[TV] Plasma/Lcd: aanbiedingen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste
Acties:
  • 51.857 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:{ Waarom hanteren ze niet 1 prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Ja dat vindt ik opzich ook wel vaag..Zal wel een goede reden hebben..

Ik moet even tijd vinden om vanmiddag voor de LG RZ-26LZ55 te gaan kijken bij MM Breda..Laat ik nou net vandaag de sleutel van mijn nieuwe huis krijgen en het ontzettend druk hebben..

Dus mocht iemand de prijs weten, graag:)

Scheen dat ie laatst 800 kostte, dus dat zou dan 800-128=672 worden.. Is wel redelijk interessant, maar vindt 800 wel een hoge prijs :(

[ Voor 19% gewijzigd door PnD op 15-02-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 17:16
Ik heb er zelf bij Radio Modern 850 euro voor betaald. Ja, nog wat korting en wat erbovenop voor een muursteun.
Geloof dat het met korting voor de tv zelf (dus niet muursteun) kwam op 815 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:54:
[...]

Om de simpele reden dat je niet concurreert met een of andere vage toko in Groningen als je zelf in Utrecht zit. De gedachte is dat je concurreert binnen het gebied waar de mensen wonen, dus ben je de goedkoopste in die regio!
Als ik iets kan kopen in groningen wat 200-300 euro minder is, ga ik naar groningen. :P

Maareh, bij media markt, kan je daar kijken naar de tv voordat je hem meeneemt? Dit ivm dode pixels

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 00:18:
Vanaf morgenmiddag (dus eigk vanmiddag) zal er een landelijke reclamecampagne van start gaan om deze BTW actie aan te kondigen. De BTW actie betekent effectief voor de klant 16% korting en geldt op alle platte TV's (niet op beeldschermen). De actie is tevens geldig in alle vestigingen. Eventuele bestellingen zullen volledig aanbetaald dienen te worden om mee te doen. Mijn tip: als je perse een scherm wilt hebben, wees er dan vroeg bij!
Waar komt deze informatie eigenlijk vandaan? Kan het nergens terugvinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:20:
Als het rustig is, zal men hem wellicht voor je uitpakken voordat je hem afrekent. Anders kun je hem altijd afrekenen en na de kassa even vragen of ze je een stopcontact kunnen lenen. Als ie dode pixels bevat, kun je hem dan direct omruilen voor een nieuwe. Uiteraard kun je hem binnen twee weken altijd nog omruilen!
Als het meer dan de wettelijke toegestane aantal pixels is zeker... Of heb je bij media markt 100% dode pixel vrij garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:34:
[...]

Waar komt deze informatie eigenlijk vandaan? Kan het nergens terugvinden..
Ik heb deze actie ook in de email gekregen...... dus klopt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Goed dat ik even heb gebeld, de aktie is bij MM Breda MORGEN de hele dag..

En de prijs van de LG wilde ze niet geven, maar toen ik vroeg of ie 800 euro kostte zei ze, meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

PnD schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:52:
(..)
Inderdaad, alleen op donderdag is de btw actie bij de MM.

[ Voor 17% gewijzigd door Verbal Kint op 15-02-2006 14:31 ]

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:52:

En de prijs van de LG wilde ze niet geven, maar toen ik vroeg of ie 800 euro kostte zei ze, meer :(
De goedkoopste prijs die ik zo snel kan vinden van het LG ding is 760 euro (incl bezorgen). Stel je voor dat die LG bij MM breda 849 kost dan betaal je dus nu 713 euro en ben je dus een kleine 50 euro goedkoper uit dan bij de goedkoopste internetaanbieder (moet je hem alleen zelf meenemen). Ik vind dat je een beetje loopt te piepen aangezien je jezelf een hoop geld bespaart en het is nog steeds niet goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:08:
[...]

De goedkoopste prijs die ik zo snel kan vinden van het LG ding is 760 euro (incl bezorgen). Stel je voor dat die LG bij MM breda 849 kost dan betaal je dus nu 713 euro en ben je dus een kleine 50 euro goedkoper uit dan bij de goedkoopste internetaanbieder (moet je hem alleen zelf meenemen). Ik vind dat je een beetje loopt te piepen aangezien je jezelf een hoop geld bespaart en het is nog steeds niet goed....
Hij weet dat hij ooit 654 euro heeft gekost bij de MM in Hengelo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

*tip*
Ook ZONDER de BTW op donderdag 16 februari, kan je alsnog proberen er iets vanaf te krijgen. Een aantal TV's verkopen ze namelijk al, na lang afdingen/aandringen, onder de BTW-prijs!

