Het Creative Zen Micro Topic deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.833 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas dikke mazzel gehad: ik loop even de Hema in Eindhoven binnen om te kijken of de Zen Micro 5 GB er nog ligt voor 179 euro. Wat blijkt: ze hadden een nieuwe aanbieding (alleen dat filiaal) en verkochten een zwart/witte Zen voor 110 euro. Heb toen de laatste gekocht.

Over mazzel gesproken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 23:39:
Pas dikke mazzel gehad: ik loop even de Hema in Eindhoven binnen om te kijken of de Zen Micro 5 GB er nog ligt voor 179 euro. Wat blijkt: ze hadden een nieuwe aanbieding (alleen dat filiaal) en verkochten een zwart/witte Zen voor 110 euro. Heb toen de laatste gekocht.

Over mazzel gesproken... :P
Omg over mazzel gesproken ja geluksvogel _/-\o_

Heb trouwens de nieuwste firmware erop gezet en werkt erg lekker moet ik zeggen eindelijks kunnen werken met mappen. Alleen jammer dat je niet meer kopieren naar in de verkenner kan doen.

Verwijderd

Sinds februari had ik een zilver kleurige 5 GB zen mirco in mijn bezit. Hartstikke fijn ding, veel luisterplezier mee beleeft. Tot een paar weken geleden, op het moment dat de (inmiddels beruchte) headphone jacket los ging zitten. Wanneer de plug tegen de voorkant van de jacket kwam, leek het alsof ik maar 50% volume had.

Op GoT zo af en toe de zen micro topics doorgelezen. Ook een paar keer hetzelfde probleem van anderen gelezen.

Ik heb gebeld naar creative support, het probleem uitgelegd en een RMA 'biljet' toegestuurd gekregen via de mail. Afgelopen donderdag op de post gedaan, en eergisteren (woensdag, dus 4 werkdagen later!) een nieuwe mirco ontvangen. En let wel (tot mijn grote verbazing): een 6 GB i.p.v de 5 GB die ik opstuurde! Hartstikke goed dus. O+

Snel en goed afgehandeld door creative. Dit noem ik goede support. _/-\o_

Verwijderd

Ik had net een probleem met mijn (nieuwe, 3 dagen oude) Micro Zen, hij blijf namelijk vastzitten bij "Re-loading Media library" ik dus op internet ff zoeken naar een oplossing en in dit topic dus gevonden (batterij eruithalen en opstarten terwijl je start knop "aan" houdt) anyway, wat ik dus wou vragen is of men een oplader voor een oude Zen (Nomad Jukebox 20gb) kan gebruiken om een Micro Zen op te laden?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als het voltage hetzelfde is als dat de Micro gebruikt dan kan dat prima.
Doe geen stomme dingen ermee, want je kunt je speler ernstig beschadigen.

Verwijderd

MasterMike schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 23:45:
[...]

... eindelijks kunnen werken met mappen. ...
Hoe kun je met mappen werken! Dat lijkt me ideaal!
:?

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

RoD schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:22:
Als het voltage hetzelfde is als dat de Micro gebruikt dan kan dat prima.
Werkelijk? Waar wilde je de ronde connector van een Zen JukeBox USB 2.0 oplader precies in de Zen Micro steken?

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• RoD
  • Niet online

RoD

Tony Vroon schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:15:
[...]

Werkelijk? Waar wilde je de ronde connector van een Zen JukeBox USB 2.0 oplader precies in de Zen Micro steken?
Ik wil helemaal niks, ik zeg alleen dat qua voltage goed moet zitten om geen ongelukken te veroorzaken.
Ging er eigenlijk min of meer vanuit dat diegene die dat poste toch wel even naar het type connector had gekeken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-08 15:22
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:06:
Sinds februari had ik een zilver kleurige 5 GB zen mirco in mijn bezit. Hartstikke fijn ding, veel luisterplezier mee beleeft. Tot een paar weken geleden, op het moment dat de (inmiddels beruchte) headphone jacket los ging zitten. Wanneer de plug tegen de voorkant van de jacket kwam, leek het alsof ik maar 50% volume had.

Op GoT zo af en toe de zen micro topics doorgelezen. Ook een paar keer hetzelfde probleem van anderen gelezen.

Ik heb gebeld naar creative support, het probleem uitgelegd en een RMA 'biljet' toegestuurd gekregen via de mail. Afgelopen donderdag op de post gedaan, en eergisteren (woensdag, dus 4 werkdagen later!) een nieuwe mirco ontvangen. En let wel (tot mijn grote verbazing): een 6 GB i.p.v de 5 GB die ik opstuurde! Hartstikke goed dus. O+

Lucky bastard, ik wacht al 3 weken en hij is pas sinds vrijdag verstuurd en zit nu ergens in dublin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miss moet ik ook maar eens gaan bellen. Kvind het hoogts irritant worden dat die jacket niet goed alles doorgeeft.
Doe mij maar ook een 6GB:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-03-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:41:
[...]

