Het Creative Zen Micro Topic deel 3

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.833 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Waarom lijkt het alsof er zoveel mensen deffecten hebben aan hun zen micro? :(
Is dat gewoon omdat relatief gezien veel mensen deze speler hebben?
Of gaat hij gewoon erg snel stuk?

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Kaassoevlee schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:13:
Ik heb net een Zen Micro gekocht, deze bevat firmware versie 1.11.01. Maar wat zijn nu precies de voordelen en nadelen van firmware versie 2.11.02 welke te downloaden is op de Creative site? Kan ik zonder problemen die nieuwste gebruiken?
2.11.02 is niet nieuwer dan 1.11.01

Versie 1 firmware is PDE; een protocol ontwikkeld door Creative Labs. Hier heb je een stuurprogramma voor nodig dat je eerst installeert. Dit protocol is het snelste; en wordt middels projecten als libnjb ook op andere besturingssystemen ondersteund (bijvoorbeeld Linux & MacOS X).

Versie 2 firmware is MTP (Media Transfer Protocol); een protocol ontwikeld door Microsoft. Er zijn geen stuurprogramma's nodig, aangezien deze zijn ingebouwd in Windows XP. Dit protocol is minder snel als PDE. Het gebruik van Windows XP service pack 1 (2 aanbevolen) en Windows Media Player 10 (build 3800 aanbevolen) is vereist voor de speler kan functioneren.

Jouw eisen bepalen welke versie firmware je gebruikt. Aangezien ik thuis geen Windows draai heb ik PDE-firmware (1.11.01) geinstalleerd staan op mijn Zen Micro.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:57:
Waarom lijkt het alsof er zoveel mensen deffecten hebben aan hun zen micro? :(
Dat komt omdat hier alleen mensen met een Zen Micro overleg plegen. Andere spelers worden hier niet tot nauwelijks besproken. Aangezien postings als "Mijn Zen Micro werkt perfect, verder heb ik niets te melden" weinig aan de discussie toevoegen zul je deze weinig zien.

Als je met dezelfde instelling bij een merkgarage gaat staan zul je dezelfde opmerkingen gaan maken over een specifiek merk auto's. (Een garage is goed te vergelijken met dit forum of een helpdesk. Ik ga er niet naartoe omdat ik een praatje wil houden over hoe tevreden ik ben.)

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:32
Sorry dat ik me genoodzaakt voel mezelf hieronder te quoten..
mathijsv schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:54:
@ Tony Vroon: al iets bekend over wanneer de Creative Zen Neeon nu eindelijk geintroduceerd zal worden in Europa? Ik ben namelijk al tijden op zoek naar een mp3-speler met minstens 4gb die gebaseerd is op mappenstructuur (dus gewone verwisselbare schijf in windows) met tevens fm-radio etc..
Ik zie de Neeon nu namelijk ook bij de creativeshop van Amerika staan.. (dus niet meer alleen in Azie.) In Amerika overigens enkel met grijze achterkant, dus niet al die kleurtjes zoals in Azie.

[ Voor 29% gewijzigd door mathijsv op 22-09-2005 01:28 ]

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:33

Acid_Burn

uhuh

Ik was bijna overtuigd van de Micro.. totdat ik de Sleek zag. Maar hij lijkt nergens te krijgen. Een paar winkels hebben em op de site staan maar allemaal out of stock :( Weet iemand of de Sleek mappen structuur gebruikt of net als de Micro een DB?

ps. ik weet dat het lichtelijk OT is, maar aangezien hier het meeste creative geweld zit :)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Acid_Burn schreef op donderdag 22 september 2005 @ 01:45:
Weet iemand of de Sleek mappen structuur gebruikt of net als de Micro een DB?
Zen Sleek gebruikt een database.
Qua features is deze vergelijkbaar met de Zen Micro:
- Mass Storage mode in het menu (verwisselbare schijf stand)
- FM-radio standaard ingebouwd
- ingebouwde microfoon
- naar keuze met PDE of MTP/PlaysForSure firmware te gebruiken

Het belangrijkste verschil is dat de Zen Sleek een ingebouwde batterij heeft, terwijl de batterij van de Micro te verwisselen is. Je kunt hem op zich beschouwen als een best-of-both-worlds hybride tussen een Zen Micro en een Zen Touch.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Tony Vroon schreef op donderdag 22 september 2005 @ 00:02:
[...]

2.11.02 is niet nieuwer dan 1.11.01

[..]
Bedankt voor de heldere uitleg. Misschien iets voor in de start post.
Zijn er verder nog nadelen van versie 2? Kun je van versie 2 weer terug naar versie 1 (data verlies is geen probleem)?

[ Voor 6% gewijzigd door jelmervos op 22-09-2005 08:42 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Kaassoevlee schreef op donderdag 22 september 2005 @ 08:42:
Kun je van versie 2 weer terug naar versie 1 (data verlies is geen probleem)?
Zolang je een Windows XP computer met Windows Media Player 10 hebt kun je een PlaysForSure/MTP speler weer downgraden naar PDE firmware. Elke wisseling tussen versie 1 en versie 2 firmware formatteert de harde schijf, waardoor de muziek weg is.

Verwijderd

Hey Tony,

Weet jij iets van die leren hoesjes die speciaal voor de Zen Micro zijn? Op de site staat dat die uit voorraad is. Weet jij of die nog binnenkomt en zo ja, wanneer dan?

Verwijderd

Tony Vroon schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:55:

[...]

