Het Nintendo DS Topic Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.613 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik heb het idee dat sinds Elia in dit topic zit de boel aardig verloederd.

Met verloederd bedoel ik flamen en nutteloze discussies. (Ik maak me er zelf ook schuldig aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

TheEvilCuber schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:16:
Ik kan er echt niet tegen als mensen even met een denigrerende opmerkingen en vergelijkingen vergelijking langs komen (duidelijk alleen om te flamen en de DS af te kraken om hun eigen aankoop te verantwoorden)

Hap hap misschien, maar die opmerkingen zijn echt niet nodig.

Wel grappig dat ze uiteindelijk altijd aan het kortste eind trekken van de discussie (ze hebben het fout namelijk (8>) en ze daarna weer verdwijnen (tot de volgende lamme grap)
Uiteindelijk doe je precies hetzelfde. Je flamed terug, je kraakt de PSP af, en je maakt zoals je zelf zegt onnodige opmerkingen. Bovendien heeft niet het goed of fout in deze (steeds terugkerende en vermoeiende) discussie, want het is geheel gebaseerd op meningen. Iemand noemde een paar games als must-haves, anderen vinden dat weer niet. Iemand noemt het touchscreen en nieuwe games als tof, anderen weer niet. Aan het eind van deze zogenaamde discussie vind jij nog steeds de DS geweldig en de ander de PSP, heb je elkaar wat toffe eigenschappen van je console opgedrongen (die ook steeds weer hetzelfde zijn), en een topic die in het leven is geroepen om inhoudelijk te praten over de DS en de games gevuld met een fanboy-flamewar. Dus wat ben je er uiteindelijk mee opgeschoten? Posts vol geflame waar mensen zich aan irriteren en nu onderhand wel kennen (en zo niet, dat ga ik wel naar www.dsisveelcooler.nl of zo), en nog steeds niet van mening veranderde posters. Niks dus.

En no offence tegenover jou persoon zelf of zo hoor. Even goede vrienden. Maar ik iig zou het erg op prijs stellen wanneer ik niet steeds die flamewars hoef te doorstaan :) Het leuke aan dit forum is dat je er op niveau kunt praten over games, zonder eindeloze kinderachtige reacties door te moeten spitten om eens iets boeiends te lezen. Forums vol met flamewars tussen Sony, Nintendo en Microsoft aanhangers zijn er al zoveel. Laten we dat hier nou ook niet van maken ;) Wees gewoon de verstandigste en negeer andere fanboy opmerkingen, plaats gewoon lekker linkjes naar nieuwe screenshots en reviews, naar nieuwe geruchten, naar nieuwe gadgets, vraag om of geef advies over NDS gerelateerde dingen, discussier over de technologie achter de NDS, etc. Okay? :D

[ Voor 2% gewijzigd door Crash op 31-08-2005 21:08 . Reden: M$ is zo kinderachtig ;) ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Captain N schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:42:
[...]

Uiteindelijk doe je precies hetzelfde. Je flamed terug, je kraakt de PSP af, en je maakt zoals je zelf zegt onnodige opmerkingen.
Dit doe ik nergens.
Bovendien heeft niet het goed of fout in deze (steeds terugkerende en vermoeiende) discussie, want het is geheel gebaseerd op meningen. Iemand noemde een paar games als must-haves, anderen vinden dat weer niet. Iemand noemt het touchscreen en nieuwe games als tof, anderen weer niet.
De lijst must haves die ik postte waren niet mijn persoonlijke must haves (daar heeft niemand iets aan in zon discussie) maar de 14 hoogst becijferde en meest verkochtte games. Daarom zijn het must haves (anders zouden ze niet zo hoog becijferd zijn en goed verkopen ;)), of iemand het daar mee eens is doet er niet toe. Ik post alleen de feiten.
Aan het eind van deze zogenaamde discussie vind jij nog steeds de DS geweldig en de ander de PSP, heb je elkaar wat toffe eigenschappen van je console opgedrongen (die ook steeds weer hetzelfde zijn), en een topic die in het leven is geroepen om inhoudelijk te praten over de DS en de games gevuld met een fanboy-flamewar. Dus wat ben je er uiteindelijk mee opgeschoten? Posts vol geflame waar mensen zich aan irriteren en nu onderhand wel kennen (en zo niet, dat ga ik wel naar www.dsisveelcooler.nl of zo), en nog steeds niet van mening veranderde posters. Niks dus.
Ik probeer niemand iets op te dringen. Maar als iemand een paar flames post probeer ik alleen deze te weerleggen met feiten in de hoop ze daarmee voorgoed uit de wereld te helpen. (vroeger altijd > GC is kiddy > RE serie nooit meer iets over gehoord.)
En no offence tegenover jou persoon zelf of zo hoor. Even goede vrienden. Maar ik iig zou het erg op prijs stellen wanneer ik niet steeds die flamewars hoef te doorstaan :) Het leuke aan dit forum is dat je er op niveau kunt praten over games, zonder eindeloze kinderachtige reacties door te moeten spitten om eens iets boeiends te lezen. Forums vol met flamewars tussen Sony, Nintendo en Microsoft aanhangers zijn er al zoveel.
Hij begon :>

Nee serieus in plaats van dat je mij er op aan spreekt is het toch veel makkelijker de oorzaak aan te pakken (de mensen die die onnodige opmerkingen posten) Ik had namelijk allang verwacht dat een aantal totaal onnodige flames richting de DS getrashed zouden worden gezien het beleid hier, maar goed voor jou is mijn post even irritant als zijn post (beide nutteloos voor jou)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, het is gewoon irritant als mensen weer eens een flamewar krijgen over de PSP vs. DS. Godsamme, het lijkt hier bijna op de Nintendo forums ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:21:

Met verloederd bedoel ik flamen en nutteloze discussies. (Ik maak me er zelf ook schuldig aan)
Geheel ontopic is het niet, maar ik wil hier toch even op reageren als 'gewoon iemand' omdat ik men niets op wil leggen.

Als je het idee hebt dat sommige posts het topic verpesten, waarom ze dan niet gewoon negeren? Je bereikt er waarschijnlijk toch weinig positiefs mee door er op in te gaan, zeker als je weet dat de persoon in kwestie toch maar doorgaat.

Mocht je toch je hart willen luchten over een bepaalde post, dan kan dat altijd in een losse omgeving zoals IRC. Wellicht dat er dan in #Nintendo ook weer leven in de brouwerij komt (ervan uitgaande dat het er nog steeds zo stil is ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:21:

Dit heb ik ook gemerkt nadat ik al zijn posts heb gelezen. Maar kijk ook maar eens naar zijn posts in het grote PSP topic ;).

[ Voor 9% gewijzigd door Bellsofwar op 31-08-2005 23:30 ]

Verwijderd

Zo gister kirby uitgespeeld :) moet alleen nog 100 medailes verzamelen want de game geeft aan dat ik pas 47% uit heb.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik denk dat gewoon een hoop mensen de PSP vs DS discussie leuk vinden -- ik overigens ook -- en daarom er graag in springen. Het blijft natuurlijk een interessante kwestie. En waarom zou het niet mogen? Bevordert DS info niet echt. Maar er blijven natuurlijk feiten, en zonder discussies daarover was GoT nooit zo groot geweest ;)
Het blijft iets interessants als Windows vs Linux. Maar de conclusie daaruit BLIJFT dat beide interessant zijn voor verschillende doelgroepen. Dat is hier ook wel het geval, maar dingen als "slechte launchgames" en zo blijven wel discutabel. Dus wat mij betreft mag het doorgaan; hulde aan het vrije woord! ;)

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
apNia schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:54:
Ik denk dat gewoon een hoop mensen de PSP vs DS discussie leuk vinden -- ik overigens ook --
...
Het blijft iets interessants als Windows vs Linux.
Natuurlijk zijn discussie over de 2 is best leuk/intressant...
Maar het is net als Windows vs Linux: het komt bijna altijd weer op hetzelfde neer als de voorgaande 99% van dat soort discussies... en dan kan ik me best indenken dat het op slot een hoop mensen gaat irriteren. :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Verwijderd

Discussie is goed zolang het bij feiten en goed onderbouwde meningen blijft. Helaas draait het meestal uit een een oorlog tussen mensen die hun console willen verdedigen en dan met nogal gare argumenten aankomen (zoals een bepaald persoon hier).

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik vind de DS tegen wat dan ook discussies uiterst vermakelijk.

ik zal het toelichten met een voorbeeld:

nederland moet voetballen tegen XXXX in toernooi XXXXX.

Ik vind geen ruk aan het voetballen, dat geef ik gewoon toe. Het boeit me niet wie er wint, ja de beste, maar omdat ik toevallig in nederland woon hoef ik niet perse tegen de ander te zijn, vooral als die beter is. Maarja.

Nederland speelt dan, en verliest. Ik lig er niet wakker van, maar vooral ooms en neven liggen dan nog uren erover door te praten:

"nederland was gewoon beter"
"nederland speelde veel beter, ze hebben immers meer balbezit"
"de anderen hadden veel meer kansen"
"de scheidsrechter was oneerlijk"

etc etc

Ik meng me dan erin en zeg bijvoorbeeld:
"wie had er ook alweer gewonnen?"

dan blijkt het ineens niet meer uit te maken wie er wint, want Nederland is gewoon beter!

ik vervolg dan: "wanneer heeft nederland voor het laatst iets gewonnen, een echte beker of zo?"

dan gaan ze zeuren over 1970 of zo, en dan zeg ik, "hmm, dus sinds ik geboren ben (achteraan in de eighties) heeft nederland nog nooit een beker gewonnen of wat?"
en dan zijn ze even stil, maar gaan toch weer door.

Waar het op neerkomt:

het gaat alleen erom dat ze erin geloven dat hun ding beter is.

Ondanks het feit dat iemand perfect dark op zijn 64 heeft, en hij er met de metroid prime naast heeft gezeten, zal hij altijd blijven beweren dat metroid mooier is, ook al is het gewoon een feit dat het blokkeriger, lagere resolutie, minder textures, minder polygonen, etc etc etc is.

Waarom? ze geloven erin.

Een vriend kan op zijn p800 filmpjes afspelen. maximale resolutie is 300 bij 120 of zo, en de bitrate is ik zeg maar, iets van 100kb/s. Ik had hem anime op de PSP laten kijken. Ik zei voor de grap, nou, nu moet jij ook maar een psp kopen eh?
nee, volgens hem niet. zijn P800 doet volgens hem PRECIES hetzelfde. Ik vraag naar de resolutie, dat maakt niet uit bij anime (het maakt hem dus niet uit dat je de ondertiteling niet kan lezen)
ik vraag naar de bitrate, dat maakt ook niks uit, op een klein scherm zie je het evrschil tussen 100kbs VS 768 kbp AVC niet.
Ook het verschil tussen de 4096 kleuren en de 16.000.000 kleuren maken niks uit.
Idem voor het geluid, dat veranderd niks aan de ervaring.

Heeft het nut om met hem in discussie te gaan? Nee.
waarom niet? hij geloofd erin.
zelfde met ds fans, ze geloven erin, ze zullen zeggen dat ze helemaal geen strakke graphics WILLEN. etc etc etc. Ze zullen hem mooier vinden dat de gfx van de N64, ook al zie je op screenshots duidelijk het verschil.

Ik bedoel maar.