Hoe kun je met mappen werken! Dat lijkt me ideaal!
:?
Ja met de nieuwste firmware krijg je een map music en hierin kun je gewoon hele mappen kopieeren en hoef je niet meer alles in 1 grootte map te droppen. Ben er erg over te spreken gebruik het nu al een week ofzo O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Hoe lang duurt het eigenlijk met een pakketje als hij op de status 'security check' staat?
Want dat staat hij nu al sinds donerdagavond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

XiN-eViL schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:37:
Hoe lang duurt het eigenlijk met een pakketje als hij op de status 'security check' staat?
Dat ligt eraan in welk depot het gebeurt. In Dublin duurt een security check over het algemeen tot 24 uur, waarna het richting Birmingham vertrekt. Je ziet geen nieuwe statusmelding tot het daar daadwerkelijk aankomt.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm even een ander onderwerp dan alleen maar problemen,

Ik wil graag een goed speakerset aanschaffen voor mn Zen.
Zat beetje te kijken op mp3man en mn oog viel op de
JBL Creature 2. Heeft iemand hier ervaring mee? of weten jullie
een beter iets. Ik draai vaak muziek waar bij de bass van groot
belang is (jump, hardcore enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n zen was een aantal dagen terug in het water gevallen, gelijk baterij eruit gehaald föhn erop en laten drogen. En nu doet hij het tot nu tog nog gewoon goed :D
Geluk bij een ongeluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

ff een vraagje hoor

weet iemand misschien hoe je opnames die je met de microfoon heb gemaakt, kunt overzetten naar je PC??

alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Heb sinds mei een zilveren Zen Micro :)

Nog geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 00:14:
M'n zen was een aantal dagen terug in het water gevallen, gelijk baterij eruit gehaald föhn erop en laten drogen. En nu doet hij het tot nu tog nog gewoon goed :D
Geluk bij een ongeluk :)
Als de printplaats in contact is gekomen met water gaat het op ten duur toch wel beetje oxideren. Maar als je geluk hebt valt het mee en merk je er niks van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Ik heb de Zen Micro nu ook aangeschaft (op precies te zijn vorige week binnengekregen). Leuk ding, veel plezier tot nu toe, behalve het feit dat hij niet meer aan of uit gaat. Klinkt vreemd, is het ook. Ten eerste gaat hij niet meer aan. Pas als ik de batterij eruit haal wil hij eindelijk aan. Daarna, als ik hem uit wil doen, kan dat maar sporadisch :/
Firmware is upgegraded, en dat soort dingen. Iemand nog meer met dit probleem?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 09:55:
hallo

ff een vraagje hoor

weet iemand misschien hoe je opnames die je met de microfoon heb gemaakt, kunt overzetten naar je PC??

alvast bedankt! :)
Ik gebruik altijd de windows verkenner om mp3's naar mijn zen micro te slepen. Op dezelfde manier kun je ook opnames of mp3's naar je computer slepen.
Ik heb de microfoon één keer gebruikt voor een interview en geluidskwaliteit was prima. Zeer goed te verstaan.

Verwijderd

FlipFlink schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:51:
[...]

Als de printplaats in contact is gekomen met water gaat het op ten duur toch wel beetje oxideren. Maar als je geluk hebt valt het mee en merk je er niks van :)
mmm, misschien dat 'k 'm dan toch maar ff ga omruilen.
Lijkt me niet zo goed plan als hij gaat oxideren ;)

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:06

weebl

YARR!

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:33:
[...]

Lijkt me niet zo goed plan als hij gaat oxideren ;)
En hoe wil je dat aan Creative (Tony Vroon) uit gaan leggen? Nat worden doet ie niet uit zichzelf...

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:27:
Ten eerste gaat hij niet meer aan. Pas als ik de batterij eruit haal wil hij eindelijk aan. Daarna, als ik hem uit wil doen, kan dat maar sporadisch
Zou je de speler in het verborgen menu op willen starten?
Daar kom je uit door de aan/uit schakelaar vast te houden op de aan-stand terwijl je de batterij plaatst. Daarna nog even vast blijven houden tot er 'Recovery mode' in beeld staat.
Als de speler hier ook slechts moeizaam op reageert, dan is er sprake van een probleem met de schakelaar, en moet de speler worden omgeruild.
Als je wel in het verborgen menu uitkomt, kun je hier kiezen voor reload firmware, en op deze manier 1.11.01 of 2.11.02 inladen. Het probleem moet daarna verdwenen zijn.

Ik ben te bereiken op 00353 1 4333272.

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:33:
Zou je clausule 8a van de garantievoorwaarden willen doorlezen? 'blootstelling aan vocht' doet je recht op garantie vervallen.

Verwijderd

Tony Vroon schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:46:
[...]

Zou je de speler in het verborgen menu op willen starten?
Daar kom je uit door de aan/uit schakelaar vast te houden op de aan-stand terwijl je de batterij plaatst. Daarna nog even vast blijven houden tot er 'Recovery mode' in beeld staat.
Als de speler hier ook slechts moeizaam op reageert, dan is er sprake van een probleem met de schakelaar, en moet de speler worden omgeruild.
Als je wel in het verborgen menu uitkomt, kun je hier kiezen voor reload firmware, en op deze manier 1.11.01 of 2.11.02 inladen. Het probleem moet daarna verdwenen zijn.

Ik ben te bereiken op 00353 1 4333272.
Bedankt voor je reactie, maar het heeft niet geholpen. Ik stuur hem binnen een paar dagen op naar de winkel waar ik hem heb gekocht (bol.com).

Verwijderd

Nou, ik dacht dus dat ik gespaard zou blijven maar helaas...

