Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Pensmaster-B schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 15:21:
mmm kheb kabeltje er maar uitgetrokken
en gereset, en het ziet er na uit dat de firmware er op staat
Voor de zekerheid kun je het beste de Reload Firmware instructies van eerder in het topic gebruiken, en de firmware update opnieuw uitvoeren. Dan weet je zeker dat de firmware juist is geinstalleerd :)
Bij voorkeur gebruik je 1.11.01

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
kheb reload firmware gedaan
toen vroeg die van
oke installeer nu weer de firmware
en deze keer ging die wel goed
toppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:01
Hoe bevalt trouwens de bijgeleverde creative oordoppen. Ik heb Seinheiser MX500 bij besteld?

Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de doppen die er standaard bij zitten bevallen met uitermate goed! Goeie weergave van alle frequenties en imo beter als je het schuim er vanaf laat. Ik wilde eerst afwachten alvorens nieuwe doppen bij te kopen en heb besloten deze te houden omdat ze simpelweg meer dan OK zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Die doppen bevielen mij ook erg goed, maar ze zijn uit mijn auto gejat :( Had nog wat dopjes liggen maar de kwaliteit is beduidend minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg serieus een ZEN micro te kopen alleen heb ik nog een vraag.Ik heb dit nog niet gevonden in het forum.

Ik luister vaak op mijn werk naar de radio via mijn sony ericsson s700i. Als de batterij leeg raakt of dreigt te raken dan plug ik mijn adapter erin. De telefoon laad dan op terwijl ik naar de radio luister of naar enkele mp3's.

Kan dit ook met de ZEN? Laad de batterij dan ook gewoon door terwijl je muziek luisterd?

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

[CSC]Outlaw schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:28:
Die doppen bevielen mij ook erg goed, maar ze zijn uit mijn auto gejat :( Had nog wat dopjes liggen maar de kwaliteit is beduidend minder.
Als je me even belt stuur ik je een nieuw setje op :)

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:44:
Als de batterij leeg raakt of dreigt te raken dan plug ik mijn adapter erin. De telefoon laad dan op terwijl ik naar de radio luister of naar enkele mp3's.

Kan dit ook met de ZEN? Laad de batterij dan ook gewoon door terwijl je muziek luisterd?
Jazeker, dat kan met de lader. Met USB kan het ook, alleen dan moet je soms eerst de speler even afmelden in Windows ("Hardware veilig verwijderen").
Mijn Zen Micro white staat nu aan de USB-poort te laden en muziek te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, dat is tof. Dan kan ik dus gewoon mijn lader meenemen naar mijn werk en ongelimiteerd muziek luisteren!

Opladen via usb zal wel niet gaan op mijn werk, omdat ik vast de software niet mag installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is eigenlijk de radio ontvangst? ( Niet geheel onbelangrijk :) )

Kan ik zenders voorkeuren/ benamen en gemakkelijk zoeken? En wanneer ik bijvoorbeeld mijn plek verlaat, ga fietsen ca. 2 km, blijft dan de ontvangst een beetje goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:24:
Opladen via usb zal wel niet gaan op mijn werk, omdat ik vast de software niet mag installeren.
Firmware 1.11.01 kan opladen vanaf USB zonder driver. Zorg dat tijdens het aansluiten de Hold-key aan staat. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd (geen Windows hier thuis), maar voor zover ik weet mag na de USB-pling de Hold eraf en kun je de speler gewoon bedienen.

De FM radio is hier in Dublin keurig. Ook op 't werk had hij zo minstens 12 zenders te pakken op auto-search. Je kunt de presets inderdaad namen geven.
Als je zorgt dat het snoer niet raar opgerold zit moet het bereik op de fiets geen bezwaar zijn (diepe fietstunnel van gewapend beton is valsspelen :+ ).

Mocht er op het werk Media Player 10 geïnstalleerd zijn, dan heb je geen drivers nodig als je overstapt naar PlaysForSure firmware. (Ik mag op het werk trouwens gewoon lekker met MediaSource spelen, ook als ik met een klant aan de telefoon zit. Jij werkt voor de verkeerde baas ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:48:
Hoe is eigenlijk de radio ontvangst? ( Niet geheel onbelangrijk :) )

Kan ik zenders voorkeuren/ benamen en gemakkelijk zoeken? En wanneer ik bijvoorbeeld mijn plek verlaat, ga fietsen ca. 2 km, blijft dan de ontvangst een beetje goed?
Hmm mja dat verschilt een beetje per zender, maar het is zeker niet de beste radio kwaliteit die ik ooit gehoord heb, hij heeft soms wat achter grond ruis. Maar over het algemeen genomen zeker niet slecht.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dan is het allemaal overduidelijk.: ik ga dus echt voor de creative zen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PathFindeR_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 10:43
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:10:
Ah, dan is het allemaal overduidelijk.: ik ga dus echt voor de creative zen :*)
Toch wel de micro hoop ik :P

Ik krijg die software voor versie 1.11.01 niet geïnstalleerd. Ik heb eerste speciaal wmp 10 moeten installeren en nu zegt ie dat hij mijn speler niet kan herkennen, terwijl ik hem gewoon kan zijn op de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 16:40
endless schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:22:
* endless is nog steeds erg blij met zijn zilveren Zen Micro <3 8)

Nog geen problemen mee gehad tot nu toe, hoop ook niet dat ik ze nog krijg. Het enige wat ik jammer vind is dat nu de Zen Micro Photo uit gaat komen, als ze dat nou eerder zeggen dan had ik op die gewacht..

