LG 32LC2R goed of niet goed

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 5.054 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Nieuwe schermen van LG in aantocht, aldus de CES in Las Vegas...
January 7, 2007 - In addition to showing new 1080p plasma sets, LG reaffirmed its dedication to providing the highest resolution with its LCD line of displays as well. The company's lineup of 20 LCD TVs for 2007 is headlined by nine 1080p sets with full HD 1920 x 1080p display capability.

LG's 2007 LCD line includes five main series of LCD products offering a range of sizes from 20- to 57-inches:

LC7 Series: from 26- to 47-inches (the 47-inch unit is Full HD 1080p), featuring LG Simple Link, enhanced contrast ratio of 5,000:1 and advanced TruWide Viewing Angle technology.
LB4D Series: 32-, 37-, 42- and 47-inches, featuring TruMotion Drive (120Hz panel tech for clearer moving images), a third HDMI input and USB Media Host support of digital photos (JPEG) and music (MP3) playback. The 47LB4D features Full HD 1080p display resolution.
LB5D Series: 37-, 42-, 47- and 52-inch sets, all with Full HD 1080p resolution, USB Media Host and 3 HDMI inputs.
LY3D Series: 47-, 52- and 57-inch sets with Full HD 1080p resolution, TruMotion Drive and wide color gamut for the ultimate picture quality and viewing experience.
LS7D Series: 20- and 23-inch widescreen LCDs featuring ATSC/NTSC/QAM clear tuners.
All models 32-inches and larger feature improved performance at viewing angles up to 178 degrees via the new Super IPS panel with TruWide Viewing Angle technology, maintaining a more uniform contrast ratio with minimized color shift and distortion. Like its plasma sets, all '07 LG LCDs also support "LG Simple Link" connectivity, allowing users to connect other compatible LG components via HDMI cables and control them all easily and without switching via on-screen menus. Models 26-inches and larger include a minimum of two HDMI with HDCP inputs with step-up models adding a third input.
http://gear.ign.com/articles/753/753477p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:13
O jee,

LB4D ziet er interessant uit :(

Hopelijk speakers onder. Ben bang dat ik nog heeeeeeeel even wacht. Tenzij die boven de 1000 euro gaan kosten. (32")

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 14:02

Apoca

Array Technology Industry

Ik wou me een LG 32LE2R gaan halen, maar als ik dit zo lees dan moet ik nog een maandje wachten. Al is de LG 32LE2R qua prijs wel scherp moet ik zeggen.

Dit weekend ff bij de MM over de grens kijken hoe daar de prijs is, en wat de prijs van een 37 model is.

Ben vandaag in de stad eens naar het scherm in "real life" gaan kijken, moet zeggen het viel me mee en tegen. Van de andere kant moet je natuurlijk ook onthouden dat ergens het prijsverschil in moet zitten.

Ik zal hem thuis eigenlijk alleen gebruiken voor mijn X360 / xbox XBMC en sat TV.

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113554

Ziet er wel interessant uit, maar hoelang moet je nog wachten voor ze in de winkels liggen :'(
En dan de prijs nog maar afwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeS
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:43
hallo mensen,

Ook ff hier ingehaakt. Misschien id om het (zoals eerder genoemd) algemeen topic ervan te maken ?

Enniewee, kan iemand misschien foto's plaatsen van de LG's die ze hebben. Ik vind er namelijk (te) weinig op het internet en is altijd wel mooi om te zien ;)

Zelf ben ik gecharmeerd van de LG 37LC2RR, ben deze alleen nog niet tegen gekomen in een shop (ook nog niet goed gezocht, maar dat terzijde). Als iemand deze heeft als het kan graag wat pics ervan schieten ! _/-\o_

Voor de rest zie ik door de LCD bomen het bos niet meer, want toevallig stuitte ik ook op de JVC LT-32x70B welke er heel mooi uit ziet en goede specs heeft ... 8)7

Wie kan me overtuigen om toch voor de LG te gaan ? (prijs en inches verschillen behoorlijk, dat ik ben ik bewust ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 18:58

Format-C

Tracing Rays

Ik heb vandaag ook een 37LC3R gehaald. Ik heb ook een 28" inch CRT TV, en dacht dat ik er met een 32" inch niet genoeg op vooruit zou gaan. Ik heb dus maar een 37" inch gehaald.

En ik moet zeggen: _/-\o_ _/-\o_ wat een ongelofelijk mooi beeld, en wat lekker groot zeg! Ik ben helemaal verkocht. Ik heb er direct even een setje speciale vergulde scart kabels en coax kabels gekocht zodat ik het optimale eruit haal. :) Nu nog een X-Box 360. :) (Of PS3. ;) )

Ik ging trouwens net achter mijn PC zitten met 19" inch scherm en dacht echt waar; wat een miezerig schermpje zeg... LOL!

Mooie TV deze LG!

Edit: ik heb er trouwens 957 eurie all-in voor betaald bij "Mokio". :)

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 12-01-2007 20:05 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116429

Hey, ik heb net de LG32LC25R gekocht en het is echt een top TV. Was nu bij de Media Markt rijswijk voor iets van 760,-. Iig het enige wat me tegen valt is dat als er soms donkere scenes zitten bijv bij credits, dan is het donker maar al er dan text komt dan gaat heel het zwarte wat lichter worden. iemand anders met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Dat is dynamisch contrast in werking als ik het zo lees,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe doe ik dit dynamisch contract uit. En hebben mensen misschien nog meer tips voor instellingen, met name om de kwaliteit te verbeteren van kabel tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 10:12
ik heb deze lcd nu z`n 2 weken en hij bevalt opzicht goed (na het uitproberen van een sony bravia 26s2030 en een samsung 32n71).
Alleen wil ik mijn lcd ook gebruiken met m`n mediacenter pc.
ik vraag me af hoe krijg ik nu de beste kwaliteit, vis vga of via dvi->hdmi.
ik heb beide al geprobeert, maar ben nog niet echt tevreden over het resultaat ...
vooral de groene kleur is bijna fluoricerend :? (bv de groene start knop)
Ook krijg ik het beeld onder hdmi niet zo gecentreerd dat hij het beeld voledig vult
aan beide zijkanten verspringt ie, het bureaublad is grote dan de lcd.

Wie kan mij helpen met dit probleem, want lukt het niet kan ik hem komende week eventueel nog ruilen bij de mediamarkt voor bv de 32lc25r

Als videokaart heb ik een nvidia GeForce pcx5300

[ Voor 4% gewijzigd door pvdlaan op 15-01-2007 11:44 ]

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 20:13

Ray

Anoniem: 116429 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:20:
hoe doe ik dit dynamisch contract uit. En hebben mensen misschien nog meer tips voor instellingen, met name om de kwaliteit te verbeteren van kabel tv?
uitzetten kan je gewoon in het menu van de tv zelf. je kan daar ook een xd demo laten lopen om het verschil te laten zien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 18:58

Format-C

Tracing Rays

Shit zeg;

ik heb een defecte pixel. Het is er 1, helemaal links bovenin beeld. Een zwarte. Absoluut niet hinderlijk, maar ik KAN hem ruilen.

Wat zouden jullie doen? Ruilen, met het risico dat ik er eventueel 1 krijg waar na bijv. 6 maanden een pixel defect is in het midden of deze gewoon houden.

Zoals ik al zei; je ziet hem haast niet, al helemaal niet als je het niet weet. Echter twijfel ik om hem om te ruilen. :(

Zijn er meer mensen met een defecte pixel? En komt dit vaak voor bij LCD TV's of is dit een stuk minder als bij LCD monitoren?

Tnx.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

hoe controleer je dat eigenlijk ???? ik bedoel is daar een testbeeld voor ofzo ? bij mij nog nooit opgevallen maar het zou zo maar kunnen dat er eentje inzit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StuiTeR schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:44:
hoe controleer je dat eigenlijk ???? ik bedoel is daar een testbeeld voor ofzo ? bij mij nog nooit opgevallen maar het zou zo maar kunnen dat er eentje inzit
Hiervoor zijn verschillende tooltjes te vinden, dit is er bijv. 1:
http://zdnet.be/downloads.cfm?id=59027

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit dynamisch contrast uitzet. als ik een zwart scherm heb en er komt iets lichts verkleurt heel het zwart. heb al al me instellingen nagezeten in menu maar kan het gewoon niet vinden.

Heeft iemand nog tips over instellingen etc voor dvd/tv/xbox 360 en kan iemand mij vertellen hoe ik dit dus kan uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik merk ook dat hij in filmpjes een beetje hapert. Is dit normaal of ligt dit aan een instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jverdeyen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07-2024
Ik lees nu heel wat over LG maar wat zijn de algemene opmerkingen over deze:

LG37LE2R

Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/3830/lg37le2r1ki.jpg

Ik zou hem graag deze week halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou iemand mij kunnen helpen met mijn problemen. Anders koop ik morgen een nieuwe tv bij media markt, tax free morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-05 10:00
jverdeyen schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:45:

LG37LE2R

Op http://www.hifi-forum.de/ heb ik vrij veel over kunnen vinden, maar je moet hier wel even een account voor aanmaken en duits kunnen lezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand wat de LG 37LB1R kost bij de Media Markt? En mag je zomaar een TV terug brengen binnen de 14 dagen, of moet er echt een rede zijn dat hij kapot is of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jverdeyen
Anoniem: 116429 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 21:06:
Weet iemand wat de LG 37LB1R kost bij de Media Markt? En mag je zomaar een TV terug brengen binnen de 14 dagen, of moet er echt een rede zijn dat hij kapot is of iets dergelijks?
Volgens mij mag je die zomaar terugbrengen ... als je binnen de 14 dagen gewoon niet tevreden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 10:24

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik twijfel ook heel erg om er morgen een te halen... 32/37 inch is me nog even niet duidelijk, maar het jeukt gewoon...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101586

kan iemand mij vertellen wat nu een betere keus is de 37LC2R of de 37LC25R?

ik kan er niet echt uitkomen en ze zijn ook qua prijs gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jverdeyen schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:45:

LG37LE2R

[afbeelding]

voor welke vestiging geld deze aanbieding? dan gaan ik hem nl morgen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jverdeyen
Anoniem: 101586 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:05:
[...]

voor welke vestiging geld deze aanbieding? dan gaan ik hem nl morgen halen.
gent oostakker, kga hem morgen ook halen, maar voor mij is dit een uurtje rijden...
waneer ga je hem halen ? kan je me eventueel op de hoogte brengen of ie nog in voorraad is etc?
thx

msn:rideallday@msn.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 10:12
ik heb momenteel het probleem dat de bovenste hoeken wit op gaan lichten, wanneer een uitzending, bv van talpa, niet over de volle breedte en hoogte van het scherm uitgezonden wordt.
dus wanneer je boven en onder zwarte balken krijgt.

Is dit normaal bij de LC32R ?

Verder krijg ik op geen enkel manier mijn pc goed op de tv via een dvi-hdmi kabel,
kan deze tv daar niet mee omgaan ? ik heb alles al geprobeert, kloon, dualview ...
momenteel heb ik beeld via de vga kabel, maar volgens mij moet het beeld beter zijn via dvi-hdmi.

Ik hoop op een spoedige reaktie, anders ga ik vandaag nog terug naar de MM
Zou jammer zijn want het is voor de rest een prima toestel, mooie kleuren en prima beeld.

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jverdeyen schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:13:
[...]

gent oostakker, kga hem morgen ook halen, maar voor mij is dit een uurtje rijden...
waneer ga je hem halen ? kan je me eventueel op de hoogte brengen of ie nog in voorraad is etc?
thx

msn:rideallday@msn.com
oke, helemaal in Gent, nou dan haal ik hem wel gewoon in Breda daar krijg je vandaag de BTW kado. GR Roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb sinds gisteren de 32LC25R en moet zeggen dat ik aardig tevreden ben. Hieronder een overzicht van zaken die ik getest heb:

Algemeen oordeel randzaken: Handleiding zeer brak. Een dik boek met enkel 8 pagina's Nederlands ofzo. Voor een ' uitgebreidere' handleiding kun je de cd-rom gebruiken die wordt bijgeleverd.
De afstandbediening is enorm groot. Er zitten veel knoppen op dus er is genoeg te spelen. Nadeel is echter dat wanneer je drukt er continu een rood lampje brandt op de afstandbediening en dat is best irritant met zappen.
De TV zelf is enorm mooi (kwestie van smaak natuurlijk). Hij is niet super opvallend door zijn strakke uiterlijk zonder toeters en bellen erbij.
De aansluitingen aan de achterkant zijn logisch gemaakt en zitten ver genoeg uit elkaar zodat je gemakkelijk veel kabels aan kunt sluiten. LG levert een 'cable manager' waarmee je alle kabels aardig weg kunt werken achter de standaard waarop de tv rust. De standaard zelf is in mijn ogen niet perfect. De tv kan enigsinds bewegen terwijl de schroeven goed gemonteerd zijn.

Analoge TV: Beeld is wel aardig, zoals bekend is het behoorlijk wennen na overstap van oude tv naar een LCD variant

Digitale TV: Valt zeer tegen. Beeld is niet veel beter dan wanneer ik een analoog signaal gebruik. Op de vorige tv (66cm) was het beeld haarscherp. Waarschijnlijk komt het doordat de 82 cm van de LG toch gedetailleerder is en daarom helaas blokkerig.

Over de kleuren van de TV kan ik kort zijn: In mijn ogen goed, de diverse opties voor aanpassingen zijn aanwezig, echter is het moeilijk te bepalen wat nu de ultieme settings zijn omdat dat per programma/dvd/xbox spel nogal verschilt. Zelfde geldt voor geluid.

Xbox 360 (HD): Dit ziet er subliem uit! De LG geeft alle kleuren perfect weer en het verschil met non-HD op mijn oude tv is ernom goed te zien. Echt geweldig!

PC (HDMI-DVI): Ga deze kabel vandaag terugbrengen want krijg geen fatsoenlijk beeld. Wellicht dat iemand tips heeft, daarom ga ik hieronder eea posten dat ik geprobeerd heb.

Hardware: LG 32LC25R
PC: XP3200+, 1 GB DDR, Ati Radeon 9800PRO All-in-wonder

Als ik enkel de kabels aansluit en het beeld bekijk vult het slechts 70 % van het tv beeld. Verder trilt het beeld enorm en af en toe wordt het 1 seconde zwart. In het menu van de Ati heb ik bij Display de optie (Force 720P) aangezet (1080p werkt om de een of andere vage reden nog brakker). Bij 720P is het beeld helder en strak, echter is de resolutie net te hoog waardoor de Start knop van Windows half uit beeld verdwijnt. Zodra ik ook maar 1x een resolutie verander op de pc komt het trillende en af en toe zwart wordende beeld terug.
Ik kan geen optie vinden om het beeld handmatig kleiner te maken, zoals bij veel PC monitoren wel kan met de knopjes op de monitor. Via Powerstrip de resolutie op 1368 x 766 (ff uit mijn hoofd) van de TV instellen geeft ook geen complete vulling van het beeld.
Samengevat: Beeld van pc op tv enkel helder zonder trillingen met 'Force 720P' , maar dan krijg ik de schermgrootte niet 1 op 1 gekopieerd.

Ga dan ook vandaag een VGA kabel proberen en hoop hiermee meer succes te hebben. Bevindingen post ik hier later.

Omdat dit mijn eerste LCD TV is kan ik moeilijk een vergelijk maken maar ik denk dat het (zeker gezien de lage prijs) een erg goede koop is.
Als mensen vragen hebben: Shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Kheb exact dezelfde TV besteld, hoop hem donderdag binnen te krijgen :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81441

Heb net de 32LC25R aangeschaft.
Xbox erop, prima. DVD erop via scart aansluiting prima!
Ik moet de DVD speler uitzetten om tv te kunnen kijken, dit vind ik vreemd. Ook al selecteer ik de ingang TV en niet AV1/AV2 toch krijg ik zwart beeld, wel met de naam van de zender in beeld overigens.
Ik heb de audio-out verbonden met mijn dolby surround systeem om het geluid van de tv via de dolby surround af te spelen. Dit werkt niet, want ook hier krijg ik een zwart-beeld, en het geluid komt niet door. Ik krijg hier geen uitleg over in de handleiding (boek en CDROM)

Iemand een idee?

Verder een heel erg mooi toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81441 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:15:
Ik moet de DVD speler uitzetten om tv te kunnen kijken, dit vind ik vreemd. Ook al selecteer ik de ingang TV en niet AV1/AV2 toch krijg ik zwart beeld, wel met de naam van de zender in beeld overigens.
Ik heb de audio-out verbonden met mijn dolby surround systeem om het geluid van de tv via de dolby surround af te spelen. Dit werkt niet, want ook hier krijg ik een zwart-beeld, en het geluid komt niet door. Ik krijg hier geen uitleg over in de handleiding (boek en CDROM)

Iemand een idee?

Verder een heel erg mooi toestel!
Ik heb dat 1e probleem ook, weet het nu even niet zeker maar volgens mij als je eerst een andere av input piest en vervolgens kies je tv als input, dan krijg je wel beeld. Zoiets was het dacht ik :P
2e probleem, gebruik je wel de juiste uitgang dan?

Vraagje: Heb jij een zilveren of een donkere rand onderin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81441

Ik gebruik de enige audio uitgang die er zit op de tv.
Ik heb de zwarte rand onderin (antraciet-grijs).
Als ik de speakers uitzet heb ik geen zwart beeld meer, maar dan moet ik ook de SCART eruit halen. Dat snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik zal donderdag eens kijken... Maar daar ben je nu niet mee geholpen natuurlijk :{

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 21:42
Ik heb de LG 37LB1R besteld, hopenlijk maandag binnen, heb in een opwelling een Tatung t.v gekocht, omdat het zo goedkoop was, op zich geen slechte t.v, veel aansluitingen op en het beeld is ook niet echt slecht, maar op een 1 of andere manier voelt het niet goed, gelukkig kan ik de t.v binnen 10 dagen retour sturen naar de winkel.

Had nu een 32 inch t.v, maar vind het toch net iets te klein, dus vandaar dat ik ff verder ben gaan zoeken en op dit model uit kwam voor een scherpe prijs.

Iemand ervaring met dit model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeev
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-04 11:08
Geen persoonlijke ervaring, maar in de mediamarkt vond ik de LG 37LB1R een erg scherp beeld hebben, vergelijkbaar met 37" LCD's van de duurdere merken.
(erg mooi design ook)

Kan je misschien vertellen waarom de Tatung niet goed voelde? Ik twijfel zelf namelijk ook tussen LG en Tatung (37")

[ Voor 4% gewijzigd door Jeev op 24-01-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 21:42
@ Jeeve,

Ik heb de tatung 32 inch versie, op zich niks mis mee, kleuren zijn mooi en zuiver, ik heb die t.v eigenlijk in een opwelling gekocht, zag het staan op internet, s`ochtend besteld en de volgende dag al in huis, omdat ik het in een webshop gekocht heb, heb ik niet de mogenlijkheid gehad om het goed te bekijken, staat nu bij thuis, maar vind het toch net iets te klein.

Na een beetje rond zoeken, kon ik via een vriend zijn werk een LG 37LB1R/37" kopen, dit is een demo model, die een paar uur aan heb gestaan, maar nog compleet met 2 jaar garantie ect voor een hele scherpe prijs, zeg maar net iets meer dan wat ik voor de 32 inch Tatung betaald heb, dus toen was de keuze snel gemaakt, ga maar voor een slagje groter voor bijna het zelfde geld, beetje rond gekeken op het internet en zie goeie reviews en verhalen over dit model, dus vandaar.

Persoonlijk denk ik dat het beeld van een LG wat warmer is dan van een Tatung, heb mn xbox360 erop aan gesloten, ben gewend om op een HD beamer te spelen in de slaapkamer, maar vond de kleuren van de Tatung heel koud en kil, veel met de contrast, colour ect gespeeld, maar kreeg het toch niet zoals ik het zou willen zien.

Maar smaken en keuzes verschillen natuurlijk, op zich is er helemaal niks mis met de Tatung, veel aansluitingen enzo, dvi, hdmi, analoog, component, optical ect.

Ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeev
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-04 11:08
Tnx voor de duidelijkheid.. hebben ze er maar 1tje via je vriend zn werk? Lijkt me ook wel wat voor zo een mooie prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20380

Als ik enkel de kabels aansluit en het beeld bekijk vult het slechts 70 % van het tv beeld. Verder trilt het beeld enorm en af en toe wordt het 1 seconde zwart. In het menu van de Ati heb ik bij Display de optie (Force 720P) aangezet (1080p werkt om de een of andere vage reden nog brakker). Bij 720P is het beeld helder en strak, echter is de resolutie net te hoog waardoor de Start knop van Windows half uit beeld verdwijnt. Zodra ik ook maar 1x een resolutie verander op de pc komt het trillende en af en toe zwart wordende beeld terug.
Ik kan geen optie vinden om het beeld handmatig kleiner te maken, zoals bij veel PC monitoren wel kan met de knopjes op de monitor. Via Powerstrip de resolutie op 1368 x 766 (ff uit mijn hoofd) van de TV instellen geeft ook geen complete vulling van het beeld.
Samengevat: Beeld van pc op tv enkel helder zonder trillingen met 'Force 720P' , maar dan krijg ik de schermgrootte niet 1 op 1 gekopieerd.
Ik had hetzelfde probleem op mijn 7600GS maar in Nvidia drivers zit ergens goed weggestopt de optie Force Underscan. Toen ik deze aanzette was mijn probleem van links,rechts, boven en onder missend beeld opgelost. Weet niet of Ati deze functie ook ergens heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperBoswachter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12-2024
Even een simpel vraagje tussendoor, is er op de 32" versie van de LC2R (ga ik waarschijnlijk 2e hands halen) wel een vesa aansluiting aanwezig om hem aan de muur te bevestigen? Kan hierover in de handleiding niks vinden en ook nergens op internet. Ik heb een muurbeugel voor 100x200 en hoop die eigenlijk wel te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
Ik heb een vraagje, de LG 32LE2R is met een erg goede prijs te koop bij alternate. Ik zit al een hele tijd te kijken naar een LG lcd tv en deze aanbieding trekt me wel aan. Ik vroeg me alleen af of iemand hem hier al heeft en zo ja wat je ervan vind. Zwartwaardes, analoog beeld etc.

Upside down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

lichtelijk off-topic: maar maakt UPS op dezelfde dag nog een 2e aanbied-ronde, en zo ja, tot hoe laat?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

32LC25R is binnen, strak beeeld, zeer goede behandeling van analoog signaal IMO, eerste indruk is een nette TV voor de prijs (707 euro). Alleen geen RGB-signaal als ik daar een monitorkabel op gooi...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

skullsplitter schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:26:
32LC25R is binnen, strak beeeld, zeer goede behandeling van analoog signaal IMO, eerste indruk is een nette TV voor de prijs (707 euro). Alleen geen RGB-signaal als ik daar een monitorkabel op gooi...
whaaaaaa 707 euro ...... dammzz wat gaat dat altijd hard naar beneden...snik ...ik betaalde nog 900,-- (inclusief aanvullende garantie van 3 jaar voor iets van 100 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperBoswachter
Is er niemand die me kan vertellen of deze tv een gewone vesa aansluiting heeft?
Ik zou graag willen horen dat ik hem wel gewoon aan de muur kan hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

SuperBoswachter schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:44:
Is er niemand die me kan vertellen of deze tv een gewone vesa aansluiting heeft?
Ik zou graag willen horen dat ik hem wel gewoon aan de muur kan hangen
Handleiding kan je vinden op de LG website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:34

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Ik had de 32lc2r voor 1200 in april vorig jaar. Fijne TV, enige minpuntjes:
-Zwart is niet zo zwart, dit is soms vervelend in hele donkere films.
-Om letterbox breedbeeld mooi fullscreen te zien moet je een formaatinstelling kiezen, terwijl hij anamorph breedbeeld wel automatisch herkend, maar alleen vanuit de "original" en "spectacle" stand (smartzoomachtig, staat ie meestal op). Als je dus alles pietjeprecies goed wilt hebben moet je soms door de beeldinstellingen heen cyclen (stuk of 10).
-voor de rest geen minpunten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperBoswachter
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:50:
[...]

Handleiding kan je vinden op de LG website
Ja dat weet ik die heb ik ook al helemaal doorgelezen, echter staat daar dus niks in over een vesa aansluiting. Het enige wat er over muurbevestiging in staat is dat je hem aan de muur kunt bevestigen met touwtjes zodat hij niet voorover valt :/ . Ik wil hem gewoon helemaal aan de muur ophangen, maar hier staat niks over in de handleiding en ik neem toch aan dat niet iedereen hier op het forum de tv op de standaard heeft staan....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Initial G schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:01:
Ik had de 32lc2r voor 1200 in april vorig jaar. Fijne TV, enige minpuntjes:
-Zwart is niet zo zwart, dit is soms vervelend in hele donkere films.
-Om letterbox breedbeeld mooi fullscreen te zien moet je een formaatinstelling kiezen, terwijl hij anamorph breedbeeld wel automatisch herkend, maar alleen vanuit de "original" en "spectacle" stand (smartzoomachtig, staat ie meestal op). Als je dus alles pietjeprecies goed wilt hebben moet je soms door de beeldinstellingen heen cyclen (stuk of 10).
-voor de rest geen minpunten :)
Ik zeg altijd maar zo: pollen af van aspect-ratios. Dan maar niet beeldvullend, maar het is gewoon zonde om 4:3 af te knippen naar 16:9 omdat "het dan zo mooi beeldvullend is".

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
hmm
LE27S71B van samsung of de LG 32LE2R

televisie kijk ik vrij wenig
speel vaak op ps2..en binnenkort op ps3. en kijk vaak films.

welke heeft de voorkeur heren. aangezien het ongeveer allebei even duur is.
alleen de lg is niet bij mediamarkt te zien. ook niet bij its of modern.
en aangezien hij bij alternate niet staat aangesloten wil ik wel even weten hoe de televisie wel zo goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
haha de LG 32LE2R heb niet eens scart of compenent uit/ingang
never mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 17:21
justjermaine schreef op zondag 04 februari 2007 @ 18:23:
never mind
Maar wel HDMI voor je PS3 straks......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
justjermaine schreef op zondag 04 februari 2007 @ 18:23:
Ehrm, mijn lc25R heeft beiden? (2xscart, 1xhdmi, 1xcomponent, 1xvga, 2xcomposiet/svga)

Bij mij ziet digitale tv (UPC) er overigens superstrak uit :*)

En met m'n pc-vga-tv heerlijk hdtv series kijken 8)

[ Voor 18% gewijzigd door pagani op 05-02-2007 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-04 07:59

Hak

Voor de geïnteresseerden in de buurt van Rijswijk: de 32LC25R staat bij de Media Markt in de aanbieding voor 666 euro.

Heb hem gisteren ook gehaald, ben er erg tevreden over al moet ik nog maar eens flink gaan stoeien met de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172481

Ik heb daarnet ook de 32LE2R besteld bij Wehkamp (€ 599) en als ik het goed is € 19,95 verzendkosten... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

Hak schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:23:
Voor de geïnteresseerden in de buurt van Rijswijk: de 32LC25R staat bij de Media Markt in de aanbieding voor 666 euro.

Heb hem gisteren ook gehaald, ben er erg tevreden over al moet ik nog maar eens flink gaan stoeien met de instellingen.
whaaa, hoe krijg ik dit topic uit mijn lijst ,,,snik ik wil echt niet meer weten hoe snel dat ding goedkoper wordt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 10:38
Anoniem: 172481 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 18:31:
Ik heb daarnet ook de 32LE2R besteld bij Wehkamp (€ 599) en als ik het goed is € 19,95 verzendkosten... :*)
Zat ik ook naar te kijken! Waarom ben je niet voor de 32LC3R gegaan? Die is 699 bij Wehkamp :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero85
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Anoniem: 172481 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 18:31:
Zat daar ook al naar te kijken. Als je m binnenhebt, kun je dan vertellen of ie een beetje bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 10:10
Hak schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:23:

nog steeds? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172481

Nero85 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 20:39:
[...]

Zat daar ook al naar te kijken. Als je m binnenhebt, kun je dan vertellen of ie een beetje bevalt?
Zal ik doen...alleen is de tv nu weer €699

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 172481 op 20-02-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 10:10
foutje

[ Voor 106% gewijzigd door Giant87 op 20-02-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

zit er op de 32LE2R een koptelefoon aansluiting ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:13
Nog even voor de informatie: de 32LC3R is end of life. Dus zal snel mee gestunt worden of verdwijnt geruisloos van de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
amokjeeh schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:58:
Nog even voor de informatie: de 32LC3R is end of life. Dus zal snel mee gestunt worden of verdwijnt geruisloos van de markt.
Hoe kom je hierbij? Ik overweeg nu namelijk om deze TV te halen (ook ivm positieve gebruikerservaringen in het LCD aanbiedingen / LG LCD topic).

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:49
amokjeeh schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:58:
Ik denk dat dit een vergissing is. De LC3R serie is pas een maand of 4 geleden geintroduceerd!
Als er al een serie eol is, dan zal dat eerder de LC2R serie zijn. De LC3R is hier de opvolger van...

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Dacht ik ook. Daarnaast zit ik de 32LC3R te vergelijken met de Philips 32PF5331/12 (32"). Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft (deze Philips heeft namelijk 2 HDMI aansluitingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-06 21:48
heb hier sinds een paar dagen de 37LC25 staan, super toestel !
1 minpuntje: ik heb er denkik net 1 met de zgn. composiet bug, aangezien mn xbox zw/w. beeld geeft.. :(
Nou zou het kunnen zijn dat mn kabel gewoon stuk is of ik doe iets niet goed..heeft iemand hier ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184536

Na 2 weken overwegen en zoeken op internet ben ik ook voor de 32lc25r gegaan. ik heb hem vandaag bij pixmania betseld voor 630,- en hoop hem zaterdag binnen te hebben dan kan ik de hele dag spelen :). Ik ben nu wel op zoek naar zo'n calibratie dvd om de tv meteen goed in te stellen. Als er nog tips zijn om het beeld mooi te krijgen zijn die natuurlijk altijd welkom. Ik zal hem voornamelijk gebruiken voor de xbox360.

kan iemand misschien goede instellingen posten voor de 32lc25r?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159729

Vandaag het krantje van de Scheer en foppen binnen gekregen. De 32LC2R kost nu nog maar 600 euro.

Doen? Wil er voornamelijk mijn Xbox360 en PS3 op aansluiten.

OF zijn er betere alternatieven voor 600 euro? (wel 32 inch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:34

Initial G

f.k.a. GKLQuake

StuiTeR schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 22:41:
[...]

whaaa, hoe krijg ik dit topic uit mijn lijst ,,,snik ik wil echt niet meer weten hoe snel dat ding goedkoper wordt :'(
idd, nu nog maar 600? binnnen een jaar gehalveerde prijs, was dat met alles maar zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Vulcan750 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:23:
[...]

Ik denk dat dit een vergissing is. De LC3R serie is pas een maand of 4 geleden geintroduceerd!
Als er al een serie eol is, dan zal dat eerder de LC2R serie zijn. De LC3R is hier de opvolger van...
Informatie van LG dat de LC3R EOL is. Op dit moment kan ik qua LCD 32" alleen de 32LE2R, 32LC25R en de 32LB2R bestellen (prijslijst eind maart).

EDIT: de 32LC2R is ook EOL

[ Voor 9% gewijzigd door amokjeeh op 04-04-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-06 14:01

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zijn er inmiddels al mensen met ervaringen met de LG 32LE2R??

Ik ga vandaag in de winkel kijken (en om demonstratie vragen).

Ik kijk nu digitale tv op een 28' Philips breedbeeld met alle toeters en bellen erop. Beeld hierop is alsof je naar een dvd kijkt. Als ik naar 32' lcd ga, worden beeldpixels uiteraard iets groter, maar kan ik dan nog dezelfde kwaliteit verwachten?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141376

Hoe is het beeld van de 32LE2R, morgen krijg ik die van mij....
Hoe moet je deze vervoeren, past die in een polo van 1997??? En moet deze staand of plat vervoerd worden..

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 141376 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:14:
Hoe moet je deze vervoeren, past die in een polo van 1997??? En moet deze staand of plat vervoerd worden..

Weet niet of ik precies hetzelfde model heb, maar het beeld is super van mijn samsung 32 inch hd rdy.

En ja, heb zelf ook een polo uit 1997, alleen als je hem 1 maatje groter neemt past die niet meer...32 inch past precies :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205652

Hoe lijkt het met de analoge tuner in de LG's? Maakt deze een mooi plaatje via de analoge kabel aansluiting? Of is het beeld dan niet te genieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:31:
[...]

Weet niet of ik precies hetzelfde model heb, maar het beeld is super van mijn samsung 32 inch hd rdy.

En ja, heb zelf ook een polo uit 1997, alleen als je hem 1 maatje groter neemt past die niet meer...32 inch past precies :)
Ok perfect :)

Heb je hem gewoon op de achterbank gezet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Deze had ik bijna gekocht, maar omdat deze zo slecht stond afgesteld in de winkels waar ik ging kijken, ben ik toch maar voor een Bravia gegaan. (zelf menu`s bekijken/afstellen in winkels mocht uiteraard niet..op de vraag of de verkoper de tv wilde resetten naar de fabrieksinstellingen werd agressief gereageerd..)

Overigens zag ik laatst ook een winkel waar de 32LE2R wél netjes afgesteld stond.
Analoog is aardig, maar stel je er niet teveel bij voor...digitaal is een aanrader.

EDIT: LCD`s en Plasma`s moete altijd rechtopstaand vervoerd worden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Michael Knight op 23-05-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 141376 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:39:
[...]

Ok perfect :)

Heb je hem gewoon op de achterbank gezet??
1 achterbank naar beneden geklapt en met nog gewoon 3 personen in de auto, het paste net en de persoon die achter zat had op einde van de rit kramp in ze nek :)

Hij stond er een beetje schuin in.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van de LG zijn de fabrieksinstellingen dan al goed, of moet je het een en ander gaan aanpassen..

Heeft iemand mischien instellingen voor de 32LE2R, die mbv een kalibratie dvd is gedaan.

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Michael Knight schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:48:
[...]

EDIT: LCD`s en Plasma`s moete altijd rechtopstaand vervoerd worden :)
Correctie: Plasma rechtop vervoeren, LCD mag plat maar wel mee uitkijken in verband met de krachten die scherm te verduren kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Het is inmiddels morgen ;)

Zou je wat ervaringen kunnen posten over je nieuwe tv? Er is namelijk nog niemand in dit topic die wat bruikbaars over deze tv heeft gepost...en mijn winkelervaringen zijn ook niet bepaald noemenswaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Michael Knight schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 17:51:
[...]

Het is inmiddels morgen ;)

Zou je wat ervaringen kunnen posten over je nieuwe tv? Er is namelijk nog niemand in dit topic die wat bruikbaars over deze tv heeft gepost...en mijn winkelervaringen zijn ook niet bepaald noemenswaardig.
TV is groter dan ik dacht :) groter hoe beter :)

Beeld op digitale tv (UPC) is goed/super, maar ligt eraan naar welk kanaal je kijkt (ivm compressie aan UPC kant)

Ben alleen nog bezig met de instellingen goed te zetten, ik heb geen dvd kalibratie dvd
Heeft iemand mischien een aantal instellingen die ik kan proberen??

Voor de rest een kwalitatief scherm, mooie kleuren.

Xbox 360 op HD is te erg gewoon 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:58
Ik heb sinds 1 maandje ook de 32le2r. Ondanks dat dit model als budgetmodel word getypeerd vind ik het beeld beter dan dat van duurdere jvc's en samsungs. Analoge kabel stemt mij tot tevredenheid(kwaliteit van de kabel ansich is in mijn studentenhuis niet zo best :9) Xbox 360 is super! kleuren zijn mooi helder en scherp. Ook zwart is beter dan dat van gelijkgeprijsde modellen, maar niet zo goed als dat van duurdere plasma's. Ik gebruik alleen de component ingang voor de 360, de hdmi heb ik nog niet getest.

Kortom voor het geld (ik heb 580 incl bezorgen betaald) een uitstekende lcd tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik heb er gister 1 bestel bij alternate voor 579 euro , hoop dat hij gaat bevallen. :) Denk het wel want het is volgens mijn een van de beter in zijn klasse.

Komt een HTPC aan te hangen en DVD, tv via UPC Digital. En lekker potje game op 32" scherm. :9~

Nu alleen nog wachten dat hij word geleverd. :)

Heeft iemand reviews gevond over de LG 32LE2R? Kan alleen maar wat user reviews vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door mad_max234 op 30-05-2007 01:57 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Nou als het goed is word hij morgen geleverd, maar als ik pech heb word het maandag. Maar er is echt geen één review te vinden van de 32LE2R.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Misschien een beetje een kick, maar ik wil deze week ook een LCD TV halen.

Ik heb lang gekeken naar een Philips, maar in de MediaMarkt viel me op dat de beeldkwaliteit van een LG toch beter was. Nu wilde ik voor de 32lc51 gaan, maar deze heeft geen Faroudja chip, iets wat hier toch wel geprezen wordt. En zo kwam ik uiteindelijk terecht bij de hier veel besproken 32lc25r.

Ik vraag me echter af of deze nog wel leverbaar is? Hij is bijna nergens meer op voorraad te vinden. Een andere optie is de 32LB2R. De B serie zou een high-end serie zijn, maar eindigt op 2r (en zou dus last hebben van bugs volgens het grote LG topic). En waarschijnlijk is deze TV ook niet meer leverbaar?

Om een lang verhaal kort te houden. Gaan we voor de 32lc51 of de 32lc25r?

offtopic:
de lc51 is helaas nog niet bij de MediaMark

Hier nog een LG vergelijkingslink tussen de 3 hierboven genoemde modellen:
http://nl.lge.com/prodcom...R&cp_models=42-37-32LC25R

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Persoonlijk zou ik altijd voor de LC51 gaan. Niuewer model met nieuwer panel met snellere verversing. Als er echt geen Faroudja in de LC51 zit, dan moet er wel iets anders inzitten voor de scaling lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Philflow schreef op zondag 17 juni 2007 @ 10:52:
Persoonlijk zou ik altijd voor de LC51 gaan. Niuewer model met nieuwer panel met snellere verversing. Als er echt geen Faroudja in de LC51 zit, dan moet er wel iets anders inzitten voor de scaling lijkt me.
Je vindt dat gewoon nergens terug in de magere specs van LG :( Want in die vergelijkings URL staat dat die LC51 geen XD engine heeft, terwijl hij die wel zou hebben. Heeft ie dan ook DCDi (by Faroudja)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

_Brake_ schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:02:
[...]
Je vindt dat gewoon nergens terug in de magere specs van LG :( Want in die vergelijkings URL staat dat die LC51 geen XD engine heeft, terwijl hij die wel zou hebben. Heeft ie dan ook DCDi (by Faroudja)?
Ik ben niet precies op de hoogte, misschien heeft LGE.de of LGE.com meer specs.

Edit: 32LC41 New XD Engine 2007 Bildoptimierung
• 1 Tuner mit 1.000 Seiten Videotext und 100 Programmspeicherplätzen
• Spitzenhelligkeit 450cd/m² / Kontrastverhältnis 5.000:1
• 5ms Reaktionszeit

[ Voor 21% gewijzigd door Philflow op 17-06-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ja maar niets over DCDi of over de 32LC51 :)

Edit:
Op LG Germany staat ook niets over DCDi bij de LC41...

[ Voor 182% gewijzigd door _Brake_ op 17-06-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

_Brake_ schreef op zondag 17 juni 2007 @ 16:17:
Ja maar niets over DCDi of over de 32LC51 :)
LC51 is een LC41 met een zilveren rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Philflow schreef op zondag 17 juni 2007 @ 16:55:
[...]

LC51 is een LC41 met een zilveren rand.
Is dat werkelijk waar het enige verschil? Dan kan ik hem prima in de MediaMarkt vergelijken met andere TV's (die LC41 staat er namelijk wel). Hopen dat de lc23r er ook nog staat.

Edit:
Ik zie helemaal geen zilveren rand om die LC51. Daarnaast zou de helderheid ook 50cd/m2 hoger zijn bij de LC51. De vergelijkingsurl:
http://nl.lge.com/prodcom...1&cp_models=42-37-32LC25R

[ Voor 34% gewijzigd door _Brake_ op 17-06-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

herstel de LC41 heeft een zilveren rand. Zoekt en gij zult vinden ;)
Afbeeldingslocatie: http://be.lge.com/ne/download/product/ETC/42-37-32-26LC41/42_37_32_26LC41_lge_lge.jpg

Ps. dat van die helderheid lijkt me een fout. of het moet zijn dat die rand weerkaatst :+

[ Voor 22% gewijzigd door Philflow op 17-06-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203288

_Brake_ schreef op zondag 17 juni 2007 @ 00:24:
Misschien een beetje een kick, maar ik wil deze week ook een LCD TV halen.

Ik heb lang gekeken naar een Philips, maar in de MediaMarkt viel me op dat de beeldkwaliteit van een LG toch beter was. Nu wilde ik voor de 32lc51 gaan, maar deze heeft geen Faroudja chip, iets wat hier toch wel geprezen wordt. En zo kwam ik uiteindelijk terecht bij de hier veel besproken 32lc25r.

Ik vraag me echter af of deze nog wel leverbaar is? Hij is bijna nergens meer op voorraad te vinden. Een andere optie is de 32LB2R. De B serie zou een high-end serie zijn, maar eindigt op 2r (en zou dus last hebben van bugs volgens het grote LG topic). En waarschijnlijk is deze TV ook niet meer leverbaar?

Om een lang verhaal kort te houden. Gaan we voor de 32lc51 of de 32lc25r?

offtopic:
de lc51 is helaas nog niet bij de MediaMark

Hier nog een LG vergelijkingslink tussen de 3 hierboven genoemde modellen:
http://nl.lge.com/prodcom...R&cp_models=42-37-32LC25R

:)
ik heb de 32 lc25 r gekocht bij foto klein in de oosterhof rotterdam, voor 579,--. Over de andere tv kan ik niet oordelen want die heb ik niet gezien, nieuwer model hoeft niet altijd beter te zijn dat is mijn ervaring. Wat ik kan zeggen over de 32 lc25 r:

* HDMI beeld is schitterend, zwart is zwart
* De Tuner kwaliteit valt me 100 % mee, ik kijk via de kabel van upc
* Geluid is redelijk tot goed, zeker voor hetgene ik van de andere lcd's gehoord heb
* Simpele bediening
* Veel instelmogelijkheden
* :*)

Nadelen:
Zapt niet echt vlot
Tv kan je alleen standby zetten niet uit, moet je de stroom eraf halen
Handleiding is heel heel erg matig (maar wordt gecompenseerd door simpele bediening)
Technische gegevens zijn zeer slecht gedocumenteerd en onvolledig
Ik heb geen koptelefoon aansluiting kunnen ontdekken

voor het geld een hele goede tv, om echt een betere te kopen zit je al snel rond de 1000 euro. Ik hou dan 421,-- in mijn zak met deze tv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

standby vebruikt hij >1 watt dus zo erg is het niet. ;)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mad_max234 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:09:
standby vebruikt hij >1 watt dus zo erg is het niet. ;)
aha goed om te weten, maar als ik een langere tijd weg gaat wil ik hem toch liever helemaal uit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Anoniem: 203288 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:33:
[...]

aha goed om te weten, maar als ik een langere tijd weg gaat wil ik hem toch liever helemaal uit hebben.
Stekker eruit. Moet je eigelijk altijd doen als je wat langer weg gaat, alle stekkers eruit. ;)

Ik heb de 32le2r, en het meeste wat ik mist is de koptelefoon aansluiting, gebruik i bijna dagelijks, was vergeten om het na te kijken. (doe het nu via de reciever)

[ Voor 20% gewijzigd door mad_max234 op 20-06-2007 13:40 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Anoniem: 203288 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 11:03:
[...]

ik heb de 32 lc25 r gekocht bij foto klein in de oosterhof rotterdam, voor 579,--. Over de andere tv kan ik niet oordelen want die heb ik niet gezien, nieuwer model hoeft niet altijd beter te zijn dat is mijn ervaring. Wat ik kan zeggen over de 32 lc25 r:

* HDMI beeld is schitterend, zwart is zwart
* De Tuner kwaliteit valt me 100 % mee, ik kijk via de kabel van upc
* Geluid is redelijk tot goed, zeker voor hetgene ik van de andere lcd's gehoord heb
* Simpele bediening
* Veel instelmogelijkheden
* :*)

Nadelen:
Zapt niet echt vlot
Tv kan je alleen standby zetten niet uit, moet je de stroom eraf halen
Handleiding is heel heel erg matig (maar wordt gecompenseerd door simpele bediening)
Technische gegevens zijn zeer slecht gedocumenteerd en onvolledig
Ik heb geen koptelefoon aansluiting kunnen ontdekken

voor het geld een hele goede tv, om echt een betere te kopen zit je al snel rond de 1000 euro. Ik hou dan 421,-- in mijn zak met deze tv ;)
Ik heb vandaag een Samsung LE32S81B gehaald, toch nog bedankt voor je bericht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Brake_ schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:51:
[...]

Ik heb vandaag een Samsung LE32S81B gehaald, toch nog bedankt voor je bericht!
wat heb je er voor betaald als ik vragen mag? en kan je wat over dit toestel vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
€649 bij de MediaMarkt in Groningen excl. verwijderingsbijdrage (€8,00). Hij staat daar nu voor €699, maar omdat ik gebeld had voor een prijs en hij vanochtend €50 duurder geworden is, heb ik hem voor de aanbiedingsprijs meegekregen.

Heb hem meteen aangesloten uiteraard (op CAI) en kan er al wel een paar dingen over zeggen:
  • + Kleuren en scherpte zijn, bij de meeste zenders) erg mooi (ondanks de slechte TV kabel die ik gebruikt heb. MTV is bijv. kut, maar dat wordt nog verbeterd met digitale televisie)
  • + Hij is echt, echt heel mooi. Dat zwarte pianolak en het zilveren randje onderaan *blinken* erover :9
  • + Volgens de verkoper moest ik voor Samsung gaan voor het beeld, en voor Philips / LG voor het geluid. De TV krijgt binnenkort sowieso een @Home Digitaal signaal en de ontvanger daarvoor wordt optisch aangesloten op een Logitech Z-5500. Ondanks dat vind ik niets mis met het geluid (voor spraak dan)?
  • + De prijs :9
  • + De 2 jaar 'same day on-site' garantie met een vervangend toestel als het probleem niet terplekke verholpen wordt
  • - Hij zapt erg langzaam, maar dit kan ingesteld worden.
  • - Zenders sorteren is een drama (mede door het trage zappen), gelukkig hoeft dit maar 1 x.
Echt heel veel ervaring heb ik nog niet. TV heeft misschien 2 uur aangestaan. Ga m'n laptop nog met een VGA kabel aansluiten en dan een HD filmpje kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208108

even een vraag voor de LG 32LE2R gebruikers !!

nu heb ik deze lcd samen met de digi 1 decoder!! en kijk via @home naar digitale tv .

nu blijkt als ik zap met de ab van de decoder dat de lcd mee zapt!!! wat kan ik hier mee ,ik heb nu een sticker op mijn lg zitten kan toch niet de bedoeling zijn

zijn er meer mensen met dit probleem of heb ik gewoon een maandag morgen prrodukt
Pagina: 1 2 3 Laatste