Het Nintendo DS Topic Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.614 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:52:
[...]

Tsja... ik weet eigenlijk wel zeker dat AW ook een erg goed spel zal zijn. Maar tegelijkertijd ziet het er ook wel heel erg hetzelfde uit als de GBA versie. En ik ben nog steeds (nog lang) niet uitgespeeld met deel 1 voor de GBA. :p
Ik heb deel 1 nooit gespeeld, maar volgens mij werd er tussen deel 1 en 2 ook weinig veranderd, maar werd de reeks toch genoeg vervest om het interessant te houden. Dit gevoel heb ik nu ook voor Dual Strike. En het spel spelen op de DS is voor mij al iets heel anders. Misschien dat die nieuwigheid er snel af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:36:
Het zijn toch alleen maar 10 simpele (= saaie) puzzeltjes? Of kijk ik nou verkeerd?
In ieder geval nog niet echt iets wat de spelcassette nou direct overbodig maakt. :)
Volgens mij is het de complete puzzle mode, na deze 10 gedaan te hebben komen er 10 bij...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alleen de puzzelmode maar ook de edit mode zit erin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een bestelling gedaan via liksan maar is er een mogelijkheid om met het nummer ergens te kunnen zien waar het op dit moment is?

Het begint met:

DP1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 12:47:
Ik heb een bestelling gedaan via liksan maar is er een mogelijkheid om met het nummer ergens te kunnen zien waar het op dit moment is?
Hangt er vanaf welke shipping methode je hebt gekozen.
Bij de duurdere/snellere methodes kun je het pakketje meestal wel online volgen.
(hoe weet ik niet precies))

Bij free shipping kan het sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan het alleen volgens als je verzenden met UPS heb gekozen. Ik wacht ook al sinds de 24e op JSS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dit was free shipping waar je als nederlander standaard voor kiest :)
dan is het afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Hoi.

Weet iemand van jullie een goede site met (legale) DS en GBA homebrew?

Zit er over te denken om zo een flashkaartje voor mijn Nintendo te kopen, vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:01:
[...]

Ik heb de multiplayer 1 keer gespeeld, maar daar is echt niks aan, imo :{
Sowieso vond ik Polarium na de puzzels maar zo-zo. Yoshi's Touch and Go is vele malen beter.
Yoshi lijkt mij vele malen anders :) . Alhoewel me dat ook best een leuk spelletje lijkt.
Maar volgens het boekje moest je je DS een kwart slag draaien voor de multiplayer in Polarium, dat lijkt mij toch niet lekker spelen? Maar die speciale tegeltjes daarentegen lijken me dan juist wel weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Faust schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:58:
Hoi.

Weet iemand van jullie een goede site met (legale) DS en GBA homebrew?

Zit er over te denken om zo een flashkaartje voor mijn Nintendo te kopen, vandaar ;)
Jij hebt toch, volgens eigen zeggen, helemaal geen DS?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom vraagt ie misschien ook om DS en GBA homebrew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

If so.. dan kan ’ie dat IMO toch beter in de Het GBA "backup tools" topic deel 2 topic doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:36:
Heeft iemand eigenlijk nintendogs (us-versie) al binnen? Ik zou weleens wat impressies willen lezen. :p Ik heb hem zelf net vanmiddag besteld bij videogamesplus.

[...]

Het zijn toch alleen maar 10 simpele (= saaie) puzzeltjes? Of kijk ik nou verkeerd?
In ieder geval nog niet echt iets wat de spelcassette nou direct overbodig maakt. :)
ik heb em besteld bij liksang en is al een weekje onderweg dus ik verwacht dat ie een van deze dagen binnekomt. let us pray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:23:
[...]

heel leuk spel voor multiplayer en daar moet bomberman het van hebben :)
Beetje flauwe woordgrap, maar bomberman is de bom. Laatst in een 3 uur durende reis in de auto gespeeld, multiplayer tegen de persoon achter me, het is gewoon enorm lachen. Zeker een aanrader. Al vind ik de single player modus wat droevig, maar gelukkig kun je "battle" ook tegen de computer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

AvanCade schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:08:
[...]
maar gelukkig kun je "battle" ook tegen de computer spelen.
WAT ? Haha ik heb dat spel al weken.
Zo maar eens uitproberen dan maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nintendo WiFi tests
Nintendo of Europe, Nintendo Center, 63760 Grossostheim, Germany (“Nintendo”) is currently working on the development of the service called “Nintendo Wi-Fi Connection”, in which players can more easily enjoy games through a wireless Internet connection. To improve this service, Nintendo would like to research the current network connection environment of Nintendo members by carrying out some connection tests between standard Windows PCs and a Nintendo server, however without collecting any data stored on the players’ PCs. Nintendo is asking some of the Nintendo members to cooperate in this project.

Your participation in this field test project is completely voluntary and subject to your agreement with these participation terms. If you wish to participate, please take the following steps:
  • Indicate your consent to these Participation Terms by clicking on the “I agree” button below. If you do not accept the participation terms, you are not entitled to download and use the software. Please contact nintendowifi@nintendo.de if you have any questions.
  • Download the software from the link that will be shown after you have agreed to participate.
  • Install and start the software. Follow the instructions on the screen.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ben er nu mee bezig.
Hoop dat ze er wat aan hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Net te laat, wilde deze ook al met jullie delen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45

S2S

Grappig dat ze dat nu ook hier doen. Ik heb natuurlijk ook mee gedaan.

BTW heeft iemand Nintendogs al van VGP? Mijne zou er eigenlijk Zaterdag al moeten zijn en anders vandaag, nu maar hopen op morgen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

S2S schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:37:
Grappig dat ze dat nu ook hier doen. Ik heb natuurlijk ook mee gedaan.
Het pakketje gaat ook proberen een DHCP adres te verkrijgen, beetje lullig want bij mij in mijn static network gaat dat dus never nooit niet lukken. Als ik iets koop wat een een DHCP nodig heeft, dan geef ik die wel een reservation in mijn DHCP. Ik hoop niet dat Nintendo dit bij veel mensen tegen komt, want Nintendo zal de DS wel op DHCP laten connecten denk ik.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:43

Aidix

Geluidspietlut

Ik heb nintendogs al liggen, besteld via VGP...
Maar ik ga hem morgen weggeven, er is niet zoveel aan namelijk :+ Tijdens het uitlaten kan je alleen maar naar rechts lopen, de straat is helemaal verlaten, en hebt gewoon nagenoeg geen invloed op wat je hond doet. Pardon???

Nog zoiets moois: je hond staat voor je en je kan hem met de 'touchpen 'aaien'. Raak per ongeluk zijn neus aan dan niest hij. aai aai aai aai, nies nies nies nies.