Wat BarôZZa zegt is perfect beargumenteerd, geformuleerd, etc.
Wat de anderen er aan proberen te veranderen is gewoon grappig :)

Ik zie liever een "Het grote nintendo DiSs topic" waar mensen kritiek kunnen geven op nintendo.
Mits er een "Het grote PlayStation diss topic" natuurlijk.

Dan kan je als je echt negatieve feiten over een console wil, hier terrecht.

Als je bijv. een psp wil kopen en op het psp forum kijkt, dan krijg je een verkeerd beeld
hij is immers geweldig en er is niks fout mee

idem voor de DS

als een nietsvermoedende forumbezoeker in het ds topic terecht komt dan denk die

"what the fuck :*) :*) :*) !!! ALLEMAAL MUST HAVES!!! Moet je zien man, het apperaat is echt geweldig"

daarom probeer ik de ds bezitters ook erop te wijzen op de negatieve aspecten van hun console.

En het is vermakelijk natuurlijk :P

ow ja, voordat ik het vergeet, metal gear acid heeft best vaak slowdown, zo, dat zul je in het psp topic nergens lezen! zie je wat ik bedoel?

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

apNia schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:54:
Ik denk dat gewoon een hoop mensen de PSP vs DS discussie leuk vinden -- ik overigens ook -- en daarom er graag in springen. Het blijft natuurlijk een interessante kwestie. En waarom zou het niet mogen? Bevordert DS info niet echt. Maar er blijven natuurlijk feiten, en zonder discussies daarover was GoT nooit zo groot geweest ;)
Discussie is prima, maar dan moet er wel enig niveau in terug te vinden zijn. Als er een fanboy eens in de paar dagen komt schreeuwen "PSP is lekker beter!" en dan alleen maar (verzonnen) negatieve dingen roept over de DS is dat geen discussie. Dat lokt eerder alleen maar flames uit. Als iemand het nodig vind om eens in de zoveel tijd aan te geven dat hij de PSP geweldig vind kan hij dat in het PSP-topic posten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Faust schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:57:
Ik vind de DS tegen wat dan ook discussies uiterst vermakelijk.

ik zal het toelichten met een voorbeeld:

nederland moet voetballen tegen XXXX in toernooi XXXXX.

Ik vind geen ruk aan het voetballen, dat geef ik gewoon toe. Het boeit me niet wie er wint, ja de beste, maar omdat ik toevallig in nederland woon hoef ik niet perse tegen de ander te zijn, vooral als die beter is. Maarja.

Nederland speelt dan, en verliest. Ik lig er niet wakker van, maar vooral ooms en neven liggen dan nog uren erover door te praten:

"nederland was gewoon beter"
"nederland speelde veel beter, ze hebben immers meer balbezit"
"de anderen hadden veel meer kansen"
"de scheidsrechter was oneerlijk"

etc etc

Ik meng me dan erin en zeg bijvoorbeeld:
"wie had er ook alweer gewonnen?"

dan blijkt het ineens niet meer uit te maken wie er wint, want Nederland is gewoon beter!

ik vervolg dan: "wanneer heeft nederland voor het laatst iets gewonnen, een echte beker of zo?"
Hoe verzin je die vergelijkingen |:( Jij doelt er op dat de PSP eigenlijk gewonnen heeft. Dat is 100% niet waar, Het feit is gewoon dat de DS beter verkoopt op dit moment.
Waar het op neerkomt:

het gaat alleen erom dat ze erin geloven dat hun ding beter is.

Ondanks het feit dat iemand perfect dark op zijn 64 heeft, en hij er met de metroid prime naast heeft gezeten, zal hij altijd blijven beweren dat metroid mooier is, ook al is het gewoon een feit dat het blokkeriger, lagere resolutie, minder textures, minder polygonen, etc etc etc is.

Waarom? ze geloven erin.
Nogmaals hoe verzin je het? Ik vind perfect dark erg mooi, maar je gaat niemand wijsmaken dat PD mooier is dan Metroid Prime (technisch gezien helemaal niet, artistiek is over te discusseren)
Ook het verschil tussen de 4096 kleuren en de 16.000.000 kleuren maken niks uit.
Idem voor het geluid, dat veranderd niks aan de ervaring.
Gellukkig niet nee _/-\o_
Waarom spelen de zoveel mensen met een PSP nu allemaal SNES / SEGA spellen? Het grafische is alleen een schil, het kan iets toevoegen maar alleen bij een goed spel, een mooi spel zonder gameplay blijft niks natuurlijk.
Heeft het nut om met hem in discussie te gaan? Nee.
waarom niet? hij geloofd erin.
Volgends mij ben jij druk aan het projecteren op ons, het heeft is onmogelijk met jou in discussie te gaan, jij noemt geen enkel feit, enkel ongelovelijk foute vergelijkingen en meningen (die ook slaan als een tang op een varken)
Jij probeert ons de dingen aan te praten waarvan jij denkt dat ze zo zijn over de DS, je brengt ze als feiten terwijl jij degene bent die fout zit.
zelfde met ds fans, ze geloven erin, ze zullen zeggen dat ze helemaal geen strakke graphics WILLEN. etc etc etc. Ze zullen hem mooier vinden dat de gfx van de N64, ook al zie je op screenshots duidelijk het verschil.
Moelijk he? begrijpen dat er mensen zijn die anders naar games kijken? Val jij ook alleen op modellen of zoek je liever iemand waar je ook nog mee kan praten op een normaal niveau?

This space is occupied

• Faust
tsjonge jonge.

Je hebt mijn punt totaal gemist, het ging in mijn voorbeelden niet in wie er gewonnen had, het ging erom dat "fans" ook de negatieve dingen zullen wegwuiven alsof het niks is.

Het gaat er helemaal niet om wie er beter verkoopt, of wie er beter is.

Jullie zeggen dat de DS mooiere beelden dan de N64 heeft.

zie je dit heeft geen nut, w8

http://media.ds.ign.com/media/682/682835/img_2781667.html

en

http://media.ign64.ign.com/media/003/003906/imgs_1.html

kijk eens naar wat meer screenshot, en download wat filmpjes.

The Evil Cuber beweert dat het spel op de DS er mooier uitziet. <<< het heeft toch geen nut om met zo iemand in discussie te gaan??

kijk voor jezelf dus. Het maakt niet uit of je het met mij eens bent, of met de evil cuber, kijk gewoon eens wat je er zelf van vind.

Idem voor alle andere argumenten, kijk eens met je eigen ogen naar een console.

Dat is alles wat ik wil zeggen.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Faust schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:18:
tsjonge jonge.

Je hebt mijn punt totaal gemist, het ging in mijn voorbeelden niet in wie er gewonnen had, het ging erom dat "fans" ook de negatieve dingen zullen wegwuiven alsof het niks is.

Het gaat er helemaal niet om wie er beter verkoopt, of wie er beter is.
Gebruik dat dan ook niet als voorbeeld.
Jullie zeggen dat de DS mooiere beelden dan de N64 heeft.

zie je dit heeft geen nut, w8

http://media.ds.ign.com/media/682/682835/img_2781667.html

en

http://media.ign64.ign.com/media/003/003906/imgs_1.html

kijk eens naar wat meer screenshot, en download wat filmpjes.

The Evil Cuber beweert dat het spel op de DS er mooier uitziet. <<< het heeft toch geen nut om met zo iemand in discussie te gaan??
Ik had het over Metroid Prime Je post nooit de juiste volledige naam (The nintendog? Metroid Prime?) van een spel waardoor het vrijwel onmogelijk is om logica uit je posts te halen.
kijk voor jezelf dus. Het maakt niet uit of je het met mij eens bent, of met de evil cuber, kijk gewoon eens wat je er zelf van vind.
TheEvilCuber weet wat hij er zelf van vind, ik heb alle huide consoles en de PSP speel ik dagelijks
Idem voor alle andere argumenten, kijk eens met je eigen ogen naar een console.

Dat is alles wat ik wil zeggen.
Dat doe ik toch? maar ik post zelf geen meningen maar cijfers, review scores van gameranings, en logica. Daar is geen discussie over mogelijk (je kan wel roepen dat de aarde eigenlijk vierkant is maar hij blijft toch echt rond hoe zeker je daar ook van bent)

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 01-09-2005 14:41 ]

This space is occupied

• Faust
haha, dus jij dacht ik het volgende beweerde:

Perfect Dark op de Nintendo 64 ziet er beter uit dan metroid prime op de GameCube?

meen je dit nou serieus?

Om het samen te vatten, kan je hier voor alle DS fans misschien de volgende vraag beantwoorden:

Wat is mooier:

Perfect Dark op de Nintendo vierenzestig -of- Metroid Prime Hunters op de Nintendo Gameboy Dual Screen?

om je geheugen even op te frissen:

http://media.ds.ign.com/media/682/682835/img_2781667.html << voor wie het niet ziet, dit is de DS
http://media.ign64.ign.com/media/003/003906/imgs_1.html << voor wie het niet ziet, dit is de N64

Geef hier dan eens antwoord op.

edit: wat ik zei geld nog steeds, "fans" willen de negatieve aspecten niet zien.
zowel bij het voetbal, als bij de gfx van de DS in vergelijking met de N64

[ Voor 13% gewijzigd door Faust op 01-09-2005 14:47 ]

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Discussie is niks mis mee, maar jij loopt de hele tijd hier de PSP fanboy uit te hangen. Kom eens met normale feiten en probeer niet de DS zwart te maken oid.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Wat hebben die spellen met elkaar te maken dan? Ik dacht dat dit een ds topic was. Niet een zoek de game en zeik de graphics af. Of is ELiA echt zo`n fanboy dat ie wel moet zeiken?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Bellsofwar
Wat boeien al die graphics en facts nou eigenlijk? Als het maar leuk is om te spelen. Tetris boeide mensen ook al jaren, terwijl het een simpel spelletje was met simpele graphics. Het gaat dus niet om de looks, maar de inhoud.
Tot nu toe vind ik dat de DS met de touchscreen optie iets nieuws geeft aan de consument. Een nieuwe manier van gamen. De PSP biedt ook weer bepaalde spellen (graphics staat er geheel los van) die mij ook kunnen boeien. Alle twee handhelds hebben wat leuks en dus ga ik ook niet zeggen dat de één beter is dan de ander. Ik ben opgegroeid met de Atari 2600 etc. Dan is voor nu allemaal bagger voor vele mensen. Maar het was o zo verslavend! :P Dus ging het puur om de speelbaarheid, originaliteit van bepaalde spellen en de verslaving aan het spel :P.

Verwijderd

Hoe verzin je die vergelijkingen |:( Jij doelt er op dat de PSP eigenlijk gewonnen heeft. Dat is 100% niet waar, Het feit is gewoon dat de DS beter verkoopt op dit moment.
Je gaat me niet vertellen dat als de DS beter verkoopt dan de PSP de eerstgenoemde daarmee dus beter zou zijn? Lachen man: er worden meer Fiat Panda's verkocht dan ieder willekeurig model van Austin Martin. Is de Fiat dan technisch, commercieel of wat dan ook beter? Jij bent me ook een fraaie: Iemand anders z'n argumentatie weerleggen met je eigen argumenten die zelf ook niet errug sterk zijn...... _/-\o_
Moelijk he? begrijpen dat er mensen zijn die anders naar games kijken? Val jij ook alleen op modellen of zoek je liever iemand waar je ook nog mee kan praten op een normaal niveau?
Dit vind ik wel een opmerking uit de categorie 'El Cheapo'........

