Bij Mediamarkt middelburg iig: Philips 26PF3321 voor 555 euro.
pricewatch tweakers:http://tweakers.net/price...21-(26-inch)-prijzen.html
pricewatch tweakers:http://tweakers.net/price...21-(26-inch)-prijzen.html
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 45476
Ja, dat weet ik, maar dat is te ver voor mij, dat was ik vergeten te melden in mijn vorige post.TLer schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:59:
[...]
De importeur heeft toch een showroon in Nijmegen ofzo?
Daar kan je de schermen vast bekijken.
Nou een 32 inch voor die prijs lijkt me sterk (500 euro), maar voor 700 euro heb ik in dit topic al een aantal aardige alternatieven voor je gezien.DarkShadow schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:42:
zoek ook een goed scherm van rond de 500 euro, misschien iets meer, maar 700 is de absolute max. Natuurlijk het liefst een 32 inch, maar contrast + reactietijd zijn belangrijker dan grootte. Iemand een aanrader?
[ Voor 6% gewijzigd door Bootje op 09-01-2007 15:27 ]
Tatung bij DollarshopDarkShadow schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:42:
zoek ook een goed scherm van rond de 500 euro, misschien iets meer, maar 700 is de absolute max. Natuurlijk het liefst een 32 inch, maar contrast + reactietijd zijn belangrijker dan grootte. Iemand een aanrader?
[ Voor 8% gewijzigd door maartend op 09-01-2007 21:31 ]
Anoniem: 142356
De Samsung LE32R71S is nu bij de Saturn voor 699 , hou je nog eens 1 euro in je zakDarkShadow schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:42:
Dat zijn wel demo modellenAnoniem: 142356 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:59:
[...]
De Samsung LE32R71S is nu bij de Saturn voor 699 , hou je nog eens 1 euro in je zak![]()
http://www.saturn.nl/aanbiedingen/store_flash/175/index.php3
In Zwolle staat er genoeg demo modellen met fikse kortingen.PnD schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:14:
Heeft iemand nog spectaculaire aanbiedingen bij de MM's gespot? Daar zijn toch nu de extreem gekke weken ofzo?
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Hier de aanbiedingen van MM Heerlen van vandaag of deze week:PnD schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:14:
Heeft iemand nog spectaculaire aanbiedingen bij de MM's gespot? Daar zijn toch nu de extreem gekke weken ofzo?
Ooit van de joint venture LG/ Philips voor LCD gehoord?Stevie_ schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:22:
in Groningen is de Philips 32PF3321 in de aanbieding voor €697 bij de Mediamarkt. Ik heb hem zojuist meegenomen, vondt wel leuke deal. Zou eerst de LG LC25R bij MM in Leeuwarden ophalen voor €699, maar die was uitverkocht. Liep toen in MM Groningen tegen deze aan (folder MM groningen staat niet op hun site). Ik heb toch liever Philips dan LG
[ Voor 13% gewijzigd door Bigfoot op 11-01-2007 19:46 ]
En dan nog kunnen de panels verschillend zijn. Zelfs Philips zelf koopt ze wel in bij Samsung, het is maar net waar ze het goedkoopst zijn. Daarnaast zijn veel verschillende types LCD tv's gelijk, alleen de software en de behuizing e.d. verschillen.Bigfoot schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:45:
[...]
Ooit van de joint venture LG/ Philips voor LCD gehoord?
Voor tv's heeft Philips meen ik alleen een duur model uitgerust met een Sharp paneel.VariX schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 22:29:
[...]
En dan nog kunnen de panels verschillend zijn. Zelfs Philips zelf koopt ze wel in bij Samsung, het is maar net waar ze het goedkoopst zijn. Daarnaast zijn veel verschillende types LCD tv's gelijk, alleen de software en de behuizing e.d. verschillen.
Hop,hop,hop!
Had het in de krant gelezen, en dat geloof ik meestal dan maarbasset schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 22:45:
[...]
Voor tv's heeft Philips meen ik alleen een duur model uitgerust met een Sharp paneel.
Verder gebruiken ze eigen panelen. Je kan niet zomaar een ander merk paneel gebruiken voor dezelfde tv omdat deze ook softwarematig aangestuurd worden.
Noise reduction op een Sony/Samsung (S-PVA paneel) heeft waarschijnlijk een andere benadering nodig dan een (Sips) paneel (LG/Philips) of Sharp (AVS)
Ze zullen zich per paneel wellicht heel anders gedragen.