12 maanden vanaf de dag van aankoop.
Hoe zit het met de garantie als je een RMA hebt gehad? Is de garantie dan nog steeds gewoon 12 maanden vanaf de dag van aankoop of gaan die 12 maanden weer opnieuw in vanaf de dag dat je een nieuwe speler krijgt?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Bedankt Tony. Ik moet zeggen dat jij hier geweldige support levert op deze manier. Je neemt elke dag weer de moeite (ook al is het betaald) om al die vragen en problemen te lezen en te beantwoorden! Mijn complimenten!

[ Voor 12% gewijzigd door jelmervos op 22-09-2005 12:30 ]

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Komt er nog een firmware update komt die het batterij probleem aanpakt en WM10 ondersteund ? Ik heb nu dus versie 2.11.02. Batterij is echt snel leeg maar ik wil toch met WM10 blijven werken dus 1.11.x is geen optie

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:28:
Hoe zit het met de garantie als je een RMA hebt gehad? Is de garantie dan nog steeds gewoon 12 maanden vanaf de dag van aankoop of gaan die 12 maanden weer opnieuw in vanaf de dag dat je een nieuwe speler krijgt?
Je vervangspeler heb je niet aangeschaft, dus je aankoopdatum verandert niet. Wel is het zo dat je garantie wordt verlengd; omdat je een aantal dagen de speler niet kan gebruiken.

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:16:
Weet jij iets van die leren hoesjes die speciaal voor de Zen Micro zijn? Op de site staat dat die uit voorraad is. Weet jij of die nog binnenkomt en zo ja, wanneer dan?
Je kunt deze vraag het beste in het engels aan de online store stellen. Zij doen het voorraadbeheer en kunnen je daar een antwoord op geven.

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Karel2001 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:59:
Komt er nog een firmware update komt die het batterij probleem aanpakt en WM10 ondersteund ? Ik heb nu dus versie 2.11.02.
Je kunt het beste gebruik maken van Reload Firmware; hiermee wis je de firmware volledig. Vervolgens laad je 2.11.02 opnieuw in (waarschuwing dat je overschrijft gewoon accepteren). Soms komt het voor dat een update niet "pakt", dit lijkt bij jou het geval te zijn.
Reload Firmware staat in het verborgen menu, je haalt de batterij uit de speler, en terwijl je de aan/uit knop op aan vasthoudt steek je de batterij in.
Blijf de knop vasthouden tot 'Recovery Mode' zichtbaar is.

Verwijderd

Ok dan,

ik heb een nieuwe Micro gekregen.

Alleen: Hij is niet meer compatible met mn pc, dus: heb ik alles van creative eraf gegooid wat met mn zen te maken had.

Alleen nu geeft de cd met de software steeds een foutmelding, erg vreemd.

is er nog een andere manier om de Zen Miscro explorer weer op mn pc te krijgen?

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:30:
Alleen nu geeft de cd met de software steeds een foutmelding, erg vreemd.
is er nog een andere manier om de Zen Miscro explorer weer op mn pc te krijgen?
Je kunt de software uiteraard ook van onze website downloaden.
Om welke vreemde foutmelding gaat het, ik neem aan dat hier tekst in stond?

Verwijderd

AppName: demo32.exe AppVer: 7.51.100.2019 ModName: quicktime.qts
ModVer: 7.0.2.120 Offset: 000d9d70

In DemoShield Player is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

dit is de foutmelding.

Verwijderd

Tony Vroon schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:23:
[...]

Je kunt de software uiteraard ook van onze website downloaden.
Om welke vreemde foutmelding gaat het, ik neem aan dat hier tekst in stond?
Welke driver moet ik dan precies downen?

Deze?---> Creative Zen and Jukebox Driver Upgrade version 1.30.03

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:18
Ik ga binnenkort een mp3 speler halen en nu twijfel ik tussen en Zen Micro van 6 gb of een Ipod nano van 4 gb. Uiteraard is de Zen exclusiever want je ziet er minder mensen mee lopen dan een ipod. Maar mijn vraag is eigenlijk voor gericht op Tony Vroom: Hoelang is de garantie van de Micro echt.

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:45:
AppName: demo32.exe AppVer: 7.51.100.2019 ModName: quicktime.qts
ModVer: 7.0.2.120 Offset: 000d9d70
Deinstallatie van QuickTime 7 zorgt ervoor dat de CD kan opstarten, maar je kunt inderdaad in deze volgorde de software installeren:
- driver
- firmware 1.11.01 of 2.11.02, naar keuze
- media explorer web update
- mediasource
- playsforsure plugin als je voor 2.11.02 hebt gekozen.

[ Voor 1% gewijzigd door Tony Vroon op 23-09-2005 10:30 . Reden: Plugin nu juist gespeld ]

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

ECiftci schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:55:
Hoelang is de garantie van de Micro echt.
Hoewel ik het gevoel heb dat ik dingen aan het herhalen ben nu:
Er geldt een garantie van 12 maanden vanaf de dag van aankoop.

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Garantie bepalingen kunnen allemaal terug gevonden worden op de website van Creative:
http://nl.europe.creative.com/support/warranty/warranty.asp

Ik heb sinds gisteren ook een Zen Micro in m'n bezit, een zwarte om precies te zijn. Ik heb tegelijk met de aanschaf meteen het accessoire pakket gekocht, gezien de handige extra spulletjes die je dan er bij hebt. Met name de andere oordopjes en het siliconen berschermhoesje zijn zeer nuttig. Die dopjes spreken voor zich, ze zijn gewoon een stuk beter dan de standaard meegeleverde. Het hoesje is erg fijn om beschadigingen tegen te gaan door stoten of het ergens langs schuren met de Zen. Wat ook handig is, is dat het apparaat met het hoesje niet weg glijdt wanneer je het op een hellend oppervlak legt. Dat zal nog wel eens voorkomen gezien de gladheid van de Zen.