Vanochtend wilde ik mooi een liedje luisteren maar tot mn verbazing hoorde ik alleen rechts.
Na een andere koptelefoon geprobeerd te hebben bleek het aan mn Zen te liggen, niet aan de koptelefoon.

Nou las ik dus dat dat kompleet onder de garantie valt en dat Tony mij daar misschien bij kan helpen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:06:

DUIDELIJK, dit ga ik dus ook doen :D

Verwijderd

MasterMike schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:54:
[...]

Ja met de nieuwste firmware krijg je een map music en hierin kun je gewoon hele mappen kopieeren en hoef je niet meer alles in 1 grootte map te droppen. Ben er erg over te spreken gebruik het nu al een week ofzo O-)
Welke firmware is da precies?

Verwijderd

nog even over die mappen,

ik vind deze functionaliteit niet werken zoals ik het verwacht had. De speler leest namelijk geen mappen maar alleen op ID3 tag. Dus voor mij gewoon weer: alle albums in playlists en een "singles" playlist in de PC music library en automatisch synchroniseren maar :) :9

• mathijsv
  • Laatst online: 09:11
@ Tony Vroon: al iets bekend over wanneer de Creative Zen Neeon nu eindelijk geintroduceerd zal worden in Europa? Ik ben namelijk al tijden op zoek naar een mp3-speler met minstens 4gb die gebaseerd is op mappenstructuur (dus gewone verwisselbare schijf in windows).. En die Neeon heeft tevens ook fm-radio etc..

• RoD
  • Niet online

RoD

mathijsv schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:54:
@ Tony Vroon: al iets bekend over wanneer de Creative Zen Neeon nu eindelijk geintroduceerd zal worden in Europa? Ik ben namelijk al tijden op zoek naar een mp3-speler met minstens 4gb die gebaseerd is op mappenstructuur (dus gewone verwisselbare schijf in windows).. En die Neeon heeft tevens ook fm-radio etc..
Ik weet niet of je persé die Neeon wil, maar er zijn meer spelers die aan jou eisen voldoen hoor :)

• mathijsv
  • Laatst online: 09:11
Check deze Creative Zen MicroPhoto..

// offtopic
Ik wil niet per sé die Neeon, maar wel een speler met ongeveer dezelfde specificaties (afmetingen, fm-radio + opnemen, voicerecorder, accu, minstens 4 gb en mogelijkheid tot mappenstructuur dus).
Eigenlijk zou de nieuwe iPod Nano de perfecte mp3-speler voor mij zijn, als deze tevens een fm-radio en evt voice-recorder bezat...
Maar welke mp3-spelers heb jij dan in je hoofd?

[ Voor 47% gewijzigd door mathijsv op 15-09-2005 01:01 ]

Verwijderd

Tony Vroon schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:49:
[...]

Zou je clausule 8a van de garantievoorwaarden willen doorlezen? 'blootstelling aan vocht' doet je recht op garantie vervallen.
Ga hem ook nie opsturen voor RMA :)

Verwijderd

Tony Vroon _/-\o_

Verwijderd

Zo weer 'n nieuwe gehaald :)

• XiN-eViL
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

De status van m'n pakketje staat nu al 1.5 dag op:
code:
1
2
3
14 Sep 2005     08:55       Eindhoven           View signature  
14 Sep 2005     08:55       Eindhoven           Out for Delivery  
14 Sep 2005     05:12       Eindhoven           Confirmed at Depot

Dat is volgens mij ook niet goed :( :? ?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Volgens mij vrij normaal, ik had dit bij het vliegveld. Gewoon wat checks denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne heeft het ook begeven. Ook de headohone jack. Terug naar de winkel, zal zo'n 2 weken gaan duren.

Greetz, Lennert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De problemen die veel mensen hebben ivm de headphone jack, die zijn toch opgelost bij de nieuwe 6gb Micro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:02:
De problemen die veel mensen hebben ivm de headphone jack, die zijn toch opgelost bij de nieuwe 6gb Micro?
Dat is volgens mij inderdaad het geval. Sterker nog, volgens mij heeft de nieuwe 5 Gb generatie (die met de symbooltjes ipv van tekst) ook al nergens last van. Ik heb met mijn groene Zen (aangeschaft toen 'ie nog maar net uit was) nog nooit problemen gehad. Wel een barstje, maar da's een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Ik heb ook die nieuwe zen (dus met alleen symbooltjes), en die headphone jack zit echt muurvast!

Ik zit er wel aan te denken om mijn zen te verkopen ivm met de aanschaf van een nieuwe telefoon met 1gig geheugen. Ik gebruik toch niet meer dan 500MB voor mp3's en dan kan ik net zo goed alles in 1 nemen.

Weet iemand wat je nog ongeveer kan vragen voor een zwarte 3 maanden oude zen micro (5GB) (nieuwe type) die er nog helemaal gaaf uit ziet?

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

Ik heb een probleem met mijn zen...

Hij laadt niet meer op en hij kan geen contact meer maken via de usb kabel.

geprobeerd:

- ander stop contact
- andere usb poort
- zen aan/uit
- eerst lader er in dan zen aansluiten
- eerst zen aansluiten dan lader er in
- andere accu

iemand nog suggesties? of wordt dit mijn TWEEDE RMA

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de gapless playback van de Zen Micro.
Wat ik dus wil is PERFECT gapless (net zoals bij cd, dus echt 100% gapless) mp3 afspelen, bij een kwaliteit van 192kbit VBR. Is dit mogelijk met de zen micro 5gb/6gb? Ik weet dat in de TS gapless staat, maar ik wil graag ff een mening van gebruikers die hem in huis hebben.

