Het Creative Zen Micro Topic deel 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.833 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Nou vergeet ik zo af en toe echt wel is wat, maar zo erg is het gelukkig nog niet met me ;)

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 18:25
En als de batterij er in zit, even eruit en er weer in doen, daarna schudden met dat ding, opnieuw de lader aansluiten, tien minuten wachten, en aansluiten. Dan, drie keer dansen om zestien kaarsen, elke dans durende zestien seconden.

Schijnt te helpen.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 20:28
Probeer je Zen ook eens op de computer aan te sluiten (heb je misschien al gedaan ;-), maar dat heb je niet gezegd ). Probeer vervolgens op de computer verbinding te maken met je Zen.
Probeer ook een je batterij eruit te halen, je startknop naar links houden en tegelijk je batterij erin stoppen, knopje naar links houden tot hij opstart. Dan kom je in het recovery-menu. Als hij zelfs dit niet meer wil is de vraag of het aan je batterij of aan je apparaat.

[ Voor 14% gewijzigd door The One Pizza op 26-11-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]

Weet er iemand of je garantie kan vragen voor het feit dat die knop niet naar behoren werkt?
Ja, dat kan wel. Een bekende had hetzelfde probleem en die had toen bij de Media Markt gewoon een nieuwe gekregen. Denk dat je ook wel een RMA kan aanvragen, maar als het niet echt een heel vervelend probleem is, wil je hem misschien niet opsturen. Je bent hem toch minimaal een week kwijt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

The One Pizza schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 15:57:
Probeer je Zen ook eens op de computer aan te sluiten (heb je misschien al gedaan ;-), maar dat heb je niet gezegd ). Probeer vervolgens op de computer verbinding te maken met je Zen.
Probeer ook een je batterij eruit te halen, je startknop naar links houden en tegelijk je batterij erin stoppen, knopje naar links houden tot hij opstart. Dan kom je in het recovery-menu. Als hij zelfs dit niet meer wil is de vraag of het aan je batterij of aan je apparaat.
Vandaag een gehaald en nu doet ie het perfect

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Andre-85 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 16:58:
[...]
Vandaag een gehaald en nu doet ie het perfect
Zo kan het natuurlijk ook ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frant!c
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 16:40
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:17:
[...]

Ik denk dat hij niet weet hoe hij moet flashen, daarom doe ik dat liever zelf. Of bedoel je misschien dat hij alsnog de Media Explorer kan gebruiken? Dat heb ik namelijk zelf ook geprobeerd op mijn eigen pc, maar dat werkte niet echt vlekkeloos.
Met versie 1.11.## kan je Media Explorer nog gebruiken. Die zit ook standaard op de Zen 6 Gb die ik(vanmorgen) gekocht heb.

edit:
Laat maar :) Bleek dat er onder apparaatbeheer geen driver was voor me Zen.
Windows uitgelegd dat ie 'Reinstall Driver' moest proberen en alles werkte opeens ^_^

[ Voor 57% gewijzigd door Frant!c op 27-11-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 15:52
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 16:43:
[...]

Ja, dat kan wel. Een bekende had hetzelfde probleem en die had toen bij de Media Markt gewoon een nieuwe gekregen. Denk dat je ook wel een RMA kan aanvragen, maar als het niet echt een heel vervelend probleem is, wil je hem misschien niet opsturen. Je bent hem toch minimaal een week kwijt. :/
't Probleem is dat die knop het de helft van de keren wel en de andere helft nièt doet. Het zal je dus maar overkomen dat ze 'm bij Creative testen en besluiten dat er niks aan de hand is, en ik mag betalen voor de interventie. Ik zie het natuurlijk graag opgelost, en een week of meer zonder gaat heus wel, maar dan moet ik zeker zijn dat ik niet 'het deksel op de neus krijg'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frant!c
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 16:40
cocico schreef op zondag 27 november 2005 @ 12:13:
[...]

't Probleem is dat die knop het de helft van de keren wel en de andere helft nièt doet. Het zal je dus maar overkomen dat ze 'm bij Creative testen en besluiten dat er niks aan de hand is, en ik mag betalen voor de interventie. Ik zie het natuurlijk graag opgelost, en een week of meer zonder gaat heus wel, maar dan moet ik zeker zijn dat ik niet 'het deksel op de neus krijg'...
Ik dacht ergens in een ouder topic gelezen te hebben dat Creative je al een Nieuwe Zen stuurt terwijl die van jou nog niet bij ze binnen is. Dat zou betekenen dat ze het niet kunnen testen. Ik dacht zelfs dat ik Tony hierover had gehoort. Moet je maar even opzoeken ergens in deze topics....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Frant!c schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:53:
[...]

Ik dacht ergens in een ouder topic gelezen te hebben dat Creative je al een Nieuwe Zen stuurt terwijl die van jou nog niet bij ze binnen is. Dat zou betekenen dat ze het niet kunnen testen. Ik dacht zelfs dat ik Tony hierover had gehoort. Moet je maar even opzoeken ergens in deze topics....
Nee, ze controleren je Zen in Eindhoven en als het correct is wordt je Zen uit Dublin verstuurt. Zo ging het iig bij mij. Maar volgens mij is het zo dat als ze jou een RMA aanbieden, en jij een eerlijk verhaal hebt gehouden, zij niet zomaar op jou de kosten kunnen verhalen. Dus gewoon je probleem uitleggen aan de creative-helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik heb nu last van dat het blauwe (ik heb dus een blauwe zen micro) aan de voorkant heel erg los begint te laten en dat je daardoor overal licht erdoor ziet komen....
Zou dat te RMA-en zijn?
Ik maak btw zo wel ff een foto....

Edit:
Dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://zenmicro.xin-evil.com/zen_lelijk_small.jpg
Rondom het scrollding en rechts naast de playknop is het het beste te zien

[ Voor 34% gewijzigd door XiN-eViL op 27-11-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen! :) Mijn Zen werkt nog steeds perfect alleen bij de oordopjes is 1 kant kapot.. Het schelpje zit los en hangt dus aan een draadje.. :| Valt dit ook onder de garantie? No, ik hoor het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:23:
Hey iedereen! :) Mijn Zen werkt nog steeds perfect alleen bij de oordopjes is 1 kant kapot.. Het schelpje zit los en hangt dus aan een draadje.. :| Valt dit ook onder de garantie? No, ik hoor het wel!
Dat valt onder de garantie, en dat is ook al véél vaker langsgekomen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd maar ik kom er niet meer uit ik had eerst zo een hele pakket geinstalleerd wat prima werkte maar welke van de 2 downloads is het nu.