*Gaat zijn Zen Micro hiervoor inruilen denkt ie :P

Gewoon erg mooi! Alleen wanneer ie uitkomt en hoe duur ie wordt is nog onbekend.. Iemand meer info? :)
Idd, ik zit er namelijk over te denken om een Zen Micro aan te schaffen, maar nu ik de Zen Micro Photo zie......... :9~ Ik heb Creative in iedergeval een mail gestuurd. Hopelijk kunnen ze mij iets vertellen over wanneer hij gereleased wordt.

[ Voor 38% gewijzigd door DPhoenix op 04-08-2005 11:47 . Reden: Mail van Creative :D ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet mijn zen micro gisteravond aan en hij staat midden in een nummer, hoor ik ineens bbzzzzzzzzzzzzzzzzz door de oordoppen :( , zen doet niets meer, batterij los, daarna weer aangezet, kreeg ik rebuilding libary, springt het nummer weer aan, weer bzzzzzzzzzzzzzzzzz, zo 4 a 5 keer, toen maar opgestart aan pc en toen deed hij het wel weer. Vanochtend ook een paar keer aangezet en niets aan de hand. Hebben meer mensen hier last van gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

DutchPhoenix schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:01:
Ik heb Creative in iedergeval een mail gestuurd. Hopelijk kunnen ze mij iets vertellen over wanneer hij gereleased wordt.
Creative vertelt niet wanneer een product gereleased wordt. De concurrentie in de MP3-wereld is daar gewoon veel te sterk voor.
(Dat statement heb je nu dus ook in je mailbox liggen)

Zodra het hier in het magazijn staat, staat het ook op de website, en kun je er via mij al eentje aanschaffen. Enkele weken later liggen ze in NL in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:02:
Ik zet mijn zen micro gisteravond aan en hij staat midden in een nummer, hoor ik ineens bbzzzzzzzzzzzzzzzzz door de oordoppen :( , zen doet niets meer, batterij los, daarna weer aangezet, kreeg ik rebuilding libary, springt het nummer weer aan, weer bzzzzzzzzzzzzzzzzz, zo 4 a 5 keer, toen maar opgestart aan pc en toen deed hij het wel weer.
Dat klinkt alsof er een corrupt muziekbestand op staat. Nu je eenmaal op de PC had aangesloten begon hij op een ander nummer. Ik stel voor dat je de harde schijf eens laat opruimen:
- schakel de speler uit
- neem de batterij uit
- houd de aan/uit schakelaar vast in de aan-stand
- plaats de batterij zonder de schakelaar los te laten
- wacht op het Recovery menu
- laat de schakelaar los
- kies voor Clean Up en bevestig je keuze
- kies voor Yes en bevestig je keuze
- geef de speler 60 minuten de tijd om de harde schijf te controleren
- kies voor Reboot als de speler in het Recovery menu staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Vroon schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:46:
[...]

Dat klinkt alsof er een corrupt muziekbestand op staat. Nu je eenmaal op de PC had aangesloten begon hij op een ander nummer. Ik stel voor dat je de harde schijf eens laat opruimen:
- schakel de speler uit
- neem de batterij uit
- houd de aan/uit schakelaar vast in de aan-stand
- plaats de batterij zonder de schakelaar los te laten
- wacht op het Recovery menu
- laat de schakelaar los
- kies voor Clean Up en bevestig je keuze
- kies voor Yes en bevestig je keuze
- geef de speler 60 minuten de tijd om de harde schijf te controleren
- kies voor Reboot als de speler in het Recovery menu staat
Toen hij aan mijn pc hing begon hij gewoon op hetzelfde nummer en dat speelt hij ook gewoon af. Dus weet niet of het wel een corrupt bestand is. Of denk je dat ik het toch even moet doen? Weet je btw al iets over wanneer de traveldock er is?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:05:
Dus weet niet of het wel een corrupt bestand is. Of denk je dat ik het toch even moet doen? Weet je btw al iets over wanneer de traveldock er is?
Ik heb de traveldock nog niet in het magazijn gezien, maar heb het preproductie model al wel horen spelen. Het zal niet lang meer duren, ik hou jullie op de hoogte.
Inderdaad, ik zou die Clean Up toch even laten lopen. Vergeet de firmware niet bij te werken naar 1.11.01, nu je toch bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argh echt zonde .. mijn dopjes zijn kapot.. ik heb al nieuwe maar ik wou de creative's voor op de fiets gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:12:
argh echt zonde .. mijn dopjes zijn kapot.. ik heb al nieuwe maar ik wou de creative's voor op de fiets gebruiken :(
Dan bel je toch even? Als je binnen garantie bent krijg je van mij een nieuw setje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Vroon schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:07:
[...]