Ik zou gewoon in de media markt kijken welke het mooiste beeld geeftNorbertvdl schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:32:
Welk scherm raden jullie mij aan:
de SAMSUNG LE27S71B ( 555)
of de Philips 26PF3321 (555)
Ik woon zelf in de buurt van middelburg en aangezien de philips nu in de aanbieding is daar.....
Waar zou ik een betere koop aan doen?
Heb je dan eindelijk je aanbieding gevonden na de Dell misserPnD schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:40:
Heb even een paar uurtjes gewacht met posten zodat Alternate zeker weet dat ik eerder ben als jullie
Bij Alternate.nl de Tatung V32MCGI voor slechts 629 euro :D:D:D
Als het goed is krijgen ze maandag voorraad en dan ga ik er gelijk 1tje ophalen
Goedkoopste is de dollarshop met 699 euro, maar dan krijg je er wel een wall bracket bij en een hdmi dvi kabel..
Ik begrijp dat jij een beetje een pechvogel bent.....PnD schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:06:
Haha, heb in de tussentijd nog een LG LC32RZ55 gehad hoor via marktplaats voor weinig
Garantie was verlopen en was toch niet echt een geweldige TV dus die heb ik voor een goede prijs verkocht
Klein beetje bijleggen en nu deze bak hopelijk dan maandag
Hop,hop,hop!
[ Voor 21% gewijzigd door PnD op 12-01-2007 16:49 ]
Anoniem: 176228
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 176228 op 14-01-2007 08:16 ]
En toch ben ik inmiddels voor de Toshiba gegaanPnD schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:54:
Nee, ben echt geen pechvogel
Was destijds een Dell LCD TV te koop, was echt supergoedkoop en prachtig ding.
Heel gezeik met levering, uiteindelijk geloof ik E 110 euro als goedmakertje teruggekregen, dus dat was een geweldig succes
Soms heb je van die weekenden dat je gewoon wilt dat het snel maandag isonee toch niet
edit:
@baracus onderstaande post:
Haha, dat zat er dik in ja, hetzelfde model kunnen ze nooit vd leven meer aankomen bij Dell, want dan krijgen ze mij weer aan de lijn
Hop,hop,hop!
Anoniem: 169536
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 169536 op 14-01-2007 14:58 . Reden: nieuwe inzichten :) ]
Er staat bij dat het een lcd is, maar gezien de resolutie en het formaat (42") lijkt dat mij niet tochAnoniem: 176228 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 08:07:
Deze Philips tv lijkt me ook niet duur. http://www.alternate.nl/h...=EL7P12&showTechData=true.
Anoniem: 176228
Anoniem: 25534
Bij specificaties staat ook een response tijd, dus het moet wel een LCD zijn.Anoniem: 176228 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 05:04:
Er staat bij dat het een lcd is, maar gezien de resolutie en het formaat (42") lijkt dat mij niet toch
[/quote]
Als ik op de Philips site kijk bij technische info, blijkt dit toch zo te zijn. http://www.p4c.philips.co...0/42pf3331_10_pss_nld.pdf
[ Voor 29% gewijzigd door LieveNiels op 15-01-2007 11:28 ]
Ik ben ook geinteresseerd in die grundig. Kan alleen nergens reviews of gebruikers ervaringen vinden (behalve 2 op kieskeurig.nl)Anoniem: 176228 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 08:07:
Hier een aanbieding voor een grundig tv http://www.wehkamp.nl/win...mThema=&ZoekMethode=&BAC=
Aangezien er deze week geen bezorgkosten zijn bij de Wehkamp, lijkt me dit een zeer scherpe aanbieding. Heeft iemand ervaring met grundig lcd televisies?
Deze Philips tv lijkt me ook niet duur. http://www.alternate.nl/h...=EL7P12&showTechData=true.
Ik zit tussen deze twee te twijfelen. Als iemand een reden heeft om een van deze twee af te raden, hoor ik het graag.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Anoniem: 64755
Ik vond over het algemeen de philips tv's geen mooi beeld geven. Zeker niet de 'instap modellen' ik heb sinds een paar weken een 40 inch samsung staan. Ben er zeer tevreden over en geeft echt een schitterend beeld met goede zwartwaarden!Norbertvdl schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:32:
Ik woon zelf in de buurt van middelburg en aangezien de philips nu in de aanbieding is daar.....
Ik heb de SAMSUNG LE27S71B .Norbertvdl schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:32:
Omdat je dan een grote dot pitch krijgt (hele grote pixels). Even groot als de plasmatubes van plasma. 1366x768 op 42"PnD schreef op maandag 15 januari 2007 @ 07:33:
Waarom niet? Er zijn genoeg 42 inch lcd 'tv's
Als jij zo door blijft gaan, heb je volgens mij volgend maand nog steeds geen tv :D:D:DPnD schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:44:
WOW!!!!!