Oftewel; weescht een Neederlander en houdt den hand op den portomonnaie!
:+

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 15-02-2006 20:07 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, maar dan nog. Je weet nooit wat de reden is van een dergelijke aanbieding. Het betekent zeker niet dat de gangbare inkoopprijs een dergelijke advertentie toestaat. Weet jij veel waar die tvs vandaan kwamen of welke boekhoudundige truc er is uitgehaald om een dergelijke actie mogelijk te maken (wellicht is er een credit overheen geboekt). Vooralsnog vind ik een bedrag van rond de 700 euro een scherpe prijs voor deze tv. Jammer als je de aanbieding van MM Hengelo hebt misgelopen, maar niks aan te doen (behalve jammeren ;) )

Edit: op de reactie hierboven, ik denk niet dat je op donderdag moet proberen om te onderhandelen. Ik zou je als verkoper wegsturen! Kies ervoor om of op een andere dag te onderhandelen of om zonder te lopen zeiken over de prijs te kopen op donderdag. Ik zou voor het laatste gaan, want 16% korting is lang niet op alle modellen redelijk ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Die 32" versies moeten rond dat bedrag gaan kosten. Tis bezopen dat je voor 6" meer het dubbele moet betalen :(

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Gelukkig is Mig29 geen MM verkoper..
Vrij logisch dat je als (nederlandse) consument zo goedkoop mogelijk wilt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehehe, gewoon zakelijk ;) En ik bekijk het vanaf de kant van de verkoper.... Goedkoper vind je momenteel niet. Dat was mijn standpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Een produkt wat in korte tijd al ontzettend veel waarde verliest ga ik niet duurder kopen als een maand geleden, dat is mijn consumentenstandpunt ;)

Edit:
PC Megastore
Adres: Buurtweg 24
4661 LC Halsteren
Ingeschreven bij KvK onder nr.: 20110881
BTW nr.: NL8125.09.420.B01
Girorekening: 9633460

Wij zijn geopend van maandag t/m/ vrijdag van 11.00 uur tot 17.00 uur. Tijdens deze uren is het ook mogelijk om bestellingen af te komen halen. Afhalen van producten geschiedt echter alleen op afspraak.

LG RZ-26LZ55

759,95

PC Zaak
Slingerweg 6
4613 BR
Bergen op Zoom

Dé PC Zaak is een echt bedrijf in tegenstelling tot vele andere internet shops

LG RZ-26LZ55

763,52

ACER LCD TV AL2671W

712,95
Deze televisies heb ik gevonden voor leuke prijzen bij shops in de buurt van MM Breda.
Zou MM nu na zijn 16% aftrek goedkoper moeten zijn als deze prijzen of hun originele prijs?

[ Voor 73% gewijzigd door PnD op 15-02-2006 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk telt de laagste prijsgarantie alleen over hun nieuwe (-BTW) prijs. Als je dan een nog goedkopere leverancier hebt, dan krijg je het product voor dezelfde prijs als bij deze leverancier (dus niet nog eens min de BTW).

Disclaimer: dit is mijn interpretatie van de regeltjes. Eventuele geschillen mag je zelf uitvogelen met jouw MM medewerker.

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Je hebt gelijk, weinig onderhandelen omdat ze met 19% vandaag altijd de goedkoopste zullen zijn (heb gebeld met MM)

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
Ik stond vanochtend 08:00 voor de deur van MM Amsterdam :D

heb een LE32M61 aangeschaft voor iets meer dan 1400 euri
vanavond ff ophalen

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:44

MAZZA

Barbie is er weer!

Dat scheelt 'slechts' zo'n 35 euro met de laagste prijs in de pricewatch. Valt opzich best tegen dan.. Maargoed, goedkoper is goedkoper :)

• Mark-
klopt. Voor het prijsverschil deed ik het ook niet.
Ik had gister 4launch gemaild over de LE32M61B, deze gaat bij hun via een pre-order :S

Schem was nog niet leverbaar volgens hen en zou ongeveer 3 weken gaan duren.
Vandaar mijn impulsieve aankoop @ MM

[ Voor 8% gewijzigd door Mark- op 16-02-2006 11:50 ]

• basset
MaCk- schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:49:
klopt. Voor het prijsverschil deed ik het ook niet.
Ik had gister 4launch gemaild over de LE32M61B, deze gaat bij hun via een pre-order :S

Schem was nog niet leverbaar volgens hen en zou ongeveer 3 weken gaan duren.
Vandaar mijn impulsieve aankoop @ MM
Bovendien, als je een dode pixel hebt, kun je altijd nog besluiten om terug te gaan voor je geld. Dat is bij webwinkels wat lastiger.

