[TV] Plasma/Lcd: aanbiedingen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste
Acties:
  • 51.862 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:00:
dus spaar je geld even op en ga over een paar maanden voor hetzelfde geld een 1920x1080 tv kopen.
Maak daar maar 2 jaar van :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Hmmz ik zoek een goeie LCD TV van rond de 700/800 welke HD Ready is en waarmee ik vol kan genieten van me Xbox360, dus welke component aansluiting heeft?

Weet niet of het hier helemaal correct is om te plaatsen, maar aangezien we het hier over aanbiedingen hebben en ik voor een gering bedrag een goede tv wil hebben kan het hier wel bij passen.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 16:21:
[...]

Bij wie is dat? Zit momenteel op een opdracht bij de ING, dus wellicht dat met pasje en personeelsnr. wat te regelen is :/
zie http://ing.digitaletelevisieshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Is niet echt een aanbieding maar een 37 inch LCD HDTV voor 1600 euro...

http://www.euromaxi.nl/external.asp?nr=14941

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 07:46

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Ik sla zojuist voor het eerst sinds jaren weer eens een Panorama open, en mijn oog viel op een wel heel mooie aanbieding: Een Acer AT2603 26" breedbeeld LCD tv voor slechts 250 euro, bij een 2-jarig abonnement op Panorama (a 218,40). Of 468,40 voor de Acer incl gratis 2 jaar Panorama.

Ik heb eens rondgekeken, maar de AT2603 komt bijna nergens voor. De specs van de AT2602 staan hier en dat plaatje is hetzelfde als die in de advertentie van Panorama, ze zullen elkaar dan ook niet veel ontlopen.

De gemiddelde prijs voor het apparaat ligt rond de 700 euro incl BTW, dan lijkt me 468 een super deal, los van het feit dat ik dan 2 jaar lang met de Panorama wordt geconfronteerd ;). Iemand een idee waarom ik dit niet zou moeten doen?

De TV zou in mijn geval overigens aan mijn slaapkamermuur of plafond komen te hangen.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-08 11:46

LieveNiels

On Fire

De TV zou in mijn geval overigens aan mijn slaapkamermuur of plafond komen te hangen.
Nou je het zegt, ik kan me nog vaag herinneren toen ze begonnen met plasma/platte tv reclames dat je dan zo'n vrouw op een bed zag ligge met een plasma-tv aan het plafond bevestigd. Zijn hier ook mensen die dat voormekaar gekregen hebben? en zo ja, bevalt dat? ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

LieveNiels schreef op zondag 09 april 2006 @ 20:01:
[...]
Nou je het zegt, ik kan me nog vaag herinneren toen ze begonnen met plasma/platte tv reclames dat je dan zo'n vrouw op een bed zag ligge met een plasma-tv aan het plafond bevestigd. Zijn hier ook mensen die dat voormekaar gekregen hebben? en zo ja, bevalt dat? ben benieuwd...
Nou ik dacht eerst te beginnen met die lcd aan het plafond en zullen we afspreken dat als de vrouw in mijn bed is verschenen dat ik me weer meld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

De Panorama aanbieding krijgt zojuist een andere wending. Ik belde net om te informeren wat ze precies bedoelen met OP=OP. Als de TV op blijkt te zijn krijg ik "een ander welkomstgeschenk". Dat reduceert de aankoop tot een gok, want straks betaal ik 468 euro voor een waterkoker en 2 jaar Panorama!

Edit: Waarschijnlijk zal hetzelfde verhaal opgaan als hier.

[ Voor 20% gewijzigd door SeatRider op 09-04-2006 21:12 . Reden: The story continuez ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
bestel je toch met vermelding dat als je de tv niet krijgt dat dan de deal niet door gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

marteltor schreef op zondag 09 april 2006 @ 21:22:
bestel je toch met vermelding dat als je de tv niet krijgt dat dan de deal niet door gaat?
Ja, dat ga ik idd doen. Is allicht de gok waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mediamarkt samsung syncmaster lcdtv 711MP 17inch voor € 299

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik zie nergens waar je eventueel je personeels nummer moet schrijven, kan ik het dan ook bestellen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
probeer maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag,

Ik ben van plan een LCD tv te halen voor mijn kamer maar na veel zoeken en niet zo groot budget 350 euro kwam ik hele tijd alleen van dat onbekende tv's tegen met slechte beeldkwaliteit had etc.

Maar gister heb ik in de folder van Kruidvat (ja kruidvat) een Samsung LCD tv gezien van 17 inch. Alleen er staat niet zo veel informatie erbij. http://www.internetvoorde...sis_DVD_speler-14556.html
Je ziet hier dat hij als set wordt aangeboden maar in de winkel kun je denk ik gewoon apart kopen of heb ik het verkeerd ?

Kan iemand mij meer informatie geven ? Want het lijkt mij een goed scherm voor die prijs maar dan zonder dat set.
Je kunt hem ook als een Pc scherm gebruiken (maar geeft dat wel een goed kwaliteit als een TFT ?)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:06:
Goedendag,

Ik ben van plan een LCD tv te halen voor mijn kamer maar na veel zoeken en niet zo groot budget 350 euro kwam ik hele tijd alleen van dat onbekende tv's tegen met slechte beeldkwaliteit had etc.

Maar gister heb ik in de folder van Kruidvat (ja kruidvat) een Samsung LCD tv gezien van 17 inch. Alleen er staat niet zo veel informatie erbij. http://www.internetvoorde...sis_DVD_speler-14556.html
Je ziet hier dat hij als set wordt aangeboden maar in de winkel kun je denk ik gewoon apart kopen of heb ik het verkeerd ?

Kan iemand mij meer informatie geven ? Want het lijkt mij een goed scherm voor die prijs maar dan zonder dat set.
Je kunt hem ook als een Pc scherm gebruiken (maar geeft dat wel een goed kwaliteit als een TFT ?)