Ik heb noch een DS noch een PSP maar vind het allebei top apparaten met hun eigen voor,- en nadelen. Stop trashtalking and start playing!!!!! 8)

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:20

TdV

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:05:
[...]

Je gaat me niet vertellen dat als de DS beter verkoopt dan de PSP de eerstgenoemde daarmee dus beter zou zijn? Lachen man: er worden meer Fiat Panda's verkocht dan ieder willekeurig model van Austin Martin. Is de Fiat dan technisch, commercieel of wat dan ook beter? Jij bent me ook een fraaie: Iemand anders z'n argumentatie weerleggen met je eigen argumenten die zelf ook niet errug sterk zijn...... _/-\o_

[...]

Ik heb noch een DS noch een PSP maar vind het allebei top apparaten met hun eigen voor,- en nadelen. Stop trashtalking and start playing!!!!! 8)
Ik ben het met je eens dat de meeste argumenten hier als een spreekwoordelijke lul op een drumstel slan...maar jij doet vrolijk mee: "austin martin" dat moet uiteraard Aston Martin zijn; verder gaande naar je vraag of fiat technisch, commercieel of wat dan ook beter is kan ik je vertellen dat fiat meer geld verdiend aan de panda dan aston martin aan al haar modellen. Een commercieel succes bereiken gaat makkelijker door is iets te verkopen wat iedereen wil (grote omzet dus) dan door iets duurs exclusiefs te verkopen waardoor je afzet laag blijft. Daarom is AM ook gekocht door Ford, zelfstandig redden kan een supercar merk het bijna niet daarom heeft fiat ook ferrari onder haar vleugels genomen. Ook technisch is de panda handiger omdat de kosten voor het in bedrijf houden van de auto vele malen lager zijn dan van een willekeurige A.M.

Dat de discussies hier elke keer opvlammen vind ik persoonlijk ook meer vervuiling dan nuttig maar ik begrijp dat veel mensen er wel behoefte aan hebben om de aanhanger te zijn van een winnaar (zie ook voetbal en haar fans zoals elia eerder melde). Misschien is het handiger om een apart discussietopic te openen net als het grote console roddeltopic dat is (geworden) ?

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:43

Aidix

Geluidspietlut

Ik heb toevallig een N64 met Perfect Dark, Turok2 en de twee Zelda's. Dus spellen die met de RAM kaart werken.
Ze zien er beter uit dan de DS spellen, MAAR dan moet je er ook wel bij vertellen dat ze waanzinnig schokkerig lopen, en dat is ook geen gezicht.

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
Groot gelijk TdV, Jullie mogen best een nieuw topique voor dit soort zaken openen...

Ik ben het wel met je eens ELiA dat je zelf op moet passen niet je eigen bezit te gaan verheerlijken, gewoon omdat jij het hebt en het dan ook altijd moet verdedigen, maar om nou 2 spellen van 2 compleet verschillende consoles puur grafisch met elkaar te gaan vergelijken vind ik wel een beetje loos.(metroid prime hunters voor de DS is trouwens nog niet eens uit, en mooie screenshot had je daar gekozen btw, als ik de filmpjes bekijk vind ik het er gewoon goed uitzien) Zullen we nu weer ontopic gaan?

Ik las op ds-gamer dat er een nieuwe pokemon game uitkomt? Ikzelf ben niet zo'n pokemon fan, maar als je ziet wat Nintendogs en JSS met de sales in japan hebben gedaan...

Is er trouwens ook al een datum gegeven voor de Nintendo Wi-Fi Connection release?

[ Voor 12% gewijzigd door lukaso op 01-09-2005 16:08 ]

• Xrenity
lukaso schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:06:
Is er trouwens ook al een datum gegeven voor de Nintendo Wi-Fi Connection release?
De release van mario kart staat op 11 november dacht ik. En Mario Kart = online :)

[ Voor 59% gewijzigd door Xrenity op 01-09-2005 16:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:43:
[...]

Geheel ontopic is het niet, maar ik wil hier toch even op reageren als 'gewoon iemand' omdat ik men niets op wil leggen.

Als je het idee hebt dat sommige posts het topic verpesten, waarom ze dan niet gewoon negeren? Je bereikt er waarschijnlijk toch weinig positiefs mee door er op in te gaan, zeker als je weet dat de persoon in kwestie toch maar doorgaat.

Mocht je toch je hart willen luchten over een bepaalde post, dan kan dat altijd in een losse omgeving zoals IRC. Wellicht dat er dan in #Nintendo ook weer leven in de brouwerij komt (ervan uitgaande dat het er nog steeds zo stil is ;)).
Je hebt er gelijk in dat ik er niet op moet ingaan. Maar als iemand zulke aanstootgevende posts post ga ik er toch wel tegenin. Puur om de DS te verdedigen en de 'woede' uit mezelf te krijgen :).

Edit: na de rest van pagina gelezen te hebben sluit ik GoT maar even af...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 16:38 ]

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:05:
[...]

Lezen..
Dat zeg ik namelijk nergens. EliA vind de PSP beter omdat hij volgends hem beter verkoopt, (in ieder geval dat probeert hij met vreemde vergelijkingen duidelijk te maken) Ik maak alleen even duidelijk dat dat niet zo is met verkoopcijfers.

Thrashtalking? Ik vind het ook beide apparaten top, maar die vergelijking is niets minder dan de waarheid.

This space is occupied

Verwijderd

Faust schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:45:
haha, dus jij dacht ik het volgende beweerde:

Perfect Dark op de Nintendo 64 ziet er beter uit dan metroid prime op de GameCube?

meen je dit nou serieus?

Om het samen te vatten, kan je hier voor alle DS fans misschien de volgende vraag beantwoorden:

Wat is mooier:

Perfect Dark op de Nintendo vierenzestig -of- Metroid Prime Hunters op de Nintendo Gameboy Dual Screen?

om je geheugen even op te frissen:

http://media.ds.ign.com/media/682/682835/img_2781667.html << voor wie het niet ziet, dit is de DS
http://media.ign64.ign.com/media/003/003906/imgs_1.html << voor wie het niet ziet, dit is de N64

Geef hier dan eens antwoord op.

edit: wat ik zei geld nog steeds, "fans" willen de negatieve aspecten niet zien.
zowel bij het voetbal, als bij de gfx van de DS in vergelijking met de N64
Nintendo Gameboy Dual Screen?

Verder besteed ik niet veel aandacht mer aan dit topic. Eens per dag kijk ik of er nieuwe posts zijn en dan klik ik weer weg. Behalve als er zo'n debiele post wordt gedaan, van iemand die iets afrkraakt, maar dan vervolgens niet weet hoe die het schrijft.

Vervolgens wil ik ook nog even kwijt dat waarschijnlijk veel mensen het op prijs zouden stellen als jullie even kappen hiermee. Gewoon muil dicht en er niks meer over zeggen. Wees dan gewoon de slimste...

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verbazend vaak is het EliA die dit soort relletjes begint in de topics.

1. ELiA vergelijkt screens van DS games met N64 games terwijl een DS een VEEL kleiner scherm heeft en de screens op internet per definitie geen recht doen aan de werkelijke kwaliteit.

2. ELiA, bitrate is op kleinere schermen inderdaad van minder belang dan op grote schermen, dus je vriend had (deels) gelijk.

[ Voor 53% gewijzigd door Max|Burn op 01-09-2005 20:07 ]

ma ma ma ma ma macron one

Verwijderd

Topicstarter
Maxburn,

Elia begint deze relletjes _altijd_. Gewoon om wat onrust te stoken als hij niet op zijn buurjongetjes past.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

idd.. Kickt ’ie klaarblijkelijk op.
Gewoon negeren en lekker weer verder over de DS etc. B)

Verwijderd

Is er al iemand die lost in blue/ advance wars DS/engelse Meteos/andere nieuwe spellen heeft, en hoe bevallen deze? Ik wil wel weer een keer wat nieuws...

Hoe staat het trouwens met de homebrew-scene? Ik twijfel nog steeds of ik een GBA-flashcard zal kopen of ga wachten op een NDS-kaart...

Verwijderd

Topicstarter
Advance Wars DS: veel nieuw, weinig veranderd. Vond je de vorige delen tof, dan ga je deze ook geweldig vinden.

• Bellsofwar
Is Lost in Blue al uit dan :S? Meteos vond ik wel leuk om te spelen hoor, kun je zeker een keer proberen. Ik heb het uit USA laten halen.

Die homebrew, op google vind je wel wat. Het is mij alleen niet gelukt een demo naar de NDS te sturen via asus wl100g (misschien wordt het niet ondersteunt in WMB). Maar de drivers worden ook niet door XP "gepakt" zeg maar.

Maar goed: http://heretic.drunkencoders.com/screenshots.html (homebrew)

Ik heb een GBA Flashcard van 512 mbit. Kan je er voor de rest nog iets mee voor de NDS? Wordt tijd om ermee te gaan experimenteren eigenlijk....

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Nintendo start Europese tests voor WiFi-connectie

Eind dit jaar gaat de Nintendo DS ook online, maar om alles vlot te laten verlopen heeft Nintendo een paar testers nodig. Of beter: een tienduizendtal. In Noord-Amerika werd reeds een klein programma ter beschikking gesteld waarmee Nintendo anonieme informatie over je Internet-connectie tevoorschijn kon halen en nu is ook Europa aan de beurt.

Wil je Nintendo helpen om haar WiFi-verbinding zo optimaal mogelijk te maken, dan kan je op de Nintendo-site terecht voor de kleine, vrijwillige download. Het programmaatje draait vijf tot tien minuten in de achtergrond en zendt nadien (met jouw medeweten) de nodige informatie door. In ruil voor dit alles krijg je een Animal Crossing klokje op je desktop.

bron: Cube-Europe
http://ms.nintendo-europe.com/wifitest/en_home.htm

http://web.mac.com/kl00n

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
TheEvilCuber schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 18:00:
[...]

Een inkoppertje moet ik toegeven maar totaal niet terecht, naast dat er heel veel is toegevoegd (sterren levels en 30 minigames) vind ik het heerlijk spelen met het touchscreen. en dat is juist waar het om draait bij de DS :) (helaas is niet iedereen het daar mee eens)

Ook is de opmerking gericht naar de PSP is dan weer wel terecht omdat er op lumines na alleen maar PSX / PS2 poorten zijn (mario is eigenlijk de enige tot nu toe op de DS of niet?)
Kom op, de touchscreen bediening komt toch niet in de buurt van de N64 bediening met analoge stick en C knopjes voor de camera. De mini-games en sterren vind ik ook niet verhullen dat het om een gerecyclede game gaat. Niet dat het geen leuk spel is, het is alleen totaal niet vernieuwend en gemakzuchtig van Nintendo.

Ik bedoel, ze releasen hun revolutionaire handheld met als DE launchgame een Mario spel van 9 jaar oud.

En op de PSP ben ik eerlijk gezegd nog weinig ports tegengekomen. Wel spelseries die doorgezet zijn op de PSP, maar allemaal met aangepaste gameplay, andere levels etc. Precies hetzelfde als op de DS dus, daar heb je namelijk ook Splinter Cell, Bomberman, Goldeneye Rogue Agent, Rayman DS, Star Wars Episode III, Spiderman 2, Space Invaders, Puyo Puyo etc.

