Het Creative Zen Micro Topic deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.833 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tony:

Mijn vader heeft de speler vandaag in bubbeltjes-envelop en met uitgeprint label erop afgeleverd bij DHL Eindhoven. Daar zeiden ze alleen iets overdat het nog wel even kon duren, omdat ze die dingen opsparen. Klopt dit? Omdat ik van jou had begrepen dat een nieuwe speler deze kant op komt zodra mijn speler daar is ingeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:33:
Mijn vader heeft de speler vandaag in bubbeltjes-envelop en met uitgeprint label erop afgeleverd bij DHL Eindhoven. Daar zeiden ze alleen iets overdat het nog wel even kon duren, omdat ze die dingen opsparen. Klopt dit? Omdat ik van jou had begrepen dat een nieuwe speler deze kant op komt zodra mijn speler daar is ingeleverd.
Dat klopt, de speler verlaat Dublin de volgende morgen, en daar zul je een e-mailtje over krijgen. Je hoeft dus niet te wachten tot je defecte speler doorgestuurd is. (Voor degenen waar nu figuurlijke gloeilampjes gaan branden, ze worden gecontroleerd, ook op extreme gebruiksschade :X )

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 18:43

Tys

* Tys is weer blij

Ding deed vanochtend helemaal niets meer, zo dood als een pier, geen reset menu, helemaal niets.
Vanmiddag langs de winkel gerend (Dynabyte, daar komt ie vandaan), en uitgelegd, schijnbaar werkte die jongen er pas want hij gaf me gewoon een nieuwe mee :D
(Ik moest wel de oude inleveren, had doos en zooi gelukkig meegenomen, dat moest dan weer wel).

Werkt weer heerlijk, en heb hem maar een paar uur gemist.

[ Voor 15% gewijzigd door Tys op 16-08-2005 20:21 ]

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Zen micro was ook kapot, ze zeiden over de telefoon dat t de harde schijf was. Ik opgestuurd via dat RMA gedoe. Ik krijg een mailtje van creative, heel mooi, hij is onderweg. Hij komt aan in best, gaat daarna vrolijk naar Gent, schijnen er 2 plaatsen Hoek te heten 8)7 ook eentje bij Gent in de buurt. Dus nou zegt ie steeds dat het adres niet klopt, Jah, en nu??
K heb naar die lui gemaild dat ze een andere Hoek moesten hebben, maar nog niets teruggekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:24:
Mijn Zen micro was ook kapot, ze zeiden over de telefoon dat t de harde schijf was. Ik opgestuurd via dat RMA gedoe. Ik krijg een mailtje van creative, heel mooi, hij is onderweg. Hij komt aan in best, gaat daarna vrolijk naar Gent, schijnen er 2 plaatsen Hoek te heten 8)7 ook eentje bij Gent in de buurt. Dus nou zegt ie steeds dat het adres niet klopt, Jah, en nu??
K heb naar die lui gemaild dat ze een andere Hoek moesten hebben, maar nog niets teruggekregen..
Hmm, maar daarvoor heb je toch ook nog een postcode?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:39:
[...]

Hmm, maar daarvoor heb je toch ook nog een postcode?
Hoe bedoel je? er zijn 2 plaatsen die Hoek heten, en hij gaat naar de plaats in Belgie, en op die site waar je dat pakket kan bekijken, waar t is (purceline.com) staat steeds dat het adres niet goed is. Kan kloppen want in het belgische hoek ligt er niet zo'n straat waar ik in woon. Dus ze kijken eerst naar de plaats, en dan gaan ze nog eens naar de straten kijken enzo.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Da's ook een hint idd, maar beide plaatsen Hoek hebben als het goed is een andere postcode waardoor ze eenvoudig te onderscheiden moeten zijn.

Zo heb je in .nl 2 Zuidwoldes, 1 in Groningen en 1 in Drenthe. Groningen heeft altijd postcode 97XX en Drenthe 79XX...

op zo'n fiets dus :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 12:02:
Da's ook een hint idd, maar beide plaatsen Hoek hebben als het goed is een andere postcode waardoor ze eenvoudig te onderscheiden moeten zijn.

Zo heb je in .nl 2 Zuidwoldes, 1 in Groningen en 1 in Drenthe. Groningen heeft altijd postcode 97XX en Drenthe 79XX...

op zo'n fiets dus :)
Hartstikke leuk, maar ze blijven maar proberen die mp3speler naar het belgische hoek te sturen, ze blijven maar naar dat adres zoeken. Ze willen maar niet snappen dat t in Nederland moet zijn
Dus ik moet denk ik maar eens een telefoonnummer van die mensen gaan zoeken om ze even een tip te geven waar ze het pakket wel naartoe moeten verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 20:28
Het verhaal over die firmware updates blijft bij mij nog steeds onduidelijk. Ik heb vandaag de Zen Micro gekocht!! Ik ben hem meteen maar aan het opladen. Als hij klaar is wil ik graag nieuwe firmware erop zetten. Wat is de beste manier van updaten gewoon naar de 1.XX versie of eerst de 2.XX en dan de nieuwste 1.XX. Dat de Zen het automatisch doet in mijn mediaplayer lijkt mij wel handig maar ik wil natuurlijk ook de batterij-update. Wat is de beste manier...

[ Voor 4% gewijzigd door The One Pizza op 26-09-2005 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

De accu update zit NIET in de 2.xx (voor als nog) firmware dus dan zul je toch de laaste 1.xx moeten flashen als je die die update wilt. Dus gewoon in 1 keer flashen naar nieuwste 1.xx :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:24:
Heb je Creative gemaild of ParceLine? Wat is het RMA-nummer van je zending? (Dan bel ik jou wel even op)

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Vroon schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 12:59:
[...]