Net een tamagochi die niet oud wordt en niet dood kan (ja het is wel een Nintendo spel natuurlijk he...) Dit gaat in no time vervelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Aidix op 30-08-2005 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch zijn er zat mensen die het helemaal geweldig vinden :) Ik vind er ook geen hol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Richard schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 06:51:
[...]

Het pakketje gaat ook proberen een DHCP adres te verkrijgen, beetje lullig want bij mij in mijn static network gaat dat dus never nooit niet lukken. Als ik iets koop wat een een DHCP nodig heeft, dan geef ik die wel een reservation in mijn DHCP. Ik hoop niet dat Nintendo dit bij veel mensen tegen komt, want Nintendo zal de DS wel op DHCP laten connecten denk ik.
Lijkt me wel. Anders zouden ze er een monteursservice moeten opstarten :P Maar je kunt toch ook je modem op DHCP zetten, maar op je PC's een static IP instellen? Dan heb je wel static IP's, maar kun je ook wi-fi-en op je DS :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:33:
Toch zijn er zat mensen die het helemaal geweldig vinden :) Ik vind er ook geen hol aan.
Ja allemaal mensen die de juichende previews hebben gelezen op DS-Fanboyz.nl :X
Maargoed het is dan ook niet als spel bedoeld, als je een spannende en meeslepende ervaring zoekt dan moet je dit gewoon niet kopen. Gelukkig komt Castlevania 'bijna' uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Aidix schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:52:
[...]

Maargoed het is dan ook niet als spel bedoeld, als je een spannende en meeslepende ervaring zoekt dan moet je dit gewoon niet kopen. Gelukkig komt Castlevania 'bijna' uit :)
Ik ga Nintendogs zeker halen :)
het is gewoon echt een leuk nintendo spelletje en een leuke vervanger voor een echte hond.
Ook leuk dat je hem een eigen naam kan geven en dat hij dan luisterd als je hem roept.
"hey kutbeest doe eens zitten dan" >:) -zit :P

misschien kan het de de leegte van mijn pas overleden hond een beetje vullen ;(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aidix schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:52:
[...]

Komt castlevenia ookal op 16 september uit in europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:54:
[...]

Komt castlevenia ookal op 16 september uit in europa?
Volgens Gamefaqs komt ie in Europa uit op 30 September

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

TheEvilCuber schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:34:
het is gewoon echt een leuk nintendo spelletje en een leuke vervanger voor een echte hond.
Ook leuk dat je hem een eigen naam kan geven en dat hij dan luisterd als je hem roept.
"hey kutbeest doe eens zitten dan" >:) -zit :P

misschien kan het de de leegte van mijn pas overleden hond een beetje vullen ;(
Jullie stellen je echt teveel bij voor. Je moet namelijk zeer precies herhalen wat je de vorige keer hebt gebruikt aan commando's want als je de intonatie ook maar iets verandert werkt het al niet. En soms werk het evengoed niet.

Ik zit nu in het 'luistervaardigheid' stuk van het spel en guess what, geen enkele knop op de DS reageert want het werkt alleen met de stylus. Nu moet ik dus de DS uitzetten als ik uit de luistervaardigheid test wil, want er zit geen 'exit' icoon in beeld :X

[ Voor 5% gewijzigd door Aidix op 30-08-2005 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Aidix schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:25:
[...]

Jullie stellen je echt teveel bij voor. Je moet namelijk zeer precies herhalen wat je de vorige keer hebt gebruikt aan commando's want als je de intonatie ook maar iets verandert werkt het al niet. En soms werk het evengoed niet.

Ik zit nu in het 'luistervaardigheid' stuk van het spel en guess what, geen enkele knop op de DS reageert want het werkt alleen met de stylus. Nu moet ik dus de DS uitzetten als ik uit de luistervaardigheid test wil, want er zit geen 'exit' icoon in beeld :X
Famitsu gaf em een 40/40 (heel zeldzaam) en vrijwel alle review zijn zeer positief, met de note dat je wel van het soort "spel" moet houden.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Bha mijn Nintendogs van VGP is er nog niet, normaal zou de game er al lang moeten zijn. Ligt ie zeker voor het eerst bij de douane :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Jammer dat die WiFi test gewoon via je PC gaat :(
hoopte dat ik lekker met m'n DS kon gaan testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wou je aan je DS testen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

DS connectivieit naar buiten toe via WiFi misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo? die DS zal echt wel connecten, het is toch je inet connectie die de rest moet doen, lijkt me nogal logisch dat je die wil testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik heb 't over connectiviteit met m'n WiFi router, naar m'n DS en naar buiten toe. Niet vanaf een normale PC naar buiten toe. Dat is niet zo spannend lijkt me toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

apNia schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:24:
Jammer dat die WiFi test gewoon via je PC gaat :(
hoopte dat ik lekker met m'n DS kon gaan testen..
Same here.. Ik zat al gelijk klaar met mijn DS :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:43:
Ik heb 't over connectiviteit met m'n WiFi router, naar m'n DS en naar buiten toe. Niet vanaf een normale PC naar buiten toe. Dat is niet zo spannend lijkt me toch?
aha oke op die fiets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:52:
Ik weet eigenlijk niet eens of het al eens is opgemerkt, maar goed ik vraag het even... In de handleiding, op pagina 96 staat iets vreemds op het 2e plaatje. Ik weet gewoon niet wie(of wat) het is. Princess Peach? Of iemand anders? Of gewoon een beest?

Ik wou hiervoor ook nog vragen of er behalve 3 levens, een veer en een Luigi-konijn, nog iets anders was. Zoiets als, iemand die je levens gaf ofzo? Maar net las ik dus dat dit niet zo is... Is dat echt zo ;( :P
Niemand? ;( Dat van dat kasteel weet ik nu wel, maar die handleiding? Kan je trouwens hoog op het kasteel komen via het kanon(eventueel met vleugels :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Heb net even test gedaan. Zag er goed uit, zo te zien willen ze ook gebruik maken van UPnP. Vind ik wel een mooie optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

handleiding van WAT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik gok Mario 64 DS.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NIntendogs binnen

Eerste indruk: Beetje *gaap*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:46:
[...]

Niemand? ;( Dat van dat kasteel weet ik nu wel, maar die handleiding? Kan je trouwens hoog op het kasteel komen via het kanon(eventueel met vleugels :P)
Weet niet hoe het met de DS versie zit, maar bij die van de N64 kon je op het allerhoogste puntje van de toren komen. Daar zat een hele vage bug, blijkbaar hadden de programmeurs geen rekening gehouden met het feit dat je daar kon komen.
Met vleugels kon je via het kanon op de eerste richel komen van de toren. Als je daar eenmaal staat kan je verticaal(!) de rest van de muur op rennen. Soms red je het tot boven op het torentje en kun je midden in het vlaggetje staan, soms pleur je door de muur heen, en beland je aan de verkeerde kant van de deur. Dan sta je gewoon in een textureloze leegte :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Is nintendog nu wel of niet ruk?

ik lees ook dat het de volgende metal gear solid is (hehe, figuurlijk dan), maar als ik jullie zo hoor...