Alvast bedankt
Ja je hebt het verkeerd, er staat toch duidelijk SET ;)

Ik heb dat ding ook gehad, althans hetzelfde design ik weet zo niet meer het type nummer. Bij mij had ik enorme ruis op de analoge kabel, snel weer weggedaan. Volgens Samsung was het een defect maar ik had er verder weinig trek meer in en heb gebruik gemaakt van de afkoelingsperiode. Zo goedkoop is ie niet, ik zie hem staan voor 309 euro. Op de pc werkt ie goed, zover ik weet is het op de eerste plaats een pcscherm met tv functie erbij, vandaar ook de resolutie 1280 x 1024.

http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=315384

[ Voor 9% gewijzigd door BARACUS op 12-04-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigfoot schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:42:
Deze is in de aanbieding voor I N G personeel

Philips 32PF5321, 32" dus met HDMI en resoluties 720p en 1080i

aanbiedingsprijs EUR 999,- (winkelwaarde 1249,-)

wat denken jullie daarvan?
Er is ook een actie bij Postbank, zelfde TV maar dan voor 1049,-

Heb em net besteld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 03:11:
Bij mediamarkt samsung syncmaster lcdtv 711MP 17inch voor € 299
Dus hij is nog eens bij mediamarkt goedkoper. Ik had al vermoedens dat het geen goed aanbieding was daarom heb ik het ff hier gemeld. Gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
SeatRider schreef op zondag 09 april 2006 @ 21:49:
[...]

Ja, dat ga ik idd doen. Is allicht de gok waard!
nog wat gehoord?
want 470 euro voor die tv lijkt me niet gek :)

dit is het enige dat ik vond:
http://www.idealo.de/prei...at2603-acer-computer.html

[ Voor 21% gewijzigd door marteltor op 14-04-2006 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

marteltor schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:19:
[...]

nog wat gehoord?
want 470 euro voor die tv lijkt me niet gek :)

dit is het enige dat ik vond:
http://www.idealo.de/prei...at2603-acer-computer.html
Nee nog niks gehoord. Ik heb me wel aangemeld. Ik krijg straks iig al wel de Panorama, en daarna verwacht ik bericht of ik wel of niet kan profiteren van de aanbieding. Ik post het wel als het is gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LGU
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 23:49

LGU

Na een aantal productvergelijkingen op i-net te hebben gelezen is me nog steeds niet duidelijk of dit nu een 'echte' hdtv is en of deze geschikt is om te gamen xbox e.d.
Iemand ook enig idee hoelang deze actie loopt wordt op de site van ing niet veel wijzer hieromtrent.

Bij voorbaat dank uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Sinners schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:07:
[...]

Na een aantal productvergelijkingen op i-net te hebben gelezen is me nog steeds niet duidelijk of dit nu een 'echte' hdtv is en of deze geschikt is om te gamen xbox e.d.
Iemand ook enig idee hoelang deze actie loopt wordt op de site van ing niet veel wijzer hieromtrent.

Bij voorbaat dank uiteraard!
Volgens mij is die een echte hdtv, maar ook ik heb nergens HD-ready kunnen lezen.
En heeft iemand trouwens van ING bestelt die geen personeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
SeatRider schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:32:
[...]

Nee nog niks gehoord. Ik heb me wel aangemeld. Ik krijg straks iig al wel de Panorama, en daarna verwacht ik bericht of ik wel of niet kan profiteren van de aanbieding. Ik post het wel als het is gelukt :)
dus je hebt straks misschien wel een panorama maar geen tv?! Dat is toch ook niet wat je wilt lijkt me!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
SeatRider schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:32:
[...]

ik zit wel erg te twijfelen.
480 euro voor zo een tv is natuurlijk erg voordelig. Wat bedoel je precies dat je straks iig wel de panorama krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat als je nou die € 468 betaald en die Acer LCD TV is op? Wat voor welkomsgeschenk krijg je dan? Beetje zuur als je jezelf aanmeld voor 2 jaar en dan krijg je iets heel anders waar je misschien helemaal niet op zit te wachten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik las in dat andere topic, waarbij je een tv krijgt bij een panorama abo, dat je dan alsnog kan annuleren. Misschien die bon maar eens opsturen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon de telefoon gepakt en mijn bestelling geplaatst, op voorwaarde dat ik kan annuleren wanneer de lcd tv niet meer leverbaar is. Dit was geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:16:
En wat als je nou die € 468 betaald en die Acer LCD TV is op? Wat voor welkomsgeschenk krijg je dan? Beetje zuur als je jezelf aanmeld voor 2 jaar en dan krijg je iets heel anders waar je misschien helemaal niet op zit te wachten. :/
Dat zou zuur zijn, maar zo werkt het niet. Je krijgt mogelijkerwijs een andere aanbieding, maar je kunt ook gewoon annuleren, dan betaal je alleen de tot dan ontvangen panorama's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Nu online
B0MBACI schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:56:
[...]

Volgens mij is die een echte hdtv, maar ook ik heb nergens HD-ready kunnen lezen.
En heeft iemand trouwens van ING bestelt die geen personeel is.
Geen probleem. Had 'm ruim twee weken geleden besteld via die link en ontving 'm afgelopen zaterdag. Scheelt toch weer 50 euro met de Postbank aanbieding. En ik ben inderdaad geen ING personeel! Ik had zelfs nog even gebeld naar het actienummer uit de brief die ik van de ING kreeg en kreeg daar de Postbank voordeelwinkel aan de lijn..., komt dus allemaal van dezelfde lokatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychostase
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Aanbieding bij www.tchibo.nl

http://www.tchibo.nl/is-b...Start?ProductSKU=0002991#

27 inch LCD-televisie € 695,00 HDTV Ready

Technische gegevens:

68 cm beelddiagonaal, beeldformaat 16:9
Contrastwaarde 1000:1 (type)
Helderheid 550 cd/m2 (type)
Fysieke resolutie 1366 x 768 pixels
Geïntegreerde dubbele tuner - kijken naar twee programma's tegelijkertijd
Reactietijd: 8 ms (type, grey to grey)
Horizontale en verticale kijkhoek: 176° (type)
Teletekst met een geheugen voor 2000 pagina's
Automatische scanfunctie om zenders op te zoeken en op te slaan
2 geïntegreerde breedbandluidsprekers, elk met 7 watt sinus in
Afmeting:
78 x 50 x 10 cm (b x h x d) zonder voet Toebehoren:
Afstandsbediening incl. batterijen, scartkabel, antennekabel en stroomkabel Aansluitingen:

2 x scart (RGB) - voor de onvangst van analoge audio- en videosignalen
HDMI in incl. HDCP-decodering - voor complete digitale ontvangst van audio- en videosignalen
DVI-D in - voor digitale ontvangst van videosignalen
S-video in - voor de ontvangst van analoge videosignalen
YUV-componenteningang (incl. audio in) - voor de ontvangst van analoge signalen en videosignalen
Audio/video out
Audio/video in - voor het aansluiten van DVI-D en pc's
Aansluiting voor de hoofdtelefoon
Aansluiting voor 75 ohm-antennes
VGA in (incl. audio) voor het aansluiten aan pc's en voor de ontvangst van analoge audio- en videosignalen

Iemand als deze HDTV in huis?
Of bekend met het merk en de de winkel tchibo?