Heb je Creative gemaild of ParceLine? Wat is het RMA-nummer van je zending? (Dan bel ik jou wel even op)
Ik heb die mensen van Parceline gemaild maar dit zijn die gegevens die ik op mijn MP3speler moest plakken om te versturen:

RMA Type: RR
CUS: 981300
RMA: *poef*

[ Voor 4% gewijzigd door moto-moi op 17-08-2005 23:30 . Reden: Voordat iemand anders naar jouw spullen gaat vissen @ creative :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@yacko:

hoelang nadat je de speler in hebt geleverd voor RMA kreeg je dat mailtje? heb namelijk nog niets gehad O-) niet dat ik zo'n haast heb ofzo... maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 13:13:
Ik heb die mensen van Parceline gemaild
Ik heb je een e-mail verstuurd, je kunt die gegevens wegediten uit de posting. Normaal zou ik je even bellen, maar dat lukt niet als je je telefoonnummer nooit hebt opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:26:
@yacko:

hoelang nadat je de speler in hebt geleverd voor RMA kreeg je dat mailtje? heb namelijk nog niets gehad O-) niet dat ik zo'n haast heb ofzo... maar toch :P
Ik weet dat mijn pakket met RMA code 's maandags is vertrokken, en ik kreeg op de woensdag (2 dagen later) een mailtje, dus toen ze het in eindhoven hadden gekregen, ging er in dublin een nieuwe speler weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Dan bel je toch even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een mailtje ;) 18.16 binnengekomen... top mensen daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 12:10:
[...]

Hartstikke leuk, maar ze blijven maar proberen die mp3speler naar het belgische hoek te sturen, ze blijven maar naar dat adres zoeken. Ze willen maar niet snappen dat t in Nederland moet zijn
Dus ik moet denk ik maar eens een telefoonnummer van die mensen gaan zoeken om ze even een tip te geven waar ze het pakket wel naartoe moeten verzenden.
OOOOooh!!! Ik dacht dat er in .be 2 Hoeken waren! Damn... dit is niet gochem van ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Ik heb even een opmerking over de startpost. Het kan dat het al eerder gezegd is maar ik kan het niet vinden. Volgens mij klopt onderstaand verhaal niet (meer). Volgens mij zou er overal i.p.v. firmware versie 2.00.12, firmware 1.11.01 moeten staan. De firmware 2.00.12 lost de problemen met batterij en touchpad juist niet op, maar zorgt er voor dat DRM-bestanden makkelijker overgezet kunnen worden. Volgens mij zit het zo, of begrijp ik het verkeerd??
MMach schreef op zondag 24 juli 2005 @ 01:34:
Opmerkingen en weetjes

Het verschil tussen de firmwareversie (2.00.12 en volgende) en de vorige
Laten we eerst duidelijk zijn: De versie 2.00.12 is GEEN betaversie, maar een officiële firmware update. Wijzigingen die de versie 2.00.12 doorvoert:
Een 'foute' fabrieksinstelling voor de gevoeligheid van het touchpad aanpassen (naar het schijnt hadden daar veel mensen moeite mee, na de update van de firmware waren de meeste problemen van de baan). Ook de batterij-oplaad-procedure werd aangepast. Als je de oude firmware gebruikt heb je kans op verkortte batterijduur omdat Creative in de eerste firmware er van uitging dat de mensen eerst de plug van de adaptor in de Micro steken,en dan pas de adaptor in het stopkontact steken. Doe je dat omgekeerd, zoals de meeste mensen eigenlijk doen, dan zou je de batterijduur fnuiken.
Let wel: als je de firmware updated, moet je ook de software updaten, zie volgende puntje.

[ Voor 3% gewijzigd door The One Pizza op 17-08-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Nee je begrijpt het uit stekend, het was ook al keer eerder gevraagd of startpost kon worden gewijzigd, tis alleen nog niet gedaan.

Verwijderd

@ Tony

Heb je het al geregeld, want van die lui van ParceLine hoor ik ook niks meer.
Je hoeft je niet per se te haasten hoor, maar als je nog iets wilt weten bel je maar even, ik heb gisteravond nog gemaild.

Bedankt alvast Jacco

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:40:
@ Tony

Heb je het al geregeld, want van die lui van ParceLine hoor ik ook niks meer.
De koerier heeft een opdracht liggen om opnieuw te leveren; met je adres & mobiele telefoonnummer. Je mailtje is beantwoord.

• MMach
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09 15:22
SithWarrior schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:49:
Nee je begrijpt het uit stekend, het was ook al keer eerder gevraagd of startpost kon worden gewijzigd, tis alleen nog niet gedaan.
Mja, het verhaal klopte een tijdje geleden nog wel, alleen is de site van Creative een pak duidelijker, waardoor ik dat stuk uit de startpost heb geknipt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Mijn zus heeft er ook 1 maar die vertoont nu problemen. Zo dra je hem aan de USB hangt loopt ie gelijk helemaal vast en de computer herkend hem niet... :/ Wat te doen ?

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

DaWaN schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:03:
Mijn zus heeft er ook 1 maar die vertoont nu problemen. Zo dra je hem aan de USB hangt loopt ie gelijk helemaal vast en de computer herkend hem niet... :/ Wat te doen ?
Harddisk-check:
- speler uit
- batterij los
- aan/uit knop vasthouden op aan-stand
- batterij plaatsen, knop niet loslaten
- wachten op recovery menu, knop loslaten
- kies voor Clean Up
- kies voor Yes
- geef de speler tot 60 minuten de tijd om de schijf op te ruimen
- kies voor Reboot

Vervolgens probeer je hem opnieuw aan te sluiten, bij voorkeur op een USB-poort aan de achterkant van de PC, net onder de toetsenbordpoort. Als dat niet genoeg is, dan kun je me bereiken op:
00353 14333272
(Voor vlaanderen 00353 14333291 maar ik hoor het verschil toch wel hoor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:35
Ook ik had last van een oorplugje waardoor ik mijn Zen heb op moeten sturen. Na 5 (!!) weken eindelijk een nieuw exemplaar gekregen. En ook nog op mijn oude adres, terwijl ik twee keer een adreswijziging heb doorgegeven. Beetje jammer, maar ik ben al blij dat ik hem terug hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em gister ook langs t postkantoor gebr8 en die hebben em in een bubbeltjes envelep gedaan, en opgestuurd. Koste me nog 7,50 ofzow :/

Ik had ook last van t welbekende headphoneplugje probleem. Hopelijk krijg ik een newe terug gestuurd waarin dit probleem verholpen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Tony Vroon schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:50:
[...]