Na een dag ben ik in ieder geval zeer tevreden met mijn aankoop, ik vind alles goed aan het ding; bediening, geluid, opties, ...; alles dus :) Nu maar hopen dat dit over een tijdje nog steeds zo is.

Verwijderd

Heej tony,

wat is je nummer, dan bel ik je zsm op voor een rma etc. Mijn koptelefoonplug heeft het ook begeven. Hij zit losjes en als ik hem niet naar een bepaalde kant duw hoor ik alles maar half of zelf niets. Ik was er al bang voor maarja, shit happens.

alvast bedankt

Verwijderd

kheb me nieuwe zen binnen:)
Lekker snel opgestuurd. Service dit zeg!! _/-\o_ _/-\o_

Maar goed hij doet wel raar nu die zen:S
Ff alles opnieuw installeren

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 17:56:
Heej tony,

wat is je nummer, dan bel ik je zsm op voor een rma etc. Mijn koptelefoonplug heeft het ook begeven. Hij zit losjes en als ik hem niet naar een bepaalde kant duw hoor ik alles maar half of zelf niets. Ik was er al bang voor maarja, shit happens.

alvast bedankt
offtopic:
Misschien een idee om zn nummer in de TS te zetten, aangezien hij hier nogal een gewilt persoon schijnt te zijn :P

Verwijderd

:X Wel tof van Creative , want volgens mij zit iedereen die nog een 5Gb speler heeft net zo lang aan de koptelefoon aansluitng te wiebelen tot dat hij stoort of kapot is en dan krijgen ze gewoon een nieuwe 6 Gb????

Wereld Truc !!! :+ :+ :+

Verwijderd

O ja,.... kan iemand mij nu vertelleen of het geluid van zo'n Zennetje nu een beetje aan Audiofile eisen voldoet?? B) B) Kortom is het een beetje hifi geluid? (is te testen als je er een .wav bestand mee afspeelt)

En de Kwaliteit en bediening van de Radio?

Alweer alvast bedankt _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 18:20 ]

• PathFindeR_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 10:43
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:17:
O ja,.... kan iemand mij nu vertelleen of het geluid van zo'n Zennetje nu een beetje aan Audiofile eisen voldoet?? B) B) Kortom is het een beetje hifi geluid? (is te testen als je er een .wav bestand mee afspeelt)

En de Kwaliteit en bediening van de Radio?

Alweer alvast bedankt _/-\o_
De kwaliteit van de radio hangt echt af van de regio waar je hem in gebruikt. In limburg hier heb ik er zeer weinig aan, niet veel zenders komen goed door.
Bediening gaat gewoon met de forward knop waarmee je dus vooruit spoelt naar een nieuwe frequentie. Je kunt ze ook opslaan.

Verwijderd

Oke Vraagje voor misschien.....Tony?

zit nog steeds te dubben, het is namelijk niet duur waar ik hem voor kan kopen...
Hij is van een meisje ze kan de bon niet meer vinden wel het bankafschrift waar de aankoop op staat...ik vertrouw en geloof haar... O-)

Bestaat er dan niet zoiets van garantie op Serienummer??? zoals bij ipaq's en palms

Of heb ik voor garantie of een RMA aan dat bankafschrift genoeg samen met het serienummer??

Thanks

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:23:
Hij is van een meisje ze kan de bon niet meer vinden wel het bankafschrift waar de aankoop op staat...ik vertrouw en geloof haar... O-)[/b]
Bankafschrift + serienummer is voldoende. Niet relevante bedragen mogen worden afgedekt; zorg dat je een *duidelijk leesbare* kopie hebt voor je tot aankoop overgaat.

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

is het zo dat als ik de Zen uit zet of radio luister dat dan de harddisk in een soort parkeer stand gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:14:
:X Wel tof van Creative , want volgens mij zit iedereen die nog een 5Gb speler heeft net zo lang aan de koptelefoon aansluitng te wiebelen tot dat hij stoort of kapot is en dan krijgen ze gewoon een nieuwe 6 Gb????

Wereld Truc !!! :+ :+ :+
\Je kunt alleen een andere kleur kiezen als je dat wilt;)
Dat van Ouwerus was een foutje waarschijnlijk, want ik kreeg geen 6GB zen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:21:
[...]

\Je kunt alleen een andere kleur kiezen als je dat wilt;)
Dat van Ouwerus was een foutje waarschijnlijk, want ik kreeg geen 6GB zen
Ik kreeg ook geen 6gb. Wel een nieuw exemplaar trouwens. En dat binnen 5 dagen, echt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:37
Heb nu ook sinds begin deze week de Zen Micro (5Gb). Bevalt me zeer goed, alleen vind ik het 'schuifklepje' aan de achterkant voor je batterij/accu iets onhandig. Soms schuift het klepje naar beneden als je in/uit je broekzak wilt halen. Verder een top ding _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Zennetje gisteren ingeruild bij de Media Markt, was geen probleem! Dus heb nu weer een spiksplinternieuwe (de oude was alweer van december). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,
ik zat vanmorgen in de trein en haal mijn koptelefoon van mijn zen uit et zakkie, is ie stuk! (lijm tussen twee helften losgelaten..) geluid is er dus nog wel maar hij is wel doormidden..
valt dit onder garantie (heb mijn zen sinds mei)??
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:59:
haal mijn koptelefoon van mijn zen uit et zakkie, is ie stuk! (lijm tussen twee helften losgelaten..) valt dit onder garantie (heb mijn zen sinds mei)?
Ja, dit valt onder de garantie. Je kunt contact opnemen met de helpdesk op:
00353 1 4333272