Afbeeldingslocatie: http://images.tchibo.de/eCS/Store/nl/projekte/kw17_talk/kw17_2991_detail.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigSurf schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:34:
[...]

Geen probleem. Had 'm ruim twee weken geleden besteld via die link en ontving 'm afgelopen zaterdag. Scheelt toch weer 50 euro met de Postbank aanbieding. En ik ben inderdaad geen ING personeel! Ik had zelfs nog even gebeld naar het actienummer uit de brief die ik van de ING kreeg en kreeg daar de Postbank voordeelwinkel aan de lijn..., komt dus allemaal van dezelfde lokatie.
En? Is het wat?? :D

Heb je al iets van een foto? ;)
Ik heb em ook besteld... moet em eerdaags ook ontvangen, 12-4 besteld. Precies 2 weken terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:07:
[...]

En? Is het wat?? :D

Heb je al iets van een foto? ;)
Ik heb em ook besteld... moet em eerdaags ook ontvangen, 12-4 besteld. Precies 2 weken terug
Beeld van tv-zenders vind ik niet echt mooi, maar dat lijkt inherent aan LCD... Hij hangt aan de slaapkamermuur met een platte vesa ophangplaat (2.5 cm dik, 18 euro bij linkje). Is voornamelijk bedoeld voor films en series die ik via mijn xbox mediacenter stream. Is component daarop aangesloten en draait in 720p mode, dat is erg mooi! Kortom tot nu toe tevreden.
Foto heb ik niet maar er staan er genoeg op het internet van deze tv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nou fijn om op zo'n scherm te gamen, bijv. FPS, Battlefield 2 UT2007....wil eigenlijk wel een lcd scherm kopen maar niet eentje voor mijn pc en eentje als tv, zoals die tchibo hierboven is niet zo duur lekker groot en een responstijd van 8ms...is dit nou wel ideaal om als combo te gebruiken....iemand ervaringen of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Laatst online: 12-09 07:46
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:22:
Is het nou fijn om op zo'n scherm te gamen, bijv. FPS, Battlefield 2 UT2007....wil eigenlijk wel een lcd scherm kopen maar niet eentje voor mijn pc en eentje als tv, zoals die tchibo hierboven is niet zo duur lekker groot en een responstijd van 8ms...is dit nou wel ideaal om als combo te gebruiken....iemand ervaringen of tips?
Ik kan je vertellen dat je prima kan gamen op een BenQ DV3750 van 37". Dit scherm heeft een responsetime van 8 ms. Natuurlijk moet je bij zo'n groot scherm voldoende afstand houden, maar het ziet er verder PRIMA uit :)

Ik maak er zelf niet zoveel gebruik van omdat het natuurlijk vrij onhandig is om te gamen op zo'n grote afstand, maar spellen die goed te doen zijn met een gamepad/joystick of alleen wireless keyboard zijn wel erg leuk om op de tv te doen :) Dus zeg maar soort console idee. FPS en RTS spellen zijn al wat lastiger te spelen vind ik zelf.

[ Voor 25% gewijzigd door Luuk1983 op 26-04-2006 15:32 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09 18:10
Op medionshop.nl staat nu deze 32 inch lcd-tv voor €899,- inclusief wandhouder en bezorging. Dit is toch echt een koopje? Snel scherm, HDMI met HDCP, component, dual tuner, wandhouder, 24 maanden garantie etc. Kan iemand mij weerhouden deze te bestellen? Ervaringen gevraagd dus! ;)
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/vanvelden/bart/medion_lcd.jpg
Kenmerken
  • 81,3 cm beeldschermdiagonaal
  • Kijkhoek horizontaal 176°
  • Kijkhoek verticaal 176°
  • Reactietijd 8 ms (grey to grey)
  • Helderheid 550 cd / m²
  • Resolutie 1366 x 768
  • Contrastratio 1000:1
  • HDMI aansluiting incl. HDCP decodering
  • Beeldformaten: 14:9-Zoom, 4:3, Full, Panorama, Cinema, 16:9 subtitle, Auto
  • Beeldoptimalisatie via: CTI, 3D comb filter, ruisfilter en natural enhanced sharpness
  • OP / FLOF teletekst met 1000 pagina's geheugen
  • Automatische zenderzoekfunctie met automatische opslag en landspecifieke sortering (APS)
  • 100 zenders in te stellen, plus AV
  • Dubbele tuner PIP (picture-in-picture), volg twee verschillende zenders op hetzelfde moment
  • PAT (picture and text), beeld en teletekst naast elkaar
  • Swap functie, wisselen naar de laatstgekozen zender
  • Multi system TV reception
  • Control buttons voor vaak gebruikte functies
  • Meertalig On Screen Display (OSD)
  • Kinderslot
  • Sleep timer
  • 2 x 10 Watt sound output (RMS)
  • Stereo / Nicam
  • Verschillende geluidseffecten
  • 5-band equalizer
Aansluitingen
  • 75 Ohm antenne aansluiting
  • PC VGA in (15 pin D-Sub)
  • Video
  • HDMI incl. HDCP decodering
  • Component in (Cinch)
  • 2x SCART
  • 1x Composite Video in (Cinch), zijkant
  • 1x S-Video in (Mini DIN), zijkant
  • Audio
  • Audio in voor composite video / S-Video (Cinch), zijkant
  • Audio in voor Component (Cinch)
  • PC Audio in
  • Koptelefoon aansluiting 3,5 mm, zijkant
Meegeleverde accessoires
  • Multifunctionele IR-afstandsbediening incl. batterijen
  • Wandhouder
Afmetingen en gewicht
  • Afmetingen incl. voet 540 x 1050 x 180 mm
Gewicht
  • netto ca. 19 kg
Garantie
  • 24 maanden garantie
Ps: Weet iemand meer beeldmateriaal te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Ziet er erg interessant uit. Alleen die prijs, er moet dan toch ook iets aan de kwaliteit zijn kan me niet anders voorstellen namelijk.

