[TV] Plasma/Lcd: aanbiedingen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste
Acties:
  • 51.865 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
een analoge camera maakt voor de helft van het geld net zulke mooie afdrukken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
marteltor schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:05:
een analoge camera maakt voor de helft van het geld net zulke mooie afdrukken :Y)
Alleen ff steeds rolletjes kopen en alles af laten drukken voor je de foto ziet.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Ja en ik zie mezelf bij een concert niet snel 10 rolletjes volknallen binnen het uur. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Modbreak:Vanaf nu weer ontopic graag. Het is aan een ieder zelf wat hij of zij goed en of goedkoop vind. Ook kan men zelf bepalen wat men wil kopen. Dit topic is niet de plek om daar discussie over te voeren.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:37
Bigg Balls schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 23:34:
[...]

Bij de media markt in leeuwarden staat een toshiba 32" voor 899. Beschikt over hdmi aansluitingen ed
Jammer dat dit type geen component aansluiting heeft.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Justin2000 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:19:
[...]

Jammer dat dit type geen component aansluiting heeft.
De Tosh 56 wordt heel goed beoordeeld, mar ik ga toch minimaal voor de 58 of 66 mocht ik er op korte termijn 1 aanschaffen.

Ik wacht wel tot na het WK.

Bovendien moet er een dakdekker langskomen en die zijn niet gratis :(

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

basset schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 20:38:
[...]

De Tosh 56 wordt heel goed beoordeeld, mar ik ga toch minimaal voor de 58 of 66 mocht ik er op korte termijn 1 aanschaffen.

Ik wacht wel tot na het WK.

Bovendien moet er een dakdekker langskomen en die zijn niet gratis :(
Maar voor dakdekker zijn toch subsidie regelingen :) Althans als het in de omgeving past / hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pred87 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 18:16:
[...]

37" versie daarvan is miss ok wel interessant. voor zover ik gezien heb zelfde specs voor 1195 euro inclusief
Klopt helemaal, het 32inch scherm was eerst 1049,- euro en toen vond ik hem al interessant ! nu is de 37inch variant bij euromaxi ook lekker voordelig geprijsd

zit alleen nog even te kijken hoe ik HD ga afspelen op het scherm, wil het via mn pc doen met dvi kabel en hoop dat mn 9800xt het een beetje goed aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-02 15:56
Waar blijven ze nou? Ik ben nog geen echt spectaluaire aanbiedingen tegengekomen bij bijv. Media Markt i.r.t. bijv. Internetaanbieders.

Ik ben op zoek naar een Plasma of LCD voor rond de 1300 euro van Samsung, LG, Pana, JVC o.i.d. Ouder model maakt niet zoveel uit, aangezien de ontwikkelingen zo razendsnel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:45
Hoe groot moet ie zijn? 26 of 32"? HDMI of niet? HD-ready?

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik krijg allemaal folders in de bus gedouwt met aanbiedingen en advertenties van LCD tv's. Ik weet niet wat jij er voor gedaan hebt om dat te ontlopen.
Als je voor dat budget een tv zoekt, kijk je toch gewoon even in de Pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:55
Bij een Samsung 32" of groter krijg je er een Fatboy twv 150 euro bij, en volgens mij ook 100 korting op de Samsung DCB-360HR HD decoder klik. Verder heb ik inderdaad ok niet echt noemenswaardige aanbiedingen gezien, misschien dat die nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
ik was 2 dagen geleden bij de mediamarkt om de drie modellen die ik op het oog heb te bekijken: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1135546

mij viel op dat ze alledrie een heel stuk duurder bij de mediamarkt waren (meer dan 500 euro per model) dan ik ze in de pricewatch kan vinden! Bij navraag bij de verkoper vroeggie gelijk naar waar ik hem voor gezien had maar toen dat dus 500 euro verschil was hield het op...

ofwel....ik zou de pricewatch erop naslaan...zijn altijd goedkoper lijkt het (alleen als je dan besteld altijd even bellen of ze binnen 7 dagen kunnen leveren)

en ik zou geen showmodel plasmascherm bij de mediamarkt kopen...die hebben al zoveel uren hvoor hun kiezen gehad op ook nog is zelfde kanaal (inbranden logo)

my 2 cents :)

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens naar een Sharp LC32-P50

of een LC37-P50. die moet je voor rond de 1500 euro kunnen krijgen. Geeft echt een mega goede weergaven zonder die irritante artifacts etc en gebouwd in japan ipv China zoals de meeste TV's

En vergeet niet dat Sharp zo'n beetje de uitvinder is van LCD.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
polectra plaza in amsterdam heeft mooie aanbiedingen. zoals psp + spel bij een 32" sony lcd tv. of bij de grotere modellen een gratis hdd recorder of 19" lcd tv. ook geven ze fietsen of beertenders bij sommige plasma/lcd tv's.

laatste aanbiedingen staan hier: http://www.polectro.nl/pd...0398x550,%20week%2021.pdf

klas ook ergens dat ze laagste prijs garantie geven maar weet verder niet hoe dat werkt. ga er zelf vandaag of morge ff kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Pred87 op 26-05-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:51:
Kijk eens naar een Sharp LC32-P50

of een LC37-P50. die moet je voor rond de 1500 euro kunnen krijgen. Geeft echt een mega goede weergaven zonder die irritante artifacts etc en gebouwd in japan ipv China zoals de meeste TV's

En vergeet niet dat Sharp zo'n beetje de uitvinder is van LCD.
Artifacts liggen echt niet aan het beeldscherm maar aan het beeld wat je van je kabelmaatschappij krijgt icm hun decoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Pred87 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:57:
polectra plaza in amsterdam heeft mooie aanbiedingen. zoals psp + spel bij een 32" sony lcd tv. of bij de grotere modellen een gratis hdd recorder of 19" lcd tv. ook geven ze fietsen of beertenders bij sommige plasma/lcd tv's.

laatste aanbiedingen staan hier: http://www.polectro.nl/pd...0398x550,%20week%2021.pdf

klas ook ergens dat ze laagste prijs garantie geven maar weet verder niet hoe dat werkt. ga er zelf vandaag of morge ff kijken.
Die aanbieding is niet specifiek van polectro maar het is een actie van Sony, dat je psp of hdd recorder etc gratis erbij kan krijgen (of X bedrag in geld terug zelfs volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
ja klopt idd ben er net ff geweest. ik denk trouwens dat het voor de andere merken ook geld. en je kan idd een bedrag korting krijgen als je het cadeau niet wilt. korting varieerd van 100 tot 300 euro.

