800 - 0560 Fax: +31 (0)43 355 7015 Email: CSSTeamPien.nl@vodafone.com Web: www.vodafone.nl |
Het stomme is alleen; gisteren belde hij rond een uur of één 's middags en wat hierboven staat is gewoon bij elkaar gelogen.
Dit kunnen ze toch niet maken? Eerst telefonisch een bevestiging krijgen en dan per mail weer glashard ontkennen.
Blijkt dat mijn bestelling wel is doorgevoerd, maar ze zei dat ze niet meer op voorraad waren dus kon het iets (?) langer duren. Eind van deze week, of begin volgende week.
Tijdlijn
25-07-2005 om 9:57u: TS aangemaakt want de Nokia N-gage QD PREPAID is voor 49,99 via (Vodafone verkoop) 0800-0560 optie 1 en daarna 2 te bestellen.
25-07-2005 om 12:50u: nog 70 stuks!!!
25-07-2005 om 13:30u: nog 319 stuks!!!![]()
25-07-2005 om 15:00u: De telefonische voorraad is helaas op!
25-07-2005 om 18:30u: De N-gage QD is on-line te bestellen voor € 49,99
26-07-2005 om 9:30u: De N-gage QD is on-line weer € 99,99
[ Voor 7% gewijzigd door Gaitman op 26-07-2005 15:04 ]
Verwijderd
er vaag alemaal...het enigste wat je kan doen is afwachten en misschien ff wat rond bellen zoals veel van jullie al heben gedaan.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
dat ben je niet de enigste die dat denkAnimal_X schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:31:
Ik gok dat er volgende week ongeveer 250 nieuwe Nokia N-Gage QD's met 15 euro beltegoed en Fifa 2004 op marktplaats staan...
En het volgende dan?Animal_X schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:31:
Ik gok dat er volgende week ongeveer 250 nieuwe Nokia N-Gage QD's met 15 euro beltegoed en Fifa 2004 op marktplaats staan...
Je kunt maximaal twee prepaid pakketten kopen in een periode van 60 dagen en maximaal drie Vodafone Prepaid SIM-kaart pakketten in 30 dagen. Voor acties gelden actie-specifieke voorwaarden
Tony Hawk en SonicN zijn niet te missen imo.endless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:32:
[...]
Is er nog een spel dat iemand echt aanbeveelt? (Behalve Ghost Recon/Splinter Cell)
offtopic:
Pathwway to glory is ook wel ok.
Heel gek, maar de afwezigheid van een camera was voor mij juist een aankoop argument.

Voorzover ik weet waren er geen specifieke voorwaarden en gelden de bovenstaande dusVerwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:37:
wat zijn die "specifieke voorwaarden" dan?
De eerste is binnen
Dat laatste vindt ik niet kunnenGepost door blakabakra op 26/07/2005 14:37
ik heb er net 1 ontvangen per post. zit nog in verzegelde doos. Kan hem evt. -knip-. Vaste prijs 90 euro bij zelf ophalen (Den Haag). Laat je email maar achter.
[ Voor 57% gewijzigd door Gaitman op 26-07-2005 14:49 ]
Had trouwens gevraagt of er binnenkort weer een actie kwam zoals deze,daar wist hij helaas niks over(was wel te verwachten,maar nooit geschoten is altijd mis he)
zou wel heel hoog zijn dan
marco_sire@hotmail.com
Dat was vanmorgen, de 26e25-07-2005 om 9:30u: De N-gage QD is on-line weer € 99,99
-------------------------------------------------------------
@ Pingkiller.
je lijkt idd de enige!
Heel apart weer..
-------------------------------------------------------------
heb net een bluetooth stick (200 meter bereik.
En Pathway to Glory lijkt me ook wel wat ja..
GPS systeempje komt er ook aan. Die IA is erg aantrekkelijk, ebay ook, maar die verzendkosten zijn weer minder.. Hoop stiekem dat ie al binnen is gekomen..
Dom!

Aan de andere kant gelukkig ook weer de enige.@ Pingkiller.
je lijkt idd de enige!
Heel apart weer..
* Gaitman vindt dat als iemand er één over heeft dat PingKiller er zeker voor in aanmerking komt.
* Gaitman gaat het bereik van de bluetooth van de N-gage QD nakijkenheb net een bluetooth stick (200 meter bereik.) besteld..