Harddisk-check:
- speler uit
- batterij los
- aan/uit knop vasthouden op aan-stand
- batterij plaatsen, knop niet loslaten
- wachten op recovery menu, knop loslaten
- kies voor Clean Up
- kies voor Yes
- geef de speler tot 60 minuten de tijd om de schijf op te ruimen
- kies voor Reboot

Vervolgens probeer je hem opnieuw aan te sluiten, bij voorkeur op een USB-poort aan de achterkant van de PC, net onder de toetsenbordpoort. Als dat niet genoeg is, dan kun je me bereiken op:
00353 14333272
(Voor vlaanderen 00353 14333291 maar ik hoor het verschil toch wel hoor ;) )
Sorry maar de speler blijft vastlopen, zodra de USB kabel erin gaat, helemaal vast, alleen accu eruit halen helpt dan nog :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou effe eens iets opbrengen:

ik ben heel erg tevreden van de prestaties van dit ongelooflijk zalige en mooie toestelletje, en het doet echt alles wat ik van een mp3 speler kan dromen.

ECHTER;
Wanneer ik m gebruik als harde schijf; bv om een groot bestand (pakweg 700MB, een divx'je), kan ik dat bestand wel uploaden naar mn Zen, maar ik kan het niet bv op een computer van een vriend van de speler halen. Hij geeft dan steevast dezelfde fout (iets à la kan niet lezen van het bronbestand enz). Deze foutmelding overkomt me niet bij kleine bestanden......... vreemd....
Dus, is dit de moeite om hiermee mn garantie te gebruiken en een nieuw toestel te vragen? Heb de vraag al gesteld op forum van Creative en daar stelden ze dat het misschien aan de USB-chipset van mn computer zou liggen. Het probleem doet zich echter op verschillende computers voor (getest op een drietal), op alle poorten

Wat zouden jullie doen?

+ is jullie FM-ontvangst ook zo belabberd? De radiofunctie is bij mij 95% vd tijd onbruikbaar...

groetjes en bedankt voor jullie eventuele reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Zen Micro, prima dingetje.

Maar in het stuk doorzichtig plastic bovenaan,, bij de headphone aansluiting etc. zit een klein barstje wat steeds groter lijkt te worden. Is dat reden voor een RMA of niet? Tis nl. niet mijn eigen schuld, heb em niet laten vallen ofzo. Hij werkt verder ook nog prima, vind het alleen niet zo'n mooi gezicht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:19:
Ik heb ook een Zen Micro, prima dingetje.

Maar in het stuk doorzichtig plastic bovenaan,, bij de headphone aansluiting etc. zit een klein barstje wat steeds groter lijkt te worden. Is dat reden voor een RMA of niet? Tis nl. niet mijn eigen schuld, heb em niet laten vallen ofzo. Hij werkt verder ook nog prima, vind het alleen niet zo'n mooi gezicht.....
heb ik ook, hopelijk gaan ze niet moeilijk doen bij RMA vanwege me oorplugje dat kapot is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:23:
[...]

heb ik ook, hopelijk gaan ze niet moeilijk doen bij RMA vanwege me oorplugje dat kapot is
Ik heb het dus over de doorzichtige plastic beschermlaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:33:
[...]

Ik heb het dus over de doorzichtige plastic beschermlaag....
daar heb ik t ook over, alleen heb ik em terug gestuurd vanwege me oorplugje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:58:
+ is jullie FM-ontvangst ook zo belabberd? De radiofunctie is bij mij 95% vd tijd onbruikbaar...
Het koptelefoon-snoertje wordt als antenne gebruikt voor de radiofunctie.
Wil je opletten dat dit niet opgerold/opgeknoopt/opgevouwen ligt? Verder, waar gebruik je de radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:19:
zit een klein barstje wat steeds groter lijkt te worden. Is dat reden voor een RMA of niet?
Ja, dat is een geldige reden voor RMA. Als de barst groter wordt vind ik dat verontrustend. Laten we de speler preventief omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Vroon schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:54:
[...]

Het koptelefoon-snoertje wordt als antenne gebruikt voor de radiofunctie.
Wil je opletten dat dit niet opgerold/opgeknoopt/opgevouwen ligt? Verder, waar gebruik je de radio?
Ja dat van het koptelefoontje als antenne was me bekend. De radio gebruik ik waar ik ga, vooral op de fiets dan. Is gewoon nogal moeilijk om het snoertje niet op te kronkelen als je Zen in je jas zit, toch ;).
Aan mn buro is de ontvangst inderdaad beter, maar als ik daar naar radio wil luisteren.... nou ja, dan zet ik dus gewoon de radio aan he! :*) Is eigenlijk het enige dat echt een beetje ondermaats is, vind ik!

Heeft iemand dezelfde ervaringen als ik met de harddiskfunctie vd zen (probleem met "downloaden" van grote bestanden van de zen micro)? (zie tweetal posts omhoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:09
Ligt het nou aan mij of moeten veel Zen's omgeruild worden/RMA?... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

SgtCaffran schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:02:
Ligt het nou aan mij of moeten veel Zen's omgeruild worden/RMA?... :X
Hier posten over het algemeen alleen mensen die een probleem hebben, om te vragen hoe ze dat op moeten lossen. Kijk anders even terug in thread 2, daar hebben we een risje "Bij mij werkt alles nog steeds perfect _/-\o_ " postings.
Dit is hetzelfde als bij een Opel-garage gaan staan en vervolgens terloops opmerken "hmm, moeten ook veel Opels terug zeg". Het is niet feitelijk onjuist, maar echt veelzeggend is het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Tony Vroon schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:04:
[...]