ik wou eerst voor de sony gaan, die nieuwe bravia serie geloofk. heel erg mooi beeld. maar 2000 euro (32") was net ff te veel. uiteindelijk JVC van 1500 geworden met 100 euro korting. ben er in ieder geval zeer tevreden mee :)

mooie showroom trouwens bij polectra plaza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had reclame folders gehad van de BBC. Daar krijg je bij een 32" Samsung LCD een Fatboy + Beertender + frituurpan + voetenmassage ding. Als ik die Wk actie goed begrijp iniedergeval :P

Best jammer dat ik niet even had gewacht met kopen van me TV. Had die dingetjes best wel er bij willen hebben. Ik heb me fatboy los moeten kopen voor 160 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbyNitroz schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:42:
ik was 2 dagen geleden bij de mediamarkt om de drie modellen die ik op het oog heb te bekijken: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1135546

mij viel op dat ze alledrie een heel stuk duurder bij de mediamarkt waren (meer dan 500 euro per model) dan ik ze in de pricewatch kan vinden! Bij navraag bij de verkoper vroeggie gelijk naar waar ik hem voor gezien had maar toen dat dus 500 euro verschil was hield het op...

ofwel....ik zou de pricewatch erop naslaan...zijn altijd goedkoper lijkt het (alleen als je dan besteld altijd even bellen of ze binnen 7 dagen kunnen leveren)
Is MediaMarkt nou zou duur?, of zijn die anderen nou zou goedkoop........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pred87 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 17:18:
ja klopt idd ben er net ff geweest. ik denk trouwens dat het voor de andere merken ook geld. en je kan idd een bedrag korting krijgen als je het cadeau niet wilt. korting varieerd van 100 tot 300 euro.

ik wou eerst voor de sony gaan, die nieuwe bravia serie geloofk. heel erg mooi beeld. maar 2000 euro (32") was net ff te veel. uiteindelijk JVC van 1500 geworden met 100 euro korting. ben er in ieder geval zeer tevreden mee :)

mooie showroom trouwens bij polectra plaza.
Ik heb net bij Modern Electronics, met wat onderhandelen, de Sony Bravia KDL32V2000 gekocht voor €1710,-
De PSP of €100,- retour via Sony komt daar ook nog bij (ik ga voor de PSP :P )
Voor een "reguliere" winkel best een scherpe prijs dacht ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net bij Modern Electronics, met wat onderhandelen, de Sony Bravia KDL32V2000 gekocht voor €1710,-
De PSP of €100,- retour via Sony komt daar ook nog bij (ik ga voor de PSP :P )
Voor een "reguliere" winkel best een scherpe prijs dacht ik.....
idd. een hele goede prijs!
De goedekoopste op internet is € 1567,- excl. bezorgkosten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
Ik ben op zoek naar 32" die zijn een stuk goedkoper, hoewel 37" een hele mooie maat is aangezien ik 5meter ervandaan ga ztten (=breedte van woonkamer). Ik neig naar een Samsung die valt onder Fatboy actie.

Nu vind ik alleen de M51 serie mooier dan de 72R serie en volgens mij valt de eerst eniet onder die actie...

Ik vind de aanbiedingen van de BCC, Media Markt en lokale boeren niet echt denderend als ik ze met de pricewatch of kieskeurig lijsten vergelijk.
Maar ik merk dat ik dus niet de enige ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewoutb
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik hoorde net op de radio dat philips ook bezig is met een aantal WK acties:
http://www.localpromotion...eals/nl/kassakorting.html (Kassa korting)
http://www.localpromotion...als/nl/wk_geschenken.html (Cadeaus)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de acties allemaal een beetje tegen vind vallen, maar als je dan leest dat Philips e.d. de vraag bijna niet bij kunnen benen is dat eigenlijk ook niet gek!

Antec P180, Antec Phantom 500, A64 X2 3800+@2,5, DFI Ultra-D, 2GB Corsair 4000PT, P120 250gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Vergeet ook niet dat je bij de dozenschuivers vaak nogal wat van de prijs af kan krijgen, als je bijvoorbeeld laat zien dat je ze via webwinkels veel goedkoper kan krijgen, die marge hebben ze blijkbaar. Vergis je daarnaast ook niet in de kosten voor digitale kabel (als je dat wil nemen), hoewel de normale decoders redelijk geprijst zijn, zit je met HDTV toch wel snel rond de 300 euro.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OmeRobbie schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 21:07:
1- ik 5meter ervandaan ga ztten (=breedte van woonkamer). Ik neig naar een Samsung die valt onder Fatboy actie.

2- Nu vind ik alleen de M51 serie mooier dan de 72R serie en volgens mij valt de eerst eniet onder die actie...

3- Ik vind de aanbiedingen van de BCC, Media Markt en lokale boeren niet echt denderend als ik ze met de pricewatch of kieskeurig lijsten vergelijk.
Maar ik merk dat ik dus niet de enige ben...
1- Zekers voor een 37" gaan, 32" is echt veel te klein voor 5 m :*)

2- Als je de M51 mooi vind, haal dan de M61 (betere versie) of wacht op de M71 8)

3- Internetprijzen zijn idd veel goedkoper, op sommige tv`s scheelt het ong. € 500,- met in de winkel 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Misschien zo iets? http://www.belcompany.nl/NL/Alle_Vrijheid/Mega_Maand.htm

Is een merk van thomson..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
26" is echt veel te klein! verder heb ik in Thomson nou niet echt veel vertrouwen... mss iets voor een studentenkamer o.i.d. maar dat ligt allang achter me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ome Rob ik zou eens kijken naar de Toshiba 37WL66z/p. Deze tv's krijgen goede reviews en is daarnaast niet heel duur op internet €1420 (bij de mediamarkt in utrecht 2000 :/ )
Er loopt hier op GOT een klein draadje over maar voor meer info verwijs ik je naar avforums.com waar veel mensen deze tv hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
ja, naar die TV zat ik ook te kijken, maar op de duitse forums, wordt melding gemaakt van een brommend geluid ( niet bij veel mensen) en dat als het beeld onder een hoek wordt bekeken de kleuren heel snel vervagen en voornamenlijk de verschillende zwart waardes nauwenlijks meer te onderscheiden zijn, staan ook foto voorbeelden bij (hebben veel mensen last van)
http://www.hifi-forum.de/viewthread-148-41-20.html

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:12

sanook

_/-\o_

Bij Dell hebben ze akties voor hun 32 en 37 inch modellen oa de w3202mc voor € 1101,-

[ Voor 4% gewijzigd door sanook op 27-05-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
Jammer, jammer.. de Hitachi PD4200 Plasma is gisteren echt in notime uitverkocht bij Prolectro. Zo'n aanbieding zag ik helemaal zitten, maar dat heb ik maar niet gepost, aangezien ik hoopte dat er nog enkele vandaag over waren... Toch niet gelukt dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij JVC krijg als je voor WK LCD koopt garantie tot het volgende WK
http://www.jvc.nl/jbn_lcd-action.php

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 21:16:
[...]