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

brehloi schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:55:
Op medionshop.nl staat nu deze 32 inch lcd-tv voor €899,- inclusief wandhouder en bezorging. Dit is toch echt een koopje? Snel scherm, HDMI met HDCP, component, dual tuner, wandhouder, 24 maanden garantie etc. Kan iemand mij weerhouden deze te bestellen?
Afmetingen en gewicht
  • Afmetingen incl. voet 540 x 1050 x 180 mm
18 cm diep vind ik behoorlijk veel voor een LCD. Daarnaast vind ik het design ook niet zo denderend, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Volgens mij heeft de mediamarkt regelmatig 32" lcds voor 899 of 999 (samsung e.d.). Ik ben niet echt onder de indruk dus van deze aanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Dubbelpost

[ Voor 99% gewijzigd door SeatRider op 26-04-2006 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
SeatRider schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:12:
[...]

18 cm diep vind ik behoorlijk veel voor een LCD. Daarnaast vind ik het design ook niet zo denderend, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Volgens mij heeft de mediamarkt regelmatig 32" lcds voor 899 of 999 (samsung e.d.). Ik ben niet echt onder de indruk dus van deze aanbieding :)
De 18 cm diep is wel inclusief voet, en die zal tegen omvallen zowel voor als achter net zover uitsteken als hij aan de zijkant doet. Voor die dikte ben ik daarom niet zo bang.

De tv's die zo af en toe bij de mediamarkt worden aangeboven hebben zeker niet de specificaties van dit scherm. Of dit echter garant staan voor hoge kwaliteit durf ik niet te zeggen.

Ik ben overigens erg benieuwd naar hoe het scherm er van de zijkant uitziet. Vooralsnog niet meer foto's kunnen vinden helaas. Heb daarom zojuist gemaild om de handleiding en foto's te mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Nu ik de philips 26 inch 5321 heb gekocht komen de lcd aanbiedingen :(
Niet dat er wat mis is hoor met mn tvtje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

B0MBACI schreef op donderdag 27 april 2006 @ 00:21:
Geduld is een schone zaak :P

Ik heb ook echt alles afgespeurd naar koopjes, en 2 maanden gekeken en vergeleken. Uiteindelijk een Samsung LE27T51BX 27" uit b-voorraad gekocht voor 619 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:32
Bartjuh schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:33:
[...]

Geduld is een schone zaak :P

Ik heb ook echt alles afgespeurd naar koopjes, en 2 maanden gekeken en vergeleken. Uiteindelijk een Samsung LE27T51BX 27" uit b-voorraad gekocht voor 619 euro :)
Laat me raden....Correct koopjeskelder zeker ?
Daar hebben ze veel B-vooraad LCD tv's _/-\o_ binnenkort maar eens zelf kijken voor een scherm :*)

En over dat wachten, tjah...je kan wachten tot je een ons weegt. Er zal altijd een beter, goedkoper, nieuwer scherm komen... ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Dubbel Fristie op 27-04-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

TrIsTaN_tDb15 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:15:
[...]

Laat me raden....Correct koopjeskelder zeker ?
Daar hebben ze veel B-vooraad LCD tv's _/-\o_ binnenkort maar eens zelf kijken voor een scherm :*)

En over dat wachten, tjah...je kan wachten tot je een ons weegt. Er zal altijd een beter, goedkoper, nieuwer scherm komen... ;(
Neej :P bij komplett.nl , en dan bij opruiming. Sommige b-voorraad dingen zijn nauwlijks goedkoper, maar af en toe zit er een heel goed koopje tussen :P

Edit; ik kan mijne daar ook wel vinden, alleen dan voor 769... ; http://www1.correct.com/a...7bceac87546fe2b7e23365086

[ Voor 16% gewijzigd door Bartjuh op 27-04-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkds
  • Laatst online: 08:29
Ik wil datzelfde type voor in de slaapkamer en vraag me af of het scherm dan niet te licht is. Tis namelijk meestal donker daar namelijk.

M.a.w. lijkt zwart dan nog een beetje zwart?

Goed man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:54
Op medionshop.nl staat nu deze 32 inch lcd-tv voor €899,- inclusief wandhouder en bezorging. Dit is toch echt een koopje? Ervaringen gevraagd dus! ;)
[afbeelding]
Ik volg deze thread nu al een paar dagen met grote interesse, is er inmiddels iemand die deze TV gebruikt en/of mij ook ervan kan weerhouden hem te kopen? De specs klinken inderdaad erg lekker :Y)

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

knip
Via ebay.de ben ik er ondertussen achter dat het typenummer MD 20099 is. Google zal wel meer informatie bieden. Maar ik ga nu eerst koffie maken.

Ook nog een plaatje gevonden Afbeeldingslocatie: http://www.artbey.de/kunden/mrmikehammer/opts/xxl/copy/060de69661e4edba3ae0f7d6d9a197a4.jpg

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

robkds schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:31:
[...]
Ik wil datzelfde type voor in de slaapkamer en vraag me af of het scherm dan niet te licht is. Tis namelijk meestal donker daar namelijk.

M.a.w. lijkt zwart dan nog een beetje zwart?
Het is natuurlijk nogsteeds een lcd hindernis om zwart echt ook volledig zwart weer te geven. Maar ik vind dat deze Philips het toch redelijk goed doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
sjolmers schreef op zondag 30 april 2006 @ 09:41:
[...]

Via ebay.de ben ik er ondertussen achter dat het typenummer MD 20099 is. Google zal wel meer informatie bieden. Maar ik ga nu eerst koffie maken.
Hopelijk heeft het gesmaakt ;)

Op google is niks te vinden over deze TV, misschien een nieuw type onder de Medion-vlag? Ach poep, ik heb hem maar gewoon besteld op medionshop.nl ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twido
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-01-2021

Twido

Eens een ALFA, altijd een ALFA

op dit moment is door een duits testblad de nieuwe Toshiba 32 WL66 tot beste LCD TV van dit moment uitgeroepen (voor z,n prijs). Hij eindigd net voor de ,overigens ook uitstekende, nieuwe Samsung.
Je vind de Toshiba al voor een 1060 euro. Dan zou ik me heus niet bezighouden met derderangs schermen van onbekende merken waar je ook al snel 900+ euro voor moet neertellen.