Zelfs dat Nintendogs is een kloon van de Catz & Dogz serie: http://www.petz.com en
ftp://ftp.ubisoft.com/games/petz5/media/Petz5web.mov

En nogmaals, het gaat mij niet om de PSP. Ik ben tot nu toe als aardige Nintendofan(heb destijds zelfs gewacht op de N64 ipv een PSX te kopen, ondanks dat de N64 telkens werd uitgesteld) gewoon teleurgesteld in Nintendo met de DS en kan me amper voorstellen dat andere fans dat niet zijn. Bij Nintendo had ik eerst altijd het gevoel met iets totaal unieks te spelen. De eerste keren spelen op de NES, Gameboy, SNES, N64 zijn nog steeds onvergetelijk.

Overigens ook zo jammer dat op elke kritische noot zo hysterisch gereageerd wordt. Ik ben niet pro-PSP, niet anti-DS of wat dan ook, maar Nintendo kan en MOET gewoon beter.
Bovendien is dit een topic om te discussiëren over de DS en dan heb je wel eens afwijkende meningen. Als je alleen maar opmerkingen wilt lezen die de DS met de bijbehorende games de hemel in prijzen moet je een 'DS buttlick topique' aanmaken. Dan kan je daar roepen dat games als Space Invaders DS briljante must-haves zijn.

Zo lang er gewoon netjes en met argumenten gediscussieerd wordt is er volgens mij niks aan de hand.

Verwijderd

Tja persoonlijk vind ik het compleet onzin wat je zegt. Ik vind de DS wel een goed product. Mario vind ik niks mis mee (nooit gespeeld op de n64 zoals ongetwijfeld veel mensen) en games als kirby zijn echt heel leuk op de DS. Misschien verwacht jij teveel van de DS? ik vind het iig een goed product, de games vallen nog wel wat tegen maar dat zal wel goedkomen. GFX maken mij voor een handheld weinig uit, tuurlijk de psp heeft geweldige gfx maar dat neemt niet weg dat wat er te krijgen is kwa games nou niet bepaald echt geweldig is. Mooie gfx zijn leuk maar uiteindelijk gaat het toch om gameplay. Ik wil ook niet 2x voor dezelfde game betalen, ik wil op mijn handheld iets orgineels spelen (en niet alleen nfs of gta mobile).

Lik-sang wil trouwens ook niet erg opschieten, ik zit al een week op JSS te wachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 21:54 ]

• lukaso
  • Laatst online: 24-08 01:53
Je snapt toch ook wel dat we met het grafische vergelijk helemaal nergens komen? En dat eeuwige gezeur of het nou wel of geen ports zijn of niet?

Ik ben het wel met je eens dat nintendo fans soms te makkelijk een DS spel goedkeuren. Ik heb zelf 6 spellen in de kast staan en moet zeggen dat ze alle zes voor hun prijs niet in de buurt komen van een goed pc spel(en eigenlijk daarom niet echt goede aankopen zijn geweest). Ik ben het zeker met je eens dat we kritisch moeten blijven kijken en geen fanboys moeten worden, maar bestudeer dan de DS game als game opzich, en ga geen discussie voeren over andere consoles.

Ik merk zelf dat de games die ik heb over het algemeen wel leuk zijn, maar weinig tot geen replay value hebben. Nu kun je dat natuurlijk niet altijd verwachten van een rpg oid, maar maak de games zonder replay value dan ook wat langer. Wat ik toptitels vind op de gba: super monkey ball, en chuchu rocket, blijven over het algemeen gewoon langer leuk, en ik hoop dat er ook spellen van dit niveau op de DS zullen komen.

Spellen als wario ware, feel the magic, bomberman en goldeneye vind ik gewoon slecht, om die redenenl, en zijn dan ook eigenlijk allemaal miskopen. Om een of andere reden voelt het niet echt zo, maar als ik de feiten bekijk, samen zijn ze meer dan 120 euro, terwijl ze dat het eigenlijk totaal niet waard zijn geweest(in uren/plezier)

Mario/polarium/zookeeper waren hun geld zeker waard, en ik verwacht dat kirby dat ook wel gaat worden.

jullie mening? ik ben nieuw in het console gebied...

[ Voor 4% gewijzigd door lukaso op 01-09-2005 21:57 ]

Verwijderd

Ben het wel met je eens.

Kwa games zal het altijd zo blijven dat er goede en slechte games uitkomen. Maar ik vind dat je door het lezen van reviews vaak wel goed kan inschatten of een game een goede koop is of niet.

Verwijderd

Waarom discussiëren jullie überhaupt nog over de PSP... Je moet een minuut wachten tot je spel geladen is, en tegen dan is de batterij al leeg :+

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Normaal ik koop eigenlijk alleen een spel als ik weet dat het een goed spel is en m'n zuurverdiende geldjes waard is. Ik vind het zo zonde om veel geld uit te geven aan een spel dat ik (haast) niet speel. Gelukkig is me dat de laatste tijd ook niet overkomen.

Ik lees (en kijk!) eigenlijk altijd wel naar Gamespot. Ze zijn erg (soms zels té, maar dat neem ik voor lief) kritisch, en aan het einde weet je de slechte punten van het spel, dus als ik hem dan koop weet ik zeker dat die slechte punten het spel niet gaan verstoren.

• BarôZZa
Of ik teveel verwacht van de DS? Misschien wel, dat komt omdat ik altijd hoge verwachtingen heb van Nintendo en ze dat in het verleden vrijwel altijd waar maakten.

Mario is bijvoorbeeld inderdaad een leuk spel, maar het was nou juist zo revolutionair op de N64 omdat het alle mogelijkheden van de console optimaal benutte. De controls waren perfect, voor het eerst had je echt een grote 3d platform game met zoveel bewegingsvrijheid, de graphics behoorden tot de beste ooit op dat moment. Ik kan me nog herinneren dat mensen echt vol verbazing naar de demo-pods stonden te staren. Mario DS heeft gewoon niet dezelfde impact.

Het zal IMO nog even duren voordat de DS zich werkelijk bewezen heeft.

Kirby is trouwens wel echt een leuke game. Maar er had wel iets meer ingezeten. Presentatie had wat mooier gemogen.

[ Voor 8% gewijzigd door BarôZZa op 01-09-2005 23:00 ]

• Faust
BarôZZa schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:58:
Of ik teveel verwacht van de DS? Misschien wel, dat komt omdat ik altijd hoge verwachtingen heb van Nintendo en ze dat in het verleden vrijwel altijd waar maakten.

Mario is bijvoorbeeld inderdaad een leuk spel, maar het was nou juist zo revolutionair op de N64 omdat het alle mogelijkheden van de console optimaal benutte. De controls waren perfect, voor het eerst had je echt een grote 3d platform game met zoveel bewegingsvrijheid, de graphics behoorden tot de beste ooit op dat moment. Ik kan me nog herinneren dat mensen echt vol verbazing naar de demo-pods stonden te staren. Mario DS heeft gewoon niet dezelfde impact.

Kirby is trouwens wel echt een leuke game. Maar er had wel iets meer ingezeten. Presentatie had wat mooier gemogen.
Ik vind jou mening wel interessant.
Ik heb de N64 overgeslagen, maar toen ik Goldeneye bij een vriend zag, in het 1e level omhoog keek en de wolken zag bewegen in die strakke blauwe lucht... Toen wilde ik meteen naar de winkel rennen.

Maar gelukkig speelde ik nog andere games ;tekken3, metal gear solid, en dergelijke.

Anyway.

Hoe denk jij dan over de GameCube? Heb je daar ook een DS-gevoel over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
BarôZZa schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:58:

Ben het tot nu toe steeds volledig met je eens over de DS, maar voor mij begint de echte DS ervaring pas als straks Castlevania uitkomt met weer eens hoge kwaliteit muziek, en animal crossing die mee te nemen is en online te spelen is, en Mario Kart.
En misschien een ScummVM die de grotere spellen aankan en waar geen omslachtige passme's voor nodig zijn. Het komt allemaal nog wel.
Voorlopig is mijn DS een een apparaat met eindeloos veel mogelijkheden dat al maanden in de kast stof ligt te verzamelen omdat er imho simpelweg nog niets uit is dat de moeite waard is. Maar dat komt nog wel, ik heb er wel vertrouwen in :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ecco schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:05:
[...]
En misschien een ScummVM die de grotere spellen aankan en waar geen omslachtige passme's voor nodig zijn. Het komt allemaal nog wel.
LucasArts had een tijdje terug aangegeven om DS-versies van Day of the Tentacle en Sam 'n Max te overwegen. LucasArts schijnt ook nog eens aan een nieuw Sam 'n Max spel te werken, hopelijk brengen ze die ook op de DS uit.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:08:
[...]LucasArts schijnt ook nog eens aan een nieuw Sam 'n Max spel te werken, ....
voor zover ik weet is dat project gecancelled, net zoals Full Throttle 2 :'(

Hopelijk gaan de DS projecten wel door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Als je terugkijkt naar de consoles tot dusver waren de launcgames volgens mij nooit echt schokkend.. Mario64 voor de N64 wel en Mario World voor de SNES, maar kan zo direct geen andere noemen... Denk dat de consoles zich vooral na een tijdje gaan vormen. Maar als je de lijnen mag blijven volgen dan zal Sony vooral het arcade-gevoel gaan weerspiegelen en houdt Nintendo zich bezig met de spellen met meer diepgang (zij het verhaal of innovatie). Met beide niks mis, maar Nintendo's visie trekt me gewoon meer aan. Had ook de discussie laatst met iemand, die zei gewoon "ik wil gewoon actie en mooie graphics!". Nou ja dan moet je een PSP hebben =)

Beide consoles hebben tot dusver niet super geweldige titels gehad (gezien op wereldwijd succes, want ik heb me persoonlijk echt sufgespeeld aan ZooKeeper). Misschien Wario Ware, da's toch een beetje het succes van de DS. De PSP ken ik verder niet goed genoeg.

We moeten 't nog maar zien. Maar uit mijn vele jaren computerervaring (opgegroeid met atari) kan ik wel zeggen dat Nintendo in ieder geval zo sterk blijft staan. Op een of andere manier is er nooit sterke variatie in de lijn tussen launch en "de dood" van een console als je kijkt naar het succes tov zijn medestanders. Ik wil even kijken hoe de PSP het gaat klaarspelen hier in Europa, maar ik ben bang -- als ik kijk naar wat ik in het verleden steeds zag -- dat het zo blijft. De Japanse verkoopcijfers zeggen toch ook iets? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

apNia schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 01:06:
da's toch een beetje het succes van de DS.
Heb je gehoort van nintendogs :P Persoonlijk lijkt het me niet leuk maar het verkoopt als de mofo.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Oh ja inderdaad, Nintendogs er ook bij dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van de week in de trein de puzzle mode uit polarium ook maar eens uitgespeeld. Toch wel erg leuk als je een beetje verder komt. Vanaf 50 en hoger zaten er een paar tussen waar ik echt lang over heb moeten nadenken! Een paar keer was ik er ook van overtuigd dat nintendo een foutje had gemaakt, en dat een puzzel gewoon onmogelijk was. ;) Maar uiteindelijk toch allemaal gelukt dus.
Alleen dan wel weer een beetje jammer dat juist de laatste puzzels (90-100) allemaal vrij simpel waren. Ik had me verheugd op de 10 moeilijkste hersenkrakers van het spel. :9

Verder viel het me nogal tegen om in de trein op m'n DS te spelen. Het zal wel aan mij liggen, maar ik had echt veel last van het schokken, trillen, af en toe stoppen etc van de trein. Vaak schiet je gewoon uit met de stylus. In heb alleen maar rustige spelletjes gedaan waar het niet aankomt op nauwkeurigheid en snel reageren (zoo keeper en puzzle mode dus :p). Ook niks mis mee, en voor mij persoonlijk (weinig op reis) maakt het ook niet zoveel uit, maar toch vond ik het jammer.