1- Zekers voor een 37" gaan, 32" is echt veel te klein voor 5 m :*)

2- Als je de M51 mooi vind, haal dan de M61 (betere versie) of wacht op de M71 8)

3- Internetprijzen zijn idd veel goedkoper, op sommige tv`s scheelt het ong. € 500,- met in de winkel 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
1. 32" is lekker voordelig... 37" heb je niet zoveel keus...

2. In hoeverre is de M61 beter? Ik begrijp dat het alleen de contrastratio is (1: 3000 vs 1:5000) verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:09:
Ome Rob ik zou eens kijken naar de Toshiba 37WL66z/p. Deze tv's krijgen goede reviews en is daarnaast niet heel duur op internet €1420 (bij de mediamarkt in utrecht 2000 :/ )
Er loopt hier op GOT een klein draadje over maar voor meer info verwijs ik je naar avforums.com waar veel mensen deze tv hebben.
Heel hartelijk dank voor deze tip. Ik zit nu alleen nog zeer te twijfelen tussen deze Toshiba en de Samsung LE32M51B... Ik denk dat de Toshiba voor mij beter is, het vollere geluid van 2x25watt is belangrijk, aangezien ik ruim 5m afstand tot beeld heb.
Beide zijn ong. even duur, zeker omdat ik wel zo'n fatboy wil hebben.

Hoe zit het trouwens met pixelgarantie als ik het via een internetshop aanschaf? Ik heb altijd pech met dat soort dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prijsontwikkeling gemiddeld LCD TV:
sept 2004 2300 euro
sept 2005 1250 euro
april 2006 900 euro
Bron Consumentengids juni 2006
Motto: wacht toch zo lang mogelijk.... (als het kan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
  • Laatst online: 12-09 07:35
Werden jullie geholpen dan bij Polectro?

Kom er ook wel eens, maar ik word eigenlijk nooit geholpen.
Ze hebben best veel, maar ik vind de prijzen daar 'normaal'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
poes schreef op zondag 28 mei 2006 @ 08:20:
Werden jullie geholpen dan bij Polectro?

Kom er ook wel eens, maar ik word eigenlijk nooit geholpen.
Ze hebben best veel, maar ik vind de prijzen daar 'normaal'
De Polectro-aanbieding voor de Hitachi Plasma voor 999eur is echt super. Vooral als je de speakertjes afkoppelt, dan heb je gewoon een retestrakke tv, die ook nog eens erg goed is aangeschreven. Ik heb eerst gebeld zaterdagochtend om 9.30, maar die aanbieding ging heel erg snel. Naast de pot gepist dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:21:
Ik krijg allemaal folders in de bus gedouwt met aanbiedingen en advertenties van LCD tv's. Ik weet niet wat jij er voor gedaan hebt om dat te ontlopen.
nee, ja stikker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:09:
Dit was toch wel een gouden tip! Na omzwervingen bij Samsung LCD's, Pana-plasma's. LG (zowel plasma's als LCD) ben ik in 1 dag om voor een Toshiba Plasma! Het gaat toch om het goed gevoel: een top-tv voor niet al teveel geld.

Gisteren dus de 32WL66z besteld voor 1060 euri. Als je de verschillende Engelse en Duitse testen leest is dit gewoon een topscherm. Dit gecombineerd met een goed 50watt geluid en ik was om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:31
OmeRobbie schreef op zondag 28 mei 2006 @ 10:48:
[...]

Dit was toch wel een gouden tip! Na omzwervingen bij Samsung LCD's, Pana-plasma's. LG (zowel plasma's als LCD) ben ik in 1 dag om voor een Toshiba Plasma! Het gaat toch om het goed gevoel: een top-tv voor niet al teveel geld.

Gisteren dus de 32WL66z besteld voor 1060 euri. Als je de verschillende Engelse en Duitse testen leest is dit gewoon een topscherm. Dit gecombineerd met een goed 50watt geluid en ik was om!
De 32WL66Z is een LCD, geen plasma :P. Daarnaast goed opletten dat wanneer je hem koopt hij niet bromt/zoemt. Schijnen meer mensen last van te hebben. Daarnaast zegt wattage bij geluid geen enkele drol hoor, maar aangezien je het zelf hebt gehoord zal het geluid zelf dus wel goed zitten.

Ik vraag me af waar je hem hebt gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

OmeRobbie schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 21:27:
[...]

26" is echt veel te klein! verder heb ik in Thomson nou niet echt veel vertrouwen... mss iets voor een studentenkamer o.i.d. maar dat ligt allang achter me..
Tja, mijn woonkamer is 5,5 bij 6 meter en ik zit ongeveer 3,5 meter van de TV vandaan. Ik heb een 27" tv en ik moet zeggen: hij had niet groter moeten zijn. Dit kijkt op die afstand precies goed en je kunt het hele beeld zien zonder met je nek heen en weer te moeten ;)

Even ontopic: in het Praxis krantje staat een Phocus 27" voor €649,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 20:48
bij expert een philips 26pf9320 voor 799 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
Roet schreef op zondag 28 mei 2006 @ 11:01:
[...]
Daarnaast zegt wattage bij geluid geen enkele drol hoor, maar aangezien je het zelf hebt gehoord zal het geluid zelf dus wel goed zitten.

Ik vraag me af waar je hem hebt gezien?
Ik heb de tv niet gezien/gehoord. Gewoon door de diverse tests overtuigd geraakt dat het geluid de gemiddelde LCD/Plasma overstijgt. Dat wattage niet heilig is weet ik, maar het is wel een aanwijzing.

Vooral de test van test areadvd heeft mij overtuigd.