..bah.

Toch een aanrader dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

vandaag heb ik de demo gedaan bij e-plaza (geen idee hoe dat zij hem daar hebben :P )
maar ik vond het wel geinig eigenlijk...
al moet je het niet echt zien als een spel maar meer als iets wat je doet om je eventjes niet te vervelen (zoals reisjes met de bus etc...)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
djmantri schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:32:
vandaag heb ik de demo gedaan bij e-plaza (geen idee hoe dat zij hem daar hebben :P )
maar ik vond het wel geinig eigenlijk...
al moet je het niet echt zien als een spel maar meer als iets wat je doet om je eventjes niet te vervelen (zoals reisjes met de bus etc...)
hmm, een verijdelde tamagotchi dus... :(

wanneer komen er nu eindelijk- ah, dit is het DS topic eh?

ik wilde zeggen: "MAN! wat een toffe games allemaal, er zijn er zeker bij die ik gewoon MOET hebben!"

ondertussen heb ik nog steeds geen site met homebrew :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faust schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:16:
Is nintendog nu wel of niet ruk?

ik lees ook dat het de volgende metal gear solid is (hehe, figuurlijk dan), maar als ik jullie zo hoor...

..bah.

Toch een aanrader dan?
Of die ruk is of niet kunnen ze natuurlijk wel zeggen, maar hier zit een klein groepje mensen waarvan 3 of 4 de game hebben. En die 4 mensen die de game hebben kunnen er misschien een hekel aan hebben. Ik raad je aan om toch even wat reviews te lezen, voordat je je conclusie trekt op basis van 4 of 5 meningen... Misschien is dit niet wat je bedoelt en ben je ook nog van plan om reviews te lezen, maar toch, ik zeg het maar ev

Edit: Ik zie nou wat ik fout heb gedaan, het moet blz.106 zijn, en ik schreef in die andere post 96 |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
bedankt voor de info.

maar het zit zo:

alle reviews vonden warioware DS 64 het leukste spel ooit.
Ik was het na 2 minuten in de mediamarkt al beu...

ik wou toch echt dat ik meer vrienden had*!

*vrienden die van de DS houden en genoeg spellen hebben die ik kan uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Koop die Dogs nou gewoon 2e hands, ik denk dat je binnen een week al de eerste zal zien verschijnen die er vanaf willen.

Ik heb het vandaag ff aan een paar mede-gamers uit de categorie 25-30 jaar laten zien en ze vonden er geen (honde)drol aan... Maar misschien dat het op het schoolplein wel een enorme hit wordt, net als de 'echte' tamagochi, de flippo's en natuurlijk pokémon.

[ Voor 53% gewijzigd door Aidix op 30-08-2005 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
haha, ja, een of andere gast van sony had gezegd dat het succes van nintendo bij een bepaalde doelgroep er van afhangt in hoeverre deze doelgroep pokemon schattig kan vinden.

btw, mijn buurjongetjes willen een PSP!
whaha, het was echt grappig. Ze waren NFS tegen elkaar aan het doen op de DS, op een gegeven moment hadden ze een beetje ruzie, en om ze te kalmeren zei ik (in limburgs dialect):

"kijk, dit is hoe de grote jongens Need for speed doen".

Ik vind er geen ruk aan, maar had dit spel (met wat anime) toevallig bij me. Het was gewoon grappig om de 2 apperaten naast elkaar te zien.
Ik zat even later op de bank met aan elke zijde een jongetje, starend in de toekomst. Hun kleine oogjes elke minuut groter wordend.

Maarja. De buurman was 'not amused'. Ze hadden nl. net 1/2maanden geleden de DS-en gekocht.
Onder de illusie dat dit apperaat de toekomst zou zijn...
Ik vertelde hem dat ik alle spellen voor de Sega, SNES en gameboy color erop kon spelen.
En ik zei dat de PSP binnen een week in Nederland zou lanceren.
Hij zei: "als dat wat je vasthebt geen prototype is ofzo, maar een product wat op de markt is, dan ben ik bang dat sega en nintendo kunnen inpakken"

Om de goede orde te herstellen wees ik hem erop dat de PSP heel kwetsbaar is, en zeker geen voorwerp om kinderen mee te laten spelen.

btw, wat ik niet begrijp is dat echte kinderen (de doelgroep voor de DS) de stylus amper gebruiken... :S wtf, waar koop je een DS voor ?!

ontopic:

De Nintendogs lijkt me nu al weer wat leuker;
ik heb nogal wat filmpjes op IGN.com gekeken en ik begin onder de indruk te raken van de heerlijke eenvoud.

[ Voor 10% gewijzigd door Faust op 31-08-2005 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw, wat ik niet begrijp is dat echte kinderen ([b]de doelgroep voor de DS[b/]) de stylus amper gebruiken... :S wtf, waar koop je een DS voor ?!
:Z

Blijf toch lekker in het psp topic met je kudde dier achtige psp. Hoe meer casual hoe beter.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ga ergens anders lekker met je PSP patsen :P Net of die vader zo veel van gaming af weet, die ziet net zo'n PSP voor het eerst :')

Die must-have DS games komen er btw nog aan; Advance Wars, Castlevania, Meteos en Mario Kart bijvoorbeeld binnen een maand of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

wie zegt dat hij pro-psp is?

in zekere zin heeft ie wel gelijk
de psp is qua 3d graphics gewoon beter!
ik heb naast mijn ds een psp besteld en die ga ik dan ook uitvoerig testen
al zal mijn ds niet liggen verstoffen

ik denk trouwens dat je niet echt een winnaar kunt uitroepen nu aangezien er nog niet echt veel verschillende spellen uitkomen die de echte kwaliteit van beide handhelds laten zien (btw, 5 launchgames zijn racegames op psp :? )
pas aan het einde van dit jaar of begin volgend jaar kun je pas echt zeggen welke de voorlopige winnaar is en zelfs dan kun je het nog niet zeker melden aangezien er nog veel ontwikkeld en je meer op genre een handheld koopt dan op mogelijkeheden (vind ik tenminste... aangezien je de fotomogelijkheden en mp3 afspeel mogelijkheid toch niet veel gaat gebruiken, ik niet iig want ik heb al een mp3 speler en foto's heb ik al helemaal nix mee!)