Ik heb de traveldock nog niet in het magazijn gezien, maar heb het preproductie model al wel horen spelen. Het zal niet lang meer duren, ik hou jullie op de hoogte.
Inderdaad, ik zou die Clean Up toch even laten lopen. Vergeet de firmware niet bij te werken naar 1.11.01, nu je toch bezig bent.
Heb de clean up even laten lopen, duurde maar een paar minuten. Moest mijn zen wel weer opnieuw instellen :D. Maar alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09 15:22
Nog even ter zijde:
Die nieuwe firmware op mijn 2de zen, de nieuwst firmware dus, is ongelooflijk voor de batterij.
Ik had daarvoor nooit last van mijn batterij, ging altijd 10u of meer mee, maar nu gaat hij bijna niet meer leeg _/-\o_ , alleen het opstarten duurt langer als ie een tijd heeft uitgestaan, wat logisch is aangezien met die firmware de speler echt uit gaat na een uurtje of 4 stand by dacht ik.
Hoedanook topjob Creative.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:04

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

@tony: ben jij de enige nederlander daar?

Dan heb ik je een tijdje terug gesproken.. :)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tony vroon .. wat is je nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

00353 1 4333272

Ik zeg altijd m'n naam aan de telefoon, dus dan moet je dat toch onthouden hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan Tony: ik heb een paar weken (april) een barst van ongeveer 5 mm aan de voorkant bij de koptelefooningang ontdekt. Hoe het gekomen is, is mij een raadsel, want hij zit altijd in een beschermhoesje, ik heb hem nooit laten vallen, er zit zelfs nog geen krasje op. Misschien dat ik de koptelefoon er iets te onvoorzichtig heb ingeplugd, maar dan nog vind ik het raar dat er meteen een barst inspringt.

Heeft verder geen gevolgen gehad voor het afspelen, m'n Zen doet het nog prima, maar ja, je ziet die barst wel zitten. Valt zoiets onder de garantie, en zo ja, wat zijn de kansen dat ik er een gaver exemplaar voor terugkrijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
Nou heb m eindelijk binnen.

De nieuwste firmware 1.11.01 staat er al standaard op :)
De oordoppen zijn aardig goed, beter dan de MX300 van mijn vorige MP3 speler.
Radio FM ontvangst is best goed. Ik ontvang 99.20 (SlamFM) echt heerlijk in Vlissingen, Zeeland.

Verder moet ik nog even wennen aan de besturing. Echt een top ding!

[ Voor 10% gewijzigd door Kakaroto op 05-08-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb m'n zen micro nu 3 maanden, en ik heb 'm gisteren al terug moeten brengen naar Fnac omdat de audio-ingang niet meer functioneerde zoals hij moet.
Allemaal goed en wel(dat kan gebeuren, maar liever niet bij mij ;) ), maar dan hoorde ik wanneer ik hem terug zou krijgen :( binnen ZES weken pas. Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://mp3man.nl/product/10736/12399/11

ik zoek een auto lader voor mijn zen micro maar kan dees ook op de ipod(20g 4e generatie) van mijn broer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:41:
http://mp3man.nl/product/10736/12399/11

ik zoek een auto lader voor mijn zen micro maar kan dees ook op de ipod(20g 4e generatie) van mijn broer??
Volgens de site niet, je kunt namelijk kijken voor welke mp3 spelers je die auto adaptor kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel nog tussen 2 spelertjes:

Mpio HD 200 5 GB: €199,95
Creative Zen Micro 5 GB: €178,95

Graag had ik nog wat meer information over de Zen. Die ik niet kan vinden.

Heeft hij ogg support?
Hoe is de radio?
Ik lees dat de batterij het 12 uur uithoud klopt dit?
Is hij van kwaliteitsmateriaal gemaakt of is het plastieke rommel :r ?
Hoe lang is er garantie op 1 of 3 jaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat had ik al gecheked.. maar ik dacht dat het gewoon een soort usb poortje was in die stekker.. en dat ie daar aan oplaad.. (ipod kan namelijk ook opladen aan usb..) maar ik weet t niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:20:
ja dat had ik al gecheked.. maar ik dacht dat het gewoon een soort usb poortje was in die stekker.. en dat ie daar aan oplaad.. (ipod kan namelijk ook opladen aan usb..) maar ik weet t niet..
Lijkt het wel op, anders moet je even bellen of een mailtje sturen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto

Heeft hij ogg support?
Hoe is de radio?
Heeft geen Ogg support, alleen MP3, WMA en WAV zoals ook in de TS beschreven. Of er in de toekomst Ogg support op komt weet ik niet.
De radio is zeker niet verkeerd, ontvangt veel kanalen. Slam FM, Radio538, Veronica in iedergeval super!!
Dat ding is zeker niet van goedkoop plastic rommel gemaakt. De Touchpad en behuizing is niet verkeerd :)

Er zit 1 jaar winkelgarantie op, en 1 jaar beperkt Creative garantie.