Dollarshop heeft hun prijs even aangepast van de Tatung V32MCGI
629 Euro incl. wallmount bracket en DVI HDMI kabel!
Hebben ze pas net gedaan, want de frontpage van hun staat nog E 699.
Heb hem uiteraard gelijk besteld
http://www.dollarshop.nl/...44&catId=82&categoryid=82
Anoniem: 21405
Nee, 1368x768, pas > 40" komt 1920x1080 als alternatief voor 1368x768, heel weinig 37" modellen zijn fullhdBartjuh schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:56:
37" LCD tv's hebben standaard zo'n beetje een resolutie van 1920x1080 toch?
Nee, 1368x76826" LCD tv's hebben bijna altijd wel een resolutie van 1280x720 of hoger.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 21405 op 15-01-2007 17:10 ]
Haha, nu is ie toch echt besteld en betaaldB0MBACI schreef op maandag 15 januari 2007 @ 17:01:
[...]
Als jij zo door blijft gaan, heb je volgens mij volgend maand nog steeds geen tv :D:D:D
EnAnoniem: 21405 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 17:09:
[...]
Nee, 1368x768, pas > 40" komt 1920x1080 als alternatief voor 1368x768, heel weinig 37" modellen zijn fullhd
Ik zei ook "of hoger".[...]
Nee, 1368x768
[ Voor 91% gewijzigd door nudie op 15-01-2007 18:54 ]
# 1366x768 10msPnD schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:44:
WOW!!!!!
Dat krijg je de meesten hier toch niet aan hun verstand gebrachtnudie schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:53:
1080p is nogal overrated. Het verschil van SD naar HD-Ready is groot genoeg. FullHD is pas leuk op 50 " ofzo
Groetjes, FaceDown.
True, daarom kan je beter voor plasma gaan als je toch een groot paneel koopt (37" of groter).nudie schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:53:
1080p is nogal overrated. Het verschil van SD naar HD-Ready is groot genoeg. FullHD is pas leuk op 50 " ofzo
Ik heb zelf een Sony KDL-32V2000, puur omdat ik geen 40" of groter kan plaatsen waar ik nu woon. Maar ik werk parttime naast mn studie bij de Block, elektronica winkeltje in de randstad en daar heb ik al heeeeel wat demo's mogen opbouwen en alles. Waaronder ook een aantal FullHD demo's en ik ben eigenlijk niet zo impressed. Natuurlijk is er wel concreet een verschil maar voor je ogen is dat op een 40" scherm totaal niet te merken. Daarbij komt nog is dat 1080p enkel haalbaar is met apparaten die je direct aansluit op je scherm (Blu-Ray, PC, PS3, etc) en normale TV zal denk ik nooit de huiskamer binnenkomen in 1080p tenzij ze alle straten in Nederland openbreken en nieuwe kabels neerleggen.FaceDown schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:57:
[...]
Dat krijg je de meesten hier toch niet aan hun verstand gebrachtik heb er een heel topic aan gewijd.
Overigens vind ik op mijn 42" DVD kwaliteit (SD dus) eigenlijk al bijna perfect. Ik verwacht niet zo heel veel winst met HD te gaan halen. Als je goed kijkt zul je het verschil wel zien, maar als je eenmaal 'in' een film of serie zit, dan let je echt niet meer op dat tikje extra scherpte. Ik kijk wel van ruim 3.5 meter afstand.
[Niveau nudie] Sony KDL-32V2000, betaal je 2x zoveel voor 2ms en 300 contrast ratio meer
[ Voor 16% gewijzigd door PnD op 15-01-2007 21:55 ]
Wat is dit nou? Ik heb m eergister gekocht? En dus wel 699E betaald!PnD schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:44:
WOW!!!!!
Anoniem: 87302
terugsturen, mag bij elke internetaankoop binnen een week!Kurios schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:53:
[...]
Wat is dit nou? Ik heb m eergister gekocht? En dus wel 699E betaald!
ja, maar ik ben er juist tevreden mee?Anoniem: 87302 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:02:
[...]
terugsturen, mag bij elke internetaankoop binnen een week!
[ Voor 25% gewijzigd door Kurios op 15-01-2007 22:17 ]
mail je de webshop heel vriendelijk mailen of je een vergoeding kan krijgen, of dat je em anders terug stuurdKurios schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:14:
[...]
ja, maar ik ben er juist tevreden mee?