[small]en ga nu niet liggen zeiken over dit onderwerp maar ga es door praten over andere aankomende games[small]

weet iemand al welke winkel nintendogs verkoopt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

djmantri schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:45:

ik heb naast mijn ds een psp besteld en die ga ik dan ook uitvoerig testen
al zal mijn ds niet liggen verstoffen

ik denk trouwens dat je niet echt een winnaar kunt uitroepen nu aangezien er nog niet echt veel verschillende spellen uitkomen die de echte kwaliteit van beide handhelds laten zien (btw, 5 launchgames zijn racegames op psp :? )
pas aan het einde van dit jaar of begin volgend jaar kun je pas echt zeggen welke de voorlopige winnaar is en zelfs dan kun je het nog niet zeker melden aangezien er nog veel ontwikkeld en je meer op genre een handheld koopt dan op mogelijkeheden (vind ik tenminste... aangezien je de fotomogelijkheden en mp3 afspeel mogelijkheid toch niet veel gaat gebruiken, ik niet iig want ik heb al een mp3 speler en foto's heb ik al helemaal nix mee!)

[small]en ga nu niet liggen zeiken over dit onderwerp maar ga es door praten over andere aankomende games[small]

weet iemand al welke winkel nintendogs verkoopt?
Nedgame

BTW gister heb ik daar ook zo'n beetje de hele psp launch lineup in mijn handen gehad...een verkleinde ps2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:45:

Lees zijn posts eens :|

So what dat de psp betere 3d heeft, dat wisten we allang. Zo kan je voor de psp ook nog wel wat bedenken.

Het gaat er gewoon om dat hij de hele tijd de meest debiele dingen zegt die nergens op slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

No offence, maar ik vind de flamende reacties op zo'n 'PSP is gaaf'-post minstens net zo irritant als die post zelf.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ach ja, een spel als need for speed blijft afgezaagd, DS, PSP, xbox 360 voor mij part, whatever.

Ik ben wel een beetje jaloers dat de DS dalijk zo'n cultstatus als de Dreamcast gaat krijgen! Terwijl het ding gewoon in elke winkel volop in dozen opgestapeld staat! Met de Dreamcast was dat toch wel even anders.

Hehe, wat de buurman betreft, hij weet idd niet zoveel van gamen of hardware.

Hij had zich een keer beklaagd dat ze een gloednieuwe PC hadden gekocht, maar dat er niet eens Prince of Persia op draaide. Ze hebben btw een radeon 9800 xt.
Ik dacht, naja, Elias to the rescue. Ik wist dat ze adsl hadden, dus het zou enkel een kwestie van wat drivers downloaden et voila zijn. Prince of Persia the sands of time draaide immers zelfs op mijn ti 4600...

Wat bleek? Hij wilde serieus Prince of Persia 3d (uit 1997 of 1998 of zo) gaan installeren!!

Ik ben niet zo goed met dos, dus heb ik hem maar mijn schijfje van inmiddels PoP Warrior within gegeven. Hij was echt amazed door de graphics :P En het was nu he-le-maal 3d!!

Hij was 2 maanden dus ook onder de indruk dat een gameboy, die normaal sprites laat zien, 3dimensionale graphics had, zoals super mario DS 64. Het was dus nogal een shock zoals je je kunt voorstellen voor hem om "echte" 3d te zien, in een resolutie die nooit voor mogelijk werd gehouden op een handheld (hehe, ik draaf door).

Ik was mischien wel de eerste van mijn dorp, nee zelfs mijn gemeente (minus patz0rs :P ) die een PSP had, en over 12 maanden heeft iedereen er een ;(
Shit man, waarom maken ze die dingen zo goed?!

Achja, gelukkig heb ik ook een Nintendo DS (dit heb ik btw al een aantal keren laten doorschemeren, voor de minder oplettende topicbezoekers), dan kan ik me tenminste nog een beetje hardcore voelen, zoals jullie in het DS topic.

Maarja, ik heb dus nog steeds geen DS homebrew site :(

het enige wat ik vind is dit:

http://www.double.co.nz/nintendo_ds/

kan iemand me misschien helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Faust schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:24:
Ik ben wel een beetje jaloers dat de DS dalijk zo'n cultstatus als de Dreamcast gaat krijgen! Terwijl het ding gewoon in elke winkel volop in dozen opgestapeld staat! Met de Dreamcast was dat toch wel even anders.
waar doel je op? de huidige consoles vergelijken oké maar een gloednieuwe goedlopende handheld met een oude slechtlopende console.. ik zie de link totaal niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Collaborator op 31-08-2005 13:31 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 16:50
Idd, de Dreamcast die qua graphics en hardware(controller met schermpje erin, modem etc) mijlen voorliep op z'n concurrenten(N64 en PSX) en topgames had als de Shenmue's, Jet Set Radio, Sonic Adventure's, Rez, Soul Calibur, Crazy Taxi's, Power Stone's, Capcom vechtspellen, Metropolis Street Racer, Samba de Amigo, Sega sports serie etc valt nog lang niet te vergelijken met een nieuw handheldje dat toevallig goed gepromoot wordt zonder dat er ook maar één echte must-have op uitgekomen is.

[ Voor 12% gewijzigd door BarôZZa op 31-08-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

BarôZZa schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:11:
Idd, de Dreamcast die qua graphics en hardware(controller met schermpje erin, modem etc) mijlen voorliep op z'n concurrenten(N64 en PSX) en topgames had als de Shenmue's, Jet Set Radio, Sonic Adventure's, Rez, Soul Calibur, Crazy Taxi's, Power Stone's, Capcom vechtspellen, Metropolis Street Racer, Samba de Amigo, Sega sports serie etc valt nog lang niet te vergelijken met een nieuw handheldje dat toevallig goed gepromoot wordt zonder dat er ook maar één echte must-have op uitgekomen is.
geen must haves 8)7

Advance Wars: Dual Strike
Meteos DS
Kirby: Canvas Curse
Super Mario 64 DS
Nintendogs
WarioWare: Touched!
Bomberman
Feel the Magic:
Zoo Keeper
Polarium
Pac-Pix
Yoshi Touch & Go

voor mij toch wel stuk voor stuk must haves, en de verkoop cijfers laten duidelijk zien dat ik niet de enige ben.

Nu kan je wel weer heel slim wat spellen gaan wegstrepen waar JIJ geen reet aan vind, maar dat kan ik net zo goed doen bij de dreamcast (of welke console dan ook)
Meningen zullen altijd verschillen, cijfers staan vast.

Je weet btw. wel dat SEGA bijna tenonder is gegaan aan de DC he :z?, Zo'n goed idee was die DC niet. Goede spellen maken niet een goede console, de DS heeft en mass-appeal en goeie spellen, dus die vergelijking slaat als een tang op een varken (niet dus 8)7 )

[ Voor 18% gewijzigd door Collaborator op 31-08-2005 14:20 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
ik had het over de status.

Mensen die zich in het begin nietsvermoedend een dreamcast kochten, worden nu als hardcore gezien door velen.