[ Voor 5% gewijzigd door Kakaroto op 05-08-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze namiddag mijn Zen Micro ontvangen, heb nog niet veel kunnen testen, maar wat mij wel opviel was, dat er nogal veel <Onbekend> stond, terwijl op mijn computer alle ID3 tags volledig zijn ingevuld. Misschien komt het omdat de Zen Micro alleen ID3V1 ondersteunt? Dat zou wel nogal teleurstellend zijn. Of misschien is er ergens een menuutje waar ik V2 kan aanzetten? Indien niet, kent iemand een prog om alle V2 om te zetten in V1 in een vingerknip?

btw, ik vertrek vanacht op vakantie dus een snel antwoord ware fantastisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik de software van creative daar gaat t prima mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 16:19:
ik gebruik de software van creative daar gaat t prima mee :)
Mee eens. Hij is echt niet zo traag, kopiert net zo snel naar mijn mening iets sneller dan Verkenner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:35:
maar dan hoorde ik wanneer ik hem terug zou krijgen :( binnen ZES weken pas. Is dat normaal?
Dat is wat lang, je kunt de RMA ook direct via Creative aanvragen. Je stuurt de speler dan zelf naar Opglabbeek, maar zoals verschillende mensen hier zullen beamen is dit binnen maximaal 2 weken klaar. Vaak zijn we sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://us.creative.com/pr...roduct=12214&nav=features

of is dit oud nieuws?

hoe zit dat met die mixer? klinkt wel leuk, zal ongetwijfeld tegenvallen

edit: oud nieuws dus :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:55:
Vraagje aan Tony: ik heb een paar weken (april) een barst van ongeveer 5 mm aan de voorkant bij de koptelefooningang ontdekt. Hoe het gekomen is, is mij een raadsel
Ik stel voor dat we hem preventief omruilen. Als die barst zich later uitbreidt kan het wel een probleem worden. Spelers voor RMA zien er uiteraard puntgaaf uit, die worden behalve op functionaliteit ook op uiterlijk getest voor ze deur uit gaan.
Vraag maar naar mij als je belt. Als ik in gesprek ben dan bel ik je wel even terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

hoor dat mijn koptelefoon aansluiting ook kapot is... och jah beter laat dan buiten de garantie.

heeft iemand nadat hij zijn toestel opgestuurd nog last gehad van de aansluiting? of is het bij de nieuwere versie's echt weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer geen ogg support heel dom van ze :O dat had bij mij zeker de doorslag gegeven dan, misschien moet ik toch maar de Mpio HD200 kopen dan, die heeft wel ogg support, mmm nu twijfel ik weer :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Vroon schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 17:05:
[...]

Ik stel voor dat we hem preventief omruilen. Als die barst zich later uitbreidt kan het wel een probleem worden. Spelers voor RMA zien er uiteraard puntgaaf uit, die worden behalve op functionaliteit ook op uiterlijk getest voor ze deur uit gaan.
Vraag maar naar mij als je belt. Als ik in gesprek ben dan bel ik je wel even terug.
Dat vind ik service! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Heeft hij ogg support?
Hoe is de radio?
Ik zou gewoon voor de Micro gaan, aangezien de hdd spelers van Mpio vaak ruk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best leuk die nieuwe firmware!

-idd de batterijduur schiet omhoog........zo'n 12 uur!

alleen erg jammer dat:

- mijn Zen om de seconde vastloopt, zelfs na meerdere keren opnieuw installeren, formatteren en rebooten zucht........

- ik daarnaast tot mijn verbazing op de site van creative firmware versie 1.11.01 niet meer kan vinden (toch mssn niet de goede versie??)

Zijn er meer mensen met dezelfde problemen??? Ik ga maandag gelijk maar ff met Creative bellen want ben het spuuuuuuuuuugzat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 12:46:
- mijn Zen om de seconde vastloopt, zelfs na meerdere keren opnieuw installeren, formatteren en rebooten zucht........

- ik daarnaast tot mijn verbazing op de site van creative firmware versie 1.11.01 niet meer kan vinden (toch mssn niet de goede versie??)
"Rebooten" in het recovery menu doet niets, dat verlaat alleen de recovery mode om vervolgens normaal op te starten. Het is me niet bekend waar dat misverstand vandaan komt.
Ik stel voor dat je een Clean Up laat draaien, en eens timed hoe lang dat duurt.