En moet ik verzendkosten gaan betalen..![]()
Zou ik in mijn recht staan als ik vraag hierin gecompenseerd te kunnen worden?
en tot mijn verbazing lees ik ook hierboven dat de Tv ook zonder kabel+wallmount te koop was (met 50E korting dus)?
Beetje raar dat er dan "gratis" bijstaat. Je betaalt er dus eigenlijk wel voor, terwijl ik ze niet gebruik...
Zoiets had ik ook eens gehad. De shop zei toen van sry u krijgt het verschil niet terug. Daarna heb ik gezegd dat ik dan de tv terugstuur en mijn geld terug wilde (was binnen 8 dagen).Kurios schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:14:
[...]
ja, maar ik ben er juist tevreden mee?
En moet ik verzendkosten gaan betalen..![]()
Zou ik in mijn recht staan als ik vraag hierin gecompenseerd te kunnen worden?
en tot mijn verbazing lees ik ook hierboven dat de Tv ook zonder kabel+wallmount te koop was (met 50E korting dus)?
Beetje raar dat er dan "gratis" bijstaat. Je betaalt er dus eigenlijk wel voor, terwijl ik ze niet gebruik...
haha ja, bewijs nog maar is mn punt.PnD schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:50:
[...]
[Niveau nudie] Sony KDL-32V2000, betaal je 2x zoveel voor 2ms en 300 contrast ratio meer[/Niveau nudie]
Ofwel, denk eerst na voordat je je 2de nutteloze post oprij verstuurd ipv de vorige te editten
@Kurios: Dat is zuur ja, denk dat Dollarshop wel zo vriendelijk is om je het geld terug te storten of iig korting te geven.
[ Voor 8% gewijzigd door nudie op 16-01-2007 00:59 ]
Het is een TOP scherm voor die prijs. Juist gezien de specs. Want hij heeft wel ruisonderdrukking 3:2 pulldown, PIP en nog wat leuke dingen. 2 digitale ingangen(HDMI, DVI) EN VGA, component, en 2 RGB scarts.nudie schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:59:
[...]
haha ja, bewijs nog maar is mn punt.
Idd mijn argumentatie was vrijwel niet aanwezig. Laat contrast en responsetijd nou niet de doorslag gevende factor zijn. Maar technologien als Live Colour Creation, Bravia Engine, etc dat zijn juist de redenen waarom ik de V2000 toendertijd heb gehaald. Elk merk heeft zo wel hun toeters en bellen en labellen dat met grote namen als Pixel Plus, DNLe of wat dan ook. Maar juist die technologien maken de meerprijs.
Jouw "'top scherm" is qua specifications inferieur t.o.v andere 32" LCD schermen in die prijsklasse, daarbij komt dat het een compleet kaal scherm is. En het zijn juist de beeld verbeterende technieken als bovengeschreven die het verschil maken. Betwijfel of je scherm uberhaupt Analoge/Mpeg Noise filtering heeft, oftewel leuke sneeuwstormen met een laag kleurenspectrum en belabberd contrast.
Neemt niet weg dat de prijs erg scherp is en natuurlijk niet te vergelijken met t scherm wat ik heb, wat idd kunstmatig veels te duur is op dit moment. Maar dat prijsverschil is het wel waard, en dat kan ik je uit ervaring wel meegeven.
Hop,hop,hop!
[flauw]nudie schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:59:
[...]
haha ja, bewijs nog maar is mn punt.
Idd mijn argumentatie was vrijwel niet aanwezig. Laat contrast en responsetijd nou niet de doorslag gevende factor zijn. Maar technologien als Live Colour Creation, Bravia Engine, etc dat zijn juist de redenen waarom ik de V2000 toendertijd heb gehaald. Elk merk heeft zo wel hun toeters en bellen en labellen dat met grote namen als Pixel Plus, DNLe of wat dan ook. Maar juist die technologien maken de meerprijs.
Jouw "'top scherm" is qua specifications inferieur t.o.v andere 32" LCD schermen in die prijsklasse, daarbij komt dat het een compleet kaal scherm is. En het zijn juist de beeld verbeterende technieken als bovengeschreven die het verschil maken. Betwijfel of je scherm uberhaupt Analoge/Mpeg Noise filtering heeft, oftewel leuke sneeuwstormen met een laag kleurenspectrum en belabberd contrast.