"heb je een gamecube of een xbox?"
"nee, ik heb een dreamcast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de DC was zeker wel een goede console, alleen met ubercrappy marketing. Sega is de fout in gegaan met de SATURN, de DC was een goede stap geweest, als ze het goed hadden aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Faust schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:32:
ik had het over de status.

Mensen die zich in het begin nietsvermoedend een dreamcast kochten, worden nu als hardcore gezien door velen.

"heb je een gamecube of een xbox?"
"nee, ik heb een dreamcast"
En de DS heeft die status?
Dan zeg je dus dat de DS net als de dreamcast tenonder zal gaan. (dat is namelijk de reden van de status van de DC) En dat is serieus een van de grappigste dingen die ik in een tijdje gehoord heb.
Dat je dat over de GC zou zeggen ok, maar de DS? die verkoopt juist als een trein.

[ Voor 7% gewijzigd door Collaborator op 31-08-2005 14:44 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
1,5 jaar na de release zei sega
"dit is niet zoals we het verwacht hadden, we stoppen de productie"

volgend jaar komt zeker weten de psp killer van nintendo en denk dan maar eens na wat er gaat gebeuren.

of zouden ze eerder de GBA killen? die elke week nog steeds 100.000 verkoopt ipv die 25.000 wat de ds doet.

denken jullie seriues dat nintendo 3 handhelds gaat houden?

btw, kan iemand me die site met de verkoopcijfers nog een keer geven svp?

[ Voor 9% gewijzigd door Faust op 31-08-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Faust schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:57:
volgend jaar komt zeker weten de psp killer van nintendo en denk dan maar eens na wat er gaat gebeuren.

of zouden ze eerder de GBA killen? die elke week nog steeds 100.000 verkoopt ipv die 25.000 wat de ds doet.

Welke PSP killer?, die komt echt niet al deze E3, dat is helemaal niet nodig. Er hoeft niks gekilld te worden, want de DS verkoopt een stuk beter dan de PSP (ik zal de cijfers even voor je opzoeken)

De GB verkocht ook beter dan de Lynx en Neo geo pocket. Beide hadden dezelfde problemen die de PSP nu ook heeft, te duur, en een te korte batterijduur.

edit: ik kan alleen de Japanse sales vinden:
Hardware - Verkocht deze week - Verkocht vorige week - Verkocht in 2005
1 Nintendo DS / 80.945 - 103.095 - 1.462.984
2 PlayStation 2 / 33.292 - 37.041 - 1.322.678
3 PlayStation Portable / 23.923 - 25.100 - 1.150.150
4 GameBoy Advance SP / 16.721 - 19.958 - 483.335
5 GameCube / 3.960 - 3.799 - 148.345
6 GameBoy Advance / 822 - 708 - 17.219
7 Xbox / 263 - 202 - 9.458

[ Voor 24% gewijzigd door Collaborator op 31-08-2005 15:12 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faust schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:57:
1,5 jaar na de release zei sega
"dit is niet zoals we het verwacht hadden, we stoppen de productie"

Gast... DS verkoopt beter dan de PSP dus in dat opzicht klopt je vergelijking met sega niet. En kom niet met dingen als de psp is hier nog niet uit, er zijn nog geen topgames etc. Voor de DS komen ook nog zat topgames en het blijkt wel dat veel mensen wel geinterreseerd zijn in de DS.

Ook een beetje vreemd om een handheld die al heel lang op de markt is te vergelijken met een vrij nieuwe handheld. De GBA is goedkoper, zijn meer games voor te krijgen en heeft een veel grote userbase atm dus nogal logisch dat dat ding nog beter verkoopt dan de DS.

Als je denk dat nintendo de DS laat vallen voor de GBA2 ipv de GBA te vervangen dan zit je er imho berhoorlijk naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Als je denkt dat Nintendo de SNES-CD laat vallen voor de Ultra 64 dan zit je er imho berhoorlijk naast.

...

Als je denkt dat Nintendo de Virtual Boy laat vallen voor de Ultra 64 dan zit je er imho berhoorlijk naast.

...

Als je denkt dat Nintendo de 64DD laat vallen voor de Gamecube dan zit je er imho berhoorlijk naast.
maarja, dat hoef ik een echte nintendo fan niet te vertellen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Faust schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:13:
[...]

maarja, dat hoef ik een echte nintendo fan niet te vertellen natuurlijk ;)
Je blijft dingen vergelijken die totaal NIETS met elkaar te maken hebben.
die dingen die je net post zijn uitbreidingen op consoles (waarvan de meeste nooit zijn uitgekomen buiten japan) die slecht liepen

De DS loopt goed, je gezeur is nutteloos klaar.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
"
Dat een Kia Rio beter verkoopt dan een BMW Z1 wil nog niet zeggen dat de Kia beter is. Om je systeem te gaan verdedigen aan de hand van verkoopcijfers is ............
"

okee, ik ga eens lekker buiten in de zon liggen 8)

edit: hehe, ja was een beetje flauw, ik vroeg naar de verkoopcijfers, nu lijkt het net of jullie ermee wouden pimpen
Ik zie de DS eerder als een addon voor mijn gba, er zitten nu nl 2 schermen op en ik kan er grappige extraatjes op spelen, ik kan bijvoorbeeld doen alsof ik een hond heb (in "the nintendog"), of dat ik wario ware of zo.

Er is echter nu een GBA1 mini, die zal nog wel wat jaren meegaan.

btw moet ik jullie quoten wat de "nintendo psp killer" betreft, waarvan jullie zeiden dat die op e3 2005 getoond zou worden?

[ Voor 55% gewijzigd door Faust op 31-08-2005 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Faust schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:17:
"
Dat een Kia Rio beter verkoopt dan een BMW Z1 wil nog niet zeggen dat de Kia beter is. Om je systeem te gaan verdedigen aan de hand van verkoopcijfers is ............
"

okee, ik ga eens lekker buiten in de zon liggen 8)

edit: hehe, ja was een beetje flauw, ik vroeg naar de verkoopcijfers, nu lijkt het net of jullie ermee wouden pimpen
Ik zie de DS eerder als een addon voor mijn gba, er zitten nu nl 2 schermen op en ik kan er grappige extraatjes op spelen, ik kan bijvoorbeeld doen alsof ik een hond heb (in "the nintendog"), of dat ik wario ware of zo.

Er is echter nu een GBA1 mini, die zal nog wel wat jaren meegaan.

btw moet ik jullie quoten wat de "nintendo psp killer" betreft, waarvan jullie zeiden dat die op e3 2005 getoond zou worden?
Ik ben niet "jullie"

Dat jij de DS ziet als addon is gewoon fout. Dat is het niet, dan zou de PS2 ook een addon van de PS1 zijn en de GC van de N64. Na een aantal grote veranderingen word iets gewoon iets nieuws. En dat is het ook.