Had er stiekem ook een beetje op gerekend dat Nintendogs op me zou liggen wachten bij thuiskomst... maar hij is er nog niet. En nu las ik ook net een paar mensen hier die het nogal tegen vonden vallen. Erg jammer. Ik heb behoorlijk hoge verwachtingen van dit spel... ik hoop dat ik het wel leuk ga vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja vond zelf het spelen met de stylus erg irritant in de Amsterdamse bus. Potje Polarium zit er dan echt niet bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:52:
[...]

voor zover ik weet is dat project gecancelled, net zoals Full Throttle 2 :'(

Hopelijk gaan de DS projecten wel door :+
Een hele tijd nadat de nieuwe Sam & Max gecancelled werd wilde er een Duits bedrijf mee verder gaan. Die hebben een voorstel neergelegd bij LucasArts, maar die kregen te horen dat er al iemand anders met een nieuwe Sam & Max bezig was. LucasArts is intern niet meer bezig met een nieuwe Sam & Max, maar hebben het uitbesteed aan een andere ontwikkelaar, zoals ze ook vaak met de Star Wars spellen doen.

Hopelijk brengt VU Games ook nog een aantal Sierra klassiekers (met name LSL) uit op de DS.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 02-09-2005 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier Osu! Tatakae! Ouendan besteld? Ik krijg em hopelijk aankomende week binnen, ik las trouwens vandaag dat dit spel echt een must have is, zelfs al ken je geen woord Japans!

Famitsu is ook erg positief :)

http://www.gamestats.com/objects/746/746980/articles.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 14:31

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Dat jullie allemaal toch reageren op Elia, negeer hem gewoon, close minded is ie :P.

Maar Project Rub 2 wanneer komt die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oktober in Japan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Aight! schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 08:45:
Dat jullie allemaal toch reageren op Elia, negeer hem gewoon, close minded is ie :P.

Maar Project Rub 2 wanneer komt die?
ej, als je dit voor 10 uur leest, bel me even op mobiele gsm, dan gaan we naar amsterdam of zo (elia de student heeft ov-kaart :{P )

project rub komt volgende week uit in amerika, maar ik heb al de japanse geimporteerd.

echt een leuke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Vraag & Aanbod op de frontpage kun je spullen verkopen. GoT is niet voor handelspraktijken.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Faust schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:29:
[...]
project rub komt volgende week uit in amerika, maar ik heb al de japanse geimporteerd.

echt een leuke game!
Project Rub is al sinds de launch uit.

Je zal wel Project Rub 2( Where do baby's come from) bedoelen?

Zou je wat duidelijkere namen kunnen posten want op deze manier zorgt het nogal voor verwarring.

Ik wist nog niet dat PR2 al zo snel zou komen _/-\o_, ik heb het eerste deel nog nooit gespeeld maar het lijkt me zeker leuk :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
ik weet niet waar jullie het over hebben.

Ik heb het namelijk over "Feel the Magic XX/YY 'Where do babies come from?' "
Project rub bestaat helemaal niet in Amerika.

Ik geloof dat hij in amerika op de GB Advantage is, en in Japan op de Nintendo Double Screen.

Sorry, ik zal voortaan wat beter op de namen letten ;)

Ja hij is heel erg leuk.
Ik vond de super nintendo versie ook wel gaaf, maar het feit dat je hem nu met de tilt functie gebruiken kan.. :9~
ik kan niet wachten.

Ook zijn er geruchten dat er een nieuwe versie komt, die geheel compatible is met het kleurenscherm van de DS, die zou ik bijzonder graag willen hebben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Laatst online: 07-05-2023
Faust schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:07:
Sorry, ik zal voortaan wat beter op de namen letten ;)
Ik geloof dat hij in amerika op de GB Advantagece is, en in Japan op de Nintendo Double Screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Faust schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:07:
Ik geloof dat hij in amerika op de GB Advantage is, en in Japan op de Nintendo Double Screen.
De wat?

Bovendien gebruikt het spel het touch screen, dus komt het gewoon op de DS uit.
Ja hij is heel erg leuk.
Ik vond de super nintendo versie ook wel gaaf, maar het feit dat je hem nu met de tilt functie gebruiken kan.. :9~
ik kan niet wachten.

Ook zijn er geruchten dat er een nieuwe versie komt, die geheel compatible is met het kleurenscherm van de DS, die zou ik bijzonder graag willen hebben :*)
Waar heb je het over?

[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 02-09-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dat geval plaats je een topic report of stuur je een mailtje. Hier bereik je echt niets mee.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Faust schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:29:
[...]

Ik vind jou mening wel interessant.
Ik heb de N64 overgeslagen, maar toen ik Goldeneye bij een vriend zag, in het 1e level omhoog keek en de wolken zag bewegen in die strakke blauwe lucht... Toen wilde ik meteen naar de winkel rennen.

Maar gelukkig speelde ik nog andere games ;tekken3, metal gear solid, en dergelijke.

Anyway.

Hoe denk jij dan over de GameCube? Heb je daar ook een DS-gevoel over?
De Gamecube werd veel te laat gereleased en verraste niemand met de specs en features. Twee en een half jaar na de Dreamcast en de graphics zijn niet eens zoveel beter als je kijkt naar de mooiste Dreamcast games. Ik hoopte dat Nintendo het goed zou maken met een sterke line-up first party games, maar er is tot op heden nog steeds geen echte Mario platform game uitgekomen(Sunshine vind ik niet echt sterk met dat blussertje als gimmick), de eerste Zelda viel tegen(stijlvol, maar van Zelda verwacht je een episch avontuur, de stijl zou beter passen bij een Mario game) etc. Enige exclusieve spellen die me positief zinden waren Super Smash Bros, Metroid Prime en F-Zero GX(ironisch genoeg gemaakt door Sega). Andere games waren wel goed maar kwamen of komen ook op andere consoles uit, zoals Resident Evil 4, Viewtiful Joe en Killer 7.
apNia schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 01:06:
Als je terugkijkt naar de consoles tot dusver waren de launcgames volgens mij nooit echt schokkend.. Mario64 voor de N64 wel en Mario World voor de SNES, maar kan zo direct geen andere noemen... Denk dat de consoles zich vooral na een tijdje gaan vormen. Maar als je de lijnen mag blijven volgen dan zal Sony vooral het arcade-gevoel gaan weerspiegelen en houdt Nintendo zich bezig met de spellen met meer diepgang (zij het verhaal of innovatie). Met beide niks mis, maar Nintendo's visie trekt me gewoon meer aan. Had ook de discussie laatst met iemand, die zei gewoon "ik wil gewoon actie en mooie graphics!". Nou ja dan moet je een PSP hebben =)
Mario Bros was behoorlijk revolutionair op de NES, de launchgames van de PSX waren wel impressive met destijds voor het eerst echt dikke 3d graphics op een console(Tekken, Toshinden, Ridge Racer), de Sonic games deden ook altijd wat stof opwaaien(ook op de Dreamcast).
De lijnen die jij schetst kloppen trouwens niet echt. Nintendo heeft juist aangekondigd meer simpele spelletjes uit te brengen dan lange avonturen. Op de PSP komen juist grote games uit als Final Fantasy en GTA.
We moeten 't nog maar zien. Maar uit mijn vele jaren computerervaring (opgegroeid met atari) kan ik wel zeggen dat Nintendo in ieder geval zo sterk blijft staan. Op een of andere manier is er nooit sterke variatie in de lijn tussen launch en "de dood" van een console als je kijkt naar het succes tov zijn medestanders. Ik wil even kijken hoe de PSP het gaat klaarspelen hier in Europa, maar ik ben bang -- als ik kijk naar wat ik in het verleden steeds zag -- dat het zo blijft. De Japanse verkoopcijfers zeggen toch ook iets? ;)
Verkoopcijfers zeggen aardig weinig volgens mij. PSP heeft er geloof ik dit jaar 1.2 miljoen verkocht in Japan en Nintendo iets van 1.5? Als je dan vervolgens kijkt naar dat de PSP bijna twee keer zoveel kost(en dan heb je de basic set)...

Ik heb trouwens bij Nintendo een beetje het gevoel kregen dat ze liever drie Mario Party en Sport games uitbrengen dan één grote game. Simpelweg omdat het produceren van alle drie de games bij elkaar waarschijnlijk nog korter duurt dan van de grote(en dus goedkoper is) en ze bij elkaar waarschijnlijk meer verkopen dan de grote game. Business-wise aardig slim, maar voor de consument niet super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

BarôZZa schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:30:
[...]

Mario Bros was behoorlijk revolutionair op de NES, de launchgames van de PSX waren wel impressive met destijds voor het eerst echt dikke 3d graphics op een console(Tekken, Toshinden, Ridge Racer), de Sonic games deden ook altijd wat stof opwaaien(ook op de Dreamcast).
De lijnen die jij schetst kloppen trouwens niet echt. Nintendo heeft juist aangekondigd meer simpele spelletjes uit te brengen dan lange avonturen. Op de PSP komen juist grote games uit als Final Fantasy en GTA.
Tekken is geen launchgame geweest .. ben ik vrij zeker van.. Wel in de beginperiode, maar moest echt nog even wachten. Op die demoCD die je bij je PSX kreeg zat dan ook een video van tekken, nog geen demo, in tegenstelling tot Toshinden. Waren wel goeie launchgames maar veroorzaakte geen shockwave zoals ik dat destijds ervaarde met Super Mario World en Mario 64, waar al je vriendjes het er over hadden. En Sonic games, kom op, die shit was leuk, maar iedereen wist dat 't in de verte gewoon een poging was Mario te evenaren. Ik had ook wel een Sega, maar Sonic vond niemand echt shocking. Het was DE troef van Sega, maar geweldig sterk was 't niet.
[...]

Verkoopcijfers zeggen aardig weinig volgens mij. PSP heeft er geloof ik dit jaar 1.2 miljoen verkocht in Japan en Nintendo iets van 1.5? Als je dan vervolgens kijkt naar dat de PSP bijna twee keer zoveel kost(en dan heb je de basic set)...
Nintendo DS - 80,945 (1,462,984)
PlayStation 2 - 33,292 (1,322,678)
PSP - 23,923 (1,150,150)

Dat is een verschil van 312.834 .. vergeet niet, dat is een BEHOORLIJK aantal. Dan heb je 't over 1/3e miljoen consoles. Als de PSP er 23.000 per week verkoopt en het verschil tussenbeide is 312.000 consoles dan plaatst dat alles toch een beetje in perspectief. Maar ik geef toe, verkoopcijfers (zoals iemand een mooi voorbeeld met auto's gaf) is niet alles. Maar gezien we op deze markt maar 2 echte auto's hebben tekent het toch wat meer die verkoopcijfers.
Ik heb trouwens bij Nintendo een beetje het gevoel kregen dat ze liever drie Mario Party en Sport games uitbrengen dan één grote game. Simpelweg omdat het produceren van alle drie de games bij elkaar waarschijnlijk nog korter duurt dan van de grote(en dus goedkoper is) en ze bij elkaar waarschijnlijk meer verkopen dan de grote game. Business-wise aardig slim, maar voor de consument niet super.
Hahaha ja dat hou je altijd, soms pik je er van die marketingtruukjes zo uit. Ik denk ook dat Nintendo zoals je zei in a way op safe speelt. Men ziet ook graag een vervolg op Zelda, omdat dat een heel origineel soort game is met een eigen setting waar mensen al jaren fan van zijn. Succesgenres worden op elke console doorgezet. Sony deed dat met Ridge Racer en Wipeout bijvoorbeeld. Nintendo heeft gewoon heel veel succesvolle series inmiddels en een hele vaste fanbase. Commercieel zeker veilig, maar de fans zijn er maar wat blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:33:
[...]