Tjaa soms moet je risico's nemen + luisteren in zo'n overvolle zaak is ook niet nix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 20:27:
Motto: wacht toch zo lang mogelijk.... (als het kan..)
Briljante tip! Dus wat jij eigenlijk zegt, is dat in de loop der tijd apparatuur steeds goedkoper wordt? Misschien moet ik ook nog even wachten met een nieuwe computer kopen dan.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
SeatRider schreef op zondag 28 mei 2006 @ 21:37:
[...]

Briljante tip! Dus wat jij eigenlijk zegt, is dat in de loop der tijd apparatuur steeds goedkoper wordt? Misschien moet ik ook nog even wachten met een nieuwe computer kopen dan.
En toch heeft hij een punt, omdat HD voorlopig nog geen zin heeft en als je geen XBOX360 hebt en niet maalt om voetbal (over het creeeren van een hype gesproken :O )
Als je huidige TV nog leeft kun je wellicht beter even wachten tot na het wk. Dat is zoiezo komkommertijd en kun je betere kortingen bedingen en als het gigantisch flopt (wat een aanzienlijke kans is) duiken die prijzen helemaal naar beneden.

Een LCD is prachtig, maar prijstechnisch/kwaliteit staat het niet in verhouding. Hoewel de prijzen nu redelijk op nivo liggen (in internet shops, niet in de reguliere winkel)

Een 66cm LCD kost nu zo'n 700 a 800 euro wat 4 jaar terug ook een CRT in die maat (28" ) kostte.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

André schreef op zondag 28 mei 2006 @ 11:10:
[...]

Even ontopic: in het Praxis krantje staat een Phocus 27" voor €649,-
Huh?
Ik zie hem nergens staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

basset schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:12:
[...]
En toch heeft hij een punt, omdat HD voorlopig nog geen zin heeft en als je geen XBOX360 hebt en niet maalt om voetbal (over het creeeren van een hype gesproken :O )
Als je huidige TV nog leeft kun je wellicht beter even wachten tot na het wk. Dat is zoiezo komkommertijd en kun je betere kortingen bedingen en als het gigantisch flopt (wat een aanzienlijke kans is) duiken die prijzen helemaal naar beneden.
Natuurlijk heeft ie een punt, maar dat punt blijft altijd opgaan, voor alle nieuwigheden. Je kunt beter wachten met dual core omdat er nog geen applicaties zijn die er gebruik van maken. Je kunt beter wachten met breedbeeld omdat er nog geen programma's in breedbeeld zijn. Je kunt beter wachten met een kleuren tv omdat alles nog zwart wit is. Je kunt beter wachten met een TV omdat ...

Je hebt early adaptors nodig om een produkt gemeengoed te maken. Als niemand nu een (LCD) tv koopt die HD ready is, komt er ook geen vraag naar HD content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:13:
[...]

Huh?
Ik zie hem nergens staan :S
Hij stond ook niet bij mijn moeder in het krantje, waarschijnlijk gaan er diverse soorten rond. Wij kregen hem woensdag/vrijdag ergens binnen. Hij staat direct op de voorpagina.

[ Voor 6% gewijzigd door André op 29-05-2006 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
SeatRider schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:17:
[...]

Natuurlijk heeft ie een punt, maar dat punt blijft altijd opgaan, voor alle nieuwigheden. Je kunt beter wachten met dual core omdat er nog geen applicaties zijn die er gebruik van maken. Je kunt beter wachten met breedbeeld omdat er nog geen programma's in breedbeeld zijn. Je kunt beter wachten met een kleuren tv omdat alles nog zwart wit is. Je kunt beter wachten met een TV omdat ...

Je hebt early adaptors nodig om een produkt gemeengoed te maken. Als niemand nu een (LCD) tv koopt die HD ready is, komt er ook geen vraag naar HD content.
Je moet wel early adopter willen zijn. Hoewel die tijd al voorbij is. Het gaat er om dat een HD ready scherm momenteel niets heeft toe te voegen, tenzij je van alles wilt downloaden en met mediacenters aan de gang wilt gaan. Of een XBOX 360 hebt liggen.

Een andere reden kan zijn: ruimte. Ik koop persoonlijk voor het prijsverschil liever een 32" CRT, maar die past niet in de kast. En de kast vervangen zie ik ff niet zitten omdat ie pas 2 jaar oud is.
Bovendien ziet het er ook wel mooier uit als ie eenmaal aan de muur komt te hangen of op een lage kast komt te staan moet ik toegeven.

Er zijn mogelijkheden om HD te krijgen, maar HD wordt pas interessant als alle zenders via de kabel dit gaan aanbieden. Helaas wordt ook dit een melkoe om de prijzen omhoog te gooien, maar om nou het journaal of voetbal in HD te bekijken. Pas met HD DVD vind ik het interesant worden.

Maar dat is alleen mijn mening. Niet meer niet minder.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk je toch Film 1.1 (1.2 en 1.3) in HD?

MAar je hebt wel een beetje gelijk. Ik heb me Samsung M61B ook eigenlijk gekocht voor me 360, en alle series (Zoals Lost, Prison break, Soprano's) die ik download en in hd op me scherm bekijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat dacht je van de 32* lcd van dell?
nu 25% korting. 1100 euro! _/-\o_
klikkerdeklik

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeldereM
  • Laatst online: 10:46
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:05:
wat dacht je van de 32* lcd van dell?
nu 25% korting. 1100 euro! _/-\o_
klikkerdeklik
En gooi deze coupon erin:

NRF8MZ4?VK?LL8

en er gaat nog 55EUR af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:57

nexhil

BAM!

http://www.pick2pay.nl/

daar heb ik vorige keer bijna mijn televisie gekocht, toch wel spijt dat ik het niet gedaan heb.

Maargoed ik gunde die verkoper in de andere winkel die toch zeker wel een half uur voor me heeft uitgetrokken ook wat.

laat je niet afleiden door het "marktplaats uiterlijk"

[ Voor 14% gewijzigd door nexhil op 29-05-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijvelen tussen een 26 of 32inch, nu de toshiba 32WL66Z "maar" 1000euro kost
Als ik bij de mediamarkt ben dan lijken de 26" heel klein(logisch naast al die bakbeesten)
Maar als ik het thuis op de muur afmeet dan valt het wel mee. Ik zit ongeveer 2,5meter van het scherm en ga hem aan de muur bevestigen in mn slaapkamer. Is het dan verstandig om een 32inch te nemen, ik wil namelijk niet met een te groot scherm zitten waar ik zo dicht tegen op zit dat ik de pixels kan zien :r

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:59:
Ik zit te twijvelen tussen een 26 of 32inch, nu de toshiba 32WL66Z "maar" 1000euro kost
Als ik bij de mediamarkt ben dan lijken de 26" heel klein(logisch naast al die bakbeesten)
Maar als ik het thuis op de muur afmeet dan valt het wel mee. Ik zit ongeveer 2,5meter van het scherm en ga hem aan de muur bevestigen in mn slaapkamer. Is het dan verstandig om een 32inch te nemen, ik wil namelijk niet met een te groot scherm zitten waar ik zo dicht tegen op zit dat ik de pixels kan zien :r
Je moet je niet laten gek maken door de afmetingen van een TV zoals ze in de winkel er uit zien. Zoals je zelf al opmerkt, zo'n (relatief) kleine TV verzuipt in een grote winkel tussen alle megaschermen. Meet gewoon in je kamer hoe groot je TV moet zijn en neem dat als uitgangspunt.