Of wellicht kun je in de winkel als je het vraagt even kijken.

Iemand gezien wat de Toshiba WLT-58 moest kosten?

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Was het druk bij MM?

• Mark-
was best wel druk ja.
ongeveer 20-30 man stonden voor de deur te wachten gok ik

Maar 10-15 mins later was het pas echt gekkenhuis, IEDEREEN wilde een LCD.
hahaha het leken wel warme broodjes.

quote "Ja dus die voor in de woonkamer, en dan die kleine voor in de slaapkamer"

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Het is trouwens niet 19% korting, maar geen btw betalen, dit is ook 19% maar het is wat anders als 19% korting op de incl. btw prijs.

LG 26LZ55 kostte 715 euro..

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
MaCk- schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:16:
was best wel druk ja.
ongeveer 20-30 man stonden voor de deur te wachten gok ik

Maar 10-15 mins later was het pas echt gekkenhuis, IEDEREEN wilde een LCD.
hahaha het leken wel warme broodjes.

quote "Ja dus die voor in de woonkamer, en dan die kleine voor in de slaapkamer"
Hahaha, lekker he, smijten met geld 8)

Verwijderd

Is er nog wel wat over als het 1730 is? :D

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

PnD schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:24:
Het is trouwens niet 19% korting, maar geen btw betalen, dit is ook 19% maar het is wat anders als 19% korting op de incl. btw prijs.

LG 26LZ55 kostte 715 euro..
Effectief 16% korting dacht ik.... zoals overigens ook al eerder opgemerkt

[ Voor 8% gewijzigd door Verbal Kint op 16-02-2006 15:01 ]

Great minds think alike!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verbal Kint schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:00:
[...]

Effectief 16% korting dacht ik.... zoals overigens ook al eerder opgemerkt
1/1.19 = 0,84. Dus je moet 0,84 * de incl. btw prijs doen. Ofwel; ruwweg 16% korting.

Ben net ff langs de MM in Enschede, het was redelijk druk voor zo op de middag. Maar "echte" koopjes kon ik niet echt vinden. Aantrekkelijk geprijsd wel;

- De Samsung LE27T51 (27" , pva) kost 879 * (1/1.19) = 739 euro. 744 is PW prijs.
- LG RZ-26 (26") kost 797 * (1/1.19) = 670 euro. Haalt het nog niet bij de prijs van 654, maarja ;) Misschien kijken of bij de MM in Hengelo hij nog steeds standaard 654 is, dat zou dan 654 * (1/1.19) = 550 euro.
- Samsung LE26R41B koste 1079 (dacht ik), dat wordt dan 907 euro.

Verder was de goedkoopste 26" die van vestel voor 699 * (1/1.19) = 587 euro.

En daarom ben ik nog steeds niet overgegaan tot het kopen van een lcd :P

Verwijderd

En de samsung LE32R51B?

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik ben niet zo goed in die typenummers :P Maar ik zag een 32" Samsung staan met zo'n zilveren hoek eronder voor rond de 1280 zonder btw-korting.

Verwijderd

dat is die met hdmi?

Verwijderd

Ahh dit is echt om gek van te worden. Me geld is nog niet gestort, dus kon nog niks kopen :(

Wou nog wel een mooie LE32M51B kopen :( Als ze hem nog hadden in MM Amsterdam :P

• profweirdo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 14:09
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 16:45:
Ahh dit is echt om gek van te worden. Me geld is nog niet gestort, dus kon nog niks kopen :(

Wou nog wel een mooie LE32M51B kopen :( Als ze hem nog hadden in MM Amsterdam :P
ik zou zeggen, waag een belletje naar www.foka.nl
vandaag telefonisch een prijs doorgekregen voor de 32M51 en die direct vast laten leggen............ik zou zeggen pak die foon en bel!!!

E6750 @ 3,2 Ghz | MSI P35 | OCZ SpecOps 2Gb | Sparkle 7900GT

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik heb geen idee, heb niet op de achterkant gekeken. Wel zag het beeld er heel mooi uit, maar dat wist je waarschijnlijk al :P

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 01:23
kom net van MM breda. Toen we aankwamen liepen er op de parkeerplaats een stuk of 5 mensen met een plasma te zeulen (de pana). Wie had dat gedacht een paar jaar geleden toen ze nog voor 20000 gulden over de toonbank gingen
m'n zus ging voor de samsung LE27T51B. In Rotterdam was die 800 en met 16% korting kom je dan op een leuke prijs. Hier was hij 869, in ieder geval veel te duur.. Toen maar voor de LG 26RZ55 gegaan (849-16%). Wel weer irritant dan te lezen dat deze LG bij andere filialen goedkoper staat. Ergerlijke policy van MM dat ze verschillende prijzen hebben over de filialen heen.