Ik ben het met je eens dat de meeste argumenten hier als een spreekwoordelijke lul op een drumstel slan...maar jij doet vrolijk mee: "austin martin" dat moet uiteraard Aston Martin zijn; verder gaande naar je vraag of fiat technisch, commercieel of wat dan ook beter is kan ik je vertellen dat fiat meer geld verdiend aan de panda dan aston martin aan al haar modellen. Een commercieel succes bereiken gaat makkelijker door is iets te verkopen wat iedereen wil (grote omzet dus) dan door iets duurs exclusiefs te verkopen waardoor je afzet laag blijft. Daarom is AM ook gekocht door Ford, zelfstandig redden kan een supercar merk het bijna niet daarom heeft fiat ook ferrari onder haar vleugels genomen. Ook technisch is de panda handiger omdat de kosten voor het in bedrijf houden van de auto vele malen lager zijn dan van een willekeurige A.M.

Dat de discussies hier elke keer opvlammen vind ik persoonlijk ook meer vervuiling dan nuttig maar ik begrijp dat veel mensen er wel behoefte aan hebben om de aanhanger te zijn van een winnaar (zie ook voetbal en haar fans zoals elia eerder melde). Misschien is het handiger om een apart discussietopic te openen net als het grote console roddeltopic dat is (geworden) ?
Deels met je eens: Fiat is zeker commercieel gezien de winnaar als je onder commercieel winst of aantallen verstaat. Aston is echter voor een andere markt dan de doorsnee Fiat. Een Fiat is een compleet commerciele flater als je het in dezelfde markt zet als een AM. Technisch gezien durf ik die uitdaging ook nog wel aan. True, een doorsnee Fiat is zeker goedkoper in onderhoud maar haalt 'ie ook de 300 km/u of 0-100 onder de 5s.... Niet te spreken over allerlei snufjes en hulpmiddelen die niet aanwezig zijn in een Fiat maar wel in een AM.

Wordt overigens compleet off-topic :)

Ennuh, prima dat je mijn typo opmerkt maar doe dat niet als je zelf ook typo's maakt:
"....dat fiat meer geld verdiend aan de panda.." moet natuurlijk "verdienT"of "heeft verdiend"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:04:
[...]
Deels met je eens: Fiat is zeker commercieel gezien de winnaar als je onder commercieel winst of aantallen verstaat. Aston is echter voor een andere markt dan de doorsnee Fiat. Een Fiat is een compleet commerciele flater als je het in dezelfde markt zet als een AM. Technisch gezien durf ik die uitdaging ook nog wel aan. True, een doorsnee Fiat is zeker goedkoper in onderhoud maar haalt 'ie ook de 300 km/u of 0-100 onder de 5s.... Niet te spreken over allerlei snufjes en hulpmiddelen die niet aanwezig zijn in een Fiat maar wel in een AM.

Wordt overigens compleet off-topic :)

Ennuh, prima dat je mijn typo opmerkt maar doe dat niet als je zelf ook typo's maakt:
"....dat fiat meer geld verdiend aan de panda.." moet natuurlijk "verdienT"of "heeft verdiend"
Nu kom je bij de kern van de zaak; een Fiat heeft een ander doel dan een Aston Martin net als dat de DS een ander doel heeft dan een PSP; Fiat heeft trouwens niet voor niets Ferrari gekocht om te concureren met de Aston. Er is niet zoiets als "beter" in deze zin, er wordt teveel van absolute waarden uitgegaan maar de markt is onderverdeeld in verschillende submarkten die een eigen product-marketing mix vereisen. Jou spelfout merkte ik overigens alleen om omdat Austin ook een autofabrikant is (bekend van de austin healey) waardoor het niet een spelfout maar een verkeerd merk is dat je noemde; ik ben zelf niet zo'n taalpurist verder.

Dat doelgroepenbeleid is iets dat de verschillende fabrikanten van consoles heel goed doorhebben, je bent vaak commercieel succesvoller als je je competitive advantage (unieke kwaliteit) weet uit te buiten. Daarvoor kan de concurrent je niet zo makkelijk nadoen zonder zijn eigen doelgroep minder goed te bedienen. Ik zal overigens in het midden laten of ik nintendo daar succesvoller in vindt dan sony maar de winst van nintendo liegt er niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet Developers System?
Trouwens die 'Advantage' was best wel lachen. ROFLOLPIMP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:18:
[...]

Is het niet Developers System?
Trouwens die 'Advantage' was best wel lachen. ROFLOLPIMP :D
Nintendo noemde het zelf het Developers system omdat het devs in staat stelt nieuwe dingen te proberen (games als Project Rub bijvoorbeeld)
de markt naam is Dual Screen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeej weet je wat ik trouwens wel grappig vind !!!!!! :) dat Mario Kart DS eerder in Europa uit komt dan in de USA :) .. dat gebeurt bijna nooit en met zo'n game vind ik dat helemaaaal niet erg :) _/-\o_

Europa 11-11-05
USA 14-11-05

tscheelt maar 3 dagen maar tis t idee :9

waarom zit nou iedereen te zeiken op Nintendo (DS) ga je moeder pesten ofzo!!! of ga naar het playstation topic wat jullie natuurlijk wel interreseerd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag Nintendogs binnen gekregen.
Het is leuk... maar ik ben nog niet echt 100% overtuigd.
Ik zit nu nog in de fase dat ik helemaal verrukt ben dat die puppy echt op het scherm af komt rennen als ik z'n naam roep. En dan vervolgens ook gaat zitten of liggen als ik dat zeg (dat zijn de trucjes die ik hem totnutoe geleerd heb. ;)) Het aaien is ook echt superschattig. Hij reageert precies zoals je bij een echte hond zou verwachten.

Maar ik vraag me toch (nu al) af hoe ik er over een paar dagen tegenaan kijk, als de gewenning is ingetreden. Volgens mij is er niet echt bijster veel te doen in de huiskamer. De hond uitlaten vond ik ook tamelijk saai. (Wel even leuk om te zien hoe realistisch de puppy reageert. Soms wil ie ineens niet meer verder en moet je hard aan de riem trekken om hem zover te krijgen. Of hij is ineens afgeleid en gaat de andere kant op. :p Erg grappig om te zien. Maar de route stippel je van tevoren al uit, en vervolgens loop je eigenlijk alleen maar één recht stuk zonder enige afwisseling).

Misschien had Nintendo in dit geval toch wat meer voor de fantasie moeten kiezen en minder realisme. In plaats van een realistische straat een soort platformlevel/hindernisparcours om de puppy in uit te laten. :p Gewoon een beetje een uitdaging. "Spring!" roepen bij een ravijn en dergelijke.

Maar goed, zoals gezegd is het nu nog (uurtje gespeeld) erg leuk. En ik heb natuurlijk ook nog lang niet alles gezien en alle opties geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Mario kart heb ik zeker zin in; castlevenia lijkt me ook wel leuk al heb ik eigenlijk geen enkele castlevenia lang gespeeld. Nintendogs laat ik lekker aan me voorbijgaan; misschien nog ooit uit de koopjesbak halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:11:
Vandaag Nintendogs binnen gekregen.
Het is leuk... maar ik ben nog niet echt 100% overtuigd.
Ik zit nu nog in de fase dat ik helemaal verrukt ben dat die puppy echt op het scherm af komt rennen als ik z'n naam roep. En dan vervolgens ook gaat zitten of liggen als ik dat zeg (dat zijn de trucjes die ik hem totnutoe geleerd heb. ;)) Het aaien is ook echt superschattig. Hij reageert precies zoals je bij een echte hond zou verwachten.

Maar ik vraag me toch (nu al) af hoe ik er over een paar dagen tegenaan kijk, als de gewenning is ingetreden. Volgens mij is er niet echt bijster veel te doen in de huiskamer. De hond uitlaten vond ik ook tamelijk saai. (Wel even leuk om te zien hoe realistisch de puppy reageert. Soms wil ie ineens niet meer verder en moet je hard aan de riem trekken om hem zover te krijgen. Of hij is ineens afgeleid en gaat de andere kant op. :p Erg grappig om te zien. Maar de route stippel je van tevoren al uit, en vervolgens loop je eigenlijk alleen maar één recht stuk zonder enige afwisseling).

Misschien had Nintendo in dit geval toch wat meer voor de fantasie moeten kiezen en minder realisme. In plaats van een realistische straat een soort platformlevel/hindernisparcours om de puppy in uit te laten. :p Gewoon een beetje een uitdaging. "Spring!" roepen bij een ravijn en dergelijke.

Maar goed, zoals gezegd is het nu nog (uurtje gespeeld) erg leuk. En ik heb natuurlijk ook nog lang niet alles gezien en alle opties geprobeerd.
Wat ik gisteren bij de ePlaza zag was echt wonderbaarlijk :)!
Zulke games zijn volgens mij de ultieme babe magnets. Het zag er ook heel erg mooi uit. Ik heb net nog even NFS DS gedaan (ben toevallig aan het babysitten, morgen komt mijn avator :P just you wait), en die ziet er een beetje rommelig uit, maar bij Nintendogs zijn het net echte puppies!

Als je naar dat spel kijkt, dan kan je zeker zien dat de developers nu een beetje om leren te gaan met de DS, dus dat ze nogal wat eruit gaan weten te pushen etc. Dat is heel goed.

Daarom ook, wie ontwikkelde dit (nintendo publiceerde het)? Zij laten zeker veel potentie zijn.

Nog te vermelden, ik heb vandaag 2 DS-en gezien (en vastgehad), en beiden hebben een dode pixel. Ik probeer een closeup te maken met mijn marcofunctie op de k750i maar het lukt niet echt.
Ik kan dus mijn buurman gerust zeggen dat ze de DS in de winkel omruilen als ze laten zien dat het een dode pixel is?

Btw, je moet niet denken dat nintendogs de volgende zelda is, het is gewoon leuk om de hondjes te aaien! dat koop je, en je moet niet meer verwachten. Maar wat het spel wel biedt, is fenominaal. Ik wilde het meteen kopen.

al is het me nog niet gelukt vast te stellen of de puppies die ik aaide mannetjes of vrouwtjes waren, misschien met een nude patch >:) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
apNia schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:48:
[...]