Ikzelf heb als uitgangspunt de hoogte van mijn huidige 4:3 beeldbuis TV genomen, en van daaruit de afmetingen berekend die een breedbeeld TV zou moeten hebben met dezelfde hoogte. Toen kwam ik precies uit op 80 cm, wat overeen komt met een 32" scherm. Daar hou ik me nu gewoon strak aan bij het kijken naar TV's en laat me niet misleiden door het feit dat 32" best wel klein lijkt in een Mediamarkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Devil N op 29-05-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:07
Ik zit nog te twijfelen over de grote. Ik vind die Medion TV namelijk wel interessant alleen jammer dat ik deze niet live in actie kan zien. Daarnaast is 32" misschien wat te groot. Mijn tv staat ongeveer 1,5 meter van mij vandaan. En ik heb ergens gelezen dat je minstens 4 meter van de tv moet zitten. Daarom is een 26" ook wel mooi. Alleen betaal je dan ongeveer hetzelfde als voor die Medion die weer veel groter is. Gelukkig heb ik nog een maand om daar over te beslissen.

Zijn er ondertussen al meer mensen met ervaring met de Medion

Heb net zelf nog wat gevonden in deze link

[ Voor 12% gewijzigd door steefje op 30-05-2006 22:47 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Nu online

Bigg Balls

Bigg Balls schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:12:
Hey,

Ik zit zelf te wachten op de Philips LCD tv van de ing bank actie. Ik heb de 32" variant besteld. Zodra ik hem hem laat ik het jullie weten. Ik zit in een verhuizing dus het kan ff duren voordat ik de tv volledig getest heb.
Ik heb de ING Bank aanbieding LCD net binnen gekregen. Ik heb hem net aangesloten op de kabel. Wat me opvalt is hoe simpel de zenders gevonden werden. Ik sloot hem aan en selecteerde een taal en vervolgens kwamen alle gemeentes in de regio. Ik koos de gemeente waarin ik woon en alle zenders werden automatisch op de goede volgorde geinstalleerd.

Zappen gaat lekker snel. We hebben thuis ook een LCD tv van LG, nog iets 50 (32") en die is veeeel slomer. Zometeen maar ff mn dvd speler aansluiten en wachten op HDTV van UPC, Maar als het bericht op tweakers klopt dan kan het nog wel ff duren (iig geen wk)

Verder heb ik nog het idee dat het een gerefurbished model is. Er zit namelijk een of andere technische tekening bij met allemaal informatie over de tv inwendig. Lijkt wel een of ander soldeer schema. Zolang de tv goed werkt heb ik er weinig problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Bigg Balls schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:43:
[...]

Ik heb de ING Bank aanbieding LCD net binnen gekregen. Ik heb hem net aangesloten op de kabel. Wat me opvalt is hoe simpel de zenders gevonden werden. Ik sloot hem aan en selecteerde een taal en vervolgens kwamen alle gemeentes in de regio. Ik koos de gemeente waarin ik woon en alle zenders werden automatisch op de goede volgorde geinstalleerd.

Zappen gaat lekker snel. We hebben thuis ook een LCD tv van LG, nog iets 50 (32") en die is veeeel slomer. Zometeen maar ff mn dvd speler aansluiten en wachten op HDTV van UPC, Maar als het bericht op tweakers klopt dan kan het nog wel ff duren (iig geen wk)

Verder heb ik nog het idee dat het een gerefurbished model is. Er zit namelijk een of andere technische tekening bij met allemaal informatie over de tv inwendig. Lijkt wel een of ander soldeer schema. Zolang de tv goed werkt heb ik er weinig problemen mee.
Ik heb hetzelfde incl de technische tekeningen en ik heb het gekocht bij mediamarkt. Ik denk niet dat het een refurbished model is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Zo, de Acer AT2603 is binnen. Nog voor dat ik gegeten had de LCD beugel uitgepakt en het geheel aan de slaapkamermuur opgehangen. Eerste indrukken:
- Ontzettend scherp beeld!!
- Zo scherp, dat de sneeuw op sommige kanalen nu wel heel erg opvalt :)
- Er moet zeer snel een kabelgootje op de muur komen want dit is ook geen gezicht
- Ik hoop dat de muurbeugel blijft zitten met 6 m6 boutjes :)

Ik ben dus erg blij, zeker omdat er voor 466 euro voorlopig nog geen betere deal te vinden is/was!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Goed nieuws is dat! Ik zat al een tijdje erop te wachten dat iemand ervaringen zou posten ;)
Heb je al een dvdtje of hd materiaal geprobeerd?
Hoe vind je het beeld kwa helderheid en contrast?

Ik heb de bon ongeveer 1.5 maand geleden op de bus gedaan (was 2 maanden geldig, maar wel zolang de voorraad strekte; dus ik denk dat ik naast de pot pis, maar dan had ik maar sneller moeten zijn). Ben benieuwd...

[ Voor 3% gewijzigd door marteltor op 31-05-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 01:34:
Ben laatst bij Euromaxi binnen geweest die hebben een Atec 32inch scherm staan.

met Verschrikkelijk MOOI !! beeld !! ( LG/ Philips panel )

de medewerker vertelde mij wel direct dat er een HD film werd afgespeeld !