Neemt niet weg dat de prijs erg scherp is en natuurlijk niet te vergelijken met t scherm wat ik heb, wat idd kunstmatig veels te duur is op dit moment. Maar dat prijsverschil is het wel waard, en dat kan ik je uit ervaring wel meegeven.
[ Voor 7% gewijzigd door Kurios op 16-01-2007 11:38 ]
Dat is dan een verkeerde conclusie want zowel tv (UPC digital via scart) als DVD (upscaled naar 1080i) ziet er op mijn Hitachi 42" plasma prachtig uit.Kurios schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:36:[..]
Mijn conclusie was dan ook dat je voor gewoon TV gebruik(kabel tv of DVD) echt het beste een 'gewone tv kan kopen. [..]
Groetjes, FaceDown.
Tja, het is immers mijn conclusie gebaseerd op mijn ervaringen. Bij mensen thuis, analoog of digitale tv, in de winkels zelf, het zag er vaak niet uit.FaceDown schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:44:
[...]
Dat is dan een verkeerde conclusie want zowel tv (UPC digital via scart) als DVD (upscaled naar 1080i) ziet er op mijn Hitachi 42" plasma prachtig uit.
Anoniem: 166470
Hangt er vanaf. Ik heb een goede ontvangst hier van Casema en zeker met SF-films (Event Horizon bijv. die 2 dagen terug op tv was) heb je een prachtig plaatje bij analoog. Sterker nog, soms vind ik analoog signaal een mooier beeld geven dan een hr-rip van een serie (960x544). Lost is bijvoorbeeld prachtig om als hr-rip upscaled naar 720p te kijken, maar Heroes geeft niet echt een mooi beeld. Ik bezit een Toshiba 27 wl 54, welke ik overigens wel wil vervangen omdat ik te vaak met de instellingen loop te kloten. Zwartwaarden van deze tv vind ik overigens behoorlijk goed, ondanks het 900:1 contrast. Als je teletekst aanzet zie je geen grijze achtergrond. Het is ook niet diepzwart maar zit er wel tegenaan.Kurios schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:06:
[...]
Tja, het is immers mijn conclusie gebaseerd op mijn ervaringen. Bij mensen thuis, analoog of digitale tv, in de winkels zelf, het zag er vaak niet uit.
Digitaal heb ik zelf hier niet, maar ons analoge signaal is niet al te best, met als gevolg dat je alle oneffeneden dus dubbel benadrukt omdat je alles opblaast.
Ik kan me dus werkelijk waar niet voorstellen dat gewone kabel tv er goed uit kan zien op zo'n groot scherm. Dan heb je zeker nog geen echt HD gezien om mee te vergelijken!
die HR rips zijn nog altijd xvid, dus daar gaat wel iets van kwaliteit verloren.Anoniem: 166470 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:33:
[...]
Hangt er vanaf. Ik heb een goede ontvangst hier van Casema en zeker met SF-films (Event Horizon bijv. die 2 dagen terug op tv was) heb je een prachtig plaatje bij analoog. Sterker nog, soms vind ik analoog signaal een mooier beeld geven dan een hr-rip van een serie (960x544). Lost is bijvoorbeeld prachtig om als hr-rip upscaled naar 720p te kijken, maar Heroes geeft niet echt een mooi beeld. Ik bezit een Toshiba 27 wl 54, welke ik overigens wel wil vervangen omdat ik te vaak met de instellingen loop te kloten. Zwartwaarden van deze tv vind ik overigens behoorlijk goed, ondanks het 900:1 contrast. Als je teletekst aanzet zie je geen grijze achtergrond. Het is ook niet diepzwart maar zit er wel tegenaan.
Anoniem: 166470
Dat weet ik, maar speel het vanaf m'n hdd af en dat neemt allemaal meer ruimte inKurios schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:55:
[...]
die HR rips zijn nog altijd xvid, dus daar gaat wel iets van kwaliteit verloren.
Probeer anders eens de 720p.x264 of 1080i rips. Of als je internet snel genoeg is de 4.5 gig 720/1080 ts rips. Echt om van te smullen!
maar volgens mij dwalen we een beetje af..