Je praat over DS games alsof het kleine speeltjes zijn (je noemt nintendogs en wario ware) Dat zijn het niet, het zijn gewone innovatieve spellen. Ze wijken af van wat mensen (zoals jij?) graag als de standaard zien (racen, schieten, adventure) maar dat maakt het zeker niet minder, eerder Meer (nieuw!)

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 31-08-2005 15:31 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Hmm, ik moet je wel een beetje gelijk geven.

het is idd heel nieuw.

Ik wilde er dan ook meteen warioware op spelen toen ik er een zag, dat geef ik toe!

Misschien is het mijn fout dat ik teveel "echte" (als in standaard) games speel. Zo heb ik al bijna 20 uur in metal gear acid zitten. Ik ben ook een behoorlijke fan van front mission.
Waarschijnlijk sluit ik me af voor nieuwe dingen, en blijf ik vasthouden aan het vertrouwde.

(ik speel nog regelmatig op mijn playstation1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
TheEvilCuber schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:17:
[...]

geen must haves 8)7

Advance Wars: Dual Strike
Meteos DS
Kirby: Canvas Curse
Super Mario 64 DS
Nintendogs
WarioWare: Touched!
Bomberman
Feel the Magic:
Zoo Keeper
Polarium
Pac-Pix
Yoshi Touch & Go

voor mij toch wel stuk voor stuk must haves, en de verkoop cijfers laten duidelijk zien dat ik niet de enige ben.

Nu kan je wel weer heel slim wat spellen gaan wegstrepen waar JIJ geen reet aan vind, maar dat kan ik net zo goed doen bij de dreamcast (of welke console dan ook)
Meningen zullen altijd verschillen, cijfers staan vast.

Je weet btw. wel dat SEGA bijna tenonder is gegaan aan de DC he :z?, Zo'n goed idee was die DC niet. Goede spellen maken niet een goede console, de DS heeft en mass-appeal en goeie spellen, dus die vergelijking slaat als een tang op een varken (niet dus 8)7 )
Goede spellen maken wel een goede console, alleen geen succesvolle console. Dreamcast was een briljant idee, de uitwerking alleen minder(en dan ook alleen nog maar op het gebied van distributie en promotie).

En je wilt toch niet beweren dat die genoemde games de echte klassiekers zijn he? Of dat ze werkelijk revolutionair zijn? Veel simpele spelletjes, spellen die al op andere consoles zijn etc. Geen games die je jaren erna waarschijnlijk nog eens uit de kast trekt of waar dan met weemoed naar teruggekeken wordt. Misschien dat je nog eens een potje Meteos wilt spelen.

Ik bedoel Zookeeper is de DS variant van dat gratis MSN spelletje. Als dat tegenwoordig als must-have gezien wordt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Nou, als het wel must haves zijn, dan is zowat ieder spel op de DS een must have, als ik die lijst moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Volgens de gemiddelde DS bezitter is elk spel een must-have, al is het nog zo gaar. (is mijn conclusie na 3 maanden op enkele DS forums.)

Zelfs ontnuchterende reviews stuiten op enige weerstand, bekritiseer je een spel waar ze erg naar uitkijken dan word je bjina net zo hard geflamed als dat je een topic over PSP opent :/ Het blijft een apart volkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ja dat snap ik dus niet; zelfs toen ik zo blij was met destijds mijn playstation2,

ik vertelde iedereen gewoon eerlijk dat ik de toenmalige spellen ruk vond, en dat het beste spel wat ik had de MGS2 demo was.

Net zoals ik hier zei dat FF VI het beste spel was wat ik op mijn PSP gespeeld had.

Achja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aidix schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:46:
Volgens de gemiddelde DS bezitter is elk spel een must-have, al is het nog zo gaar. (is mijn conclusie na 3 maanden op enkele DS forums.)

Zelfs ontnuchterende reviews stuiten op enige weerstand, bekritiseer je een spel waar ze erg naar uitkijken dan word je bjina net zo hard geflamed als dat je een topic over PSP opent :/ Het blijft een apart volkje.
hehe tja sommige mensen willen schijnbaar dat elke game die ergens op uitkomt goed is? persoonlijk zie ik in al die lijsten ook maar een paar games die ik echt wil spelen, maar voor mij is dat genoeg. Ik speel alleen de spellen die mij echt leuk lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ik vind de DS een leuk apparaat, maar Nintendo deze keer toch echt te gemakzuchtig. Het 'o zo vernieuwende'-bedrijf is echt zo voorspelbaar met wat ze gaan doen:

Over pakweg een half jaar kondigen ze de nieuwe Zelda game aan(die natuurlijk ook pas minstens een half jaar later uitkomt) met 'revolutionaire' features als puzzels oplossen met de touchscreen en blazen in de microfoon om het zeilbootje voort te duwen.
Grote kans dat ze trouwens eerder nog de gouwe ouwe Ocarina Of Time binnen notime porten en voor de volle prijs in de winkel leggen.

Voor de rest komen Super Smash Bros en de Nintendo sport en party games nog voorbij.

Een nieuwe F-Zero mag je ook niet vergeten natuurlijk.

Misschien dat ze zelfs Pikmin voor de DS maken. Kan je Pikmin besturen met het touchscreen. Kruis aan: must have.

Pokémon games zijn natuurlijk vanzelfsprekend. Ik denk dat ze weer voor de gemakkelijke weg gaan en er weer een 2d versie uitpoepen. Misschien dat ze weer eens helemaal vernieuwend doen en de gevechten in 3D maken, zoals Pokémon stadium op de Nintendo 64!

Daarnaast komt er over een jaartje weer een update van de DS uit. Deze zal een stuk kleiner zijn en de schermpjes staan dichter bij elkaar, zijn van een betere kwaliteit(ala de Gameboy Micro) en de design van de unit zal strakker worden. Misschien dat ze er standaard nog iets extra's oppleuren als een webbrowser of een movieplayer.

Ik hoop echt dat Rare flink voor de DS gaat proggen, want dat was ook het bedrijf dat de SNES en N64 IMO naar een hoger niveau heeft weten te tillen. Zelfs de first party Nintendo games konden naar mijn mening niet tippen aan Goldeneye, Perfect Dark, Killer Instinct, Donkey Kong Country's en 64, Blast Corps, Conkers Bad Fur Day, Diddy Kong Racing etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

BarôZZa schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:09:
Ik vind de DS een leuk apparaat, maar Nintendo deze keer toch echt te gemakzuchtig. Het 'o zo vernieuwende'-bedrijf is echt zo voorspelbaar met wat ze gaan doen:

Over pakweg een half jaar kondigen ze de nieuwe Zelda game aan(die natuurlijk ook pas minstens een half jaar later uitkomt) met 'revolutionaire' features als puzzels oplossen met de touchscreen en blazen in de microfoon om het zeilbootje voort te duwen.
Grote kans dat ze trouwens eerder nog de gouwe ouwe Ocarina Of Time binnen notime porten en voor de volle prijs in de winkel leggen.