Het scherm kost € 875,00 incl. btw dus dat word ff sparen ! :P
etc etc
Ziet er super uit, en voor dat geld.... Maar zie ik het nu goed dat er geen HDMI opzit???
En misschien een noob vraag maar full-scart en half-scart??? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het nieuwste model van LG, is nu leverbaar:

32LC2R (of 42LC2R/26LC2R)
  • 81 cm beeldscherm
  • Resolutie: WXGA 1366 x 768 pixels
  • Helderheid: 500 cd/m
  • Kijkhoek: omhoog/omlaag 178; links/rechts 178
  • Contrastverhouding van 1200:1
  • 16:9 Beeldformaat
  • XD Engine
  • 3D digitale kamfilter
  • Uitgangsvermogen luidsprekers: 2 x 10 Watt
  • Speaker -systeem: 2 Ch (6 eenheden)
  • Surround- systeem: SRS/BBE
  • Picture in Picture
  • EZ Scan
  • Digitale index
  • Teletekst: 1500 Pagina's
  • Component:1080i
  • S-video
  • 2x Scart-aansluiting
  • 1x HDMI-aansluiting
  • RS-232C
  • ''Progressive Scan"
  • 2 jaar on-site aan huis garantie
  • HD Ready
  • Afmetingen: wxhxd 81cm x 56cm x 12cm
  • gewicht 25 KG
  • Verbruik 160 Watt
  • Verbruik standby 1W
  • introductiemaand: mei 2006
1032,- voor de 32 inch variant.
750,- voor 26 inch.
1750,- voor 42 inch.

Ik heb zelf zijn voorganger, 32LX2R, en ben daar zeer teverden over.

Via Plasma-Discounter.

Wel opvallend, want zijn voorganger (mijne dus) is duurder dan deze nieuwe serie.

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 31-05-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
je vergeet de LG 37LC2R te koop voor €1361,-

deze heeft samen met het 42" model 2xHDMI

kan een voordeel zijn, omdat ik op het forum steeds meer mensen tegekom die tegen de beperking van 1 HDMI poort aanlopen. Dit zullen er steeds meer worden zodra DVD en HD players via HDMI aangesloten moeten gaan worden en meer mensen op HD-TV overgaan...

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Nu online

Bigg Balls

jobvr schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 23:44:
je vergeet de LG 37LC2R te koop voor €1361,-

deze heeft samen met het 42" model 2xHDMI

kan een voordeel zijn, omdat ik op het forum steeds meer mensen tegekom die tegen de beperking van 1 HDMI poort aanlopen. Dit zullen er steeds meer worden zodra DVD en HD players via HDMI aangesloten moeten gaan worden en meer mensen op HD-TV overgaan...
Sorry maar wat wordt er nu in NL over de HDMI poort aangesloten? Het enige hdtv apparaat is toch de xbox360? En die gaat via RGB. Die andere apparaten zoals de samsung hdtv receiver is bijna nergens te krijgen en UPC heeft ook vertraging opgelopen.

Ik snap wel dat het verstandiger is voor de toekomst maar zover zijn we nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:39

Bever!

3

Bigg Balls schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 00:46:
[...]

Sorry maar wat wordt er nu in NL over de HDMI poort aangesloten? Het enige hdtv apparaat is toch de xbox360? En die gaat via RGB. Die andere apparaten zoals de samsung hdtv receiver is bijna nergens te krijgen en UPC heeft ook vertraging opgelopen.

Ik snap wel dat het verstandiger is voor de toekomst maar zover zijn we nog niet
hd-tuner + hdd-recorder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Bigg Balls schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 00:46:
[...]

-hd-tuner
-nieuwe DVD spelers
-PC (DVI-->HDMI)

toekomst:
-Playstation3
-nieuwe versies van de XBOX360
-en vast nog wel apparaten waarvan we nu nog niet weten dat we ze op een tv willen gaan aansluiten

als ik zie wat nu die HDMI switches kosten zal de prijs niet heel snel onder de €200,- euro komen, dat samen met het feit dat je er dan nog een afstandsbediening bij krijgt, wil ik het moment dat ik zo'n HDMI switch nodig heb zo lang mogelijk uitstellen en kan je die paar euro's beter nu investeren en een LCD-TV kopen met minimaal 2 HDMI poorten

Je kan natuurlijk component aansluitingen gaan gebruiken, maar als ik iets doe, doe ik het liever goed. het gebruiken van die ingang is weer een onnodige digitaal-analoog conversie en weer terug. Ik blijf bijvoorbeeld die VGA(d-sub) een vreemde uitgang vinden voor LCD-displays..

je hebt een beeldsignaal in je computer (digitaal), stuur je via VGA naar buiten (analoog), gaat over VGA kabel / component kabel (analoog), wordt in de LCD-TV weer omgezet is signaal voor scherm (digitaal)

Als je het signaal via een DVI--> HDMi aansluiting stuurt, blijft het de hele tijd digitaal en heb je theoretisch gezien iig minder kwaliteitsverlies. (alleen heb je momenteel dan wat probleempjes met de beeldbewerkingselektronica, maar die zou je uit moeten kunnen zetten (kan ook bij sommige modellen))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Dell heeft haar TV's in de aanbieding gedaan
http://www1.euro.dell.com...c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
op de Dell W3202MC geeft zij 25% korting en op de W3706MC 10%.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

marteltor schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:27:
Goed nieuws is dat! Ik zat al een tijdje erop te wachten dat iemand ervaringen zou posten ;)
Heb je al een dvdtje of hd materiaal geprobeerd?
Hoe vind je het beeld kwa helderheid en contrast?

Ik heb de bon ongeveer 1.5 maand geleden op de bus gedaan (was 2 maanden geldig, maar wel zolang de voorraad strekte; dus ik denk dat ik naast de pot pis, maar dan had ik maar sneller moeten zijn). Ben benieuwd...
Heb je ook nog geen acceptgiro's gehad? Ik heb mezelf 6 weken terug ofzo telefonisch aangemeld. Na 4 weken een acceptgiro, en vorige week nog een. En nu heb ik de TV. Ik vind het beeld gestoken zo scherp, en contrast... Tja, het is vloeken in de kerk misschien, maar hij hangt in mijn (verduisterde) slaapkamer, dus ik zal hem enigszins moeten terugdraaien vrees ik :). HD materiaal heb ik niet in mijn slaapkamer, er zit alleen een DVD spelertje op. Ik zie overigens wel duidelijk verschil in beeldkwaliteit tussen deze en mijn 32" Sony breedbeeld CRT. Dat betekent dat ik me helaas nu ook moet gaan orienteren voor LCD/Plasma in de huiskamer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:17
Die Vestel Plasma van 999 euro bij de MediaMarkt worden we daar gelukkig van? Of is het budgetcrap en moeten we er vooral van weg blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Laatst online: 12-09 16:04

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Heeft iemand ervaringen met de Fujitsu Siemens JETSON J32, ik kan hier weinig over vinden. Misschien kan iemand me helpen aan een schop in de goede richting?

edit:
Never mind, ik zat op alleen nederlands te zoeken, blijkt dat de LCD alleen in Duitsland verkrijgbaar is tot op heden.
Ik weet genoeg.