Hier posten over het algemeen alleen mensen die een probleem hebben, om te vragen hoe ze dat op moeten lossen. Kijk anders even terug in thread 2, daar hebben we een risje "Bij mij werkt alles nog steeds perfect _/-\o_ " postings.
Dit is hetzelfde als bij een Opel-garage gaan staan en vervolgens terloops opmerken "hmm, moeten ook veel Opels terug zeg". Het is niet feitelijk onjuist, maar echt veelzeggend is het ook niet.
Hey tony, nog idee voor mijn probleem, een paar posts hierboven ? Naar het buitenland bellen is beetje duur vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
Tony, weet jij misschien of het mogelijk is het frontje te vervangen (het beschermglaasje/plasticje) en daarbij een schatting kan geven hoe duur dat gaat worden. Ik vind het zo zonde dat die kras er zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

DaWaN schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:21:
Hey tony, nog idee voor mijn probleem, een paar posts hierboven ? Naar het buitenland bellen is beetje duur vandaar ;)
Zoals omschreven; als wat ik opgegeven heb niet werkt, dan is contact met de helpdesk noodzakelijk. Je kunt natuurlijk ook een support request via het web versturen als je niet wilt bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

dev icey schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:11:
Tony, weet jij misschien of het mogelijk is het frontje te vervangen (het beschermglaasje/plasticje) en daarbij een schatting kan geven hoe duur dat gaat worden. Ik vind het zo zonde dat die kras er zit.
Dat kan niet los vervangen worden, ben ik bang. Stuur anders een support request via het web; dan vraag ik hier na wat de mogelijkheden zijn. (Wellicht ten overvloede, dat kan uiteraard gewoon in het nederlands)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Vroon schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:41:
[...]

Ja, dat is een geldige reden voor RMA. Als de barst groter wordt vind ik dat verontrustend. Laten we de speler preventief omruilen.
Ok cool moet ik bellen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, heb sedert maart'05 m'n speler en ben er erg tevreden mee: prima geluid en best wel makkelijk van bediening. Nu probeer ik echter vandaag m'n speler aan te zetten na een dag of vier niet meer gebruikt te hebben en hij doet het helemaal niet meer :/ :/ Geen schermpjes, geen lampjes etc. Op't eerste zicht ga je dan denken dat de batterij niet meer werkt maar zelfs met de lader in geeft hij de geest.

Iemand enig idee?

btw ik heb ook een radioprobleem: ik zit hier in vlaanderen en het enige wat ik kan ontvangen zijn nederlandse zenders... Vraag me niet waarom. Ik heb er wel een sennheiser-koptelefoon op aangesloten, kan dat de reden zijn?

thnkx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, m'n mp3-prob is voorlopig even opgelost: batterij eruit, schuifschakelaar en daarna deed hij het terug. Blijft wel m'n koptelefoon: werkt de radioantenne enkel bij een creative koptelefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Je kunt ook een support request sturen als je niet internationaal wilt bellen. Dat schijnt een onoverkomelijk probleem te zijn namelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:31:

btw ik heb ook een radioprobleem: ik zit hier in vlaanderen en het enige wat ik kan ontvangen zijn nederlandse zenders... Vraag me niet waarom. Ik heb er wel een sennheiser-koptelefoon op aangesloten, kan dat de reden zijn?

thnkx
Nee, dat kan het probleem niet zijn.
Wat het wel is, geen idee, er kunnen zoveel factoren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Vroon schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:31:
[...]

Je kunt ook een support request sturen als je niet internationaal wilt bellen. Dat schijnt een onoverkomelijk probleem te zijn namelijk :?
Nou voor mij niet, ik bel vanmiddag wel ff, ik hoef neem ik aan geen uren met je aan de lijn te hangen toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:56:
hoi, m'n mp3-prob is voorlopig even opgelost: batterij eruit, schuifschakelaar en daarna deed hij het terug. Blijft wel m'n koptelefoon: werkt de radioantenne enkel bij een creative koptelefoon?
De antene zal wel in de draad zitten, dus dan moet je oordoppen kopen die dat ook hebben. (teminsten als je de radio wil gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:56:
werkt de radioantenne enkel bij een creative koptelefoon?
De Creative-oordopjes hebben een optimale snoerlengte om als antenne te werken, dus met deze zal het in ieder geval het beste lukken.
Met andere oordopjes zal het op zich ook gaan, er is geen extra draad in de antenne nodig.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:12:
ik bel vanmiddag wel ff, ik hoef neem ik aan geen uren met je aan de lijn te hangen toch? :)
Och, nee hoor. Dat kan in 5 minuten klaar zijn. Langer bellen is over het algemeen alleen voor dames met een mooie stem O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoHa
  • Laatst online: 18:54
Ik heb ook al sinds mei dit jaar een Zen Micro hier liggen...

Maar nu had ik laatst het probleem dat de oordopjes niet naar behoren werkte (ruis, slecht geluid etc.)
Nu had ik fijn gebeld naar de helpdesk, alle gegevens doorgegeven... En ik kreeg 8 augustus een email binnen dat ik binnen 10 werkdagen de oordopjes hier zou hebben...

Nou is het om precies te zijn 3 weken en 1 dag geleden dat ik die email heb gekregen en er zijn al 11 werkdagen verstreken en ik heb nog steeds niks hier binnen..

Nu is mijn vraag (waarschijnlijk dat Tony me hier mee kan helpen)

Wat moet ik doen? Een email sturen naar Creative? Opnieuw bellen met de helpdesk?

Misschien dat me gegevens niet kloppen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus net (uur geleden) bij de dixons mijn Zen Micro 6 gig gekocht.....
Zilver
Tot nu toe erg tevreden. (alles werkt)

Kosten € 229,-

Even wennen aan de bediening dat wel.... maar komt wel goed dacht ik zo.
Mijn keus voor deze was als eerste 6 gig (1 gig data ingesteld)
en het design vindt ik mooier dan de harde koude ipod mini.
Radio en zelfs opnemen is ook een leuke extra.

Dacht even een goed bericht hier inplaats van alleen kapotte zens.....