Creative MediaSource Player/Organizer 3.30.21 (52.21 MB) 22 Aug 05

Of

Creative Zen Micro Media Explorer Web Update (48.24 MB) 13 Jul 05

Dat laaste is zo ie zo dat pakket, alleen is die eerste nou het zelfde maar dan een nieuwere versie??
Bij extra informatie staat namelijk dat ze beiden ongeveer het zelfde doen maar wat is nou het verschil tussen MediaSource en die Media Explorer?

[ Voor 15% gewijzigd door SithWarrior op 27-11-2005 21:41 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

SithWarrior schreef op zondag 27 november 2005 @ 21:33:
Hmm ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd maar ik kom er niet meer uit ik had eerst zo een hele pakket geinstalleerd wat prima werkte maar welke van de 2 downloads is het nu.

Creative MediaSource Player/Organizer 3.30.21 (52.21 MB) 22 Aug 05

Of

Creative Zen Micro Media Explorer Web Update (48.24 MB) 13 Jul 05

Dat laaste is zo ie zo dat pakket, alleen is die eerste nou het zelfde maar dan een nieuwere versie??
Bij extra informatie staat namelijk dat ze beiden ongeveer het zelfde doen maar wat is nou het verschil tussen MediaSource en die Media Explorer?
Media Explorer is dat ding dat in je deze computer komt te staan met het zen-logo enzo.
MediaSource is dat hele grote Creative ding met ingebouwde player enzo (dat ook een eigen skin gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Heb de jack plug problem :( Maar kan hem eigenlijk niet missen want openbaar vervoer word wel erg saai zonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
[CSC]Outlaw schreef op maandag 28 november 2005 @ 22:33:
Heb de jack plug problem :( Maar kan hem eigenlijk niet missen want openbaar vervoer word wel erg saai zonder :)
Wat moeten wij hier mee? Wil je die van mij lenen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik heb dus een RMA aangevraagd omdat die verf losliet (en heb verteld dat dit al de 3e rma wordt..), en nu kreeg ik vandaag een mail terug dat ik kan kiezen uit een (8 gb...) Zen Micro Photo of een (20 gb...) Zen Touch :D!
Ik heb dus voor de Photo gekozen :).
* XiN-eViL blij is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn speler zo'n dikke week geleden opgestuurd en nu staat er bij mijn track en trace nog steeds alleen 3 dingen met als laatste zending uitgereikt. Moet hier niet al meer staan en hoe ging dit bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 18:07:
ik heb mijn speler zo'n dikke week geleden opgestuurd en nu staat er bij mijn track en trace nog steeds alleen 3 dingen met als laatste zending uitgereikt. Moet hier niet al meer staan en hoe ging dit bij jullie?
Als je het hebt over dat parceline nummer van hun, er is één ding waar tie 2 dagen ofzo op blijft staan, maar dat is volgens mij niet uitgereikt... Maar dat weet ik niet zeker hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 16:40
XiN-eViL schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:35:
Ik heb dus een RMA aangevraagd omdat die verf losliet (en heb verteld dat dit al de 3e rma wordt..), en nu kreeg ik vandaag een mail terug dat ik kan kiezen uit een (8 gb...) Zen Micro Photo of een (20 gb...) Zen Touch :D!
Netjes van Creative! Zelf heb ik vanmiddag telefonisch ook een Photo besteld. Telefonisch omdat ik namelijk geen creditcard heb en de Photo dus niet niet via de Creative Online Shop kan bestellen. Nu doe ik het via bank transfer :7 Ik kon echter enkel kiezen tussen een zwarte en een grijze. Andere hadden ze nog niet ;( . Heb de grijze genomen (wou wit of zilver).

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

DutchPhoenix schreef op woensdag 30 november 2005 @ 00:29:
[...]

Netjes van Creative! Zelf heb ik vanmiddag telefonisch ook een Photo besteld. Telefonisch omdat ik namelijk geen creditcard heb en de Photo dus niet niet via de Creative Online Shop kan bestellen. Nu doe ik het via bank transfer :7 Ik kon echter enkel kiezen tussen een zwarte en een grijze. Andere hadden ze nog niet ;( . Heb de grijze genomen (wou wit of zilver).
Ohhh k, dan krijg ik waarschijnlijk ook geen rode :P.
Dan ga ik denk ik ook een zwarte nemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
Helaas heb ik nu ook problemen met de koptelefoon uitgang van mijn zen micro. Ik dacht dat dit niet meer zo gauw zou voorkomen bij de 2e generatie zen micro's? Daarnaast zuipt mijn zen micro mijn batterijen opeens helemaal leeg als hij uit staat. Doe ik normaal 4 dagen met een opgeladen batterij, kan ik hem niet eens meer aan krijgen als ik een uurtje heb geluisterd en daarna heb uitgezet. Heb ik mijn reservebatterij erin gedaan, precies hetzelfde probleem. Nu moet ik dus elke keer de speler opladen voordat ik kan gaan luisteren, en dat lijkt me niet de bedoeling met een mp3-speler.

Maar nu mijn eigenlijke vraag: is er een andere manier dan naar ierland te bellen om zo in contact te komen met de helpdesk? Bijvoorbeeld een email sturen voor een belafspraak of een Nederlands nummer? Ik als arme studentzijnde zonder vaste telefoonaansluiting vindt 2 euro per minuut om naar ierland te bellen toch wel een beetje te duur, na een half uur bellen ben je al 60 euro kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ch1co
  • Laatst online: 22-12-2024
dev icey schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:52:Ik als arme studentzijnde zonder vaste telefoonaansluiting vindt 2 euro per minuut om naar ierland te bellen toch wel een beetje te duur
offtopic:
Dan moet je hier kijken. IP telefonie is wel handig...