Voor de rest komen Super Smash Bros en de Nintendo sport en party games nog voorbij.

Een nieuwe F-Zero mag je ook niet vergeten natuurlijk.

Misschien dat ze zelfs Pikmin voor de DS maken. Kan je Pikmin besturen met het touchscreen. Kruis aan: must have.

Pokémon games zijn natuurlijk vanzelfsprekend. Ik denk dat ze weer voor de gemakkelijke weg gaan en er weer een 2d versie uitpoepen. Misschien dat ze weer eens helemaal vernieuwend doen en de gevechten in 3D maken, zoals Pokémon stadium op de Nintendo 64!

Daarnaast komt er over een jaartje weer een update van de DS uit. Deze zal een stuk kleiner zijn en de schermpjes staan dichter bij elkaar, zijn van een betere kwaliteit(ala de Gameboy Micro) en de design van de unit zal strakker worden. Misschien dat ze er standaard nog iets extra's oppleuren als een webbrowser of een movieplayer.
Nintendo zou dit niet kunnen gaan doen, maar ze weten dat iedereen (de massa, en veel oude fans ook) dat juist wil.

Ik denk inderdaad dat je gelijk gaat krijgen, en dat zou ik erg prettig vinden eigenlijk.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat nu een bevestigd bericht? Of ben je er gewoon op los aan het speculeren? (of baseer je je op water gebeurt met de gameboy advance, SP, Micro, ..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Prettig? Heb je je revolutionaire handheld met twee schermpjes, touchscreen, microfoon etc en dan krijg je nog standaard spelletjes.

Ik moet trouwens ook nog even zeggen dat ik bij het spelen van de DS (Yoshi's Touch & Go, Wario Ware, Polarium) eigenlijk gewoon het gevoel had op een GBA met 2 schermpjes en een touchscreen te spelen. Zeker qua graphics.
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:32:
[...]

Is dat nu een bevestigd bericht? Of ben je er gewoon op los aan het speculeren? (of baseer je je op water gebeurt met de gameboy advance, SP, Micro, ..)
Net zoals de rest van wat ik opnoemde is het een voorspelling. Ik heb de releaselijsten niet bestudeerd.

En dat is inderdaad gebaseerd op Gameboy > Gameboy Pocket, Advance > SP > Micro etc.

Logisch trouwens dat Nintendo dit zelf nog niet vertelt. Het zou de huidige DS verkopen schaden en het zou geen onverwachte verrassing zijn!

[ Voor 51% gewijzigd door BarôZZa op 31-08-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

BarôZZa schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:33:
Prettig? Heb je je revolutionaire handheld met twee schermpjes, touchscreen, microfoon etc en dan krijg je nog standaard spelletjes.

Ik moet trouwens ook nog even zeggen dat ik bij het spelen van de DS (Yoshi's Touch & Go, Wario Ware, Polarium) eigenlijk gewoon het gevoel had op een GBA met 2 schermpjes en een touchscreen te spelen. Zeker qua graphics.
Is dat ook niet het idee van de Nintendo Dual Screen ;) 2 schermen en touch screen. Dat er grafisch meer mogelijk is betekend niet dat het moet (toch doen ze het, Metroid, Mario)

De spellen die jij noemt zijn juist spellen het lekkerst spelen op de DS, de enige overeenkomst die ze met de GBA hebben is de graphics (en dat valt dan nog wel mee hoor)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity

Ik hoop wel op die nieuwe Zelda game tbh :) OoT zou ik niet erg vinden (zegt niet dat ik hem koop)
portable WiFi SSB _/-\o_ Must have. Eventuele interactie met de Revo.
De 2D pokemon games zijn gewoon goed, en de 3d varianten kut. Dus doe mij maar weer een mooi Pokemon 2d avontuur.
Schermpjes dichter bij elkaar zéker niet; dan kloppen alle spellen van nu niet meer die de 2 schermen tegelijk gebruiken (Yoshi T&G bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Bij de veel spellen lijkt het er anders op dat de beelden rechtstreeks tegen elkaar aan zouden moeten zitten.
TheEvilCuber schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:43:
[...]

Is dat ook niet het idee van de Nintendo Dual Screen ;) 2 schermen en touch screen. Dat er grafisch meer mogelijk is betekend niet dat het moet (toch doen ze het, Metroid, Mario)

De spellen die jij noemt zijn juist spellen het lekkerst spelen op de DS, de enige overeenkomst die ze met de GBA hebben is de graphics (en dat valt dan nog wel mee hoor)
En dat ze beiden geen 'revolutionaire' gameplay hebben.

Mario vind ik trouwens nou ook geen toonbeeld van betere graphics. Eerst beweren dat het zoveel krachtiger is dan de N64 en vervolgens een blokkerige port van een N64 releasegame uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
BarôZZa schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:55:
Mario vind ik trouwens nou ook geen toonbeeld van betere graphics. Eerst beweren dat het zoveel krachtiger is dan de N64 en vervolgens een blokkerige port van een N64 releasegame uitbrengen.
Afbeeldingslocatie: http://gln64.emulation64.com/images/mario3_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/920758_20041119_screen002.jpg
En op het apparaat zelf ziet het er helemaal beter uit dan de N64 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

BarôZZa schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:55:
Bij de veel spellen lijkt het er anders op dat de beelden rechtstreeks tegen elkaar aan zouden moeten zitten.

[...]

En dat ze beiden geen 'revolutionaire' gameplay hebben.

Het spelen met touch screen IS juist het revolutionaire :) en beide spellen zouden zonder dat erg onprettig te spelen zijn (vooral touch and go)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd de N64 versie was toch echt een stuk blokkiger. Wel iets "smoother".

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Geen texture filtering maakt het er volgens mij niet mooier op. Als je bijvoorbeeld langs een boompje loopt(waarvan ze de sprites ook hadden mogen vervangen voor 3d modellen)..
Ik ben nog niet echt onder de indruk. Als het krachtiger is dan de N64 wil je graphics a la Turok 2, Conkers Bad Fur Day, Banjo Kazooie en Perfect Dark zien.

Dat een port van een 9 jaar oude game als DE releasegame gold onderstreept ook mijn punt over de staat waarin Nintendo enigszins verkeert. Bij de NES, SNES, N64, Gameboy en Gameboy Advance had je overal wel het 'wow'-gevoel toen je er voor het eerst op speelde. De Cube en Ds wekten bij mij alleen het 'wel geinig'-gevoel op.