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Sideshowbobbie schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 11:06:
Heb nu ook sinds begin deze week de Zen Micro (5Gb). Bevalt me zeer goed, alleen vind ik het 'schuifklepje' aan de achterkant voor je batterij/accu iets onhandig. Soms schuift het klepje naar beneden als je in/uit je broekzak wilt halen. Verder een top ding _/-\o_
Dan zou ik het premium accessory pack op je verlanglijst zetten. Met de silicon skin om de speler kan dit niet meer voorkomen, en kun je toch makkelijk de speler bedienen. (Zelf ook in gebruik met een Zen Micro 5GB White) :)

[ Voor 26% gewijzigd door Tony Vroon op 23-09-2005 17:42 . Reden: Reply opnieuw uitgetypt; eigen tekst mist? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Vor mensen die het nog niet wisten, maar het wel willen weten, heb ik goed nieuws.
Je hebt tot nu toe altijd een dualboot windows + linux moeten draaien omdat je je zen niet in linux aan de praat kreeg?

Dat is nu verleden tijd!
Want met grote trots presenteer ik u:
_/-\o_ kzenexplorer _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://www.xin-evil.com/kzenexplorer_small.png
Het heeft drag&drop support ( :D )
Het is nog wel een beetje buggy (bij het opstarten hangt ie soms, gewoon ff afsluiten en weer herstarten, als ie eenmaal is gestart, is het goed).
Ook kun je er niet je agenda mee aanpassen enzo, maar dat gebruikt men toch niet zo veel denk ik :+.
De site: kzenexplorer.sf.net
Je hebt (iig op Fedora) heel veel packages nodig, maar uiteindelijk werkt het wel.

OK er is voor gnome ook gnomad2 (stabieler, maar ik vind het niet zo mooi :P):
Afbeeldingslocatie: http://www.xin-evil.com/mains.png

En op deze pagina vind je alle projecten gebasseerd op libnjb (het project dat de communicatie met de Zen Micro (of andere nomad spelers) verzorgt :)

offtopic:
Zo beter :) :+?

[ Voor 23% gewijzigd door XiN-eViL op 24-09-2005 14:30 ]

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik hou het persoonlijk liever bij Gnomad2.
Maar je kunt beter naar de libnjb projectpagina linken, aangezien daar ook voor MacOS X programma's staan. Behalve dat zijn er ook web-gebaseerde programma's, waarvan ik moet toegeven dat ik ze nog niet geprobeerd heb.

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 20:28
Ja ik vind Gnomad2 ook een stuk stabieler, en gebruik het meestal om mijn muziek over te zetten.

• demichiel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-08 15:22
Tony Vroon, als ik een nieuwe CD wil bestellen hoe doe ik dit dan best? bij CDs van andere mensen krijg ik namelijk altijd een error.

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

demichiel schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 10:53:
bij CDs van andere mensen krijg ik namelijk altijd een error.
Ik neem aan dat er tekst in deze foutmelding staat? Welke tekst precies?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Iemand die antwoord weet:

Is het zo dat als ik de Zen uit zet of radio luister dat dan de harddisk in een soort parkeer stand gaat?

• Roeltjuh
  • Niet online
Elke harde schijf die uit is (zoals bij een Zen die niet aan staat) komt in een parkeerstand, anders beschadigt de leeskop de schijf. Hoe het zit bij het gebruik van de radio weet ik niet.

• demichiel
DemoShield Player word afgesloten (zo'n windows schermpje waar je ook kan kiezen of je het verstuurt naar microsoft) nadat ik een eerste keer op volgende druk (rechtsonder).

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Tony Vroon schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:38:

Deinstallatie van QuickTime 7 zorgt ervoor dat de CD kan opstarten, maar je kunt inderdaad in deze volgorde de software van het web installeren:
- driver
- firmware 1.11.01 of 2.11.02, naar keuze
- media explorer web update
- mediasource
- playsforsure plugin als je voor 2.11.02 hebt gekozen.

• demichiel
Dat had ik nog niet gezien, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Mijn warranty-sticker bij de accu is gescheurd, doordat ik twee accu's heb en deze nogal eens verwissel. Hoe ernstig is dit wat betreft de garantie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

The One Pizza schreef op zondag 25 september 2005 @ 15:41:
Mijn warranty-sticker bij de accu is gescheurd, doordat ik twee accu's heb en deze nogal eens verwissel. Hoe ernstig is dit wat betreft de garantie??
De speler gaat door extra controlerondes waardoor je RMA wat langer duurt. Zolang er geen vingerafdrukken (of andere zaken die er niet horen; smeltplekken van een soldeerbout bijvoorbeeld) aan de binnenkant van het apparaat staan hoeft het geen probleem op te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik de knoop dan eindelijk doorgehakt!
Lang was ik aan het twijfelen over welke MP3-speler ik nou zou gaan aanschaffen.
De twee voornaamste concurrenten waren de Apple iPod nano en de CREATIVE Zen Micro.
Met trots kan ik jullie vertellen dat mijn uiteindelijke keuze is gevallen op laatstgenoemde.

Ik ben van plan om deze MP3-speler komende week aan te gaan schaffen in combinatie met een CREATIVE Zen Micro Premium Pack bestaande uit een hoofdtelefoon, een accu, een AC-adapter, een silicone skin en een draagband.

Zodoende kunnen jullie dus binnen een week een (uitgebreide) gebruikservaring verwachten van de CREATIVE Zen Micro 6 GB (zwart).

Tot dan... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke firmware gebruiken jullie?
En welk programma gebruiken jullie om files van je pc op de micro te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
firmware 2.12 (ofzo; 2. iig)
verkenner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

1.11.01
En welk programma gebruiken jullie om files van je pc op de micro te zetten?
Gnomad versie 2.8.1

[ Voor 1% gewijzigd door Tony Vroon op 25-09-2005 23:37 . Reden: Onnodig veel ruimte tussen quote & antwoord weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok cool, ff erop zetten dan.
Net de premium pakket van creative besteld :D Zou binnen 2 werkdagen geleverd worden... Relaxed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

PlaysForSure firmware versie 2.20.05 is beschikbaar vanaf de Creative-website.
Deze versie is geschikt voor gebruik met audible.com content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de prijs van een extra usb naar mini usb kabel?

Of heeft iemand er toevallig nog eentje over? :D

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:29:
Wat is de prijs van een extra usb naar mini usb kabel?
€9.00 inclusief BTW & bezorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Vroon schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:41:
[...]

€9.00 inclusief BTW & bezorging.
is dat via creative?

En de goedkoopste autolader?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ja, dat is via de shop of direct via mij. (VISA/MasterCard)
En de goedkoopste autolader?
€29.99
Compatible met Zen Micro & MuVo Slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week mijn muvo² opgestuurd naar eindhoven nu kreeg ik een mail waarin stond bij de beschrijving Zen micro blue terwijl ik uiteraard een andere naam hoor te zien of ligt dat aan mij en krijg ik gewoon dezelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:58
Jongens helpp!!!!!!!

Ik heb een probleem, waarschijnlijk is de input van mijn Creative Zen Mirco 5GB zwart (ook) kapot :(:(
Ik zat vanmiddag (net op de fierts van school naar huis), en oppeens begint me geluid hard zacht hard zacht tegaan..
Ik haal hem uit me broekzak en zie niet dat ik tegen de volume knop ben aangekomen..
ik beweeg het stekkertje voorzichtig, en geluid gaat hard zacht :S
Ik hoopte dat dit aan me koptelefoon lag.. maar mooi niet dus, toen ik thuis kwam meteen naar me pa gegaan en die zei stop er een andere koptelefoon in.
Ik doen... nee nogsteeds het zelfde :'( :'( :'(
Betekend dit het einde van mijn geliefde Zen Micro :'( :'( :'( :'( Ik heb nog garantie (8 maanden nog)
Wat moet ik doen? pleasee help me jongens!!
Moet ik de klanten service bellen? of naar paradigit terug gaan?
helpp :'( _/-\o_ _/-\o_

Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Sja, probleem met de koptelefoonaansluiting dus.
Je kunt em opsturen naar Creative, en je kunt ook gewoon naar Paradigit terug gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:57
als je het topic een beetje doorleest en vooral de posts van tony vroon, dan zie je dat je het nummer wat hij opgeeft moet bellen en dat je hem dan aan de lijn krijgt, bij hem kun je dan regelen dat je hem opstuurt, geloof naar eindhoven ofzo en dan krijg je binnen een bepaalde tijd een nieuwe.

Ik moet hem morgen ook even bellen en dat ding opsturen want ik heb het ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej :D mijn premium set is binnen :D

Wát een verschil in geluidskwaliteit!!! Ik had hiervoor de standaard Sony minidisc speler oordopjes (3 jaar oud ofzo, wel een stuk beter dan de standaard creative's).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Zijn die standaard oordopjes werkelijk zo slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaassoevlee schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:36:
Zijn die standaard oordopjes werkelijk zo slecht?
Nou, zo slecht vind ik ze niet. Maar de standaard Sony's vond ik wel heel goed... Het is altijd persoonlijk, maar voor mijn smaak muziek (Hardstyle, heeeeeeeel af en toe R&B (paar keer per maand)). vond ik de Sony's een stuk voller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony blijf hetzelfde probleem houden, vandaag weer eens zet mijn speler aan en bzzzzzzzz geluid, speler doet niets meer, doet het alleen weer als ik hem aan de pc koppel. dit is nu de 3e keer in 6 weken ofzo, begint irritant te worden. Heb al format gedaan, clean up en de nieuwste firmware staat erop. Weet je nog een oplossing wat het is niet echt normaal lijkt me! :'( :'(
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:58
juanp schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:50:
als je het topic een beetje doorleest en vooral de posts van tony vroon, dan zie je dat je het nummer wat hij opgeeft moet bellen en dat je hem dan aan de lijn krijgt, bij hem kun je dan regelen dat je hem opstuurt, geloof naar eindhoven ofzo en dan krijg je binnen een bepaalde tijd een nieuwe.

Ik moet hem morgen ook even bellen en dat ding opsturen want ik heb het ook :(
Okii, nah kheb het gedaan, geprobeert Creative teberijken via telefoon naja even gewacht, toen toch maar gewoon naar paradigit gegaan.
Waar ik echt SUPER geholpen ben hoor!, Jammer was dat ze de Zen Micro niet meer op voorraad hadden anders had ik gewoon meteen een nieuwe mee gekregen (H).
Nu is ie opgestuurt, en binne 3 weken krijg ik een (nieuwe/gerepareerde) en ik denk toch wel de 1e optie (H)(A)

Onno_Devine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Doe ff normaal

[ Voor 97% gewijzigd door Remy op 28-09-2005 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:20:
Tony blijf hetzelfde probleem houden, vandaag weer eens zet mijn speler aan en bzzzzzzzz geluid, speler doet niets meer, doet het alleen weer als ik hem aan de pc koppel. dit is nu de 3e keer in 6 weken ofzo, begint irritant te worden. Heb al format gedaan, clean up en de nieuwste firmware staat erop.
Ik ben door mijn opties heen, er lijkt sprake te zijn van een onbetrouwbare harde schijf. Ik ben te bereiken via 00353 14333272. De lijnen sluiten echter over enkele minuten, je kunt misschien beter morgenochtend bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Vroon schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:51:
[...]

Ik ben door mijn opties heen, er lijkt sprake te zijn van een onbetrouwbare harde schijf. Ik ben te bereiken via 00353 14333272. De lijnen sluiten echter over enkele minuten, je kunt misschien beter morgenochtend bellen.
_/-\o_ Tony hartstikke bedankt alweer, bel moregn denk even! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 09:46
Tony Vroon schreef op zondag 25 september 2005 @ 15:57:
[...]

De speler gaat door extra controlerondes waardoor je RMA wat langer duurt. Zolang er geen vingerafdrukken (of andere zaken die er niet horen; smeltplekken van een soldeerbout bijvoorbeeld) aan de binnenkant van het apparaat staan hoeft het geen probleem op te leveren.
klopt, dit was bij mijn zus ook zo, het heeft gewoon allemaal wat langer geduurd :)

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:10
Ik zit erg hard te twijfelen tussen een Zen Micro 5gb en de Zen Touch 20gb...Beide voor 199 euro...Wegen de voordelen van de Zen Micro (FM Tuner + Formaat) op tegen de 15gb die je minder krijgt voor dezelfde prijs? Ik weet dat het een kwestie van smaak is maar ik heb toch wel liever een FM tuner dan geen. Het probleem is dat mijn mp3 collectie bijna 2x zo groot is als de capaciteit van de Zen Micro maar dat kan verholpen worden door alleen de albums erop te zetten waar ik ook daadwerkelijk naar luister. Het is een moeilijke keus, maar ik ga vanmiddag zeker 1 van de 2 halen...Hoop dat jullie mij kunnen help met de keuze want ik kom er echt niet uit :P

• The One Pizza
Hi-Sintar schreef op woensdag 28 september 2005 @ 05:44:
Ik zit erg hard te twijfelen tussen een Zen Micro 5gb en de Zen Touch 20gb...Beide voor 199 euro...Wegen de voordelen van de Zen Micro (FM Tuner + Formaat) op tegen de 15gb die je minder krijgt voor dezelfde prijs? Ik weet dat het een kwestie van smaak is maar ik heb toch wel liever een FM tuner dan geen. Het probleem is dat mijn mp3 collectie bijna 2x zo groot is als de capaciteit van de Zen Micro maar dat kan verholpen worden door alleen de albums erop te zetten waar ik ook daadwerkelijk naar luister. Het is een moeilijke keus, maar ik ga vanmiddag zeker 1 van de 2 halen...Hoop dat jullie mij kunnen help met de keuze want ik kom er echt niet uit :P
Je kan er ook wma 64 kbps van maken, dan passen er 2500 nummers op. Ik hoor eigenlijk geen kwaliteitsverlies...
Ik zou echt voor de Zen Micro gaan, je kan ook nog voor +20 euro voor de 6GB gaan...

[ Voor 5% gewijzigd door The One Pizza op 28-09-2005 07:13 ]

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

weet iemad of die Creative EP630 oordopjes ook ergens los en goedkoper dan 45 euro te krijgen zijn?

als je die premium pack koopt ben je 49 euro kwijt en krijg je een extra accu en sillecon tasje bij waar ik allemaal niets aan heb, iemand een accu, lader en tasje overkopen voor 20 euro :P

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
Haal dat pakket gewoon bij bol.com dat is toch echt het voordeligst imo

EUR 35.99 Zen Micro Premium Accessories
EUR 1.95 Verzendkosten

kun je idd altijd nog de rest verkopen ofzo.

Ik had nog even een vraagje over de accu, ik heb nu een 2e accu uit het premium pakket, hoe kan je het beste met deze accu's omgaan wat opladen betreft ? is het een probleem als ze lange tijd niks doen, dat ze lui worden ?

* The_eYe had graag een externe accu-lader gezien ;)
The One Pizza schreef op woensdag 28 september 2005 @ 07:13:
[...]
Je kan er ook wma 64 kbps van maken, dan passen er 2500 nummers op. Ik hoor eigenlijk geen kwaliteitsverlies...
...
Het kan natuurlijk dat jij geen verschil hoort, maar ik denk dat de meeste mensen toch zeker wel verschil horen tussen de 192kbps die de meeste mp3 albums hebben, en 64kbps wma, ik vind zelf wma pas boven de 128 goed klinken, echter raak je bij de mp3 -> Wma conversie ook weer kwaliteit kwijt, dit is echt zonde imo

[ Voor 37% gewijzigd door The_eYe op 28-09-2005 08:24 ]

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

The_eYe schreef op woensdag 28 september 2005 @ 08:20:
Ik had nog even een vraagje over de accu, ik heb nu een 2e accu uit het premium pakket, hoe kan je het beste met deze accu's omgaan wat opladen betreft ? is het een probleem als ze lange tijd niks doen, dat ze lui worden ?
Een accu mag je tot 2 maanden wegleggen, zolang deze voor 40% of meer is opgeladen. Een Lithium-Polymer batterij raakt onherstelbaar beschadigd als deze helemaal leeg is. Vandaar dat de ingebouwde electronica de stroom op een eerder moment afkapt.
Als je de batterij dus bijna leeg weglegt, kan de cel leeglopen en is het klaar. Je kunt de batterij dan niet meer opladen zonder een dure lader die de electronica kan bedienen (en zulke laders kunnen je batterij kapot maken).

Een Lithium-Polymer cel heeft geen geheugeneffect, wat je van nikkel-gebaseerde batterijen kent.

Verwijderd

Van mijn oordopjes deed oppeens de helft het niet meer. Ik ben er niet slecht mee omgegaan of wat dan ook. Valt dit ook onder de garantie?

Verwijderd

Onno_Devine schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:46:
Jongens helpp!!!!!!!

Ik heb een probleem, waarschijnlijk is de input van mijn Creative Zen Mirco 5GB zwart (ook) kapot :(:(
Ik zat vanmiddag (net op de fierts van school naar huis), en oppeens begint me geluid hard zacht hard zacht tegaan..
Ik haal hem uit me broekzak en zie niet dat ik tegen de volume knop ben aangekomen..
ik beweeg het stekkertje voorzichtig, en geluid gaat hard zacht :S
Ik hoopte dat dit aan me koptelefoon lag.. maar mooi niet dus, toen ik thuis kwam meteen naar me pa gegaan en die zei stop er een andere koptelefoon in.
Ik doen... nee nogsteeds het zelfde :'( :'( :'(
Betekend dit het einde van mijn geliefde Zen Micro :'( :'( :'( :'( Ik heb nog garantie (8 maanden nog)
Wat moet ik doen? pleasee help me jongens!!
Moet ik de klanten service bellen? of naar paradigit terug gaan?
helpp :'( _/-\o_ _/-\o_

Alvast bedankt!!!
Hey,

Ik had een paar weekjes geleden hetzelfde probleem als jou. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van creative, zie volgende link: http://nl.europe.creative.com/support/warranty/

Daar vragen ze je dan wat gegevens en of je akkoord wil gaan met de RMA-procedure. Dit houd in dat je, je zen micro opstuurd en ze jou gewoon een nieuwe sturen. Je bent alleen je verzendkosten kwijt voor het versturen naar Eindhoven maar verder hoef je niets te betalen.
Ik had mijn speler twee weken geleden op een woensdag verstuurd en kreeg vorige week donderdag een nieuwe speler thuisbezorgd. Dat is dus maar 8 dagen nadat ik hem had verstuurd en ik was dus maar 5 euro kwijt.

Dus neem contact op met de klantenservice en zij zullen je het allemaal nog eens goed uitleggen als je het niet snapt.

Als je hem opstuurd moet je niet vergeten je batterij er uit te halen, want anders zie je die niet meer terug-----> Dus alleen de speler zelf. Zorg ook dat je een backup van je muziek hebt.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Marijn aka EvilBert

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:36:
Van mijn oordopjes deed opeens de helft het niet meer. Valt dit ook onder de garantie?
Jazeker, dit valt onder de garantie. Je kunt ons bereiken op: 00353 1 4333272
(Dit had je overigens eerder in het topic al kunnen terugvinden)

Verwijderd

Hallo,

ik heb een probleem met m'n zen micro: op de pc waar ik de software eerst heb geïnstalleerd doet ie het goed. Maar ik heb nu de software ook op een andere pc geïnstalleerd (waar ik dus al m'n muziek op heb staan nu), en telkens ik de speler aansluit loopt die vast en krijg ik de melding: onbekend usb apparaat gevonden/wordt niet herkend enz. Ik heb de nieuwste firmware op de zen staan nu.

Iemand een idee wat ik moet doen, of is dit misschien ergens (in de 24 andere blz) al besproken misschien?

Hopelijk weet iemand de oplossing,

Alvast bedankt

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:17:
op de pc waar ik de software eerst heb geïnstalleerd doet ie het goed. Maar ik heb nu de software ook op een andere pc geïnstalleerd (waar ik dus al m'n muziek op heb staan nu), en telkens ik de speler aansluit loopt die vast en krijg ik de melding: onbekend usb apparaat gevonden/wordt niet herkend enz.
Wat voor chipset gebruikt die PC? Het lijkt nodig om chipset-stuurprogramma's te installeren. Als er losse USB-stuurprogramma's te verkrijgen zijn, installeer deze dan ook.
Probeer een USB-poort aan de achterzijde van de PC, sommige poorten op de voorzijde werken met lange, slecht afgeschermde kabels en/of hubs. Dit kan problemen opleveren met USB 2.0 apparaten.

• RoD
  • Niet online

RoD

Als je wilt weten of dit al besproken is zoek je het topic toch even door?

Doen andere USB apparaten het wel op die pc? misschien je USB drivers ns refreshen?

• emoticon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-01-2023
Ik gebruik Mediamonkey als MP3 library, en in de nieuwe versie 2.5 (nu nog alpha testing) kun je ook synchen met Play For Sure devices, dus ook de Micro. Ik heb de nieuwe PFS firmware 2.20.05 er op staan, maar bij mij lukt het synchen niet goed. Is het bij iemand anders al gelukt? Ik zal blij zijn als ik niet meer vanuit Windows Mediaplayer hoef te rommelen.