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Heeft er nou iemand een echt spectaculaire goedkope aankoop gedaan?
Vind tientje onder de webshopprijs niet echt spectaculair..Service van MM is ook niet om naar huis te schrijven..

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

PnD schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:06:
Heeft er nou iemand een echt spectaculaire goedkope aankoop gedaan?
Vind tientje onder de webshopprijs niet echt spectaculair..Service van MM is ook niet om naar huis te schrijven..
Als zoals maxtrash zei, de LE27T51 800 euro standaard was bij de MM rotterdam, dan wordt dat 800*0,84 = 672 voor een LE27T51. Dat is wel een relaxe prijs voor zo'n tv :P PW prijs is iets van 740. Maar goed, dat zou dan het enige echte koopje zijn waar ik over gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Bartjuh schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:24:
[...]

Als zoals maxtrash zei, de LE27T51 800 euro standaard was bij de MM rotterdam, dan wordt dat 800*0,84 = 672 voor een LE27T51. Dat is wel een relaxe prijs voor zo'n tv :P PW prijs is iets van 740. Maar goed, dat zou dan het enige echte koopje zijn waar ik over gehoord heb.
Pana PA50 voor 1300 is ook dik 150 euro onder de webprijzen

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 16:45:

kheb em gekocht. :)

Lees alleen nu op de website:
Omruilen
Omruil geen probleem bij ons. Mits je het product terugbrengt compleet, onbeschadigd in de originele verpakking en inclusief de kassabon.
Terwijl ik door iemand verteld werd dat ik binnen 2 weken de tv kon ruilen als er dode pixels in zaten, no questions asked..

Weet iemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen zorgen. Het klopt hetgeen die MM-medewerker zei: binnen 14 dagen kun je het product retour brengen zonder verdere opgave van de reden. Aan jou de keus verder: ander exemplaar, ander type, ander merk, of geld terug. (bron: mijn zoon, werkzaam bij MM). Dus in het geval van een LCD/Plasma scherm heb je dus feitelijk 14 dagen pixelgarantie, dat maakt m.i. de kortingsprijzen nog scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:53:
[...]

kheb em gekocht. :)

Lees alleen nu op de website:

[...]

Terwijl ik door iemand verteld werd dat ik binnen 2 weken de tv kon ruilen als er dode pixels in zaten, no questions asked..

Weet iemand meer?
Ik snap je probleem niet, hier staat toch ook dat omruilen geen probleem is? Zolang je alles maar heel laat en de verpakking niet weggooit..
Staat niks over ongeopende verpakking oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:45:
Geen zorgen. Het klopt hetgeen die MM-medewerker zei: binnen 14 dagen kun je het product retour brengen zonder verdere opgave van de reden. Aan jou de keus verder: ander exemplaar, ander type, ander merk, of geld terug. (bron: mijn zoon, werkzaam bij MM). Dus in het geval van een LCD/Plasma scherm heb je dus feitelijk 14 dagen pixelgarantie, dat maakt m.i. de kortingsprijzen nog scherper.
Dat was dus voor mij ook de reden waarom ik bij MM heb gekocht en niet bij Salland als voorbeeld. :)
Mooi om te horen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 20:41:
[...]

ff een update:
Blijkt een drukfout te zijn... hij kost 1300 euro. Die tv van 669 euro is een oud model en die kost 700 euro. Ben dus teleurgesteld weggegaan, en vond gelukkig mijn troost later, toen ik de 26pf4310 voor 880 euro kon kopen (+nog 50 euro korting op mijn wasmachine) bij IT's. Krantje van Megamax gaat dus voortaan meteen in de prullenbak.

plaatje
[afbeelding]
Is deze er ook toevallig in het zwart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadeel van Philips is imo dat er te weinig aansluitingen op zitten. Er wordt een dvi/vga --> component verloopje meegeleverd, maar hierdoor verlies je je enige digitale ingang. Stel dat je een xbox 360 aansluit en later nog een losse BR/HD-DVD speler of een digitale tuner oid, dan zit je dus :'(. Verder vind ik het design wel erg strak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geldt die korting bij de MM nog? Dan ren ik er vandaag nog heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:34:
Geldt die korting bij de MM nog? Dan ren ik er vandaag nog heen
Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/8716/mediamarkt9js.jpg

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

Mijn TV is er ook weer bij computerland, 27" voor €555:

http://www.computerland.n...beschrijving&prodid=20275

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/tvdleur/tv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/tvdleur/IMG_3966.jpg

2x scart, RGB / DVI / s-video ingang. Werkt prima voor het geld :)

[ Voor 4% gewijzigd door tvdleur op 20-02-2006 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Die heeft een hele tijd 599 gekost, 555 is wel een leuke prijs:)
Ik heb een LGRZ32LZ55 2de hands weten te kopen voor 750 :D Masterlijk ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

tvdleur schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:32:

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb je misschien ook een linkje naar meer specificaties?

Ik heb toen al eerder gekeken naar deze tv en ik geloof ook dat hij op de HCC dagen te koop stond maar kan nu de specs nergens vinden....

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM adam had geen samsungs op voorraad meer toen ik kwam, nu komt het deze week.. Weet iemand wanneer dat kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

[afbeelding]

[afbeelding]

Jezes christus, wat een mooi design voor dat geld zeg!! :9~

Alleen ik kan niks geen specificaties vinden whatsoever. Op hun site (www.jewelnotebooks.nl) spreken ze alleen maar over een 20" lcd, en 2x een 42" plasma. En op het internet kan ik het maar niet vinden :'(

Kan jij er misschien nog meer over vertellen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das cker een mooie prijs, jammer van de boxjes aan de onderkant, vind ik dan..
Is jewel aan te raden.. ik heb er nog nooit wat van gehoord namelijk, goede beeldkwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik vond dit linkje met specs nog: -> [rml]carroz in "[ LCD] Mycom 26" en 32" TV"[/rml]
27" (68cm)
1280x720
500 cd/m2
500:1
16ms
hor / vert 170 / 170
PAL, SECAM, NTSC, HDTV
99
DSub en DVI
autosetup
2x 10W
Maar of dit dezelfde is en dus allemaal klopt...geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Bartjuh schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:48:
[...]

Jezes christus, wat een mooi design voor dat geld zeg!! :9~

Alleen ik kan niks geen specificaties vinden whatsoever. Op hun site (www.jewelnotebooks.nl) spreken ze alleen maar over een 20" lcd, en 2x een 42" plasma. En op het internet kan ik het maar niet vinden :'(

Kan jij er misschien nog meer over vertellen? _/-\o_
Dit is inderdaad een supermooi design voor 555 euro. Vind hem wel wat voor in mijn slaapkamer :P

Ik heb ook al gezocht, maar kan op internet heeeelemaal niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 08:47:
[...]
Heb je misschien ook een linkje naar meer specificaties?

Ik heb toen al eerder gekeken naar deze tv en ik geloof ook dat hij op de HCC dagen te koop stond maar kan nu de specs nergens vinden....
Zie:
http://www.qva.com.tw/e-SOT262.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:10
25ms response time? auw.....dat lijkt me toch geen ideale combo icm met de 360.....of zit ik verkeerd?

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of er ook wat LCD/Plasma tv's worden afgeprijst maar 24 feb om 12 uur:

http://www.megamagazijnopruiming.nl/

Hoop dat ze een leuke LE32M61B met een mooi prijsje hebben :p

[Edit] Heeft iemand wel is wat gekocht bij BCC, met dat Everyday Low Prcing? Op hun site stata dat als je er wat koopt, en je ziet daarna het egen wat je hebt gekocht ergens anders goedkoper, krijg je het geld + 25% terug. Kan je ook gewoon erheen gaan, en als je bijvoorbeeld de samsung le32m61b 1600,- kost en dan zeggen dat je hem op: Deze site voor 1445,00 ziet staan. Gaan ze dan ook onder dat bedrag zitten, of alleen nadat je hem hebt gekocht?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 18:36 ]

• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

Spelletjes e.d. zijn er prima op te spelen. Ik heb ergens de handleiding liggen met specs, maar ik moet mn huis verkopen (al andere gekocht ;) ) dus ik ben nog aan het zoeken :)

Sowieso is de levensduur van de backlight 50.000 uur, 2 jaar pickup and return uit het blote bolletje en waar ik wel voor viel zijn de aansluitingen die je hebt (praktisch alles).

Er schijnt een iets ouder type samsung display in te hangen, maar dont pin me down on it, het kunnen ook series zijn met displays die op zijn gekocht bij verschillende fabrikanten.