PS waarom zit er bij de 6gig versie geen 220v adapter meer?! alleen voor USB, of was dit altijd zo?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:38:
PS waarom zit er bij de 6gig versie geen 220v adapter meer?! alleen voor USB, of was dit altijd zo?
De nieuwe versie Zen Micro heeft inderdaad geen adapter meer. Het is een tijdje een opvallend aangeprijsde extra geweest (€49 aan extra accessoires in deze doos), en nu worden ze niet meer gebundeld.
De accessoire werd weinig gebruikt, en de concurrentie heeft ze ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:38:
Ik heb dus net (uur geleden) bij de dixons mijn Zen Micro 6 gig gekocht.....
Zilver
Tot nu toe erg tevreden. (alles werkt)

Kosten € 229,-

Even wennen aan de bediening dat wel.... maar komt wel goed dacht ik zo.
Mijn keus voor deze was als eerste 6 gig (1 gig data ingesteld)
en het design vindt ik mooier dan de harde koude ipod mini.
Radio en zelfs opnemen is ook een leuke extra.

Dacht even een goed bericht hier inplaats van alleen kapotte zens.....

je kan een usb hubje gebruiken voor als je niet ergens een pc hebt. usb hub moet wel een voeding (duh :P ) hebben. dit scheelt je weer paar euro aan een adapter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

ExcuTator schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:58:
er zijn al 11 werkdagen verstreken en ik heb nog steeds niks hier binnen..
Betekent over het algemeen dat het bij de douane ligt. Soms duurt dat langer dan verwacht. Als je vrijdag nog niets binnen hebt, wil je dan even bellen (CRS-nummer en/of RMA-nummer graag bij de hand hebben op het moment dat je belt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tony: Ik lees in recenties toch erg vaak dat de jack-in vaak problemen geeft. Is dat een probleem wat nog steeds erg vaak voorkomt of is er al een nieuwe generatie die dit niet meer heeft?

P.S. Is de USB kabel gewoon standaard USB-mini? (raak die dingen nog wel eens kwijt, is bij ipod een duur kabeltje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:31:
@Tony: Ik lees in recenties toch erg vaak dat de jack-in vaak problemen geeft.
Een recensie is een korte test van een speler. Ik kan me niet voorstellen dat ze in de paar weken die het maken van een review in beslag neemt iets over kunnen zeggen wat niet "van horen zeggen" is. Zie mijn opmerking enkele posts terug.
P.S. Is de USB kabel gewoon standaard USB-mini? (raak die dingen nog wel eens kwijt, is bij ipod een duur kabeltje)
Is gewoon standaard USB-mini. Die anderhalve keer in een jaar dat iemand er eentje kwijt raakt wil ik er nog wel eens eentje opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor degene die op zoek zijn naar Creative EP630, is het accesoirepakket bij Paradigit (samen met extra batt. en stekker) misschien iets. €50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een (voor mij persoonlijk) vrij nijpend probleem, gezien het intensief gebruik van de mp3speler ;) Het betreft hier de Creative Zen 20 GB, een iets ander model dus, maar het lijkt me overbodig hier een nieuw topic voor aan te maken :)

Het ding heeft vooralsnog altijd prima heeft gewerkt, maar vertoont nu ineens kuren.. De hoofdtelefoons (die het op andere apparatuur wel goed doen) geven namelijk het geluid niet goed door. Soms alleen laag, als je dan wat frunnikt met het plugje alleen hoog, of alleen in het linkeroor, of rechteroor, etc. Soms als je het plugje bepaalde kanten op duwt doet ie het weer even, maar goed, dit is geen doen natuurlijk.

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Het is bij iedere set hoofdtelefoons hetzelfde probleem, ligt dus duidelijk aan de mp3speler.

Wat rondzoekend zie ik dat ik in ieder geval niet de enige ben met dit probleem. Oplossing kan ik echter zo snel niet vinden eigenlijk :?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:22:
Ik zit met een (voor mij persoonlijk) vrij nijpend probleem, gezien het intensief gebruik van de mp3speler ;) Het betreft hier de Creative Zen 20 GB, een iets ander model dus, maar het lijkt me overbodig hier een nieuw topic voor aan te maken :)
Zen 20GB, product wat niet op de Europese markt thuishoort?
Is neem ik aan via een handelaar als Bluetin hier terecht gekomen. Beste lijkt me om even met hen te overleggen.

spoiler:
Daar heb ik iets van 20 postings geleden nog een opmerking over gemaakt, overigens. Het spijt me echt, maar als je producten importeert of laat importeren die hier niet thuishoren, dan valt er voor mij niets aan te doen als er iets mis gaat.
Enige wat ik je aan kan bieden is een omruiling voor een ander 20GB product.

[ Voor 4% gewijzigd door Tony Vroon op 23-08-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Vroon schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:52:
[...]

Zen 20GB, product wat niet op de Europese markt thuishoort?
Is neem ik aan via een handelaar als Bluetin hier terecht gekomen. Beste lijkt me om even met hen te overleggen.

spoiler:
Daar heb ik iets van 20 postings geleden nog een opmerking over gemaakt, overigens. Het spijt me echt, maar als je producten importeert of laat importeren die hier niet thuishoren, dan valt er voor mij niets aan te doen als er iets mis gaat.
Enige wat ik je aan kan bieden is een omruiling voor een ander 20GB product.
Nee toch? Gewoon via mp3man.nl. Is een Creative Zen Touch 20GB. Ander product dan de micro dus! Zag alleen geen topic puur voor de Zen Touch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Hmmm moeilijk moeilijk! Hoe moet het nou verder, ik wil een mp3 speler halen om zo nu en dan in de auto, huis- en slaapkamer muziek te kunnen draaien. Ik twijfel heel erg tussen de jeweetwelapparaat en de Creative Zen! Ze hadden bij MM een jeweetwelapparaat aanstaan met muziek, maar dat vond ik dus echt bagger-geluid; nu wil ik ook de Zen horen: hoe hoe hoe? Bij een hifi-set kan je tenminste nog luisteren, maar bij mp3-spelers schijnt dat wat moeilijk te zijn... Wat moet ik toch doen en welke speler voldoet aan mijn hoge eisen wat betreft geluid. Geluid is belangrijk, de rest is tja de rest is de rest, dat krijg je erbij, boeit me niet echt zo... Ook lees ik vaak dat mensen gelijk gaan vragen of een bepaalde speler OGG klaar is... aan deze mensen het verzoek: neem een mp3-edit-er en gooi de hoge en lage frequenties wat hoger... TARAAAA je hebt de OGG uitgevonden...