Tekken is geen launchgame geweest .. ben ik vrij zeker van.. Wel in de beginperiode, maar moest echt nog even wachten. Op die demoCD die je bij je PSX kreeg zat dan ook een video van tekken, nog geen demo, in tegenstelling tot Toshinden. Waren wel goeie launchgames maar veroorzaakte geen shockwave zoals ik dat destijds ervaarde met Super Mario World en Mario 64, waar al je vriendjes het er over hadden. En Sonic games, kom op, die shit was leuk, maar iedereen wist dat 't in de verte gewoon een poging was Mario te evenaren. Ik had ook wel een Sega, maar Sonic vond niemand echt shocking. Het was DE troef van Sega, maar geweldig sterk was 't niet.
Zou kunnen van dat Tekken, maar Toshinden, Ridge Racer enz trokken toch behoorlijk wat aandacht van de mensen. En Sonic was ook aardig indrukwekkend qua snelheid enz, werd niet voor niks één van de meest bekende spelfiguren. Sonic Adventure op de Dreamcast leverde ook dat 'wow-gevoel'. Helaas zag je de DC bijna nergens, maar waar hij stond zag je toch altijd mensen verbaasd kijken. Ik zal ook nooit vergeten dat ik sceptische PSX-bezitters('Tekken 3 rules!') eens op mijn Dreamcast een potje Soul Calibur(qua graphics zelfs nog beter dan Soul Calibur 2 op de PS2) liet spelen.
Nintendo DS - 80,945 (1,462,984)
PlayStation 2 - 33,292 (1,322,678)
PSP - 23,923 (1,150,150)

Dat is een verschil van 312.834 .. vergeet niet, dat is een BEHOORLIJK aantal. Dan heb je 't over 1/3e miljoen consoles. Als de PSP er 23.000 per week verkoopt en het verschil tussenbeide is 312.000 consoles dan plaatst dat alles toch een beetje in perspectief. Maar ik geef toe, verkoopcijfers (zoals iemand een mooi voorbeeld met auto's gaf) is niet alles. Maar gezien we op deze markt maar 2 echte auto's hebben tekent het toch wat meer die verkoopcijfers.
Nintendo speelde dus even slim met Nintendogs dat gewoon erg goed aanslaat in Japan, vandaar dat de weekcijfers enigzins een vertekend beeld geven. Het totaal vind ik dus nog niet schokkend. 1/3de miljoen kan zo worden gehaald wanneer er op één van de consoles een werkelijke must-have uitkomt. Wanneer er een top Final Fantasy game uitkomt op de PSP zal dat de verkopen wel flink boosten. Maar ik wil niet teveel uitwijken naar de PSP, aangezien ik geen echte voorkeur voor één van de twee hebt en het nu lijkt alsof ik een PSP-fanboy ben.
Hahaha ja dat hou je altijd, soms pik je er van die marketingtruukjes zo uit. Ik denk ook dat Nintendo zoals je zei in a way op safe speelt. Men ziet ook graag een vervolg op Zelda, omdat dat een heel origineel soort game is met een eigen setting waar mensen al jaren fan van zijn. Succesgenres worden op elke console doorgezet. Sony deed dat met Ridge Racer en Wipeout bijvoorbeeld. Nintendo heeft gewoon heel veel succesvolle series inmiddels en een hele vaste fanbase. Commercieel zeker veilig, maar de fans zijn er maar wat blij mee :)
Ik vraag me af hoeveel fans er echt uitkijken naar een nieuwe Mario Party game. Die zien toch liever een echte Mario game. Ridge Racer en WipeOut zijn trouwens niet Sony-only. Ik kan me nog recent een DS Ridge Racer herinneren en WipeOut heb je ook onder andere op de Nintendo 64.
Daarnaast is het Nintendo dat altijd loopt te pochen dat ze zo revolutionair zijn. Zo noemen ze hun nieuwe console momenteel 'Revolution', een aardige patserige naam. Ik heb er hoge verwachtingen van en koop geen andere console tot die tijd, maar als het uiteindelijk weer niet iets echt revolutionairs zal worden, dan zal ik misschien toch voor een PS3 oid moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:06:
Heeej weet je wat ik trouwens wel grappig vind !!!!!! :) dat Mario Kart DS eerder in Europa uit komt dan in de USA :) .. dat gebeurt bijna nooit en met zo'n game vind ik dat helemaaaal niet erg :) _/-\o_

Europa 11-11-05
USA 14-11-05

tscheelt maar 3 dagen maar tis t idee :9

waarom zit nou iedereen te zeiken op Nintendo (DS) ga je moeder pesten ofzo!!! of ga naar het playstation topic wat jullie natuurlijk wel interreseerd!!
Werd tijd! Aan het einde van deze maand komen er pas weer leuke games :( En dan wel gelijk drie tegelijk :\ Advance Wars, Castlevania en Meteos (Gelijk maar gebruik maken van de 3=2 actie van de FRS). Hadden ze best mogen sprijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Een goede game zou zijn

Baby de go

op de DS. Je moet een baby te eten geven met de touchscreen, je moet dan ook luiers uitdoen ermee etc.
En als hij moet slapen dan moet je hem zachtjes in slaap zingen.

Btw, je kan hem ook mishandelen en slecht opvoeden, zoals een tamagotchi zeg maar.
Je kan bijv. keihard schreeuwen dan gaat hij huilen.

Ook zit er een tilt sensor in waarmee je hem door elkaar kan rammelen })

Dit alles me realistische ragdoll en lichteecten.

Ook als hij boertjes laat, dan moet je de unit omdraaien en hem zachtjes op zijn rug kloppen.

En hij heet een realtime klok, waarmee hij dus elke dan om de 3 uur ozo eten moet hebben en luiers verschoond.
Als je hem dan een dag vergeet, dan ligt er een dode baby in het hok.

Dit spel is dan om de DS voor altijd van zijn kiddie imago a te helpen.

EN het zou heel goed verkopen, er zijn best veel saddisten geloo ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou denk ik niet goed verkopen, omdat het een "echte" baby zou zijn, als die zou werken volgens jou. Dan zou je dus nooit een keer ergens heen kunnen gaan zonder aan je "baby" te denken ;). En denk je nou echt dat daardoor Nintendo van zijn/haar kiddy-imago afkomt? Dat wordt juist flink versterkt... :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
dat lijkt mij juist echt crap :P beetje baby opvoeden.... honden vind ik al genoeg (nintendogs ownt wel hoor, heb hem zelf mogen spelen (een vriend van me heeft hem). en nu komt er geloof ik zelfs ook nog nintencats (zag laatst een boxart, dat wilden ze eigenlijk in eerste instantie doen maar nintendogs leek ze beter)
maarja misschien zijn er mensen die toch graag zonder te bevallen een baby zouden willen, ik iig niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
NIet als je de baby link kan mishandelen, en hem in bad kan stoppen, en hem dan even "vergeten".

Het zou zo realistisch moeten zijn dat het akelig is. Dat als kinderen het spelen ze bang zijn om de baby te laten sterven.

En je zou echt super kunnen pimpen ermee, als je even je DS pakt, dan zien iedereen meteen o je een goede vader bent, ov een akelige psychopaat.

Een battlemode zou ook wel op zijn plaats zijn :P
je moet dan je bay oploaden allebei, de een krijgt dan de baby van de ander...
Het is dan het doel zo snel mogelijk de anders baby te vernietigen. Wie hier als eerste in slaagt; zijn baby blijt leven, en hij krijgt dan extra ability points o zo.

het kunnen ook een soort pokemon zijn, maar babies is gewoon veel enger en realistischer, ook is het veel provoserender. Ik heb nl. nog nooit een game gezien waarin babies mishandeld werden.

edit: mijn idee voor de battlemode is echt machtig bruut!!

de wii van de ds is altijd aan, en als je maar binnen een straal van 10 meter van een andere ds met deze game komt, die altijd aan moet staan maar okee, dan wordt automatisch de battle mode getriggerd.
Je hoord dat keihard babies huilen en krijsen en dan moet je dus razendsnel de ds pakken, en de baby op je scherm dood schudden ov laten verdrinken etc.

Dit is zo een vet element; kijk, als je hem goed verzorgd, dan zou je dus irl drukke plaatsen met veel mensen vermijden, omdat je baby dan zou kunnen sterven, snap je?

het zou je sociale leven kunnen gaan controlleren.

Het heevt dan wel een kiddie doosje, met een grote 18+ rating en de vermelding:
deze game kan scenes van extreme mishandeling van babies bevatten, het is dan ook aan te raden dit spel niet te kopen als je normaal bent ;)

btw dit was een hoax. Ik denk nooit dat er zoiets uitkomt. EN dat is maar goed ook :)

[ Voor 39% gewijzigd door Faust op 03-09-2005 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Dit is misschien een interessante wending voor het topic:

(beter dan de rea-ehm- flames eh? ;) )

Post je favoriete idee voor een spel op de DS.

Het mag niet zijn:

super mario tennis, maar dan op de DS.

Het moet dus iets nieuws zijn wat nog niet bestaat.

Een kijken hoe creatief ze hier zijn...

3..2..1..go! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
@ ELiA: Hmmm misschien zou het voor jou wat zijn als ze Seaman zouden porten naar de DS. Zou goed mogelijk zijn met het touchscreen en de microfoon.

Minder bloederig, maar minstens zo bizar aangezien Seaman kan praten, hij kan overigens ook doodgaan...

Afbeeldingslocatie: http://dcmedia.ign.com/media/news/image/E32K/Sega_Seaman/bg02.jpg

http://www.gamespot.com/l...speed=300&path=seaman.asx

http://media.dreamcast.ign.com/media/014/014720/vids_1.html

[ Voor 20% gewijzigd door BarôZZa op 03-09-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
BarôZZa schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 20:23:
@ ELiA: Hmmm misschien zou het voor jou wat zijn als ze Seaman zouden porten naar de DS. Zou goed mogelijk zijn met het touchscreen en de microfoon.

Minder bloederig, maar minstens zo bizar aangezien Seaman kan praten, hij kan overigens ook doodgaan...

[afbeelding]

http://www.gamespot.com/l...speed=300&path=seaman.asx

http://media.dreamcast.ign.com/media/014/014720/vids_1.html
yo, ik ken deze game. zag er idd nogal bizzar uit.
Ik moest net even aan Samba d'Amigo denken (de DC had vishengels, microoons, etc). Ik vind Donkey kong jungle beat een regelrechte ripovv (sorry op dit toetsenbord zit niet de letter -ehhh k*t :) - die tussen de e en de g zit, dus ik typ even een v hiervoor) hiervan, sega zou nintendo moeten sue-en, maar dit terzijde.

Het concept komt idd nogal overeen met waar ik aan dacht. Misschien heb ik me er onbewust door laten beinvloeden ov zo :) Over seaman, je kon hem woorden leren, maar ik wist dat de DC maar max 1 MB aan geheugen had op die VMU, dus ik weet niet in hoeverre dit ging. Weet jij dat misschien?

Wat lijkt jou trouwens een leuke en vernieuwende game voor de DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Faust schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 23:30:
[...]

Ik moest net even aan Samba d'Amigo denken (de DC had vishengels, microoons, etc). Ik vind Donkey kong jungle beat een regelrechte ripovv (sorry op dit toetsenbord zit niet de letter -ehhh k*t :) - die tussen de e en de g zit, dus ik typ even een v hiervoor) hiervan, sega zou nintendo moeten sue-en, maar dit terzijde.
Je bedoelt Donkey Konga hoop ik? dat zou je namelijk best kunnen vergelijken met samba de amigo
DK jungle beat is namelijk een platformer die je bestuurd met de bongo's.
Als sega nintendo zou moeten aanklagen omdat DK op Sd'A lijkt zou je de makers van UT moeten aanklagen omdat het op UT lijkt. Het is éen genre dus het is logisch dat ze op elkaar lijken.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh...
Dat ziet er wel heel erg hetzelfde uit.
Zelfde graphics, zelfde geluidjes, precies dezelfde muziek.

Maar aan de andere kant, ik vind het wel weer een briljant spelletje wat in die demo zit. :D
Als ze allemaal zo leuk zijn ga ik deze toch zeker ook weer aanschaffen.