Daar ben ik het ook niet mee eens. Een mooi beeld komt natuurlijk van twee kanten, het scherm moet goed in orde zijn maar het signaal wat je erop aansluit moet daar maximaal gebruik van maken. Natuurlijk zijn er technieken om lagere signalen als Analoge TV of DVD te verbeteren/upscalen of wat dan ook maar het merendeel van de "extratjes" zoals jij het noemt (bv Pixel Plus, Live Colour Creation) is merkbaar bij elk signaal, en zeer zeker ook bij HD weergave. Ik zou nu niet meer zonder kunnen nu ik mn Sony gewent ben. Ik kijk vrijwel helemaal geen televisie, ook al heb ik via de kabel digitale tv ik heber gewoon geen tijd voor. Ik kijk enkel hdtv rips en divx/xvid films. En zelf download ik ook het een en ander aan 720p/1080i wmv9 rips maar dat is nogal beperkt. Maar juist als je het scherm maximaal gebruikt dus op hd weergave kan je pas goed het verschil tussen bepaalde schermen zien. En in dat opzicht springen gewoon alle top modellen enorm boven de rest uit. Sony V2000/W2000, Philips (de betere) Cineos en bv de Samsung N71 modellen zijn gewoon superieur t.o.v hun kalere kleine broertjes of schermen van onbekende merken met geen extra "toeters en bellen".Kurios schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:36:
Ik heb mezelf ook redelijk verdiept in de LCD schermen en ik heb geconcludeerd dat alle truukjes die op de schermen zitten puur bedoeld zijn een zwak signaal naar een wat mooier signaal te toveren.
Ik heb inderdaad de Tatung 32" gekocht en kabel tv is natuurlijk niet mooi. We hebben hier zeer slecht ontvangst, dus het was te verwachten. Maar ik heb mijn scherm aangesloten op een mediacenter-pc, en kan dus ook mooie HD filmpjes kijken. Als je dat eenmaal gezien hebt wil je absoluut niet meer terug!
Mijn conclusie was dan ook dat je voor gewoon TV gebruik(kabel tv of DVD) echt het beste een 'gewone tv kan kopen. Vanwege de upscaling wordt het beeld toch nooit echt mooi, ook niet met allerlei truukjes. Een scherm van 2000 euro kan een Tv uitzending ook niet mooi maken.
Mocht je nu al HD content kunnen zien (al is het minimaal verkrijgbaar), dan zou een HD scherm uiteraard wel mooi zijn!Maar uiteindelijk is de de bron is veel belangrijker dan de TV!
overigens gaat dollarshop mij het verschil terugbetalen, zeer nette service dus!
[ Voor 5% gewijzigd door nudie op 16-01-2007 13:13 ]
Uiteraard kan het best mooier en scherper, maar tegen welke prijs? Ik heb het inderdaad verkeerd neergezet, ik zat uiteraard aan een budget gebonden. Als ik het geld had, had ik natuurlijk ook het allergrootste en allerduurste model gekozen.nudie schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:12:
[...]
Daar ben ik het ook niet mee eens. Een mooi beeld komt natuurlijk van twee kanten, het scherm moet goed in orde zijn maar het signaal wat je erop aansluit moet daar maximaal gebruik van maken. Natuurlijk zijn er technieken om lagere signalen als Analoge TV of DVD te verbeteren/upscalen of wat dan ook maar het merendeel van de "extratjes" zoals jij het noemt (bv Pixel Plus, Live Colour Creation) is merkbaar bij elk signaal, en zeer zeker ook bij HD weergave. Ik zou nu niet meer zonder kunnen nu ik mn Sony gewent ben. Ik kijk vrijwel helemaal geen televisie, ook al heb ik via de kabel digitale tv ik heber gewoon geen tijd voor. Ik kijk enkel hdtv rips en divx/xvid films. En zelf download ik ook het een en ander aan 720p/1080i wmv9 rips maar dat is nogal beperkt. Maar juist als je het scherm maximaal gebruikt dus op hd weergave kan je pas goed het verschil tussen bepaalde schermen zien. En in dat opzicht springen gewoon alle top modellen enorm boven de rest uit. Sony V2000/W2000, Philips (de betere) Cineos en bv de Samsung N71 modellen zijn gewoon superieur t.o.v hun kalere kleine broertjes of schermen van onbekende merken met geen extra "toeters en bellen".
Wat ik wil zeggen is dat het nergens op slaat om te concluderen dat elk scherm er op HD weergave vrijwel vergelijkbaar uit ziet, dan heb je niet goed je huiswerk gedaan. Op mn werk heb ik tientallen HD-Ready en FullHD schermen staan en ik ben zolangzamerhand nogal verwent m.b.t beeldkwaliteit maar er zit ENORM veel verschil onderling tussen de schermen. Je HD weergave op Tatung zal er vast mooi uitzien want het is HD voor een reden, maar geloof me als ik zeg dat het waarschijnlijk nog veel beter en mooier kan.