Lama Power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

dev icey schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:52:
Helaas heb ik nu ook problemen met de koptelefoon uitgang van mijn zen micro. Ik dacht dat dit niet meer zo gauw zou voorkomen bij de 2e generatie zen micro's? Daarnaast zuipt mijn zen micro mijn batterijen opeens helemaal leeg als hij uit staat. Doe ik normaal 4 dagen met een opgeladen batterij, kan ik hem niet eens meer aan krijgen als ik een uurtje heb geluisterd en daarna heb uitgezet. Heb ik mijn reservebatterij erin gedaan, precies hetzelfde probleem. Nu moet ik dus elke keer de speler opladen voordat ik kan gaan luisteren, en dat lijkt me niet de bedoeling met een mp3-speler.

Maar nu mijn eigenlijke vraag: is er een andere manier dan naar ierland te bellen om zo in contact te komen met de helpdesk? Bijvoorbeeld een email sturen voor een belafspraak of een Nederlands nummer? Ik als arme studentzijnde zonder vaste telefoonaansluiting vindt 2 euro per minuut om naar ierland te bellen toch wel een beetje te duur, na een half uur bellen ben je al 60 euro kwijt.
Je kunt toch ook gewoon naar Creative mailen? Het hoeft niet persé over de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
XiN-eViL schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:35:
* TheZeroorez is zwaar jaloers

Eigenlijk hoop ik stiekem dat ik ook nog een keer een RMA nodig heb, wat dan ook de 3e zal worden...

(Maar eigenlijk heb ik hem dan toch zelf betaald door 3x verzendkosten als extra prijs..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Laatst online: 16-09 15:52
TheZeroorez schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:04:
[...]

* cocico is zwaar jaloers

Eigenlijk hoop ik stiekem dat ik ook nog een keer een RMA nodig heb, wat dan ook de 3e zal worden...

(Maar eigenlijk heb ik hem dan toch zelf betaald door 3x verzendkosten als extra prijs..)
Krijg je echt een speciale behandeling na een 3e RMA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

cocico schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:07:
[...]

Krijg je echt een speciale behandeling na een 3e RMA?
Ik denk niet dat er een regeling bij Creative bestaat dat je na je 3e RMA een speciale behandeling krijgt. Ik gok dat ze het meer als tegemoetkoming doen omdat het al zn 3e RMA was, dus een hoop gedonder met het ding gehad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

RoD schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:17:
[...]

Ik denk niet dat er een regeling bij Creative bestaat dat je na je 3e RMA een speciale behandeling krijgt. Ik gok dat ze het meer als tegemoetkoming doen omdat het al zn 3e RMA was, dus een hoop gedonder met het ding gehad heeft.
Dat denk ik ook ja :).
En tis zelfs zo netjes, dat ze nu ervoor hebben gezorgd dat DHL binnenn nu en 2 uur mn zen komt ophalen :).
Ik heb hem maar in de verpakking gedaan die ik toen van creative kreeg :P die is iig goed :).
En ik heb btw het leren creative tasje gekocht (die zwarte van creative zelf) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

waar heb je die gekocht? ben daar namelijk nog naar op zoek net als de belt klip!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

djmantri schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:15:
waar heb je die gekocht? ben daar namelijk nog naar op zoek net als de belt klip!
Die komt van www.mister-q.nl (29 euro + 5 euro verzend (of 6 voor iDeal). Die verzend is best duur, maar ik moest daar al iets hebben (mp3speler voor vriend van moeder :P) dus dan valt t wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Noreve heeft ook mooie leren hoesjes met beltclip. Die zijn echt aan te raden, geweldige kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 22:27
Bij mij laat mijn verf ook los en heb ik vaak last dat hij zomaar vastloopt. Ook heb ik soms nog steed last van mijn oortelefoonaansluiting.

Zal dit rede genoeg zijn voor mijn 3de RMA wil namelijk de PHOTO ? krijg je die nu std? of is dat een uitzondering...

Hoop het wil namelijk die PHOTO heb hem gezien op HCC ben VERLIEFD !!!

* Zit nu thuis op me saaie zaterdagavond (...)
Modbreak:Spam plaatsen mag ook dan niet... ;)

[ Voor 22% gewijzigd door DeeD2k2 op 04-12-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat de zen micro soms last heeft van zo een snerpende ssss-geluid ? Klinkt als treble die te hoog is dat daardoor de sss-klank komt...
heb al verschillende oortjes en koptelefoons geprobeerd maar het ligt dus aan de micro...
nog iemand die dit merkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:00:
Is het normaal dat de zen micro soms last heeft van zo een snerpende ssss-geluid ? Klinkt als treble die te hoog is dat daardoor de sss-klank komt...
heb al verschillende oortjes en koptelefoons geprobeerd maar het ligt dus aan de micro...
nog iemand die dit merkt ?
Al met de EQ settings gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

VerkerkSander schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:17:
Bij mij laat mijn verf ook los en heb ik vaak last dat hij zomaar vastloopt. Ook heb ik soms nog steed last van mijn oortelefoonaansluiting.

Zal dit rede genoeg zijn voor mijn 3de RMA wil namelijk de PHOTO ? krijg je die nu std? of is dat een uitzondering...

Hoop het wil namelijk die PHOTO heb hem gezien op HCC ben VERLIEFD !!!

* Zit nu thuis op me saaie zaterdagavond omdat ik me enkelbanden weer heb ingescheurd dus daarom maar rond surfen op forums... en internet... ook even net een website gemaakt voor een simpel computer bedrijfje... http://sanderverkerk.nl/roscom/
Gewoon een rma aanvragen en beetje blaten dat dit al je derde is en dat je er niet erg blij mee bent, dat deed ik tenminste ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dev icey schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:40:
[...]

Al met de EQ settings gespeeld?
jup, dat snerpend geluid blijft altijd wel aanwezig, maar bijvoorbeeld als eq op "acoustic" staat dan ist nog feller (hoge freq worden dan nog geboost)...
anyway, het is te verminderen met de eq, maar dan gaan ook een hoop andere geluiden mee de mist in die wel fijn zijn om te horen :p
hangt ook natuurlijk sterk van type muziek af, het is bijvoorbeeld alleen maar echt duidelijk te horen in (hoge) stemmen...

maar is dat normaal, of heeft er niemand dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
XiN-eViL schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:43:
[...]