[ Voor 33% gewijzigd door BarôZZa op 31-08-2005 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
BarôZZa schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:03:
Geen texture filtering maakt het er volgens mij niet mooier op. Als je bijvoorbeeld langs een boompje loopt(waarvan ze de sprites ook hadden mogen vervangen voor 3d modellen)..
Ik ben nog niet echt onder de indruk. Als het krachtiger is dan de N64 wil je graphics a la Turok 2, Conkers Bad Fur Day, Banjo Kazooie en Perfect Dark zien.
Metroid Prime Hunters ook ok?
En als je graphics zo belangrijk vind, ga dan asjeblieft op je PSP gamen en stoor je niet meer aan die Nintendo-infidels :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Gaat niet alleen over de graphics, maar over de gemakzuchtigheid van Nintendo.

En doe niet zo kinderachtig met je PSP opmerking. Heb hier niet één Sony console staan. Wel een N64. Zoals al aangegeven ben ik niet anti-DS, vind het alleen jammer dat mijn eens favoriete console maker(met de Dreamcast veranderde dat, misschien dat ze zich met de revolution weten te herstellen) zo laks is geworden.

Oh en ik ben ook niet echt onder de indruk van Metroid Prime Hunters als ik het vergelijk met de Turok games op de N64.

[ Voor 49% gewijzigd door BarôZZa op 31-08-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Mja ik heb de DS en de N64 Mario64 eens naast elkaar gehouden. Het enige verschil is dat ze wat leukere textures hebben gekozen, dat heeft verder niets te maken met 'krachtiger'. Menigeen vergeet dat Mario64 het allereerste spel was dat Nintendo in 3D deed en een launch titel was voor de N64. Als ze aan het eind van de N64 lifecycle het nog eens over hadden gedaan (met de memory pack erbij) dan hadden ze met een versie kunnen komen die identiek is aan de DS.

Verder ziet het DS beeld er wat krokanter uit door het gebrek aan overmatige texture filtering. Maar als je iets dichter ergens bij gaat staan dan word je door enorme pixels aangegaapt. Heef ook niets met 'beter' te maken.

We zijn inmiddels zo'n 9 jaar verder, 3d modelling is nu iets verder dan toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
BarôZZa schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:10:
Gaat niet alleen over de graphics, maar over de gemakzuchtigheid van Nintendo.

En doe niet zo kinderachtig met je PSP opmerking. Heb hier niet één Sony console staan. Wel een N64. Zoals al aangegeven ben ik niet anti-DS, vind het alleen jammer dat mijn eens favoriete console maker(met de Dreamcast veranderde dat, misschien dat ze zich met de revolution weten te herstellen) zo laks is geworden.

Oh en ik ben ook niet echt onder de indruk van Metroid Prime Hunters als ik het vergelijk met de Turok games op de N64.
Tja, ik moet eerlijk zeggen dat NoE het nogal crappy doet met late game releases enz. Maar de games die er aan komen zijn zeker niet verkeerd als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Grappig om te zien hoe BarôZZa met allerlei dingen komt in zijn verhaal, die hij aangeeft als negatief en voorspelbaar te ervaren, en er vervolgens alleen maar positieve reacties op komen. :D

Ik sluit mij er overigens bij aan.
Zou het absoluut niet erg vinden om nieuwe versies van de bestaande games op de DS te zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Positief? Dat is toch precies datgene waar DS bezitters de PSP van beschuldigen: het is gewoon een draagbare home console.

*Welke game speel jij dan?*
Mario DS, een port van de launchgame van de Nintendo's 64 bit homeconsole
* :/ *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

BarôZZa schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:46:
Positief? Dat is toch precies datgene waar DS bezitters de PSP van beschuldigen: het is gewoon een draagbare home console.

*Welke game speel jij dan?*
Mario DS, een port van de launchgame van de Nintendo's 64 bit homeconsole
* :/ *
Een inkoppertje moet ik toegeven maar totaal niet terecht, naast dat er heel veel is toegevoegd (sterren levels en 30 minigames) vind ik het heerlijk spelen met het touchscreen. en dat is juist waar het om draait bij de DS :) (helaas is niet iedereen het daar mee eens)

Ook is de opmerking gericht naar de PSP is dan weer wel terecht omdat er op lumines na alleen maar PSX / PS2 poorten zijn (mario is eigenlijk de enige tot nu toe op de DS of niet?)

[ Voor 14% gewijzigd door Collaborator op 31-08-2005 18:02 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

En daar gaan we weer. Hou oud zijn jullie? Wat maakt het nou uit wat iedereen vindt van de console/handheld die jij in huis hebt? Persoon A vindt het geweldig, B vindt het gaar. Als persoon A B probeert te overtuigen door zijn console de hemel in te prijzen vindt persoon B het echt niet ineens geweldig ofzo. En andersom ook niet. Als B de console afkraakt zal A het nog steeds een leuk ding vinden. Dus waarom al die moeite? Waarom lees ik nu al weer 2 pagina's met crap over "DS is gaaf" "DS sucks" "Nietus, de DS is echt gaaf!" etc. :Z Wat boeit het uberhaupt wat iemand anders vindt van de console die jij hebt? Als je het zelf maar leuk vindt. Come ON!! ...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd wat een gedoe weer :S altijd hetzelfde als het om Nintendo gaat (de echte enige eerste en echte :P ) Iedereen zijn eigen console maar ik blijf toch echt trouw aan Nintendo al is het al omdat het tenminste een console/uitgever is waar niet alleen maar van die geweldigdadige games op uitkomen... Geef mij maar nintendo alternatieve stijl .. whoops nu begin ik zelf ook nou dat bedoel ik nou .. Ieder zijn ding!

Ps: .. er werden een paar must-have genoemd maar persoonlijk vind ik dat er nog een mist en dat is
Animal Crossing DS dat is echt een game die ik direct ga kopen:) Niemand die dat ook een goede game vind/lijkt? (want hij is natuurlijk nog niet uit :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat bepaalde mensen ''zeuren'' over dingen die de meeste hier helemaal niet erg vinden en daarom krijg je al die reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Dan laat je ze toch lekker zeuren. Hun probleem, niet het jouwe. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Captain N schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 18:43:
Dan laat je ze toch lekker zeuren. Hun probleem, niet het jouwe. :)
Ik kan er echt niet tegen als mensen even met een denigrerende opmerkingen en vergelijkingen vergelijking langs komen (duidelijk alleen om te flamen en de DS af te kraken om hun eigen aankoop te verantwoorden)

Hap hap misschien, maar die opmerkingen zijn echt niet nodig.

Wel grappig dat ze uiteindelijk altijd aan het kortste eind trekken van de discussie (ze hebben het fout namelijk (8>) en ze daarna weer verdwijnen (tot de volgende lamme grap)

[ Voor 10% gewijzigd door Collaborator op 31-08-2005 19:22 ]

This space is occupied

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.