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 13:42:
Ik heb een vraagje over de gapless playback van de Zen Micro.
Wat ik dus wil is PERFECT gapless (net zoals bij cd, dus echt 100% gapless) mp3 afspelen, bij een kwaliteit van 192kbit VBR. Is dit mogelijk met de zen micro 5gb/6gb? Ik weet dat in de TS gapless staat, maar ik wil graag ff een mening van gebruikers die hem in huis hebben.
Zeker geen perfect gapless, er was maar 1 speler die dat kon, en dat was een speler van Rio. (de Carbon dacht ik)

Verwijderd

Dammit! Het lijkt me zo onlogisch dat bijna geen enkele mp3 speler tegenwoordig gapless kan?
Mijn cassette walkman van 20 jaar geleden kan het, mijn discman van 10 jaar geleden kan het, mijn MD-walkman van 5 jaar geleden kan het... :(
Spijtig dat de makers van de enige mp3 speler die dan echt gapless heeft nu ook nog failliet gegaan zijn. Hopelijk leeft hun techniek voort in een ander bedrijf.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 14:42 ]

• TheZeroorez
  • Niet online
Hij speelt echt onwijs gapless, vaak zit er alleen een stilte in de liedjes..

Sommige nummers heb ik mooi afgeknipt, en een eindigt gewoon op een schot (Playa' s only) en er is echt geen milliseconde rust voor het volgende nummer start..

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:05:
Dammit! Het lijkt me zo onlogisch dat bijna geen enkele mp3 speler tegenwoordig gapless kan?
Mijn cassette walkman van 20 jaar geleden kan het, mijn discman van 10 jaar geleden kan het, mijn MD-walkman van 5 jaar geleden kan het... :(
Spijtig dat de makers van de enige mp3 speler die dan echt gapless heeft nu ook nog failliet gegaan zijn. Hopelijk leeft hun techniek voort in een ander bedrijf.
Het probleem zit em er in dat het met een harde schijf heel moeilijk gaat geloof ik.
Weet het niet helemaal zeker, anders moet je er maar even op zoeken.

Verwijderd

Bij mij speelt hij meestal gewoon perfect gapless, maar dan moet er volgens mij wel genoeg ruimte voor zijn in de buffer. Want soms hoor ik ook wel stiltes tussen nummers.
Maar dit weet ik natuurlijk niet zeker :)

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 18:28:
Bij mij speelt hij meestal gewoon perfect gapless, maar dan moet er volgens mij wel genoeg ruimte voor zijn in de buffer. Want soms hoor ik ook wel stiltes tussen nummers.
Maar dit weet ik natuurlijk niet zeker :)
Van wat ik begrepen heb speelt de Micro near gapless, dat zal dus wel met die buffer zijn wat jij zegt.
Echt gapless spelen doet ie niet, maar dat hoor je misschien niet.
Het maakt mij opzich ook niet zoveel uit, of je het nou perfect gapless hebt of dat er een tiende seconde pauze tussenzit.

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 18:31:
[...]

Van wat ik begrepen heb speelt de Micro near gapless, dat zal dus wel met die buffer zijn wat jij zegt.
Het maakt mij opzich ook niet zoveel uit, of je het nou perfect gapless hebt of dat er een tiende seconde pauze tussenzit.
Voor mij is het superbelangrijk, aangezien ongeveer al mijn favoriete cd's gapless zijn.
Ze zijn bedoelt om in 1 geheel te beluisteren, ik vind het persoonlijk enorm vervelend als er dan tussen elk stuk een pauze zit, ook al is dit 0.2 seconde.
>:)

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:54:
[...]

Voor mij is het superbelangrijk, aangezien ongeveer al mijn favoriete cd's gapless zijn.
Ze zijn bedoelt om in 1 geheel te beluisteren, ik vind het persoonlijk enorm vervelend als er dan tussen elk stuk een pauze zit, ook al is dit 0.2 seconde.
Dat kan inderdaad irritant zijn, ik denk niet dat de Micro dan wat voor jou is, maarja, als je persé echt gapless wilt, dan heb je bijzonder weinig keus, een hdd speler wordt het dan sowieso niet.

Verwijderd

Als je op dit moment een Zen Micro 5gb koopt (niet de 6gb) heeft die dan ook nog last van het bekende headphone-jack probleem?
Als je het extra-accessoires pakket koopt, daar zit dan een AC-adapter bij en een extra batterij, moet je die batterij opladen TERWIJL hij in de Micro zit? Of moet je hem rechtstreeks in de adapter pluggen? (want ik zou het handig vinden als je 1 batterij kan gebruiken, terwijl de andere thuis zit op te laden).

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 20:53:
Als je op dit moment een Zen Micro 5gb koopt (niet de 6gb) heeft die dan ook nog last van het bekende headphone-jack probleem?
Normaal gesproken niet hè, het lijkt me niet de bedoeling dat ze die spelers met probleem verkopen :P
Natuurlijk bestaat daar wel de kans op, zoals met elke speler, en ik geloof als ik dit topic zo lees dat de Zen Micro daar een verhoogde kans op heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:54:
[...]

Ik weet niet hoe goed je oren zijn- en wat dus je eisen zijn, maar ik hoor zelf absoluut geen pauzes op m'n Micro: geen stilte, geen klikjes, geen piepjes, niets. Ik luister veel popconcerten en klassieke stukken waar 'van nature' geen pauzes in voorkomen en ik kan nog niet de kleinste onderbreking tussen de nummers vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 09:55:
[...]

Ik weet niet hoe goed je oren zijn- en wat dus je eisen zijn, maar ik hoor zelf absoluut geen pauzes op m'n Micro: geen stilte, geen klikjes, geen piepjes, niets. Ik luister veel popconcerten en klassieke stukken waar 'van nature' geen pauzes in voorkomen en ik kan nog niet de kleinste onderbreking tussen de nummers vinden.
Euhm ja kijk dat is het rare bij de zen micro, sommige mensen spreken van gapless playback, terwijl sommigen zeggen van niet?
Maar ok dit vind ik wel erg positief dat jij geen pauzes ervaart.
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 11:02
Volgens mij heb ik ook een nieuwe generatie 5gb versie, maar denk dat ik toch een probleem heb met mijn headphone jack. Heb sinds begin september en nu merk ik dat af en toe de rechteroordopje wegvalt :?. Ook lijkt af en toe het volume ineens te halveren. Als ik dan even het stekkertje wat op en neer doe dan komt het weer terug. Heb het probleem met meerdere oordopjes geprobeerd, maar het is overal.

Het is een goed apparaat, alleen jammer van dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony? Waar kan ik kijken waar mijn Zen zich bevindt? Ik heb alleen nog maar een mailtje gehad waar ik hem naar toe moest opsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:15

fmb

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:19:
[...]
Euhm ja kijk dat is het rare bij de zen micro, sommige mensen spreken van gapless playback, terwijl sommigen zeggen van niet?
Ik hoor ook geen pauzes op mijn Zen Micro, gaat direct door naar volgende nummer. Ik hoor echter wel dat er een nieuw nummer begint (bij een doorlopende mix), maar dat ligt eerder aan de mp3's volgens mij.
Jammer dat er geen .mp3 + .cue ondersteuning is, maar dat kan gewoon niet met hoe de speler zijn muziek indeelt.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 19:37
RoD schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 18:31:
[...]

Hij doet het iig iets beter dan de Ipod g4 20gb. Daar hoor je een steviger "hakkel".

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 14:26:
Tony? Waar kan ik kijken waar mijn Zen zich bevindt? Ik heb alleen nog maar een mailtje gehad waar ik hem naar toe moest opsturen...
dan zal hij nog bij je thuis liggen hé... :P :9

(of je hebt hem al opgestuurd en ze hebben hem nog niet ontvangen [de nieuwe nog niet verstuurd])

[ Voor 15% gewijzigd door TheZeroorez op 18-09-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, ikzelf heb hier niets mee te maken, maar een kennis van mij heeft een vraagje die hij graag even in mijn naam wilde stellen. Namens Shadowfax555 dit bericht:

Hallo,

ik heb sinds kort een Zen Micro en ik ben er zeer tevreden van, ik heb echter één probleem.
Ik heb firmware 1.11.01 geïnstalleerd en wil die graag updaten naar 2.00.12. In begin gaat alles goed, het wordt
geformateerd, hij start opnieuw op ed, maar op het einde wil hij weer opnieuw opstarten, maar start hij gewoon niet opnieuw op (hij blijft aanliggen).
Ik heb al een tijdje gewacht maar ik vermoed niet dat je een uur moet wachten. Als ik hem handmatig opstart verandert er niets, en de firmware is niet geupdate.
Hopelijk weten jullie hier raad mee...

(Als de vraag al gesteld is, mijn excuses.)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
kijk is in de handleiding en probeer de speler in "safe mode" of "repair mode" op te starten (weet niet hoe dat heet) daar kan je geloof ik de firmware resetten of flashen of weet ik veel, zoiets moet wel helpen dnek ik :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadowfax555:

De firmware resetten heb ik al gedaan, maar dat haalt niets uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

cky schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:40:
Ik heb een probleem met mijn zen...

Hij laadt niet meer op en hij kan geen contact meer maken via de usb kabel.

geprobeerd:

- ander stop contact
- andere usb poort
- zen aan/uit
- eerst lader er in dan zen aansluiten
- eerst zen aansluiten dan lader er in
- andere accu

iemand nog suggesties? of wordt dit mijn TWEEDE RMA
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zit er misschien iets los op de plek waar de batterij hoort te zitten? dat ie niet meer goed verbinding heeft met de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens het afspelen van muziek viel mijn Zen Micro ineens uit. Omdat hij niet meer aanging vermoedde ik dat de batterij leeg was. Na het aansluiten van de speler op netstroom, probeerde ik hem aan te zetten. Hierbij kwam hij niet verder dan het beginscherm met de letters Creative. Nadat de batterij volledig opgeladen was probeerde ik de speler uit te zetten. Dit lukte alleen door het verwijderen van de batterij, maar wanneer ik de batterij weer in de speler stopte, ging hij weer aan. Hij bleef net zo lang hangen tot de batterij leeg was. Hier schrok ik behoorlijk van, want mijn vader heeft ongeveer een maand geleden precies hetzelfde probleem gehad met zijn Zen Micro. Hij heeft uiteindelijk zijn Zen Micro op moeten sturen vanwege een defecte harddisk. Ik vrees dat ik hetzelfde moet gaan doen, want een disk clean-up werkt niet en nieuwe firmware loaden lukt ook niet. Mijn computer herkent de speler niet meer namelijk. :'( Ook kan ik niet formatteren.

Heeft Tony _/-\o_ (of iemand anders misschien) nog suggesties? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:42
ik heb sinds kort een Zen Micro en ik ben er zeer tevreden van, ik heb echter één probleem.
Ik heb firmware 1.11.01 geïnstalleerd en wil die graag updaten naar 2.00.12. In begin gaat alles goed, het wordt
geformateerd, hij start opnieuw op ed, maar op het einde wil hij weer opnieuw opstarten, maar start hij gewoon niet opnieuw op (hij blijft aanliggen).
Ik heb al een tijdje gewacht maar ik vermoed niet dat je een uur moet wachten. Als ik hem handmatig opstart verandert er niets, en de firmware is niet geupdate.
Hopelijk weten jullie hier raad mee...

Ik heb eecht precies hetzelfde probl eem

heb de 6gb versie met 1.11.01 maar krijg 2.00.12 niet erop... :S

Iemand die weet hoe we bovenstaand probleem oplossen?

gr

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:58:
Ik heb firmware 1.11.01 geïnstalleerd en wil die graag updaten naar 2.00.12.
Ik stel voor dat je 2.11.02 probeert, dat is tenslotte de MTP-tegenhanger van 1.11.01; lukt dat wel? Uiteraard hoort de speler binnen 10 seconden aan de auto-reboot te beginnen.
Datzelfde geldt voor Burning_Tyre.

[ Voor 3% gewijzigd door Tony Vroon op 18-09-2005 23:28 . Reden: Tagfix. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

RoD schreef op zondag 18 september 2005 @ 19:12:
Zit er misschien iets los op de plek waar de batterij hoort te zitten? dat ie niet meer goed verbinding heeft met de batterij?
Hij kan wel gewoon aan dus daar ligt het niet aan. usb aansluiting is gewoon kapot lijkt me.
binnenkort maar weer naar de winkel ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:51:
Ik vrees dat ik hetzelfde moet gaan doen, want een disk clean-up werkt niet en nieuwe firmware loaden lukt ook niet.
Ik ben bang dat je gelijk hebt, het lijkt erop dat de harde schijf defect is geraakt. Dan spreken wij elkaar morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

cky schreef op zondag 18 september 2005 @ 23:13:
[...]

Hij kan wel gewoon aan dus daar ligt het niet aan. usb aansluiting is gewoon kapot lijkt me.
binnenkort maar weer naar de winkel ....
Stoffig misschien? eens goed blazen kan wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
Tony Vroon schreef op zondag 18 september 2005 @ 23:09:
[...]

Ik stel voor dat je 2.11.02 probeert, dat is tenslotte de MTP-tegenhanger van 1.11.01; lukt dat wel? Uiteraard hoort de speler binnen 10 seconden aan de auto-reboot te beginnen.
Datzelfde geldt voor Burning_Tyre.
Na gisteravopnd nog eens geprobeerd te hebben, is het toch gelukt nu ging ie wel uitzich zelf rebooten en kwam er ook te staan updating firmware, dat kreeg ik eerst niet.

het is gewoon goed gelukt nu.Nieuwe firmware zit erin, vind alleen hoogst irritant dat creative media gedoe niet meer werkt, daarmee kon ik snel afspeellijsten maken voor in me zen...

EDIT: Al gevonde, nieuwe software nu downloaden dan werkt dat wel weer :)

Iemand daar een oplossing voor w ant met de hand d ie afspeellijsten erin zetten heb ik weinig zin in.

[ Voor 5% gewijzigd door Burning_Tyre op 19-09-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Vroon schreef op zondag 18 september 2005 @ 23:31:
[...]

Ik ben bang dat je gelijk hebt, het lijkt erop dat de harde schijf defect is geraakt. Dan spreken wij elkaar morgen.
Ik heb net bericht gekregen van je collega Marcel van den Arend dat ik mijn Zen Micro binnenkort op mag sturen naar Eindhoven. Ik zag trouwens dat jij het probleem van mijn vader hebt behandeld. Hij heeft inmiddels een nieuwe gekregen, maar die doet nu ook raar |:( . Het aan/uit-knopje reageert niet goed ofzo. Je zal dus wel weer een customer support aanvraag van hem binnenkrijgen...

In de Creative shop staat dat de leren Creative® Zen Micro Carry Case uit voorraad is. Heb jij enig idee of ze nog binnen komen en zo ja, wanneer? Ik vind het er namelijk erg mooi uitzien.

Groetjes Marjolein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ja man, ik wacht ook nog steeds tot dat hoesje er is. De echte is kapot, en nu zit hij in een Zeeman-kindersokje van € 0,99 :|

Pas had ik nog bij de MediaMarkt gekeken, maar daar hebben ze ook alleen maar hoesjes van Vivanco die speciaal voor de Ipod Mini zijn, past dit misschien? Ja hoor. Ik gekocht meteen proberen.. Nee hoor. Gelukkig hebben ze daar wel een goede geld-terug service.. toch weer 15 euro.