Gewoon een rma aanvragen en beetje blaten dat dit al je derde is en dat je er niet erg blij mee bent, dat deed ik tenminste ;).
Zal morgen ff doen... wat is de beste manier ? via Tony of gewoon Creative ? en wat was ook alweer het nummer ? geen zin om ff op te zoeken... hehe 8)7

Nederland +353 1 4333272

[ Voor 5% gewijzigd door Daros op 04-12-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

dev icey schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:52:
Ik heb dus precies hetzelfde! Denk dat het met elkaar in verband staat dat je jack niet meer goed werkt en dat de batterij dan drained.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:49

GeekK

Rag Mama Rag

[edt] nvm

[ Voor 94% gewijzigd door GeekK op 06-12-2005 10:52 ]

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

"Ik heb grijs of grijs van de Zen Microphoto, welke wilt u?" aldus (volgens mij) Tony :P.
Naja er ging iig iets mis met het doorgeven van de rma zodra tie aankwam, dus heb ik maar ff gebeld :), en nu komt ie eraan \o/ :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag over de Zen Micro,
heeft het prachtige aparaatje wel een hold-knop/hold-functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 18:26:
ik heb een vraag over de Zen Micro,
heeft het prachtige aparaatje wel een hold-knop/hold-functie?
gelukkig wel. :)
De aan & uitknop bovenop is ook de hold-knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

en erg handig (miste hem bij mn muvo)
btw, weet iemand hoe je dat licht uit kunt zetten als ie aan het opladen is? vind het namelijk wel irritant om er elke keer iets overheen te leggen als ik wil gaan slapen (discolicht is er nix bij ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
djmantri schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:23:
en erg handig (miste hem bij mn muvo)
btw, weet iemand hoe je dat licht uit kunt zetten als ie aan het opladen is? vind het namelijk wel irritant om er elke keer iets overheen te leggen als ik wil gaan slapen (discolicht is er nix bij ;) )
Je kan het licht niet uitzetten (of je moet je LED'jes slopen ;) ) Misschien jammer maar ja als je zoveel opties krijgt wordt je firmware weer traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

t is wel een mooi effect dat glow effect maar echt praktisch is het niet, achja dan maar een pet erover :o

heb trouwens gemerkt dat die radio die erin zit best wel goed is btw

en over die temperaturen
ik heb een aantal minuten buiten gewerkt vandaag en zelfs nog ff in vriezer op mn werk (-20) en hij hield het gewoon vol dus hij kan wel erg laag hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
djmantri schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:52:
t is wel een mooi effect dat glow effect maar echt praktisch is het niet, achja dan maar een pet erover :o

heb trouwens gemerkt dat die radio die erin zit best wel goed is btw

en over die temperaturen
ik heb een aantal minuten buiten gewerkt vandaag en zelfs nog ff in vriezer op mn werk (-20) en hij hield het gewoon vol dus hij kan wel erg laag hoor :X
Moet lijkt mij ook geen probleem zijn. Zolang er geen water in de mp3speler zit dat bevriest is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09 15:22
Het einde van dit topic is nabij. Voelt iemand zich geroepen om een 4 de deel te beginnen binnen een stuk of 50 posts? Eventueel met gewijzigde topicstart, maar je mag hem natuurlijk ook gewoon overnemen. Ik maak het alleszins niet aan, want ik heb niet zoveel tijd meer in de komende maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
MMach schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:23:
Het einde van dit topic is nabij. Voelt iemand zich geroepen om een 4 de deel te beginnen binnen een stuk of 50 posts? Eventueel met gewijzigde topicstart, maar je mag hem natuurlijk ook gewoon overnemen. Ik maak het alleszins niet aan, want ik heb niet zoveel tijd meer in de komende maanden.
In principe wil ik wel wat knutselen voor de volgende startpost. Ik kan de huidige starttopic dan wel als basis gebruiken en daar de belangrijkste FAQ aan toevoegen. Je zegt maar als je me nodig hebt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door The One Pizza op 12-12-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

The One Pizza schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:26:
[...]

In principe wil ik wel wat knutselen voor de volgende startpost. Ik kan de huidige starttopic dan wel als basis gebruiken en daar de belangrijkste FAQ aan toevoegen. Je zegt maar als je me nodig hebt ;)
Ook ik wil wel weer een steentje bijdragen aan het nieuwe topic (zoals ik ook deed bij het huidige).
Dus geef maar een gil :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne gaat ook weer teug, voor de 2e keer.
1e keer het bekende hoofdtelefoon aansluiting probleem.
2e keer. krijg er met geen mogelijkheid muziek op, ook regelmatig vastlopers.

Pff, kan ik geen andere model krijgen ofzo, ik word er echt goed ziek van dat ding.

had ik maar zon stomme Ipod gekocht *zucht*

Heb er al met al 2 weken plezier van gehad, die 5 maanden die ik m heb!

--- nieuwste firmware, alle 2 de versies geprobeert, ook hierbij had ik vastlopers met het flashen, na een halve dag op 80% te hebben gestaan heb ik m er maar uit-getrokken.
Toen deed hij het nog een paar dagen maar had heel veel problemen er muziek op te knallen, constand, "cannot read file" of "file is al in gebruik". Duid volgens mij op een kapotte HDD.
--- Ik ga er zeer netjes mee om, ding zit gewoon in mn binnenzak van mn jas en krijgt echt niet veel schokken ofzo.
--- Waarom als je creative beld hoor je: Heeft u een zen micro toets dan 1, voor alle overige hardware toets 2... moest hier wle om lachen, duidelijk erg veel problemen dus :P
--- Ik heb m bij de MM gekocht voor 180,- (zeker weer van die restpartijen die ze hebben opgekocht)

Kga maar weer is bellen... :O

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dan heb je niet echt mazzel gehad denk ik?
ik heb bij de mediamarkt de 6gb versie gekocht en hij werkt hier als een zonnetje (moet alleen nu wel batterij opladen :Z maar voor de rest werkt ie perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 09:56:
Mijne gaat ook weer teug, voor de 2e keer.
1e keer het bekende hoofdtelefoon aansluiting probleem.
2e keer. krijg er met geen mogelijkheid muziek op, ook regelmatig vastlopers.

Pff, kan ik geen andere model krijgen ofzo, ik word er echt goed ziek van dat ding.
Nee, creative gaat niet zomaar je geld terug geven, maar misschien kan je met bijbetaling een zen photo krijgen ofzo. Weet niet of die beter werkt.
had ik maar zon stomme Ipod gekocht *zucht*

Heb er al met al 2 weken plezier van gehad, die 5 maanden die ik m heb!
RMA duurt toch maar 2 weken?? Meteen bellen als je een probleem hebt ;-)
--- nieuwste firmware, alle 2 de versies geprobeert, ook hierbij had ik vastlopers met het flashen, na een halve dag op 80% te hebben gestaan heb ik m er maar uit-getrokken.
Toen deed hij het nog een paar dagen maar had heel veel problemen er muziek op te knallen, constand, "cannot read file" of "file is al in gebruik". Duid volgens mij op een kapotte HDD.
Je moet wel voorzichtig doen met je apparaat, misschien doe je dat ook wel maar zo komt het niet bij mij over. Heb je het recover menu al geprobeerd (accu eruit, startknop naar links, acuu erin)?? Dit allemaal proberen voor je gaat bellen denk ik anders gaan ze dat toch vragen en moet je terug bellen. Ik denk dat het bij jou veel pech is. Hier heb ik met mijn 2e geen problemen eerste had HD-problemen, maar nu ik er netter mee omga geen problemen meer.
--- Ik ga er zeer netjes mee om, ding zit gewoon in mn binnenzak van mn jas en krijgt echt niet veel schokken ofzo.
--- Waarom als je creative beld hoor je: Heeft u een zen micro toets dan 1, voor alle overige hardware toets 2... moest hier wle om lachen, duidelijk erg veel problemen dus :P
--- Ik heb m bij de MM gekocht voor 180,- (zeker weer van die restpartijen die ze hebben opgekocht)

Kga maar weer is bellen... :O
Nou suc6 maar weer. De vraag is alleen of het nodig is om dit in de topic te zetten. Er zijn bij jou geen bijzondere problemen die bij anderen niet voorkomen. Zoeken doet wonderen ;-) .

[ Voor 5% gewijzigd door The One Pizza op 14-12-2005 13:44 . Reden: verbeteringen... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Pizza

Ja uiteraard ga ik er voorzichtig mee om, vooral omdat dit al mn 2e is.
Ik stuur m weer op en als het de 3e x gebeurt mag ik kiezen uit de photo of die ene met 20gig...

(leuk allemaal dat nieuwe spul maar ik wil gewoon is een x dat ie langer dan een paar weken werkt!!)
Ook elke x 6 euro porto word mij ook al duur,, komt we op neer dat mn speler gewoon 18 euro duurder is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:13
Hey,

Ik zit nu te twijfelen tussen de Zen micro (5gb, zwart) en de ipod nano(4gb zwart).
Ik kan de zen micro voor 110 krijgen, en de nano voor 150.
Kan iemand mij helpen met mijn keuze? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee, die keuze zul je toch zelf moeten maken.
Wil je liever een goedkopere speler met hdd en 1GB meer, of liever een duurdere kleinere flash speler met 1GB minder?
Nadelen van beide vind ik: Micro heeft vaak problemen met koptelefoonuitgang, en de Nano bekrast snel.

Maak je keuze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Maar is verder de geluidskwalitiet, en besturing van de zen micro wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anders lees je even dit topic, de vorige topics, en wat reviews door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

in het kort: volmondig ja!

Verwijderd

Sjonge jonge, wat een stelletje kneuzen daar bij creative man!!

Ik heb nu al 5x gebeld met de vraag waar mn mailtje blijft met de gegevens om hem op te sturen, nog steeds niks. Ik weet in iedergeval dat ik "NOOIT" meer iets van dat merk koop.
Ook zal ik iedereen die ik ken aanraden hetzelfde te doen, dit is toch geen service meer 8)7

(leuk hoor elke x naar ierland bellen)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 14:04 ]

• TheZeroorez
  • Niet online
Heb je dat mailtje gewoon vanaf de website gestuurd? Als je niks hebt nog een keer sturen, ik had alle 2 de keren binnen een uurtje antwoord...

Verwijderd

TheZeroorez schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:09:
Heb je dat mailtje gewoon vanaf de website gestuurd? Als je niks hebt nog een keer sturen, ik had alle 2 de keren binnen een uurtje antwoord...
Yippie, 50mins in de wacht nu :(

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

is het niet handiger als je gewoon naar de winkel gaat waar je hem gekocht hebt?
en anders (indien internetwinkel),
waarom heb je de nederlandse klantenservice niet geprobeerd (die doet het toch ook gewoon?) aangezien je naar ierland aan het bellen bent :X

Verwijderd

djmantri schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:29:
is het niet handiger als je gewoon naar de winkel gaat waar je hem gekocht hebt?
en anders (indien internetwinkel),
waarom heb je de nederlandse klantenservice niet geprobeerd (die doet het toch ook gewoon?) aangezien je naar ierland aan het bellen bent :X
Nederlande klanten service zit in ierland!
Ik heb ook de bon niet meer. En ook al had ik die moest ik dat via MediaMarkt regelen, daar heb ik met dit soort dingen geen leuke ervaringen mee!

EDIT: Ik heb met veel getouwtrek de gegevens via de telefoon gekregen, mail kennen ze daar zeker nog niet, gaat weer 6euro porto!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 14:43 ]

• The One Pizza
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:32:
[...]

Nederlande klanten service zit in ierland!
Ik heb ook de bon niet meer. En ook al had ik die moest ik dat via MediaMarkt regelen, daar heb ik met dit soort dingen geen leuke ervaringen mee!

EDIT: Ik heb met veel getouwtrek de gegevens via de telefoon gekregen, mail kennen ze daar zeker nog niet, gaat weer 6euro porto!!
Ik vraag me echt af wat jij allemaal doet :P Ik hoor altijd weinig klachten over de helpdesk van Creative en ben zelf ook zeer tevreden. Je hebt altijd binnen een paar uur een mail terug en als je vraagt om terug te bellen doen ze dat ook. Je post ook wel een heleboel berichtjes voor een klein probleem, het is geen RMA-topic hier!!

[ Voor 7% gewijzigd door The One Pizza op 15-12-2005 15:30 ]

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik heb ondertussen de Zen Microphoto, en hier wat dingen die me in de korte tijd dat ik m heb zijn opgevallen:
- Het scherm is net iets te groot voor mn leren dingetje, waardoor je er een beetje van onder op moet kijken om te zien wat de accu-status is
- Het batterijklepje gaat erg stroef
- Grijs is best mooi :)
- Het scherm is lekker duidelijk, onder welke hoek dan ook
- Bij het afspelen van een liedje kun je voortaan instellen dat hij bij "bezig met afspelen" de tijd weergeeft (iets wat ik zelf wel handig vind :) )
- Het scrolldingetje voelt iets stroever aan, maar dat is vast gewoon wennen :)

Foto's volgen nog :P.

Verwijderd

The One Pizza schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:29:
[...]

Ik vraag me echt af wat jij allemaal doet :P Ik hoor altijd weinig klachten over de helpdesk van Creative en ben zelf ook zeer tevreden. Je hebt altijd binnen een paar uur een mail terug en als je vraagt om terug te bellen doen ze dat ook. Je post ook wel een heleboel berichtjes voor een klein probleem, het is geen RMA-topic hier!!
Ja sorry, snap ik ook wel. Wat ik allemaal doe, hmm, ik laat een beetje blijken dat ik er niet tevreden mee ben (blijf uiteraard netjes en kalm). De 1e x ging echt alles prima. Vandaag had ik telkens zo`n slecht NL sprekend figuur aan de lijn. Laatste x was alles oke en gaf hij de gegevens maar via de telefoon aangezien ik al een aantal x had gebeld waar die mailtjes bleven |:(

Ik heb m net op de post gedaan dus hopelijk zit het mee bij de TPG en heb ik volgende week gewoon weer een nieuwe.

(een voordeel, ik heb dan dadelijk 3 verschillende kleuren zen micro gehad :P )
(( begrijp mij ook een beetje, moet ook ergens mn ongenoegen kwijt ))
((( ik zal ook niet meer zo snel iets kopen van creative, T.net staat vol met problemen van dit ding, zelfs op de forums van creative ook 8)7 , Lijkt me toch geen goed teken )))

---Kheb wel weer goede hoop dat deze het langer zal doen :) ---

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 15:51 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:43:
[...]

((( ik zal ook niet meer zo snel iets kopen van creative, T.net staat vol met problemen van dit ding, zelfs op de forums van creative ook 8)7 , Lijkt me toch geen goed teken )))

---Kheb wel weer goede hoop dat deze het langer zal doen :) ---
Zoals hier al eerder op het forum is langsgekomen: mensen zijn eerder geneigd iets te posten als ze een probleem hebben. Als iedereen de hele tijd zegt hoe geweldig het gaat, wordt het ook een saai forum. En nog even over de klantenservice: Ik vind het prima. Ze zijn erg klantvriendelijk _/-\o_ en doen echt iets voor je en je wordt ook nooit beschuldigd van nalatigheid tegenover je product. Ze sturen zonder al te veel vragen gewoon een nieuwe (mits hij wel echt kapot is natuurlijk).

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Nog meer bevindingen:
- Ze hebben hun best gedaan op de cd, een hele creative intro en flashy geluidjes enzo :P
- Transferen van muziek gaat naar mijn mening een stuk sneller dan met de gewone micro
- Je krijgt nog steeds mediasource en media explorer erbij, waarvan ik media explorer wel handig vind om snel veel muziek (en nu ook foto's) over te zetten :)

• Daros
:(

Creative Zen Micro Photo binnen omdat mijn Creative Zen Micro al best vaak kapot was... Hebben ze alleen de speler gestuurd :(

Ik heb helemaal niks:( en mijn reserve accu kan ik niet vinden..Nu word het nagestuurd maarja duurd weer een week :( SNIK:(

Ik krijg hem niet aan zonder Accu.. is hier toch een manier voor ?

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

VerkerkSander schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:04:
:(

Creative Zen Micro Photo binnen omdat mijn Creative Zen Micro al best vaak kapot was... Hebben ze alleen de speler gestuurd :(

Ik heb helemaal niks:( en mijn reserve accu kan ik niet vinden..Nu word het nagestuurd maarja duurd weer een week :( SNIK:(

Ik krijg hem niet aan zonder Accu.. is hier toch een manier voor ?
Ook niet als je m aan de usb / stekker hangt?
Bij mij stuurden ze gewoon alles mee hoor, het kwam ook uit de shop, dus heb denk ik ook weer een jaar extra garantie :)

• Daros
XiN-eViL schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:16:
[...]

Bij mij stuurden ze gewoon alles mee hoor, het kwam ook uit de shop, dus heb denk ik ook weer een jaar extra garantie :)
Nee ook dan niet :( wil jij het anders is testen zonder Accu.

Kan me herinneren dat ik het ooit gedaan had en wel werkte.. daarom zo vaag

• RoD
  • Niet online

RoD

XiN-eViL schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:16:
[...]

Lijkt me dat de oplader de batterij oplaadt, en niet de speler zelf :P Lijkt me niet dat dat gaat werken.

• Daros
Snik Snik Snik

Mis me spellertje echt! elke dag uren in de bus/trein :(
Sprak ze dus en vertelde dat het verkeerd was ingeboekt. Fout is menselijk hoop nu dat ik snel het allemaal binnen krijg.

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Ik ga zeer binnenkort ook een ZEN Micro kopen, alleen zit ik nog een beetje te twijfelen over de kluer. Maar dat ter zijde.

ik zat even op de creative site te kijken en zag dit: Afbeeldingslocatie: http://img355.imageshack.us/my.php?image=zenmicro8bv.jpg
waarom moet die 4 gb duurder zijn dan de 5 gb?
zit er verschil in, en zo ja: wat?

• The One Pizza
Gabliboeba schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:25:
Ik ga zeer binnenkort ook een ZEN Micro kopen, alleen zit ik nog een beetje te twijfelen over de kluer. Maar dat ter zijde.

ik zat even op de creative site te kijken en zag dit: [afbeelding]
Ik denk dat er ergens 6 gb hoort te staan, die 4 gb wordt maar weinig verkocht in Nederland. Je kan ze altijd mailen. :Y)

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:04

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

ik zou geen zen micro kopen als ik jou was. 't is een goeie speler met een goed geluid - als ie het doet... en gezien de uitvalpercentages (mensen die hier posten - er zijn niet zoveel tweakers met een zen micro - voor de 3e keer RMA aan te vragen) zou ik er nog eens goed over nadenken... Achteraf had ik liever een mini gekocht. :/

ping 127.212.23.124

• The One Pizza
pjottum schreef op donderdag 15 december 2005 @ 21:32:
ik zou geen zen micro kopen als ik jou was. 't is een goeie speler met een goed geluid - als ie het doet... en gezien de uitvalpercentages (mensen die hier posten - er zijn niet zoveel tweakers met een zen micro - voor de 3e keer RMA aan te vragen) zou ik er nog eens goed over nadenken... Achteraf had ik liever een mini gekocht. :/
Ik weet niet wat dit bericht bijdraagt aan het topic?? Tuurlijk zijn er problemen, de Ipod-fora wel eens gezien?? Mensen klagen alleen maar, veel meer mensen hebben geen problemen. HD-mp3spelers zijn nou eenmaal wat gevoeliger dan een flashplayer. Iedereen moet zijn eigen keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Inderdaad, ik heb helemaal geen problemen met mijn speler, zo af en toe (1x per week ongeveer) een software crash. Ik gebruik hem elke dag wel een paar uurtjes.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik gebruik hem elke dag een uur of anderhalf, en heb nooit crashes. Ik label met ID3-tag, en drag drop dan gewoon... Wel heb ik 2 rma's gehad, 1 na een maand, en de ander ongeveer een week nadat ik mijn 2e had ontvangen. Deze heb ik nu al 4 maanden ofzo.

Kleur? aangezien alles van de speler wit is, en je dus alleen een ander frontje krijgt zou ik wit kiezen, heb ik en is echt onwijs mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

ik heb nog geen enkel probleem gehad met mijn Zen Micro 5 gig, over mijn PSP kan ik dat niet zeggen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Gabliboeba schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:25:

ik zat even op de creative site te kijken en zag dit: [afbeelding]
Bij de FRS was de 4 Gb versie voor 199,- euro in de aanbieding. 8)7

Terwijl je bij de Dixons (of Mediamarkt oid) een 6 Gb versie ook voor 200,- hebt ofzo?

De 6 Gb is van de 2e generatie die niet het probleem van geluids-jack hebben. (geloof ik.)

En de 4 Gb zal wel niet meer gemaakt worden waardoor ie zeldzamer is..

edit:
Eigenlijk heeft heel verhaal niets met jouw vraag te maken.. :X

[ Voor 10% gewijzigd door endless op 16-12-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
endless schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:13:
[...]
Bij de FRS was de 4 Gb versie voor 199,- euro in de aanbieding. 8)7
Terwijl je bij de Dixons (of Mediamarkt oid) een 6 Gb versie ook voor 200,- hebt ofzo?
De 6 Gb is van de 2e generatie die niet het probleem van geluids-jack hebben. (geloof ik.)
En de 4 Gb zal wel niet meer gemaakt worden waardoor ie zeldzamer is..
edit:
Eigenlijk heeft heel verhaal niets met jouw vraag te maken.. :X
De 5 GB is de gene die het langst op de markt is (in Nederland), een paar maanden geleden zijn hier de 4 en 6 GB bijgekomen. 4 en 6 zijn lijkt mij beide 2e generatie. Verschil zit em in de plaatjes op de toetsen, je moet maar ff zoeken in dit topic dat staat wel ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ik had nog een vraagje: Sorteert de zen micro ook op genre?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
ik heb laatst alle kleuren gezien maar ik ben er nog niet uit 8)7
kzit nog te twijfelen tussen wit zwart en grijs.

Weet een van jullie misschien wat een 5 gb kost bij de mediamarkt??
én waarom zit er zo veel verschil in prijs van die spelertjes? laatst zag ik bij Dixons een grijze en een rode, allebei 5 gb. De een was 177 en de ander 197 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-03-2024
matsume schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:06:
Ik had nog een vraagje: Sorteert de zen micro ook op genre?
Een heel makkelijk antwoord JA O-)
pjottum schreef op donderdag 15 december 2005 @ 21:32:
Ben ik niet met je eens heb hem nu een half jaar en nog geen enkel probleem mee gehad. Behalve dat eens in de zoveel tijd vast liep. Maar sinds de laatste firmware heb ik daar eigenlijk geen probleem meer mee gehad. Dus hier een zeer tevreden gebruiker 8)

[ Voor 64% gewijzigd door MasterMike op 16-12-2005 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Gabliboeba schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:54:
ik heb laatst alle kleuren gezien maar ik ben er nog niet uit 8)7
kzit nog te twijfelen tussen wit zwart en grijs.

Weet een van jullie misschien wat een 5 gb kost bij de mediamarkt??
én waarom zit er zo veel verschil in prijs van die spelertjes? laatst zag ik bij Dixons een grijze en een rode, allebei 5 gb. De een was 177 en de ander 197 :/
Welke Mediamarkt? Elke MM hanteert weer zn eigen prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Zijn er vaak problemen met de audio uitgang? En kan je hiermee naar creative?(met garantie)?
Want zit dus te twijfelen tussen nano 2gb of zen micro 5gb, maar als die audio uitgangen problemen er heel vaak is, ga ik liever voor de nano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

matsume schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 11:27:
Zijn er vaak problemen met de audio uitgang? En kan je hiermee naar creative?(met garantie)?
Want zit dus te twijfelen tussen nano 2gb of zen micro 5gb, maar als die audio uitgangen problemen er heel vaak is, ga ik liever voor de nano.
Dit was vroeger toen hij net nieuw was wel het geval, maar tegenwoordig bijna niet meer.
En mocht het toch zo zijn, kun je inderdaad naar Creative toe met garantie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

matsume schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 11:27:
Anders lees je even het topic door, het topic bestaat bijna alleen maar uit dit soort reacties 8)7
XiN-eViL schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 11:39:
[...]

Dit was vroeger toen hij net nieuw was wel het geval, maar tegenwoordig bijna niet meer.
En mocht het toch zo zijn, kun je inderdaad naar Creative toe met garantie :).
Het komt nog wel voor, een vriend van me heeft em laatst ook alweer terug moeten brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Ik vind het jammer dat er in dit topic zo weinig inhoudelijk over de Zen Micro gepraat wordt. Het gaat vooral over zaken die we elke pagina bespreken. Ik kan best begrijpen dat je als je Zen kapot is je aan de buitenwereld wilt melden dat je ook slachtoffer bent geworden van het audio-uitgang-probleem.

Ik denk alleen dat fora, en zeker tweakers, daar niet voor bedoeld zijn. Het doel van Tweakers is mijns inziens leuke dingen uit het apparaat te halen waar de mainstream mp3-spelergebruiker niet achter komt. Dus laten we het hebben over handige programma's die er zijn om je Zen te vullen met muziek, over hoe je je Zen ook in Linux kan laten werken. Of waar je de leukste accesoires kan vinden.

Wat mij betreft mag de Moderator wel wat post opschonen want zo is het niet echt interessant. Als je alleen een beetje loopt te klagen ga je maar naar het forum van FOK! :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
Accu gevonden (reserve) dus kan nu eindelijk me Photo gaan gebruiken...

Waaaajooo vet mooi. Echt supper strak ! Wilt iemand een revieuw ??
En wanneer kan je deze iegenlijk verwachten in de winkels ? zie hem alleen op internet...

_/-\o_ Creative Zen Micro Photo (8GB) _/-\o_

En dan volgende week komt de rest van de accessoires binnen...

[ Voor 13% gewijzigd door Daros op 17-12-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

The One Pizza schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 13:21:
Ik vind het jammer dat er in dit topic zo weinig inhoudelijk over de Zen Micro gepraat wordt. Het gaat vooral over zaken die we elke pagina bespreken. Ik kan best begrijpen dat je als je Zen kapot is je aan de buitenwereld wilt melden dat je ook slachtoffer bent geworden van het audio-uitgang-probleem.

Ik denk alleen dat fora, en zeker tweakers, daar niet voor bedoeld zijn. Het doel van Tweakers is mijns inziens leuke dingen uit het apparaat te halen waar de mainstream mp3-spelergebruiker niet achter komt. Dus laten we het hebben over handige programma's die er zijn om je Zen te vullen met muziek, over hoe je je Zen ook in Linux kan laten werken. Of waar je de leukste accesoires kan vinden.

Wat mij betreft mag de Moderator wel wat post opschonen want zo is het niet echt interessant. Als je alleen een beetje loopt te klagen ga je maar naar het forum van FOK! :P.
offtopic:
Eens, en dan te bedenken dat het eerst nog erger was. Het was meer een soort "Creative garantie-afhandel-helpdesk". De Zen Micro is een erg mooi apparaatje, en het is jammer dat er veel gevallen zijn waarbij de koptelefoonaansluiting kapot gaat, maar dat is nu zo vaak voorbij gekomen dat het nu wel weer over de speler _zelf_ kan gaan, imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
RoD schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 14:30:
[...]

offtopic:
Eens, en dan te bedenken dat het eerst nog erger was. Het was meer een soort "Creative garantie-afhandel-helpdesk". De Zen Micro is een erg mooi apparaatje, en het is jammer dat er veel gevallen zijn waarbij de koptelefoonaansluiting kapot gaat, maar dat is nu zo vaak voorbij gekomen dat het nu wel weer over de speler _zelf_ kan gaan, imho.
Waarom zet je nou offtopic?? Dit draag meer bij dan menig andere post :P De volgende topic maar een zeer duidelijke topicstart maken met alles erin!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

OK, als men wil dat we inhoudelijk gaan praten over bijv. werkend krijgen onder linux, zal ik dat dan maar doen :).
Ik heb hem heel makkelijk werkend gekregen onder Linux, met zowel kzenexplorer en gnomad2 (hoewel kzenexplorer veel hing toen ik het probeerde). Beide programma's zijn wel via google te vinden, en de meeste distro's hebben wel op 1 of andere manier gnomad2 erbij zitten.
Je moet wel de 1.0 firmware hebben (dus niet de MTP-versie). De zen microphoto zal dus ook niet werken onder linux.....

Verder kwam ik laatst het programma notmad explorer voor windows tegen (http://www.redchairsoftware.com/notmad/), ook een mooi programma, je kunt hier o.a. rechtstreeks van je mp3speler streamen naar bijvoorbeeld winamp of windows media player (en ook naar een http interface, dus ook naar andere mensen :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
The One Pizza schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 16:57:
Waarom zet je nou offtopic?? Dit draag meer bij dan menig andere post :P
Maar ook niet inhoudelijk. ;) Hoewel ik het zeker met jullie eens ben, is een topic er niet voor om er te discussiëren over wat er wel en niet mag. Ik zal er hier in ieder gevel meer op gaan letten...
Voor meer opmerkingen zijn e-mail en topicreports.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Post nummero 1000, je kan wel zien dat deze mp3-speler door vele mensen gebruikt wordt.
En dit soort opmerkingen mag je voortaan achterwege laten. Het is een drogreden en voegt (dus) niets toe...

[ Voor 41% gewijzigd door DeeD2k2 op 17-12-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
foutje

[ Voor 100% gewijzigd door The One Pizza op 17-12-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dat er problemen met de hoofdtelefoonaansluiting voorkomen, is inmiddels bekend. Tenzij je er werkelijk wat aan toe kunt voegen, hoef je dat niet nog een keer te melden. In de andere gevallen mag je het topic doorlezen...