Maar goed, ik wil zo'n geinig ding wel hebben maar tja... (ik ga em soweerso niet bij de MM halen want dat is gewoon een waardeloze winkel, wat vandaag ook weer gebleken is!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Vroon schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:42:
[...]

Een recensie is een korte test van een speler. Ik kan me niet voorstellen dat ze in de paar weken die het maken van een review in beslag neemt iets over kunnen zeggen wat niet "van horen zeggen" is. Zie mijn opmerking enkele posts terug.
.
Nu heb je nog geen antwoord op z'n vraag gegeven! Ik ben ook erg benewd of Creative wat aan t plugje gedaan heeft en een nieuwe generatie opstuurd naar de mensen die een kapotte hadden.

En dat je zegt dat je hier alleen problemen leest heb je wel een beetje gelijk in maar ik kom dit probleem ook tegen in me eigen omgeving. Drie vrienden van mij hebben het zelfde probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu EINDELIJK na 17 dagen terug een Zen micro. Hij heeft dagen stilgelegen omdat hij naar Belgie ging, is ook helemaal niet in orde. Officieel had ik een zilveren gekocht, nu heb ik ineens een zwarte, die ik ongeloofelijk lelijk vind, die zilveren is echt veel mooier, dus hier zit ik nu mee, aan de telefoon is er nog gevraagd, welke kleur heb je? Ik zeg een zilveren, die man aan de telefoon zegt, ok, een zilveren. Toch ontvang ik een zwarte :? niet helemaal zoals het hoort lijkt mij. Aan de telefoon heb ik ook gemeld dat mijn oordoppen uit elkaar vielen, dus die heb ik meegestuurd met de mp3speler. Ik krijg het pakket met een zwarte Zen Micro, en Zonder oordoppen. Ik hoop dat hier nog wat aan te doen valt. Ik wordt van het hele gedoe een beetje moe :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PathFindeR_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 10:43
Mijn Zen Micro werkt nog steeds naar behoren, maar mijn oordopjes zijn voor de tweede keer kapot gegaan. Terwijl ik er toch zeer voorzichtig mee om ga, omdat ik weet dat die dingen niet veel kunnen hebben. Ik denk bel creative eens op, nou krijg ik een antwoordapparaat dat zegt dat ik mijn gegevens moet achterlaten en dat ze me zullen terugbellen. Nou dat heb ik dus gedaan, maar sindsdien niets meer van ze gehoord. Dat vind ik toch niet echt service, bij mij gaat het om een stel oordopjes, maar stel nu dat je problemen met de hele speler hebt. Gelukkig had ik nog oordoppen thuis liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 11:02
Zit er eigenlijk ook een dockingstation bij de micro, of is die er nog los bij te kopen. Heb wel dat premium pakket gezien en die komt er dus zeker bij, maar zo'n dockingstation is ook wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:04

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

@Tjantje: nee, je kan hem niet echt docken, er zit geen plug aan de onderkant zoals bij apple.
wel is er een 'stand' en daar kan je hem dan in neerzetten (daar staat ie hier altijd, naast mijn niet door creative ondersteunde mac, maar daar zijn oplossingen voor ;-)) Staat wel netjes naast elkaar.

Als je hem aan je stereo wil aansluiten, kan je hem via een tulpjes->3,5mmm jack kabeltje aansluiten. Hij heeft dan alleen niet zoveel vermogen als dat je zou willen.

@taXoen: je kan hem bij de meeste mm's gewoon betasten, dat is juist een voordeel van de mm..
@Pathfinder: koop dan fatsoenlijke doppen, zie het grote oordopjestopic deel 123456..
@Yacko nog eens bellen met Tony dan maar? bij mij issie al 2 keer goed omgeruild..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap niet dat je zoveel moeite doet voor die oordopjes. Ik vind het echt kut kwaliteit, geef mij maar Sennheiser 8)

• MMach
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09 15:22
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:08:
snap niet dat je zoveel moeite doet voor die oordopjes. Ik vind het echt kut kwaliteit, geef mij maar Sennheiser 8)
Precies wat ik er van denk. Je hoeft geen groot licht te zijn om te horen dat bijgeleverde dopjes bagger zijn. Ze doen de mogelijkheden van de speler echt geen eer aan. Een veel betere keuze zijn de sharps MD33's , sony MDR-EX71's of de inears van creative (die sharps schijnen te zijn). Bij die oortjes hoor je tenminste het schitterende geluid dat het spelertje kan produceren.

Offtopic: respect voor Tony Vroon. Ik vind het wel netjes dat een Creative medewerker zo dicht bij de gebruiker staat. _/-\o_

• PathFindeR_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 10:43
Ik ben ook maar een arme student hè en €50 voor een paar oordoppen gaat mij toch iets te ver. De kwaliteit van de creative dopjes viel mij heel erg mee, zeker in tegenstelling tot de oordoppen die ik bij de minidisk van Sony kreeg.

Ik heb nu Sony MDR-ED21LP dopjes in het gebruik, die zijn €25, wat ook nog genoeg geld is hoor.

Verwijderd

Geluidskwaliteit hangt veel meer af van de oordoppen dan van de speler volgens mij, dus als je daar wat om geeft is het echt geen slecht idee om er wat geld aan uit te geven. De in-ears van Creative zijn bij Paradigit (samen met een batterij en nog iets geloof ik) voor €50 te koop.