Anoniem: 26457
...tja, dat vreesde ik al een beetje. Maar ik dacht wel dat een scherpe/nette prijs, mn voor een 37"panasonic, er bij zou mogenjaguarxj16 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:29:
maar geen (spectaculaire) aanbieding.
Vreemd genoeg geen info op de Nederlandse of Amerikaanse Panasonic-site, maar hier de volledige specs van de duitse site: http://www.produkte.panas...@41@@@@@TH-37PV45EH@Viera|Plasma-Bildschirme@&altMod=N&upper=&prop=Anoniem: 26457 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:25:
...had in ander forum gepost, maar pas wellicht beter hierin:
Volgens mij een vers plasma model van Panasonic: TH-37PV45EH. Was er al in 42 inch (ruim half jaartje dacht ik) , maar schijnbaar nu ook in 37 inch uitvoering .
Zag hem op kieskeurig als "nieuw" staan bij Panasonic plasma. Opvallend volgens mij is het Anti-reflex glas. Zou het voordeel van LCD mbt dit punt teniet doen.
Voor 1039.- . Net prijsje volgens mij.
http://www.kieskeurig.nl/...EBC46C1257261005094E3.htm
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Mogelijk verschil (behalve contrast van 6000 of 10000) is dat de PV60 max. 3.072 'Graustufen' (=schaduwgradaties) heeft en de PV45 'slechts' max. 2.048. Misschien van enig belang ? En volgens die duitse specs toch ook V-real mist... (de PV45 dus). Toch maar de PV/PX60Hertog schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:35:
[...]Vreemd genoeg geen info op de Nederlandse of Amerikaanse Panasonic-site, maar hier de volledige specs van de duitse site: http://www.produkte.panas...@41@@@@@TH-37PV45EH@Viera|Plasma-Bildschirme@&altMod=N&upper=&prop=
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 17-01-2007 13:56 ]
van mij mag t wel, maar als iedereen het gaat doen dan word het een groot zooitjeAnoniem: 26457 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:33:
[...]
...tja, dat vreesde ik al een beetje. Maar ik dacht wel dat een scherpe/nette prijs, mn voor een 37"panasonic, er bij zou mogen
GTA VI - All aboard the hype train!!
[ Voor 39% gewijzigd door Tutti-frutti op 17-01-2007 19:56 ]
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=147076JAHRASTAFARI schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:48:
@Ferry34 - weet je al of de Acer AT4250 ook 1080p aankan/weergeeft? Ik vind het ook neit 1-2-3.....
Zeer goedkoop inderdaad. Specs zijn wel mager:Tutti-frutti schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:56:
Ik zag de volgende aanbieding staan, en dacht.. dat ga ik even delen:
[afbeelding]
Een 32" LCDTV van Cat (?) bij Neckerman
499 Euro!
Persoonlijk vind ik hem er niet echt super uitzien en ken ik het merk niet, maar wie weet is hij kwalitatief wel redelijk
Das ist ein 32" TFT von CAT CTS - 3210. Hat sogar VGA (blöder Mediamarktmensch !), HDMI, 2xScart, YUV-Component-Eingang, S-VHS und FBAS
Hat eine Auflösung 1280x768 75Hz. Blickwinkel 176 Grad (V/H). Reaktionszeit <25ms. VGA (Multimode ??). Kontrast 600:1. Pixelgröße 0.5025x0.5025 mm.
Er kann PAL BG/DK/I,Secam/BG/DK/L/L, NICAM, Videotext.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Specs in de manual zien er gunstiger uit: ( http://www.cat-sound.com/bda/bda_tft-3210-nl.zip )brama schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 20:55:
[...]
Zeer goedkoop inderdaad. Specs zijn wel mager:
[...]
Anoniem: 21405
Dan zou ik liever voor http://www.kieskeurig.nl/...E5606C1257146003FB544.htm gaan... da's inc BTW nog goedkoper, verder vergelijkbaar.Jeroenz18 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:13:
Opruiming bij Laptop Outlet:
Daytek Plasma TV
Specificatie:
- Beeldbuisdiagonaal: 106 cm
- 42 inch Plasma TV
- Heeft een resolutie van 852 x 480
- Picture format: 16:9
- Helderheid: 1500 cd/m²
- Contrast: 10.000:1
- Kijkhoek: >160°
- Speakers: 10 watt RMS
- Input : RGB, DVI, Component, S-Video, RCA, 2x Scart
- Optical Digital Audio Output
- NTSC / PAL / SECAM
- Afstandsbediening
Nu excl. BTW van €1.299,- voor €999,-
Link
[afbeelding]
Ik vind dat behoorlijk aan de prijs voor zulke specs, vooral die resolutie is heel magertjesJeroenz18 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:13:
Opruiming bij Laptop Outlet:
Daytek Plasma TV
Specificatie:
- Beeldbuisdiagonaal: 106 cm
- 42 inch Plasma TV
- Heeft een resolutie van 852 x 480
- Picture format: 16:9
- Helderheid: 1500 cd/m²
- Contrast: 10.000:1
- Kijkhoek: >160°
- Speakers: 10 watt RMS
- Input : RGB, DVI, Component, S-Video, RCA, 2x Scart
- Optical Digital Audio Output
- NTSC / PAL / SECAM
- Afstandsbediening
Nu excl. BTW van €1.299,- voor €999,-
Link
[afbeelding]
maar voor die prijs krijg je dan ook wel zelfs een afstandsbediening erbijFerry34 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:19:
[...]