Just My 2 Cents !!!

cooler master cosmo,gigabyte X58 ,Q720 ,3x2GB OCZ platinium,seagate 500gig 32 mb cache,HP ZR24W,Creative gigaworks progamer g500,creative X-fi Xtreme audio pci-e,selfmade waterkoeling 0db

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twido schreef op maandag 01 mei 2006 @ 04:00:
op dit moment is door een duits testblad de nieuwe Toshiba 32 WL66 tot beste LCD TV van dit moment uitgeroepen (voor z,n prijs). Hij eindigd net voor de ,overigens ook uitstekende, nieuwe Samsung.
Je vind de Toshiba al voor een 1060 euro. Dan zou ik me heus niet bezighouden met derderangs schermen van onbekende merken waar je ook al snel 900+ euro voor moet neertellen.

Just My 2 Cents !!!
Zou je misschien je bron kunnen posten, en voor welke samsung eindigt hij net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag de Philips ook in actie gezien en was echt onder de indruk _/-\o_
Neig eigenlijk meer naar een Samsung M of R serie maar nu wordt het kiezen wel heel moeilijk!

Hoe bevalt de flips thuis (heb je wat bevindingen voor me en heb je er al een pc op aangesloten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 18:14:
[...]

Heb vandaag de Philips ook in actie gezien en was echt onder de indruk _/-\o_
Neig eigenlijk meer naar een Samsung M of R serie maar nu wordt het kiezen wel heel moeilijk!

Hoe bevalt de flips thuis (heb je wat bevindingen voor me en heb je er al een pc op aangesloten?)
Nou hij doet het perfect, alleen is de kijk hoek niet heel groot dus als je echt van zijkant kijkt dan zie je als het ware een waas.
Ik heb zelf geen samsung gezien dus kan eigenlijk niet vergelijken, maar ben dr wel super blij mee.
Helaas heb ik ook nog geen pc op aangesloten heb nog een dvi-hdmi verloop nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
coyote1980 schreef op zondag 30 april 2006 @ 14:29:
Op google is niks te vinden over deze TV, misschien een nieuw type onder de Medion-vlag? Ach poep, ik heb hem maar gewoon besteld op medionshop.nl ... 8)7
Nou, de Medion MD 20099 is gisteren eind van de ochtend keurig bezorgd, meteen 's middags eerder naar huis gegaan om met het nieuwe 'speelgoed' te spelen, zo hoort dat toch? (ben vast niet de enige die dat doet haha) :Y)

Maar goed, het lijkt allemaal goed te zijn, geen dooie pixels, zoals aangegeven bij de specs grote kijkhoek (volledige 180 graden eigenlijk), ik heb alleen te weinig ervaring/kennis wat LCD-TV aangaat om een goed afgewogen oordeel te vellen. Ben er zelf wel uitermate blij mee. Ik zal binnenkort als ik tijd heb eens kijken hoe andere reviews in elkaar zitten om zelf een reviewtje van het apparaat te maken :) (en zal dan niet meer deze thread vervuilen)

Trouwens, wat went 32" snel zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf volgende week is de RZ-26LZ55 in de aanbieding bij Lukasklamer (Makro) voor 712 euro. Hij is al eerder in dit topic langs geweest en ik overweeg deze aan te schaffen aangezien ik al een tijdje rondkijk naar LCD aanbiedingen en deze tv me erg aanspreekt.

Hij heeft alleen een beeldverhouding van 15:9 en niet 16:9. Wat zie ik hier van terug tijdens TV, DVD, gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 21:09:
Vanaf volgende week is de RZ-26LZ55 in de aanbieding bij Lukasklamer (Makro) voor 712 euro. Hij is al eerder in dit topic langs geweest en ik overweeg deze aan te schaffen aangezien ik al een tijdje rondkijk naar LCD aanbiedingen en deze tv me erg aanspreekt.

Hij heeft alleen een beeldverhouding van 15:9 en niet 16:9. Wat zie ik hier van terug tijdens TV, DVD, gamen?
Hij is gewoon 16:9 hoor, zal wel een typefout zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackJack schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 21:27:
[...]

Hij is gewoon 16:9 hoor, zal wel een typefout zijn.
Op de website van LG staat nadrukkelijk vermeld dat de 26" 15:9 i.t.t. de 23, 32 en 37" versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
coyote1980 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:24:
[...]

Nou, de Medion MD 20099 is gisteren eind van de ochtend keurig bezorgd, meteen 's middags eerder naar huis gegaan om met het nieuwe 'speelgoed' te spelen, zo hoort dat toch? (ben vast niet de enige die dat doet haha) :Y)

Maar goed, het lijkt allemaal goed te zijn, geen dooie pixels, zoals aangegeven bij de specs grote kijkhoek (volledige 180 graden eigenlijk), ik heb alleen te weinig ervaring/kennis wat LCD-TV aangaat om een goed afgewogen oordeel te vellen. Ben er zelf wel uitermate blij mee. Ik zal binnenkort als ik tijd heb eens kijken hoe andere reviews in elkaar zitten om zelf een reviewtje van het apparaat te maken :) (en zal dan niet meer deze thread vervuilen)

Trouwens, wat went 32" snel zeg :+
Ik ben heeeel erg benieuwd naar je ervaringen! Kan je een reviewtje posten? Wellicht in de productsurvey. Thanks! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Nu bij Belcompany

Afbeeldingslocatie: http://www.belcompany.nl/Images/megamaand/tv_prijs2.jpg

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJ1200
  • Laatst online: 05-11-2024

FJ1200

Timing is everything

Deze

http://www.belcompany.nl/...a_Maand/specificaties.htm

Ken het niet maar de specs zijn niet onaardig

Timing is everything and I'm bad at it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker goeie specs en niet een onaardige prijs i.s.m. digitale tv van KPN...kon niet vinden wat dat dan kost....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow!

Vette TV voor die prijs! Meer info?

699 zonder KPN digi

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:10:
Wow!

Vette TV voor die prijs! Meer info?