Firmware 1.11.01 kun je nog steeds downloaden, kwestie van geen Dutch kiezen maar English. Lijkt erop dat iemand een fout gemaakt heeft bij het bijwerken. Zal het maandag gelijk aan webdev melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clean up duurt heel kort in minder dan een halve minuut is ie gecleaned....(zegt ie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer de Creative Zen 20gb die al wel via Bluetin te bestellen is in Nederland te krijgen is? En voor welke prijs?

edit: link aangepast, foutje! :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 15:45
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:46:
Iemand enig idee wanneer de Creative Zen 20gb die al wel via Bluetin te bestellen is in Nederland te krijgen is? En voor welke prijs?
De link die je gaf werkt niet, bedoel je deze: Creative Zen Touch 20 GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je dan niet beter voor de zen sleek kunnen gaan??
http://nl.europe.creative.com/shop/product.asp?prod=958
En weet niet wanneer ie in ned leverbaar zal zijn en wat ie kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik de firmware weer terugzetten als ik de 1.11 de nieuwster erop heb gezet en dan weer terug wil naar 2.012 usb otg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Sleek is sowieso een stuk duurder dan de Zen 20gb (op Bluetin.com staat de Zen 20 gb op 211 Euro terwijl de Sleek 255 Euro kost). Die 40 Euro steek ik dan liever in mn zak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:11
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:46:

edit: link aangepast, foutje! :P
Waarom bestel je hem niet gewoon bij Bluetin? Er zijn medetweakers die reeds succesvol bij Bluetin hebben besteld (en ontvangen >:) ) Zie ook >>hier (en dan vooral de berichten ónder de startpost)

[ Voor 6% gewijzigd door mathijsv op 07-08-2005 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

\Zou je dan niet beter voor de zen sleek kunnen gaan??
http://nl.europe.creative.com/shop/product.asp?prod=958
En weet niet wanneer ie in ned leverbaar zal zijn en wat ie kost.
eehmm hij is al bij www.mp3man.nl te koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Daar zijn ze snel mee, qua op de site zetten. Ik heb vandaag de eerste pallet zien vertrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 13:29

PQR

Heeft iemand toevallig de zen micro al eens geprobeerd met de Sitecom USB On-The-Go Copy Box. ben wel benieuwd of dat gaat lukken met de nieuwe firmware (versie2).

Resistance is futile (if <1 ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

mathijsv schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 01:43:
Waarom bestel je hem niet gewoon bij Bluetin? Er zijn medetweakers die reeds succesvol bij Bluetin hebben besteld (en ontvangen >:) ) Zie ook >>hier (en dan vooral de berichten ónder de startpost)
Ik verzoek iedereen er rekening mee te houden dat je producten laat importeren die niet op deze markt thuishoren. Dat houdt in dat we je niet kunnen ondersteunen als er iets mis mee gaat, we zullen je een product aanbieden wat hier wel in voorraad is.
Mocht dat geen gewenste oplossing zijn, dan hoop ik dat Bluetin je met de RMA helpt, die met Creative Labs Azië zal moeten worden afgehandeld.
Persoonlijk lijkt het me geen prettig idee om hier iets te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

PQR schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:59:
Heeft iemand toevallig de zen micro al eens geprobeerd met de Sitecom USB On-The-Go Copy Box. ben wel benieuwd of dat gaat lukken met de nieuwe firmware (versie2).
Als er in de documentatie staat dat de copybox werkt of kan werken met het PlaysForSure/MTP protocol, dan moet dat gaan. Als de box USB Mass Storage verwacht, dan gaat het alleen werken met de "Verwisselbare schijf" functie actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik de firmware weer terugzetten naar 2.012 als ik de 1.11 (de nieuwste) erop heb gezet en dan weer terug wil naar 2.012 usb otg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:55:
kan ik de firmware weer terugzetten naar 2.012 als ik de 1.11 (de nieuwste) erop heb gezet en dan weer terug wil naar 2.012 usb otg?
Upgrade 1.xx -> 2.xx lukt altijd (maar de disk wordt geformatteerd, houdt daar rekening mee). Een downgrade heeft iets meer voeten in de aarde, maar als dat lukt, kun je zeker ook weer upgraden naar MTP. Ook bij een downgrade wordt de disk geformatteerd.
Dus, maak backups voor je eraan begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze account speciaal geregistreerd voor de Zen micro topics omdat ik toch vaak wat wil zeggen...

Ik heb er sinds 2 maanden een en ben er heel erg tevreden over. 1 probleem; mijn Jack is losgegaan. Ik heb een mail naar de Creative gestuurd, binnen 1 dag kreeg ik er een terug en ik kon hem opsturen naar Eindhoven wat ik vandaag gedaan heb. Ik heb gewoon wéér een witte besteld en die komt dus als het goed is overmorgen vanuit Dublin hierheen wat 10 dagen moet duren. Nu maar wachten en iets anders nuttigs doen :-)

