_Brake_ schreef op zondag 17 juni 2007 @ 00:24:
Misschien een beetje een kick, maar ik wil deze week ook een LCD TV halen.
Ik heb lang gekeken naar een Philips, maar in de MediaMarkt viel me op dat de beeldkwaliteit van een LG toch beter was. Nu wilde ik voor de 32lc51 gaan, maar deze heeft geen Faroudja chip, iets wat hier toch wel geprezen wordt. En zo kwam ik uiteindelijk terecht bij de hier veel besproken 32lc25r.
Ik vraag me echter af of deze nog wel leverbaar is? Hij is bijna nergens meer op voorraad te vinden. Een andere optie is de 32LB2R. De B serie zou een high-end serie zijn, maar eindigt op 2r (en zou dus last hebben van bugs volgens het grote LG topic). En waarschijnlijk is deze TV ook niet meer leverbaar?
Om een lang verhaal kort te houden.
Gaan we voor de 32lc51 of de 32lc25r?
offtopic:
de lc51 is helaas nog niet bij de MediaMark
Hier nog een LG vergelijkingslink tussen de 3 hierboven genoemde modellen:
http://nl.lge.com/prodcom...R&cp_models=42-37-32LC25R

ik heb de 32 lc25 r gekocht bij foto klein in de oosterhof rotterdam, voor 579,--. Over de andere tv kan ik niet oordelen want die heb ik niet gezien, nieuwer model hoeft niet altijd beter te zijn dat is mijn ervaring. Wat ik kan zeggen over de 32 lc25 r:
* HDMI beeld is schitterend, zwart is zwart
* De Tuner kwaliteit valt me 100 % mee, ik kijk via de kabel van upc
* Geluid is redelijk tot goed, zeker voor hetgene ik van de andere lcd's gehoord heb
* Simpele bediening
* Veel instelmogelijkheden
*
Nadelen:
Zapt niet echt vlot
Tv kan je alleen standby zetten niet uit, moet je de stroom eraf halen
Handleiding is heel heel erg matig (maar wordt gecompenseerd door simpele bediening)
Technische gegevens zijn zeer slecht gedocumenteerd en onvolledig
Ik heb geen koptelefoon aansluiting kunnen ontdekken
voor het geld een hele goede tv, om echt een betere te kopen zit je al snel rond de 1000 euro. Ik hou dan 421,-- in mijn zak met deze tv