699 zonder KPN digi
Het enige minpunt is de lage contrastwaarde van 1000:1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 10:27

Tennie

Music Comes in Silver Pills

Psychostase schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:26:
Aanbieding bij www.tchibo.nl

http://www.tchibo.nl/is-b...Start?ProductSKU=0002991#

27 inch LCD-televisie € 695,00 HDTV Ready

Technische gegevens:

68 cm beelddiagonaal, beeldformaat 16:9
Contrastwaarde 1000:1 (type)
Helderheid 550 cd/m2 (type)
Fysieke resolutie 1366 x 768 pixels
Geïntegreerde dubbele tuner - kijken naar twee programma's tegelijkertijd
Reactietijd: 8 ms (type, grey to grey)
Horizontale en verticale kijkhoek: 176° (type)
Teletekst met een geheugen voor 2000 pagina's
Automatische scanfunctie om zenders op te zoeken en op te slaan
2 geïntegreerde breedbandluidsprekers, elk met 7 watt sinus in
Afmeting:
78 x 50 x 10 cm (b x h x d) zonder voet Toebehoren:
Afstandsbediening incl. batterijen, scartkabel, antennekabel en stroomkabel Aansluitingen:

2 x scart (RGB) - voor de onvangst van analoge audio- en videosignalen
HDMI in incl. HDCP-decodering - voor complete digitale ontvangst van audio- en videosignalen
DVI-D in - voor digitale ontvangst van videosignalen
S-video in - voor de ontvangst van analoge videosignalen
YUV-componenteningang (incl. audio in) - voor de ontvangst van analoge signalen en videosignalen
Audio/video out
Audio/video in - voor het aansluiten van DVI-D en pc's
Aansluiting voor de hoofdtelefoon
Aansluiting voor 75 ohm-antennes
VGA in (incl. audio) voor het aansluiten aan pc's en voor de ontvangst van analoge audio- en videosignalen

Iemand als deze HDTV in huis?
Of bekend met het merk en de de winkel tchibo?

[afbeelding]
Deze tv lijkt als 2 druppels water op mijn Grundig Amira:
Afbeeldingslocatie: http://www.jumbio.de/images/grundig_30_lcd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://e-katalog.ru/jpg_zoom1/40592.jpg
Alleen ik heb minder aansluitingen.
Ben redelijk tevreden met de tv, wil alleen groter :7 ga binnenkort maar eens kijken voor een 42" plasma.

Ga eens wat vaker op kraamvisite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
SeatRider, heb je de acer al ontvangen? Ben erg benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

marteltor schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:26:
SeatRider, heb je de acer al ontvangen? Ben erg benieuwd! :)
Neen, wel een acceptgiro met vermelding dat het welkomstgeschenk binnen 4 weken volgt. Dus dat begint er goed uit te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Ik las op telecomvergelijker dat iemand hem 2x heeft ontvangen (iets met 2 abonnementen oid). Ik overweeg nog steeds om hem gewoon te bestellen. Het is immers een superaanbieding, en ik heb (op mijn studentenkamertje) nog geen tv :P. Sinds ik laatst een hd bron op een dergelijke hd tv heb gezien loopt het water me spreekwoordelijk in de mond. (Ook al weet ik dat mn ouders wel bedenkelijk zouden reageren als ze horen dat ik een LCD heb besteld, maar ja, het is mijn geld zeg maar :P)

[ Voor 18% gewijzigd door marteltor op 11-05-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:08
Kan iemand mij vertellen welke Samsung schermen MS gebruikte bij de demopods van de x360

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:39
steefje schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:19:
Kan iemand mij vertellen welke Samsung schermen MS gebruikte bij de demopods van de x360
LE26R51B > http://www.kieskeurig.nl/...3E893C125702200524B38.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 08:29
Is dat niet een LE23R51B?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ja klopt, dat was idd een 23" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
hoe erg is een response tijd van 16 milliseconde eigenlijk voor als je een actiefilm kijkt?
Enkele jaren terug waren 16ms schermen echt dé game schermen (althans voor computer monitoren), maar nu zie je steeds vaker schermen die sneller zijn. Dus hoe zit het nu? Een scherm met 16ms responsetijd, is dat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Hey,

Ik zit zelf te wachten op de Philips LCD tv van de ing bank actie. Ik heb de 32" variant besteld. Zodra ik hem hem laat ik het jullie weten. Ik zit in een verhuizing dus het kan ff duren voordat ik de tv volledig getest heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

SeatRider schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:29:
[...]

Neen, wel een acceptgiro met vermelding dat het welkomstgeschenk binnen 4 weken volgt. Dus dat begint er goed uit te zien!
Inmiddels is ook de acceptgiro voor de 250 euro binnen en betaald. De TV gaat mij niet meer ontlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingRoad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 14:58
Nog even over de Acer AT2603 26"LCDTV die je bij een tweejarig Panorama abonnement krijgt:
marteltor schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:37:
Ik las op telecomvergelijker dat iemand hem 2x heeft ontvangen (iets met 2 abonnementen oid).
Kun je daar een link voor geven? Kan dat topic niet op telecomvergelijker vinden...

[ Voor 33% gewijzigd door KingRoad op 18-05-2006 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

KingRoad schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 18:25:
Nog even over de Acer AT2603 26"LCDTV die je bij een tweejarig Panorama abonnement krijgt:
[...]
Welk bedrag stond er bij jou op de acceptgiro? Alleen het abonnementsgeld of ook de bijbetaling van 250 euro?
Ik heb eerst de acceptgiro gekregen van 218 voor het abo (aan MediaExpresse) en daarna eentje van 250 voor de TV (aan Sanoma). Dus wat mij betreft is het rond zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghilas
  • Niet online
Wat is beter om te halen, een Samsung 19" (1280x1024, 8ms) voor 369 euro, of een MiRai 20" (640x480 16ms) voor 352 euro? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik zou dan toch voor de samsung gaan. Hogere resolutie en lagere responsetijd.
Niemand overigens die we kan vertellen hoe erg 16ms responsetijd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Nu online

Bigg Balls

AIW9800SE schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 18:57:
Wat is beter om te halen, een Samsung 19" (1280x1024, 8ms) voor 369 euro, of een MiRai 20" (640x480 16ms) voor 352 euro? :)
Puur op naam en specs zeg ik Samsung. Maar het beste is voor jezelf vergelijken. Misschien vind jij die ene inch meer veel prettiger werken en boeit jou de responstijd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 03:25
AIW9800SE schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 18:57:
duidelijk die samsung vanwege de resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghilas
  • Niet online
Dus een hogere resolutie is echt veel plezieriger voor een LCD TV dan een inchje meer of minder? :) Heb er weinig ervaring mee namelijk, dus ik zal wel heel dom klinken.