[ Voor 32% gewijzigd door OzzieMann op 01-06-2006 11:26 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
ConZito schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:20:
Die Vestel Plasma van 999 euro bij de MediaMarkt worden we daar gelukkig van? Of is het budgetcrap en moeten we er vooral van weg blijven?
Mijn advies: hard weg rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Nu online

Bigg Balls

Ik volg dit topic nu een aardige tijd redelijk actief en wat mij opvalt is dat er shitload aan merken zijn die lcd tv's verkopen. Door alle merken kan je het bos niet meer zien :)

Maar welke bedrijven maken nu eigenlijk echt de lcd schermen? Er zijn toch maar een paar die al die panelen produceren? Wat ik weet zijn dat Samsung, LG-Philips en...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Nu online

Bigg Balls

Bever! schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 01:21:
[...]

hd-tuner + hdd-recorder?
Ik wist niet dat die via hdmi ging. Dus toch meer dan ik dacht. Ik ben dan blij dat mijn tv 2 aansluitingen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ConZito schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:20:
Die is niet HD Ready, dus die zou ik nooit kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
VariX schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:15:
[...]

Die is niet HD Ready, dus die zou ik nooit kopen.
Jij niet, maar ik vermoed dat ik de aankomende 5 jaar niet overladen ga worden met HD materiaal dus dat vind ik niet zo'n boeiend punt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Nu online

Bigg Balls

ConZito schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:18:
[...]

Jij niet, maar ik vermoed dat ik de aankomende 5 jaar niet overladen ga worden met HD materiaal dus dat vind ik niet zo'n boeiend punt ;)
Ik denk dat er 5 jaar wel erg pessimistisch is. Nu weet ik dat Nederland huiverig is voor nieuwe techniek als het op televisie aankomt maar gezien het feit dat er hd-tv apparaten zijn en de kabelmaatschappijen druk bezig zijn met hdtv denk ik dat het binnen 2 jaar goed verkrijgbaar is en vrij 'normaal'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Bigg Balls schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:35:
[...]

Ik denk dat er 5 jaar wel erg pessimistisch is. Nu weet ik dat Nederland huiverig is voor nieuwe techniek als het op televisie aankomt maar gezien het feit dat er hd-tv apparaten zijn en de kabelmaatschappijen druk bezig zijn met hdtv denk ik dat het binnen 2 jaar goed verkrijgbaar is en vrij 'normaal'
Ik gok van niet, kijk maar naar het fenomeen breedbeeld. Maar dat doet er niet toe, iedereen gebruikt zijn TV op een andere manier. Waar ik hem voor wil gebruiken is DVD's kijken en af en toe wat meekrijgen van het nieuws (NOS/Nova/Netwerk). Daar heb ik dus zeker geen HD voor nodig, PC's aansluiten heb ik ook geen zin in. Feit blijft dat bij mij de beeldkwaliteit voor alle andere features gaat die ik waarschijnlijk nooit ga gebruiken of optimaal ga benutten.

Maar ik vroeg me dus af of de kwaliteit daarvan schappelijk was, kans is klein, maar het zou zomaar toch ineens wel zo kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben121689
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-08 13:08
Bij Paradigit Computers vanaf vandaag in de aanbieding de Acer AT3201W 81cm Flat LCD TV, HD Ready voor € 899,-. Beperkt aantal leverbaar dus snel erbij zijn mocht je geïnteresseerd zijn.

Zie onderstaande website voor de specs:
http://www.paradigit.nl/pdf/10009760v.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Ik denk dat het een foutje is, en heb ze geprobeert te bellen, maar ze nemen niet op..
anders zou ik deze meteen kopen
http://www.voordeelhalen.nl/deep_index.php?id=6506410441

LG 42LC2R €1360,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
jobvr schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:24:
Ik denk dat het een foutje is, en heb ze geprobeert te bellen, maar ze nemen niet op..
anders zou ik deze meteen kopen
http://www.voordeelhalen.nl/deep_index.php?id=6506410441

LG 42LC2R €1360,-
Fout van de site denk ik:
http://www.voordeelhalen.nl/deep_index.php?id=6506410440

Dat is namelijk wel de juiste prijs. Is overigens een érg leuke TV voor die prijs. Het is echter geen aanbieding, het ding kost gewoon rond de 1375 €.

De 40" kost iets meer, rond de 1600 € geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Ik begrepen dat in het mei nummer van de consumentbond een test is gedaan tussen verschillende lcd tv's. Iig een loewe tv komt er als beste uit. Kan iemand dat artikeltje inscannen en online gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Yuco schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:02:
Ik begrepen dat in het mei nummer van de consumentbond een test is gedaan tussen verschillende lcd tv's. Iig een loewe tv komt er als beste uit. Kan iemand dat artikeltje inscannen en online gooien?
je kan hem voor €1,- bestellen bij de consumenten bond, maar je ik heb hem al bij het oud papier liggen, want in de vergelijking is bijvoorbeeld de nieuweste tv van sony die ze testen de S32A10, ze lopen bij elk merk ongeveer 1 type achter, dus je hebt er niet heel veel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik heb van de sonoma uitgevers bericht dat ik de 468 euro moet overboeken en dat dan asap mn lcd tv komt :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
marteltor schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:18:
ik heb van de sonoma uitgevers bericht dat ik de 468 euro moet overboeken en dat dan asap mn lcd tv komt :D :)
Ik weet niet van voor een aktie dat is, maar dat klinkt een beetje als zo'n zwendel die vaak vanuit nigeria wordt opgezet, waarbij zij een grote erfenis het land uit moeten smokkelen en als je ze helpt krijg je een deel, maar dan moet je eerst ff €2000,- overmaken voor de notaris en trasactie kosten... en van dat geld zie je nooit meer iets terug :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ja de aanbieding is er goed genoeg voor om dat te denken, maar het is niet zo.
Het was een pagina grote advertentie in de autoweek, ongeveer anderhalve maand terug, gedaan door de Panorama. Daarnaast heeft Seatrider, die veel eerder besteld heeft dan ik, die tv al binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Kruidvat aanbieding: klik
Stein LCD TV 32 Inch
Bestel de nieuwe LCD TV nu en u ontvangt hem in week 23.