1 ding: Waarom kun je je hier niet registreren met een Gmail account? héééél vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheCableguy17 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 17:25:
Ik was ook tevreden
Heb het ding op de zwarte markt gekocht
Eerst kreeg ik er maar paar mp3's op
Toen de pc maar helemaal leegegooid
Alles er weer opnieuw opgezet
Kreeg toen alle mp3's weer op mijn Zen
Nu een paar dagen later weer bij het uploaden krijg bij Zen Micro Media Explorer dat het uploaden is mislukt.
De eerste paar nummers pakt ie wel maar daarna is het K*T.
Heb al van alles geprobeerd
Andere USB poort
Alle USB kabels uit mijn PC gehaald.
USB drivers geupdated
Maar tot op heden geen oplossing
Dat kun je hoogstens doen met een merkbroek of een gameboy spelletjes schrijver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony, weet jij misschien wanneer de Creative Zen 20gb leverbaar wordt in NL? Ik was vandaag in de Dixons en daar hadden ze er uberhaupt nog nooit van gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:13:
Tony, weet jij misschien wanneer de Creative Zen 20gb leverbaar wordt in NL? Ik was vandaag in de Dixons en daar hadden ze er uberhaupt nog nooit van gehoord...
Persoonlijk verwacht ik 'm niet. We hebben de Zen Sleek al. Moet niet te druk worden.
Maar mocht ik 'm toch in het magazijn langs zien gaan dan meld ik het even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe maak ik het makkelijkst een backup van al mn bestanden op de Zen?

In verkenner lukt het niet echt, mn verkenner loopt dan vast als ik cntrl+A doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook last van erg korte batterij duur, ik ga eens de reload firmware proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn zen micro maakt inneens bij opstarten een zoemend geluid wat ik nog nooit eerder gehoord heb en start niet verder door, hij blijft hangen op een "Creative" schermpje...

format helpt niet en ik heb de firmware verwijderd maar kan hem er niet op terugkrijgen...

volges mij is mijn HDD kaduuk ofzo... of heeft iemand dit eerder gehad? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:27:
mijn zen micro maakt inneens bij opstarten een zoemend geluid wat ik nog nooit eerder gehoord heb

[..]

format helpt niet en ik heb de firmware verwijderd maar kan hem er niet op terugkrijgen...
Zoemend geluid uit de oordopjes of uit de speler zelf? Werkte de format wel, hoe lang duurde het? Heb je gecontroleerd of de Zen Micro nog in het apparaatbeheer verschijnt nadat er "Reload Firmware Now" op het scherm komt te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:04

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb gisteren een nieuwe teruggehad, na de storing, gemeldt op pagina 1. Nu heb ik een 6GB. Hopelijk gaat deze langer mee dan 3 maanden.

Ik meen dat ik hem gekocht heb ik de periode dat er nog 2 jaar garantie op zat; ik snap inmiddels wel dat creative geen 2 jaar meer wil geven.. weet iemand of dit veranderd is?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Vroon schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:46:
[...]

Zoemend geluid uit de oordopjes of uit de speler zelf? Werkte de format wel, hoe lang duurde het? Heb je gecontroleerd of de Zen Micro nog in het apparaatbeheer verschijnt nadat er "Reload Firmware Now" op het scherm komt te staan?
op de computer aansluiten werkt ook niet meer, dan loopt hij ook vast, en formatteren heb ik een half uur aan laten staan en dan doetie ook niets meer, alleen de batterij eruit trekken werkt...

het zoemend geluid komt uit de speler en niet uit de doppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
Heb dan nu ook sinds een maand een Creative Zen Micro en ben er erg blij mee. Alleen jammer dat de nieuwste firmware langer erover doet om de speler op te starten (met de standaard firmware begon hij meteen te spelen toen hij opgestart werd, met deze firmware duurt het ongeveer 10 seconden) en wat ook heel raar is dat een deel van het opstartschermpje niet verschijnt, bijvoorbeeld mist er een deel van het creative logo.

Waar ik wel heel erg van baal is dat er nu een grote kras op me beeldscherm en een stuk daaronder zit. Ik had hem in mijn vaders buideltas gedaan op vakantie, en de speler zat in zijn plastic case en in het bijbehorende tasje, maar waarschijnlijk is er een sleutel dwars door het zakje heengegaan en is er alsnog een kras ontstaan. Zonde, want ik had hem pas een week :( , en zeker bij de witte ziet het er niet mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:53:
Hoe maak ik het makkelijkst een backup van al mn bestanden op de Zen?

In verkenner lukt het niet echt, mn verkenner loopt dan vast als ik cntrl+A doe...
iemand die hier al een oplossing voor weet, ga hem namelijk morgen ter reparatie weg brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:09
Ik snap niet dat het in verkenner niet lukt, het is toch gewoon een externe verwisselbare hard schijf?
Die kan je dus toch gewoon lezen en alle files eraf halen. Net zoals je ze eropzet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

nou zo werkt het dus niet

heb wel gemerkt dat het lukt als je transfer files kiest bij de media explorer in mijn computer en dan kopieren

Verwijderd

cky schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:39:
[...]

iemand die hier al een oplossing voor weet, ga hem namelijk morgen ter reparatie weg brengen
Ja! Wat wel werkt is om het via Zen Micro Media Explorer te doen. Dan werkt het wel. het zijn nl. een heele hoop bestandjes die hij in een x selecteerd. Misschien is dat het?

Verwijderd

is er hier iemand die naast het uiterlijk van de zen micro ook alle onderdelen ervan kan gebruiken? daar wordt weinig over gezegd hier.

het meeste spreekt als vanzelf maar toch weet ik niet hoe ik de agenda kan gebruiken. ik wil verjaardagen en afspraken kunnen in de kalender zetten zodat ik die voor een keer niet vergeet |:(

Verwijderd

Niet heel erg praktisch (want kruimels vallen zo naar binnen), maar wel heel erg mooi, deze commerciele versie van het snoepblikje:

http://www.boxwave.com/pr...icro-5gb_594.htm#features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:27:
op de computer aansluiten werkt ook niet meer, dan loopt hij ook vast, en formatteren heb ik een half uur aan laten staan en dan doetie ook niets meer, alleen de batterij eruit trekken werkt...

het zoemend geluid komt uit de speler en niet uit de doppen...
Nauzer, de harde schijf is beschadigd geraakt, een RMA is noodzakelijk. Wil je me daarvoor even bellen alsjeblieft? 00353 1 4333272. Als je iemand anders aan de lijn krijgt, dan kun je vragen of Tony je terugbelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses voor de volgende ietwat afwijkende vraag, maar er is geen dedicated topic te vinden voor de Sleek.

Is er al enig idee wanneer de Creative Zen Sleek beschikbaar is in Nederland? Ik heb gemailed met de Creative online shop en die zeggen dat het binnenkort is. Afgelopen dinsdag stond de Sleek nog op de Nederlandse Creative online shop, maar nu is deze weer verwijderd. Ik was van plan deze voor me verjaardag aan te schaffen, maar dit lijkt niet te gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel tussen een ipod mini en deze speler. Het enige grote nadeel van deze speler lijkt me echter de mass storage functionaliteit. Hoe eenvoudig werkt het systeem van de micro? Stel dat ik 2gb wil gebruiken voor data opslag, is die ruimte dan ook exclusief voor data (waardoor ik 3 gb overhoud voor muziek?). En hoe eenvoudig is het om de grootte te wisselen, moet ik echt partitioneren waarbij ik alle data verlies of kan ik naar believen de groote van de mass storage switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:20:
En hoe eenvoudig is het om de grootte te wisselen, moet ik echt partitioneren waarbij ik alle data verlies of kan ik naar believen de groote van de mass storage switchen?
Je kan de grootte van de "mass storage drive" op ieder moment aanpassen. Je kunt de drive zowel vergroten als verkleinen, on-the-fly, zolang er geen data verloren zou gaan. Als je bijvoorbeeld van 2GB naar 512MB probeert te verkleinen met 1GB data op de schijf, dan zal hij de verkleining weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik ben laatst naar Spanje geweest, en sindsdien doet m'n zen 'een beetje' raar.
Als hij aangaat hangt hij vaak (meestal bij het Zen Micro logo, dus na die waterdruppel).
Het enige wat dan werkt is 1 of 2 keer de hd opschonen in het recovery menu....
Ik neem aan dat dit niet echt bepaald hoort :+ . Iemand een oplossing (jij misschien Tony?)
Ik gebruik trouwens firmware versie 1.11.01 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 13:29

PQR

Ik probeer de nieuwe firmware in m'n micro te krijgen, maar als ik de file start krijg ik de volgende waarschuwing in beeld, en de update gaat niet door.

"Installeer het nieuwste jukebox-stuurprogramma met ondersteuning van w speler"

iemand enig idee waar ze het over hebben
-------------------------------------------------------------------------------------------------

laat maar, bovenste download op de site..... toch maar eens leren beter te kijken 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door PQR op 12-08-2005 18:51 ]

Resistance is futile (if <1 ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 16:40
Nu reis ik voor mijn werk iedere dag van Apeldoorn naar Zaandam en zou met de Zen ook radio willen beluisteren. Past de frequency van een radiokanaal op de Zen zich ook automatisch aan wanneer je je op een ander locatie bevind of moet ik deze zelf aanpassen?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

XiN-eViL schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:41:
Ik ben laatst naar Spanje geweest, en sindsdien doet m'n zen 'een beetje' raar.
Als hij aangaat hangt hij vaak (meestal bij het Zen Micro logo, dus na die waterdruppel).
Het enige wat dan werkt is 1 of 2 keer de hd opschonen in het recovery menu....
Ben je per ongeluk mee door de metaaldetector geweest oid? Maak een backup van je muziek, en formatteer de speler in het recovery menu (Format All). Daarna Reload Firmware, en 1.11.01 plaatsen. Na afloop opnieuw vullen.
Zou graag even horen of dat beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Tony Vroon schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 02:00:
[...]