Ik vind dat behoorlijk aan de prijs voor zulke specs, vooral die resolutie is heel magertjes
Anoniem: 196025
Belachelijk duur zelfs.. het is ook nog ex BTW. Voor minder geld koop je een plasma met 1024x1080 panel.Ferry34 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:19:
[...]
Ik vind dat behoorlijk aan de prijs voor zulke specs, vooral die resolutie is heel magertjes
Groetjes, FaceDown.
Dat zou wel mooi zijn! Weet iemand wat de Panasonic TH-42-PV-60EH daar nu kost (zonder de BTW kortingsactie)?Anoniem: 196025 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:50:
Het is best grappig , BCC doet een "geen btw betalen op LCD/Plasma"actie tot zaterdag en a.s maandag doet MediaMarkt dat( kan me vergissen , kreeg het te horen van me neef die daar heeft gewerkt tot afgelopen dec. ).
Bij MediaMarkt was ie vorige week nog € 1619,-, dus dat zou zonder btw uitkomen op ca € 1360,-, wat een hele mooie prijs is.Bigfoot schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:36:
[...]
Dat zou wel mooi zijn! Weet iemand wat de Panasonic TH-42-PV-60EH daar nu kost (zonder de BTW kortingsactie)?
Anoniem: 205417
... let op met die 19% berekening. Het is niet zo dat er van de excate prijs 19% afgaat. Je moet een prijs nemen (zoeken) die, als je er 19% bij optelt uitkomt op die exacte prijs.Anoniem: 205417 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:54:
Exacte prijs van BCC is € 1799, daar gaat dus nog 19% BTW vanaf.
Anoniem: 87302
Ja, en je kunt ook delen door 1.19Anoniem: 26457 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 19:08:
[...]
... let op met die 19% berekening. Het is niet zo dat er van de excate prijs 19% afgaat. Je moet een prijs nemen (zoeken) die, als je er 19% bij optelt uitkomt op die exacte prijs.
Voorbeeld:
Stel, exacte prijs is: 100.-, dan 19% eraf is aanbiedingsprijs van 81.- Echter, 81.- plus 19% is slechts 96.-, en daarmee klopt het dus niet.
Wat wel klopt is een aanbiedingsprijs van 84.- als je daar 19% bij optelt kom je wel weer op 100.- uit (...ik heb geen centen berekent, dus paks me daar niet op).
Vereken je dus niet door botweg 19% van verkoopprijs af te trekken, want dan kom je te laag uit !
...dank je...wist dat er een snellere methode wasAnoniem: 87302 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 19:51:
[...]of zo'n 16% van de verkoopprijs halen da's bijna goed
Mijn bericht lezen is nog sneller, daar stond de juiste (ex btw) prijs al bij voor Mediamarkt (rdam-c) en BCC.Anoniem: 26457 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 20:30:
[...]
...dank je...wist dat er een snellere methode was
Heb overigens nog niks gehoord of gelezen over die Mediamarkt ex-btw aktie.hvangent schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:23:
[...]
Bij MediaMarkt was ie vorige week nog € 1619,-, dus dat zou zonder btw uitkomen op ca € 1360,-, wat een hele mooie prijs is.
Exacte prijs van BCC weet ik niet, maar zal waarschijnlijk net onder de € 1800,- liggen, en zonder de btw zou dat uitkomen op ca € 1511,-.
[ Voor 45% gewijzigd door sanook op 19-01-2007 22:02 ]
LG 42 inch rond de 1200 euro.Bigfoot schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 22:04:
Wat zijn verder dan de prijzen voor 42" plasma's bij de Mediamarkt? Ik wil er snel eentje kopen maar een online prijslijst hebben ze helaas niet.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Facts don't care about your feelings
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq