Zo vanmiddag eindelijk JSS binnen. In eerste instantie ziet het er wel leuk uit, alleen nogal onoverzichtelijk omdat ik geen flauw idee heb wat er nou eigelijk allemaal gezegd word. Volgens mij is het ook best moeilijk, zit nu bij 1-7 en moet al die muren slopen maar ik kom nog geeneens tot de helft maar dat zal wel een kwestie van oefenen zijn.
dat klinkt wel cool.BarôZZa schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:02:
[...]
Bij Seaman kon je hem geen echt nieuwe woorden leren. Alleen was het zo dat als hij klein was dat hij nog niet veel woorden kende en hoe langer je hem hebt, hoe meer woorden hij begrijpt, maar die zitten dus allemaal al in het spel.
Zelf zou ik niet even iets super vernieuwends weten te verzinnen.
Photoplay games (bijvoorbeeld zoek de verschillen) lijken me wel grappig.
Wat me ook leuk lijkt is een soort van House of the Dead oid dat je normaal met een lightgun speelt. Om het dan moeilijker te maken kan je de actie zich op het bovenste scherm laten afspelen en het onderste scherm met niks erop gebruiken om te schieten met het touchscreen.
Maar iets vernieuwends dan: een realistische online RPG(dus niet met draken, orcs enz, maar gewoon met personen in een grote stad) waarbij je dus gebruik kan maken van de microfoon om echt met elkaar te praten, touchscreen kan gebruiken om vrijwel alle objecten te kunnen vastpakken, waarin je moet werken etc. Soort Shenmue, maar dan online en minder de nadruk op vechten(al zou je in de game dan zelf kunnen weten wanneer je zou willen vechten, in plaats van alleen op bepaalde plekken).
Als de stad te groot zou zijn voor de cartridge, dan zouden ze er een flash chippie in kunnen proppen waar elke keer nieuwe data opgeslagen wordt die gedownload wordt van de servers.
Kan je virtueel bier gaan zuipen of naar het strand met wat vrienden van je
Als je een DS zou hebben, EN OV, dan zou dit misschien leuke aanvulling zijn:
er zijn in de Game extra "quests", te weten:
Eindhoven, Amsterdam en Friesland... (je weet al waar dit naar toe gaat).
In deze steden kan je dan speciale dungeons of zo accessen, uiteraard moet je dan minimaal met een x aantal personen zijn. Het lijkt me echt wel stoer, dat je naar eindhoven gaat om een baas te killen. Op die manier ben je natuurlijk extra betrokken bij je game.
Als je de baas verslagen hebt, dan kan je iets met je "nieuwe vrienden" afspreken in de stad.
Met hun kan je dan interessante discussies voeren
(bijv. "vinden jullie het ook zo kut dat iedereen de DS zo kiddie vindt?"
etc.
En deze game is dan gelinkt aan het (blije) nintendo puntensysteem, zo heeft het dan echt voordeel om in het koude friesland iets te gaan killen, omdat je dan die mario koffiemok die je altijd al wilde hebben kan kopen
ja! sterren verzamelen via je game.
ow, en als je doet battlen tegen iemand, dan krijgt de winnaar ALLE punten van de ander, best wel shit als je een 1337 gast tegenkomt terwijl je net het mario dekbed, de kussensloop EN de kleurpotloden set bij elkaar gespaard had
...
wat denk je?
Verwijderd
Een idee dat alleen in een wereld zou bestaan waarin iedereen in het land een OV zou hebben
...
Verwijderd
Of een instant teleport, hier in NL is alles nog wel dicht bij elkaar maar in amerika word het al anders. Zelfs frankrijk oid is hier al te groot voor.
Zo; AW:DS is net verzonden en ik heb meteen Mario kart en Castlevenia ge-preordered (allen US). Meer mensen hier die nog leuke pre-orders hebben gedaan of wacht iedereen tot er voldoende reviews zijn of spellen in de winkel liggen? Ik val toch meestal voor de lage prijzen van dvdboxoffice ook al zou ik willen dat de snelheid van verzenden wat hoger lag.
Iemand al Castlevania binnen?
Ben wel benieuwd naar de kwaliteit/speelbaarheid van de DS versie.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Ik neem aan dat je de import bedoeld aangezien de US en EU nog even op zich laten wachten. Heb je deze al gelezen?Icelus schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:42:
http://www.siliconera.com/ds/castlevaniados/050831.htm
Monkeyball word ook een must-have als de besturing goed uit de verf komt trouwens.
[ Voor 10% gewijzigd door TdV op 07-09-2005 15:19 ]
Verwijderd
Waarom Mario Kart geimport? hij komt hier 4 dagen eerder uit!!!!!TdV schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:17:
Zo; AW:DS is net verzonden en ik heb meteen Mario kart en Castlevenia ge-preordered (allen US). Meer mensen hier die nog leuke pre-orders hebben gedaan of wacht iedereen tot er voldoende reviews zijn of spellen in de winkel liggen? Ik val toch meestal voor de lage prijzen van dvdboxoffice ook al zou ik willen dat de snelheid van verzenden wat hoger lag.
uhh wist ik niet? (cancelt order) bedankt voor de tip.Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:23:
[...]
Waarom Mario Kart geimport? hij komt hier 4 dagen eerder uit!!!!!
Duh, lees mijn eerdere post. Ik zit nu op 25% compleet na 3 uur spelen... Ik zou hem graag wat moeilijker zien, want je loopt echt overal zo doorheen zonder veel moeite.Icelus schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:42:
[ Voor 19% gewijzigd door ari3 op 07-09-2005 19:48 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
als de GBA dezelfde grafische kwaliteit als de DS zou hebben, had je Castlevania dan liever voor de GBA gehad?
Want uit je post maak ik op dat het gebruik van de pen moeilijk en irritant is. Klopt dit?
Ja, denk het wel. Hoewel de GBA waarschijnlijk niet die vette FMV intro zou hebben.Faust schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:48:
[...]
als de GBA dezelfde grafische kwaliteit als de DS zou hebben, had je Castlevania dan liever voor de GBA gehad?
Gebruik van de pen is niet moeilijk, het is met name het wisselen tussen pen en knoppen dat erg irri is.Want uit je post maak ik op dat het gebruik van de pen moeilijk en irritant is. Klopt dit?
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
denk je dat zo'n fantastische game als castlevania, op een andere manier wel gespeeld zou kunnen worden met de stylus?ari3 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:05:
[...]
Ja, denk het wel. Hoewel de GBA waarschijnlijk niet die vette FMV intro zou hebben.
[...]
Gebruik van de pen is niet moeilijk, het is met name het wisselen tussen pen en knoppen dat erg irri is.
Verwijderd
Ik heb even een vraagje over JSS. Zijn al die goals wel te halen met de ventjes die je op dat moment heb? want ik zit nu bv bij 1-9 en dan moet je 20 kisten slopen binnen 30 seconden, alleen is dan onmogelijk aangezien er gewoon geen 20 kisten zijn in 30 seconden (en die groene paaltjes slopen schiet ook niet op, je mag blij zijn als je het haalt in 1 minuut).

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 07-09-2005 21:31 ]
Verwijderd
Jep.. nintendogs.. binnen gekregen.. en ben dus de DS voorlopig kwijt.
Vind het zelf niet echt wat maar moet wel zeggen dat het er erg leuk uit ziet.
En de mogelijkheden zijn erg goed doordacht.
Fluiten tegen je hond is grappig op 2 manieren... de hond in de game reageert en de real life kat ook.. Alleen de virtuele hond luistert beter..
Vind het zelf niet echt wat maar moet wel zeggen dat het er erg leuk uit ziet.
En de mogelijkheden zijn erg goed doordacht.
Fluiten tegen je hond is grappig op 2 manieren... de hond in de game reageert en de real life kat ook.. Alleen de virtuele hond luistert beter..
Denk je dat er uberhaupt nog een 2d platformspel is dat gespeeld zou moeten worden met de stylus? Ik heb dat na Kirby wel weer gezien hoor, geef mij maar normale controls. Helaas zitten de L en R knop van de DS op zo'n plek dat je er erg lastig bij kan zonder kramp in je vingers te krijgen, dus een Castlevania het speelt zowiezo beter op een echte GBA classicFaust schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:24:
[...]
denk je dat zo'n fantastische game als castlevania, op een andere manier wel gespeeld zou kunnen worden met de stylus?
[ Voor 10% gewijzigd door Aidix op 08-09-2005 08:15 ]
Ik dacht ergens filmpjes gezien te hebben dat je met castlevania toch kon slashen met een zwaard via de stylus toch?
Best wel jammer dan dat de echte hardcore games als castlevania zich "niet echt thuis voelen" op de DS. Bovengenoemde is voor mij toch echt een reden om een DS te hebben 
Kan ik stellen dat naast de N64 versie, dit de enige Castlevania is die geen must have is?
Kan ik stellen dat naast de N64 versie, dit de enige Castlevania is die geen must have is?
We weten allemaal dat je een voorkeur voor de PSP hebt, en ook dat je ieder min-puntje die een game heeft op de DS opblaast tot een atronomisch wereld verwoestend probleem.Faust schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:22:
Best wel jammer dan dat de echte hardcore games als castlevania zich "niet echt thuis voelen" op de DS. Bovengenoemde is voor mij toch echt een reden om een DS te hebben
Iedere console heeft wel wat, het is nou niet bepaald lekker Need for speed doen op een PSP doormiddel van de NUB, maar is de game dan niet geschikt voor de PSP of voelt NFS zich niet thuis op de PSP...uhm das de vraag, ik zal het NFS is vragen als ik hem weer speel.
Wat ik aan reviews heb gelezen: Castlevania op de DS is vet.
Mensen moeten niet zo zeuren.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ik heb op mijn GBA Castlevania: Circle of the Moon. Dit spel heb ik bijna langer gespeeld dan Tetris, dus dat zegt hoe goed ik het vind.S2S schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:55:
[...]
We weten allemaal dat je een voorkeur voor de PSP hebt, en ook dat je ieder min-puntje die een game heeft op de DS opblaast tot een atronomisch wereld verwoestend probleem.
Iedere console heeft wel wat, het is nou niet bepaald lekker Need for speed doen op een PSP doormiddel van de NUB, maar is de game dan niet geschikt voor de PSP of voelt NFS zich niet thuis op de PSP...uhm das de vraag, ik zal het NFS is vragen als ik hem weer speel.
Wat ik aan reviews heb gelezen: Castlevania op de DS is vet.
Mensen moeten niet zo zeuren.
Als ik jullie meningen over het spel lees, dan kan ik niet anders concluderen dat wanneer ik de DS versie koop, ik teleurgesteld zal zijn, en uiteindelijk weer mijn paarse gba tevoorschijn moet halen. En om mijn GBA cartridge op de DS te spelen vind ik echt een waste. De GBA speelt GBA spellen prettiger, is kleiner etc.
Ik ben gewoon op zoek naar dat ene spel waarmee ik iedereen (alsnog) kan laten zien hoe vet mijn DS is.
Bij mijn GBA was dat Castlevania: Circle of the Moon, dus ik had mijn hoop gevestigd op deze titel.
Maarja, jij vind zeker alles wat op je favo platform uitkomt "vet" of "must have".
Als je zo'n titel zoekt die bewijst hoe vet de DS is, zou ik echt Wario Ware pakken. Grafisch niet hoogstaand, wel qua gameplay! Als je de look op m'n ma's gezicht zag toen ik 'r dat bootje weg liet blazen
Ik vind helemaal niet alles vet of must have wat op de DS uitkomt, verder heb ik verschillende favo systemen.Faust schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:06:
[...]
Ik heb op mijn GBA Castlevania: Circle of the Moon. Dit spel heb ik bijna langer gespeeld dan Tetris, dus dat zegt hoe goed ik het vind.
Als ik jullie meningen over het spel lees, dan kan ik niet anders concluderen dat wanneer ik de DS versie koop, ik teleurgesteld zal zijn, en uiteindelijk weer mijn paarse gba tevoorschijn moet halen. En om mijn GBA cartridge op de DS te spelen vind ik echt een waste. De GBA speelt GBA spellen prettiger, is kleiner etc.
Ik ben gewoon op zoek naar dat ene spel waarmee ik iedereen (alsnog) kan laten zien hoe vet mijn DS is.
Bij mijn GBA was dat Castlevania: Circle of the Moon, dus ik had mijn hoop gevestigd op deze titel.
Maarja, jij vind zeker alles wat op je favo platform uitkomt "vet" of "must have".
En als ik eerlijk ben is Circel of the Moon de slechtste Castlevania title op de GBA, de eer van beste Castlevania game op de GBA gaat naar Aria of Sorrow, zelfs Darcula X op de snes is beter dan Circle of the Moon. Alles wat ik hier neer zet is natuurlijk op mijn smaak gebaseerd.
Plus dat je je eigen mening moet vormen, en heb niet moet gaan vormen aan de hand van een ander zijn ervaringen. Ook de echte reviews (gemaakt door betrouwbare bladen en sites) van deze Castlevania game geven geen indicatie aan dat de game niet past op een NDS.
En dat jij geen goede showcase titles op de DS kan vinden is me ook een Raadsel. Er komen en zijn er zat.
Om er een paar op te noemen:
Mario 64 DS
Meteos
Kirby
Wario Ware
Nintendogs
Metroid
Mariokart
Castlevania
[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 08-09-2005 14:00 ]
Verwijderd
Wooow.. Super Monkey ball ziet er echt heel goed uit op die scans
Dat is weer een spel dat ik zeker ga kopen
net als Meteos, Mario Kart en Animal Crossing
Gast wat lul je nou?Faust schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:22:
Waarom voelt die game zich er niet op thuis? Vooralsnog lijkt het een erg goede game met GBA platform actie én inventief gebruik van de stylus (gevallen snel tekenen en bijv. ijs wegslashen).
Kijk eens wat footage. Als je twijfelt over een eventuele aankoop moet je het overigens niet doen.
[ Voor 9% gewijzigd door Xrenity op 08-09-2005 17:01 ]
Ik snap niet echt hoe je wario ware een 'must-have' kunt noemen. Ik heb het uitgespeeld, het was imo wel grappig maar meer niet. Wat je net zei, over je moeders reactie, dat is de eerste keer dat je het speelt ja, maar na een paar uur heb je het al gezien.
En over castlevania, ik heb niks met dat spel dus ik kan er niet over oordelen, maar houd ook niet zo van die loze stylus opdrachten, wat je net zei, ijs wegvegen met stylus. Dat ziet er mischien wel grappig uit, maar het is helemaal niet iets waar je echt goed in kunt worden. Persoonlijk zie ik dat alleen als gebruik van het touchscreen, omdat er toevallig een touchscreen is...
Ik kijk liever uit naar de eerste FPS of RTS
En over castlevania, ik heb niks met dat spel dus ik kan er niet over oordelen, maar houd ook niet zo van die loze stylus opdrachten, wat je net zei, ijs wegvegen met stylus. Dat ziet er mischien wel grappig uit, maar het is helemaal niet iets waar je echt goed in kunt worden. Persoonlijk zie ik dat alleen als gebruik van het touchscreen, omdat er toevallig een touchscreen is...
Ik kijk liever uit naar de eerste FPS of RTS
[ Voor 5% gewijzigd door lukaso op 08-09-2005 17:08 ]
Ik moet zeggen dat ik het NDS game aanbod tot nu maar mager vind. Er moet echt snel wat nieuws aankomen om wat tegenwicht aan de PSP te bieden.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Dat zeker ja. Eind van het jaar begint de DS eigenlijk pas op gang te komen.Deddiekoel schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:12:
Ik moet zeggen dat ik het NDS game aanbod tot nu maar mager vind. Er moet echt snel wat nieuws aankomen om wat tegenwicht aan de PSP te bieden.
All of this means that Dawn of Sorrow is a strong contender for "Best Castlevania Ever" -- and "Best DS Game," for that matter. We'll make our final call when the U.S. version arrives next month. In the meantime, check out our video preview and bonus mode footage on the downloads page and grab a drool cup.
Yup sucks
http://1up.com/do/previewPage?pager.offset=1&cId=3143485
Yup sucks
Verwijderd
Yep zijn idd te weinig leuke games. Maar in dat opzicht is het op de PSP niet veel beter.Deddiekoel schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:12:
Verwijderd
De 30e komt Advanced Wars DS.Deddiekoel schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:12:
Dat moet genoeg zijn denk ik...
Ik zit nu op 40% complete in de DS versie. Hij is beter dan de N64 versies, maar komt w.m.b. lang niet in de top 15 van alle Akumajou delen. Dit komt met name doordat het te gemakkelijk is en mede doordat je nu guns kunt gebruiken in plaats van handwapens. Echt heel triest. Je kunt zo'n beetje alles vanaf een veilige afstand neerschieten... Tsja, van alle Akumajou delen plaats ik deze net boven de N64 versie. En bedenk je dat de N64 delen helemaal onderaan staan!S2S schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:42:
All of this means that Dawn of Sorrow is a strong contender for "Best Castlevania Ever" -- and "Best DS Game," for that matter. We'll make our final call when the U.S. version arrives next month. In the meantime, check out our video preview and bonus mode footage on the downloads page and grab a drool cup.
Yup sucks
[ Voor 3% gewijzigd door ari3 op 08-09-2005 21:02 ]
Hoe zit het dan met het heilig water, de bijlen, werpmessen en werpsterren? Dat zijn toch ook allemaal projectielwapens die bovendien in vrijwel alle Castlevania spellen zitten sinds het origineel? Het is altijd al mogelijk geweest je vijanden van een afstand af te maken in de Castlevania spellen. Dat er in een futuristische Castlevania vuurwapens worden gebruikt vind ik eigenlijk niet zo vreemd. Of zie ik iets over het hoofd?ari3 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:01:
[...]
Ik zit nu op 40% complete in de DS versie. Hij is beter dan de N64 versies, maar komt w.m.b. lang niet in de top 15 van alle Akumajou delen. Dit komt met name doordat het te gemakkelijk is en mede doordat je nu guns kunt gebruiken in plaats van handwapens. Echt heel triest. Je kunt zo'n beetje alles vanaf een veilige afstand neerschieten... Tsja, van alle Akumajou delen plaats ik deze net boven de N64 versie. En bedenk je dat de N64 delen helemaal onderaan staan!
De eerste (import) reviews van het spel zijn vrij positief, dus dit wordt voor mij waarschijnlijk de eerste Castlevania sinds Circle of the Moon.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik verheug me op vele DS games, waaronder zeker games als Advance Wars, Castlevania en Metroid Prime. Op dit moment heb ik Meteos, waar ik me enorm mee vermaak. Met de tijd zal de lineup van de DS ijzersterk worden denk ik.
Het gooien van heilig water, bijlen, messen e.d. kost energie die je moet aanvullen door hartjes te verzamelen. Je moet bijlen en messen dus strategisch inzetten want je kunt ze niet onbeperkt gebruiken. Voor de pistolen geldt dit niet, je hebt ungelimiteerde ammunitie waardoor het een erg goedkoop wapen is. Hoewel ik moet zeggen dat de betere handwapens meer schade aanbrengen dan vuurwapens waardoor je sneller levelt als je handwapens gebruikt.MetroidPrime schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:51:
[...]
Hoe zit het dan met het heilig water, de bijlen, werpmessen en werpsterren? Dat zijn toch ook allemaal projectielwapens die bovendien in vrijwel alle Castlevania spellen zitten sinds het origineel? Het is altijd al mogelijk geweest je vijanden van een afstand af te maken in de Castlevania spellen. Dat er in een futuristische Castlevania vuurwapens worden gebruikt vind ik eigenlijk niet zo vreemd. Of zie ik iets over het hoofd?
Kijk over de grenzen, daar is genoeg moois te vinden. En dat gaat alleen maar meer worden.Deddiekoel schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:12:
Het NDS aanbod ziet er in de toekomst goed uit maar ze hadden een paar toppers best hier al mogen uitbrengen om het de PSP bij launch extra lastig te maken.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
even een vraag tussendoor (DS related)
Ik heb Nintendogs Dubbel (US versies 1x besteld bij Lik--Sang, en 1x ongeduldig toch maar bij Intertoys gekocht) en wil er eentje ruilen, wie weet een site waar men spellen kan ruilen?
Nintendogs is stukken leuker als ik dacht, de meeste collega's op het werk vonden het er ook geweldig uitzien. Nu wachtten tot Advance Ward Dual Strike uitkomt.
Ik heb Nintendogs Dubbel (US versies 1x besteld bij Lik--Sang, en 1x ongeduldig toch maar bij Intertoys gekocht) en wil er eentje ruilen, wie weet een site waar men spellen kan ruilen?
Nintendogs is stukken leuker als ik dacht, de meeste collega's op het werk vonden het er ook geweldig uitzien. Nu wachtten tot Advance Ward Dual Strike uitkomt.
Nintendogs komt toch pas over een maand hier in Nederland uit? Verder zou je marktplaats ofzo kunnen proberen om het spel te ruilen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:56:
even een vraag tussendoor (DS related)
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
bij deze Intertoys hadden ze een aantal US Nintendogs achter de toonbank liggen.Nintendogs komt toch pas over een maand hier in Nederland uit?
ik heb in ieder geval al een forum http://www.insidegamer.nl/ gevonden waar geruild word, dus ik ga het daar eens proberen
ja knutselaar daar heb ik het toch ook over? de eerste reactie, om te zien waar de DS toe in staat is... apart daarvan gold voor mij dat 't echt een LANGE speelduur had... kon er geen genoeg van krijgenlukaso schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:07:
Ik snap niet echt hoe je wario ware een 'must-have' kunt noemen. Ik heb het uitgespeeld, het was imo wel grappig maar meer niet. Wat je net zei, over je moeders reactie, dat is de eerste keer dat je het speelt ja, maar na een paar uur heb je het al gezien.
Even nog een vraagje , iemand mischien een website met foto's van alle honden van verschillende versies van Nintendogs?
EN als ik hem bij lik-sang importeer, hoelang duurt het dan en komen er nog douane kosten bij?
Dank alvast!
EN als ik hem bij lik-sang importeer, hoelang duurt het dan en komen er nog douane kosten bij?
Dank alvast!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Er is een uitbreiding aangekondigd voor Daigassou! Band Brothers. Het betreft een GBA cassette die alleen werkt in de DS in combinatie met het DS spel. Even snel wat titels vertaald:
J-pop:
- Rewrite (Asian Kung-Fu Generation)
- Shibasa (Undergraf)
- Flower (Orange Orange)
- Love Parade (Orange Orange)
- Blue Bench (Sasuke)
- Moonlight Flower (Janne Da Arc)
- Neo Melodramatic (Porno Graffiti)
- Matsuken Samba part 2
- Happy Material
game muziek:
- Catch! Touch! Yoshi!
- Super Mario 64DS, Slider level
- Sawaru Made in Wario, thema van Ashley
- Donkey Kong Jungle Beat, titelmuziek
- Shin Onigakubo, Yama e no michi
- Animal Forest Plus, titelmuziek
- Famicom Detective Club, thema van Ayumi
- Yoshi Island, Athletic
Shin Onigakubo en Famicom Detective Club zijn vrij obscuur voor Westerse begrippen maar waren bestsellers in Japan. Verder schijnt deze uitbreiding nogal een beperkte oplage te hebben dus verzamelaars gaan hamsteren
J-pop:
- Shibasa (Undergraf)
- Flower (Orange Orange)
- Blue Bench (Sasuke)
- Matsuken Samba part 2
- Happy Material
game muziek:
- Catch! Touch! Yoshi!
- Yoshi Island, Athletic
Shin Onigakubo en Famicom Detective Club zijn vrij obscuur voor Westerse begrippen maar waren bestsellers in Japan. Verder schijnt deze uitbreiding nogal een beperkte oplage te hebben dus verzamelaars gaan hamsteren
Splinter Cell is wel cool.
Als je de controls en de graphics en het geluid wegdenkt, dan zit je gewoon splintercell te spelen. Hij heeft zelfs infrarood etc.
Denk dat ik hem me dadelijk ga scoren. (3=2 bij FRS)
Als je de controls en de graphics en het geluid wegdenkt, dan zit je gewoon splintercell te spelen. Hij heeft zelfs infrarood etc.
Denk dat ik hem me dadelijk ga scoren. (3=2 bij FRS)
controls en de graphics en het geluid zijn toch wel redelijk belangrijk voor mij.
Ik zat er eerst ook over te denken om hem te halen, maar als je de review van gamespot leest, en dan vergelijkt met andere reviews van games die ik ook heb (goldeneye) denk ik dat ik hem beter niet kan halen aangezien ik denk dat ik me snel aan de game zal gaan storen.
Waarom dingen wegdenken? waarom tegenover jezelf games proberen goed te praten?
ik zou als ik jouw was gewoon wachten, komende 3 maanden komen er een heleboel toffe games uit.
Ik zat er eerst ook over te denken om hem te halen, maar als je de review van gamespot leest, en dan vergelijkt met andere reviews van games die ik ook heb (goldeneye) denk ik dat ik hem beter niet kan halen aangezien ik denk dat ik me snel aan de game zal gaan storen.
ik zou als ik jouw was gewoon wachten, komende 3 maanden komen er een heleboel toffe games uit.
Maar de games die jij tof vindt, vind ik misschien helemaal stom.lukaso schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:28:
controls en de graphics en het geluid zijn toch wel redelijk belangrijk voor mij.
En ik kan geen 3 maanden wachten, want mijn DS zit stof te verzamelen.
Tenzij Ocarina of Time DS, of Perfect Dark DS dan uitkomt natuurlijk
Alsjeblieft niet zeg, ports zuigen.
[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 10-09-2005 14:18 ]
Lol, als je dus het hele spel wegdenkt heb je splintercellFaust schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:56:
Splinter Cell is wel cool.
Komt er dan inderdaad op neer dat 'als je je ogen en oren niet gebruikt' het gewoon Splinter Cell is 
'All in your head'-idee ?
'All in your head'-idee ?
Tsjonge jonge jonge.
Splinter Cell is een "Game"
Splinter Cell is een "Spel"
"Game" en "spel" hoeft niet hetzelfde te betekenen als "beeld", " besturing" of "geluid".
Laten we eerlijk zijn:
de graphics (van splintercell) op de DS zijn ronduit kut;
het geluid is nog veel bouter dan dat.
De besturing is vele malen lastiger en onhandiger dan wat je zou kunnen hebben (xbox ps2 etc).
En dan nog, ook al ziet, hoort, en speelt het shit/bout/bagger/etc, het spel blijft hetzelfde.
Zoals ik al zei heb je infrarood (4fps maar toch), en je hebt dezelfde handelingen als je op het grote broertje van de ds (console) kan doen.
Ook zit er een spannend verhaal in, een politieke thriller waardig.
En het is spannend om te spelen.
Hoe je het ook wendt of keert, het blijft splintercell.
Dus, aub niet van die domme opmerkingen. Okee, ik ben 19 en veerveel me, maar zeg eens even hoe oud jullie zijn alsjeblieft.
Slimmer dan 19 lijkt me sterk. Maar als jullie jonger waren, dan konden jullie nu beter rondhangen ipv je thuis voor te pc te vervelen. Waar of niet?
btw, je moet niks, doe maar wat je niet laten kan etc, maar laat svp eens weten hou oud jullie zijn.
Splinter Cell is een "Game"
Splinter Cell is een "Spel"
"Game" en "spel" hoeft niet hetzelfde te betekenen als "beeld", " besturing" of "geluid".
Laten we eerlijk zijn:
de graphics (van splintercell) op de DS zijn ronduit kut;
het geluid is nog veel bouter dan dat.
De besturing is vele malen lastiger en onhandiger dan wat je zou kunnen hebben (xbox ps2 etc).
En dan nog, ook al ziet, hoort, en speelt het shit/bout/bagger/etc, het spel blijft hetzelfde.
Zoals ik al zei heb je infrarood (4fps maar toch), en je hebt dezelfde handelingen als je op het grote broertje van de ds (console) kan doen.
Ook zit er een spannend verhaal in, een politieke thriller waardig.
En het is spannend om te spelen.
Hoe je het ook wendt of keert, het blijft splintercell.
Dus, aub niet van die domme opmerkingen. Okee, ik ben 19 en veerveel me, maar zeg eens even hoe oud jullie zijn alsjeblieft.
Slimmer dan 19 lijkt me sterk. Maar als jullie jonger waren, dan konden jullie nu beter rondhangen ipv je thuis voor te pc te vervelen. Waar of niet?
btw, je moet niks, doe maar wat je niet laten kan etc, maar laat svp eens weten hou oud jullie zijn.
Verwijderd
hahaha ik ben heel oudFaust schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 15:27:
edit: ik voorspel nu al dat mijn post regel voor regel gequote gaat worden...Zzz.
(btw moet zo weg, dus even snel graag)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 15:37 ]
Ah, laat ook maar, het betrof 2 personen boven mij.
Zoals jullie misschien al uit mijn posts hebben kunnen opmaken, ben ik het grootste kind wat er rondloopt. Op nintendo-shit na dan, want ik kan me hier maar heel moeizaam tot zetten.
Edit: vanavond heb ik splintercell, ik zal morgen een review posten
Zoals jullie misschien al uit mijn posts hebben kunnen opmaken, ben ik het grootste kind wat er rondloopt. Op nintendo-shit na dan, want ik kan me hier maar heel moeizaam tot zetten.
Als jij al bij voorbaat denkt dat je de graphics, het geluid en de besturing moet wegdenken voordat je het als Splinter Cell ziet, dan mag je die review voor jezelf houden, dan ben je in mijn ogen niet in staat om een review te schrijvenFaust schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 15:43:
Het is SplinterCell omdat het verhaal, de characters en de elementen erin zitten van SplinterCell, en dat het spel gemaakt is door dezelfde mensen die eerder SplinterCell-spellen hebben gemaakt. Dan wil het nog niet zeggen dat een game goed is omdat het van een eerder goeie game afkomstig is? Zoiemand komt niet geloofwaardig over bij mij.
je lijkt best een hoge functie te hebben (kleurtjes in je naam etc)
Beetje jammer dat je daarom jezelf al min of meer tegenspreekt.
Hoe jij het zou zeggen:
andere aspecten zoals het geluid, de pen, en de brakke display/graphics voor lief willen nemen?
Oh, wat ben ik toch weer onlogisch aan het redeneren.
Beetje jammer dat je daarom jezelf al min of meer tegenspreekt.
Hoe jij het zou zeggen:
Anyway:Zoiemand komt niet geloofwaardig over bij mij.
Zou je je kunnen voorstellen dat de mensen die splintercell een goed spel vinden omdat ze de characters cool vinden, het verhaal intrigrerend en de (stealth/puzzel) elementen geslaagd,Robin schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:14:
[...]Het is SplinterCell omdat het verhaal, de characters en de elementen erin zitten van SplinterCell.
andere aspecten zoals het geluid, de pen, en de brakke display/graphics voor lief willen nemen?
Ik heb splinter cell gisteren gehaald en ik raad het je sterk af om hem te gaan halen, wat een rukspel. totaal onspeelbaar door zowel de framerate als de besturing. De graphics zijn goed te pruimen maar daar is ook wel alles mee gezegd. Ik ga hem maar weer inruilen bij de FRS als nintendogs uit is 
Ik had hem gekocht omdat ik wat te doen wil hebben tot jump superstars hier eindelijk ligt (als het goed is nog een weekje dus
).
Ik had hem gekocht omdat ik wat te doen wil hebben tot jump superstars hier eindelijk ligt (als het goed is nog een weekje dus
edit:
En ik vond de pc versies van de SC reeks echt geweldig, vandaar dat ik dacht dat ik wel om de minpuntjes heen kon kijken.
En ik vond de pc versies van de SC reeks echt geweldig, vandaar dat ik dacht dat ik wel om de minpuntjes heen kon kijken.
[ Voor 14% gewijzigd door D3ft0n3 op 10-09-2005 16:31 ]
Ignorance Is Bliss
Dat heeft niks te maken met mijn doen en laten, dat geeft alleen maar aan waar ik mij bezig houdt hier.Faust schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:27:
je lijkt best een hoge functie te hebben (kleurtjes in je naam etc)
Dat ben je ook, want jij haalt een game compleet uit elkaar van zijn intentie. De Nintendo DS is uniek door zijn touchscreen en tweede scherm. Spellen zoals Polarum, Wario Ware Touched en Yoshi Touch & Go gaan hier op hun eigen unieke manier mee om. Als jij al bij voorbaat vindt (je krijgt het spel morgen en hebt het van te voren al gespeeld) dat een game slecht is, maar toch koopt omdat het SplinterCell is, dan zal ik niet bij jou aan de deur kloppen voor een review. Jij bent blijkbaar een fan en koopt wat los en vast zit van dat spel, dan heb jij al geen objectief oordeel om de game in zijn geheel te beoordelen. De meeste spelen geen SplinterCell, maar kopen het omdat het hun een leuke game lijkt voor de Nintendo DS, dan hebben ze niks aan een mening die bij voorbaat al zegt "Splinter Cell is wel cool. Als je de controls en de graphics en het geluid wegdenkt, dan zit je gewoon splintercell te spelen. Hij heeft zelfs infrarood etc.". Het mag dan een goed of slecht spel zijn, jij kijkt op een andere manier naar SplinterCell dan ik.Oh, wat ben ik toch weer onlogisch aan het redeneren.
JSS gewoon bij de FRS enzo? Of import shop?D3ft0n3 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:30:
Ik heb splinter cell gisteren gehaald en ik raad het je sterk af om hem te gaan halen, wat een rukspel. totaal onspeelbaar door zowel de framerate als de besturing. De graphics zijn goed te pruimen maar daar is ook wel alles mee gezegd. Ik ga hem maar weer inruilen bij de FRS als nintendogs uit is
Ik had hem gekocht omdat ik wat te doen wil hebben tot jump superstars hier eindelijk ligt (als het goed is nog een weekje dus).
edit:
En Elia, ik zou Splinter Cell niet halen.
Mooi gezegd allemaal maar je hebt mijn vraag nog niet beantwoord
Ik heb me trouwens uren vermaakt met de N-gage versie.Faust schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:27:
Zou je je kunnen voorstellen dat de mensen die splintercell een goed spel vinden omdat ze de characters cool vinden, het verhaal intrigrerend en de (stealth/puzzel) elementen geslaagd,
Die heb ik al beantwoord in Robin in "Het Nintendo DS Topic Deel 9", alleen moet je het antwoord uit die reactie destileren. Tenminste, als je het antwoord niet aan de kant hebt geschoven.
Trust me, dat wil gewoon niet. Ik ben echt een SC fan, maar de DS versie is imo gewoon onspeelbaar. Als je zegt dat je het dan doet voor het verhaal kun je net zo goed een tom clancy boek gaan lezen. Je irriteert je alleen maar dood aan dit spel. Nou moet ik wel zeggen dat er ook leuke dingen in de DS versie zitten. Zo is het gewoon heel koel om deurcodes zelf met je vinger in te tikken (klinkt simpel maar het maakt het echt leuker). Hetzelfde geld voor lockpicken. Mocht je hem echt willen hebben om die paar seconden plezier, wacht dan tot hij in de budgetbak ligt (of je mag hem van mij overkopenFaust schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:25:
Mooi gezegd allemaal maar je hebt mijn vraag nog niet beantwoord
[...]
Ik heb me trouwens uren vermaakt met de N-gage versie.
en JSS is gisteren op de post gedaan door lik-sang
Ignorance Is Bliss
Goed bezig dat je DS nu al ligt te luieren terwijl je hem ... maand of zo? hebtFaust schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:52:
[...]
Maar de games die jij tof vindt, vind ik misschien helemaal stom.
En ik kan geen 3 maanden wachten, want mijn DS zit stof te verzamelen.
Tenzij Ocarina of Time DS, of Perfect Dark DS dan uitkomt natuurlijk
Edit, vandaag Meteos en Kirby binnen gekregen
Meteos is nu al verslavend
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 18:49 ]
ik ben jong, maar ik voel me voor een DS-er veel te oud 
ik kom ook weleens op ds-gamer
Ik ben geen splintercell fan, maar goldeneye en een paar andere fps vond ik altijd wel vet. Voordat ik goldeneye RA had had ik al gehoord dat ie slecht was, maar ik kon me als het ware niet voorstellen dat een fps zo slecht kon zijn, dat kan blijkbaar dus wel
Ik heb hem geruild voor Yoshi T&G, hoewel kort, zeker een stuk leuker en ik denk dat ik hier een stuk meer uren aan ga besteden.
GoldeneyeRA speelde ik eigenlijk alleen omdat ik hem uit wou spelen
ik kom ook weleens op ds-gamer
Ik ben geen splintercell fan, maar goldeneye en een paar andere fps vond ik altijd wel vet. Voordat ik goldeneye RA had had ik al gehoord dat ie slecht was, maar ik kon me als het ware niet voorstellen dat een fps zo slecht kon zijn, dat kan blijkbaar dus wel
Ik heb hem geruild voor Yoshi T&G, hoewel kort, zeker een stuk leuker en ik denk dat ik hier een stuk meer uren aan ga besteden.
GoldeneyeRA speelde ik eigenlijk alleen omdat ik hem uit wou spelen
Verwijderd
Heb even topic door gespit maar nada..
Zie ik het over het hoofd of....
Is het niet mogelijk de DS online te krijgen met m'n wlan hier.?
Dacht dat ik ergens iets zag datje demo's kon spelen op de DS zelf.. of mis ik de boot hier een beetje.
Zie ik het over het hoofd of....
Dacht dat ik ergens iets zag datje demo's kon spelen op de DS zelf.. of mis ik de boot hier een beetje.
Verwijderd
is dat nou Ossu! Tatakae! Ouendan!? (alleen dan de uitbreiding daarvoor)ari3 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 01:30:
Er is een uitbreiding aangekondigd voor Daigassou! Band Brothers. Het betreft een GBA cassette die alleen werkt in de DS in combinatie met het DS spel. Even snel wat titels vertaald:
J-pop:
- Shibasa (Undergraf)
- Flower (Orange Orange)
- Blue Bench (Sasuke)
- Matsuken Samba part 2
- Happy Material
game muziek:
- Catch! Touch! Yoshi!
- Yoshi Island, Athletic
edit: nee dus. Ossu! Tatakae! Ouendan! vind ik er trouwens wel een stuk leuker uitzien (niet alleen maar van die saaie plaatjes) ik denk dat ik die maar ga kopen. Hij lijkt ook een stuk meer import friendly dan JSS die heb ik eigelijk nog geen 10 minuten gespeeld omdat het zonder guide echt niet te doen is en zelfs dan valt het nog niet mee (nou heb ik ook nog niet echt tijd/zin gehad om me erin te verdiepen).
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 21:12 ]
Het Nintendo netwerk draait nog niet. (Nintendo WiFi Connection) Je kan momenteel alleen games (demo's) vanaf je pc naar je DS versturen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 20:46:
Verwijderd
Ah dan had ik het toch goed gelezen
Maar zie alleen niet iets staan hoe dat moet.
Enig idee waar dat te vinden is en is het dan niet handig dat die info in de topicstart bijgevoegd wordt?
Maar zie alleen niet iets staan hoe dat moet.
Enig idee waar dat te vinden is en is het dan niet handig dat die info in de topicstart bijgevoegd wordt?
Zoek eens op 'demo' rechts bovenaan, en vervolgens halverwege de pagina kijken.
Vanuit het een post op dsupdate.net:
Nou zegt dat weinig, want volgens mij kan Nintendo het online deel gerust nog wel laten wachten tot november, dat het dan pas beschikbaar wordt...Tony Hawk American Wasteland
Nintendo has put on there site an October date for there wifi game Tony Hawk American Wastland. This means that Nintendo Wi-Fi connection will be up in October. Nintendo has put it up on there site in the upcoming games list.
Tony hawk gaat volgensmij echt wel vet worden, als je die filmpjes zo ziet 
Ik heb nu Yoshi T&G, en man, wat een vet spel is dat.
Dit is dus echt mijn genre, het zit allemaal zo strak in elkaar, en muziek is natuurlijk weer geweldig.
Echt een vet spel
Ik heb nu Yoshi T&G, en man, wat een vet spel is dat.
Dit is dus echt mijn genre, het zit allemaal zo strak in elkaar, en muziek is natuurlijk weer geweldig.
Echt een vet spel
Verwijderd
Heej hallo kan iemand even duidelijk uitleggen wat je nodig hebt voor die demo's om te spelen en hoe het te werk gaat? in stappen aub. Ik heb draadloze internet netwerkje liggen hier kan het
daarmee?
Je zou zelf ook eens wat meer moeite kunnen doen 
kijk hier eens: http://akkit.org/DS/E3/
daar zoek je je demo's uit.
Ergens staat ook wel een link met compatible wi-fi kaarten, en een tutorial hoe je het aan moet pakken.
kijk hier eens: http://akkit.org/DS/E3/
daar zoek je je demo's uit.
Ergens staat ook wel een link met compatible wi-fi kaarten, en een tutorial hoe je het aan moet pakken.
Verwijderd
ik heb nu rt2560 gedwonload tis een register bestandje dus je klikt er dubbel op en dan komt het in het register maarwat moet ik dan doen ik heb meteos gedownload in \data directory gezet maar als ik nu op wmb.exe druk dan zie je heel even cmd venster maar dan gebeurt er verder niks wat gaat er fout??
download wmbfront, of je moet in cmd gaan werken
maar heb je eigenlijk wel al de drivers van je wifikaart upgedate? als je naar je device manager gaat moet daar een "Nintendo DS 802.11" bij staan.
maar heb je eigenlijk wel al de drivers van je wifikaart upgedate? als je naar je device manager gaat moet daar een "Nintendo DS 802.11" bij staan.
[ Voor 62% gewijzigd door lukaso op 11-09-2005 16:16 ]
Belangrijker is of je uberhaupt wel een compatible wireless kaartje hebt..het werkt maar met 1 chipset.
Verwijderd
maar je fokt je kaartje er niet mee op toch?
want dan probeer ik het ook es en dan op een andere computer
want dan probeer ik het ook es en dan op een andere computer
Nee je moet een bepaalde chipset hebben. Zoek op google naar WiFiMe, en lees gewoon ff goed....
kommop niet zo moeilijk doen, daar gaat dit topic niet over.
eentje van deze lijst dus
eentje van deze lijst dus
Verwijderd
Dit weekend mijn 2e DS game gekocht .... Yoshi Toch & Go .... lekker spel hoor!!! Eerste spel wat ik kocht was Mario DS .... wat meteen mijn N64 overbodig maakt
(Zelda immers al op Cube-CDtjes).
Ja, dat kan ik mij voorstellen. Ik ben niet jong (38), heb een DS, PSP, PS1, PS2 en nogal wat andere gadgets en spelformaten, maar Splintercell moet je voor elk platform weer als een uitdaging zien. Niet dat het touchscreen nu het ideale medium is, maar het is een challange. En dat vind ik in iedereval vele male beter dan het zielige en alsmaar weer uitbrengen van Mario varianten.Faust schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:27:
Anyway:
Zou je je kunnen voorstellen dat de mensen die splintercell een goed spel vinden omdat ze de characters cool vinden, het verhaal intrigrerend en de (stealth/puzzel) elementen geslaagd,
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Heb splinter cell toch nog maar een tweede kans gegeven gisteren. De controls zijn toch niet zo onmogelijk als ik dacht. Het is best te doen, maar nog steeds erg onhandig. De andere visions hoef je echter niet te gebruiken, de framerate wordt dan echt te laag en je kunt vijanden niet meer makkelijk pakken. Neem niet weg dat ik als SC fan het nu wel accepteer en gewoon lekker het spel ga uitspelen
Ignorance Is Bliss
Weet iemand al een goedkoop adresje voor de DS ??
Mischien in combinatie met game ?
Mischien in combinatie met game ?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Volgens mij had iemand dat al gevraagd en kwam 't ergens in de laatste 2 of 3 pagina's wel ergens terug
www.vergelijk.nl? www.ebay.nl? www.marktplaats.nl? Even je huis uit en een rondje langs de speelgoedwinkels lopen om te kijken waar 'ie het goedkoopst is? Zelfde met de gebruikelijke webshops? Beetje zelf zoeken kan geen kwaad
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Komt castlevania ook al eerder uit in de EU dan in de VS? Play denkt 30/09, nedgame 29/09 en dvdboxoffice heeft het over 5/10, vgp.ca zelfs over 31/10

Omdat de DS gamers niet consoleports houden:
The game will be based upon the just-released PlayStation Portable production
Het ziet er niet slecht uit en ze hebben zelfs het blureffect naar de DS weten te krijgen. Alleen jammer dat er weer totaal niks boeiends met het touchscreen gedaan wordt:
http://ds.ign.com/articles/650/650454p1.html
Ja alsof constant alles gebruikt moet worden ... de microfoon wordt ook niet gebruikt waarschijnlijk, maar da's toch ook geen ramp..
[ Voor 3% gewijzigd door apNia op 13-09-2005 17:06 ]
Verwijderd
Denk toch dat dat soort games sowiso beter uit de verf komen op de psp omdat het grafische aspect vrij groot is. Denk dat als je echt dit soort games wil spelen veel beter een psp kan kopen (heb er vandaag btw weer even op gespeeld en grafisch blijft het toch enorm geil) de DS zal het meer van wat uniekere games en dingen als rpg/rts moeten hebben denk.
Ik zit nu met smart te wachten op Nintendogs (Labrador) en Kirby Canvas Curse.. Nou zag ik net dat Lik-Sang ze beide uit amerika had en dat ze nog goedkoper waren (in euro's) dan wanneer je ze hier in de winkel haalt. Nou vraag ik me af of dit wel veilig is (hebben mensen hier ervaring mee?), kan ik ze gewoon spelen op mijn Nederlandse DSje en die spellen zijn dan toch gewoon Engels? Heb namelijk niet zoveel zin om nog langer op die 2 spellen te wachten!
Ps. dit zal vast al honderd keer gevraagd zijn; ik kon niets vinden
Ps. dit zal vast al honderd keer gevraagd zijn; ik kon niets vinden
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Verwijderd
Ja de DS is regio vrij dus dat maakt niet uit. En ja ze zijn in het engels als je de US versie koopt.
Ik ben het wel met je eens. Maar als er bijv touchscreen opties zouden worden gebruikt...evt, wat voor opties zet je dan in een race game behalve dan de menu besturing? Tijden het racen zeg maar heb je het al druk genoeg met het bovenste scherm, je let dan volgens mij toch niet echt op het onderste scherm.apNia schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:06:
Ja alsof constant alles gebruikt moet worden ... de microfoon wordt ook niet gebruikt waarschijnlijk, maar da's toch ook geen ramp..
Ik had liever dat ze het onderste scherm zouden gebruiken voor de crashes ofzo. Dus als je een wagen van het scherm afrijdt dat je hem op de onderste ziet crashen terwijl je boven doorracet. Of een achteruitkijkspiegel. Of het bijsturen als je zelf crasht.
Genoeg te bedenken
Genoeg te bedenken
Ja als je bedoelt het onderste scherm dan zijn er wel wat dingen te bedenken, maar gezien je 't over het touchscreen had dacht ik dat je bedoelde met het touch-mechanisme. Want volgens mij willen mensen dat alle features van de DS maar tot in den treure worden uitgebuit... En da's ook niet de bedoeling
hmm, ik dacht ook dat het over het touch mechanisme ging eigenlijk. Die andere opties die werden genoemd (achteruitkijkspiegel etc) zijn zeker wel goed indeed (Y)
Dan toch maar de knoop doorgehakt en Nintendogs besteld.. Hoeveel aan invoerbelasting gaat mij dit kosten?!Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:47:
Ja de DS is regio vrij dus dat maakt niet uit. En ja ze zijn in het engels als je de US versie koopt.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Dit topic is gesloten.