Wat Tony Vroon hier doet is meer dan je van een helpdesk verwachten mag en ik heb er wel begrip voor als hij geen antwoord wilt geven op de vraag over de koptelefoonaansluiting

• dev icey
Ik heb net het premiumpakket besteld voor € 37,94 inclusief verzendkosten en heb hem binnen 3-4 werkdagen in huis, aangezien ik toch nieuwe oordopjes nodig had. Altijd handig zo'n extra batterij, een siliconencase en alleen heb ik nu 2 travel adapters. Op zich wel handig maar aan 1 heb ik wel al genoeg. Ik wou eerst de Sharp md33 kopen, maar aangezien deze creative oordopjes precies dezelfde zijn, maar dan in mooi zwart en met een Y snoer en ook nog eens goedkoper heb ik toch maar voor deze gekozen (en nog goedkoper ook).
TeringJantje schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:36:
En waar heb je die voor dat bedrag besteld? Is namelijk een best aardig verschil.
Besteld bij http://www.nl.bol.com/is-...=ABF&Ntt=9000000003673434

Had nog even met de klantenservice gebeld, en het gaat om het echte pakket. Blijkbaar hebben ze een erg goedkope leverancier gevonden :).

[ Voor 41% gewijzigd door dev icey op 25-08-2005 13:50 ]

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 11:02
En waar heb je die voor dat bedrag besteld? Is namelijk een best aardig verschil.

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:36:
Ik krijg het pakket met een zwarte Zen Micro, en Zonder oordoppen. Ik hoop dat hier nog wat aan te doen valt. Ik wordt van het hele gedoe een beetje moe :O
Ik heb je oordopjes opgestuurd, en een lederen hoesje voor het ongemak. De Zen Micro staat hier als een zwarte aangevraagd, en is dus ook in zwart geleverd.
Is het een onoverkomelijk probleem?

Verwijderd

Tony Vroon schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:19:
[...]

Ik heb je oordopjes opgestuurd, en een lederen hoesje voor het ongemak. De Zen Micro staat hier als een zwarte aangevraagd, en is dus ook in zwart geleverd.
Is het een onoverkomelijk probleem?
Ik kan er wel mee leven, het was even wennen dat t een andere kleur was, omdat ik die zilvere gewend was. De zwarte is ook wel ok, k ben allang blij dat ik er eindelijk weer een heb, en dat hoesje is ook wel makkelijk, bedankt hoor Tony ;)

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:55:
Nee toch? Gewoon via mp3man.nl. Is een Creative Zen Touch 20GB. Ander product dan de micro dus! Zag alleen geen topic puur voor de Zen Touch..
Okay, Zen Touch 20GB mag je mij voor bellen; 00353 1 433272. Een support request sturen mag ook, maar dat duurt iets langer. (Er zijn nog enkele wachtenden voor u)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoHa
  • Laatst online: 18:54
Tony Vroon schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:29:
[...]

Betekent over het algemeen dat het bij de douane ligt. Soms duurt dat langer dan verwacht. Als je vrijdag nog niets binnen hebt, wil je dan even bellen (CRS-nummer en/of RMA-nummer graag bij de hand hebben op het moment dat je belt)?
Ik heb inderdaad een 2/3 uur geleden de oordopjes binnen gekregen :)
Ze werken perfect, Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

pjottum schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:58:
@taXoen: je kan hem bij de meeste mm's gewoon betasten, dat is juist een voordeel van de mm..
Leuk, hij is betast, voelde niet echt zacht aan en de jeweetwelapparaat voelde lekkerder aan maar klinkt voor geen meter, maar de Zen beluisteren mocht niet :(

Zijn er boxjes voor de Zen te krijgen net als de jeweetwelapparaat? Ik zag wel dat er hifi-plugs zijn voor in de auto... in de woonkamer zou het daar ook mee moeten lukken, maar de slaapkamer is nog even knoeien met de snoeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

taXoudanT schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:23:
Zijn er boxjes voor de Zen te krijgen net als de jeweetwelapparaat?
Er wordt een playdock ontwikkeld voor de Zen Micro, ik heb het prototype horen spelen en ik ben er zeker van dat dat in de smaak gaat vallen :9
Als ik ze hier in het magazijn langs zie komen dan laat ik dat uiteraard weten.

Geluidskwaliteit van de Zen Micro is erg goed, met de Creative in-ears komt hij het beste tot zijn recht, maar ook met de meegeleverde dopjes moet hij de concurrentie al aankunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

ik heb de meegeleverde oordopjes vergeleken met de sennheiser mx500 en vond de meegeleverde toch een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
Tony Vroon schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:50:
[...]

Er wordt een playdock ontwikkeld voor de Zen Micro, ik heb het prototype horen spelen en ik ben er zeker van dat dat in de smaak gaat vallen :9
Als ik ze hier in het magazijn langs zie komen dan laat ik dat uiteraard weten.

Geluidskwaliteit van de Zen Micro is erg goed, met de Creative in-ears komt hij het beste tot zijn recht, maar ook met de meegeleverde dopjes moet hij de concurrentie al aankunnen :)
Weet je misschien ook al aan welke prijscategorie we moeten gaan denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dev icey schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:37:
[...]

Weet je misschien ook al aan welke prijscategorie we moeten gaan denken?
139 euris, hier kun je hem zien http://www.mp3man.nl/product/17628 _/-\o_
je kunt ook goedkopere boxjes nemen zijn ook op die site te vinden, alleen dat is niet echt een dockingstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:05:
[...]

139 euris, hier kun je hem zien http://www.mp3man.nl/product/17628 _/-\o_
je kunt ook goedkopere boxjes nemen zijn ook op die site te vinden, alleen dat is niet echt een dockingstation
Op zich een heel mooi apparaat, maar 139 euro vindt ik wel heel duur. Dat is bijna wat ik voor mijn mp3speler heb betaald. Vraag me alleen af of die 25 uur op een paar AA batterijen gehaald gaat worden, of moet je er echt 10 instoppen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dev icey schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:34:
[...]