Inclusief muurbeugel t.w.v. 199,99 euro.
Afbeeldingslocatie: http://www.internetvoordeel.nl/files/prodimg/sample_lcdtv_2.gif
Beleef nu ultieme kijkplezier met de stijlvolle 32 Inch LCD TV uitgevoerd in zwart met zilver en staande op een fraaie voet. HDTV ready, dus superscherpe beeldkwaliteit.

Specificaties:
-Beeldbuisdiagonaal: 82 cm
-HDTV ready
-Picture in Picture
-Stereo Geluidsweergave
-TV Sound input
-Line out
-Picture format: 16:9
-On screen display in 5 talen
-Resolutie: 1366 x 768
-Kijkhoek: 170 graden
-Contrast: 800:1 -Response time: 16 ms
-Teletekst: 252 pagina's
-Color System: PAL/SECAM
-Dubbel Scartaansluiting
-Stroomverbruik: 142 Watt
-Gewicht: 17.8 kilo
-Diepte: 8 cm standaard, 16 cm met beugel, 21 cm met voetensteun
-Afstandsbediening
-2 Jaar aan huis garantie

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Alleen een scart ingang?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Van deze kruitvat aanbieding wordt ik niet heel erg warm...

investeer dan €100,- en koop een goede TV... voor €990,- heb je een LG 32LC2R contrast ratio 1200:1, 8ms, en je weet zeker dat je HDMI poort en component ingang hebt... en wat die muurbeugel betreft.. voor €40,- heb je er één

Dit is best een leuke van Vogels, kost ongeveer €38,-
http://www.vogels.nl/deta...Fromsearch=yes&ISSAID=593

[ Voor 31% gewijzigd door jobvr op 01-06-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

marteltor schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:38:
ja de aanbieding is er goed genoeg voor om dat te denken, maar het is niet zo.
Het was een pagina grote advertentie in de autoweek, ongeveer anderhalve maand terug, gedaan door de Panorama. Daarnaast heeft Seatrider, die veel eerder besteld heeft dan ik, die tv al binnen :)
Hee congrats! Heb jij hem eigenlijk besteld naar aanleiding van mijn post hier?
Met andere woorden; ben jij me nu dankbaar? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Ja!
Nou ja, deels ;)
Ik had de aanbieding wel zelf al gevonden geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charlie932
  • Laatst online: 15:26
sjolmers schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 08:33:
Dell heeft haar TV's in de aanbieding gedaan
http://www1.euro.dell.com...c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
op de Dell W3202MC geeft zij 25% korting en op de W3706MC 10%.
Is zo'n Dell wat?? (aan gezien je deze nergens in een winkel kan bewonderen. Ik vind de 37" LCD versie erg fraai!)

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Laatst online: 10:58
Bigg Balls schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:13:
Ik volg dit topic nu een aardige tijd redelijk actief en wat mij opvalt is dat er shitload aan merken zijn die lcd tv's verkopen. Door alle merken kan je het bos niet meer zien :)

Maar welke bedrijven maken nu eigenlijk echt de lcd schermen? Er zijn toch maar een paar die al die panelen produceren? Wat ik weet zijn dat Samsung, LG-Philips en...?
en IPS Alpha dat is een joint venture van Hitachi en Matshushita Electric Industrial (o.a Panasonic), toshiba heeft er ook een aandeel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Laatst online: 10:58
Charlie schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 11:34:
[...]

Is zo'n Dell wat?? (aan gezien je deze nergens in een winkel kan bewonderen. Ik vind de 37" LCD versie erg fraai!)
Als je de LG 37LB1R of de LG 37LC2R mooi vind kan je mischien beter daar na kijken, lijkt mij mee value for money. Bovendien hebben die een hdmi ingang, volgens mij heeft dell dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 16:15
Misschien leuk om op de slaapkamer op te hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Nu online

Bigg Balls

jaguarxj16 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:20:
[...]

en IPS Alpha dat is een joint venture van Hitachi en Matshushita Electric Industrial (o.a Panasonic), toshiba heeft er ook een aandeel in.
Oke interresant! Dus dat zijn de drie grote spelers? Ik hoop dat er nog meer komen maar ik betwijfel het. Economisch gezien is de kans groter dat er een overgenomen wordt. Maar je weet het nooit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charlie932
jaguarxj16 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:22:
[...]
Als je de LG 37LB1R of de LG 37LC2R mooi vind kan je mischien beter daar na kijken, lijkt mij mee value for money. Bovendien hebben die een hdmi ingang, volgens mij heeft dell dat niet?
De Dell heeft ook HDMI. Ik vind ze wel erg fraai. Zeker die afneembare speakers. (Ik wil graag een zo klein mogelijke rand rondom het scherm. Het geluid gaat toch via de stereo lopen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Nu online

Bigg Balls

Charlie schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:46:
[...]

De Dell heeft ook HDMI. Ik vind ze wel erg fraai. Zeker die afneembare speakers. (Ik wil graag een zo klein mogelijke rand rondom het scherm. Het geluid gaat toch via de stereo lopen.)
Dan heeft Benq ook een mooi scherm. Is weliswaar duurder maar wel 37" en de standaard resolutie is 1920x1080! Er loopt al een hele tijd een topic over dit scherm op GOT. Hij kost wel een kleine 1500
:+

edit: Ik was er vergeten bij te zetten dat deze geen speakers heeft en daarom interessant kan zijn voor je

[ Voor 11% gewijzigd door Bigg Balls op 02-06-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charlie932
Bigg Balls schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:53:
[...]

Dan heeft Benq ook een mooi scherm. Is weliswaar duurder maar wel 37" en de standaard resolutie is 1920x1080! Er loopt al een hele tijd een topic over dit scherm op GOT. Hij kost wel een kleine 1500
:+

edit: Ik was er vergeten bij te zetten dat deze geen speakers heeft en daarom interessant kan zijn voor je
Is misschien een aardige dan. Welk topic is dat zo? Of welk type Benq betreft het?
Aan de andere kant... Benq... dan heb je geen goed merk lijkt me zo.....
Dell lijkt me dan alweer wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 16:15
Iemand de folder van It's gezien?

Vraag me af of dit wel klopt:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.frijns/foto/aanbieding_klein.jpg

Dan heb ik het dus over de onderste Samsung aanbieding.
499,- lijkt me een koopje?

[ Voor 15% gewijzigd door rvrbtcpt op 03-06-2006 18:22 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.