En Pathway to Glory lijkt me ook wel wat ja..
edit:
* Gaitman denkt 10 meter
De eerste die gisteren telefonisch hebben besteld zullen morgen wel binnenkomenGPS systeempje komt er ook aan. Die IA is erg aantrekkelijk, ebay ook, maar die verzendkosten zijn weer minder.. Hoop stiekem dat ie al binnen is gekomen..(ben nu aan het werk. )
[ Voor 6% gewijzigd door Gaitman op 26-07-2005 15:14 ]
ik maak me er niet zo druk om: komt allemaal goed denk ik. zou een slechte reclame voor vodafone zijn als ze hun afspraken niet nakomen.Liquid schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:07:
Je hoeft niet de enige te zijn denk ik, want best veel mensen hebben ook besteld maar geen telefoonnummer of email achtergelaten (zoals ik). Ik heb gewoon nog niet de moeite genomen om te bellen hoe het zit met mijn bestelling.
marco_sire@hotmail.com
Ik heb ook nog steeds geen mail dat mijn bestelling geaccepteerd is, hoewel ik de online bestelling eerder gedaan heb (voor 22:30) dan andere mensen hier die WEL al een acceptatie-mail gehad hebben (en niet alleen een bevestiging)..pingkiller schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:41:
Het lijkt erop dat ik de enige ben bij wie het fout is gegaan. Goed voor jullie,kut voor mij. Maarja
Hoe kan het dan dat ie op het forum van telecomvergelijken hem vandaag al binnen heeft gehad?
-----------------------------------------------------
Bluetooth tot 200 meter > linkje!.
Is makelijk als ik beneden zit, of buiten en de pc staat aan.
Lijkt me toch dat de telefoon die verbinding dan wel moet zien..?
Mocht het anders zijn dan neem ik een goedkope natuurlijk.
10 meter zijn de meeste idd..
Je kunt wel een 200 meter Bluetooth zender/ontvanger op je laptop zetten, maar als je telefoon nog steeds maar 10 meter aankan heb je daar niet veel aanendless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:14:
Bluetooth tot 200 meter > linkje!.
edit:
Hoewel dat ding een stuk goedkoper en veelzijdiger is dan wat ik destijds gehaald heb.. maarja, dat krijg je met die snelle ontwikkeling van tegenwoordig!
De aanbieding was al eind vorige week, zie Vodafone N-Gage QD topic op telecomvergelijker.nl (dat wist ik ook niet). Echter belde ik maandagmorgen en zeiden ze eerst dat de aanbieding voorbij was. Echter toen ik even later nog een keer belde bleek de aanbieding er nog gewoon te zijn en toen heb ik het hier ook op GoT geplaatst (want je hebt er niks aan om een topic te plaatsen terwijl de aanbieding niet meer geldig is of op is)endless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:14:
De aanbieding was toch alleen gisteren..
Hoe kan het dan dat ie op het forum van telecomvergelijken hem vandaag al binnen heeft gehad?
ok, je hebt er alleen (bijna) niks aan als de N-gage QD maar 10M ondersteundBluetooth tot 200 meter > linkje!.
edit:
[ Voor 11% gewijzigd door Gaitman op 26-07-2005 15:20 ]
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Ahh.. Oké. Volledig duidelijk!GJAman schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:18:
[...]
De aanbieding was al eind vorige week, zie Vodafone N-Gage QD topic op telecomvergelijker.nl (dat wist ik ook niet). Echter belde ik maandagmorgen en zeiden ze eerst dat de aanbieding voorbij was. Echter toen ik even later nog een keer belde bleek de aanbieding er nog gewoon te zijn en toen heb ik het hier ook op GoT geplaatst (want je hebt er niks aan om een topic te plaatsen terwijl de aanbieding niet meer geldig is of op is)
[...]
ok, je hebt er alleen (bijna) niks aan als de N-gage QD maar 10M ondersteund
En nu ga ik dus een goedkopere bluetooth usb-geval bestellen.
nope ze kunne je dus ook nix maken... ze hebben geen persoonsgegevens van je.. ik denk dat als je die kaart van vodafone wilt gebruiken dat je dan wel moet reggen voor het updaten van je beltegoed.Animal_X schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:34:
En die prepaid kaarten worden toch niet op naam geregistreerd, of wel?
maar ik zelf zal dat kaaartje toch niet gaan gebruiken....