Ben je per ongeluk mee door de metaaldetector geweest oid? Maak een backup van je muziek, en formatteer de speler in het recovery menu (Format All). Daarna Reload Firmware, en 1.11.01 plaatsen. Na afloop opnieuw vullen.
Dat heb ik inmiddels al gedaan ja (had ik zelf ook bedacht :P), en tot nu toe nog geen hang-ups, dus ik wacht af....
offtopic:
Jij bent nog laat wakker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

DutchPhoenix schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 01:25:
Past de frequency van een radiokanaal op de Zen zich ook automatisch aan wanneer je je op een ander locatie bevind of moet ik deze zelf aanpassen?
Automatische aanpassing van de frequentie vereist RDS, en dat heeft de tuner van de Zen Micro helaas niet. Wel heeft hij een knap snelle autosearch, dus een echt bezwaar hoeft het niet te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
Tony Vroon schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 02:00:
[...]

Kan de Zen Micro niet tegen metaaldetectoren op de luchthavens ?
Ben naar Kreta geweest, en geen problemen gehad met mijn Zen micro, het zou wel lastig zijn als je juist je speler meeneemt voor op het strand... (en aangekomen blijkt dat alles gewist is)

Mij lijkt dat je er meer mee uit de buurt moet blijven van een MRI op het ziekenhuis (nu zal dat niet zo vaak voorkomen) maar ik dacht dat zo'n detector poort een grote spoel was die alleen "ontvangt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
nu word ik een beetje ongerust :P
morgen moet ik ook door de metaal detector op schiphol....moet toch geen probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

T7D_Sneezy schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 16:50:
nu word ik een beetje ongerust :P
morgen moet ik ook door de metaal detector op schiphol....moet toch geen probleem zijn?
Je moet 'm in het bakje leggen samen met portemonnee & sleutelbos. Die gaan door X-ray en niet door de grote metaaldetector. Als je 'm per ongeluk toch door de metaaldetector meeneemt gaat die als eerste af en wordt je gefouilleerd (misschien vind je dat prachtig, zeg ik verder niets van) en ten tweede is het mogelijk dat dat de harde schijf van wat onjuiste bitjes voorziet. Is wat meer magnetisme dan een koelkastmagneetje namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Tony Vroon schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 16:57:
[...]

Je moet 'm in het bakje leggen samen met portemonnee & sleutelbos. Die gaan door X-ray en niet door de grote metaaldetector. Als je 'm per ongeluk toch door de metaaldetector meeneemt gaat die als eerste af en wordt je gefouilleerd (misschien vind je dat prachtig, zeg ik verder niets van) en ten tweede is het mogelijk dat dat de harde schijf van wat onjuiste bitjes voorziet. Is wat meer magnetisme dan een koelkastmagneetje namelijk.
Ik ben er trouwens niet mee door de metaaldetector geweest, ik heb hem idd in het bakje gelegd. Dus daar lag het niet aan. Maar goed, hij doet nog steeds niet raar dus ik denk dat het opgelost is ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
en anders doe ik hem gewoon in mijn handbagage, gaat ook alleen door de x-ray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 18:43

Tys

Mijn zen heeft het schijnbaar ook gehad (1 1/2 maand oud), hij laad alleen nog maar via adapter, normaal USB kanaal laad ie niet meer, en hij vertoont in songs continu vierkantjes (Å etc), Clean up duurt hooguit 10 sec waarna Zen automatisch afsluit (geen reboot), en hddtje schokt voelbaar, als je hem tijdens het spelen in je broekzak stopt lijkt het net een telefoon met trilfunctie.

Nooit laten vallen maar is wel mee op vakantie geweest (>30c ~ 35c), nog niet weggebracht, maar lijkt op een snel doodgaande MP3 speler :(

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Thiaz schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 19:04:
hddtje schokt voelbaar, als je hem tijdens het spelen in je broekzak stopt lijkt het net een telefoon met trilfunctie.
Dat is geen normaal gedraag voor een Zen Micro, ik stel voor dat je me morgen even belt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tony: Bedankt voor de snelle service! _/-\o_

btw... moet ik wachten totdat ik van jullie dat label krijg, of kan ik gewoon zelf op de envelop schrijven?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:06:
@Tony: Bedankt voor de snelle service! _/-\o_

btw... moet ik wachten totdat ik van jullie dat label krijg, of kan ik gewoon zelf op de envelop schrijven?
Graag gedaan :)
Je kunt het op de envelop schrijven, graag opletten dat zowel CRS als RMA duidelijk leesbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net uit mijn werk en krijg een pakketje van de buren :*) ;)

Na precies 8 werkdagen na het contact opnemen met Creative en 5 werkdagen na het versturen heb ik m'n nieuwe binnen. Mijn 'warranty' sticker was bij de oude gescheurd met de batterij erin doen wat ik niet gemeld heb en er werd ook niet moeilijk over gedaan. Bij de nieuwe heb ik uiteraard uiterst voorzichtig de battarij erin gedaan en nu ga ik mijn muziekjes er weer even opzetten.

Creative: _/-\o_ Zo'n goede en snelle service heb ik nog bij geen een electronicabedrijf meegemaakt.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dat er problemen met de hoofdtelefoonaansluiting voorkomen, is inmiddels bekend. Tenzij je er werkelijk wat aan toe kunt voegen, hoef je dat niet nog een keer te melden. In de andere gevallen mag je het topic doorlezen...