WANNEER KOMEN ZE??? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:05:
Ja man, ik wacht ook nog steeds tot dat hoesje er is. De echte is kapot, en nu zit hij in een Zeeman-kindersokje van € 0,99 :|

Pas had ik nog bij de MediaMarkt gekeken, maar daar hebben ze ook alleen maar hoesjes van Vivanco die speciaal voor de Ipod Mini zijn, past dit misschien? Ja hoor. Ik gekocht meteen proberen.. Nee hoor. Gelukkig hebben ze daar wel een goede geld-terug service.. toch weer 15 euro.

Als je van een beetje kleur houdt, kan ik je Kroo leather case aanraden (alleen beschikbaar in de geweldige kleuren roze, rood en bruin). Ik heb hem al een paar maanden, past prima, en je zen is goed beschermd. Ze worden regelmatig aangeboden op eBay. OK, geen Creative product, maar zolang die alleen maar saaie zwarte en witte uitvoeringen op de markt brengen, vind ik dat dikke bult.

Ook andere leuke accessoires laten lang op zich wachten vind ik. Een iGuy voor de Zen zou ik erg tof vinden. Gelukkig had de Hema limegroene truien in de aanbieding; heb ik er daar maar eentje van gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:25:
[...]

Als je van een beetje kleur houdt, kan ik je Kroo leather case aanraden (alleen beschikbaar in de geweldige kleuren roze, rood en bruin). Ik heb hem al een paar maanden, past prima, en je zen is goed beschermd. Ze worden regelmatig aangeboden op eBay. OK, geen Creative product, maar zolang die alleen maar saaie zwarte en witte uitvoeringen op de markt brengen, vind ik dat dikke bult.

Ook andere leuke accessoires laten lang op zich wachten vind ik. Een iGuy voor de Zen zou ik erg tof vinden. Gelukkig had de Hema limegroene truien in de aanbieding; heb ik er daar maar eentje van gekocht.
^ Bedankt, ik denk dat ik dan voor bruin ga hé..

Oh enne.. 'zolang ze ze op de markt brengen..'

ALS ze ze op de markt brengen..

[ Voor 75% gewijzigd door TheZeroorez op 19-09-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

TheZeroorez schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:05:

Ik heb anders bij de media markt voor 14,95 van Vivanco een hoesje gekocht speciaal voor de Zen Micro, en ik wil niet meer anders wat een geweldige leather ding is dat zeg. :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
In Rotterdam hadden ze écht niets voor de Zen Micro speciaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kost een autolader ong.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de koptelefoon plug heeft het bij mij ook begeven na zo'n 3 maanden. Ik kan dus op naar een nieuwe. Maar hoe gaat dit in zijn werk en wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:25:
[...]

Klinkt erg... uhh... typisch, die limegroene truien. Hoe wil je daar een iGuy van maken dan? Ga je die trui verknippen en daar dan een iGuy-achtig dingetje van klussen? Of mis ik hier iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 13:01:
de koptelefoon plug heeft het bij mij ook begeven na zo'n 3 maanden. Ik kan dus op naar een nieuwe. Maar hoe gaat dit in zijn werk en wat moet ik doen?
Je kunt een Customer Support aanvragen via de site van Creative. Gewoon even naar de Nederlandse site gaan en dan via Contact opnemen naar Klantondersteuning.

Of je kunt natuurlijk Tony bellen...(zie eerder in dit forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 13:07:
[...]

Klinkt erg... uhh... typisch, die limegroene truien. Hoe wil je daar een iGuy van maken dan? Ga je die trui verknippen en daar dan een iGuy-achtig dingetje van klussen? Of mis ik hier iets?
Ehhh...nee, was meer dat ik dan een bijpassende trui kan aantrekken. Heb ik tenminste ook een origineel accessoire. Maar nu je het zegt, ik kan natuurlijk ook een groen truitje haken voor m'n Zen, da's echt trendie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SithWarrior schreef op maandag 19 september 2005 @ 23:23:
[...]

Ik heb anders bij de media markt voor 14,95 van Vivanco een hoesje gekocht speciaal voor de Zen Micro, en ik wil niet meer anders wat een geweldige leather ding is dat zeg. :)
Welke mediamarkt heb je die gehaald??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
SithWarrior schreef op maandag 19 september 2005 @ 23:23:
[...]

Nee, er zat ook echt een rondje bij de touchpad ipv een vierkantje, ook al kon dit mij geen reet schelen..

Hij paste gewoon niet, maar er stond ook op dat hij speciaal voor de Ipod Mini is.

Ik moet toch nog maar eens gaan kijken, en het niet aan zo'n oetje vragen maar gewoon al die hoesjes checken.. :*)

[ Voor 200% gewijzigd door TheZeroorez op 20-09-2005 19:28 ]

Verwijderd

ben ik het nou of gaat mijn zen micro weer weg uit Nederland:P
Of was dit bij iedereen die een nieuwe zen toegestuurd kreeg?