Ik heb bij Nintendogs nu voor de eerste keer meegedaan aan zo'n wedstrijd. Dat maakt het toch wel een stuk leuker moet ik zeggen. :) Trucjes leren doe je niet alleen maar voor de lol, het komt je ook daadwerkelijk van pas als je een competitie wilt winnen.
Ik had bijvoorbeeld meegedaan aan de frisbee-competitie...
Mijn puppy ving de frisbee wel, maar vervolgens kwam hij hem niet meer terug brengen. :p Hoe vaak ik ook z'n naam riep.
Dus nu toch maar wat vaker naar het park om hem daarin te trainen.

En kijkend naar alle opties die in het spel zitten, heb ik ook al gezien dat je het gewonnen geld kunt gebruiken om nieuwe huizen en allerlei andere zooi voor jezelf te kopen. :) Plus natuurlijk ook alle verschillende puppy's die je kunt kopen. Er zijn genoeg doelen om te halen. Ik denk dat ik het daardoor wel een stuk minder snel zat zal worden als tamagotchi.

Alleen die wandelingen met de hond de hele tijd... dat is echt heel erg saai. Er gebeurt echt helemaal niks tijdens die tochten. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
[...]

Het concept komt idd nogal overeen met waar ik aan dacht. Misschien heb ik me er onbewust door laten beinvloeden ov zo :) Over seaman, je kon hem woorden leren, maar ik wist dat de DC maar max 1 MB aan geheugen had op die VMU, dus ik weet niet in hoeverre dit ging. Weet jij dat misschien?

Bij Seaman kon je hem geen echt nieuwe woorden leren. Alleen was het zo dat als hij klein was dat hij nog niet veel woorden kende en hoe langer je hem hebt, hoe meer woorden hij begrijpt, maar die zitten dus allemaal al in het spel.

Zelf zou ik niet even iets super vernieuwends weten te verzinnen.

Photoplay games (bijvoorbeeld zoek de verschillen) lijken me wel grappig.

Wat me ook leuk lijkt is een soort van House of the Dead oid dat je normaal met een lightgun speelt. Om het dan moeilijker te maken kan je de actie zich op het bovenste scherm laten afspelen en het onderste scherm met niks erop gebruiken om te schieten met het touchscreen.

Maar iets vernieuwends dan: een realistische online RPG(dus niet met draken, orcs enz, maar gewoon met personen in een grote stad) waarbij je dus gebruik kan maken van de microfoon om echt met elkaar te praten, touchscreen kan gebruiken om vrijwel alle objecten te kunnen vastpakken, waarin je moet werken etc. Soort Shenmue, maar dan online en minder de nadruk op vechten(al zou je in de game dan zelf kunnen weten wanneer je zou willen vechten, in plaats van alleen op bepaalde plekken).
Als de stad te groot zou zijn voor de cartridge, dan zouden ze er een flash chippie in kunnen proppen waar elke keer nieuwe data opgeslagen wordt die gedownload wordt van de servers.
Kan je virtueel bier gaan zuipen of naar het strand met wat vrienden van je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ben dit weekend begonnen aan Akumajou Dracula - Cross of the Pale Moon. Mijn eerste indruk:

- Dit is het tweede DS-spel dat ik ben tegengekomen dat een FMV intro heeft. Top animatie en zet echt de sfeer van het spel.
- De game engine is nagenoeg hetzelfde als de drie delen op de GBA. Wat nieuw is, is dat je wapens kunt upgraden met geoogste zielen. Tevens gebruikt het spel een Seal systeem om deuren te ontgrendelen.
- Het bovenste scherm wordt gebruikt voor de kaart en de stats. Dit is echt een vooruitgang ten opzichte van de voorgaande edities.
-
spoiler:
Er is een dubbelganger item. Hiermee kun je een dubbelganger configureren. Eigenlijk werkt het als een profiel zodat je met één druk op de knop van wapen/ziel/item configuratie kunt wisselen.
Echt een verademing want in de vorige delen moest je eindeloos menu's navigeren om even een ander wapen of item te gebruiken.
- De muziek is goed, maar niet van het niveau van Rondo of Blood (PCE) of Moonlight Nocturne (PS1/SAT).
- De touchpen wordt ook gebruikt. Helaas past dit helemaal niet in het spel. Ik moest een boss afmaken met een seal combo. Dit werkt voor geen meter: je gaat nu eenmaal niet midden in een gevecht je controls loslaten om een seal te tekenen. Uiteindelijk heb ik seal maar met m'n vinger getekend. Het tekenen van een seal is overigs ge-timed, als je het niet snel genoeg doet werkt het niet.
- De touchpen kan ook gebruikt worden om de menus te navigeren. Werkt niet lekker: wanneer je een wapen/item/soul met de pen kiest is het meteen geselecteerd. Je kunt dus niet het effect op je stats previewen. Ook hier geldt dat het wisselen tussen knoppen en pen onhandig is. Omdat de menu items zo klein kun je ook je vingers niet gebruiken. Niet goed uitgewerkt dus.
-
spoiler:
Tijdens het spel kreeg ik een ability om ijsblokken te breken. Ook hier moet je de touchpen voor gebruiken. Werkt niet prettig.

- Voor degene die geen Japans kunnen lezen: menu-opties zijn in het Engels, Stats gebruiken romaji afkortingen, voorwerpen zijn in kana, voorwerpomschrijvingen zijn in kanji, geschreven dialoog is in kanji, gesproken dialoog is in het Japans.

Los van het foute gebruik van het touchscreen is het een goed spel. Wellicht te gemakkelijk voor Akumajou veteranen. Maarja dit is de trend geweest sinds de laatste twee GBA versies.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:30:
- De touchpen wordt ook gebruikt. Helaas past dit helemaal niet in het spel. Ik moest een boss afmaken met een seal combo. Dit werkt voor geen meter: je gaat nu eenmaal niet midden in een gevecht je controls loslaten om een seal te tekenen.
Daar had ik ook last van in Goemon DS (ook van Konami! Blijkbaar geloven zij toch wel dat het goed te doen is). Het is gewoon lastig als je middenin een spannend stukje level zit, en dan moet je ineens de pen gebruiken om een stel schildpadden op hun rug te gooien.

Ik had mezelf een houding aangeleerd waarbij ik de stylus constant vasthield tussen de wijs- en middelvinger van m'n rechterhand... zodat ik hem meteen bij de hand had indien nodig. Maar ja... het feit blijft gewoon dat zodra je de stylus gebruikt, je geen hand meer over hebt om op andere knoppen te drukken. (én je blokkeert het zicht op het schermpje er ook mee... het is me een paar keer gebeurd dat andere vijanden me begonnen aan te vallen zonder dat ik het in de gaten had terwijl ik bezig was dingen aan te klikken met de stylus).

Ik ben trouwens uiteindelijk ergens halverwege level 3 vast komen te zitten omdat ik geen idee meer had wat ik moest doen. Toch niet echt een aanrader om te importeren dus. Ik moet eigenlijk maar weer eens kijken of er ondertussen al een faq is geschreven.

Maar goed, het klinkt alsof castlevania ongeveer hetzelfde is wat dat betreft. Het is af en toe lastig en irritant... maar geen onoverkomelijk probleem. Constant een kaart in beeld hebben lijkt me trouwens wel echt zalig! Echt een vooruitgang. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

bedoelt ari nu castlevania voor de DS? :?

Want die japanse titels zeggen mij niks vandaar. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
[...]

Missschien komt dat omdat Donkey Konga in samen werking is gemaakt met de mannnen achter Samba d'Amigo ;)

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Samba de Amigo.. ’t Is geen Frans ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Ken. op 04-09-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
.KeN. schreef op zondag 04 september 2005 @ 20:21:
Samba de Amigo.. ’t Is geen Frans ;)
Oui bon! Had het ook maar ge-c/p'ed ( :P ). Weet je toevallig ook wat mierenneuker in het frans is O+

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Baiseur des fourmis ? :+

EDIT: cruciale typo..

[ Voor 47% gewijzigd door Ken. op 04-09-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 19:00:
[...]
Ik had mezelf een houding aangeleerd waarbij ik de stylus constant vasthield tussen de wijs- en middelvinger van m'n rechterhand... zodat ik hem meteen bij de hand had indien nodig. Maar ja... het feit blijft gewoon dat zodra je de stylus gebruikt, je geen hand meer over hebt om op andere knoppen te drukken. (én je blokkeert het zicht op het schermpje er ook mee... het is me een paar keer gebeurd dat andere vijanden me begonnen aan te vallen zonder dat ik het in de gaten had terwijl ik bezig was dingen aan te klikken met de stylus).
Biedt de thumbstrap geen oplossing?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt de DS ooit hier in het zwart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 21:52:
Komt de DS ooit hier in het zwart ?
Ja er komen andere kleuren DS aan naar europa.

Savegames Amsterdam (noord) heeft al een hele tijd een zwarte in de vitrine liggen voor 164 euro.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zondag 04 september 2005 @ 21:43:
[...]
Nee, want je hebt allebei je duimen ook nodig om het spel te besturen. Eentje op de D-pad, en eentje op de ABXY-knoppen. En om dat nu te doen terwijl je een thumbstrap om hebt lijkt me ook geen pretje. :p
bedoelt ari nu castlevania voor de DS?
De castlevania-serie heet in japan inderdaad Akumajou Dracula. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
HEe jongens ik zag bij dvdboxoffice een aanbieding van de DS met mario voor 119 euro!
Hoeveel ben ik nou in totaal kwijt als ik hem daarvandaan wil importeren?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:43

Aidix

Geluidspietlut

Captain N schreef op zondag 04 september 2005 @ 21:43:
[...]

Ja, de thumbstrap aan je wijsvinger 8)7 Ik keek heel erg uit naar dit spel maar als ik dit zo lees klinkt het wel weer erg teleurstellend, waarom 'moet' elk spel toch van die touchscreen gebruik maken :'(
De muziek van het spel klinkt trouwens nogal 'kaal', de DS heeft alleen 16 kale DA kanalen en verder geen effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op maandag 05 september 2005 @ 08:32:
HEe jongens ik zag bij dvdboxoffice een aanbieding van de DS met mario voor 119 euro!
Hoeveel ben ik nou in totaal kwijt als ik hem daarvandaan wil importeren?
€ 119 (inclusief verzendkosten per koerier - zoals aangegeven).
Er is echter een grote kans dat het pakket er uit gepikt wordt door de douane waarbij je 19% importbelasting over het bedrag dat op het pakket staat betaald en administratiekosten.
Reken dus op zo'n € 150 totaal.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Icelus schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:06:
[...]

€ 119 (inclusief verzendkosten per koerier - zoals aangegeven).
Er is echter een grote kans dat het pakket er uit gepikt wordt door de douane waarbij je 19% importbelasting over het bedrag dat op het pakket staat betaald en administratiekosten.
Reken dus op zo'n € 150 totaal.
Oke dank je! Heb net 1 week een psp en kijk nu al weer naar een ds, niet normaal eigenlijk!
Een mens wil echt altijd meer! :/

PS: ik wil de DS dus voor bepaalde spelletjes, zoals Nintendogs,New super mario bros enz

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil zo'n ding kopen voor mijn vriendin (verjaardag). En dan natuurlijk gelijk een spelletje (Bij voorkeur Wario Ware oid.) erbij.

Weten jullie of er ergens een mooie combi-aanbieding is (spel+ds) of eraan zit te komen.

Google etc. levert niks op.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.