Verwijderd

Bedankt voor de info,

usb poorten hebben altijd al gewerkt, dus daar ligt het waarschijnlijk niet aan. Heb nu nog maar is geprobeerd om de nieuwste firmware (die van 26 sept) erop te zetten, en dan ineens die playforsure software eens uit te proberen. Met deze software lukt het nu dus wel en wordt m'n speler herkent :)
Het schermpje blijft na de sync wel altijd hangen op 'verbonden', mag ik dan zo toch de usb uittrekken of moet ik eerst proberen ontkoppelen of iets dergelijks?

vriendelijke groeten

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:38:
Bedankt voor de info,

usb poorten hebben altijd al gewerkt, dus daar ligt het waarschijnlijk niet aan. Heb nu nog maar is geprobeerd om de nieuwste firmware (die van 26 sept) erop te zetten, en dan ineens die playforsure software eens uit te proberen. Met deze software lukt het nu dus wel en wordt m'n speler herkent :)
Het schermpje blijft na de sync wel altijd hangen op 'verbonden', mag ik dan zo toch de usb uittrekken of moet ik eerst proberen ontkoppelen of iets dergelijks?

vriendelijke groeten
Ik heb het niet over de USB poorten, maar over de drivers ;)
Maargoed, het probleem is opgelost :)

Het is aan te raden om em eerst te ontkoppelen, al trek ik altijd direct de kabel eruit, zo lang je het maar niet doet terwijl ie aan het syncen is.

Verwijderd

Vanmiddag super geholpen door Tony, nog bedankt.
Net mijn zen micro opgestuurd, en nu maar wachten op een andere!
Hoop dat ie maar snel mag komen!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:38:
Je kunt aan de kleur van de pijltjes rondom 'Docked' (Verbonden als de speler op NL staat) zien of er gegegevens worden overgezet. Als de pijltjes wit met zwarte rand zijn voor langer dan 10 seconden, dan mag je de speler losnemen.
Zolang de pijltjes volledig zwart zijn worden er gegevens overgezet en is het de bedoeling dat je van de kabel afblijft :)

Verwijderd

oke bedankt voor de info mensen !

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:10
The One Pizza schreef op woensdag 28 september 2005 @ 07:13:
[...]

Ik zou echt voor de Zen Micro gaan, je kan ook nog voor +20 euro voor de 6GB gaan...
Ik wil even laten weten dat het de Zen Micro geworden is, en ik ben er tot nu toe zeeeer tevreden mee :). Ik heb hem bij Dixons gehaald voor € 176,99 , hij was in de aanbieding...Was trouwens 1 van de laatste 2, er lag een rode en een blauwe, heb de blauwe maar genomen :). Nog wel overwogen om de 6gig versie te halen maar die was zo'n 50 euro meer en dat vindt ik voor 1 gig zeker niet waard. Het is echt een topspeler, nu nog de mp3 collectie ordenen en erop zetten ;)

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Kan iemand mij uitleggen hoe ik playlists gebruik ? :? Ik snap er geen kloot van :P, en als je nu met een beetje meer mp3tjes zit, word je niet meer wijs eruit.!

• The One Pizza
fooker schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:18:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik playlists gebruik ? :? Ik snap er geen kloot van :P, en als je nu met een beetje meer mp3tjes zit, word je niet meer wijs eruit.!
Wat je kan doen is een aantal (of meer) mp3 in je afspeellijst plaatsen en deze dan via het menu (via de "rechtermuisknop") opslaan als playlist. Wat je ook kan doen is je Micro aansluiten aan je pc en via Zen Micro Media Explorer en dan vervolgens 'muziek organiseren' via de computer een playlist maken, wat ik veel handiger vind. Suc6

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:42
Hey,

Ik heb sinds vanochtend op de fiets naar het station een probleem.

Ik weet niet of dit het bekende oordopjes probleem is. Maar ik heb heel slecht geluid,krakend,aanuit/zacht hard. En als ik wat piel aan het stekkertje van de oordopjes wordt ie ene keer beter, en als ie stilligt doet ie het meestal wel goed maar als je loopt, wandelt, fiets oid, dan kraakt het gaat het geluid weg, zacht hard... :S

Wat kan ik hieraan doen? Heb em nu net 2 weken. (6gb)

mvg

Wesley

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

• Burning_Tyre
De oordopjes doen het in de audio uitgang van me pc gewoon perfect, ligt dus aan de speler zelf?

Wat nu?

is dit het head jack probleem?

• Roeltjuh
  • Niet online
Bekend je probleem, je kunt langs de winkel waar je hem hebt aangeschaft gaan of de helpdesk bellen (Tony) op nr. 00353 1 4333272

• Burning_Tyre
Ben vanavond naar paradigit geweest in arnhem, direct een nieuwe gekregen, ze hebben hem niet eens getest oid. Wel bijna me batterij vergeten, kreeg alleen nieuwe speler zonder batterij, dacht er gelukkig aan, kreeg me oude batterij terug.

Nieuwe firmware erop en doet het weer perfect.

Helaas wel een zilvere ipv een zwarte, maar anderen hadden ze niet meer... En zonder kan k ook niet leven :D

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dat er problemen met de hoofdtelefoonaansluiting voorkomen, is inmiddels bekend. Tenzij je er werkelijk wat aan toe kunt voegen, hoef je dat niet nog een keer te melden. In de andere gevallen mag je het topic doorlezen...