Dat is naar mijn weten één jaarDinoPK schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:51:
Hoelang duurt het eigenlijk voordat je de simlock er officieel af mag halen via vodaphone? Tis een leuk speleding maar aangezien het toestel beter is dan mijn huidige mobiel wil ik het misschien wel als vaste telefoon gaan gebruiken, maar dat gaat dus niet.
officieel zal het wel 1 jaar zijn, maar google doet daar niet zo moeilijk over.DinoPK schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:51:
Hoelang duurt het eigenlijk voordat je de simlock er officieel af mag halen via vodaphone? Tis een leuk speleding maar aangezien het toestel beter is dan mijn huidige mobiel wil ik het misschien wel als vaste telefoon gaan gebruiken, maar dat gaat dus niet.
Verwijderd
en volgens mij is het vodafone en niet vodaphone
Aangezien ik eigenlijk niet zo into phones ben: wat is nou een verstandige grootte voor een MMC voor de ngage? 512mb lijkt me wel heeeel erg overkill. Ik neem aan dat 128mb ook wel genoeg is (ik ga geen gps gebruiken).
edit: hmm zoveel zit er qua prijsverschil niet in , 512 moet ook te doen zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door pasajo op 26-07-2005 16:09 ]
Verwijderd
ligt eraan wat je er mee wilt doen denk ik.DinoPK schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:04:
aaah vodafone, vandaar dat ik niets kon vinden met google. Zat me rot te zoeken, maar heb inmiddels genoeg info gevonden
hehe ik keek toevalig ff op me telefoon en daar zag ik dat op eens staan
Aangezien ik eigenlijk niet zo into phones ben: wat is nou een verstandige grootte voor een MMC voor de ngage? 512mb lijkt me wel heeeel erg overkill. Ik neem aan dat 128mb ook wel genoeg is (ik ga geen gps gebruiken).
als je muziek er op wilt heben of filmpjes lijkt mij 256 wel het beste.
Al met al vind ik de afhandeling van de verschillende bestellingen wel erg wazig.. er is echt geen touw aan vast te knopen op welke volgorde ze worden afgehandeld.. maar goed, wellicht heb ik een keer geluk
Verwijderd
Ik blijf morgens speciaal thuis om hem op te wachten
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 16:34 ]
Ik heb mijn moeder op de deurmat neergelegd.. En gezegd dat ze goed de wacht moest houden!Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:33:
Ik blijf morgens speciaal thuis om hem op te wachten
MMC kaartje weet ik nog niet, ik denk dat het een 256 mb kaartje wordt.. Kan er tenminste een beetje muziek op (mja, hij heeft monogeluid, I know, tis alleen voor de keren dat ik mijn Zen Micro niet bijheb ofzo).
Jammer dat ie morgen pas komt.. Had er nu al een beetje mee willen klooien.
Achja ook morgen hoef je m eigenlijk niet te verwachten.. de mevrouw zei mij vrijdag ongeveer.. dus gewoon rustig wachten.. krijg ik m niet? jammer danendless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:43:
[...]
Ik heb mijn moeder op de deurmat neergelegd.. En gezegd dat ze goed de wacht moest houden!![]()
MMC kaartje weet ik nog niet, ik denk dat het een 256 mb kaartje wordt.. Kan er tenminste een beetje muziek op (mja, hij heeft monogeluid, I know, tis alleen voor de keren dat ik mijn Zen Micro niet bijheb ofzo).
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
Verwijderd
je krijgt er ook een headset bij dus kan je via de headset luisteren. niet dat ik em daarvoor ga gebruiken ik heb al een mp3 speler maarja altijd handig als je op de fiets zit en mp3-speler vergeten bent:Pendless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:43:
Ik heb mijn moeder op de deurmat neergelegd.. En gezegd dat ze goed de wacht moest houden!![]()
Verwijderd
ik had al gebeld en ik kon em binnen 3-5 dagen verwachtenGJAman schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:51:
Diegene die graag willen weten of ze morgen hun N-gage QD kunnen verwachten kunnen ook bellen naar: 0800-0560 optie 1 en nog een keer 1
Mja, die mevrouw zei tegen mij 2 á 3 dagen..diontjuh schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:46:
[...]
Achja ook morgen hoef je m eigenlijk niet te verwachten.. de mevrouw zei mij vrijdag ongeveer.. dus gewoon rustig wachten.. krijg ik m niet? jammer dan
Ik zie het wel.