Ik denk dat ik dan maar inderdaad voor die Samsung zal gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Aghilas op 18-05-2006 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 18:53

Emiel1984

Made in NL

AIW9800SE schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:36:
Dus een hogere resolutie is echt veel plezieriger voor een LCD TV dan een inchje meer of minder? :) Heb er weinig ervaring mee namelijk, dus ik zal wel heel dom klinken.

Ik denk dat ik dan maar inderdaad voor die Samsung zal gaan.
Dat ligt er maar net aan wat de resolutie al is. Soms is het verschil bij gewoon beeld (bijna) niet te zien. Met het aansluiten van een pc(op max resolutie) kan de resolutie zelf vervelent (groot) zijn omdat de tekst van de menu's dan niet meer echt lekker te lezen zijn.

Maar volgens mij zijn ze nog niet zover dat het beeld te klein wordt en is de resolutie voor de meeste mensen idd belangrijker dan het aantal inches. Een hogere resolutie betekent namelijk vooral een scherper beeld waneer je bron het tot zover kan ondersteunen. Mijn advies is om gewoon zelf te kijken wat je nu belangrijker\ mooier vind.

[ Voor 3% gewijzigd door Emiel1984 op 19-05-2006 14:51 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
brehloi schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 02:22:
[...]

Ik ben heeeel erg benieuwd naar je ervaringen! Kan je een reviewtje posten? Wellicht in de productsurvey. Thanks! :*)
Hey,

heb een review geplaatst:

Nummer 2600 8)

http://tweakers.net/productsurvey/survey/2600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 20:44
marteltor schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:21:
ik zou dan toch voor de samsung gaan. Hogere resolutie en lagere responsetijd.
Niemand overigens die we kan vertellen hoe erg 16ms responsetijd is?
Ik heb een lcd tv met 16 ms response tijd volgens het boekje, maar heb tijdens het gamen op de xbox nooit last van ghosting of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
dat zijn de goede berichten jaguarxj16 ;)
heb de bon voor de panorama actie overigens op de bus gedaan. Denk dat de tv al uitverkocht is, maar wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben laatst bij Euromaxi binnen geweest die hebben een Atec 32inch scherm staan.

met Verschrikkelijk MOOI !! beeld !! ( LG/ Philips panel )

de medewerker vertelde mij wel direct dat er een HD film werd afgespeeld !

Het scherm kost € 875,00 incl. btw dus dat word ff sparen ! :P

Afbeeldingslocatie: http://www.atecsystem.nl/img/products/ateczinat_AV320W_big.jpg

Wall type TV of Compact and Slim Design
Low power - consuming design (less than 40% of past Tubes)
Eco - friendly system
Long - life backlight, for 60,000 hours

HD Ready Function(480i, 720p, 1080i)
DVI, LCD Monitor
10W X 2 Internal Speaker, Home Theater
VIDEO, DVD PLAYER, PLAYSTATION etc
TV SYSTEM NTSC- Closed Caption, Parents Control
PAL/SECAM - Teletext..
Product Standard

LCD PANEL
Display Size 32 Inches (800.4mm, Wide)
Pixel Pitch 0.170 x 0.510 mm
Resolution 1366 x 768 (WSXGA)
Color Depth 8bit 16.77M colors
Luminance 500 cd/㎡
Contrast Ratio 1000 : 1
View Angle R/L 176, U/D 176
Surface treatment Hard coating(3H), Anti-glare treatment
TV SYSTEM

Tuner System NTSC // PAL, SECAM
Sound system M // B/G, D/K, I, L/L
Stereo MTS,SAP // NICAM
Teletext Closed Caption // TELETEXT Parents Control
Signal Input

PC DVI, Analog RGB(15P D-SUB)
VIDEO S-VHS X 1 , COMPONENT(Y,Pb,Pr) X 2,
COMPOSITE X 2
AUDIO PC Audio Input X 1, RCA L/R X 3
Signal Out

AUDIO Head-phone X 1
Speaker 10W X 2 (Stereo)
Power

Power Consumption Max. 160W, Min. 5W
AC Input 100~240V (50, 60Hz)
Dimension

With Stand 932mm(W) X 567mm(H) X 238mm(D)
With Wall Mount 932mm(W) X 504mm(H) X 176mm(D)

Packed Weight 19.3kg
Color Silver
Certification CB, CE, MIC, EK
Function PIP, POP, Double Screen, Digital Zoom, DVI
Option Wall Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 19:17
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:20:
[...]

Als ik vergelijkbare schermen bekijk op bijv. bcc.nl dan zie ik geen hogere waardes dan 1000:1 staan, dus ik weet niet waarom dit een minpunt zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 01:34:
Ben laatst bij Euromaxi binnen geweest die hebben een Atec 32inch scherm staan.
37" versie daarvan is miss ok wel interessant. voor zover ik gezien heb zelfde specs voor 1195 euro inclusief

[ Voor 81% gewijzigd door Pred87 op 23-05-2006 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Perfect Systems heeft een 32" LCD van Mirai in de aanbieding voor 899, dat is geen geld maar het merk ken ik totaal niet.

Specs:
HD Ready, Contrast 1000:1, Helderheid 55CD/M2, Resolutie 1366x768, 8ms, Audio Surround, Picture in picture, HDMI, Teletekst.
Zal de folder morgen wel ff inscannen.

Deze is het:
Afbeeldingslocatie: http://static.marktplaza.nl/images/1/63/1909263.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Bierkameel op 23-05-2006 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Nu online

Bigg Balls

Bierkameel schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 22:22:
Perfect Systems heeft een 32" LCD van Mirai in de aanbieding voor 899, dat is geen geld maar het merk ken ik totaal niet.

Specs:
HD Ready, Contrast 1000:1, Helderheid 55CD/M2, Resolutie 1366x768, 8ms, Audio Surround, Picture in picture, HDMI, Teletekst.

Deze is het:
[afbeelding]
Bij de media markt in leeuwarden staat een toshiba 32" voor 899. Beschikt over hdmi aansluitingen ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Laatst online: 05-09 13:09
Bigg Balls schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 23:34:
[...]

Bij de media markt in leeuwarden staat een toshiba 32" voor 899. Beschikt over hdmi aansluitingen ed
Toch niet de 58 of 66?

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Nu online

Bigg Balls

Volgens mij is het de 56. Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Bierkameel schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 22:22:

Specs:

Deze is het:
[afbeelding]
Volgens mij zag ik in een PC blad wat ik in de albert heijn doorbladerde een hdtv-tv test staan waar ook een mirai tv in voorkwam, weet niet of het dit model was en hoe de beoordeling was. Anders moet je maar even kijken. Ik denk dat het de PC Active was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 10:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:20:
Als je zoiets zegt lijkt het net alsof je er verstand van hebt, maar wat je zegt slaat echt helemaal nergens op.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Blijft grappig dat mensen vaak roepen dat 800 a 900 euro "geen geld" is voor een TV. :D De meeste mensen moeten daar 2 tot 3 weken voor werken. Ik vind het behoorlijk veel eigenlijk. En dan zitten ze nog met een tv boordevol features die nog niet gebruikt kunnen worden maar waar je wel voor betaalt (HDTV). Ik zou lekker wachten en over een jaar de helft van dat geld neertellen voor hetzelfde spul. Of zoals ik een beamer + scherm aanschaffen voor een paar honderd euro minder en veel groter en mooier beeld krijgen. :P

Dat hele LCD / plasma gebeuren is een grote hype waarbij iedereen achter elkaar aanrent. Het beeld haalt het namelijk nog lang niet bij een goede CRT (die veel minder kost). Tenzij je naar HDTV gaat kijken natuurlijk maar dat duurt nog een tijdje voordat we daar gebruik van gaan maken. De meeste zenders zenden nog niet eens in breedbeeld uit. :Z

[ Voor 34% gewijzigd door FaceDown op 24-05-2006 13:07 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

FaceDown schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:05:
Blijft grappig dat mensen vaak roepen dat 800 a 900 euro "geen geld" is voor een TV. :D De meeste mensen moeten daar 2 tot 3 weken voor werken. Ik vind het behoorlijk veel eigenlijk. En dan zitten ze nog met een tv boordevol features die nog niet gebruikt kunnen worden maar waar je wel voor betaalt (HDTV). Ik zou lekker wachten en over een jaar de helft van dat geld neertellen voor hetzelfde spul. Of zoals ik een beamer + scherm aanschaffen voor een paar honderd euro minder en veel groter en mooier beeld krijgen. :P

Dat hele LCD / plasma gebeuren is een grote hype waarbij iedereen achter elkaar aanrent. Het beeld haalt het namelijk nog lang niet bij een goede CRT (die veel minder kost). Tenzij je naar HDTV gaat kijken natuurlijk maar dat duurt nog een tijdje voordat we daar gebruik van gaan maken. De meeste zenders zenden nog niet eens in breedbeeld uit. :Z
Wow bedankt dat jij voor anderen bepaalt wat interessant is en wat niet. Zeker als je een Xbox 360 hebt en in HD wil gamen is het echt onzinnig :Z Wat doe je dan in dit topic eigenlijk?

Ik liep rond de kerst met de gedachte een Samsung LCD tv te kopen, maar besloot nog even te wachten tot het WK ivm mogelijke aanbiedingen en ik was benieuwd hoe het zou vlotten met 1080p. Inmiddels zijn de prijzen al wel flink gedaald en betrap ik mezelf er toch op liever een groter model te nemen dan in prijs te zakken. B) Het is me inmiddels wel duidelijk dat we in de nabije toekomst niet veel van 1080p moeten verwachten. De nieuwe 37" en 40" LCD's van Samsung zijn wel erg aantrekkelijk geworden. Ik ga ze binnenkort zeker eens inspecteren bij de lokale MM.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 12-09 21:25

800-900 is geen geld vergeleken met andere LCD/Plasma schermen. En dat je over een half jaar de helft zal betalen is toch gebruikelijk bij apparaten? Voor een PC ben je toch zes maanden later toch ook veel minder kwijt?
Je moet gewoon wachten tot alle grote kinderziektes zijn verholpen en dat is bijna het geval bij LCD's (plasma volg ik niet zo).

En dat een LCD het niet haalt bij een CRT is de grootste onzin. Probeer maar eens een DVD te bekijken op een breedbeeld en op een Plasma/LCD, en vertel me maar eens wat er beter uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

mister_S schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:32:
[...]

800-900 is geen geld vergeleken met andere LCD/Plasma schermen. En dat je over een half jaar de helft zal betalen is toch gebruikelijk bij apparaten? Voor een PC ben je toch zes maanden later toch ook veel minder kwijt?
Je moet gewoon wachten tot alle grote kinderziektes zijn verholpen en dat is bijna het geval bij LCD's (plasma volg ik niet zo).

En dat een LCD het niet haalt bij een CRT is de grootste onzin. Probeer maar eens een DVD te bekijken op een breedbeeld en op een Plasma/LCD, en vertel me maar eens wat er beter uitziet.
De CRT ziet er beter uit. Die weet net zo goed alle beeldlijnen netjes weer te geven (eventueel progressief). Maar de kleuren en zwartwaardes zijn VEEL beter bij CRT, tenzij je echt een goede LCD hebt, maar dan betaal je je helemaal scheel natuurlijk. Zo'n 800 euro lcd'tje wordt er door elke CRT van een paar honderd euro vet uitgespeeld. Maar ja daarmee kun je bij je vrienden niet patsen dat je een platte tv hebt natuurlijk. :D
En bij TV's is het helemaal niet gebruikelijk dat de waarde halveert binnen een jaar. Maar goed de tweaker is dat blijkbaar gewend en slikt dat voor zoete koek. Be my guest. :D Als HDTV dadelijk echt gebruikt kan worden dan koop ik misschien wel zo'n tv'tje en dan voor een kwart van het geld wat hier iedereen uitgeeft nu. Hoewel de kans groter is dat ik dan voor een HD projector ga. :9

[ Voor 17% gewijzigd door FaceDown op 24-05-2006 13:40 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor

wil je nog dat iemand een opmerking maakt over de Canon 20D?
Overigens zou je blij moeten zijn dat er nu mensen zoveel geld hiervoor uittrekken, anders daalde die prijs nooit ;)

[ Voor 6% gewijzigd door marteltor op 24-05-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

marteltor schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:51:
[...]
wil je nog dat iemand een opmerking maakt over de Canon 20D?
Overigens zou je blij moeten zijn dat er nu mensen zoveel geld hiervoor uittrekken, anders daalde die prijs nooit ;)
Hoezo? De 20D heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding voor mijn doeleinden. In dat tweede heb je wel gelijk. :P

Groetjes, FaceDown.

Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.