Jewel heeft al een tijd ervaring met notebooks, dus een tft tv had ik wel vertrouwen in en het ding meet het best met de 3x duurdere JVC van mn ouders. Tuurlijk is zwart wat minder zwart dan bij hun, maar de prestaties zijn erg goed voor het geld.

en 27" zonder enige dode pixel :*)

[ Voor 41% gewijzigd door tvdleur op 23-02-2006 18:44 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:26:
Geen idee of er ook wat LCD/Plasma tv's worden afgeprijst maar 24 feb om 12 uur:

http://www.megamagazijnopruiming.nl/

Hoop dat ze een leuke LE32M61B met een mooi prijsje hebben :p

[Edit] Heeft iemand wel is wat gekocht bij BCC, met dat Everyday Low Prcing? Op hun site stata dat als je er wat koopt, en je ziet daarna het egen wat je hebt gekocht ergens anders goedkoper, krijg je het geld + 25% terug. Kan je ook gewoon erheen gaan, en als je bijvoorbeeld de samsung le32m61b 1600,- kost en dan zeggen dat je hem op: Deze site voor 1445,00 ziet staan. Gaan ze dan ook onder dat bedrag zitten, of alleen nadat je hem hebt gekocht?
Ik raad je aan om ook 's binnen te lopen bij Foka in Rotterdam. Ik heb m'n 32M61B daar afgelopen zaterdag gekocht voor 1549,00 euro ;)

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:42
Ook iemand bekend met de THOMSON, 42 KH 412 S ??
= 42" projectie tv met volgende specificaties;

Haal het ultieme bioscoopgevoel uw huiskamer binnen met deze geweldige projectieTV met een beeldscherm van 107 cm! Ook met: • 100 Hz High Focus: altijd subliem ...

... beeld • 40 W Virtual Dolby Surround voor een schitterend, kamervullend geluid • instelbaar contrast • NICAM/stereogeluid • dynamisch basgeluid • bijzonder uitgebreide programmagids per kanaal • teletekst (128 pagina's geheugen) • 3in1afstandsbediening • OnScreenDisplay • sleep en wake uptimer. Aansl.: 2 Scart. Hxbxd: 126x93x55 cm. Kleur: zilver.

Zie volgende Link En dat voor 799 euros......

[ Voor 17% gewijzigd door Hen3s op 24-02-2006 13:23 . Reden: Link verandert ]

• profweirdo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 14:09
Ik raad je aan om ook 's binnen te lopen bij Foka in Rotterdam. Ik heb m'n 32M61B daar afgelopen zaterdag gekocht voor 1549,00 euro ;)
ik heb mijn 32M51B ook bij foka gekocht, erg nette winkel!!

[ Voor 4% gewijzigd door profweirdo op 23-02-2006 22:55 ]

E6750 @ 3,2 Ghz | MSI P35 | OCZ SpecOps 2Gb | Sparkle 7900GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraag over lcd tv's, weten jullie vast wel..

Zijn er lcd tv's waarbij je het beeld kan instellen dat het vertical staat? Dus als je hem 90 graden draait dat je het beeld ook goed kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Ik zit eens wat rond te kijken naar een TFT voor de slaapkamer (dus zo'n 20" en waarschijnlijk gewoon 4:3).

Uiteindelijk kwam ik bij de MIRAI 20" T20018 terecht. Ik kan naast de specs alleen niks vinden qua gebruikerservaringen.

Is er hier iemand die deze tv heeft en er wat over kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 15:24

SeatRider

Hips don't lie

Hen3s schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 21:59:
Ook iemand bekend met de THOMSON, 42 KH 412 S ??
= 42" projectie tv met volgende specificaties;

Haal het ultieme bioscoopgevoel uw huiskamer binnen met deze geweldige projectieTV met een beeldscherm van 107 cm! Ook met: • 100 Hz High Focus: altijd subliem ...

... beeld • 40 W Virtual Dolby Surround voor een schitterend, kamervullend geluid • instelbaar contrast • NICAM/stereogeluid • dynamisch basgeluid • bijzonder uitgebreide programmagids per kanaal • teletekst (128 pagina's geheugen) • 3in1afstandsbediening • OnScreenDisplay • sleep en wake uptimer. Aansl.: 2 Scart. Hxbxd: 126x93x55 cm. Kleur: zilver.

Zie volgende link. En dat voor 799 euros......
Je linkt naar de homepage van otto, en daarbij, een projectie TV is geen LCD/Plasma, je reaktie lijkt wat off topic dus.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

[afbeelding]

[afbeelding]

Slecht nieuws.... Ik had het besluit al genomen deze te gaan kopen, maar wou nog even wachten door omstandigheden. Maar nu is ie niet meer te krijgen bij computerland helaas.

Iemand nog aanbiedingen gevonden elders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu de LE32M51B gekocht, maar ben nu opzoek naar een mooie wandsteun. Kan ik ook andere merken wandsteunen kopen dan Samsung, en zijn er mooie aanbiedingen (om toch nog ontopic te blijven :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

foutje 8)7

[ Voor 100% gewijzigd door made op 09-03-2006 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjuh schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:33:
[...]