En dat is bij mij hetzelfde, als ik hem niet krijg, jammer dan!
Het was een leuke aanbieding, en een nieuwe telefoon is altijd leuk..
Hoeveel geheugen (mb) heb ik nodig voor navigeren?
Benelux is het maximale wat er tegelijk op hoeft..
[ Voor 43% gewijzigd door PnD op 26-07-2005 17:34 ]
De MP3 speler is uit deze versie gehaald als ik de reviews goed heb begrepen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:53:
[...]
je krijgt er ook een headset bij dus kan je via de headset luisteren. niet dat ik em daarvoor ga gebruiken ik heb al een mp3 speler maarja altijd handig als je op de fiets zit en mp3-speler vergeten bent:P
Video functie is nog wel aanwezig... Mijn exemplaar gisteren besteld maar nog niks
binnengekregen!
Trouwens Tom Tom Mobile v 5.0 draait op Symbian Operating System 7.0s, maar is
er iemand die het getest heeft of het echt niet werkt op Versie 6.0 ?
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Eerst kon ze mijn order niet vinden. Na nog een keer mijn adresgegevens opgeven te hebben had ze het gevonden
Er stond nog geen leverdatum bij, dus de N-gage QD komt voor mijn waarschijnlijk niet morgen binnen.
Maar ik heb in ieder geval een bevestiging dat de order in het systeem staat
[Besteld s'morgens 26-07-2005]
[ Voor 25% gewijzigd door Gaitman op 26-07-2005 18:35 ]
Verwijderd
GJAman schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:01:
Ik heb net zelf ook even gebeld.
Eerst kon ze mijn order niet vinden.dat had ik ook en toen moest ik overnieuw bellen (vraag me niet waarom) maar toen had ie em wel gevonden..levertijd 3-5 dagen Na nog een keer mijn adresgegevens opgeven te hebben had ze het gevonden![]()
Er stond nog geen leverdatum bij, dus de N-gage QD komt voor mijn waarschijnlijk niet morgen binnen.
Maar ik heb in ieder geval een bevestiging dat de order in het systeem staat
[ Voor 5% gewijzigd door birdibird op 26-07-2005 18:34 ]
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Bestellen via internet staat het denk ik gelijk in het systeem terwijl de bellers misschien op een kladje stonden bij verschillende medewerkers waardoor niet iedereen zijn toezegging kreeg.
Laten we hopen dat Vodafone het waar maakt door dat ding te leveren voor 49.95 euro zonder rembourskosten etc.
Bij mijn bestelling via de telefoon hoorde ik de medewerker toch echt alles intypen, telkens nadat ik wat gezegd had (naam en adresgegevens)Flex schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:41:
Denk dat ze er een klein beetje een zooitje van hebben gemaakt bij Vodafone door al die telefonische bestellingen.
Bestellen via internet staat het denk ik gelijk in het systeem terwijl de bellers misschien op een kladje stonden bij verschillende medewerkers waardoor niet iedereen zijn toezegging kreeg.
Laten we hopen dat Vodafone het waar maakt door dat ding te leveren voor 49.95 euro zonder rembourskosten etc.
http://www.telecomvergelijker.nl/forum licht er ook al een paar uur uit
[ Voor 7% gewijzigd door Gaitman op 26-07-2005 18:46 ]
Verwijderd
GJAman schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:44:
Bij mijn bestelling via de telefoon hoorde ik de medewerker toch echt alles intypen, telkens nadat ik wat gezegd had (naam en adresgegevens)
misschien was ze zenuwachtig en tikte ze met haar vingers op het bureau![]()
offtopic:
http://www.telecomvergelijker.nl/forum licht er ook al een paar uur uit
Is er iemand die mij eentje kan bezorgen voor een schappelijk prijsje?
Op marktplaats heb je ja altijd dat gezeur.. eerst lijk je hem te krijgen tot er iemand meer biedt en dan krijg je em opeens niet meer.. dus als iemand me hier kan helpen zou ik dat zeer op prijs stellen
[ Voor 44% gewijzigd door h3ll op 26-07-2005 19:08 ]
Let op: Dit is geen Vraag&Aanbod-topic. Het verhandelen van telefoons en/of geheugenkaartjes is dus absoluut niet de bedoeling.