Op zich een heel mooi apparaat, maar 139 euro vindt ik wel heel duur. Dat is bijna wat ik voor mijn mp3speler heb betaald. Vraag me alleen af of die 25 uur op een paar AA batterijen gehaald gaat worden, of moet je er echt 10 instoppen :+.
Nee 4 AAtjes geloof ik. Maar ik vind het wel nice dat er een afstandsbediening bij zit. :D (wat zijn we toch weer lui >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

een vraagje over de creative zen micro 6GB

heb je software nodig om mp3's over te zette?
of is het zeg maar gewoon plug and play? dus dat je pc hem gelijk herkent als verwisselbare schijf, ik gebruik overigens Windows Millenium

en hoe zit het met de koptelefoonaansluiting? zijn die problemen al opgelost? want bij de 5GB versie zorgde dit nogal voor problemen

en welke firmware ofzo krijg je op de 6GB? is dat een van de nieuwe? waarop de problemen die de 5Gb had, zoals battery drain enzo al zijn opgelost?

ik denk namelijk dat ik hem ga kopen bij mp3man voor 215

alvast bedankt voor de hulp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

ik heb mijn zen 5 gb ter reparatie weg gebracht, ik had de versie met 2 accu en een mooi bescherm kapje.

nu gaat het waarschijnlijk lang duren voordat hij gemaakt is volgends dixons ( druk tony? )en hebben ze me een alternatief aangeboden de 6 gb versie.

ik kan hem gewoon omruilen zonder kosten maar dan moet ik wel al mijn extra's inleveren.... maar ik krijg er wel 1 gb ruimte bij...

dus dezelfde vraag als hier boven,
alle probs met hoofdtel opgelost?
langere batterij duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:01:
heb je software nodig om mp3's over te zette?
of is het zeg maar gewoon plug and play? dus dat je pc hem gelijk herkent als verwisselbare schijf, ik gebruik overigens Windows Millenium
Er is software voor nodig, die wordt uiteraard bijgeleverd. Je hebt twee keuzes;

Creative MediaSource, een volledige muziekmanager met database, je kunt er CD's mee rippen, tags mee bewerken etc.

Media Explorer; muziek erop slepen alsof het een verwisselbare schijf is, of muziek erop laten plaatsen met een importeer-wizard.

Er bestaat firmware om zonder stuurprogramma's ermee te kunnen werken (PlaysForSure), maar dan zul je eerst naar Windows XP met Media Player 10 moeten upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohw ok bedankt!

en die battery drain geval? is dat al opgelost bij de 6GB versie?
en die koptelefoon aansluiting? hoe is het daarmee gesteld, is die ook verbeterd?
weet je toevallig ook welke firmware eropstaat?

sorry voor de vragen hoor, maar ik wil graag zeker weten dat ik iets goeds koop

alvast bedankt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 00:25:
en die battery drain geval? is dat al opgelost bij de 6GB versie?
weet je toevallig ook welke firmware eropstaat?
Was een firmware-probleem, dat is opgelost in versie 1.11.01; die standaard al op de allernieuwste spelers staat, als je er eentje krijgt met oudere 1.xx.xx firmware is dat uiteraard eenvoudig op te lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey echt bedankt hoor kword zo egt goed op weg geholpen:D:D:D
dan nog me laatste vraag

is die koptelefoonaansluiting ook opgelost?

bedankt voor je hulp.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 13:35:
is die koptelefoonaansluiting ook opgelost?
Het is nogal opgeklopt. Als het zo erg zou zijn als sommigen doen voorkomen zou ik al maanden overspannen thuis zitten. Maar ik kan geen antwoord geven op de gedetailleerde vragen die rond dit onderwerp gesteld zijn.
(Ik wil best af en toe wat spannende informatie geven, maar er zijn grenzen. Ik hoop dat iedereen dit begrijpt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok heel erg bedankt voor je hulp tony:D:D

ik denk dat ik hem begin volgende week ga halen
nog ff werken deze week:P

bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me zen afgelopen vrijdag weer terug gekregen en had em de donderdag een week ervoor opgestuurd. 1 week en 1 dag dus :) best snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:04

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

cky schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:35:
ik heb mijn zen 5 gb ter reparatie weg gebracht, ik had de versie met 2 accu en een mooi bescherm kapje.

nu gaat het waarschijnlijk lang duren voordat hij gemaakt is volgends dixons ( druk tony? )en hebben ze me een alternatief aangeboden de 6 gb versie.

ik kan hem gewoon omruilen zonder kosten maar dan moet ik wel al mijn extra's inleveren.... maar ik krijg er wel 1 gb ruimte bij...
Niet doen.
Je kan beter zelf contact opnemen met Creative (met Tony dus..), dan is ie in een week geruild en je mag je frutsels houden. Je losse accu is 40 euro (...) waard, da's wel een beetje veel voor 1g extra capaciteit, vind ik.

Ik kreeg trouwens bij de laatste omruil een 6gb voor een 5gb terug..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pjottum schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:06:
[...]
Ik kreeg trouwens bij de laatste omruil een 6gb voor een 5gb terug..
Ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe werkt die van 6 GB doet ie het goed???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:43:
en hoe werkt die van 6 GB doet ie het goed???
prima, zelfde als de 5 gb alleen tot nu toe doet me oorplugje het nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whahaha ok dan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt het gewoon door TPG bezorgd trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Ik heb een klein probleempje met mijn Zen. Ik had een tijdje geleden in de windows explorer nog zo'n logotje staan van de Zen waar je dan al je muziek in kan slepen. Dat is nu verdwenen. Ik kan ook niet muziek via mediasource erop zetten, maar dat heb ik ook nog nooit getest. Via Media Explorer werkt alles goed. Ik heb firmware 1.11.1 Is het misschien slim om de software eens opnieuw te installeren??
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dat er problemen met de hoofdtelefoonaansluiting voorkomen, is inmiddels bekend. Tenzij je er werkelijk wat aan toe kunt voegen, hoef je dat niet nog een keer te melden. In de andere gevallen mag je het topic doorlezen...