Slecht nieuws.... Ik had het besluit al genomen deze te gaan kopen, maar wou nog even wachten door omstandigheden. Maar nu is ie niet meer te krijgen bij computerland helaas.

Iemand nog aanbiedingen gevonden elders :P
Ik wou die ook deze maand kopen maar ik zie hem ook niet meer op de site, weet je mischien of ze hem nog binnen krijgen ?? btw super mooi design hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:27:
[...]

Ik wou die ook deze maand kopen maar ik zie hem ook niet meer op de site, weet je mischien of ze hem nog binnen krijgen ?? btw super mooi design hoor
Ik heb geen idee, maar ze hebben hem blijkbaar eerder ook al in hun assortiment gehaald, eruit gehaald en een paar maanden later weer toegevoegd.. en nou is hij er weer uit. Dus wie weet is hij er weer over een maandje. Maar ik denk dat ik binnekort even een belletje/meeltje doe naar computerland :)

Edit; Net gedaan dus, nu wordt het ff afwachten, i'll let you know ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Bartjuh op 10-03-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Antwoord gekregen van computerland (vrij snel :P ) . Jewel produceert deze lcd-schermen niet meer, en dit waren restanten die ze aan het uitverkopen waren. In Apeldoorn zijn ze iig op (ik woon daar het dichtste bij, dus heb daarheen gemaild) , maar in Leiden, Eindhoven of Rotterdam hebben ze er heel misschien nog een paar staan. Het beste kan je daarvoor bellen.
Die plaatsen zijn een beetje te ver voor mijzelf (lees; +- 200km) , dus gaat het voor mij niet door :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 07:46
[b]Bartjuh schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:07:
Die plaatsen zijn een beetje te ver voor mijzelf (lees; +- 200km) , dus gaat het voor mij niet door :|
offtopic:
Grapjas. Nijmegen - Rotterdam is misschien net iets meer dan 100 kilometer, dus 200 km is best wel beetje overdreven lijkt me zo. Dat het niet dicthbij is, dat is wel weer waar.

[ Voor 3% gewijzigd door Luuk1983 op 10-03-2006 11:27 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Luuk1983 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:27:
[...]

offtopic:
Grapjas. Nijmegen - Rotterdam is misschien net iets meer dan 100 kilometer, dus 200 km is best wel beetje overdreven lijkt me zo. Dat het niet dicthbij is, dat is wel weer waar.
offtopic:
Hij moet ook weer terug naar huis he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Luuk1983 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:27:
[...]

offtopic:
Haaksbergen, ligt net onder Enschede :P , Dat is zeker geen 100km :D

Edit; FF opgezocht met routenet.nl; haaksbergen => rotterdam is 187,5km :)

haaksbergen => eindhoven 163,5 km
haaksbergen => leiden 191,2 km

[ Voor 18% gewijzigd door Bartjuh op 10-03-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag in MM krantje een lcd tv voor 444 euro....de Samsung 940 MW....

Iemand ervaring met dit ding??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:39:
Zag in MM krantje een lcd tv voor 444 euro....de Samsung 940 MW....

Iemand ervaring met dit ding??
Dat is een 19" lcd tv ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:56

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Krijg net het krantje van de MediaMarkt ede binnen. Ze hebben nu de Samsung LCD TV LE32M61 in de aanbieding voor 1199 euro. Dit is echt een bizar lage prijs, aangezien de normale prijs vanaf 1435 euro is. Ik ga morgen dus eens even kijken :)
Zie ook [rml][ LCD TV] Samsung LExxR serie - LE32R41B / LE32R51B[/rml] voor meer info.

[ Voor 15% gewijzigd door Microkid op 14-03-2006 19:45 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, ik heb ook gisteren het krantje van MM Ede gekregen met daarin de LE32M61 voor 1199 :9~ . Ik ga van het weekend maar eens kijken (aanbieding is geldig t/m 19 maart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
WAT?

meen je niet, dat is wel een superaanbieding.

Heeft mediamarkt niet een soort van regeling dat ze het verschil terug betalen?
ik heb er +- 3 weken geleden 1435 voor betaald.

hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze ook gaan stunten met de 37" ten tijde van het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Laatst online: 11-09 11:23
Deze is in de aanbieding voor I N G personeel

Philips 32PF5321, 32" dus met HDMI en resoluties 720p en 1080i

aanbiedingsprijs EUR 999,- (winkelwaarde 1249,-)

wat denken jullie daarvan?