21 Sep 2005 04:33 Birmingham Hub 1 Sorted by offshore gateway
20 Sep 2005 19:26 Netherlands 1 Exported by international gateway - 550181365271
20 Sep 2005 18:29 Birmingham Hub 1 Forwarded to International EC
19 Sep 2005 16:20 Dublin 1 Security check
19 Sep 2005 Dublin 1 Collected from sender

• TorpedoX_88
  • Laatst online: 18-09 22:10
Ik ben ook van plan een Zen Micro te gaan kopen en in mijn geval gaat dat een 6GB worden. Kan iemand mij vertellen of er nog verschillen zitten tussen de 5GB en de 6GB, behalve het geheugen dan ? En dat probleem met die jack van je oordopjes, is dat bij deze ( nieuwste ) uitvoerig ook opgelost ?

Verwijderd

Ik heb mijn Zen Micro bij de Media Markt gekocht, maar heb nu ook het headphone probleem. Kan ik ook terug gaan naar de Media Markt om het apparaat in te ruilen of moet het persé via Creative?

Andere vraag: heeft iemand ook al eens gehad dat mp3's op de Zen Micro beschadigd raakten (geen idee hoe) en dat je dan af en toe twee nummer door elkaar hoort? Erg raar... Deze beschadigde nummers kun je ook niet meer van de Zen overbrengen naar de PC. Maar hoe raken ze beschadigd? Is dit ook een fabricagefout?

Bedankt alvast voor de hulp!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:29:
Ik heb mijn Zen Micro bij de Media Markt gekocht, maar heb nu ook het headphone probleem. Kan ik ook terug gaan naar de Media Markt om het apparaat in te ruilen of moet het persé via Creative?

Andere vraag: heeft iemand ook al eens gehad dat mp3's op de Zen Micro beschadigd raakten (geen idee hoe) en dat je dan af en toe twee nummer door elkaar hoort? Erg raar... Deze beschadigde nummers kun je ook niet meer van de Zen overbrengen naar de PC. Maar hoe raken ze beschadigd? Is dit ook een fabricagefout?

Bedankt alvast voor de hulp!
Tuurlijk kun je die ook naar de MM terug brengen.
Over die beschadigde mp3's, het lijkt me dat die corrupt raken, misschien is de harde schijf brak?

Verwijderd

Ach ja, als ik m inruil vanwege het headphone probleem is het harde schijf probleem ook meteen verholpen! ;) Ik hoop wel dat de MM mee wil werken en dat het probleem bij hen bekend is...

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:41:
Ach ja, als ik m inruil vanwege het headphone probleem is het harde schijf probleem ook meteen verholpen! ;) Ik hoop wel dat de MM mee wil werken en dat het probleem bij hen bekend is...
Ze moeten wel, het apparaat is defect, dus heb je recht op garantie.
Behalve natuurlijk als het defect je eigen schuld is, maar dat lijkt me hier niet het geval.

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 09:07:
ben ik het nou of gaat mijn zen micro weer weg uit Nederland:P
19 september in Dublin.
20 september verstuurd naar Birmingham.
Laat 's avonds aangekomen in Birmingham, nu apart gelegd voor transport naar Nederland.
Volgende stop is het depot in Best (Brabant).

ParceLine heeft een bijzondere manier van rapporteren. Je went eraan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tony Vroon op 21-09-2005 16:52 . Reden: Quote afsluiten voor eigen text begint. ]

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 20:28

• TheZeroorez
  • Niet online
^ Ik doe niets voordat Creative het zelf uitbrengt..

Verwijderd

oke bedankt Tony
Morgen denk ik dat ik hem heb, want hij is om 15 uur aangekomen in Best.
Gaat lekker snel _/-\o_

• Burning_Tyre
Wat was nou precies het probleem dat met deze nieuwe firmware is opgelost?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb net een Zen Micro gekocht, deze bevat firmware versie 1.11.01. Maar wat zijn nu precies de voordelen en nadelen van firmware versie 2.11.02 welke te downloaden is op de Creative site? Kan ik zonder problemen die nieuwste gebruiken?

[ Voor 12% gewijzigd door jelmervos op 21-09-2005 22:14 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Hallo ik sta op het punt een beslissing te nemen ik heb nu een Aireo vanwege zijn grote knoppen makkelijk te bedienen op de motor maar ook een echt fantastische radio! en een echt Hifi geluid uit mijn Koss dopjes en op mijn senheiser koptelefoon...

Nu zou de reden zijn waaarom iemand een Zen Micro koopt de radio zijn lijkt mij?
zou een pluspunt moeten zijn op de Ipod niet?

Nu de vraag.... hoe is het geluid en hoe is de radio van de Zen Micro??
en zou ik hem kunen bedienen met remote control op de motor of zijn de knopjes te klein en moet ik gaan hobyen?

Alvast bedankt voor de reacties

http://www.chait.net/imag...st%20Aireo%20MP3%20Player

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 22:49 ]

Verwijderd

Vergeten te vragen...ik kan er ook 1 van marktplaats krijgen voor €100,- hoe zit het met de garantie?

Hoelang is de garantie eigenlijk?

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 22:54:
Vergeten te vragen...ik kan er ook 1 van marktplaats krijgen voor €100,- hoe zit het met de garantie?
Je kunt de garantie van de originele koper overnemen als je zorgt dat je een geldig aankoopbewijs bij de speler ontvangt.
Hoelang is de garantie eigenlijk?
12 maanden vanaf de dag van aankoop.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dat er problemen met de hoofdtelefoonaansluiting voorkomen, is inmiddels bekend. Tenzij je er werkelijk wat aan toe kunt voegen, hoef je dat niet nog een keer te melden. In de andere gevallen mag je het topic doorlezen...