[ Voor 3% gewijzigd door Bigfoot op 15-03-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 08:12:
Inderdaad, ik heb ook gisteren het krantje van MM Ede gekregen met daarin de LE32M61 voor 1199 :9~ . Ik ga van het weekend maar eens kijken (aanbieding is geldig t/m 19 maart).
Spaar je de moeite. Ben net langsgeweest. Prijs is een typefoutje. Moest 1799 zijn. Maar volgens mij zegt de wet dat indien de prijs aannemelijk is, ze toch voor die prijs moeten leveren, ongeacht of er iets staat als "zet en drukfouten voorbehouden".

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microkid schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:37:
[...]

Spaar je de moeite. Ben net langsgeweest. Prijs is een typefoutje. Moest 1799 zijn. Maar volgens mij zegt de wet dat indien de prijs aannemelijk is, ze toch voor die prijs moeten leveren, ongeacht of er iets staat als "zet en drukfouten voorbehouden".
Hmmm, het was al te mooi om waar te zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

[...]

OMG, wat een domper. Ik was al geld aan het terug storten van mn spaarrekening :(
bummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:07
[...]

Ruim 200 euro onder de laagste prijs in de pricewatch. Zo aannemelijk is die prijs dus niet.... Knappe jongen als iemand hem voor die prijs meekrijgt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelodk
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-11-2022
[...]

Dan ga je toch met het krantje naa de BCC . Daar garanderen ze de laagste prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Als je dat gelooft, moet je de kleine letters van de BCC nog even checken... Zo simpel werkt het echt niet! Volgens mij geldt het uberhaupt al niet op aanbiedingen en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Roelodk schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:42:
[...]
Dan ga je toch met het krantje naa de BCC . Daar garanderen ze de laagste prijs.
Goed idee, ga ik nog effe proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Deze is denk ik ook het vernoemen waard, de Philips 32PF9966/10
Prijs is nog nooit zo laag geweest.

http://www.progress.nl/in...8-4B0B-964B-F04196549EAB}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Tommel schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:28:
Deze is denk ik ook het vernoemen waard, de Philips 32PF9966/10
Prijs is nog nooit zo laag geweest.

http://www.progress.nl/in...8-4B0B-964B-F04196549EAB}
€ 1698.00 (Inc. BTW)
of
€ 38.04 p.m. (Inc. BTW)
Niet op voorraad.
Zet de prijs er dan ook ff bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb net de panasonic vertegenwoordiger gesproken, en de panasonic42pv60's zijn ook (zeer beperkt) leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 15:11
Tekielja schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:35:
Heb net de panasonic vertegenwoordiger gesproken, en de panasonic42pv60's zijn ook (zeer beperkt) leverbaar.
Op de panasonic site staat nog niks over de nieuwe plasma's. Ben benieuwd wanneer we ze echt in de winkel kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigfoot schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:42:
Deze is in de aanbieding voor I N G personeel

Philips 32PF5321, 32" dus met HDMI en resoluties 720p en 1080i

aanbiedingsprijs EUR 999,- (winkelwaarde 1249,-)

wat denken jullie daarvan?
Bij wie is dat? Zit momenteel op een opdracht bij de ING, dus wellicht dat met pasje en personeelsnr. wat te regelen is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Bij Plus.de 42" Plasma voor 1399,-
http://www.plus.de/is-bin...0&RefID=z791597C707781701

* HDCP-Unterstützung
* Kontrastwerte: 10.000:1
* Helligkeit: 1.000 cd/m2
* Neuestes Panel: Samsung V4
* Integrierter TV-Tuner
* Integrierte Lautsprecher
* Bild im Bild (PiP) und Bild neben Bild (PoP)
* 1.000 Seiten Top/Flop Videotext
* Picture Freeze-Funktion
* 1 x VGA- Buchse
* 1x DVI (Digital RGB unterstützt HDCP)

[ Voor 55% gewijzigd door sjolmers op 30-03-2006 11:52 ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm HD-ready mogen ze er imho niet bijzetten. Het gebruikte Samsung V4 plasma panel heeft een resolutie van 1024x768. En voldoet dus niet aan de 1280 minimaal voor verticale beeldlijnen. Of is dit geen vereiste?
Ik vind het sowieso rare resoluties voor breedbeeldtv's. Ga dan voor een LCD die de verhouding 16:9 tenminste nog een beetje eer aan doet. (Kan me trouwens nog steeds ergeren aan de keuze van vele fabrikanten voor 1366x768 tov 1280x720 of 1920x1080)
Native rocks, upscaling en downscaling is vaak toch echt jammer voor de beeldkwaliteit. Tenzij je er een hardware scaler tussen zet, maar die kosten vaak 1000 tot 2000 euro ;). Toch liever downscaling dan upscaling dus spaar je geld even op en ga over een paar maanden voor hetzelfde geld een 1920x1080 tv kopen.
Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.